abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:13:13 #101
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605116
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, iemand die Pownews kijkt? Ze hebben de PvdA net weer ff de nekslag gegeven hoor via een undercoveractie (stemmen ronselen in de moskee, stemfraude).
Wat een ordinair populisme waarmee GeenStijl zich laat kennen. Doe dat bij een andere partij (in het geval van de VVD mensen met een bovenmodaal inkomen benaderen) en je zal hetzelfde vaststellen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137605203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat een ordinair populisme waarmee GeenStijl zich laat kennen. Doe dat bij een andere partij (in het geval van de VVD mensen met een bovenmodaal inkomen benaderen) en je zal hetzelfde vaststellen.
Wacht, wat..? Ga je nu serieus degene die ordinair en strafbaar gedrag van een politieke partij aan de kaak stelt zelf ordinair noemen en maar even doen alsof het niet gebeurd is, omdat ze het toevallig niet bij de partij doen die jij zelf zo haat?

Gast. -O-
pi_137605250
Onderzoeksjournalistiek en foute schimmige zaken aan het licht brengen allemaal top, maar owee als we het bij je favoriete partij doen. Dat blijft beter in de doofpot natuurlijk.

Ik hoop dat je dronken bent na een goede studentenmaandagavonddeal-onbeperktspareribsenbier.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:19:40 #104
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605306
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wacht, wat..? Ga je nu serieus degene die ordinair en strafbaar gedrag van een politieke partij aan de kaak stelt zelf ordinair noemen en maar even doen alsof het niet gebeurd is, omdat ze het toevallig niet bij de partij doen die jij zelf zo haat?

Gast. -O-
Gast, afgaande op jouw omschrijving hebben hebben het zelf opgezocht en uitgelokt door een val te creëren. Ze hadden ook een andere partij kunnen uitkiezen en dan had je net zo goed iets gevonden, het is selectieve verontwaardiging. Het is ernstig maar jij denkt toch niet dat zulke zaken bij de VVD, het CDA en D66 niet gebeuren? Als mensen die toch maar niet op de PvdA stemmen dan maar op de SP stemmen en niet op D66 wat sociaaleconomisch gezien veel rechtser is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:22:06 #105
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605381
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Kaas- het volgende:
Onderzoeksjournalistiek en foute schimmige zaken aan het licht brengen allemaal top, maar owee als we het bij je favoriete partij doen. Dat blijft beter in de doofpot natuurlijk.
Dat is het punt dus helemaal niet. Het punt is dat PowNews haar eigen nieuws creëert in plaats van op een objectieve manier onderzoeksjournalistiek te doen. Zet een valstrik op voor al die honderden VVD-fracties, D66-fracties of CDA-fracties en je zal ook wel wat ongeoorloofde zaken vinden. Wet van de grote aantallen en zo. Maar goed, ik zal straks eens even kijken en dan reageren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137605398
Ja en pedo's betrappen met behulp van lokpubers en dan arresteren is ook selectieve verontwaardiging, want ze worden uitgelokt en er zijn er vast veel meer pedo's dan alleen zij dus dat is een goede reden om ze te laten lopen. Ordinaire politiemensen ook.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:24:11 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605441
Ja, Marokkanen uitleggen dat het in hun belang is om op een linkse partij te stemmen - wat feitelijk correct is - is echt van eenzelfde grootteorde als kinderen verkrachten. Het is misschien niet goed maar het is gecreëerd nieuws. Ze hadden ook de VVD, het CDA of D66 kunnen uitzoeken en ze zouden net zo'n erge misstanden hebben vast kunnen stellen als ze een valstrikje hadden opgesteld. Ben jij alweer de corruptie van een flink aantal VVD-bestuurders in de afgelopen jaren vergeten?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137605444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is het punt dus helemaal niet. Het punt is dat PowNews haar eigen nieuws creëert in plaats van op een objectieve manier onderzoeksjournalistiek te doen.
Het is duidelijk dat jij het pas objectief vindt als er een partij die jou niet ligt op schimmig gedrag wordt betrapt. :{

Toch lijkt het me iets objectiever als je je op basis van dat filmpje aan de politicus in kwestie zou storen i.p.v. aan de onderzoeksjournalist. Zou je althans sieren..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:26:01 #109
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij het pas objectief vindt als er een partij die jou niet ligt op schimmig gedrag wordt betrapt. :{

Toch lijkt het me iets objectiever als je je op basis van dat filmpje aan de politicus in kwestie zou storen i.p.v. aan de onderzoeksjournalist. Zou je althans sieren..
Jij mist nog steeds het punt. We proberen het morgen nog eens als de gemoederen wat zijn bedaard. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:28:00 #110
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_137605526
Ik heb het Pownews niet gezien vandaag.. maar euh.. is stemmen ronselen onder de achterban niet een beetje de corebusiness van politici?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_137605559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja, Marokkanen uitleggen dat het in hun belang is om op een linkse partij te stemmen - wat feitelijk correct is - is echt van eenzelfde grootteorde als kinderen verkrachten. Het is misschien niet goed maar het is gecreëerd nieuws. Ze hadden ook de VVD, het CDA of D66 kunnen uitzoeken en ze zouden net zo'n erge misstanden hebben vast kunnen stellen als ze een valstrikje hadden opgesteld. Ben jij alweer de corruptie van een flink aantal VVD-bestuurders in de afgelopen jaren vergeten?
Het is helemaal niet in het belang van Marokkanen om op de PVDA te stemmen
Het is voor iedereen het beste om op de VVD te stemmen.
Meer Vrijheid , Meer Banen iedereen rijk... stem vvd.
iedereen een armoedzaaier die een lijfeigene van een ambtenaar is, stem pvda
pi_137605563
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:28 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het Pownews niet gezien vandaag.. maar euh.. is stemmen ronselen onder de achterban niet een beetje de corebusiness van politici?
Stemmen ronselen is mensen er in georganiseerd verband toe bewegen om hun volmacht af te geven, heeft niks met campagne voeren te maken.
pi_137605568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ben jij alweer de corruptie van een flink aantal VVD-bestuurders in de afgelopen jaren vergeten?
Man, wat mij betreft is de VVD misschien wel de meest corrupte partij van Europa. Niemand die voorlopig het tegendeel beweert. :D Wat bazel je nou? Je voelt je blijkbaar aangevallen omdat je stokpaardje ook wel eens een boefje blijkt en dat mag blijkbaar niet uit de doofpot raken omdat de VVD heus wel heul erger is en daar dus beter op gefocust kan worden. Valt me tegen man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Maar goed, ik zal straks eens even kijken en dan reageren.
Ah, dat moet dus nog.

:') .
pi_137605593
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:28 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het Pownews niet gezien vandaag.. maar euh.. is stemmen ronselen onder de achterban niet een beetje de corebusiness van politici?
Uit het item blijkt dat de fractievoorzitter in kwestie in de moskee personen oproept om van hun hele familie van de personen die niet willen stemmen of niet weten wat te moeten stemmen stembiljetten te regelen, zodat de meneer in kwestie daar dan stiekem allemaal PvdA-volmachten van kan maken.

Het is een strafbaar feit en er zal waarschijnlijk aangifte gedaan worden en een royement als PvdA-lid volgen laat Spekman weten.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:33:43 #115
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_137605638
http://www.powned.tv/nieu(...)egde_stemfraude.html

Aah.. De lokale arabier is creatief met volmachten om een zeteltje te bemachtigen. Stom, dat is einde politieke carrière

http://www.powned.tv/nieu(...)ronselen_kan_ni.html

En daar hebben we het opperhoofd al.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_137605668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij mist nog steeds het punt. We proberen het morgen nog eens als de gemoederen wat zijn bedaard. ;)
Ik ben volkomen kalm, maar kan geen greintje begrip opbrengen voor het feit dat jij je er wel aan stoort dat een zender strafbare feiten aan het licht brengt (omdat het toevallig bij een clubje gebeurt die je steunt en je het dus liever in de doofpot houdt) en het oneerlijk vindt dat er nog niet zo'n video bestaat van de clubjes die je niet steunt (waarvan je het dus wél graag uit de doofpot zou houden).

De arrogantie, de doofpotcultuur, de selectiviteit.. Je zou een goede PvdA-bestuurder zijn. 8)7

Dat interview aan het eind van het Pownews-item met die fractievoorzitter is prachtig. Hij liegt keihard over het voorval en wordt dan geconfronteerd met de beelden en realiseert zich dan ineens dat zijn carrière voorbij is. Maar ordinair van de journalist hoor. :s)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:37:51 #117
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Man, wat mij betreft is de VVD misschien wel de meest corrupte partij van Europa. Niemand die voorlopig het tegendeel beweert. :D Wat bazel je nou? Je voelt je blijkbaar aangevallen omdat je stokpaardje ook wel eens een boefje blijkt en dat mag blijkbaar niet uit de doofpot raken omdat de VVD heus wel heul erger is en daar dus beter op gefocust kan worden. Valt me tegen man.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ben volkomen kalm, maar kan geen greintje begrip opbrengen voor het feit dat jij je er wel aan stoort dat een zender strafbare feiten aan het licht brengt (omdat het toevallig bij een clubje gebeurt die je steunt en je het dus liever in de doofpot houdt) en het oneerlijk vindt dat er nog niet zo'n video bestaat van de clubjes die je niet steunt (waarvan je het dus wél graag uit de doofpot zou houden).

De arrogantie, de doofpotcultuur, de selectiviteit.. Je zou een goede PvdA-bestuurder zijn. 8)7
De suggestie om eerst de gemoederen te laten bedaren en dan nog eens met een frisse blik te reageren was blijkbaar aan dovemansoren gericht. Nee, ik heb er geen moeite mee als er ook bij de PvdA eens wat stinkt na al die schandalen die bij de VVD zijn opgemerkt. Ik heb er moeite mee dat de kwajongens van GeenStijl bewust een valstrik creëren voor de PvdA, een waarvan ze weten dat bij al die honderden fracties wel eentje er in trapt, om met modder te kunnen smijten en zodoende te trachten de verkiezingsuitslag te beïnvloed. Dan doe je geen verslag van het nieuws, dan maak je je eigen nieuws. Heb jij die Bondfilm gezien waarin de vrouw van Richard Krajicek een rolletje had? Die mediabaron is een uitvergroting van wat PowNews hier doet. Dat heeft niets meer met verslaggeving te maken. Dat is de boel manipuleren. Ze hadden exact hetzelfde - maar dan met een andere doelgroep - kun nen doen bij die andere partijen, dan hadden ze een identiek itempje gehad. En inderdaad, zo ernstig is het niet ("boefje"), het is een feit dat het niet in het belang is van de meeste allochtonen is om op de VVD, D66 te stemmen, deze partijen hebben wat andere prioriteiten dan de armere mensen.

quote:
Ah, dat moet dus nog.

:') .
Ik ga af op jouw omschrijving, indien op basis daarvan een verkeerd beeld is geschetst dan ligt dat aan jouw omschrijving. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-03-2014 00:43:24 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:38:18 #118
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605743


[ Bericht 43% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-03-2014 00:39:32 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:48:10 #119
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
Dat interview aan het eind van het Pownews-item met die fractievoorzitter is prachtig. Hij liegt keihard over het voorval en wordt dan geconfronteerd met de beelden en realiseert zich dan ineens dat zijn carrière voorbij is. Maar ordinair van de journalist hoor. :s)
Guess what, bij al die honderden fractievoorzitters van de VVD, het CDA en D66 zal je ook een flink aantal mensen vinden die zich in alle bochten kronkelt als hij op zoiets wordt betrapt. Big surprise. Gaat het lampje eindelijk branden? Het is gecreëerd nieuws waarmee GeenStijl de verkiezingsuitslag probeert te manipuleren aangezien GeenStijl nogal rechts is. Het heeft niets met verslaggeving te maken. Jezus, en dan klagen de rechtse mensen met hun onderbuikgevoelens over "die linkse PO" en "dat linkse Zembla". Maar ja, niets nieuws onder de zon. Al vele jaren speelt de PvdA het spel relatief braaf, halen de rechtse politici en sympathisanten van hen allerlei streken uit en wordt links hierdoor gedupeerd. Herinner jij je de laatste verkiezingen waarbij rechts loog en links de hoon over zich heen kreeg aangezien Wester zijn werk niet fatsoenlijk deed en waarbij DWDD hartstikke onpartijdig ook bij de PvdA kritisch doorvroeg, dat DWDD wat beschuldigd wordt van links te zijn, terwijl op WN en PowNed geen kritische vraag werd gesteld aan de VVD. Typisch.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:50:13 #120
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137605991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:29 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Het is helemaal niet in het belang van Marokkanen om op de PVDA te stemmen
Het is voor iedereen het beste om op de VVD te stemmen.
Meer Vrijheid , Meer Banen iedereen rijk... stem vvd.
iedereen een armoedzaaier die een lijfeigene van een ambtenaar is, stem pvda
Je kletst uit je nek. Stemmen op de VVD is enkel in je belang als je minstens tot de 25% rijkste Nederlanders behoort, anders steel je van jezelf. Ga je gang als je dat wil doen maar maak andere mensen niet wijs dat ze er baat bij hebben.

quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:28 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het Pownews niet gezien vandaag.. maar euh.. is stemmen ronselen onder de achterban niet een beetje de corebusiness van politici?
Wat PowNews weet en wat PowNews heeft misbruikt om een dirty campaigning te voeren. Stoer hoor jongens. :')
Ik heb het al een paar keer eerder gesteld: al jarenlang voeren de rechtse partijen en hun aanhangers dirty campaigning, tijd dat de linkse partijen ook eens mee gaan doen in plaats van elke keer roomser dan de Paus te zijn maar wel gedupeerd te worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:00:43 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_137606178
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat PowNews weet en wat PowNews heeft misbruikt om een dirty campaigning te voeren. Stoer hoor jongens.
Ik heb het al een paar keer eerder gesteld: al jarenlang voeren de rechtse partijen en hun aanhangers dirty campaigning, tijd dat de linkse partijen ook eens mee gaan doen in plaats van elke keer roomser dan de Paus te zijn maar wel gedupeerd te worden.
Nou ja, alsof het CDA niet compleet vermorzeld is door de grootstedelijke progressieve televisie. De Nederlandse TV wordt gemaakt in Hilversum en in Amsterdam en in die steden hanteert men andere normen & waarden dan op het platteland. Een Boer Zoekt Vrouw kan daar weinig aan veranderen.

De overdaad aan dubieuze allochtoonse politici is de achilleshiel van de PvdA. Dat Pownews daar item #3354 overmaakt is wel wat gemakkelijk, maar het zou de PvdA veel opleveren als zij wel eens schoon schip gingen maken. Dat zorgt ervoor dat de PVV ook weer in de peilingen gaat zakken.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:10:52 #122
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_137606322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:00 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nou ja, alsof het CDA niet compleet vermorzeld is door de grootstedelijke progressieve televisie. De Nederlandse TV wordt gemaakt in Hilversum en in Amsterdam en in die steden hanteert men andere normen & waarden dan op het platteland. Een Boer Zoekt Vrouw kan daar weinig aan veranderen.

De overdaad aan dubieuze allochtoonse politici is de achilleshiel van de PvdA. Dat Pownews daar item #3354 overmaakt is wel wat gemakkelijk, maar het zou de PvdA veel opleveren als zij wel eens schoon schip gingen maken. Dat zorgt ervoor dat de PVV ook weer in de peilingen gaat zakken.
Dat is waar, ik hoop al jarenlang dat de PvdA eindelijk haar lesje leert op dit vlak. Prima als de PvdA de weg vrijmaakt voor talentvolle allochtonen maar de allochtoon omdat het moet dat schiet niet op.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137606454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je kletst uit je nek. Stemmen op de VVD is enkel in je belang als je minstens tot de 25% rijkste Nederlanders behoort, anders steel je van jezelf. Ga je gang als je dat wil doen maar maak andere mensen niet wijs dat ze er baat bij hebben.

[..]

Wat PowNews weet en wat PowNews heeft misbruikt om een dirty campaigning te voeren. Stoer hoor jongens. :')
Ik heb het al een paar keer eerder gesteld: al jarenlang voeren de rechtse partijen en hun aanhangers dirty campaigning, tijd dat de linkse partijen ook eens mee gaan doen in plaats van elke keer roomser dan de Paus te zijn maar wel gedupeerd te worden.
Dat is niet waar; ook voor mensen die helemaal niet veel verdienen is de VVD de beste partij, mensen met een winkel, boeren zzp-ers enz.
Minder regels voor ondernemers, het makkelijker maken om een eigen bedrijf te starten en dergelijke dingen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:36:20 #124
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137610328
quote:
Lijsttrekker moslimpartij opgepakt voor 'wildplakken'
DEN HAAG -

Lijsttrekker Abdoe Khoulani van de islamitische Partij van de Eenheid heeft een uur moeten brommen in de cel wegens wildplakken van verkiezingsposters.

De voorman werd op heterdaad betrapt bij het voormalige belastingkantoor tegenover station Den Haag HS. Ook zijn neef en een ander lid van het campagneteam waren druk in de weer met een lijmkwast. De drie heren zijn in afzonderlijke busjes naar het bureau afgevoerd om tekst en uitleg te geven over hun daad.

Per persoon kregen ze een boete van 140 euro. Khoulani is woest over het verplichte bezoek aan een ’ijskoude politiecel’. Volgens een woordvoerder van de Haagse politie ging het om een standaardprocedure. „In dit deel van de stad is er op het gebied van criminaliteit en geweld veel aan de hand. Door mensen mee te nemen naar het bureau ontstaan er geen discussies op straat en kunnen voertuigen weer voor andere zaken worden gebruikt.”
www.telegraaf.nl/binnenla(...)rtij_opgepakt__.html

:').
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:59:36 #125
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137610880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Uit het item blijkt dat de fractievoorzitter in kwestie in de moskee personen oproept om van hun hele familie van de personen die niet willen stemmen of niet weten wat te moeten stemmen stembiljetten te regelen, zodat de meneer in kwestie daar dan stiekem allemaal PvdA-volmachten van kan maken.

Het is een strafbaar feit en er zal waarschijnlijk aangifte gedaan worden en een royement als PvdA-lid volgen laat Spekman weten.
Ja, oproepen om bij hele families stempassen in te gaan zamelen, en deze oningevuld af te geven bij de lokale PvdA kan echt niet. Wat bijvoorbeeld wel mag, is dat een kiezer die zich bij de partij meldt omdat hij een volmacht af wil geven, wordt gekoppeld aan een andere kiezer die de volmacht aan kan nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')