abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_137980998
Gio opent met Lieve dames en heren. We hebben een paar dingetjes die jullie allemaal moeten weten. Hij wijst de exits aan. Drie stuks.
mhe6mXu.png
Miss Montreal gaat live voor jullie de eerste live in de loods concert geven. Dat is een hele eer om erbij te zijn in Utopia. uiteraard gaat MM vet veel leuke liedjes zingen. Ze heeft een nieuw album.. erra arre.. naja ik ben dyslexies dus het zal wel iets anders uitgesproken worden. Ik ben benieuwd naar de titelsong. Verder is het wel van zelf sprekend. *applaus*
uiteraard hebben wij een kleine verrassing aan het einde.
SSSSSSsssssssssssssssssst
Wij hebben geen kleine verrassing aan het einde. We hebben lekkere drankjes. Als jullie nu willen drinken kan dat maar niet tussendoor. Wel kan je bestellen bij Billy en Lot. Voor de mensen die alleen fan zijn van MM en niet van Utopia. Dit is Lot en dat is Billy.
Veel plezier! Later!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:21:01 #52
253400 Toverheks
HET LEVEN IS EEN FEESTJE!!!!!!
pi_137981382
En daar is Sanne, ze stapt de loods binnen......Mag ze er even langs, wil jij even opstaan, mag ze er even langs, zo stapt Emil voor Sanne uit.
Aike vraagt of ze nog even achteraf wilt zitten, Nee hoor zegt Sanne, ben er helemaal klaar voor.
Gio > Na een kleine tien muniten wachten heb ik een kleine verrassing voor jullie, Miss Montreal, en Sanne klimt het podium op.
Sanne gaat beginnen, maar ze gaat niet eerder spelen als iedereen klapt, en er klinkt applaus. Sanne > Leuke kleuren en kaarsjes hier. Vinden jullie het al leuk hier? Wie weet wie wij zijn. Handen in de lucht.
Nou dat gaat goed! Wij zijn.....
Nee hoor grapje.. ik moet even stemmen en wij gaan spelen. Het zijn liefdes liedjes en vanalles wat.begint haar eerste nummertje....................
Ze vraagt tussen het nummer door of haar gitaar iets harder mag, en jullie mogen mee klappen hoor roept ze door de microfoon.
Zo dank je wel......zegt ze en het eerste nummertje zit erop.
Wie er wel of geen relatie heeft vraagt ze aan het publiek, Dus er kan nog van alles gebeuren zegt Sanne.
Sanne heeft 2 jaar een relatie vertelt ze, dit nummertje gaat over een relatie die toch een beetje eng is, dat iemand je toch pijn doet............
De andere gitarist heet Koen, de toetsenist zijn naam kon ik niet verstaan.
Sanne vertelt dat het in de loods best heet is en dan loopt je gitaar een beetje vast...en dat haar vriendje Daniel heet. en daar zet ze het 2e nummertje in.
En het 3e nummertje wordt gelijk weer in gezet..........
Na het 3e nummertje vraagt Sanne > Is het tot nu toe oke en er klinkt flauw een ja en beetje applaus.

df9bwh.png
Cap Chanel

Ik ben ook een mens, ik hoop dat iedereen het ziet,en ze stelt Peter Hendriks voor, de toetsenist, Koen heet de gitarist
Sanne > ze heeft ook familie,ze heeft ook een zus en broer vertelt Sanne de rest kon ik niet verstaan.
En daar is liedje nummer 4..............
En daar wordt nummertje 5 in gezet,onde rtussen vertelt Sanne > ze was ooit 15 en woonde bij haar vader, haar ouders zijn gescheiden, ze woonde bij haar vader omdat ze daar alles mocht, ze stond daar voor haar spiegel met een haarlak bus te zingen.
Sanne > er wordt wat geroepen door iemand uit het publiek, het publiek is een beetje een dood publiek als ik het zo zie, weinig enthousiasme ( mijn mening )
En daar zet Sanne liedje 6 in...........een mooie Ballad.
Ondertussen het tututututututu wat ze zingt zegt Sanne, ik ga net zolang door tot iedereen mee doet.
Liedje 6 zit erop en eindelijk klinkt er een luid applaus.
Sanne vraagt of er iemand wel eens naar Utopia kijkt, ik wel roept ze, daar zit zo een leuk liedje in en ze zet de tune van Utopia in............. ( liedje nummer 7 )
Liedje nummer 8 gaat beginnen, Als je kilo`s wilt afvallen oet je naar ons optreden komen roept Sanne, het is alleen dat ik geen kant op kan hier ( heel klein podium )........
Sanne vraagt of iemand dit liedje kent, nou gaat goed vanavond, ze probeert het publiek mee te krijgen, nu gaat iedereen staan en het oh ohohohohohoh en hohohohohoh klinkt door de microfoon. ( ijzer sterke teksten het tututututuut en het papapappaaa zijn ook al voorbij gekomen )
He he eindelijk een beetje gezelligheid bij het concert dat Sanne geeft.
Sanne vraagt of het publiek nog zin in een jazz nummer heeft, ze is kapot ze kan niet meer roept ze als grapje en neemt een slok. proost allemaal zegt ze en daar komt liedje nummer 9 aan.
Ze begint te zingen en dit is gaaf wat ze doet, prachtig, Sanne als je dit leest, ga maar over op Jazz :@
Sanne kondigt haar laatste liedje aan, ( liedje nummer 10 ) en vertelt dat er nog 2 vrouwen zijn in Utopia die ook gaan zingen, Charlotte en Isabella klimmen straks het podium op en mogen haar 2 en halve bandje even lenen .
Ze vertelt dat ze dit nummer in de kroeg heeft geschreven.
Sanne > Dit nummer draagt ik op aan Huub, Ik weet niet of je me hoort Huub, maar dit nummer is voor jou. En Sanne begint te zingen...............
Iedereen moet mee zingen roept Sanne, Dat kan harder en daar gaat Sanne weer........
Ze bedankt het publiek en ze zegt * Hoop dat jullie het leuk vonden * ze roept Charlotte en Isabella het podium.de klappers van de avond roept ze door de microfoon.
En daar staan ze......Charlotte is zenuwachtig en roept om Jimmy......Isabella begint en Charlotte zet in.........
Charlotte onder het zingen, Ik doe lekker me ogen dicht hoor en daar gaat Charlotte verder, en van alle2 klinkt het niet slecht.........Valerie van Amy Winehouse..........
Er klinkt luid applaus...het publiek roept We want More en ze klappen in de maat.
Charlotte en Isabella hebben de smaak te pakken en daar wordt het nummer van de Pointer Sisters in gezet mer Just another flirt................
Charlotte > Billy wil je er bij komen asjeblieft en Billy springt het podium op en staat naast Charlotte te dansen.................en weer klinkt er luid gejuich en applaus.
Charlotte bedankt Boer Sjonie de band en Sanne......
Gio beklimt het podium..Hij bedankt iedereen, super publiek roept hij, maar helaas komt aan deze avond ook weer een eind, er wordt iets van kaas verkopen geroepen.
En JA hoor, waar heel de COS al voor vreesde, Andrea op het podium met haar Put the oil in de lamp..
Gio vertelt dat er T - Shirts te koop zijn en bedankt iedereen........
En zo komt aan Live in de loods een einde.........
Sanne heeft een kast gekocht...........
Half 11 en Sanne plus gevolg neemt afscheid..

2rzxwqp.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 20-03-2014 22:30:43 ]
LANG LEVE DE NIEUWE KONING&MAXIMA, EN NATUURLIJK ANOUK!!!
pi_137981556
01d1f146bf0e6123dfa9346d25835bb2.gif

wie heeft er allemaal een relatie? En wie heeft er geen relatie? Nou hier kan nog vanalles gebeuren.
Ik heb zelfs bijna twee jaar verkering. Alleen zijn amandelen zijn er net uit gehaald en jammer dat ik niet bij hem kan zijn. Mja ik doe alles om beter te zingen dan hij.. Nee hoor grapje.
Ze vind het eng of is er bang voor pijn te doen. En daar gaat het nummer over waar ze nu aan start.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137983016
Het publiek is een beetje dood.
Sanne doet haar best ze mee te trekken door ze mee te laten klappen of Tatadada te zingen.. Maar het blijft wat stil.

Ze zet Say heaven, say hell in.

De mensen zingen wat meer mee.
hehe zegt Sanne tijdens het nummer.

Wij zijn wel het bandje waarbij je altijd mee moet klappen hoor!
Sanne: Ja als je vier kilo wil afvallen.... normaal ben ik altijd zo van.. maar ik kan nu geen kant uit.
Ze zetten het volgende nummer in.
pi_137983997
Er gaan hier wat leuke vrouwen zingen die hier wonen.
Wat is er nou geweldiger om die te horen zingen met mijn geweldig halve bandje?
Ze doen nog 1 nummer.

Whooooow whooooow whow whoow ..
dat kennen we allemaal wel he?
Ze heeft het liedje in de kroeg geschreven in Enschede. Ze draagt het op aan Huub.
Er mag gedanst worden. kom maar gewoon op de benen hoor. We gaan niet verder voordat iedereen staat! Wat heb jij een mooi jurkje aan.

Just another flirt ;)
pi_137984546
Lot is zenuwachtig. Ik kan niet meer praten.

Isa helpt haar.
Isa start met Amy Winehouse.

Ze krijgt wat applaus na de eerste zin.
Lot doet de tweede stem. Ze kletst er wat doorheen. "Ik doe gewoon mijn ogen dicht hoor".
"Zit ik nog in het ritme?"
Isa neuriet wat mee op de achtergrond en doet nu de tweede stem.
Lot: het kwam er gewoon uit! goh"
Isa doet wat Ad lips.
Lot: Wat doe jij? Ohw.... was ik nu? Ze is de tekst wat kwijt. Johnnie... Stop making a fool out of me.!
het lijkt wel opbieden met Valereeeeeeeeeejjjjj...
ze ronden het samen af.
Bedankt allemaal!
Isa: Applaus.. bedankt voor MM en de band.
Ineens klinkt er WE WANT MORE!

dat hoorde we niet bij Sanne.. }:|

Lot en Isa springen weer op het podium.. we gaan het gewoon doen.
Isa; er mag gedanst worden.
Tonight is the night...
Lot begint.

I am so excited!

Als ze al wat verder in het lied zitten zegt lot in de microfoon dat ze graag Billy bij zich heeft.

Ze ronden het nummer af.
Gio geeft aan dat het feestje over is.
Het publiek wil Andrea met Put the oil in the lamp.
Ze doet een carnavalsversie.

Gio. vergeet je jas niet en shirtjes te kopen. Dat was het eigenlijk.. whoot whoot..

[ Bericht 8% gewijzigd door Dottey op 20-03-2014 22:19:26 ]
pi_137985371
Sanne schrijft wat op servetjes.
De mensen mochten geen spullen meenemen.
Het is behelpen dus.
Een man klaagt bij Aike. We moesten 3 uur buiten staan. Dat kan niet.

Sanne wil de keukenkast kopen voor 250,- maar dan moeten ze wel een achterkant maken van de vloerpanelen voor de stevigheid. Hij komt in haar slaapkamer te staan voor kleding.
Vanessa beloofd de achterkant te gaan maken.
Een oude dame vraagt om water voor haar pillen.
Ze moet nog even regelen hoe ze het met de kast gaan doen.
Sanne: ik kan hem ophalen of op laten halen. Ze is zo op zoek naar een leuke kast. Ze heeft net 4 dagen haar huis klaar alleen haar slaapkamer nog niet.
Ruud: Je mag hem voor 200 hebben.
Sanne: echt?
Ruud: Tuurlijk! Jij hebt ook voor een prikkie opgetreden voor ons.
Sanne: ja! Moet je mijn nummer?
Ruud: Het gaat wel lukken om hem te brengen.
Sanne: Dat hoeft niet hoor ik kan hem ook laten ophalen.
Ruud we contacten
Sanne: Wat een kutpen!

Alle gasten moeten langzaam naar buiten gaan.
Iedereen neemt langzaam afscheid van de Utopianen.

* Dottey neemt ook al afscheid voor vandaag :W geen oil meer in de lamp ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 20-03-2014 22:37:00 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 23:21:39 #58
253400 Toverheks
pi_137988047
Er wordt na gepraat, Emil heeft tegen Gio gezegd dat de mensen er uit moesten, Gio was ergens bezig met sommige bezoekers met het pittenspel, Emil moest zeggen dat dit niet kon , Iemand heeft gezegd tegen Gio, > Emil stuurt iedereen weg we moeten eruit en leest jou de les..............
Emil legt nu aan Gio, Laura en Andrea uit, dat het juist tegen Emil gezegd was dat de bezoekers de tent uit moesten, en Emil heeft daar gehoor aan gegeven maar was niet de bedoeling om Gio aan te pakken.
We moeten juist laten zien waar we voor staan, zakenpartners dit was een Pilot legt Emil uit.
Emil en Gio nu in gesprek...Je moet af en toe een rol aan nemen en ik weet dat ik jou daarvoor kan gebruiken, ook Ruud kan dat al moet hij af en toe een schop onder zijn reet krijgen zegt Emil.
Ze hebben het over de kast die Sanne gekocht heeft............Emil > het was een hele leuke pilot die Sanne ons heeft gegeven en Vanessa vertelt tussen door dat zij en Aike de kast voor 250 euro aan Sanne hadden verkocht, Vanessa vroeg alleen aan Ruud of hij even wilde noteren voor Sanne ( waar de kast heen moest ) Ruud heeft hem gewoon verkocht voor 200 euro.........Nou de kast wordt gewoon 250 euro want er moet nog een achterwand van de vloerdelen gemaakt worden, wordt er gezegd.
Gio telt de planken die er nog bij moeten, 8 planken van 2 meter per stuk..Dat is een hoop antwoord Emil.
Billy en Ruud staan weer als een * Verliefd * stelletje buiten bij het vuur.........Ze hebben een grote schep koeienvla in een doos gedaan, onder het bed van Isabella.........
Ruud heeft de kast verkocht voor 200 euro klaar zegt hij, ze heeft ook voor een speciale prijs op getreden zegt hij er achter aan...1000 euro voor een uurtje zingen.......

Gio en Isabella en Andrea in gesprek, het gaat over de stem die Isabella aan Andrea heeft gegeven, Ja ik zit nu weer lekker in mijn vel en was dan eerder naar me toe gekomen zegt Andrea tegen Isabella..............gesprek gaat over op Laura en Gio die hebben het over Witse en Robin, Laura vind Robin wel een lekker wijf maar heeft ook leuke gesprekken met Witse gehad, dus ze weet niet wie ze naar huis zou sturen..........
Aike wil morgen alles evalueren, Emil vond de sfeer goed, applaus voor allemaal.......
Gio wil Emil even bedanken voor zijn strenge aanpak betreft Gio.maar zonder hem was de toko half vol roept Gio er achter aan.
Jimmy loopt met een schaal hapjes rond.
En zo staan ze allemaal na te praten over deze geslaagde avond.................

ik zeg.................slaap lekker :W

[ Bericht 13% gewijzigd door Toverheks op 20-03-2014 23:31:44 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 02:42:11 #59
8087 Sanshine
FF centraal graag
pi_137993495
Ik was zonet getuige van onze held Jimmy die de lesbische Laura in het bijzijn van Charlotte lag te vingeren. Mijn mond viel open. Laura is "kanker dronken" zei ze net. Jimmy heeft meer dan genoeg op. Ik ga nu twijfelen of hij verleden week niet toch stiekem in Lotte's broekje heeft gezeten.

Vanessa ligt bij Joey in bed en lijkt onzedige handelingen te verrichten.
Isa zoekt een perfect moment uit om (terecht) ruzie met Lot te maken.
Knijp in mijn arm, dit kan toch niet? In COS meer getuigen van deze merkwaardige ontwikkelingen.

UTO / [COS #1429] Jim vingert Laura
UTO / [COS #1430] Bordeel Utopia, gratis entree

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanshine op 21-03-2014 02:56:18 ]
Dit is zo niet mijn Utopia
  vrijdag 21 maart 2014 @ 07:16:46 #60
253400 Toverheks
pi_137994274
Vrijdagochtend in Huize Utopia..............
Isabella, Nicoline en Witse bij de koeien, het is nog vroeg net 7 uur.
Vannacht was het feest in de tent, een paar Cossen terug gelezen....
Isabella wil die lul van een jongen uit zijn nest trekken ( Ruud ) zegt ze, ik heb me toch een last van een ochtend humeur klaagt ze verder. Ruud heeft gisteren avond niet de koeien gedaan, ze is flink pissig.
Isabella vertelt dat ze Ruud graag mag, maar de geintjes die hij doet ach die doet hij voor de lol, omdat hij meer plezier in Utopia wilt.
Maar als je ziet dat het zeil eraf ligt, doe het er dan even over heen.
Isabella, dit was de 1e keer, maar komt het weer een keer voor had ik hem echt uit zijn nest gesleurd.
Balen stro kosten geld zegt Isabella en aan gezien het net als hier regent zijn alle balen stro nu nat.
Ze hebben het nu over Robin die een foto shoot voor de Playboy wilt gaan doen in Utopia......

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 07:42:16 ]
pi_137994833
Gisteravond hadden Robin en Wytze wat onenigheid tenminste Robin dan
Robin vroeg of Wytze er problemen mee had wat ze had gedaan met de playboy binnen te halen , ze vond dat hij wat afstandelijk deed tegen haar en vijandig maar Wytze was zich van geen kwaad bewust , nee natuurlijk niet zei hij , maar Robin vond van wel en zei dat het wel raar was dat sommige het niet wilde want je zag wel dat Billy en Ruud lagen te neuken maar willen niet in de playboy zei ze maar ze zien hier echt alles zegt Robin
Nicoline ving dit op en kwam er bij staan en zegt wat zei je? wat zie je ?, maar Robin wimpelde haar direct af en zei Ik ben met Wytze aan het praten en stil was ze , waarop Nico zei maar wat zei je wat zag je? en weer zei Robin ik ben met Wytze aan het praten ,waarop Wytze tegen Nicoline zei , we hadden het er over dat je hier in het huis alles ziet , oh oke zei Nicoline en liep weg
Daarop werd Robin boos en zei dat ze dit belachelijk vond wat hij deed om haar zo af te vallen , ik zou dat nooit bij jou doen zei ze.ik zei tegen Nicoline zei ze dat ik met jou sta te praten en dat die je dan niet
Wytze zei dat is toch geen afvallen we staan in een open ruimte iedereen kan het horen dus dan mogen ze toch vragen?
ja maar ik zei toch tegen haar zei Robin dat ik met jou stond te praten , dus dan zeg je niks zei ze , Wytze was zich van geen kwaad bewust en zei dat hij vond dat ze overdreef, maar Robin ging er op door en zei ik sta achter die plannen van jou maar je doet vijandig over mij,
dat klopt helemaal niet zei Wytze en zo ging het gesprek nog even door

ik zelff vond dat Robin er een hele ophef over maakte om niets .
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:23:20 #62
253400 Toverheks
pi_138002777
1 uur.......Billy tanden poetsend voor de spiegel in de slaapkamer, Andrea en Isabella staan er ook bij.....* Oh God * roept Isabella, terwijl ze in de spiegel kijkt.* Ik zie er uit als een draak *
Valt allemaal wel mee vind Andrea, ze zien er goed uit, daarom zitten we hier ook, we zijn sterke vrouwen zegt Andrea opgewekt.
Wytse en Joey in gesprek, Wytse heeft een blocnootje en noteert sommige antwoorden die Joey hem geeft op vragen.
Wytse heeft het over het huilen in Utopia, ze huilen wanneer het hun uit komt, Wytse heeft een hoge tolerantie grens vind Wytse, Joey vind ook dat niet iedereen alles eerlijk tegen elkaar zegt, Joey geeft een voorbleed, Als ik tegen jou zeg dat je een grote lul bent, of ik zeg tegen b.v. Billy dat ik jou een grote Lul vind dan is dat geen roddelen, ik zoek met jou de confrontatie, maar als ik zoiets tegen een ander of jou zou zeggen dan is het nog geen roddelen.
Wytse .......het gesprek is afgelopen, vanavond komt hij op dingen terug in Centraal zegt hij........of Robin of Wytse moet a.s. zondag tegen een uur of 1 naar huis, Wytse vind het wel spannend en het gaat over Robin en het Playboy verhaal, helaas wordt de stream weg gedraaid naar buiten.
Daar staan ze nog steeds in de regen de blokhut aan het op bouwen.
w05emb.jpg

Ruud is inmiddels ook zijn bed uit, hij had de * Griep *.............Nicoline wil als er geld is een gezichts maskertje, Billy vind dat ook een fijn idee en wilt dat ook wel hebben,, dan zegt Nicoline in eens >stel je voor dat je inene griep krijgt, Billy > Zoals Ruud in eens .en ze zegt het met een sarcastisch lachje.
Ruud staat buiten , Emil tegen Ruud, Als jij griep en koorts hebt moet je dit niet doen, Ruud is bezig in de stal.
Ruud moet witjes zien volgens sommige.........
Billy en Ruud samen in de stal, Billy ruimt de koeiestront op en maakt een plekje vrij voor Ruud, Ze gaan lekker chille in de stal..................
Ze hebben het heel even over de doos met koeienstront die ze onder Isabella haar bed hadden gezet gisteren avond na het concert van Sanne.
Zullen we een boerderij kopen vraagt Billy aan Ruud, Billy schept met de hooivork hooi en geeft dat door aan Ruud die het op een hoopje legt.
Aike en Vanessa komen met een kruiwagen verse hooi naar de stal, Robin zie ik ook aan komen rennen, Isabella gooit een verse baal de stal in, alles weer netjes en aan gevuld en Isabella neemt afscheid van Billy en Ruud...Adios en loopt weer terug naar de loods,Vanessa Robin en Aike ook weer bij de stal weg.. Billy en Ruud maken hun plekje in de stal vrij. Billy is druk met een deken kussen en slaapzak, Ruud scheurt met een hand vol vers stro de koe op haar buik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 13:29:58 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 16:51:23 #63
253400 Toverheks
pi_138010189
Half 5............we gaan eten, iedereen aan tafel, sfeertje is ontspannen, Billy heeft vis gemaakt.
Billy en Ruud hebben zich geschminkt en Billy zit ook aan tafel. Ruud eet niet mee, die eet in bed .......volgens Billy is hij nog erg ziek.
rtf692.jpg

hrxxdc.jpg

Gio, Rienk en Emil en Fabian van Firma kost geen drol zijn bezig met het dak van de blokhut.
Er is een stukje dak te kort, iets wordt om gezet en ze timmeren verder aan het dak, Emil heeft op zijn vinger geslagen..........au.
Ik hoor Andrea huilen maar zie haar niet, Isabella hoor ik zeggen, het komt wel goed, wij zijn er ook.
Sommige staan buiten aan hun super smoker als een gek te lurken, Vanessa wil straks nog even een bakje koffie, want ze krijgt gasten vanavond.
Vanessa deelt sinaasappels uit, legt het weer op de bedden........
Ruud ligt te slapen, geschminkt en al in zijn bed.
Er gebeurd weinig, ieder doet zijn ding op deze namiddag....vanavond krijgen we wel een Centraal.

[ Bericht 14% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 17:08:34 ]
  vrijdag 21 maart 2014 @ 18:39:29 #64
253400 Toverheks
pi_138012932
Wytze doet buiten een beetje boksmove`s , beetje heen en weer rennen en de armen in de lucht.
Isabella gaat naar de koeien , ze gaat ze melken, Wytse gaat naar de jongens om ze met het laatste stukje dak/blokhut te helpen.
Wytse zegt mompelend Geld verdienen, Geld verdienen :?
Emil, Gio Wytze en Robin bij de blokhut, er moeten nog schroeven in het dak.
Ga je hem helpen Robin, vraagt Emil...Robin > Huh wat......
Nicoline en Rienk zijn in de kas, ze trekken wat aan de plantjes, Nicoline haalt de rijpe radijsjes uit de grond, ze wil ze schoonmaken en dan in een schaal op tafel zetten, En wat doen we dan met het groen vraagt Rienk, dat is voor ons vraagt hij er achter aan, Nicoline, dat zien we wel.
Rienk zegt verbaasd dat hij de spinazie wel erg hard vind groeien, Gaaf he antwoord Nicoline.
Aike, Nicoline en Isabella bij de stal, het gaat over Robin en de playboy foto shoot, Isabella is het er niet mee eens, ze zouden zelf een foto shoot voor een kalender gaan maken.
Broek die Charlotte had besteld bij H&M past niet, in plaats daarvan wil ze een legging en een t- shirt

Visite.........de gasten voor Vanessa haar restaurantje twee dames op leeftijd.
En nog twee dames die komen eten............

Emil vertelt aan Wytze dat het Peter zijn idee was Miss Montral
Gio,Wytze en Emil bij de blokhut, Wytze vond dat er na concert Miss Montreal iedereen een half uurtje moest aanpakken, en opruimen, want vandaag kwam iedereen langzaam op gang.We hadden gewoon de zooi moeten opruimen, paar flessen wijn daarna en napraten.
Dan over Ruud, Wytze vind Ruud net een middeleeuwse hofnar, maar zijn hart ligt bij de groep zegt hij, Emil trekt dat de laatste tijd in twijfel zegt hij.

9 uur, Ruud en Billy liggen weer eens te krikken, Charlotte vraagt, mag ik even binnen komen, ik woon hier namelijk ook, ze liggen even stil.Charlotte zoekt een breinaald, eerder kwam laura al de slaapkamer binnen maar deed net of haar neus bloede.
Aike en Isabella nu ook in de slaapkamer, Ruud kijkt even om , Charlotte loopt verder de slaapkamer in en rommelt wat bij haar bed, Billy en Ruud gaan gewoon verder.

Robin en Gio staan het bad buiten schoon te maken, ze scheppen de modder eruit.van de week hadden Ruud en Billy een modderbad genomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 21:14:47 ]
pi_138019777
Emil komt even bij Robin staan kijken. Robin is het bad nog aan het leegscheppen en schoonmaken.
Emil: Ga je lekker in badje strakjes? Pas je wel op met die jonge hormoontjes van Gio?
Robin: (gaat steeds enorm met haar stem omhoog) Wat doe jij nou gek?
Ze poetst de badkuip met een sponsje en water.
Gio: Ook de randjes! (hij kijkt ook toe)
Robin poetst verder. Hij zat helemaal vol.
Gio: H E L E M A A L V O L
Emil: Pas op dat je geen soa krijgt.
Robin: Piepstem. JA dag.. Hier ga ik toch niet in? Ik wil wel eerst met een schoonmaakmiddel...
Gio en Emil doen de Ja piepjes na.
Emil: het is een pokemon. Als we alleen de audio pakken van jouw verblijf hier.. wat denk je dan wat voor beeld ze van je hebben?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:41:36 #66
253400 Toverheks
pi_138020310
Er komt dus nog een Centraal aan vanavond, de gasten van Vanessa gaan bijna richting huis, Vanessa laat ze de akker en da kas zien,ze krijgen een stekkie mee van Vanessa * Zet hem in een potje * zegt Vanessa lachend
Billy en Ruud zijn weer eens uit gewopperd en lopen aan gekleed en wel door de loods.........
Rienk en Nicoline eten weer van het rest afval...gezellig samen zittend aan de achter kant van de keuken, met de pan op schoot.
Isabella is bang dat ze naar huis moet ..........
Robin en Gio weer bij het buitenbad, als Robin in bad gaat komt er dus geen Centraal lijkt me, daarom snap ik even niet waarom Emil het een kwartier eerder riep.........Nou we wachten het wel weer af.
Oh Emil zegt over vijf minuten gaan we Centraal....dus tien uur......een latertje

[ Bericht 11% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 21:54:17 ]
pi_138021285
Robin speelt de zwakkere dame..
Gio: Die mogen best voller (over de emmers water die ze aansleept voor het bad)
Robin: Maar dat kan ik niet tillen!
Emil komt zeggen nog 5 minuten voor centraal komen jullie ook allemaal?

Binnen verzameld iedereen zich in de huiskamer. Allemaal zoeken ze een plekje in de banken om de salontafel heen. Ze kletsen wat tot iedereen zit.
pi_138021410
Wat gaan we eigenlijk bespreken?; vraagt Billy
Emil: recap van ... blabla..
Billy: Kan het even in het Nederlands? Ik ben net wakker.
Emil: Feestje was leuk, dit zit in kas..
Billy: Oh oke, gewoon een nabespreking.
Emil: Mja, een klein beetje.
pi_138021604
Isabella heeft een kleine rups gevonden. (in het haar van Dre)
Lot: OH zo leuk! Ik houd van vlinders!
Rienk: We zouden een vlinderstruik moeten planten.
Lot: Oh zo leuk! Ik houd van een vlindertuin.
Rienk: Ik zei vlinderstruik
Lot: Oh zo leuk! Ik houd van een vlinderstruik.
Isabella laat de rups zien.
Lot: loop even een rondje ermee. (ze wil hem ook zien)

Ruud: We moeten er allemaal om de beurt voor zorgen
Lot: Dat vind ik leuk. Een vlinder in een potje!
Emil: Waarom moet een vlinder eigenlijk eerst een rups zijn? Dat is toch veel gedoe..

Joey weet raad over wat de rups moet eten.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:16:37 #70
253400 Toverheks
pi_138021929
Centraal.....een latertje vanavond, nou tien uur geweest, bijna kwart over tien, Aike zat in de keuken geld te tellen, Nu Gio en Emil erbij, de kas klopt niet, Charlotte had ook wat vergeten op te schrijven in het kasboek, Gio telt nu het geld, er was wel voor 450 aan drankomzet verdient, 1.700 euro Miss Montreal dat zijn de bedragen die ik on vang.
Emil zegt, doe het straks want iedereen wacht, we gaan even zitten, Maar Gio en Aike blijven bezig achter de laptop.
Dan dioe ik even dit, hebben we zoveel verdient aan kaartverkoop en drank erbij........ze turen naar de Laptop, en Centraal gaat eindelijk beginnen.
pi_138022185
Eindelijk het is 22:17 en Gio opent het centraal.
Het eerste live in Utopia is geweest.
We hebben gisteren best veel omzet gemaakt. Vooraf kaarten verkocht en ook nog aan de deur. Drank 375 omzet. Dank Vanessa *applaus*
Rienk: Drank is altijd applaus
Bill: Dat jij dat zegt
85 euro T-shirts
4484 euro totaal verdiend. Dat is een lekkere prestatie voor wat wij allemaal hebben neergezet.
Kosten die er vanaf gaan. MM en drank inkoop etc.
7558 op de bank en uiteraard gaan er nog wat kosten vanaf. We gaan er steeds beter voor staan. Cyclus gaat omhoog. De dames moeten lachen.
Gio praat gewoon door. Pro cyclus is top.
Emil: Wat heeft het concert aan winst opgeleverd?
Gio: Drankinkoop eraf dan zitten we denk ik rond de 3200 euro.
Bill: Fijn dat je zo positief begint.
Emil: Winst + bank = hoogst ooit.
Applaus
Emil: maar we hebben nog heel veel kosten. Dus we zijn nog niet uit de sores.
Gio: 3900 euro opgeteld en dan gaan er nog kosten af van gas water licht en telefoonrekening. Verder gaat het wel lekker. Ik wil Jimmy bedanken die heeft zich helemaal de blubber gewerkt.
Jimmy: Dank je wel
Gio: hij heeft zich misschien niet veel laten zien, maar hij heeft voor ons allemaal gewerkt.
Er is een nieuwe hut waaraan hard is gewerkt. Met een klein beetje hulp gelukkig.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:30:24 #72
253400 Toverheks
pi_138022611
Centraal, het is kwart over tien, beetje uit gelopen maar Gio opent het Centraal.
Gisterenavond leuke avond gehad, voor de eerste keer live in de loods, enthousiasme fans, gisteren veel omzet en kaartjes aan de deur verkocht.
Drank 375 euro om gezet, Vanessa wordt bedankt applausje
85 euro aan de T shirts verdient, 4.484 euro is er gisterenavond verdiend ( totaal )
Er gaan nog wel kosten vanaf MM en drank. 7.558 euro op de bank staan, daar gaan ook weer kosten vanaf maar ze staan er steeds beter voor volgens Gio.
Concert gisteren heeft op geleverd, 3.200 euro winst, Emil > geld wat nu beschikbaar is , is het hoogste ooit.
Niet rijk rekenen zegt Emil.
Alles bij elkaar 9.300 euro gas en licht en telefoon moeten daar nog vanaf.
Jimmy wordt bedankt, die heeft zich de blubber gewerkt zegt Gio en applaus klinkt.
Gio over de nieuwe blokhut, is hard aan gewerkt, met hulp van Fabian Firma kost geen drol.
Fabian als je kijkt en applaus volgt weer.
Billy heeft een puntje geen vraag, ze wil een ateliertje want ze werkt met spuitbussen........
Ze wil graag een schilderij maken in de loods, Rienk beantwoord, als de vloer erin ligt verplaatst het werkhok naar de blokhut en kunnen ze daar schilderen en kraaltjes rijgen etc.
Vanessa over het zakgeld, maar zondag pas zou er over gestemd worden, Gio zegt zondag is alles top, Charlotte, waarom zondag en niet nu.........
Vanessa gaat eerlijk zijn en neemt het op voor Andrea, ze is misschien de laatste dagen hier, loopt op de zenuwen en kan geen sigaretten kopen en Vanessa vind het onmenselijk en zielig voor Andrea.Dank je wel zegt Andrea tegen Vanessa.
Laura mag ook wat zeggen maar niemand snapt er een bal van, een slot annalyse zwakke en sterke puntjes etc....ze maakt een grap maar de grap komt niet echt aan, ze wilde Gio een hak zetten met hoe Gio opent.
Wytze krijgt het woord.
Hij heeft vandaag iedereen een gesprekje af genomen, hij wilde iets met zijn delen, hij heeft kadotje mee genomen, hij heeft altijd in zijn leven gevoetbald, ook in het buitenland, zo maakte hij vrienden.
Hoe hij voetbalt laat hij aan de bewoners over, kadotje komt uit het voetbal gevoel, hij hoopt dat Utopia en het maken van Utopia staat voor hem als team sport.
2w3vm2r.png
Cap Punkman.

Hij pakt groene shirts met gele cijffers uit zijn kist, iedereen hartstikke blij, en hoppa iedereen tettert door elkaar, ik wil nummer 9 en ik wil nummer 7 en ik wil nummer 10.
Het zijn de kleuren van Brazillie, 5 mei gaat Laura haar toernooi geven en wil dan de shirtjes lenen.
Wytze hoopt dat ze met zijn alle een goed team kunnen zijn applausje.
Aike > Of ze Wytze en Robin een speech willen laten doen, Robin heeft morgen ook een gesprek met de redacteur van de Playboy.Billy , Charlotte mogen erbij.
Iedereen netjes blijven, al ben je er tegen niet tegen deze meneer..
Nicoline over de pallet met jeans die is afgeleverd, per uur wordt er 10 euro aan verdient niet een enkele bewoner maar met een paar man.
4 april begint Jimmy...wil weer een vrijdagborrel........6 april is de Biomarkt..
Als we maar niet dronken worden wordt er geroepen, .
Jimmy heeft gemaild naar een toneelschool in Amsterdam, en wilt een avond Toneel in Utopia, iedereen stemt voor ,STA heet de Toneelschool.
Ruud heeft ook een puntje, komt net in hem op zegt hij, potje geld voor plezier, pasen is het snel, Paashaaspak wil hij huren, huren ze 5 A 6 paintbal pistolen en pakken en dan gaat Ruud rennen en mag je op hem schieten....Ik wil ook een beetje lol hebben zegt Ruud.
Vanessa was er tegen maar er wordt geroepen Vanes, Vanes en Vanessa roept, Oke ik stem voor.
Vanessa bedankt wel de bewoners dat ze de pallets achter hebben gezegd.
Ruud vraagt of ze het leuk lijkt, bijna iedereen vind het leuk, Emil > Maak maar een plannetje. Ruud > ik heb veel over voor een beetje plezier.
Jimmy over 4 april, komt weer zondag aan de orde.
Wytse wil een foto maken, en morgen wordt er verder over het zakgeld vergaderd.

1zh1v77.jpg

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 21-03-2014 22:46:33 ]
pi_138022702
Fabian als je kijkt! *applaus*
Gio en dan wil ik het woord geven een Wytze of zijn er nog vragen?

Wytze: Terwijl de mannen buiten aan het klussen waren heb ik met de bewoners gesproken. Dit zijn de aantekeningen. Dat is onderdeel van waar ik mee bezig ben. Ik wil eerst nog wat delen. ik heb een cadeautje meegenomen. Ik heb altijd gevoetbald, heel mijn leven al. Dat is onderdeel van mijn jeugd geweest en later in het buitenland De manier om nieuwe contacten met mensen te maken. (wytzes zender staat wat zacht en is niet helemaal goed te volgen)
Utopia is teamsport en dus voor jullie heb ik allemaal ...
WAT LEUK!
hij pakt T-shirts met nummers.
Wytze: De nummers zijn random.
Vanessa; ik wil graag nummer acht
Laura; Ik nummer 10.
Gio: Wil nummer 9

Er is een hele ruilhandel en sip kijken over de groene shirtjes met gele tekst en cijfers.
Wytze: Ook omdat we het WK een beetje missen.. dit is ook het brazilli uit kleurgebruik. Als jullie het goed vinden bewaar ik mijn notities tot morgen. Ik wilde morgen 6-8 stellingen ophangen. Daar wil ik een stukje muur voor gebruiken. Is dat goed? Ik wil er wel een nachtje op slapen.
De bewoners. kan dat nu ook niet?
Wytze: ik hoop dat we met zijn allen een goed team kunnen zijn met alles wat erbij komt kijken.
*Applaus*
pi_138023113
Ruud; ik heb een ding.
Aike gaat eerst. Vooraf stemmen. Willen we eerst een pitch van Robin en Wytze. Wytze gaat morgen eerst de stellingen doen? Robin kan jij ook wat voorbereiden?
Robin: morgen heb ik eerst het gesprek voor het blad. Wie wil daarbij zijn?
*gelach*
Robin: Mensen die skeptisch zijn tegen over... laten we de meneer daar niet lastig mee vallen en het netjes doen.
Emil: Rienk levert morgen zijn mes in
Rienk: Helemaal niet
Nicolien: Ik wil ook nog wat doen. (Ze is niet te verstaan) Balen met kleding. Staan nu in een werkschuurtje. We krijgen dan stofscharen en dan kijken hoeveel broeken we in een uur kunnen doen en dan bel ik aan hem door of hij daar ook mee oke is.
Vanessa: turflijsten dan?
Jimmy: twee dingen. 4 april zou ik wel weer zo een... vrijdagmiddagborrel.
JAJA
Emil: Het is wel vlak voor de bio-markt.
Billy: er zit een dag tussen.
Nicolien: Niet dronken worden dus..
Laura: Kom op! We zijn jong
Emil: maakt mij niet uit, maar ..
Jimmy: ik heb gemaild naar een toneelschool van Amsterdam. Is daar behoefte aan om eens ..
JAJA
Ruud: ik weet niet
Nicolien: Ja dag Ruud.. jij bent de beste acteur hier.
Lot: over de groensessie (?), daar had ik een tijd niets van gehoord. Ik ga maar weer bellen.
Ruud: mijn puntje we hadden gedacht een potje voor plezier te maken. Ik dacht ik moet dat oppakken omdat ik hier de leukste ben. Ik dacht ik wikkel mij in een paashaaspak en een paar paintbal geweren en dan ga ik rennen voor mijn lenen. Ruud geeft een vage prijs voor 4 dagen.
Lot: Leuk, maar entertainment kan goedkoper.
Vanessa; Vriendelijk bedankt dat jullie de pallets daar..
Ruud: he nu schoppen jullie het helemaal weg.
Joey: Je moet toch ook balletjes hebben?
Gio: nee vier tot zes en met maskers. gewoon een fight! Een army.
Billy: verstandig even uitwerken met prijs enz.
Ruud: maar lijkt het ons leuk?
JAJA
Misschien alleen oren.
Lot: jullie gaan allebei naakt?
Oh Bill gaat ook?
Billy: Nee
Jimmy: Ik wil wel weten van 4 april, want ik moet nog wat regelen dan he?
Vanessa: Ja en ik zit met mijn restaurant
Kunnen we niet zondag erop terug komen?
Lot: Maar we moeten wel goed kunnen promoten!
Wytze: Kunnen we een foto maken van het huidige team? Als voetbal opstelling?
Emil: kunnen we morgen nog even hebben over zakgeld? Voordat die redacteur komt?
pi_138023203
Iedereen trekt zijn shirtje even aan. Ze kruipen op de tafel en banken en gillen OEHhhhhhhhhhhhhhhhhhhJOHOYOOoooooooooooooOEH!!!
Wytze en Robin maken foto's van de hooligans.
16wayIG.jpg

Wytze vraagt aan Billy wat ze van het idee vind een soort wolkjes te maken voor de stellingen. Billy: Beetje als de gedachtenboom?
Wytze: Ja! Kan ik jouw hulp dan vragen als het nodig is? Ik ga er morgen vroeg mee beginnen.
Billy: Ja hoor! Wytze kan goed fietsen.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:20:59 #76
253400 Toverheks
pi_138027531
Robin en Gio zitten al een tijdje in bad buiten..

Post COS/Gert
De shoot op de rode tractor wordt sowieso al heel erg leuk, denkt Robin.
Gio: "Het is voor een paar meiden hier ook wel heel erg gaaf als ze een beetje mee kunnen liften op eh.. jouw succes, zeg maar."
Robin hoopt dat het leuk gaat worden, en dat ze op de cover zullen komen. Want dan wordt de feestelijke presentatie in Utopia gehouden, denkt ze. Als dat gebeurt, zouden ze "even heel goed na moeten denken" hoe ze het verder gaan doen met de publiciteit. Ze zouden dat event bijvoorbeeld kunnen gebruiken om het samen te laten vallen met de start van de kaartverkoop van het worstelgala, aldus Robin.
Robin wist van tevoren niet hoe ze op haar zouden reageren. "Daar heb je Annie met d'r knoppen."
Ze was heel zenuwachtig. "Met een trillend mondje."
Gio: "Haha ja dat was wel lachen."
Robin: "Vond je het niet een beetje zielig?"
Gio: "Nee ik vond het wel leuk. Maar je kwam goed binnen hoor."
Robin over Billy: "Natuurlijk, ze is een vrouw en vrouwen zijn altijd geniepig. Maar ik vind haar, nu ik hier zit, z veel leuker en zo veel echter dan op tv."
Robin vertelt dat ze hun allemaal binnen heeft zien komen. "Ik heb jou ook gezien. Met je zusje, en dat ze moest huilen. Vond ik zo schattig!"
Robin vraagt aan Gio van wie hij het 't meest onterecht zou vinden om eruit te moeten.
Gio zegt: "Ik denk Isa. Maar het is moeilijk..."

Ruud buiten bij de deur van de loods, hij heeft een emmer stront en wild die op de trappen die er nog staat en een emmer stront op wilt zetten, ........vind het een prima grapje kan me nu al opvegen bij de geachte alleen al,, ook heel goed uit gedacht, ik denk dar Ruud hier 2 weken diep, wat heet diep over nagedacht heeft, echt mijn Compliment aan Ruud, zijn grappen zijn weergaloos , wie doet het hem na :|W

Sommige liggen al in bed........ga ik ook maar doen slaap lekker en tot morgen :W
pi_138030904
Bij gebrek aan beeld, maar even een update van de situatie tot nu toe (06.50u):
Sinds 00.45u zijn de streams inc de twee 360's down. Huub wist in de COS te melden dat hij gewoon 4 x beeld had en nog geen enkel paniektelefoontje had ontvangen. Er is nog zo'n 3 kwartier beeld geweest op stream 4 van slapende mensen, met op de achtergrond hard gepraat en gelach. Daarna liep alles vast. Bij het laden van de pagina staat er heel lang "Stream wordt geladen", na 1,5 minuut gevolgd door: "Helaas kunnen we op dit moment geen verbinding voor je maken met Utopia. Check alsjeblieft je Internet of WIFI verbinding en probeer het daarna nog eens".
Voor de goede orde; het heeft niets te maken met jouw verbinding; de fout ligt aan hun kant!

Een tiental minuten voor het wegvallen van de streams vannacht was er nog beeld van Gio en Robin in bad, waar plots een startende en wegrijdende auto hoorbaar was en Gio nog even zwaaide naar de inzittenden.
Mogelijk heeft het te maken met de aanleg van nieuwe cams in de gisteren gebouwde blokhut, of mogelijk is er iets misgegaan bij het aansluiten van de nieuwe cams op het systeem.

Het was in ieder geval wel zo netjes geweest van de redactie, als er even een korte mededeling was gedaan, waarin de storing werd bevestigd, met een mogelijk tijdstip waarop alles weer zou werken.

Update 06.52u: Zojuist beeld weer terug op alle 4 de streams

[ Bericht 2% gewijzigd door sfynx op 22-03-2014 06:55:27 (Update 06.52u) ]
pi_138030935
Isa wordt wakker en zwalkt door het huis. We zien de emmer met water/koeienpoep nog steeds klaar staan bij de hoofdingang, dus de grap van Ruud is nog niet verpest. Isa trekt haar schoenen aan, gaat dan vervolgens eerst nog 10 andere dingen doen. Cam op de voordeur, cam weer naar binnen. Cam weer op voordeur. Dan is het moment daar. Niet wetend wat er letterlijk boven haar hoofd hangt, gaat de hand van Isa naar de voordeur. De klink gaat omlaag, de deur zwaait open en.... er gebeurt niets.

1395468590.png
Isa loopt naar buiten en raakt wel nog even verstrikt in het touwtje naar de emmer. Als een doorgewinterde bomverkenner met jarenlange woestijnervaring pakt ze het draadje en maakt zich los. Ze loopt naar de wei om Uto en Pia hun dagelijkse beurt te geven. Dan rent ze nog even terug naar de voordeur en maakt het touwtje naar de emmer op een andere manier vast. Waarschijnlijk heeft ze de poepemmer ontmanteld. Grap Ruud vooralsnog mislukt dus. Daarna weer terug naar de dames voor het dagelijkse ochtendritueel.
Rond 08.15u gaat Ruud naar buiten om de emmer alsnog te ontmantelen. Hij trekt aan het touwtje, maar schrikt toch nog even als de emmer omlaag komt zetten.
Snel ruimt hij daarna alle emmers op (achter de gele container bij het bad), zodat hij komende nacht de val opnieuw kan zetten voor Laura. Isa en Wytz zijn dus inmiddels ook op de hoogte. Hij veegt nog even de grond schoon en duikt vervolgens weer lekker in de mand bij Billy.

1395473568.png

[ Bericht 23% gewijzigd door sfynx op 22-03-2014 08:38:16 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:07:17 #79
253400 Toverheks
pi_138032223
zaterdagochtend in Huize Utopia.................

Isabella heeft de koeien gedaan ( lees sfynx )
Wytze zit achter de laptop, Andrea in de keuken aan het rommelen. Ze staat een ontbijtje klaar maken voor Wytze
Andrea geeft Wytze zijn ontbijt, kopje koffie erbij, en gaat tegenover hem zitten aan tafel met haar ontbijt en koffie.
Vandaag komt de redacteur van Playboy voor een gesprek met Robin over de foto shooot, Billy en Charlotte mogen erbij zitten..........Robin vroeg gisteren avond in Centraal of iedereen zich wel wilde gedragen etc. dat de redacteur een goede indruk van ze kreeg.
Wytze en Andrea hebben het over Zweden, als kind kwam Andrea al in Zweden samen met haar ouders op vakantie, ze kan een aardig mondje zweeds praten.
Isabella staat bij hun aan tafel. Isabella heeft heel slecht geslapen en vooral heel koud gehad vannacht, Andrea stelt voor dat Isabella dan bij haar moet komen slapen.
Of ze weer terug gaat naar bed vraagt Andrea, Nee antwoord Isabella er komt zo bezoek voor de Biomarkt.
Rienk ook wakker, Wytze loopt naar Rienk in de keuken, vraagt aan Rienk of hij vandaag even tijd voor hem heeft en hem wilt helpen, Wytze wil twee katapults maken, en of Rienk dan wilt helpen want hij wil er ook iets in kerven.
Rienk vind er hangt wel 1 probleem aan vertelt hij, er lopen jongen hier die dan op elkaar gaan lopen schieten, Een katapult is eigenlijk een dodelijk wapen zegt Rienk.
Maar het kan ook gebruikt worden voor paintball antwoord Wytze. Ze gaan er vanmiddag aan werken.

Visite..................twee heren voor Isabella en haar BioMarkt. Wilco en Frank heten deze heren.
Aike zit er inmiddels bij, doordeweeks is de ene meneer is doordeweeks slager, in het weekend braderie, markten BBQ doet hij, hij staat dan met een Eik, een open oven op houtskool, biggetje aan het spit.
Een Eik is van keramiek als ik alles goed begrijp.
Het rookt niet, het is de hitte van de houtskool die het gaar rookt.
Deze heren zijn van het vlees, scharrelkippen en scharrelvarkens die gewoon buiten hebben gelopen, de rib eys komen van koeien die in zuid - Duitsland hebben gescharreld.
De koeien die in Utopia wonen zijn voor de gewone markt vertelt meneer de slager, ( groot consumptie )
Meneer de slager is door de markt organisatie gevraagd om eens in Utopia te komen babbelen en daarom had hij Isabella een mail gestuurd.
Aike vertelt dat de vleesboer uit Soest, die ook een keer op de BioMarkt stond niet meer komt, was niet rendabel en verkocht niets .
Isabella en Aike babbelen verder met deze heren...............

Ruud en Billy liggen weer eens voor de verandering te krikken, Joey kijkt toe, en nog meer.........
Laura deed ook dit keer of haar neus bloede en zat rustig haar laarzen aan te trekken.........
Rienk en Nicoline liggen dicht tegen elkaar aan en hebben weer diepe gesprekken
11 uur en zo begint Huize Utopia wakker te worden

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 11:02:31 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:27:54 #80
253400 Toverheks
pi_138036067
12 uur...visite, de PlayBoy meneer loopt richting bel. trekt eraan en wacht netjes bij het hek.
Wil nog maar een keertje trekken aan de bel, en belt nu lang en wacht weer netjes geduldig tot er iemand komt.
Er klinkt een stem, Meneer Playboy probeert het hek open te doen maar die zit op slot, dan maar ff op de vingers fluiten.......... en nog maar weer extra lang aan de bel trekken...........
Nu maar weer aan het hek morrelen het hek klemt nogal, en ja hoor het hek gaat open.* Kijk * zegt hij en loopt het terrein op richting loods.

11iekaw.gif
Gif Mazaru

Hij stapt de loods in en roept * volk *.......
Patrick heet deze Playboy meneer............
Patrick wordt begroet door Robin met een paar zoenen, en Patrick stelt zich netjes voor aan de andere bewoners.
Patrick krijgt straks een vers bakkie thee van Vanessa...de waterkoker staat aan zegt Vanessa.
Billy,Laura en Charlotte zitten al bij Patrick aan tafel, borstjes vooruit en ze glimlachen om zich op hun paas best voor te doen aan Patrick.
Vanessa komt er ook even bij zitten en vraagt aan Laura iets voor op het boodschappen lijstje.
Patrick komt uit Purmerend, He dat is vlak bij mij antwoord Laura, vlak bij Alkmaar.
Robin begint, ze wil een fotoshoot organiseren met Patrick daarom heeft ze hem gebeld, leuke vrouwen shoot met de vrouwen uit Utopia...Charlotte wil wel, Vanessa............lijkt het ook leuk, maar er is niks aan me gevraagd lacht ze tegen Robin.
Isabella heeft nog geen Ja of Nee gezegd, maar komt erbij zitten.
Charlotte > Ik heb het nooit eerder gedaan en heb er nog niet echt over na gedacht maar het lijkt me cool, we wilde al eerder een kalender maken niet met bloot etc.
Partick heeft ook laatste dagen erover na gedacht, ze hebben al heel lang niet zo een project gedaan, hij weet zeker dat ze er iets te geks van kunnen maken, moet niet cliches worden, geen Aktueeel ( dat blad bestaat niet meer ) Patrick is er nog niet uit met welke dame`s hij de foto shoot wilt gaan doen.
Het is echt werken zegt Patrick..het is maar 2 dagen werken of 3 dagen, moet mooi weer zijn voor de buiten foto`s, moet op korte termijn, Robin, het liefst zo snel mogelijk want we zitten een beetje krap bij kas...............Patrick wist dat en heeft het daarover ook met zijn achterban over gehad.
Beetje onderhandelen, beetje simpel houden, 50 ct per verkochte Playboy gaat naar Utopia zegt Patrick
Aan de hand van de verkoop komt er geld in de pot, de dag dat ze gaan beginnen wil Patrick 5.000 euro neer leggen als start bedrag.......
Team en personeel de hele mikmak zijn kosten voor Patrick........ Als groep, Robin en 4 andere dames daar dacht Patrick aan, een weekend en 2 dagen daarom heen zegt Patrick, art director komt nog langs.Billy > Leuk, ben helemaal enthousiast..
Patrick > Kom naturel naar de shoot, visagiste plamuurt dus.
Billy > Ik vind het een goed voorstel, we moeten het erover hebben met de groep.
Robin > Stel nu je vragen aan Patrick, straks is hij weer weg.
Billy > heeft geen vragen, heeft er al goed over na gedacht.
In de PlayBoy komt ook een interview erbij..........vertelt Patrick.
Patrick vertelt hij heeft het goed voor elkaar, hij mag dit stukje doen en beslissen over het eind resultaat........
Het moet wel op korte termijn zegt Billy weer.
Binnen nu en 4 weken. dan dat nummer waar ze in komen te staan.
Robin over voorstellen aan de groep, Vanessa > Denk dat de rest van de groep wel instemmen, dit kost de groep geen geld, wie het wil doen doet het, geen inverstering.....Vanessa wil super graag, als moeder van twee kinderen in de Playboy lijkt haar helemaal te gek.
Alles gaat in samen spraak zegt Patrick, Robin moet mee doen, als Robin niet mee doet moet hij her overwegen..........
Patrick wil wel met deze vijf dames de shoot doen, maar jongere dames scoort daar komt het op neer.
Andrea zit er inmiddels ook bij, Ruud vraagt of Patrick durft te zeggen met welke dames hij in zee wilt.
Andrea moest even haar zender checken, ja ik kan er wel bij zitten, maar begrijp het wel, al vind ik dat ik er nog goed uit zie, maar zit er voor de gezelligheid dan bij.
Robin wilt een opening als de PlayBoy verschijnt, Patrick > Dat hebben we ook gedaan met Melissa, de vrouw van Andy want dat is je klapper zo een opening/pers erbij.
Ben benieuwt wie er dan op de koe gaat liggen zegt Andrea, Patrick > we hebben wel dames op een paard gehad maar nog nooit op een koe en er wordt gelachen.
Patrick nu over de locatie Utopia..je gaat dan geen lamborgini naar binnen rijden.........
Vanessa > Dat is pas eind van het jaar zegt ze lachend.
De jongens moeten op afstand gehouden worden, als de shoot plaats vind dan zijn het de mensen van Playboy die alles in handen nemen.
Nou dat was het zegt Patrick.........hij vind het helemaal te gek, alles binnen twee weken optuigen, hoe ze het gaan aanpakken.
Andrea > nou je hebt gelukkig heel veel licht hier ( doelend op de tv lampen die er hangen )
Patrick > Jullie moeten wel even zeggen wat jullie laatste wensen zijn, 5.000 euro start geld, vijf dames en ze gaan er iets heel vets van maken.
Super, heel leuk en meer van die superlatieven worden er gezegd door de dames.......en ze bedanken Robin voor dit idee.
In mei moet deze Playboy met de dame`s van Utopia te koop zijn..........
Isabella nu dat ze nog geen Ja en Nee zegt, ze wil er goed over nadenken.......
Einde vergadering PlayBoy met Patrick, hij mag de loods bewonderen en krijgt een rondleiding.
Half 1..Patrick neemt afscheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 12:39:42 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:53:03 #81
253400 Toverheks
pi_138036842
Na bespreking
Robin vertelt 5.000 gelijk en 50 ct per verkochte Playboy.
Er kom een reportage met 4 andere vrouwen die dat willen, dan over leggen, komt op een korte termijn een foto shoot, dus de eerste PlayBoy die uit komt.
Dan de lancering van het PlayBoy nummer in Utopia houden.
Gio, moet wel met duurzaamheid te maken hebben, wat Utopia uit straalt. door het tv programma wilde ze deze deal maken zegt Robin...........Billy > Patrick ziet het erg zitten, ludieks en ze hebben dat al lang niet meer gedaan zo een project.
Rienk > vind het platvloers, als Utopia dit als trend gaat nemen ben ik weg, dom en platvloers en heeft er een schijt hekel aan zoiets.
Aike wil er later op terug komen, plaatsen in gesprekken en richting waar ze nu mee bezig zijn, welke richting willen we op en wat zijn onze doelen, als ze hier voor zouden kiezen, waar kiezen we dan voor en welke boodschap willen we hier aan mee geven.
Aike > Robin moet er over nadenken, in het licht van deze boodschap wat wil ze er mee uitdragen.
Over 2 uur gaan ze het er over hebben.Playboy shoot.
Vanessa heeft eters, half 3 eten na het eten de pitches doen, 3 uur dus.
Deze deal voor de duidelijkheid staat met Robin zegt Emil..als Robin niet mee doet geen deal.
Zakgeld......Gio zegt zakgeld gaat door, 15 euro per week of ontdooien wat er ligt, Gio gewoon 15 euro per week niet het geld wat er al was ontdooien.
Aike > Gio heb je het uit gerekend of denk je het. Vanessa > je geeft nu een advies terwijl je nog niks uit gerekend hebt.........gewoon wekelijks elke zondag in Centraal over zakgeld hebben.
Elke zondag zorgen dat alles gewoon in orde is.
Gio > Als er nu eters binnen komen dan heb je ook niet alles op orde, Vanessa > dat heb ik wel, voor het weekend is alles bij me in orde.
Gio > klein dingentje wil hij zeggen.
Iets dat als er iemand op de pc zit, lijstje maken met je naam en naast de pc leggen, en dan ben jij de volgende, als er iemand bezig is op de pc dan de volgende die op dat lijstje staat..
Nu gaat het verder wie er op de pc alles checkt etc.
Na het eten luisteren we naar de pichets van Robin en Wytse zegt Emil.
Einde bespreking

Een mevrouw aan de telefoon met Aike, ze wil niet meer mee werken aan Utopia, ze leveren kralen etc. ze wil als leverancier dan niet langer mee werken aan Utopia.........
Tegen Aike zegt ze, ze wil en kan zich niet hier mee identificeren ,ze krijgt Charlotte aan de lijn, ze heet Susane, ze heeft de streams gevolgd Playboy shootpaln, ze wilde juist mee doen aan een duurzaam progamma, Playboy trekt vrouwen uit hun verband, ze staat er niet achter, ze vind het heel lullig en vind alle Bewoners aardig, ze heeft visagie gedaan voor de fotograaf o.a. die werkt voor Playboy ze vind het een afbreuk aan het programma, ze wil zich dan zich niet meer aan verbinden, het is niet dat ik je niet mag, maar ik lever aan het programma.
Charlotte wist dat zulke reacties zouden komen en het wordt toch eerst besproken, Susane, maar een deel van de leveranciers zullen het ook niet leuk vinden zegt Susane, maar je moet je beslissing op mij te laten hangen, Susane wilde zich verbinden aan een programma dat wat uit straalt, en als het platvloers wordt dan verbreekt ze het.
Charlotte vind Susane heel aardig maar Charlotte haar keus is al gemaakt, ze stemt voor Playboy en de fotoshoot zegt ze tegen Aike.............

Willem-Wouter komt zijn schilderij halen die Andrea gemaakt heeft. het schilderij heet * Shadow * en hij wilt hem in zijn huis kamer hangen.
Willem -Wouter stelt zich netjes aan iedereen voor, Andrea gaat alle bewoners af want er moet een handtekening gezet worden op de achter kant van het schilderij.

Nicoline en Rienk lezen de krant....Wat zegt Nicoline, Els borst vermoord, waarom.......
Ze krijgen dus niet elke dag de krant en lezen dit nu pas.
Nicoline is helemaal verbaasd en leest met haar hand voor haar mond verder

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 14:19:01 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:00:15 #82
253400 Toverheks
pi_138041619
De post................Bijna iedereen krijgt post...ook een brief gericht aan alle bewoners.
Charlotte leest een brief voor van Paul...........Paul ging een vriend bezoeken in het Slotervaart ziekenhuis ( Amsterdam ) daar moest hij naar de wc, daar kwam alleen bloed uit de Katheter, hij lag gelijk op de 1e hulp.....en toen weer veel pijn, weer naar de huisdokterspost.....geen rare uit stulpelingen en geen uitzaai gelukkig.Uroloog wilde de plastest doen, 1 punt 1 en anderhalve liter water moest hij drinken, blaas verlamming heeft Paul, of hij nog ooit zelfstandig nog kan plassen weet hij nog niet..........Paul weet nog niet of hij terug komt.....
Verder onderzoek zal uitwijzen of hij een blijfende blaas verlamming houd, verdere onderzoeken moeten er volgen en dan kan er beslist worden of Paul terug komt.
Isabella legt nu uit, dat er een zenuw knel zit ergens ( kan het niet zo goed volgen ).
Katheter staat altijd open, iets met een signaal die de hersens verstuurd dat je moet plassen maak ik erop uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 15:06:46 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:52:39 #83
253400 Toverheks
pi_138043349
Iedereen op de bank.............Robin en Wytze gaan hun praatje houden.
De banken worden een beetje verschoven, ze willen bijna beginnen maar daar is de bel...Boer Peer komt de melk halen, maar ze zijn vergeten de melk klaar te zetten, Gio gaat even Boer Peer helpen samen met Isabella.
Boer Peer neemt afscheid..................
Billy leest een brief voor die ze gehad heeft, Wytze staat ondertussen klaar met zijn papiertje, wat hem betreft mag het gaan beginnen maar niet alle bewoners zitten op de bank.
Kwart voor vier...Wytze aan het woord..hij heeft zich vanaf 1e moment thuis gevoeld zijn 1e pich, jullie staan voor een grote keuze, Robin, respect, je hebt heel vakkundig je lichaam in de strijd gegooid, vakkundig en glamour..wat stel ik hier tegenover.mijn ideen......afgelopen dagen heb ik gesprekken gevoerd, aantekeningen gemaakt, 6 stellingen.
1e stelling.......... en Wytze klimt een trappetje op die tegen een wandje staat. Haalt een plank hout die hij op de rand schuift en waar Wytze wat op geschreven heeft.
1e stelling is, je bent wat je kiest, persoonlijke instelling.voor Utopia hoogste tijd ,keuzes te maken individueel en voor de groep.
2e stelling...........inspireer andere, kan op veel gebieden, plezier,
stelling 3..........gun iedereen een kans, binnen Utopia heeft iedereen recht Wytze praat in wartaal sorry en hakkelt woorden door elkaar.
stelling 4.....kans pakken, is je eigen verantwoordelijkheid, sorry kans pakken doe je zelf zegt hij nu nogmaals, de kans pakken is aan jezelf, bied kans bied tijd, bied geld maar uiteindelijk aan jezelf om waar te maken..................
Ruimte bied aan ontplooing is Utopia, ontplooing bied een ruimte.
Laatste stelling..teamwork bied veiligheid, daar de shirts binnen het team ben je eerlijk tegen elkaar, ook naar buiten toe je beschermd in eerste instantie je team.
Dit zijn de 6 stellingen.inspiratie, 1e stap om dingen te duiden, 2e stap daarna is, en dat is meer praktich en daar kan ik in helpen als jullie me laten blijven, keuzes gun iedreen een kans, hier staan 15 houtjes waar je je kans nog kan herzien, en door ze te visuvaliseren, zegt Wytze wel drie keer, maak je het iets concreter, volgorde en verbrede en tastbaarder _O- Ik snap er geen reet van sorry.....visualiseren vorm geven, op aanraden van sommige heb ik sommige borden leeg gelaten, glamourshoot vind hij ook geen gek idee, het helpt wel om het op een bord te zetten.
Wytze heeft zijn stelling punten op planken hout geschreven..
Dat is een keuze als je voor mij kiest, dan kies je voor deze weg........er valt steeds een stilte het gaat zo hakkelend etc. ( en heb bijna letterlijk gebaggerd in dit stukje hoe Wytze strooide met woorden achter elkaar waar ik niks van snapte, en volgens mij snapte geen enkele bewoner er iets van, hoorde steeds gegiechel en gezucht ) Wytze bedankt iedereen.............

Robin aan het woord.....heeft wel dingen opgeschreven........
aller eerst bedankt ze iedereen voor de tijd die ze er al is, ze realiseert zich dat ze al veel teweeg heeft gebracht, ze heeft nooit de bedoeling gehad om iets kapot te maken, intenties ( playboy ) van sommige bewoners.........ze komt in haar Buitenwereld ook wel negatieve dingen tegen over haar.zijn we niet hier in Utopia om een andere keuze te maken, wat gebeurt er in een groep, niet gesloten 1 pad maar te volgen.......ze kijkt even op haar brief, ze kan er ook voor kiezen om zich er niks van aan te trekken ook in buitenwereld,moet je dan je tieten en je lijf in de strijd gooien, ik snap dat het zo over komt, wat is er mis om zo je ideaal te laten zien, we zitten met mensen met verschillende mensen al of niet met plakplaatjes, mooi op de kaart te zetten, mooie manier en krachtig bewust neer te zetten, ons door het slijk halen of het progamma door het slijk halen, tot zo ver mijn mening over de glamourshoot, het wordt niet ranzig, plat of ordinair neer gezet, en zal niet ranzig neer gezet worden zoals sommige dingen hier ( doelend seks in Utopia )
Ze neemt het op voor vrouwen lesbich of niet.
Dan haar andere idee, een kapsalon opzetten in Utopia...........dat wil ze heel graag doen, realiseren en daar verdienen ze ook weer aan en kunnen dat besteden aan andere doelen.
Er moet zakelijk gedacht blijven, er moet geld verdiend worden.wie heeft er nu een concreet plan om op korte termijn geld binnen te brengen.
Vanessa.ik ben misschien een beetje brutaal maar we hebben biomarkt en nog meer dingen, je laatste woorden moet je maar ff inslikken, Vanessa vind de woorden van Robin not done dus......We hebben genoeg dingen die we hier doen zonder investering.
De doelen die ik heb zijn nu helder in kaart, waar ik voor sta, ze hoopt dat het wat teweeg brengt bij de bewoners en dat iedereen over haar intenties gaat nadenken.
Robin en Wytze moeten weg, de andere bewoners willen er even over napraten wat Wytze en Robin hebben gezegd.
2wfls82.png
Cap Voxs

[ Bericht 14% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 17:14:56 ]
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:36:54 #84
253400 Toverheks
pi_138049363
Vanessa haar gasten zijn gearriveerd, vier kittige dames aan tafel, Vanessa aan het hoofd van de tafel, Vanessa vertelt weer dat ze altijd moeder is geweest, nooit gewerkt en geen diploma`s, en nu zijn de kinderen groot en kwam ik er achter dat ik alleen voor het koken en opruimen nog nodig was, daarom me op gegeven voor Utopia ..........vandaag gaat haar dochter officieel samenwonen met haar vriend, dochter en vriend passen op de 15 jarige zoon van Vanessa.......

Isabella bezig in de stal., sommige bewoners in de huiskamer op de banken, en de schuurmachine klinkt overal boven uit.
Het zal niemand verbazen, gasten van Vanessa en Billy en Ruud liggen weer samen in bed, Billy vind het erg storend zo een schuurmachine op de achtergrond zegt ze.

Nog meer visite.....een man en vrouw, ze woont ook in Alkmaar maar komt oorspronkelijk uit Amsterdam,en komt plus hond voor Laura, Laura was de afspraak vergeten

Post/Cos/Voxs
Rienk heeft mensen drie dingen laten opnoemen wat ze belangrijk vinden in Utopia. Al die dingen heeft hij op kaartjes geschreven. vervolgens mochten mensen daar steeds 6 uitzoeken. De eigen drie dingen worden weggestreept omdat iedereen altijd zijn eigen dingen kiest. Anderen kunnen die kiezen of niet. Worden jouw dingen gekozen dan is het belangrijk voor de groep. Zo kom je tot wat de groep het belangrijkste vindt

[ Bericht 14% gewijzigd door Toverheks op 22-03-2014 19:59:55 ]
pi_138065565
sorry voor de fouten maar het moest heel snel omdat ik mee over typte maar wilde jullie het gesprek toch laten lezen

Robin en Isa zijn bij de koeien en hebben een lang gesprek

828isa_en_ronin.jpg

Isa vertelt haar hele verhaal vanaf dat ze ruzie kreeg met dre
Dat ze op de stoel zit door andrea , en hoe dingen zijn gekomen
Humana en tabletten en Anton
En dat isa afstand heeft genomen omdat andrea naar bil en lot trok
Ze moest ook aan haar zelf denken en ze was ook voor haar eigen doel

Je bent er ook alleen maar voor jezelf zegt Robin en dat moet ook

Isa verteld over Billy dat die na dat medicijn incident naar haar toe is gekomen en zei sorry ik had het verkeerd en dat vond ik heel eerlijk zegt isa , maar met lotte heb ik niets zegt ze

Jim kwam binnen met een rode baret , hele grote woorden en iedereen stond wat komt daar binnen zegt isa
Maar Jimmy is de allerliefste die daar binnen zit en jim hoor je niet veel en hij heeft paul zijn ding op zich genomen gaat isa verder
Mocht Jim er niet zijn geweest stonden wij er niet zo
En dat hij weinig praat is puur en alleen omdat hij ook zijn dingen heeft, hij heeft ook zijn dochters die hij mist en nog meer dingen dan komt er een heel pleidooi waarom jim moet blijven
Als jimmy wat zegt komt er ook heel veel uit zegt isa echt
Ikzelf ga rechts om en links om maar als jim iets zegt gebeurd het ook zegt ze
Jim Is ook wat hij zegt , vind en doet

Maar ik zegt robin ,ben ook zo iemand dus dan wordt het heel lastig, hij heet nog niet 1 keer godenmorgen gezegd
Hij is een groep van 15 mensen en ik ben een meisje wat binnen komt en heeft nog niet 1 keer iets gezegd

Ik loop bv met het plan van rienk en nico zet isa dan ik wil mijn hand op steken maar durf niet dus dan zie ik jim dat doen en durf ik toch dus hij motiveert ook mensen

Hij is erg gedisciplineerd zegt isa en wil ook meer discipline in de groep
Ik ben gedemotiveerd als ik zo terug kom van de koeien en ze liggen nog op hun bed
En de koeien doe ik leuk maar is geen dagtaak dus het is 3 keer
De kaas is geen dagtaak en ik heb dus de markt op me genomen met aike maar jimmy is een geval aparte
En dan is het een man aparte en dan zal jij de stap moeten zetten
Maar als jij met hem praat zie je een andere jim

Maar ik denk eerlijk jij mag me niet dus dan denk ik meer van ja daag laat maar

Hij is wel momenteel de enige die standaard aan het werk is he zegt isa

Maar wat je momenteel zegt, gaat robin verder is jim jij en andrea moet niet naar huis
Nee klopt zegt ze maar ik weet niet wat buiten aan de hand is

Het enige wat dre nu nodig heeft zegt isa is de liefde van haar zus en ik heb de brief gelezen en lees een 2e andrea en ik denk als ze lange blijft en wij doen gekke dingen dan kan het haar ook schade aan kunnen brengen
Ze kan hele rare dingen doen en dre is niet de meeste labiele persoon
Maar nu de klap ontvangen of over een paar maanden de kla ontvangen
Als ze nu de hulp niet krijgt de liefde niet krijgt die ze nu nodig heeft betekend het dat als zijzelf

Aub kies wat je wilde doen zegt isa en ik weet dat je een moeilijke dag tegemoet gaat want nu gaan mensen vragen

Luister als jij niet dit doet dan stem ik niet op jou en dat is niet eerlijk en niet fair en zet me onder enorme druk

Ik wil heel graag blijven,zegt isa, ik ben echt wel bang maar aan de andere kant denk ik ik ben 31 en wil mijzelf ontplooien en kom er achter dat ik een moederskindje ben en dat ik mezelf hier nu wil ontplooien
Ik start een markt en wist niet eens dat ik het kon zegt isa
Ik heb jou plannen ook nog niet weggegooid voor mijn gevoel die playboy dan he
Aan de ene kant denk ik doe is hartstikke gek en niet zo naef maar ik ben een net meisje en dan kom ik weer in de strijd met mezelf en mijn gevoel

Ik denk het is kat in het bakje voor je de schoot hoor zegt isa die komt er echt wel door
ja maar zegt robin we hebben wel bil die afhaakt en ik moet wel aan de mensen komen ivm de deal die ik heb gemaakt

Je hebt ze allemaal aan tafel gehad zegt isa behalve 2 en die kunnen nog alle kanten op
Die zie ik gene kant op gaan ik hoor ze in bed

Nou zegt robin ik weet het niet , jawel dat is nog niet zeker zegt isa

Vanavond om 6 uur is de stemming wie mag blijven zegt isa

Ik moet even verder zegt isa loop even met me mee naar de stal,en isa gaat verder

Ik heb wel vermoedens wat je gaat doen, ja als ik je zo hoor zegt isa

Trek geen conclusie zegt robin want ik weet het nog niet
Lieve schat zegt isa ,schoor je niet als ik het ben dan ben ik het en anders de andere

Weet je Isa ik moet ook tactisch denken , de gene waar ik het vermoeden heb wie mij er de volgende keer er uit stemt gaat er nu uit
Heb je daar een vermoeden van? Ja dat heb ik zegt Robin

Dan gaat het over Laura ,en als er hier iemand echt puur is dan is zij het wel ze loopt zelf met haar hart op de tong
Klopt dat is absoluut waar een pittige tante met een klein hartje
Gaat over laura

Ik heb het met bil niet meer die vind ik wel veranderd maar ja wij weten niet wat er speelt buiten zegt isa

de stemmen waren 1 dre 1 lot 1 bill van het publiek en dat was mijn eerste keuze eerst ook geweest ,maar dre ia veranderd en ik gun het haar gewoon maar ja
Je moet een beetje raar zijn zegt robin anders ga je hier niet in
Ik ken ook niemand die helemaal normaal is sorry kijkers zegt robin
Jou beleving van de normale mensen is de mijne zegt isa

En daarom heb ik zegt isa als jij nu voor de vrouwen pleit jij bent een vrouwenactivist en ik meen dat echt dat is goed

Wytze is een 2e aike vind ik waar we er al 1 van hebben, en aike heeft een maatje nodig die is meer van
Niks doen zegt robin

Jij komt binnen en je hebt ene heftig plan een heftig plan maar wel een plan

Maar dat kan nog vormen aan nemen als bv rienk daar vrede mee heeft wil ik het wel mijn deel aan een goed doel schenken of de 50 ct per blad aan een goed doel of het hele bedrag aan een goed doel
Dan ga ik gewoon me storten op dat knippen
Ik zie alleen een goede bron van inkomsten om mijn steentje bij te dragen
Stel je ik blijf en we komen niet tot elkaar voor die shoot ik heb nog wel meer plannen en dan kom ik weer met iets anders
Misschien wel in die hoek maar waar mensen wel blij mee zijn
Hoe as het gelopen als ik alleen het kapsalon verhaal had gedaan
Tja zegt isa

Ondertussen werkt isa gewoon door bij de koeien en de kippen

Ik wil absoluut niet pushen zegt Isa
Nee je hebt echt een pleidooi gehouden voor dre en jim
Ja zegt isa ik wil dat ook ik denk er is 1 man die een signaal heeft gekregen van de groep

Maar levert dre geen cash aan met massages en schilderijen
Op het moment de massages niet de schilderijen niet

En jim heeft andrea willen helpen e heeft ze mailtjes gaan beantwoorden waardoor ze niet wist wat was verkocht

Robin zegt die mag niet alleen die dingen doen

Dan nog over Jimmy wat die allemaal nog wil met sporten boksen en feesten organiseren
Hij heeft dre opgevangen maar het Anton verhaal heeft er echt ingehakt zegt isa ook bij mij

Weet je wat is hij support me niet die jam zegt Robin
Jawel zegt Isa dat doet hij wel

Niemand had verwacht dat jij de handen uit de mouwen hebt gestoken en Wytze heeft alleen een pleidooi gehouden weet niet of dat slim is zegt isa

Ik was zo gespannen toen ik binnen kwam zegt ze en Jimmy zag dat ook maar die heeft nog niet 1 keer contact met me opgenomen

Ik zie ook wel de waarde die hij doet , hij zit hier voor zichzelf hij heeft iets voor ziczelf maar is geen groepsmens zegt Robin over jim
Hij is echt geen groepsmens

Ik denk toch echt dat je even moet gaan praten daar kan je ook een conclusie uit trekken als je met hem praat
Maar ja je hebt hem ook op de livestreams gezien

[ Bericht 1% gewijzigd door Quinty. op 23-03-2014 08:51:42 ]
pi_138066454
Zojuist het gesprek tussen Robin en Isabella gevolgd, dat nu nog bezig is,
maar dit verslag is van van ongeveer 0700 tot 0940 uur.

In eerste instantie was Isa met de koeien bezig en nam Robin mee. Robin was
haar zender vergeten, is die gaan halen en vervolgens hebben beide dames tot
een uur of acht bij de koeien staan praten over wie er uit zou moeten gaan morgen.
Isabella hield een vurig pleidooi voor Jimmy, zie het verslag hierboven.
Isabella gaf aan, dat Andrea buiten eindelijk de hulp zou krijgen die ze nodig heeft.

Robin zei dat na het kijken van de streams thuis haar eerste gedachte was om
Andrea naar huis te sturen, maar dat ze is gaan twijfelen na hier nu een paar
dagen te zijn. Ze ziet Jimmy niet als een groepsmens en bovendien valt het haar
tegen, dat hij nog geen enkele poging heeft gedaan om met haar een gesprek te
beginnen. Isa stelde voor, om vandaag een gesprek met Jimmy aan te gaan om
een beter oordeel te kunnen vormen, Robin leek daar niet echt behoefte aan te hebben.

Isa gaf het advies dat Robin haar hart moet volgen, en diegene er uit moet stemmen.
Robin vertelde nog, dat ze het advies van Emil wie hij vind dat er uit moet,
zwaar zal laten wegen voor haar. Ze heeft tot nu toe de beste klik met Gio en Emil.

Tussendoor waren twee keer korte audio/streamlocks, waarschijnlijk omdat een
gesprek over moest zonder het storende geluid van de melkmachine.

Het gesprek kwam een beetje geforceerd over, Isabella bleef maar ratelen,
luisterde niet echt naar de zinnige vragen die Robin soms stelde en Robin
zat daarintegen soms verveeld te gapen.

Nadat de koeien gemolken waren, zijn de dames binnen een kopje thee gaan maken
en vanaf half negen hebben ze buiten bij de kas gezeten. Daar ging het gesprek
op een gegeven moment over het al dan niet door gaan van de Playboy photoshoot
en uit het niets volgde een streamlock van bijna tien minuten ....

Toen de streams terug waren, ging het gesprek vervolgens over de lange termijn
doelen in Utopia, Bio-markt, Koningsmarkt en kwam ook een aantal persoonlijke
dingen aan het bod van beide dames. Het ging onder andere over de mislukte relatie
van Isabella op haar 25e en de ellende die ze meegemaakt heeft hierdoor, Robin
vertelde iets over haar twee verlovingen en haar afgezegde bruiloft.

En Jochem, de kandidaat die er de vorige keer niet in gestemd werd, blijkt het
eerste vriendje van Robin te zijn geweest.

Dit gesprek was minder geforceerd, het leek of er beter naar elkaar werd geluisterd
en was goed om aan te horen.

Conclusies: het lijkt erop dat Isabella safe is en er niet uitgestuurd gaat worden
door Robin. Wel denk ik dat beide dames geen echte klik met elkaar hebben. En tussen
de regels door, lees ik dat Robin ondanks haar eerste keuze van Andrea, toch Jimmy
er uit zal gooien.
  zondag 23 maart 2014 @ 10:03:36 #87
253400 Toverheks
pi_138066464
Zondagochtend in Huize Utopia......de dag van wie vertrekt er, ( 18.00 vanavond ) Robin of Wytze.
Isabella en Robin in de kas, vrouwen helemaal naakt vind ik niet aantrekkelijk, mannen helemaal vind ik ook niet aantrekkelijk zegt Isabella..Robin heeft het over als een echtpaar op vakantie gaat *als je lekker naar Frankrijk gaat en helemaal bloot loopt ( nudiste ) daar is helemaal niks mis mee, doe dat lekker als je dat wil*
Isabella wil graag een restaurantje beginnen als ze uit Utopia is....als mensen haar lichaam mooi vinden dat is leuk om te weten, maar ik wil een boodschap uitdragen als ik bloot ga poseren.
Isabella geeft nu haar stem, lieve schat, als je erin komt, mijn stem heb je al.( shoot PlayBoy ).
Probleem zegt Isabella, gaan we de comiciele kant op of doen we het duurzaam, doen we het gratis of niet.
Robin zal het wel gratis doen, het gaat om de shoot en het lancering feestje van PlayBoy.
Isabella gunt Emil zijn worstel event, Dat is echt zijn droom zegt Isabella.......
Dan over hoe ze de jeugdige kijkers die de foto`s zien, Robin heeft meerder naaktshoots gehad, het gaat toch om de glamour...Laura die ook nog lesbisch is, wat voor statement maak je dan, dit ben ik, dit is mijn lijf, take it or lived, fuck ut, we zijn allemaal sterkt vrouwen in Utopia.
Isabella > niet trots op mijn lichaam maar wel op mijn kont. jeugdige kijkers is weer het onderwerp.......Isabella zegt maar laten we eerlijk zijn, dit is geen kinderprogamma, Utopia is een progamma over de normale buitenwereld, daar hoort ook seks bij.....al is er iets afgesproken over de seks maar kon Isabella niet verstaan.
Isabella > we hebben hier een samenleving, seks hoort daar ook bij
Isabella> ik zou pleiten voor een huisje waar die twee kunnen krikken
Robin> Ik zie het allemaal, daarom schrok ik ook voor jullie reactie ik zie alles, je ligt er naast..ik zie alles, neuken ,pijpen en in de douche waar iedereen bij ligt!
Isabella weet bijna 100 % zeker dat ze geen seks zou hebben in Utopia.
Robin weet wel zeker dat ze geen seks zou hebben in Utopia.
Robin heeft het nu dat de fotoshoot toch bedekt is, dan zie je een borst maar daar hangt dan een mooi dingetje over heen........Isabella verklapt dat ze een paar PlayBoys thuis heeft liggen, Isabella, ik weet hoe de foto`s er ongeveer uit komen te zien.
Het gaat nu over dat vrouwen toch een bepaald stempel krijgen, vooroordelen naakt in een blad.
Isabella, in elke Nederlandse film zijn naaktscene`s, vanaf 1960 standaard in Nederlandse films.
Isabella tegen Robin, dat ze denkt dat er maar 1 iermand tegen de shoot is en dat is Rienk.
Robin weet niet of Andrea capabel genoeg is om te beslissen of ze in de Playboy kan gaan staan.

En zo babbelen de dames verder.

Visite.....Voor Laura, een meisje met hond trekt aan de bel.....Isabella stelt zich netjes voor en Robin komt er achter aan gehold, het regent in Utopia, Amsterdam een stralend ochtend zonnetje :P
Het is vrij donker nog binnen, Laura is er inmiddels ook en bied excuus aan dat het zo donker is maar iedereen slaapt nog zegt ze.

Is het zo, zijn we vandaag dicht?, dan hebben we een probleem morgen, ik wil ook niet werken op zondag zegt Jimmy....vandaag moeten ze gaan werken aan de spijkerbroeken, Jimmy moet nog een bankje afmaken, in de spijkerbroeken hebben de meeste geen zin.
34t8t42.png
Cap Voxs

Jimmy aan de telefoon, hij beld Gerda, weten we het nog die al een hele set had gekocht.........Jimmy belt nu over de stoel waar hij mee bezig was, er zit meer hout in dan in een normale stoel legt Jimmy uit........Gerda roept Jan, Jan is haar man denk ik, het is goed zegt Gerda tegen Jimmy........Gerda ziet stoelen staan op stream van 75 euro, klopt zegt Jimmy, zit minder hout in, Gerda oppert en 100 euro want 125 vind ik toch te duur, Jimmy sputtert beetje tegen, Gerda er zijn al fouten gemaakt met haar vorige bestelling, rechte rug maar schijnbaar schuine rug en iets met een hoek.
2 zits bank. Jimmy heeft foto`s gemaakt en vraagt aan Gerda of ze die gehad heeft, Nee antwoord Gerda en daarom heb ik jullie nog een mailtje gestuurd, Jimmy vraagt of ze hem kan zien op de live stream en Gerda kan dat, ze ziet Jimmy in de huiskamer........ stream wordt weg gedraaid dus het gesprek is niet meer te volgen op stream.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 23-03-2014 10:41:43 ]
pi_138067172
wytze heeft uitgerekend om een halve marathon te gaan regelen op het terrein het zijn 40 rondes dus 2 op een dag
hij is een plan aan het bedenken om geld te verdienen
en dan in onze shirts die iedereen wil hebben
hij zegt dat het heel veel geld op gaat leveren
er zijn honderden running clubs in Nederland zegt hij
joey denkt dat dit een sterker verhaal is dus hier moet je mee komen zegt joey
ja dit is goud zegt wytze en wil de planning van de dag weten

dan gaat hij met rienk het bespreken
hij heeft vanmorgen 60 rondjes met joey gelopen en er zijn duizenden mensen die alleen een plek zoeken
het is elke maand opnieuw organiseren en 1 april is de eerste en dan 100 man per keer
je kan er 10 per keer laten rennen vanaf de poort en dan zien ze het hele terrein Utopia
25 euro is niet veel en dan dit groene t shirt voor 25 euro daar maken we geld op want ons kost het maar 10 eruro
je kan dit 2 keer op die dag doen
het is een positief publiek geen alcohol alleen wil ik wel iedereen een medaille geven en dan een hartje
dat is niet haalbaar zegt rienk je kan wel een simpel hart maken en dan iets er in branden
maar dat kan ik zelf nog zegt hij
maar mijn droom is wel om een hele maraton te gaan lopen
16 april zegt hij doe ik het dan want anders is het niet haalbaar
en al zijn er de eerste keer maar 20 zegt rienk dan komen er de volgende keer wel meer
di moet je wel bespreken ook met emil en gio zegt hij
rienk vind het een heel goed plan
dus wytze gaat het even uit werken en dan voor de stemmingen nog in de groep gooien
ze geven elkaar een hand en gaat het regelen
bye.gif
  zondag 23 maart 2014 @ 11:06:02 #89
253400 Toverheks
pi_138067383
Er is schijnbaar wat veranderd qua tijd en stemmen..om 12.00 wordt er dus gestemd wie het pand moet verlaten in plaats van 18.00 uur,Robin of Wytze....
Wytze wil een halve Marathon organiseren in Utopia, een evenement en een titel vertelt hij aan Emil.
Emil denkt dat het wel met wetgeving heeft, er zit potioneel wat in antwoord Wytze, op de hele comunitie hier heeft het een positieve inslag, de medaille die we geven is een hart van hout, Rienk wil dat gaan maken, in Nederland worden er zoveel marathons gehouden vertelt Wytze.......het rondje begint bij het hek, dan hier om heen en dan een paar keer om het bos en Wytze wijst alles aan. het gaat over Oprah Winfrey die ook zulke dingen doet n organiseert........
Iedereen kan het, als Oprah Winfrey het kan kan zelf Billy het zegt Wytze, een glamour shout kan je maar 1 keer doen, dit kan je elke maand doen, 25 euro voor een kaartje.
Emil zegt > ik zou er dan voor pleite om het maar 1 keer te houden, het uniek houden, als je het elke maand gaat doen.
Wytze > er zijn 100de duizenden runners in Nederland, elke maand knaken, 5000 euro, veel zelf doen, je hebt er weinig voor nodig, de hartjes maken, de running uit zetten.
en zo babbelen ze verder over Wytze zijn Marathon plan

Robin is met de tondeuse het haar van Joey aan het bewerken.

up-date......................
wanneer de stemming plaats vind is onduidelijk, voor de bewoners dus ook voor ons, we wachten het gewoon maar rustig af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 23-03-2014 11:34:20 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 15:02:35 #90
253400 Toverheks
pi_138074026
hs47ye.jpg

Een stelletje jonge meiden plus jongen trekken aan de bel, daar komt Emil aan gelopen, Hij heeft geen haast zegt een meisje, Emil slentert naar het hek en doet open, Goedemiddag , Hai, Hoi en hallo .
Inmiddels allemaal binnen aan tafel, Vanessa bewonderd de taart die 1 van de moeders van deze dames heeft gemaakt en snijd de taart aan.
Iemand van deze dames komt haar verjaardag vieren in de loods.

Ze krijgen een rondleiding van Jimmy in de loods en bij de stal,.alles met jassen aan want het is stervenskoud in de loods, bezuinigen want de kachel staat uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 23-03-2014 15:41:21 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 18:15:02 #91
253400 Toverheks
pi_138081063
Tegen 6 uur...Wytze aan het woord, als hij mag blijven wil hij de Utopia Marathon organiseren op 20 april, parcours 500 meter, water sinaasappels en toilet is de voorziening, Dam tot Dam loop is 23.50, Utopia 25 euro...shirts zijn collector items vertelt Wytze . evenement is positief, in balans zijn, natuur, goed evenement, realistisch gezien, uitdaging marathon.....Charlotte zit er niet bij, die komt later aan lopen.....Charlotte > Ja maar ik heb geluisterd hoor roept ze.
Wytze bedankt ook Robin.............Robin heeft geen rekening gehouden met dat ze een speech moest geven, en dat hoeft ook helemaal niet volgens Billy......... Billy > Maakt niet uit meid.
Robin en Wytze moeten weg, Het duurt niet lang volgens Billy, we zijn er toch al uit.

De stemmen, kunnen we het ff snel houden zegt Jimmy, Jimmy stemt voor het Mannetje zoals hij Wytze noemt, Nicoline ook voor Wytze, Rienk/Wytze........Charlotte/Robin......ze wil onderbouwen, omdat haar haren nu leuk zitten en dat ze een kapsalon gaat beginnen Aike/ Robin.Jullie hadden het misschien niet verwacht, ik zelf ook niet, Robin zit meer in mijn straat en staat voor dingen die we hier nodig hebben, voor Robin gekozen, wat Wytze hier wilt brengen, kunnen we zelf ook hier doen, Robin is een vrij hoog tuutuurdetuut gehalte en dat ben ik dus niet, ze hoopt wel dat we doorpakken waar Wytze voor stond.
Joey/Robin, in instantie gekozen zij bied wat hij niet bied, Wytze staat wel voor dingen die hier wilt doen, maar ik vind het leuk om het te gaan doen ( Marathon )
Isabella/ Robin.Wytze is wel haar ding, maar vind het lang dradig, stromend riviertje en heb zin in een golfbad, pittige tante en ze heeft een boodschap.
Laura/ Robin, Ze toont lef, mannenblad, niet alleen daarna kijken, ze kan ons meer bieden, ze is een lekker wijffie, ik mag haar wel.ze ligt beter in de groep.
Billy/Robin....ze gaat voor drama zorgen heeft ze tegen Billy gezegd, ach dat doen we toch al zegt Charlotte, echt meen je dat vraagt Billy.vrouwen zijn krachtig uitstralen, vrouwen kunnen kiezen wat ze kunnen zien.
Ruud/Robin.........Wytze had 6 stellingen en we hebben hem nu niet meer nodig, Robin hebben we nodig die hebben we in de toekomst nodig.........
Andrea/Robin.zelfde vak, verzorging dat me erg aanspreekt, kapper
Charlotte heeft 1 op 1 gezeten, andere verhalen heeft ze vertelt, ik dacht ook eerst tuuterdetuut maar achteraf hoorde ik haar verhaal, Robin heeft veel mee gemaakt, ze zit altijd heel mooi ik dacht ga eens relax zitten, maar ze is gewoon zo, lief meisje is ze met goede bedoelingen, ze denkt dat Robin in het team past.
Charlotte vond dat Wytze Robin steeds afbranden, in de keuken hadden ze een aanvaring.
Nicoline staat achter de keuze van de groep, ze vind Robin en Wytze alle2 oke, mooie discussie door hun gehad, Wytze heeft een super dynamiek afgegeven, Nicoline heeft er zin in.
Gio/ Robin......met Robin in bad gezeten, goed gesprekken gehad, veel geld in het laatje kan brengen, plezier maken met haar ze is knettergek, een kappertje in de house is.
Vanessa/Robin Vanessa > nou dat was het, ik moet koken..
Emil/Robin, aantal redenen, hooibalen gesjouwd, dak betimmert, spijkerbroeken geknipt, zakelijk gezien, er is geen nieuwkomer binnen gekomen die een hoofdredacteur binnen gesleept heeft en geld gelijk verdient.

Robin en Wytze zijn ook weer binnen..ze gaan naast elkaar staan, Joey doet het woord, bedankt hun voor hun deelname deze vier dagen, keuzes waren moeilijk, geld kant en idealistische kant super tof, al het beeld naar buiten heeft gebracht met zijn 6 stellingen.
Joey en Gio nemen de Utopia Marathon voor hun rekening en vroegen toestemming .Wytze vind het oke.

Robin blijft, Wytze gaat weer naar huis.
Half zeven, Wytze weer naar huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 23-03-2014 19:39:09 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 19:47:30 #92
253400 Toverheks
pi_138085002
De spijkerbroeken zijn geknipt in de blokhut.
Vanessa haar gasten zijn er en zitten aan tafel, mensen uit Woudenberg en mensen uit Tilburg. Zes personen zitten er aan tafel.
Een meisje heeft een kussen mee genomen en wil alle handtekeningen van de bewoners erop laten zetten, twee dames lopen van tafel...We zijn zo terug, maar zij wil graag alle handtekeningen hebben en ze lopen van tafel de huiskamer in.
Het meisje van het kussen staat te stralen van oor tot oor.
De gasten lepelen hun soep naar binnen, Vanessa draait haar praatje weer af, zakgeld, boodschappen en ze krijgen straks nog een rond leiding in de kas.

2ec0whf.png
Cap Capaja

Dikke pret in de slaapkamer, Jimmy heeft een spijkerhesje aan...Aike > Oh als je dit aan doet, dit is zo gay.......Jimmy vertelt aan Aike dat het in Amsterdam de normaalste zaak van de wereld is dit aan te trekken, Aike geloofd het niet, dan wordt er gevraagd aan Aike waar ze zoal uit gaat in Amsterdam, Aike komt graag in het Westerpark........ ( Randinfo...Westerpark heeft in de zomer veel festivals, Milkshake, Rollende keukens, DJ`s en soms een beroemde Artiest, zoals e.a. Marco Borsato heeft er opgetreden en ANOUK O+ etc etc )
2z74wie.png
Cap Gher.

De dame die een tafel heeft gekocht bij Jimmy heeft een foto naar de bewoners gestuurd hoe de tafel staat in haar keuken, Jimmy wordt er emotioneel van, vind het helemaal leuk.Aike gilt > Oh kijk dan, kijk dan wat leuk.
Jimmy nu met Rienk in het werkhok Jimmy> oh ben echt blij dat iemand die een tafel heeft gekocht zo blij er mee is, ik voel het echt in mijn buik, zo emo wordt ik ervan, en Jimmy slaat op zijn buik.

Billy en Ruud op de bank aan het kaarten.
Andrea heeft een schilderij verkocht genaamd Fire voor het bedrag van 125 euro

Kwart over acht, Moeder en dochter ( denk ik ) komen met de auto het terrein op rijden, ze komen een bankje ophalen......... Ook deze mensen willen alle handtekeningen op hun net gekochte bankje........

Bijna half 10 .......de gasten van Vanessa bekijken de kas, Vanessa en Jimmy staan nog gezellig te babbelen met hun buiten op het terrein
de gasten zijn weer terug in de loods, ze willen op de foto samen met de bewoners, Jimmy regelt het wel even allemaal..........
Nou de gasten nemen hartelijk afscheid bij het Hek, kus, smak, knuffel Billy zoent er ook op los, Tot ziens en bedankt he en doei doei roept Vanessa. Gio laat ze netjes uit en doet het hek achter hun dicht
25j9x7q.jpg

Rienk en Nicoline zitten in het buitenbad

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 23-03-2014 21:42:34 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 23:45:13 #93
253400 Toverheks
pi_138099919
75 E is de BH maat van Robin, voor de ditjes&datjes en de weetjes&wistjedat. Net zo groot bijna als Charlotte roept Vanessa........
De avond is luidruchtig, veel schreeuwen en gillen.'
Vanessa haar dochter heeft vandaag een house warming gegeven haar huisje met haar vriend is af, ze krijgt een cadeau van de bewoners, een tafel hoor ik roepen.
Vanessa wordt er emotioneel van, ze weet het adres niet van de nieuwe woning van haar dochter maar dat gaat ze wel vragen. Ze wordt bedankt voor 3 maanden al te koken voor ze, en ze wordt ook nog even op de schouder genomen en er wordt een rondje met haar gedaan op de schouder langs de tafel, iedereen gillen en juichen.
Erder hadden ze over seks.Vanessa is tegen een triootje in een relatie, maar als je geen relatie hebt heeft z er niks op tegen.
Aike heeft het wel eens met twee mannen gedaan ( was al bekend heeft Aike al eens vertelt ) Andrea heeft wel eens aan Patnerruil gedaan.
Isabella stelt voor dat er eens iets geregeld moet worden voor de stelletjes, Rienk en Nicoline hebben een buitenbed gehad..Jimmy en Aike moeten ook maar eens wat krijgen als verrassing, waarom vraagt Jimmy, wij zijn alleen zakenpartners........en dan wordt er gewezen naar Billy en Ruud.......en hun dan roept Isabella, er wordt gelachen en geroepen, ze hebben al zoveel gehad, in bad, onder de douche en in bed...doelend op de spanende hete seks scene`s en er wordt weer hard gelachen.
Dan is het onderwerp wie er wel eens een neger heeft gehad ( neger roepen hun, zijn niet mijn woorden ) Isabella verslikt zich in haar wijn..............Emil heeft het eens met een creoolsen gedaan vertelt hij.
Gio over Thailand en Bangkok, ook daar heeft Gio met zijn leuter in het rond gezwiept, ook voelde hij ergens bij iemand en kwam er achter dat het * Meisje * ballen van onder had hangen.
De glazen wijn worden leeg geslurpt, het is een uit gelaten boel, Nicoline en Rienk zitten nog steeds in het buitenbad.................

Andrea en Charlotte in de slaapkamer, Andrea ligt al in bed.Andrea heeft het dat ze al rondjes loopt, als de lichten aan gaan maakt Andrea Charlotte wakker, eerst rek en strek oefeningen, rennen en af en toe rustig lopen.
Charlotte nu tegen Andrea dat Charlotte hoopt dat Andrea en Jimmy mogen blijven.Isabella mag eruit volgens Charlotte en Andrea.....Charlotte heeft het in het begin een beetje moeilijk maar er wel goed over nagedacht.
Andrea denkt dat ook zij er wel uit gestemd zal worden, al zal Andrea heel blij wezen als ze mag blijven en Isabella er uit.
Ze fluisteren zo erg dat meer dan de helft van het gesprek niet te volgen is.

Rienk en Nicoline nog steeds in het buitenbad.
Vanessa haar dochter krijgt de loveseat van de bewoners is er besloten vertelt Gio die nu een praatje staat te maken bij hun.

ik zeg........morgen een spannende dag.....en niet alleen spannend voor de stem van Robin die Andrea, Jimmy of Isabella naar huis mag sturen.........
Ook morgen misschien * vuurwerk *, of het loopt met een sisser af........hou de streams in de gaten. :W
pi_138103231
2.00. Iedereen slaapt, maar de 2 zitten nog steeds in bad. (iig vanaf 21.30) Er wordt heel wat afgekust en ze zijn weer flink verliefd.
  maandag 24 maart 2014 @ 09:33:12 #95
253400 Toverheks
pi_138105561
Maandagmorgen in Huize Utopia............
Vandaag wordt of Isabella, Jimmy of Andrea naar huis gestuurd door Robin...18.00 uur
Iedereen is wakker,Alleen Billy en Ruud liggen nog lekker warm tegen elkaar aan in bed, Charlotte zit al aardig op haar praatstoel tegenover hun.
Isabella heeft weer de koeien gedaan.
Er komt weer een *Live in de loods aan *.....met Gerard Jolling..Billy wil hardlopen, maar ondertussen nog geen enkele beweging om het bed uit te klimmen.
Jimmy staat buiten met de decopeerzaag, Aike, Vanessa en Emil aan tafel.
We moeten echt met zijn alle knallen zegt Aike.....Je moet jezelf verkopen zegt Aike er achter aan.
Aike gaat wel even verkwistend koken zegt ze tegen Vanessa....dus doe jij je ding lacht ze.
Vanessa gaat verder achter de laptop. Emil met een bakkie koffie ernaast, er klinkt geschreeuw van vrolijkheid uit de loods...de nieuwe week is begonnen in Huize Utopia

Visite........een echtpaar aan het hek, Promoten Buffelvlees ) trekken aan de bel, maar niemand die reageert.......nou ze zijn binnen, ze komen voor de BioMarkt, Isabella brengt ze naar de tafel, ze halen allemaal spullen uit een doos, Biovlees, ook hebben ze repen chocola bij hun, Aike gilt, jongens jongens kom, en bijna iedereen komt bij hun aan tafel staan, ze mogen chocolade proeven gemaakt van buffelmelk.
Vanessa er ook bij, die pakt een stukje en zegt > Die bewaar ik even tot vanavond,* is da goe,* en weg is Vanessa weer.
Aike legt uit wat voor standhouders er staan op de BioMarkt, kaas, etc.
Aike vertelt dat er afgelopen BioMarkt wel iemand met vlees verkoop stond maar heeft afgezegt voor de volgende keer, omdat het niet rendabel was voor deze standhouder.
Richard de meneer van het vlees, of ze ook hamburgers mogen bakken om de mensen het laten proeven, dat mag zegt Aike.
En zo babbelen ze verder over duurzaam vlees, yogurt en buffelchocola.

Ruud is bezig met de koeien en de stal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 24-03-2014 10:29:43 ]
pi_138113307
Aike:
Live in de loods goed geslaagd. De manager van Sanne was tevreden hij heeft wel wat inzicht punten voor de toekomst meegegeven. Daarbij wil hij ons wel helpen. De eerste editie was kleinschalig en konden we goed met elkaar oplossen. De grote dingen op programma moeten we niet onderschatten zoals het worstelen van Emil en WK van Gio. Hij gaat een coach worden aan de zijlijn.
Billy: Wat waren verbeterpunten?
Aike: Veel dingen die wij zelf niet kunnen als er meer zoals veiligheid

4 april komt de volgende Live in de Loods met Gerard Joling.

Sanne was erg positief ook op haar social media
pi_138113554
Er komt een vocal coach om te kijken wat ze kunnen doen als bewoners om plaatjes te maken.
Lot geeft isa een complimentje over de tweede stem die zij zomaar kon. Zelf kon ze het niet goed en ze was erg zenuwachtig.

Gio noemt wat cijfertjes, maar hij is niet te verstaan 1920 in kas.
Emil: De kosten van MM zijn iets omhoog gegaan.
Aike: Deal van 50 kaarten verkopen, om allerlei redenen waarvoor ze ons tegemoet kwamen. Nu was het zo dat laatste moment extra kaarten verkocht. Die zijn niet ingecalculeerd. Ronald gaf hierdoor aan dat er meer kosten zijn gemaakt daardoor (versterking enz) Hij zou dan de helft van die omzet erbij krijgen.
pi_138113974
Billy wil graag een apart potje en of aparte attributen voor haar kunst. Ze grijpt nu steeds mis.

Jimmy vraagt om hulp in de klushoek. Gaan we hout inkopen? Kan iemand mij helpen?
Vanessa; Vloer er verder uit. Laminaat erin.
Rienk: tijdelijke oplossing, daarna moeten we alsnog bestellen.
Isabella: Als we maar 1900 op de bank hebben dan knijp ik hem even
Laura: in de kas.
Isabella; Oh sorry :D
Laura: hoeveel kost hout om in te kopen?
Kimmy: tussen 3,5 - 4 voor steigerhout per meter.
Ruud: Dat is duur. Is dat de bedoeling alleen met dat hout?
Jimmy: Met dat gevoel van die planken willen die mensen het kopen. Als het hout op is gaat de klant het wel weten.
Billy: weet je hoeveel je nog ongeveer hebt?
Aike: 4 - 5 opdrachten. 6 stoelen verkocht... dan moeten we daar ook nieuwe stoelen voor hebben.
Nicolien: deal maken net zoals Paul met sloophout.
Gio niet goed te verstaan ( stream 2) hij had het geprobeerd.. maar..
pi_138114175
Robin wil vaststellen wie wel of wie niet mee wil doen met het mannenblad.

Er moet een manager komen die de belangen behartigd voor de meiden.
Emil stelt zich voor als kandidaat.
pi_138114259
Isa heeft zich teruggetrokken.
dus nu 5 dames op de mail..

Aike we hebben nog niets besloten.

Wie is er voor wie is tegen.
Rienk: Wie is er voor? Vingers?
Aike: tenzij we een goed verhaal er aan hangen.

Lot: Ik heb ook snel gezegd dat ik het wil doen. Ik heb met Aike een goed gesprek gehad. Zij gaf aan als dat het is dan sta ik er wel achter. Ze willen een interview erbij met een boodschap en gevoel. Dat past bij Utopia. Budgetten maken en dingetjes opzetten zoals worstelen al die projecten. Dan wilde ik ook voorstellen om dan ook per model een goed doel te steunen waar jij achter sta. Bijvoorbeeld Pesten.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')