abonnement Unibet Coolblue
pi_137558075
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2011 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2012 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2013 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2014:

* Neraice (7 januari)
* dick_laurent (6 februari)
* ChevyCaprice (13 februari)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^
#freefrederike
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 21:26:47 #2
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137560027
@ PizzaMizza
Ik heb inmiddels iets meer dan een maand t rijbewijs en ik kan ook nog steeds meestal niet mooi in een keer gelijk recht in een vak achteruit parkeren. Dus nee, hoef je echt niet meteen foutloos te kunnen hoor.

Fileparkeren heb ik eerlijkgezegd sinds ik mn rijbewijs heb gehaald nog maar 2X gedaan ofzo :') damn... best slecht eigenlijk haha.
pi_137560780
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
@ PizzaMizza
Ik heb inmiddels iets meer dan een maand t rijbewijs en ik kan ook nog steeds meestal niet mooi in een keer gelijk recht in een vak achteruit parkeren. Dus nee, hoef je echt niet meteen foutloos te kunnen hoor.

Fileparkeren heb ik eerlijkgezegd sinds ik mn rijbewijs heb gehaald nog maar 2X gedaan ofzo :') damn... best slecht eigenlijk haha.
Geen van mijn parkeeropdrachten waren succesvol tijdens het afrijden. En ohja, mijn auto viel 3 keer uit.

Maar toch in een keer geslaagd. :@ :')
★★★
pi_137562290
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
@ PizzaMizza
Ik heb inmiddels iets meer dan een maand t rijbewijs en ik kan ook nog steeds meestal niet mooi in een keer gelijk recht in een vak achteruit parkeren. Dus nee, hoef je echt niet meteen foutloos te kunnen hoor.

Fileparkeren heb ik eerlijkgezegd sinds ik mn rijbewijs heb gehaald nog maar 2X gedaan ofzo :') damn... best slecht eigenlijk haha.
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
@ PizzaMizza
Ik heb inmiddels iets meer dan een maand t rijbewijs en ik kan ook nog steeds meestal niet mooi in een keer gelijk recht in een vak achteruit parkeren. Dus nee, hoef je echt niet meteen foutloos te kunnen hoor.

Fileparkeren heb ik eerlijkgezegd sinds ik mn rijbewijs heb gehaald nog maar 2X gedaan ofzo :') damn... best slecht eigenlijk haha.
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Geen van mijn parkeeropdrachten waren succesvol tijdens het afrijden. En ohja, mijn auto viel 3 keer uit.

Maar toch in een keer geslaagd. :@ :')
Chill. Krijg al wat meer zelfvertrouwen, nu nog morgen knallen en klaar is kees.
#freefrederike
pi_137563404
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Denk dat het meeste in een examen aan het kijken ligt als je aal een tijdje op de weg zit.
Ja dat sowieso. Ik kijk uiteraard wel maar dat schouder, spiegel, verdraai je nek gedoe daar doe ik niet meer aan :P

Maar ook die theorietoets. Ik begreep dat er nu gevarenherkenning ofzo in zit. Wat voor een afzetterij is dat dan hey 8)7
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 22:29:15 #6
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137564439
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Ik kijk uiteraard wel maar dat schouder, spiegel, verdraai je nek gedoe daar doe ik niet meer aan :P

Maar ook die theorietoets. Ik begreep dat er nu gevarenherkenning ofzo in zit. Wat voor een afzetterij is dat dan hey 8)7
valt mee is vrij makkelijk hoor :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 22:31:40 #7
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137564579
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

[..]

Chill. Krijg al wat meer zelfvertrouwen, nu nog morgen knallen en klaar is kees.
goed om je heen kijken als je trouwens moet stoppen om wat voor reden dan ook (fileparkeren bijv.)

en rustig aan rijden, daar houden ze van en je maakt het jezelf een stuk makkelijker
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!fotograaf zondag 9 maart 2014 @ 23:24:08 #8
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137567720
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ja dat sowieso. Ik kijk uiteraard wel maar dat schouder, spiegel, verdraai je nek gedoe daar doe ik niet meer aan :P
Je checkt dus nooit je dode hoek?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_137567931
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

goed om je heen kijken als je trouwens moet stoppen om wat voor reden dan ook (fileparkeren bijv.)

en rustig aan rijden, daar houden ze van en je maakt het jezelf een stuk makkelijker
Dankjewel. Ik reed laatst met een andere instructeur mee(omdat mijn instructeur opeens niet meer kon, weet niet eens waarom), maar hij zei mij dat ik juist niet langzaam moet rijden omdat de examinator zich gaat vervelen(of zo iets), maar ik denk dat ik toch wel lichtjes voorzichtig ga rijden op plaatsen waar ik normaal niet kom, zodat ik niet iets fout doe.
#freefrederike
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 23:41:04 #10
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137568342
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik reed laatst met een andere instructeur mee(omdat mijn instructeur opeens niet meer kon, weet niet eens waarom), maar hij zei mij dat ik juist niet langzaam moet rijden omdat de examinator zich gaat vervelen(of zo iets), maar ik denk dat ik toch wel lichtjes voorzichtig ga rijden op plaatsen waar ik normaal niet kom, zodat ik niet iets fout doe.
Rustig rijden is iets anders dan te langzaam rijden :P tenminste in mijn beleving
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!fotograaf maandag 10 maart 2014 @ 01:08:56 #11
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137570627
Rustig rijden is geen gekke dingen doen, gewoon de normale snelheid rijden, niet idioot lang doortrekken in een versnelling en proberen om geen noodstops te hoeven maken. Langzaam rijden is irritant en kan gevaarlijk zijn (30 op een 60 weg gaat inhaalacties uitlokken die je liever niet hebt). Kan je ook op zakken (verkeer hinderen).

Met je examen rijd je gewoon rustig. Je rijdt de route, je doet je ding, je zorgt ervoor dat je een fietser op tijd ziet aankomen en de auto hierop rustig kan laten afremmen. Je laat ook niet zien dat je kan rijden, want dat kan je nog niet, daarvoor heb je veel meer ervaring nodig dan die, met een beetje mazzel, 1000 km die je tijdens de rijlessen gereden hebt. Je laat wel zien dat je het voertuig dusdanig beheerst, dat je deze veilig door het verkeer heen kan loodsen. Je laat ook zien dat je jezelf op zo'n manier in het verkeer kan gedragen, dat je voor anderen geen gevaar of hinder vormt (daarom dus niet langzaam rijden) en dat je niet in paniek raakt als er iets gebeurt wat je niet verwacht had, maar dat je juist foutoplossend te werk gaat. Maakt een ander een fout (die verleent jou bijvoorbeeld geen voorrang), dan kan je deze oplossen. Dan ben je sneller op de rem dan je examinator en maak JIJ die noodstop.
Neem nou inparkeren. Je kan best een keer moeten steken, zo lang je maar niets raakt of bijna raakt en ervoor zorgt dat het verkeer achter je niet in gevaar wordt gebracht of veel hinder van je ondervindt. Moet je het 6x opnieuw gaan doen, dan kan er wellicht hinder zijn. Spelende kinderen met een bal is ook zoiets. Daar jank je niet met 50 voorbij. Daar schat je in of je moet gaan afremmen of dat gas los voldoende is. Lopen er hele kleine kindertjes tussen in langsrichting geparkeerde auto's, dan kan het verstandig zijn om wat af te remmen met bijvoorbeeld 20 of 30 door te rollen.

Ik weet nog mijn eigen rijexamen. Vooraf al een beetje geïnstrueerd over mijn examinator, wat wel doen en wat absoluut niet (ieder heeft zijn stokpaardjes, mijne was in eerste instantie geen prater). We waren nog geen 300 meter op weg vanaf CBR en ik hing al vol op de rem. Waarom? Slingerende scholieren op de fiets op mijn rijbaan, dus ik was al van het gas af, die besloten opeens over te gaan steken. En die keken, natuurlijk, niet achterom ofzo.
Wat later kreeg ik een omkeeropdracht. Ik zette de auto stil en vroeg aan mijn examinator of het niet zo was dat ik vrijstelling had voor de bijzondere verrichtingen. Ja, verrekt, dat was nog waar ook. Dus was het een stopopdracht geworden. Maar ik had laten merken dat ik gewoon bij de les was en ondanks vrijstelling keurig kon stoppen en de rit weer kon hervatten.
Ik heb hem uiteindelijk ook nog even geknepen. Terugweg naar het CBR, kom aanrijden bij een stoplicht met 2 rijstroken, dus rechts. Gaat op groen, dus ik naar links en ervoorbij (milieubewust, minder afremmen en optrekken). De rij rijdt weer en ik wil dus uiteindelijk toch weer naar rechts, maarja, daar reed nog een voertuig, eigenlijk in mijn dode hoek (schuin achter de auto). Ik zat dus hardop te denken wat ik wilde en wat de belemmeringen waren, waarop mijn examinator antwoord: "Tsja, dat komt door je rijstrookkeuze eerder dit stukje". Door mijn hoofd schoot dan ook direct: "Fuck, zak ik straks hierop". Doemscenario, uiteindelijk gewoon geslaagd met vlag en wimpel de eerste keer.

Paar jaar geleden, met mijn BE, kreeg ik nog een opmerking dat de maximale snelheid ergens maar 30 was en geen 50... En ja, dat was tijdens het examen. :') Ook gewoon geslaagd, maar dat zijn momenten dat je tijdens je examen wel even goed zit te zweten. :P Mijn instructeur vond het geloof ik tijdens de lessen eerder die dag wel humor dat ik het uiteindelijk zo gehad had met een trage en truttende leswagen, dat ik hem op de ring bij een rood stoplicht links voorbij ging (met optrekken uiteraard) :P :') :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Pizza_Boom op 10-03-2014 01:22:12 ]
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_137578575
Ben geslaagd jongens. Wat een grote last waar ik voorgoed(hopelijk) vanaf ben. Geen stres meer om een dagje te zoeken in zijn drukke agenda, geen stres meer omdat hij te laat komt, etc.

Wat een fijn gevoel! Examinator was een aardige kerel, we hebben nog gelachen. Het grappigste was dat een politieauto een straat tegen het verkeer inreed(de politieauto ging een zijstraatje in).

Wat ben ik blij dat ik ben geslaagd zeg! Eerlijk gezegd dacht ik van tevoren dat ik niet zou slagen(mijn rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht) maar ik heb echt goed gereden. Goed gekeken, waar ik moest stopte ik, en waar ik moest reed ik door. Echt een topdag!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
#freefrederike
pi_137580440
quote:
4s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef PizzaMizza het volgende:
Ben geslaagd jongens. Wat een grote last waar ik voorgoed(hopelijk) vanaf ben. Geen stres meer om een dagje te zoeken in zijn drukke agenda, geen stres meer omdat hij te laat komt, etc.

Wat een fijn gevoel! Examinator was een aardige kerel, we hebben nog gelachen. Het grappigste was dat een politieauto een straat tegen het verkeer inreed(de politieauto ging een zijstraatje in).

Wat ben ik blij dat ik ben geslaagd zeg! Eerlijk gezegd dacht ik van tevoren dat ik niet zou slagen(mijn rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht) maar ik heb echt goed gereden. Goed gekeken, waar ik moest stopte ik, en waar ik moest reed ik door. Echt een topdag!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Je rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht? :') Dan moet je juist blij zijn dat je wél geslaagd bent, wat een uitmelker die man.
pi_137580765
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht? :') Dan moet je juist blij zijn dat je wél geslaagd bent, wat een uitmelker die man.
Hij zei inderdaad dat hij dacht dat ik niet zou slagen(voordat ik het examen aflegde). Hij heeft me al extra veel lessen aangesmeerd, zeker op het begin liet hij mij dingen doen die echt onnodig waren. Gelukkig ben ik van hem af(hij was wel een aardige kerel om mee te praten, maar als instructeur was hij gewoon niet echt zo goed).

Ik merkte eigenlijk al dat hij dacht dat ik niet zou slagen. Voordat ik het examen had, had ik nog een uurtje rijles en ik moest hem echt zelf alles vragen. Hij zat er maar wat naast, niet eens een tip geven ofzo. Gewoon echt alsof ie zich verveelde. Moest hem zelf alles vragen over hoe het ook alweer zat met de vloeistoffen, en zelfs dan deed ie een beetje geïrriteerd. Hij had zich waarschijnlijk al voorbereid opdat ik niet zou slagen, dus dacht hij, ik ga geen extra moeite verspillen.

Gelukkig heb ik het tegendeel bewezen. _O_ Nogmaals een tip jongens: ik raad je af om een grote rijschool te kiezen(tenzij je een van de instructeurs echt goed kent daar). Grote rijscholen geven je meer bureaucratie en pikken veel minder van je. Gewoon eenmanszaakjes of kleine VOF'en kiezen. Staar je niet blind op die online slagingspercentages. Ik ben weliswaar in 1x geslaagd, maar heb wel veel meer lessen moeten nemen dan de meesten. Die slagingspercentages zijn soms zo hoog, omdat de rijscholen je extra lessen aansmeren.
#freefrederike
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 14:00:42 #15
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137580807
quote:
4s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef PizzaMizza het volgende:
Ben geslaagd jongens. Wat een grote last waar ik voorgoed(hopelijk) vanaf ben. Geen stres meer om een dagje te zoeken in zijn drukke agenda, geen stres meer omdat hij te laat komt, etc.

Wat een fijn gevoel! Examinator was een aardige kerel, we hebben nog gelachen. Het grappigste was dat een politieauto een straat tegen het verkeer inreed(de politieauto ging een zijstraatje in).

Wat ben ik blij dat ik ben geslaagd zeg! Eerlijk gezegd dacht ik van tevoren dat ik niet zou slagen(mijn rij-instructeur zei dat hij dat ook dacht) maar ik heb echt goed gereden. Goed gekeken, waar ik moest stopte ik, en waar ik moest reed ik door. Echt een topdag!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd man! _O_ _O_ w/ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 10 maart 2014 @ 14:01:59 #16
414785 sirdanilot
pi_137580839
Gefeliciteerd hoor !

Ik ga denk ik maar eens werk van maken dat ik binnenkort ook examen mag doen. Dat mag ik namelijk nog niet vanwege een medische procedure, eerst moet ik goed door een rijtest heen komen en daarna pas mag ik het examen aanvragen.
Ik zit dus in de gekke situatie dat ik veel lessen heb gehad, maar misschien, wie weet, wel in één keer slaag srtraks. Dat zou toch wel geweldig zijn :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137580936
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man! _O_ _O_ w/ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Hartelijk bedankt! _O_

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:01 schreef sirdanilot het volgende:
Gefeliciteerd hoor !

Ik ga denk ik maar eens werk van maken dat ik binnenkort ook examen mag doen. Dat mag ik namelijk nog niet vanwege een medische procedure, eerst moet ik goed door een rijtest heen komen en daarna pas mag ik het examen aanvragen.
Ik zit dus in de gekke situatie dat ik veel lessen heb gehad, maar misschien, wie weet, wel in één keer slaag srtraks. Dat zou toch wel geweldig zijn :D
Dankjewel _O_ Gewoon goed voorbereiden en het zou wel moeten lukken. De examinator(had in mijn geval dan) al door dat ik een beetje zenuwachtig was, hij vertelde mij dat ook en hij zei dat het heel normaal was. Iedereen had een beetje faalangst, aldus hij. Dat is ook waar.
#freefrederike
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 14:36:24 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137581834
quote:
4s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:


Dankjewel _O_ Gewoon goed voorbereiden en het zou wel moeten lukken. De examinator(had in mijn geval dan) al door dat ik een beetje zenuwachtig was, hij vertelde mij dat ook en hij zei dat het heel normaal was. Iedereen had een beetje faalangst, aldus hij. Dat is ook waar.
Gefeliciteerd man! En dat zonder drugs ;)
pi_137584055
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man! En dat zonder drugs ;)
Bedankt! :D
#freefrederike
pi_137587529
net terug van 5e rijles. wat een *piep*les. motor wel 10 keer af laten slaan ofzo. paar keer niet goed gekeken, niet snel genoeg weggereden. eigenlijk alles wat fout kon gaan, ging fout. ik was er echt niet helemaal bij met m'n hoofd. mn instructeur heeft ook vaak genoeg gezegd hoe slecht het was. een goede manier om me weer in de stemming te krijgen. not. ik heb er zelfs nog over nagedacht om te zeggen: "we gaan naar huis." niet gedaan en gewoon de les afgemaakt. achteraf zei hij dat iedereen wel eens een slechte dag heeft en dat we deze les maar snel moeten vergeten. hopelijk gaat het volgende keer weer wat beter. anders heb ik altijd m'n fiets nog :)
"Get busy living, or get busy dying"
  maandag 10 maart 2014 @ 18:01:51 #21
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_137587572
Niet zo druk over maken. Vooral gezien het pas je vijfde les is heb je nog genoeg te leren. Ik heb de vijf lessen voor m'n praktijkexamen ontzettend slecht gereden. Examen zelf ging gewoon prima.

Overigens waar je niet te veel over in moet zitten is het fouten maken. Iedereen maakt fouten. Het belangrijke is dat je goed reageert op de fouten, om het zo veilig mogelijk te houden. Dat duurt even voor je dat doorhebt.
Flesje bier
pi_137588136
ik zit er eerlijk gezegd een beetje over na te denken om over te stappen naar een andere rijschool. mijn rijinstructeur praat hard/schreeuwt en hij nam het een paar keer geïrriteerd over en duwde dan het gaspedaal hard in, zo hard dat ik er een beetje bang van wordt. Ik heb al 1/3 van het lessenpakket betaald (¤500), dus dat komt neer op ongeveer 11/12 lessen, dus nu overstappen is weggegooid geld, want dat krijg ik nooit meer terug. ik zit dus een beetje met een dilemma nu. :?
"Get busy living, or get busy dying"
pi_137588178
Volgens mij "moet" elke rijschool je gewoon de niet gebruikte lessen terug betalen, wettelijk gezien. Of je dat voor mekaar gaat krijgen is natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb het zelf mondeling afgesproken. Ik nam een pakket van 40 uur, en als ik minder nodig had kreeg ik gewoon de uren x uurtarief terug.
Helaas had ik meer dan 40 uur nodig maar toch :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_137588313
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:21 schreef BazZz2 het volgende:
ik zit er eerlijk gezegd een beetje over na te denken om over te stappen naar een andere rijschool. mijn rijinstructeur praat hard/schreeuwt en hij nam het een paar keer geïrriteerd over en duwde dan het gaspedaal hard in, zo hard dat ik er een beetje bang van wordt. Ik heb al 1/3 van het lessenpakket betaald (¤500), dus dat komt neer op ongeveer 11/12 lessen, dus nu overstappen is weggegooid geld, want dat krijg ik nooit meer terug. ik zit dus een beetje met een dilemma nu. :?
Lijkt mij een gevalletje van overstappen of de problemen aankaarten en hopen op beterschap. Jouw overige lessen vallen onder zijn vooruit betaalde bedragen. Je zal vast en zeker een contract met hem hebben afgesloten, als je dat contract nog hebt: pak het erbij en lees wat er staat over dit soort bedragen.

Rijscholen die jou zelf niet meer willen begeleiden(en dus het contract breken), moeten jou sowieso je bedrag teruggeven.

PS: Ik ben zelf ook overgestapt van rijschool na 8 lessen. Mijn eerste instructeur schreeuwde letterlijk als ik een foutje maakte. Een keer wou ik achteruit rijden terwijl de koppeling nog in z'n vrij stond waardoor de auto rare geluiden maakte, waarop hij super hard schreeuwde en klaagde dat ik zijn auto wou kapot maken(ik had toen amper 8 lessen gehad). Dat was voor mij de druppel om over te stappen.

Niks geeft zoveel stres als begeleid worden door een vervelende rijinstructeur. Bedenk je even goed dat je nog maanden aan hem vastzit voordat je je rijbewijs zou kunnen halen. Maanden dezelfde schreeuwer naast je, gaat je ongelukkig maken.
#freefrederike
pi_137588781
quote:
PS: Ik ben zelf ook overgestapt van rijschool na 8 lessen. Mijn eerste instructeur schreeuwde letterlijk als ik een foutje maakte. Een keer wou ik achteruit rijden terwijl de koppeling nog in z'n vrij stond waardoor de auto rare geluiden maakte, waarop hij super hard schreeuwde en klaagde dat ik zijn auto wou kapot maken(ik had toen amper 8 lessen gehad). Dat was voor mij de druppel om over te stappen.

Niks geeft zoveel stres als begeleid worden door een vervelende rijinstructeur. Bedenk je even goed dat je nog maanden aan hem vastzit voordat je je rijbewijs zou kunnen halen. Maanden dezelfde schreeuwer naast je, gaat je ongelukkig maken.
bedankt voor de snelle reactie. dit klinkt ook een beetje als mijn instructeur. volgens mij is mijn instructeur ook meer met z'n auto bezig dan met mij. ik zie dus nu ook tegen de volgende les op. dat kan toch niet goed zijn. maar hoe weet ik nu welke rijschool wel goede instructeurs heeft? dat vermelden ze niet op de website uiteraard. ik vind het maar lastig
"Get busy living, or get busy dying"
  maandag 10 maart 2014 @ 18:56:25 #26
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_137589367
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef BazZz2 het volgende:
net terug van 5e rijles. wat een *piep*les. motor wel 10 keer af laten slaan ofzo. paar keer niet goed gekeken, niet snel genoeg weggereden. eigenlijk alles wat fout kon gaan, ging fout. ik was er echt niet helemaal bij met m'n hoofd. mn instructeur heeft ook vaak genoeg gezegd hoe slecht het was. een goede manier om me weer in de stemming te krijgen. not. ik heb er zelfs nog over nagedacht om te zeggen: "we gaan naar huis." niet gedaan en gewoon de les afgemaakt. achteraf zei hij dat iedereen wel eens een slechte dag heeft en dat we deze les maar snel moeten vergeten. hopelijk gaat het volgende keer weer wat beter. anders heb ik altijd m'n fiets nog :)
Het is waar :')

We hebben allemaal waardeloze lessen gehad..
Vaak zat gedacht dat ik na 15 lessen weer slechter begon te rijden dan na mijn eerste les :P
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_137591502
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je checkt dus nooit je dode hoek?
Nee gewoon stuur omgooien en de rest reageert daar maar lekker op
  User die het meest klaagt 2022 maandag 10 maart 2014 @ 20:08:44 #28
414785 sirdanilot
pi_137592736
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Nee gewoon stuur omgooien en de rest reageert daar maar lekker op
:')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137598805
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef BazZz2 het volgende:

[..]

bedankt voor de snelle reactie. dit klinkt ook een beetje als mijn instructeur. volgens mij is mijn instructeur ook meer met z'n auto bezig dan met mij. ik zie dus nu ook tegen de volgende les op. dat kan toch niet goed zijn. maar hoe weet ik nu welke rijschool wel goede instructeurs heeft? dat vermelden ze niet op de website uiteraard. ik vind het maar lastig
Wat ik jou kan aanraden, is ten eerste een beetje rond gaan vragen waar jouw vrienden en familie les hebben gekregen. Ik raad het je aan om een klein bedrijfje uit te kiezen en je niet blind te staren op de online slagingspercentages.

Je kan ook gewoon met hem praten erover, misschien is dat ook een optie? Ik zou sowieso niet doorgaan op deze manier, je eerste 15 lessen zouden heel erg leuk moeten zijn en je zou juist verheugend moeten reageren op elke les. Ik had, zoals gezegd, een kut instructeur waardoor ik juist ertegen op keek om nog überhaupt te lessen. Ben snel overgestapt.

Groetjes en veel succes.
#freefrederike
pi_137612544
quote:
4s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik raad het je aan om een klein bedrijfje uit te kiezen
Waarom?
hula
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:55:39 #31
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137614022
Ik heb vandaag gewoon echt geen zin in m'n rijles, staat me niet aan vandaag :s. Heb er for some reason een heel slecht gevoel bij..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_137614796
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:00 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Waarom?
Onder andere minder bureaucratie.
#freefrederike
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 11 maart 2014 @ 13:29:15 #33
414785 sirdanilot
pi_137615017
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:55 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb vandaag gewoon echt geen zin in m'n rijles, staat me niet aan vandaag :s. Heb er for some reason een heel slecht gevoel bij..
Waarom? Het is heerlijk weer, lekker touren, geen regen, geen laagstaande zon :7

Ik had er vandaag ook een slecht gevoel over; ik was vergeten koffie te drinken (ja echt :') ) en ik was een beetje duf. Maar ondanks mijn dufheid ging het echt bijzonder goed, lekker touren in het zonnetje, langs de boulevard in Katwijk Zee ^O^
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137616144
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Onder andere minder bureaucratie.
Met kleine rijschool heb je bij afnemen van een totaalpakket sneller een probleem als de instructeur niet bevalt. Of als de instructeur ziek is bijvoorbeeld.

En ik heb het gevoel dat daar de geldkloppers zitten. Met iemand in loondienst heb je dat minder denk ik, die krijgt z'n geld toch wel. (Zeggen dat er meer lessen nodig zijn omdat de skivakantie wat duurder uit viel)

Al zijn er absoluut ook voordelen hoor! Zou m.i. een afweging moeten zijn.
hula
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:17:11 #35
423873 FuryOverkill
Go hard or go home.
pi_137616473
ik ben 18 februari geslaagd voor mijn rijbewijs, geweldig examen was dat.
had als snel een file parkeer opdracht, ging perfect daarna verder rijden over grote rotonde in utrecht enz.
toen kwamen we bij een grote kruising met een stoplicht, wordt het groen en beginnen er links van me vrachtwagens af te slaan naar rechts, rechtdoor op mijn weg kreeg dus ook groen.
Dus ik zie een flits van koplampen met een noodvaart aankomen tussen het onderstel van de vrachtwagen(de aanhanger) dus ik wacht.
zegt die examinator ja geef maar gas dus hij gas geven en ik gewoon met houvast de rem ingedrukt houden ;).
knalt er met dik 120 opeens een auto door rood zoals ik al verwachtte, de blik van die examinator is niet te vergeten haha.
dus na dat en al totaal 20 minuten bezig geweest te zijn zij hij, ga maar terug, ik had er waarschijnlijk onder gelegen als je niet remde :)
dus had ook maar 1 bijzondere verrichting gedaan en toen we terug kwamen zij hij ook, ja je weet het waarschijnlijk al gewoon geslaagd!
en dat na een "snel" week cursusje van maar 7 dagen zonder eerdere lessen of TTT
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:47:47 #36
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137617520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Waarom? Het is heerlijk weer, lekker touren, geen regen, geen laagstaande zon :7

Ik had er vandaag ook een slecht gevoel over; ik was vergeten koffie te drinken (ja echt :') ) en ik was een beetje duf. Maar ondanks mijn dufheid ging het echt bijzonder goed, lekker touren in het zonnetje, langs de boulevard in Katwijk Zee ^O^
Precies hetzelfde hier, alleen drink ik nagenoeg geen koffie. Ging wel heel goed verder :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:37:11 #37
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_137619168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef FuryOverkill het volgende:
ik ben 18 februari geslaagd voor mijn rijbewijs, geweldig examen was dat.
had als snel een file parkeer opdracht, ging perfect daarna verder rijden over grote rotonde in utrecht enz.
toen kwamen we bij een grote kruising met een stoplicht, wordt het groen en beginnen er links van me vrachtwagens af te slaan naar rechts, rechtdoor op mijn weg kreeg dus ook groen.
Dus ik zie een flits van koplampen met een noodvaart aankomen tussen het onderstel van de vrachtwagen(de aanhanger) dus ik wacht.
zegt die examinator ja geef maar gas dus hij gas geven en ik gewoon met houvast de rem ingedrukt houden ;).
knalt er met dik 120 opeens een auto door rood zoals ik al verwachtte, de blik van die examinator is niet te vergeten haha.
dus na dat en al totaal 20 minuten bezig geweest te zijn zij hij, ga maar terug, ik had er waarschijnlijk onder gelegen als je niet remde :)
dus had ook maar 1 bijzondere verrichting gedaan en toen we terug kwamen zij hij ook, ja je weet het waarschijnlijk al gewoon geslaagd!
en dat na een "snel" week cursusje van maar 7 dagen zonder eerdere lessen of TTT
Goed gedaan! Gefeliciteerd kerel!
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 15:48:49 #38
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137619510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef FuryOverkill het volgende:

en dat na een "snel" week cursusje van maar 7 dagen zonder eerdere lessen of TTT
Wow, dat is echt gigantisch snel. Maar had je dus voor dat je aan je snelcursus begon nul ervaring met autorijden? Als in, nooit eerder stiekem gereden in de auto van je ouders of vrienden?

Dan vind ik in 7 dagen cursusje doen en meteen slagen best wel extreem netjes ja... Hoeveel uur les heb je dan gehad in die 7 dagen?
pi_137619640
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:06 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Met kleine rijschool heb je bij afnemen van een totaalpakket sneller een probleem als de instructeur niet bevalt. Of als de instructeur ziek is bijvoorbeeld.

En ik heb het gevoel dat daar de geldkloppers zitten. Met iemand in loondienst heb je dat minder denk ik, die krijgt z'n geld toch wel. (Zeggen dat er meer lessen nodig zijn omdat de skivakantie wat duurder uit viel)

Al zijn er absoluut ook voordelen hoor! Zou m.i. een afweging moeten zijn.
Kleine bedrijfjes werken ook gewoon in loondienst. Een rijschool met 3 a 4 instructeurs is veel fijner en persoonlijker. Die grote zien je als 1 van de 1000 klanten en behandelen misschien niet zo persoonlijk. Een kleine rijschool bouw je een veel meer persoonlijke band mee op denk ik.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:04:51 #40
423873 FuryOverkill
Go hard or go home.
pi_137620078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wow, dat is echt gigantisch snel. Maar had je dus voor dat je aan je snelcursus begon nul ervaring met autorijden? Als in, nooit eerder stiekem gereden in de auto van je ouders of vrienden?

Dan vind ik in 7 dagen cursusje doen en meteen slagen best wel extreem netjes ja... Hoeveel uur les heb je dan gehad in die 7 dagen?
Ik had een weddenschap met mn vader, als je niet rookt tot je 18e en daarna ook niet krijg je van mij je rijbewijs, dus ik moest wachten tot tegen mijn 18e jaar aan en toen heb ik bij een rijschool een spoedcursus gedaan á 1900 euro zoiets.
ik had op 6 december 2013 mijn auto theorie gedaan en in een keer geslaagd :7.
ik heb wel 2 keer in een vriend van me zn seat ibizatje gereden, een benzine dus dat was een drama en ik me helemaal drukmaken haha.
dus toen ik begon aan die week stapte ik in een hagelnieuwe VW polo uit 2014 met 2400km op de teller, nog geeneens ingereden maar reed perfect en soepel.
na een dag of 2 kon ik volledig schakelen, hellingen, terugschakelen, opschakelen de hele rambam m.b.t. de auto ging gewoon al makkelijk.
de laatste 5 dagen heb ik alleen gefocust op speciale verrichtingen, rotondes, kruisingen, invoegen/uitvoegen en dergelijke.
ik heb van maandag t/m zaterdag van 8;00 tot 16:00 in de auto gezeten met een andere kandidaat en we wisselde om de 2 uur of om het uur af met rijden en achterin zitten.
tussendoor 2x pauze zoiets.
ik heb op de zaterdag nog even "voor de lol" naar amsterdam gereden omdat ik alles wel kende zowat.
toen die dinsdag daarna nog van 9 tot 14 gelest en achteringezeten en toen examen :D
ik raad een spoedcursus ook aan als je snel je rijbewijs wilt halen, niet die herhalingen van vorige lessen omdat je 6 of 7 dagen achterelkaar door knalt.
je kan ook nog 2 of 3 dagen rij simulator doen maar dat vondt ik wel onzin.
die TTT was ook niet echt bijzonder, beetje het CBR spekken voor een vrijstelling van verrichtingen, als ik het halverwege kan dan kan ik het op het examen sowieso wel dacht ik toen ook.

totaal heb ik iets van 30 uur daadwerkelijk gereden en voor de rest achterin gezeten, ik wilde ook echt ongelofelijk graag autorijden en had een geweldige instructeur die net 21 was geworden dus een en al lol maar we leerde en lette wel goed op als het nodig was en hij ook, voor mij dus ideaal.
als je twijfelachtig bent of onzeker kan het wel veel zijn in een keer maar ik vond het echt leuk dus ging het me ook gemakkelijk af.

(je bent wel helemaal gaar na die week rijlessen maar de voldoening is groter als je het haalt :7 )

(btw. ik heb wel een intro lesje gehad maar dat stelde helemaal niks voor en was simpelweg rondjesrijden door de polder waar nog geen vogel is.... ik vond het ook een beetje te voorzichtig, ik kon wel al rijden e.d. maargoed uiteindelijk is alles goed gekomen :D)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:34:13 #41
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_137621207
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kleine bedrijfjes werken ook gewoon in loondienst. Een rijschool met 3 a 4 instructeurs is veel fijner en persoonlijker. Die grote zien je als 1 van de 1000 klanten en behandelen misschien niet zo persoonlijk. Een kleine rijschool bouw je een veel meer persoonlijke band mee op denk ik.
Je bouwt een band op met je instructeur natuurlijk.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:37:11 #42
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_137621332
Bij mijn instructeur is er ergens wel een soort 'vertrouwens'band opgebouwd wat dat betreft. EN hij is sowieso heel erg begaan met z'n leerlingen. Met eentje ging 't niet zo lekker op persoonlijk gebied en financieel gebied door omstandigheden. Heeft 'ie toen 10 lessen cadeau gegeven, om d'r een beetje een hart onder de riem te steken.

In mijn geval les ik op krediet. Hij durft dat wel met me aan, hij weet ook dat 'ie 't geld gewoon krijgt. Ik heb geen geld om elke week 100 euro te betalen, maar betaal elke maand wat ik kan missen tot ik de rekening recht heb getrokken. Werkt perfect :). Oh ja, tegen een rentepercentage van 0%.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:49:06 #43
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_137621785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef OudeBok het volgende:
Bij mijn instructeur is er ergens wel een soort 'vertrouwens'band opgebouwd wat dat betreft. EN hij is sowieso heel erg begaan met z'n leerlingen. Met eentje ging 't niet zo lekker op persoonlijk gebied en financieel gebied door omstandigheden. Heeft 'ie toen 10 lessen cadeau gegeven, om d'r een beetje een hart onder de riem te steken.

In mijn geval les ik op krediet. Hij durft dat wel met me aan, hij weet ook dat 'ie 't geld gewoon krijgt. Ik heb geen geld om elke week 100 euro te betalen, maar betaal elke maand wat ik kan missen tot ik de rekening recht heb getrokken. Werkt perfect :). Oh ja, tegen een rentepercentage van 0%.
toffe gozer
Irene is bae <3
pi_137622216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef FuryOverkill het volgende:

[..]

Ik had een weddenschap met mn vader, als je niet rookt tot je 18e en daarna ook niet krijg je van mij je rijbewijs, dus ik moest wachten tot tegen mijn 18e jaar aan en toen heb ik bij een rijschool een spoedcursus gedaan á 1900 euro zoiets.
ik had op 6 december 2013 mijn auto theorie gedaan en in een keer geslaagd :7.
ik heb wel 2 keer in een vriend van me zn seat ibizatje gereden, een benzine dus dat was een drama en ik me helemaal drukmaken haha.
dus toen ik begon aan die week stapte ik in een hagelnieuwe VW polo uit 2014 met 2400km op de teller, nog geeneens ingereden maar reed perfect en soepel.
na een dag of 2 kon ik volledig schakelen, hellingen, terugschakelen, opschakelen de hele rambam m.b.t. de auto ging gewoon al makkelijk.
de laatste 5 dagen heb ik alleen gefocust op speciale verrichtingen, rotondes, kruisingen, invoegen/uitvoegen en dergelijke.
ik heb van maandag t/m zaterdag van 8;00 tot 16:00 in de auto gezeten met een andere kandidaat en we wisselde om de 2 uur of om het uur af met rijden en achterin zitten.
tussendoor 2x pauze zoiets.
ik heb op de zaterdag nog even "voor de lol" naar amsterdam gereden omdat ik alles wel kende zowat.
toen die dinsdag daarna nog van 9 tot 14 gelest en achteringezeten en toen examen :D
ik raad een spoedcursus ook aan als je snel je rijbewijs wilt halen, niet die herhalingen van vorige lessen omdat je 6 of 7 dagen achterelkaar door knalt.
je kan ook nog 2 of 3 dagen rij simulator doen maar dat vondt ik wel onzin.
die TTT was ook niet echt bijzonder, beetje het CBR spekken voor een vrijstelling van verrichtingen, als ik het halverwege kan dan kan ik het op het examen sowieso wel dacht ik toen ook.

totaal heb ik iets van 30 uur daadwerkelijk gereden en voor de rest achterin gezeten, ik wilde ook echt ongelofelijk graag autorijden en had een geweldige instructeur die net 21 was geworden dus een en al lol maar we leerde en lette wel goed op als het nodig was en hij ook, voor mij dus ideaal.
als je twijfelachtig bent of onzeker kan het wel veel zijn in een keer maar ik vond het echt leuk dus ging het me ook gemakkelijk af.

(je bent wel helemaal gaar na die week rijlessen maar de voldoening is groter als je het haalt :7 )

(btw. ik heb wel een intro lesje gehad maar dat stelde helemaal niks voor en was simpelweg rondjesrijden door de polder waar nog geen vogel is.... ik vond het ook een beetje te voorzichtig, ik kon wel al rijden e.d. maargoed uiteindelijk is alles goed gekomen :D)
Het lijkt mij heel moeilijk om zo lang achter elkaar te lessen!
Maar echt goed dat je het zo snel hebt gehaald, gefeliciteerd :)
pi_137622517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
Met kleine rijschool heb je bij afnemen van een totaalpakket sneller een probleem als de instructeur niet bevalt. Of als de instructeur ziek is bijvoorbeeld.
In geval van ziekte heb je inderdaad gelijk, maar ik kan eenieder afraden om meteen met een pakket te beginnen. Beter 1 of 2 lessen eerst los betalen om te kijken of de instructeur je bevalt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
En ik heb het gevoel dat daar de geldkloppers zitten. Met iemand in loondienst heb je dat minder denk ik, die krijgt z'n geld toch wel. (Zeggen dat er meer lessen nodig zijn omdat de skivakantie wat duurder uit viel)
Grote rijscholen hebben veel meer kosten waardoor zij juist geneigd zijn je meer lessen aan te smeren dan nodig is. Daarnaast is het zeker niet zo gemakkelijk als ''die krijgt zijn geld toch wel''. Als een instructeur iedereen zo snel mogelijk zou laten slagen, zouden grote rijscholen veel minder omzet draaien. Grote rijscholen zitten daarnaast ook nog eens (soms) vast aan targets voor bonussen. Mijn rijinstructeur kreeg bijvoorbeeld een X bedrag als hij X aantal leerlingen in 1x liet slagen, met als gevolg dat instructeurs de leerlingen minder snel laten opgaan voor het praktijkexamen.

Maar goed, nogmaals, het verschilt wel per geval.
#freefrederike
pi_137622590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:04 schreef FuryOverkill het volgende:

[..]

Ik had een weddenschap met mn vader, als je niet rookt tot je 18e en daarna ook niet krijg je van mij je rijbewijs, dus ik moest wachten tot tegen mijn 18e jaar aan en toen heb ik bij een rijschool een spoedcursus gedaan á 1900 euro zoiets.
ik had op 6 december 2013 mijn auto theorie gedaan en in een keer geslaagd :7.
ik heb wel 2 keer in een vriend van me zn seat ibizatje gereden, een benzine dus dat was een drama en ik me helemaal drukmaken haha.
dus toen ik begon aan die week stapte ik in een hagelnieuwe VW polo uit 2014 met 2400km op de teller, nog geeneens ingereden maar reed perfect en soepel.
na een dag of 2 kon ik volledig schakelen, hellingen, terugschakelen, opschakelen de hele rambam m.b.t. de auto ging gewoon al makkelijk.
de laatste 5 dagen heb ik alleen gefocust op speciale verrichtingen, rotondes, kruisingen, invoegen/uitvoegen en dergelijke.
ik heb van maandag t/m zaterdag van 8;00 tot 16:00 in de auto gezeten met een andere kandidaat en we wisselde om de 2 uur of om het uur af met rijden en achterin zitten.
tussendoor 2x pauze zoiets.
ik heb op de zaterdag nog even "voor de lol" naar amsterdam gereden omdat ik alles wel kende zowat.
toen die dinsdag daarna nog van 9 tot 14 gelest en achteringezeten en toen examen :D
ik raad een spoedcursus ook aan als je snel je rijbewijs wilt halen, niet die herhalingen van vorige lessen omdat je 6 of 7 dagen achterelkaar door knalt.
je kan ook nog 2 of 3 dagen rij simulator doen maar dat vondt ik wel onzin.
die TTT was ook niet echt bijzonder, beetje het CBR spekken voor een vrijstelling van verrichtingen, als ik het halverwege kan dan kan ik het op het examen sowieso wel dacht ik toen ook.

totaal heb ik iets van 30 uur daadwerkelijk gereden en voor de rest achterin gezeten, ik wilde ook echt ongelofelijk graag autorijden en had een geweldige instructeur die net 21 was geworden dus een en al lol maar we leerde en lette wel goed op als het nodig was en hij ook, voor mij dus ideaal.
als je twijfelachtig bent of onzeker kan het wel veel zijn in een keer maar ik vond het echt leuk dus ging het me ook gemakkelijk af.

(je bent wel helemaal gaar na die week rijlessen maar de voldoening is groter als je het haalt :7 )

(btw. ik heb wel een intro lesje gehad maar dat stelde helemaal niks voor en was simpelweg rondjesrijden door de polder waar nog geen vogel is.... ik vond het ook een beetje te voorzichtig, ik kon wel al rijden e.d. maargoed uiteindelijk is alles goed gekomen :D)
Gefeliciteerd! Echt tof om zo snel je rijbewijs te halen. Ik zou het zelf niet kunnen ivm het verlies aan concentratie, mijn concentratie nam geleidelijk al af na 1 lesuur, laat staan de hele dag moeten rijden.
#freefrederike
pi_137629781
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Een kleine rijschool bouw je een veel meer persoonlijke band mee op denk ik.
Niet mijn ervaring ;-) Denk ook niet dat dat een zelfstandige per definitie leuker zou zijn, maar dat is per persoon. Weet ook dat er zowel zelfstandigen als loondiensters rondrijden die studentes seksueel intimideren.

quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:10 schreef PizzaMizza het volgende:

Maar goed, nogmaals, het verschilt wel per geval.
Zo zullen er idd aan beide kanten wel rotte appels/geldkloppers tussen zitten. Maar denk niet dat je kunt zeggen dat zelfstandig beter is dan grote rijschool. Vandaar dat ik vroeg waarom je het zo aanraad, lezen hier veel mensen mee natuurlijk :)

Ergo, wat iedereen al weet, een goede/leuke instructeur is al de helft van je opleiding.
hula
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:21:26 #48
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137630224
Zo! 16 april gaat mijn eerste rijles plaatsvinden! :D

Theorie examen heb ik 31 maart :o
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137630299
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Weet ook dat er zowel zelfstandigen als loondiensters rondrijden die studentes seksueel intimideren.
Joh, benen van vrouwen aanraken enz doet volgens mij 80% van de instructeurs :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_137631523
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zo zullen er idd aan beide kanten wel rotte appels/geldkloppers tussen zitten. Maar denk niet dat je kunt zeggen dat zelfstandig beter is dan grote rijschool. Vandaar dat ik vroeg waarom je het zo aanraad, lezen hier veel mensen mee natuurlijk :)
Ik denk dat je over het algemeen wel beter terecht kan bij een zelfstandige dan bij een grote rijschool. Alleen, als jij de rijinstructeur van een grote rijschool goed kent, dan is het weer een ander verhaal. Als die zelfstandige schreeuwt op je(zoals mijn eerste rijinstructeur) dan is ie niet aan te raden itt een grote rijschool waar je kan klagen bij de baas.

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Weet ook dat er zowel zelfstandigen als loondiensters rondrijden die studentes seksueel intimideren.
Wat? Hier ben ik niet mee bekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Joh, benen van vrouwen aanraken enz doet volgens mij 80% van de instructeurs :')
Wtf? waarom wordt zoiets gedaan
#freefrederike
pi_137631693
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef Rockiejj het volgende:
Zo! 16 april gaat mijn eerste rijles plaatsvinden! :D

Theorie examen heb ik 31 maart :o
Zelf heb ik mijn theorie geleerd tijdens de rijlessen, dan kan je je een beetje inbeelden wat je in de praktijk zou doen. Dus persoonlijk zou ik jouw volgorde niet fijn vinden.
★★★
pi_137632235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zelf heb ik mijn theorie geleerd tijdens de rijlessen, dan kan je je een beetje inbeelden wat je in de praktijk zou doen. Dus persoonlijk zou ik jouw volgorde niet fijn vinden.
Theorie halen voordat je rijlessen neemt, heeft z'n voordelen. Zelfde geldt voor theorie halen tijdens rijlessen
Voordelen voordat je rijles neemt:
- Je weet vanaf de eerste les al hoe de verkeersregels/borden in elkaar zitten(althans, je hebt een basis, in de praktijk vergeet je een bord of regel nog wel eens);
- Je kan zo snel mogelijk beginnen met opgaan voor praktijk;

Voordelen tijdens de periode waarin je rijlessen neemt:
- In je eerste lessen doe je al praktijkervaring op waardoor je sommige theorievragen gewoon vlot kan beantwoorden waardoor je theorie-examen makkelijker wordt;

Ik heb zelf mijn theorie gehaald tijdens de periode waarin ik rijlessen nam. Achteraf had ik liever eerst mijn theorie gedaan, omdat ik de rijlessen beter zou kunnen benutten als ik al meteen alles wist. Soms moest mijn instructeur namelijk nog dingen uitleggen die pure theorie waren(zoals sommige borden of het stoppen voor een treinspoor zolang de auto voor je het spoor nog niet volledig is gepasseerd). Die tijd had ik beter kunnen gebruiken voor andere dingen.
#freefrederike
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:04:48 #53
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137632471
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Theorie halen voordat je rijlessen neemt, heeft z'n voordelen. Zelfde geldt voor theorie halen tijdens rijlessen
Voordelen voordat je rijles neemt:
- Je weet vanaf de eerste les al hoe de verkeersregels/borden in elkaar zitten(althans, je hebt een basis, in de praktijk vergeet je een bord of regel nog wel eens);
- Je kan zo snel mogelijk beginnen met opgaan voor praktijk;

Voordelen tijdens de periode waarin je rijlessen neemt:
- In je eerste lessen doe je al praktijkervaring op waardoor je sommige theorievragen gewoon vlot kan beantwoorden waardoor je theorie-examen makkelijker wordt;

Ik heb zelf mijn theorie gehaald tijdens de periode waarin ik rijlessen nam. Achteraf had ik liever eerst mijn theorie gedaan, omdat ik de rijlessen beter zou kunnen benutten als ik al meteen alles wist. Soms moest mijn instructeur namelijk nog dingen uitleggen die pure theorie waren(zoals sommige borden of het stoppen voor een treinspoor zolang de auto voor je het spoor nog niet volledig is gepasseerd).
Zoals jij inderdaad aangeeft, heeft het allebei zo zijn voordelen. Ik heb het er met mijn rij-instructeur over gehad en die gaf aan dat het allebei kon, maar dat dit voor mij het handigste was.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137632631
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Theorie halen voordat je rijlessen neemt, heeft z'n voordelen. Zelfde geldt voor theorie halen tijdens rijlessen
Voordelen voordat je rijles neemt:
- Je weet vanaf de eerste les al hoe de verkeersregels/borden in elkaar zitten(althans, je hebt een basis, in de praktijk vergeet je een bord of regel nog wel eens);
- Je kan zo snel mogelijk beginnen met opgaan voor praktijk;

Voordelen tijdens de periode waarin je rijlessen neemt:
- In je eerste lessen doe je al praktijkervaring op waardoor je sommige theorievragen gewoon vlot kan beantwoorden waardoor je theorie-examen makkelijker wordt;

Ik heb zelf mijn theorie gehaald tijdens de periode waarin ik rijlessen nam. Achteraf had ik liever eerst mijn theorie gedaan, omdat ik de rijlessen beter zou kunnen benutten als ik al meteen alles wist. Soms moest mijn instructeur namelijk nog dingen uitleggen die pure theorie waren(zoals sommige borden of het stoppen voor een treinspoor zolang de auto voor je het spoor nog niet volledig is gepasseerd).
Klopt inderdaad. De een vindt manier een fijn, de ander gaat voor manier twee. :)
Theorie leren vind / vond ik niks aan, dus tijdens de lessen leren ging bij mij makkelijker.
★★★
pi_137632857
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef PizzaMizza het volgende:

Wtf? waarom wordt zoiets gedaan
Omdat die 18 jarige meiden er niks van durven te zeggen. En als ze wel wat zeggen stopt zo'n man er mee, bij dat meisje dan, en vervolgens doet hij het weer bij alle meisjes die er niks van zeggen. Niemand die ooit aangifte gaat doen van "benen aanraken"..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_137634041
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik denk dat je over het algemeen wel beter terecht kan bij een zelfstandige dan bij een grote rijschool.

Sorry, vind niet dat je een punt hebt. Het is jouw mening :-) Volgens mij is het ook op geen enkele manier aan te tonen dat je bij de één beter uit bent. Verschil in kwaliteit heb je natuurlijk overal.

quote:
Wat? Hier ben ik niet mee bekend.

[..]

Wtf? waarom wordt zoiets gedaan
Tja, triest dat het gebeurt. Hier wat voorbeelden van topics hier:

MIS / Aangifte van verkrachting, wat nu?

R&P / rij-instructeur moet formeel blijven?

quote:
Hij zegt telkens schat en schoonheid
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-autorijlessen.dhtml
hula
pi_137639247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Omdat die 18 jarige meiden er niks van durven te zeggen. En als ze wel wat zeggen stopt zo'n man er mee, bij dat meisje dan, en vervolgens doet hij het weer bij alle meisjes die er niks van zeggen. Niemand die ooit aangifte gaat doen van "benen aanraken"..
Triest zeg. Dat zoiets wordt gedaan, is ronduit belachelijk. Nu zit ik natuurlijk met de vraag of mijn instructeur zoiets zou hebben gedaan, maar ik hoop van niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef NikkelCobalt het volgende:
Sorry, vind niet dat je een punt hebt. Het is jouw mening :-) Volgens mij is het ook op geen enkele manier aan te tonen dat je bij de één beter uit bent. Verschil in kwaliteit heb je natuurlijk overal.
Het is inderdaad mijn mening. Daarom zeg ik ook: ik denk, en niet ik weet zeker.

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef NikkelCobalt het volgende:
Tja, triest dat het gebeurt. Hier wat voorbeelden van topics hier:

MIS / Aangifte van verkrachting, wat nu?

R&P / rij-instructeur moet formeel blijven?

quote:
Hij zegt telkens schat en schoonheid

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-autorijlessen.dhtml
Niet te geloven. Geen hond die er wat aan doet? Tegenwoordig hebben we op elke hoek een vrouwenemancipatie-organisatie, laten ze dan zoiets aanpakken ipv alleen maar mannen uitbuiten.
#freefrederike
pi_137639922
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef PizzaMizza het volgende:

Niet te geloven. Geen hond die er wat aan doet? Tegenwoordig hebben we op elke hoek een vrouwenemancipatie-organisatie, laten ze dan zoiets aanpakken ipv alleen maar mannen uitbuiten.
Wat moet eraan gedaan worden, dan?

A: Sommige mensen zijn gewoon flirterig met woordjes. Mijn oom gebruikt ook constant 'lieverd', 'schoonheid', 'schat van me'.
B: Dit is niet een specifiek instructeur-probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die misbruik maken van hun machtspositie. Leraren, ambtenaren, directeurtjes, etc, etc.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137782926
Dus, mijn theorie examens gaan allemaal goed _O_
Ik zat een half uurtje terug voor de gein na 2 dagen pauze weer een examen te maken, en ik slaag voor het onderdeel waar ik 5 vragen fout mag hebben met 0! fouten!
Dus ik dacht NICE! Ik heb een examen gewoon volledig foutloos gehaald, nee hoor... 1 fout teveel bij gevaarherkenning _O-

Gelukkig heb ik nog 3 weken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 22:36:02 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 13:38:59 #60
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_137797215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef Braddie het volgende:
Dus, mijn theorie examens gaan allemaal goed _O_
Ik zat een half uurtje terug voor de gein na 2 dagen pauze weer een examen te maken, en ik slaag voor het onderdeel waar ik 5 vragen fout mag hebben met 0! fouten!
Dus ik dacht NICE! Ik heb een examen gewoon volledig foutloos gehaald, nee hoor... 1 fout teveel bij gevaarherkenning _O-

Gelukkig heb ik nog 3 weken.
Het is ook grotendeels random, dat je telkens goed of iets minder goed scoort bij proefexamens zegt vrij weinig denk ik. Natuurlijk is er een verschil tussen falen met 10 fouten of telkens 2/3 fouten halen, dat laatste zegt natuurlijk dat je goed bezig bent. Maar je moet maar net pech hebben dat je op het 'echte' examen een stel van die domme vragen tegenkomt die je de das om doen.

En die gevaarherkenning.. Hmm.. Ik vond het zelf best prima maar je moet er een beetje gevoel voor krijgen denk ik. Telkens teruggaan en kijken waarom je het fout had/een beetje inschatten wat ze van je willen horen. Vooral dat laatste heeft mij erg geholpen tijdens het examen (toen had ik maar 2 fout bij gevaarherkenning :') ).
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 17:02:30 #61
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137804675
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef Braddie het volgende:
Dus, mijn theorie examens gaan allemaal goed _O_
Ik zat een half uurtje terug voor de gein na 2 dagen pauze weer een examen te maken, en ik slaag voor het onderdeel waar ik 5 vragen fout mag hebben met 0! fouten!
Dus ik dacht NICE! Ik heb een examen gewoon volledig foutloos gehaald, nee hoor... 1 fout teveel bij gevaarherkenning _O-

Gelukkig heb ik nog 3 weken.
Haal m nou maar eerst. Zo moeilijk moet het niet zijn
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_137805500
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Haal m nou maar eerst. Zo moeilijk moet het niet zijn
Ik merk dat ik tegenwoordig voor mijn examens gewoon goed consistent slaag (Of naja, voor de 40 vragen in het 2e deel slaag ik met 3-4 foutjes, dus dat is goed)
Maar ik zak tegenwoordig dan weer op gevaarherkenning :') Dus het is compleet random.
pi_137805644
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik merk dat ik tegenwoordig voor mijn examens gewoon goed consistent slaag (Of naja, voor de 40 vragen in het 2e deel slaag ik met 3-4 foutjes, dus dat is goed)
Maar ik zak tegenwoordig dan weer op gevaarherkenning :') Dus het is compleet random.
Jouw probleem ligt dan ook bij faalangst.
Je raekt an de dinge geweun.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 maart 2014 @ 09:50:16 #64
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137874246
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik merk dat ik tegenwoordig voor mijn examens gewoon goed consistent slaag (Of naja, voor de 40 vragen in het 2e deel slaag ik met 3-4 foutjes, dus dat is goed)
Maar ik zak tegenwoordig dan weer op gevaarherkenning :') Dus het is compleet random.
Ik vind 3 of 4 foutjes voor iemand die anderhalf jaar bezig is en alle examens al tig keer gedaan heeft, nog hoog eigenlijk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 10:40:15 #65
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_137875580
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik merk dat ik tegenwoordig voor mijn examens gewoon goed consistent slaag (Of naja, voor de 40 vragen in het 2e deel slaag ik met 3-4 foutjes, dus dat is goed)
Maar ik zak tegenwoordig dan weer op gevaarherkenning :') Dus het is compleet random.
Waarom plan je zo laat in? Ik wil je eindelijk zien slagen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:55:14 #66
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_137997718
Vandaag laatste rijles *O*
Maandag rijexamen :o
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:57:47 #67
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137997811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef Braddie het volgende:
Dus, mijn theorie examens gaan allemaal goed _O_
Ik zat een half uurtje terug voor de gein na 2 dagen pauze weer een examen te maken, en ik slaag voor het onderdeel waar ik 5 vragen fout mag hebben met 0! fouten!
Dus ik dacht NICE! Ik heb een examen gewoon volledig foutloos gehaald, nee hoor... 1 fout teveel bij gevaarherkenning _O-

Gelukkig heb ik nog 3 weken.
Braddie is nog steeds bezig.
pi_138002417
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom plan je zo laat in? Ik wil je eindelijk zien slagen
Juist daarom, omdat ik het examen nu toch wel wil halen.
Ik heb nog 2 weken ongeveer, en zoals het er nu uitziet slaag ik!
Heb net 4 examens achter elkaar gedaan, en ben er 2 geslaagd met 0! fouten, 1 geslaagd met 3 fouten, en 1 geslaagd met 4 fouten.

Dus ik ga (als ik ze alle 20 heb gehad) even mijn persoonlijke foutenbank na, en die neem ik net zolang door totdat ik 0 fouten meer heb, dan maak ik alle examens weer, en dan kijk ik waar ik dan zit qua fouten en dergelijk.

Dan is de kans 100% dat ik slaag.

En het fijne is, dat ik volgens mijn instructeur (Als ik m`n theorie heb) binnen 18 les uur slaag, oftewel "Jij hebt je rijbewijs wel voor de zomer, mákkelijk, ik schat dat jij hem eind mei wel in je zak hebt hoor"
  Moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 18:47:12 #69
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138013177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Juist daarom, omdat ik het examen nu toch wel wil halen.
Ik heb nog 2 weken ongeveer, en zoals het er nu uitziet slaag ik!
Heb net 4 examens achter elkaar gedaan, en ben er 2 geslaagd met 0! fouten, 1 geslaagd met 3 fouten, en 1 geslaagd met 4 fouten.

Dus ik ga (als ik ze alle 20 heb gehad) even mijn persoonlijke foutenbank na, en die neem ik net zolang door totdat ik 0 fouten meer heb, dan maak ik alle examens weer, en dan kijk ik waar ik dan zit qua fouten en dergelijk.

Dan is de kans 100% dat ik slaag.

En het fijne is, dat ik volgens mijn instructeur (Als ik m`n theorie heb) binnen 18 les uur slaag, oftewel "Jij hebt je rijbewijs wel voor de zomer, mákkelijk, ik schat dat jij hem eind mei wel in je zak hebt hoor"
Je doet er tenminste alles aan, dat is mooi :)

Hoe lang ben je al bezig trouwens? Zorg aub dat je niet meer het jaar haalt :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_138037581
Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere rijschool (ik kon het niet goed vinden met mijn oude rijinstructeur). Dinsdag daar mijn eerste rijles. heb me aangemeld voor een studentenpakket. het voordeel van deze rijschool is dat zij ook een simulator ter beschikking hebben, waarin je dus kan oefenen met koppelen, schakelen en sturen zonder veel stress ^O^ ik heb al 7 lessen bij m'n oude rijschool gehad, dus ik hoop dat het goed gaat :)
"Get busy living, or get busy dying"
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 13:39:00 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138038482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vandaag laatste rijles *O*
Maandag rijexamen :o
Komt goed. Eerste keer?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:40:50 #72
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138038541
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Komt goed. Eerste keer?
Jaa :)
Gisteren stond ik bij het stoplicht, schijt er een vogel vol over de voorruit heen _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:36:32 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138040625
Morgen mijn eerste rijles. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_138082992
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:36 schreef Amoeba het volgende:
Morgen mijn eerste rijles. *)
SUCCES!! ^O^
"Get busy living, or get busy dying"
pi_138084992
Wie weet hoeveel % de eerste keer slaagt voor praktijkexamen?
#freefrederike
pi_138086047
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef BazZz2 het volgende:
Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere rijschool (ik kon het niet goed vinden met mijn oude rijinstructeur). Dinsdag daar mijn eerste rijles. heb me aangemeld voor een studentenpakket. het voordeel van deze rijschool is dat zij ook een simulator ter beschikking hebben, waarin je dus kan oefenen met koppelen, schakelen en sturen zonder veel stress ^O^ ik heb al 7 lessen bij m'n oude rijschool gehad, dus ik hoop dat het goed gaat :)
Goed dat je bent overgeschakeld. Raad ik iedereen aan die ontevreden is over z'n instructeur. Voor hem genoeg anderen, zeker nu de concurrentie van rijscholen moordend is! Het is echt een verzadigde markt geworden.
#freefrederike
  zondag 23 maart 2014 @ 21:31:05 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138091619
quote:
4s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:47 schreef PizzaMizza het volgende:
Wie weet hoeveel % de eerste keer slaagt voor praktijkexamen?
Ik ben de eerste keer geslaagd. Is afhankelijk van je rijschool en mazzel. Sommige rijscholen laten je best lang lessen alvorens je op examen gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:04 schreef BazZz2 het volgende:

[..]

SUCCES!! ^O^
Ik hang in het verkeerde topic. Ben al naar het motorrijlestopic vertrokken. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_138097685
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben de eerste keer geslaagd. Is afhankelijk van je rijschool en mazzel. Sommige rijscholen laten je best lang lessen alvorens je op examen gaat.
Ik bedoel uiteraard wie landelijk de eerste keer is geslaagd, niet welke rijschool. Betrouwbare statistieken. Ik heb mijn rijbewijs al.
#freefrederike
pi_138097887
quote:
4s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik bedoel uiteraard wie landelijk de eerste keer is geslaagd, niet welke rijschool. Betrouwbare statistieken. Ik heb mijn rijbewijs al.
Op rijschoolgegevens.nl kan je ze volgens mij wel zien per CBR, landelijk zou ik niet weten.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 10:09:37 #80
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138106442
Mijn vriendinnetje heeft vanavond dr 1e rijles, bij mijn oude instructeur.

Zij heeft in het verleden wel rijles gehad in haar oude woonplaats (17 lessen ofzo) maar die tuthola heeft het toen niet afgemaakt :P

Nu is ze vastberaden het te gaan halen, en mijn instructeur heeft haar al een intake gegeven, waarin hij zei dat ze inderdaad geen beginner meer was, het schakelen enzo kon ze al vrijwel weer meteen (iets waar ik 5 lessen over gedaan heb voordat ik dat een beetje kon :P)

Ik ben benieuwd hoe het haar zal vergaan. Ook hoop ik gewoon dat ze het snel haalt zodat we bij langere tripjes kunnen afwisselen in de auto, erg belangrijk :Y
  maandag 24 maart 2014 @ 11:41:51 #81
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138108725
Nou motherfuckers, zet mij maar ook in de OP want ik ben geslaagd *O* :D

*G* *G* *G* *G* *O* *O* *O* *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138108753
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou motherfuckers, zet mij maar ook in de OP want ik ben geslaagd *O* :D

*G* *G* *G* *G* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! :D
  maandag 24 maart 2014 @ 11:46:13 #83
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138108868
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Dankuwel :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 12:29:52 #84
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138110125
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou motherfuckers, zet mij maar ook in de OP want ik ben geslaagd *O* :D

*G* *G* *G* *G* *O* *O* *O* *O*
Lekker gozer! _O_ *O* w/
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 24 maart 2014 @ 13:04:16 #85
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138111082
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Lekker gozer! _O_ *O* w/
Thanks :D *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 13:26:29 #86
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138111752
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Thanks :D *O*
Nice, felicitaties!

En, ga je nu ook meteen een autootje kopen? :P
  maandag 24 maart 2014 @ 13:27:23 #87
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138111783
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nice, felicitaties!

En, ga je nu ook meteen een autootje kopen? :P
Danku :D

Ik ben nog geen 18 :P maar ik ga wel op zoek naar een autootje ja :P
Zelf zit ik te denken aan een C2 met schakelflippers ofzo :@ :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 13:37:08 #88
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138112092
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Danku :D

Ik ben nog geen 18 :P maar ik ga wel op zoek naar een autootje ja :P
Zelf zit ik te denken aan een C2 met schakelflippers ofzo :@ :D
Ohh weer zo'n jonkie die 'm meteen haalt. Netjes hoor. Je leeftijd is wel in je nadeel bij verzekeren... maar goed, je kan 'm ook op de naam van paps of mams zetten eventueel.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:39:29 #89
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138112157
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ohh weer zo'n jonkie die 'm meteen haalt. Netjes hoor. Je leeftijd is wel in je nadeel bij verzekeren... maar goed, je kan 'm ook op de naam van paps of mams zetten eventueel.
Alleen ekte ekte bazen halen 'm in één keer :7 8-)
Ja dat is wel zo, ga hem wss ook op naam van m'n ouders zetten :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138112743
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ohh weer zo'n jonkie die 'm meteen haalt. Netjes hoor. Je leeftijd is wel in je nadeel bij verzekeren... maar goed, je kan 'm ook op de naam van paps of mams zetten eventueel.
Lekker advies weer :{ dat is echt heel dom om te doen want 1 je bouwt geen schadevrije jaren op en 2 als je schade rijd kan je pa ook per maand zijn verzekering het dubbele betalen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 14:28:41 #91
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138113871
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lekker advies weer :{ dat is echt heel dom om te doen want 1 je bouwt geen schadevrije jaren op en 2 als je schade rijd kan je pa ook per maand zijn verzekering het dubbele betalen.
Ehm, tis geen advies he... Advies was het geweest als ik had gezegd "als ik jou was zou ik... dit/dat doen"
Ik gaf alleen maar de optie aan, dat het kan als hij nu wel wilt rijden en niet de torenhoge premie wilt.... dus maak je niet zo druk om niets.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:33:53 #92
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138114049
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lekker advies weer :{ dat is echt heel dom om te doen want 1 je bouwt geen schadevrije jaren op en 2 als je schade rijd kan je pa ook per maand zijn verzekering het dubbele betalen.
Maar het ligt er ook aan wat voor auto ik koop natuurlijk, als ik een wat (voor mij) duurdere auto koop zal ik wss meer premie moeten betalen. Daar komt nog bij, als ik schade rij met een oudere/goedkopere auto, zal ik dit natuurlijk niet opgeven bij de verzekering als het lichte schade betreft :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138117964
Gefeliciteerd Pork!

Ik ben trouwens ook geslaagd vandaag! *O*
  maandag 24 maart 2014 @ 18:13:08 #94
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_138123059
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:11 schreef iFrost het volgende:
Gefeliciteerd Pork!

Ik ben trouwens ook geslaagd vandaag! *O*
Gefeliciteerd! :)
Snelle Egel
  maandag 24 maart 2014 @ 18:45:38 #95
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138124635
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ohh weer zo'n jonkie die 'm meteen haalt. Netjes hoor. Je leeftijd is wel in je nadeel bij verzekeren... maar goed, je kan 'm ook op de naam van paps of mams zetten eventueel.
Daarom pas op je eigen naam verzekeren als je 24 bent
Irene is bae <3
  maandag 24 maart 2014 @ 19:02:02 #96
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_138125363
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lekker advies weer :{ dat is echt heel dom om te doen want 1 je bouwt geen schadevrije jaren op en 2 als je schade rijd kan je pa ook per maand zijn verzekering het dubbele betalen.
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor auto iemand koopt. Wanneer je een afgeragde kutvrak koopt voor 500 euro dan zul je niet zo snel de verzekering aanwenden bij schade.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  maandag 24 maart 2014 @ 19:04:33 #97
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_138125489
Slim idee, op de naam van de ouders zetten. Op het moment dat je daadwerkelijk iemand in de prak rijdt ben je zwaar de lul bent als blijkt dat jij de regelmatige bestuurder bent...

Een verzekering die vervolgens geen schade dekt is redelijk nutteloos. :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 19:19:19 #98
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138126296
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:04 schreef Eix het volgende:
Slim idee, op de naam van de ouders zetten. Op het moment dat je daadwerkelijk iemand in de prak rijdt ben je zwaar de lul bent als blijkt dat jij de regelmatige bestuurder bent...

Een verzekering die vervolgens geen schade dekt is redelijk nutteloos. :')
Zeker als je inderdaad een goedkope bak rijdt dan is het wel redelijk voor de verzekeringsmaatschappij om een onderzoek te starten.

Dus het beste lijkt mij gewoon zelf verzekeren, hoe duur het bezit van een auto ook is.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_138127159
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:02 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk vanaf wat voor auto iemand koopt. Wanneer je een afgeragde kutvrak koopt voor 500 euro dan zul je niet zo snel de verzekering aanwenden bij schade.
Ook niet als je een duurdere auto aanrijd?, omdat je als beginnend bestuurder namelijk veel meer kans hebt om een vergissing te maken ;)

En daarnaast, je zal toch ooit moeten beginnen met je eigen verzekering, en dan is het net zo duur. Kan je beter nu opbouwen en over een paar jaar geld over houden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 24 maart 2014 @ 20:29:00 #100
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138130334
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ook niet als je een duurdere auto aanrijd?, omdat je als beginnend bestuurder namelijk veel meer kans hebt om een vergissing te maken ;)

En daarnaast, je zal toch ooit moeten beginnen met je eigen verzekering, en dan is het net zo duur. Kan je beter nu opbouwen en over een paar jaar geld over houden.
Daarom vanaf je 24e omdat het goedkoper is
Irene is bae <3
pi_138144783
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Je doet er tenminste alles aan, dat is mooi :)

Hoe lang ben je al bezig trouwens? Zorg aub dat je niet meer het jaar haalt :P
Ik ben sinds 18 april bezig met rijlessen, heb een pauze van 7 maanden gehad, en over mijn theorie... nja, ik moet nu voor de 7e x op.
Ik heb eergister 20 examens gemaakt achter elkaar en ben ze alle 20 geslaagd (Heb er 3 1x over moeten doen door een domme muisklik fout)

Ik heb een wordpad bestand gemaakt met de fouten die ik gemaakt heb per categorie, en een PDF met alle voorrangsregels, dat neem ik dagelijks 2-3x door, ik moet waarschijnlijk volgende week weer op voor mijn theorie, en ik ben 100% zeker dat ik hem deze keer gewoon haal.

Mijn instructeur zei dat als ik hem deze keer haal ik af kan rijden eind Mei.

Ik heb nog 10 les uur nodig voor mijn TTT, en daarna zou ik er (Volgens mijn instructeur) nog 10 nodig hebben, en dan slaag ik volgens hem in 1 keer voor mijn praktijk examen en dat is als alles goed gaat midden/eind Mei, dus ik ben heel erg benieuwd.

Zou wel tof zijn want ik ga sowieso in Juni naar The Rolling Stones in Belgie, dus daar kan ik meteen heen met de auto, en natuurlijk de roadtrip in Juli.

Als ik mijn theorie en TTT heb gehaald mag ik van mijn moeder al kijken voor een eigen autootje en ik heb besloten samen met mijn moeder dat dit een Peugeot 205 word, waarschijnlijk een 1,1. Niet te langzaam, lekker zuinig, erg licht, betrouwbaar, relatief goedkoop, goedkoop verzekerd, wegenbelasting is een schijntje.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 01:57:33 #102
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138144809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
Ik heb eergister 20 examens gemaakt achter elkaar en ben ze alle 20 geslaagd (Heb er 3 1x over moeten doen door een domme muisklik fout)
:')

Gast, zo werkt dat niet...
Hallon!
pi_138145099
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:')

Gast, zo werkt dat niet...
Dat snap ik :')
Ik was er 3 gezakt op gevaarherkenning, de rest was ik in 1x geslaagd met 2-3 foutjes per examen, dus dat gaat verder prima.

Als je hier alleen maar komt omdat je "Braddie" ziet staan mag je wat mij betreft wegblijven.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 06:48:46 #104
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138145353
Ik moet even aan mijn theorie A beginnen. Stelt niet zo heel veel voor. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 09:08:05 #105
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138146575
Mijn vriendin is nu bezig voor dr theorie. Heeft iemand nog een tip voor een goede site waar ze oefenexamens kan maken? Mag ook betaald zijn, loon is net gestort :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:21:14 #106
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138146864
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vriendin is nu bezig voor dr theorie. Heeft iemand nog een tip voor een goede site waar ze oefenexamens kan maken? Mag ook betaald zijn, loon is net gestort :P
http://bit.ly/1liJYOe
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138147045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vriendin is nu bezig voor dr theorie. Heeft iemand nog een tip voor een goede site waar ze oefenexamens kan maken? Mag ook betaald zijn, loon is net gestort :P
ik heb deze destijds gebruikt als extra op de CD-roms die ik had:

http://www.rijles.nl/theorie/
pi_138147074
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
ik moet waarschijnlijk volgende week weer op voor mijn theorie, en ik ben 100% zeker dat ik hem deze keer gewoon haal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
Ik heb nog 10 les uur nodig voor mijn TTT, en daarna zou ik er (Volgens mijn instructeur) nog 10 nodig hebben, en dan slaag ik volgens hem in 1 keer voor mijn praktijk examen en dat is als alles goed gaat midden/eind Mei, dus ik ben heel erg benieuwd.
Dat hebben we eerder gehoord weet je nog? Reken er nou maar niet op ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
en ik heb besloten samen met mijn moeder dat dit een Peugeot 205 word, waarschijnlijk een 1,1. Niet te langzaam,
Niet te langzaam? 53 pk, kerel, veel lager dan dat bestaat niet :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 09:34:21 #109
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138147152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef delano.888 het volgende:
Niet te langzaam? 53 pk, kerel, veel lager dan dat bestaat niet :')
Vent, je weet wat zo'n ding weegt, toch? Niet? Nou, dat is simpel: Geen drol. 53pk op 700 kg is keurig.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_138147202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Vent, je weet wat zo'n ding weegt, toch? Niet? Nou, dat is simpel: Geen drol. 53pk op 700 kg is keurig.
Nee dan is 53pk nog steeds bagger :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 09:38:42 #111
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138147253
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee dan is 53pk nog steeds bagger :')
Het is geen racemonster, maar prima om mee te komen met het verkeer. Een doorsnee 14% hok is veel trager.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 09:42:20 #112
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138147350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee dan is 53pk nog steeds bagger :')
Pff, doe niet zo arrogant joh. Alsof alleen Aston Martins en Bentleys met minimaal 300pk goed genoeg zijn. En alsof jij je die kan veroorloven...


quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het is geen racemonster, maar prima om mee te komen met het verkeer. Een doorsnee 14% hok is veel trager.
Idd. Ik heb zelf ook een auto met weinig pk en op de snelweg kan ik er gewoon 130 mee rijden en ik heb zelden het gevoel dat ik "niet mee kom".
pi_138147441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Pff, doe niet zo arrogant joh. Alsof alleen Aston Martins en Bentleys met minimaal 300pk goed genoeg zijn. En alsof jij je die kan veroorloven...

[..]

Idd. Ik heb zelf ook een auto met weinig pk en op de snelweg kan ik er gewoon 130 mee rijden en ik heb zelden het gevoel dat ik "niet mee kom".
Ik zeg nergens dat 300pk nodig is. Maar kijk even dit:
http://wot.motortrend.com(...)d-states-242699.html
De laagst verkrijgbare nieuwe auto in 2012 in Amerika was 66pk. (dat zal nu nog meer zijn) Zelfs de langzaamste smart heeft 70. Er bestaat dus geen lagere meer dan 66 in geen enkele dealer.
Dan is 53 pk wel echt heel weinig.

Wat heb je zelf dan?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 09:51:45 #114
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138147590
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:45 schreef delano.888 het volgende:
De laagst verkrijgbare nieuwe auto in 2012 in Amerika was 66pk. (dat zal nu nog meer zijn)
En die weegt ook even 1200 kg, een 205 weegt 780 kg en heeft 59 pk. Dus 0,075pk per kilogram. Zou het wel 53pk zijn, dan kom je op 0,068pk per kilogram. Dat andere hok weegt 1200 kg met 66 pk, kom je dus op 0,055pk per kilogram uit. Die is dus echt beter uitgerust... |:( :|W 8)7
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_138153708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niet te langzaam? 53 pk, kerel, veel lager dan dat bestaat niet :')
_O- Gast, 700 kilo > 53 PK
Het is geen snelle auto nee, maar voor mij prima zat, hij komt goed met het verkeer mee, en is zuinig.

Of moet een auto van jou minimaal een 2 liter turbo hebben met 180-200PK ?
pi_138154275
Ahhhh, ja. Altijd een goede sfeer hangt er in dit topic. Vriendelijkheid, behulpzaamheid, etc. Ik kom hier graag!

:')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138154465
Ik snap niet helemaal waarom mensen hier er vanuit gaan dat een auto voor mij minimaal 200/300 pk moet hebben, dat heb ik nooit gezegd. Ik persoonlijk zou nooit onder de 90 willen (heb zelf 154) maar 53 is gewoon echt belachelijk weinig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:03:51 #118
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138154636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben sinds 18 april bezig met rijlessen, heb een pauze van 7 maanden gehad, en over mijn theorie... nja, ik moet nu voor de 7e x op.
Ik heb eergister 20 examens gemaakt achter elkaar en ben ze alle 20 geslaagd (Heb er 3 1x over moeten doen door een domme muisklik fout)

Ik heb een wordpad bestand gemaakt met de fouten die ik gemaakt heb per categorie, en een PDF met alle voorrangsregels, dat neem ik dagelijks 2-3x door, ik moet waarschijnlijk volgende week weer op voor mijn theorie, en ik ben 100% zeker dat ik hem deze keer gewoon haal.

Mijn instructeur zei dat als ik hem deze keer haal ik af kan rijden eind Mei.

Ik heb nog 10 les uur nodig voor mijn TTT, en daarna zou ik er (Volgens mijn instructeur) nog 10 nodig hebben, en dan slaag ik volgens hem in 1 keer voor mijn praktijk examen en dat is als alles goed gaat midden/eind Mei, dus ik ben heel erg benieuwd.

Zou wel tof zijn want ik ga sowieso in Juni naar The Rolling Stones in Belgie, dus daar kan ik meteen heen met de auto, en natuurlijk de roadtrip in Juli.

Als ik mijn theorie en TTT heb gehaald mag ik van mijn moeder al kijken voor een eigen autootje en ik heb besloten samen met mijn moeder dat dit een Peugeot 205 word, waarschijnlijk een 1,1. Niet te langzaam, lekker zuinig, erg licht, betrouwbaar, relatief goedkoop, goedkoop verzekerd, wegenbelasting is een schijntje.
Heb je (of je moeder) eigenlijk wel werk om die bak te gaan betalen?

Trouwens je oefent examens, heel goed, maar heb je wel een theorieboek? (misschien domme vraag, maar je hebt het altijd alleen over oefenexamens :P )
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:35:54 #119
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138155626
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mensen hier er vanuit gaan dat een auto voor mij minimaal 200/300 pk moet hebben, dat heb ik nooit gezegd. Ik persoonlijk zou nooit onder de 90 willen (heb zelf 154) maar 53 is gewoon echt belachelijk weinig.
Ik zou persoonlijk niet onder de 75 zitten, maar in Nederland zijn de prijzen voor auto's nou eenmaal hoog, krijg je dit soort vehikelen. Erg jammer wel
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:45:49 #120
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138155919
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk niet onder de 75 zitten, maar in Nederland zijn de prijzen voor auto's nou eenmaal hoog, krijg je dit soort vehikelen. Erg jammer wel
Anderzijds.... op de A2 mag je op veel stukken maar 100 rijden :') en zo zijn er nog genoeg "snel"wegen in NL waar de max 100km/u is....

Dus je kan wel leuk een bak hebben met 180pk die met gemak de 200 km/u haalt... maar dat zal je (in Nederland iig) er toch never nooit mee rijden. Dus what's the point??
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 14:55:33 #121
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138156218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Anderzijds.... op de A2 mag je op veel stukken maar 100 rijden :') en zo zijn er nog genoeg "snel"wegen in NL waar de max 100km/u is....

Dus je kan wel leuk een bak hebben met 180pk die met gemak de 200 km/u haalt... maar dat zal je (in Nederland iig) er toch never nooit mee rijden. Dus what's the point??
Veel mensen gaan wel eens naar Duitsland, en dan is het wel zo fijn als je met gemak bergpassen kan berijden. En dan betaal je een vermogen voor je auto terwijl er maar zo'n grote motor in zit. Vind ik belachelijk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_138156249
Je kan prima met een 1.1 meekomen, maar je zal hem veel vaker boven de 3000 toeren moeten jagen wat hem weer niet zo zuinig rijdt. Zou hem nooit als snelwegauto nemen, maar als stadsgebakje is die prima.
pi_138156858
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Anderzijds.... op de A2 mag je op veel stukken maar 100 rijden :') en zo zijn er nog genoeg "snel"wegen in NL waar de max 100km/u is....

Dus je kan wel leuk een bak hebben met 180pk die met gemak de 200 km/u haalt... maar dat zal je (in Nederland iig) er toch never nooit mee rijden. Dus what's the point??
Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2014 @ 15:20:26 #124
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138156905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:56 schreef exelletor het volgende:
Je kan prima met een 1.1 meekomen, maar je zal hem veel vaker boven de 3000 toeren moeten jagen wat hem weer niet zo zuinig rijdt. Zou hem nooit als snelwegauto nemen, maar als stadsgebakje is die prima.
Dat valt ook wel mee. Met flink trappen en continue boven de 150 rijden deed ik nog steeds 1:15 a 1:16. Ja, constant 90 a 100 met de vrachtwagens mee rijden was 1:19 a 1:20.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..
En vervolgens verklaar je mij voor gek als ik zeg dat zo'n hok per pk minder kg's hoeft mee te sjouwen dan een doorsnee 14% hok.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:35:36 #125
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138157390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mensen hier er vanuit gaan dat een auto voor mij minimaal 200/300 pk moet hebben, dat heb ik nooit gezegd. Ik persoonlijk zou nooit onder de 90 willen (heb zelf 154) maar 53 is gewoon echt belachelijk weinig.
Ik heb 70pk ofzo en merk alleen bij het optrekken / invoegen bij de snelweg dat ik mijn ruimte nodig heb. Maar goed, wat wil je met een auto uit '99.
pi_138157658
Ik snap nog steeds niet waarom deze discussie over puur pk's zo door gaat.
Het is toch niet meer dan logisch dat je voor een licht koekblikje minder pk nodig hebt dan voor een zware auto?

Ik heb een veertien jaar oud Clio'tje, 75pk, maar daar kom ik makkelijk mee op tempo hoor. Gewoon gas intrappen en niet te vroeg opschakelen. Je motormanagement grijpt echt wel in als je teveel toeren zou maken. Niet dat dat met invoegen op de snelweg zo vaak nodig is, meestal rijden er hier zoveel vrachtwagens dat de gemiddelde snelheid op de rechterstrook zelden boven de 80 km/u ligt.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 16:07:46 #127
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138158526
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..
Het was maar een voorbeeld JOH, geen aanname :P
pi_138162221
vanmiddag eerste rijles bij nieuwe rijschool gehad, wat een verschil! echt stuk-ken beter. m'n instructeur is een praatgraag en hij houd ook wel van een grapje. bij een spoorwegovergang moesten we wachten. toen we weer mochten was ik iets te snel en de motor sloeg af (bij deze auto gaat ie ook weer meteen automatisch aan zodra ik de koppeling weer intrapte) en er was wat getoeter achter me (zeikers!). hij zegt: "normaal zou ik ze neerschieten, maar er staat nu ook politie". we hebben erg gelachen. Rijden ging goed, ik keek goed, stopte netjes, alleen nog even wennen aan het kleinere autootje met een iets sneller reagerende koppeling, maar een iets minder snel reagerend gaspedaal (van Audi A3 met dikke dieselmotor naar volkswagen golf 1.2). ik kan me nu tenminste weer verheugen op de volgende les. ^O^
"Get busy living, or get busy dying"
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 18:29:30 #129
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138163376
Toeteren naar een lesauto, godverdomme :'( :') ongelooflijk sneu dat soort mensen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:31:57 #130
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_138163458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef BazZz2 het volgende:
(bij deze auto gaat ie ook weer meteen automatisch aan zodra ik de koppeling weer intrapte)
Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's ja :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 18:32:19 #131
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138163468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's ja :P
klopt had ik nml ook _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:01:36 #132
123170 alors
zlata1234
pi_138164643
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toeteren naar een lesauto, godverdomme :'( :') ongelooflijk sneu dat soort mensen
Ja mensen doen rare dingen als ze lesauto's zien :') Ik word nogal eens ingehaald door mensen die het blijkbaar niet cool vinden om achter een lesauto te rijden :') Dan zitten ze vervolgens klem achter de auto voor mij... toch 20 meter winst, gefeliciteerd man! Of mensen die denken dat ze supervoorzichtig moeten zijn omdat je vast rare capriolen gaat uithalen :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef BazZz2 het volgende:
vanmiddag eerste rijles bij nieuwe rijschool gehad, wat een verschil! echt stuk-ken beter. m'n instructeur is een praatgraag en hij houd ook wel van een grapje. bij een spoorwegovergang moesten we wachten. toen we weer mochten was ik iets te snel en de motor sloeg af (bij deze auto gaat ie ook weer meteen automatisch aan zodra ik de koppeling weer intrapte) en er was wat getoeter achter me (zeikers!). hij zegt: "normaal zou ik ze neerschieten, maar er staat nu ook politie". we hebben erg gelachen. Rijden ging goed, ik keek goed, stopte netjes, alleen nog even wennen aan het kleinere autootje met een iets sneller reagerende koppeling, maar een iets minder snel reagerend gaspedaal (van Audi A3 met dikke dieselmotor naar volkswagen golf 1.2). ik kan me nu tenminste weer verheugen op de volgende les. ^O^
Wat fijn ^O^ Een goede instructeur is toch heel belangrijk. Ik heb zelf echt een supoerchille, had me geen betere kunnen wensen, altijd duidelijk, geduldig en kan gezellig met hem kletsen.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:03:06 #133
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138164732
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's ja :P
Dat had ik ook in mijn Golfje :'(
Ik ga hem wel missen :'(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 25 maart 2014 @ 20:00:08 #134
414785 sirdanilot
pi_138167621
Ik ben iemand die normaliter echt nooit ziek is. Niet weinig, gewoon nooit. Doet mijn lichaam niet aan.

Maar nu dus wel; beginnende koorts en vreselijk irritante keelpijn. En morgenochtend heb ik rijles :(

Is het heel stom als ik nu zeg dat ik het toch niet wil afzeggen? Of ga ik brokken maken met mijn koortsige kop?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:01:09 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138167679
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben iemand die normaliter echt nooit ziek is. Niet weinig, gewoon nooit. Doet mijn lichaam niet aan.

Maar nu dus wel; beginnende koorts en vreselijk irritante keelpijn. En morgenochtend heb ik rijles :(

Is het heel stom als ik nu zeg dat ik het toch niet wil afzeggen? Of ga ik brokken maken met mijn koortsige kop?
Gewoon gaan. Nu op tijd naar bed gaan en dan morgen goed douchen, bak thee/bouillon pakken en ff die rijles doen en verder geen neuk uitvoeren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_138170860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben iemand die normaliter echt nooit ziek is. Niet weinig, gewoon nooit. Doet mijn lichaam niet aan.

Maar nu dus wel; beginnende koorts en vreselijk irritante keelpijn. En morgenochtend heb ik rijles :(

Is het heel stom als ik nu zeg dat ik het toch niet wil afzeggen? Of ga ik brokken maken met mijn koortsige kop?
Wat Amoeba zegt.
#freefrederike
pi_138170898
Kan iemand mij vertellen waarom ik de OP niet kan veranderen? Iemand vroeg of ik 'm bij geslaagden wilde zetten, maar kan 'm niet veranderen..
#freefrederike
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:10:33 #138
123170 alors
zlata1234
pi_138170996
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik de OP niet kan veranderen? Iemand vroeg of ik 'm bij geslaagden wilde zetten, maar kan 'm niet veranderen..
Dat kan maar een bepaalde tijd. Modje vragen of wachten tot het nieuwe topic...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_138171100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef alors het volgende:

[..]

Dat kan maar een bepaalde tijd. Modje vragen of wachten tot het nieuwe topic...
Ik dacht dat je 't altijd kon veranderen :{
#freefrederike
pi_138171233
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 't altijd kon veranderen :{
Zonder abo 48 uur, met abo tot max 240 uur (pimp)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 23:08:17 #141
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138177542
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 't altijd kon veranderen :{
Er moet eigenlijk weer een wikipagina komen voor rijlestopic zodat je jezelf erbij kan zetten
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!fotograaf woensdag 26 maart 2014 @ 08:39:58 #142
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_138182968
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef alors het volgende:
Of mensen die denken dat ze supervoorzichtig moeten zijn omdat je vast rare capriolen gaat uithalen :')
Ik wil nog wel eens meer afstand houden en dergelijke, zeker bij verkeerslichten op een heuveltje.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 10:16:04 #143
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138184775
Ik zat wel tijdje terug achter een lesauto, ik reed naar huis van werk....en de lesauto bleef maar precies mijn route rijden, en dat waren allemaal straten waar ik er steeds niet (veilig) langs kon.

Lesautootje reed ook echt de hele tijd 30 waar 50 gewoon mag en kán, en ging vervolgens echt willekeurig een paar keer op de rem staan terwijl er geen stoplichten, voetgangers/fietsers of andere logische dingen waren waarvoor je zou kunnen remmen. Ik moet toegeven dat ik wel een paar krachttermen heb gebruikt terwijl ik daar noodgedwongen achter reed :P
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 maart 2014 @ 12:25:53 #144
414785 sirdanilot
pi_138188087
Nou, ondanks mijn ziekte ging de rijles wel goed. Niet uitstekend, maar goed genoeg.

Ik reed nog een keer een weg op terwijl ik een bus zag aankomen. Ik wist dat het niet zou resulteren in een botsing, maar ik zag wel dat de bus moest afremmen. Maar ja, anders zit ik achter een bus en daar heb ik geen zin in :') Ging gewoon goed dus.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:23:02 #145
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138191618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zat wel tijdje terug achter een lesauto, ik reed naar huis van werk....en de lesauto bleef maar precies mijn route rijden, en dat waren allemaal straten waar ik er steeds niet (veilig) langs kon.

Lesautootje reed ook echt de hele tijd 30 waar 50 gewoon mag en kán, en ging vervolgens echt willekeurig een paar keer op de rem staan terwijl er geen stoplichten, voetgangers/fietsers of andere logische dingen waren waarvoor je zou kunnen remmen. Ik moet toegeven dat ik wel een paar krachttermen heb gebruikt terwijl ik daar noodgedwongen achter reed :P
_O-
Sja wel raar dat die instructeur/strice er niets van zegt
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 26 maart 2014 @ 14:47:45 #146
414785 sirdanilot
pi_138192301
Tijdens mijn les zag ik overigens een auto die bovenop een paaltje terecht was gekomen. Aan de rechterkant van de weg, maar met de neus naar voren !! Hoe krijg je het voor elkaar :')

Als de neus de andere kant op had gestaan, had ik het nog begrepen (te vroeg ingestuurd -> in de berm op het paaltje gekomen). Maar zo... :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_138197873
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

_O-
Sja wel raar dat die instructeur/strice er niets van zegt
Constant zeiken op een persoon is ook niet goed. Soms moet je pas evalueren op het moment dat 't ook kan en niet meteen gaan zeiken, anders komt er een domino aan foutjes.
#freefrederike
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:57:37 #148
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138198365
quote:
4s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Constant zeiken op een persoon is ook niet goed. Soms moet je pas evalueren op het moment dat 't ook kan en niet meteen gaan zeiken, anders komt er een domino aan foutjes.
Nee klopt, maar ik had liever dat de instructeur het gelijk tegen mij zei als ik iets fout deed, omdat ik de ''situatie'' dan nog vers in het geheugen had zitten :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138198406
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Nee klopt, maar ik had liever dat de instructeur het gelijk tegen mij zei als ik iets fout deed, omdat ik de ''situatie'' dan nog vers in het geheugen had zitten :P
Je zegt het goed, JIJ had het liever.
#freefrederike
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:59:23 #150
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138198423
quote:
4s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Je zegt het goed, JIJ had het liever.
Heh :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138209159
Morgen theorie-examen (in Leiden). Veel oefeningen van een cd gemaakt, alleen is de gevarenherkenning vooral nog Russische roulette. Als ik gas los kies moet het remmen zijn en andersom. :P

Iemand nog tips and tricks? Ik kan me herinneren dat iemand hier ooit een "vaste" aanpak had beschreven m.b.t. gevarenherkenning zoals CBR die hanteert, maar die kan ik zo snel niet terugvinden.

Alvast bedankt :)
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 22:15:04 #152
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138209365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef Flitskikker het volgende:
Morgen theorie-examen (in Leiden). Veel oefeningen van een cd gemaakt, alleen is de gevarenherkenning vooral nog Russische roulette. Als ik gas los kies moet het remmen zijn en andersom. :P

Iemand nog tips and tricks? Ik kan me herinneren dat iemand hier ooit een "vaste" aanpak had beschreven m.b.t. gevarenherkenning zoals CBR die hanteert, maar die kan ik zo snel niet terugvinden.

Alvast bedankt :)
gevarenherkenning zakt niemand op voor zover ik weet, dus dat moet wel goed komen. Veel oefenexamens zijn moeilijker dan de CBR examens, puur om je te laten oefenen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 22:16:02 #153
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138209412
quote:
4s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Constant zeiken op een persoon is ook niet goed. Soms moet je pas evalueren op het moment dat 't ook kan en niet meteen gaan zeiken, anders komt er een domino aan foutjes.
Als je 30 rijdt waar je 50 mag is dat vrij makkelijk te zeggen voor de instructeur.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_138210927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

gevarenherkenning zakt niemand op voor zover ik weet, dus dat moet wel goed komen. Veel oefenexamens zijn moeilijker dan de CBR examens, puur om je te laten oefenen.
Bedankt. Al zie ik het al voor me dat ik het tegendeel bewijs :')
pi_138221580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als je 30 rijdt waar je 50 mag is dat vrij makkelijk te zeggen voor de instructeur.
Ik doel op het feit dat als een persoon net een grove fout heeft gemaakt, die persoon even in een negatieve roes belandt en dat steeds maar weer wijzen op fouten(in dit geval het niet harder rijden) niet goed is voor het zelfvertrouwen van die persoon. Soms moet je een fout niet meteen benoemen maar pas even evalueren als het moment beter is.
#freefrederike
pi_138223877
Binnen! *O*

19/25 en 39/40
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 13:33:59 #157
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138224465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:13 schreef Flitskikker het volgende:
Binnen! *O*

19/25 en 39/40
39/40 _O_

gefeliciteerd! hoeveel praktijklessen heb je al gehad eig
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_138230673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

39/40 _O_

gefeliciteerd! hoeveel praktijklessen heb je al gehad eig
Bedankt! :D

Zojuist mijn negende les erop zitten. Ging best goed. Laatste twee lessen geen enkel keer afgeslagen, als dat wat zegt. :P
pi_138259793
Dat zegt inprincipe niets, mijn ouders laten hem af en toe ook nog afslaan _O-
Overigens heb ik mijn theorie weer geplanned, 28 april (Duurt nog laaaaannnggg :') )
Voordeel is wel dat ik nóg langer heb om gewoon te leren.
Dit weekend ga ik het iets rustiger aan doen qua leren, maar vanaf maandag ga ik weer hard 2-3 uur per dag aan het leren/oefen examens maken.


Theorie duurt zo lang omdat het een Individueel examen is.
Mócht ik nou wéér zakken (Kans is heeeel klein, want ik ben echt hard en goed aan het leren) Dan plan ik voor mezelf weer een normaal examen en kan ik de volgende dag eventueel weer terecht.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 12:50:53 ]
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:45:37 #160
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138261354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Braddie het volgende:
Dat zegt inprincipe niets, mijn ouders laten hem af en toe ook nog afslaan _O-
Overigens heb ik mijn theorie weer geplanned, 28 april (Duurt nog laaaaannnggg :') )
Voordeel is wel dat ik nóg langer heb om gewoon te leren.
Dit weekend ga ik het iets rustiger aan doen qua leren, maar vanaf maandag ga ik weer hard 2-3 uur per dag aan het leren/oefen examens maken.
2-3 uur per dag, Braddie toch. Je kan die examen maken met 2-3 minuten leren en logisch nadenken. Het is echt een rocketscience.
pi_138261526
Ik heb TOTAAL voor mijn theorie een half uurtje geleerd :') (en in 1x geslaagd)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:58:22 #162
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138261688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb TOTAAL voor mijn theorie een half uurtje geleerd :') (en in 1x geslaagd)
Bijkomend fenomeen was nog eens dat de oefenvragen 10x moeilijker waren dan de echte vragen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:54:04 #163
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138263259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef xzaz het volgende:

[..]

2-3 uur per dag, Braddie toch. Je kan die examen maken met 2-3 minuten leren en logisch nadenken. Het is echt een rocketscience.
Daarom goed dat ie er zo intensief mee bezig is. ;)
Hallon!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:07:35 #164
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138263784
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Daarom goed dat ie er zo intensief mee bezig is. ;)
_O-

Braddie moet er zeker 4 uur per dag van maken.
pi_138265154
Ik denk dat ik maar weg blijf uit deze reeks.
De een heeft meer moeite met leren dan de ander, en dat er dan mensen zijn die mij daarop afrekenen vind ik heel erg sneu.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:56:20 #166
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138265256
Ik hoop wel dat je 't gewoon haalt deze ronde, Braddie. Krijg je nu 'n mondeling examen?
Hallon!
pi_138265329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:52 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf uit deze reeks.
De een heeft meer moeite met leren dan de ander, en dat er dan mensen zijn die mij daarop afrekenen vind ik heel erg sneu.
Oh ja want jij bent er totaal niet zelf mee begonnen hè?

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "

Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"

Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben :)

Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed :)

M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.

Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello :')
Ik vind niet dat jij mag klagen eigenlijk ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:02:25 #168
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_138265422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:59 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Oh ja want jij bent er totaal niet zelf mee begonnen hè?

[..]

[..]

Ik vind niet dat jij mag klagen eigenlijk ;)
_O- Die instructeur van hem zegt wel veel, wat ik me afvraag is hoeveel rijlessen Braddie gehad heeft sinds deze posts aangezien hij alles al kon.
Snelle Egel
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 28 maart 2014 @ 16:23:14 #169
414785 sirdanilot
pi_138266090
Nou nou jongens, het Braddie bashen moet dat nu weer?

Ik heb zelf denk ik ongeveer 10 uur in totaal theorie gedaan en in 1 keer geslaagd. Dit met behulp van zo'n online examenoefen ding dat ik via via had geregeld.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_138291671
Ach, ik was ook in 1 keer geslaagd. Maar daar staat wel tegenover dat ik pas de derde keer mijn praktijk haalde. Wat brengt dat toch een hoop kosten met zich mee. 10x zakken voor theorie staat qua kosten gelijk aan 1x zakken voor praktijk. Dan was ik liever 10x gezakt voor theorie en in 1 keer geslaagd voor praktijk.
pi_138294781
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef sirdanilot het volgende:
Nou nou jongens, het Braddie bashen moet dat nu weer?

Ik heb zelf denk ik ongeveer 10 uur in totaal theorie gedaan en in 1 keer geslaagd. Dit met behulp van zo'n online examenoefen ding dat ik via via had geregeld.
Ik denk ook zoiets. ANWB boek doorgelezen voor de regels, en toen oefenexamens online gaan doen. Er zat ook een CDrom bij dat ANWB-boek, maar die zou ik persoonlijk niemand aanraden.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 19:45:11 #172
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_138305283
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:23 schreef Hartigan het volgende:
Ach, ik was ook in 1 keer geslaagd. Maar daar staat wel tegenover dat ik pas de derde keer mijn praktijk haalde. Wat brengt dat toch een hoop kosten met zich mee. 10x zakken voor theorie staat qua kosten gelijk aan 1x zakken voor praktijk. Dan was ik liever 10x gezakt voor theorie en in 1 keer geslaagd voor praktijk.
Inderdaad zeg.. Ik heb uiteindelijk een BNOR examen moeten doen door én slechte prestaties tijdens examens én pech. Dat tikte toch wel aan, de tering :') ik denk er maar niet te veel over na hoeveel dat gekost heeft. Op zich merk ik er nu dat ik een Peugeot 206'je gekocht heb niets meer van die kosten toen en heb ik de eerste 1000km er op zitten :D

Maargoed, ik was allang blij dat ik mijn theorie makkelijk gehaald had. Daar heb ik twee of drie avonden goed voor geleerd zodat ik vrijwel zeker was dat ik het zou halen. Lijkt me niet prettig daar nog op te moeten wachten.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:55:36 #173
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138307857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:52 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf uit deze reeks.
De een heeft meer moeite met leren dan de ander, en dat er dan mensen zijn die mij daarop afrekenen vind ik heel erg sneu.
:')!
Irene is bae <3
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:59:10 #174
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_138308000
Braddie jongen, je hebt een aantal keer vrij hoog van de toren geblazen, maar het is inderdaad wel mooi geweest. Ik hoop dat je het nu een keer gaat halen.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 30 maart 2014 @ 13:34:46 #175
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_138325061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt! :D

Zojuist mijn negende les erop zitten. Ging best goed. Laatste twee lessen geen enkel keer afgeslagen, als dat wat zegt. :P
Hoelaat heb jij donderdag je theorie-examen gehad? Ik om 11.00 uur en ook in Leiden.. En weer geslaagd net als 1,5 jaar geleden, maar nu met minder fout!
  zondag 30 maart 2014 @ 13:37:30 #176
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_138325126
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:34 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Hoelaat heb jij donderdag je theorie-examen gehad? Ik om 11.00 uur en ook in Leiden.. En weer geslaagd net als 1,5 jaar geleden, maar nu met minder fout!
Ik had hem ook om 11:00, op de Smaragdlaan. :Y
En gefeliciteerd! :D
  zondag 30 maart 2014 @ 13:47:15 #177
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_138325339
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt! :D

Zojuist mijn negende les erop zitten. Ging best goed. Laatste twee lessen geen enkel keer afgeslagen, als dat wat zegt. :P
Ik liet hem tijdens mijn examen afslaan _O- wel geslaagd though maar kreeg wel even een hartaanval toen dat gebeurde.
Snelle Egel
pi_138326167
Ik heb nu meer dan een jaar mijn auto en nog krijg ik het voor mekaar dat hij soms (bijna) afslaat. Ongeveer 1x per maand ofzo, dan geef ik net te weinig gas. (Auto uit 2000). Maar meestal voel ik dan de toeren (te) laag zakken en kan ik hem dan net optijd opvangen met een dot gas waardoor hij weer aanslaat zegmaar :P vraag me af of dat ooit stopt ik ben blijkbaar gewoon te zuinig met het gas ofzo :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 30 maart 2014 @ 14:52:15 #179
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_138326967
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:37 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik had hem ook om 11:00, op de Smaragdlaan. :Y
En gefeliciteerd! :D
Haha wat een toeval! Dan hebben we dus gewoon bij elkaar in de zaal gezeten :D Maar er waren trouwens wel weinig mensen geslaagd in onze groep. Ik zat op stoel nummer twaalf en voor mij waren maar twee! mensen geslaagd :O Maar thnx jij ook gefeliciteerd!
  zondag 30 maart 2014 @ 15:49:09 #180
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_138328660
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Haha wat een toeval! Dan hebben we dus gewoon bij elkaar in de zaal gezeten :D Maar er waren trouwens wel weinig mensen geslaagd in onze groep. Ik zat op stoel nummer twaalf en voor mij waren maar twee! mensen geslaagd :O Maar thnx jij ook gefeliciteerd!
Grappig! :D
Ik zat op 34 en voor mij ook heel veel "Niet gelukt". Ik vond het theoriegedeelte echt niet moeilijk. Volgens mij heeft echt maar 40% het gehaald of zo.
Hoe zie je eruit? Misschien herinner ik me je nog. :P

En bedankt :Y
  zondag 30 maart 2014 @ 16:05:51 #181
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_138329282
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:49 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Grappig! :D
Ik zat op 34 en voor mij ook heel veel "Niet gelukt". Ik vond het theoriegedeelte echt niet moeilijk. Volgens mij heeft echt maar 40% het gehaald of zo.
Hoe zie je eruit? Misschien herinner ik me je nog. :P

En bedankt :Y
Ja heel erg veel gezakt inderdaad, gewoon helemaal niet de moeite gedaan om te leren denk.. Maar meisje met een bril en bruin haar, had een staart in volgens mij. En hoe zie jij er uit?
pi_138329351
Wut zijn er meisjes op fok :o
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 30 maart 2014 @ 17:13:18 #183
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_138331369
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef delano.888 het volgende:
Wut zijn er meisjes op fok :o
Waarom is dat bijzonder?
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 17:45:04 #184
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138332178
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Waarom is dat bijzonder?
Iets met het hoge man -nerd- gehalte dat op dit forum samenschoolt :P

ps - wanneer ga je nou voor je her? ;)
  zondag 30 maart 2014 @ 18:24:02 #185
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_138333284
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Iets met het hoge man -nerd- gehalte dat op dit forum samenschoolt :P

ps - wanneer ga je nou voor je her? ;)
Haha en vrouwen kunnen dat niet hebben? Ik studeer bouwkunde dus misschien ligt het daar aan.. Toch al een mannelijke tick :P

6 mei heb ik m'n herexamen. Om 9 uur dus zo min mogelijk tijd om mezelf zenuwachtig te maken zoals vorige keer. Maar sta er sowieso veel lekkerder voor nu. Lessen gaan echt super en heel ontspannen!
  zondag 30 maart 2014 @ 23:11:07 #186
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138346841
Morgenochtend theorie in Leiden!

Do's/dont's?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 30 maart 2014 @ 23:20:21 #187
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138347243
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend theorie in Leiden!

Do's/dont's?
Gewoon ontspannen. Ze zijn net zo simpel als die oefenshit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 30 maart 2014 @ 23:48:30 #188
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138348307
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon ontspannen. Ze zijn net zo simpel als die oefenshit.
Die kan ik wel. Vind alleen aanhangers en vrachtwagens kut, want daar moet je zoveel getalletjes bij weten :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 31 maart 2014 @ 00:02:29 #189
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_138348762
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Die kan ik wel. Vind alleen aanhangers en vrachtwagens kut, want daar moet je zoveel getalletjes bij weten :')
Die getalletjes ja :') wat een onzin, die ben je een dag later al weer allemaal vergeten :P gewoon ff stampen en je hebt het.
Snelle Egel
  maandag 31 maart 2014 @ 00:03:31 #190
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138348792
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:02 schreef S0nic het volgende:

[..]

Die getalletjes ja :') wat een onzin, die ben je een dag later al weer allemaal vergeten :P gewoon ff stampen en je hebt het.
Gaat helemaal goed komen! Ik ga slapen!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 31 maart 2014 @ 00:18:44 #191
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_138349274
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:03 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen! Ik ga slapen!
Succes ^O^
Snelle Egel
pi_138349334
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:52 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik maar weg blijf uit deze reeks.
De een heeft meer moeite met leren dan de ander, en dat er dan mensen zijn die mij daarop afrekenen vind ik heel erg sneu.
Haal 't gewoon via altijdgeslaagd, wat is het probleem?
#freefrederike
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 11:17:41 #193
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_138356659
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend theorie in Leiden!

Do's/dont's?
Do: goed antwoord indrukken
Don't: fout antwoord indukken
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 31 maart 2014 @ 11:31:39 #194
414785 sirdanilot
pi_138357019
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend theorie in Leiden!

Do's/dont's?
Zodra je een antwoord hebt ingedrukt, niet meer veranderen. Is altijd fout. Gewoon niet doen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_138357276
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon ontspannen. Ze zijn net zo simpel als die oefenshit.
Makkelijker zelfs bij mij.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:43:00 #196
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138357305
IK HEB HEEEEEM!

16/25 en 37/40
Een van mn slechtste toetsen die ik heb gemaakt, maar hey, heb hem!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 31 maart 2014 @ 11:43:13 #197
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138357313
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Haal 't gewoon via altijdgeslaagd, wat is het probleem?
Ja dit.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138357338
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
IK HEB HEEEEEM!

16/25 en 37/40
Een van mn slechtste toetsen die ik heb gemaakt, maar hey, heb hem!
Gefeliciteerd! :D
pi_138357349
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
IK HEB HEEEEEM!

16/25 en 37/40
Een van mn slechtste toetsen die ik heb gemaakt, maar hey, heb hem!
Hoe was je er gekomen trouwens?
  maandag 31 maart 2014 @ 11:47:21 #200
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138357417
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hoe was je er gekomen trouwens?
Met het ov?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 31 maart 2014 @ 11:47:31 #201
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138357426
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Thanks!!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138357757
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zodra je een antwoord hebt ingedrukt, niet meer veranderen. Is altijd fout. Gewoon niet doen.
Hier adviseren ze juist om aan het eind van de toets nog eens alle antwoorden bij langs te gaan en mogelijke fouten te corrigeren. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 31 maart 2014 @ 12:00:38 #203
414785 sirdanilot
pi_138357778
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:59 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hier adviseren ze juist om aan het eind van de toets nog eens alle antwoorden bij langs te gaan en mogelijke fouten te corrigeren. :)
Kan niet bij het theorie-examen.

Maar zelfs dat zou ik echt absoluut niet aanraden. Ik doe bij tentamens een kringeltje bij alles wat ik niet zeker weet om op het einde nog naar te kijken, de rest kijk ik echt niet meer naar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_138358389
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Met het ov?
Volgens 9292 moest je flink omlopen, maar je kon gewoon over het fietspad afsnijden. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 12:30:46 #205
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138358490
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Volgens 9292 moest je flink omlopen, maar je kon gewoon over het fietspad afsnijden. :')
Ja klopt!
Was heen uitgestapt bij de Verbeekstraat, omdat 9292 dat aangaf, terwijl ik wist dat je beter anders kon lopen.. Maar ach, spanning enzo..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138361844
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Haal 't gewoon via altijdgeslaagd, wat is het probleem?
Ik stop nog liever met rijlessen en gooi mijn geld weg.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:17:19 #207
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_138362051
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik stop nog liever met rijlessen en gooi mijn geld weg.
Je geld verneuken doe je nu ook al zo te horen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_138366164
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik stop nog liever met rijlessen en gooi mijn geld weg.
Zoals Amoeba zegt, je verneukt je geld toch al. Zo te horen ken jij de regels wel(aanname, ik ken je in het echt natuurlijk niet), dus doe 't gewoon via altijdgeslaagd als je gewoon op 't theorie-examen alles verknalt maar buiten het examen niet.

Ik vind het maar een drogreden dat je je theorie 'koopt' via een cursus van altijdgeslaagd, je leert nog steeds dingen tijdens die cursus. Sowieso laat je rij-instructeur je niet opgaan voor praktijkexamen als je de regels niet voldoende kent(want hij weet ook wel dat je dan geen hoge kans hebt om te slagen) en ik durf 1000 euro in te zetten dat elke examinator het door zal hebben als je de verkeersregels niet kent.

Er is geen mogelijkheid dat iemand zijn rijbewijs koopt. Dat is gewoon gelul van de media om sensatie te creëren, want hoge kijkcijfers.
#freefrederike
pi_138369879
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Haal 't gewoon via altijdgeslaagd, wat is het probleem?
Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
pi_138370252
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
De ervaringen die ik hoor zijn toch wel anders. Alleen als je ECHT dom bent, slaag je niet. Of als je afgeleid bent waardoor je te veel vragen mist. Iedereen die ik ken, die daar is gegaan, is gewoon geslaagd. Letterlijk 100%. Natuurlijk is mijn kenniskring beperkt in de populatie.

Er zullen altijd wel mensen zijn die zullen falen voor iets als ze ervoor moeten werken, daarom zeg ik ook, het is geen theorie kopen. Als je de theorie kocht was je altijd geslaagd, no matter what. Hier is dat niet het geval.
#freefrederike
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 18:34:16 #211
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138370843
Ehh, wat is er zo moeilijk aan om gewoon een theorieboekje te kopen en wat oefenexamens doen van een cd'tje?

Dat heb ik gedaan, gewoon boekie lezen en paar avonden oefenexamens maken en tadaa.... 1e keer gehaald.
Zo moeilijk is t toch niet?
pi_138371923
Overmorgen beginnen met m'n rijbewijs A :Y

quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
:') :D
  maandag 31 maart 2014 @ 21:30:50 #213
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138378728
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overmorgen beginnen met m'n rijbewijs A :Y

[..]

:') :D
Gaaf! Succes!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 31 maart 2014 @ 21:31:29 #214
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138378786
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138380629
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
Ik had hem nu pas door. :') :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 31 maart 2014 @ 22:08:44 #216
123170 alors
zlata1234
pi_138381320
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het probleem is dat de eigenaar van dat bedrijf dan zijn bedrijfsnaam moet aanpassen naar meestalgeslaagd.
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_138389936
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:30 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Gaaf! Succes!
^O^ komt goed dankjewel
  dinsdag 1 april 2014 @ 08:57:04 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138389959
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:21 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Haal 't gewoon via altijdgeslaagd, wat is het probleem?
:') :') :') _____________!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door xzaz op 01-04-2014 09:02:37 ]
pi_138395822
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:57 schreef xzaz het volgende:
Als je een theorietoets van dit formaat niet kan handelen door zelf HEEL even 3 minuutjes in je boek te kijken en normaal na te denken wens ik je nog veel succes in het leven. Mensen die gebruik maken van altijdgeslaagd zie je altijd terug bij Stop Politie :')
Over kortzichtigheid gesproken. Jij zal 't zeker wel maken in je leven! Ik zou wat meer aan je tunnelvisie doen. Heel even 3 minuten in je boeken kijken? Als jou dat geluk is, ben ik blij voor je maar 99% van de kandidaten zal toch wel veel meer tijd nodig hebben dan 1x het boek doorlezen.
#freefrederike
pi_138395870
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ehh, wat is er zo moeilijk aan om gewoon een theorieboekje te kopen en wat oefenexamens doen van een cd'tje?

Dat heb ik gedaan, gewoon boekie lezen en paar avonden oefenexamens maken en tadaa.... 1e keer gehaald.
Zo moeilijk is t toch niet?
Dit heb ik ook gedaan, heb zelf geen gebruik gemaakt van altijdgeslaagd omdat ik 180 euro te veel vind(en het destijds niet een kende).
#freefrederike
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:18:16 #221
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138396237
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

De ervaringen die ik hoor zijn toch wel anders. Alleen als je ECHT dom bent, slaag je niet. Of als je afgeleid bent waardoor je te veel vragen mist. Iedereen die ik ken, die daar is gegaan, is gewoon geslaagd. Letterlijk 100%. Natuurlijk is mijn kenniskring beperkt in de populatie.

Er zullen altijd wel mensen zijn die zullen falen voor iets als ze ervoor moeten werken, daarom zeg ik ook, het is geen theorie kopen. Als je de theorie kocht was je altijd geslaagd, no matter what. Hier is dat niet het geval.
Die dikgedrukte zinnetjes zijn wel van belang voor de casus B.
Hallon!
pi_138396338
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Die dikgedrukte zinnetjes zijn wel van belang voor de casus B.
Een Braddie Bash, hoe origineel, kan jij niet wegblijven?
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:23:16 #223
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138396375
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een Braddie Bash, hoe origineel, kan jij niet wegblijven?
Ik dacht dat jij zelf wegbleef? :o

Hey waar is m'n prijs voor de voorspelling dat ie morgen weer terug zou zijn?!
Hallon!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:24:35 #224
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138396422
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Over kortzichtigheid gesproken. Jij zal 't zeker wel maken in je leven! Ik zou wat meer aan je tunnelvisie doen. Heel even 3 minuten in je boeken kijken? Als jou dat geluk is, ben ik blij voor je maar 99% van de kandidaten zal toch wel veel meer tijd nodig hebben dan 1x het boek doorlezen.
Uhh nee, het enige wat je moet doen is borden uit je kop leren en deze toepassen. Er wordt zo'n heisa van die toets gemaakt maar het is echt ontiegelijk makkelijk. Bijkomend voordeel is dat er op de toets onnodige simpele vragen worden gesteld.
pi_138396897
Nou zo makkelijk is het niet hoor. Toen ik mijn examen deed was ongeveer de halve zaal gezakt. Ik zelf was dan wel in 1x geslaagd maar ook niet heel ruim, volgens mij 4 fouten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:41:34 #226
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138396963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Nou zo makkelijk is het niet hoor. Toen ik mijn examen deed was ongeveer de halve zaal gezakt. Ik zelf was dan wel in 1x geslaagd maar ook niet heel ruim, volgens mij 4 fouten.
De helft is normaal, eerste keer is 50%. Maar dit is op de Uni, HBO en alle andere toetsen niet anders.
pi_138397068
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef xzaz het volgende:

[..]

De helft is normaal, eerste keer is 50%. Maar dit is op de Uni, HBO en alle andere toetsen niet anders.
Volgens jou is het toch ontiegelijk makkelijk? Als dat echt zo was zou de helft niet zakken ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:48:05 #228
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138397140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Volgens jou is het toch ontiegelijk makkelijk? Als dat echt zo was zou de helft niet zakken ;)
De helft leert ook gewoon niet ;) Of gaan het boek van A-Z lezen om zo te kunnen beantwoorden als je met alcohol achter het stuur mag zitten.
pi_138397624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:24 schreef xzaz het volgende:

[..]

Uhh nee, het enige wat je moet doen is borden uit je kop leren en deze toepassen. Er wordt zo'n heisa van die toets gemaakt maar het is echt ontiegelijk makkelijk. Bijkomend voordeel is dat er op de toets onnodige simpele vragen worden gesteld.
Tuurlijk niet, was het maar zo makkelijk. Zo makkelijk is het zeker niet. ''Alleen borden uit je kop knallen'' is de grootste onzin. Als je namelijk alleen borden zou leren, zou je (bijvoorbeeld) niet weten dat rechts voorrang heeft of hoe een gevaarlijk kruispunt benaderd moest worden. Je zou niet weten wanneer je je lichten aan moest doen.

Doe eens iets aan je kortzichtigheid, gozer. Alleen maar omdat jij 't makkelijk hebt gehad, betekent niet dat iedereen 't makkelijk heeft.
#freefrederike
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:14:23 #230
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138397899
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, was het maar zo makkelijk. Zo makkelijk is het zeker niet. ''Alleen borden uit je kop knallen'' is de grootste onzin. Als je namelijk alleen borden zou leren, zou je (bijvoorbeeld) niet weten dat rechts voorrang heeft
Als het goed is heb je al geleerd dat rechts voorrang heeft. Leuker wordt het wanneer je van rechts voorrang krijgt, welk bord hoort daarbij?
quote:
of hoe een gevaarlijk kruispunt benaderd moest worden. Je zou niet weten wanneer je je lichten aan moest doen.
Je moet je lichten aandoen wanneer het donker wordt.
quote:
Doe eens iets aan je kortzichtigheid, gozer. Alleen maar omdat jij 't makkelijk hebt gehad, betekent niet dat iedereen 't makkelijk heeft.
Ik doe niet kortzichtig ik ben gewoon realistisch leer die borden en die dingetjes zoals profieldiepte, hoeveelheid bar banden. Welke onderdelen er aan een Auto moeten zitten enz.
pi_138398770
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef xzaz het volgende:
Als het goed is heb je al geleerd dat rechts voorrang heeft. Leuker wordt het wanneer je van rechts voorrang krijgt, welk bord hoort daarbij?
Wanneer zou je dat moeten leren? Waarom ga jij ervan uit dat iedereen al rijlessen heeft gehad voordat een persoon begint aan zijn theorie?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef xzaz het volgende:
Je moet je lichten aandoen wanneer het donker wordt.
Welke lichten moet je aandoen dan? Dat weet je niet zomaar. Daarnaast moet je ook je lichten aandoen als er mist is, wat niet gelijk staat aan donker.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef xzaz het volgende:
Ik doe niet kortzichtig ik ben gewoon realistisch leer die borden en die dingetjes zoals profieldiepte, hoeveelheid bar banden. Welke onderdelen er aan een Auto moeten zitten enz.
Je bent wel kortzichtig en dat heb ik je net bewezen. Ik heb je stelling onderuit gehaald, geef gewoon maar toe en doe niet zo eigenwijs. Iedereen heeft 't wel eens verkeerd, ook ik. Juist door bij iets onzinnigs te blijven zet je jezelf meer voor schut. Iedereen heeft wel eens ongelijk, ook jij. Kom uit die droom waarin jij altijd gelijk hebt.
#freefrederike
pi_138398823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

De helft leert ook gewoon niet ;) Of gaan het boek van A-Z lezen om zo te kunnen beantwoorden als je met alcohol achter het stuur mag zitten.
Wauw, jij weet blijkbaar wat iedereen doet. Nou religieuzen hebben hun profeet gevonden, profeet xzaz van de Idiotenkerk(je zou best als profeet van een kerk gekozen kunnen worden, die lullen namelijk ook altijd onzin. Zie Jezus en Mohammed)
#freefrederike
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 16:40:55 #233
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138401910
Misschien moeten mensen niet zo gepikeerd doen en gewoon van elkaar accepteren dat ieder een eigen visie heeft over hoe je het beste kan leren voor een theorie-examen? Laat lekker gaan zeg :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:32:50 #234
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138405164
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Wauw, jij weet blijkbaar wat iedereen doet. Nou religieuzen hebben hun profeet gevonden, profeet xzaz van de Idiotenkerk(je zou best als profeet van een kerk gekozen kunnen worden, die lullen namelijk ook altijd onzin. Zie Jezus en Mohammed)
Je mag me best aanbidden hoor. Donaties zijn ook altijd welkom.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:17:18 #235
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138412487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef xzaz het volgende:
Welke onderdelen er aan een Auto moeten zitten enz.
Een stuur.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:47:44 #236
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138501951
Stel ik heb planken op het dak van mijn auto, ondeelbare lading die steekt aan de voorkant uit (niet meer dan 3,5 meter vanaf hart stuur). Er staat in mijn boek "ondeelbare lading die aan de voorkant uitsteekt of aan de achterkant meer dan 1 meter uitsteekt, moet voorzien zijn van een rood-wit gestreept markeringsbord van ten minste 42x42 centimer."

Als je dan zo'n bord aan de voorkant van die planken hangt zie je toch niets? :? Dan hangt ie toch voor je neus?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:48:14 #237
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_138507561
Joepie, 3 maal is scheepsrecht! Heb m'n theorie gehaald :) Was even bang dat ik Braddie Nr.2 zou worden
pi_138511002
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Stel ik heb planken op het dak van mijn auto, ondeelbare lading die steekt aan de voorkant uit (niet meer dan 3,5 meter vanaf hart stuur). Er staat in mijn boek "ondeelbare lading die aan de voorkant uitsteekt of aan de achterkant meer dan 1 meter uitsteekt, moet voorzien zijn van een rood-wit gestreept markeringsbord van ten minste 42x42 centimer."

Als je dan zo'n bord aan de voorkant van die planken hangt zie je toch niets? :? Dan hangt ie toch voor je neus?
Misschien moet je eerst even een recenter theorieboek erbij pakken.
Bij mij staat er namelijk onder andere:

- De lange lading mag aan de voorzijde van personenauto's niet meer dan 1 meter voor het voertuig uitsteken

En verderop over dat markeringsbord:

- Lading die méér dan 1 m voor of achter het voertuig uitsteekt moet voorzien zijn van markeringsborden. Daar er voor personenauto's geldt dat de lading niet meer dan 1m mag uitsteken is deze regel niet van toepassing.
De regel geldt echter wel als er met een personenauto een aanhangwagen wordt voortbewogen, waarbij de lading aan de achterzijde van de aanhangwagen wel meer dan 1 m uitsteekt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:20:06 #239
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138522416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst even een recenter theorieboek erbij pakken.
Bij mij staat er namelijk onder andere:

- De lange lading mag aan de voorzijde van personenauto's niet meer dan 1 meter voor het voertuig uitsteken

En verderop over dat markeringsbord:

- Lading die méér dan 1 m voor of achter het voertuig uitsteekt moet voorzien zijn van markeringsborden. Daar er voor personenauto's geldt dat de lading niet meer dan 1m mag uitsteken is deze regel niet van toepassing.
De regel geldt echter wel als er met een personenauto een aanhangwagen wordt voortbewogen, waarbij de lading aan de achterzijde van de aanhangwagen wel meer dan 1 m uitsteekt.
Oké, bedankt!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:08:10 #240
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_138524592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef replay11nl het volgende:
Joepie, 3 maal is scheepsrecht! Heb m'n theorie gehaald :) Was even bang dat ik Braddie Nr.2 zou worden
Gefeliciteerd! :Y
  User die het meest klaagt 2022 zondag 6 april 2014 @ 23:07:35 #241
414785 sirdanilot
pi_138594457
Over die lading: is het legaal om met een busje te rijden met lading erin, die zo groot is dat de achterdeuren van het busje half open moeten? Dat deden we namelijk laatst; een kast was te groot en stak aan de achterkant uit. We hebben de deuren maar dichtgebonden met een touwtje en reden zo rond met half-open deuren.

Geen markeringsbord of zo gebruikt (geen idee waar je zo'n ding koopt ook).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:19:20 #242
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138640479
Op naar Alkmaar! Theorie-examen maken :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 8 april 2014 @ 09:43:00 #243
414785 sirdanilot
pi_138640985
Rij-instructeur komt niet opdagen... Maar ik herinner me niet of ik nu juist nú rijles had, of nu volgende week :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:40:36 #244
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138645988
19/25
39/40

Hoppakee!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138648563
Wanneer gaat braddie weer op trouwens?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:51:29 #246
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138648597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef delano.888 het volgende:
Wanneer gaat braddie weer op trouwens?
27 April toch?
Irene is bae <3
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:16:15 #247
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138649558
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef sirdanilot het volgende:
Over die lading: is het legaal om met een busje te rijden met lading erin, die zo groot is dat de achterdeuren van het busje half open moeten? Dat deden we namelijk laatst; een kast was te groot en stak aan de achterkant uit. We hebben de deuren maar dichtgebonden met een touwtje en reden zo rond met half-open deuren.

Geen markeringsbord of zo gebruikt (geen idee waar je zo'n ding koopt ook).
Volgens mij mag dat als het goed vast zit en het kenteken goed leesbaar is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:43 schreef sirdanilot het volgende:
Rij-instructeur komt niet opdagen... Maar ik herinner me niet of ik nu juist nú rijles had, of nu volgende week :')
Heb ik ook een keer gehad toen ik het verplaatst had naar een dag eerder, hij had het niet opgeschreven maar had 2 uur daarna nog tijd. Vond ik ook goed :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:39:48 #248
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_138650493
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
19/25
39/40

Hoppakee!
Na-aper. :P
Gefeliciteerd! :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:47:25 #249
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138650734
Net rijbewijs gehaald!
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:59:10 #250
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138651162
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:47 schreef Nystiq het volgende:
Net rijbewijs gehaald!
*O* *O* *O* *O*
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:32:36 #251
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138654835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Na-aper. :P
Gefeliciteerd! :D
Die post had ik toevallig gister nog gelezen :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 9 april 2014 @ 11:22:58 #252
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138684071
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik denk ook zoiets. ANWB boek doorgelezen voor de regels, en toen oefenexamens online gaan doen. Er zat ook een CDrom bij dat ANWB-boek, maar die zou ik persoonlijk niemand aanraden.
Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_138684636
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?
Ik vond zelf die van Verjo wel goed. Die van Vekabest had niet echt een goede structuur, maar bevatte hier en daar wel wat dingen die ik nog niet wist.
  woensdag 9 april 2014 @ 12:15:02 #254
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138685598
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?
Ik heb die van Vekabest omdat ik die van iemand kon lenen. 39 van de 40 vragen goed met een verouderd boek (begin 2012) :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 9 april 2014 @ 23:33:48 #255
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138712885
Ik heb vandaag een spoedaanvraag gedaan en ze zei dat mijn rijbewijs vrijdag na 11.00uur klaar zou liggen. Zou het kunnen zijn dat het morgen al klaar ligt?
pi_138712908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb vandaag een spoedaanvraag gedaan en ze zei dat mijn rijbewijs vrijdag na 11.00uur klaar zou liggen. Zou het kunnen zijn dat het morgen al klaar ligt?
Ja
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 9 april 2014 @ 23:35:44 #257
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138712965
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja
Nice, dan ga ik morgenmiddag even langs :)
  donderdag 10 april 2014 @ 08:22:54 #258
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138716821
Zal ik bellen om te vragen? Of is het beter om langs te gaan.
pi_138717826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:22 schreef Nystiq het volgende:
Zal ik bellen om te vragen? Of is het beter om langs te gaan.
Ik zou langs gaan. Bellen zeggen ze waarschijnlijk dat ze hem niet hebben omdat ze geen zin hebben om te zoeken. Maar als je voor hun neus staat moeten ze wel kijken of hij er al ligt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 10 april 2014 @ 10:08:02 #260
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138718578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik zou langs gaan. Bellen zeggen ze waarschijnlijk dat ze hem niet hebben omdat ze geen zin hebben om te zoeken. Maar als je voor hun neus staat moeten ze wel kijken of hij er al ligt.
Is goed thnx. Ik ga nu ff slapen, had nachtdienst.
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 11:31:37 #261
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138720751
Jaaaaa m'n vriendinnetje heeft zojuist ook dr theorie in 1X gehaald. Netjes, ik ben trots :D
  donderdag 10 april 2014 @ 17:02:27 #262
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138732249
Jammer, rijbewijs nog niet klaar. Dan maar morgen!
pi_138738218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
Jaaaaa m'n vriendinnetje heeft zojuist ook dr theorie in 1X gehaald. Netjes, ik ben trots :D
Netjes netjes!
pi_138738860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Netjes netjes!
Haal jij 'm ook maar es!
Wanneer is je volgende poging?
  donderdag 10 april 2014 @ 20:21:36 #265
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138739031
Ik moet ook wachten tot volgende week woensdag om mijn rijbewijs op te halen ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138739600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Haal jij 'm ook maar es!
Wanneer is je volgende poging?
28e April....
pi_138740459
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

28e April....
Ik noteer die datum en hang de vlaggen uit.
pi_138740554
Ik hang een model auto aan mijn vlaggenstok.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138740618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik hang een model auto aan mijn vlaggenstok.
_O-
pi_138740852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
Ben je weer terug Bradster ^O^
pi_138742787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik hang een model auto aan mijn vlaggenstok.
Dat heeft mijn moeder gedaan toen ik mijn rijbewijs had gehaald :'(
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:08:58 #272
123170 alors
zlata1234
pi_138755785
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:13 #273
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138755949
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
praktijkexamen? hoeveelste keer was dit dan?

shit man, balen :(
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:04:00 #274
123170 alors
zlata1234
pi_138759106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

praktijkexamen? hoeveelste keer was dit dan?

shit man, balen :(
tweede keer
know'm sayin?
×
word? word.
pi_138761144
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
-O-
Klote :{
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:12:37 #276
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138769049
Ik heb mijn rijbewijs nu fysiek binnen. *O* *O*
pi_138769669
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
Wat een vage, irritante reden
pi_138769752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:12 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs nu fysiek binnen. *O* *O*
Wat doe je hier nog? Hup! De auto in! :)
pi_138770536
Morgen heeft een vriend van mij zijn eerste rijles, of naja.. "Intake" bij de rijschool waar ik ook zit, hij zegt zelf dat hij het allemaal wel snel onder de knie gaat krijgen, ik mag met hem meerijden, ben erg benieuwd :D
  vrijdag 11 april 2014 @ 18:12:29 #280
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138770644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat doe je hier nog? Hup! De auto in! :)
Pff, kon dat maar. Ik moet werken van vrijdag t/m zondag van 15:00 - 23:00. :(
pi_138771178
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
Hoe de f*ck kan die examinator nou beoordelen of je "Niet bewust genoeg kijkt" ?!
  vrijdag 11 april 2014 @ 18:39:48 #282
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138771381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe de f*ck kan die examinator nou beoordelen of je "Niet bewust genoeg kijkt" ?!
Ze willen echt dat je met je hoofd beweegt.
pi_138771392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Ze willen echt dat je met je hoofd beweegt.
Ja, dat snap ik wel... Je moet ook wel laten "zien" dat je kijkt, dat word mij al geleerd bij mijn rijlessen, spiegels een tikkeltje hoger afstellen zodat je ook daadwerkelijk met je hoofd moet draaien :)
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 19:20:35 #284
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138772710
Ik kan me niet eens herinneren of ik echt opzichtig heb laten zien dat ik keek tijdens mijn examen... Ben daar tijdens het rijden iig niet "bewust" mee bezig gewwest.
Sterker nog, het was zonnig dus ik heb halverwege 't examen mijn zonnebril opgezet. Ook gewoon al rijdend haha, even handjes los van het stuur om zonnebril op te zetten hoppakee :P
pi_138772935
Ik zal wel heel autistisch overkomen nu ofzo, maar sinds mijn lessen heb ik altijd goed schouderchecks gedaan, doe het nog altijd. Niet zo overdreven als tijdens het examen, maar kijk altijd naast me voor ik van baan wissel, zelfs bij een uitvoegstrook (kan een motor langs komen oid). Ben eigenlijk wel blij dat ik dat automatisch doe, is toch wel het veiligst.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:47:43 #286
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138776184
De schokdempers van mijn vader's auto doen het niet meer goed. Waar moet ik rekening meehouden als ik aan het rijden ben?
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 20:55:07 #287
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138776501
Ehh, wat dacht je van niet heel hard rijden over hobbelige wegen? ;)
  zaterdag 12 april 2014 @ 01:06:03 #288
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_138786868
Nu: rijlessen (deels) in Roemenië, gecombineerd met een vakantie.
Vind het een erg creatief concept.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_138787024
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal wel heel autistisch overkomen nu ofzo, maar sinds mijn lessen heb ik altijd goed schouderchecks gedaan, doe het nog altijd. Niet zo overdreven als tijdens het examen, maar kijk altijd naast me voor ik van baan wissel, zelfs bij een uitvoegstrook (kan een motor langs komen oid). Ben eigenlijk wel blij dat ik dat automatisch doe, is toch wel het veiligst.
Ach, ik kijk steeds constant over m`n schouders als ik fiets :')
  zaterdag 12 april 2014 @ 01:14:12 #290
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138787048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ach, ik kijk steeds constant over m`n schouders als ik fiets :')
...en dan fiets je tegen 'n boom aan?
Hallon!
pi_138787055
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...en dan fiets je tegen 'n boom aan?
Nee dat niet eens :')
  zaterdag 12 april 2014 @ 02:54:09 #292
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_138788280
Vandaag voor het eerst alleen gereden. Was fucking chill!!!
pi_138795152
Dus, een vriend van me had rijles, viel me echt hartstikke mee hoe die gast al reed ;O Intake rijles weliswaar, maar toch.
Sturen ging al aardig, overzicht had ie al, overpakken *dus het sturen* ging hartstikke goed.

Wel een paar keer bijna in een paar auto`s gezeten, en een paar keer op de verkeerde weghelft, én hij bleef veelte lang op het gas hangen in bochten waardoor hij met ingetrapte koppeling (Door de instructeur, hij mocht zelf alleen sturen en gas geven en remmen) al gauw de 4000-5000 toeren aan tikte..

Achteraf zei de instructeur.
quote:
Compact opleiding lijkt mij het beste, alleen wat ik van je zie in deze intake ga jij met 25 lessen de TTT niet halen, dus dat worden extra lessen erbij, jouw grove motoriek is niet super dus jij krijgt vooral met bochten heel veel moeite, en je gas gaat nog lastig worden, je bent heel agressief met het pedaal, voor de zomer heb jij je rijbewijs in ieder geval niet
Hij vond het wel een bijzondere ervaring zo`n eerste keer autorijden en hij blijft ook lessen _O_
pi_138795410
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
Dus, een vriend van me had rijles, viel me echt hartstikke mee hoe die gast al reed ;O Intake rijles weliswaar, maar toch.
Sturen ging al aardig, overzicht had ie al, overpakken *dus het sturen* ging hartstikke goed.

Wel een paar keer bijna in een paar auto`s gezeten, en een paar keer op de verkeerde weghelft, én hij bleef veelte lang op het gas hangen in bochten waardoor hij met ingetrapte koppeling (Door de instructeur, hij mocht zelf alleen sturen en gas geven en remmen) al gauw de 4000-5000 toeren aan tikte..

Achteraf zei de instructeur.

[..]

Hij vond het wel een bijzondere ervaring zo`n eerste keer autorijden en hij blijft ook lessen _O_
Vind je dat nou niet kut dan, dat hij straks eerder zijn rijbewijs heeft dan jij?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138795432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Vind je dat nou niet kut dan, dat hij straks eerder zijn rijbewijs heeft dan jij?
Mijn instructeur melde mij dat als ik deze keer mijn theorie haal dat ik eind Mei aan mijn praktijkexamen kan, dus dat gaat niet op.
Ik laat hem wel een keer bij mij in de auto oefenen op een afgelegen terrein als ik zelf mijn pasje heb :D
pi_138795557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mijn instructeur melde mij dat als ik deze keer mijn theorie haal dat ik eind Mei aan mijn praktijkexamen kan, dus dat gaat niet op.
Ik laat hem wel een keer bij mij in de auto oefenen op een afgelegen terrein als ik zelf mijn pasje heb :D
Je instructeur die heeft wel meer gemeld wat niet uit kwam hè ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138795579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je instructeur die heeft wel meer gemeld wat niet uit kwam hè ;)
Ja klopt, en dat kwam allemaal doordat ik mijn theorie niet haalde, dus niet door mijn instructeur, maar door mijzelf ;)

Als ik deze keer mijn theorie wel haal rij ik eind Mei af, heel simpel, daar is volgens mijn instructeur geen discussie meer over mogelijk, ik ga dan eerst een TTT doen begin mei, en dan met een kleine 2 weken tussen pauze (Of naja... in 2 weken nog even snel 10 les uur rijden) gewoon lekker afrijden en slagne.

Maar dan moet het natuurlijk wel zo zijn dat ik mijn theorie haal.
pi_138795590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mijn instructeur melde mij dat als ik deze keer mijn theorie haal dat ik eind Mei aan mijn praktijkexamen kan, dus dat gaat niet op.
Ik laat hem wel een keer bij mij in de auto oefenen op een afgelegen terrein als ik zelf mijn pasje heb :D
Wanneer heb je je theorie-examen? Tegen het einde van de maand toch ergens?
pi_138795606
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:40 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wanneer heb je je theorie-examen? Tegen het einde van de maand toch ergens?
28e April
pi_138795615
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

28e April
^O^
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 12 april 2014 @ 15:40:51 #301
414785 sirdanilot
pi_138796585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja klopt, en dat kwam allemaal doordat ik mijn theorie niet haalde, dus niet door mijn instructeur, maar door mijzelf ;)

Als ik deze keer mijn theorie wel haal rij ik eind Mei af, heel simpel, daar is volgens mijn instructeur geen discussie meer over mogelijk, ik ga dan eerst een TTT doen begin mei, en dan met een kleine 2 weken tussen pauze (Of naja... in 2 weken nog even snel 10 les uur rijden) gewoon lekker afrijden en slagne.

Maar dan moet het natuurlijk wel zo zijn dat ik mijn theorie haal.
Sorry hoor, maar in jouw geval zou ik echt die TTT overslaan. Je bent al zo lang bezig, en met het rijden zelf lijk je weinig moeite te hebben (enzij je je vaardigheid schromelijk overdrijft in dit topic natuurlijk). Een extra examen, mocht je zakken, kost nauwelijks meer dan een TTT.

De TTT is meer voor mensen die gewoon echt moeite hebben met het rijden an sich.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')