abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 maart 2014 @ 13:16:44 #51
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_137579295
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef FedExpress het volgende:

[..]

In de laning phase moet je als mid speler (of dat dan le blanc is of een andere assasin) eerst de focus leggen op CS en vanaf level 6 gaan roamen waar mogelijk. Als je voor een kill in je eigen lane kan gaan moet je dat doen, zeker als je hulp kijgt van je jungler bijvoorbeeld. Als je daarna je lane blijft pushen kan je meer gaan roamen zonder veel CS te missen. Daarmee kan je dan je kills en assists halen zodat je fed raakt.

pl4kkie doelde volgens mij vooral over wat er daarna gebeurd: de teams gaan groupen. Dan is het zaak om objectives te gaan nemen. Als je dan dus achter staat is het heel lastig om een TF te starten en/of als team succesvol uit te komen. Daarom moet je TF voorkomen door hen bezig te houden en ondertussen objectives te pakken. Bijvoorbeeld door een Jax met trinity force erop uit te sturen. Die haalt turrets neer voordat de enemy "Jax is top omgwtfbbq" kan zeggen.

Maar dat is mijn bescheide Zilver 4 mening *O*
imo vind ik jax geen sterke splitpusher, zijn waveclear is echt ruk vergeleken met andere champions in de top lane
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:40:49 #52
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137580220
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef jagga het volgende:

[..]

imo vind ik jax geen sterke splitpusher, zijn waveclear is echt ruk vergeleken met andere champions in de top lane
Of je moet hydra's nemen. Maar dat vindt ik geen item voor jax
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137582459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Meh, in normals is fiora wel nais tbh.. Urgot kan ik niets mee, Nunu vind ik dom. Poppy nooit gespeeld (heb alle champs maar zie Nunu), en Soraka is een baas. :P

Zelf ik speel ik alleen nog maar Xerath mid/support, die man gaat me naar challenger tillen yu!
Goede tip xerath! al 3 potjes mee gewonnen. Wat een baas
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_137583618
Xerath support? Werkt het ook echt?

Het zijn wel echt leuke picks, die mensen lastig te counteren vinden. Ik doe nu nog weleens:

- Rammus top (werkt verbazend goed, als je een jungler hebt die graag kills wil Xin, Lee bijv). Ook je waveclear is heerlijk gewoon middenin gaan staan met je W aan.
- Poppy jungle; door je bluebuff kom je earlygame makkelijker door dan in lane

Xerath support zou daar leuk bijpassen :)
pi_137583978
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:44 schreef EroSensei het volgende:
Xerath support? Werkt het ook echt?

Het zijn wel echt leuke picks, die mensen lastig te counteren vinden. Ik doe nu nog weleens:

- Rammus top (werkt verbazend goed, als je een jungler hebt die graag kills wil Xin, Lee bijv). Ook je waveclear is heerlijk gewoon middenin gaan staan met je W aan.
- Poppy jungle; door je bluebuff kom je earlygame makkelijker door dan in lane

Xerath support zou daar leuk bijpassen :)
Ik vond xerath support lastiger. Mid is hij awesome. Stond tegen blitzcrank en dat was met een slechte adc niet te doen.
Kan ook liggen aan mijn angst/haat tegen blitz:)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_137586345
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef jagga het volgende:

[..]

imo vind ik jax geen sterke splitpusher, zijn waveclear is echt ruk vergeleken met andere champions in de top lane
Met een hydra gaat het snel, maar ook zonder vind ik het nog altijd best prima gaan. Door zijn passive heeft hij dan al snel een hoge AS + iedere 3e auto een empowered auto door de passive van je ult. Maar je hebt wel sowieso trinity nodig en het liefst nog een item ja.
~Si vis amari, ama~
  maandag 10 maart 2014 @ 17:49:39 #57
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_137587190
Ik heb net echt een epische play gemaakt met wukong.

Lvl 3, net men W gelvlt, Kha'Zix op top dacht me wel even te nuken, ik was 1/3e health, dus ik probeer hem in mn tower te baiten en ja hoor! Hij springt zo op me, dus ik decoy snel, hij krijgt 2 turret hits, en ik ben daarna met EQ+Ignite ingegaan en had de first blood.


Wukong for all :D
Tadumtiedum.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:25:10 #58
344797 CyberJesus
The final word.
pi_137588243
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:44 schreef EroSensei het volgende:
Xerath support? Werkt het ook echt?

Het zijn wel echt leuke picks, die mensen lastig te counteren vinden. Ik doe nu nog weleens:

- Rammus top (werkt verbazend goed, als je een jungler hebt die graag kills wil Xin, Lee bijv). Ook je waveclear is heerlijk gewoon middenin gaan staan met je W aan.
- Poppy jungle; door je bluebuff kom je earlygame makkelijker door dan in lane

Xerath support zou daar leuk bijpassen :)
Ik win meer games met Xerath supp dan in mid, speel het nu al een tijdje.
Je kan de tegenstander zo hard farm deny dat 't niet eens grappig meer is, Jinx 15cs @ 20min bijv.
Daarbij heeft hij een AoE slow, free mana refill, epische Q poke (die je weer kan bijvullen met je passive, vooral als je een enemy champ raakt, double refund :D )
Dan heb je nog een stun voor kills op te zetten of ganks te ontspannen en als kers op de taart zijn ult.

Oftewel, poke die motherfuckers down en ze recallen 9/10 keer toch onder de bot turret; kan je adc er niet meer bij pak jij een double kill, lukt het wel dan wacht je tot je adc turret agro krijgt en dan pak je de gene die het verste weg staat.
Vereist wel een beetje practice, maar ik ben zo blij dat ik het geprobeerd heb.

Let wel op als ze een Vi als jungler hebben, zij neukt Xerath echt kapot en mocht ze babysitten dan loose je je lane wel killer hard :P
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:27:17 #59
344797 CyberJesus
The final word.
pi_137588311
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:56 schreef SlevinX het volgende:

Ik vond xerath support lastiger. Mid is hij awesome. Stond tegen blitzcrank en dat was met een slechte adc niet te doen.
Kan ook liggen aan mijn angst/haat tegen blitz:)
Ligt inderdaad daar aan, Xerath is een botmonster! maar het is sowieso beter om eerst in mid echt 'the hang of him' te krijgen, en dan als sup gaan, eerste keer dat ik heb sup koos was doordat ik persee Xerath wou blijven spelen (8 game win streak) maar alleen sup was nog open, dus ja, yolo.

werkte verbazing wekkend goed :D
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:30:01 #60
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137588393
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:49 schreef Djurres het volgende:
Ik heb net echt een epische play gemaakt met wukong.

Lvl 3, net men W gelvlt, Kha'Zix op top dacht me wel even te nuken, ik was 1/3e health, dus ik probeer hem in mn tower te baiten en ja hoor! Hij springt zo op me, dus ik decoy snel, hij krijgt 2 turret hits, en ik ben daarna met EQ+Ignite ingegaan en had de first blood.


Wukong for all :D
Wukong is echt een bazen champ. Zijn kit speelt echt geweldig. Die jukes met je W E combo. Prachtig _O_

Gisteren onze wukong top lane tegen Darius. Die neukt hem hard. Zelfs nadat ik als jungler hem first blood had gegeven kon hij het niet winnen. 10 min later in een tf heeft die aap een penta kill te pakken :') _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:34:50 #61
344797 CyberJesus
The final word.
pi_137588547
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:30 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wukong is echt een bazen champ. Zijn kit speelt echt geweldig. Die jukes met je W E combo. Prachtig _O_

Gisteren onze wukong top lane tegen Darius. Die neukt hem hard. Zelfs nadat ik als jungler hem first blood had gegeven kon hij het niet winnen. 10 min later in een tf heeft die aap een penta kill te pakken :') _O-
Vind hem alleen late goed, mid en early feed ik er op los met die guy.... :')
Zal wel aan mij liggen
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_137590214
Denk probeer xarath weer eens op bot is hij al gekozen:( dan maar mijn favo top wukong!
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  maandag 10 maart 2014 @ 19:47:55 #63
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_137591658
Wukong komt weer helemaal terug, hijs echt een tijd lang niet gespeeld en nu ineens pickt iedereen hem weer!

FOTM
Tadumtiedum.
pi_137592965
Vaynezo broken :') na 19 min gewonnen met 11/1/1 en een quadra
Because you know i'm all about that ass
pi_137594736
morde en poppy zijn hidden op
pi_137595917
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef blow... het volgende:
Vaynezo broken :') na 19 min gewonnen met 11/1/1 en een quadra
fuck logic right
pi_137596682
Weer 1 om van mijn lijstje af te strepen.

Samen met Gripex gespeeld _O_

Maar hij was wel slecht :')
pi_137597572
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:49 schreef Djurres het volgende:
Ik heb net echt een epische play gemaakt met wukong.

Lvl 3, net men W gelvlt, Kha'Zix op top dacht me wel even te nuken, ik was 1/3e health, dus ik probeer hem in mn tower te baiten en ja hoor! Hij springt zo op me, dus ik decoy snel, hij krijgt 2 turret hits, en ik ben daarna met EQ+Ignite ingegaan en had de first blood.

Wukong for all :D
Als je het zo leest, is het lang niet zo speciaal :@
pi_137598846
WTF zonde van mijn tijd. Al een gaar potje pushen ze eindelijk, hoeven we nog een turret en gaan ze terug. Meneertje YI die het nogal carryde vond t leuk om de map rond te rennen. We hadden al 20 min kunnen winnen. Ik ging maar afk want dit had weinig zin en moest al 20 min geleden weg. Hebben we alsnog verloren..
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_137599236
Lb is best lastig. Mirror match is zwaar kut.
Because you know i'm all about that ass
pi_137601392
Garen/Jax/Renekton op mid spelen in zo grappig, die aapjes weten echt niet wat ze tegen mij kunnen doen haha. En als onze top ad/ap tank is ga ik gewoon lekker full dmg build. Van nature tanky met tig damage! :)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:14:55 #72
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_137605171
2-1 in m'n promo series naar gold nu! Stond 1-1 en was fucking slecht, maar werd hard gecarried huehue
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:15:51 #73
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137607496
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef SlevinX het volgende:
WTF zonde van mijn tijd. Al een gaar potje pushen ze eindelijk, hoeven we nog een turret en gaan ze terug. Meneertje YI die het nogal carryde vond t leuk om de map rond te rennen. We hadden al 20 min kunnen winnen. Ik ging maar afk want dit had weinig zin en moest al 20 min geleden weg. Hebben we alsnog verloren..
Waarom speel je een potje als je weet dat je weg moet?

Niet zo gek dat ie verloren hebt. Jij bent weggegaan
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137607529
Van die mensen die al in champs select komen met het idee snel een potje te doen :')
Because you know i'm all about that ass
pi_137607723
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Waarom speel je een potje als je weet dat je weg moet?

Niet zo gek dat ie verloren hebt. Jij bent weggegaan
Ik had ruim de tijd voor een potje maar als ze er doel bewust 20 min langer over doen. We stonden bij de inhibitor en halve team gaat terug naar base met full health om vervolgens leuk rond te rennen.
Natuurlijk ga ik weg als ze mijn tijd verspillen
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')