abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:16:31 #1
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_137762340


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door Koenholio op 16-03-2014 17:54:41 ]
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:17:18 #2
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_137762358
En weer verder - had het vorige topic volgepost:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef Koenholio het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste tekening, ben er al erg blij mee :D
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:38:19 #3
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_137769401
Ik kom me ook maar eens voorzichtig melden. Ik roep al sinds kleins af aan dat ik ooit (net als mijn stoere, motorrijdende oom) ook een tattoo wil. Tot op heden is het er nog niet van gekomen, omdat ik nog steeds niet goed wist wat ik nu precies wilde. In de afgelopen topics heb ik veel moois voorbij zien komen, en ook op mijn werk zie ik genoeg (wat vaak ook een leuk gesprek oplevert).

Nu ben ik er al ruim een jaar uit dat het iets van Escher moet zijn. Dankzij mijn oma ben ik als kleine Sjeekie_Beekie fan geworden van zijn werk, samen met haar naar de expositie in de Kunsthal geweest EN in het Escher-museum in Den Haag.

Nu ze nog leeft (ze is bijna 86), wil ik haar via een Escher-tattoo laten vereeuwigen op mijn lijf als eerbetoon. Ze is niet alleen mijn oma en peettante, maar ook als enige in leven van alle opa's en oma's die ik nog heb, een van mijn beste vriendinnen en gewoon een stoere dame.

En dus ben ik op zoek naar een artiest die goed in zwart-grijs werk is, en het orgineel goed weet weer te geven. De vrienden van onze oudste tipten me Bunker in Breda, die lopen daar zowat de deur plat en zijn tevreden. Van wat ik gezien heb, is het ook en shop met goede artiesten. Maar ik wil meer vissen in de vijver om uit te kiezen. Afstand is geen enkel probleem, tijd ook niet. Ik ben van plan om hem in het najaar op zijn vroegst te laten zetten.

De tattoo's die mijn interesse hebben qua inspiratie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Three Worlds spreken de kleuren me wel aan, ondanks dat het orgineel in zwart-grijs-wit is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua locatie zou mijn bovenarm de voorkeur hebben. Ik werk in de zorg, dus uitbreiding naar mijn onderarm zou er sowieso niet inzitten. Niet dat het niet zou mogen, maar het ziekenhuis is van mening: "liever niet". En omdat ik er al zo lang over nadenk, denk ik wel dat het niet bij 1 tattoo blijft en ook mijn rug een goede kandidaat is voor een flinke prent. Dus ik ben op zoek naar een artiest waar ik de komende tijd vooruit zou kunnen zeg maar.

Daarnaast ben ik op zoek naar een artiest die voor mij een songtekst in een afbeelding zou kunnen omzetten. Het gaat om een frans nummer, dus een artiest die ook enigszins een woordje frans zou kunnen spreken, is wel handig om het goede gevoel over te brengen. Via google ben ik op de site van Xoïl terecht gekomen in Thonon-les-bains [Franse Alpen, bij het meer van Geneve].
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand ervaring met hem? Ik hou wel van zijn eigen stijl qua ontwerpen.
Alleen is mijn frans belabberd en is het nogal een eindje rijden (bijna 900 km), dus om zo maar even een afspraak te maken, is wellicht niet zo 1-2-3 gedaan. Aan de andere kant is het wellicht fijner om de orginele tekst in zijn moedertaal te kunnen gebruiken. Wat is nu wijsheid?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_137790254
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Wie heeft 'm voor je ontworpen?
Risk Wodas! Zet bij Rock 'n Rowdy in Rotterdam maar ook in z'n eigen atelier.
pi_137860163
yeauuuu heeft iemand enig idee wie goed in is new school? t liefst makkelijk te bereiken, afstand maakt niet uit ( woon in Groningen ) maar zolang het maar niet in een of ander vaag dorp is waar ik nooit meer weg kom omdat er amper OV komt



ik zoek nog iemand die dit op m'n bovenarm wil zetten
pi_137860253
Martina heb ik op dit moment op het oog. http://finelinetattoo.nl/albums/Martina-Tattoos
Alleen vind ik niet echt deze stijl terug in zijn recent werk ( over het algemeen erg realistisch )
pi_137869378
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!

Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:

pi_137872587
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijn :P De lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e ;)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:24:06 #9
19529 Fendy
True Spirit
pi_137873706
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijn :P De lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e ;)
Ligt helemaal aan de plek, lijntje op het puntje van mijn elleboog deed meer pijn dan schaduwen bovenop mijn onderarm. Inkleuren vlak bij mijn tepel deed weer meer pijn dan een lijntje op mijn bovenborst..etc.etc.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_137878198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijn :P De lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e ;)
Ik vind het inkleuren pijnlijker. Maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijk :)
pi_137883062
Och ik merk het snel genoeg, 3 april staat de volgende afspraak. Ik krijg een japanse sleeve maar dan op mn been. Vanaf mn enkel tot net onder de knie, vooral bij de achillespees was het erg pijnlijk :)
pi_137883252
Verschillend zover vind ik lijnen echt vreselijk.

Heb er een tattoo aan de binnenkant van me bovenarm en op mijn linkerzij en de lijnen waren echt ondragelijk.

Ik mag aankomende donderdag weer genieten van een 4 uur durende sessie. :D
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_137884815
Ik vind het allemaal erg :D. Maar het inkleuren ging bij mij soms ook met een rij naalden van ongeveer cm breed. Ligt er ook maar net aan hoeveel schaduw werk/kleur verlopen je hebt en of er steeds over hetzelfde plekje gegaan wordt (auw).
pi_137887366
Ik vind lijnen alleen in het begin van de sessie kut.
Kleuren is ook pijnlijk maar dat is dan weer omdat ik alleen voor kleur ga en ze dan 4x op hetzelfde stuk prikken :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137889145
Weet iemand hoe ik het beste kan zoeken naar voorbeelden op deviantart?

Ik wil een ribpiece waarop iemand in het water kijkt en zichzelf dan terugziet als een skull.

Het idee is dat je altijd naar jezelf moet kijken om te bepalen wie je bent en hoe je in het leven staat. Vandaar het water.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137890696
Voor een journalistiek project ben ik op zoek naar mensen met tattoo's. Alle soorten, maten en vooral leeftijden zijn welkom, liefst met een mooi verhaal! Mocht je nou denken, maar dat ben ik ten voeten uit of ken je zo iemand? Dan zou ik daar graag wat vraagjes over stellen!

Ik heb zelf ook een tattoo en ga een longread schrijven over tattoos. Voornamelijk om te laten zien dat het niet zomaar plakplaatjes zijn maar in mijn ogen een vorm van kunstuiting vaak met een verhaal erachter. Zoals jullie misschien ook wel weten hebben veel mensen een bevooroordeelde blik als het op tatoeages aankomt.
pi_137891091
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
yeauuuu heeft iemand enig idee wie goed in is new school? t liefst makkelijk te bereiken, afstand maakt niet uit ( woon in Groningen ) maar zolang het maar niet in een of ander vaag dorp is waar ik nooit meer weg kom omdat er amper OV komt

[ afbeelding ]

ik zoek nog iemand die dit op m'n bovenarm wil zetten
Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.

Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_137891140
Donderdag sessie 3 van de achterkant van mijn bovenbeen :D Ben benieuwd hoe lang ik het deze keer uit kan houden :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_137891217
Wat voor iets wordt het dan? Een artikel met foto's wat ook gepubliceerd wordt, alleen tekst die intern blijft etc?

Ik heb trouwens wel het idee dat het tegenwoordig reuze meevalt met de vooroordelen, en hoor sowieso ook weinig tattoo's waar totaal geen verhaal achter zit.
pi_137891983
Morgen ook vierde sessie; start inkleuren
pi_137892528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef theKiD het volgende:

[..]

Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.

Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)
Dat portfolio is echt heel erg goed! De tip was niet voor mij, maar heb m toch even opgeslagen, dus ook namens mij thanks ;)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:59:36 #22
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_137894050
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef eti het volgende:
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!

Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:

[ afbeelding ]
Natuurlijk ken ik je van Lowlug!
De wentelteefjes staan ook op mijn verlanglijstje, maar dan zou ik nog een goede plek voor ze moeten verzinnen. Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_137912446


Mijn design voor morgen. :)
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_137916442
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?
Klopt, de letter T op mijn pols is mijn enige tatoeage...
pi_137925431
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurt :P
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:48:13 #26
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137935687
Lijntjes hangt af van de plek, maar ongeacht de plek begin ik na de derde laag schaduwen en kleuren het wel echt zat te worden.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_137935827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef Questular het volgende:
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurt :P
Goed voor je tattoo ook.
Land of the free. Home of the brave.
pi_137936105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Goed voor je tattoo ook.
ik zal mn baas ff vragen of ik in een sportbroekje kan gaan zitten op kantoor......
pi_137936158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Questular het volgende:

[..]

ik zal mn baas ff vragen of ik in een sportbroekje kan gaan zitten op kantoor......
Kun je proberen ja. Of je trekt gewoon een pantalon aan als je toch een kantoor baan hebt. Zachte stof.
Land of the free. Home of the brave.
pi_137942173
Of als je die niet hebt een chino, das ook al een stuk zachter.
pi_137954926
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?

Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen :)

Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.
Mon 'en!
pi_137955819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijn :P De lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e ;)
Ik heb bij al mijn tattoo's geen last gehad van het kleuren, met mijn schouders en sleutelbenen was het net of iemand heel zacht met een vinger eroverheen ging.

Ik dacht dat dit dus ook bij mijn voet zou gaan, ik heb 2 uur gezeten voor lijnen en dat viel echt reuze mee op een paar plekjes na ik dacht de de sessie erna met kleuren net zo zou zijn.

Niet dus :') ik moest de dag erna ongesteld worden dus ik was sowieso wat gevoeliger maar ik heb het echt wel moeilijk gehad met mijn voet kleuren, wat een hel! Zie ook heel erg tegen het bijwerken op :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:48:48 #33
403253 Meke
after all this time? always.
pi_137956687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:16 schreef bloempjuh het volgende:
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?

Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen :)

Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheid :) Gelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_137962774
_O_

Gewapend met machinegeweren rukte de politie
in het Amerikaanse Maine dinsdag uit om een
'gewapende man' te arresteren. Agenten hadden
een melding ontvangen van medewerkers van de
plantsoenendienst: een gewapende man had hen
van zijn erf gejaagd. Het pistool dat de mannen
hadden gezien bleek een levensechte tatoeage te
zijn.
De getatoeëerde man, Michael Smith, had net een
nachtdienst achter de rug op zijn werk, toen hij in
de ochtend wakker werd van het geluid van het
kappen van bomen. Hij stormde zonder shirt naar
buiten en schreeuwde tegen de mannen van de
plantsoenendienst dat ze weg moesten gaan.
Wanneer Smith geen shirt draagt, is het
getatoeëerde pistool goed zichtbaar.
Geen spijt
De politie rukte onmiddellijk uit na de melding van
de weggejaagde mannen. 'Ik had plannen voor
vandaag, maar geen plannen om neergeschoten te
worden,' vertelt Smith. Nadat duidelijk werd dat
het om een vergissing ging, kreeg hij geen boete
of proces aan zijn broek. 'Ik heb altijd een pistool
bij me, weliswaar getatoeëerd maar spijt heb ik
niet. Dat heb ik ook tegen de agent gezegd.'

pi_137968801
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheid :) Gelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt :D
Den Haag, zondag a.s. :)
Mon 'en!
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:05:23 #36
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_137968917
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheid :) Gelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt :D
Op hun Facebook:

Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:19:46 #37
403253 Meke
after all this time? always.
pi_137969335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:05 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Op hun Facebook:

Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:00 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Den Haag, zondag a.s. :)
Ha, ja dankjullie :D Ik zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_137984360

Ik ben een paintnoob. :')

Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_137984609
..apart. Het lijkt net alsof de zee er helemaal niet bijhoort en de zonnestralen lijken net op water :')

Sorry, ik wil je gelukkige mood niet verpesten maar dit is niet mijn ding
pi_137985448
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:19 schreef Meke het volgende:

[..]


[..]

Ha, ja dankjullie :D Ik zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten :7
No rergets :')
pi_137992921


Vers van gister :)
pi_138010274
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren.. :') snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje

Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:35:00 #43
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138011322
Ziet er leuk uit.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138011455
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren.. :') snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje

Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
[ afbeelding ]
Ik was stiekem toch blij dat ik gisteren, voor ik ging, nog even een tramadol pilletje heb genomen. Ik was het anders na 10 minuten al stikbeu.. Ik kan er absoluut niet meer tegen, tegen die pijn. :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138011647
Ik heb 1x 4uur gezeten en 1x 3,5 uur je bent het na 2 uur idd echt spuugzat.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138011718
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten
Ligt er echt aan waar het gezet wordt :)
pi_138012412
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb 1x 4uur gezeten en 1x 3,5 uur je bent het na 2 uur idd echt spuugzat.
:o dikke respect.
pi_138012446
Stelletje watjes hier :P
Land of the free. Home of the brave.
pi_138012596
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten. Hoogstens irritant na een bepaalde tijd over hetzelfde plekje.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138012692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten.
Mijn schouders/sleutelbenen deden echt totaal geen pijn, dat is het niet.
Het is gewoon het lange zitten maar ik moet ook 2 uur heen reizen en weer 2 uur terug, ik ben gewoon echt helemaal op als ik klaar ben. Alleen met mijn voet en het kleuren was ik het zat vanwege de pijn.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138012758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mijn schouders/sleutelbenen deden echt totaal geen pijn, dat is het niet.
Het is gewoon het lange zitten maar ik moet ook 2 uur heen reizen en weer 2 uur terug, ik ben gewoon echt helemaal op als ik klaar ben. Alleen met mijn voet en het kleuren was ik het zat vanwege de pijn.
Daar heb ik ook last van ja, op een gegeven moment beginnen bepaalde lichaamsdelen te slapen en tintelen vanwege de ongemakkelijke houding wat irritanter is dan het tattoeren.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138013594
Heb een groot deel van mijn been vol. Geen één plek was zo naar als m'n knieschijf, met name de rand er omheen/onder! Werd er gewoon misselijk van.

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft of er zenuwuiteinden onder lopen?
pi_138016180
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:17 schreef Scarface88 het volgende:
Stelletje watjes hier :P
Qua gevoeligheid ben ik een watje. Maar verder houd ik wel mijn mond 5-6 uur lang.
pi_138018247
Mwoah ik houd mn mond ook wel maar als ik het in 2 keer (of vaker) kan doen kies ik daar graag voor. M'n artist heeft het nooit enorm druk dus na 3 weken ben ik mooi weer aan de beurt
pi_138018548
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren.. :') snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje

Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
[ afbeelding ]
Waar heb je die laten zetten? In Groningen? (Ik had wat gelezen over dat je in Groningen 'actief bent'.)
pi_138018770
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Eerin het volgende:

[..]

Waar heb je die laten zetten? In Groningen? (Ik had wat gelezen over dat je in Groningen 'actief bent'.)
Wilco. Werkt bij Freebooter en Smooth sailing. Hij is de enige hier in Groningen waar ik zelf een positieve vibe van ontvang dus ben daar graag.
pi_138021997
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mwoah ik houd mn mond ook wel maar als ik het in 2 keer (of vaker) kan doen kies ik daar graag voor. M'n artist heeft het nooit enorm druk dus na 3 weken ben ik mooi weer aan de beurt
Markus trekt per sessie een hele dag uit en hij was van plan terug naar Duitsland te verhuizen. In totaal zo'n 41 bezig geweest en wilden het wel een beetje rap af hebben. Had om de 2-3 weken een sessie.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:29:34 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138022570
Ik kon de pijn altijd prima aan maar na 2 uur gaat mijn huid protesteren en stoot ik net zo hard inkt af als dat het er in gebulderd wordt.
Veel korte sessies dus maar :)
Wordt nog wat als ik echt m`n sleeve eens ga laten zetten :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_138022817
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Wilco. Werkt bij Freebooter en Smooth sailing. Hij is de enige hier in Groningen waar ik zelf een positieve vibe van ontvang dus ben daar graag.
Ah oke. Heb je ervaring met Tainted Love? Ik had altijd Smooth Sailing bovenaan m'n lijstje staan, maar vind portfolio van Tainted Love ook wel prima lijken, maar weet niet wat daar de ervaringen mee zijn. Waar ligt de specialiteit van Wilco?
pi_138023170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ah oke. Heb je ervaring met Tainted Love? Ik had altijd Smooth Sailing bovenaan m'n lijstje staan, maar vind portfolio van Tainted Love ook wel prima lijken, maar weet niet wat daar de ervaringen mee zijn. Waar ligt de specialiteit van Wilco?
Specialiteit van smooth sailing is old school. Maar ze wijken ook wel af naar andere stijlen.
Tainted love wou ik m'n hert laten zetten ( zie je eerder in dit topic ) maar schrok een beetje toen ik binnenstapte en merkte dat de assistente amper NL spreekt en Crunch Decool (weet niet of hij de enige artist daar is tho..) al helemaal niet (engels wel) Maar zijn werk is wel oké i guess haha
Wat wil je zetten?
pi_138024211
Mijn volgende tattoo ga ik laten zetten bij Sander Valentijn van Art Castle. Maakt mooie dingen ook helemaal mijn stijl.

Wil een upper arm sleeve met mandala's erin verwerkt. Hij heeft de perfecte vaste hand voor dit soort dingen. Nu alleen nog een afspraak maken!
pi_138026461
omijngod bepanthen creme ipv zalf O+ O+ O+ waarom was ik niet eerder over gestapt
pi_138026957
Afgelopen week drie uur zonder pauze gekleurd. Had nog wel een uur langer gemogen, endorfinebom was volhardend :).
Jet scheelt denk ook dat artiest een uitermate goede gesprekspartner is...
Arm bijna klaar nu ff sparen voor meer
pi_138030958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef robskem het volgende:
Afgelopen week drie uur zonder pauze gekleurd. Had nog wel een uur langer gemogen, endorfinebom was volhardend :).
Jet scheelt denk ook dat artiest een uitermate goede gesprekspartner is...
Arm bijna klaar nu ff sparen voor meer
Ik had een zit van 2 uur en het gesprek ging als volgt:
1. "Ben je er klaar voor?"
2. en na 2 uur: "zo strek je been maar even en kijk eens in de spiegel"

Maar het is wel echt een machine die gast, binnen 2 uur alle lijnen gezet van een tattoo die qua oppervlakte niet echt heel klein is :)
pi_138031117
Vraagje ,

Ik heb nu eergisteren mijn tattoo laten zetten en heb vanavond een niet al te intensieve voetbal wedstrijd , kan dit gewoon ?


Bij mijn eerste tattoo ben ik gewoon gaan zwemmen na een week nooit ergens last van gehad , de 2de wel aan de 'regels' gehouden.

Maar nu lees ik dus veel verschillende berichten over sporten met een pas gezette tattoo.

Iemand ervaring ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:33:48 #66
19529 Fendy
True Spirit
pi_138032716
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod bepanthen creme ipv zalf O+ O+ O+ waarom was ik niet eerder over gestapt
Hehe, eindelijk het licht gezien? Heerlijk verkoelend he...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_138033798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:12 schreef dhrluker het volgende:
Vraagje ,

Ik heb nu eergisteren mijn tattoo laten zetten en heb vanavond een niet al te intensieve voetbal wedstrijd , kan dit gewoon ?

Bij mijn eerste tattoo ben ik gewoon gaan zwemmen na een week nooit ergens last van gehad , de 2de wel aan de 'regels' gehouden.

Maar nu lees ik dus veel verschillende berichten over sporten met een pas gezette tattoo.

Iemand ervaring ?
Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minder
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138037337
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:12 schreef dhrluker het volgende:
Vraagje ,

Ik heb nu eergisteren mijn tattoo laten zetten en heb vanavond een niet al te intensieve voetbal wedstrijd , kan dit gewoon ?

Bij mijn eerste tattoo ben ik gewoon gaan zwemmen na een week nooit ergens last van gehad , de 2de wel aan de 'regels' gehouden.

Maar nu lees ik dus veel verschillende berichten over sporten met een pas gezette tattoo.

Iemand ervaring ?
zwemmen na een week?!?!?!? gast dat is gewoon vragen om infecties
en dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minder
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef Fendy het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk het licht gezien? Heerlijk verkoelend he...
Klopt, schrok er wel van :') het was best frisjes inderdaad
pi_138037789
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minder
Hmm , oké.

Normaal gesproken wel maar denk dat ik het nu maar laat varen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138037844
[quote]10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zwemmen na een week?!?!?!? gast dat is gewoon vragen om infecties
en dit [quote/]


Geen infecties gekregen ervan hoor. :)
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138038116
je kan het wel doen (en dan rustig aan doen) maar dan zou ik direct na het voetbal jezelf gaan wassen en niet pas als je thuis bent ofzo
pi_138038845
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
je kan het wel doen (en dan rustig aan doen) maar dan zou ik direct na het voetbal jezelf gaan wassen en niet pas als je thuis bent ofzo
Ja ik zal het eens aanzien hoe het aanvoelt.

Is ook niet echt intensief potje meer met vrienden onderling.

Douche is altijd meteen na de wedstrijd.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138039266
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:48 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Ja ik zal het eens aanzien hoe het aanvoelt.

Is ook niet echt intensief potje meer met vrienden onderling.

Douche is altijd meteen na de wedstrijd.
Probeer shampoo en/of douchefris in je 'wond' te vermijden.
pi_138040014
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:59 schreef artelligence het volgende:

[..]

Probeer shampoo en/of douchefris in je 'wond' te vermijden.
Ja ik douche sowieso voorzichtig , sproeikop in mijn hand en gaan!
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138042295
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138042570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:20 schreef robskem het volgende:
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Hoeveel uur zit er straks totaal in?
Land of the free. Home of the brave.
pi_138042676
Tot op heden iets van 11 uur
Hoop nog 6 maar denk meer
pi_138044557
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?

Ga ik dood 27 april? :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138044662
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?

Ga ik dood 27 april? :D
ligt eraan hoeveel vet je d'r hebt zitten, maar is wel gevoelig plekje ja
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:57:15 #80
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_138047829
de dode vrouwen zal het niet lukken te reageren... :P
pi_138049230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef scrub_nurse het volgende:
de dode vrouwen zal het niet lukken te reageren... :P
Als niemand reageert ga ik ervan uit dat er slachtoffers zijn _O-

Ik heb overal spek, behalve dus op mijn ribben, daar zit geen laagje overheen :')

Nouja we shall see, voet viel uiteindelijk ook heel erg mee *O* Ga gewoon van het ergste uit.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138049381
post es pics van je tattoos uf? ~:)
pi_138049423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:20 schreef robskem het volgende:
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice. apart ook wel vind ik. :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:48:07 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138051854
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als niemand reageert ga ik ervan uit dat er slachtoffers zijn _O-

Ik heb overal spek, behalve dus op mijn ribben, daar zit geen laagje overheen :')

Nouja we shall see, voet viel uiteindelijk ook heel erg mee *O* Ga gewoon van het ergste uit.
Ik heb een tekst op de zijkant, net onder de rand van m'n BH, en het deed echt bijna geen pijn, alleen iets meer naar voren (dus waar die van jou meer zit) iets gevoeliger. Maar het ligt ook heel erg aan wat je laat zetten en wat voor naald er gebruikt wordt :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138065426
wat lijdt een tattoo eigenlijk onder een schaafwond?
pi_138069680
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat lijdt een tattoo eigenlijk onder een schaafwond?
Hangt er van af hoe diep de schaafwond is. Als het alleen oppervlakkig is dan zal het geen schade doen, is het diep (2e huidlaag) dan wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138119512
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Specialiteit van smooth sailing is old school. Maar ze wijken ook wel af naar andere stijlen.
Tainted love wou ik m'n hert laten zetten ( zie je eerder in dit topic ) maar schrok een beetje toen ik binnenstapte en merkte dat de assistente amper NL spreekt en Crunch Decool (weet niet of hij de enige artist daar is tho..) al helemaal niet (engels wel) Maar zijn werk is wel oké i guess haha
Wat wil je zetten?
Ik wil graag een new school portret van m'n hond, met veel kleur en een frame. Dat hert had ik gezien inderdaad, toffe stijl ;) die ga je nu bij Smooth Sailing zetten, of ben je nog op zoek naar een artist?
Ik dacht overigens dat Crunch inderdaad enige artist was, althans, dat begreep ik van anderen. Maar die hadden daar niets laten zetten, dus tja.
pi_138128727
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

pi_138130385
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Is niet mijn stijl maar deze vind ik erg gaaf. Nice.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_138130533
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Erg erg erg gaaf! _O_ _O_
pi_138130834
waar heb je het laten zetten? :o
  maandag 24 maart 2014 @ 20:45:57 #92
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138131357
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Woah O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138131362
Super vet!!
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2014 @ 20:46:13 #94
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_138131367
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Oh wauw wat ontzettend gaaf en vooral heel erg mooi gezet O+.
Wie is je artiest?! :o
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 24 maart 2014 @ 20:47:12 #95
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_138131418
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Wow
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_138131513
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Mooi palet aan kleuren :)
  maandag 24 maart 2014 @ 21:03:09 #97
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138132347
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.

[ afbeelding ]
Moooooooi!!!!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 24 maart 2014 @ 21:34:22 #98
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_138134167
Weet iemand een goede blackwork artist in Nederland of niet te ver over de grens in Duitsland?
Momenteel ken ik alleen Gerhard Wiesbeck, maar Landshut is wel wat ver, zeker voor een backpiece :P
pi_138134427
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?

Ga ik dood 27 april? :D
Als ik de dame mag geloven die tegelijk met mij in dezelfde ruimte werd geprikt als ik, dan is het irritant, maar ook niet meer dan dat.. Ik lag elke keer te piepen op de achterkant van bovenbeen, en mevrouw gaf geen krimp vol op dr ribben :') :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 24 maart 2014 @ 21:38:30 #100
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138134490
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ligt eraan hoeveel vet je d'r hebt zitten, maar is wel gevoelig plekje ja
Nee, vet is in deze geen graadmeter... Gevoelig blijft gevoelig, ondanks de eventuele vetlaag die iemand heeft. *spreekt uit ervaring* :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138145129
quote:
12s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nee, vet is in deze geen graadmeter... Gevoelig blijft gevoelig, ondanks de eventuele vetlaag die iemand heeft. *spreekt uit ervaring* :(
Tuurlijk, maar al je er minder vet hebt en dus dichter op het bot tattoeerd voel je het vanzelfsprekend meer.
pi_138145140
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef theKiD het volgende:
Ik lag elke keer te piepen op de achterkant van bovenbeen
is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.
pi_138145144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.
Pijn is sowieso niet iets wat je tegen moet houden :) maar het is wel een van de gevoeligere plekken, net als je binnen arm. De huid is wat dunner daar.
pi_138145146
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?

Ga ik dood 27 april? :D
Ik heb er een net onder mijn bh bandje. Vond het zelf best pijnlijk! Was iig echt heel blij dat hij klaar was, terwijl hij maar 20 minuten bezig was.
Heb wel het idee dat het ook per persoon verschilt.
pi_138145148
Oh sorry ik las onderbeen op een rare manier :') i should go to sleep.. bovenbeen zal niet veel verschillen tho i guess
  dinsdag 25 maart 2014 @ 04:33:45 #106
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138145200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.
Buiten het feit dat pijn voor iedereen verschillend is, en ikzelf ook op mijn scheenbeen ben geprikt, en rondom mijn enkel, is dit op dit moment een erg pijnlijke plek. Maar ik weet van mijzelf dat ik erg kleinzerig ben, en niet goed tegen pijn kan. Enige plek wat niet pijnlijk was, is mijn bovenarm, en de buitenkant van mijn kuit/ onderbeen.
Maar eerlijk is eerlijk, scheenbeen en net onder/tegen de knie was het pijnlijkst.
En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen. I love the ink!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:42:14 #107
19529 Fendy
True Spirit
pi_138146186
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 04:33 schreef theKiD het volgende:

En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen.
Dat betekent dat je het niet hebt gedaan he ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_138146923
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 04:33 schreef theKiD het volgende:

[..]

Buiten het feit dat pijn voor iedereen verschillend is, en ikzelf ook op mijn scheenbeen ben geprikt, en rondom mijn enkel, is dit op dit moment een erg pijnlijke plek. Maar ik weet van mijzelf dat ik erg kleinzerig ben, en niet goed tegen pijn kan. Enige plek wat niet pijnlijk was, is mijn bovenarm, en de buitenkant van mijn kuit/ onderbeen.
Maar eerlijk is eerlijk, scheenbeen en net onder/tegen de knie was het pijnlijkst.
En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen. I love the ink!
Ik ben nu bezig met een been stuk en bij mij was de achilespees veruit de pijnlijkste plek, en de bovenkant van mn kuit is een goede 2 :P
pi_138153713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.
Voet staat ook bekend als pijnlijk, zelfs mijn artiest waarschuwde mij ervoor, hij is een keer geschopt in zijn gezicht zo gek werd iemand :')

Zat ik daar heel chill te candy crushen toen de lijnen werden gezet _O- Ik ga altijd gewoon maar van het ergste uit :y

Thanks trouwens iedereen, ben héél benieuwd :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138153978
Ik heb zo ver mijn tattoos laten zetten op mijn bovenarm ( binnenkant ), zij , voet , bovenarm maar me schouder en schouderblad.

Meest pijnlijke plek is toch de zij voor mij , alles is peanuts vergeleken met die keer tot nu toe!
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:15:42 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138171299
Ik ga voor de volgende toch op mijn bovenbeen O+ lekker wat ruimte haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138176786
Jun Cha negeert mij ;(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:19:09 #113
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138178033
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Dat betekent dat je het niet hebt gedaan he ;)
Zie het tijdstip... :D :') Toch wel gedaan :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:42:31 #114
19529 Fendy
True Spirit
pi_138178932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zie het tijdstip... :D :') Toch wel gedaan :9
Ah ja, als UVT-mod snap ik wat je bedoelt :P
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:52:51 #115
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138179294
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ah ja, als UVT-mod snap ik wat je bedoelt :P
Daar ging ik natuurlijk ook vanuit :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138208630
En dan mail je eens met Vincent Hocquet van beautiful freak tattoo met het idee dat je ergens op een wachtlijst terecht komt, blijkt een afspraak geannuleerd te zijn.
Volgende week donderdag naar Koksijde om ideeën te bespreken en meteen een eerste sessie.
I'm having a good day.
Every living creature on earth dies alone
pi_138209496
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:49 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik wil graag een new school portret van m'n hond, met veel kleur en een frame. Dat hert had ik gezien inderdaad, toffe stijl ;) die ga je nu bij Smooth Sailing zetten, of ben je nog op zoek naar een artist?
Ik dacht overigens dat Crunch inderdaad enige artist was, althans, dat begreep ik van anderen. Maar die hadden daar niets laten zetten, dus tja.
Sorry ik las hier helemaal overheen :').. Maar voor new school zou ik ergens anders heengaan. Ik wil m'n chestpiece af laten maken door Steve in Steenwijk, Lucky 7 heet dat daar volgens mij. Sin66 en Tattoo Mania hebben mijn aandacht ook, ik ben nog op zoek naar een andere artist ja. Mij is ook een aanbevolen in Berlijn maar ik weet niet of ik de reis ervoor over heb. Zou even een kijkje nemen op hun site en overwegen of de afstand van de shop je niet te ver is :)
pi_138216364
oke jongens even serieus, ik heb me toch wat gevonden

http://codyeich.tumblr.com/

deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen
pi_138216439
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke jongens even serieus, ik heb me toch wat gevonden

http://codyeich.tumblr.com/

deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen
Mooi kleuren gebruik :o
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138216514
Gisteren is ook mijn schets getekend en wordt nu verder uitgewerkt. Ben benieuwd naar 't resultaat.

Volgens de artiest kan 't in een sessie, maar wordt het wel op de tandjes bijten. Ergens begin ik nu toch wel eem beetje 'bang' voor de pijn te worden haha. Het wordt een halve sleeve (bovenarm)
pi_138234252
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)

quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Sorry ik las hier helemaal overheen :').. Maar voor new school zou ik ergens anders heengaan. Ik wil m'n chestpiece af laten maken door Steve in Steenwijk, Lucky 7 heet dat daar volgens mij. Sin66 en Tattoo Mania hebben mijn aandacht ook, ik ben nog op zoek naar een andere artist ja. Mij is ook een aanbevolen in Berlijn maar ik weet niet of ik de reis ervoor over heb. Zou even een kijkje nemen op hun site en overwegen of de afstand van de shop je niet te ver is :)
Thanks voor dit nog overigens. Ik zit nu te denken aan Tattoo Mania, vind ik er toch wel heel goed uitzien allemaal. Maar ook nog een andere artist in Amsterdam, dus ben er nog niet helemaal uit.
pi_138234313
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef Eerin het volgende:
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)
Zoweiso zal je onderarm niet heel veel veranderen? Of je moet van die bungelende kwab onderarmen hebben?
pi_138234447
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Zoweiso zal je onderarm niet heel veel veranderen? Of je moet van die bungelende kwab onderarmen hebben?
Ja dat heb ik dus niet, dus dat scheelt ;) maar er zit wel gewoon vet, dus ervan uitgaande dat dat gaan verdwijnen, zal dat dan veel doen aan de vorm van een tattoo?
pi_138234559
Ik ben recent 20+ kilo afgevallen en nog steeds bezig maar het heeft geen effect gehad. Alleen lijkt die op mijn schouders groter omdat ik smaller ben maar er is niets veranderd aan de vorm oid.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138234646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben recent 20+ kilo afgevallen en nog steeds bezig maar het heeft geen effect gehad. Alleen lijkt die op mijn schouders groter omdat ik smaller ben maar er is niets veranderd aan de vorm oid.
Ah oke, top ^O^ dat klinkt dan heel positief. Ik kan natuurlijk ook gewoon wachten, maar ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor ik op streefgewicht ben, en ik ben vrij ongeduldig..
pi_138234901
Bij tattoo mania stond vroeger een wachtlijst van soms bijna 2 jaar (Gerrit) weet niet hoe dat nu is.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138234918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef Eerin het volgende:
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)

[..]

Thanks voor dit nog overigens. Ik zit nu te denken aan Tattoo Mania, vind ik er toch wel heel goed uitzien allemaal. Maar ook nog een andere artist in Amsterdam, dus ben er nog niet helemaal uit.
Misschien is Wild Things in Venlo ook 'n optie voor je? Of South Side in Valkenburg (lb)
pi_138235503
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Misschien is Wild Things in Venlo ook 'n optie voor je? Of South Side in Valkenburg (lb)
Wild Things net gekeken, is inderdaad ook waar ik naar op zoek ben. Hebben die minder wachtlijst? (Alhoewel, als ik eerst wil afvallen is een wachtlijst ook niet zo'n probleem xD)
pi_138239803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Bij tattoo mania stond vroeger een wachtlijst van soms bijna 2 jaar (Gerrit) weet niet hoe dat nu is.
Toevallig mail ik nu met Gerrit en heb een paar uur geleden gevraagd hoelang de wachtlijst is, verwacht morgenochtend wel een antwoord.
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:31:53 #130
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138241988
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke jongens even serieus, ik heb me toch wat gevonden

http://codyeich.tumblr.com/

deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen
Heel vet.

Ik ga morgen of begin volgende week even langs in Groningen. Kijken of ik op korte termijn een Lego-blokje op m'n voet kan zetten.

En wanneer m'n xyce ontwerp af is mag m'n binnen bicep er ook meteen aan geloven.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138247761
Tof, waarom een lego-blokje als ik vragen mag?
pi_138249312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Take2 het volgende:
Tof, waarom een lego-blokje als ik vragen mag?
nee dat mag je niet vragen ga weg
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:49:10 #133
403253 Meke
after all this time? always.
pi_138249433
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee dat mag je niet vragen ga weg
Ik moest hier veel harder om lachen dan mijn verfijnde gevoel voor humor toe wil geven :(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 07:33:22 #134
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138252886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Take2 het volgende:
Tof, waarom een lego-blokje als ik vragen mag?
Omdat Lego tof is. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138256399
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 07:33 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Omdat Lego tof is. :')
can't argue with that :P
pi_138256751
Dit weekend maar eens een kijkje nemen bij de tattoo conventie in het Mecc Maastricht.
Misschien kunnen we er nog wat ideetjes opdoen.

En donderdag de eerste sessie bij Vincent Hocquet
Every living creature on earth dies alone
pi_138258012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Dit weekend maar eens een kijkje nemen bij de tattoo conventie in het Mecc Maastricht.
Misschien kunnen we er nog wat ideetjes opdoen.

En donderdag de eerste sessie bij Vincent Hocquet
[ afbeelding ]
O+ O+ O+

Mijn tattoo artiesten staan in Maastricht dit weekend zag ik. *O*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138264879
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Toevallig mail ik nu met Gerrit en heb een paar uur geleden gevraagd hoelang de wachtlijst is, verwacht morgenochtend wel een antwoord.
ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnen :') Gelukkig zijn er nog genoeg andere artists
pi_138264954
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnen :') Gelukkig zijn er nog genoeg andere artists
Jezus :') Ik vind 3 maanden wachten op een tattoo al lang.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138265449
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnen :') Gelukkig zijn er nog genoeg andere artists
Whoo, dat is inderdaad nogal een tijd. Ruim een jaar dus, pff.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:05:37 #141
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138265518
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:47 schreef Take2 het volgende:

[..]

can't argue with that :P
Maar ik heb meerdere tattoo plannen die enkel nog op zich laten wachten vanwege het geld (zijn aardig groot) dus ik dacht ik begin eerst even met een kleine, voor de 'feel'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138265778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jezus :') Ik vind 3 maanden wachten op een tattoo al lang.
Inderdaad :') maar die jaar wachtlijst is alleen bij gerrit, hij zal her en der wel 'no shows' krijgen maar daar moet je dan maar net van op de hoogte zijn.
Bij de andere artists daar kan je in mei/juni terecht
pi_138265874
en jeej O+ mn chestpiece gaat ergens deze maand afgemaakt worden door steve in steenwijk O+
(ruwe schets):



[ Bericht 14% gewijzigd door Dromenvangertje op 28-03-2014 16:24:08 ]
pi_138266072
oh oh en ik krijg vanavond een tattoo op mn pols met het as van m'n moeder er in verwerkt, pics volgen :9
pi_138266165
ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen, nu je in zo'n rap tempo vanalles in verschillende stijlen laat zetten? als in; denk je er nog wel over na? :P
pi_138266217
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:25 schreef perro. het volgende:
ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen, nu je in zo'n rap tempo vanalles in verschillende stijlen laat zetten? als in; denk je er nog wel over na? :P
Zeker. Na dit jaar doe ik het rustiger aan. No worries :P En verschillende stijlen? :') het is allemaal new school.
pi_138266269
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh oh en ik krijg vanavond een tattoo op mn pols met het as van m'n moeder er in verwerkt, pics volgen :9
Hoe werkt dat precies? Ik zou eigenlijk wel de as van mijn pa in een tattoo willen maar ik hoorde van een artist dat in theorie niks in je huid komt omdat de as naar de bodem van het inktpotje zakt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138266296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies? Ik zou eigenlijk wel de as van mijn pa in een tattoo willen maar ik hoorde van een artist dat in theorie niks in je huid komt omdat de as naar de bodem van het inktpotje zakt.
Ik zou hier graag antwoord op willen geven maar ik heb geen idee :') ik weet het na vanavond pas. Tegen 21:00 ben ik weer thuis dus ill let you know.
pi_138266300
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Zeker. Na dit jaar doe ik het rustiger aan. No worries :P En verschillende stijlen? :') het is allemaal new school.
verschillende artists dan, whatever. oki, ik help het je hopen. ~:)
pi_138266322
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik zou hier graag antwoord op willen geven maar ik heb geen idee :') ik weet het na vanavond pas. Tegen 21:00 ben ik weer thuis dus ill let you know.
Thanks.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138266341
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef perro. het volgende:

[..]

verschillende artists dan, whatever. oki, ik help het je hopen. ~:)
Ik hoop niks :) dummie. En verschillende artists zijn zo gek nog niet :')? Veel mensen doen dat.
pi_138266412
rustig maar, jezus. :')
pi_138266440
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:33 schreef perro. het volgende:
rustig maar, jezus. :')
Ja sorry man, je vraag kwam aanvallend over.
pi_138268758
Ik heb 5 verschillende artists hun werk op mijn huid laten zetten. En daar komt in 2014 hopelijk een 6e bij. Voornamelijk omdat ik tattoos laat zetten in steden/landen waar ik op dat moment woon. :)
Mon 'en!
pi_138268794
ik bedoelde het meer in de context van dromenvanger en haar snelheid qua het laten zetten van tattoo's de laatste tijd. ~:)

maar nvmd, voor weer iemand zich aangevallen voelt omdat iemand iets vraagt. :7
pi_138269210
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Dit weekend maar eens een kijkje nemen bij de tattoo conventie in het Mecc Maastricht.
Misschien kunnen we er nog wat ideetjes opdoen.

En donderdag de eerste sessie bij Vincent Hocquet
[ afbeelding ]
ik ga er morgen naar toe, heb dr zin in :)
pi_138269448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef Eerin het volgende:

[..]

Wild Things net gekeken, is inderdaad ook waar ik naar op zoek ben. Hebben die minder wachtlijst? (Alhoewel, als ik eerst wil afvallen is een wachtlijst ook niet zo'n probleem xD)
Pfoe, dat durf ik niet te zeggen... Ben zelf bij South Side geweest (wel geen new school).
Geef gewoon even 'n belletje en vraag 't, heb ik toen ook gedaan bij de shops die m'n interesse wekten :).
pi_138269871
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Maar ik heb meerdere tattoo plannen die enkel nog op zich laten wachten vanwege het geld (zijn aardig groot) dus ik dacht ik begin eerst even met een kleine, voor de 'feel'.
Ik heb precies hetzelfde, heb nu 3 kleine, maar droom stiekem van een grote maori-achtige tatoeage(wel één met fijne lijntjes). Maar daar zal ik eerst voor moeten sparen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138270877
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met een tattoo in het onderwijs? Zijn er veel scholen (of andere bedrijven) die moeilijk doen over tattoos? Ik lees gemengde reacties via Google..
pi_138271133
Lagere of middelbare school?
pi_138271300
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Take2 het volgende:
Lagere of middelbare school?
Middelbare
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:02:43 #162
403253 Meke
after all this time? always.
pi_138271320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef Eerin het volgende:

[..]

Middelbare
Kun je het niet gewoon vragen? Of hoop je nog aangenomen te worden?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_138271358
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Kun je het niet gewoon vragen? Of hoop je nog aangenomen te worden?
Ja ik hoop bij 1 school aangenomen te worden, dus daar wil ik niet echt mijn ruiten ingooien. En dat geldt eigenlijk wel voor alle scholen hier in de regio. Maar ben bang dat als ik het in Amsterdam ga navragen, ik hele andere reacties krijg dan hier in het noorden.
pi_138271396
Het zal natuurlijk per school verschillen(en de randstad zal ongetwijfeld ook verschillen van het platteland), maar bij ons op de middelbare school liepen er verschillende docenten rond met tatoeages en die hoefden ook niet verstopt te worden.

Maarja zoals ik al zei, iedere school zal verschillen dus het blijft altijd een gok...
pi_138271447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:05 schreef Take2 het volgende:
Het zal natuurlijk per school verschillen(en de randstad zal ongetwijfeld ook verschillen van het platteland), maar bij ons op de middelbare school liepen er verschillende docenten rond met tatoeages en die hoefden ook niet verstopt te worden.

Maarja zoals ik al zei, iedere school zal verschillen dus het blijft altijd een gok...
Wij hadden op school eigenlijk geen hele opvallende docenten, afgezien van de docent Nederlands die altijd hele wijde broeken en zelf ontworpen t-shirts droeg. Maar die had geen tattoos, althans, niet zichtbaar.

Het zou nogal zonde zijn als ik straks mijn studie heb afgerond, en dan kom ik nog nergens aan het werk omdat ik per se naar m'n hond wil kunnen kijken xD
pi_138271732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Eerin het volgende:

[..]

Wij hadden op school eigenlijk geen hele opvallende docenten, afgezien van de docent Nederlands die altijd hele wijde broeken en zelf ontworpen t-shirts droeg. Maar die had geen tattoos, althans, niet zichtbaar.

Het zou nogal zonde zijn als ik straks mijn studie heb afgerond, en dan kom ik nog nergens aan het werk omdat ik per se naar m'n hond wil kunnen kijken xD
Dan doe je het toch niet op je handen, nek of gezicht. De rest van je lichaam kan je kleding over dragen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_138271794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Eerin het volgende:

[..]

Wij hadden op school eigenlijk geen hele opvallende docenten, afgezien van de docent Nederlands die altijd hele wijde broeken en zelf ontworpen t-shirts droeg. Maar die had geen tattoos, althans, niet zichtbaar.

Het zou nogal zonde zijn als ik straks mijn studie heb afgerond, en dan kom ik nog nergens aan het werk omdat ik per se naar m'n hond wil kunnen kijken xD
Tegenwoordig worden tattoos steeds meer geaccepteerd. Hou wat dat betreft ook eens sites zoals Nobiles etc in de gaten, zij vernoemen dat vaker ook in hun stukken. Maar goed, verschil zal er altijd zijn...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:30:13 #168
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_138272409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Eerin het volgende:

[..]

Wij hadden op school eigenlijk geen hele opvallende docenten, afgezien van de docent Nederlands die altijd hele wijde broeken en zelf ontworpen t-shirts droeg. Maar die had geen tattoos, althans, niet zichtbaar.

Het zou nogal zonde zijn als ik straks mijn studie heb afgerond, en dan kom ik nog nergens aan het werk omdat ik per se naar m'n hond wil kunnen kijken xD
Als je het redelijk kan bedekken en je niet helemaal onder zit, en niet op een streng gereformeerde school wil werken, moet het geen issue zijn hoor.
pi_138272469
Ben je eigenlijk verplicht om eerlijk antwoord te geven als je tatoeages hebt op plekken die ze toch nóóit zullen zien?
pi_138272475
Je kan hem op een plek zetten die makkelijk te bedekken is? Ik zou het risico niet durven nemen.

Wat zijn nou echt goede shops in de omgeving van Utrecht? Lees veel goede verhalen over Dick de Wit, en daar neig ik ook naar, maar misschien zijn er wel andere shops die ik nog niet tegen ben gekomen :)

Edit: Artcastle Tattoo in Zeist spreekt mij ook wel aan, maar kan er weinig ervaringen over vinden.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:35:01 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138272661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef Take2 het volgende:
Ben je eigenlijk verplicht om eerlijk antwoord te geven als je tatoeages hebt op plekken die ze toch nóóit zullen zien?
Mogen ze het uberhaupt vragen :?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138273876
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mogen ze het uberhaupt vragen :?
Waarom zou dat niet mogen? :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:07:12 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138274037
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? :')
Omdat het niks toevoegt aan je kwaliteiten als medewerker toch? Het enige moment waarop het toegestaan zou zijn denk ik, is als het in strijd kan zijn met de huisregels en kledingvoorschriften. maar dan hoef je dus niet te vertellen dat je wellicht ook een konijntje op je bips hebt, dan gaat het puur om die dingen die ook in je functie/bedrijfskleding zichtbaar zouden zijn.

En je hoeft niet meteen zo kansloos te doen met je :') smilie, volgens mij was het een normale discussie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138274070
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? :')
Sommige vragen mogen ze niet stellen. http://www.rijksoverheid.(...)icitatiegesprek.html

Mij lijkt het onder privézaken te vallen. Zeker bij niet zichtbare tattoos of piercings.
pi_138274718
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Omdat het niks toevoegt aan je kwaliteiten als medewerker toch? Het enige moment waarop het toegestaan zou zijn denk ik, is als het in strijd kan zijn met de huisregels en kledingvoorschriften. maar dan hoef je dus niet te vertellen dat je wellicht ook een konijntje op je bips hebt, dan gaat het puur om die dingen die ook in je functie/bedrijfskleding zichtbaar zouden zijn.

En je hoeft niet meteen zo kansloos te doen met je :') smilie, volgens mij was het een normale discussie.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef n0a het volgende:

[..]

Sommige vragen mogen ze niet stellen. http://www.rijksoverheid.(...)icitatiegesprek.html

Mij lijkt het onder privézaken te vallen. Zeker bij niet zichtbare tattoos of piercings.
Er mag dus wel gevraagd worden of een persoon tatoeages heeft, als dat relevant is.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_138275286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef wasmachine01 het volgende:
Je kan hem op een plek zetten die makkelijk te bedekken is? Ik zou het risico niet durven nemen.

Wat zijn nou echt goede shops in de omgeving van Utrecht? Lees veel goede verhalen over Dick de Wit, en daar neig ik ook naar, maar misschien zijn er wel andere shops die ik nog niet tegen ben gekomen :)

Edit: Artcastle Tattoo in Zeist spreekt mij ook wel aan, maar kan er weinig ervaringen over vinden.
Vriendin van mij heeft een sleeve laten zetten door Sander Valentijn en is erg te spreken over hem. Ikzelf ga eerdaags ook naar hem toe voor mijn volgende tattoo.
pi_138280075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef Eerin het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met een tattoo in het onderwijs? Zijn er veel scholen (of andere bedrijven) die moeilijk doen over tattoos? Ik lees gemengde reacties via Google..
Ik heb inkt en ben een tijd werkzaam geweest in het onderwijs. Geen enkel probleem. Alleen een beetje voorzichtig zijn met antwoorden op de vraag "Doet dat pijn?" :)

Een van mijn leerlingen (tijdens een stage) zag mijn inkt en piercings (tong) en vroeg "Deed dat pijn?"
Met mijn domme hoofd zei ik "Nee, viel wel mee"
Volgende dag kwam het kind boos naar me toe, amper in staat om te praten met haar nieuwe tongpiercing. "Dadeewelkeizeer!"
OOPS :)

[ Bericht 19% gewijzigd door bloempjuh op 28-03-2014 22:26:14 ]
Mon 'en!
pi_138282058
_O-
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:12:16 #179
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138285965
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
en jeej O+ mn chestpiece gaat ergens deze maand afgemaakt worden door steve in steenwijk O+
(ruwe schets):

[ afbeelding ]

:o _O_ O+ Helemaal gaaf!! _O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138286161
Ik heb pas een nieuwe job en bij de sollicitatie vroeg niemand wat...
Toen ik er begon onbewust omdat het warm was ff trui uitgedaan, toen zagen ze pas dat ik mijn hele linker arm onder het kladsel heb ^^
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:49:55 #181
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138287158
Eerste sessie gehad bij Paradigm - foto's volgen :)
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:37:36 #182
19529 Fendy
True Spirit
pi_138290151
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef Lucas321 het volgende:
Ik heb pas een nieuwe job en bij de sollicitatie vroeg niemand wat...
Toen ik er begon onbewust omdat het warm was ff trui uitgedaan, toen zagen ze pas dat ik mijn hele linker arm onder het kladsel heb ^^
Ik heb werkelijk honderden sollicitanten gehad de afgelopen 10 jaar, het zou nooit in me opkomen om te vragen of ze tattoos hebben. Ik heb een managementfunctie bij een groot automatiseringsbedrijf in de financiele sector. Banken zijn vrij conservatief in dat soort dingen, toch zou ik er nooit iemand om weigeren als hij/zij gekwalificeerd is :)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_138290221
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb inkt en ben een tijd werkzaam geweest in het onderwijs. Geen enkel probleem. Alleen een beetje voorzichtig zijn met antwoorden op de vraag "Doet dat pijn?" :)

Een van mijn leerlingen (tijdens een stage) zag mijn inkt en piercings (tong) en vroeg "Deed dat pijn?"
Met mijn domme hoofd zei ik "Nee, viel wel mee"
Volgende dag kwam het kind boos naar me toe, amper in staat om te praten met haar nieuwe tongpiercing. "Dadeewelkeizeer!"
OOPS :)
Hahaha xD

Ik wil die van mij op m'n onderarm en ik draag überhaupt eigenlijk vrij weinig korte mouwen t-shirts, maar ik stroop wel vaak m'n mouwen op tot onder m'n elleboog. Dus je zou hem sowieso wel kunnen zien, maar als ze het liever niet willen, kan ik m'n mouwen ook gewoon niet opstropen natuurlijk (al wordt het dan wel warm in de zomer).

Volgens mij wordt er bijna nooit naar gevraagd, of je moet eruit zien alsof je heel veel tattoos zou kunnen verbergen (geen idee hoe je er dan uit moet zien xD). Maar ik zou het ook lullig vinden om ze zeg maar te tricken en na een maand sta ik daar ineens van "Hoi, ja dit had je niet gezien en proeftijd is voor bij, dus tja. Deal with it". Vind ik ook niet helemaal kies.

Het is wel zo dat het steeds normaler wordt, ik geloof dat het imago van zeelui en hoeren alleen nog bestaat bij hele oude of hele conservatieve mensen (en m'n ouders :') ). Dus even nadenken maar.

En ik zou geen zin hebben om het op een andere plek te doen voor een baan eigenlijk, ik vind geen andere plek heel mooi hiervoor. Maar kiezen voor een tattoo ipv een baan is toch ook wel een grote stap :P
pi_138290309
Ik heb 14 jaar bij de rabobank gewerkt. Voor klanten mochten ze niet zichtbaar zijn. Maar de medewerkers hadden ze wel. Ik ook :P Het werd pas allemaal zichtbaar op een gala, toen waren de dames behoorlijk bloot. En zag je bij een manager zelfs een behoorlijk grote tattoo.

Nu ben ik leidinggevende in een winkel. En regelmatig zijn mijn tattoos en piercings zichtbaar. Maar dat is geen probleem. Laatst kreeg ik een vrouw op sollicitatiegesprek, piercings en tattoos. Dus ze vroeg er zelf naar, is het geen probleem?

Toen geantwoord dat het geen probleem was, en dat ik me meer stoorde aan de hoeveelheid make up :')
  roze zaterdag 29 maart 2014 @ 10:35:10 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138291884
Hoe pijnlijk is een tattoo op je voet?

Ik ga als eerst toch maar mijn voet laten doen en dan in September mijn arm verder. Ik weet dat ik rozen op mijn arm wil maar ik wil nog iets erbij en ik weet nog niet precies wat dus ik wacht daar maar even mee. Op mijn voet weet ik al een paar jaar wat ik wil. Ik ga vanmiddag heen voor een afspraak *spannend*
Your beauty never ever scared me.
pi_138292331
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Hoe pijnlijk is een tattoo op je voet?

Ik ga als eerst toch maar mijn voet laten doen en dan in September mijn arm verder. Ik weet dat ik rozen op mijn arm wil maar ik wil nog iets erbij en ik weet nog niet precies wat dus ik wacht daar maar even mee. Op mijn voet weet ik al een paar jaar wat ik wil. Ik ga vanmiddag heen voor een afspraak *spannend*
ik vond het meevallen, en niet pijnlijker dan mijn andere tattoos
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:00:00 #187
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138294898
Donderdag komt m'n Lego blok. Net afspraak gemaakt en aanbetaling gedaan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:22:10 #188
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138300865



Kleuren komen ook nog, maar pas in juli.

[ Bericht 15% gewijzigd door Koenholio op 29-03-2014 17:52:02 ]
Guanine en Cytosine! *O*
pi_138300901
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Koenholio het volgende:
[ afbeelding ]

Kleuren komen ook nog, maar pas in juli.
Wat is het?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:24:41 #190
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138300953
Neuron + DNA-streng.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_138303575
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Donderdag komt m'n Lego blok. Net afspraak gemaakt en aanbetaling gedaan.
Waar ga je naartoe?
Wel cool idee trouwens ;) Lego = awesome.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:55:14 #192
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138303624
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef Eerin het volgende:

[..]

Waar ga je naartoe?
Wel cool idee trouwens ;) Lego = awesome.
Smooth Sailing in Groningen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 19:08:31 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138304071
Wel benieuwd of ik er nadien nog last van heb, ga een dag nadat ik hem laat zetten een weekend weg naar de Ardennen en daar wel aardig wild doen qua sporterij.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138304109
Hmmm de tattoo conventie in Maastricht viel tegen, hoop lege stands en niet heel veel mensen....
  zondag 30 maart 2014 @ 00:54:21 #195
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_138317921
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:03 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ja ik hoop bij 1 school aangenomen te worden, dus daar wil ik niet echt mijn ruiten ingooien. En dat geldt eigenlijk wel voor alle scholen hier in de regio. Maar ben bang dat als ik het in Amsterdam ga navragen, ik hele andere reacties krijg dan hier in het noorden.
Op mijn 2 stagescholen in Friesland werden er geen problemen van gemaakt, op de eerste liep de concierge met een zichtbare tattoeage rond, op mijn huidige (een CSG) zijn piercings in het gezicht ook toegestaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 30 maart 2014 @ 01:50:37 #196
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138318753
Sowieso, waarom zou je van zoiets een probleem maken? Bij een sollicitatiegesprek gewoon zorgen dat ie niet zichtbaar is, dan is er ook totaal geen reden om erover te beginnen: immers, als je tattoos hebt, heb je bij deze bewezen dat je ze kunt verbergen en als je daarnaast prima kwaliteiten te bieden hebt zie ik het probleem niet. Zo wel, dan zou ik me afvragen of ik überhaupt voor zo'n bedrijf zou willen werken.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 30 maart 2014 @ 01:52:41 #197
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138318773
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel benieuwd of ik er nadien nog last van heb, ga een dag nadat ik hem laat zetten een weekend weg naar de Ardennen en daar wel aardig wild doen qua sporterij.
Denk dat dat wel meevalt toch? Tenminste zolang je er niet met brute kracht overheen gaat? Maar goed, ben zelf een n00b dus misschien Heeft iemand anders er meer over te zeggen.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_138319374
ehm :') nouja dit is al zovaak gezegd maar je moet de tattoo als een schaafwond behandelen. Het is makkelijk vatbaar voor infecties en erg gevoelig. Ik zou, in jouw geval, niet 'wild' gaan doen. Je laat m op je voet zetten dus als je stevige schoenen aandoet met een paar uurtjes cellofaan erop (niet te lang want je tattoo heeft lucht nodig om te helen) moet je wel secure zijn tho.

Je voelt zelf wel aan als er iets mis is ( ik ging vannacht naar een mini festival en het werd na een tijdje te broeierig want had er cellofaan overheen gedaan dus ik besloot naar huis te gaan just for safety )

then again, ik ben geen expert maar zo zou ik het doen.
pi_138319396
Oja, ik zou vies water zoals beekjes en rivieren vermijden. Of in ieder geval niet met je voeten in gaan staan. Maar dat kan je zelf vast ook wel bedenken.

Flesje water mee voor onderweg zodat je af en toe kan afspoelen
  zondag 30 maart 2014 @ 09:52:59 #200
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138320291
Thanks voor de tips!

Erg natte poten zal ik niet krijgen maar ik ga mountainbiken dus wel zweetpoten in strakke schoenen denk ik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 10:52:35 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138321232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Koenholio het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kleuren komen ook nog, maar pas in juli.
tof _O_ alleen zijn de verhoudingen tussen de neuron en de de DNA streng wel een beetje krom ;) :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 30 maart 2014 @ 11:32:45 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138322113
Ik dacht dat het een DNA + sperma tattoo was.
Resistance is futile.
pi_138322170
quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 04:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik zou vies water zoals beekjes en rivieren vermijden. Of in ieder geval niet met je voeten in gaan staan. Maar dat kan je zelf vast ook wel bedenken.

Flesje water mee voor onderweg zodat je af en toe kan afspoelen
Hoe is het trouwens met je as-tattoo afgelopen? Zit het er nu echt in en zo?
pi_138324577
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:36 schreef Eerin het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met je as-tattoo afgelopen? Zit het er nu echt in en zo?
nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
  zondag 30 maart 2014 @ 13:16:39 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138324615
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
Je ging heen voor een as tattoo en je vergeten de as? :D
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138324625
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je ging heen voor een as tattoo en je vergeten de as? :D
my life :')
pi_138324667
_O-
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 30 maart 2014 @ 14:15:54 #208
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138326012
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
:D :') _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 30 maart 2014 @ 14:46:29 #209
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138326785
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

tof _O_ alleen zijn de verhoudingen tussen de neuron en de de DNA streng wel een beetje krom ;) :P
Dank :)
Nja de DNA-streng komt uit de cel. Niet zo goed te zien op de foto, maar wordt ook nog duidelijker gedaan met kleuren straks.

quote:
10s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:32 schreef Seven. het volgende:
Ik dacht dat het een DNA + sperma tattoo was.
:D :')

quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
_O-
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 30 maart 2014 @ 14:59:12 #210
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138327201
Vraag over nazorg trouwens: ik snap dat je een tattoo niet onbeschermd aan de volle zon moet blootstellen, maar is een t-shirt voldoende bescherming of is het nodig om er ook nog zonnebrandcrème op te doen?
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 30 maart 2014 @ 15:16:50 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138327730
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
OMFG.
Resistance is futile.
pi_138327743
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
:D
pi_138327912
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef Koenholio het volgende:
Vraag over nazorg trouwens: ik snap dat je een tattoo niet onbeschermd aan de volle zon moet blootstellen, maar is een t-shirt voldoende bescherming of is het nodig om er ook nog zonnebrandcrème op te doen?
UV-licht gaat door een wit shirt heen. Insmeren dus of donkere/dikkere kleding aantrekken :)
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:27:35 #214
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_138327996
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Hoe pijnlijk is een tattoo op je voet?

Ik ga als eerst toch maar mijn voet laten doen en dan in September mijn arm verder. Ik weet dat ik rozen op mijn arm wil maar ik wil nog iets erbij en ik weet nog niet precies wat dus ik wacht daar maar even mee. Op mijn voet weet ik al een paar jaar wat ik wil. Ik ga vanmiddag heen voor een afspraak *spannend*
ik vond het wel de pijnlijkste van de twee. De ander zit op de onderarm. Midden van de voet valt mee, richting teen erg naar en naar de binnenkant toe ook. Maar ik heb erg gevoelige voeten.
pi_138328073
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

UV-licht gaat door een wit shirt heen. Insmeren dus of donkere/dikkere kleding aantrekken :)
quote:
Wearing a t-shirt while in the sun will protect you from burning.
While clothing provides some protection, a standard white t-shirt only has an SPF of about 7. If it's wet, the SPF can go down as low as 3. The darker and thicker the clothing, the more protection it provides.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:32:45 #216
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_138328111
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Cool, bedankt :)
Guanine en Cytosine! *O*
pi_138337018
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
Hahaha heerlijk ^O^
  zondag 30 maart 2014 @ 23:55:58 #218
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_138348562
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:50 schreef Koenholio het volgende:
Sowieso, waarom zou je van zoiets een probleem maken? Bij een sollicitatiegesprek gewoon zorgen dat ie niet zichtbaar is, dan is er ook totaal geen reden om erover te beginnen: immers, als je tattoos hebt, heb je bij deze bewezen dat je ze kunt verbergen en als je daarnaast prima kwaliteiten te bieden hebt zie ik het probleem niet. Zo wel, dan zou ik me afvragen of ik überhaupt voor zo'n bedrijf zou willen werken.
Scholen zijn geen bedrijven.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 31 maart 2014 @ 07:12:30 #219
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138352964
quote:
12s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Scholen zijn geen bedrijven.
Zeker wel. Je hebt alleen als medewerker een iets andere rol op het gebied van representatie richting je 'klanten'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 09:12:08 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138354050
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

nee ik was het met mn domme kop vergeten mee te nemen :') :') :')
:D :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  roze maandag 31 maart 2014 @ 12:24:47 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138358347
29 Mei staat mijn afspraak. Morgen even aanbetaling doen en dan staat het vast *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_138362367
Shiiiiiiiiiiiit.
Net bericht van Randy Engelhard dat hij nog een plek vrij heeft op de tattoo conventie van Frankfurt.
Maar dat ga ik helaas niet redden, aangezien ik deze week al naar Vincent Hocquet ga.
En ik heb helaas geen geldboompje thuis staan.

Als er nog iemand iets van Randy wilt laten zetten zou ik dus snel even mailen met heaven of colours.
Every living creature on earth dies alone
  maandag 31 maart 2014 @ 15:05:16 #223
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_138363677
Vincent Hocquet is anders ook wel geniaal!

Hebben we in Nederland eigenlijk artiesten die gespecialiseerd zijn in heavy blackwork?

Het maakt me niet uit om eventueel te reizen hoor, ik ben ook naar Kassel geweest, maar binnen Nederland is toch altijd makkelijker omdat ik dan ook nog gebruik kan maken van mijn OV-kaart.
pi_138363728
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben we in Nederland eigenlijk artiesten die gespecialiseerd zijn in heavy blackwork?
Volgens mij niet, ben ook al een tijdje op zoek. Als je er een vindt laat het even weten :)
Land of the free. Home of the brave.
  roze maandag 31 maart 2014 @ 15:07:16 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138363745
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 04:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ehm :') nouja dit is al zovaak gezegd maar je moet de tattoo als een schaafwond behandelen. Het is makkelijk vatbaar voor infecties en erg gevoelig. Ik zou, in jouw geval, niet 'wild' gaan doen. Je laat m op je voet zetten dus als je stevige schoenen aandoet met een paar uurtjes cellofaan erop (niet te lang want je tattoo heeft lucht nodig om te helen) moet je wel secure zijn tho.

Je voelt zelf wel aan als er iets mis is ( ik ging vannacht naar een mini festival en het werd na een tijdje te broeierig want had er cellofaan overheen gedaan dus ik besloot naar huis te gaan just for safety )

then again, ik ben geen expert maar zo zou ik het doen.
Ik zit wel met het probleem dat ik 9 dagen na het zetten na een groot feest ga 12 uur lang. Ik kan hem wel af en toe insmeren *en luchtten* als ik toch ga rusten maar ik moet hoe dan ook dichte schoenen aan (hardcore feest, wel zo slim). Na 9 dagen is die nog niet genezen denk ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 31-03-2014 15:14:00 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 31 maart 2014 @ 15:08:36 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138363788
Of maak ik me druk om niks?
Your beauty never ever scared me.
pi_138365668
Mwah, als je je tattoo in die 9 dagen goed verzorgd is er niet veel aan de hand.
Al hangt het ook af van je huidtype, je conditie, algemene gezondheid etc.
Every living creature on earth dies alone
  maandag 31 maart 2014 @ 16:22:53 #228
19529 Fendy
True Spirit
pi_138366494
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit wel met het probleem dat ik 9 dagen na het zetten na een groot feest ga 12 uur lang. Ik kan hem wel af en toe insmeren *en luchtten* als ik toch ga rusten maar ik moet hoe dan ook dichte schoenen aan (hardcore feest, wel zo slim). Na 9 dagen is die nog niet genezen denk ik?
Moet volgens mij geen probleem zijn, vooral naderhand even goed schoonmaken met unicura en een mooi laagje bepanthen erop, dan op je uitbrakdag lekker laten luchten ^O^
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_138373208
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit wel met het probleem dat ik 9 dagen na het zetten na een groot feest ga 12 uur lang. Ik kan hem wel af en toe insmeren *en luchtten* als ik toch ga rusten maar ik moet hoe dan ook dichte schoenen aan (hardcore feest, wel zo slim). Na 9 dagen is die nog niet genezen denk ik?
Die van mij zijn na 9 dagen wel bijna genezen. Ben vorig jaar ook vlak na het zetten naar een festival geweest geen problemen mee gehad.
pi_138375394
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit wel met het probleem dat ik 9 dagen na het zetten na een groot feest ga 12 uur lang. Ik kan hem wel af en toe insmeren *en luchtten* als ik toch ga rusten maar ik moet hoe dan ook dichte schoenen aan (hardcore feest, wel zo slim). Na 9 dagen is die nog niet genezen denk ik?
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Die van mij zijn na 9 dagen wel bijna genezen. Ben vorig jaar ook vlak na het zetten naar een festival geweest geen problemen mee gehad.
Dit ja. Na een week smeer ik het ook niet meer in en is het ook niet meer gevoelig. No worries! Natuurlijk moet je wel even opletten natuurlijk en af en toe afspoelen voor hygiene maar cellofaan dragen is niet meer nodig in ieder geval.
pi_138375539
Oh en inderdaad veel laten luchten. Vriendin van mij smeerde er iedere dag 4/5 keer bepanthen zalf op. Ik doe dat maar 1 keer met bepanthen creme. . Je merkte gewoon dat het helingsproces veel langzamer was bij haar
  maandag 31 maart 2014 @ 21:08:04 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138377260
Hoe zit het trouwens met dat folie. Die gast die in Alkmaar mijn vriendin heeft getatoeëerd zei dat de gezondheidsdienst die folie een broeinest van bacteriën vindt en aanraadt om pleisterspray te gebruiken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138377636
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat folie. Die gast die in Alkmaar mijn vriendin heeft getatoeëerd zei dat de gezondheidsdienst die folie een broeinest van bacteriën vindt en aanraadt om pleisterspray te gebruiken.
Geen van beide. Vroeger heb je vast weleens je knie geschaafd. Daar deed je moeder ook geen folie overheen.

1 a 2 keer per dag een beetje insmeren. Voor de rest niet aankomen kan er ook niks gebeuren.
  maandag 31 maart 2014 @ 21:22:37 #234
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138378179
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Geen van beide. Vroeger heb je vast weleens je knie geschaafd. Daar deed je moeder ook geen folie overheen.

1 a 2 keer per dag een beetje insmeren. Voor de rest niet aankomen kan er ook niks gebeuren.
Nou ja, die pleisterspray is er als je thuis bent wel ongeveer af maar biedt even bescherming voor bijv. je reis naar huis denk ik, helemaal als je het op een plek hebt waar je altijd kleding over aan hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138378578
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Geen van beide. Vroeger heb je vast weleens je knie geschaafd. Daar deed je moeder ook geen folie overheen.

1 a 2 keer per dag een beetje insmeren. Voor de rest niet aankomen kan er ook niks gebeuren.
Een schaafwond vind ik niet echt vergelijkbaar met een tattoo. Een schaafwond is namelijk wel gebaad bij afdekking om een perfecte vochtbalans te krijgen en de huid sneller epithelialiseerd. Met een dikke korst duurt dit veel langer, echter heeft een korst bij een tattoo een tweede functie en dat is dat de inkt beter in de huid blijft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138396169
Ik ga volgende week terug om mijn tatoeages bij te laten werken en dit ontwerp zit al zo lang in mijn hoofd dat ik die waarschijnlijk ook wil zetten.

Ik twijfel alleen enorm aan de plaats, net onder je bh bandje wat je tegenwoordig heel veel ziet vind ik heel mooi, maar ik ben niet superslank dus denk dat dat niet mooi staat. Aan de binnenkant van m'n bovenarm is misschien ook wel mooi?

Wat denken jullie dat een mooie plaats is voor zo'n tatoeage?



Edit: de grootte hangt uiteraard af van de plaats, hij mag van mij part ook heel klein zijn.
Edit2: polsen zijn al vol :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:20:57 #237
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138396300
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat folie. Die gast die in Alkmaar mijn vriendin heeft getatoeëerd zei dat de gezondheidsdienst die folie een broeinest van bacteriën vindt en aanraadt om pleisterspray te gebruiken.
Stuur je bewust aan op de eindeloze discussie wat nou het best zou zijn voor je huid/genezing? ;) :D

Alles zal ongeveer even goed voor je zijn, folie kun je niet dagen laten zitten zonder dat je zweet een risico gaat vormen want ademt niet, open aan de lucht zorgt voor snellere verdroging maar heelt je wond snel, aan de lucht met creme geeft je huid meer vocht/soepelheid maar meer ook niet en pleisterspray sluit infectie uit en slijt terwijl je geneest als het goed is.

(nooit pleisterspray gebruikt op enige wond, maar ben er wel al een tijdje benieuwd naar)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:00:07 #238
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138397475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Stuur je bewust aan op de eindeloze discussie wat nou het best zou zijn voor je huid/genezing? ;) :D

Alles zal ongeveer even goed voor je zijn, folie kun je niet dagen laten zitten zonder dat je zweet een risico gaat vormen want ademt niet, open aan de lucht zorgt voor snellere verdroging maar heelt je wond snel, aan de lucht met creme geeft je huid meer vocht/soepelheid maar meer ook niet en pleisterspray sluit infectie uit en slijt terwijl je geneest als het goed is.

(nooit pleisterspray gebruikt op enige wond, maar ben er wel al een tijdje benieuwd naar)
Nee zeker niet! Maar er worden toch bepaalde regels opgesteld waar tattoo artiesten zich aan moeten houden 'officieel'? Als de gezondheidsdienst stelt dat het gebruik van folie ongezond kan zijn dan vraag ik me af waarom het nog zoveel gebruikt wordt. Wie zeg maar vaststelt wanneer welke regels er komen en waar wie zich aan moet houden.

Helemaal geen discussie aanhalen hoor, vroeg het me gewoon af. Neem aan de gezondheidsdienst (wat een kutwoord om te typen) geen loze kreten doet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138397484
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat folie. Die gast die in Alkmaar mijn vriendin heeft getatoeëerd zei dat de gezondheidsdienst die folie een broeinest van bacteriën vindt en aanraadt om pleisterspray te gebruiken.
Waar in Alkmaar? Welke gast?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:00:47 #240
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138397506
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Waar in Alkmaar? Welke gast?
Acid. Eén van de enige artiesten in Nederland met een portfolio die aantoont dat hij waterverf-achtige tattoos beheerst. Die van mijn vriendin is heel nice geworden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:09:31 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138397768
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Nee zeker niet! Maar er worden toch bepaalde regels opgesteld waar tattoo artiesten zich aan moeten houden 'officieel'?
Hygieneregels bedoel je? Wordt idd naar gekeken, maar er zijn domweg opties.
quote:
Als de gezondheidsdienst stelt dat het gebruik van folie ongezond kan zijn dan vraag ik me af waarom het nog zoveel gebruikt wordt. Wie zeg maar vaststelt wanneer welke regels er komen en waar wie zich aan moet houden.
De instantie die dat controleert lijkt me. Al willen regels nog wel eens veranderen zonder dat dit groots/goed gecommuniceerd wordt. Bij mijn BHV-cursus verschillen de inzichten en ontwikkelingen al per jaar.

Mij is op medisch vlak altijd geleerd dat er eigenlijk geen fout is zolang het schoon is. Alleen folie is niet mijn favoriet ivm vochtafvoer wat weer een bron van infecties kan worden bij te lang laten zitten.

Eerste keer netjes bepanthen gesmeerd, maar allergische reactie op OF de creme OF de inkt maakte dat het er niet lekkerder op werd. IVM verkeerde kleur nog eens over laten doen in zwart zodat er weinig fout kon gaan, die toen eigenlijk alleen na het wassen heel dun aangeraakt met wat bepanthen, verder vooral met rust gelaten. Net zo scherp genezen, sneller dicht/vervellen, minder zwelling.
quote:
Helemaal geen discussie aanhalen hoor, vroeg het me gewoon af. Neem aan de gezondheidsdienst (wat een kutwoord om te typen) geen loze kreten doet.
Nee, maar ik denk wel dat ze ook niet 1 richtlijn hebben maar diverse inzichten persoonsafhankelijk als advies afgeven.
Wereldwijd wordt er op iets van 7 verschillende manieren gereanimeerd geloof ik, om maar een voorbeeld te geven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  roze dinsdag 1 april 2014 @ 14:29:43 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138398293
Bedankt voor alle reactie's O+ Ik maak me al minder zorgen. Zo even heen fietsen en dan is het officieel. Hoe zit dat trouwens als het net is gezet? Ik moet hier in de weggeefwinkel staan die avond maar is dat te doen? Of doet je voet heel erg pijn die dag.

Fack over een tattoo op mijn arm maak ik me niet zo druk maar mijn voet wel :')!
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:58:52 #243
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138399169
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Bedankt voor alle reactie's O+ Ik maak me al minder zorgen. Zo even heen fietsen en dan is het officieel. Hoe zit dat trouwens als het net is gezet? Ik moet hier in de weggeefwinkel staan die avond maar is dat te doen? Of doet je voet heel erg pijn die dag.

Fack over een tattoo op mijn arm maak ik me niet zo druk maar mijn voet wel :')!
Wanneer ga je hem laten zetten? Ik kan je donderdag wel even inlichten want dan wordt er één op mijn voet gezet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  roze dinsdag 1 april 2014 @ 14:59:43 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138399205
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wanneer ga je hem laten zetten? Ik kan je donderdag wel even inlichten want dan wordt er één op mijn voet gezet.
Eind Mei _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_138404335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Take2 het volgende:
Ik ga volgende week terug om mijn tatoeages bij te laten werken en dit ontwerp zit al zo lang in mijn hoofd dat ik die waarschijnlijk ook wil zetten.

Ik twijfel alleen enorm aan de plaats, net onder je bh bandje wat je tegenwoordig heel veel ziet vind ik heel mooi, maar ik ben niet superslank dus denk dat dat niet mooi staat. Aan de binnenkant van m'n bovenarm is misschien ook wel mooi?

Wat denken jullie dat een mooie plaats is voor zo'n tatoeage?

[ afbeelding ]

Edit: de grootte hangt uiteraard af van de plaats, hij mag van mij part ook heel klein zijn.
Edit2: polsen zijn al vol :P
zijkant van je voet?
pi_138405369
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zijkant van je voet?
Not done.

Of hij moet hem iets boven de zijkant zetten dus meer richting zijn voet.

Mijn tattoo op de zijkant van mijn voet is geheel verdwenen. :(

Heb nu over 3 weken een afspraak om hem wat hoger te zetten.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138405651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:39 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Not done.

Of hij moet hem iets boven de zijkant zetten dus meer richting zijn voet.

Mijn tattoo op de zijkant van mijn voet is geheel verdwenen. :(

Heb nu over 3 weken een afspraak om hem wat hoger te zetten.
Woo dat zuigt, hoe lang heeft hij er gezeten. Wel heel leuk design trouwens, die golf. Vind bovenarm ook wel tof, maar dan wel overdwars denk ik. Niet in de lengte van je arm.
pi_138406579
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:49 schreef Eerin het volgende:

[..]

Woo dat zuigt, hoe lang heeft hij er gezeten. Wel heel leuk design trouwens, die golf. Vind bovenarm ook wel tof, maar dan wel overdwars denk ik. Niet in de lengte van je arm.
Uhm hij was na 6 maanden totaal verdwenen , toen naar mijn artiest in Nederland gegaan en die gaf ook aan dat ik hem iets te laag gezet had.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138406796
onderarm?
pi_138407384
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:49 schreef Eerin het volgende:

[..]

Woo dat zuigt, hoe lang heeft hij er gezeten. Wel heel leuk design trouwens, die golf. Vind bovenarm ook wel tof, maar dan wel overdwars denk ik. Niet in de lengte van je arm.
Dat zou idd ook nog kunnen...Is misschien ook wel leuk idd :s)
pi_138408071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:14 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Uhm hij was na 6 maanden totaal verdwenen , toen naar mijn artiest in Nederland gegaan en die gaf ook aan dat ik hem iets te laag gezet had.
Dat is best wel ruk. Ga je nu wel weer hetzelfde design doen?
pi_138408215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:48 schreef Eerin het volgende:

[..]

Dat is best wel ruk. Ga je nu wel weer hetzelfde design doen?
Jup , alleen hij gaat iets omhoog.
Was gewoon een tekst geen speciaal design.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_138409209
6 maanden?! :') wauw dat is onwaarschijnlijk snel
pi_138409284
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
6 maanden?! :') wauw dat is onwaarschijnlijk snel
Jup , rechter zijkant van mijn voet.

Helemaal weggesleten :(.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:16:24 #255
356891 Abed
hooggeleid
pi_138409341
Wauw, super origineel al die tattoos hier.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 2 april 2014 @ 15:20:13 #256
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_138436744
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ben ook al een tijdje op zoek. Als je er een vindt laat het even weten :)
Ik ga Thomas van Acid Tattoo een mailtje sturen of hij ook heavy blackwork zou doen. Hij doet sowieso veel met alleen zwart, maar het is geen Gerhard Wiesbeck-achtig werk
En ik ga ook Colin Zumbro in Witten (Duitsland) mailen.
Ik woon zelf in Twente, naar Alkmaar is het met het openbaar vervoer net zo goed ruim 3 uur, dus dan heb ik sowieso liever toch eigenlijk iemand mee. Ik was na een middagje bij Daniel Meyer op de tafel/bank/dinges ook maar wat blij dat mijn vriend toch mee was met de auto en dat ik niet nog terug hoefde met de trein. Maar Daniel Meyer bijv werkt niet op zaterdag, ik heb gewoon school en werk waar ik omheen moet plannen en Acid is in ieder geval open op zaterdag.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:20:29 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138438894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ga Thomas van Acid Tattoo een mailtje sturen of hij ook heavy blackwork zou doen. Hij doet sowieso veel met alleen zwart, maar het is geen Gerhard Wiesbeck-achtig werk
En ik ga ook Colin Zumbro in Witten (Duitsland) mailen.
Ik woon zelf in Twente, naar Alkmaar is het met het openbaar vervoer net zo goed ruim 3 uur, dus dan heb ik sowieso liever toch eigenlijk iemand mee. Ik was na een middagje bij Daniel Meyer op de tafel/bank/dinges ook maar wat blij dat mijn vriend toch mee was met de auto en dat ik niet nog terug hoefde met de trein. Maar Daniel Meyer bijv werkt niet op zaterdag, ik heb gewoon school en werk waar ik omheen moet plannen en Acid is in ieder geval open op zaterdag.
Die 'meeloper' van hem die heeft zijn hele onderarm zwart getatoeëerd. Gewoon 'ingekleurd' zeg maar. Niet mijn ding. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:21:15 #258
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138438923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ga Thomas van Acid Tattoo een mailtje sturen of hij ook heavy blackwork zou doen. Hij doet sowieso veel met alleen zwart, maar het is geen Gerhard Wiesbeck-achtig werk
En ik ga ook Colin Zumbro in Witten (Duitsland) mailen.
Ik woon zelf in Twente, naar Alkmaar is het met het openbaar vervoer net zo goed ruim 3 uur, dus dan heb ik sowieso liever toch eigenlijk iemand mee. Ik was na een middagje bij Daniel Meyer op de tafel/bank/dinges ook maar wat blij dat mijn vriend toch mee was met de auto en dat ik niet nog terug hoefde met de trein. Maar Daniel Meyer bijv werkt niet op zaterdag, ik heb gewoon school en werk waar ik omheen moet plannen en Acid is in ieder geval open op zaterdag.
Ik zou er sowieso een dagje van open maken want de openingstijden van Acid zijn een beetje Spaans. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138439717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ga Thomas van Acid Tattoo een mailtje sturen of hij ook heavy blackwork zou doen. Hij doet sowieso veel met alleen zwart, maar het is geen Gerhard Wiesbeck-achtig werk
En ik ga ook Colin Zumbro in Witten (Duitsland) mailen.
Ik woon zelf in Twente, naar Alkmaar is het met het openbaar vervoer net zo goed ruim 3 uur, dus dan heb ik sowieso liever toch eigenlijk iemand mee. Ik was na een middagje bij Daniel Meyer op de tafel/bank/dinges ook maar wat blij dat mijn vriend toch mee was met de auto en dat ik niet nog terug hoefde met de trein. Maar Daniel Meyer bijv werkt niet op zaterdag, ik heb gewoon school en werk waar ik omheen moet plannen en Acid is in ieder geval open op zaterdag.
Ben benieuwd! :)

quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Die 'meeloper' van hem die heeft zijn hele onderarm zwart getatoeëerd. Gewoon 'ingekleurd' zeg maar. Niet mijn ding. :')
Zoals je zelf al zegt, ieder zijn ding toch? Ik vind het wel tof. Jij hoeft het niet mooi te vinden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138448696
ik vind een band van 5-10 cm wel tof
pi_138448973
Ik zag laatst ook drie zwarte bandjes, dat vond ik ook wel tof(voor een man).

Ik heb vandaag weer een paar uurgezeten, hart en sterretje bij laten werken. En die golf die ik eerder liet zien laten zetten.

Heb er letterlijk wakker van gelegen waar die nou moest komen :') maar kreeg ineens een ingeving. Hij staat nu net onder mijn elleboog, aan de binnenkant O+

Helemaal happy, voor nu ben ik compleet *O*
  woensdag 2 april 2014 @ 21:12:20 #262
56471 pinquit
oh my lama!
pi_138450515
feauteauus
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_138453390
Foto's volgen ;)

Zat net op facebook en kwam deze twee foto's tegen, nu ben ik totaal niet thuis in het latijn maar volgens mij is één van de twee met een foute spreuk naar huis gegaan :X



pi_138453616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Take2 het volgende:
Foto's volgen ;)

Zat net op facebook en kwam deze twee foto's tegen, nu ben ik totaal niet thuis in het latijn maar volgens mij is één van de twee met een foute spreuk naar huis gegaan :X

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens mij valt dat mee, bij Latijn is de woordvolgorde vrij, dus ze kunnen allebei :)
pi_138453646
oh gelukkig haha, voor hun dan })
  woensdag 2 april 2014 @ 23:09:00 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138456300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ben benieuwd! :)

[..]

Zoals je zelf al zegt, ieder zijn ding toch? Ik vind het wel tof. Jij hoeft het niet mooi te vinden.
Klopt.

En inderdaad een band vind ik ook wel tof.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:09:33 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138456322
Net een paar keer met m'n wreef tegen een elleboog aangetrapt, zou dat uitmaken bij tattoo zetten morgen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138456478
As promised:



Waarom weet ik niet, maar de golf ziet er heel vertekend/raar uit, in t echt gelukkig niet :+
pi_138456645
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Net een paar keer met m'n wreef tegen een elleboog aangetrapt, zou dat uitmaken bij tattoo zetten morgen?
Heb je er een plekje zitten? Ander maakt het niet uit, hooguit wat gevoeliger
  woensdag 2 april 2014 @ 23:40:23 #270
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138457757
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Heb je er een plekje zitten? Ander maakt het niet uit, hooguit wat gevoeliger
Weet niet, vaak de dag er na pas blauw. Maar komt wel goed. Anders doe ik wel m'n andere voet. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:42:10 #271
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138457851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:13 schreef Take2 het volgende:
As promised:

[ afbeelding ]

Waarom weet ik niet, maar de golf ziet er heel vertekend/raar uit, in t echt gelukkig niet :+
Nice! Golfje is tof!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138458157
Thx *O*
pi_138462366
whoo, nog 23 dagen wachten en dan ga ik naar steve.
http://www.tattooshopsteenwijk.nl/steve
  donderdag 3 april 2014 @ 09:59:51 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138463346
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
whoo, nog 23 dagen wachten en dan ga ik naar steve.
http://www.tattooshopsteenwijk.nl/steve
Ik wil daar m'n sleeve wel laten doen. Alleen al omdat ik dan kan zeggen: "Ha, dat is een sleeve van Steve"
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138463631
quote:
9s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik wil daar m'n sleeve wel laten doen. Alleen al omdat ik dan kan zeggen: "Ha, dat is een sleeve van Steve"
:D
pi_138463696
Was gisteren trouwens wel grappig.

blijkbaar zit er een zenuw ofzo bij je elleboog, want elke keer als ze daar in de buurt kwam vloog m'n been in de lucht :').

Net als wanneer de dokter met een hamer op je knie slaat, ik kon er niks aan doen maar ze hebben me daar heel hard uitgelachen _O- 8)7
  donderdag 3 april 2014 @ 14:03:27 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138469773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:15 schreef Take2 het volgende:
Was gisteren trouwens wel grappig.

blijkbaar zit er een zenuw ofzo bij je elleboog, want elke keer als ze daar in de buurt kwam vloog m'n been in de lucht :').

Net als wanneer de dokter met een hamer op je knie slaat, ik kon er niks aan doen maar ze hebben me daar heel hard uitgelachen _O- 8)7
Hahahaha dat is inderdaad wel grappig :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138473908
Ze hadden het daar ook nog nooit meegemaakt, ik weet niet wat dat over mij zegt :@ :+
pi_138482526
Haha ik had dat met mn rug :') ik lag heel raar met m'n arm die naast het ligbed lag en ik voelde m'n vingers soms heel lichtjes bewegen
pi_138482557
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Weet niet, vaak de dag er na pas blauw. Maar komt wel goed. Anders doe ik wel m'n andere voet. :')
Heb je m?!?! :D
  donderdag 3 april 2014 @ 21:37:02 #281
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138485502
Ja! _O_

Maat van me heeft foto's, zal ik zo wel krijgen.

Soms wat akelige plekjes maar over het algemeen super goed te doen!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 07:42:01 #282
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_138495475
Ik zit al de hele tijd met een idee in mijn hoofd maar nu nog een bijpassende tattoo artiest voor het design.

Ik wil graag een aantal Jasmijn bloemen, maar alsof ze van jade zijn gemaakt.
pi_138495573
Gisteren 2 uur lang schaduwwerk gedaan, deed gelukkig veel minder pijn dan het lijn werk. Over 2 weken mag ik terug voor een sessie van 3 uur inkleur werk en dan heb ik nog 1 afspraak staan van 2 uur om alles netjes af te maken. Jammer genoeg is de laatste afspraak pas op 27 juni.
pi_138495655
Ik heb eindelijk een concreet idee voor de tattoo die ik al zes jaar wil. :D Nu met mijn beperkte tekenkunsten een paar schetsen maken en ophangen, kijken of ik ze tegen de zomervakantie nog steeds mooi vind. Ik wil 'm op m'n rug, net onder mijn nek. Laag genoeg dat 'ie onder een shirt bedekt kan zitten. :)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:28:25 #285
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138495854


M'n eerste tattoo. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138495938
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]

M'n eerste tattoo. _O_
Gaaf :)
pi_138496451
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:

Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:27:27 #288
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138496690
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet!!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138498681
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]

M'n eerste tattoo. _O_
Gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:19:40 #290
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_138503076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOW! SUPERGAAF!
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik hoorde dat hij alleen nog maar klanten aanneemt die hij zelf uitkiest, zodat hij puur nog doet wat hij leuk vindt en dat zijn wachtlijst best wel heel erg lang is. (Maar ik weet niet wat daarvan waar is :P)
pi_138503147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_ O+
pi_138504513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jaloers _O_
Land of the free. Home of the brave.
pi_138506466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

WOW! SUPERGAAF!
Hoe is dat eigenlijk gegaan? Ik hoorde dat hij alleen nog maar klanten aanneemt die hij zelf uitkiest, zodat hij puur nog doet wat hij leuk vindt en dat zijn wachtlijst best wel heel erg lang is. (Maar ik weet niet wat daarvan waar is :P)
Ik had hem gemaild en gezegd dat ik een halve sleeve in zijn stijl wilde.
Wel een globaal idee van wat ik wilde, maar vooral hem veel artistieke vrijheid gunde.
Een paar dagen later had ik een mail, omdat iemand had geannuleerd kon ik al snel terecht. Ik dacht ook aan een lange wachtlijst, maar heb dus geluk gehad.
Hij heeft nu zo'n 30 projecten lopen en die zijn nooit in 1 sessie klaar, vandaar de lange wachttijd.
Het is wel waar dat hij doet wat hij leuk vindt en dat zijn de geometrische patronen, dotwork en mandala's enzo. Daarvan stonden er ook ontzettend veel van op zijn laptop.

Verder is het wel echt een relaxte vent, die ook de tijd neemt om met je te zoeken naar een ontwerp die je mooi vindt. Ik was al fan van zijn werk, maar ben ook onder de indruk van zijn werkwijze.

14 mei terug om verder te kleuren en binnenkant van de arm te doen. Voor de zekerheid 22 mei ook al gereserveerd om alles af te maken. Het kost me wat spaarcentjes, maar ik weet nu al zeker dat het het geld meer dan waard zal zijn.

En thanks allemaal voor de positieve reacties. ^O^

@Take2: ik denk het ook niet, maar na deze half sleeve zal ik me wel weer even de tijd nemen om na te denken over wat mijn volgende zal zijn.
Every living creature on earth dies alone
  zondag 6 april 2014 @ 12:14:35 #294
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_138564439
Maar eens gaan volgen hier :)
Zit er sterk aan te denken om iets van een SPQR-tattoo te nemen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 6 april 2014 @ 15:24:58 #295
119606 habanero
577000 Scoville
pi_138571827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gisteren bij Vincent Hocquet geweest.
Een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen, uitzoeken, plaatsen, passen en meten.
Het begin is gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk werk
ik ben bezig op mijn keel tot mijn kin met dot work dat met de hand word geprikt :)
doet hij dit met een machine of met de hand ?
pi_138577271
Van de week dan toch maar langs Artcastle in Zeist.
Wil een mandala/dotwork ontwerp op mijn arm laten zetten. Maar eens over een ontwerpen babbelen.

Ben benieuwd wat eruit gaat komen :D
pi_138578934
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Claire-l het volgende:
Van de week dan toch maar langs Artcastle in Zeist.
Wil een mandala/dotwork ontwerp op mijn arm laten zetten. Maar eens over een ontwerpen babbelen.

Ben benieuwd wat eruit gaat komen :D
Ik ga over twee weken daar mijn eerste laten zetten. Wel door de nieuwe jongen, maar ik heb iets vrij simpels, dus dat moet goed komen. Ben benieuwd :)
  roze zondag 6 april 2014 @ 18:38:14 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138579072
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]

M'n eerste tattoo. _O_
Leuk :D Pijn enz? Hoe ging het daarmee -nieuwsgierig-
Your beauty never ever scared me.
  zondag 6 april 2014 @ 18:40:20 #299
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138579136
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Leuk :D Pijn enz? Hoe ging het daarmee -nieuwsgierig-
Nee viel reuze mee. Over die pezen van je tenen heen is beetje akelig maar het is echt goed te doen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138579562
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 18:34 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Ik ga over twee weken daar mijn eerste laten zetten. Wel door de nieuwe jongen, maar ik heb iets vrij simpels, dus dat moet goed komen. Ben benieuwd :)
Door Maxim? Heb al wat mooie plaatjes voorbij zien komen van hem dus dat gaat vast helemaal goed komen! Ik ga naar Sander kijken of hij iets moois kan maken voor mij :-)
pi_138604904
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef habanero het volgende:

[..]

leuk werk
ik ben bezig op mijn keel tot mijn kin met dot work dat met de hand word geprikt :)
doet hij dit met een machine of met de hand ?
Vincent doet dit met een machine.
Genezen gaat overigens alweer lekker snel.
Zou nu alweer terug willen, maar moet toch echt nog wachten tot 14 mei.
Every living creature on earth dies alone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')