abonnement Unibet Coolblue
pi_137804480


Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers



Figuranten



Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellè. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

Voetbalvrienden
Ook weer een verplicht sponsor momentje van Amstel Bier. De plaatselijke club neemt haar dorpsidioten mee die vervolgens in een weggedrukte hoek worden neergezet en Amstel Bier wegtikken. Intro met achtergrondinformatie wordt ingeleid door Leo Driessen. Niet rullevant gauw doorrrrrrr.

Clubwatchers
Rommelt het de laatste tijd bij een bepaalde club? De Clubwatchers van Voetbal International zitten er bovenop en lichten het één en ander toe aan de bar. Met o.a. Thijs van de Thijs Slegers Show en Krabby.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de...

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Mortaxx, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona en de kantineheld.
  zondag 16 maart 2014 @ 19:51:57 #2
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_137811654
Wat doet boskamp tegenwoordig bij fox.
Koekoek
pi_137812953
Wat was 'ie weer goed he die Mascherano, heb er weer van genoten. Ook lekker gewoon gebleven, even op de foto met de taxichauffeur terwijl een toevallige voorbijganger de foto maakt. Kan allemaal daar!



Nee maar even serieus, die Messi heb het niet meer zo op vliegtuigen sinds dat toestel zoek is. Hij zit nu in de chips, goed muziekie d'r onder, niks mis mee.

En nog een, heerlijk man, laat die jongen lekker joh!
pi_137817456
De trainer van Tottenham Hotspur heeft Hansie Hansie neigingen ;


Dorpsidioot !
  zondag 16 maart 2014 @ 21:15:39 #5
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137817485
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Massief het volgende:
Wat doet boskamp tegenwoordig bij fox.
Kijkcijfermagneet zijn.
pi_137825727
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef Nober het volgende:
Wat was 'ie weer goed he die Mascherano, heb er weer van genoten. Ook lekker gewoon gebleven, even op de foto met de taxichauffeur terwijl een toevallige voorbijganger de foto maakt. Kan allemaal daar!

[ afbeelding ]

Nee maar even serieus, die Messi heb het niet meer zo op vliegtuigen sinds dat toestel zoek is. Hij zit nu in de chips, goed muziekie d'r onder, niks mis mee.

En nog een, heerlijk man, laat die jongen lekker joh!
:')
pi_137827507
v. Basten zal ook wel weer gespreksonderwerp zijn morgen.
  zondag 16 maart 2014 @ 23:48:36 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137827542
RIP johannes_vermeer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137828542
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
RIP johannes_vermeer.
Je moet niet met vrouwen gaan praten joh dat heb totaal geen zin, dat heb ik jaaaaaaren geleden al opgegeven. Die Ticilla denkt zeker dat die Amsterdammers nu massaal op d'r gaan stemmen, nee natuurlijk niet man ga een eind varen met je piraten! Ze moet gewoon weer lekker die latex pakkies aantrekken want daar was ze redelijk goed in!
pi_137828810
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
RIP johannes_vermeer.
Heb ik iets gemist?
pi_137829129
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:21 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Het is toch ook goed dat bankgeheim verleden tijd is? Waar heb je het over?
:?

Hoezo is het goed dat je geen enkele privacy meer hebt en de overheid je bankgegevens kan opvragen en kan zien hoe veel geld je hebt? 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137829212
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Dat mannetje ging zichzelf vreselijk overschatten, die moet je weg doen joh. Strik erom, weg.
standaarddrinker
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 maart 2014 @ 01:08:36 #13
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137829670
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
RIP johannes_vermeer.
Was het weer zo ver? Dat machogebral ook altijd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 17 maart 2014 @ 01:09:56 #14
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137829687
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef Massief het volgende:
Wat doet boskamp tegenwoordig bij fox.
Sell-out die Belg
RED ONS HENNIEGOD
pi_137830055
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat mannetje ging zichzelf vreselijk overschatten, die moet je weg doen joh. Strik erom, weg.
Als de iemand babbelziek in deze land dan is de johannes
pi_137830077
johannes is een man die structureel voor onrust zorgt binnen een organisatie, die staat op het parkeerterrein nog tegen zichzelf te lullen.
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 03:54:14 #17
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_137830219
#freejohannes

Zeg ik als nobuddie die zich sinds 1999 hier afzijdig houdt en door niemand wordt gekend. Dit is mijn eerste activistische post. Normaal heb ik alleen een mening over de plaatselijke linksbuiten (waar niemand op zit te wachten).
pi_137830221
"Weet je waar ik nou zo moe van wordt... johannes_vermeer. *snuif* "

~Wim Kieft
  maandag 17 maart 2014 @ 05:52:35 #19
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137830273
Johannes vroeg aan Ancilla of ze fan was van Voetbal International of Studio Voetbal.
De mods van POL vonden dit te ver gaan.

#FREEJOHANNES
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 17 maart 2014 @ 07:26:46 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137830455
Die Ancillia moet je gewoon lekker voor binnen houden. Lekker man, niks mis mee.
Oh.
  maandag 17 maart 2014 @ 07:31:24 #21
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137830485
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 03:54 schreef Perico het volgende:
#freejohannes

Zeg ik als nobuddie die zich sinds 1999 hier afzijdig houdt en door niemand wordt gekend. Dit is mijn eerste activistische post. Normaal heb ik alleen een mening over de plaatselijke linksbuiten (waar niemand op zit te wachten).
Nu jij hier je meninkje plaatst zullen de stadionverboden wel worden ingekort.
pi_137830497
Nog altijd #freejohannes.
  maandag 17 maart 2014 @ 07:35:53 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137830511
De Kromme is mad op die snelle vogel.
Oh.
pi_137830513
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:31 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nu jij hier je meninkje plaatst zullen de stadionverboden wel worden ingekort.
Wat ben jij toch een pedant mannetje, geen wonder dat niemand hier meer aan tafel wil zitten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 maart 2014 @ 07:39:11 #25
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137830526
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Kromme is mad op die snelle vogel.
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=25403
  maandag 17 maart 2014 @ 07:59:52 #26
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137830652
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een pedant mannetje, geen wonder dat niemand hier meer aan tafel wil zitten.
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, als ik er enkele kan elimineren zal de aandacht weer ouderwets op mijn glimmend gelhoofd gevestigd zijn. En daar is heel Nederland bij gebaat.

CAMBUUR, JAJA
  maandag 17 maart 2014 @ 08:00:51 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_137830661
RIP johannes :'(
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_137830701
Net was Genee bij WNL. Hij gaat weer een lied inzingen met andere nobuddies (niet Derksen). Het lied heet: ''De Salade van Genee''.

Geen enkele schaamte bij dat sjelhoofd.
pi_137830730
quote:
quote:
Van Hanegem woedend op Genee: 'Hij leeft van herrie in de tent'

Willem van Hanegem is boos op Wilfred Genee. Laatstgenoemde noemde de Kromme bij BNR een 'luis in de pels' van Feyenoord en vroeg aan technisch directeur Martin van Geel of het niet gênant was hoe de clubicoon naar een baantje bij zijn favoriete club hengelde. Van Hanegem begrijpt daar niets van en noemt de uitspraken van Genee in zijn wekelijkse column 'onbeschoft'.

Van Hanegem schrijft in het Algemeen Dagblad dat Genees teksten wemelen van onwaarheden. "Genee is er op uit om onwaarheden over tafel te gooien en daar een ander op te laten reageren", bromt Van Hanegem. "Hij leeft van herrie in de tent en ik hoop dat deze man tot de orde geroepen wordt. Het is kleinzielig wat hij doet."

Van Hanegem benadrukt dat hij niet heeft gevraagd om een baan bij Feyenoord, maar dat hij slechts heeft aangeboden om mee te helpen. "Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?", vraagt Van Hanegem zich af.
pi_137830825
Wilfred Genee zijn uitspraken bij 538 vanochtend :D :')
AFCA!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 maart 2014 @ 08:50:00 #31
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137831173
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wilfred Genee zijn uitspraken bij 538 vanochtend :D :')
De prostaatclub _O_
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 09:02:53 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_137831348
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Net was Genee bij WNL. Hij gaat weer een lied inzingen met andere nobuddies (niet Derksen). Het lied heet: ''De Salade van Genee''.

Geen enkele schaamte bij dat sjelhoofd.
:') Echt alles om dat boekie te verkopen he?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 09:04:50 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137831375
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:02 schreef Karina het volgende:

[..]

:') Echt alles om dat boekie te verkopen he?
Blijkbaar zijn er genoeg dombo's die het kopen, net als al die andere shit die VI uitgeeft
pi_137831505
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:02 schreef Karina het volgende:

[..]

:') Echt alles om dat boekie te verkopen he?
Ik geloof om de één of andere reden wel dat zijn eerste motief was kinderen gezonder te laten eten. Vraag me niet waarom :') En op een gegeven moment wordt het een wedstrijd, verschuift dat motief naar de achtergrond en slaat hij door :P
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137831605
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ik geloof om de één of andere reden wel dat zijn eerste motief was kinderen gezonder te laten eten. Vraag me niet waarom :') En op een gegeven moment wordt het een wedstrijd, verschuift dat motief naar de achtergrond en slaat hij door :P
_O- die gluiperd en zn vrouw gaat het puur om de publiciteit en de centen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137832073
Willempie in het AD;

quote:
Gedrag van Wilfred Genee is onbeschoft en zijn praat irriteert me

Het ziet er nog steeds naar uit dat Ajax landskampioen wordt. Als je tenminste naar de ranglijst kijkt. Dat zit wel goed met die jongens, ze hebben een ruime voorsprong, zeven punten voor op nummer twee, met nog zes wedstrijden te gaan. Maar iedereen zal het met me eens zijn, dat als je naar de wedstrijd Ajax - NAC keek, dat het verdomd veel weg had van een degradatiewedstrijd. Was hier de aanstaande landskampioen aan het werk? Theoretisch wel, maar qua uitvoering verre van dat. NAC speelde best aardig, maar maakte het Ajax niet eens heel erg moeilijk. Het kreeg kansen en zette Ajax op het laatst een beetje onder druk maar verder? Het was krampachtig, zielloos en machteloos wat de aanstaande kampioen liet zien.

Ik hoop echt dat de trainers van de Eredivisie zo snel mogelijk bij elkaar komen om eens kritisch naar hun eigen en naar elkaars werk te kijken. Ik ga hier niet onmiddellijk Frank de Boer afvallen, hij is een van onze beteren, maar het gaat me om het totaalbeeld van wat ik elk weekeinde zie. Durven we elkaar nog hard aan te spelen, trainen we nog wel op balaannames, studeren we op omschakelingen, weten we nog dat het spel begint met de intentie aan te vallen en te scoren? Houd eens op over balbezit en probeer een aanval te ontwikkelen en liefst in hoog tempo.

Ik weet dat dit simpel klinkt, maar het gaat heel erg slecht met ons voetbal en dat gaat mij aan het hart. Daarom blijf ik alarm slaan. Misschien tot vervelens toe, maar dat moet dan maar. Ik houd niet op voor er actie ondernomen wordt. De trainers moeten opkomen voor hun spel, voor ons voetbal. De Eredivisie glijdt af op een genante manier.

Ik wil best proberen trots te zijn op AZ, onze enige vertegenwoordiger in de Europa Cup. Maar die hebben godbetert mazzel tegen Anzji, een ploeg die laatste staat in Rusland en van de twintig wedstrijden één duel gewonnen heeft. Waar hebben we het over?

Dan even iets anders.
Ik wil, na goed nadenken, mijn lezers waarschuwen voor Wilfred Genee. Ik luisterde een paar dagen geleden naar de radiozender BNR, waar ik meestal verstandige praat hoor. Maar helaas trof ik een uitzending waarin ik Genee met Martin van Geel hoorde spreken. Hij vroeg de technisch directeur van Feyenoord of hij niet met mij in zijn maag zat. Dat ik een luis in de pels was. Of het niet genant was hoe ik naar een baantje bij Feyenoord had gehengeld. Of hij al eens met mijn vrouw over mij had gepraat.

Je zou er aan voorbij kunnen gaan, aan deze praat maar het irriteert me, ik vind het onbeschoft en zijn teksten wemelen van de onwaarheden. Genee is er op uit om onwaarheden over tafel te gooien en daar een ander op te laten reageren. Hij leeft van herrie in de tent en hoop dat deze man tot de orde geroepen wordt. Het is kleinzielig wat hij doet. Niemand kan zich tegen die onzin verdedigen, jawel, aan die tafel bij hem, maar je laat je toch niet chanteren om in zo'n programma je te laten uitkafferen of belachelijk te laten maken?

Ik vind het echt jammer dat zo iemand ruimte voor columns krijgt en dat er überhaupt mensen naar zijn uitzendingen bij RTL kijken. Misschien had ik hierover moeten zwijgen, maar dit moest ik kwijt. Ik ben een voetballiefhebber én een Feyenoorder in hart en nieren. Ik heb niet om een baan gevraagd bij Feyenoord, ik heb alleen aangeboden mee te willen helpen aan de verdere opbouw van een sterk Feyenoord. Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?

Ik heb vorige week gelukkig een goed gesprek gevoerd met de heren Gudde en Koevermans. Misschien wordt het wel wat tussen ons.
pi_137832691
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Willempie in het AD;

[..]

Gelukkig komt Willem dan sowieso niet meer aan tafel zitten dit seizoen.

En Johan zal wel weer in de reet van Willem kruipen en Genee gaan afzeiken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_137834557
Willem. :') ik vind dat echt een kneus.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137834626
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:15 schreef habitue het volgende:
Willem. :') ik vind dat echt een kneus.
'Je lezers' waarschuwen voor iemand komt een beetje sneu over. En dan ook nog in een kutkrant als het AD :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137835112
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

'Je lezers' waarschuwen voor iemand komt een beetje sneu over. En dan ook nog in een kutkrant als het AD :D
Genee heeft daar op woensdag z'n column :D
pi_137835205
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Genee heeft daar op woensdag z'n column :D
Weet ik.

Ik hoop op een wekelijks terugkerende polemiek tussen Sjenee en De Kromme :9
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137837314
Linsen speler van de week neem ik aan. Rolde in zijn eentje Roda op _O_
pi_137837339
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Net was Genee bij WNL. Hij gaat weer een lied inzingen met andere nobuddies (niet Derksen). Het lied heet: ''De Salade van Genee''.

Geen enkele schaamte bij dat sjelhoofd.
Genee is echt vervelend geworden. Paar jaar terug ging het nog wel, maar hij voelt zichzelf nu echt stoer.
pi_137837385
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er genoeg dombo's die het kopen, net als al die andere shit die VI uitgeeft
Die van Andy en Zlatan waren wel goed ^O^
  maandag 17 maart 2014 @ 12:34:45 #45
159761 Arn0
Abbey Road
pi_137837405
O, Louis is ook een heel goed boek.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_137837489
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Linsen speler van de week neem ik aan. Rolde in zijn eentje Roda op _O_
óf Tadic
pi_137840538
Dacht even dat Wilfred alweer een nieuw boek uitbracht.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_137840932
Genee is wel vervelend bezig inderdaad.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 13:56:25 #49
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_137841008
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Genee is wel vervelend bezig inderdaad.
Kapt ook altijd voetbalinhoudelijke discussies af, heel jammer.
pi_137841434
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Gelukkig komt Willem dan sowieso niet meer aan tafel zitten dit seizoen.

En Johan zal wel weer in de reet van Willem kruipen en Genee gaan afzeiken.
De kans dat Willem weer eens aanschuift is bijna nihil, dus dat zal wel meevallen. Nu is Willem weer 'op zich een groot voetballer, maar dit is een beetje gênant'.
pi_137843854
Ik ben het met Willem eens over de volgende punten:
- Genee's praat irriteert
- Genee heeft niets voor het voetbal betekend
- Genee moet tot de orde geroepen worden
standaarddrinker
pi_137844472
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Linsen speler van de week neem ik aan. Rolde in zijn eentje Roda op _O_
Linssen*

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Genee is echt vervelend geworden. Paar jaar terug ging het nog wel, maar hij voelt zichzelf nu echt stoer.
Omdat hij geld aan het verdienen is? :') Niet meer dan logisch gezien zijn huidige gezinssituatie en de leeftijd.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:31:19 #53
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137845037
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Genee is wel vervelend bezig inderdaad.
Thuis heeft hij niets te vertellen dus gaat hij voor de TV en Radio maar pedant doen, die snelle vogel.

Hij bedrijft geen journalistiek. Dit is effectbejag.
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:35:11 #54
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137845173
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Linsen speler van de week neem ik aan. Rolde in zijn eentje Roda op _O_
Immers speler van de week.

Ik ben inmiddels overleden.
pi_137845836
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Linssen*

[..]

Omdat hij geld aan het verdienen is? :') Niet meer dan logisch gezien zijn huidige gezinssituatie en de leeftijd.
Geld aan het verdienen :') _O-
  maandag 17 maart 2014 @ 15:54:27 #56
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_137845905
Niks mis met Genee, dat irritante bij VI doet die enkel om een lach op je gezicht te brengen. Zijn inkoppertjes zijn geniaal. Ben blij dat er wat mensen kritische vragen stellen, levert sowieso leuke tv op. ;)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 16:07:07 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_137846399
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:54 schreef gniffie het volgende:
Niks mis met Genee, dat irritante bij VI doet die enkel om een lach op je gezicht te brengen. Zijn inkoppertjes zijn geniaal. Ben blij dat er wat mensen kritische vragen stellen, levert sowieso leuke tv op. ;)
Hij stookt het vuurtje steeds even op. Daar geniet hij zichtbaar van.
pi_137847611


Hansie Hansie doet het niet...
pi_137848696
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:35 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Immers speler van de week.

[ afbeelding ]
Timmetje dolt zichzelf
standaarddrinker
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 17:31:04 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_137849575
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Hansie Hansie doet het niet...
Netjes van hem toch? Hij had al elders 'ja' gezegd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 17 maart 2014 @ 17:32:41 #61
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137849624
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Netjes van hem toch? Hij had al elders 'ja' gezegd.
Had het hem wel gegund. Toch stapje hoger

WK 2018 met hansie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 17:33:25 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_137849654
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Had het hem wel gegund. Toch stapje hoger

WK 2018 met hansie
Ja dat wel. Misschien over een seizoen of twee dan iets anders.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137849663
21 = 6
pi_137849670
Ja is ja en nee is nee.
standaarddrinker
pi_137849672
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mensen met een mening zijn er niet zo veel, als ik er enkele kan elimineren zal de aandacht weer ouderwets op mijn glimmend gelhoofd gevestigd zijn. En daar is heel Nederland bij gebaat.

CAMBUUR, JAJA
* heiden6 stormt weg
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137849901
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

* heiden6 stormt weg
SS Stormtrooper :?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137850447
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Hansie Hansie doet het niet...
Kijk daar kunnen die verwende snotjongens van een profvoetballers van tegenwoordig wat van leren, die weten niet hoe hard ze naar een andere club moeten gaan voor een paar euro extra
pi_137850928
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben het met Willem eens over de volgende punten:
- Genee's praat irriteert
- Genee heeft niets voor het voetbal betekend
- Genee moet tot de orde geroepen worden
Ik vind dat:

- WvH een oude zeur is die alleen maar naar zijn portemonnee praat.
- WvH een matennaaier is die anderen verraadde (FC Utrecht)en dus zelf heel stil moet zijn.
- WvH een hoop geblaat heeft en weinig wol en denkt dat hij er in de 21st eeuw nog toe doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2014 18:12:11 ]
pi_137853651
ik verwacht wel dat Danny Vera opent met een nummer van de Cats als eerbetoon aan de overleden Cees Veerman :Y
pi_137853715
Danny Vera meest overschatte muzikant ooit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137853779
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef habitue het volgende:
Danny Vera meest overschatte muzikant ooit.
Nee dat zijn al die ordinaire Amsterdamse straatzangers die de ArenA vullen.
standaarddrinker
pi_137854058
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik vind dat:

- WvH een oude zeur is die alleen maar naar zijn portemonnee praat.
- WvH een matennaaier is die anderen verraadde (FC Utrecht)en dus zelf heel stil moet zijn.
- WvH een hoop geblaat heeft en weinig wol en denkt dat hij er in de 21st eeuw nog toe doet.
QFT :Y
pi_137854298
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee dat zijn al die ordinaire Amsterdamse straatzangers die de ArenA vullen.
Ik kies niet graag tussen die 2.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137854609
Genee met de voetbalupdate vanmorgen bij ESO

http://www.538.nl/program(...)etbalweekend-samen-1
pi_137854681
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137855566
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:58 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Kijk daar kunnen die verwende snotjongens van een profvoetballers van tegenwoordig wat van leren, die weten niet hoe hard ze naar een andere club moeten gaan voor een paar euro extra
Die kleine teringapen zijn dan ook niet opgevoed met ja is ja en nee is nee.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:51:23 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137855627
Broekje is al uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137855650
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Die kleine teringapen zijn dan ook niet opgevoed met ja is ja en nee is nee.
verwende rotjongens zijn tegenwoordig eerder financieel onafhankelijk dan dat ze volwassen zijn
  maandag 17 maart 2014 @ 19:52:24 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137855684
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Hansie Hansie doet het niet...
54 al, zou je hem ook niet geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137855774
Zullen de andere clubs vandaag wel besproken worden i.t.t. gisteren? :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 17 maart 2014 @ 19:55:45 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137855856
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Moody het volgende:
Zullen de andere clubs vandaag wel besproken worden i.t.t. gisteren? :')
wie is de andere?
RED ONS HENNIEGOD
pi_137855921
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

wie is de andere?
Clubs die beter spelen bijv.
Of clubs die spelen rond een plek van de ranglijst waar het nog spannend is :)

Of is Frank er vandaag ook bij?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 17 maart 2014 @ 20:01:23 #83
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137856193
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef Moody het volgende:

[..]

Clubs die beter spelen bijv.
Of clubs die spelen rond een plek van de ranglijst waar het nog spannend is :)

Of is Frank er vandaag ook bij?
Frank durft niet meer
RED ONS HENNIEGOD
pi_137856374
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Frank durft niet meer
Vreemd, gisteren waren er toch geen kritische vragen. En bang voor Johan hoeft hij ook niet te zijn :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 17 maart 2014 @ 20:06:31 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137856463
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Moody het volgende:

[..]

Vreemd, gisteren waren er toch geen kritische vragen. En bang voor Johan hoeft hij ook niet te zijn :')
Voor Gijp wel , die neemt hem niet serieus
RED ONS HENNIEGOD
pi_137856485
w/
pi_137856572
Kieft _O_ Mijn favo gast
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137856746
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Voor Gijp wel , die neemt hem niet serieus
Maar iedere kritische noot van Gijp werd afgeslagen door Johan, die tot aan zijn snor in de reet van Frank kroop. Wat een enge aflevering was dat zeg!
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:13:31 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137856843
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar iedere kritische noot van Gijp werd afgeslagen door Johan, die tot aan zijn snor in de reet van Frank kroop. Wat een enge aflevering was dat zeg!
Johan zegt ook 'we' als het over Ajax gaat
Wat een pursunality ...
RED ONS HENNIEGOD
pi_137857131
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef habitue het volgende:
Danny Vera meest overschatte muzikant ooit.
wie is deze nobuddy :')?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:18:52 #91
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_137857136
Geniaal die gifjes in de openings post!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:20:38 #92
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137857240
Kieft _O_
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137857245
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef superniger het volgende:

[..]

wie is deze nobuddy :')?
Mij niet kennen :') Man ik kwam hier al in het tijdperk dat je de krant belde wanneer je een neger zag lopen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137857280
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Mij niet kennen :') Man ik kwam hier al in het tijdperk dat je de krant belde wanneer je een neger zag lopen.
_O-
pi_137857376
Zuidgrens, Evertjan, DrDentz, MarkoAlmelo, Oliver, Veerboot en Johannes.

Dat zijn de users van het aller eerste uur.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:25:19 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137857471
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef habitue het volgende:
Kieft _O_ Mijn favo gast
Ben hem ook steeds meer gaan waarderen. :Y

Vooral bij de EL-wedstrijden.
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:25:56 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137857489
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Zuidgrens, Evertjan, DrDentz, MarkoAlmelo, Oliver, Veerboot en Johannes.

Dat zijn de users van het aller eerste uur.
Vanwaar deze post?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2014 @ 20:26:01 #98
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137857496
Hoe vaak komt dat ijsberenlied van het WWF per dag wel niet voorbij joh.
pi_137857504
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Zuidgrens, Evertjan, DrDentz, MarkoAlmelo, Oliver, Veerboot en Johannes.

Dat zijn de users van het aller eerste uur.
Jammer dat Marko er nooit meer is.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:26:40 #100
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137857532
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vanwaar deze post?
Omdat een snelle vogel hier denkt te kunnen zeggen dat hij een user is van de oude stempel. Dan denk ik schoenmaker blijft bij je leest.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:27:12 #101
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137857556
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jammer dat Marko er nooit meer is.
ZuidGrensie en Veerboot zijn er ook nooit meer.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:27:53 #102
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137857585
We kunnen beginnen.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  maandag 17 maart 2014 @ 20:28:04 #103
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_137857594
Daar gaan we.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:28:08 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137857600
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jammer dat Marko er nooit meer is.
Is Marko weg? :'( ZuidGrens, Veerboot en Oliver zag ik al tijden niet vaak.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137857611
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Omdat een snelle vogel hier denkt te kunnen zeggen dat hij een user is van de oude stempel. Dan denk ik schoenmaker blijft bij je leest.
Bij zo'n snelle vogel denk ik altijd: waar was jij toen de VI Hooligans hun veldslagen uitvochten in SHO met Jan Kooijemans- en Bert van de Veer-hooligans?
standaarddrinker
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:28:27 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857619
Goan we.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137857626
Voetbaliconen. :')
Dan nog eerder Billy the Exterminator.
pi_137857627
doorrrrrrrrrrr
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:28:44 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857631
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is Marko weg? :'( ZuidGrens, Veerboot en Oliver zag ik al tijden niet vaak.
Allemaal een leven gevonden zeker. Hufters.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137857639
Cat :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137857645
Hopelijk wordt Wilfriet gedist door Johan nav de column van de Kromme.
pi_137857647
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht wel dat Danny Vera opent met een nummer van de Cats als eerbetoon aan de overleden Cees Veerman :Y
:7 !
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:29:00 #113
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137857648
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is Marko weg? :'( ZuidGrens, Veerboot en Oliver zag ik al tijden niet vaak.
Marko was er laatst nog. Maar sinds die gast onder de plak zit bij zijn eigen Escha heeft hij weinig tijd voor zijn voetbalmaten op het forumpje.
pi_137857655
Kijk Kieft eens chill paffen _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:29:25 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857672
Oe die noot haalde hij maar net.

Zlatan :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137857673
Wat slecht gezongen weer.
pi_137857685
Opstelling _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:29:52 #118
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137857698
Opstelling van HANSIE _O_
Snelle Egel
pi_137857702
Danny heeft een stem die de mensen echt diep raakt, diep.
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:30:12 #120
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137857709
Jaaaa w/
pi_137857713
Opa Rene
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:30:26 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857721
Opa Gijp!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:30:27 #123
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137857722
OPA GIJP
Snelle Egel
pi_137857727
Kapseltje van Johan.
pi_137857748
Opa? Van die zoon of van dat model uit de Story?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 maart 2014 @ 20:31:05 #126
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137857758
Hij zal er wel van balen, haha.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:31:15 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857768
Watte? Dimvie?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:31:33 #128
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_137857788
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
Watte? Dimvie?
Dimphy denk ik.
pi_137857791
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef marcodej het volgende:
Opa? Van die zoon of van dat model uit de Story?
Dat moet wel, die Davy ofzo is 13.
standaarddrinker
pi_137857796
Liverpool was goed
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137857799
Rene switched effe naar een ander onderwerp.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 maart 2014 @ 20:31:57 #132
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137857802
'Bloeide.'
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  maandag 17 maart 2014 @ 20:32:00 #133
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_137857807
Godverdomme wat een kutnaam. Daar zijn ze te schijterig voor om wat van te zeggen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_137857815
Niet te lang over persoonlijke dingen bij Gijpie.
pi_137857819
Gerrard verdient een titel
pi_137857824
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef marcodej het volgende:
Rene switched effe naar een ander onderwerp.
Het werd weer even te persoonlijk.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_137857825
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat moet wel, die Davy ofzo is 13.
Dus dat was dus echt zijn dochter?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:32:27 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857835
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
Godverdomme wat een kutnaam. Daar zijn ze te schijterig voor om wat van te zeggen :')
Genee heel schijnheilig: mooie naam :Y
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:32:28 #139
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137857837
Suarez _O_ _O_ _O_
Snelle Egel
pi_137857854
Suarezgod _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:33:11 #141
356891 Abed
hooggeleid
pi_137857869
Suarezbaas _O_
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:33:40 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857891
Mansjester.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137857898
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dus dat was dus echt zijn dochter?
Nee hij heeft nog een oudere zoon, die zit hij in die oude filmpjes te voeren.
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:33:48 #144
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137857899
Derksen heeft heel die wedstrijd niet gezien, maar ziet toch even dat manchester slecht is :').
  maandag 17 maart 2014 @ 20:33:57 #145
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137857912
Moest ff weg. Eerste 3 minuten gemist. Nog iets bijzonder gemist?
AFCA!
pi_137857929
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moest ff weg. Eerste 3 minuten gemist. Nog iets bijzonder gemist?
Je hebt opa Rene gemist
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:34:12 #147
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137857931
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moest ff weg. Eerste 3 minuten gemist. Nog iets bijzonder gemist?
Gijp is opa.
Snelle Egel
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:34:20 #148
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137857938
Pessie
  maandag 17 maart 2014 @ 20:34:20 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137857939
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Derksen heeft heel die wedstrijd niet gezien, maar ziet toch even dat manchester slecht is :').
Dat zijn ze ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137857942
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Genee heel schijnheilig: mooie naam :Y
Tja die van hem heet Feline Isabeau. :{
  maandag 17 maart 2014 @ 20:34:31 #151
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137857956
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef superniger het volgende:

[..]

Je hebt opa Rene gemist
Opa whut? Heeft die kleine dikkertje van 11 al geneukt?
AFCA!
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:34:34 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137857958
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Mansjester.
Heeft ie ook en leven?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:34:49 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857972
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Pistone het volgende:

[..]

Tja die van hem heet Feline Isabeau. :{
ow ja dan is die andere naam zeker beter :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:34:50 #154
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137857973
Kieft is weer lekker positief :D
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:35:08 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_137857989
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heeft ie ook en leven?
Denk het. Zag hem vandaag wel in de SC eventjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:35:12 #156
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137857992
Ah Van Hanegem.
AFCA!
pi_137857999
goede column
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137858001
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft is weer lekker positief :D
Wel terecht. Het is echt al weken om te janken ;(
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:35:25 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858005
Kieft pleased Genee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137858007
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft is weer lekker positief :D
De leverancier heeft goed spul geleverd.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:35:32 #161
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858013
_O_ _O-
AFCA!
pi_137858014
Sjenee. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:35:34 #163
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137858015
_O- van Hanegem.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:35:47 #164
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858031
:D :') _O-
AFCA!
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:35:52 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_137858035
Wordt een leuke column van Genee :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:32 #166
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137858062
Kieft ziet er slecht uit.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:38 #167
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137858067
Willem is een lafbek.
Snelle Egel
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:40 #168
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137858069
Van Hanegem. :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:49 #169
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858073
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:36 schreef TC03 het volgende:
Kieft ziet er slecht uit.
In zijn afkickperiode.
AFCA!
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:36:56 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858078
Studio Ajax
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2014 @ 20:37:01 #171
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858080
Frank de Boer disste iedereen _O_
AFCA!
pi_137858081
_O-
pi_137858083
SV bash :s)
pi_137858093
_O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137858095
haha
It Never Hurts To Help!
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:37:11 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_137858096
SV bash.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137858100
SV bash _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137858106
_O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 maart 2014 @ 20:37:27 #179
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858111
Studio Voetbal haat _O_
AFCA!
pi_137858113
Hier houd ik van, de analisten van gisteren analyseren!
standaarddrinker
pi_137858117
Frankieeeeeeeeeee baas
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_137858125
Frankie _O_
  maandag 17 maart 2014 @ 20:37:49 #183
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858129
Co :')
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:37:50 #184
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137858131
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Hier houd ik van, de analisten van gisteren analyseren!
Dit idd :')
pi_137858134
SV BASH
  maandag 17 maart 2014 @ 20:37:51 #186
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858135
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Hier houd ik van, de analisten van gisteren analyseren!
Dat noemt zich dan een journalistiek programma.
AFCA!
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:37:57 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858138
Ajax was echt slecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:01 #188
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858143
FRANK DE BOER _O_
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:02 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137858145
SV-nabeschouwing zou een standaarditem moeten worden :D .
2000 light years from home
pi_137858156
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat noemt zich dan een journalistiek programma.
Donderstraal een end op joh
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:16 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858158
Gelukkig is Derksen wel altijd lekker kritisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:33 #192
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858172
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef JanCees het volgende:

[..]

Donderstraal een end op joh
;)
AFCA!
pi_137858184
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat noemt zich dan een journalistiek programma.
Ja maar morgen komt er vast weer een ander journalistiek programma waarin deze heren geanalyseerd worden.
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:38:57 #194
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858188
Veltman ken er geen klote van.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137858193
Kieftgod
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:39:03 #196
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137858194
Kieft _O_ _O_
  maandag 17 maart 2014 @ 20:39:14 #197
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_137858198
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig is Derksen wel altijd lekker kritisch
Tuurlijk en objectief klopt.
Koekoek
  FOK!fotograaf maandag 17 maart 2014 @ 20:39:16 #198
842 Zorro
Z
pi_137858200
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft _O_ _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 17 maart 2014 @ 20:39:33 #199
39793 Moody
el moody
pi_137858211
Wat heeft Johan met Frank de Boer? Dealtje gesloten ofzo? Afgelopen 4 jaar geen kritisch woord.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_137858215
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig is Derksen wel altijd lekker kritisch
Bij Derksen met.. heeft hij ze toch allemaal even flink tegen de muur gedrukt. :{
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:40:00 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858234
quote:
15s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
Wat heeft Johan met Frank de Boer? Dealtje gesloten ofzo?
Word je echt niet goed van inderdaad. Die wordt echt in de reet gekropen bij VI
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2014 @ 20:40:05 #202
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858239
KOOTJE!
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:40:09 #203
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_137858241
quote:
15s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
Wat heeft Johan met Frank de Boer? Dealtje gesloten ofzo? Afgelopen 4 jaar geen kritisch woord.
Boekje in de maak wellicht,
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_137858242
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja maar morgen komt er vast weer een ander journalistiek programma waarin deze heren geanalyseerd worden.
CL-voorbeschouwing JAAA
  maandag 17 maart 2014 @ 20:40:11 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858243
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Pistone het volgende:

[..]

Bij Derksen met.. heeft hij ze toch allemaal even flink tegen de muur gedrukt. :{
Inderdaad. Daar komt niemand meer langs. Vuur aan de schenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137858244
Inderdaad. _O-
pi_137858247
quote:
15s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
Wat heeft Johan met Frank de Boer? Dealtje gesloten ofzo? Afgelopen 4 jaar geen kritisch woord.
Wacht maar tot hij Frank moet interviewen en Frankie moet schijten.
standaarddrinker
  maandag 17 maart 2014 @ 20:40:20 #208
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858248
quote:
15s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
Wat heeft Johan met Frank de Boer? Dealtje gesloten ofzo? Afgelopen 4 jaar geen kritisch woord.
Vriendje van hem. Net als Cruijff, Beenhakker, etc.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137858255
_O-
pi_137858258
_O- _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137858260
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Pistone het volgende:

[..]

Bij Derksen met.. heeft hij ze toch allemaal even flink tegen de muur gedrukt. :{
Ajax-directeuren sloten zich zelfs huilend op het toilet op.
  FOK!fotograaf maandag 17 maart 2014 @ 20:40:29 #212
842 Zorro
Z
pi_137858267
Sichtersen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:41:19 #213
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858300
PSV kampioen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:24 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858304
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wacht maar tot hij Frank moet interviewen en Frankie moet schijten.
Ja dan krijgt Frank een week later als hij geen weerwoord kan geven er opeens van langs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:27 #215
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858306
Waar is onze Ajax watcher?
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:27 #216
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858307
Kishna is overrated.
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:28 #217
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_137858308
Weer zo'n nobody.
pi_137858309
Kieft is op dreef.
pi_137858310
Sana > Kishna
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:31 #220
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137858313
Wie is deze nobody?
pi_137858320
Wie is deze nobody?
It Never Hurts To Help!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:42 #222
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137858324
Sinds wanneer is hij Ajax-watcher?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137858325
nobodie
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:43 #224
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137858326
Het is toch wel wachten tot Frank bij PSV aan de slag gaat. De kooltune is al aan hem gewijd.
pi_137858328
Grootste talent sinds Veltman.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_137858331
diknek
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137858332
De boterhammetjes van Freek zijn ook dikker belegd sinds Johan weg is, zo te zien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137858335
geen Simon ?
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:55 #229
269930 DaveGrohl
die van Henk
pi_137858340
Waarom is Kieft altijd Ajax aan 't 'afzeiken'? Interesseert me voor de rest niet, maar valt wel op. :)
  maandag 17 maart 2014 @ 20:41:56 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858342
Deze man heeft nog steeds het kapsel dat in de jaren 90 hip was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137858348
Trap bij ajax als jong jochie een keer die bal in het net als je in het eerste mag spelen en je bent meteen de nieuwe messias :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:03 #232
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858352
RIP Simon Zwartkruis
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137858367
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Pascalus het volgende:
RIP Simon Zwartkruis
- Geroyeerd -
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:17 #234
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137858368
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Zuidgrens, Evertjan, DrDentz, MarkoAlmelo, Oliver, Veerboot en Johannes.

Dat zijn de users van het aller eerste uur.
Johannes kwam er pas in 2010 bij oliebol. Ik was er al bij tijdens Sunday United!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:17 #235
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858369
Simon Zwartkruis is dood ofzo.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:35 #236
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137858383
Simon staat nog bij de Arena pizza te eten van de belastingcenten.
Snelle Egel
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:40 #237
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137858386
Simon is vast met Knipping & Van Duren het referendum van de Krim aan het onderzoeken op legitimiteit.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:44 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137858393
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef muzas het volgende:
Trap bij ajax als jong jochie een keer die bal in het net als je in het eerste mag spelen en je bent meteen de nieuwe messias :')
Inderdaad. Dit verhaal heb ik ook over Fischer gehoord _O- .
2000 light years from home
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:51 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137858400
Hoe kan je dat nou uitstippelen? :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:58 #240
39793 Moody
el moody
pi_137858410
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Simon Zwartkruis is dood ofzo.
Hij deed een keer kritisch over Ajax. Mocht niet van Johan.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_137858411
Raiola :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:42:59 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137858413
Is dit het gehandicapte broertje van Genee?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:43:18 #243
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858426
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Johannes kwam er pas in 2010 bij oliebol. Ik was er al bij tijdens Sunday United!
Ik was inderdaad wat mensen vergeten. Mani89, Marcodj, Hafcfan, Poppeltje.
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:43:18 #244
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137858427
Raiola de pizzabakker :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:43:31 #245
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137858440
'Wouden'.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_137858443
Zou best een zoon van Maaskant kunnen zijn dit.
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:43:41 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858449
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef De_Dorstige het volgende:
'Wouden'.
Romeo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137858451
Kieschna :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:43:46 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858453
Frank Boeijen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 maart 2014 @ 20:43:47 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137858455
Leuk , die is ook over anderhalf jaar weg
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:43:51 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_137858460
Een van de gasten van de voetbalvrienden van tafel weggerukt denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137858467
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou best een zoon van Maaskant kunnen zijn dit.
of een zoon van guzubuyuk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137858472
Irritant accent heeft die vent.
pi_137858483
swag
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:44:26 #255
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858491
Huntelaar geblesseerd dus.
AFCA!
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:44:28 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_137858495
Wat een spraakwaterval :o
  maandag 17 maart 2014 @ 20:44:37 #257
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858501
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik was inderdaad wat mensen vergeten. Mani89, Marcodj, Hafcfan, Poppeltje.
Dat waren de cowboytijden!
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:44:40 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137858503
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef superniger het volgende:

[..]

of een zoon van guzubuyuk
Een soort mix van Genee, Maaskant en Gözübüyük.
2000 light years from home
pi_137858504
Arrogant overkomen, ja die gaat het worden bij ajax
pi_137858518
vies dik
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:19 #261
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858528
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Dat waren de cowboytijden!
Rellen in SHO :)
AFCA!
pi_137858532
ROT OPPPPPP
pi_137858533
:') :') :') :') :') :') :')
pi_137858536
liedje :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:45:31 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858538
Sjongejonge
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:45:34 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_137858540
-O- wat is deze.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:35 #267
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137858541
_O-
pi_137858543
_O-
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:37 #269
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_137858546
Goverdomme! :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_137858547
:') :') :') :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:38 #271
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858549
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
AFCA!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:40 #272
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_137858550
Oorkanker, bedankt he.
pi_137858551
:')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:41 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137858552
Dat is een echte evergreen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137858554
omg ;(
It Never Hurts To Help!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:43 #276
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137858561
:{w :{w :{w :{w :{w :{w :{w :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :|W
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137858562
Vreselijk
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:47 #278
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_137858565
Ooraids. Ik heb het nu.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:49 #279
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137858567
He he he he.

Ik zit lekker mee te bounchen.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:55 #280
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137858570
Godver :')
pi_137858573
Tomaat :')
  maandag 17 maart 2014 @ 20:45:58 #282
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858575
triest dit. _O-
AFCA!
pi_137858577
Welke achterlijke idioot achter de schermen liet dat schaapvolk klappen?
  maandag 17 maart 2014 @ 20:46:04 #284
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_137858578
Heeeel kut.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:46:07 #285
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137858584
Muziekje van niveau.
pi_137858589
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
He he he he.

Ik zit lekker mee te bounchen.
Lekker hossen
pi_137858596
ja ja
pi_137858597
Huubgod
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 maart 2014 @ 20:46:25 #289
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858600
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Intellectueel het volgende:
Welke achterlijke idioot achter de schermen liet dat schaapvolk klappen?
Die man die elke uitzending de boel oppept.
AFCA!
pi_137858601
Wat? _O- _O-
pi_137858610
mooie foto's _O_
It Never Hurts To Help!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:46:48 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137858616
Johan kan alleen maar "Ik houd van Huub!" zeggen als het om Huub gaat :') .
2000 light years from home
  Redactie Sport maandag 17 maart 2014 @ 20:46:53 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137858619
Marco _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137858622
Waar ging het weddenschapje ook alweer over>?
  maandag 17 maart 2014 @ 20:46:57 #295
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137858626
Ik heb een goeien vraag gesteld.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:47:24 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858646
Stevens zou een goede kampbewaker zijn. Die doen het altijd goed in Duitsland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137858648
FUCKING BULLSHIT
  maandag 17 maart 2014 @ 20:47:26 #298
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137858649
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Vasion het volgende:
Waar ging het weddenschapje ook alweer over>?
Gelukkig maar 100x langsgekomen de laatste paar weken.
AFCA!
pi_137858671
:D
  maandag 17 maart 2014 @ 20:47:55 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858672
WAAR IS DIE CAMERA
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 maart 2014 @ 20:48:05 #301
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137858678
VUILE KLOOTZAK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')