abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137790141
Ik begin me een beetje aan die gasten te irriteren die met 50k dmg op t5-6 rondlopen.
pi_137790710
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 03:50 schreef Aptoide het volgende:
Ik begin me een beetje aan die gasten te irriteren die met 50k dmg op t5-6 rondlopen.
Profiteurs heb je altijd...
  zondag 16 maart 2014 @ 08:23:38 #153
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_137791061
Aptoide het volgende:[/b]
Ik begin me een beetje aan die gasten te irriteren die met 50k dmg op t5-6 rondlopen.
[/quote]

Die heb je altijd...Had je voor de patch ook zoveel van. Meestal vroeg ik ze weg te gaan, of liet ik ze er uit stemmen. Doen de anderen daar niet aan mee, zocht ik een andere party op. Maar daarom kan je dus beter met bekenden zpelen. Die zullen het niet zo snel doen.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 09:18:06 #154
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137791623
fok tor3/4 runs. 14.gif
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 16 maart 2014 @ 10:09:31 #155
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_137792289
Reaper of Souls hier maar besteld: https://www.g2a.com/reaperofsouls, met de code king-3 gaat er nog 3% vanaf (of je kunt je eigen code verzamelen door "Flappy Reaper }:|" te spelen).
Het schijnt een betrouwbare website te zijn, we zullen het zien I guess :P.
pi_137795324
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:09 schreef Thormodo het volgende:
Reaper of Souls hier maar besteld: https://www.g2a.com/reaperofsouls, met de code king-3 gaat er nog 3% vanaf (of je kunt je eigen code verzamelen door "Flappy Reaper }:|" te spelen).
Het schijnt een betrouwbare website te zijn, we zullen het zien I guess :P.
Ik koop daar al vrij lang games, nooit gezeur gehad. :)
Powered by Janetje®
pi_137796708
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 04:43 schreef Necrodeath het volgende:
Toffe build gevonden met de Witch Doctor!
Draait vooral om de Fetish Sycophants passive, en de beste manieren om die te blijven proccen.

5% kans wanneer je een physical realm spell cast om een dagger-wielding Fetish te summonen.
De spells die ik gebruik om ze te summonen zijn Vampire Bats, en Spider Queen.
Spider Queen is een fire-and-forget, maar het blijft wel Fetishes summonen als het damage doet, niet alleen op de initiële cast.
Vampire Bats hetzelfde eigenlijk. Positioneer je goed, en blijf het casten. Door de rune kost het channelen geen mana meer, en je blijft Fetishes summonen.
Samen met wat Zombie Dogs en een Gargantuan, zit ik gemiddeld aan de 15 minions ongeveer, met uitschieters tot makkelijk 20+.

Het heeft niet heel goeie gear nodig heb ik het idee (ik zit op de 90k damage met mijn WD), en met een legertje minions rondlopen doet toch heel erg denken aan de Necromancer in D2!
wat doe ik dan verkeerd? :{ ik heb max stuk of 4/5 van die krengen rondlopen met firebats, locust swarm en spider queen.

laatste boss fight met ghom waar ik de hele tijd fire bats heb gespamt had ik 2 fetishes lopen.... :{

hoe kom jij dan aan die 15/20 minions?
hardcoholic
pi_137801252
Loot vandaag gewoon Danetta's Revenge én Danetta's Spite :D Alleen jammer dat m'n Manti/DML beter blijft, met 2 1h pewpewt 't zo lekker snel :P Set bonus is ook veranderd, beide geven nu iets extra's als je vault, en de bonus is vault kost 8 hatred ipv disc.
pi_137801692
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:26 schreef Holyme het volgende:
Loot vandaag gewoon Danetta's Revenge én Danetta's Spite :D Alleen jammer dat m'n Manti/DML beter blijft, met 2 1h pewpewt 't zo lekker snel :P Set bonus is ook veranderd, beide geven nu iets extra's als je vault, en de bonus is vault kost 8 hatred ipv disc.
De enige noemenswaardige verbetering is volgens mij ook een goede kridershot. Heb je nog steeds minder DPS, maar wel EA als hatred generator.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_137817101
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Ferdii het volgende:

[..]

wat doe ik dan verkeerd? :{ ik heb max stuk of 4/5 van die krengen rondlopen met firebats, locust swarm en spider queen.

laatste boss fight met ghom waar ik de hele tijd fire bats heb gespamt had ik 2 fetishes lopen.... :{

hoe kom jij dan aan die 15/20 minions?
Ik denk dat het probleem Ghom is :P
Ze hebben naar alle waarschijnlijkheid niet veel hp, dus gaan snel dood door die poison die overal hangt. Buiten dat proc je het maar op 1 iemand, 5% kans op 1 enemy of 5% kans op 20 enemies die je tegelijk aanvalt. Ik bedoelde dus als ik daadwerkelijk rondloop en grote packs aanval ;)
Verder is het ook een stuk RNG natuurlijk.
Doe eens niet.
pi_137819639
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem Ghom is :P
Ze hebben naar alle waarschijnlijkheid niet veel hp, dus gaan snel dood door die poison die overal hangt. Buiten dat proc je het maar op 1 iemand, 5% kans op 1 enemy of 5% kans op 20 enemies die je tegelijk aanvalt. Ik bedoelde dus als ik daadwerkelijk rondloop en grote packs aanval ;)
Verder is het ook een stuk RNG natuurlijk.
Ben al achter het probleem :)

Deed gewoon te weinig hits in een full plager game door de vele orb sorcjes die alles slopen in 2 hits :') in een private game gaat het stuk beter idd :)

En ghom zou idd goed het probleem kunnen zijn door de poison :)
hardcoholic
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 23:30:31 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137826703
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:09 schreef Thormodo het volgende:
n code verzamelen door "
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:37 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik koop daar al vrij lang games, nooit gezeur gehad. :)
dit dus :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137831188
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

De enige noemenswaardige verbetering is volgens mij ook een goede kridershot. Heb je nog steeds minder DPS, maar wel EA als hatred generator.
Yep, was leuk geweest als ze een upgrade waren, maar ach, volgende week genoeg upgrades denk ik zo :+

Gister wel erg veel drops gehad, ik dacht zal 'ns kijken hoe het gaat op lage difficulty en dan strafen, rende natuurlijk overal zo doorheen maar wel veel drops, ook een paar upgrades. En zoals gewoonlijk weer een paar ringen, heb er sinds patch zeker 12 geloot :') Nog een weekje *O*
pi_137831293
Zo nu ook een wizard op lvl 60 dankzij RealBizkit :) Even op de zondagmiddag 49 leveltjes erbij. Wel leuk om weer eens wat anders te spelen. Heb alleen nog geen DH en voor de rest nu alles op 60. Al heb ik na de patch eigenlijk alleen met mijn monk gespeeld.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137831864
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Holyme het volgende:

[..]

Yep, was leuk geweest als ze een upgrade waren, maar ach, volgende week genoeg upgrades denk ik zo :+

Gister wel erg veel drops gehad, ik dacht zal 'ns kijken hoe het gaat op lage difficulty en dan strafen, rende natuurlijk overal zo doorheen maar wel veel drops, ook een paar upgrades. En zoals gewoonlijk weer een paar ringen, heb er sinds patch zeker 12 geloot :') Nog een weekje *O*
Ik heb inmiddels een tabje vol met legs van na de patch. Had een nieuwe DML die iets van 4% meer DPS gaf. Verder nog een goede amu en ring, die cloak die je 3 wolfjes geeft ipv 1, een thundergod's vigor voor m'n lightning build en nog wat gecrafte upgrades. Ik wil nog steeds een nieuwe SoJ met lighting damage en een andy's visage met lightning, maar die vind ik maar niet. Een kridershot waarmee ik niet te veel DPS inlever zou ook mooi zijn, maar voorlopig is er voor de manticore niet echt een heel goed alternatief.

Ik vind het wel tof dat ze niet verder zijn gegaan op dezelfde voet met simpelweg hogere getalletjes (dus voor DH gewoon nog steeds maximaal dezelfde stats). Je hebt met al die legs die specifieke, unieke bonussen geven nu echt de mogelijkheid om specifieke builds te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 09:55:20 #166
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137832287
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een tabje vol met legs van na de patch. Had een nieuwe DML die iets van 4% meer DPS gaf. Verder nog een goede amu en ring, die cloak die je 3 wolfjes geeft ipv 1, een thundergod's vigor voor m'n lightning build en nog wat gecrafte upgrades. Ik wil nog steeds een nieuwe SoJ met lighting damage en een andy's visage met lightning, maar die vind ik maar niet. Een kridershot waarmee ik niet te veel DPS inlever zou ook mooi zijn, maar voorlopig is er voor de manticore niet echt een heel goed alternatief.

Ik vind het wel tof dat ze niet verder zijn gegaan op dezelfde voet met simpelweg hogere getalletjes (dus voor DH gewoon nog steeds maximaal dezelfde stats). Je hebt met al die legs die specifieke, unieke bonussen geven nu echt de mogelijkheid om specifieke builds te maken.
Vind het wel eens tijd worden voor de exp.

Zn kut gedachte dat alles wat je nu doet over een week nutteloos is :') Enige wat t nu nog een dagje goed doet is mats farmen en op e AH gooien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137832305
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een tabje vol met legs van na de patch. Had een nieuwe DML die iets van 4% meer DPS gaf. Verder nog een goede amu en ring, die cloak die je 3 wolfjes geeft ipv 1, een thundergod's vigor voor m'n lightning build en nog wat gecrafte upgrades. Ik wil nog steeds een nieuwe SoJ met lighting damage en een andy's visage met lightning, maar die vind ik maar niet. Een kridershot waarmee ik niet te veel DPS inlever zou ook mooi zijn, maar voorlopig is er voor de manticore niet echt een heel goed alternatief.

Ik vind het wel tof dat ze niet verder zijn gegaan op dezelfde voet met simpelweg hogere getalletjes (dus voor DH gewoon nog steeds maximaal dezelfde stats). Je hebt met al die legs die specifieke, unieke bonussen geven nu echt de mogelijkheid om specifieke builds te maken.
Ik heb nu ook een DH die 100k DPS doet... Op zich ging dat best lekker op T1.
pi_137834092
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een tabje vol met legs van na de patch. Had een nieuwe DML die iets van 4% meer DPS gaf. Verder nog een goede amu en ring, die cloak die je 3 wolfjes geeft ipv 1, een thundergod's vigor voor m'n lightning build en nog wat gecrafte upgrades. Ik wil nog steeds een nieuwe SoJ met lighting damage en een andy's visage met lightning, maar die vind ik maar niet. Een kridershot waarmee ik niet te veel DPS inlever zou ook mooi zijn, maar voorlopig is er voor de manticore niet echt een heel goed alternatief.

Ik vind het wel tof dat ze niet verder zijn gegaan op dezelfde voet met simpelweg hogere getalletjes (dus voor DH gewoon nog steeds maximaal dezelfde stats). Je hebt met al die legs die specifieke, unieke bonussen geven nu echt de mogelijkheid om specifieke builds te maken.
Heb niet alleen DH gespeeld, wissel het atm een beetje af, dus kan zelf nog wel meer upgrades vinden! Denk wel dat ik DH of wiz ga in RoS, heb monk ook overwogen maar weet nog goed hoe het was aan het begin, inferno als melee, denk niet dat het nu hetzelfde zal zijn maar voor het geval dat, is ranged vast wat veiliger :P

En idd, dat maakt het echt zoveel leuker! Heb ondertussen al verschillende monk en wiz builds geprobeerd door dat soort gear, je ziet een stuk meer van een class zo. Maar ik vind ook die items met dingen zoals extra gold na massacre, of die bracers waarbij shrines een champ pack summonen (helaas zelf nog niet geloot) erg tof. O+
pi_137834539
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:00 schreef Holyme het volgende:

[..]

Heb niet alleen DH gespeeld, wissel het atm een beetje af, dus kan zelf nog wel meer upgrades vinden! Denk wel dat ik DH of wiz ga in RoS, heb monk ook overwogen maar weet nog goed hoe het was aan het begin, inferno als melee, denk niet dat het nu hetzelfde zal zijn maar voor het geval dat, is ranged vast wat veiliger :P

En idd, dat maakt het echt zoveel leuker! Heb ondertussen al verschillende monk en wiz builds geprobeerd door dat soort gear, je ziet een stuk meer van een class zo. Maar ik vind ook die items met dingen zoals extra gold na massacre, of die bracers waarbij shrines een champ pack summonen (helaas zelf nog niet geloot) erg tof. O+
Ik vind met name de items waar je echt builds om kunt maken erg leuk. Zo heb je natuurlijk kridershot waarmee EA een hatred generator wordt. Maar ook +ele damage op allerlei items waardoor je specifieke elemental builds kunt maken, je hebt frostburns die van slowed freeze maken voor interessante cold builds, je hebt die extra damage on knockback icm met die knocback legend (Zit op de Buriza geloof ik), Nat's set heeft nu een interessante full set bonus die per kill de cooldown van RoV met 1 sec verlaagt zodat je daar een chain build omheen kunt bouwen, enzovoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_137835430
Ben wel blij met mijn nieuwe Hallowed Salvation :) Daarnaast ook mijn Manticore ingeruild voor 2 Hand Crossbows, ben benieuwd, DPS eraf, maar meer Toughness en Healing.
Pendergrasp is ook een stuk beter geworden, check mijn Wizard (Ezel).

Profiel
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_137835647
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:42 schreef Asap het volgende:
Ben wel blij met mijn nieuwe Hallowed Salvation :) Daarnaast ook mijn Manticore ingeruild voor 2 Hand Crossbows, ben benieuwd, DPS eraf, maar meer Toughness en Healing.
Pendergrasp is ook een stuk beter geworden, check mijn Wizard (Ezel).

Profiel
Nice gear hoor.

Ben nu ook effe aan het levelen(paragon levelen) weer , hele tijd niet gespeeld :

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jehuty-1199/hero/29572718

Effe m'n damage nog wat opkrikken , maar dat gaat vaak ten koste van resistance etc..

[edit]

Wil iemand mij even in de OP gooien aub : Jehuty #1199

Thanks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 17-03-2014 13:11:54 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 19:11:08 #172
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137853443

Niet slecht voor 2 uur runs :D

mats verkope nen weer ene paar mln erbij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137856341
Jammer dan je in de achievements al de bosses kunt zien van Act V... :'(
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 20:23:52 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137857391
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jammer dan je in de achievements al de bosses kunt zien van Act V... :'(
dont spoil it ;d
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137858482
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jammer dan je in de achievements al de bosses kunt zien van Act V... :'(
Ja vond ik ook, al ben ik wel benieuwd hoe ze er een verhaal om heen gaan breien :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')