abonnement Unibet Coolblue
pi_138208940
ondertussen wel weer online maar met een LQ
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:13:23 #277
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138220750
Ik wil vanavond al mijn runes pages aanpakken. Het is nu 1 grote mengelmoes van alles en nog wat :D

Wat voor runes pakken jullie voor een ap mid? Mpen of hybridpen reds, Armor yellow, mres of ap blue scaling of flat? En ap quints?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:27:56 #278
424815 DeDelicatesse
Waarbij. Aardbei.
pi_138221096
Ik heb ap quints, mpen reds, armor yellows en scaling ap op ap mid. Dat is gangbaar geloof ik. Hybridpen kan je doen, maar hang erg van de champion die je speelt af, bijvoorbeeld op akali kan hybridpen wel. Wanneer de armor yellow generfed gaat worden denk ik dat ik overstap op scaling hp of hp flat of misschien mregen.
pi_138221179
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wil vanavond al mijn runes pages aanpakken. Het is nu 1 grote mengelmoes van alles en nog wat :D

Wat voor runes pakken jullie voor een ap mid? Mpen of hybridpen reds, Armor yellow, mres of ap blue scaling of flat? En ap quints?
Ik gebruik hetzelfde als DeDelicatesse hierboven op de blues na. Ik gebruik daar flat MR ipv scaling AP.
~Si vis amari, ama~
pi_138221576
Dat Ryze tho! (is al ff aan het laden en staat nu pas op 50% ofzo) dit wordty een lag/flame game! ik update later XD

Geen flame game wel een game die als 4v5 begon en we het als nog veel te moeilijk hadden door goed werk van de 4 die over bleven
en zelfs toen het 3v5 werd hadden we nog veel teveel moeite door de lee/fiora/ez
GG voor hun

uiteindelijk wel gewonnen

[ Bericht 54% gewijzigd door Liandri op 27-03-2014 12:27:04 ]
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:57:13 #281
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138221841
Hm. Dan haal ik wissel ik m'n hybrids weer voor Mpen. Heb toch pages zat. Dus dan maak ik er 1 met ap blue en de ander met mr blue. Afhankelijk van de champ ik dan tegen me krijg
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138224387
Ligt het aan mij of zorgt S4 ervoor dat het geen fuck meer uit maakt of je goed of slecht speelt zolang je maar 50% wint? Ik ben veel beter dan toen ik in S3 speelde maar toch is mijn winrating exact 50%. Ook als ik heel goed speel lijkt dat geen fuck uit te maken want het team met beter champions wint gewoon. Iedereen is tanky en goede play-offs hebben maar weinig invloed.

op ten duur kom ik wel in plat of hoger want 25 erbij en 15 eraf maar het is echt kaaaaanker saai als elke game gewoon geluk is. Ik heb nog nooit zo weinig enthousiasme gehad in ranked als nu. Wanneer noob tanks en junglers met hun noob plays gewoon games winnen lijkt het net of je met een dobbelsteen gooit en kinderen met syndroom van down ook gewoon kunnen winnen. Je ziet nergens een play en zelf plays maken doet gewoon niks met je winrating.

Riot zei wel ergens "Number of interseting games increased by 20%" met andere woorden: alles is gehomogeniseerd en de noobs staan dichter bij de pros. Althans, zo voelt het nu best wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door dustbrain op 27-03-2014 13:39:23 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_138225663
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef dustbrain het volgende:
Ligt het aan mij of zorgt S4 ervoor dat het geen fuck meer uit maakt of je goed of slecht speelt zolang je maar 50% wint? Ik ben veel beter dan toen ik in S3 speelde maar toch is mijn winrating exact 50%. Ook als ik heel goed speel lijkt dat geen fuck uit te maken want het team met beter champions wint gewoon. Iedereen is tanky en goede play-offs hebben maar weinig invloed.

op ten duur kom ik wel in plat of hoger want 25 erbij en 15 eraf maar het is echt kaaaaanker saai als elke game gewoon geluk is. Ik heb nog nooit zo weinig enthousiasme gehad in ranked als nu. Wanneer noob tanks en junglers met hun noob plays gewoon games winnen lijkt het net of je met een dobbelsteen gooit en kinderen met syndroom van down ook gewoon kunnen winnen. Je ziet nergens een play en zelf plays maken doet gewoon niks met je winrating.

Riot zei wel ergens "Number of interseting games increased by 20%" met andere woorden: alles is gehomogeniseerd en de noobs staan dichter bij de pros. Althans, zo voelt het nu best wel.
Nee hoor. Het betere team wint nog steeds in 95% van de gevallen. Dat jij de betere speler bent zegt niks over je team echter. Dat je winrate 50% blijft betekend júist dat het systeem werkt, want je wordt goed gematched qua teamniveau schijnbaar.

Dat weet je zelf ook, want jij bent notabene degene die dat altijd uitlegd...
pi_138225992
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Nee hoor. Het betere team wint nog steeds in 95% van de gevallen. Dat jij de betere speler bent zegt niks over je team echter. Dat je winrate 50% blijft betekend júist dat het systeem werkt, want je wordt goed gematched qua teamniveau schijnbaar.

Dat weet je zelf ook, want jij bent notabene degene die dat altijd uitlegd...
Leer lezen, en als dat niet helpt ben je waars te dom om het te begrijpen dus laat dan maar.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:32:51 #285
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138226115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Leer lezen, en als dat niet helpt ben je waars te dom om het te begrijpen dus laat dan maar.
Normaal en fatsoenlijk reageren is niet je sterkste kant, is het niet ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138226204
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Normaal en fatsoenlijk reageren is niet je sterkste kant, is het niet ?
Ligt maar net aan het niveau. Hier is het niveau doorgaans laag dus ben ik soms wat grof, maar elders op forums die bijvoorbeeld over natuurkunde gaan ben ik veel beleefder.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:01:12 #287
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_138226905
Na 2 uur en 33 minuten in de queue om in te loggen, komt er tot mijn toch eens mooi ''Calculating'' te staan joh :D Nog eens 27 minuten in de queue :') Daarna ga je in-game, krijg je een match met 2 flamers terwijl je 33/9/17 gaat, en dan gaan de servers weer plat. Ik stop nu direct met deze game, ben er klaar mee.... Schijtcommunity, de servers vallen er geregeld uit, en ze nerfen meestal ook nog de underplayed/niet al te sterke champions :D
pi_138226927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ligt maar net aan het niveau. Hier is het niveau doorgaans laag dus ben ik soms wat grof, maar elders op forums die bijvoorbeeld over natuurkunde gaan ben ik veel beleefder.
Hier is het niveau laag door reacties als die van jouw. Volgens mij reageer ik namelijk heel fatsoenlijk. Mensen dom noemen is iets wat de meeste internethelden tegenwoordig doen. Het is ook niet het meest slimme om hoog of laag niveau gelijk trekken aan grof of beleefd gedrag, maar dat laten we maar in het midden.

Ondertussen zet je in één post kinderen met down syndroom in de zeik, en gebruik je de ziekte kanker om iets kracht bij te zetten. Iets wat overduidelijk duidt op weinig levenservaring of dringende behoefte aan heropvoeding.

Maar weet je, ga zo door, duldt geen tegenspraak en zo wordt je vanzelf het alfa mannetje wat je wil zijn.
pi_138227199
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef dustbrain het volgende:
Ligt het aan mij of zorgt S4 ervoor dat het geen fuck meer uit maakt of je goed of slecht speelt zolang je maar 50% wint? Ik ben veel beter dan toen ik in S3 speelde maar toch is mijn winrating exact 50%. Ook als ik heel goed speel lijkt dat geen fuck uit te maken want het team met beter champions wint gewoon. Iedereen is tanky en goede play-offs hebben maar weinig invloed.

op ten duur kom ik wel in plat of hoger want 25 erbij en 15 eraf maar het is echt kaaaaanker saai als elke game gewoon geluk is. Ik heb nog nooit zo weinig enthousiasme gehad in ranked als nu. Wanneer noob tanks en junglers met hun noob plays gewoon games winnen lijkt het net of je met een dobbelsteen gooit en kinderen met syndroom van down ook gewoon kunnen winnen. Je ziet nergens een play en zelf plays maken doet gewoon niks met je winrating.

Riot zei wel ergens "Number of interseting games increased by 20%" met andere woorden: alles is gehomogeniseerd en de noobs staan dichter bij de pros. Althans, zo voelt het nu best wel.
Het is wel een groot deels geluk merk ik zelf ook. Was plat 1 ben nu plat 4. Als je team pauper is kan je gewoon niks. Het hele team moet meewerken. Maar ik merk tegenwoordig ook dat het een solo game is geworden.

WELL I WON MY LANE. YOU DIDNT NOOB.
pi_138228620
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wil vanavond al mijn runes pages aanpakken. Het is nu 1 grote mengelmoes van alles en nog wat :D

Wat voor runes pakken jullie voor een ap mid? Mpen of hybridpen reds, Armor yellow, mres of ap blue scaling of flat? En ap quints?
ligt aan de matchup. Mijn standaard is mpen marks armor seals mr glyphs ap quints. Alles flat.
Because you know i'm all about that ass
pi_138228855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:01 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Hier is het niveau laag door reacties als die van jouw. Volgens mij reageer ik namelijk heel fatsoenlijk. Mensen dom noemen is iets wat de meeste internethelden tegenwoordig doen. Het is ook niet het meest slimme om hoog of laag niveau gelijk trekken aan grof of beleefd gedrag, maar dat laten we maar in het midden.

Ondertussen zet je in één post kinderen met down syndroom in de zeik, en gebruik je de ziekte kanker om iets kracht bij te zetten. Iets wat overduidelijk duidt op weinig levenservaring of dringende behoefte aan heropvoeding.

Maar weet je, ga zo door, duldt geen tegenspraak en zo wordt je vanzelf het alfa mannetje wat je wil zijn.
Standaard reacties van hem
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:32:46 #292
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138229907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef blow... het volgende:

[..]

ligt aan de matchup. Mijn standaard is mpen marks armor seals mr glyphs ap quints. Alles flat.
Ik heb nu een mooie mix van allerlei pages ad, ap en supp. Heb nu 14 pages gevuld. Heb er dan nog 2 over voor special runes *O*. Gaan es ff kijken waarmee ik die ga vullen voor champs die ik veel speel

[ Bericht 4% gewijzigd door pl4kkie op 27-03-2014 16:40:23 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138230500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb nu een mooie mix van allerlei pages ad, ap en supp. Heb nu 14 pages gevuld. Heb er dan nog 2 over voor special runes *O*. Gaan es ff kijken waarmee ik die ga vullen voor champs die ik veel speel
ik heb 2 pages :D
Because you know i'm all about that ass
pi_138231069
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:57 schreef pl4kkie het volgende:
Hm. Dan haal ik wissel ik m'n hybrids weer voor Mpen. Heb toch pages zat. Dus dan maak ik er 1 met ap blue en de ander met mr blue. Afhankelijk van de champ ik dan tegen me krijg
Ik wil wel hybrids gaan kopen, bijvoorbeeld voor Le Blanc en Ahri. Dan doet mijn auto poke wat meer
~Si vis amari, ama~
pi_138231378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik wil wel hybrids gaan kopen, bijvoorbeeld voor Le Blanc en Ahri. Dan doet mijn auto poke wat meer
niet doen op lb. Geen idee hoe het op ahri is.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:18:24 #296
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138231498
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef blow... het volgende:

[..]

niet doen op lb. Geen idee hoe het op ahri is.
Waarom niet doen op lb?

Heb wat gezocht op google. Dit is denk ik wel een goede redenering tussen hybrid's of flat mp

quote:
Situational. Get MPen since it's cheap and works for almost any AP Mid.

Hybrid Pen marks work the best on AP mids with long range AA if your laning against a melee mid. If you're both ranged you won't get to AA much to make use of it unless you want to be in spell range.

The only Mids that really use hybrid marks in almost any lane is Diana and Fizz. And even then MPen is acceptable.
---
I suppose if people thought about real issues and needs instead of manufactured desires, the economy would collapse and we'd have total anarchy.


[ Bericht 43% gewijzigd door pl4kkie op 27-03-2014 17:32:49 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138231942
Vind hybrid marks op een AP mid sowieso wel chill, je autoattacks helpen voor goede poke en het is gemakkelijker om er mee te lasthitten.
pi_138231987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vind hybrid marks op een AP mid sowieso wel chill, je autoattacks helpen voor goede poke en het is gemakkelijker om er mee te lasthitten.
Precieserino
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
pi_138232007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:34 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Precieserino
Alleen vraag ik me nu zojuist iets af, arm pen helpt niet eens op minions of wel?
pi_138232038
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:34 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

Alleen vraag ik me nu zojuist iets af, arm pen helpt niet eens op minions of wel?
hmm weet ik eigenlijk niet. als ze armor hebben vast wel :P
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')