abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:38:13 #151
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_138657303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Middeleeuws gedoe is niks voor mij, dan vallen GoT (wel geprobeerd 5 afleveringen) en Vikings al af, the Americans vond ik matig, niet interessant genoeg om verder te kijken. Banshee en House of Cards ga ik dus een kans geven en Justified ken ik nog niet.
Ja maar kom op The Americans matig is gewoon niet waar. Dan leg je de lat extreem hoog. Dat is een supergoeie serie, spannend, goed geacteerd, cliffhangers, goed verhaal etc etc. Seizoen 2 krijgt zelfs op Metacritic een gigantisch hoog cijfer, inde buurt van Justified bv.

Dan weet ik niet wat in jouw ogen dan wel goeie series zijn maar die kun je dan op 1 hand tellen waarschijnlijk. Dat is dus gewoon niet objectief.

Ter vegelijking: True Detective kreeg op Metacritit een 8,7, tweede seizoen van The Americans een 8,8.
Feyenoord!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:39:00 #152
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_138657324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Banshee is geniaal ja :)

Black Sails is wel oke, maar tot nu toe ook niet meer dan dat. Het sfeertje is heerlijk, maar het is vooral heel veel gelul met een gros aan minder interessante subplotten. De paar afleveringen dat ze daadwerkelijk op zee zaten waren direct ook met afstand de beste/leukste.
Hmm das wel jammer. Niet op het level van Spartacus dus? Waar zou je het mee vergelijken?
Feyenoord!
pi_138657366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja maar kom op The Americans matig is gewoon niet waar. Dan leg je de lat extreem hoog. Dat is een supergoeie serie, spannend, goed geacteerd, cliffhangers, goed verhaal etc etc. Seizoen 2 krijgt zelfs op Metacritic een gigantisch hoog cijfer, inde buurt van Justified bv.

Dan weet ik niet wat in jouw ogen dan wel goeie series zijn maar die kun je dan op 1 hand tellen waarschijnlijk. Dat is dus gewoon niet objectief.
Ik ben het er ook niet mee eens, maar dat is gewoon zijn mening. JDx is vaak ook wel wat van de wat meer luchtigere en snellere series (zeg ik op basis van posts uit het verleden) en dan kan dit gewoon minder je ding zijn. Had eigenlijk niet verwacht dat hij The Wire tof zou vinden ook :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:41:23 #154
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_138657411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens, maar dat is gewoon zijn mening. JDx is vaak ook wel wat van de wat meer luchtigere en snellere series (zeg ik op basis van posts uit het verleden) en dan kan dit gewoon minder je ding zijn. Had eigenlijk niet verwacht dat hij The Wire tof zou vinden ook :)
Aha op die fiets. Van die Chuck series ofzo? Daar heb ik een paar afleveringen van gezien maar dat vond ik echt helemaal niks.

Justified is ook wel wat luchtig, misschien is dat wat voor hem. Of Lilyhammer.
Feyenoord!
pi_138657467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hmm das wel jammer. Niet op het level van Spartacus dus? Waar zou je het mee vergelijken?
Spartacus in een piratenjasje was waar ik op hoopte, maar dat is het zeker niet nee. Daarvoor is er te weinig actie en luchtigheid. Dit is toch een stuk serieuzer en trager. Zou het nergens mee durven vergelijken eigenlijk. Piratenseries zijn sowieso erg schaars. Het is wel echt een doorlopend verhaal, maar het kan me gewoon nog niet echt pakken. Zoals gezegd vind ik de setting en het hele wereldje wel erg tof waardoor ik wel blijf kijken voorlopig. Hoop dat ze in seizoen 2 dan wat meer kunnen bieden. Scènes op het land zijn ook allemaal wat makkelijker en goedkoper voor ze I guess.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:44:31 #156
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_138657532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Spartacus in een piratenjasje was waar ik op hoopte, maar dat is het zeker niet nee. Daarvoor is er te weinig actie en luchtigheid. Dit is toch een stuk serieuzer en trager. Zou het nergens mee durven vergelijken eigenlijk. Piratenseries zijn sowieso erg schaars. Het is wel echt een doorlopend verhaal, maar het kan me gewoon nog niet echt pakken. Zoals gezegd vind ik de setting en het hele wereldje wel erg tof waardoor ik wel blijf kijken voorlopig. Hoop dat ze in seizoen 2 dan wat meer kunnen bieden. Scènes op het land zijn ook allemaal wat makkelijker en goedkoper voor ze I guess.
Tja jammer. Had op meer gehoopt. Maar er komt als het goed is in ieder geval nog 1 nieuwe piratenserie met John Malkovic dit jaar. Maar dat zal ook geen Spartacus in een piratenjasje worden, lijkt me.
Feyenoord!
pi_138657609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens, maar dat is gewoon zijn mening. JDx is vaak ook wel wat van de wat meer luchtigere en snellere series (zeg ik op basis van posts uit het verleden) en dan kan dit gewoon minder je ding zijn. Had eigenlijk niet verwacht dat hij The Wire tof zou vinden ook :)
Haha inderdaad, Breaking Bad vind ik de beste serie ever, de leukste vind ik nog steeds Entourage, zeker ook genoten van de eerste seizoenen Chuck, maar dat kwam niet in de buurt van Entourage.

The Wire vinden we erg tof thuis, maar ook bij vlagen hoor, soms iets te traag, vind de actie op straat heel leuk, maar politiek geneuzel tussen Lieutenant en de Mayor ofzo vind ik niks, kan ik ook slecht volgen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:00:47 #158
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_138660068
de netflix serie Hemlock Grove vond ik ook wel de moeite waard, met Famke Janssen. Niet de beste serie vd laatste jaren ofzo maar wel vermakelijk, duister, vleugje horror en mysterieus.

Hemlock Grove (TV Series 2013– ) - IMDb
pi_138667566
Als programmeur moet ik Silicon Valley natuurlijk leuk vinden, ben niet zo'n fan van die Google woohoo wij zijn de beste mentaliteit, maar volgens mij maken ze dat juist een beetje belachelijk.

Nu Banshee proberen.
pi_138668007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef JDx het volgende:
Als programmeur moet ik Silicon Valley natuurlijk leuk vinden, ben niet zo'n fan van die Google woohoo wij zijn de beste mentaliteit, maar volgens mij maken ze dat juist een beetje belachelijk.

Nu Banshee proberen.
Dat werd juist vooral belachelijk gemaakt idd :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:00 schreef planethugo het volgende:
de netflix serie Hemlock Grove vond ik ook wel de moeite waard, met Famke Janssen. Niet de beste serie vd laatste jaren ofzo maar wel vermakelijk, duister, vleugje horror en mysterieus.

Hemlock Grove (TV Series 2013– ) - IMDb
Hele rare serie is dat, maar ik vond hem ook wel vermakelijk. Krijgt dat wel een vervolg of is het gecancelled?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:41:58 #161
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_138669265
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat werd juist vooral belachelijk gemaakt idd :)

[..]

Hele rare serie is dat, maar ik vond hem ook wel vermakelijk. Krijgt dat wel een vervolg of is het gecancelled?
Wikipedia:
On June 19, 2013, Netflix renewed Hemlock Grove for a second season of 10 episodes, to air in 2014.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_138669428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:41 schreef DoomCow het volgende:

[..]

Wikipedia:
On June 19, 2013, Netflix renewed Hemlock Grove for a second season of 10 episodes, to air in 2014.
^O^
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:25:23 #163
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138675288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef JDx het volgende:
Als programmeur moet ik Silicon Valley natuurlijk leuk vinden, ben niet zo'n fan van die Google woohoo wij zijn de beste mentaliteit, maar volgens mij maken ze dat juist een beetje belachelijk.

Nu Banshee proberen.
Ik vond het wel grappig :@ Juist omdat die kantoren er ook echt zo uit zien met alle vreemde slaap/massagestoelen en de t-shirts die er gedragen worden. Aan de ene hand klopt het dus wel wat ze zeggen en dat maakt het voor mij juist nog grappiger.
吴 曼 迪
  woensdag 9 april 2014 @ 09:13:59 #164
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_138680822
Afgelopen maandag heb ik na GoT ook Silicon Valley gekeken. Zelf ben ik een webdeveloper en vond het wel vermakelijk om te zien! Houd wel van dit soort series/films.

Leuk ook dat Martin Starr hierin meedoet (Freaks and Geeks). Blijft toch in zijn geek modus :)

Silicon Valley (TV Series 2014– ) - IMDb
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_138718981
Gisteren 2 afleveringen gekeken van Banshee, maar het is een beetje kwaliteitje Under the Dome (of Arrow is ook zoiets, wel geinig eerst, maar te nep om lang te blijven volgen) is het niet? Zoveel toevallige dingen, alles is voorspelbaar, een aantal facepalms, wordt dat nog beter of blijft het gewoon zo?

Vanavond House of Cards eens proberen.

Verder nog iets te proberen?
pi_138719408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef JDx het volgende:
Gisteren 2 afleveringen gekeken van Banshee, maar het is een beetje kwaliteitje Under the Dome (of Arrow is ook zoiets, wel geinig eerst, maar te nep om lang te blijven volgen) is het niet? Zoveel toevallige dingen, alles is voorspelbaar, een aantal facepalms, wordt dat nog beter of blijft het gewoon zo?

Vanavond House of Cards eens proberen.

Verder nog iets te proberen?
het is een actieserie waarbij je denk ik even aan de niet altijd realistische stijl moet wennen. Maar het is absoluut geen serie in de categorie die jij noemt. Ik schat Banshee hoger in
  donderdag 10 april 2014 @ 11:16:05 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138720262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef JDx het volgende:
Gisteren 2 afleveringen gekeken van Banshee, maar het is een beetje kwaliteitje Under the Dome (of Arrow is ook zoiets, wel geinig eerst, maar te nep om lang te blijven volgen) is het niet? Zoveel toevallige dingen, alles is voorspelbaar, een aantal facepalms, wordt dat nog beter of blijft het gewoon zo?
Ah nee, joh. Banshee is aanzienlijk beter dan die twee die jij noemt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138720374
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah nee, joh. Banshee is aanzienlijk beter dan die twee die jij noemt.
Misschien kijk ik teveel tv, maar ik zei in ep1 meteen al dat ie richting een ex oid zou gaan, dan ergens in de tuin zou staan te stalken oid en voordat die Rave in ep2 begon al och dan gaat dat kind (waarsch zn dochter) heen, pakt hij bijna de organisatie, ziet ie van hoog dat kind, gaat ie die redden en thuisbrengen en kijkt de ma sneaky van, wow hij is toch wel een goeie kerel.

Dat is toch al 100 keer zo gedaan met ex-cons? Het wordt dus nog beter?

Ik ga iig House of Cards proberen vanavond en als we klaar zijn met the Wire geef ik Banshee nog een kans of House of Cards, verder is er niet veel meer wat ik wil proberen.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:22:25 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138720458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Misschien kijk ik teveel tv, maar ik zei in ep1 meteen al dat ie richting een ex oid zou gaan, dan ergens in de tuin zou staan te stalken oid en voordat die Rave in ep2 begon al och dan gaat dat kind (waarsch zn dochter) heen, pakt hij bijna de organisatie, ziet ie van hoog dat kind, gaat ie die redden en thuisbrengen en kijkt de ma sneaky van, wow hij is toch wel een goeie kerel.
Als je je daar druk om gaat maken, dan raad ik je aan helemaal niks meer te gaan kijken. Kun je House of Cards ook wel gaan overslaan.

Banshee is een lekkere luchtige serie met veel actie. Niks vervelends aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138720671
Shameless, Breaking Bad, The Wire, zijn totaal andere series.

Ik hoef geen zoveelste op CSI gebaseerde serie of cop + iemand (ex-con/psychopaat/psychisch gestoorde/sherlock-achtig-type), alleen White Collar vond ik leuk gemaakt, maar dat was omdat het ook deels als comedy is gemaakt, niet al te serieus.

Zo'n Arrow/Banshee probeert wel serieus te zijn, terwijl het gewoon allemaal hetzelfde is. Je gaat toch ook niet na Batman, Spiderman en Iron Man tegenwoordig nog naar Super Man of Hawthorne ofzo, die proberen gewoon precies hetzelfde in een ander jasje, daar ga ik geen hele serie voor volgen.

Ik volg dit topic voor echte aanraders, series waar iedereen het na een aantal seizoenen nog over heeft.
pi_138720787
Banshee is echt een pareltje hoor. Juist heel erg origineel. Echt geniale karakters en verhaallijnen overgoten in een cultsausje met veel geweld en lekkere wijven. Dat er wat voorspelbare zaken in zitten hou je toch wel. Is in nagenoeg iedere serie en zoals gezegd kan je 99,9% af laten vallen als je je daar al druk om maakt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 10 april 2014 @ 11:33:09 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138720793
Banshee neemt zichzelf zeker niet serieus, dan zou ik toch wat verder proberen te kijken. Het ook vergelijken met CSI, wat echt pure aids is, slaat nergens op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138720860
ik zou eigenlijk geen serie weten zoals Banshee, dus kan het ook niet echt ergens mee vergelijken. Zeker geen goedkope troep
  donderdag 10 april 2014 @ 11:49:03 #174
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_138721316
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:28 schreef JDx het volgende:
Shameless, Breaking Bad, The Wire, zijn totaal andere series.

Ik hoef geen zoveelste op CSI gebaseerde serie of cop + iemand (ex-con/psychopaat/psychisch gestoorde/sherlock-achtig-type), alleen White Collar vond ik leuk gemaakt, maar dat was omdat het ook deels als comedy is gemaakt, niet al te serieus.

Zo'n Arrow/Banshee probeert wel serieus te zijn, terwijl het gewoon allemaal hetzelfde is. Je gaat toch ook niet na Batman, Spiderman en Iron Man tegenwoordig nog naar Super Man of Hawthorne ofzo, die proberen gewoon precies hetzelfde in een ander jasje, daar ga ik geen hele serie voor volgen.

Ik volg dit topic voor echte aanraders, series waar iedereen het na een aantal seizoenen nog over heeft.
Ik neem aan dat je wel gewoon Breaking Bad en The Sopranos helemaal hebt uitgezeten? Of was dit je ook allemaal te voorspelbaar?
"I'm in the empire business"
pi_138721369
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Banshee neemt zichzelf zeker niet serieus, dan zou ik toch wat verder proberen te kijken. Het ook vergelijken met CSI, wat echt pure aids is, slaat nergens op.
Ik heb het nooit vergeleken met CSI, ik wil gewoon zeggen dat er van een type CSI 20 versies zijn en dit is weer een zoveelste versie van een ander concept.

Maar ik ga het nog wel eens proberen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')