abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:03:37 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_138891977
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom zou je? :P
Hoeft hij straks niet, net voor zijn pensioen, weer baby's luiers om te doen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138895148
kan iemand het premium artikel van de telegraaf lezen? Over waarom Sylvie touriya niet zal helpen met de scheiding. "Sylvie klaar met Touriya"
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_met_Touriya__.html
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2014 @ 09:11:44 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138895229
ik heb het gelezen ja.
touriya heeft geprobeerd om verhalen en foto's vanuit amerika te verkopen
pi_138895259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het gelezen ja.
touriya heeft geprobeerd om verhalen en foto's vanuit amerika te verkopen
printscreen? O+
pi_138895267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het gelezen ja.
touriya heeft geprobeerd om verhalen en foto's vanuit amerika te verkopen
Waarom verbaast dat me weer niet :')
pi_138895301
Nog niet gelezen, maar het stuk

quote:
VERRAAD! – Wat er mis ging tussen de hartsvriendinnen
Ook Sylvie klaar met Touriya

door Evert Santegoeds
Je zou denken dat TOURIYA HAOUD (36) op haar beurt kan uithuilen bij SYLVIE MEIS (36), nu haar huwelijk met de Amerikaanse soapacteur GREG VAUGHAN (40) op de klippen is gelopen. Niets is minder waar. En dat heeft alles te maken met een ontdekking die Sylvie onlangs deed; over hoe Touriya haar heeft verraden… Ze waren elkaars hartsvriendinnen, maar nu na SYLVIE MEIS ook TOURIYA HAOUD gaat scheiden, hoeft de laatste niet te rekenen op hulp en steun van Sylvie. Die liefde tussen de twee is over, na een streek die Touriya Sylvie vanuit Los Angeles leverde…

Aan het begin van deze eeuw woonden ze zelfs samen in Amsterdam, SYLVIE en TOURIYA HAOUD. Beiden ambitieus, beiden op zoek naar een in alle opzichten leuke man die ze ook allebei daadwerkelijk vonden. Sylvie ontmoette RAFAEL VAN DER VAART. De rest is overbekend. En de liefde bracht Touriya zelfs naar Hollywood, waar zij een relatie kreeg met acteur GREG VAUGHAN (40), bekend uit The young and the restless, 90210 en General hospital. Drie zoons met prachtige namen als JATHAN JAMES (6), CAVAN THOMAS (4) en LANDAN REID (2) kwamen voort uit het huwelijk dat in 2006 werd gesloten en nu toch nog onverwacht op de klippen is gelopen.
Hoewel, onverwacht? Een tijdje was al duidelijk dat Touriya in Californië weliswaar ’the American dream’ leefde, maar algemeen is bekend dat die niemand komt aanwaaien… ook haar niet. Greg twitterde het geluk na de geboorte van de laatste, net twee jaar geleden, van de daken: „Mijn leven is gezegend. Mijn geweldige vrouw en ik hebben onze derde zoon verwelkomd: Landan Reid Vaughan.”
Omdat zijn acteerwerk hem nou ook weer geen wéreldfaam opleverde, zocht Greg ook naar andere inkomstenbronnen. Hij begon een productiemaatschappij en Touriya een, met name online, sieradenlijn. Daarnaast deed ze wat modellenwerk in Nederland als gezicht van een keten kapsalons. Half-Marokkaanse Touriya werd bij ons vooral bekend door rollen in de series Costa! en de film Shouf Shouf Habibi! Ze verscheen in campagnes van TOMMY HILFIGER en Replay en werd in Italië de verrassende opvolgster van niemand minder dan NAOMI CAMPBELL in een grote campagne voor een telefoonmaatschappij. Eenmaal in Amerika vielen het werk en de aanbiedingen echter stil.
EENMAAL IN LOS ANGELES WERD DAN OOK NOOIT ECHT DUIDELIJK WAAR TOURIYA HET OVER HAD WANNEER ZIJ IN INTERVIEWS VERTELDE DAT ZIJ, NAAST HAAR DRUKKE WERKZAAMHEDEN, VOLDOENDE TIJD VOOR HAAR GEZIN WILDE OVERHOUDEN.
Ze wilde haar zonen zo min mogelijk aan ‘nanny’ JENNY overlaten; wat vooral de laatste tijd goed moet zijn gelukt. Volgens de openbare registers van de plaatselijke Kamer van Koophandel is haar bedrijfje THV, waarin ze haar activiteiten onderbracht, al een tijdje ‘under suspension’, ofwel in surseance van betaling. En dat lijkt erg op hoe zij destijds vertrok uit haar huis in Amsterdam of hoe zij OGER’s zoon MARTIJN LUSINK nog voor heel wat rekeningen liet opdraaien. Zelfs nadat zij al uit elkaar waren.
Greg Vaughan lijkt gewaarschuwd. Nog maar een half jaar geleden deed zij in een uitgebreid interview met Fabulous Mama voorkomen of het allemaal niet op kan: „Ik ben iemand van work hard, play hard, dus ik heb bedacht dat ik in L.A. twee avonden per week een kok wil. Dan heb ik twee dagen in elk geval niet de stress van het koken (…) Ik ben benieuwd of ik ooit de balans vind tussen werk en de kinderen. Vaak kom ik op kantoor en heb ik nog niets gegeten. Ik ben alleen maar bezig geweest drie kinderen te voeden, maar zelf eet ik niks. En dan is het op kantoor meteen zo druk dat ik het vergeet...”
En ook ’s avonds, na zo’n door haar beschreven ‘drukke’ dag, zou Touriya naar eigen zeggen eens wat minder moeten redderen en meer aan zichzelf denken: „Ik heb OCD, obsessive-compulsive disorder, een dwangstoornis die maakt dat je altijd alles opgeruimd wil hebben. Anders functioneer ik niet. De kinderen weten dat ik niet tegen rotzooi kan. Speelgoed, vieze kleren moet ze dus zelf opruimen. Met dat ze zeggen; dat ruimt mama wel op. Ik ben ook moe.”
Lijkt het een half jaar geleden dus nog allemaal pais en vree in de villa met zwembad van de Vaughans; de eerste tekenen dat mama een en ander mooier voorspiegelt dan het in werkelijkheid is… zijn er ook! Het hoeft geen betoog dat het opzetten van een pr-bedrijf en een juwelenlijn in een overvolle stad als Los Angeles niet meteen de ’talk of the town’ zijn. Voordat de eerste bedrijven hun dure pr-strategie willen laten uitvoeren door een onbekende dame uit Nederland, of voordat JENNIFER ANNISTON en BEYONCÉ een halskettinkje van Touriya dragen en zeggen dat ze nooit meer anders willen, ben je jaren verder. En zoveel tijd en financiële ruimte had zij natuurlijk niet.
Vorig jaar zomer kreeg Touriya in haar villa nog een keer bezoek van Sylvie Meis. Na haar dramatisch verlopen scheiding en de, ook alweer, snelle breuk met haar Franse minnaar GUILLAUME ZARKA dacht zij even rustig op adem te kunnen komen bij de Vaughans. Gedurende haar vakantie, waarbij zij in een hotel verbleef, zocht Sylvie Touriya elke dag op. En het was als vanouds, viel te zien op de foto’s die van de twee werden gemaakt terwijl zij aan het shoppen waren op de beroemde Rodeo Drive. Ze lunchten en gingen met Touriya’s kinderen naar het strand. Het was de eerste onbezorgde vakantie tot er voor Sylvie iets verschrikkelijks gebeurde…
Intieme details
Guillaume Zarka had het verhaal over zijn romance aan een Duits blad verkocht en de meest intieme details van zijn ervaringen met Sylvie met een journaliste gedeeld. Voor Sylvie was het na een telefoontje waarin haar dat werd verteld alsof de ‘Big one’ was begonnen; de grote aardbeving waar ze in Los Angeles zo bang voor zijn. Aangeslagen keerde zij terug naar Duitsland, waar zij haar advocaten de opdracht gaf – koste wat kost – publicatie van het aangekondigde tweede deel te voorkomen. Dat verscheen in een sterk afgezwakte, en waarschijnlijk door Sylvie geaccordeerde, gekuiste versie.
Het afscheid van Touriya was dus niet al te vrolijk. En zoals nu blijkt ook nog eens definitief! De afgelopen maand werd Sylvie door een Duits blad gewaarschuwd dat er vanuit Amerika foto’s en privégeheimen te koop werden aangeboden door iemand die wel een goede vriendin van haar moest zijn; zoveel beweerde deze bron te weten. Pas toen het blad op de aanbieding in ging en de bron haar naam prijsgaf, viel voor Sylvie een en ander op zijn plaats. En bleek deze ‘mevrouw Vaughan’ haar eigen vriendin Touriya te zijn, die Sylvie’s hartsgeheimen voor duizenden dollars wilde prijsgeven!
Het lijkt er dus niet op dat Sylvie tot elke wederdienst bereid is, nu Touriya zwaar in de (financiële) problemen zit en haar Amerikaanse droom in duigen ligt nu Greg en zij hun huwelijk zagen stranden. Haar wacht zeker een moeizame scheiding. Touriya zal na het debacle wellicht terug willen naar Nederland, maar Greg Vaughn zal zijn in Amerika geboren kinderen niet graag naar Europa zien vertrekken. Het lijkt erop dat de ‘Big one’ er daar nu echt aan zit te komen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 april 2014 @ 09:20:13 #157
22592 crew  Ole
pi_138895368
Dat is toch wel erg hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138895393
Hoe die Evert het allemaal schrijft, wat een relnicht :') Volgens mij heeft ie een paar keer zijn handdoek op zijn stoel moeten vervangen :')
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2014 @ 09:27:07 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_138895470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe die Evert het allemaal schrijft, wat een relnicht :') Volgens mij heeft ie een paar keer zijn handdoek op zijn stoel moeten vervangen :')
heb je toevallig gistermiddag privénieuws van de telegraaf bekeken?
wat een gif en venijn zit er in die heks van een mariette oosterwijk.
de berichten zelf vind ik niet zo heel interessant, maar dat giftige verkneukelen, gatver wat en eng naar mens moet dat zijn. http://www.telegraaf.nl/t(...)_geregisseerd__.html
pi_138895503
En een stuk wat niet helemaal correct is...het bezoekje van Syl aan LA wat halsoverkop verbroken moest worden vanwege het interview van Zarka was in augustus, in oktober zijn Syl en Tour nog gezellig naar Miami geweest. Het afscheid in LA was dus niet zo definitief als Evert nu doet voorkomen.
pi_138895637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb je toevallig gistermiddag privénieuws van de telegraaf bekeken?
wat een gif en venijn zit er in die heks van een mariette oosterwijk.
de berichten zelf vind ik niet zo heel interessant, maar dat giftige verkneukelen, gatver wat en eng naar mens moet dat zijn. http://www.telegraaf.nl/t(...)_geregisseerd__.html
Omg :') Wat een eng wijf zeg. /Ze is wel mooi van buiten, maar ik weet niet of ze zo mooi is van binnen :')

Nee jij trekt volle zalen om daar aan tafel schaamteloos te roddelen
pi_138895933
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
Anglicisme/letterlijk vertaald uit semi-spreektaal: "His wife of 23 years" = zijn vrouw met wie hij al 23 jaar getrouwd is ;)
idd. foutje. :s)
pi_138905093
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef kvd het volgende:
Nog niet gelezen, maar het stuk

[..]

In een café las ik deze week nog een groot interview met Touryia - volgens mij was het wederom de onvolprezen 'Jackie', waarin ook Syl destijds zo diepgravend werd geïnterviewd - en daaruit bleken duidelijk de 'Europese' ambities van Touriya: ze wilde met haar pr-bureau een revolutie ontketenen in Nederland, want hier zagen alle BN'ers er hetzelfde uit, allemaal Sylvie-klonen, en zoiets zou in Hollywood absolúút niet worden geaccepteerd. Dus. Daar zag Touriya wel een gat in de markt, zeg maar :') |:(

Het plan was dat ze de sterren een eigen stijl zou aanmeten, heel revolutionair inderdaad, waardoor ze dus herkenbaar zouden zijn als zichzelf, en niet als de zoveelste Sylvie-kloon. Nee, laat die Touriya maar schuiven, die kent het klappen van de pr-zweep wel _O-

Zichzelf weet ze dan wel weer handig te promoten, dat moet gezegd :)
pi_138907423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb je toevallig gistermiddag privénieuws van de telegraaf bekeken?
wat een gif en venijn zit er in die heks van een mariette oosterwijk.
de berichten zelf vind ik niet zo heel interessant, maar dat giftige verkneukelen, gatver wat en eng naar mens moet dat zijn. http://www.telegraaf.nl/t(...)_geregisseerd__.html
Wow ja. Ze deed niet eens haar best om haar afschuw te verbergen. Hierbij vergeleken lijkt zelfs Albert objectief, integer en minder vals.
pi_138972202
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:10 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

In een café las ik deze week nog een groot interview met Touryia - volgens mij was het wederom de onvolprezen 'Jackie', waarin ook Syl destijds zo diepgravend werd geïnterviewd - en daaruit bleken duidelijk de 'Europese' ambities van Touriya: ze wilde met haar pr-bureau een revolutie ontketenen in Nederland, want hier zagen alle BN'ers er hetzelfde uit, allemaal Sylvie-klonen, en zoiets zou in Hollywood absolúút niet worden geaccepteerd. Dus. Daar zag Touriya wel een gat in de markt, zeg maar :') |:(

Het plan was dat ze de sterren een eigen stijl zou aanmeten, heel revolutionair inderdaad, waardoor ze dus herkenbaar zouden zijn als zichzelf, en niet als de zoveelste Sylvie-kloon. Nee, laat die Touriya maar schuiven, die kent het klappen van de pr-zweep wel _O-

Zichzelf weet ze dan wel weer handig te promoten, dat moet gezegd :)
Sylvie Klonen? Leontine Borsato klonen eerder denk ik want die had Leco als eerste ontdekt.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:34:19 #166
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138973626
Giel Beelen en Guilia uit elkaar

Giel Beelen en zijn vriendin Guilia hebben een punt gezet achter hun relatie. Hoewel de breuk al een paar maanden achter hen ligt, sprak de presentator er in zijn radioprogramma nu voor het eerst openlijk over.

De twee zijn vijf jaar samen geweest. In het begin van de relatie was er veel ophef over het leeftijdsverschil van 13 jaar. Guillia Wolthuis was 18 toen de relatie begon en Giel 31. In 2012 hadden de twee nog trouwplannen.

Giel laat weten dat ze een fantastische tijd samen hebben gehad en dat hij een lastig iemand is om mee samen te zijn.

'Ik kijk gewoon met heel veel respect terug op de afgelopen vijf jaar, vertelde hij in zijn ochtendshow op 3FM. 'Iedereen had zijn mening klaar in het begin omdat ze zo jong was, maar daar is het zeker niet op stukgelopen. Sterker nog, Guilia heeft me ontzettend veel geleerd en veel gebracht in het leven en we hebben mooie dingen meegemaakt. Maar het is beter zo. Meer heb ik er ook niet over te zeggen'.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139072428
quote:
Uma Thurman verbreekt verloving
van onze redactie

Uma Thurman heeft haar verloving met multimiljonair Arki Busson verbroken.

Dat schrijft Daily Mail.

De geruchten ontstonden nadat de actrice op 8 april zonder verloofde én zonder trouwring een gala bezocht. "Arki zou eigenlijk komen, maar het is duidelijk dat hij afwezig was omdat hij en Uma niet meer samen zijn", vertelt een bron.

De langeafstandsrelatie tussen de twee zou de reden van de breuk zijn. "Uma woont in New York terwijl Arki in Londen zit. Hij wordt al sinds oktober, toen hij alleen naar een Halloweenfeestjes ging, steeds zonder Uma gezien", gaat de bron verder. "Ze zijn nog een of twee keer samen naar een evenement geweest, maar zagen er toen ongelukkig uit."

Thurman en Busson hebben samen een kindje.
pi_139073044
Opvallend hoe pro-Sylvie Evert Santegoeds altijd is. Sylvie is nooit fout, altijd is een ander fout.
Blijkbaar een goeie deal gesloten met haar wat betreft interviews.
pi_139095847
Afwachten hoe de "scheiding" van Touriya ervoor staat. Moet ineens denken aan het scenario eerder gepost over hoe ze nu toch zou terug krabbelen en eieren voor haar geld zou kiezen nu Sylvie afvalt.

(Telegraaf, zo 20 apr 2014, 22:37)
Touriya Haoud viert Pasen met ex

van onze redactie
Hoewel Touriya Haoud onlangs haar scheiding van Greg Vaughan aankondigde, vierde ze de Pasen nog wel als 'happy family'.

Foto: ANP Kippa
Dat laat het Marokkaanse model weten op haar Instagram-pagina.
Touriya plaatste een foto van haar kinderen met de tekst: "Fijne Pasen sil_fash gregvaughan."
In een van de hashtags die Haoud plaatste bij de foto staat 'happy family'. Het lijkt erop alsof Touriya hiermee wil zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht is.
De brunette kondigde op 14 april haar scheiding aan op social media: "Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan".
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_139102281
quote:
13s.gif Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef suzebol75 het volgende:
Afwachten hoe de "scheiding" van Touriya ervoor staat. Moet ineens denken aan het scenario eerder gepost over hoe ze nu toch zou terug krabbelen en eieren voor haar geld zou kiezen nu Sylvie afvalt.
Het bericht van uit elkaar gaan, is in ieder geval bij beiden al verwijderd op Instagram. ;)
pi_139102458
quote:
13s.gif Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef suzebol75 het volgende:
Afwachten hoe de "scheiding" van Touriya ervoor staat. Moet ineens denken aan het scenario eerder gepost over hoe ze nu toch zou terug krabbelen en eieren voor haar geld zou kiezen nu Sylvie afvalt.

(Telegraaf, zo 20 apr 2014, 22:37)
Touriya Haoud viert Pasen met ex

van onze redactie
Hoewel Touriya Haoud onlangs haar scheiding van Greg Vaughan aankondigde, vierde ze de Pasen nog wel als 'happy family'.

Foto: ANP Kippa
Dat laat het Marokkaanse model weten op haar Instagram-pagina.
Touriya plaatste een foto van haar kinderen met de tekst: "Fijne Pasen sil_fash gregvaughan."
In een van de hashtags die Haoud plaatste bij de foto staat 'happy family'. Het lijkt erop alsof Touriya hiermee wil zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht is.
De brunette kondigde op 14 april haar scheiding aan op social media: "Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan".
Ze hebben toch drie kinderen. Kan me voorstellen dat als je goed uit elkaar bent gegaan dat je af en toe zulke dagen bij elkaar bent voor de kinderen. Overigens staat de Twitternaam van haar man (en die van de moeder van een van de kinderen) erbij genoemd, maar dat betekent natuurlijk niet dat zij samen zijn.
Overigens staat er #happy #family. Dat is toch iets anders dan #happyfamily. En alleen een foto van de kinderen. We'll see. Het blijft een vreemd geval, die Touriya. Niets verbaast mij meer.
touriyavaughan twitterde op zondag 20-04-2014 om 20:47:43 Happy Easter❤️❤️ sil_fash @greg_vaughan #sunday#boys#fun#easter#happy#family#coolkids http://t.co/SDf4OHhx97 reageer retweet
  maandag 21 april 2014 @ 09:52:37 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139102549
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:45 schreef bloempje-moi het volgende:

Overigens staat de Twitternaam van haar man (en die van de moeder van een van de kinderen) erbij genoemd,

Huh? Zijn ze niet alledrie van Touriya?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139102593
quote:
11s.gif Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huh? Zijn ze niet alledrie van Touriya?
Er staan vier kinderen op die foto. Drie van Touriya en die met dat afrokapsel van die sil_fash
(zie: http://instagram.com/sil_fash#)
  maandag 21 april 2014 @ 10:08:34 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139102791
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:55 schreef bloempje-moi het volgende:

Er staan vier kinderen op die foto. Drie van Touriya en die met dat afrokapsel van die sil_fash
(zie: http://instagram.com/sil_fash#)
Aha! Thanks voor de opheldering.
En wat een good looking familie, die 'fash'-es!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139103071
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:31 schreef Michellee het volgende:

[..]

Het bericht van uit elkaar gaan, is in ieder geval bij beiden al verwijderd op Instagram. ;)
Ze hebben Pasen samen gevierd:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)d-viert-pasen-met-ex
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')