abonnement Unibet Coolblue
pi_399378
Geintje


Of toch niet:

quote:
Kim twijfelt over vertrek

Kim heeft een gesprek in de dagboekkamer gehad. Ze komt er opgelucht uit. Vanaf maandag voelt zij zich niet meer gelukkig in het Big Brother-huis. Ze vertelt als eerste haar verhaal aan Bianca: "Ik heb maandag al tegen Georgie verteld dat ik het huis uit wil."

Zonder dat de bewoners het door hebben, twijfelt Kim de laatste dagen of ze nog wel in het Big Brother-huis moet blijven. Uiteindelijk moet een gesprek in de dagboekkamer uitkomst bieden. Ze krijgt het advies om zelf leuke dingen te ondernemen. "Meer met mijn zakgeld doen bijvoorbeeld", vertelt Kim tegen Bianca als ze de dagboekkamer uitkomt.

"Gisteren had ik het echt gehad. Je gaat eten en weer slapen. Meer doe ik niet in dit huis. Toen dacht ik echt: ik ga naar huis", verklaart Kim. Bianca schrikt van dit verhaal. Dit had zij helemaal niet verwacht. Kim gaat verder: "In principe had ik het gewoon gehad en wilde ik naar huis. Het was niet dat ik verdrietig was, maar ik had geen zin meer."

Kim is na het gesprek in de dagboekkamer weer vol goede moed. Van haar zakgeld wil ze leuke en goedkope dingen kopen om zich mee te vermaken. "Dus nu moeten wij dingen gaan verzinnen", zegt ze tegen Bianca. "Want ik weet dat Georgie hetzelfde voelde als ik. En Hieke had het er ook al over." Bianca: "Dat gevoel had ik ook wel, maar ik vermaak me hier wel. Maar we zijn hier als een team en moeten elkaar helpen." Kim: "Precies, je moet een doel hebben hier."

R.v.Z.



bron: BB.nl

Wat denken jullie gaat ze weg?

muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 18:00:34 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_399449
Op de streams van vandaag herken ik bovenstaand verhaal wel, maar daar blijkt ook dat ze voorlopig blijft !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_399589
Kim weg. Yes Yes Yes !!!

Saai, stomvervelend, watje, meeluller, giechelkut en ook nog frigide!
Weg ermee! Moven die hap, hoe eerder hoe beter!

Kim heeft het zwaar. Zij ziet sterretjes op de home-trainer en ligt
uitgeput op de grond na haar inspanningen met het roei-apparaat.
Kim zegt dat ze niet over haar grens heen wil. "Als ik het niet red,
dan red ik het niet." Georgie sleept haar door de moeilijke
momenten heen.

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:09:26 #4
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_399655
Van mij mag Kim gaan & laat haar dan gelijk die iritante popie jopie van 'n Georgie meenemen.
Ze is nog echt 'n kind & heeft totaal geen diepgang & ze lacht continu om de flauwe grappe... ehhh... da's eigenlijk 'n te groot woord! -kreten bedoelde ik dus-, van Georgie Gelukkig heeft ze geen iritant lachje, anders was ze helemaal niet te harden!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_399801
Ik denk dat Kim haar Barbie mist. Helaas is ze nog niet vertrokken. Ik blijf hopen.
Ed is ok.
pi_399823
Kim blijft
pi_399868
GO GIRL!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_399878
Erg teleurstellend dat Kim zich blijkbaar zo thuisvoelt in de rol van Georgie's kleutervrouwtje. Moet nog met hem overleggen of er een pleistertje op haar vingertje moet. Ik was in de loop van de eerste 2 weken toch meer van haar gaan verwachten.
Nu kan ze het alleen nog maar goed maken door eens flink met Robin te gaan zitten vozen
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_399912

Scenario:

Kim vertrekt.
Sjimmie kan dan niet achter blijven, gaat ook weg.
Fewdie is dan alleen en vertrekt ook.
Annet kan dat span niet missen en gaat mee.
BIanker voelt iets voor Annet en pakt haar koffer, Hieke (enigzins bang voor Robin) gaat ook weg.
Robin overleeft dat niet en sterft aan een hartaanval.
Waarop Dezeure meegaat voor de uitvaart.
Ed, de oude lul kan niet tegen het geleuter van Koos en sluipt midden in de nacht stiekum weg.

DUS:

KOOS ROELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


pi_399937
Hahahahaha! Was het maar waar!

In ieder geval heb ik net in de streamverslagen gezet: Kim gaat niet weg. Ze doet het niet.

Jammer he?

pi_400002
oooh, die Kim gaat echt wel. Let maar eens op.
Als het eenmaal gaat spoken in da head is er in no time geen houwen meer aan. Wordt alleen maar erger. En je moet wel van heeeeeel goede huize komen om je in zeer korte tijd positief te kunnen focussen.
En dat kan ZIJ dus al helemaaaaaal niet!!
Voor zondag is Kimmie weg. ABSOLUUT

Psycho T. has spoken

pi_400023
Ja de kans is errug groot dat ze gaat..En laat haar maar gaan ze voegt niets toe aan BB.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_400812
quote:

"Als het eenmaal gaat spoken in da head is er in no time geen houwen meer aan."

Ik denk dat jij Kim overschat.

"Voor zondag is Kimmie weg. ABSOLUUT"

Dat zou erg prettig zijn.

Ed is ok.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 15:58:14 #14
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_401131
Tss, stelletje zeikerds zijn jullie allemaal zeg! Kimmetje moet blijven!
And she will! And win!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_401412
quote:
Op 17 oktober 2000 21:59 schreef SUIRAD het volgende:

Scenario:

Kim vertrekt.
Sjimmie kan dan niet achter blijven, gaat ook weg.
Fewdie is dan alleen en vertrekt ook.
Annet kan dat span niet missen en gaat mee.
BIanker voelt iets voor Annet en pakt haar koffer, Hieke (enigzins bang voor Robin) gaat ook weg.
Robin overleeft dat niet en sterft aan een hartaanval.
Waarop Dezeure meegaat voor de uitvaart.
Ed, de oude lul kan niet tegen het geleuter van Koos en sluipt midden in de nacht stiekum weg.

DUS:

KOOS ROELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Heel mooi scenario!! Enne...Kim gaat denk ik echt!! Enne.. de rest van jouw voorspelling gaat ook kloppen denk ik...alleen blijkt dat Robin z'n hartaanval gefaked heeft en hij komt net weer onder de levenden op de dag dat Dezeure iets is overkomen, nadat ze het oerwoud in Brazilië is ingelopen..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_401564
quote:
Op 18 oktober 2000 16:50 schreef fashionably_late het volgende:
Heel mooi scenario!! Enne...Kim gaat denk ik echt!! Enne.. de rest van jouw voorspelling gaat ook kloppen denk ik...alleen blijkt dat Robin z'n hartaanval gefaked heeft en hij komt net weer onder de levenden op de dag dat Dezeure iets is overkomen, nadat ze het oerwoud in Brazilië is ingelopen..
Sjessusss dan hebben ze dus echt geluisterd naar Ed....Brasil..
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 18 oktober 2000 @ 21:51:22 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_401957
quote:
Op 17 oktober 2000 19:40 schreef trevanian het volgende:
Saai, stomvervelend, watje, meeluller, giechelkut en ook nog frigide!
Sjonge jonge, wat een scherpe analyse.
Maar we vroegen je niet of je iets over jezelf wilde vertellen. Dit topic gaat over Kim !


edit - tiepfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 18-10-2000 21:54]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 19 oktober 2000 @ 09:30:22 #18
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_402506
Het is in feite al te laat voor Kimmetje...
Ze heeft tegen de rest van de bewoners gezegd dat ze weg wilde. Kortom die hebben een reden om haar te nomineren...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 19 oktober 2000 @ 17:00:26 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_403326
Ze gaat winnen, let maar op
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_403337
quote:
Op 17 oktober 2000 19:40 schreef trevanian het volgende:
Kim weg. Yes Yes Yes !!!

Saai, stomvervelend, watje, meeluller, giechelkut en ook nog frigide!
Weg ermee! Moven die hap, hoe eerder hoe beter!


Goh, wat positief ben jij!
uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')