abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 17 oktober 2000 @ 15:14:56 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_399088
Op slinkse wijze heeft de BB-redactie geprobeerd om alsnog met een soort van vervangende weekopdracht tweedracht te zaaien in de groep. Helaas is dat mislukt.
Op de VOO-site staat te lezen wat het nieuwe voorstel was:

Ludiek voorstel

Robin komt met een nieuw voorstel uit de dagboekkamer. Hij heeft een mededeling voor zijn team. Nu de weekopdracht is mislukt, heeft Big Brother een alternatief voor Robin en co. Robin: "Als wij met onze ploeg 1600 kilometer halen, krijgen we met zijn vijven dat bioscoopavondje."

Het voorstel valt totaal in verkeerde aarde bij de meeste bewoners. Een felle discussie brandt los. Hieke: "Dat vind ik lullig voor Kim en voor Desiree." Toch polst Robin al zijn teamleden individueel. Hij begint bij Annet. Zij twijfelt in het begin. "Ik vind dit wel heel teleurstellend ten opzichte van de rest van de groep, maar eventueel zou ik er wel voor gaan." Dan mag Ed zijn zegje doen. Hij is stellig: "Nee." Ed gaat er niet voor.

Ook Bianca voelt er helemaal niets voor: "Ik doe het alleen als we er allemaal beter van worden." Hieke geeft haar gelijk: "We zijn hier met zijn tienen en niet met zijn vijven." De groep lijkt het eens te zijn. Bianca: "Dit is niet eens een discussie."

Het fitnessaparatuur blijft definitief in de voorraadkamer. Hieke: "Laat maar zitten. Het is oneerlijk. Als ik chips en bier wil hebben, wacht ik wel tot ik weer thuis ben." Toch kibbelen de bewoners nog lang na over dit voorstel van Big Brother.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 17-10-2000 15:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 16:50:21 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_399287
Revolutie!!!
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')