abonnement Unibet Coolblue
pi_6233653
En hier maar weer verder:

Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
7 november 2002: joandutch (papa)
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april: Angel22
?? juni: phileine en Voyeur

Babietjes:

14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej

Dreumesjes:

19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 18-10-2002 23:01]

pi_6233680
Zo voor de verandering ben ik eens de eerste....

Ik ga vanavond lekker sushi eten!!! Het mag van de verloskundige als ik het maar niet iedere dag eet.
Vanwege de rauwe vis....

pi_6233683
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6233696
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:13 schreef Catootje het volgende:

ja idd

euhh en nu?

pi_6233698
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:13 schreef Catootje het volgende:

We laten deze staan goed? Sluit die van mij maar af...*de beurt geeft aan de Sushi-dame*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6233713
hahahaha.... euhh daarvoor moet je niet bij mij wezen om een topic te sluiten dat zal lois ofzow wel doen....
pi_6233718
Hadden jullie 'em nog niet gemaakt? *zwaait ook even naar de 'nieuwen' en de lurkers...gek idee, dat zoveel mensen meelezen Dat vergeet ik heel vaak.
*voleldig offtopic* ik ben zooooooo beboudeh!! egnie nohmaahl meeh!! Ik word gek van alle niezen en benauwdheden, kga dus maar weer op de bank zitten joe-piiee deeeeeeeeeee .....!!!

Sow!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6233735
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:15 schreef Angel22 het volgende:
hahahaha.... euhh daarvoor moet je niet bij mij wezen om een topic te sluiten dat zal lois ofzow wel doen....
*krijst* LOISSSSSSSS!!! KAAAAAAAAAAAAAAAAARINN!! *alvast babyhuil laat horen om Karin avals een idee te geven*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6233783
Volgens mij voelde ik die kleine net schoppen alleen ik weet het nog niet zekers... kan dat al met bijna 15 weken wel toch?
Met Damien voelde ik hem ook al heel vroeg (voor een eerste dan... ) met 18 weken al en ze zeggen pas met 20/ 22 weken...
pi_6233830
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:20 schreef Angel22 het volgende:
Volgens mij voelde ik die kleine net schoppen alleen ik weet het nog niet zekers... kan dat al met bijna 15 weken wel toch?
Met Damien voelde ik hem ook al heel vroeg (voor een eerste dan... ) met 18 weken al en ze zeggen pas met 20/ 22 weken...
Oe! Wat leuk! Het gaat altijd veel sneller dan ik denk: jij En Karin gaan veels te hard!! Kannut niet bijhouden zo hoor...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator vrijdag 11 oktober 2002 @ 19:00:51 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6234837
Ik heb die andere van Catoot even gesloten, nu ga ik bijlezen want ik ben nog in deel 31.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_6235166
Deeltje 32 alweer.... het gaat idd snel.

Catootje: erg veel beterschap, verkouden zijn is natuurlijk nooit leuk... succes d'r mee.
Angel: Spannend hoor, je bent over ongeveer 25 weken wel ongeveer moeder (om de moed erin te houden... 25 weken, dat klinkt niet zo lang)
Moussy: Pak die verzekering maar goed aan...
ik kom anders wel een keer langs met een flinke bak stenen, en zal ik daar eens een paar ruitjes laten sneuvelen... bevallen binnen kantooruren tsssssss.....

The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_6236580
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:47 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Ik wil er niks voor hebben joh! Ze zijn na 2 meiden wel een beetje verwassen natuurlijk, maar daar zie je in bed toch niets van. Ik zal zo wel even kijken voor je wat ik nog heb liggen. Volgens mij zelfs maat 56. Had niet gedacht dat Alicia die nog zou passen! De meesten zijn van het merk Feetje.

Edit: Net even gekeken. Ik heb er 3 gevonden, alle 3 Feetje. Een roze met eendjes erop (Duckies Talk) in maat 62. Die ziet er het minst goed uit. Een lichtblauw/groen/paarse maat 68 met 4 meisjes er op en de tekst Little Girls of the World en nog een roze maatje 74 met allemaal hoedjes er op. Maar ze zullen allemaal wel een beetje gekrompen zijn in de droger denk ik. Verder nog een lief rompertje gevonden met roze randje en korte pijpjes (waar die dikke kindertjes van mij niet met hun beentjes in pasten, dus niet gedragen) en een paar roze gympjes (12 maanden) en slofjes (va 6 maanden). Mijn moeder is hier woensdag en donderdag. Als ik het voor die tijd niet naar het postkantoor kan brengen geef ik het wel aan haar mee en anders komt het begin vd week met de post.


Als het per post komt zou je dan zo vriendelijk willen zijn je adres er op te willen zetten, kan de postbode een ander pakkie jouw richting op brengen

*nu eerst nwe foto's van alicia uploaden gaat*

pi_6237097
de eerste 5 zijn van het weekend van 20-21 en 22 september, de laatste van donderdag 26 september






  † In Memoriam † vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:28:58 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6237185
wat is ze groot geworden!!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 21:38:19 #16
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_6237297

Nog een lurker hier. Altijd zulke lieve foto'tjes! Ik ben zelf bezig om zwanger te raken en zodra het zover is praat ik hier wel weer verder...

Veel plezier met de zwangerschappen en de babietjes

Groetjes,
Korine

*nagels bijt, paar dagen overtijd*

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_6237682
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:38 schreef Kore het volgende:

Nog een lurker hier. Altijd zulke lieve foto'tjes! Ik ben zelf bezig om zwanger te raken en zodra het zover is praat ik hier wel weer verder...

Veel plezier met de zwangerschappen en de babietjes

Groetjes,
Korine

*nagels bijt, paar dagen overtijd*


Spannend!!! **heftigt duimt***
pi_6237821
Alicia wordt errug leuk om te zien: wat een schatjezeg!!

(Kore...ooooooeeeee!!!)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 22:19:25 #19
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6237939
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:12 schreef Catootje het volgende:
Alicia wordt errug leuk om te zien: wat een schatjezeg!!
Alicia was al erg leuk! Ze wordt alleen steeds leuker!
Ik ga naar bed... trustuh allemaal!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_6238005
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:19 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Alicia was al erg leuk! Ze wordt alleen steeds leuker!
Ik ga naar bed... trustuh allemaal!


Ja dat is zo, maar ik vind haar wel nog leuker worden: mooi koppie, intense oogies...(ik ben iets meer van de wat oudere baby heb ik ontdekt) welterustuh!! Ik ga ook!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6243204
Die van Alicia in bad is echt onwijs leuk!

Nou gisteren heb ik getracht de vervangende dokter te bellen ivm de spruw. Dat kon tussen half 2 en half 3. Die man is werkelijk het hele uur in gesprek geweest
Toen heb ik uiteindelijk de vk maar gebeld (die moeten altijd wel opnemen ) Maar die kon ook niks voorschrijven zonder recept v/d huisarts . Dus ga ik zo de weekenddr. maar bellen....... Wat een getut joh!

ps. Jonas heeft gister voor het eerst bijna 6 uur zonder voeding gedaan! Grote jonguh!

  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2002 @ 09:25:59 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6243252
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 08:52 schreef Sweej het volgende:


Nou gisteren heb ik getracht de vervangende dokter te bellen ivm de spruw. Dat kon tussen half 2 en half 3. Die man is werkelijk het hele uur in gesprek geweest
Toen heb ik uiteindelijk de vk maar gebeld (die moeten altijd wel opnemen ) Maar die kon ook niks voorschrijven zonder recept v/d huisarts . Dus ga ik zo de weekenddr. maar bellen....... Wat een getut joh!

ps. Jonas heeft gister voor het eerst bijna 6 uur zonder voeding gedaan! Grote jonguh!


Wat een gedoe zeg!! Is het niet verstandiger dat de dokter er ook naar kijkt en in Jonas zijn mondje kijkt voordat er een receptje geschreven gaat worden?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6245529
Pfff wij zijn op zoek naar een voetenzak voor in de buggy (buggeboo) Van dat merk zijn ze 89 euro. Niet normaal. Eindelijk een universele gezien bij prenatal die was 37 euro maar nadeel de buitenkant was ook van fleece,niet echt lekker als het regent.
Iemand nog tips waar, en hoe duur?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_6246200
Misschien ka je derzelf iets omheen maken van antiregenstof?

Of je koopt zo'n regenhoes voor een buggy die zijn niet zo vreselijk duur geloof ik. Dat wordt die voetenzak niet nat en zit Bo nog een stuk lekkerder als het regent of als het erg koud is.

pi_6246353
Oh lord, Jorden heeft afgelopen nacht liggen van 3 tot 6 liggen huilen, we zijn met z'n 3-en bek-af!
Heeft-ie nu ongeveer een week last van, sinds de bijwerking van de bmr-prik begon dus. Wordt midden in de nacht huilend wakker, heel boos, en laat zich niet meer kalmeren. Het lijkt er niet op dat hij pijn heeft, maar alleen maar vreselijk boos is. Een paar nachten hebben we hem tussen ons ingenomen. Dat helpt dan even, maar ook dan wordt hij na een uurtje weer wakker en begint te huilen. Sap, melk, eten, het helpt allemaal niet. Een fles in bed meegeven (nadat hij al bij ons heeft gedronken), en hoep, na twee minuten wordt de fles uit bed gegooid, gevolgd door een "oh-oh" en daarna gehuil.

Vannacht ten einde raad maar weer tussen ons in genomen, maar eigenlijk zijn we daar niet zo heel erg voor, want het went (te) snel, en is te onrustig voor ons alledrie. En het helpt dus niet. Hij leek eindelijk te slapen, toen zachtjes terug in z'n eigen bed gelegd, en ja hoor, het begon weer van voren af aan!

Vanaf 6.00 uur heeft hij wel weer geslapen, tot 10.00 uur (zo verschrikkelijk uitgeput was hij (en wij ook btw).

Zou dit nog allemaal bij de bmr horen? Ik heb er nooit zoiets over gelezen, maar het is wel heel toevallig dat het precies een week na die prik begint. Herkent iemand dit? En wat te doen?


Sweej, wat een rare toestand he, met de dokter die je gewoon niet kunt bereiken. Ik hoop dat je inmiddels toch een oplossing hebt gevonden En anders 'gewoon' naar het ziekenhuis; daar moet je geholpen worden en het is ook nog van levensbelang (je kindje moet toch kunnen eten?). Niet dat ik zo'n held ben in dat soort dingen, trouwens...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')