abonnement Unibet Coolblue
pi_137857970
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zei al dat het slechts een constatering was
Welk deel van "wat klopt er dan precies niet aan?' begrijp je niet helemaal :?
pi_137858037
quote:
18s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welk deel van "wat klopt er dan precies niet aan?' begrijp je niet helemaal :?
Ik begrijp het prima maar laat het bij mijn constatering
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137858132
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik begrijp het prima maar laat het bij mijn constatering
Je begrijpt het niet dus. Waarvan akte.
pi_137858415
Wat verwachten jullie volgend jaar?

Voorzetje

Tilburg:

Prudden, Lee, Loginov keren terug, belangrijke spelers blijven

Den Haag:

Joly vertrekt, Broadwater of Martin komt, Collins blijft, Verheyen gaat weer spelen, Demilline komt, Gordon komt terug, Vos of Koudys komt

Eindhoven:

3 Oost Europeanen blijven, Geerts blijft, Oerlemans naar Herentals, Mellisant, Van Hulten, Verkiel komen

Geleen:

2 finnen blijven, Martin blijft of gaat naar Den Haag, Belg naar Herentals. 2 goedkope imports komen erbij

Dordt: Don Blijft, 2 of 3 van imports blijven, De Ruijter komt en Joey Koudys komt

Heerenveen: Weinig veranderingen. Demelinne weg. Misschien Nason weer

Herentals: Oerlemans en Belg van Geleen komt, 2 a 3 imports blijven, halen een importkeeper en goede importaanvaller

Zo iets?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137858424
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet dus. Waarvan akte.
Nope, maar je zal het ermee moeten doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137858498
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope, maar je zal het ermee moeten doen
Je bent uitgeluld dus.
pi_137858522
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bent uitgeluld dus.
Wat jij wil, hopelijk is nu je dag goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137858627
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat jij wil, hopelijk is nu je dag goed
Dan is het maar duidelijk dat je weer eens uitgeluld was.
pi_137858725
Nu we je syndroompje weer hebben gehad nu weer ontopic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137858783
:')
pi_137859415
De LvW wedstrijd inE'hoven zal wel 's avonds zijn lijkt me.
Jammer, dan heb ik al wat. Anders was ik wel even in de auto gesprongen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137859467
Hopen dat het goed vol zit, verdient dit wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 maart 2014 @ 21:00:49 #163
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137859489
Gratis entree ook in Eindhoven zaterdag. Denk dat ik wel ga. Kunnen de mensen tenminste zien dat er nog supporters zijn die ook normaal kunnen doen.
Flesje bier
pi_137859528
In Geleen ook dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137859688
VERSCHUREN, Nick 5D617 A 26 Eindhoven Kemphanen 5 7 7 14 2
SCHUIT, Raymond van der 1Y345 A 13 Eindhoven Kemphanen 3 6 5 11 2
STEMPHER, Danny 5Y058 A 61 Eindhoven Kemphanen 5 3 8 11 4
MARX, Tom 2A098 A 11 Eindhoven Kemphanen 5 2 5 7 4
VERSCHUREN, Mike 3F195 A 66 Eindhoven Kemphanen 5 2 5 7 8
NES, Guus van 3M935 A 39 Eindhoven Kemphanen 3 2 4 6 2
OERLEMANS, Niels 9Q773 A 44 Eindhoven Kemphanen 5 2 3 5 0
GORP, Kilian van 1W729 V 17 Eindhoven Kemphanen 5 1 4 5 0
KLUIJTMANS, Lucca 6B959 A 12 Eindhoven Kemphanen 3 2 0 2 2
HERMENS, Max 7L373 A 15 Eindhoven Kemphanen 1 0 2 2 0
ZOEST, Kayo van 8S431 A 91 Eindhoven Kemphanen 3 0 2 2 0

KNOREN, Remco 6F817 V 25 Eindhoven Kemphanen 4 0 2 2 18
NORDEMANN, Jasper 6L071 A 28 Eindhoven Kemphanen 4 1 0 1 [b]
EDEL, Lars den 2N600 A 15 Eindhoven Kemphanen 3 0 1 1 0
BEEREN, Joey 8M962 A 77 Eindhoven Kemphanen 4 0 1 1 0
BONTH, Jonne de 3M424 A 28 Eindhoven Kemphanen 1 0 0 0 0

SUURHOFF, Evo 7F141 V 3 Eindhoven Kemphanen 1 0 0 0 0
MOLS, Danny 4Z910 V 2 Eindhoven Kemphanen 2 0 0 0 0
WELLES, Kenny 9Z058 V 2 Eindhoven Kemphanen 2 0 0 0 2
VOGELAAR, Giovanni 1R946 V 25 Eindhoven Kemphanen 3 0 0 0 0[/b]
MOLLEN, Deniz 2W121 G 33 Eindhoven Kemphanen 5 0 0 0 0
STERKENS, Michael 9S765 G 32 Eindhoven Kemphanen 5 0 0 0 0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137859818
12 spelers die nu op een behoorlijk niveau spelen, lijkt me een goede zaak voor Eindhoven voor volgend jaar. Goede manier om spelers te wegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 maart 2014 @ 21:06:46 #167
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137859851
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Geleen ook dan?
Zover ik weet niet... Zou geen slecht idee zijn.
Flesje bier
pi_137863249
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verwachten jullie volgend jaar?

Voorzetje

Tilburg:

Prudden, Lee, Loginov keren terug, belangrijke spelers blijven
Op dit moment ziet het er eerder naar uit dat Ian vertrekt. En er zijn enkele gesprekken met Danny Stempher van Eindhoven gevoerd. Verder denk ik dat Verkiel gewoon blijft, maar Overweg weer vertrekt.
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 22:25:20 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137865424
vraag me vooral af wat Houkes gaat doen, die zit in de zomer natuurlijk in een veel betere onderhandelingspositie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 17 maart 2014 @ 22:53:59 #170
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137867151
Als ik het goed heb begrepen heeft Patrick Martin trouwens een contract lopen bij Geleen tot en met 2017. Weet het echter niet 100% zeker. Wordt overigens tijd dat Joly het in het buitenland gaat opzoeken naar mijn mening. Die kerel kan zo veel meer.
Flesje bier
pi_137872283
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:57 schreef Caws het volgende:

[..]

Op dit moment ziet het er eerder naar uit dat Ian vertrekt. En er zijn enkele gesprekken met Danny Stempher van Eindhoven gevoerd. Verder denk ik dat Verkiel gewoon blijft, maar Overweg weer vertrekt.
Denk je dat Ian en overweg in het buitenland terecht kunnen? Anders lijkt me dat voor de eerste alleen den haag overblijft en voor de 2e den haag en Heerenveen. Geen idee of die gebonden zijn aan Tilburg door studie of werk maar anders zou het prima voor den haag en Heerenveen zijn. Er zijn nauwelijks volwaardige keepers en verdedigers met een Nederlands paspoort

Verkiel blijft ook als Willemse,loginov, colbert en terminesi (of 1 andere import) en overweg blijven? De eerste 3 forward lijnen lijken me vast te staan. Denk je dat stempher komt voor een import?

Staps kan lijkt me ook beter ook vertrekken. In pak hem beet Eindhoven of Dordt pakt hij 20 minuten per wedstrijd met PP en PK tijd

[ Bericht 4% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 18-03-2014 07:36:19 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137872287
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef sp3c het volgende:
vraag me vooral af wat Houkes gaat doen, die zit in de zomer natuurlijk in een veel betere onderhandelingspositie
Geleen en Dordt heeft ie nog niet gehad :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137872297
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Gezicht het volgende:
Als ik het goed heb begrepen heeft Patrick Martin trouwens een contract lopen bij Geleen tot en met 2017. Weet het echter niet 100% zeker. Wordt overigens tijd dat Joly het in het buitenland gaat opzoeken naar mijn mening. Die kerel kan zo veel meer.
Martin studeert toch in Maastricht? Als dat zo is zal hij sws wel niet vertrekken al zal den haag pek nu wel een volwaardig salaris betalen, vast veel meer dan hij in Geleen kan beuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137872361
Zou teunissen stoppen? Ik hoop het niet en zou willen dat hij zich weer beschikbaar stelde voor oranje maar dat zal wel niet gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 maart 2014 @ 07:52:15 #175
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_137872452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 07:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Martin studeert toch in Maastricht? Als dat zo is zal hij sws wel niet vertrekken al zal den haag pek nu wel een volwaardig salaris betalen, vast veel meer dan hij in Geleen kan beuren
Martin studeert in Eindhoven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_137872562
Weinig reden om dan niet achter het geld in Nederland aan te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137873785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 07:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk je dat Ian en overweg in het buitenland terecht kunnen? Anders lijkt me dat voor de eerste alleen den haag overblijft en voor de 2e den haag en Heerenveen. Geen idee of die gebonden zijn aan Tilburg door studie of werk maar anders zou het prima voor den haag en Heerenveen zijn. Er zijn nauwelijks volwaardige keepers en verdedigers met een Nederlands paspoort

Verkiel blijft ook als Willemse,loginov, colbert en terminesi (of 1 andere import) en overweg blijven? De eerste 3 forward lijnen lijken me vast te staan. Denk je dat stempher komt voor een import?

Staps kan lijkt me ook beter ook vertrekken. In pak hem beet Eindhoven of Dordt pakt hij 20 minuten per wedstrijd met PP en PK tijd
Ian heeft voor dit seizoen al een aanbieding uit het buitenland gehad, maar is niet gegaan omdat ie te weinig ijstijd zou krijgen. Het is voor goalies met alleen een NL paspoort sowieso al heel lastig om in het buitenland aan de slag te kunnen, dus nee, ik denk niet dat ie daar terecht komt. Voorafgaand aan dit seizoen was ie ook al in een vergevorderd stadium met Dordrecht, dus dat zal wel weer een optie zijn. Er zijn de laatste tijd bij Trappers echter wat strubbelingen geweest omdat Ian vond dat ie niet genoeg ijstijd kreeg, daarom heeft Broadwater ook de laatste 3 wedstrijden op rij gekeept. Aangezien Gardner volgend jaar ook nog coach is, ga ik er van uit dat Ian nu wel weg is. Overweg is niet gebonden aan Trappers.

Verkiel heeft dit seizoen al best veel ijstijd gekregen als 6e/7e verdediger, dus die schuift dan gewoon een plaatsje op ten faveure van Overweg. Dan heb je met 2 imports, Loginov, Willemse, van Gestel en Verkiel gewoon 6 goede verdedigers.

Als Stempher (die volgend jaar in Tilburg gaat studeren aan de Cruyff University, die een samenwerkingsverband met Trappers hebben) komt zal het waarschijnlijk zijn ter vervanging van Teunissen (stopt misschien als Trappers kampioen wordt) en/of Hagemeijer/Bastings (die het misschien in het buitenland gaan proberen). Daarom is van Lijden ook al gehaald dit jaar.

Staps blijft gewoon lijkt me, die had dit jaar ook al terug naar Eindhoven kunnen gaan, maar speelde liever in Tilburg met betere spelers voor meer publiek voor de prijzen. Ik denk dan van Hulten wel vertrekt. Die is ook niet zo blij met z'n ijstijd.
pi_137875531
quote:
Fans van Eaters Geleen: spijt van rellen tegen Eindhoven Kemphanen

Fans Geleen hebben spijt van vechtpartijFans Geleen hebben spijt van vechtpartijVergroot foto
EINDHOVEN - De fans van ijshockeyclub Noptra Eaters uit Geleen hebben spijt betuigd voor de rellen van afgelopen zondag tijdens de wedstrijd tegen Eindhoven Kemphanen. Dat hebben ze het bestuur van de Limburgse ijshockeyclub verteld.
De fans belaagden enkele supporters van Kemphanen, daarbij vielen rake klappen. De wedstrijd werd om die reden gestaakt. De stand was toen 1-5 voor Kemphanen.

Het bestuur van Geleen heeft maandag een gesprek gehad met de vier fans die de rellen veroorzaakten. In dat gesprek hebben de fans gezegd dat ze volledig buiten hun boekje zijn gegaan en dat ze spijt hebben van hun gedrag. Ze willen ook in gesprek met de supporters van Kemphanen die de klappen hebben gekregen om excuus aan te kunnen bieden.

Niet welkom
Komende zaterdag en zondag spelen Geleen en Kemphanen weer tegen elkaar, de vier fans van Geleen zijn dan niet welkom. Volgens het bestuur van Geleen accepteren ze die maatregel. Geleen gaat ervan uit dat de Nederlandse ijshockeybond verder geen maatregelen neemt tegen de club. De vraag is of dat terecht is. De bond beraadt zich nog op een straf.
Waarom geloof ik dit verhaal niet?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137875914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 07:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geleen en Dordt heeft ie nog niet gehad :')
Hendriks is wat dat betreft nog veel erger.
pi_137876006
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou teunissen stoppen? Ik hoop het niet en zou willen dat hij zich weer beschikbaar stelde voor oranje maar dat zal wel niet gebeuren
De belangrijkste reden dat Bobbie naar Tilburg ging, is dat zijn carrière wil afsluiten met prijzen. Of ie na dit seizoen stopt is me niet bekend, maar in ieder geval toch wel vrij binnenkort.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:57:58 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_137876049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Waarom geloof ik dit verhaal niet?
Ik geloof er ook geen fuck van.

[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:09:22 #182
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137878408
Stadionverboden voor in ieder geval komend weekend voor de aanstichters van het geweld in Glanerbrook zondagavond, en pa Sterkens gaat aangifte doen.
Flesje bier
pi_137879116
quote:
EINDHOVEN - De supporter die zondagavond in elkaar werd geslagen op de tribune tijdens de ijshockeywedstrijd tussen Eindhoven Kemphanen en Noptra Eaters uit Geleen heeft dinsdag alsnog aangifte van mishandeling gedaan.
In eerste instantie leek Chiel Sterkens, de vader van Eindhoven-speler Michael en scheidsrechter Ramon, geen aangifte van mishandeling te doen. Bestuurslid Tom van Doorne van Eindhoven Kemphanen noemt de beslissing van Sterkens 'verstandig'.

Zoon Michael vindt de excuses fijn, maar zegt er verder weinig voor te kopen. "Persoonlijk hoef ik met niemand te praten. Of mijn vader dat wel wil, laat ik aan hem over. De boetedoening is in ieder geval een stap in de goede richting."

Van Doorne zegt de excuses ter kennisgeving aangenomen te hebben. "De beveiliging van Geleen is ernstig te kort geschoten. Daar blijf ik bij. Wij richten ons nu op de wedstrijden van komend weekeinde. Dan gaan we het seizoen op een mooie manier afsluiten."
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137895459
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:56 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De belangrijkste reden dat Bobbie naar Tilburg ging, is dat zijn carrière wil afsluiten met prijzen. Of ie na dit seizoen stopt is me niet bekend, maar in ieder geval toch wel vrij binnenkort.
Ik hoop dat hij dan een dubbelrol speler/assistent ambieert bij pak hem beet Dordt, Geleen of Eindhoven. Zou een groot verlies zijn als hij zou stoppen maar hij is nu na Versteeg al de oudste Nederlandse speler in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137895526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hendriks is wat dat betreft nog veel erger.
Die wordt overal weggestuurd maar is toch te hopen dat hij volgend jaar weer eredivisie speelt.

Houkes weg bij Nijmegen door een faillissement, Eindhoven voor een stap omhoog en 2e jaar Den Haag vanwege oneinigheid met de coach, kan gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137895633
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die wordt overal weggestuurd maar is toch te hopen dat hij volgend jaar weer eredivisie speelt.

Houkes weg bij Nijmegen door een faillissement, Eindhoven voor een stap omhoog en 2e jaar Den Haag vanwege oneinigheid met de coach, kan gebeuren
Bij Houkes zijn er wel vaak voor de hand liggende verklaringen voor dat hij weg ging. Dat hij destijds naar Eindhoven ging, snapte ik ook wel. Hij moest met Aucoin en TJ concurreren en wilde meer ijstijd.
pi_137895877
Waar is Max van Lieshout eigenlijk gebleven? Gestopt?
pi_137896373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Waar is Max van Lieshout eigenlijk gebleven? Gestopt?
Ja studie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 20:43:01 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137898761
wederom broadwater op goal bij tilburg

stand is 1-1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:03:23 #190
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137899978
Geen stream? Toch jammer, had graag gekeken.

Hopen dat HYS deze game weet te winnen.

1 - 3 Trouwens. *O*
Flesje bier
pi_137900253
Live beelden ergens?

Goed vol in 040?

Fuku - Japan
Boucher - IHL/CHL
Cola - nergens
Thomson - Italie, Frankrijk
Blase - kut niveau Frankrijk

Ben benieuwd of je als importkeeper van Tilburg omhoog komt, geschiedenis heeft uitgewezen dat als een keeper naar Nederland komt het meestal einde carrière is, maar mss wel goed voor Tilburg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137901246
Joly 10 wedstrijden - 11 goals - 12 assist - 23 punten

Met nog iets meer dan een periode te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 21:39:12 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_137902389
Oh 1-4 inmiddels zie ik! Nice.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137902430
Ouderwets zwakke 2e periode van de Trappers, what else is new?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137902482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Joly 10 wedstrijden - 11 goals - 12 assist - 23 punten

Met nog iets meer dan een periode te gaan
En twee keer (minstens) zoveel strafminuten. Maakt het beide knapper (want minder ijstijd), en dommer.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137902539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Goed vol in 040?

Wat is er in E'hoven te doen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137904132
070 dus :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137904587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Guard het volgende:

[..]

En twee keer (minstens) zoveel strafminuten. Maakt het beide knapper (want minder ijstijd), en dommer.
183 wedstrijden - 104 minors - 5 keer major - 6 keer 10 min - 6 keer 20 minuten - 3 keer 25

Vind het allemaal wel meevallen

Maar ook 198 goals - 40 power play goals - 15 short handed en 29 game winning goals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137904664
36:48: 1-5 HYS The Hague: 61: Raphael JOLY (7: Alan van BENTEM; 19: Marco POSTMA) [EQ]
36:48: 1-4 HYS The Hague: 61: Raphael JOLY (7: Alan van BENTEM; 17: Jurryt SMID) [EQ]

Die telde voor 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_137904669
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')