abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:50:29 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137889459
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:09:03 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137890211
Honger, veel!
En ben jaloers op Co, heel erg!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_137898181
Jaloers is misschien het verkeerde woord :)

Lijstje voor vandaag:

T: smoothie met spinazie, kokos, lijnzaad, blauwe bessen, kaneel en whey
T: 2 koekjes bij de koffie, lekkere koekjes :9~
L: gemengde salade, walnoot, kip, granny smith en broodjes met boter. Colaatje light
T: eiwitshake met frambozen en lijnzaad
D: 2 speltwraps met surinaamse sambal (héét! :9), kip en sla. Gegrilde groenten erbij
T: bak kwark met pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:49:12 #4
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_137899108
Lees al ff mee leuk topic! ga me er ook maar eens mee bemoeien :X

O: Havermout met soya melk (unsweeted) mango, blauwe besjes, krenten, chiazaad en lepeltje pindakaas
T: koffie met sneetje peperkoek
L: 1 snee speltbrood met zalm, ijsbergsla, zoete paprika en komkommer
1 snee speltbrood met kipfilet, kaas en basilicum
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met nutella
T: banaan (met pindakaas en kokossnippers) pindakaas addict :Y
D: Preisoep en andijvie stamppot met spekjes en tomaat
T/dessert: Griekse yoghurt met appel en kaneel (na 2 uur wandelen)
T: koffie met klein sneetje home made bananenbrood

(heb vandaag 2 uur gewandeld en 2 uur post bezorgd (fiets)) dus was hungry!!
pi_137913801
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Buffell het volgende:

[..]

Oh, is dit een hulptopic voor vragen enzo?
Had ik niet begrepen. In dat geval heb ik niks gezegd! ;)
Was volgens mij de insteek maar is niets verplicht en zo :P
Vaak gaat het toch meer over van alles en nog wat dan het daadwerkelijke onderwerp :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:26:11 #6
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137916041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef jvo91 het volgende:
Lees al ff mee leuk topic! ga me er ook maar eens mee bemoeien :X

O: Havermout met soya melk (unsweeted) mango, blauwe besjes, krenten, chiazaad en lepeltje pindakaas
T: koffie met sneetje peperkoek
L: 1 snee speltbrood met zalm, ijsbergsla, zoete paprika en komkommer
1 snee speltbrood met kipfilet, kaas en basilicum
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met nutella
T: banaan (met pindakaas en kokossnippers) pindakaas addict :Y
D: Preisoep en andijvie stamppot met spekjes en tomaat
T/dessert: Griekse yoghurt met appel en kaneel (na 2 uur wandelen)
T: koffie met klein sneetje home made bananenbrood

(heb vandaag 2 uur gewandeld en 2 uur post bezorgd (fiets)) dus was hungry!!
Jij neemt het er wel van! Genieten geblazen.
Deathlift or Die.
pi_137916521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef jvo91 het volgende:
Lees al ff mee leuk topic! ga me er ook maar eens mee bemoeien :X

O: Havermout met soya melk (unsweeted) mango, blauwe besjes, krenten, chiazaad en lepeltje pindakaas
T: koffie met sneetje peperkoek
L: 1 snee speltbrood met zalm, ijsbergsla, zoete paprika en komkommer
1 snee speltbrood met kipfilet, kaas en basilicum
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met nutella
T: banaan (met pindakaas en kokossnippers) pindakaas addict :Y
D: Preisoep en andijvie stamppot met spekjes en tomaat
T/dessert: Griekse yoghurt met appel en kaneel (na 2 uur wandelen)
T: koffie met klein sneetje home made bananenbrood

(heb vandaag 2 uur gewandeld en 2 uur post bezorgd (fiets)) dus was hungry!!
Lekker lijstje!
Worry is a misuse of imagination
pi_137917769
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef loveli het volgende:
*oeps*
[ afbeelding ]
O+ waarvandaan ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_137919391
Vraagje.. Hoe zit het met lunch/avond eten etc in Duitsland? Is dat hetzelfde als in Nederland?
Dus 7 uur - boterhammen
12 uur - boterhammen
6 uur - avondeten

Ik dacht 's middags warm eten?
Worry is a misuse of imagination
pi_137920345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Hoe zit het met lunch/avond eten etc in Duitsland? Is dat hetzelfde als in Nederland?
Dus 7 uur - boterhammen
12 uur - boterhammen
6 uur - avondeten

Ik dacht 's middags warm eten?
Van de Duitsers die hier rondlopen hoor ik wisselende verhalen: sommige lunchen warm, sommige lunchen met boterhammen. Maar de meeste inderdaad warm.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 12:46:34 #11
70532 loveli
N
pi_137920362
Of 2 keer warm, of idd 'Abendbrot'. Maar zo noemen ze het ook als het avondeten warm is. En 'ze' kijken toch anders naar groente. Het is niet zo vanzelfsprekend als hier dat je een dagelijkse portie echte groente bij je warme maaltijd eet.

En om in het Duitse thema te blijven, de schoenen zijn van Peter Kaiser. Voorlopig kan ik er vooral naar kijken.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 12:49:36 #12
70532 loveli
N
pi_137920474
Het kan ook zijn dat de gewoontes per bundesland verschillen. Apart volk, die Duitsers.
crap in = crap out
pi_137925726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:46 schreef loveli het volgende:
Of 2 keer warm, of idd 'Abendbrot'. Maar zo noemen ze het ook als het avondeten warm is. En 'ze' kijken toch anders naar groente. Het is niet zo vanzelfsprekend als hier dat je een dagelijkse portie echte groente bij je warme maaltijd eet.

En om in het Duitse thema te blijven, de schoenen zijn van Peter Kaiser. Voorlopig kan ik er vooral naar kijken.
HA! Ja had een discussie en wist wel dat de Duitsers daarin verschillen !


Dus een kopje koffie na de lunch is niet per se vanzelfsprekend (hadden het over koffie drinken en lunchen. In Nederland is standaard om 10 uur bakje koffie)
Worry is a misuse of imagination
pi_137925886
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Probability het volgende:

[..]

HA! Ja had een discussie en wist wel dat de Duitsers daarin verschillen !

Dus een kopje koffie na de lunch is niet per se vanzelfsprekend (hadden het over koffie drinken en lunchen. In Nederland is standaard om 10 uur bakje koffie)
Ook dat verschilt, ik heb plekken gehad waar het juist om 9 uur was, maar ook waar ze het om 11 uur deden (en dan half 1 lunch) etc :P. Ik zie de Duitsers en Zwitsers hier inderdaad meestal een kop koffie drinken na het lunchen, en om 4 uur.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_137926731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ook dat verschilt, ik heb plekken gehad waar het juist om 9 uur was, maar ook waar ze het om 11 uur deden (en dan half 1 lunch) etc :P. Ik zie de Duitsers en Zwitsers hier inderdaad meestal een kop koffie drinken na het lunchen, en om 4 uur.
Ik zou het zelf niet eens weten, ja 's ochtends vroeg voor/na m'n ontbijt.. Maar dat is misschien meer Amerikaans?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:55:31 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137927120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Hoe zit het met lunch/avond eten etc in Duitsland? Is dat hetzelfde als in Nederland?
Dus 7 uur - boterhammen
12 uur - boterhammen
6 uur - avondeten

Ik dacht 's middags warm eten?
De meeste eten warm. Of niet. Of brood.
Maar meestal gaat de voorkeur toch wel uit naar warm.

Koffie is meestal 's middags (15.00 - 17.00 Uhr). Mit Kuchen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_137927587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De meeste eten warm. Of niet. Of brood.
Maar meestal gaat de voorkeur toch wel uit naar warm.

Koffie is meestal 's middags (15.00 - 17.00 Uhr). Mit Kuchen.
Niet eten :o?
Worry is a misuse of imagination
pi_137931127
Je kan heerlijk eten in Duitsland, maar voor groenten moest ik in Berlijn mijn best doen... ;(

Ff paar dagen niet gepost, lekker bezig met van alles. Alles goed hier slankies? Hadden jullie ook stemproblemen? Duurde even voor ik er uit was met de partij. Voor het persoontje heb ik de foto's erbij gepakt en mijn non verbale skills ingezet :+

Ohw lijstje:

O: een gekookt eitje en een speltboterham met nutella :9 thee met melk
L: een salade met gemengde sla, komkommer, paprika, gerookte kip en dressing ( zo'n bak van de hema)
T: 2 theelepels nutella :')
D: aardappelen, spinazie, kaas, appelmoes
T: griekse yoghurt met wat suiker
B: totaal 40 min. Wandelen, naar en van yoga
S: 75 min. Yoga
pi_137931442
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef An24 het volgende:
Je kan heerlijk eten in Duitsland, maar voor groenten moest ik in Berlijn mijn best doen... ;(

Ff paar dagen niet gepost, lekker bezig met van alles. Alles goed hier slankies? Hadden jullie ook stemproblemen? Duurde even voor ik er uit was met de partij. Voor het persoontje heb ik de foto's erbij gepakt en mijn non verbale skills ingezet :+

Ohw lijstje:

O: een gekookt eitje en een speltboterham met nutella :9 thee met melk
L: een salade met gemengde sla, komkommer, paprika, gerookte kip en dressing ( zo'n bak van de hema)
T: 2 theelepels nutella :')
D: aardappelen, spinazie, kaas, appelmoes
T: griekse yoghurt met wat suiker
B: totaal 40 min. Wandelen, naar en van yoga
S: 75 min. Yoga
Ben wel benieuwd hoe jij mij zou lezen;
mensen denken altijd dat ik een open boek ben en dat ze mij meteen doorhebben (vind ik niet erg)
maar dat is dan toch niet zo, ik kom vrij spontaan en extrovert over terwijl ik vanbinnen lekker introvert ben :P
ik lijk heel open maar bent 't niet (wel open over dingen die ik feitelijk zie maar niet over wat ik denk/voel), of dat ook van een foto is af te zien :s)

gewoon wel nieuwsgierig :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_137931500
O ennnn ik neem nu om de dag medicatie dus ik ben een beetje warrig en lees over de helft heen van je post :D

(leuke creatieve ideeën bedenken en dan de volgende dag uitwerken :P)

Werkt tot nu toe goed :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_137931518
Dus morgen geef ik weer een super gestructureerd antwoord, nu even langs de visjes lopen en voor het nijlpaard stemmen
Worry is a misuse of imagination
pi_137931590
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Probability het volgende:
Dus morgen geef ik weer een super gestructureerd antwoord, nu even langs de visjes lopen en voor het nijlpaard stemmen
Haha :*

Je mag een foto sturen hoor. En als ik het niet zie, mag je ook langs komen voor een analyse, voor als je echt nieuwsgierig bent ;)
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:48:06 #23
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_137932783
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Jij neemt het er wel van! Genieten geblazen.
haha ja, is niet dagelijks dit!
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:51:16 #24
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_137932913
O: Havermout soya melk, blauwe bes, banaan, kaneel, krenten en pindakaas
T: 3 speculaasjes en 2 koffie :@
L: 2 speltboterhammen; 1 zalm, huttekase en 1 met gekookt eitje
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met pindakaas
T: snee bananenbrood (en nieuwe is de maak geweest haha, verbeterd recept denk ik! Vanavond even mee naar me vriendinnen toe en uitproberen :) )
D: Ei noodles met kip, sugar snaps, paprika, courgette en tauge en wat kroepoek on the side
T: (straks) nog wat griekse yoghurt met appeltje denk ik
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:53:11 #25
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_137932998
Zijn er trouwens onder jullie (sorry als dat vooraf gaand al 100x besproken is) maar gebruikers van whey protein poeder gebeuren in bv een shake? vandaag een gratis proefzakje gekregen maar ben er beetje leek in.. staat verder ook niet echt uitleg op het zakje alleen vermengen met bv water

Begrijp trouwens dat dit vaak door actieve sporters wordt gebruikt
pi_137935381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef jvo91 het volgende:
Zijn er trouwens onder jullie (sorry als dat vooraf gaand al 100x besproken is) maar gebruikers van whey protein poeder gebeuren in bv een shake? vandaag een gratis proefzakje gekregen maar ben er beetje leek in.. staat verder ook niet echt uitleg op het zakje alleen vermengen met bv water

Begrijp trouwens dat dit vaak door actieve sporters wordt gebruikt
Volgens mij is dat allee nodig als je heel fanatiek sport was de conclusie?

Is wel lekker :9

Er zijn geloof ik best wat voorstanders maar je kan je eiwitten ook prima uit je voeding halen. Of zo.
Worry is a misuse of imagination
pi_137935419
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha :*

Je mag een foto sturen hoor. En als ik het niet zie, mag je ook langs komen voor een analyse, voor als je echt nieuwsgierig bent ;)
Leuk!

en meeten, eng!!
Worry is a misuse of imagination
pi_137935703
Hoi!
Zo eens even stemmen. Ik weet het nog niet. Volgens stemwijzer kom ik op een vrij kleine landelijke partij uit, de libertarische partij.. Maar ik weet het niet zo goed, als ze de kiesdrempel niet halen gooi je je stem min of meer weg..

En JVO, welkom :) extra eiwitten heeft niet zoveel zin als je er niet veel krachttraining bij doet. Dan kun je net zo goed kwark, witvis, kip, oid gaan eten.
pi_137936968
Ooooh ik bedenk mij opeens iets, ik krijg altijd mega buikpijn van pasta en zo

Dus ik dacht: zetmeel

En ik dacht ja ik heb net een hele zak (naturel!) chips op en ik merk niets. He wacht eens....... Misschien geen zetmeel maar gluten?

Dat ik daarom de Spaanse keuken ook zo fijn vind?
Worry is a misuse of imagination
pi_137939106
Tijdens m'n stage in DLD hadden we 's ochtends om 10u. een soep of kleine salade(als er iemand jarig was belegde broodjes op de afdeling), 's middags warm eten al kon je ook gewoon een grote salade kiezen en dan deed ik zelf vaak 's avonds broodjes want versgebakken bij de kaufhalle op de terugweg. :9~ of bij mooi weer BBQ'en op geïmproviseerd ding.
Bij de Duitsers thuis was het 's avonds ook gewoon warm eten met inderdaad in verhouding weinig groente.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef jvo91 het volgende:
Zijn er trouwens onder jullie (sorry als dat vooraf gaand al 100x besproken is) maar gebruikers van whey protein poeder gebeuren in bv een shake? vandaag een gratis proefzakje gekregen maar ben er beetje leek in.. staat verder ook niet echt uitleg op het zakje alleen vermengen met bv water

Begrijp trouwens dat dit vaak door actieve sporters wordt gebruikt
Poosje wheyshakes gedronken...
Zou het persoonlijk met melk mixen, veel lekkerder dan water. :9
Weet niet hoeveel er in je proefzakje zit maar 40gr op zo'n 400-500ml melk heb je een goede combinatie.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 21:42:37 #31
70532 loveli
N
pi_137942644
Melk is voor kalfjes, ik heb op een vrouw gestemd en binnenkort ga ik wat shakes uitproberen. Kost minder dan kwark/vis/kip :P
crap in = crap out
pi_137944754
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk!

en meeten, eng!!
Nou, stuur ff een pm dan ga ik een poging wagen :Y
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:32:53 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137945827
Welkom nieuwe-persoon-met-babyhusky-avatar! *O*

Hoe gaat het met eten enzo bij jullie? Ikke rommelig, as usual :+

Ik wou ook graag stemmen en volgde allemaal maatschappijcritici en kwam er pas een week ofzo geleden achter dat mijn regio in november pas stemt :') #betrokkenheidsfaal
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137945867
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Probability het volgende:
Dus morgen geef ik weer een super gestructureerd antwoord, nu even langs de visjes lopen en voor het nijlpaard stemmen
Waarom om de dag? :P

Ik ben echt superslecht in het verbergen van mijn emoties, dat kon An zelfs al zien vóór haar opleiding toen ik met mn huisgenoot kittens kwam kijken. En de rest volgens mij ook wel :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_137946494
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou, stuur ff een pm dan ga ik een poging wagen :Y
Moet de foto van goede kwaliteit zijn? En wat voor soort foto?
Dan moet ik even goed zoeken
Worry is a misuse of imagination
pi_137946537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom om de dag? :P

Ik ben echt superslecht in het verbergen van mijn emoties, dat kon An zelfs al zien vóór haar opleiding toen ik met mn huisgenoot kittens kwam kijken. En de rest volgens mij ook wel :+.
Nee daar hadden we geen opleiding voor nodig nee :+
pi_137946590
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee daar hadden we geen opleiding voor nodig nee :+
Jullie wisten toen al meer dan ik zelf :P. *ontkenningsfase*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_137946651
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Moet de foto van goede kwaliteit zijn? En wat voor soort foto?
Dan moet ik even goed zoeken
Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.
pi_137946759
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.
Wat zie jij dan precies aan die foto? Iemands karaktertrekken, of emoties op dat moment? *nieuwsgierig*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_137946788
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.
Heb ik niet, maak ik morgen !
Worry is a misuse of imagination
pi_137946991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat zie jij dan precies aan die foto? Iemands karaktertrekken, of emoties op dat moment? *nieuwsgierig*
Vooral of iemand emotioneel in balans is. Ik ga ook steeds vaker de basis van de persoonlijkheid zien, of eigenlijk de overlevingsstrategie waarmee je geboren bent: fight, flight of freeze. Daar kun je persoonlijkheidaspecten uit halen, dat is gelinkt. Ook zie ik emoties, minachting, walging, tevredenheid, blijdschap, verdriet en woede. Maar dit is erg situationeel gebonden, dus omgevingsfactoren, conversatie en dergelijke zijn ook belangrijk. De mate van spanning zie ik het beste op videobeelden. Daar krijg ik sowieso de meeste info uit.
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 22:57:17 #42
70532 loveli
N
pi_137947253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom om de dag? :P

Ik ben echt superslecht in het verbergen van mijn emoties, dat kon An zelfs al zien vóór haar opleiding toen ik met mn huisgenoot kittens kwam kijken. En de rest volgens mij ook wel :+.
Dat waren macro-expressies.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 22:59:14 #43
70532 loveli
N
pi_137947376
An, leer je ook hoe je bepaalde expressies kunt verbergen?
crap in = crap out
pi_137947872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef loveli het volgende:
An, leer je ook hoe je bepaalde expressies kunt verbergen?
Voor wie vraag jij dit? O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137947960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef loveli het volgende:
An, leer je ook hoe je bepaalde expressies kunt verbergen?
Niet. De amydala stuurt ze aan. Ze verschijnen daardoor eerder op je gezicht voordat je bewust bent van je emoties. Het enige wat je kunt leren is je emoties zelf onder controle te houden, maar ook dat lukt maar tijdelijk. Als ik in een gesprek lang genoeg spanning houd, verschijnen de expressies weer.

En ik lees je vraag nu pas goed :+ om analist te worden, krijg je ook therapie, zodat je zelf opgeruimd bent en zuiver kunt analyseren. Daardoor ben ik zelf beter geworden met liegen bijvoorbeeld O-)
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 23:14:25 #46
70532 loveli
N
pi_137948320
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voor wie vraag jij dit? O-)
Werk. In sommige situaties is het prettig als er geen walging en/of minachting van je gezicht is af te lezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 maart 2014 @ 23:16:16 #47
70532 loveli
N
pi_137948420
En om te voorkomen dat er :') rimpels ontstaan.

Botox ftw.
crap in = crap out
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:23:42 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137948884
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Werk. In sommige situaties is het prettig als er geen walging en/of minachting van je gezicht is af te lezen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137949069
De beste tip die ik kan geven is: probeer je emoties niet te bedwingen of in te houden, dat levert juist meer spanning op.

Accepteer de emotie voor wat hij is en adem er doorheen. Zo valt hij minder op. /yogataal :+
  Vis een optie? donderdag 20 maart 2014 @ 07:35:17 #50
70532 loveli
N
pi_137955806
De optie van XM lijkt me makkelijker :+

Mogge *insert koffie*
crap in = crap out
pi_137966258
Ooh haiz! Het is lekker weer. O+

Weer om lekker op de markt te hebben rondgestruind, een nog niet zo'n rijp peertje in het zonnetje te hebben gegeten en tijdens het terugfietsen een muffintop en loodgietersbilspleet bij een en dezelfde vrouwspersoon te zien. Too much my eyes could handle...

Zonnetje, balkon, en idee van loveli... *insert koffie*.
pi_137971762
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet. De amydala stuurt ze aan. Ze verschijnen daardoor eerder op je gezicht voordat je bewust bent van je emoties. Het enige wat je kunt leren is je emoties zelf onder controle te houden, maar ook dat lukt maar tijdelijk. Als ik in een gesprek lang genoeg spanning houd, verschijnen de expressies weer.

En ik lees je vraag nu pas goed :+ om analist te worden, krijg je ook therapie, zodat je zelf opgeruimd bent en zuiver kunt analyseren. Daardoor ben ik zelf beter geworden met liegen bijvoorbeeld O-)
_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_137973267
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Vooral of iemand emotioneel in balans is. Ik ga ook steeds vaker de basis van de persoonlijkheid zien, of eigenlijk de overlevingsstrategie waarmee je geboren bent: fight, flight of freeze. Daar kun je persoonlijkheidaspecten uit halen, dat is gelinkt. Ook zie ik emoties, minachting, walging, tevredenheid, blijdschap, verdriet en woede. Maar dit is erg situationeel gebonden, dus omgevingsfactoren, conversatie en dergelijke zijn ook belangrijk. De mate van spanning zie ik het beste op videobeelden. Daar krijg ik sowieso de meeste info uit.
Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front cam
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 20 maart 2014 @ 18:48:02 #54
70532 loveli
N
pi_137973681
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front cam
Spiegelbeeld al geprobeerd? Dat ziet er voor jezelf normaler uit.
crap in = crap out
pi_137974081
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front cam
Wat is er maf aan dan? Waarschijnlijk zie je nu bij jezelf spanning omdat je weet wat het doel van de foto is ;)
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:10:43 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137974595
MOrgen lekker weer een hotelovernachting en lekker uit wokken *O*

Tenerife is ook al bijna maar het wordt daar pleurisweer dus... :')

Prob, gebruik je nog medicijnen?

Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:17:13 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137974903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen lekker weer een hotelovernachting en lekker uit wokken *O*

Tenerife is ook al bijna maar het wordt daar pleurisweer dus... :')

Prob, gebruik je nog medicijnen?

Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste O+
Balen uniek, van de familie en van tenerife. Wel fijn dat je steun krijgt van je liefste. Ik denk aan je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:18:44 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137974996
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front cam
Foto van je Linkedinprofiel?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_137980070
Ik snap linkedin niet echt, leukste er van is dat ik zo wel weet hoe Tink en Mc er uitzien maar de verdere functie er van ontgaat me.
Heb nog wel geen flauw idee hoe Billy er uitziet :D sowieso goed maar dat kan van alles zijn...
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:35 schreef loveli het volgende:
De optie van XM lijkt me makkelijker :+

Mogge *insert koffie*
Je kunt de tas ook over het hoofd van de ander plaatsen ^O^
In extreme gevallen zou je dan wel veroordeeld kunnen worden voor moord in plaats van doodslag omdat je voorbereid was :{
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen lekker weer een hotelovernachting en lekker uit wokken *O*

Tenerife is ook al bijna maar het wordt daar pleurisweer dus... :')

Prob, gebruik je nog medicijnen?

Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste O+
*O* voor wok en goede dudemanspersoonkerelgast.

En weermannen hebben het toch nooit goed :{w ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:04:30 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137980528
Lief !

Ik ga aan de drank!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:03:34 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137983945
Knuffels voor de Uniekhoorn O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137984193
Eens!
Free hugs and/or shrugs!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_137985855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Foto van je Linkedinprofiel?
Toen had ik een nacht doorgehaald :') moet nog eens een betere maken ^^
Worry is a misuse of imagination
pi_137985925
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat is er maf aan dan? Waarschijnlijk zie je nu bij jezelf spanning omdat je weet wat het doel van de foto is ;)
Ja zo dichtbij en ik trek dan een gek hoofd :D
Worry is a misuse of imagination
pi_137985978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen lekker weer een hotelovernachting en lekker uit wokken *O*

Tenerife is ook al bijna maar het wordt daar pleurisweer dus... :')

Prob, gebruik je nog medicijnen?

Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste O+
Ja. Maar niet zoveel meer.


O bah.. Hoop dat het snel beter gaat! X
Worry is a misuse of imagination
pi_137986970
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja zo dichtbij en ik trek dan een gek hoofd :D
Laat maar zien, ik kijk wel of ik er iets mee kan :Y
pi_137987052
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Laat maar zien, ik kijk wel of ik er iets mee kan :Y
/dickpick!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_137987221
Niet heel trots maar hij kwam heel snel, was groot genoeg om een impressie te maken en helemaal in lijn met de neerwaartse spiraal dat m'n opmerkingen lijken te maken! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_137989862
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef An24 het volgende:
:+
Ik sta niet bekend om kwaliteitsreacties :+
/M'n UI is een blik bruine bonen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 21 maart 2014 @ 08:06:10 #71
70532 loveli
N
pi_137994589
:s)

Koffie. En regen.
crap in = crap out
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:54:00 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137995148
Thee en regen hier! :P meh @ natte kleding en trein missen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137996613
Natte kleding is ook meeh. Naast een verwarming zitten en warm worden.
pi_137996890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:12 schreef Mufasa208 het volgende:
Natte kleding is ook meeh. Naast een verwarming zitten en warm worden.
Dat! Heb er voor gekozen thuis te werken. Moet ik alleen wel wat gaan doen :')
pi_137998489
quote:
Dank! :')
pi_137999677
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_137999730
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! Heb er voor gekozen thuis te werken. Moet ik alleen wel wat gaan doen :')
Ik zit echt te WOGgen @ work :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 21 maart 2014 @ 13:24:44 #79
70532 loveli
N
pi_138002831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik zit echt te WOGgen @ work :')
Ga je collega's analyseren.
crap in = crap out
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:48:36 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138003818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:12 schreef Mufasa208 het volgende:
Natte kleding is ook meeh. Naast een verwarming zitten en warm worden.
Hier warm O+ Sjaal en thee met honing! En lieve collegae die broodje voor me halen terwijl ik doorwerk O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:51:39 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138006186
7 km gewandeld in de regen en kou, vreselijk.
Nu net in hotel, groot en luxe kamer
De zon gaat schijnen, straks speciaal biertje en daarna wokken, lekker ontspannen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 maart 2014 @ 16:47:24 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138010052
Ja lijst
O en L tosti ham kaas, twee beschuit boter en suiker, beker melk
T. Speciaal bieren, appel, kiwi dropjes, portie bitterballen
D wokken dus veel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138016696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja lijst
O en L tosti ham kaas, twee beschuit boter en suiker, beker melk
T. Speciaal bieren, appel, kiwi dropjes, portie bitterballen
D wokken dus veel
Klinkt allemaal fijn en lekker Uniek!

Hier was het cheatmeal day! Alles eten waar ik zin in had. En Freud is weg dit weekend dus hij mocht het avondeten kiezen. Ik eet de rest van het weekend dan weer netjes :+

O: een speltboterham, ene helft met mosterd en oude kaas, de andere helft met nutella. Verse jus en thee met melk.
L: soep van een halve courgette, spinazie, broccoli en een scheutje room. Met een beetje geraspte parmezaan. Na: rijstwafel jam
T: chips met ranja
D: freudmenu: spareribs, aardappeltjes met knoflooksaus en rauwkost.
T: thee met melk, anti buikpijnthee en veel water.

Morgen lekker veel bakken: weer zo'n artisan spelbrood en 'gezonde' lemoncake O+

Mijn lijstje wordt dan:

O: smoothie banaan, jus, spinazie, spirulina
L: artisan spelbrood met verse pesto en een stukje met nutella.
T: lemoncake en thee met melk
D: haricots verts, verse pesto, een forel met italiaanse tomatensaus
T: ik hoop niets te knabbelen op verjaardag, misschien een wijntje en cola light
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:05:14 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138024090
An, heerlijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138027852
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga je collega's analyseren.
Maandag, filmen en analyseren.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138032579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maandag, filmen en analyseren.
Leuk O+

Mijn brood gaat zo de oven in. Straks naar de stad, spullen halen voor de cake en vanmiddag yoga doen. Heerlijk weekend O+
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:36:46 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138045024
Anaalyseren...

Thuis.. mijn lief heeft mij een paar dorpen uit de auto gezet... Moest maar lopen!
Dus heb ik 15 km gewandeld, daarna nog bij de Bristol een korte broek gekocht die ik hopelijk volgende week vaak aan heb.
Aan de weersvoorspelling niet maar ik wil dat NIET geloven :P

LIjst:
O/L: Boterham kaas/jam, witte boterham boter/chocovlokken, kaiserbroodje met helft rollade en andere helft met osseworst, boterham met peperpate, beker melk, appel, sinaasappel, cappuccino, plak suikerbrood met boter, beschuit kaas, getoaste boterham met suiker.
T's: paar dropjes, gekookt ei, stukje chocoladecake
D: bloemkool, salade, gegrilde groente, hele schelvis uit alufolie met citroen en kruiden

Na dat was het wel :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138048286
Iedereen hier shopt meer dan ik, maar hoe interpreteer je een sticker met "-20% korting"?! Gaat er dan een vijfde van de korting af :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138053046
Ze bedoelen dat je 80% van het orginele bedrag moet betalen
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:26:26 #90
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138053318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom nieuwe-persoon-met-babyhusky-avatar! *O*

Hoe gaat het met eten enzo bij jullie? Ikke rommelig, as usual :+

Ik wou ook graag stemmen en volgde allemaal maatschappijcritici en kwam er pas een week ofzo geleden achter dat mijn regio in november pas stemt :') #betrokkenheidsfaal
Thanks! Husky love :Y :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:29:34 #91
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138053451
O: Speltpannenkoekje met griekseyoghurt, kokos en kiwi
L: Vega burger achtig met uichutney en tzatiki (geen idee hoe ik dat schrijf), dit was tijdens lunch buiten de deur
T: Bossche bol :D *O*
D: Tonijnsteak, zoete aardappel friet, spinazie met ui tomaat en knoflook, en beetje guacamole
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:44:43 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138054068
Wat een lekker lijstje!

Had ook nog een zwarte spijkerbroek gekocht (iets te groot maar ik ga erin groeien, dat moet! ) met 50% korting. En dan verdienen ze er nog op.
Dus 20% is eigenlijk niet zoveel en voor de rest heb ik geen verstand van wiskunde
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138055037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef jvo91 het volgende:
O: Speltpannenkoekje met griekseyoghurt, kokos en kiwi
L: Vega burger achtig met uichutney en tzatiki (geen idee hoe ik dat schrijf), dit was tijdens lunch buiten de deur
T: Bossche bol :D *O*
D: Tonijnsteak, zoete aardappel friet, spinazie met ui tomaat en knoflook, en beetje guacamole
Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat ziki :P

Jij hebt best wel leuke lijstjes trouwens ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Probability het volgende:
Ze bedoelen dat je 80% van het orginele bedrag moet betalen
Dus het klopt gewoon niet.
Want dan is het of -20% of 20% korting. Dit betekent dat je op alles met korting je 20% minder korting hebt of op alles zonder korting 20% meer moet betalen.(Die dus niet want er is geen korting)
Dan vraag ik mij af of zoiets een legale lok-techniek is om mensen die niet opletten tijdens het winkelen extra geld af te troggelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 22-03-2014 21:22:04 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138055406
/quote ipv edit
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138059647
Hoi allemaal,
Interessant jullie lijstjes! Goed om inspiratie uit op te doen ^O^ Mijn eetpatroon is totaal niet inspirerend, haha. Maar ik ga dit topic in ieder geval in de gaten houden *)
Psychologe in de dop die haar passie deelt op Youtube
pi_138060733
Ik heb de kennis van de wereld en mijn lijst vandaag is 500gr kwark, halve hema worst met mosterd, 500gr wortels met knoflooksaus en 1L bruinebonensoep.

Ik ben alleen de deur uit gegaan om een hemaworst te scoren :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138060946
Ik had makkelijk een hamkaascroissant erbij kunnen nemen, maar had 1,50 aan kleingeld in de broek die ik aantrok en 0% behoefte aan mensen.

Die 10-daagse mandarijnen zijn wel kut :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138061011
Smoothie op de zondagochtend *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138062754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat ziki :P

Jij hebt best wel leuke lijstjes trouwens ^O^

[..]

Dus het klopt gewoon niet.
Want dan is het of -20% of 20% korting. Dit betekent dat je op alles met korting je 20% minder korting hebt of op alles zonder korting 20% meer moet betalen.(Die dus niet want er is geen korting)
Dan vraag ik mij af of zoiets een legale lok-techniek is om mensen die niet opletten tijdens het winkelen extra geld af te troggelen.
Ja oké maar nadenken maakt het wel duurder
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 23 maart 2014 @ 11:49:37 #100
70532 loveli
N
pi_138068260
Mogge. Koffie is op en beddegoed gaat de was in.
/causaal verband
crap in = crap out
pi_138068304
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef loveli het volgende:
Mogge. Koffie is op en beddegoed gaat de was in.
/causaal verband
:D
pi_138070116
Hoe is het met iedereen hier? Toevallig heb ik ineens een gemeenschappelijke vriend op FB met iemand die hier post(te?). Dan kun je altijd even lekker browsen, jwz. Tof schilderij HCMC style Co. Voor de rest allemaal xjes natuurlijk.

Jullie zullen begrijpen dat ik enorm sport en enorm gezond eet.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 23 maart 2014 @ 14:13:27 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138072322
Doe je weer handig Loveli.

Ja natuurlijk snappen wij dat je ontzettend gezond leeft UKS *O*

Ik zoek een enorm makkelijk wegleesboek, geen moeilijk gedoe gewoon lekker lezen, verslavend dat je hem wel in 1 x uit moet lezen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 23 maart 2014 @ 14:21:01 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138072551
Harry Potter, Uniekje? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 23 maart 2014 @ 14:35:37 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138073070
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harry Potter, Uniekje? :+
Neeh..
Nou ik heb er weer 500 binnen, kijk ik op vakantie wel wat ik uberhaupt heb :D
Zie trouwens ook zo'n 1000 luisterboeken, hmmmmmmmmmmmm. nog meer keuzes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138073430
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe je weer handig Loveli.

Ja natuurlijk snappen wij dat je ontzettend gezond leeft UKS *O*

Ik zoek een enorm makkelijk wegleesboek, geen moeilijk gedoe gewoon lekker lezen, verslavend dat je hem wel in 1 x uit moet lezen.
Hehe, ik zag jou ook al langskomen toen ik verder ging browsen :P laatst las ik trouwens Eus, had hem echt zo uit al weet ik niet of jij dat een leuk boek gaat vinden :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? zondag 23 maart 2014 @ 14:53:20 #107
70532 loveli
N
pi_138073684
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harry Potter, Uniekje? :+
50 shades!
crap in = crap out
  zondag 23 maart 2014 @ 14:58:53 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138073901
quote:
6s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

50 shades!
Ja doei...
Wie kent de jeugdboeken van "de Vijf" en Kameleon?
Nou, spannende avonturen alleen dan voor wat meer volwassenen maar wel heel toegankelijk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 23 maart 2014 @ 15:37:06 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138075225
Wat een pokkenweer.

Lijst:
O: volk. boterhammentosti met ham/kaas/ananas en wat curry, beschuit boter/kaas, beker melk, cappuccino
B: 1 uur wandelen, 2 x onweersbui en 3 x hagel :r
L: geroosterde volkorenboterham met gekookt eitje en augurk, beschuit boter/suiker
T's: grote appel, heelrijke sinaasappel, paar dropjes, wat druiven, warme chocomelk met slagroom en baileys, paaseitje
D: gebakken lever, spekjes, champ en uien, spinazie, aardappelpuree, broccoli
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138075251
Ik lees nu wel een spannend boek. Ben alleen de titel kwijt :')
Worry is a misuse of imagination
  zondag 23 maart 2014 @ 15:38:41 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138075283
Beter titel kwijt dan boek
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 23 maart 2014 @ 16:01:39 #112
70532 loveli
N
pi_138076129
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
B: 1 uur wandelen, 2 x onweersbui en 3 x hagel :r
Had je vent je weer uitgezet?
crap in = crap out
  zondag 23 maart 2014 @ 16:54:48 #113
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138078226
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat ziki :P

Jij hebt best wel leuke lijstjes trouwens ^O^

Oh toch goed dan behalve de 'z' die ik was vergeten! Thanks :) I love food, kan eigenlijk 24/7 eten of er in iedergeval aan denken :X
  zondag 23 maart 2014 @ 18:59:52 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138082807
quote:
6s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

50 shades!
Dat is onvergelijkbaar!

Ik heb net boeken gekocht O+

Habibi, House of Leaves, Mists of Avalon en nog 2 waarvan ik titels effe kwijt ben :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138089835
De Kameleon boeken! O+ jeugdherinneringen haha. En stiekem lees ik ze nog steeds wel eens als ik 's nachts wakker word en niet meer kan slapen :)

Afgelopen weken erg veel last van buik gehad, in het verleden parasiet en lintworm gehad met dezelfde klachten dus dat wordt weer getest. Ergens volgende week uitslag, en nu maar hopen dat er iets uit komt en het niet op prikkelbare darmen gegooid wordt..

Lijst:
B: 9.3 km fietsen, hockeywedstrijd keepen, 8.2 km fietsen
O: broodje gezond (wit bolletje kaas, ham, sla, tomaat, komkommer; ze hadden geen bruine broodjes)
L: banaan
B: hockeywedstrijd spelen
T: banaan
B: 3,5 km fietsen, hockeywedstrijd keepen, 3,5 km fietsen
D: halve liter limo, casa di mama prosciutto e funghi pizza met extra geitenkaas
T: halve zak bugles nacho cheese

Zondag = hockeydag en dan vergeet ik overdag te eten, vandaar magere lijstje overdag. 3 wedstrijden klinkt veel maar als keeper is het stuk minder inspannend dan als speler (en verbrand dus ook stukken minder). Wel onwijs mazzel gehad met het weer, alledrie de wedstrijden vol in het zonnetje gespeeld :)
pi_138106035
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Afgelopen weken erg veel last van buik gehad, in het verleden parasiet en lintworm gehad met dezelfde klachten dus dat wordt weer getest. Ergens volgende week uitslag, en nu maar hopen dat er iets uit komt en het niet op prikkelbare darmen gegooid wordt..
Hey jij ook al :+. Ik zit al de halve ochtend op het toilet met kramp en darmproblemen en heb er nu maar een ibu ingegooid tegen de pijn :'). Bij mij hebben ze het 'in het verleden' ook op prikkelbare darm gegooid, en ook een parasiet gehad, maar ik ga als ik terug in NL ben toch echt om een verwijzing vragen om het goed uit te laten zoeken. Ben lactose intolerant geworden in het afgelopen jaar, en wie weet wat nog meer.

OT: qua gewicht/figuur gaat het hier prima, zonder enige moeite. Nog een maandje bikkelen (misschien wat maf eetpatroon dan) en dan weer in NL naar de sportschool! Mis mijn spieren/kracht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 24 maart 2014 @ 16:37:43 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138119082
hazelnootschuimgebak gevuld met slagroom en slagroomgebak van de bakker O+

Nu normaal doen, groei wat te snel. Groeine is voor mij wel goed maar het is altijd zo eng om te zien dat het zo snel gaat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138121583
Wat is er zo eng aan Uniek? Je weet hoe het komt. Kan jij je moeilijk inhouden met snoepen?

Ik heb ook een flink snoepweekend gehad: veel brood, wel het zelf gebakken spul, zelf gebakken lemon cake, een verjaardag en gister indiaas. Dus nu even de verhoudingen om gooien :+

Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, spinazie en spirulina
T: thee met melk
B: 40 min. Wandelen
L: een heerlijke salade bij hills&mills: tandori kip, raita, avocado, tomaat, kiemsoorten, spinazie. En een muntthee met een bolletje raw brownie
S: 80 min yoga
D: wortel-koriander-parmezaan koekjes en een gemengde salade met parmezaan, pijnboompitten, komkommer en olijfolie
T: stukje lemoncake en thee met melk

Ik begin nu eindelijk wat meer energie over te houden, waardoor ik wat vaker wandel en het huishouden beter kan doen. Yoga is een EDS symptoom verslinder *O*
pi_138142355
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:42 schreef An24 het volgende:
Wat is er zo eng aan Uniek? Je weet hoe het komt. Kan jij je moeilijk inhouden met snoepen?

Ik heb ook een flink snoepweekend gehad: veel brood, wel het zelf gebakken spul, zelf gebakken lemon cake, een verjaardag en gister indiaas. Dus nu even de verhoudingen om gooien :+

Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, spinazie en spirulina
T: thee met melk
B: 40 min. Wandelen
L: een heerlijke salade bij hills&mills: tandori kip, raita, avocado, tomaat, kiemsoorten, spinazie. En een muntthee met een bolletje raw brownie
S: 80 min yoga
D: wortel-koriander-parmezaan koekjes en een gemengde salade met parmezaan, pijnboompitten, komkommer en olijfolie
T: stukje lemoncake en thee met melk

Ik begin nu eindelijk wat meer energie over te houden, waardoor ik wat vaker wandel en het huishouden beter kan doen. Yoga is een EDS symptoom verslinder *O*
Is een beetje hetzelfde als tijdens het online bestellen van een klein broodje shoarma niet stilstaan bij het bestellen van het familie-pakket met 1kg shoarma, 6 broodjes, 10 sausjes en een bak salade naar keuze.
En dan denken van ik ben nog 3 broodjes extra nodig en ook 2 bakjes sambal.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138143142
Toch!? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 25 maart 2014 @ 05:48:49 #121
70532 loveli
N
pi_138145267
Mogge!
crap in = crap out
pi_138145283
Hoi.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 25 maart 2014 @ 09:55:02 #123
70532 loveli
N
pi_138147654
Ziek :') insert broccoli.
crap in = crap out
pi_138149421
Beterschap!
Ja doei.
pi_138149734
O crap. Is je voet al wel beter?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 25 maart 2014 @ 11:31:14 #126
70532 loveli
N
pi_138150163
Nog niet, maar zit een stijgende lijn in. Moet vooral weerstand opbouwen, die is crap. Ik lijk alles mee te pakken wat langswaait.
crap in = crap out
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:37:58 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138157474
Loveli! Beterschap meiske!

Heb vakantie :o

Lijst:
O: kwark/vla
T's: paprika, wortels, cup a soup kerrie, boterham kaas, komkommer
L: Kom snert met rookworst en spek, boterham ham, wiit bolletje met gezouten haring en uitjes
T's: Beker melk, gekookt ei, paar dropjes, appel, peer, sinaasappel, blokje choco, cola-berenburg
D: Boerenkoolstamppot met rookworst (tja alweer, wist ook nket dat er snert was) met alles wat erbij hoort, speklapje erbij
T: zoute stokjes, wijntje O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138160137
Wow! Wat is Probje een mooie vrouw :o

/einde bericht.

Vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel. Thee met melk (mijn oude tik in ere hersteld :+ )
B: half uurtje wandelen
T: wat olijfjes
D: verse pompoensoep met creme fraiche, een rijstwafel met filet American
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:13:01 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138168244
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef An24 het volgende:
Wow! Wat is Probje een mooie vrouw :o

/einde bericht.

Vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel. Thee met melk (mijn oude tik in ere hersteld :+ )
B: half uurtje wandelen
T: wat olijfjes
D: verse pompoensoep met creme fraiche, een rijstwafel met filet American
Prob is een vreseijk lekker wijf ja....

Hoe gaat het met je lichaam? Is het nog steeds nodig die vastendagen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138170071
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Prob is een vreseijk lekker wijf ja....

Hoe gaat het met je lichaam? Is het nog steeds nodig die vastendagen?
Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrr :X
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:55:07 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138170222
Uhuh, je algemene gezondheid gaat altijd boven kg.
Als je er goed bij voelt dan vooral doen , hopelijk bliljft je lichaam het goed doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138170453
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Uhuh, je algemene gezondheid gaat altijd boven kg.
Als je er goed bij voelt dan vooral doen , hopelijk bliljft je lichaam het goed doen!
Zeker!

Hoe ist met jou? Nog steeds eng om te snel aan te komen?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:04:30 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138170676
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Zeker!

Hoe ist met jou? Nog steeds eng om te snel aan te komen?
Ja, het is echt wel eng hoe snel dat het gaat. :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138170891
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, het is echt wel eng hoe snel dat het gaat. :@
Wat is er eng aan dan? Want je bent heel lang heel dun geweest. Bang om weer dik te worden?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:57:49 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138173351
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrr :X
Jezus, en ik had al medelijden met je vanwege de iets wat te flexibelheid -O-

Goed nieuws voor mij. 79.8 *O* Wel na 85 km fietsen en een plasje dus nogal uitgedroogd, maar dan nog! *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:14:29 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138174329
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrr :X
Da's best resultaat ja :o

Vind het knap hoe 'in tune' jij met je lichaam bent O+ Ik snap de mijne de helft van de tijd nog steeds niet :+

*gurgleplop*
"Wat nou, buik? Vorige keer konden we dit nog eten zonder gemier }:| "

*content cozy gevoel O+*
"Wat nou buik, de consensus was dat dit slecht was en we dit niet meer gingen doen :') "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138176116
Medelijden hoeft niet hoor kano. Tis vervelend dat het niet makkelijk gaat, maar ik leer er ook wel weer veel van. Ik heb best een goed leven :P En een goed resultaat laat je zien *O*

@maria: heeft veel tijd gekost hoor. Veel ziekenhuisbezoekjes. En dan telkens weer een nieuw probleem. Ging ik voor mijn darmen, bleek slokdarm stuk. Wtf?

Maar volgens mij ben ik nu redelijk getuned, voorlopig :')

[ Bericht 10% gewijzigd door An24 op 25-03-2014 22:58:25 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:45:16 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138176250
Maria O+

Netjes gefietst dan Kano, wow!

Nou An, ben niet bang om weer dik te worden maar ik vind het wel eng om te zien dat je binnen 'no time' 3 kg aan kan komen met vettere en calorierijkere producten.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138176963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria O+

Netjes gefietst dan Kano, wow!

Nou An, ben niet bang om weer dik te worden maar ik vind het wel eng om te zien dat je binnen 'no time' 3 kg aan kan komen met vettere en calorierijkere producten.
Vergeet al die suiker niet he? Ik denk dat als je daar ff mee stopt, dat je veel rustiger wordt :*
pi_138182352
Zo leuk An heeft m'n gezicht gelezen :D vind het helemaal leuk !

Heb alleen non stop gewerkt de hele dag van 6.00 tot 0.00 en ga nu direct weer verder, dus het heeft nog niet echt kunnen bezinken (deadliness en bijles dus beetje gestresst :') )
Worry is a misuse of imagination
pi_138182568
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:07 schreef Probability het volgende:
Zo leuk An heeft m'n gezicht gelezen :D vind het helemaal leuk !

Heb alleen non stop gewerkt de hele dag van 6.00 tot 0.00 en ga nu direct weer verder, dus het heeft nog niet echt kunnen bezinken (deadliness en bijles dus beetje gestresst :') )
Dus het klopte wel? Een foto blijft lastig, je kan niet alles zien.
pi_138182757
Ja denk het, m'n huisgenootjes herkende mij er wel in.
Ik dacht bijv op de laatste 2 foto's: o ja aardig kijken - en dat zie je dan gelijk dat het niet helemaal vanzelf gaat of zo :P
Worry is a misuse of imagination
pi_138182766
Kan het ook zijn dat ik heel allergisch ben voor freeze oersoonlijkheden *)?
Worry is a misuse of imagination
pi_138183097
Haha, ja kan. Ik moet ook altijd oppassen dat ik bij een freeze niet in mijn valkuilen trap. Overigens is geen enkele goed of fout hoor. Freeze persoonlijkheden hebben bijvoorbeeld een heel lang lontje (daar ben ik als fight jaloers op), kunnen goed luisteren en opdrachten uitvoeren en zijn heel loyaal. Gelukkig heb ik fight, flight en freeze componenten, dus ik neem er iets van mee :+ Ik denk dat jij er twee hebt. Maar je hebt ook mensen die een absolute fight, flight of freeze zijn.
  Vis een optie? woensdag 26 maart 2014 @ 09:10:31 #145
70532 loveli
N
pi_138183364
Lontje lijkt me trainbaar?
crap in = crap out
pi_138183630
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:52 schreef An24 het volgende:
Haha, ja kan. Ik moet ook altijd oppassen dat ik bij een freeze niet in mijn valkuilen trap. Overigens is geen enkele goed of fout hoor. Freeze persoonlijkheden hebben bijvoorbeeld een heel lang lontje (daar ben ik als fight jaloers op), kunnen goed luisteren en opdrachten uitvoeren en zijn heel loyaal. Gelukkig heb ik fight, flight en freeze componenten, dus ik neem er iets van mee :+ Ik denk dat jij er twee hebt. Maar je hebt ook mensen die een absolute fight, flight of freeze zijn.
Freeze, ik moet ook echt opletten gewoon :D

En dan de bommetjes, daar ben ik wel eens jaloers op dat ze dat zo goed kunnen van die lekker schietende opmerkingen maken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138183636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:10 schreef loveli het volgende:
Lontje lijkt me trainbaar?
Jawel, maar als je in je emotie zit dan vergeet je je training.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138183661
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:52 schreef An24 het volgende:
Haha, ja kan. Ik moet ook altijd oppassen dat ik bij een freeze niet in mijn valkuilen trap. Overigens is geen enkele goed of fout hoor. Freeze persoonlijkheden hebben bijvoorbeeld een heel lang lontje (daar ben ik als fight jaloers op), kunnen goed luisteren en opdrachten uitvoeren en zijn heel loyaal. Gelukkig heb ik fight, flight en freeze componenten, dus ik neem er iets van mee :+ Ik denk dat jij er twee hebt. Maar je hebt ook mensen die een absolute fight, flight of freeze zijn.
Wat voor valkuilen zijn dat dan? (En hoe zie je dat, iemands persoonlijkheid in een foto? Of neem je dan ook kennis van gedrag irl mee?)

Mijn darmen zijn voor de derde ochtend op rij compleet van slag, toch een bizar fenomeen, want ik weet dat ze over een halfuurtje weer rustig zijn en dan heb ik er de rest van de dag geen last van :'). En eten is elke dag anders (wel/geen ontbijt, wel/geen stevig avondeten etc).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 26 maart 2014 @ 09:45:28 #149
70532 loveli
N
pi_138184028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jawel, maar als je in je emotie zit dan vergeet je je training.
Als anger management werkt (en dat schijnt het te doen), dan zou je ook zoiets moeten kunnen toepassen bij andere emoties. Woede maakt iig dom, ik ga er voor het gemak vanuit dat andere emoties dat ook doen.

Botox voor emoties, iedereen aan de seroxat :')
crap in = crap out
pi_138188665
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Freeze, ik moet ook echt opletten gewoon :D

En dan de bommetjes, daar ben ik wel eens jaloers op dat ze dat zo goed kunnen van die lekker schietende opmerkingen maken.
Oh ja daar herken ik mij wel in
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:54:36 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138194325
Ik kan juist weinig met mensen die schietende opmerkingen maken veelal :D

Ben ik dan Freeze? :+ Krijgen jullie al uitslag? B-)

</le joke>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:23:16 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138197263
Hoi, ik geloof dat ik hier verplicht moet posten want ik word verbannen uit dieet _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138197436
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:
Hoi, ik geloof dat ik hier verplicht moet posten want ik word verbannen uit dieet _O-
Hoi! :+
pi_138197606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat voor valkuilen zijn dat dan? (En hoe zie je dat, iemands persoonlijkheid in een foto? Of neem je dan ook kennis van gedrag irl mee?)

Mijn darmen zijn voor de derde ochtend op rij compleet van slag, toch een bizar fenomeen, want ik weet dat ze over een halfuurtje weer rustig zijn en dan heb ik er de rest van de dag geen last van :'). En eten is elke dag anders (wel/geen ontbijt, wel/geen stevig avondeten etc).
Het is een wat technisch verhaal, maar het komt er op neer dat de spieren die je in je gezicht gebruikt een repertoire laat zien. Dat setje is bij iedereen anders en direct te linken aan gedrag en aan persoonlijkheid. Op een foto kan dat setje worden gezien door rimpels, maar ook door hoe je ogen staan en welke spieren aangespannen worden.

Mijn valkuilen: een fight trekt de wenkbrauwen veel omhoog. Ik heb veel ongeduld, ben een doener. Als ik te snel wil bij een freeze, dan haakt de freeze af, omdat ik te weinig tijd neem voor zijn ideeen. En weg is je communicatie.
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:45:53 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138197961
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoi! :+
Hoi :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:51:14 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138198141
Aangezien ik hier toch blijf posten, kunnen jullie me vast van tips voorzien voor clean eten. Ik heb flinke buikspieren, maar ook nog wat vet op mijn buik waardoor mijn buikspieren niet zo zichtbaar zouden zijn als ik zou willen :'(

http://mindingfood.nl/min(...)ken-door-clean-eten/

Nou las ik dat. Maar, ik eet 's ochtends 2x spelt bth en tussen de middahg 4, ik wil die in de ochtend vervangen door iets anders, maar de kwark komt mijn strot uit _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 18:10:44 #157
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138198763
Ik kom hier gezellig inspiratie op doen O+

Heb de afgelopen 2,5 week al prima gegeten maar nieuwe dingen kunnen nooit kwaad. Ja ik ben hier al vaker geweest maar ik heb de motivatie al helemaal terug :D

Ben inmiddels ruim 2kg kwijt met puur alleen het laten staan van de ranja en het laten staan van milkarepen en koekjes en dat soort ongein O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138198836
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
Aangezien ik hier toch blijf posten, kunnen jullie me vast van tips voorzien voor clean eten. Ik heb flinke buikspieren, maar ook nog wat vet op mijn buik waardoor mijn buikspieren niet zo zichtbaar zouden zijn als ik zou willen :'(

http://mindingfood.nl/min(...)ken-door-clean-eten/

Nou las ik dat. Maar, ik eet 's ochtends 2x spelt bth en tussen de middahg 4, ik wil die in de ochtend vervangen door iets anders, maar de kwark komt mijn strot uit _O-
Maar ff een vraagje: je zegt slank een kuttopic te vinden....en dan vraag ik me af: wat is je doel met posten? :P

Op je onderwerp:

Je doet dagelijks buikspieroefeningen. Die zijn dus ook niet nodig. Persoonlijk heb ik ook nog veel vetjes op mijn buik, maar de lijnen zijn wel te zien. Ik zou niet zo veel brood eten als jij, max 1 keer per dag, 1 of 2 dikke plakken. Maar ik eet ook niet elke dag brood. In de ochtend neem ik vaak groene smoothies, smiddags groenten met proteinen. Mijn lijstje vandaag bijvoorbeeld:

O: smoothie banaan, jus, spitskool spirulina
L: een broccoli en twee gevulde eitjes
T: 2 rijstwafels pindakaas
D: speltbrood, 2 plakken, kipfilet, een halve avocado, tomaat en rode ui. Een thee met melk.
B: 40 min wandelen
S: 75 min. Yoga
T: weet ik nog niet.

Jij moet natuurlijk wel meer van alles eten dan ik.

Ook denk ik vanuit je posts in dieet dat je veel te veel proteinen eet. Ik krijg er ook voldoende binnen op een dag, uit eieren, kip en groenten. Ook al sport je veel, is allemaal een beetje onzin.

Dus skippen dat brood en de shakes en al die kwark (melkproducten zetten ook aan op de buik) en alles vervangen met groenten, fruit en magere proteinen. Dan komt het wel goed denk ik.
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 18:22:32 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138199129
Over buikspieroefeningen, die kun je prima doen, maar met alleen crunches ga je er niet komen natuurlijk. Paar mooie oefeningen die je kunt doen:

http://www.gezondtotaal.n(...)uikspier-oefeningen/
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Vis een optie? woensdag 26 maart 2014 @ 18:33:23 #160
70532 loveli
N
pi_138199464
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:
Hoi, ik geloof dat ik hier verplicht moet posten want ik word verbannen uit dieet _O-
Eerst een jurkje kopen, anders mag je slank niet in.
crap in = crap out
pi_138199544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Maar ff een vraagje: je zegt slank een kuttopic te vinden....en dan vraag ik me af: wat is je doel met posten? :P

Ja, Q, vertel 's ~O>
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_138199580
En ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke internetverbinding (en tv) *O* . Gelukkig hebben we tegenwoordig smartphones, kon ik m'n mail en bankzaken ten minste nog een beetje bijhouden :') .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 26 maart 2014 @ 18:37:12 #163
70532 loveli
N
pi_138199593
Waar vet afzet is hormonaal en genetisch geregeld. Onder invloed van oestrogeen gaat het op heupen en borsten zitten, insuline heeft de voorkeur voor je middel en cortisol zit hoog op je buik. En als je voor de een of ander gevoeliger bent, is dat te zien aan je figuur.

Carbs triggeren insuline
/kort door de bocht
crap in = crap out
pi_138199769
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Goodbye het volgende:
En ik heb eindelijk weer een fatsoenlijke internetverbinding (en tv) *O* . Gelukkig hebben we tegenwoordig smartphones, kon ik m'n mail en bankzaken ten minste nog een beetje bijhouden :') .
*O* welkom terug :D
pi_138199850
De weegschaal zit nog ergens in een doos/tas :7 . Maar ben weer een beetje op mijn eten aan het letten en probeer 3 x per week te sporten. Lukt niet altijd in de praktijk, maar met minimaal twee keer ben ik ook tevreden. Nog even en de avonden zijn weer langer! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_138199862
Hoin.
Ja doei.
pi_138200069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, Q, vertel 's ~O>
Joah we gaan verkassen joh :+
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:57:35 #168
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138200222
Lijstje :D

O: Yoghurt met museli, banaan, gojisbessen, kokos en tl pindapasta
T: Plakje Banenbrood en koffie
L: Volkorenboterham met pindapasta en roggebrood, volkorenboterham met avocado, oude kaas en tomaat, cracker met aarbeienjam
D: Kip in soya en chilli, met paprika en lente ui, rucola salade en wat sushi rolletjes (zelfgemaakt)
T: Zometeen pak ik wat aardbeien al hele dag zin in, vandaag gekocht en zien er zo goed uit!! Hopelijk smaken ze ook zo goed als ze eruit zien!
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:09:40 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138200632
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Maar ff een vraagje: je zegt slank een kuttopic te vinden....en dan vraag ik me af: wat is je doel met posten? :P
Nou ja kut, kut, kut was niet het juiste woord. Ik ben een autist, mijn vaste users zitten hier niet :@

Op je onderwerp:

quote:
Je doet dagelijks buikspieroefeningen. Die zijn dus ook niet nodig. Persoonlijk heb ik ook nog veel vetjes op mijn buik, maar de lijnen zijn wel te zien. Ik zou niet zo veel brood eten als jij, max 1 keer per dag, 1 of 2 dikke plakken. Maar ik eet ook niet elke dag brood. In de ochtend neem ik vaak groene smoothies, smiddags groenten met proteinen. Mijn lijstje vandaag bijvoorbeeld:

O: smoothie banaan, jus, spitskool spirulina
L: een broccoli en twee gevulde eitjes
T: 2 rijstwafels pindakaas
D: speltbrood, 2 plakken, kipfilet, een halve avocado, tomaat en rode ui. Een thee met melk.
B: 40 min wandelen
S: 75 min. Yoga
T: weet ik nog niet.

Jij moet natuurlijk wel meer van alles eten dan ik.

Ook denk ik vanuit je posts in dieet dat je veel te veel proteinen eet. Ik krijg er ook voldoende binnen op een dag, uit eieren, kip en groenten. Ook al sport je veel, is allemaal een beetje onzin.

Dus skippen dat brood en de shakes en al die kwark (melkproducten zetten ook aan op de buik) en alles vervangen met groenten, fruit en magere proteinen. Dan komt het wel goed denk ik.
Maar dat betekend dus dat ik NOG meer groente moet eten. Ik eet 's avonds al 600gr groente. Als ik dan ook nog bij de lunch groente moet gaan eten... ;( Mijn 2 plakken brood 's ochtends wil ik best vervangen, tussen de middag niet :N Als ik ook een deel v/d eiwitten weg moet laten blijft er erg weinig over.

Ik ontbijt nu met 2x spelt en kwark, smoothies ben ik niet zo van, dus ik heb geen idee waar dan mee te ontbijten? En in fruit zitten ook KH, snelle KH, niet langzame, right?

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 26-03-2014 19:17:58 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:10:21 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138200657
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst een jurkje kopen, anders mag je slank niet in.
Heb ik al :6 nooit aan, maar dat zei je ook niet :{w
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138200672
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef Qwea het volgende:
Nou ja kut, kut, kut was niet het juiste woord. Ik ben een autist, mijn vaste users zitten hier niet :@
Ja, daar ga je je niet meer uit redden :{w
Ja doei.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:11:11 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138200686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, daar ga je je niet meer uit redden :{w
Godverdomme :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:13:33 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138200772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef loveli het volgende:
Waar vet afzet is hormonaal en genetisch geregeld. Onder invloed van oestrogeen gaat het op heupen en borsten zitten, insuline heeft de voorkeur voor je middel en cortisol zit hoog op je buik. En als je voor de een of ander gevoeliger bent, is dat te zien aan je figuur.

Carbs triggeren insuline
/kort door de bocht
Dus minder carbs en suiker? Maar waaaaaaar vervang ik die carbs dan door? Niet door eiwitten, want die zit ik al aan de max. En studie toont aan dat lage carbs icm hoge proteïn niet goed is voor je. Dus dan moet ik beide gaan cutten. Maar ik doe 4x in de week KT, dus te weinig proteïne is ook niet goed.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:17:06 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138200918
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Over buikspieroefeningen, die kun je prima doen, maar met alleen crunches ga je er niet komen natuurlijk. Paar mooie oefeningen die je kunt doen:

http://www.gezondtotaal.n(...)uikspier-oefeningen/
Lol, deed ik alleen maar crunches.

Ik doe :

-Crunches
-Side crunch
-Knee raises
-Legraise
-Kommetje maken en naar de linkerkant van je benen en dan terug en dan de rechterkant.
-Dumbell oefeningen op bench
-Abductor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 19:17:49 #175
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138200953
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lol, deed ik alleen maar crunches.

Ik doe :

-Crunches
-Side crunch
-Knee raises
-Legraise
-Kommetje maken en naar de linkerkant van je benen en dan terug en dan de rechterkant.
-Dumbell oefeningen op bench
-Abductor
Was meer in het algemeen hoor, niet specifiek op jou gericht.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138200957
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja kut, kut, kut was niet het juiste woord. Ik ben een autist, mijn vaste users zitten hier niet :@

Op je onderwerp:

[..]

Maar dat betekend dus dat ik NOG meer groente moet eten. Ik eet 's avonds al 600gr groente. Als ik dan ook nog bij de lunch groente moet gaan eten... ;( Mijn 2 plakken brood 's ochtends wil ik best vervangen, tussen de middag niet :N Als ik ook een deel v/d eiwitten weg moet laten blijft er erg weinig over.

Ik ontbijt nu met 2x spelt en kwark, smoothies ben ik niet zo van, dus ik heb geen idee waar dan mee te ontbijten?
Ja, je moet wel willen he, nu niet huilie huilie doen! :P ;)
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:22:24 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201180
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, je moet wel willen he, nu niet huilie huilie doen! :P ;)
Ik moest lachen.

Helpt me es dan :

O: 2x spelt, 1x kalkoenfilet 1x smeerkaas 1x 150gr kwark en 40gr muesli.
S: 1,5 tot 2u cardio en KT
L: 4x spelt, kalkoenfilet, runderrookvlees, smeerkaas, muisjes (niet inwisselbaar :{w afblijven dus :P )
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: 500/600gr groentes, mager vlees (kipfilet, biefstuk, varkenshaas), 200gr aardappelen of 100gr zilvervliesrijst, 0% griekse yoghurt
T : Staat een smoothie voor met 100gr kwark, 150ml sinaasappelsap en wat frambozen maar meestal pak ik een appel ervoor
T2: 2x beschuit smeerkaas
T3 : 2 handjes noten.

Nu omdat ik dat vet bij mijn buik weg wil hebben, skip ik de noten. Zo lekker vind ik ze niet eigenlijk en het scheelt me 300kcal. Zit dus met bovenstaan lijstje op 2300. Dietiste heeft dit lijstje voor me opgesteld.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138201185
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Godverdomme :'(
Hey niet zo zeiken jij ja.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:22:36 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201187
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Was meer in het algemeen hoor, niet specifiek op jou gericht.
euwh :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:22:53 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201198
quote:
18s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hey niet zo zeiken jij ja.
Boehoe jullie kunnen het wel!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138201248
In Caesar salade zat toch kip :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_138201249
Nou, ik ga maar weer 's hardlopen.
Ja doei.
pi_138201574
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Helpt me es dan :

O: 2x spelt, 1x kalkoenfilet 1x smeerkaas 1x 150gr kwark en 40gr muesli.
S: 1,5 tot 2u cardio en KT
L: 4x spelt, kalkoenfilet, runderrookvlees, smeerkaas, muisjes (niet inwisselbaar :{w afblijven dus :P )
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: 500/600gr groentes, mager vlees (kipfilet, biefstuk, varkenshaas), 200gr aardappelen of 100gr zilvervliesrijst, 0% griekse yoghurt
T : Staat een smoothie voor met 100gr kwark, 150ml sinaasappelsap en wat frambozen maar meestal pak ik een appel ervoor
T2: 2x beschuit smeerkaas
T3 : 2 handjes noten.

Nu omdat ik dat vet bij mijn buik weg wil hebben, skip ik de noten. Zo lekker vind ik ze niet eigenlijk en het scheelt me 300kcal. Zit dus met bovenstaan lijstje op 2300. Dietiste heeft dit lijstje voor me opgesteld.
O: smeerkaas dumpen, smeer dan lekker met roomboter. Is een omelet met ham en groenten een idee?
T: eieren met banaan? mjah, als je het lekker vindt ;)
D: bij een halve kilo groenten heb ik geen koolhydraten meer nodig. Als je een strak buikje wilt zou ik nog meer groenten of vlees eten. Met noten erbij, want die moet je juist eten voor een strak buikje. 0 % griekse yoghurt slaat nergens op. Alle goede voedingsstofjes zitten juist in de vetten. Dus gewoon lekker volle pakken. Zit je ook voller van, dus je koolhydraten niet meer nodig
T: beschuit met smeerkaas dumpen. Dan kun je nog beter nog een speltbrood met een plak kipfilet pakken. Of met pindakaas :9

Tis een mini tweak maar je hebt nogal wat eisen ;) Clean eten is ook vooral bewerkte producten laten staan, zoals smeerkaas, beschuit en 0% vet producten. Ik denk dat dit best al wat oplevert. Ohw weet je wat ook lekker is: onbewerkte pindakaas (van de biowinkel) met banaan op je brood. Dat zijn ook van die handige mini tweaks om bewerkte producten te vermijden.
En ik vind de dietist stom :@
pi_138201670
dubbel
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 19:35:40 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138201771
Strak buikje is wel echt mijn doel ook. Maar ik vrees dat ik dan hier voor mezelf moet gaan koken, want mijn moeder vindt mijn potentiële nieuwe eetpatroon geen goed idee. Die kijkt al vreemd sinds ik s'ochtends thee drink in plaats van de gezoete yoghurtdrankjes.

Moet er nog maar eens over nadenken hoe ik dat hier ga "invoeren" :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:38:32 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef An24 het volgende:

[..]

O: smeerkaas dumpen, smeer dan lekker met roomboter. Is een omelet met ham en groenten een idee?
Ja hoor, maar dan heb je dus wel weer meer eiwitten. Bij de L zit ook nog 150gr kwark trouwens, vergeten neer te mikken.

quote:
T: eieren met banaan? mjah, als je het lekker vindt ;)
:Y

quote:
D: bij een halve kilo groenten heb ik geen koolhydraten meer nodig. Als je een strak buikje wilt zou ik nog meer groenten of vlees eten. Met noten erbij, want die moet je juist eten voor een strak buikje. 0 % griekse yoghurt slaat nergens op. Alle goede voedingsstofjes zitten juist in de vetten. Dus gewoon lekker volle pakken. Zit je ook voller van, dus je koolhydraten niet meer nodig
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na die halve kg groente en de KH nog steeds honger heb :') Maar 800gr groente, 4 handjes noten en volle griekse yoghurt?

quote:
T: beschuit met smeerkaas dumpen. Dan kun je nog beter nog een speltbrood met een plak kipfilet pakken. Of met pindakaas :9
Dat zei ik ook, maar de fucking dietist zei van niet :') Ik at eerst altijd 1x spelt met pindakaas :9 maar die moest ik dumpen :(

quote:
Tis een mini tweak maar je hebt nogal wat eisen ;) Clean eten is ook vooral bewerkte producten laten staan, zoals smeerkaas, beschuit en 0% vet producten. Ik denk dat dit best al wat oplevert. Ohw weet je wat ook lekker is: onbewerkte pindakaas (van de biowinkel) met banaan op je brood. Dat zijn ook van die handige mini tweaks om bewerkte producten te vermijden.
En ik vind de dietist stom :@
Ik vind de dietist ook stom. Nou ja, ik wil best groente smoothie's proberen hoor :P Maar hoe zit dat dan in verhouding met de vele eiwitten en de minimale KH? Want ik las dat dat dan weer niet gezond was.

En onbewerkte producten laten staan... miss moet ik ook eens minder light zooi drinken dan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:40:12 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201962
Ooh en an, ik moest van de dietiste studentenhaver eten, maar normale noten is toch veul beter?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 19:40:14 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138201965
Minder lightzooi? Thee, water! _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:40:48 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138201993
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:40 schreef DeLuna het volgende:
Minder lightzooi? Thee, water! _O_
Guilty. Ik ontbijt met een glas cola light :')
Water gaat er ook genoeg in. Op sportdagen sowieso 1.5 liter in een uur.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138202159
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja hoor, maar dan heb je dus wel weer meer eiwitten. Bij de L zit ook nog 150gr kwark trouwens, vergeten neer te mikken.

[..]

:Y

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik na die halve kg groente en de KH nog steeds honger heb :') Maar 800gr groente, 4 handjes noten en volle griekse yoghurt?

[..]

Dat zei ik ook, maar de fucking dietist zei van niet :') Ik at eerst altijd 1x spelt met pindakaas :9 maar die moest ik dumpen :(

[..]

Ik vind de dietist ook stom. Nou ja, ik wil best groente smoothie's proberen hoor :P Maar hoe zit dat dan in verhouding met de vele eiwitten en de minimale KH? Want ik las dat dat dan weer niet gezond was.

En onbewerkte producten laten staan... miss moet ik ook eens minder light zooi drinken dan.
Meer eiwitten ja, maar tos bij jou een beetje kijken naar wat het beste is.

En voor zover ik weet is idd het eten van noten beter dan studentenhaver. Gedroogd fruit schijnt ook erg op de buik te kunne gaan zitten, want veel suikers.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:48:38 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138202384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Meer eiwitten ja, maar tos bij jou een beetje kijken naar wat het beste is.

En voor zover ik weet is idd het eten van noten beter dan studentenhaver. Gedroogd fruit schijnt ook erg op de buik te kunne gaan zitten, want veel suikers.
Ik ga maar eens weer noten halen dan. Ik ga eens een nieuw lijstje maken en hem zo eens posten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138207069
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:40 schreef DeLuna het volgende:
Minder lightzooi? Thee, water! _O_
Amen O+ :P

Nou, zal ik ook maar met de bips bloot hier en een lijstje erin gooien?

O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 2 sinasappels
L: 3 volkorenboterhammen kaas, komkommer, cherrytomaatjes.
T: rijstwafel
D: volkoren pasta met witlof, venkel, walnoten en wat oude kaas.
T: stukje chocolade.

Vegetariër, sesamallergie. Kom maar op met ideeën/tips :+ Geen S vandaag, die is morgen weer aan de beurt.
pi_138208298
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Helpt me es dan :

O: 2x spelt, 1x kalkoenfilet 1x smeerkaas 1x 150gr kwark en 40gr muesli.
S: 1,5 tot 2u cardio en KT
L: 4x spelt, kalkoenfilet, runderrookvlees, smeerkaas, muisjes (niet inwisselbaar :{w afblijven dus :P )
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: 500/600gr groentes, mager vlees (kipfilet, biefstuk, varkenshaas), 200gr aardappelen of 100gr zilvervliesrijst, 0% griekse yoghurt
T : Staat een smoothie voor met 100gr kwark, 150ml sinaasappelsap en wat frambozen maar meestal pak ik een appel ervoor
T2: 2x beschuit smeerkaas
T3 : 2 handjes noten.

Nu omdat ik dat vet bij mijn buik weg wil hebben, skip ik de noten. Zo lekker vind ik ze niet eigenlijk en het scheelt me 300kcal. Zit dus met bovenstaan lijstje op 2300. Dietiste heeft dit lijstje voor me opgesteld.
Hopelijk zijn de nootjes ongebrand en ongezout. Wat voor een nootjes zijn het en waarom de nootjes weglaten als het gaat om toch wat hoger in de vetten te blijven? Er blijft weinig over zo, dan zou ik eerder die banaan eruit doen.

Maar om een beter inzicht te krijgen zou je kunnen kijken wat je verbrand aan kcal zo gedurende de dag. Dan kun je vanaf daaruit een opstelling van je macro's maken: eiwit, carbs en vetten.

Wat betreft trainen? Doe je cardio voor het trainen of erna? Als je het ervoor doe zou ik het erna doen. Dan ben je al eerder door je glycogeenvoorraad. Plus KT zet meer zoden aan de dijk wat betreft behoud van vetvrije massa en dat verdiend daarmee al een hogere prioriteit dan cardio. En waarom zolang cardio? Je kan je voeding ook meer het werk voor je laten doen.

Verder staat het me bij dat je ook last van reuma hebt, hou je hier ook rekening mee met betrekking tot je voeding en trainen?

Ooh ja, verder zou je de lactose ook kunnen laten staan ivm het vasthouden van onderhuidse vocht van melksuikers.
pi_138208755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Freeze, ik moet ook echt opletten gewoon :D

En dan de bommetjes, daar ben ik wel eens jaloers op dat ze dat zo goed kunnen van die lekker schietende opmerkingen maken.
Ik ken wel een bommetje O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:03:02 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138208796
Tja, ruim anderhalf kg groente en 3 grote stukken fruit hier.

Wat je kunt doen is zelfgemaakte aardappelpuree met ongezoete (slag)room en smeerkaas erbij eten

Rijst met zelfgemaakte satesaus (donkere basterdsuiker, veel ketjap, pindakaas, kruiden, (kokos :r ) melk enz.

Pasta carbonara oid

Vette vis (markeel, paling, zalm), vet vlees (kippenpoten met vel, worstsoorten, slavinken, schnitzels)
En volgens mij zit er veel tussen de oren ook want die hoeveelheden eiwitten die je wil eten is allemaal wel leuk en aardig maar niet echt erg slecht als je er een dag niet aan komt ofzo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138209965
Ja wat uniek zegt over vis!

Ik lag net aan het einde van mijn yogales in de chillmodus...hoorde mijn docent nog zeggen dat ik helemaal moest ontspannen en toen 'schrok' ik wakker: "VIS!, eet Qwea wel vis?!" :') :+
  Vis een optie? woensdag 26 maart 2014 @ 23:30:19 #197
70532 loveli
N
pi_138212829
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus minder carbs en suiker? Maar waaaaaaar vervang ik die carbs dan door? Niet door eiwitten, want die zit ik al aan de max. En studie toont aan dat lage carbs icm hoge proteïn niet goed is voor je. Dus dan moet ik beide gaan cutten. Maar ik doe 4x in de week KT, dus te weinig proteïne is ook niet goed.
Meer vet :9

Gezond op papier of niet, ik doe het een stuk beter op low carb high protein dan andersom. Dat komt ook omdat ik gericht o.a. tarwe en witte suiker mijd en ook m'n eiwitten eiwit en vetten bewust kies. Als ik bv ziek ben eet ik minder eiwitten en zeker geen varkensvlees.

(Heb wel vanmiddag een half vers brood opgegeten, met roomboter, maar dat doe ik niet elke dag.)

De bandbreedte van welk eetpatroon voor jou kan werken is vrij groot, kwestie van uitproberen en persoonlijke voorkeur. Het mag best leuk blijven.
crap in = crap out
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:39:15 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138213149
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer vet :9

Gezond op papier of niet, ik doe het een stuk beter op low carb high protein dan andersom. Dat komt ook omdat ik gericht o.a. tarwe en witte suiker mijd en ook m'n eiwitten eiwit en vetten bewust kies. Als ik bv ziek ben eet ik minder eiwitten en zeker geen varkensvlees.

(Heb wel vanmiddag een half vers brood opgegeten, met roomboter, maar dat doe ik niet elke dag.)

De bandbreedte van welk eetpatroon voor jou kan werken is vrij groot, kwestie van uitproberen en persoonlijke voorkeur. Het mag best leuk blijven.
Carving omdat je aan de beterende hand bent?? /hopelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138213316
An m'n huisgenootje herkende mij best goed in jouw beschrijving :P

Moesten nog wel lachen om jouw flight beschrijving, en proberen zo te kijken *)
Worry is a misuse of imagination
pi_138216583
Ach kijk, nieuwe slankies! Welkom :D.

Laat ik dan maar weer eens een lijstje posten. Vandaag op het menu:
• 1 kleine appel, stukje banaan, 125 gr vette yoghurt, handvol pompoenpitten
• 4 gekookte eieren
• 1 kleine appel, 250 gr vette yoghurt, handvol pompoenpitten
• 125 gr garnalen met een likje (5gr ofzo) mayonaise
• avondeten: witvisfilet (weet even niet wat, zal wel koolvis zijn oid), zalmmoot, groente (wortel en prei denk ik, zoiets als een pond p.p.)
• toe: pruimen met creme fraiche
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_138216657
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ken wel een bommetje O-)
:D

Jij bent ook leuk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138216727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef Probability het volgende:
An m'n huisgenootje herkende mij best goed in jouw beschrijving :P

Moesten nog wel lachen om jouw flight beschrijving, en proberen zo te kijken *)
Haha

Je ging toen boos kijken met een pruillipje?
pi_138216737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha

Je ging toen boos kijken met een pruillipje?
_O-

Laatst had ik iemand die net als een hond zijn/haar bovenlip optrekt (het grommende) als hij/zij boos werd. Dat is behoorlijk apart.
Afkeer vind ik ook nog steeds een beleving an sich.

Het pruillipje is cute!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138216909
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:
Hoi, ik geloof dat ik hier verplicht moet posten want ik word verbannen uit dieet _O-
Hoi! Ik ook!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138216960
Zo, weinig aan het posten hier. Opleiding is echt wel intensiever dan 'gewoon werken'.
BMI blijft rond de 26 :( Ik doe mn best met eten (gaat weleens mis) en ik doe 2-4 sportlesjes per week.
Betekent dit dat ik moet verhuizen naar dieet? (note: heb geen baby, al raak ik in de minderheid zo op de opleiding)
pi_138217012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, weinig aan het posten hier. Opleiding is echt wel intensiever dan 'gewoon werken'.
BMI blijft rond de 26 :( Ik doe mn best met eten (gaat weleens mis) en ik doe 2-4 sportlesjes per week.
Betekent dit dat ik moet verhuizen naar dieet? (note: heb geen baby, al raak ik in de minderheid zo op de opleiding)
Gewoon posten waar je jezelf prettig voelt. Laten we aub niet hier OOK met die discussie beginnen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138217026
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Gewoon posten waar je jezelf prettig voelt. Laten we aub niet hier OOK met die discussie beginnen.
Neuh ik denk dat ik momenteel overal weinig zou posten.
Nu ontbijt met havermout :) Soms heb ik wel de tijd ervoor :)
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:07:21 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138217065
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef An24 het volgende:
Medelijden hoeft niet hoor kano. Tis vervelend dat het niet makkelijk gaat, maar ik leer er ook wel weer veel van. Ik heb best een goed leven :P En een goed resultaat laat je zien *O*

@maria: heeft veel tijd gekost hoor. Veel ziekenhuisbezoekjes. En dan telkens weer een nieuw probleem. Ging ik voor mijn darmen, bleek slokdarm stuk. Wtf?

Maar volgens mij ben ik nu redelijk getuned, voorlopig :')
vind het gewoon naar voor je. Ik vind het altijd lastig om me te verplaatsen in mensen die chronisch ziek zijn. Ik heb in mijn leven maar 1 iemand meegemaakt die chronische klachten had die ik ook echt bewust meemaakte. Ik ben zelf gezond en kan alles doen (nouja, ik had effe twee weken fietsrust vanwege mijn knie maar dat mocht geen naam hebben).
Ik vind het knap hoe je het toch voor elkaar krijgt om in balans te zijn. Dat zou ik zelf niet zo makkelijk redden! En dat bewonder ik aan je.

/slijmpost
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138217078
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:47 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Hoi! Ik ook!
We zijn gewoon succesvol :D

O: 2stuk knackebrod (rogge) met roomboter, citroenmarmalade/pure hagelslag. Schaaltje magere kwark
T: Fruit. Zo maar eens kijken wat ik meeneem.
L: 3 volkoren boterhammen met avocado. Stuk komkommer, wat cherrytomaatjes en een stuk paprika
T: Fruit
D: Gisteren teveel pasta gekookt > pastasalade maken.
S: Bootcamp
T: wheyshake + nog iets te eten, maar dat merk ik dan wel.
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:09:57 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138217084
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria O+

Netjes gefietst dan Kano, wow!

Nou An, ben niet bang om weer dik te worden maar ik vind het wel eng om te zien dat je binnen 'no time' 3 kg aan kan komen met vettere en calorierijkere producten.
zaterdag had ik 87, zondag 219, zaterdag 180 en zondag 200. Die 180 en 200 rij ik met een groep FOK!ers.

Het loopt een beetje uit de hand :')

Zijn van die rechthoekige harde droge crackers beter/gezonder dan appels en bananen voor tussendoor? Ze vullen best wel heb ik het idee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 27 maart 2014 @ 08:12:07 #211
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138217093
Oja en mijn lijstjes zijn weinig veranderd, alleen Avondeten verschilt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138217161
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha

Je ging toen boos kijken met een pruillipje?
Met je ogen knijpen was het toch :P ?
Worry is a misuse of imagination
pi_138217184
Zijn jullie echt verbannen uit dieet :o ?


Ik heb buikpijn :'(!
Worry is a misuse of imagination
pi_138217348
Mweh, door niemand letterlijk, maar er is wel gezegd dat de dingen die wij ambiëren niet thuishoren in het dieettopic en dat we niet mogen praten over buikspieren trainen en veel sporten en wheyshakes drinken en broekmaten en blablabla :') En dan erachteraan zeggen: "Maar ik wil jullie niet wegjagen hoor! :o "
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138217479
Morning! :W Hoe is het hier?

Ik ben na een terugreis van ruim 25 uur en een dutje van bijna 12 uur weer klaar voor NL. Het was echt een heel leuke reis, met veel sportachtige dingen deze keer: surfen, snorkelen en raften! Het Indonesische eten is lekker en toch ben ik 3 kilo afgevallen in een maand zag ik net. En hier is het koud maar zonnig, dus precies op het goede moment terug gekomen geloof ik.
Ik wil die 3 kilo eraf houden en er nog 5 meer afvallen, dus ik begin maar direct weer met GOED & GEZOND te eten. :P In Indonesië at ik dus bijna niets tussendoor, geen behoefte aan. Kijken of ik dat hier ook kan minderen, maar ik denk dat het toch met de hitte te maken heeft, dat je dan gewoon minder trek hebt. Afijn, lijstje dan maar:

O: 2 gekookte eitjes op twee x geroosterd Allinson
T: banaan
S: stepshape/interval
L: haring met uitjes
T: wodka met heel spicy zoutjes (meegebracht uit Indo, zitten haast geen kcals in en je kan er ook heel weinig van eten, want echt heet)
D: groenten/kipcurry met rijst
pi_138217603
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mweh, door niemand letterlijk, maar er is wel gezegd dat de dingen die wij ambiëren niet thuishoren in het dieettopic en dat we niet mogen praten over buikspieren trainen en veel sporten en wheyshakes drinken en broekmaten en blablabla :') En dan erachteraan zeggen: "Maar ik wil jullie niet wegjagen hoor! :o "
Net even het topic gelezen, wat grappig dat het slank topic zo leeft in dieet, volgens mij is dat andersom totaal niet zo.

Maar die dingen die je opnoemt leven hier ook niet echt eigenlijk.. Vind ik wel jammer soms!

Nu ik weer uit het gips ben, zal ik als goed voorbeeld maar mijn ambitie uitspreken voor een blokjes buik :P hardlopen gaat hem niet worden, ga misschien bolderen (klimmen) en skeeleren :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_138217617
Co is weer terug
Worry is a misuse of imagination
pi_138217769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Net even het topic gelezen, wat grappig dat het slank topic zo leeft in dieet, volgens mij is dat andersom totaal niet zo.

Maar die dingen die je opnoemt leven hier ook niet echt eigenlijk.. Vind ik wel jammer soms!

Nu ik weer uit het gips ben, zal ik als goed voorbeeld maar mijn ambitie uitspreken voor een blokjes buik :P hardlopen gaat hem niet worden, ga misschien bolderen (klimmen) en skeeleren :s)
Nou ja, dat is misschien ook wel logisch. Als je in het dieettopic zit, hoop je ooit te "mogen" posten in Slank, (daarmee bedoel ik dus: slank worden, niet perse het posten zelf ). Maar als je in slank post heb je geen verlangens om in dieet terecht te komen.

Het probleem was vooral dat Qwea, d-e en ik nu gewoon een gezond en redelijk laag gewicht hebben en ons nu graag focussen op strak worden dmv sport, in combinatie met goed eten natuurlijk. En daar ligt de focus toch meer op puur het afvallen, zij het met of zonder sporten.
En we mogen dus niet praten over broekmaat 27 (die bezit ik helaas niet ;( ) en shirts maat 38 want dat valt niet in goede aarde.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138217794
O wel een beetje gezeur en elkaar dingen niet gunnen. Snap heel goed dat het moeilijk is hoor, maar dan is afgunst niet echt de emotie die je slank gaat maken.
Worry is a misuse of imagination
pi_138217829
Ik zal ook maar eens een lijstje posten.
Heb trouwens behoorlijk spierpijn van bodypump gister. *O* Het was verdorie ook al weer twee weken geleden dat ik had gesport. (Even wat info voor jullie: ik ben sinds 10 maart verhuisd naar een studentenhuis in Utrecht en ben dus nog ff aan het settelen. Heb me sinds maandag ingeschreven bij de fitness hier.) Vandaag geen sport voor mij.. Morgen hopelijk wel, al is het maar een half uurtje hardlopen. Ik ga daar gewoon tijd voor maken.

O: appel, peer, mandarijn, boterham pindakaas
T: misschien wat rauwe hazelnootjes
L: 2 boterhammen met omelet van 2 eieren, courgette, ui, paprika (moet op :P )
T: bakje half kwark/half yoghurt met tl honing en 2 el muesli. Kan ook zijn dat ik de T's omdraai.
D: restje rijst met kip en groenten in chiliwoksaus
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:06:22 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138217837

Kijk An, ik luister naar je :P ipv 2 broodjes en een bak kwark met muesli. Omelet met paprika, champignons, ui en gerookte zalm :9 wortels (warm) en kwark. Maar de kwark hoef ik niet meer. Ik zit vol :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138217857
Nice Qwea! Maar warme wortels, brrrr ;( Doe ze mij maar rauw, lekker knagen :Y)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138217869
Die scheiding is er al sinds jaar en dag, en vroeger was het gewoon ook een doorstroomprincipe, juist om het verschil in doelen en dergelijken een beetje te reguleren. Niet zo janken.

En als je 't hier (ook) kut vindt ga je lekker naar 't Vivaforum ofzo.
Ja doei.
pi_138217905
Ik vind het hier niet kut! Denk ik.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138217930
@ pluisignijntje, ik ben ook mijn prioriteiten anders gaan leggen. Centimeters/vetpercentage omlaag in plaats van alleen maar kilo's. En dat mijn sporten leuk is, tsja. Niet mijn probleem :+
Er zou bij mij zelfs 10kg af kunnen en heb ik nog een gezond gewicht, maar ach.
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:11:34 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138217942
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hopelijk zijn de nootjes ongebrand en ongezout. Wat voor een nootjes zijn het en waarom de nootjes weglaten als het gaat om toch wat hoger in de vetten te blijven? Er blijft weinig over zo, dan zou ik eerder die banaan eruit doen.
Studentenhaver nu maar ga maar ff hazelnoten en macademia halen zaterdag. Weglaten omdat ik noten niet echt lekker vindt.

quote:
Maar om een beter inzicht te krijgen zou je kunnen kijken wat je verbrand aan kcal zo gedurende de dag. Dan kun je vanaf daaruit een opstelling van je macro's maken: eiwit, carbs en vetten.
Rond de 2500 inc trainen.

quote:
Wat betreft trainen? Doe je cardio voor het trainen of erna? Als je het ervoor doe zou ik het erna doen. Dan ben je al eerder door je glycogeenvoorraad. Plus KT zet meer zoden aan de dijk wat betreft behoud van vetvrije massa en dat verdiend daarmee al een hogere prioriteit dan cardio.
Ervoor. Wilde erna maar dat vond de fysio geen goed idee. Moet zo toch weer sporten, zal eens vragen waarom niet erna.

quote:
En waarom zolang cardio? Je kan je voeding ook meer het werk voor je laten doen.
Dunno. Vind het altijd wel ff lekker, zweten, maar ook het idee dat je dan meer verbrand..

quote:
Verder staat het me bij dat je ook last van reuma hebt, hou je hier ook rekening mee met betrekking tot je voeding en trainen?
En crohn. Voeding hoef ik daar geen mee te houden (reuma), trainen wel. Vandaar ook de fysio begeleiding. Maar er is geen peil op te trekken dus rekening ermee houden is een groot woord :') Vanwege de crohn eet ik wel extra eiwitten en groentes omdat mensen met IBD moeilijker voedingsstoffen openemen.

quote:
Ooh ja, verder zou je de lactose ook kunnen laten staan ivm het vasthouden van onderhuidse vocht van melksuikers.
Helemaal laten staan? Vind ik geen goed idee. Minderen wil ik prima doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138217943
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:06 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk An, ik luister naar je :P ipv 2 broodjes en een bak kwark met muesli. Omelet met paprika, champignons, ui en gerookte zalm :9 wortels (warm) en kwark. Maar de kwark hoef ik niet meer. Ik zit vol :')
Ik drink ook 's ochtends cola light hoor. Niet altijd, maar tijdens een dag college uit de automaat O+
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:12:46 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138217966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nice Qwea! Maar warme wortels, brrrr ;( Doe ze mij maar rauw, lekker knagen :Y)
Ze hebben iets te lang gekookt ook ;( Dus ik kon ze zuigen ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138217996
's Ochtends drink ik koffie. Punt.

O+
Ja doei.
pi_138218002
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze hebben iets te lang gekookt ook ;( Dus ik kon ze zuigen ;(
Gekookte wortels..

Ik lust ze alleen als het van die rustieke wortels zijn, met het vel er nog aan, met verse rozemarijn en een klontje boter - niet te lang gekookt.
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:14:13 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138218007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Die scheiding is er al sinds jaar en dag, en vroeger was het gewoon ook een doorstroomprincipe, juist om het verschil in doelen en dergelijken een beetje te reguleren. Niet zo janken.

En als je 't hier (ook) kut vindt ga je lekker naar 't Vivaforum ofzo.
Heeft niks met janken te maken, de manier waarop is gewoon debiel.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138218019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
's Ochtends drink ik koffie. Punt.

O+
Mijn koffiezetapparaat is overleden :'(
Ga denk ik maar eens zo'n ouderwetse filterdruiper kopen :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
's Ochtends drink ik koffie. Punt.

O+
Jaa ook ! Maar om 10 uur heb ik dan al 1-2 grote koffie met melk op, en ik krijg altijd buikpijn van veel melk, dus dan neem ik een blikje cola - lekker koud.
Worry is a misuse of imagination
pi_138218044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Mijn koffiezetapparaat is overleden :'(
Ga denk ik maar eens zo'n ouderwetse filterdruiper kopen :+

Heb deze. Werkt prima, en komt precies genoeg koffie uit :) (2.5 grote mok) O+
Ja doei.
pi_138218053
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heeft niks met janken te maken, de manier waarop is gewoon debiel.
Ja maar jij bent ook gewoon stom en onaardig.
Worry is a misuse of imagination
pi_138218056
Oh, en ik heb me net gewogen en ik ben weer precies een kilo aangekomen. Dat heb ik nou altijd na het sporten! En komt denk ik ook door de veel te zoute risotto van m'n huisgenootje gister..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218075
Ja doei.
pi_138218078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb deze. Werkt prima, en komt precies genoeg koffie uit :) (2.5 grote mok) O+
Daarmee kun je nooit de laatste slok opdrinken he? Omdat er toch wat prutjes meekomen?
Ik weet nog niet wat ik ga nemen eigenlijk. Zo'n tweepersoons filterapparaat staat wel heel gezellig O+ Kost ook geen drol.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218088
Oooooo ik weet niet hoeveel ik weeg
Tussen de 65 en 69 meestal.
Zo lang het geen 60 is of 70 ben ik wel tevreden
Worry is a misuse of imagination
pi_138218092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:17 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Daarmee kun je nooit de laatste slok opdrinken he? Omdat er toch wat prutjes meekomen?
Ik weet nog niet wat ik ga nemen eigenlijk. Zo'n tweepersoons filterapparaat staat wel heel gezellig O+ Kost ook geen drol.
Nee, maar ik heb dan ook iets tegen 'laatste slokken', van alles, eigenlijk, ik laat altijd een restje staan in m'n glas/kop/mok :@ soort tic, denk ik. :') tot grote ergernis van familie en vrienden :X
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 09:19:11 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138218130
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb dan ook iets tegen 'laatste slokken', van alles, eigenlijk, ik laat altijd een restje staan in m'n glas/kop/mok :@ soort tic, denk ik. :') tot grote ergernis van familie en vrienden :X
Dat heb ik ook _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138218140
O+ *; ik wist dat we soulmates waren DL! O+
Ja doei.
pi_138218144
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb dan ook iets tegen 'laatste slokken', van alles, eigenlijk, ik laat altijd een restje staan in m'n glas/kop/mok :@ soort tic, denk ik. :') tot grote ergernis van familie en vrienden :X
Ik doe het wel met thee, daar zweeft ook altijd een zweem korrels op de bodem. Maar vervolgens giet ik zo weer nieuw heet water in dat glas, met zweem en al :') Volgens mij drink ik op die manier altijd de vorige drab alsnog op haha.

Prob, en hoe lang ben je? Ik weeg vandaag met die kilo erbij 64,1 kg, ik vind het eigenlijk een heel laag gewicht maar zie het niet zo terug, vooral m'n bovenbenen en buik kunnen nog wat werk gebruiken. Daarom wil ik nu spiermassa opbouwen en NIET meer afvallen! Maar aankomen op de goede manier, dwz vanwege spieropbouw.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:20:54 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138218174
quote:
12s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar jij bent ook gewoon stom en onaardig.
I agree with that one!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 09:21:15 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138218189
Ik wil mijn spieren behouden (of nog meer opbouwen natuurlijk) en verder gewoon kilo's kwijt. Ik ben al benieuwd naar de volgende vetmeting. Was vanochtend 69,5kg, wil eigenlijk naar de 65 kg toe.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138218190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb dan ook iets tegen 'laatste slokken', van alles, eigenlijk, ik laat altijd een restje staan in m'n glas/kop/mok :@ soort tic, denk ik. :') tot grote ergernis van familie en vrienden :X
Doe ik ook
Worry is a misuse of imagination
pi_138218227
Sodeju. Ik heb net een mandarijn op met werkelijk waar in ELK partje een (of twee) pitje(s). Pitloze mandarijnen my ass! Bah!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218236
quote:
18s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sodeju. Ik heb net een mandarijn op met werkelijk waar in ELK partje een (of twee) pitje(s). Pitloze mandarijnen my ass! Bah!
#firstworldproblems
Ja doei.
pi_138218269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:19 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik doe het wel met thee, daar zweeft ook altijd een zweem korrels op de bodem. Maar vervolgens giet ik zo weer nieuw heet water in dat glas, met zweem en al :') Volgens mij drink ik op die manier altijd de vorige drab alsnog op haha.

Prob, en hoe lang ben je? Ik weeg vandaag met die kilo erbij 64,1 kg, ik vind het eigenlijk een heel laag gewicht maar zie het niet zo terug, vooral m'n bovenbenen en buik kunnen nog wat werk gebruiken. Daarom wil ik nu spiermassa opbouwen en NIET meer afvallen! Maar aankomen op de goede manier, dwz vanwege spieropbouw.
1,75

Maaaar ik heb heel veel vet (echt ) bij m'n rug oa maar dat zie je niet echt. Gezond zou zijn rond de 25% vet

En m'n benen vind ik te dik qua vet - klinkt beetje ana maar bedoel dat ze wel meer omvang mogen hebben maar dan puur spier ipv dat losse vet. Ik heb vroeger veel gesport en had altijd stalen dijen - dus dat zachte vrouwelijke barbapappa laagje kan ik niet zo veel mee

Maar ik heb net 7 weken met m'n voet in het gips gezeten en was zelfs afgevallen dus maak mij niet enorm druk. Merk wel dat ik m'n spieren mis.
Worry is a misuse of imagination
pi_138218277
True :')

Oeeehh! En ik ga morgen sushi eten met m'n zus bij een awesome sushitentje! Daar heb ik nu al zo'n zin in O+ Ik hoop wel dat ik mezelf een beetje kan beheersen, want meestal ga ik niet van tafel voordat ik mezelf als een tonnetje met buikpijn weg kan rollen :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:26:10 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138218293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil mijn spieren behouden (of nog meer opbouwen natuurlijk) en verder gewoon kilo's kwijt. Ik ben al benieuwd naar de volgende vetmeting. Was vanochtend 69,5kg, wil eigenlijk naar de 65 kg toe.
Ik kan pas weer de 18de vetmeten :( Afspraak bij dietist is verplaatst :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138218305
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:24 schreef Probability het volgende:

[..]

1,75

Maaaar ik heb heel veel vet (echt ) bij m'n rug oa maar dat zie je niet echt. Gezond zou zijn rond de 25% vet

En m'n benen vind ik te dik qua vet - klinkt beetje ana maar bedoel dat ze wel meer omvang mogen hebben maar dan puur spier ipv dat losse vet. Ik heb vroeger veel gesport en had altijd stalen dijen - dus dat zachte vrouwelijke barbapappa laagje kan ik niet zo veel mee

Maar ik heb net 7 weken met m'n voet in het gips gezeten en was zelfs afgevallen dus maak mij niet enorm druk. Merk wel dat ik m'n spieren mis.
Ah okay. Ik vind het wel een mooi streven voor je dan.
En :') barbapapalaagje :') Dat is nou precies de bewoording die ik al die tijd al zoek voor mijn buik en benen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218320
Ik heb ook een #firstwoldproblemmm

1. Ik hoor de hele tijd heel veel soorten vogels in m'n achtertuin. Heel hard. En veel. Stom

2. Ik hoor 's ochtends vaak wolfjes huilen of andere rare dieren uit de dierentuin. Echt mega irritant geluid.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 27 maart 2014 @ 09:28:19 #254
70532 loveli
N
pi_138218322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
's Ochtends drink ik koffie. Punt.

O+
Ow ja. Eens kijken waar ik het vandaag overheen gooi.
crap in = crap out
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 09:28:21 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138218325
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik kan pas weer de 18de vetmeten :( Afspraak bij dietist is verplaatst :')
Ik heb geen idee wanneer precies. Mijn trainer komt daar hooguit een dag vantevoren mee. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:28:38 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138218329
Mijn firstworldproblem is dat het nog geen fucking zomer is.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138218330
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ow ja. Eens kijken waar ik het vandaag overheen gooi.
Vergeet 't klepje van de senseo niet goed dicht te doen (of was jij dat niet?) :o
Ja doei.
pi_138218367
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:28 schreef Qwea het volgende:
Mijn firstworldproblem is dat het nog geen fucking zomer is.
Van mij mag het lente zijn - dus niet dat je het te warm krijgt met een spijkerbroek en op de fiets - warm genoeg voor een terrasje - maar niet zo warm dat je zelfmedelijden krijgt omdat je binnen zit.
Worry is a misuse of imagination
pi_138218387
O ik hoor de hele tijd zo'n stomme koolmees.

En ik zie de hele tijd in de boom voor mij twee Vlaamse gaaien. Die doen echt niets de hele dag.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:40 #260
70532 loveli
N
pi_138218392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergeet 't klepje van de senseo niet goed dicht te doen (of was jij dat niet?) :o
Senseo ligt in de kliko. Gebruik nu een cafetiere of gewoon een losse filterhouder en versgemalen koffie. Met slagroom ipv kofiemelk. En kandij.

:9
crap in = crap out
pi_138218396
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Van mij mag het lente zijn - dus niet dat je het te warm krijgt met een spijkerbroek en op de fiets - warm genoeg voor een terrasje - maar niet zo warm dat je zelfmedelijden krijgt omdat je binnen zit.
Lente! Zonnetje op je hoofd, briesje door je haar, niet zweten van elke kleine beweging die je maakt, lentebloemetjes die net weer opkomen, hmmmm O+ Doe mij maar de hele lente+zomer lang 22 graden met een zonnetje en zacht windje :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138218411
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Senseo ligt in de kliko. Gebruik nu een cafetiere of gewoon een losse filterhouder en versgemalen koffie. Met slagroom ipv kofiemelk. En kandij.

:9
_O_
Ja doei.
pi_138218459
Ik heb een pot mini stroopwafels in bed (ik lig nog in bed :'))

Want ik was zielig.

Weet alleen wel dat ik mij veel beter voel zonder suiker, witmeel, alcohol, vlees, melk, en met veel slaap en water

Maar voor nu is in bed blijven liggen en die pot leeg eten ook wel fijn voor een keer :') !
Worry is a misuse of imagination
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 09:38:26 #264
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138218516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:35 schreef Probability het volgende:
Ik heb een pot mini stroopwafels in bed (ik lig nog in bed :'))

Want ik was zielig.

Weet alleen wel dat ik mij veel beter voel zonder suiker, witmeel, alcohol, vlees, melk, en met veel slaap en water

Maar voor nu is in bed blijven liggen en die pot leeg eten ook wel fijn voor een keer :') !
Gewoon doen. "Cheaten" ( :') ) schijnt juist ook wel eens goed te zijn, dan hou je het beter vol. Zeggen ze.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:39:34 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138218536
Ik drink bijna nooit koffie meer. Gewoon rooibosthee en als ik wakker wil worden dan doe ik gewoon even niet aanstellen en dan ben ik wakker. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138218599
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Gewoon doen. "Cheaten" ( :') ) schijnt juist ook wel eens goed te zijn, dan hou je het beter vol. Zeggen ze.
Ooo maar ik ben niet echt op dieet - ik vind gezonde dingen waar je wat meer
moeite voor moet doen echt lekkerder

Maar koekjes en zo en wijn zijn in je mond meteen lekker en daarna mega energie dip

Die andere dingen zijn lekker omdat je er geen buikpijn van krijgt en wel energie enz
Worry is a misuse of imagination
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 09:48:22 #267
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138218698
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Ooo maar ik ben niet echt op dieet - ik vind gezonde dingen waar je wat meer
moeite voor moet doen echt lekkerder

Maar koekjes en zo en wijn zijn in je mond meteen lekker en daarna mega energie dip

Die andere dingen zijn lekker omdat je er geen buikpijn van krijgt en wel energie enz
Heeft ook niks met diëten te maken, ik heb een hekel aan diëten. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138218834
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef Mufasa208 het volgende:
Ooh ja, verder zou je de lactose ook kunnen laten staan ivm het vasthouden van onderhuidse vocht van melksuikers.
Kun je hierover uitweiden? Heb je een bron?
pi_138218849
quote:
_O-
pi_138218917
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:01 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nou ja, dat is misschien ook wel logisch. Als je in het dieettopic zit, hoop je ooit te "mogen" posten in Slank, (daarmee bedoel ik dus: slank worden, niet perse het posten zelf ). Maar als je in slank post heb je geen verlangens om in dieet terecht te komen.

Het probleem was vooral dat Qwea, d-e en ik nu gewoon een gezond en redelijk laag gewicht hebben en ons nu graag focussen op strak worden dmv sport, in combinatie met goed eten natuurlijk. En daar ligt de focus toch meer op puur het afvallen, zij het met of zonder sporten.
En we mogen dus niet praten over broekmaat 27 (die bezit ik helaas niet ;( ) en shirts maat 38 want dat valt niet in goede aarde.
Niet om de discussie hier verder te gaan, maar ik heb ook een gezond BMI nu en shirts in maat 38, maar ik heb niet het gevoel gehad dat mensen me weg wilden hebben. Ik post meer lijstjes, reageer op anderen en heb het niet over mijn eigen gewicht. Mijn doel is nog zo'n 10 kilo afvallen, daar gaat het om. Niet dat ik nu een platte buik heb, meer definitie in mijn armen etc. Daar post ik dan ook niet over.
pi_138218940
Ik ga binnenkort een keer mee boulderen, kent iemand dat *)?
Worry is a misuse of imagination
pi_138218970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga binnenkort een keer mee boulderen, kent iemand dat *)?
Nee, wat is dat?
pi_138219000
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, wat is dat?
Klimmen zonder touwen en niet zo hoog
Lenigheid, kracht, coördinatie, geduld heb je daar voor nodig :P
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:03:40 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138219052
Nou, 10 min warming up, dan KT en dan cardio. Kijken of dat beter gaat.

En heb om 14u zonnebank geboekt :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138219075
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Klimmen zonder touwen en niet zo hoog
Lenigheid, kracht, coördinatie, geduld heb je daar voor nodig :P
Oh klimmen. O+ Ik was vroeger net een aap in bomen, op klimwanden etc.
pi_138219090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh klimmen. O+ Ik was vroeger net een aap in bomen, op klimwanden etc.
Krijg je vet veel spierpijn van schijnt *)
Worry is a misuse of imagination
pi_138219218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet om de discussie hier verder te gaan, maar ik heb ook een gezond BMI nu en shirts in maat 38, maar ik heb niet het gevoel gehad dat mensen me weg wilden hebben. Ik post meer lijstjes, reageer op anderen en heb het niet over mijn eigen gewicht. Mijn doel is nog zo'n 10 kilo afvallen, daar gaat het om. Niet dat ik nu een platte buik heb, meer definitie in mijn armen etc. Daar post ik dan ook niet over.
Oke, prima. Succes met de laatste 10kg ;)
Ik reageer ook wel op anderen, de laatste tijd wat minder, ik merkte zelf ook wel dat ik het meer over mezelf had en minder op anderen reageerde. Maar soms heb je dat.
Ik ga nu gewoon hier posten, klaar.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138219236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet om de discussie hier verder te gaan, maar ik heb ook een gezond BMI nu en shirts in maat 38, maar ik heb niet het gevoel gehad dat mensen me weg wilden hebben. Ik post meer lijstjes, reageer op anderen en heb het niet over mijn eigen gewicht. Mijn doel is nog zo'n 10 kilo afvallen, daar gaat het om. Niet dat ik nu een platte buik heb, meer definitie in mijn armen etc. Daar post ik dan ook niet over.
Als je niet de behoefte voelt om over je eigen gewicht en definitie te posten is dat natuurlijk prima, maar als je het niet doet omdat je anders het gevoel hebt dat het verkeerd valt, dan is dat wel wat jammer.
pi_138219267
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:11 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oke, prima. Succes met de laatste 10kg ;)
Ik reageer ook wel op anderen, de laatste tijd wat minder, ik merkte zelf ook wel dat ik het meer over mezelf had en minder op anderen reageerde. Maar soms heb je dat.
Ik ga nu gewoon hier posten, klaar.
Ook prima natuurlijk. :)
  Vis een optie? donderdag 27 maart 2014 @ 10:42:54 #280
70532 loveli
N
pi_138219966
http://www.nu.nl/economie(...)-lager-dan-ooit.html

Darn, voor een eenpersoonshuishouden betaal je in mijn gemeente meer dan het gemiddelde meerpersoonshuishouden :')
Dat zijn aardig wat jurkjes/schoenen/zalmmoten.
crap in = crap out
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:47:24 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138220097
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ow ja. Eens kijken waar ik het vandaag overheen gooi.
Over je nieuwe oude fiets!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 10:50:19 #282
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138220176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-lager-dan-ooit.html

Darn, voor een eenpersoonshuishouden betaal je in mijn gemeente meer dan het gemiddelde meerpersoonshuishouden :')
Dat zijn aardig wat jurkjes/schoenen/zalmmoten.
Wow we gaan gewoon vieren dat iets niet meer zoveel stijgt *O*

:') :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138220260
Goedemorgen! Ik ben ontzettend nieuw hier :W ..

Ben al een tijd aan het worstelen met mijn gewicht (geen overgewicht, gewoon net iets te veel), ben maar 1.60 dus iets meer gewicht is bij mij goed te zien, had verschrikkelijk slechte eetgewoonten, was lui :@ en niet tevreden met mezelf. BMI was net op het randje en nu ik op mijn voeding let (minder koolhydraten, meer eiwitten en de chips/snoep/chocolade cravings achterwege laat), begonnen ben met hardlopen en fitness is er al 5 kilo vanaf!

Ik heb af en toe eens meegelezen en het lijkt me motiverend om me in dit topic te 'mengen'. Verrassend hoe goed ik me op het moment voel en hoe ik 's ochtends van havermout met blauwe bessen kan genieten _O_ ..
  Vis een optie? donderdag 27 maart 2014 @ 11:27:51 #284
70532 loveli
N
pi_138221094
Had laatst een discussie over bio-voer en kon me herinneren dat bio-bestrijdingsmiddelen schadelijker zijn dan niet-bio. Sigme, kun je dat nog eens toelichten?
crap in = crap out
pi_138221722
Ben blij dat ik tegenwoordig water drink, want ik heb net m'n glas omgegooid over m'n laptop heen :') Fijn hoor. Maar als het cola of melk was geweest was het helemaal feest :+
Volgens mij doet 'ie het nog wel goed..

Hoi TailorMade! Wat goed van die 5 kg en je hele nieuwe eetpatroon. Ga zo door!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 13:05:31 #286
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138223672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ben blij dat ik tegenwoordig water drink, want ik heb net m'n glas omgegooid over m'n laptop heen :') Fijn hoor. Maar als het cola of melk was geweest was het helemaal feest :+
Volgens mij doet 'ie het nog wel goed..

Hoi TailorMade! Wat goed van die 5 kg en je hele nieuwe eetpatroon. Ga zo door!
Mijn broertje heeft een keer melk over zijn laptop laten vallen ja. Kon meteen terug naar de fabriek en een maand later had hij hem pas terug :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138223952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:27 schreef loveli het volgende:
Had laatst een discussie over bio-voer en kon me herinneren dat bio-bestrijdingsmiddelen schadelijker zijn dan niet-bio. Sigme, kun je dat nog eens toelichten?
Sommige biologische bestrijdingsmiddelen zijn nogal breed-spectrum, waar een synthetisch middel voorhanden is voor een hele gerichte aanpak. Tenminste, dat hoor ik van fruittelers.

Ik gebruik gee nbestrijdingsmiddelen bij het fruit of de groente, wel bij de dieren.
Bij de schapen, tegen maden. Daar ligt het in elk geval andersom: het synthetische spul (neocidol) doodt werkelijk álles met meer dan 4 poten. Terwijl ik een goedwerkend biologisch alternatief heb wat geen enkele schade aanricht (alleen de maden vinden het zo hard stinken dat ze op de loop gaan.)

De kippen kregen bloedluis, en vervelende mijt die de kippen leegzuigen. Na wat experimenten gebruik ik daarvoor kiezelzuur. Dat is een soort poeder, gemaakt van kiezelwier. Werkt erg goed.

Laatst kwam ik erachter dat in anti-vlooienspul voor honden ook neocidol zit. Neocidol is de hoofdverdachte in de grote bijensterfte. Voor de honden ben ik nu ook overgestapt op kiezelzuur, ik hoop dat dat werkt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_138223956
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Net even het topic gelezen, wat grappig dat het slank topic zo leeft in dieet, volgens mij is dat andersom totaal niet zo.

Maar die dingen die je opnoemt leven hier ook niet echt eigenlijk.. Vind ik wel jammer soms!

Nu ik weer uit het gips ben, zal ik als goed voorbeeld maar mijn ambitie uitspreken voor een blokjes buik :P hardlopen gaat hem niet worden, ga misschien bolderen (klimmen) en skeeleren :s)
Ik heb mijn vriendje min of meer uitgedaagd: als ik terug ben in NL ga ik trainen voor een sixpack, en nu wil hij ook gaan trainen want een meid met sixpack en een jongen zonder, dat kan natuurlijk niet :+. (niet dat ik werkelijk een sixpack wil, maar spieraftekening is best mooi/fijn)

Vet meten doen ze niet bij mijn sportschool geloof ik :(. Maar ik pas tegenwoordig opeens in de maat 38 skinny jeans van de H&M, dus ik zal wel afgevallen zijn daar. Maar lijstjes met specs zijn zo vet :o.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga binnenkort een keer mee boulderen, kent iemand dat *)?
Waar ga je dat doen? /klinkt leuk

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft een keer melk over zijn laptop laten vallen ja. Kon meteen terug naar de fabriek en een maand later had hij hem pas terug :')
Goeie, laat ik eens backups gaan maken van alles wat ik al uitgewerkt heb en nog niet op de server staat :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 14:46:03 #289
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138226489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef An24 het volgende:

[..]

O: smeerkaas dumpen, smeer dan lekker met roomboter. Is een omelet met ham en groenten een idee?
T: eieren met banaan? mjah, als je het lekker vindt ;)
D: bij een halve kilo groenten heb ik geen koolhydraten meer nodig. Als je een strak buikje wilt zou ik nog meer groenten of vlees eten. Met noten erbij, want die moet je juist eten voor een strak buikje. 0 % griekse yoghurt slaat nergens op. Alle goede voedingsstofjes zitten juist in de vetten. Dus gewoon lekker volle pakken. Zit je ook voller van, dus je koolhydraten niet meer nodig
T: beschuit met smeerkaas dumpen. Dan kun je nog beter nog een speltbrood met een plak kipfilet pakken. Of met pindakaas :9

Tis een mini tweak maar je hebt nogal wat eisen ;) Clean eten is ook vooral bewerkte producten laten staan, zoals smeerkaas, beschuit en 0% vet producten. Ik denk dat dit best al wat oplevert. Ohw weet je wat ook lekker is: onbewerkte pindakaas (van de biowinkel) met banaan op je brood. Dat zijn ook van die handige mini tweaks om bewerkte producten te vermijden.
En ik vind de dietist stom :@
Grappig eigenlijk dat je juist 0% vet producten moet laten staan. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:04:09 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138228865
Nieuwe slankies *O*

Doe eens kutlijstjes? Lekker afkraken *O*

Nee hoor.

Lijst hier:
O: boterham smeerkaas, volk.beschuit ham en 1 met kaas, beker melk
T's: appel, grote wortel
B: 15 km wandelen
L: halve paprika, boterham gekookt ei/tomaat/mayo, beschuit boter/suiker
T's: kiwi, paar druiven, peer, sinaasappel, salade met tonijn en gekookt ei
D: bloemkool, gegrilde groentes, aardappelkroketten, varkenshaas met champignonsaus, salade met alles wat op moet
T's: kwark en vla.

MOrgen vroeg pissen, om half 2 eruit.
Voor in de tas: boterhammen smeerkaas, rauwkost (rauwe paprika's, komkommer, wortel, cherrytomaatjes), appel, peer, geschilde kiwi, mandarijn, chocolade volkoren koekjes, gekookt ei.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138229426
Haha nou dan ga ik maar met de billen bloot:

O: Overnight oats, met 1/3 magere melk, rozijnen, blauwe bessen en wat lijnzaad
T's: Protein pancakes met pindapasta
L: 3x volkoren cracker met kipfilet en huttekase, paprika
T: 200g kwark met aardbeien en frambozen
D: Kip, snijbonen, tomaatje, fijngesneden walnoten en niet te vergeten de huttekase
T: Ben ik nog niet over uit, eet meestal yoghurt of een whey shake, maar nu ik dit zo opschrijf lijkt me dat ineens veel (gezien de kwark en pannenkoekjes).
S: Thuis met dumbells e.d. wil morgenavond mn scriptie af hebben dus dat heeft even prioriteit dus geen sportschool, ga morgenvroeg trainen & hardlopen :Y
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 16:32:34 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138229895
Kom ik met mijn kutlijstje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O1: brinta
S: 2 uur zwemtraining
O2: 2 sneeën bruin brood met pindakaas, 1 kop thee
T: water water water
L: 4 sneeën met kaas, ham en komkommer
T: banaan en 2 blokjes pure chocolade (72%)
D: Hollandse gehaktschotel (met o.a. paprika en champignons)
T: plakje cake

Ja die eerste T :') Ik was op stage en zag toen dat ik alleen lunch had meegenomen, verder niks _O-
En verder drink ik zo'n beetje de hele dag door water en thee.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:33:14 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138229920
Tailor: wel een lijstje met allerlei voedingsstoffen.
Of het genoeg is weet ik niet, kan de hoeveelheden niet inschatten.
Misschien nog ergens een gekookt eitje erbij?
Augrukje met ham?
volk. beschuitje met kaas?

Luna, vrij veel carbs maar als je er geen last van hebt dan vooral lekker doen :Y
Banaan misschien anders vervangen door een kiwi, sinaasappel en appel ofzo?

Trouwens, je kutlijstje is gewoon echt kut :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 16:34:53 #294
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138229996
Even kijken of ik mijn moeder al kan aansporen om meer groentes te kopen in ieder geval. Ik kom lang niet aan de 200 gram per dag. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138230113
Mn O en D zijn naar mijn mening wel voldoende (ong 150g kip, 200g groente plus de rest) maar mn lunch is wat mager.. Het augurkje en eitje klinken goed als aanvulling!
pi_138230144
Ik eet nog/weer te weinig. En met deze constatering ga ik maar eens wat te eten halen beneden.
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 16:41:39 #297
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138230242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tailor: wel een lijstje met allerlei voedingsstoffen.
Of het genoeg is weet ik niet, kan de hoeveelheden niet inschatten.
Misschien nog ergens een gekookt eitje erbij?
Augrukje met ham?
volk. beschuitje met kaas?

Luna, vrij veel carbs maar als je er geen last van hebt dan vooral lekker doen :Y
Banaan misschien anders vervangen door een kiwi, sinaasappel en appel ofzo?

Trouwens, je kutlijstje is gewoon echt kut :(
Banaan neem ik vaak ook gelijk na de training maar dat was ik ook al vergeten vandaag. Loopt niet zo lekker vandaag :D

"Last" weet ik niet. Mijn doel is nog ongeveer 5 a 6 kg kwijt te raken en daarnaast strakker te worden. Volgensmij moet je dan wel minderen met de carbs of niet?

Ik train overigens 15 uur per week (inclusief 3 uur krachttraining), misschien ook belangrijk om te weten :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:47:25 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138230491
Voor KT heb je juist carbs nodig
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:51:39 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138230635
Heb helemaal niks tegen volk. boterhammen, heerlijk juist! En veel belangrijke voedingsstofjes, beter dan rijstwafels of ontbijtkoekdingen ...
Geroosterde volkoren met geprakte banaan O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:52:56 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138230682
Maar nu maar eens de oven aanzetten, alles voorbereid straks lekker eten.
Nu een choclaatje en een cola-berenburg :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:53:47 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138230711
vol
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')