abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 maart 2014 @ 19:10:31 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137589933
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Tja ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen magiër wellicht?

[..]

Verdomme sorry hoor maar die laatste bevalt me niet. Kan je verklappen dat er nog een te vinden is in Sen's fortress want die heb ik gevonden. Eentje voor tovenaren.
Mhh vind ze beide wel tof! Ook waar ze vandaan komen is bij beide tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:11:44 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137589984
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Sommige monsters zijn moeilijker dan sommige eindbazen lijkt het wel. Waar bijvoorbeeld de Capra Demon en de Gaping Dragon vrij simpel waren, zo kut vind ik bijvoorbeeld die grote ridders die tussen de boomstronken rondlopen in Darkroot Garden. Ik hoopte nog dat ze als ze eenmaal dood waren niet meer respawnden, maar helaas :'(

Maar goed, ik heb alle loot gevonden en die Crest of Astorias, zodat ik weer wat souls kan farmen om te levelen/upgraden en daarna is de eindbaas van Darkroot Garden aan de beurt.
Daarna maar eens kijken in de Darkroot Basin.
En dan weer verder in de Depths.

Overigens is er echt overal in de game die donkere, trieste, hopeloze 'alles is verloren' sfeer _O_ _O_
Die sfeer proef je gewoon. Geweldig :Y
Heb jij wel iets van magic ofniet? Ik krijg die grote logge neer met 1 Heavy Soul arrow en die kosten veel cast time maar bij die heb je tijd zat.

Sfeer is idd geniaal! Eigenlijk soort van Horror Fantasy en dat is wel wreed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:12:05 #128
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137590000
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Sommige monsters zijn moeilijker dan sommige eindbazen lijkt het wel. Waar bijvoorbeeld de Capra Demon en de Gaping Dragon vrij simpel waren, zo kut vind ik bijvoorbeeld die grote ridders die tussen de boomstronken rondlopen in Darkroot Garden. Ik hoopte nog dat ze als ze eenmaal dood waren niet meer respawnden, maar helaas :'(

Maar goed, ik heb alle loot gevonden en die Crest of Astorias, zodat ik weer wat souls kan farmen om te levelen/upgraden en daarna is de eindbaas van Darkroot Garden aan de beurt.
Daarna maar eens kijken in de Darkroot Basin.
En dan weer verder in de Depths.

Overigens is er echt overal in de game die donkere, trieste, hopeloze 'alles is verloren' sfeer _O_ _O_
Die sfeer proef je gewoon. Geweldig :Y
Helaas voel ik deze sfeer niet of maar 10% van de sfeer. Wat ik erg jammer ben gaan vinden. Ik haat dat aan mezelf. Maar je hebt gelijk de sfeer is het allermooiste van het spel. En je bedoelt die stenen krijgers? Die giganten die uit hun slaap ontwaken? Gewoon achter ze blijven.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mhh vind ze beide wel tof! Ook waar ze vandaan komen is bij beide tof!
Blighttown? :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb jij wel iets van magic ofniet? Ik krijg die grote logge neer met 1 Heavy Soul arrow en die kosten veel cast time maar bij die heb je tijd zat.

Sfeer is idd geniaal! Eigenlijk soort van Horror Fantasy en dat is wel wreed!
De enige emotie die ik bij het spel heb gehad tot nu toe is frustratie bij jou is dat anders?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:16:56 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137590204
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:12 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Helaas voel ik deze sfeer niet of maar 10% van de sfeer. Wat ik erg jammer ben gaan vinden. Ik haat dat aan mezelf. Maar je hebt gelijk de sfeer is het allermooiste van het spel. En je bedoelt die stenen krijgers? Die giganten die uit hun slaap ontwaken? Gewoon achter ze blijven.

[..]

Blighttown? :P

[..]

De enige emotie die ik bij het spel heb gehad tot nu toe is frustratie bij jou is dat anders?
Nee bedoel het verhaal achter die sets, van wie ze waren enzo :P

Nee spel en de sfeer zijn geniaal! Maar jij wil ook iets te snel denk ik? Ik loop ook rustig rond om te kijken er nog dingen te vinden zijn en check ook al die item descriptions voor het achtergrond verhaal.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:18:51 #130
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137590281
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee bedoel het verhaal achter die sets, van wie ze waren enzo :P

Nee spel en de sfeer zijn geniaal! Maar jij wil ook iets te snel denk ik? Ik loop ook rustig rond om te kijken er nog dingen te vinden zijn en check ook al die item descriptions voor het achtergrond verhaal.
Hmm ik heb een psychische stoornis. Mijn emoties zijn misschien 10-20% van wat normalen mensen meemaken. Wellicht dat ik daarom ook zo snel beweeg, ik wil het verhaal zien eindigen. De sfeer of de momenten van begin naar verhaal zijn erg weinig. Het enige dat me aansprak was de crestfallen warrior maar die heeft zicht verplaatst.

Wel jammer eigenlijk had ik dark souls in 2011 gespeeld was mijn stoornis nog niet zo erg.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137590311
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb jij wel iets van magic ofniet? Ik krijg die grote logge neer met 1 Heavy Soul arrow en die kosten veel cast time maar bij die heb je tijd zat.

Sfeer is idd geniaal! Eigenlijk soort van Horror Fantasy en dat is wel wreed!
Ben pyromancer. Heb wel een Magic Weapon gekocht, voor het righthanded weapon, maar het blijkt dat geen van mijn wapens daar (nu nog?) voor geschikt is. Als ik weer in Firelink Shrine ben zal ik wat Soul Arrows kopen.
Ik probeer het straks nog maar eens en anders ren ik wel naar boven (naar die vlinder) zonder ze te verslaan. Ben talloze malen dood gegaan door die #@%$*&
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:21:04 #132
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137590371
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben pyromancer. Heb wel een Magic Weapon gekocht, voor het righthanded weapon, maar het blijkt dat geen van mijn wapens daar (nu nog?) voor geschikt is. Als ik weer in Firelink Shrine ben zal ik wat Soul Arrows kopen.
Ik probeer het straks nog maar eens en anders ren ik wel naar boven (naar die vlinder) zonder ze te verslaan. Ben talloze malen dood gegaan door die #@%$*&
In human form kun je een heks summonen daar, die killed hem ongeveer in haar eentje. En voor soul arrows heb je een wand nodig, sorceror catalyst noemen ze het geloof ik? Te koop voor 500 zielen bij de blacksmith als je in firelink shrine naar beneden bij de ruins gaat. Rickert heet die geloof ik. Maar hij is ook te vinden. Zo'n wand.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:24:16 #133
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137590497
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben pyromancer. Heb wel een Magic Weapon gekocht, voor het righthanded weapon, maar het blijkt dat geen van mijn wapens daar (nu nog?) voor geschikt is. Als ik weer in Firelink Shrine ben zal ik wat Soul Arrows kopen.
Ik probeer het straks nog maar eens en anders ren ik wel naar boven (naar die vlinder) zonder ze te verslaan. Ben talloze malen dood gegaan door die #@%$*&
Soul arrows zijn handig! Maar misschien voor de great Soul Arrows gaan die zijn sterker maar heb je minder, en je hebt ook HEAVY souls arrows die zijn krachtig maar duren lang om af te vuren.

Later krijg je ook spells die je kunt casten en die energy dingen blijven bij je tot dat er een vijanden komt en dan vliegen ze daar heen die lijkt me wel tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_137590535
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

In human form kun je een heks summonen daar, die killed hem ongeveer in haar eentje. En voor soul arrows heb je een wand nodig, sorceror catalyst noemen ze het geloof ik? Te koop voor 500 zielen bij de blacksmith als je in firelink shrine naar beneden bij de ruins gaat. Rickert heet die geloof ik. Maar hij is ook te vinden. Zo'n wand.
Die wand heb ik. Als ik het me goed herinner gekregen van die Griggs van Vinheim, zo'n sorcerer die ik bevrijd heb uit Lower Undead Burg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:25:52 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137590563
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hmm ik heb een psychische stoornis. Mijn emoties zijn misschien 10-20% van wat normalen mensen meemaken. Wellicht dat ik daarom ook zo snel beweeg, ik wil het verhaal zien eindigen. De sfeer of de momenten van begin naar verhaal zijn erg weinig. Het enige dat me aansprak was de crestfallen warrior maar die heeft zicht verplaatst.

Wel jammer eigenlijk had ik dark souls in 2011 gespeeld was mijn stoornis nog niet zo erg.
Ben je hem al weer tegen gekomen?

En jammer jong! De sfeer bevalt me echt goed die houd me deels aan het spelen naast de toffe manier van progressie die je maakt.

Maar het loont wel om later nog een rustig door voorgaande delen te lopen omdat idd sommige zich verplaats hebben of er zijn andere dingen gebeurd.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:26:03 #136
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137590570
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die wand heb ik. Als ik het me goed herinner gekregen van die Griggs van Vinheim, zo'n sorcerer die ik bevrijd heb uit Lower Undead Burg.
Aah ja dan kan je die gebruiekn...

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben je hem al weer tegen gekomen?

En jammer jong! De sfeer bevalt me echt goed die houd me deels aan het spelen naast de toffe manier van progressie die je maakt.

Maar het loont wel om later nog een rustig door voorgaande delen te lopen omdat idd sommige zich verplaats hebben of er zijn andere dingen gebeurd.
Ik hoop dat ik hem tegenkom. Hij intrigeerde mij. En verder ja jammer, maar goed ik overleef het wel. Ben allang blij dat dit spel me een beetje bezig houdt. Andere spelen koop ik om nooit te spelen of speel ze maar een minuut of 20 :')
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137590695
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Soul arrows zijn handig! Maar misschien voor de great Soul Arrows gaan die zijn sterker maar heb je minder, en je hebt ook HEAVY souls arrows die zijn krachtig maar duren lang om af te vuren.

Later krijg je ook spells die je kunt casten en die energy dingen blijven bij je tot dat er een vijanden komt en dan vliegen ze daar heen die lijkt me wel tof!
In rpg's speel ik meestal ook een melée/mage character. Ik vind de combinatie van zwaarden en magie dé combo in dit soort spellen. Alleen ligt bij mij de nadruk meer op melée. Zeg maar 70/30.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:29:34 #138
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137590721
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In rpg's speel ik meestal ook een melée/mage character. Ik vind de combinatie van zwaarden en magie dé combo in dit soort spellen. Alleen ligt bij mij de nadruk meer op melée. Zeg maar 70/30.
Ik gebruik de vuurbal voor plekken waar mijn skills gewoon te slecht zijn, de boog is ook een trouwe dienaar.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:30:34 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137590771
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Aah ja dan kan je die gebruiekn...

[..]

Ik hoop dat ik hem tegenkom. Hij intrigeerde mij. En verder ja jammer, maar goed ik overleef het wel. Ben allang blij dat dit spel me een beetje bezig houdt. Andere spelen koop ik om nooit te spelen of speel ze maar een minuut of 20 :')
Als de lore een beetje tof is heb je me altijd wel. Die verschillende landen en hoe en wat er allemaal is gebeurd en dat kom je op een toffe manier te weten door die items enzo. Die Balders knights enzo hoe die er komen en noem maar op!

Ga je deel 2 ook spelen denk je?

Die vuurbal is close ranged ofniet? Die soul dingen gaan mega ver dat is zo handig daarom is die cap er op ook wel goed.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:32:22 #140
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137590862
Faith krijg trouwens op het einde wel een brute magic ding!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:35:31 #141
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137591022
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als de lore een beetje tof is heb je me altijd wel. Die verschillende landen en hoe en wat er allemaal is gebeurd en dat kom je op een toffe manier te weten door die items enzo. Die Balders knights enzo hoe die er komen en noem maar op!

Ga je deel 2 ook spelen denk je?
Jawel deel twee ga ik ook spelen. En ik ben wel altijd een groot fan geweest van de Berserk series/manga waarop dark souls is gebaseerd. In die manga en serie zijn ook alleen maar hopeloze situaties.

Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:37:46 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137591139
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Jawel deel twee ga ik ook spelen. En ik ben wel altijd een groot fan geweest van de Berserk series/manga waarop dark souls is gebaseerd. In die manga en serie zijn ook alleen maar hopeloze situaties.

[ afbeelding ]
Ahja misschien na DS even checken!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_137591221
Fireball is idd voor dichtbij.

Ik zal op een gegeven moment denk ik toch maar flink wat souls gaan verzamelen om te levelen. Faith en Int staan bij mij nog steeds op 10. Strength op 17, maar die wil ik op 22 hebben voor het Black Knight Greatsword :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:39:25 #144
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137591226
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ahja misschien na DS even checken!
Het is een fantasy stuk waarin de serie eigenlijk een proloog is. De manga heeft ook dat stuk maar gaat door waar de serie stopt. En het is dan een vrij brute wereld waarin demonen het voor het zeggen hebben. Maar natuurlijk is er een held die ze gaat bevechten. Niet zonder slag of stoot natuurlijk.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:44:54 #145
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137591501
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ahja misschien na DS even checken!
De trailer bij 1 minuut 18-20 wordt er zelfs een bell tower geshowed die afgaat. :P
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:58:47 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137595331
Hydra verslagen! Daarna die ladder achter hem opgegaan en dan kom je weer in een nieuw stuk darkroot, en toen zag ik iets groots lopen en ben ik weer hem weer gepeerd omdat ik geen spells meer had!

Daar ga ik eerst nog wel terug en daarna pas naar Sen's Fortress en dat stuk van die crest in die deur laat ik voorlopig ook nog even.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 21:02:08 #147
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137595545
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Hydra verslagen! Daarna die ladder achter hem opgegaan en dan kom je weer in een nieuw stuk darkroot, en toen zag ik iets groots lopen en ben ik weer hem weer gepeerd omdat ik geen spells meer had!

Daar ga ik eerst nog wel terug en daarna pas naar Sen's Fortress en dat stuk van die crest in die deur laat ik voorlopig ook nog even.
Grappig dat je jezelf tegenspreekt. De crest en de ladder naar boven leiden naar hetzelfde. Weet ook niet of ik dit mag zeggen, maar ik doe het toch..

Voorbij de trap het water je kan verder lopen je moet wel je game afsluiten en opnieuw opstarten /save file herladen hoe men het wilt noemen. Mits je de dlc hebt is er een oranje crystallen golem. Als je die killed komt er een npc mevrouw waarmee je kan praten. Zij verkoopt jou spells.

Dacht dat ik het maar zeg.... Overigens wel uitkijken met dat crystallen ding killen want dat is zeg maar het geen waar zij in gevangen zit. En als je haar killed per ongeluk heb je pech en krijg je de spells niet. Volgens mij zijn de spells zelfs zonder dlc te krijgen voor een korte periode daarna zijn ze dlc only omdat zij verdwijnt of haar summon je kan haar summonen waar de hydra was. Geen human form nodig.

Dit heeft een vriend mij verteld. :) Die heeft dat spel al flink wat keren gespeeld.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:24:36 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137600490
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Grappig dat je jezelf tegenspreekt. De crest en de ladder naar boven leiden naar hetzelfde. Weet ook niet of ik dit mag zeggen, maar ik doe het toch..

Voorbij de trap het water je kan verder lopen je moet wel je game afsluiten en opnieuw opstarten /save file herladen hoe men het wilt noemen. Mits je de dlc hebt is er een oranje crystallen golem. Als je die killed komt er een npc mevrouw waarmee je kan praten. Zij verkoopt jou spells.

Dacht dat ik het maar zeg.... Overigens wel uitkijken met dat crystallen ding killen want dat is zeg maar het geen waar zij in gevangen zit. En als je haar killed per ongeluk heb je pech en krijg je de spells niet. Volgens mij zijn de spells zelfs zonder dlc te krijgen voor een korte periode daarna zijn ze dlc only omdat zij verdwijnt of haar summon je kan haar summonen waar de hydra was. Geen human form nodig.

Dit heeft een vriend mij verteld. :) Die heeft dat spel al flink wat keren gespeeld.
Grappig dat dat dat gebied is, maar heb de dlc niet helaas. Maar zag wel een aparte Golem maar weet niet hoe en wat, ff dat darkroot gebied verder verkennen. En dan toch een keer naar Sen's
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 maart 2014 @ 22:25:56 #149
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137600572
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Grappig dat dat dat gebied is, maar heb de dlc niet helaas. Maar zag wel een aparte Golem maar weet niet hoe en wat, ff dat darkroot gebied verder verkennen. En dan toch een keer naar Sen's
Ja dan is als je die spells wilt die je normaal in de dlc krijgt. Dan zou ik souls farmen en ze allemaal van die meid kopen die komt tot zicht als je die oranje golem killed. Maar wees voorzichtig met de laatste hit want spam je nog een soul arrow kill je haar. En je kan een gesture van haar leren. Maar ook die spells krijgen die men daarna alleen nog in de dlc krijgt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137611893
Het is bijna middag, de zon doet voorzichtige pogingen om door te breken (Praise the Sun!).

Een mooi moment om te sterven, en nog een keer, en nog een keer, en.....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')