abonnement Unibet Coolblue
pi_137440567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Toffe winkel!!
Ze hebben er echt veel , en als ze een spel niet hebben die je graag wil , kan je altijd contact met ze opnemen , en regelen ze het voor je.

Erg toffe gasten ook , heb ze op een beurs ontmoet.
Bestel daar bijna altijd m'n spellen , ze worden altijd netjes verpakt opgestuurd en kwa prijs zitten ze vaak ook erg netjes.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137440615
Ik haal meestal bij http://www.moenen-en-mariken.nl Maar dat is wat te ver voor koei :+ Al zie ik dat ze een webwinkel hebben, nooit geweten :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_137441464
Wij hebben in Gouda tegenwoordig een marktkraam die vette spellen verkoopt:
http://marktspellen.nl

Ook alles is bij hem te bestellen maar wat een kutsite :')

Beste games website op het moment is Spellenrijk.nl.

Trouwens, voor de geïnteresseerde.. Zondag in het altijd gezellige Gouda: http://www.goudsespellendag.nl
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137442468
En mogguh..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137442551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:42 schreef Poit het volgende:
En mogguh..
[ afbeelding ]
Valt me alleszins van je mee, had bergen met jizz verwacht!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_137442724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef Poit het volgende:
Wij hebben in Gouda tegenwoordig een marktkraam die vette spellen verkoopt:
http://marktspellen.nl

Ook alles is bij hem te bestellen maar wat een kutsite :')

Beste games website op het moment is Spellenrijk.nl.

Trouwens, voor de geïnteresseerde.. Zondag in het altijd gezellige Gouda: http://www.goudsespellendag.nl
Spellenrijk heb ik ook al het één en ander besteld , maar het aanbod is maar matig daar wat mij betreft.
(Maar goed , ik ben dan ook echt een bordspellen gek , heb echt al teveel staan thuis...beetje uit de hand gelopen hobby denk ik :') )
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137442874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Valt me alleszins van je mee, had bergen met jizz verwacht!
Heb de rest van het plaatje dan ook maar weggeknipt ;)
Nee garpje natuurlijk!! Zoiets zou ik toch nooit doen!!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137443021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Spellenrijk heb ik ook al het één en ander besteld , maar het aanbod is maar matig daar wat mij betreft.
(Maar goed , ik ben dan ook echt een bordspellen gek , heb echt al teveel staan thuis...beetje uit de hand gelopen hobby denk ik :') )
Lol, wat grappig, hier ook :D
Maar op spellenrijk nog niet dingen 'niet' kunnen vinden.
Al ben ik nog wel weggebleven bij echte grote die hard RPG's
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137443190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Lol, wat grappig, hier ook :D
Maar op spellenrijk nog niet dingen 'niet' kunnen vinden.
Al ben ik nog wel weggebleven bij echte grote die hard RPG's
Ze hebben er aardig wat hoor idd.
Maar de meer die-hard bordspellen ontbreken , en daar ben ik meer van.
Helaas heb ik en die vrienden groep waar ik nog steeds regelmatig een bordspel mee speel steeds minder tijd voor spellen die een halve dag duren :'(

Dus de laatste tijd spelen we meer spellen die wat minder tijd in beslag nemen , zoals HeroQuest/Railroads/Hoogspanning/Smallworld en dat soort spellen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137443227
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:13 schreef Altron het volgende:

[..]

Ze hebben er aardig wat hoor idd.
Maar de meer die-hard bordspellen ontbreken , en daar ben ik meer van.
Helaas heb ik en die vrienden groep waar ik nog steeds regelmatig een bordspel mee speel steeds minder tijd voor spellen die een halve dag duren :'(
Ja, jammer is dat altijd. Maar avondvullende spellen vind ik vaak ook snel genoeg hoor.
Erg veel lol gehad met Lords of Waterdeep :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137443384
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137443470
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, jammer is dat altijd. Maar avondvullende spellen vind ik vaak ook snel genoeg hoor.
Erg veel lol gehad met Lords of Waterdeep :)
Nice , heb daar veel over gelezen , maar heb hem zelf ''nog'' niet.

Zat nu te twijfelen om Super Dungeon Explore ( http://superdungeonexplor(...)Dungeon_Explore_Wiki )te kopen , die style is echt tof.
Alleen het bord zelf lijkt me wat kaal , zonder deuren / muren etc.
Maar lees er best wat mixed reviews over.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137444507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:24 schreef Altron het volgende:

[..]

Nice , heb daar veel over gelezen , maar heb hem zelf ''nog'' niet.

Zat nu te twijfelen om Super Dungeon Explore ( http://superdungeonexplor(...)Dungeon_Explore_Wiki )te kopen , die style is echt tof.
Alleen het bord zelf lijkt me wat kaal , zonder deuren / muren etc.
Maar lees er best wat mixed reviews over.
Ken het niet :)
Overigens is Lords of Waterdeep relatief simpel qua opzet. In plaats van de battle uit te voeren regel je manschappen. Het heeft wel wat weg van Agricola / Puerto Rico. Prioriteiten stellen om je quests te kunnen halen en zo punten binnen te sprokkelen.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137445042
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg andere manieren waarvan de leukste is om naar een dedicated bordspel winkel te gaan en daar van hun expertise gebruik te maken. Kom je ook nog eens iets tegen wat niet standaard bij de Bart Smit ligt 😊
Vroeger hadden ze het spellekspektakel, een beurs waar alle nieuwe bordspellen te vinden waren en je die ook kon spelen met uitleg en alles erbij. Maar die zijn verhuisd naar Zwolle en daar falliet gegaan (duh, wie gaat er nou naar Zwolle...). Erg jammer.

Maar sowieso koop ik vrij weinig spellen meer. Ik heb al een flinke kast vol staan, en krijg meestal nog wel iets van Sinterklaas. Plus dat klassiekers als Catan, Carcassonne en El Grande toch het leukst blijven.

Mn ouders halen meestal spellen uit Duitsland tegenwoordig. Die markt is enorm veel groter dan hier, en de spellen zijn ook nog eens veel goedkoper. En Nederlandse handleidingen zijn makkelijk te vinden om uit te kunnen printen. Alleen bij spellen met kaarten met tekst erop is dat niet zo handig. Echte spellenwinkels zijn er hier niet zoveel in de buurt, alleen in Delft en die is ook nog redelijk klein.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137445320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Ken het niet :)
Overigens is Lords of Waterdeep relatief simpel qua opzet. In plaats van de battle uit te voeren regel je manschappen. Het heeft wel wat weg van Agricola / Puerto Rico. Prioriteiten stellen om je quests te kunnen halen en zo punten binnen te sprokkelen.
Heb Agricola en Puerto Rico , begreep dat het daar wel iets van weg had kwa spelen. ^O^

De laatste tijd speel ik toch weer wat spellen die iets makkelijker van opzet zijn dus iets sneller wegspelen , vooral door tijdgebrek.
Al speel ik het liefst nog steeds de spellen die wat uitgebreider zijn. , komt er alleen niet vaak meer van :{
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137446260
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef koei het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze het spellekspektakel, een beurs waar alle nieuwe bordspellen te vinden waren en je die ook kon spelen met uitleg en alles erbij. Maar die zijn verhuisd naar Zwolle en daar falliet gegaan (duh, wie gaat er nou naar Zwolle...). Erg jammer.

Maar sowieso koop ik vrij weinig spellen meer. Ik heb al een flinke kast vol staan, en krijg meestal nog wel iets van Sinterklaas. Plus dat klassiekers als Catan, Carcassonne en El Grande toch het leukst blijven.

Mn ouders halen meestal spellen uit Duitsland tegenwoordig. Die markt is enorm veel groter dan hier, en de spellen zijn ook nog eens veel goedkoper. En Nederlandse handleidingen zijn makkelijk te vinden om uit te kunnen printen. Alleen bij spellen met kaarten met tekst erop is dat niet zo handig. Echte spellenwinkels zijn er hier niet zoveel in de buurt, alleen in Delft en die is ook nog redelijk klein.
Catan ben ik echt helemaal op uitgekeken, en Carcasonne heb ik ook teveel gespeeld, niet helemaal eens met de stelling dat 'klassiekers het leukst blijven'.

Tegenwoordig zie je veel co-op bordspellen zoals Pandemie, dat is echt heel tof. Heb daar ook de uitbreiding van en dan kan je ook als tegenstander spelen, het wordt dan een soort Scotland Yard.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137447047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Catan ben ik echt helemaal op uitgekeken, en Carcasonne heb ik ook teveel gespeeld, niet helemaal eens met de stelling dat 'klassiekers het leukst blijven'.

Tegenwoordig zie je veel co-op bordspellen zoals Pandemie, dat is echt heel tof. Heb daar ook de uitbreiding van en dan kan je ook als tegenstander spelen, het wordt dan een soort Scotland Yard.
Het gaat hier een beetje in fases. Catan is nu weer 'in' na een paar jaar amper gespeeld te zijn. Hetzelfde geldt voor Carcassonne. Pandemie ken ik niet, maar ik denk ook niet dat een coop-spel wat voor mij is, ik ga liever de strijd aan. Mn vriend heeft van de sint roborally gekregen, en die is nu weer populair.

Ik speel zelf het liefste spellen die simpel qua opzet zijn, maar wel erg leuk en afwisselend om te spelen. Beste voorbeeld daarvan is bepakt en bezakt. Super simpel om te leren, maar toch nog erg leuk om te spelen. En een spelletje duurt een kwartier ongeveer, dus leuk voor tussendoor. Van die heel uitgebreide spellen vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Voordat je die regels goed door hebt ben je drie keer spelen verder, en die spellen duren ook altijd lang.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137447208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef koei het volgende:

[..]

Het gaat hier een beetje in fases. Catan is nu weer 'in' na een paar jaar amper gespeeld te zijn. Hetzelfde geldt voor Carcassonne. Pandemie ken ik niet, maar ik denk ook niet dat een coop-spel wat voor mij is, ik ga liever de strijd aan. Mn vriend heeft van de sint roborally gekregen, en die is nu weer populair.

Ik speel zelf het liefste spellen die simpel qua opzet zijn, maar wel erg leuk en afwisselend om te spelen. Beste voorbeeld daarvan is bepakt en bezakt. Super simpel om te leren, maar toch nog erg leuk om te spelen. En een spelletje duurt een kwartier ongeveer, dus leuk voor tussendoor. Van die heel uitgebreide spellen vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Voordat je die regels goed door hebt ben je drie keer spelen verder, en die spellen duren ook altijd lang.
Roborally heb ik helaas nog nooit gespeeld maar dat lijkt me geweldig!

En Catan is 1 van de games die bij mij altijd het langst duurt.. Al ligt dat ook aan de medespelers natuurlijk. Waar ik de laatste tijd tegenaan loop is dat games vrij veel op elkaar gaan lijken. Als je kijkt naar het nu heel populaire Agricola en games als Puerto Rico, Cuba, Terra Mystica, Tzolk'In etc dan lijkt alles zo op elkaar. Daarom vind ik Smallworld een leuke afwisseling. Het is meer met mensen strijden dan alleen maar hopen dat jouw tactiek niet verstuurd wordt door de keuze van een ander. Neemt trouwens niet weg dat de eerder genoemde games niet leuk zijn. Ik vind de gelijkenis enkel zo groot..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137447273
roborally is tof :Y
pi_137447549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef koei het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze het spellekspektakel, een beurs waar alle nieuwe bordspellen te vinden waren en je die ook kon spelen met uitleg en alles erbij. Maar die zijn verhuisd naar Zwolle en daar falliet gegaan (duh, wie gaat er nou naar Zwolle...). Erg jammer.

Maar sowieso koop ik vrij weinig spellen meer. Ik heb al een flinke kast vol staan, en krijg meestal nog wel iets van Sinterklaas. Plus dat klassiekers als Catan, Carcassonne en El Grande toch het leukst blijven.

Mn ouders halen meestal spellen uit Duitsland tegenwoordig. Die markt is enorm veel groter dan hier, en de spellen zijn ook nog eens veel goedkoper. En Nederlandse handleidingen zijn makkelijk te vinden om uit te kunnen printen. Alleen bij spellen met kaarten met tekst erop is dat niet zo handig. Echte spellenwinkels zijn er hier niet zoveel in de buurt, alleen in Delft en die is ook nog redelijk klein.
Zijn nog steeds elk jaar spellen beursen waar je zelf je eigen gemaakte spellen kan showen en nieuwe spellen kan testen.
Vorig jaar was dat nog in Utrecht dacht ik.

Dit jaar is er iig weer een beurs in Amersfoort (17 mei) :

http://www.ducosim.nl/node/129#overlay-context=node/129
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137447553
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
roborally is tof :Y
Heddegijdie?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137447573
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
roborally is tof :Y
grappig.

Doet me denken aan Formula D :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137447620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Poit het volgende:

[..]

Heddegijdie?
Nope :<
pi_137447622
Ik kom niet verder dan Risk, Catan en Kolonisten ;(
pi_137447651
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Reintji het volgende:
Ik kom niet verder dan Risk, Catan en Kolonisten ;(
en Kezen *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')