abonnement Unibet Coolblue
pi_137570881
Ik heb sinds bijna twee maanden een spiraaltje omdat ik met de pil na ruim 7 jaar gebruik te vaak ongesteld werd. Ik ben heb het voor de plaatsing allemaal goed nagekeken en las dat het spiraaltje bij de seks niet voor problemen zou moeten zorgen... behalve misschien het verminderen van het libido, maar daar maakte ik me geen zorgen om.
Nu zegt mijn vriend echter dat hij een soort prikje voelt als hij seks met me heeft. Ik weet dat het spiraaltje met de hand vindbaar hoort te zijn.... maar ik dacht niet dat mijn vriend er pijn of ongemak van zou moeten krijgen... weet iemand of dit normaal is?

Ik heb niet echt zin om het spiraaltje te laten verwijderen... want het menstruatie probleem is er redelijk mee opgelost, maar als het betekent dat ik vijf jaar lang 'voorzichtig' seks moet hebben dan denk ik daar toch anders over...
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_137570921
Heb meer mensen hierover gehoord ja, mannen die het voelden als ze diep zaten, Kwestie van hoek een beetje veranderen dat ie 'naast' de baarmoedermond stoot en niet ertegenaan.
  maandag 10 maart 2014 @ 01:42:47 #3
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_137570952
Verkapt-kijk-mijn-vriend-een-enorme-pik-hebben-topic :')
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_137571130
Ik weet niet hoe ik de hoek nog veel meer moet veranderen. We hebben behoorlijk wat standjes geprobeerd om het te laten lukken. Bij allemaal had hij er last van....
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_137571221
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:08 schreef GhostWhisperer het volgende:
Ik weet niet hoe ik de hoek nog veel meer moet veranderen. We hebben behoorlijk wat standjes geprobeerd om het te laten lukken. Bij allemaal had hij er last van....
Zit in zijn hoofd.
pi_137571570
Als je vriend een lange leuning heeft dan kan het een probleem worden. Dat probleem had ik dus ook bij één van m'n exen. Nu heb ik me preventief laten stereliseren om dat ik perse geen kinderen wil, probleem opgelost.
pi_137571599
Touwtjes laten bijknippen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137572086
Sterilisatie gaat het nog niet worden bij mij. Ik wil nu dan wel geen kinderen... maar over een jaartje of vijf wel. Misschien moet ik dan maar mijn angst voor naalden overwinnen of zo en een prikpil of iets in die richting overwegen

En.... touwtjes laten bijknippen... maakt dat het niet erger? Als ik zelf voel ligt het touwtje nu netjes tegen mijn 'huid' aan.... maar als ik het afknip is het risico toch groter dat het touwtje recht uit de baarmoedermond steekt en dus hoe dan ook prikt?
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_137572141
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef GhostWhisperer het volgende:
Sterilisatie gaat het nog niet worden bij mij. Ik wil nu dan wel geen kinderen... maar over een jaartje of vijf wel. Misschien moet ik dan maar mijn angst voor naalden overwinnen of zo en een prikpil of iets in die richting overwegen

En.... touwtjes laten bijknippen... maakt dat het niet erger? Als ik zelf voel ligt het touwtje nu netjes tegen mijn 'huid' aan.... maar als ik het afknip is het risico toch groter dat het touwtje recht uit de baarmoedermond steekt en dus hoe dan ook prikt?
De stand van je baarmoedermond kan, door opgewonden worden en dat er bloed naar toe stroomt, ook veranderen. Maar inderdaad een beetje de hoek veranderen en het moet allemaal goed komen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 10 maart 2014 @ 09:20:42 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137572991
Ik heb een spiraaltje gehad maar was daar niet echt happy mee, ik heb nu al bijna twee jaar de prikpil en die vind ik wel ideaal, ben ook gewoon niet meer ongesteld geworden.
en het prikje valt mee hoor, ik zet hem zelf in mijn buik maar je kan het ook door de doktersassistente laten doen als je dat zelf eng vind.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137573150
Kan zijn dat je het draadje te lang is, kan vragen of dat korter gemaakt kan worden. Heb het met mijn vriendin ook meegemaakt en op gegeven moment irriteert dat prikje echt
pi_137573198
Of idd te kort afgeknipt
pi_137580621
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:33 schreef GhostWhisperer het volgende:
behalve misschien het verminderen van het libido, maar daar maakte ik me geen zorgen om
Dat deed mijn vriendin ook niet, maar inmiddels mag ik heel blij zijn als ze 6 keer per jaar sex wil. :'(
pi_137581157
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Dat deed mijn vriendin ook niet, maar inmiddels mag ik heel blij zijn als ze 6 keer per jaar sex wil. :'(
Dat wil je toch niet proberen vol te houden?
Misschien ziet ze je meer als een gezellig flatmate, waarmee ze kosten en lasten kan delen, dan als vriendje
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  PR en moderator maandag 10 maart 2014 @ 14:45:38 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137582065
Ik heb ook een spiraaltje en bij mij voel je het touwtje ook zitten in bepaalde hoeken.
Mijn vriend voelt het ook wel eens, maar als hij er last van heeft dan neuk je gewoon in een ander standje/vanuit een andere hoek, en dan is het probleem opgelost.

Touwtje korter laten knippen kan ook. Heb eigenlijk alleen gehoord van situaties waar dat het probleem oploste, niet dat het juist erger werd omdat het nog meer ging prikken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 10 maart 2014 @ 14:47:18 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137582093
Oh, lees nou de rest van het topic.

Je kunt ook gewoon even een afspraak maken met je huisarts/gynaecoloog, en het probleem voorleggen. Die kunnen je vast verder helpen om het probleem op te lossen :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Official ESF Kreviewer maandag 10 maart 2014 @ 14:47:47 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_137582106
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:22 schreef eP2e het volgende:

[..]

Zit in zijn hoofd.
Nee hoor. Ik heb het ook wel eens gehad. Bijknippen van het prikkeldraad hielp ook niet. Sommige wijve hebben gewoon een ondiepe kut.
pi_137582153
quote:
12s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Paardlants het volgende:
Verkapt-kijk-mijn-vriend-een-enorme-pik-hebben-topic :')
Langer dan de vingers van je vriendin is al een "enorme pik"? :')

Maar ja, je kan hem wel eens tegenkomen. Als je hem vanuit alle hoeken en standen tegenkomt is dat vrij vervelend en kan je inderdaad beter even terug. Heb je het bonnetje nog?
  maandag 10 maart 2014 @ 16:15:33 #19
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_137584545
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:50 schreef Deshain het volgende:
Langer dan de vingers van je vriendin is al een "enorme pik"?
Ja hallo, het was laat toen ik dat bericht typte ;)

ot:

Vervelende klacht, maar de dokter weet er vast wel raad mee ;)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_137589276
Pfoeh! Wees blij dat het touwtje er zit, die van mij was naar binnen verdwenen... :') Naar de dokter geweest, maar zat alleen een miep in opleiding/net afgestudeerd. Zij kon het niet vinden, assistentes erbij gehaald, konden 'm ook niet vinden.

Toen een keer toen ik aan het douchen was, en ongesteld, voelde ik echt alleen het uiteinde ervan bij m'n baarmoedermond, toen ben ik direct naar de huisarts gegaan en heeft hij 'm er direct getrokken voor me. Had ontzettend last van dat ding, tijdens de 'eisprong' een dag lang weeën en bij ongesteldheid (want dat werd ik gewoon nog) een hele week omdat mijn baarmoeder dat ding er met man en macht uit probeerde te duwen.

Kutding. Zou 'm graag nog eens willen want de prikpil werkt bij mij niet (non stop bloedingen mee gehad een half jaar lang), een staafje wil m'n huisarts niet plaatsen en de pil vind ik echt tien keer niets maar slik ik nu noodgedwongen want ja alles liever dan een kind. :')
pi_137592030
Ik voel het tijdens de sex ook wel eens bij mijn vriendin. Eigenlijk voelt dat best wel lekker en hoe beter ik hem voel hoe lekkerder de sex voor mijn vriending ook is.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_137592231
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Myrr het volgende:
Pfoeh! Wees blij dat het touwtje er zit, die van mij was naar binnen verdwenen... :') Naar de dokter geweest, maar zat alleen een miep in opleiding/net afgestudeerd. Zij kon het niet vinden, assistentes erbij gehaald, konden 'm ook niet vinden.

Toen een keer toen ik aan het douchen was, en ongesteld, voelde ik echt alleen het uiteinde ervan bij m'n baarmoedermond, toen ben ik direct naar de huisarts gegaan en heeft hij 'm er direct getrokken voor me. Had ontzettend last van dat ding, tijdens de 'eisprong' een dag lang weeën en bij ongesteldheid (want dat werd ik gewoon nog) een hele week omdat mijn baarmoeder dat ding er met man en macht uit probeerde te duwen.

Kutding. Zou 'm graag nog eens willen want de prikpil werkt bij mij niet (non stop bloedingen mee gehad een half jaar lang), een staafje wil m'n huisarts niet plaatsen en de pil vind ik echt tien keer niets maar slik ik nu noodgedwongen want ja alles liever dan een kind. :')
Nuvaring een optie? Drie weken in je vagina, stopweek eruit. Ring van zacht kunststof.
En dat je huisarts een staafje niet wil plaatsen...tijd voor een nieuwe huisarts. Goede uitleg over bezwaren zijn prima, maar domweg niet willen is doei! :W
Professioneel gifmenger.
pi_137592347
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Nuvaring een optie? Drie weken in je vagina, stopweek eruit. Ring van zacht kunstof.
En dat je huisarts een staafje niet wil plaatsen...tijd voor een nieuwe huisarts. Goede uitleg over bezwaren zijn prima, maar domweg niet willen is doei! :W
Hij heeft me ook uitgelegd, dat van de 10 staafjes die hij geplaatst heeft, hij er 7 alweer heeft moeten verwijderen binnen korte tijd. Het is niet voor niets dat hij het niet doet, hij heeft er geen goede ervaringen mee ondervonden en wil zijn patiënten daar niet mee opschepen.

Nuvaring lijkt me eigenlijk helemaal niets, ziet er nogal groot uit en ik ben klein daar beneden. Veel gelezen dat dat ding er bij veel vrouwen gewoon vanaf floept.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 20:01:24 ]
pi_137592457
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hij heeft me ook uitgelegd, dat van de 10 staafjes die hij geplaatst heeft, hij er 7 alweer heeft moeten verwijderen. Het is niet voor niets dat hij het niet doet, hij heeft er geen goede ervaringen mee ondervonden en wil zijn patiënten daar niet mee opschepen.

Nuvaring lijkt me eigenlijk helemaal niets, ziet er nogal groot uit en ik ben klein. Veel gelezen dat dat ding er bij veel vrouwen gewoon vanaf floept.
Ik ben ook klein, heb em tien jaar gebruikt en ben hem nooit verloren. Ik vond t geweldig dat ik niet meer twee keer per maand mijn pil vergat. :X
Professioneel gifmenger.
pi_137592483
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik ben ook klein, heb em tien jaar gebruikt en ben hem nooit verloren. Ik vond t geweldig dat ik niet meer twee keer per maand mijn pil vergat. :X
Ja, dat laatste doe ik ook weleens. En dan de volgende dag BRRRAP ongesteld. Kutzooi.
pi_137594574
Naja.... dan toch de huisarts maar eens bellen. Weet niet hoe ik dit fatsoenlijk uit ga leggen in zijn ogen. Hij is volgens mij behoorlijk conservatief en praat nooit over seks of überhaupt emoties. Met heel veel moeite zegt hij iets over 'veilig vrijen'.... haha
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
pi_137615073
De touwtjes zouden wel soepeler moeten worden, maar na 2 maanden had je wel kunnen verwachten dat dat al was gebeurd (denk ik).
Gewoon even contact opnemen met je arts, of met de gyn(vind ik zelf prettiger). Dan kunnen ze de touwtjes wat korter knippen, of ze kunnen je vertellen of ze nog soepeler gaan worden.

Hier alleen in het begin last gehad van "prikken", bij het vorige spiraaltje ging dat vanzelf over, bij dit spiraaltje zijn de touwtjes erg kort omdat er wat weefsel weggehaald is, dus is dit geval wat anders nu.
Ik weet alleen niet heel goed meer hoe lang dat nu duurde de vorige keer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_137630470
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hij heeft me ook uitgelegd, dat van de 10 staafjes die hij geplaatst heeft, hij er 7 alweer heeft moeten verwijderen binnen korte tijd. Het is niet voor niets dat hij het niet doet, hij heeft er geen goede ervaringen mee ondervonden en wil zijn patiënten daar niet mee opschepen.

Nuvaring lijkt me eigenlijk helemaal niets, ziet er nogal groot uit en ik ben klein daar beneden. Veel gelezen dat dat ding er bij veel vrouwen gewoon vanaf floept.
Ik heb ook een spiraaltje gehad. Mijn vriend heeft hier gelukkig nooit iets van gevoeld tijdens de seks. Heb het rotding na 3 jaar later verwijderen omdat mijn huid er heel slecht van werd en elke keer als ik ongesteld werd had ik 3 tot 4 weken last van (licht) bloedverlies. Echt om gek van te worden :{

Nu gebruik de Nuvaring al weer een jaar of 6 en hierover ben ik echt tevreden. Ondanks de negatieve verhalen van andere vrouwen toch besloten het gewoon maar te proberen. De eerste 2 dagen constant lopen knijpen ( :') ) omdat ik bang was dat hij niet bleef zitten. Dit was gelukkig alleen een kwestie van wennen. De ring is ook van soepel materiaal dus het formaat is geen probleem.
Geen seconde spijt van gehad. :)
Just because you can doesn't mean you should
pi_137728514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Ik heb ook een spiraaltje gehad. Mijn vriend heeft hier gelukkig nooit iets van gevoeld tijdens de seks. Heb het rotding na 3 jaar later verwijderen omdat mijn huid er heel slecht van werd en elke keer als ik ongesteld werd had ik 3 tot 4 weken last van (licht) bloedverlies. Echt om gek van te worden :{

Nu gebruik de Nuvaring al weer een jaar of 6 en hierover ben ik echt tevreden. Ondanks de negatieve verhalen van andere vrouwen toch besloten het gewoon maar te proberen. De eerste 2 dagen constant lopen knijpen ( :') ) omdat ik bang was dat hij niet bleef zitten. Dit was gelukkig alleen een kwestie van wennen. De ring is ook van soepel materiaal dus het formaat is geen probleem.
Geen seconde spijt van gehad. :)
Oh ja, je huid van spiraal, verschikkelijk. Heb echt nog nooit last gehad van (jeugdpuistjes), af en toe tijdens mijn regels 1 bij mn bovenlip maar dat was het dan ook. Opeens zaten er allemaal puisten op mijn rug!

Misschien dat ik die ring dan toch maar ga overleggen en kijken wat de ervaringen van mijn huisarts ermee zijn. Hoe is de diameter van dat ding ongeveer?
pi_138065995
Ik heb ook een spiraal (geen mirena dus gewone cyclus), maar hoe kan je in godsnaam zelf voelen of de touwtjes te lang zijn?

Ik heb wel regelmatig last met seks dat hij te diep (er tegenaan?) stoot, en ik er pijn van ondervind, maar daar is denk ik weinig aan te doen behalve switchen van standje.

Andere anticonceptie middelen vind ik lang zo makkelijk en betrouwbaar niet, helaas.
pi_138100839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef erodome het volgende:
De touwtjes zouden wel soepeler moeten worden, maar na 2 maanden had je wel kunnen verwachten dat dat al was gebeurd (denk ik).
Gewoon even contact opnemen met je arts, of met de gyn(vind ik zelf prettiger). Dan kunnen ze de touwtjes wat korter knippen, of ze kunnen je vertellen of ze nog soepeler gaan worden.

Hier alleen in het begin last gehad van "prikken", bij het vorige spiraaltje ging dat vanzelf over, bij dit spiraaltje zijn de touwtjes erg kort omdat er wat weefsel weggehaald is, dus is dit geval wat anders nu.
Ik weet alleen niet heel goed meer hoe lang dat nu duurde de vorige keer.
Zou er nog verschil in zitten tussen de Mirena en het koperspiraaltje, wat het prikken betreft? Vroeg ik me zo af.....Dat bij de ene soort misschien de touwtjes minder snel soepel worden, of dat het spiraaltje bij de ene soort groter is en/of je hem meer voelt of zo (ook omdat ze beiden anders uitwerken op baarmoeder/ baarmoederhals)??

Zit zelf een koperspiraaltje te overwegen, wel benieuwd naar :P
pi_138100997
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb ook een spiraal (geen mirena dus gewone cyclus), maar hoe kan je in godsnaam zelf voelen of de touwtjes te lang zijn?

Ik heb wel regelmatig last met seks dat hij te diep (er tegenaan?) stoot, en ik er pijn van ondervind, maar daar is denk ik weinig aan te doen behalve switchen van standje.

Andere anticonceptie middelen vind ik lang zo makkelijk en betrouwbaar niet, helaas.
Zou je daar met de koperspiraal eerder last van hebben dan van de Mirena? Bijv. omdat het koperspiraaltje je cyclus niet veranderd en je baarmoeder dus op sommige periodes in je cyclus lager hangt dan in andere periodes van je cyclus en er dus eerder tegenaan wordt gestoten (bij de mirena heb je geen natuurlijke cyclus en dus dat 'probleem' niet denk ik, maar geen idee of je baarmoeder bij de mirena standaard hoger hangt dan bij de koperspiraal -zou denken van wel- of juist lager :P)

En/of omdat de koper gewoon anders uitwerkt op je baarmoeder en baarmoederhals dan de hormonen in de Mirena, waardoor misschien je bij de koperspiraal je dingen sneller voelt? Of voel je wat dit betreft dan juist bij de Mirena meer?
pi_138111104
Had het met Mirena ook enigszins, na ongeveer 8 weken werd dat 'prikken' bij mij wel minder. Mij is verteld dat de draadjes na 8 weken een soort van omgekruld zijn waardoor je dat prikken dus minder zou voelen. De draadjes zelf waren wel gewoon voelbaar. Je kan ze inderdaad korter laten knippen, maar dat heb ik niet gedaan dus ik weet niet of dat veel uitmaakt. Ik heb hem er na 8 maanden drama gelukkig uit laten halen.
pi_138616793


[ Bericht 100% gewijzigd door admiraal_anaal op 07-04-2014 17:08:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')