abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137457146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels wel iets beter geworden (geoefend) in het in elkaar zetten dan toen ik Dibbes haakte, maar het zal nooit mijn hobby worden nee :')
Ah ben er ook beter in geworden. Dankzij jou heb ik zelfs de tip gezien om alles op tafel te leggen, voorheen deed ik het in de zetel ;) daardoor gaat het nu toch beter :)
pi_137458083
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Ah ben er ook beter in geworden. Dankzij jou heb ik zelfs de tip gezien om alles op tafel te leggen, voorheen deed ik het in de zetel ;) daardoor gaat het nu toch beter :)
Haha dat is grappig, want uiteindelijk was dat alleen maar voor de foto :+ Heb hem ook gewoon op de bank in elkaar gezet. Maar goed, heb op de bank op zich wel genoeg ruimte alles geordend naast me te leggen, dat wel ;)
pi_137459389
Ergernis: een heksenjacht die ontstaat op een arme vrouw die het in haar hoofd haalt gehaakte inktvisjes te verkopen op marktplaats. Heel de inktvissengroep over de pis. Ze lijken niet op het patroon dat uit de groep komt dus moet die vrouw zelf weten.
Gaan ze allemaal reporten, mailen, en ik ben bang zelfs bellen,
Wtf dit is toch een goed doel doe ff normaal :{
Mij zijn ze kwijt, ze krijgen de tyfus maar met die heksenjacht, bah.
Mokkel met stuntstok
pi_137459507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Ergernis: een heksenjacht die ontstaat op een arme vrouw die het in haar hoofd haalt gehaakte inktvisjes te verkopen op marktplaats. Heel de inktvissengroep over de pis. Ze lijken niet op het patroon dat uit de groep komt dus moet die vrouw zelf weten.
Gaan ze allemaal reporten, mailen, en ik ben bang zelfs bellen,
Wtf dit is toch een goed doel doe ff normaal :{
Mij zijn ze kwijt, ze krijgen de tyfus maar met die heksenjacht, bah.
Sneu groepsgedrag waarbij ze elkaar nog even lekker ophitsen :r
pi_137459680
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Sneu groepsgedrag waarbij ze elkaar nog even lekker ophitsen :r
Ik werd er echt heel erg boos om, en toen kreeg ik nog een veeg uit de pan van de beheerster dat ik het allemaal niet snapte, het doel en de regels niet.
Geloof me, die ken ik van buiten :')
de tering voor d'r.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:37:43 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_137459765
Er zijn onderhand denk ik meer inktvissen in omloop dan er couveusebabies zijn :@
disclaimer
pi_137459865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn onderhand denk ik meer inktvissen in omloop dan er couveusebabies zijn :@
Mja dat gaf de doorslag om er meteen mee te kappen. Als er nou 2 haaksters waren ok, maar nu, doei, toedeloe *O*
Mokkel met stuntstok
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:03:59 #33
382129 crew  Donna
pi_137461356
Dat was dus ook mijn gedachte toen ik besloot om niet mee te doen met die birdjes. Zelfs mensen die niet kunnen haken gaan ineens die dingen haken. Niks aan zo'n massaproject.
pi_137467760
Wrraaah vandaag voor de vierde keer mijn kabelsprei opnieuw begonnen en weer weggelegd. Ben er steeds niet tevreden over, het is te ielig, ik wil chunky! Dus morgen haaknaald 20 ergens scoren ipv de 12 die ik nu heb en dan met dubbele draad proberen. 'k zal um krijgen die kabel ~O>
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2014 @ 22:52:35 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137467892
haaknaald 20 ?
dat is net zo dik als een bezemsteel :o
pi_137468219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:52 schreef lady-wrb het volgende:
haaknaald 20 ?
dat is net zo dik als een bezemsteel :o
Dat zou me mooi een ritje naar de stad besparen dan als ik die ook kon gebruiken :P

Het advies op het label van het garen is 9-10 en ik gebruik nu 12. Dus ga er vanuit dat ik dan voor dubbele draad 20 kan gebruiken. Hoe robuuster de sprei wordt hoe beter :s)
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:18:41 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137469079
Haha je wil gewoon weer snel klaar zijn zeker, bijou! ;)

Mord Sith wat een gedoe om die inktvisjes, waar maken mensen zich druk om.

Prachtige ridder!
in de haak.
pi_137469370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Bijou het volgende:

[..]

Dat zou me mooi een ritje naar de stad besparen dan als ik die ook kon gebruiken :P

Het advies op het label van het garen is 9-10 en ik gebruik nu 12. Dus ga er vanuit dat ik dan voor dubbele draad 20 kan gebruiken. Hoe robuuster de sprei wordt hoe beter :s)
er is er 1 op facebook die dat heeft gedaan. ..
pi_137470956
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef trui het volgende:
Haha je wil gewoon weer snel klaar zijn zeker, bijou! ;)

Ssst :@

Dat snel klaar gaat m zeker niet meer worden na vier keer uithalen en opnieuw patroon bedenken ;( En het is nu alweer hartstikke lente aan het worden :')

Ons bed is vrij groot en ik vind het dan mooier dat te benadrukken met een stoere dikke sprei dan met een fijn motiefje.
Ik zie het helemaal voor me, maar wat er uit mijn handen komt lijkt nog niet perfect en dat kan ik niet velen :P (zeker niet als je voor 150 euro aan garen ervoor hebt ingeslagen!)
pi_137470981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef kvd het volgende:

[..]

er is er 1 op facebook die dat heeft gedaan. ..
En, wast wat?
pi_137471862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Mord_Sith het volgende:
Ergernis: een heksenjacht die ontstaat op een arme vrouw die het in haar hoofd haalt gehaakte inktvisjes te verkopen op marktplaats. Heel de inktvissengroep over de pis. Ze lijken niet op het patroon dat uit de groep komt dus moet die vrouw zelf weten.
Gaan ze allemaal reporten, mailen, en ik ben bang zelfs bellen,
Wtf dit is toch een goed doel doe ff normaal :{
Mij zijn ze kwijt, ze krijgen de tyfus maar met die heksenjacht, bah.
Pff, dan ben ik gelukkig niet de enige die vond dat het een verschrikkelijke heksenjacht werd.

En ligt het aan mij of reageert de beheerster nogal "selectief" op vragen over waar het patroon vandaan komt(dat zulk soort patroontjes ook in een boekje kan staan/eerder bestonden dan het inktvis project, en of je ze dan wel mag verkopen)
pi_137473070
Mijn deken komt nu tot mijn borst als ik hem om mn voeten instop O+ ik haak de wol die klaarligt er nog aan, een bol of vier. Dan zitten alle kleuren die het winkelcentrum heeft er in :') en dan nog een zwarte rand ofzo. Doen jullie die rand gewoon van enkelen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:05:07 #43
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137474532
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Bijou het volgende:

[..]

Ssst :@

Dat snel klaar gaat m zeker niet meer worden na vier keer uithalen en opnieuw patroon bedenken ;( En het is nu alweer hartstikke lente aan het worden :')

Ons bed is vrij groot en ik vind het dan mooier dat te benadrukken met een stoere dikke sprei dan met een fijn motiefje.
Ik zie het helemaal voor me, maar wat er uit mijn handen komt lijkt nog niet perfect en dat kan ik niet velen :P (zeker niet als je voor 150 euro aan garen ervoor hebt ingeslagen!)
ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
in de haak.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:07:52 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137474572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 02:20 schreef Dipkip het volgende:
Mijn deken komt nu tot mijn borst als ik hem om mn voeten instop O+ ik haak de wol die klaarligt er nog aan, een bol of vier. Dan zitten alle kleuren die het winkelcentrum heeft er in :') en dan nog een zwarte rand ofzo. Doen jullie die rand gewoon van enkelen?
ik vond die van Lucy wel een mooi voorbeeld, en ook slim verzonnen om de eerste rand in van die granny-achtige clusters te doen tussen de rijen door. hoeveel rijen je daarna nog doet kun je natuurlijk naar eigen smaak invullen. ik vind zo'n randje van een 'krabsteek' oid ook altijd wel mooi. (ik ken 'm als reversed single crochet).
in de haak.
pi_137475650
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Bijou het volgende:

[..]

En, wast wat?
Euhm...ik kan me niet meer herinneren of het haakwerk zelf wat was. Het project (stoel ermee bekleden) en het feit dat het met een bezemsteel was, maakte geloof ik meer indruk. Ga eens kijken of ik het nog kan vinden.
pi_137475739
Lees nu ineens dat jij er een sprei mee zou willen maken, dan is de stoel wel iets anders.

Maar goed, dit was de bewerkte bezemsteel


En de stoel (met zesdubbele draad)
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 10:20:40 #47
382129 crew  Donna
pi_137475968
Ha, ik vind het best gaaf!
pi_137482874
_O- topactie ^O^
Ik had een stukje draad meegenomen naar de winkel en daar geprobeerd met een vage naald nr 14, was ook al beter met dubbele draad. Dus nu nr 15 daar besteld, 20 dachten ze dat dat te veel zou zijn. We gaan het meemaken :)
pi_137483427
Zo'n naald zou ik ook wel willen. :)

Bloemenjurkje wordt leuk! O+ Al zeg ik het zelf. :P

  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 14:31:13 #50
382129 crew  Donna
pi_137483617
Lieve bloemetjesjurk!

Ik ben eindelijk begonnen aan Kangaroo Kira!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')