abonnement Unibet Coolblue
pi_137580206
Rene is inderdaad uit zijn doen lijkt het, vorige week maandag had hij het zowaar eens over de eagles..
hij die anti-eagles is.. al konden ze ook niet om rijsdijk heen..
wel leuk dat hugo(?) ff aangaf dat hij het alleen zei omdat het een speler betrof die afkomstig was van FC Dordrecht :P

Beniewd of ze het nog over de overwinning van eagles en het puntje van cambuur hebben..
zal wel weer afgedaan worden als dat de grotere club een off-day hadden.. :')
al moet ik wel eerlijk zijn dat twente niet heel best speelde inderdaad..
maar het wordt te gauw gegooid om het feit dat een 'top' club slecht was,
terwijl de underdog vaak gewoon een geweldige pot speelde..
pi_137580381
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:40 schreef Downstar het volgende:
Rene is inderdaad uit zijn doen lijkt het, vorige week maandag had hij het zowaar eens over de eagles..
hij die anti-eagles is.. al konden ze ook niet om rijsdijk heen..
wel leuk dat hugo(?) ff aangaf dat hij het alleen zei omdat het een speler betrof die afkomstig was van FC Dordrecht :P

Beniewd of ze het nog over de overwinning van eagles en het puntje van cambuur hebben..
zal wel weer afgedaan worden als dat de grotere club een off-day hadden.. :')
al moet ik wel eerlijk zijn dat twente niet heel best speelde inderdaad..
maar het wordt te gauw gegooid om het feit dat een 'top' club slecht was,
terwijl de underdog vaak gewoon een geweldige pot speelde..
Het hele seizoen is gewoon vrij matig, Rene slaat soms een beetje door, zoals bv. over Feyenoord, dat ze zonder Pelle degradatievoetbal zouden spelen enzo. Beetje chargeren is wel leuk, maar hij doet tegenwoordig weinig anders meer.

Tel daar het gebrek van beelden, het overmatige gepromoot van kut-muziek en boekjes, en matige gasten bij op, en het is gewoon een tegenvallend seizoen. Er komt net wat te vaak dezelfde langspeelplaat tevoorschijn met kritiek op van Gaal, ophemelen van Cruijff/de Boer, geklaag over hoe slecht de ED wel niet is, Cocu geen pursenality, juichen filmpje tussendoor etc. etc.

En ik kijk t nog graag hoor, maar je mag toch wel opmerken dat het minder is dan voorheen. Even voordat weer zo'n mr nobuddie hier weer komt roepen 'dan kijk je toch niet'. Mensen met pursenality en een mening durven gewoon te zeggen wat niet goed is. Niet van dat enge grachtengordel volk wat zegt 'dan kijk je toch niet', en verder gaat met nietszeggende meninkjes uitbraken.
pi_137580461
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het hele seizoen is gewoon vrij matig, Rene slaat soms een beetje door, zoals bv. over Feyenoord, dat ze zonder Pelle degradatievoetbal zouden spelen enzo. Beetje chargeren is wel leuk, maar hij doet tegenwoordig weinig anders meer.

Tel daar het gebrek van beelden, het overmatige gepromoot van kut-muziek en boekjes, en matige gasten bij op, en het is gewoon een tegenvallend seizoen. Er komt net wat te vaak dezelfde langspeelplaat tevoorschijn met kritiek op van Gaal, ophemelen van Cruijff/de Boer, geklaag over hoe slecht de ED wel niet is, Cocu geen pursenality, juichen filmpje tussendoor etc. etc.

En ik kijk t nog graag hoor, maar je mag toch wel opmerken dat het minder is dan voorheen. Even voordat weer zo'n mr nobuddie hier weer komt roepen 'dan kijk je toch niet'. Mensen met pursenality en een mening durven gewoon te zeggen wat niet goed is. Niet van dat enge grachtengordel volk wat zegt 'dan kijk je toch niet', en verder gaat met nietszeggende meninkjes uitbraken.
VBL / Studio Voetbal #293 Raymann is alles wat er mis is met de wereld.

Daar is de deur.

Haten op VI :')
Manmanman kweek wat hersenen ofzo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137580560
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het hele seizoen is gewoon vrij matig, Rene slaat soms een beetje door, zoals bv. over Feyenoord, dat ze zonder Pelle degradatievoetbal zouden spelen enzo. Beetje chargeren is wel leuk, maar hij doet tegenwoordig weinig anders meer.

Tel daar het gebrek van beelden, het overmatige gepromoot van kut-muziek en boekjes, en matige gasten bij op, en het is gewoon een tegenvallend seizoen. Er komt net wat te vaak dezelfde langspeelplaat tevoorschijn met kritiek op van Gaal, ophemelen van Cruijff/de Boer, geklaag over hoe slecht de ED wel niet is, Cocu geen pursenality, juichen filmpje tussendoor etc. etc.

En ik kijk t nog graag hoor, maar je mag toch wel opmerken dat het minder is dan voorheen. Even voordat weer zo'n mr nobuddie hier weer komt roepen 'dan kijk je toch niet'. Mensen met pursenality en een mening durven gewoon te zeggen wat niet goed is. Niet van dat enge grachtengordel volk wat zegt 'dan kijk je toch niet', en verder gaat met nietszeggende meninkjes uitbraken.
Dat staat in mijn beleving nog los van het feit wat ik hier boven aangeef
dat de de topclub in een wedstrijd tegen een underdog dus wordt betiteld als off-day etc.
terwijl juist die underdog heel erg goed speelde, ik zie het regelmatig bij eagles, ado en cambuur
die presteren prima tegen grotere clubs.. dan wordt er niks gezegd over het niveau van de eredivisie
maar owee als een club in europa klop krijgt, dan zijn ze opeens weer met zijn allen bezig over het niveau wat dan uitermate slecht is etc..

Daarnaast vind ik het ook kut dat de beelden niet meer mogen uitgezonden, Soms hebben ze het wel 10 minuten over een bepaalde actie of mooie goal, die je dan toevallig niet hebt gezien..
en dan is het gewoon frustrerend dat fox de beelden niet vrij geeft..

verder kan ik altijd nog smakelijk lachen om die flauwe stukjes tussendoor als juichen etc. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 10-03-2014 13:59:11 ]
pi_137580572
quote:
13s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:48 schreef habitue het volgende:

[..]

VBL / Studio Voetbal #293 Raymann is alles wat er mis is met de wereld.

Daar is de deur.

Haten op VI :')
Manmanman kweek wat hersenen ofzo.
Ah, weer zo'n mr nobuddie die slaafs achter de rest aanloopt zonder eigen mening. Nee laten we vooral hier 'topshow!' roepen na iedere aflevering, of het dat nou wel of niet was. Ik kijk nog steeds met veel plezier (wat ik ook zei overigens...), maar dat hele kritiekloze, man man man.... :') En dan ook nog anderen het hebben van geen hersenen verwijten :')
pi_137580687
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n mr nobuddie die slaafs achter de rest aanloopt zonder eigen mening. Nee laten we vooral hier 'topshow!' roepen na iedere aflevering, of het dat nou wel of niet was. Ik kijk nog steeds met veel plezier (wat ik ook zei overigens...), maar dat hele kritiekloze, man man man.... :') En dan ook nog anderen het hebben van geen hersenen verwijten :')
Jouw mening is niet rullevant. Als je zonodig kritiek wilt uiten, doe dat lekker in je dagboek ofzo. Niemand interesseert het hier.
We wilen hier positiviteit.

BROEZ'N POM POM POM

En welke kerel heet er nou loveless? Ik dacht dat homo's geen voetbal keken?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137580809
quote:
13s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Jouw mening is niet rullevant. Als je zonodig kritiek wilt uiten, doe dat lekker in je dagboek ofzo. Niemand interesseert het hier.
We wilen hier positiviteit.

BROEZ'N POM POM POM

En welke kerel heet er nou loveless? Ik dacht dat homo's geen voetbal keken?

BROEZ'N HIHIHIH JOAA JOAA
pi_137580869
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
BROEZ'N HIHIHIH JOAA JOAA
Wat een baas. _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137580908
Maar verder heeft loveless wel een punt natuurlijk. Ik word soms echt gek van al die kutboekjes op tafel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137580949
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Maar verder heeft loveless wel een punt natuurlijk. Ik word soms echt gek van al die kutboekjes op tafel.
Dat begon al met het boek van jan, dat vond ik nog niet zo erg..
maar daarna al dat gedoe om dat boek van pelle etc.. :{
pi_137580986
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat begon al met het boek van jan, dat vond ik nog niet zo erg..
maar daarna al dat gedoe om dat boek van pelle etc.. :{
Het dieptepunt was die gozer van ADO die die club had gekocht in Engeland. Mensonterende aflevering was dat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:09:26 #187
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_137581051
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 08:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En Huntelaar heeft wel fantastisch gespeeld.. ?

Dat hele punt wat je noemt omtrent van Dijk en Vlaar in Nederland matig waren slaat nergens op. Het gaat erom dat ze nu elke keer betere tegenstanders hebben. Je ziet het met Ajax tegen Salzburg en NL - FR.

De snor heeft gelijk met verdedigers meebrengen uit NL. Rotzooi als Pelle e.a. Scoren er op los in onze competitie.
Derksen zei dat Oranje dan maar niet mee moest gaan, niet ik :).

Je weet toch niet hoe ze nu spelen. Het argument, ze spelen in het buitenland, geven dat ze mee moeten gaan slaat nergens op. Het buitenland wordt gigantisch overschat, zie de subtop/middenmoot in Engeland. Ajax is tactisch overklast, daar kan je als speler niet veel aan doen.

Pelle is best een goede speler, vooral voetballend gezien. Snap niet echt dat je zo denigrerend doet over spelers van de Eredivisie. Het gras is niet altijd groener aan de overkant.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_137581282
quote:
99s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij lijkt me geen type dat het uitgebreid wil vieren eigenlijk.
Johan ook niet toch :)
pi_137581570
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:09 schreef gniffie het volgende:

[..]

Derksen zei dat Oranje dan maar niet mee moest gaan, niet ik :).

Je weet toch niet hoe ze nu spelen. Het argument, ze spelen in het buitenland, geven dat ze mee moeten gaan slaat nergens op. Het buitenland wordt gigantisch overschat, zie de subtop/middenmoot in Engeland. Ajax is tactisch overklast, daar kan je als speler niet veel aan doen.

Pelle is best een goede speler, vooral voetballend gezien. Snap niet echt dat je zo denigrerend doet over spelers van de Eredivisie. Het gras is niet altijd groener aan de overkant.
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar persoonlijk ben ik van mening dat iedereen een kans verdient. Van Immers tot en met Van Dijk. En Van Gaal is nu eenmaal niet consistent geweest in zijn keuzes, VI zeikt daar over heen en ik zie daar niet het probleem van in. Het argument, een verdediger heeft wekelijks een betere aanvaller voor zich staan vind ik wel een goed argument, met name voor evt. latere wedstrijden in een toernooi.

Maar ik snap de kritiek van sommige hier op VI oprecht niet. Mijn inziens is dat namelijk al jaren zo, ze snabbelen overigens ook al jaren mee!

En die opmerking hier verder boven over al die 'boeken'. Tsjah, Derksen is hoofdredacteur van de boekenuitgeverij van VI. Wat had je dan verwacht? _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137582130
quote:
13s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Jouw mening is niet rullevant. Als je zonodig kritiek wilt uiten, doe dat lekker in je dagboek ofzo. Niemand interesseert het hier.
We wilen hier positiviteit.

BROEZ'N POM POM POM

En welke kerel heet er nou loveless? Ik dacht dat homo's geen voetbal keken?
Gelukkig ben jij wel een aanwinst voor dit topic, met je paarse/roze UI :+

Maar kusje er op hoor knul, VI FOREVAHHHH ONELUVVV JWZZZ *;
pi_137582233
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij wel een aanwinst voor dit topic, met je paarse/roze UI :+

Maar kusje er op hoor knul, VI FOREVAHHHH ONELUVVV JWZZZ *;
O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137582242
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Maar verder heeft loveless wel een punt natuurlijk. Ik word soms echt gek van al die kutboekjes op tafel.
:@ :* :@

Snap t nog van de boekjes van de tafelgasten ja, en als t over voetbal gaat. Maar er is de afgelopen tijd toch wat ellende voorbijgekomen _O- John van Zweden, v/d Meyde, Wilfriet met z'n radijsjesboek :')

Ze zien het volgens mij ondertussen zelf wel een beetje in, uitzending met Hugo was echt dikke topshow, terwijl ik vooraf bang was dat t een uur lang boekje promoten en van Gaal afzeiken werd
pi_137582473
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij wel een aanwinst voor dit topic, met je paarse/roze UI :+

Maar kusje er op hoor knul, VI FOREVAHHHH ONELUVVV JWZZZ *;
Loveless85, de man die voor de sfeer in het topic weet te zorgen! Allemaal, jaaaaa!
pi_137582519
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Loveless85, de man die voor de sfeer in het topic weet te zorgen! Allemaal, jaaaaa!
pi_137582725
quote:
De Schel komt weer eens ijzersterk uit de hoek _O_

Wilfred, een rancuneus mannetje, kon het niet handelen en omdat hij wist dat hij in Schelvecchio zijn meerdere zou moeten erkennen in een directe confrontatie wachtte hij tot hij wraak kon nemen in een ongekreukte VARA gids.

Walgelijk ventje die Genee.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:16:19 #196
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137582818
Elk topic heeft een lul nodig en Loveless vervult deze rol met verve, wat dat betreft. Ik wacht nu alleen nog op een woedende post van Rens die je een nep hooligan noemt en oproept om je VI-seizoenskaart in te leveren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137583298
Wat heeft Emile eigenlijk met Italië, dat is toch helemaal niet leuk, die competitie daar?
standaarddrinker
  maandag 10 maart 2014 @ 15:45:25 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137583645
David Endt heeft er ook wat mee , maar die is seniel
RED ONS HENNIEGOD
pi_137583790
Welke drerrie is er vanavond?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')