abonnement Unibet Coolblue
pi_137919132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:10 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

We kunnen het ook niet uitsluiten maar het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk, echter wat Parzival schrijft zou idd zomaar kunnen :)
Bijna elke theorie lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik ben ook maar een doodnormale jongeman zonder kronkel in mijn kop. Het lijkt mij in ieder geval zeer reëel dat de piloot er iets mee te maken heeft. Nu de grote vraag: wat was zijn doel?
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:14:49 #252
54408 Parzival
Where it happens
pi_137919146
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:04 schreef Parzival het volgende:
oeh!.. transponders uit, in programmeren, en de druktest uitvoeren.. waardoor de zuurstof in het vliegtuig langzaam afneemt.. alla Helios.. die in the sky

hopende dat het op een ongeluk lijkt waardoor nabestaanden nog $$ krijgen
mag ik deze officieel aanvoeren voor de OP?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:15:00 #253
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_137919154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef Parzival het volgende:

[..]

zie pagina 3 van deze thread.. en.. voor zover ik weet is er geen enkel vliegtuig netjes tussen de bomen terecht gekomen..

als een BMW zich met 80km/h om een boom vouwt, doet een vliegtuig met 120Kmh dat ook hoor
Erg knappe piloot die zo'n groot vliegtuig op zo'n kleine ruimte krijgt inderdaad.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:15:35 #254
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_137919165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

link?
http://www.nu.nl/buitenla(...)diven-incorrect.html

"Ondertussen is volgens Maleisische autoriteiten uit data van de vluchtsimulator van de piloot van vlucht MH 370, de 53-jarige Zaharie Ahmad Shah, gebleken dat bepaalde informatie recentelijk is verwijderd. Experts proberen die informatie terug te krijgen."
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 12:17:14 #255
8781 crew  Frutsel
pi_137919224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

op pagina 4 staat volgens mij ook een linkje daarover, sorry mobiel
Had het ook al in de OP gezet vandaag ;)

Dat satellietbeeld met dat vliegtuig boven de bomen wordt door meerdere nieuwssites genoemd, geen idee wat ik daar van moet denken.
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:18:56 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137919274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)diven-incorrect.html

"Ondertussen is volgens Maleisische autoriteiten uit data van de vluchtsimulator van de piloot van vlucht MH 370, de 53-jarige Zaharie Ahmad Shah, gebleken dat bepaalde informatie recentelijk is verwijderd. Experts proberen die informatie terug te krijgen."
zou me niks verbazen als dat niet lukt, hij hield wel van techniek, gezien zijn filmpmes op youtube
pi_137919284
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137919300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Had het ook al in de OP gezet vandaag ;)

Dat satellietbeeld met dat vliegtuig boven de bomen wordt door meerdere nieuwssites genoemd, geen idee wat ik daar van moet denken.
Het is een 737 die op koers ligt om te landen op vliegveld Ins Utkrosh nabij Port Blair op de Andaman eilanden.
In the coolest little capital of the world
pi_137919313
Die foto's van tomnod zijn toch niet serieus te nemen? Open source, dus iedere idioot kan daar op zoeken. En zowat iedereen kan wel wat photoshoppen. Leuk plaatje, maar vooral een roep om aandacht.

Ik denk dat professionals iets beter kunnen zoeken en mochten zij zoiets vinden, het niet in de krant staat. Denk eerder dat ze dan als een gek die kant op vliegen/varen om te zoeken.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:02 #260
8781 crew  Frutsel
pi_137919385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)diven-incorrect.html

"Ondertussen is volgens Maleisische autoriteiten uit data van de vluchtsimulator van de piloot van vlucht MH 370, de 53-jarige Zaharie Ahmad Shah, gebleken dat bepaalde informatie recentelijk is verwijderd. Experts proberen die informatie terug te krijgen."
Kan toeval zijn, maar ik vrees van niet.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:32 #262
42184 crew  DaMart
pi_137919397
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Maargoed. het volgende:
Has Malaysia Airlines Flight MH370 Been Finally Found?
[ afbeelding ]

[..]

http://meebal.com/has-mal(...)-been-finally-found/
Dat vliegtuig lijkt in zijn geheel op de bomen te liggen. Leuke Photoshop dus :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137919426
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Parzival het volgende:

[..]

mag ik deze officieel aanvoeren voor de OP?
waarom niet?

Dit vliegtuig vloog netjes van waypoint naar waypoint, echter als je op dit plaatje kijkt kan de route dan niet kloppen.
Dan zou het eerder richting het zuiden gegaan moeten zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137919465
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat vliegtuig lijkt in zijn geheel op de bomen te liggen. Leuke Photoshop dus :P.
Daar kan de telegraaf nog een puntje aan zuigen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137919556
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat vliegtuig lijkt in zijn geheel op de bomen te liggen. Leuke Photoshop dus :P.
Nee volgens mij geen Photoshop, het komt van Tomnod, wellicht een vliegtuig dat laag vliegt daar.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 12:27:59 #266
8781 crew  Frutsel
pi_137919600
quote:
Pieces of aircraft found floating on Andhra coast?

Pieces of what is suspected to be an aircraft were seen washed up on Andhra coast Wednesday, a Telugu television channel reported.

Fishermen, who saw them floating at Kutta Gouduru beach in TP Gudur mandal of Nellore district in south coastal Andhra off Bay of Bengal, informed the police.

According to a channel, the authorities alerted the top officials. However, there was no confirmation from any official if the objects seen floating were indeed pieces of an aircraft.

An airplane of the Malaysia Airlines, with 239 people, including five Indians aboard, vanished while flying from Kuala Lumpur to Beijing on March 8.

A TV news channel in Malaysia had reported two days ago that missing plane may have crashed either in the Bay of Bengal or in the Indian Ocean.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 12:29:03 #267
42184 crew  DaMart
pi_137919641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Nee volgens mij geen Photoshop, het komt van Tomnod, wellicht een vliegtuig dat laag vliegt daar.
Dat zou ook nog kunnen. Maar het is in ieder geval geen vliegtuig dat daar netjes geland op de grond staat.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137919727
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo bijzonder dat getuigen - in dit geval de vissers - geen foto maken van die onderdelen. Je kan wereldnieuws maken en heul veul geld vragen voor zo'n foto, maar nee "we zeggen gewoon dat we wat hebben zien drijven".
pi_137919769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuws op avherald dat de logs op de captain z'n flightsim recent zouden zijn gewist.
Uiterst verdacht als je het mij vraagt. In deze situatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die al vanaf het begin achter de theorie staan dat het vliegtuig naar het zuiden is gevlogen en dat het zelfmoord is van een van de piloten. Beetje apart dat de onderzoekers daar nu pas serieus naar gaan kijken.. Ze kunnen beter Fok bij het onderzoek betrekken
Inderdaad. Meest logische verklaring sinds dag 3 ofzo.
Maar misschien willen ze dit niet groot in de media bekend maken.
Ivn naam etc.
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:33:57 #270
1234 HiZ
Istanbullu
pi_137919869
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo bijzonder dat getuigen - in dit geval de vissers - geen foto maken van die onderdelen. Je kan wereldnieuws maken en heul veul geld vragen voor zo'n foto, maar nee "we zeggen gewoon dat we wat hebben zien drijven".
Niet iedere visser heeft een camera of een smartphone. Sommigen hebben niet eens een telefoon thuis.
pi_137920006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet iedere visser heeft een camera of een smartphone. Sommigen hebben niet eens een telefoon thuis.
Nee, maar tot nu toe heeft niemand een camera bij zich gehad. Ik zou het wel weten. Onderdeel mee naar huis nemen op de boot, thuis foto maken en dan de krant bellen :P
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:39:07 #272
54408 Parzival
Where it happens
pi_137920081
ik had ook een foto op twitter verwacht
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137920439
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen. Maar het is in ieder geval geen vliegtuig dat daar netjes geland op de grond staat.
Dit is de locatie van dat vliegtuig:
https://www.google.nl/map(...)1,570m/data=!3m1!1e3

Zie de huisjes linksboven op de foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bij google maps beetje uitzoomt en je volgt de richting van het vliegtuig naar het noordoosten zie je dus dat hij gewoon op koers is om te landen in Port Blair.

Sowieso. als hij daar gecrashed zou zijn zou het ten eerste wel opgvallen zijn, gezien de nabijheid van bewoond gebied, en ten tweede zou het vliegtuig niet intact zijn, of ineens uitzien als een 737,

Ten tweede, waarom zou hij überhaupt op 12 maart, terwijl de zoekactie in dat gebied in volle gang is nog rondvliegen boven de Andaman eilanden.

Plus, het is wss een vliegtuig van Go Air In. Zie de blauwe staart die overeen komt met de staart
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_137920679
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:04 schreef Parzival het volgende:
oeh!.. transponders uit, in programmeren, en de druktest uitvoeren.. waardoor de zuurstof in het vliegtuig langzaam afneemt.. alla Helios.. die in the sky
Er wordt gezegd dat het toestel op 45000 voet heeft gevlogen, dan zou je idd door het falen van apparatuur of expres soortgelijke toestanden kunnen krijgen als met het Helios vliegtuig.
Misschien zijn de piloten ook gedood door hetzelfde mankement / sabotage
Daarna is het vliegtuig op de auto-pilot doorgevlogen.
Welke koers kiest de auto-pilot trouwens? (de laatst ingestelde?)

Probleem is met al dat speculeren, dat we geen zekerheid over de feiten hebben en dat er zeer wrs. feiten worden achtergehouden c.q worden verdraaid. Tel daar nog eens bij de incompetentie en gebrek aan samenwerking tussen de diverse overheden, dan is het beeld "compleet".

Er is toch een onafhankelijke groep NTSB die de zaak kan onderzoeken?
Het lijkt me dat eerst alle feiten moeten worden verzameld en getoetst (had natuurlijk direct moeten gebeuren)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_137920940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dit is de locatie van dat vliegtuig:
https://www.google.nl/map(...)1,570m/data=!3m1!1e3

Zie de huisjes linksboven op de foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bij google maps beetje uitzoomt en je volgt de richting van het vliegtuig naar het noordoosten zie je dus dat hij gewoon op koers is om te landen in Port Blair.

Sowieso. als hij daar gecrashed zou zijn zou het ten eerste wel opgvallen zijn, gezien de nabijheid van bewoond gebied, en ten tweede zou het vliegtuig niet intact zijn, of ineens uitzien als een 737,

Ten tweede, waarom zou hij überhaupt op 12 maart, terwijl de zoekactie in dat gebied in volle gang is nog rondvliegen boven de Andaman eilanden.

Plus, het is wss een vliegtuig van Go Air In. Zie de blauwe staart die overeen komt met de staart
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook meer een MD-80 of Fokker-100 aan de hoek van de vleugels te zien.
pi_137921136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Daarna is het vliegtuig op de auto-pilot doorgevlogen.
Welke koers kiest de auto-pilot trouwens? (de laatst ingestelde?)
Ligt aan de instelling van de AP. Het kan de ingevoerde route zijn, inclusief de bochten en eventueel de hoogtes, maar kan ook een vaste richting zijn. geheel afhankelijk van waar de AP op stond voor het incident.
quote:
Er is toch een onafhankelijke groep NTSB die de zaak kan onderzoeken?
Het lijkt me dat eerst alle feiten moeten worden verzameld en getoetst (had natuurlijk direct moeten gebeuren)
Het is een Amerikaans instituut en ik kan me voorstellen dat de Maleisische regering geen anderen duldt in het onderzoek, in ieder geval niet zolang niet duidelijk is geworden dat ze het zelf niet kunnen. Eer en "saving face" vieren hoogtij in die culturen, men zal niet snel toegeven hulp nodig te hebben, ook al is dat voor de rest inmiddels pijnlijk duidelijk.
(probeer bv in Japan eens in een winkel een TV te kopen die ze niet hebben, ze zullen zich in alle bochten wringen om geen "nee" te hoeven zeggen).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:15:13 #278
54408 Parzival
Where it happens
pi_137921404
de NTSB is bijna altijd betrokken bij de zaak.. dit omdat het een amerikaans vliegtuig is.. de fabrikant wordt altijd bij de onderzoekscommissie gezet. en in Amerika doet de NTSB dit voor de meeste ongelukken..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137921756
quote:
Leuke theorie, maar waarom heeft de co-piloot dan nog contact met de Maleisische luchtverkeersleiding nádat de transponder is uitgezet vanwege de brand?
pi_137921820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef Parzival het volgende:
de NTSB is bijna altijd betrokken bij de zaak.. dit omdat het een amerikaans vliegtuig is.. de fabrikant wordt altijd bij de onderzoekscommissie gezet. en in Amerika doet de NTSB dit voor de meeste ongelukken..
Niet vanzelf:
quote:
If an accident or serious incident occurs in a foreign state involving a civil aircraft of U.S. Registry, a U.S. operator, or an aircraft of U.S. design or U.S. manufacture, where the foreign state is a signator to the ICAO Convention, that state is responsible for the investigation. In accord with the ICAO Annex 13 SARPS, upon receipt of a formal notification of the accident or serious incident that may involve significant issues, the NTSB may designate a U.S. Accredited Representative and appoint advisors to carry out the Obligations, receive the Entitlements, provide Consultation, and receive Safety Recommendations from the state of occurrence.
Bron

In de praktijk komt het inderdaad vrij vaak voor, mede ook omdat de NTSB bakken meer ervaring en kennis heeft dan het land dat oorspronkelijk het onderzoek moet doen, maar het is geen verplichting.
En er zijn landen waarbij ze het zo lang mogelijk uitstellen als het even kan, puur vanwege het idee dat ze het zelf wel kunnen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:26:56 #281
1234 HiZ
Istanbullu
pi_137921916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar waarom heeft de co-piloot dan nog contact met de Maleisische luchtverkeersleiding nádat de transponder is uitgezet vanwege de brand?
Dat is een misvatting; het laatste signaal werd gegeven vóór het laatste radio-contact. Het eerstvolgende signaal had na een half uur moeten worden gegeven. Het enige wat wij weten is dat er radio-contact was na het laatste signaal. We weten echter niet of de transponder voor of na het radio-contact is afgezet/uitgegaan.
pi_137922031
quote:
Klopt deze theorie wel i.c.m. de ping van 8.11? Dan zou het een vreemde koers op de autopilot hebben gevlogen.
pi_137922166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je naartoe wilt :D
Of waar je vandaan komt? :P
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922504
http://www.demorgen.be/dm(...)n-vlucht-MH370.dhtml

Voor degene die het engels wat lastig lezen vinden .......
Over de theorie, theoretische gezien klinkt het niet heel idioot.....mja....
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922535
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef Uccie het volgende:
Dit staat op Reuters
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140319

Zuideinde van de pinglijn het water in dus. Dan betwijfel ik sterk dat we nog iets gaan terugvinden op korte termijn.
Ik keek naar je avatar en las "pinguïn".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137922559
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik keek naar je avatar en las "pinguïn".
_O-
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is een misvatting; het laatste signaal werd gegeven vóór het laatste radio-contact. Het eerstvolgende signaal had na een half uur moeten worden gegeven. Het enige wat wij weten is dat er radio-contact was na het laatste signaal. We weten echter niet of de transponder voor of na het radio-contact is afgezet/uitgegaan.
Jij hebt het over ACARS, dat hoogstwaarschijnlijk eerder is uitgezet. Ik heb het over de transponder van de secondary radar, maar je hebt inderdaad gelijk, ding is uitgegaan 2 minuten na radiocontact.

quote:
Time-line (from CNN)
• 1.07 am - Last ACARS transmission.
• 1.19 am - Last verbal communication "All right, good night" from the plane; believed to be the co-pilot
• 1.21 am - Transponder stopped transmitting (turned off or failed)
• 1.30 am - Civilian (primary) radar lost contact
• 1.37 am - Expected ACARS transmission; not received
• 2.15 am - Last military primary radar contact
• 8.11 am - Last (hourly) satellite handshake
pi_137922584
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik keek naar je avatar en las "pinguïn".
He, ik werd geroepen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_137922708
Iemand de 5 complottheorie-en al gelezen die ze min of 48 online hebben gezet, waarmee ze denken dat de MH370 in de schaduw van een vliegtuig van Singapore Airlines heeft gevlogen?
}:|
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Diedelientje81 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)n-vlucht-MH370.dhtml

Voor degene die het engels wat lastig lezen vinden .......
Over de theorie, theoretische gezien klinkt het niet heel idioot.....mja....
Heb er al eerder op gereageerd. Reactie op Reddit:

But here are the flaws in the theory, in my opinion:

1) There's now evidence that the trajectory changes over Malacca were straight, which is inconsistent with the pilots trying to land at Langkawi.

2) The last radar pings located the plane really far from the route that the plane is supposed to follow, if it had continued "on its last programmed course".

3) Why didn't the pilot notice one of the transponders had been switched off (which might mean that the problem is already serious by then) before giving the "alright, goodbye" send off?

4) While it might be true that Mayday might be the last option (the first being to try and fix the problem), but shouldn't the pilot have had enough time to call Mayday before they got taken out?

5) In Goodfellow's piece, he said that the pilot did not turn the autopilot off... which was why the plane was able to continue flying even if the pilots were taken out by the smoke until the plane ran out of fuel. But if the plane had been in autopilot, what could've caused the radical changes in altitude? It went beyond its threshold of 45,000 ft, then dropping to as low as 23,000 ft in just minutes before moving back up to 29,500 minutes.

6) In an inflight emergency, pilots are required to contact the ATC and declare an emergency. If he was that experienced - up to the point where his training would kick in instinctively, why didn't he follow the protocol?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:47:04 #291
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137922754
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik keek naar je avatar en las "pinguïn".
Zou zuidelijk loopt die lijn nou ook weer niet _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137922790
Haha ik hoorde dit op Radio 1 en dit kan weleens kloppen ;

het vermiste vliegtuig was de 404-ste Boeing 777 die gemaakt is en waar kennen we 404 van ?



Dat kan haast geen toeval zijn ?!!!?!!!! :o :o :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137922834
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef TLC het volgende:
Haha ik hoorde dit op Radio 1 en dit kan weleens kloppen ;

het vermiste vliegtuig was de 404-ste Boeing 777 die gemaakt is en waar kennen we 404 van ?

[ afbeelding ]

Dat kan haast geen toeval zijn ?!!!?!!!! :o :o :o
Illoemienatie!!11!!!!1

:')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137922854
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb er al eerder op gereageerd. Reactie op Reddit:

But here are the flaws in the theory, in my opinion:

1) There's now evidence that the trajectory changes over Malacca were straight, which is inconsistent with the pilots trying to land at Langkawi.

2) The last radar pings located the plane really far from the route that the plane is supposed to follow, if it had continued "on its last programmed course".

3) Why didn't the pilot notice one of the transponders had been switched off (which might mean that the problem is already serious by then) before giving the "alright, goodbye" send off?

4) While it might be true that Mayday might be the last option (the first being to try and fix the problem), but shouldn't the pilot have had enough time to call Mayday before they got taken out?

5) In Goodfellow's piece, he said that the pilot did not turn the autopilot off... which was why the plane was able to continue flying even if the pilots were taken out by the smoke until the plane ran out of fuel. But if the plane had been in autopilot, what could've caused the radical changes in altitude? It went beyond its threshold of 45,000 ft, then dropping to as low as 23,000 ft in just minutes before moving back up to 29,500 minutes.

6) In an inflight emergency, pilots are required to contact the ATC and declare an emergency. If he was that experienced - up to the point where his training would kick in instinctively, why didn't he follow the protocol?

het is ook maar weer een theorie he .....ik geloof dat die mensen gewoon allemaal niks meer weten, en ik heb het gevoel dat er ook veel informatie achter gehouden wordt, mja dat zullen ze toch echt niet beamen
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922913
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

het is ook maar weer een theorie he .....ik geloof dat die mensen gewoon allemaal niks meer weten, en ik heb het gevoel dat er ook veel informatie achter gehouden wordt, mja dat zullen ze toch echt niet beamen
Hypothese. En een die niet alle aanwijzingen volgt. Die pinguïns van Pheno en Uccie komen niet overeen met een poging tot landen in de Straat van Malakka.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137922970
quote:
12s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hypothese. En een die niet alle aanwijzingen volgt. Die pinguïns van Pheno en Uccie komen niet overeen met een poging tot landen in de Straat van Malakka.
haha
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137922991
Dit is toch ook echt eng..
Zit net even in photoshop wat te maken en daar wou ik de tekst MH370 onder hebben.
Dus ik zit door mijn fontjes heen te bladeren, krijg ik tot mijn schrik dit..
MH370 in combinatie met Webdings font



WTF!!!! Dan toch Den-Haag?
pi_137923028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef Gloorbek het volgende:
Dit is toch ook echt eng..
Zit net even in photoshop wat te maken en daar wou ik de tekst MH370 onder hebben.
Dus ik zit door mijn fontjes heen te bladeren, krijg ik tot mijn schrik dit..
MH370 in combinatie met Webdings font

[ afbeelding ]

WTF!!!! Dan toch Den-Haag?
Iemand goed in rebussen dan??? :P
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137923064
quote:
11s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Illoemienatie!!11!!!!1

:')

Snotverdomme wat vond ik Gillian Anderson vroeger vreselijk lekker, en nu nog steeds wel :9~ :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 13:53:43 #300
257132 crew  Awsom
pi_137923067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:52 schreef Gloorbek het volgende:
Dit is toch ook echt eng..
Zit net even in photoshop wat te maken en daar wou ik de tekst MH370 onder hebben.
Dus ik zit door mijn fontjes heen te bladeren, krijg ik tot mijn schrik dit..
MH370 in combinatie met Webdings font

[ afbeelding ]

WTF!!!! Dan toch Den-Haag?
LOL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')