abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170150250
registreer om deze reclame te verbergen
9 april in halfslaap 's ochtend een duidelijke explosie gezien. Zoals in een strip, stervormig, wit.
Gisteravond voordat ik ging slapen, gedacht: graag meer info als er meer is met explosies.
Vanochtend, 12 april, luguber beeld van een baby waar alleen nog een zwart hoopje van over was. Zou te maken hebben met explosie, die associatie maakte ik in de droom. Maar toen ik wakker werd, vond ik het terugdenkend wel meer op een gevolg van brand lijken.
Hoe dan ook, het was een afschrikwekkend beeld. Niet in de context van een nachtmerrie oid, het beeld kwam out of the blue.
pi_170160809
Vanochtend kwamen er twee dode mannen bij, heb er weinig herinnering van. Kan ook met de spelersbus te maken hebben dat ik dit droom, en die dode baby, achteraf gezien, met die zaak van die zieke baby in Engeland waar ik nu net het achtergrondverhaal van hoor op de radio. Voortaan niet meer nadrukkelijk wensen meer over een onderwerp te dromen, het moet vanzelf komen. Die explosie kwam wel vanzelf.

[ Bericht 36% gewijzigd door Loekie1 op 12-04-2017 07:51:26 ]
pi_171306634
Op 19-5 gedroomd: dit beeld: alleen stuk staart en deel romp van een vliegtuig, zwart van kleur, verscholen achter gebouw oid waardoor alleen dat deel te zien was. Was in mijn droom een vliegtuig van Isis, daarom zwart.
Blijft als beeld in mijn geheugen zitten.
pi_171331578
Gisteravond bij het inslapen 'Manchester' en daarna een meisje dat heerlijk zat te eten. Weet niet of het hersenoprispingen waren, zo vlak voor het in slaap vallen, maar bij wakker worden herinnerde ik me het nog en interpreteerde het als ze plannen een aanslag op een restaurant in Manchester. Ik vind het moeilijk om mezelf deze keer serieus te nemen, maar ik meld het toch maar.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:40:54 #80
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_172759504
Vannacht droomde ik over een paard,en het was een pratend paard. De mensen om mij heen zeiden zijn naam maar ik kan me het echt niet meer herrineren.. heel jammer! De mensen waren bang voor hem, hij was het kwaad. Maar later was het pratende paard ineens een man,en hij bleek eigenlijk heel aardig te zijn. Ik heb in tijden niet zo vreemd gedroomd. Deze droom blijft me de hele dag al bij, zo jammer dat ik niet meer weet hoe de mensen het paard noemden...
  zaterdag 29 juli 2017 @ 14:41:59 #81
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_172759532
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:52 schreef Loekie1 het volgende:
Gisteravond bij het inslapen 'Manchester' en daarna een meisje dat heerlijk zat te eten. Weet niet of het hersenoprispingen waren, zo vlak voor het in slaap vallen, maar bij wakker worden herinnerde ik me het nog en interpreteerde het als ze plannen een aanslag op een restaurant in Manchester. Ik vind het moeilijk om mezelf deze keer serieus te nemen, maar ik meld het toch maar.
Ik zie dat je vaak droomt over enge dingen, zoals hierboven net als met het vliegtuig. Heb je voorspellende dromen?
pi_174518589
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:41 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Ik zie dat je vaak droomt over enge dingen, zoals hierboven net als met het vliegtuig. Heb je voorspellende dromen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:41 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Beetje.

Het was 4 of 8 oktober dat ik uit een dutje kwam met de tekst: man, vrouw hond. Ik denk: waar slaat dat op. Waarschijnlijk op niets.
Maar achteraf denk ik: boodschap om Anne te vinden? Als velen, bijv. man, vrouw en hond (geen kind aub) zouden gaan wandelen en zoeken, zou ze te vinden zijn?
Alsof Anne het verschrikkelijk zou vinden als ze niet gevonden zou worden en dat ze daar bang voor was omdat ze van boven vreesde dat Michael P. niks zou zeggen.

Maar het is deels achteraf gebazel, tijdens het onderzoek zelf was ik van mening dat ze in water gezocht moest worden. Maar dat was niet n.a.v. een droom maar n.a.v. andere gevallen.
pi_174519285
In hetzelfde dutje of kort daarop had werd ik wakker van een enorme explosie, zo hard als ik nog nooit had meegemaakt. Echter het was gelukkig gedroomd, maar het was een vreemde gewaarwording. Heb ik later gelinkt aan die explosie in Mali. Stel dat Anne niet was gevonden, dan had ik 'man, vrouw, hond' wel alsnog gemeld denk ik juist omdat die explosie betekenis kreeg en 'man, vrouw, hond' daardoor ook betekenis voor mezelf zou kunnen krijgen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')