abonnement Unibet Coolblue
pi_140656438
Een zwakte hebben voor iets is geen typefout.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:15:31 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_140669472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef daisy2007 het volgende:
Groentesoep met stokbrood, als toetje verse aardbijen.
Vind steenhommels zoemiger
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:25:04 #278
56724 Wombcat
rent wiel
pi_140675800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef iemand het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso niet. Maar hij mag me altijd verassen.
Zelfmoordneigingen? Hoewel de fout op zichzelf niet echt origineel is.
in a crowd you lose humanity
pi_140678639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zelfmoordneigingen? Hoewel de fout op zichzelf niet echt origineel is.
:O :Z
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_140724550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef iemand het volgende:
Er gaat wellicht binnenkort iets veranderen op mijn werk. Ik ga binnen mijn werk, niet vrijwillig, van Business Unit veranderen omdat mijn afdeling in feite verplaatst wordt. Op dit moment werk ik 40 uur per week. Bij de nieuwe Business Unit is de maximale werkweek 36 uur. Tevens zijn er nog een aantal andere arbeidsvoorwaarden die iets minder zijn (vakantiedagen e.d.).

Iemand ervaring met een dergelijke constructie? Betekent dit dat ik gewoon 10% minder ga verdienen en de andere veranderingen in arbeidsvoorwaarden ook moet slikken of heb ik recht op de oude arbeidsvoorwaarden, danwel een omgangsregeling?

uiteraard ga ik dit ook nog vragen bij mijn baas, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen
Hij wil graag een goede band houden met zijn oude werkplek?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juni 2014 @ 22:16:10 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_140762205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Iemand het volgende:
Uit onderzoek blijkt, cultuur verbind, en verreikt.
Een rijger O+

Best lang geleden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:37:16 #282
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_140776341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:35 schreef iemand het volgende:
Telefoon vekeerd in nieuwstaat behalve dat er een krasje lingsboven in de behuizing zit.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_140807503
OUD / Huishoudelijk geweld
Je partner slaan met de mattenklopper?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 8 juni 2014 @ 02:53:16 #284
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_140823275
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 02:30 schreef iemand het volgende:
TS; dit is een wereld van overlevers. Van sluwheid, hypocrisie en zelfverrijking.

Doe nu een gulle daad, en in de toekomst staat ze bij jou in het Krijt.
Het Krijt is een periode in het verre verleden, niet in de toekomst..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140851204
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het Krijt is een periode in het verre verleden, niet in de toekomst..
http://www.speld.nl/2014/06/07/wereld-herdenkt-verleden/
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 8 juni 2014 @ 23:07:25 #286
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140851637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef Kees22 het volgende:
Een zwakte hebben voor iets is geen typefout.
De uitdrukking is 'een zwak hebben'
Ok stelletje hokboeren
pi_140851748
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef padlarf het volgende:

[..]

De uitdrukking is 'een zwak hebben'
Precies. Een zwal of een xwak zou een typefout kunnen zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 8 juni 2014 @ 23:12:09 #288
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140851985
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Precies. Een zwal of een xwak zou een typefout kunnen zijn.
Akkoord. Ik had de context niet helemaal goed begrepen.
Ok stelletje hokboeren
pi_140962956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:42 schreef iemand het volgende:
Volgend schooljaar wil ik graag overstappen naar een Universiteit via de hbo propedeuse route, maar er wordt een eis gesteld van minimaal een 7,5 gemiddelde. Op het hbo is er een flutvak genaamd mentorraat waarbij je hoogstens met een V beoordeelt kan worden, welke gelijk staat aan een 6.0.

Dit wordt viermaal gegeven (per blok eenmaal). Dit heeft naar mijn mening niks met kennis en intelligentie te maken. Deze beoordeling hangt samen met het feit of je je als student netjes afmeld als je ziek bent. :')

Mijn gemiddelde is rond de 7,2 a 7,3 met mentorraat en zonder mentorraat 8,0. Ik heb contact opgenomen met de commissie van de betreffende school en die wees mij erop dat de mentorraat meetelt. Is er een FOK!er die mij kan helpen met keiharde argumenten om te kunnen protesteren tegen de meetelling van de cijfers van de mentorraat
Tussen de honingraten ook een paar mentorraten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140975527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tussen de honingraten ook een paar mentorraten.
Maar wat een mentorraat is, snap ik nog steeds niet.
Ik vermoed dat het wel goed gespeld is, want het is zeer consequent.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140976049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Maar wat een mentorraat is, snap ik nog steeds niet.
Ik vermoed dat het wel goed gespeld is, want het is zeer consequent.
Een mentoraat is niks meer en niks minder dan het hebben of zijn van een mentor.
Met 1 r dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140976492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een mentoraat is niks meer en niks minder dan het hebben of zijn van een mentor.
Met 1 r dus.
Heb het net gevraagd aan iemand in dat topic die me een heel netjes antwoord gaf op de vraag wat een mentorraat dan wel is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140976686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Kees22 het volgende:
Heb het net gevraagd aan iemand in dat topic die me een heel netjes antwoord gaf op de vraag wat een mentorraat dan wel is.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef iemand het volgende:
Hogescholen willen graag dat studenten die mentoruren
Zouden dat dan geen "mentorruren" moeten zijn? ;)
Nee sorry, bijzonder flauw. Nevermind.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140976740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Zouden dat dan geen "mentorruren" moeten zijn? ;)
Nee sorry, bijzonder flauw. Nevermind.
Ah, je volgt hem ook al:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Mentoraat, mentoruren, studiecoaching, studieloopbaanbegeleiding, het is maar hoe je het wilt noemen. :s)
Houdt in dat studenten wegwijs worden gemaakt in het hbo, leren hoe ze moeten studeren, etc
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:18:11 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_140981555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah, je volgt hem ook al:

[..]

Ik volg het topic ook. Al begint het minder interessant te worden omdat jij keer op keer blijft bashen op het taalgebruik van TS terwijl je je punt al lang gemaakt hebt.
Spoilers!
  Redactie Sport donderdag 12 juni 2014 @ 12:04:49 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140985624
KLB / WK Poules

De jaarlijkse poule/pool-fout.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140985677
Ik hoop dat er binnenkort weer eens echt leuke/grappige/originele taalfouten komen in dit topic. Nu bestaat dit topic vooral uit kleine typefoutjes en/of veelgemaakte fouten. Daar is wat mij betreft niet zo veel aan :N
  donderdag 12 juni 2014 @ 12:15:07 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140985936
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:06 schreef DW457 het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort weer eens echt leuke/grappige/originele taalfouten komen in dit topic. Nu bestaat dit topic vooral uit kleine typefoutjes en/of veelgemaakte fouten. Daar is wat mij betreft niet zo veel aan :N
Hier heb je er een paar. Een nogal lange OP, dus ik heb er even wat stukken tussenuit geknipt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:32 schreef iemand het volgende:
Hoi, ik weet dat dit misschien nogal dramatisch overkomt maar ik zit er best erg mee.

Een poosje terug woonde ik nog samen met een vriendin van me in een appartementje, ik ben altijd bevriend geweest met haar zusje en later ook met haar. Helaas kregen we hele erge ruzie, die uit de hand liep, waardoor we nu niet meer bij elkaar wonen en geen contact meer hebben. Echt super rot dus. In het begin heb ik er bij haar zusje wel wat over gepraat, maar ze gaf al snel aan dat ze er niet tussen in wou komen. Ik heb dat toen gerespecteerd en tegenover haar gedaan alsof er geen vuiltje aan de lucht zat, gewoon leuk gedaan en tof en zo voort. Helemaal in orde dus.

[...]
In de spoiler het super lange verhaal van hoe de situatie is ontstaan.

[...]
Maar goed, dat in mijn achterhoofd, ik vond van mezelf ook niet dat ik haar kon verbieden hem 4 x per week in huis te halen. Ik dacht dat ik gewoon beren in het bos zag en er maar gewoon aan moest wennen. Niets bleek minder waar, want na zo'n 3/4 maanden merkte ik dat ze heel anders tegen me deed.


[...]In haar hoofd was het natuurlijk mooi geweest als ik met hangende pootjes was vertrokken, maar dat idee stuitte mij zó tegen de borst dat ik mijn voet bij stuk heb gehouden. Uiteindelijk was haar vader, de eigenaar van het pand en onze huisbaas, dus genoodzaakt maatregelen te ondernemen.
[...]
Nou zo gezegd zo gedaan, en nu 7 maanden verder zitten we hier. Het contact met mijn ex-huisgenootje is nooit weer goed geworden, wat ik echt nog steeds heel jammer vind, want ik ben er van overtuigd dat het door haar relatie komt en niet door haar als persoon. En nu heeft haar zusje dus ook maar per abuis besloten het contact te verbreken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_140986048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hier heb je er een paar. Een nogal lange OP, dus ik heb er even wat stukken tussenuit geknipt.

[..]

, gewoon leuk gedaan en tof en zo voort. Helemaal in orde dus.

[...]
In de spoiler het super lange verhaal van hoe de situatie is ontstaan.

[...]
Maar goed, dat in mijn achterhoofd, ik vond van mezelf ook niet dat ik haar kon verbieden hem 4 x per week in huis te halen. Ik dacht dat ik gewoon beren in het bos zag en er maar gewoon aan moest wennen. Niets bleek minder waar, want na zo'n 3/4 maanden merkte ik dat ze heel anders tegen me deed.


[...]In haar hoofd was het natuurlijk mooi geweest als ik met hangende pootjes was vertrokken, maar dat idee stuitte mij zó tegen de borst dat ik mijn voet bij stuk heb gehouden. Uiteindelijk was haar vader, de eigenaar van het pand en onze huisbaas, dus genoodzaakt maatregelen te ondernemen.
[...]
Nou zo gezegd zo gedaan, en nu 7 maanden verder zitten we hier. Het contact met mijn ex-huisgenootje is nooit weer goed geworden, wat ik echt nog steeds heel jammer vind, want ik ben er van overtuigd dat het door haar relatie komt en niet door haar als persoon. En nu heeft haar zusje dus ook maar per abuis besloten het contact te verbreken.
Dit is vooral tenenkrommend *kippenvel*, maar het is een begin en beter dan wat hier de laatste tijd werd gepost, thx. Nu is het voor mij vooral wachten op echt leuke spelfouten (dus fouten waardoor een zin een compleet andere betekenis krijgt dan de schrijver bedoelde, bijvoorbeeld :))

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 12:18:23 ]
  donderdag 12 juni 2014 @ 12:34:28 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140986541
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:18 schreef DW457 het volgende:

[..]

zag en er maar gewoon aan moest wennen. Niets bleek minder waar, want na zo'n 3/4 maanden merkte ik dat ze heel anders tegen me deed.


[...]In haar hoofd was het natuurlijk mooi geweest als ik met hangende pootjes was vertrokken, maar dat idee stuitte mij zó tegen de borst dat ik mijn voet bij stuk heb gehouden. Uiteindelijk was haar vader, de eigenaar van het pand en onze huisbaas, dus genoodzaakt maatregelen te ondernemen.
[...]
Nou zo gezegd zo gedaan, en nu 7 maanden verder zitten we hier. Het contact met mijn ex-huisgenootje is nooit weer goed geworden, wat ik echt nog steeds heel jammer vind, want ik ben er van overtuigd dat het door haar relatie komt en niet door haar als persoon. En nu heeft haar zusje dus ook maar per abuis besloten het contact te verbreken.
Dit is vooral tenenkrommend *kippenvel*, maar het is een begin en beter dan wat hier de laatste tijd werd gepost, thx. Nu is het voor mij vooral wachten op echt leuke spelfouten (dus fouten waardoor een zin een compleet andere betekenis krijgt dan de schrijver bedoelde, bijvoorbeeld :))
[/quote]
Wie houdt je tegen? Of moeten wij voor jouw plezier beter ons best gaan doen? :')

Ik vind dat er trouwens echt een paar leuke tussen zitten, hierboven. Vooral die 'beren in het bos zien' en iemand die 'per abuis' besluit contact te verbreken. Die laatste is echt niet wat de TS bedoelde.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')