abonnement Unibet Coolblue
pi_137868298
Waargebeurd. Fucking lang verhaal, maar 10/10 waard als je het mij vraagt. Tl;dr onderaan het topic.

Afgelopen weekend was ik aan het chillen met een paar vrienden van me bij één van hen thuis, Na de nodige biertjes, jonko's en potjes Fifa heb je altijd even een gezamenlijk moment waarop je realiseert hoe erg je naar de tering bent. Terwijl ik me even goed uitrek en in m'n ogen wrijf vraagt één van die dudes het volgende (ik vertel het even vanuit zijn perspectief, hij is overigens een Brabander welke de laatste jaren woonachtig is in Amsterdam):

Robert: Hebben jullie wel eens een gehandicapte chick geneukt?

Wij: Gást, wtf?!

Robert: Zooo, ik was met Carnaval dus in Boxtel hè, en via Facebook had ik een paar dagen daarvoor een fucking lekkere chick leren kennen, ze heette Laura. Ze leek een beetje op Zimra Geurts qua gezicht, maar dan iets minder natuurlijk. Dus we praatten wat enzo en ze had wat modelfoto's op d'r timeline. Vertelde ze dat het haar wel leuk leek om gewoon te chillen met een film enzo. Leuk en aardig allemaal, maar ik wou d'r gruwelijk hard ballen.

Dus een week later ofzo had ze me uitgenodigd om bij d'r langs te komen om wat te chillen en daarna uit eten te gaan. Ze had trouwens liever een dubbeldate, dus ik had een vriend met wie ik Carnaval zou vieren mee. Dus ik ging erheen met m'n auto, appte ze me dat ik gewoon binnen kon komen, de deur was niet op slot (dat dit kan in Nederland :')). Dus ik naar binnen, hoor ik een stem "hier ben ik!", ik op het geluid af, kijk ik om de hoek van wat de woonkamer bleek, zie ik daar een chick zonder fucking benen liggen, in een Vogue tijdschrift-pose.
I was like en toen ze mijn reactie zag was zij van: half huilend "laat me het uitleggen, kom naast me zitten, asjeblieft", en ik voelde me enigszins schuldig zelfs. Ik dacht fuck it, ik neem d'r mee uit eten aangezien haast niemand dat vast meer zou doen. Kan ik haar daarna mooi dismissen :).

Legde ze uit dat ze amateur model was (haar gezicht en lichaam waren wel het bewijs op zich) en dat ze een paar jaar terug een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en ze er sindsdien zo bij loopt (pun not intended). Zij helemaal huilen en ik voelde me dus nu écht schuldig, deels omdat haar gezicht echt fucking knap was. Anyways, op naar m'n auto, al voelde ik wel aan dat dit awkward as fuck zou worden. Dus ik die rolstoel inladen, zij naast me, en we reden naar de lokale sushitoko.
Wij komen daar aan, en dírect zie ik die vriend kijken van want voor hem was het natuurlijk een even grote verrassing als voor mij _O-. Hij moest van binnen als Mandark (Dexters Laboratory, red.) hebben gelachen, en al aan het uitkijken zijn naar de dagtaak die hij zou hebben aan het rondvertellen van deze date :'). Dus wij eten, Laura naast me, hij en zijn date tegenover ons. En om de paar minuten zie ik apps van hem à la "u gonna hit it hit it hit it?" en "look ma! no legs!" en nog meer van die fucked up shit :D. Toen Laura zag dat we met elkaar aan het appen waren begon ze tegen m'n been te wrijven met d'r hand. Ik had de weirdest boner ever.

Afijn, wij betalen, en ik zou die dude meeten bij onze thuisbasis. Laura en ik zijn nu alleen over. Ik plaats haar naast me in de auto, rolstoel weer achterin en we gaan terug naar haar huis. Het was best stil en ik voelde me nog steeds ongemakkelijk omdat ik best opgewonden was geraakt door een chick zonder benen. We waren halverwege, en ik zweer het, uit het niks buigt ze voorover, doet m'n broek open en duwt m'n semi-harde, voorvochtdruipende pik in d'r smoel. Ik was in shock, en laat het over me heenkomen. Voelde nog fucking goed ook, slurpen en kreunen en shit. Ik deed m'n best om tijdens die blowjob niet naar haar benen te kijken, maar ik moest natuurlijk kijken en ik crashte bijna omdat tijdens het op en neer bewegen van haar hoofd één van haar stompjes op en neer duwt tegen m'n autodeur :@ _O-. Ik begaf me in een walm van pure walging en genot tegelijkertijd.

Aangekomen bij haar huis laad ik de rolstoel uit en terwijl ik richting haar terugloop zegt ze "weet je.. je kunt ook blijven als je wil, blijf asjeblieft?" en ze kijkt met zulke puppyoogjes uit dat modellenhoofd van d'r waarop ik geen nee kon zeggen. "Er is een bankje onder de boom in m'n achtertuin, laten we daarheen gaan.." en het vlees was zwak.
De zon ging onder, haar heggen waren van degelijke hoogte, dus daar zaten we dan wat te zoenen enzo . Weer pakt ze me bij m'n kruis en opeens zegt ze "til me op, daarheen, bij deze boom..". Op dit punt doe ik het puur en alleen om achteraf te kunnen zeggen dat ik dit heb gedaan. Ik til haar op als een fucking baby en I kid you not, ze pakt de laagst hangende tak vast met beide handen en zegt "kom achter me staan en duw m'n rokje omhoog..". Man, man, man..

Ik neukte haar terwijl ze hing aan een fucking tak in haar tuin. En ik kwam. In haar. Zij helemaal in extase alsof dit de beste keer ooit was voor haar (ik denk wtf, zijn haar armen niet fucking kapot nu :? ). Ik nam haar mee terug naar binnen, zet haar op de bank neer met een soort van medelijden, en we praatten nog een paar minuten enigszins ongemakkelijk wat na. Uiteindelijk waren we afscheid aan het nemen en ik zei dat we volgende week wel nog een keer konden daten en ik haar morgen nog wel zou bellen (leugens :@) en ik loop naar mijn auto.

Terwijl ik m'n ramen dicht wil doen komt er één of andere oudere man met het postuur van een gevangenisbewaker aanrennen (haar vader oid?) maar aangezien ik 'm nog niet in de versnelling had had hij z'n handen al op het bijrijdersraam voordat de ramen dicht waren. "Wacht eens even jongeman!" zei hij, en ik was bang als de bitch die ik ben omdat ik hier helemaal geen rekening mee had gehouden. "Ik heb alles gezien!", en terwijl ik m'n opties naga (ik dacht serieus dat hij me zou aanvallen, al dan niet met wapen) vervolgt hij "ik ben Laura's oom. Ik zag wat je deed met mijn nichtje. Ik zag alles. Ik kwam naar buiten rennen om je te bedanken, omdat de meeste gasten haar gewoon in de boom laten hangen en er vandoor gaan."



Tl;dr: Vriend heeft chick zonder benen geneukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 17-03-2014 23:25:17 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 23:17:09 #2
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_137868330
Leuk zo die plaatjens tussendoor


Niet gelezen verder :)
pi_137868351
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Zeetakje het volgende:
Leuk zo die plaatjens tussendoor

Niet gelezen verder :)
pi_137868367
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Zeetakje het volgende:
Leuk zo die plaatjens tussendoor

Niet gelezen verder :)
Prima, your loss.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:18:11 #5
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_137868372
Tl;dr
pi_137868381
Derek was here
  maandag 17 maart 2014 @ 23:18:35 #7
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_137868386
Zolang het gat er nog in zit zie ik geen probleem.
Say what?
  maandag 17 maart 2014 @ 23:20:33 #8
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_137868486
Hoelang ben je met die plaatjes bezig geweest. _O-

^O^
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  maandag 17 maart 2014 @ 23:20:41 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137868495
Oke dat was wel vermakelijk.

9/10 zou nogmaals overwegen dit epistel tot mij te nemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 maart 2014 @ 23:20:48 #10
395200 deadprez
One more rail
pi_137868501
Godverdomme _O- _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:21:03 #11
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137868513
Hahahahaa heb gelachen, goed topic. _O_
En altijd het laatste woord.
pi_137868517
Zo veel gemixte gevoelens bij dit verhaal
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137868529
What the fuck heb ik gelezen :') _O-
  maandag 17 maart 2014 @ 23:22:10 #14
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137868565
IK ZIE HET VOOR ME :') :') :') :') :') :')
En altijd het laatste woord.
pi_137868571
De tering :') _O_

[ Bericht 32% gewijzigd door Flippiee op 17-03-2014 23:35:31 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 23:22:21 #16
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137868574
LAURA IN DE BOOM _O- _O- _O- _O- _O-
En altijd het laatste woord.
pi_137868585
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_137868591
Ik geef je toch een goede 9/10 _O- _O- _O-
pi_137868605
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE HET VOOR ME :') :') :') :') :') :')
Bro
Ik zag alles voor me dit was echt zo fucking raar, misschien wel het beste topic ooit gelezen
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:23:37 #20
395200 deadprez
One more rail
pi_137868619
ik wil deze alvast nomineren voor topic van het jaar
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:23:43 #21
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_137868627
Dat einde _O- verder 8/10
Cobratjuh was here
  maandag 17 maart 2014 @ 23:23:57 #22
352232 Jeremy_Clarksun
Speed saves lifes
pi_137868635
10/10
I'm not having a stroke, just driving a Nissan.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 23:23:58 #23
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137868636
Mooie op zie ik. Ga m zo lezen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_137868707
Mooi verhaal, behoorlijk gemengde gevoelens bij dit topic inderdaad :P
pi_137868708
9/10

Zeer vermaeckelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')