abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 maart 2014 @ 08:55:30 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137371827


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Iconia Tab B / A210 / A510 / A700
101XS / 80XS / 101 G9 / 80 G9 101 XS / Elements / Arnova
Eee Pad TF300T/ TF700T / MeMO Pad / Pad Smart / Nexus 7 / PadFone Infinity
HTC Flyer / HTC Jetstream
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Note 8.0 / Note 10.1 / Tab 2 (10.1) / Tab 2 (7.0)
Tablet Z / S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


Enkele AliExpress stores: • Elijah StoreUGoodBuyEternal TeamGrace TeamGrace Top TradeGrace Intl
In China kun je verder in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl, Google Shopping en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137372708
Dromer: kun je de Philips toevoegen in de openingspost ?
Philips Entertainment Tablet
PI7100S2
1024*768
4800mAH
http://www.p4c.philips.co(...)y=cn&ctn=PI7100S2/93
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:40:40 #3
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137457307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dromer: kun je de Philips toevoegen in de openingspost ?
Philips Entertainment Tablet
PI7100S2
1024*768
4800mAH
http://www.p4c.philips.co(...)y=cn&ctn=PI7100S2/93
Oeps.. te laat! Misschien nog een modje?

Vandaag trouwens de Colorfly binnen. Valt niks tegen. Mooi scherp scherm met een goede kijkhoek. 65 euro is toch een mooi prijsje voor een quad core (ook al is het niet de snelste..scoort toch meer dan een dual core) en een resolutie van 1280*800.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:14:53 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137458776
Denk niet dat het zin heeft om een niet noemenswaardige tablet van een fabrikant die zich dan ook eigenlijk niet op tabletvlak wil profileren in een op zich al waanzinnig verouderde OP te stoppen. :P

PiPO staat er niet eens bij, en daarvan hebben we denk ik hier nog de meeste gebruikers.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:22:10 #5
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137474032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Denk niet dat het zin heeft om een niet noemenswaardige tablet van een fabrikant die zich dan ook eigenlijk niet op tabletvlak wil profileren in een op zich al waanzinnig verouderde OP te stoppen. :P

PiPO staat er niet eens bij, en daarvan hebben we denk ik hier nog de meeste gebruikers.
Er ligt werk voor jou dus? ~O>

Bedenk me dat m'n pakketje dat bij het postkantoor ligt wel 's de Banggood Bonzai Magic Bean zou kunnen zijn ipv m'n Onda v975m tablet. :{
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:41:24 #6
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137474208
Is er een manier om de reclame uiting van apps uit te zetten in Android?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_137475182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef trigt013 het volgende:
Is er een manier om de reclame uiting van apps uit te zetten in Android?
Download fdroid (alternatieve playstore), moet je ff Google. Met fdroid installeer adaway, let op je moet wel Android geroot hebben. Hoe dat moet kan je vinden op xda forums
Veni, vidi, vodka.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:40:10 #8
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137475204
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef dumble het volgende:

[..]

Download fdroid (alternatieve playstore), moet je ff Google. Met fdroid installeer adaway, let op je moet wel Android geroot hebben. Hoe dat moet kan je vinden op xda forums
geroot heb ik hem al, dus dat gaat wel lukken
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 10:11:56 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_137573929
Best een goede deal op Banggood lijkt mij (¤165,-). Iemand ervaring met deze tablet? Ik ben nog aan het twijfelen.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:52:28 #11
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137583857
Morgen staat de postbode met m'n Onda v975m aan de deur.
En als er iemand thuis is, heb ik hem dan ook nog. Wel 22 euro bijbetalen. Eerste keer in 10 jaar dat ik gepakt ben. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:59:46 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137680980
Ah, grappig, MP4Nation heeft z'n blog weer wat leven ingeblazen.
Bericht o.a. over de Ramos i10 Pro dualboot tablet.
http://www.mp4nation.net/(...)-preview/#more-20792
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137681401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ah, grappig, MP4Nation heeft z'n blog weer wat leven ingeblazen.
Bericht o.a. over de Ramos i10 Pro dualboot tablet.
http://www.mp4nation.net/(...)-preview/#more-20792
Geinig product; ik mag dat Dual boot wel.
Zij kunnen het dus wél voor elkaar krijgen om Windows naast Android te krijgen; weliswaar op een erg omslachtige (en mijns inziens niet erg bruikbare) manier.
Maar gezien de prijs van een eerder W8 tablet die ik hier eens genoemd heb gaat het vast niet zo interessant worden.
In de EU heb je ook betaalbare Bay-trail W8-tablets die nauwelijks/niet duurder zijn.

Maar zo'n W8 tablet wordt wel serieus de opvolger voor laptop. Maar dan wel met betere specs; hoewel de high-end W8 tablets nog niets zijn i.v.m. een laptop.
Surface Pro 2 is erg vet, maar schreeuwend duur (zeker i.c.m. accessoires zoals de ¤200 Power Cover met accu).
Heel erg jammer dat Google zo naadje doet (Don't be evil my ass); want die Asus was erg :9~


En wie nog een goedkope Nexus 10 wil scoren:



Bij iBOOD voor ¤269.95 + ¤5.95.

LET OP: 16GB versie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 13-03-2014 00:33:57 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:20:58 #14
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137684624
Onda v975m binnen. Draait nu een Kitkat beta zonder problemen. (schijnt stukken beter te lopen dan de vorige ROMs) Super mooi scherm en tablet voelt lekker stevig aan. Inclusief inklaring 100 euro goedkoper dan de Nexus hierboven. ;) (maar ja.. dan heb je wel een echte Nexus natuurlijk)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:16:12 #15
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_137693014
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
kunnen het dus wél voor elkaar krijgen om Windows naast Android te krijgen; weliswaar op een erg omslachtige (en mijns inziens niet erg bruikbare) manier.
Maar gezien de prijs van een eerder W8 tablet die ik hier eens genoemd heb gaat het vast niet zo interessant worden.
In de EU heb je ook betaalbare Bay-trail W8-tablets die nauwelijks/niet duurder zijn.

Maar zo'n W8 tablet wordt wel serieus de opvolger voor laptop. Maar dan wel met betere specs; hoewel de high-end W8 tablets nog niets zijn i.v.m. een laptop.
Surface Pro 2 is erg vet, maar schreeuwend duur (zeker i.c.m. accessoires zoals de ¤200 Power Cover met accu).
Heel erg jammer dat Google zo naadje doet (Don't be evil my ass); want die Asus was erg

En wie nog een goedkope Nexus 10 wil scoren
Alternatief voor de laptop nooit. Serieus tekstverwerken zonder toetsenbord gaat gewoon niet.

Waar je wel gelijk in hebt is dat voor veel mensen een tablet netzo goed kan gaan voldoen als een laptop omdat ze toch bijna nooit tekstverwerken en voor die incidentele keer een toetsenbord kunnen aansluiten.
En dat laatste is een beetje waarom die surface 2 pro zo gewild is in het zakelijk segment
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:34:53 #16
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_137693573
Ik heb voor 50 euro de oer galaxy tab p1000 gescoord op marktplaats, die bleef hangen tijdens het booten.
In notime het probleem verholpen en draait als een zonnetje op gingerbread 2.3.6.
Ik had spijt de mijne twee jaar geleden verkocht te hebben en gebruik hem nu veel meer dan mijn galaxy tab 8.4 pro en de galaxy note 8.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:37:23 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137693634
En waarom? Lichtere skin?
Kitkat heeft mijn inziens toch wel veel voordelen vooral qua interface.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137693739
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Alternatief voor de laptop nooit. Serieus tekstverwerken zonder toetsenbord gaat gewoon niet.

Waar je wel gelijk in hebt is dat voor veel mensen een tablet netzo goed kan gaan voldoen als een laptop omdat ze toch bijna nooit tekstverwerken en voor die incidentele keer een toetsenbord kunnen aansluiten.
En dat laatste is een beetje waarom die surface 2 pro zo gewild is in het zakelijk segment
Gaat een beetje off-topic (dit gaat namelijk over Android en niet W8), maar ik bedoel meer die convertible form factor apparaten waar je dus idd een toetsenbord aan kunt klikken.
Dit kan bijv. bij de Surface, maar daar blijft het scherm niet van overeind staan; dus niet zo handig als een tablet. Maar er zijn ook dergelijke apparaten waar het vastklikt en het scherm overeind blijft.

Wat ik meer bedoelde met "hoewel de high-end W8 tablets nog niets zijn i.v.m. een laptop" staat daarvoor; de specs. Windows zit wel leuk te doen met Core i5 processors en sommige merken zelfs met i7, maar als je eens in verdiept zijn dat niet te vergelijken CPU's t.o.v. laptop CPU's (laat staan desktop cpu's). Opzich wel logisch (energieverbruik), maar toch...
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:12:29 #19
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_137702926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef RobertNL het volgende:
En waarom? Lichtere skin?
Kitkat heeft mijn inziens toch wel veel voordelen vooral qua interface.
De galaxy tab P1000 is m.i. nog steeds een mooi en compleet apparaat, dat ondanks zijn single core cortex A8 voor mij nog snel genoeg is.
Het opent b.v. vanuit de mail snel internet pagina's waarin ik geinteresseerd ben, direct precies in de breedte van het scherm, hoef je niets meer aan te doen. Zijn je de letters nog te klein, groter maken, twee keer tikken en je scherm is weer precies gevuld met dank aan gingerbread volgens mij.
Verder telefoon, navigatie, niet te zwaar en in portrait fijn te hanteren.
Voor mij voor de gem. 100 euro die je op marktplaats betaalt nog steeds een aanrader dus ook vergeleken met de snelste tab van dit moment de galaxy pro 8.4 met kitkat.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2014 @ 10:50:34 #20
230491 Zith
pls tip
pi_137724987
Ik heb van Banggood de FNF iFive X3...

http://www.banggood.com/F(...)Tablet-p-910508.html
quote:
Model FNF ifive X3 Quad Core Tablet
CPU RK3188 Quad Core Cortex A9 1.6GHz
System Android 4.2
RAM 2GB DDR3
Capacity 16GB
Screen 10.1 inch IPS Capacitive Touch Screen
Resolution 1920*1200
..gemaakt met mn telefoon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).

Batterij gaat erg lang mee, maar kan niet vergelijken met andere tablets. Heb gister 4 uur ermee gezeten (reddit/fok/imgur/flickr/email) en dat kostte ~40% batterij, vind ik prima..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137726497
Het ligt dus aan zowel Google als Windows. Blegh; dan hoeven we het dus helemaal niet meer te verwachten. }:| |:(

'Ook Microsoft wil geen apparaten met Windows en Android'
quote:
Behalve Google heeft ook Microsoft problemen met apparaten die zowel op Android als Windows draaien.

Eerder stelden verschillende sites al dat Google druk had gezet op Asus om plannen voor een tablet met Android en Windows te schrappen.

Vrijdag meldt de Wall Street Journal dat ook Microsoft niets ziet in zulke apparaten. Ze zouden Google de mogelijkheid geven om traditionele Microsoft-klanten, met name op de zakelijke markt, ervaring te laten opdoen met Android.

De plannen voor de Asus Transformer Book Duet gaan daarom niet door. Ook zal het bedrijf stoppen met de verkoop van twee all-in-one-pc's met Windows en Android, meldt de krant op basis van een vertrouwelijk document van Asus.

Intel

In de zomer van 2013 kondigde ook Samsung een laptop met zowel Android als Windows aan. Ook dat apparaat, met de naam Ativ Q, is nooit verschenen.

Op de gadgetbeurs CES stelde chipfabrikant Intel in januari dat het een speciaal platform heeft gecreëerd dat apparaten met twee besturingssystemen mogelijk maakt. De toekomst van dat platform is nu onduidelijk.

Opvallend is dat Huawei en de Indiase telefoonfabrikant Karbonn allebei telefoons hebben aangekondigd met zowel Windows Phone als Android. De toestellen moeten in het tweede kwartaal verschijnen. Google en Microsoft hebben nog niet publiekelijk gereageerd op de plannen.
(Ik wilde oorspronkelijke artikel doen maar je mag niet zonder subscription op de site van Wall Street Journal)
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 18:01:49 #22
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_137738400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Zith het volgende:
Ik heb van Banggood de FNF iFive X3...

http://www.banggood.com/F(...)Tablet-p-910508.html

[..]

..gemaakt met mn telefoon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).

Batterij gaat erg lang mee, maar kan niet vergelijken met andere tablets. Heb gister 4 uur ermee gezeten (reddit/fok/imgur/flickr/email) en dat kostte ~40% batterij, vind ik prima..
Ik heb deze ook besteld, ik ben benieuwd! Thnx voor de review! Heb je de originele ROM erop staan of een custom rom?
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 10:33:02 #23
230491 Zith
pls tip
pi_137759807
Custom launcher (TV Launcher) , originele rom
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_138067461
Mijn broertje wil graag voor zijn verjaardag een tablet. Ik heb al wat 'research' gedaan en heb de volgende tablets gevonden die geschikt zouden kunnen zijn:
Colorfly E708 Q1
ONDA V701S
Ramos W21

Ik denk dat 7-8 inch ideaal is en uiteraard niet al te duur.
Hij wil er vooral spelletjes op spelen dus daarvoor is een quad core wel handig en ik weet niet welke quad core ook een goed gpu heeft op dit moment. Iemand tips/ervaringen?
  zondag 23 maart 2014 @ 12:21:51 #26
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_138069015
Hoe zit het eigenlijk met de wifi ondersteuning bij dit soort Chinese apparaten? Heb altijd het idee dat ze op dat soort dingen bezuinigen en je dus met een verkrekte wifi ondersteuning zit.. Of een slecht signaal etc..
  zondag 23 maart 2014 @ 12:44:36 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138069659
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:10 schreef Ian8 het volgende:
Mijn broertje wil graag voor zijn verjaardag een tablet. Ik heb al wat 'research' gedaan en heb de volgende tablets gevonden die geschikt zouden kunnen zijn:
Colorfly E708 Q1
ONDA V701S
Ramos W21

Ik denk dat 7-8 inch ideaal is en uiteraard niet al te duur.
Hij wil er vooral spelletjes op spelen dus daarvoor is een quad core wel handig en ik weet niet welke quad core ook een goed gpu heeft op dit moment. Iemand tips/ervaringen?
Die ramos heeft een actions processor dus die valt zeker af.
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:21 schreef Paksoi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de wifi ondersteuning bij dit soort Chinese apparaten? Heb altijd het idee dat ze op dat soort dingen bezuinigen en je dus met een verkrekte wifi ondersteuning zit.. Of een slecht signaal etc..
wisselt per tablet, maar de ervaring leert dat dat ook bij de grote merken het geval is.

Vooraf goed inlezen of je aan te kopen tablet er last van heeft is wel aan te raden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 23 maart 2014 @ 12:57:44 #28
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_138070082
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die ramos heeft een actions processor dus die valt zeker af.

[..]

wisselt per tablet, maar de ervaring leert dat dat ook bij de grote merken het geval is.

Vooraf goed inlezen of je aan te kopen tablet er last van heeft is wel aan te raden.
Mm oke, weet iemand toevallig of de ASUS MeMO Pad 10 een redelijk apparaat is? Specs zijn wel ok, heeft alleen geen HD beeldscherm wat ik eigenlijk wel wil, maar is dat tablet wat? Of is er voor dat geld (150,-) een betere te krijgen?
pi_138070178
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef Paksoi het volgende:

[..]

Mm oke, weet iemand toevallig of de ASUS MeMO Pad 10 een redelijk apparaat is? Specs zijn wel ok, heeft alleen geen HD beeldscherm wat ik eigenlijk wel wil, maar is dat tablet wat? Of is er voor dat geld (150,-) een betere te krijgen?
Is gewoon een rk3188. Veel beter ga je niet krijgen, en eigenlijk moet je ook geen hd scherm willen met die chipset. Dan moet je toch echt naar een goede Snapdragon s4/600/800/801 gaan en die kosten zo 350 euro voor 10 inch versies. Nexus 7 is in dat opzicht leuker.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:18:35 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138072470
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:01 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Is gewoon een rk3188. Veel beter ga je niet krijgen, en eigenlijk moet je ook geen hd scherm willen met die chipset.
Mwha, de M7pro die ik heb doet het met 4.4 toch best aardig op de 1920x1200 reso ;). Voor gamen is het wellicht een ander verhaal.
7'', 1280x800 schermpje voor een RK3188 is voor gamen waarschijnlijk prima te doen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 23 maart 2014 @ 16:01:46 #31
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_138076131
Wat is nou echt een goede tablet dan voor om en nabij de 150 euro? Liefst 10 inch... Graag vertellen uit eigen ervaring want ik neem aan dat er hier genoeg mensen zijn met zo'n Chinese tablet..
  zondag 23 maart 2014 @ 16:09:24 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138076412
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:01 schreef Paksoi het volgende:
Wat is nou echt een goede tablet dan voor om en nabij de 150 euro? Liefst 10 inch... Graag vertellen uit eigen ervaring want ik neem aan dat er hier genoeg mensen zijn met zo'n Chinese tablet..
Ik ben blij met m'n Onda v975m van 9,7". Erg mooi scherm, krachtig en goed gebouwd. De batterij is wel wat minder. Je haalt max. 5 uur en soms minder. (gebruik natuurlijk; standby is veel langer) Er is al een aardige kitkatversie voor uit en hopelijk ooit een custom rom. Er is een community voor incl. forum. (http://www.v975m.com/)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 23 maart 2014 @ 16:10:34 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138076461
4:3 AR :r

PiPO M8HD anders?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 23 maart 2014 @ 16:59:33 #34
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138078407
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:10 schreef shiznuts het volgende:
PiPO M8HD
Sapperdeflap! :+
Eigenlijk wil je gewoon zeggen: Apple iPad :r denk ik? ;)

Voor wie veel films kijkt, snap ik het wel hoor.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 24 maart 2014 @ 00:45:24 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138101930
Nou ja, hauptsache is dat de AR gewoon kudt is (imho natuurlijk). :P En Apple sowieso ja.

Verder kijk ik inderdaad veel series en films en zit ik veel op YouTube.
Vind ook de formfactor/ergonomie wat beter en is wat makkelijker op te bergen.

Maar goed, ieder zo z'n ding uiteraard. ;)

Ben overigens benieuwd naar de RK3288 tablets met Mali T764... :9~
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138102037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:40 schreef Iemand91 het volgende:

Dit kan bijv. bij de Surface, maar daar blijft het scherm niet van overeind staan; dus niet zo handig als een tablet. Maar er zijn ook dergelijke apparaten waar het vastklikt en het scherm overeind blijft.

De Surface heeft gewoon een kickstand hoor, en is voor een groot deel als vervanger voor een laptop te gebruiken (de Pro is echt een volwaardige vervanger). Zeker in een bedrijfsomgeving is de Surface-lijn geweldig.

/offtopic
  maandag 24 maart 2014 @ 09:16:27 #37
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138105298
Het fijnste van mijn 10" 16:9 is dat er zoveel tekst naar beneden op past. En op 10" is het breed genoeg. 7" was te smal om snel te kunnen lezen. (wat snel lezen betreft, te lang durende omslag animaties :r )
Ik zou er niet aan moeten denken dat dat 4:3 zou zijn. Echter op 7/8" kan ik me het nog wel voorstellen omdat het dan echt te smal en lang wordt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2014 @ 09:38:02 #38
230491 Zith
pls tip
pi_138105658
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef Sloggi het volgende:
Dit kan bijv. bij de Surface, maar daar blijft het scherm niet van overeind staan; dus niet zo handig als een tablet. Maar er zijn ook dergelijke apparaten waar het vastklikt en het scherm overeind blijft.

Jep, met een dockingstation kun je zo met tablet+2monitoren+keyboard&muis werken, zolang je niet superveel rekenwerk nodig hebt.



http://thecloudmouth.com/2013/03/13/surface-pro-as-my-desktop/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_138137028
Ik heb nog een pipo Max m9... De v2 versie. Kent iemand een goede en stabiele rom?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 24 maart 2014 @ 23:31:53 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138141351
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Jep, met een dockingstation kun je zo met tablet+2monitoren+keyboard&muis werken, zolang je niet superveel rekenwerk nodig hebt.

[ afbeelding ]

http://thecloudmouth.com/2013/03/13/surface-pro-as-my-desktop/
ik heb wel eens met een extern scherm een wordpress site gebouwd met mijn t100. Wou prima
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138176308
krijg ik vandaag mijn gdp g5a aan zit ik al direct te klooien met legacyrom zit er niks van apps bij heb 2uur zitten sukkelen om retroarch en tinecore keymapper werkend te krijgen met de gameboy emulator maar werkte voor geen meter het lukte gewoon niet.

dus ben ik nu terug factory image aan het downloaden(op mobiel internet) in het vervolg blijf ik overal af tot het 2 jaar oud is en internet vol guides staat. :')
pi_138177858
hoe los ik dit op:



doet nu helemaal niks kan ook niet naar legacyrom gaan.
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:12:07 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138183394
Als flashen en recovery niet meer werken zal je waarschijnlijk het geheugen moeten shorten.

Hoe dat bij deze tablet werkt durf ik niet te zeggen (je moet dan een stukje metaal tussen 2 pinnetjes van de nand chip houden zodat hij geforceerd de oude recovery pakt).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138302518
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die ramos heeft een actions processor dus die valt zeker af.

[..]

wisselt per tablet, maar de ervaring leert dat dat ook bij de grote merken het geval is.

Vooraf goed inlezen of je aan te kopen tablet er last van heeft is wel aan te raden.
Nou RobertNL, ik kan je verzekeren dat de wifi op m'n Pipo U6 heel goed werkt hoor. Even goed als bij m'n smartphone(Sony Xperia S).

Nu betreur ik het wel dat ik geen 10 inch tablet heb gekocht, ik denk eraan om m'n Pipo U6 te verkopen in de vakantie en een Pipo M8HD te kopen.

Sinds ik Facebook en Messenger heb verwijderd, is m'n U6 echt veel sneller geworden. Blijkbaar zijn dat heel irritante achtergrondprocessen of zijn die apps niet goed compatibel met m'n U6..Nu loopt het echt als een sneltrein(ik gebruik toch amper FB en Messenger op m'n tablet, dusja).

Edit: Nuja, nu ik erop let...De wifi is soms wat trager, maar niet dat het echt storend is ofzo. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Brecht35 op 29-03-2014 18:27:45 ]
pi_138302540
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef relativity het volgende:
Ik heb nog een pipo Max m9... De v2 versie. Kent iemand een goede en stabiele rom?
Ga eens kijken op Freaktab! Riley heeft leuke roms.
pi_138311764
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ga eens kijken op Freaktab! Riley heeft leuke roms.
Oke zal eens kijken. Die had ik er eerst ook opstaan, maar begon problemen te geven met o.a. youtube e.d.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_138314771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef relativity het volgende:

[..]

Oke zal eens kijken. Die had ik er eerst ook opstaan, maar begon problemen te geven met o.a. youtube e.d.
Download een apk blackmart alpha. Het gaat kaktraag, ik weet het, maar daar kan je dan een Youtube downloaden voor je Pipo want die wordt jammer genoeg niet ondersteund door Google.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:20:31 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138314837
Daar gaat het niet om. Google apps kan je altijd als losse package wel installeren (google eens op gapps )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 30 maart 2014 @ 06:29:48 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138319572
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 maart 2014 @ 10:04:13 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138320409
quote:
Ben benieuwd naar die GPU. Het is een enorme stap als ik zo zie :D. De stap van 400 --> 604 zou al groot zijn geweest maar direct een 760 is echt enorm.
1
2
Mali  400MP4:   55Mtri/s,  2.0Gpix/s
Mali 760MP16: 1390Mtri/s, 11.2Gpix/s


Rockchip moet ook wel, MTK zie je steeds meer terug in tablets en MTK komt eind dit jaar met de 8core/4core 64bit chipsets met de zelfde GPU. Begin volgend jaar neemt Mediatek dus de leiding over met 64 bit, waarop RK weer kan/mag antwoorden :P (maar dat is volgend jaar).

Hoop wel dat er een 8/16 core GPU in komt :D

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 30-03-2014 10:11:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138320962
Interessant dit. Maar de bottleneck is dan altijd hoe het zit met de accuduur want te vaak is gebleken dat zo een krachtpatser altijd stroom vreet. En voorlopig is het maar magertjes gesteld met apparaten die niet alleen een onwijze performance geven en tevens ook een geweldige accuduur hebben.

Het een gaat altijd ten koste van het ander. :s)
  zondag 30 maart 2014 @ 12:00:00 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138322716
Nou ja, we gaan steeds meer pixels verlangen in onze tablets en dat is denk ik de grootste boeman op energievreetgebied. :Y De nieuwe GPU en CPU zelf zouden zowel krachtiger als ook energie-efficiënter moeten zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 maart 2014 @ 12:08:19 #53
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138322945
Tja. Mijn Onda v975m haalt maar zo'n 4 tot 5 uur op één lading. Bij veel films kijken en games spelen haalt ie de 4 uur niet. Ook een hoge resolutie.

Tweede Colorfly E708 overigens besteld. :P
Voor 55 euro is het helemaal een koopje. M'n vrouw is er nog steeds erg blij mee. Snel zat voor wat lichter gebruik, mooi scherm en de batterijduur valt nog mee ook voor de wat kleine batterij.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 30 maart 2014 @ 12:13:45 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138323065
4-5 uur is niet heel veel (helaas), de M7pro doet dat wel iets beter :Y. Maar de M802 is dan weer sneller. Jammer dat er niet meer tablets met de zelfde chipset uitkomen :'(.

Als de standby maar aardig is, dat doet de tablet meestal het meer en deel van zijn tijd :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138330856
Iemand ervaring met de Pipo M8HD? Moet me enorm inhouden om m'n Pipo U6 niet te verkopen en een M8HD te kopen...

Het kleine scherm irriteert me een beetje, ik gebruik m'n tablet voor school en dus is een groter scherm wel wat leuker.

http://www.banggood.com/P(...)Tablet-p-920629.html

2 GB RAM en 32 GB ROM. :) En 8000 mah lijkt me wel redelijk veel. :P

quote:
Hmm, dan wacht ik maar beter effe voor ik een nieuwe tablet koop. Met de M8HD ga ik er op vlak van hardware niet zo op vooruit. :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Brecht35 op 30-03-2014 17:08:21 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 17:37:54 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138331996
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef Dromer het volgende:
Tja. Mijn Onda v975m haalt maar zo'n 4 tot 5 uur op één lading. Bij veel films kijken en games spelen haalt ie de 4 uur niet. Ook een hoge resolutie.

Tweede Colorfly E708 overigens besteld. :P
Voor 55 euro is het helemaal een koopje. M'n vrouw is er nog steeds erg blij mee. Snel zat voor wat lichter gebruik, mooi scherm en de batterijduur valt nog mee ook voor de wat kleine batterij.
is een pipo s1 pro niet sneller?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 30 maart 2014 @ 21:02:59 #57
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138339612
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is een pipo s1 pro niet sneller?
Vast, maar het scherm is minder en dat is belangrijker hier. En hij is best dik zo te zien.
En duurder. (op dat vage minitake na..waar ik niks van vertrouw :P)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138385827
quote:
Hij is er ook al in stick-vorm:



Pluggy Android-stick met UltraHD mogelijkheden
quote:
De Nederlandse fabrikant Cymtv heeft een nieuwe Android-stick op de markt gebracht. Deze nieuwe stick met de naam Pluggy Quad Core UltraHD moet onder andere de mogelijkheid hebben om ook UltraHD-content (3840x2160 pixels) te kunnen tonen en streamen. De stick is een nieuwe variant van de standaard Pluggy waarbij heel wat nieuwigheden zijn ingebouwd. Zoals de naam al doet vermoeden gaat het hierbij om een model met vier kernen en is er een sterkere grafisch gedeelte ingebouwd.

De processor is opgebouwd uit een Rockchip RK3288 SoC waarbij er een viertal Cortex-A17 kernen zijn ingebouwd. Deze vier kernen werken op 2 Ghz en worden bijgestaan door 2 GB geheugen. Verder beschikt de Android-stick, die verbonden wordt met de HDMI-aansluiting van de televisie, over een Mali T764 GPU gedeelte die ook beschikt over vier kernen. Voor de WiFi verbinding zijn er een tweetal externe antennes beschikbaar. Deze zouden beide 5 dB extra vermogen hebben ten opzichte van de standaard Pluggy. Echter is het niet duidelijk wat het standaard vermogen dan is. Verder is het dus mogelijk om UltraHD af te spelen en te streamen. De meegeleverde Android versie is 4.4.

De Pluggy Quad Core UltraHD gaat over de toonbank voor 119,95 euro vanaf het einde van het tweede kwartaal in 2014. Het is dus nog even wachten voordat de Android-stick daadwerkelijk geleverd wordt. Mensen die op dit moment al een standaard Pluggy bezitten (de adviesprijs van deze stick is 39,95 euro) kunnen nu voor ¤79,95 een Pluggy Quad Core UltraHD bestellen.
Kun je dus beter eerst die standaard Pluggy bestellen en dan die Quad Core versie daarna. Heb je beide i.p.v. 1 voor dezelfde prijs. :') :P
pi_138451149
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik ben op zoek naar een 7'' tablet met minimaal 2GB ram en een quad core processor, eigenlijk dus gewoon een Asus Nexus 7 (2013) competitor. Merk is niet belangrijk maar Android 4.2.2 of hoger als af-fabriek OS zou meegenomen zijn.

De huidige Nexus 7 kost 233.- euro dus een prijsje daar een aantal tientjes onder zou een mooi streef bedrag zijn. Iemand die me hier bij kan helpen?
Hier dus...
pi_138453128
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Hier dus...
Deze week krijg ik waarschijnlijk de v88s binnen, deze dus voor 93 euro met recommender (zie signature) http://www.buyincoins.com/item/34212.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138453199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef rene90 het volgende:
Deze week krijg ik waarschijnlijk de v88s binnen, deze dus voor 93 euro met recommender (zie signature) http://www.buyincoins.com/item/34212.html
Dank voor je reactie, ik heb inmiddels via mn agent een prijs van 220 euro gekregen voor de http://item.jd.com/1069751.html . Qua specs bijna gelijk aan de Nexus maar qua behuizing en vooral batterij beter. Nu nog voor mezelf uitmaken of ik dat wil betalen ;)
pi_138456683
quote:
Jammer geen 7" tablets :'(

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar die GPU. Het is een enorme stap als ik zo zie :D. De stap van 400 --> 604 zou al groot zijn geweest maar direct een 760 is echt enorm.
[ code verwijderd ]

[ afbeelding ]
Rockchip moet ook wel, MTK zie je steeds meer terug in tablets en MTK komt eind dit jaar met de 8core/4core 64bit chipsets met de zelfde GPU. Begin volgend jaar neemt Mediatek dus de leiding over met 64 bit, waarop RK weer kan/mag antwoorden :P (maar dat is volgend jaar).

Hoop wel dat er een 8/16 core GPU in komt :D
Rockchip is een tof bedrijf. :Y)

MTK in tabets?? :D

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hij is er ook al in stick-vorm:

[ afbeelding ]

Pluggy Android-stick met UltraHD mogelijkheden

[..]

Kun je dus beter eerst die standaard Pluggy bestellen en dan die Quad Core versie daarna. Heb je beide i.p.v. 1 voor dezelfde prijs. :') :P
Valt best wel mee voor ¤80.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:37:27 #63
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138457626
Werd tijd dat er wat krachtigere tablets uit zouden komen voor betaalbare prijzen. Ik probeer momenteel te regelen dat ik binnenkort weer naar HK kan, dus zou mooi zijn als ik dan een nieuwe tablet kan kopen. :)
  donderdag 3 april 2014 @ 00:03:40 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138458619
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jammer geen 7" tablets :'(

[..]

Rockchip is een tof bedrijf. :Y)

MTK in tabets?? :D

[..]
Ja, zijn er genoeg ook ASUS / ACER etc hebben modellen met MTK. Is eigenlijk zo sinds de laatste generatie een beetje populairder aan het worden.

Grote voordeel van RK blijft wel dat ze nog iets van sources vrijgeven en er ook custom kernels gemaakt kunnen worden, voor MTK heb ik die nog niet (vaak) gezien.
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Werd tijd dat er wat krachtigere tablets uit zouden komen voor betaalbare prijzen. Ik probeer momenteel te regelen dat ik binnenkort weer naar HK kan, dus zou mooi zijn als ik dan een nieuwe tablet kan kopen. :)
Gaat nog wel even duren natuurlijk, laatste 2/3 jaar was de aankondiging steeds (ruim) voor CNY waarna ze daarna (rond deze tijd) in de winkels lagen. Zal wel ergens eind Q2 worden voordat we de eerste tablets gaan zien :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138458703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, zijn er genoeg ook ASUS / ACER etc hebben modellen met MTK. Is eigenlijk zo sinds de laatste generatie een beetje populairder aan het worden.

Grote voordeel van RK blijft wel dat ze nog iets van sources vrijgeven en er ook custom kernels gemaakt kunnen worden, voor MTK heb ik die nog niet (vaak) gezien.

[..]

Gaat nog wel even duren natuurlijk, laatste 2/3 jaar was de aankondiging steeds (ruim) voor CNY waarna ze daarna (rond deze tijd) in de winkels lagen. Zal wel ergens eind Q2 worden voordat we de eerste tablets gaan zien :'(.
^O^
pi_138485896
M'n Pipo U6 is vastgelopen...

Krijg 'm met geen enkele manier opgestart. Power + volume up/down of power + volume up + down, het doet gewoon niets. Als ik 'm aan m'n pc hang krijg ik de melding dat Windows het USB apparaat niet meer kent.

Wat nu?

PS: Op achterkant van de tablet is er klein gaatje, waarschijnlijk resetbutton. Ik heb er met een passer al in zitten duwen, maar zelfs daarna werkt het niet.

PS2: Ik zat dus te steken in het verkeerde gaatje, bij de Pipo U6 staat er in redelijk grote letters "Reset" boven een gaatje. Het resetten heeft gewerkt!!!!! :D

* Brecht35 is zoooo blij


Oké, na deze nutteloze lap tekst: weet er iemand waar ik goedkoop een 32 of zelfs 64 GB microSD kaartje kan kopen? M'n Pipo U6 kan wel wat extra geheugen gebruiken. :) Ik kijk heel veel video's.. :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Brecht35 op 03-04-2014 22:04:04 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:47:43 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138509315
DataIO of mymemory, Samsung of SanDisk kaartje kopen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138534721
Crosspost vanuit 't webshops-topic:

Chuwi v88s, specs:
quote:
Google Android 4.2 OS
7.85 inch 1024*768 IPS Capacitive Touch Screen
Rockchip RK3188 Cortex-A9 Quad Core 1.6GHz
1GB DDR3 RAM and 16GB nand fast flash ROM
Front 0.3MP + rear 2.0MP camera
Support HDMI 1080P video/Bluetooth
5000 MaH
201*136*7.2mm

$134 dollar (dan kan je nog 5% recommender eraf halen)
Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_138537863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef RobertNL het volgende:
DataIO of mymemory, Samsung of SanDisk kaartje kopen :D
http://www.mymemory.co.uk/ ? :) Vanuit de UK heb ik geen last van douanekosten hé? :) Ik woon in België.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:17:21 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138547896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:22 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

http://www.mymemory.co.uk/ ? :) Vanuit de UK heb ik geen last van douanekosten hé? :) Ik woon in België.
:Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138549693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y
Thankssss
pi_138667199
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Crosspost vanuit 't webshops-topic:

Chuwi v88s, specs:

[..]

Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs?
Pipo S3 Pro(wel met 3200 mAh)
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:36:07 #73
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_138668937
Omdat laptop doodgegaan is maar een vervangend systeempje gekocht. Nu heb ik ook een windows tablet :P Weet alleen nog niet of ik mijn android weg ga doen.

Als W8 goed bevalt als tab kan het daar zo maar eens op gaan lijken. :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_138804892
Shiz ging jij nou naar de Hong Kong Fair? Die van 13-16 april is waar onder andere de nieuwe pipo tablets staan met de rk3188 chips erin?

Zo ja, dan verwachten we wel een live verslag natuurlijk :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:57:09 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138805165
Heb inderdaad voor zowel de Spring- én voor de Autumn-editie vrij geregeld.
Maar besloten om met de Autumn-editie te gaan en niet nu al. :P
Oktoberfest in Hong Kong dus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138805227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Heb inderdaad voor zowel de Spring- én voor de Autumn-editie vrij geregeld.
Maar besloten om met de Autumn-editie te gaan en niet nu al. :P
Oktoberfest in Hong Kong dus.
Nice, kan je wat foto's maken om een idee te krijgen van die sfeer daar?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:00:49 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138805289
Is goe, doe ik wel weer zoiets: GAM / [JAP]Dagboek van een crewlid in Japan! . :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138806908
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef shiznuts het volgende:
Is goe, doe ik wel weer zoiets: GAM / [JAP]Dagboek van een crewlid in Japan! . :Y
Lijkt me mooi te lezen shiz, kan jij niet gelijk een lading jiayu G8's bestellen op die fair?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:51:16 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138807289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lijkt me mooi te lezen shiz, kan jij niet gelijk een lading jiayu G8's bestellen op die fair?
Sure thing. Bulk discount. :P Magic cute deal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138807365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sure thing. Bulk discount. :P Magic cute deal.
Even een website-je maken shiznuts.nl en je wordt de Nederlandse gizchina die gratis phones krijgt om te reviewen :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138808667
Hoe snel zijn die rk3288 tablets eigenlijk te koop als ze volgende week worden aangekondigd door pipo / FNF?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:31:08 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138808698
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:29 schreef rene90 het volgende:
Hoe snel zijn die rk3288 tablets eigenlijk te koop als ze volgende week worden aangekondigd door pipo / FNF?
Dat weet je nooit, helaas.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138895664
De Pipo met rk3288 gaat trouwens de P1 heten, retina scherm (onduidelijk welke resolutie), 9.7 inch, design zoals de m6pro.


Alleen op die foto lijkt het nogal vaag qua verhoudingen maar dat zal wel door de foto komen ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138901369
Bah, geef mij maar een M8HD met 16:9 verhouding en een RK3288 dan. :P

http://www.mymemory.co.uk(...)UHS-1-%2B-SD-Adapter

Heb deze net gekocht, niet goedkoop, maar zeker niet duur. Precies wat ik nodig heb. :)
pi_138914640
Mijn mini HDMI naar HDMI kabeltje werkt niet. Het stuurt een zwart beeld door naar m'n scherm. Ligt dit aan het kabeltje of aan m'n tablet die toevallig ook Chinees is?

Ik heb dit geprobeerd:
http://www.freaktab.com/s(...)-may-be-a-simple-fix!

maar ook dat hielp niet.

De HDMI connecteert weldegelijk, want m'n scherm licht op als ik het aansluit.
pi_138929249
FNF komt met de ifive mini 4, 7.9 inch op 2048*1536 resolutie en dus de rk3288 met waarschijnlijk wel 2gb RAM. Kortom, gewoon de oude mini3 met de rk3288 erin geknald. Antutu score van circa 40.000 wordt over gesproken.


Ook de PIPO m6pro krijgt de rk3288 upgrade.

Cube komt met een 10.1 inch met 2560*1600 resolutie en de rk3288 chip, verder weinig bekend.

Vido komt met de m11pro met een 3g module (intern), de rk3288 en 9.7 inch met ''retina" scherm.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138936135
Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een tablet voor mijn vrouw.
Momenteel gebruikt ze een Ramos W13Pro waarvan recent de batterij is overleden.
Voorlopig draait het weer op een kleinere batterij uit een vorig systeem.
Nu was mijn oog gevallen op de Ramos i8 met Intel processor.
Er zijn 2 uitvoeringen, 1 met 1.2 en 1 met 2 Ghz processor.
Prijs verschil bij Pandawill is maar 19$ dus neig ik naar de 2Ghz versie voor 188$.
Ziet er goed uit, Ramos is een redelijk betrouwbaar merk.
Zijn er al wat ervaringen met die Intel processor binnen de Android wereld?
  woensdag 16 april 2014 @ 11:35:43 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138936742
Zou nog een maandje wachten als je dat kan opbrengen. RK3288 nemen :Y.

Ben niet zo'n fan van Ramos, aantal tablets gehad/gezien. Heet wellicht ook te maken met de updates die soms meer slopen dan dat ze maken :') (3 weken een firmware die tablets brickt op je site hebben staan is wel een beetje naar).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138937220
Nou ja, die W13Pro heeft het 2 jaar gedaan, 1 update gedaan die toch wel een en ander verbeterde.
Ik heb wel een batterij er voor in bestelling.
Maar dat Intel gebeuren ziet er wel veel belovend uit, metalen shell, met 1280x800 IPS een redelijke resolutie voor 8 inch, GPS voorzover belangrijk en goedkoper dan de oude 2 jaar geleden.
Het blijft een beetje een gok met Chinese tablets, de Ramos was mij erg mee gevallen, Pipo al wat ervaringen mee en dat zie ik als een van de betere, maar nu geen model in de 8inch range die me aan sprak..
Deze i8 sprong er wel uit.
  woensdag 16 april 2014 @ 11:59:25 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138937457
Intel is nog niet heel efficient op Android toch? Qua accu en performance?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138937959
Geen idee, daar kan ik niet veel over vinden.
Performance lijkt goed, bovendien is het scherm meestal de grote gebruiker.
pi_138948140
Hands on met de pipo p1, niet echt schokkend alleen dat formaat lijkt me zo raar qua verhouding?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 16 april 2014 @ 20:19:51 #93
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138954320
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Intel is nog niet heel efficient op Android toch? Qua accu en performance?
De ZTE Geek telefoon scoort goed qua performance iig. (zo'n 30000 antutu)
Batterijduur viel ook mee begreep ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 16 april 2014 @ 20:22:55 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138954437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

De ZTE Geek telefoon scoort goed qua performance iig. (zo'n 30000 antutu)
Batterijduur viel ook mee begreep ik.
Dat zegt niet zoveel over efficiëntie, cpu thottling en accuduur natuurlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 16 april 2014 @ 20:30:53 #95
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138954760
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel over efficiëntie, cpu thottling en accuduur natuurlijk
Hm ja. Ik baseer 't vooral op deze gebruikerservaring. Heb wel het idee dat ie een beetje weet waar hij het over heeft.
Zelf word ik niet echt gehinderd door kennis van zaken. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139037315
M6pro is de eerst telg van pipo die voorzien zal worden met een rk3288. Volgende maand moet dat gaan gebeuren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:25:51 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139042654
Wil wel een 8.9"/9.4" of 10.1" highres (Nexus-like ppi) tablet met RK3288. :Y
Moet ook nog ff mijn M7 Pro flashen met een nieuwe ROM. Loopt de laatste tijd niet meer zo stabiel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139042820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:25 schreef shiznuts het volgende:
Wil wel een 8.9"/9.4" of 10.1" highres (Nexus-like ppi) tablet met RK3288. :Y
Moet ook nog ff mijn M7 Pro flashen met een nieuwe ROM. Loopt de laatste tijd niet meer zo stabiel.
De m6pro is 9.7, alleen rare verhouding. .Maar de pipo t9 is wel strak, alleen wat prijzig (300 dollar) omdat hij ook simkaarten en dergelijke ondersteunt. Hij heeft de mtk6592, is die minder dan de rk3288 of is dat eigenlijk niet te vergelijken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:38:43 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139042954
Alles wat eigenlijk voor mobieltjes gemaakt is is eigenlijk minder dan dezelfde generatie SoCs voor tablets.
Maar ik heb nog geen head-to-heads gezien, dus die uitspraak is onder voorbehoud. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139043293
quote:
Ze hebben zelfs vrijwel hetzelfde lettertype in het logo als Lenovo. Wat een faal.
pi_139043427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Ze hebben zelfs vrijwel hetzelfde lettertype in het logo als Lenovo. Wat een faal.
Ach.

De Chinezen zijn wel de enige waar je een dergelijk product (Windows + Android) nog kunt verwachten.

* Iemand91 baalt dat deze combinatie niet meer gaat komen ;( ...
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:24:24 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139043927
Ik lees in m'n tech mags altijd nog over de Asus die er gewoon komen gaat?

- misschien zijn ze misinformed, kom idd nergens tegen dat het feestje doorgaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139043978
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik lees in m'n tech mags altijd nog over de Asus die er gewoon komen gaat?
Zowel Google als Microsoft hebben bezwaar.

EDIT: rant (vanaf 2:00)



[ Bericht 20% gewijzigd door Iemand91 op 19-04-2014 15:35:22 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:34:10 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139044094
Ach so, tegen de Duet.
De Trio is er gewoon.
Bij de Trio maken ze niet gebruik van dezelfde hardware.
Maakt het wel een stuk duurder/zwaarder e.d. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139044145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:34 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, tegen de Duet.
De Trio is er gewoon.
Bij de Trio maken ze niet gebruik van dezelfde hardware.
Maakt het wel een stuk duurder/zwaarder e.d. .
En onpraktisch.

De Duet was gewoon erg gaaf product ;(
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:37:13 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139044155
True story. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:23:56 #108
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139046270
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ach.

De Chinezen zijn wel de enige waar je een dergelijk product (Windows + Android) nog kunt verwachten.

* Iemand91 baalt dat deze combinatie niet meer gaat komen ;( ...
Ik ben nooit zo'n fan geweest van dual boots. Het scheelt natuurlijk uiteindelijk wat geld, maar twee losse tablets of computers vind ik een fijnere oplossing.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139051623
quote:
WTF is dat voor gedrocht??

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:15 schreef rene90 het volgende:
M6pro is de eerst telg van pipo die voorzien zal worden met een rk3288. Volgende maand moet dat gaan gebeuren.
Volgende maand al??Met KitKat 4.4??
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:44:33 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139052115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

WTF is dat voor gedrocht??
Een tablet met Windows RT, dat overigens best aardig werkt ^O^.
quote:
[..]

Volgende maand al??Met KitKat 4.4??
Dat weet niemand. En ja natuurlijk met 4.4, zou raar zijn als dat anders was (aangezien 4.4 ook op de 3188 zit).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139052215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:
Dat weet niemand. En ja natuurlijk met 4.4, zou raar zijn als dat anders was (aangezien 4.4 ook op de 3188 zit).
Ben Lai (sales van Pipo) vertelde me dat volgende maand de rk3288 komt met als eerste de m6pro. Verdere specs gaf hij niet, alleen dus dat de rk3288 erin zit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139052457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een tablet met Windows RT, dat overigens best aardig werkt ^O^.

[..]

Dat weet niemand. En ja natuurlijk met 4.4, zou raar zijn als dat anders was (aangezien 4.4 ook op de 3188 zit).
Kan niet wachten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben Lai (sales van Pipo) vertelde me dat volgende maand de rk3288 komt met als eerste de m6pro. Verdere specs gaf hij niet, alleen dus dat de rk3288 erin zit.
Specificatie komen dus over 2/3 weken uit.
pi_139053686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:23 schreef Dromer het volgende:
Ik ben nooit zo'n fan geweest van dual boots. Het scheelt natuurlijk uiteindelijk wat geld, maar twee losse tablets of computers vind ik een fijnere oplossing.
Valt zeker wat voor te zeggen; maar dit was 1 systeem (dus niet 2 verschillende CPU's e.d.) waar je binnen 4 sec. van OS kon wisselen (dus niet een afsluiten en ander weer opstarten).

Asus had dat uitstekend geïmplementeerd; maar gaat helaas dus niet meer door...
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is dat voor gedrocht??
Gedrocht? :? IMHO een van de beter uitziende tablets uit China. (op dat logo na dan).
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:
Een tablet met Windows RT, dat overigens best aardig werkt ^O^.
Windows 8.1, geen RT. ;)

Zit gewoon een ARM chip in (Intel Baytrail) dus kan gewoon 'normale' Windows draaien.
Maar zal wel net als die vorige tablet die ik hier ooit heb gepost ook wel niet zo goed werken als Asus dat deed; deze Chinese tablets; ik weet niet of je de OS letterlijk moet afsluiten maar het gaat sowieso niet zo snel als Asus dat had gedaan.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:39:31 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139054196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Valt zeker wat voor te zeggen; maar dit was 1 systeem (dus niet 2 verschillende CPU's e.d.) waar je binnen 4 sec. van OS kon wisselen (dus niet een afsluiten en ander weer opstarten).

Asus had dat uitstekend geïmplementeerd; maar gaat helaas dus niet meer door...

[..]

Gedrocht? :? IMHO een van de beter uitziende tablets uit China. (op dat logo na dan).

[..]

Windows 8.1, geen RT. ;)

Zit gewoon een ARM x86 chip in (Intel Baytrail) dus kan gewoon 'normale' Windows draaien.
Maar zal wel net als die vorige tablet die ik hier ooit heb gepost ook wel niet zo goed werken als Asus dat deed; deze Chinese tablets; ik weet niet of je de OS letterlijk moet afsluiten maar het gaat sowieso niet zo snel als Asus dat had gedaan.
x86 ;)?

Dacht dat het een functie van de baytrail dat on the fly wisselen dus lijkt mij dat het hier ook in zit :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139055672
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef RobertNL het volgende:
x86 ;)?
Foutje. :+
quote:
Dacht dat het een functie van de baytrail dat on the fly wisselen dus lijkt mij dat het hier ook in zit :P?
Hmm, daar had ik nog niet van gehoord. Da's wel geinig; maar goed; dan moeten Google en Windows wel meewerken; en dat doen ze niet.
Wel raar dat de Chinezen het dus wel voor elkaar krijgen.

Maar goed; mocht ik zoiets willen (lees Windows) dan wil ik ook iets krachtigs en niet een Bay Trail; dus dan zal het wel een Asus o.i.d. worden.
pi_139056187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Valt zeker wat voor te zeggen; maar dit was 1 systeem (dus niet 2 verschillende CPU's e.d.) waar je binnen 4 sec. van OS kon wisselen (dus niet een afsluiten en ander weer opstarten).

Asus had dat uitstekend geïmplementeerd; maar gaat helaas dus niet meer door...

[..]

Gedrocht? :? IMHO een van de beter uitziende tablets uit China. (op dat logo na dan).

[..]

Windows 8.1, geen RT. ;)

Zit gewoon een ARM chip in (Intel Baytrail) dus kan gewoon 'normale' Windows draaien.
Maar zal wel net als die vorige tablet die ik hier ooit heb gepost ook wel niet zo goed werken als Asus dat deed; deze Chinese tablets; ik weet niet of je de OS letterlijk moet afsluiten maar het gaat sowieso niet zo snel als Asus dat had gedaan.
Ik had het dus over de logo :+
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:06:49 #117
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139057998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Foutje. :+

[..]

Hmm, daar had ik nog niet van gehoord. Da's wel geinig; maar goed; dan moeten Google en Windows wel meewerken; en dat doen ze niet.
Wel raar dat de Chinezen het dus wel voor elkaar krijgen.

Maar goed; mocht ik zoiets willen (lees Windows) dan wil ik ook iets krachtigs en niet een Bay Trail; dus dan zal het wel een Asus o.i.d. worden.
Ah, bay trail is genoeg om een game als hearthstone te draaien hoor, mijn N2920 die ietsje zwakker is als die Intel Baytrail-T Z3740D doet dat ook met een prima fps. Lichte games werken prima.
En iets krachtigs krijg je niet voor 250 euro :D

En de chinezen krijgen het voor elkaar door google aan hun laars te lappen. En dat kosten van licenties voor windows op tablets nu heel laag liggen. Was recent een artikel over dat die omlaag gingen, al kan ik dat nu niet 123 terugvinden.

Chips van dat kaliber zijn ook meer om een basisexperience te geven met een goede accuduur, ik heb mijn mijn laptop/tablet combinatie 7 uur accu als ik alleen een beetje word/excel doe, wat ideaal is voor colleges. Geen oplader mee want niet nodig, als ik kracht nodig heb is er thuis een machine die dat veel beter/goedkoper kan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_139060106
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Ah, bay trail is genoeg om een game als hearthstone te draaien hoor, mijn N2920 die ietsje zwakker is als die Intel Baytrail-T Z3740D doet dat ook met een prima fps. Lichte games werken prima.
En iets krachtigs krijg je niet voor 250 euro :D
Ik zit dan ook niet per definitie naar het (sub) ¤250 segment ;)
quote:
En de chinezen krijgen het voor elkaar door google aan hun laars te lappen. En dat kosten van licenties voor windows op tablets nu heel laag liggen. Was recent een artikel over dat die omlaag gingen, al kan ik dat nu niet 123 terugvinden.
Klopt. Gratis licentie voor tablets/smartphones kleiner dan 9".
quote:
Chips van dat kaliber zijn ook meer om een basisexperience te geven met een goede accuduur, ik heb mijn mijn laptop/tablet combinatie 7 uur accu als ik alleen een beetje word/excel doe, wat ideaal is voor colleges. Geen oplader mee want niet nodig, als ik kracht nodig heb is er thuis een machine die dat veel beter/goedkoper kan.
Da's wel zo inderdaad.

Maar ach, dat is een probleem voor later. Hopelijk houdt m'n laptop het nog een tijd vol...
  zondag 20 april 2014 @ 02:38:23 #119
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139063305
Die van mij ging dus een tijdje geleden stuk, uit 'noodzaak' maar een nieuwe gekocht :D

Dat het toevallig wat meer kan is alleen maar mooi meegenomen toch :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_139200895
http://www.banggood.com/R(...)Tablet-p-922635.html

12 inch tablet, iemand? :D Ook een 10 inch versie is beschikbaar, een 8 inch ook volgens mij.
pi_139201786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:36 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/R(...)Tablet-p-922635.html

12 inch tablet, iemand? :D Ook een 10 inch versie is beschikbaar, een 8 inch ook volgens mij.
Ik zal het maar doen:

1366*768 :X

:P
pi_139201836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zal het maar doen:

1366*768 :X

:P
Hmm ja, daar heb je wel gelijk in. Zelfs m'n 7 inch Pipo heeft een hogere resolutie.. :P
  donderdag 24 april 2014 @ 00:01:18 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139201869
Dat is het rukke met die Intel-tabs. Die hebben veelal zo'n rukke reso. }:|
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139205785
Even een vraagje, smartphones heb ik ondertussen al wel een aantal chinaphones gehad, maar van tablets weet ik niet hoe het allemaal zit.

Mijn moeder zou er eentje willen, en het toeval wil dat het vandaag de Nexus 10 op ibood is voor 280 euro. Lijkt mij een mooie deal. enige dat mij beetje tegenhoudt is dat het niet het meest elegante design is, beetje groot en zwaar voor 10".

Denken jullie dat een tablet uit china met bvb de exynos 4412 even goed zal werken als de Nexus 10? Of zeggen jullie gewoon de Nexus 10 nemen? Het moet uiteraard geen gaming powerhouse zijn maar voor men moeder wil ik wel dat het vlot en zonder problemen werkt dat ik niet om de dag weer moet gaan helpen of gezaag over trage apps krijg :p
pi_139218662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zal het maar doen:

1366*768 :X

:P
De Ramos i12, zonder c heeft wel 1920x1200 resolutie.
  maandag 28 april 2014 @ 11:32:39 #126
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139335092
Mooi. Tweede Colorfly E708 binnen zonder inklaringskosten. :)
Hij is nu overigens 56 euro bij Banggood. Geen geld voor een quad core tabletje met IPS scherm met mooie resolutie imo.

(met die $10 dollar coupon van Aliexpress gekocht voor 55 euro, maar een maand onderweg geweest en inmiddels dus bij Banggood voor ongeveer dezelfde prijs :P)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 28 april 2014 @ 18:16:41 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139347637
Het scherm van mijn pipo s1 pro is uit en gaat niet meer aan. De tablet zelf staat ook aan want je hoort notificaties.

Krijg hem met geen mogelijkheid gereset. Alle combos (power, volume, reset) geprobeerd. Heb hem nu maar weggelegd en wacht tot hij uit zichzelf uitgaat door een lege accu. Erg apart
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 30 april 2014 @ 00:14:53 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139399629
Zijn de nieuwe Rockchip tabs er al? :P
Gisteren was m'n tablet echt dramatisch bezig. ;(
Heb geen zin om 'em leeg te halen en te flashen.
Liever meteen ff wat nieuws proberen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139402322
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
Zijn de nieuwe Rockchip tabs er al? :P
Gisteren was m'n tablet echt dramatisch bezig. ;(
Heb geen zin om 'em leeg te halen en te flashen.
Liever meteen ff wat nieuws proberen.
nope, verwachting is eind mei. Sowieso hoorde ik dat direct van pipo, en Fnf zal waarschijnlijk ook rond die periode uitkomen wat ik van een aantal mensen heb begrepen. Ik ga voor de mini 4 denk ik, of misschien net een tikje groter naar 8.9 inch.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 30 april 2014 @ 10:52:44 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139405258
ik had overlaatst bijna een explosie van m'n tablet. blijkbaar was de batterij oververhit. schakelt die normaal niet uit als de batterij oververhit is of is dat een aparte instelling?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_139407561
Op de batterij zelf zit een printje gesoldeerd wat de ladings situatie van de batterij monitored.
Onder andere dus voor overspanning tijdens het laden.
Kan zijn dat dat printje niet goed werkt, kan ook zijn dat de batterij zelf instabiel geworden is, Li-ion/poly zit wat dat betreft op het randje.
Niet voor niets dat China Post geen Li batterijen meer transporteert.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:23:03 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139407812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Mehari het volgende:
Op de batterij zelf zit een printje gesoldeerd wat de ladings situatie van de batterij monitored.
Onder andere dus voor overspanning tijdens het laden.
Kan zijn dat dat printje niet goed werkt, kan ook zijn dat de batterij zelf instabiel geworden is, Li-ion/poly zit wat dat betreft op het randje.
Niet voor niets dat China Post geen Li batterijen meer transporteert.
Mwha, zo'n batterij wordt echt niet spontaan onstabiel dan hebben ze vaak wel een klap gehad.
Kans is inderdaad dat het printje gewoon stuk is.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik had overlaatst bijna een explosie van m'n tablet. blijkbaar was de batterij oververhit. schakelt die normaal niet uit als de batterij oververhit is of is dat een aparte instelling?
Balen, wat voor tablet was het?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 april 2014 @ 13:44:57 #133
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139410711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, zo'n batterij wordt echt niet spontaan onstabiel dan hebben ze vaak wel een klap gehad.
Kans is inderdaad dat het printje gewoon stuk is.

[..]

Balen, wat voor tablet was het?
Lenco tab maar vreemd genoeg doet hij het nog
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:59:07 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139419478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef sararaats het volgende:
Lenco tab
Garantie claimen, dat moet echt zomaar niet kunnen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139424587
Ik dacht dat deze thread over android tablets zou gaan, inclusief de beste tablets die besproken worden. Maar het gaat bijna alleen maar over Chinese tablets, kan er daarvoor geen aparte thread worden gemaakt?
  woensdag 30 april 2014 @ 20:15:37 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139425232
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik dacht dat deze thread over android tablets zou gaan, inclusief de beste tablets die besproken worden. Maar het gaat bijna alleen maar over Chinese tablets, kan er daarvoor geen aparte thread worden gemaakt?
Dit topic is een spin-off van het Chinese webshop topic. Niet heel gek dus.

Maar waarom een appart topic daarvoor ;)? Mag hier ook besproken worden al is daar vaak wat minder over te bespreken qua levetijden / prijzen etc ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139449994
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik dacht dat deze thread over android tablets zou gaan, inclusief de beste tablets die besproken worden. Maar het gaat bijna alleen maar over Chinese tablets, kan er daarvoor geen aparte thread worden gemaakt?
AndroidOS tablets rechtsstreeks uit China/Hong Kong. :9 *O*
pi_139451263
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:16 schreef Catch22- het volgende:
Het scherm van mijn pipo s1 pro is uit en gaat niet meer aan. De tablet zelf staat ook aan want je hoort notificaties.

Krijg hem met geen mogelijkheid gereset. Alle combos (power, volume, reset) geprobeerd. Heb hem nu maar weggelegd en wacht tot hij uit zichzelf uitgaat door een lege accu. Erg apart
Dus de aparte reset knop heb je ook geprobeerd?
http://img.focalprice.com/860x666/CE/CE0474/CE0474B-3.jpg

Met een pennetje erin drukken. Dat zou normaal gezien moeten werken, want dan wordt je tablet uitgeschakeld, hoe vast ie ook mag zitten. (Spreek uit ervaring met m'n Pipo U6.)
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:02:20 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139454587
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dus de aparte reset knop heb je ook geprobeerd?
http://img.focalprice.com/860x666/CE/CE0474/CE0474B-3.jpg

Met een pennetje erin drukken. Dat zou normaal gezien moeten werken, want dan wordt je tablet uitgeschakeld, hoe vast ie ook mag zitten. (Spreek uit ervaring met m'n Pipo U6.)
Nope.
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:16 schreef Catch22- het volgende:
Het scherm van mijn pipo s1 pro is uit en gaat niet meer aan. De tablet zelf staat ook aan want je hoort notificaties.

Krijg hem met geen mogelijkheid gereset. Alle combos (power, volume, reset) geprobeerd. Heb hem nu maar weggelegd en wacht tot hij uit zichzelf uitgaat door een lege accu. Erg apart
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_139516892
1e rk3288 is te vinden officieel, de pipo p8. Staat nog op presell en leverbaar vanaf 31-05-2014. Specs:

http://www.geekbuying.com(...)-5G-WiFi-326851.html
Highlights

Android 4.2 OS
7.9 inch 2048*1536 Retina touch screen
Rockchip RK3288 Quad Core 1.8GHz
RAM: 2GB DDR3
HD: 16GB
Support WIFI 802.11 /b/g/n(2.4G and 5G)
Camera 2.0MP+5.0MP with flash
Support OTG/Bluetooth/GPS function
Antutu: 35225



Prijs: $210

Op internet vind je ook iets dat het een huawei 3g stick onboard heeft, geen idee wat dat verder inhoudt? Of is dat dat ik er een sim kaartje in kan stoppen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:33:48 #141
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_139517193
Lijkt me wel ja.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_139517266
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lijkt me wel ja.
Inmiddels ben ik er wat dieper ingedoken, gaat om blijkbaar een soort SD kaart waar je een nano sim in kan stoppen en dan is die SD kaart de 3g module. Mooi concept wel, alleen is het natuurlijk afwachten wat het verder gaat ondersteunen:
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:25:38 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139521729
Hoe doet 'ie dat met een antenne dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:49:40 #144
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139522256
Mooie specs, maar best lelijk, die achterkant ... :N Ook tegenvallende camera, vergeleken met de nieuwere phones. Niet dat je een tablet koopt voor de camera, maar goed, als er dan toch 1 ingestopt wordt, dan maar liever een goede...

Geen 10 inch en geen 32gb geheugen, dus verder ook niet echt boeiend.

Ik zou graag een 10+ inch FulHD tablet zien met pressure-sensitive pennetje, zodat je dat ding kunt gebruiken voor digital art enzo....
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:50:34 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139522275
Samsung note dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:54:03 #146
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139522367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:50 schreef Catch22- het volgende:
Samsung note dus
Ja, maar dan beter. En minder duur.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:56:26 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139522421
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, maar dan beter. En minder duur.
Succes daarmee. Zie het snel gebeuren. Dat hele wacom gebeuren op tablets boeit niemand wat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 16:02:43 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139522562
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Succes daarmee. Zie het snel gebeuren. Dat hele wacom gebeuren op tablets boeit niemand wat
Wacom is te duur. Zat te kijken naar die 24HD Cintiq, maar dat is meteen 2000+ euro plus dan ben je nog steeds afhankelijk van PC enzo.

Het zou juist mooi zijn om gewoon een pressure-sensitive tabletje te hebben voor 200-300 euro waar je prima in Sai ofzo mee kunt schetsen en schilderen overal...

Volgens mij is er onder digital artists een zeer grote markt voor te vinden, vooral als het de gewone tekenttablets zou kunnen vervangen en als stand-alone werkt.

Sony Vaio zag er ook wel leuk uit, want dat had ook zoiets, maar daar was iets mee geloof ik (o.a. minder support ofzo). Volgens mij is die tak ook afgestoten door Sony inmiddels. Ook las ik in de laatste ImagineFX dat de SonyXperia je gewoon op het scherm laat tekenen met een normaal potlood, maar weet niet of dat echt lekker werkt...
pi_139577275
Pipo t9 is wel mooi tabletje, alleen een octacore i.p.v. een rk3288 processor. Antutu is ies van 27.000 op een 8.9 inch 1920*1200, en die van 8 inch retina schermen is op een k3288 processor iets van 35k.

Ik vraag me alleen een beetje af of je dat verschil gaat merken, veel gamen zal ik niet doen en zoals ik het begreep is de rk3288 meer voor de grafische kant sterker?

http://www.banggood.com/P(...)Tablet-p-924721.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 5 mei 2014 @ 10:17:46 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139577598
Ik heb een Samsung Pro tab 10.1 gekocht, leuk ding 2560*1600 resolutie en ook nog goed snel. Reviews gelezen en daar kwam naar voren dat het soms laggy was maar dat lijkt helemaal opgelost te zijn met een software update. Gisteren nog even een serie erop gekeken in bed en die draaide het zonder enig probleem. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139610777
de Toshiba Excite Pro AT10LE-A-108 voor 187 euro

dat ding klinkt erg goed op papier, maar schijnt vaak erg warm te worden o.a.
pi_139610980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef mschol het volgende:
de Toshiba Excite Pro AT10LE-A-108 voor 187 euro

dat ding klinkt erg goed op papier, maar schijnt vaak erg warm te worden o.a.
Wat je op tweakers las? Tja het heeft nu nieuwe updates gehad (te lezen op wehkamp) dus het zal vast wel prima zijn. En anders stuur je hem gewoon terug naar wehkamp natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139611251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat je op tweakers las? Tja het heeft nu nieuwe updates gehad (te lezen op wehkamp) dus het zal vast wel prima zijn. En anders stuur je hem gewoon terug naar wehkamp natuurlijk.
niet alleen tweakers meldt die problemen, daarnaast is de modbaarheid ook bijna nul, wat ook wel jammer is.
Voor die prijs wil ik best een tablet proberen, maar nog even goed bedenken of ik deze dan wel doe
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:28:02 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139615284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef mschol het volgende:

[..]

niet alleen tweakers meldt die problemen, daarnaast is de modbaarheid ook bijna nul, wat ook wel jammer is.
Voor die prijs wil ik best een tablet proberen, maar nog even goed bedenken of ik deze dan wel doe
Als je in NL wil kopen lijkt dit me een erg mooie aanbieding. Een chinatab met deze specs is maar een paar tientjes goedkoper volgens mij en in NL heb je wel echte garantie etc. En je kunt 'm binnen 7 werkdagen terugsturen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139664516
Een Ramos i8 is onderweg.
Erg benieuwd hoe die Intelchips het doen.
Wat ik lees her en der is best veelbelovend.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:35:58 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139666110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:48 schreef Mehari het volgende:
Een Ramos i8 is onderweg.
Erg benieuwd hoe die Intelchips het doen.
Wat ik lees her en der is best veelbelovend.
Wat ik hoor van de Intel telfoons valt het dan best weer tegen :P.
quote:
17s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb een Samsung Pro tab 10.1 gekocht, leuk ding 2560*1600 resolutie en ook nog goed snel. Reviews gelezen en daar kwam naar voren dat het soms laggy was maar dat lijkt helemaal opgelost te zijn met een software update. Gisteren nog even een serie erop gekeken in bed en die draaide het zonder enig probleem. O+.
Lekker is dat die resolutie. Had het op mijn Nexus ook, echt perfect :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef mschol het volgende:
de Toshiba Excite Pro AT10LE-A-108 voor 187 euro

dat ding klinkt erg goed op papier, maar schijnt vaak erg warm te worden o.a.
Ziet er goed uit :o. Vergeet de shopkorting en 10 euro coupon niet :D
En laat even weten of het wat is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139667215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat ik hoor van de Intel telfoons valt het dan best weer tegen :P.

Telefoons zal wel.
Mijn ervaring met de Rockchip is dat er zo af en toe onverklaarbare vertraging optreed.
De tablets met Intel schijnen daar in echt veel beter te zijn.
Testen en reviews zijn best gunstig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mehari op 07-05-2014 18:23:39 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:34:19 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139667805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Mehari het volgende:

[..]

Telefoons zal wel.
Mijn ervaring met de Rockchip is dat er zo af en toe onverklaarbare vertraging optreed.
De tablets met Intel schijnen daar in echt veel beter te zijn.
Testen en reviews zijn best gunstig.
Ja, dat eerste had ik eerder ook. Met de ROM die ik er nu op heb staan niet meer. Helaas is de batterij wel iets minder (is een update voor, maarja dan moet ik weer backup maken etc :P).

Ach, iedere Chipset en tablet heeft wel iets tegen. Is het niet de optimalisaties dan is het wel een bug of een OS dat mij niet aan staat :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139668341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef mschol het volgende:
de Toshiba Excite Pro AT10LE-A-108 voor 187 euro

dat ding klinkt erg goed op papier, maar schijnt vaak erg warm te worden o.a.
Misschien door NVIDIA Tegra T40S chipset?
pi_139672415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Misschien door NVIDIA Tegra T40S chipset?
gezien er ook verhalen waren over throtteling zal het idd de tegra zijn die zijn warmte niet kwijt kan...
jammer opzich...
pi_139672632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef mschol het volgende:

[..]

gezien er ook verhalen waren over throtteling zal het idd de tegra zijn die zijn warmte niet kwijt kan...
jammer opzich...
Dan toch liever Rockchip tablets. :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:25:05 #162
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139676498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dan toch liever Rockchip tablets. :P
Naja, als die tegra gethrottled sneller is dan een rockchip maakt het mij niet uit.
En liever een goed gepolishte build van android dan wat de meeste chineesjes meeleveren.

Chinatabs zijn voor mij meestal alleen maar te doen nadat de community wat geoptimaliseerde roms heeft gemaakt. Anders is het gewoon huilen met de pet op.

Als je eenmaal gewend bent aan een soepele android ervaring wil je gewoon niet meer terug dus ja...

Als ik het zo(reviews verhalen) door lees is het alleen bij games lastig, nu doe ik dat sowieso niet op mijn tab dus voor mij was het ding ideaal geweest :D, alleen ben ik al voorzien :')
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_139676860
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:25 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Naja, als die tegra gethrottled sneller is dan een rockchip maakt het mij niet uit.
En liever een goed gepolishte build van android dan wat de meeste chineesjes meeleveren.

Chinatabs zijn voor mij meestal alleen maar te doen nadat de community wat geoptimaliseerde roms heeft gemaakt. Anders is het gewoon huilen met de pet op.

Als je eenmaal gewend bent aan een soepele android ervaring wil je gewoon niet meer terug dus ja...

Als ik het zo(reviews verhalen) door lees is het alleen bij games lastig, nu doe ik dat sowieso niet op mijn tab dus voor mij was het ding ideaal geweest :D, alleen ben ik al voorzien :')

Tenminste hebben ze geen bloatware. _O-
pi_139783267
Hopelijk komt er de 15e een leuk Xiaomi tabletje :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139786120
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:25 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Chinatabs zijn voor mij meestal alleen maar te doen nadat de community wat geoptimaliseerde roms heeft gemaakt. Anders is het gewoon huilen met de pet op.
Exact!
pi_139790507
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Exact!
Ik heb hier een chuwi v88s die gewoon prima draait zonder problemen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 11 mei 2014 @ 11:02:28 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139820338
Als je niet met roms wil klooien is een chinatab idd een slecht idee. Dan moet je gewoon een a-merk tab voor het dubbele geld kopen. Dat mag toch geen nieuws zijn.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 11 mei 2014 @ 11:06:19 #168
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139820408
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Catch22- het volgende:
Als je niet met roms wil klooien is een chinatab idd een slecht idee. Dan moet je gewoon een a-merk tab voor het dubbele geld kopen. Dat mag toch geen nieuws zijn.
Die Toshiba is niet dubbel zo duur, hoewel je zou kunnen discussiëren over de a-status van het merk op het gebied van tablets.
Maar dat gemiemel over smoothness is ook puur persoonlijk. Zelf heb ik er nooit een issue mee gehad op een chinatab. Hoogstens minder goede schermen en bouwkwaliteit, maar dat is bij bv. de Onda geen issue meer. En dat enkele apps niet goed draaien...ach. 99% doet het gewoon prima.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139832565
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef Catch22- het volgende:
Als je niet met roms wil klooien is een chinatab idd een slecht idee. Dan moet je gewoon een a-merk tab voor het dubbele geld kopen. Dat mag toch geen nieuws zijn.
+1
  zondag 11 mei 2014 @ 21:27:04 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139842865
Je kunt ook huilie spelen hè. Zo tragisch is het nu ook weer niet.
Je betaalt voor wat je krijgt en in principe krijg je meer dan waar je voor betaalt.
Alleen om er het maximale uit te halen is het natuurlijk handig als je er een beetje mee frutten kunt.
Maar goed, ze zijn dan ook voornamelijk populair bij de mensen die dat dus wel geinig vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 mei 2014 @ 23:38:18 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139852277
Het is overigens ook niet zo dat je met een samsung of sony tablet gelijk goede software hebt natuurlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 12 mei 2014 @ 11:03:05 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139860022
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Catch22- het volgende:
Het is overigens ook niet zo dat je met een samsung of sony tablet gelijk goede software hebt natuurlijk
Samsung heeft wel een aantal dingetjes die het werken met android net wat leuker maakt maar ik weet nog wel dat destijds met mijn gs2 ik me wel stoorde aan alle bloatware erop. Dit heb ik een stuk minder met mijn nieuwe samsung tablet overigens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 12 mei 2014 @ 15:27:41 #173
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139868176
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:38 schreef Catch22- het volgende:
Het is overigens ook niet zo dat je met een samsung of sony tablet gelijk goede software hebt natuurlijk
Naja, het staat dan wel vol met bloatware maar android zelf is meestal wel stabiel, dat is iig mijn ervaring met telefoons van beide merken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_139907946
FNF iFive mini 3

Too good to be true? 120 euri voor een retina scherm, 2GB RAM en 1.6 GHz Rockchip?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2014 @ 16:28:21 #175
230491 Zith
pls tip
pi_139910041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Hojdhopper het volgende:
FNF iFive mini 3

Too good to be true? 120 euri voor een retina scherm, 2GB RAM en 1.6 GHz Rockchip?
Ik heb de FNF iFive X3

DIG / Android tablet discussie topic #42: Dag KitteKatKat!

FNF spul is erg nice moet ik zeggen - erg stevig.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:50:32 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139910808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Hojdhopper het volgende:
FNF iFive mini 3

Too good to be true? 120 euri voor een retina scherm, 2GB RAM en 1.6 GHz Rockchip?
Merk staat best goed bekend en de prijs is vrij normaal voor deze tablet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139911439
Thanks beiden! Is wel een typisch gevalletje van "niet nodig hebben, maar voor deze prijs...". :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_139913559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef Hojdhopper het volgende:
FNF iFive mini 3

Too good to be true? 120 euri voor een retina scherm, 2GB RAM en 1.6 GHz Rockchip?
Neuh, de fnf ifive mini 4 komt eraan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139914071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Neuh, de fnf ifive mini 4 komt eraan.
Neuh als in geen goeie deal of als in wel een goeie deal omdat de prijs nu zakt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 14 mei 2014 @ 00:28:13 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139933540
Ik moet ook maar weer eens m'n AC Slater alias herintroduceren. :P
Tijdens de RK3188 was ik toch redelijk on top of die shizzle (met o.a. dit topic). Nu heb ik keine Ahnung watskeburt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139948939
Weet iemand iets dat vergelijkbaar is met de FNF iFive mini 3, maar dan mét GPS? Vond al wel iets maar dan lever je qua RAM in.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_139949207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand iets dat vergelijkbaar is met de FNF iFive mini 3, maar dan mét GPS? Vond al wel iets maar dan lever je qua RAM in.
FNF mini 3GS
Pipo T9
Chuwi VX3

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 14-05-2014 16:13:21 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_139954035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

FNF mini 3GS
Pipo T9
Chuwi VX3
Thanks, die 3GS is wel interessant. Die had ik nog niet gevonden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 15 mei 2014 @ 05:26:02 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139973809
Mijn Android tablet vertoont ineens kuren na 2 jaar intensief gebruik. Volgens mij heb ik onbedoeld een virus binnengehaald, maar nu ben ik dus op zoek naar een goeie scanner.

Sowieso kan het ding wel een opschoonactie gebruiken. Het gaat om een asus trouwens. Iemand een idee?
Resistance is futile.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2014 @ 09:34:53 #185
230491 Zith
pls tip
pi_139975525
Je hebt geen virus. Je hebt een oude tablet die lang intensief gebruikt is en vol staat met spul.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:12:30 #186
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139976293
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 05:26 schreef Seven. het volgende:
Sowieso kan het ding wel een opschoonactie gebruiken. Het gaat om een asus trouwens. Iemand een idee?
Terugzetten naar fabrieksinstellingen en kijken of ie het dan beter doet.
Is ie meteen opgeschoond. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139976588
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 05:26 schreef Seven. het volgende:
Mijn Android tablet vertoont ineens kuren na 2 jaar intensief gebruik. Volgens mij heb ik onbedoeld een virus binnengehaald, maar nu ben ik dus op zoek naar een goeie scanner.

Sowieso kan het ding wel een opschoonactie gebruiken. Het gaat om een asus trouwens. Iemand een idee?
https://www.piriform.com/ccleaner-android
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:05:19 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139977496
CCleaner. O+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139980626
'k Zou binnenkort (paar maand) m'n Yuandao N90 (dual core RK3066) willen vervangen...

M'n budget: max. $200 a $230

'k Ben aan 't twijfelen tussen:
- Onda V975M (AMLogic M802)
- Pipo M9 (RK3188)
- Ramos i9 (Intel Z2580)

Of ben ik beter dat ik nog wat wacht op de RK3288 tablets?
pi_139989974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:01 schreef bartvangils het volgende:
'k Zou binnenkort (paar maand) m'n Yuandao N90 (dual core RK3066) willen vervangen...

M'n budget: max. $200 a $230

'k Ben aan 't twijfelen tussen:
- Onda V975M (AMLogic M802)
- Pipo M9 (RK3188)
- Ramos i9 (Intel Z2580)

Of ben ik beter dat ik nog wat wacht op de RK3288 tablets?
Tja, de rk3288 tablets komen eraan dus als ik jou was zou ik nog even wachten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 17:56:10 #192
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139990242
quote:
Wat een bazen ding. :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:09:58 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139990613
7.9" 4:3 vind ik eigenlijk niet zo heel fijn.
Had van mij 8.9/9.4" 16:9 mogen zijn.
En dan met 3G/GPS en frontfacing speakers.
Maar als je een iPad mini-killer wilt, this seems to be it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 18:12:39 #194
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139990671
Oh, daar kijk ik overheen.
10.1" had ik ook liever gehad dan 7.9 maar wat je krijgt voor de prijs is niet gek.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:13:44 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139990693
Nou ja, ik kijk eerst naar formaat en dan wat de specs zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 18:14:52 #196
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139990718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:13 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik kijk eerst naar formaat en dan wat de specs zijn. :P
That's what she said. :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:17:00 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139990777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 17:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, de rk3288 tablets komen eraan dus als ik jou was zou ik nog even wachten.
You sure bro?
quote:
MINIX
Orkun Vizeli, the RK3288 chipset will not be reaching the market for sometime - not until nearer the end of the year.
30 april om 21:28 · 1
Nu is MINIX van de Android HTPC kastjes, niet tablets, maar toch.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139990801
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:17 schreef shiznuts het volgende:
You sure bro?
Yes baby.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:19:11 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139990850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Yes baby.
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:14 schreef dud0r het volgende:

[..]

That's what she said. :D
Now that's what she said. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 mei 2014 @ 19:46:05 #200
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139994349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:09 schreef shiznuts het volgende:
7.9" 4:3 vind ik eigenlijk niet zo heel fijn.
Had van mij 8.9/9.4" 16:9 mogen zijn.
En dan met 3G/GPS en frontfacing speakers.
Maar als je een iPad mini-killer wilt, this seems to be it.
Mjah.. kleiner formaat is wel een smoes om 'n naast m'n Onda v975m aan te schaffen. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:00:48 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139995168
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:09 schreef shiznuts het volgende:
7.9" 4:3 vind ik eigenlijk niet zo heel fijn.
Had van mij 8.9/9.4" 16:9 mogen zijn.
En dan met 3G/GPS en frontfacing speakers.
Maar als je een iPad mini-killer wilt, this seems to be it.
Dat ga ik voor een keer aan de kant schuiven :P. Bestel hem en ga zien wat het is. Spec / price wise optimale B4B.

Vraag mij wel af wat de K1 voor verbruik heeft, de Tegra2, Tegra3 en Tegra4 waren nu niet het meest zuinig zover ik weet :P. Maarja de batterij in de tablet is dan ook weer vrij groot :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:08:25 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139998286
Mja, voor de gein halen om mee te spelen kan sowieso wel. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139998444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef shiznuts het volgende:
Mja, voor de gein halen om mee te spelen kan sowieso wel. :D
Nja, wat zal het kosten om het hierheen te halen? Denk wel tegen de 300 dollar?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:17:38 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139998683
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140003105
Is back
pi_140003251
quote:
Zal best prima worden, ergens in juni komen er beta modellen uit, dus dan zullen er wel reviews komen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140003344
Kijk er naar uit! Idee om me iPad 2 te verkopen en 2 van deze te kopen.
Is back
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:01:06 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140003569
Ben erg benieuwd naar de Tegra K1 die er in zit, al zou die 30% minder zijn qua GPU kracht dan ze beweren dan is het nog een beest.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 09:39:52 #209
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140010765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
Maar wie wil er nou het instapmodel. Gewoon gelijk voor die 64GB versie gaan.
:Y
Ik vind het formaat eigenlijk net te klein, maar het is wel het overwegen waard. Zeker gezien ik m'n cube gebricked heb. :N
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:09:56 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140013036
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:39 schreef dud0r het volgende:

[..]

Maar wie wil er nou het instapmodel. Gewoon gelijk voor die 64GB versie gaan.
:Y
Waarom? Je kan er 128GB kaartjes in drukken :P al is 30 dollar voor de upgrade geen rare prijs natuurlijk :)
quote:
Ik vind het formaat eigenlijk net te klein, maar het is wel het overwegen waard. Zeker gezien ik m'n cube gebricked heb. :N
Voor mij is de vormfactor niet 100% mijn ding, maar ga hem zeker bestellen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140013528
Xiaomi maakt gewoon bazendingen, dat zal met die tab niet anders zijn.
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 13:07:29 #212
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140016465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom? Je kan er 128GB kaartjes in drukken :P al is 30 dollar voor de upgrade geen rare prijs natuurlijk :)

[..]

Voor mij is de vormfactor niet 100% mijn ding, maar ga hem zeker bestellen :D
Kaartjes kan je weer kwijtraken als je ze ooit los haalt. Ik heb liever de opslag erin zitten.
En 64+128 is natuurlijk nog beter :P
Full hd films erop klappen voor de vakanties. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 22:36:12 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140037148
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:39 schreef dud0r het volgende:

[..]

Maar wie wil er nou het instapmodel. Gewoon gelijk voor die 64GB versie gaan.
:Y
Ik vind het formaat eigenlijk net te klein, maar het is wel het overwegen waard. Zeker gezien ik m'n cube gebricked heb. :N
Dah week ook nie. :P Lui die een cheapskate zijn?
Maar idd, net wat RobertNL zegt. :Y In tablets horen gewoon microSD-slots te zitten en deze heeft er eentje, dus zie ik inderdaad minder bezwaar om de instap-versie te halen en gewoon zelf geheugen uit te breiden met kaartjes. Kwijtgeraakt ben ik kaartjes nog nooit hoor en 32GB is best zat al voor een tablet. Ik ga er geen hele multimediabibliotheken op opslaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:12:12 #214
308819 remcom00
รр&#35
pi_140291934
Zit al een tijdje op een tablet te azen, mijn voorkeur gaat uit naar een Chinese (door de prijs/kwaliteit), al een aantal tablets overwogen (oa de LG Gpad en de Xiaomi MiPad), maar het is het allemaal nét niet of ze zijn nog niet leverbaar.
Nu kwam ik een tijdje terug de Pipo T9 tegen, ziet er toch erg stevig uit qua specs en ook een mooie tablet om te zien.
Komt op 205 euro uit inclusief DHL shipping en handig hoesje: http://www.pipo-store.com(...)etooth-2gb-32gb.html
Iemand die deze tablet toevallig al heeft?

Ik kwam trouwens ook de Cube Talk 9X tegen maar die lijkt nog niet leverbaar, is me eigenlijk ook wat te groot maar dat zou ook een optie kunnen zijn: http://www.cube-tablet.co(...)luetooth-fm-2gb.html
pi_140292046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef remcom00 het volgende:
Komt op 205 euro uit inclusief DHL shipping en handig hoesje: http://www.pipo-store.com(...)etooth-2gb-32gb.html
Iemand die deze tablet toevallig al heeft?
En dan nog douane kosten eroverheen en dan zit je zo op de 260 euro. Zie hier op banggood http://www.banggood.com/P(...)Tablet-p-924721.html

Dan nog 5% eraf als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief, ook met normale shipping gewoon te doen dus wat minder kans op douane kosten.

Verder heb ik ook naar de t9 gekeken, en ik wacht nog maar even. Ziet er best prima uit enzo alleen ik vind het nogal een hoge prijs alles bij elkaar. De FNF mini 3gs heb ik nog overwogen maar ik wacht even op de rk3288 tablets / xiaomi mipad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:57:29 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140293633
Bij tablets gebruik ik vaak juist DHL, vaak niet veel duurder en met die douane valt het allemaal ook wel mee ;)

Hier 250 dollar met DHL (zover ik feedback heb gecheckt zit dat ook wel goed ^O^ )

[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 23-05-2014 22:05:03 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:57:16 #217
308819 remcom00
รр&#35
pi_140296171
Top, scheelt toch weer 15 euro :).
Zit ik ook mooi onder m'n budget, dat was 250 euro maar zelf met douane kosten zit ik daar nog onder.
Zal m waarschijnlijk dit weekend bestellen, zodra ie binnen is zal ik ff een korte impressie plaatsen en misschien later nog een reviewtje.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 23:01:16 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140296371
Ben wel benieuwd naar de ervaring 'smartphone SoC' in een tablet, of dat nog een beetje wil.

Hoewel, ik heb natuurlijk zelf de Lenovo Yoga 8 die erg aardig werkt (voor basic stuff).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140350876
Pipo p1 is coming, kreeg een berichtje van een ali express seller dat ze over een paar uur de advertentie online gooien en hij over 3 weken op voorraad zou moeten zijn. Ook op de website van pipo staat nu al half de pipo p1 vermeld.





Specs:
-rk3288, quadcore 1.6ghz met mali t764,
-2gb ram
-32gb rom
-Android 4.4.2
-9.7 inch op 2048*1536
-10.000 mAh batterij

Alleen vraag ik me dat formaat af, is dat een beetje prettig? Het ziet er wat vierkanter uit dan de gemiddelde tablet? Wat zijn de voor / nadelen daarvan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 25 mei 2014 @ 19:57:32 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140355332
Tja, wisselend per persoon. 4:3 vs 16:x het is maar net wat je wil ;).
Zelf blijf ik de tweede formfactor beter vinden maar dat hangt van de persoon af :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 25 mei 2014 @ 20:04:56 #221
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_140355709
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:52 schreef Dromer het volgende:
Morgen staat de postbode met m'n Onda v975m aan de deur.
En als er iemand thuis is, heb ik hem dan ook nog. Wel 22 euro bijbetalen. Eerste keer in 10 jaar dat ik gepakt ben. :D
Hoe dat dan? Douane en administratiekosten?
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
pi_140355875
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef RobertNL het volgende:
Tja, wisselend per persoon. 4:3 vs 16:x het is maar net wat je wil ;).
Zelf blijf ik de tweede formfactor beter vinden maar dat hangt van de persoon af :D.
ja qua design vind ik 16:.. mooier maar ik weet niet of het nog uitmaakt voor de gebruikers ervaring? Ik kijk wel veel films, YouTube / whatever. Heb je dan continue zwarte balken op 4:3?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 25 mei 2014 @ 20:09:13 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140355893
Wel vaker ja.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 25 mei 2014 @ 20:10:12 #224
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140355931
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:04 schreef Reviews4all het volgende:

[..]

Hoe dat dan? Douane en administratiekosten?
Eh ja. Iets van 13 euro inklaringskosten en nog de BTW over de opgegeven waarde van 50 dollar.
(gelukkig vroegen ze me niet om de werkelijke waarde)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 26 mei 2014 @ 17:48:54 #225
308819 remcom00
รр&#35
pi_140392287
Liep toch ff te twijfelen toen ik de Nexus 10 32GB op de iBood Hunt voorbij zag komen voor 250 euro, toch maar overgeslagen :P.
Vanavond de Pipo T9 bestellen, ben benieuwd.
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 19:00:25 #226
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_140394553
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef rene90 het volgende:
Pipo p1 is coming, kreeg een berichtje van een ali express seller dat ze over een paar uur de advertentie online gooien en hij over 3 weken op voorraad zou moeten zijn. Ook op de website van pipo staat nu al half de pipo p1 vermeld.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Specs:
-rk3288, quadcore 1.6ghz met mali t764,
-2gb ram
-32gb rom
-Android 4.4.2
-9.7 inch op 2048*1536
-10.000 mAh batterij

Alleen vraag ik me dat formaat af, is dat een beetje prettig? Het ziet er wat vierkanter uit dan de gemiddelde tablet? Wat zijn de voor / nadelen daarvan?
Nu alleen nog de vraag wat de prijs gaat worden.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_140395108
quote:
5s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef dud0r het volgende:

[..]

Nu alleen nog de vraag wat de prijs gaat worden.
Hij staat op Ali voor belachelijke prijzen zoals 300 dollar :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 mei 2014 @ 19:24:29 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140395643
9.7" 4:3AR. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140396003
Hopelijk komt de FNF mini 4 snel, daar kijk ik nu vooral naar uit. 7.9 inch, 2048*1536, rk3288, 2gb ram en hopelijk een beetje een ruime accu.

Vido m11pro komt ook nog, 9.7 inch met 3g module, ook rk3288 die zou 170 dollar gaan kosten. Nouja we gaan het wel zien de komende maanden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140491363
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef rene90 het volgende:
Pipo p1 is coming, kreeg een berichtje van een ali express seller dat ze over een paar uur de advertentie online gooien en hij over 3 weken op voorraad zou moeten zijn. Ook op de website van pipo staat nu al half de pipo p1 vermeld.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Specs:
-rk3288, quadcore 1.6ghz met mali t764,
-2gb ram
-32gb rom
-Android 4.4.2
-9.7 inch op 2048*1536
-10.000 mAh batterij

Alleen vraag ik me dat formaat af, is dat een beetje prettig? Het ziet er wat vierkanter uit dan de gemiddelde tablet? Wat zijn de voor / nadelen daarvan?
Netjes

Hoe ga je dat betalen bij AE?? :o
pi_140491671
Intel laat Rockchip Atom-soc voor tablets ontwerpen
quote:
Intel gaat de Chinese processormaker Rockchip een Atom-soc voor goedkope tablets laten maken. Met de samenwerking wil Intel waarschijnlijk marktaandeel winnen in de markt van goedkope tablets met Chinese processors, zoals die van Rockchip en Allwinner.

De soc zal vallen in Intels SoFIA-lijn van Atom-socs voor tablets en het zal gaan om een soc met vier Atom-processorkernen en een 3g-verbinding via een modem van Intel zelf. Rockchip zal het integreren en ontwerpen van de soc voor zijn rekening nemen, zo blijkt uit een verklaring van Intel. De soc zal in de eerste helft van 2015 moeten verschijnen.

Zowel Intel als Rockchip zullen proberen de soc te slijten aan hun klantenbestand; vermoedelijk wil Intel dankzij de samenwerking dus vaker de processors leveren voor goedkope Chinese tablets. Ook gevestigde fabrikanten als HP en Lenovo behoren tot het klantenbestand van Rockchip.

Intel maakt nu al zonder Rockchip socs voor tablets en onder meer in de Galaxy Tab 3 10.1 van Samsung zit een Intel-soc. De overgrote meerderheid van de tablets draait echter nog altijd op ARM-processors. Er is weinig verdere informatie over de overeenkomst; er is bijvoorbeeld geen zicht op hoe de fabrikanten de winst zullen verdelen.
Benieuwd wat daar uit komt rollen...
pi_140492157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Intel laat Rockchip Atom-soc voor tablets ontwerpen

[..]

Benieuwd wat daar uit komt rollen...
Nou nou,Intel is wanhopig. :P
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:02:47 #233
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140493073
Intel wil de lowend markt betreden en daar lijkt rockchip mij een goede partner voor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140501151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Netjes

Hoe ga je dat betalen bij AE?? :o
CC gewoon, maar ik ga hem niet kopen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140504410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

CC gewoon, maar ik ga hem niet kopen.
OK
pi_140524817
Ik zit te denken om mijn iPad te verkopen (iPad 2, 16 gb) en een Onda V975m te kopen? Is dat een goede deal? Of beter even wachten op iets beters? Ik wil wel 9.7 inch ongeveer zelfde formaat.

Pipo T9 vind ik niet zo mooi, andere suggesties? qua prijs en formaat, kwaliteit ook belangrijk.
Is back
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:37:40 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140525089
De Onda heeft toch de AMLogic? Schijnt goed te zijn. Zou ff op Slatedroid e.d. inlezen voor vele hands-on.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140525569
Teclast x98 heb ik me de laatste tijd wat over gelezen. Ziet er prima uit met een snelle intel 64bit processor. Volgens hands on loopt het erg soepel.
Die octacore tablets lees ik alleen maar terug dat ze moeite hebben met de resolutie en dus niet altijd vloeiend lopen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:36:39 #239
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140533628
De Onda is qua bouwkwaliteit en scherm wel aardig richting iPad, maar werkt niet zo smooth (voor mij overigens voldoende) en de batterijduur is niet zo goed. Voor het geld wel een erg mooie tablet imo.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140536181
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Dromer het volgende:
De Onda is qua bouwkwaliteit en scherm wel aardig richting iPad, maar werkt niet zo smooth (voor mij overigens voldoende) en de batterijduur is niet zo goed. Voor het geld wel een erg mooie tablet imo.
Je hebt ook een onda v975i, ook intel processor maar geen 64 bit volgens mij. Dat heeft die teclast x98 wel. Ligt natuurlijk een beetje aan je budget ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140536833
word tijd dat m'n ainol nove 7 aurora eens vervangen word
ben er nog niet uit welke mid-range het word, een chineesje of eens een samsung tab 4 van hier

keuze genoeg _O_
pi_140554534
http://www.banggood.com/X(...)Tablet-p-929281.html

Wat een ripoff die Xiaomi tablet zeg. Kan je evengoed hier een Android tablet halen.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 00:00:53 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140557548
352 USD? Pff. Ik had bedacht dat je er zo'n 270 USD voor kwijt zou zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
Haal ik 'em wel via Tmall hoor. :s)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140863789
Ik ontvang net de FNF iFive mini 3 in de bus. Enkel reageert hij niet op mijn aanrakingen. Hij gaat gewoon aan, scherm ook. En het scherm reageert ook op meldingen (USB connectie bijv.). Maar ik kan hem niet van de vergrendeling halen want hij reageert dus niet op aanrakingen, ook niet als ik hem uit wil zetten (aan/uit knop) > Reboot/Shut down.

Iemand een idee of dit op te lossen is? Of wordt het gewoon terug sturen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:13:11 #245
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140863978
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ontvang net de FNF iFive mini 3 in de bus. Enkel reageert hij niet op mijn aanrakingen. Hij gaat gewoon aan, scherm ook. En het scherm reageert ook op meldingen (USB connectie bijv.). Maar ik kan hem niet van de vergrendeling halen want hij reageert dus niet op aanrakingen, ook niet als ik hem uit wil zetten (aan/uit knop) > Reboot/Shut down.

Iemand een idee of dit op te lossen is? Of wordt het gewoon terug sturen?
Hang er eens een muis aan om te kijken wat dat doet? (weet eerlijk gezegd niet of je daarmee ook kan unlocken)
Goede kans overigens dat een stekkertje van het touchscreen los is getrild. Is ie open te maken?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140864017
waar bijft die fukking update van kitkat voor mijn samsung S3....?
  maandag 9 juni 2014 @ 11:17:51 #247
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140864101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:00 schreef shiznuts het volgende:
352 USD? Pff. Ik had bedacht dat je er zo'n 270 USD voor kwijt zou zijn.

[..]

Haal ik 'em wel via Tmall hoor. :s)
Tenminste íets dat op die manier goedkoper is. :P
(schiet met Xiaomi powerbanks en pistons niet echt op)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140864267
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hang er eens een muis aan om te kijken wat dat doet? (weet eerlijk gezegd niet of je daarmee ook kan unlocken)
Goede kans overigens dat een stekkertje van het touchscreen los is getrild. Is ie open te maken?
Hm, geen idee of ie open te maken is. Zag zo gauw geen schroefjes o.i.d. Dat zou inderdaad wel kunnen, maar bedient die stekker ook niet meteen het scherm zelf? Want dat gaat dus wel aan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:26:00 #249
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140864311
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:24 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm, geen idee of ie open te maken is. Zag zo gauw geen schroefjes o.i.d. Dat zou inderdaad wel kunnen, maar bedient die stekker ook niet meteen het scherm zelf? Want dat gaat dus wel aan.
Iemand op twiekers had hetzelfde met een Onda. Daar hielp het openmaken.
Daar deed de toch het wel nog enigszins, maar aandrukken van de stekker hielp.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140864358
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:26 schreef Dromer het volgende:

[..]

Iemand op twiekers had hetzelfde met een Onda. Daar hielp het openmaken.
Daar deed de toch het wel nog enigszins, maar aandrukken van de stekker hielp.
Hm... even daar navragen maar...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:29:01 #251
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140864374
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm... even daar navragen maar...
Voor openmaken wordt een föhn aangeraden: (als ie tenminste op de X2 lijkt qua bouw)

http://www.android-hilfe.de/6426720-post3.html
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140864504
THa
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:29 schreef Dromer het volgende:

[..]

Voor openmaken wordt een föhn aangeraden: (als ie tenminste op de X2 lijkt qua bouw)

http://www.android-hilfe.de/6426720-post3.html
Thanks voor de link. Hij lijkt er inderdaad wel op maar 1) ik heb hier geen föhn, 2) het is volgens hem de moeilijkste tablet om uit elkaar te slopen, 3) ik heb enige tijdsdruk (twee weken) en 4) ik zit in Taiwan waardoor het wellicht sneller is om terug te sturen en opnieuw te ontvangen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:56:26 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140865055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:49 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/X(...)Tablet-p-929281.html

Wat een ripoff die Xiaomi tablet zeg. Kan je evengoed hier een Android tablet halen.
verdiep je eens in de specificaties en zeg het dan nog eens. Wat een beest <3

Blijft jammer dat ze er niet de k1 met denver cores in hebben gestopt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 juni 2014 @ 11:57:45 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140865096
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

verdiep je eens in de specificaties en zeg het dan nog eens. Wat een beest <3
Tegra k1 prutsding man
http://blog.gsmarena.com/nvidia-tegra-k1-benchmarked-aces-tests/
Moet je kijken man, de snapdragon 801 is veel snellerder.

Oooo, wacht...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 9 juni 2014 @ 12:02:36 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140865216
De gpu blaast hij weg. Helaas zou het niet de eerste keer zijn dat een nvidia chipset tegenvalt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 9 juni 2014 @ 12:07:26 #256
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140865358
Die cpu benchmarks doet hij ook veel beter toch? Ik ben wel benieuwd. Moet zeggen dat ik wel een beetje klaar ben met rockchip
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 9 juni 2014 @ 12:13:20 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140865525
Ja,verschil is door de a15 cores niet heel groot natuurlijk. Denver zou geweldig zijn geweest :p
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_140865707
RK3188 + 1 GB RAM kan Chrome niet eens vlot draaien. :P Valt vies tegen die RK3188! Ben dus ook wel klaar met Rockchip..
  maandag 9 juni 2014 @ 19:57:14 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140883545
Dan heb je geen goede firmware. Maar ik ben daarover niet verbaasd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140884434
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Catch22- het volgende:
Dan heb je geen goede firmware. Maar ik ben daarover niet verbaasd
Pipo z'n firmware suckt, er staat een rom op van RileyRom die de firmware van Pipo optimaliseert.

Er zijn niet veel roms voor deze tab beschikbaar, helaas.
pi_140886223
Ik heb vanmiddag geprobeerd om mijn Pipo M9 te flashen naar Android 4.4. Dit is echter niet gelukt. In RK Tool 1.7 bleef ie hangen op "TEST DEVICE START 100%
Ik probeer nu de volgende oplossing uit te voeren alleen nog zonder succes.

In RKAndroidTool blijf ik zien: "No Found RKAndroid rock usb".
Iemand die weet wat er fout kan gaan?

quote:
Hi,
I had the same problem too. Later found out that this ROM is not for all PiPO M9 units. Some units (older I presume) have single NAND flash chip. Now your only option to revive your tablet is as follows:
1. Open back cover
2. Connect charger to tablet, press power key and connect USB cable to computer
3. After you see RkAndroid Loader device found in RKAndroidTool, with power key pressed short pints 8 and 9 on the Intel NAND flash chip4. Once the display shows RKAndroid maskrom device found in RKAndroidTool, Erase IDB
5. Then flash any other ROM to get back tablet to life.


[ Bericht 50% gewijzigd door mrbombastic op 09-06-2014 21:24:24 ]
pi_140910025
Ifive mini 4 is opgedoken op geekbuying in de presell, zou 15-07 leverbaar moeten zijn hoewel die pipo p8 (ook rk3288) ook is uitgesteld 3 weken. Het lijkt me er meer op dat ze weten dat hij gaat komen in de toekomst en hem maar op de website knallen, want nergens is verder wat te lezen (weibo/bbs/tmall/ali).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 11 juni 2014 @ 11:32:31 #263
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140948549
Misschien off-topic, maar weet iemand een goede gratis andoid app voor FM-radio?

Mijn Landvo telefoon heeft FM, maar ik kan tot nu toe alleen apps vinden die streaming radio aanbieden, vaak wel onder de noemer 'FM'

Iemand een tip?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_140949344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien off-topic, maar weet iemand een goede gratis andoid app voor FM-radio?

Mijn Landvo telefoon heeft FM, maar ik kan tot nu toe alleen apps vinden die streaming radio aanbieden, vaak wel onder de noemer 'FM'

Iemand een tip?
gewoon de Android app zelf?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 11 juni 2014 @ 11:59:26 #265
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140949391
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

gewoon de Android app zelf?
Genaamd: FM-radio
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:15:46 #266
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140951947
Kan ik nergens vinden....
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:18:05 #267
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140952025
Ben je mooi klaar mee.. zo'n installatie van de fabrikant.
Zoek eens naar de .apk voor jouw versie van Android.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:19:08 #268
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140952061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:18 schreef Dromer het volgende:
Ben je mooi klaar mee.. zo'n installatie van de fabrikant.
Zoek eens naar de .apk voor jouw versie van Android.
Is een LandVo L800, gaat 'm niet worden :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_140952667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Is een LandVo L800, gaat 'm niet worden :')
astu: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1059296
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:00:54 #270
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140953319
quote:
Moet nu voor betaald worden :'(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_140953473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Moet nu voor betaald worden :'(
ah idd ehm de fmradio van samsung kan het iig dan zou je die apk even op moeten snorren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:38 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140954198
Redelijke noob hier op gebied van tablets.... Maar wat is nu een leuke, betaalbare 10" tablet voor normaal huis, tuin en keukengebruik? Voornamelijk wat internet, facebook, spelletjes, mail etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:30:00 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140954208
Wat noem je betaalbaar? wat zijn je verdere eisen ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:06:17 #274
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140961127
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Catch22- het volgende:
Wat noem je betaalbaar? wat zijn je verdere eisen ?
Ik vind de Samsung te duur, maar het hoeft ook weer niet het meest budget vriendelijke te zijn. Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding rond ¤150/200?

Verdere eisen? Wat heb ik nodig? Lekker snel tussen apps wisselen is prettig. Verder gewoon gezinsgebruik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_140962931
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik vind de Samsung te duur, maar het hoeft ook weer niet het meest budget vriendelijke te zijn. Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding rond ¤150/200?

Verdere eisen? Wat heb ik nodig? Lekker snel tussen apps wisselen is prettig. Verder gewoon gezinsgebruik.
Nieuwe? Ik heb anders nog een pipo m8pro liggen.
pi_140972364
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik vind de Samsung te duur, maar het hoeft ook weer niet het meest budget vriendelijke te zijn. Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding rond ¤150/200?

Verdere eisen? Wat heb ik nodig? Lekker snel tussen apps wisselen is prettig. Verder gewoon gezinsgebruik.
Als het een chinees mag zijn kom je inderdaad uit bij Pipo M8/M9. FNF Ifive X3, teclast P11HD.
of als 9.7 inch ook goed is
Teclast X98, Pipo M6, Chuwi V99X, Onda V975i, Teclast P98HD, Fnf Ifive 3
voor de niet-chinese modellen kom je uit bij een
asus memopad 10, Archos 101, acer iconia A3-A10

dus nog steeds keuze te over
pi_140980967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef rene90 het volgende:
Ifive mini 4 is opgedoken op geekbuying in de presell, zou 15-07 leverbaar moeten zijn hoewel die pipo p8 (ook rk3288) ook is uitgesteld 3 weken. Het lijkt me er meer op dat ze weten dat hij gaat komen in de toekomst en hem maar op de website knallen, want nergens is verder wat te lezen (weibo/bbs/tmall/ali).
Officieel ook op weibo nu announced door FNF:


Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:17:00 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140981538
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:03 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Nieuwe? Ik heb anders nog een pipo m8pro liggen.
Nieuw, niet per se denk ik. Als hij maar wel in goede staat is :)

Stuur je even een PM :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:23:45 #279
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140981655
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:24:42 #280
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140981680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Als het een chinees mag zijn kom je inderdaad uit bij Pipo M8/M9. FNF Ifive X3, teclast P11HD.
of als 9.7 inch ook goed is
Teclast X98, Pipo M6, Chuwi V99X, Onda V975i, Teclast P98HD, Fnf Ifive 3
voor de niet-chinese modellen kom je uit bij een
asus memopad 10, Archos 101, acer iconia A3-A10

dus nog steeds keuze te over
Waarom zou het geen Chinees mogen zijn? Is er verschil in bouwkwaliteit of gebruiksgemak bijvoorbeeld?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_140981923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom zou het geen Chinees mogen zijn? Is er verschil in bouwkwaliteit of gebruiksgemak bijvoorbeeld?
Kan ja, ligt een beetje aan het model want er komen ook hele degelijke modellen die gewoon prima werken. Maar je moet er niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat alles 100% werkt. Dingen die wel voorkomen op tablets zijn bijvoorbeeld issues met wifi(bereik), soms in de playstore dat je apps niet kan installeren of zulke dingen. Maar daarom is het belangrijk om altijd wat rond te neuzen op internet over de tablets en of er een grote achterban is die custom rom's maken die zorgen dat de China tablet prima draait. Er zijn ook tablets die vanuit zichzelf al prima draaien maar doe gewoon wat research.

Die tabs die je aandraagt, de 1e is kut (verouderde processor), de 2e is al iets beter alleen je wilt geen 1280*800 resolutie op 9.7 inch. Volgens mij hebben een aantal mensen hier deze tablet gekocht:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-917933.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:38:02 #282
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140981960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan ja, ligt een beetje aan het model want er komen ook hele degelijke modellen die gewoon prima werken. Maar je moet er niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat alles 100% werkt. Dingen die wel voorkomen op tablets zijn bijvoorbeeld issues met wifi(bereik), soms in de playstore dat je apps niet kan installeren of zulke dingen. Maar daarom is het belangrijk om altijd wat rond te neuzen op internet over de tablets en of er een grote achterban is die custom rom's maken die zorgen dat de China tablet prima draait. Er zijn ook tablets die vanuit zichzelf al prima draaien maar doe gewoon wat research.
Hmm, dat gaat mij allemaal te ingewikkeld worden denk ik :') Ik wil gewoon een tablet die werkt en waar ik zelf niet teveel meer aan moet prutsen. Ik ken mezelf, ik ben daar niet goed in en vind het vervelend. Dan eindigt dat ding alleen maar ergens in een kast....

quote:
Die tabs die je aandraagt, de 1e is kut (verouderde processor), de 2e is al iets beter alleen je wilt geen 1280*800 resolutie op 9.7 inch. Volgens mij hebben een aantal mensen hier deze tablet gekocht:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-917933.html
Die tweede is toch exact de tablet die Shefkee min of meer aanbiedt?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_140982068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Die tweede is toch exact de tablet die Shefkee min of meer aanbiedt?
Ja.

En als je geen gezeik wilt en gedoe, doe dan in ieder geval voldoende research en pak een tablet die al wat langer op de markt is waar je prima dingen over leest :). Ik ben zelf ook niet van custom roms en zulke meuk maar heb nooit gedoe gehad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_140982744
Inderdaad, research is key bij een aankoop. Maar de M8 Pro laat je niet in de steek hoor. Één van de betere tablets in de serie die met RK3188 is uitgebracht. Formaat en kwaliteit van het beeldscherm is perfect in orde. Veel ondersteuning voor te vinden in de community, waardoor gebruiksgemak altijd wordt verbeterd icm nieuwe android versies.

Perfect voor je werkzaamheden, maar dat zijn andere tablets ook. Ik zou NOOIT een China-tab out of the box gebruiken, altijd wel een custom rom erop om optimaal gebruik te maken van het ding. Hoewel andere(bijv. Rene90) hier wel eens hebben laten weten prima op software van de fabrikant te draaien. Schuw het tweaken niet, als je er eenmaal een beetje verstand van krijgt wordt het zelfs leuk. Kans dat je het ding sloopt is minimaal.
pi_140984389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:24 schreef sanger het volgende:
Archos 101
Bouwkwaliteit lijk mij niet echt verschil op zitten. Binnen die prijscategorie moeten ook de hier beschikbare merken besparen en draaien die evengoed op RK3188(T) of MT8125T processoren. Probleem zit hem vaker in de roms die vaak nog niet klaar zijn, zeker als het over nieuwe processoren gaat en het feit dat er vaak Chinese apps zijn ingebakken die we liever kwijt dan rijk zijn.
specs zijn sowieso beter op een chinees dan de hier beschikbare merken aan dezelfde prijs.
vb asus memopad vs Pipo max mx9 pro indien je taksen moet betalen is de pipo duurder, anders de asus
maar op de pipo heb je betere res (1920 * 1200 ipv 1280 * 800) meer ram ( 2GB ipv 1 GB) meer schijfruimte (32 GB ipv 16 GB) betere batterij (7600 ipv 5070 ), betere back (5MP ipv 2MP) en front camera (2MP ipv 1.2MP)

[ Bericht 30% gewijzigd door Fasroslis op 12-06-2014 11:53:39 ]
pi_141137041
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:12 schreef RobertNL het volgende:
Als flashen en recovery niet meer werken zal je waarschijnlijk het geheugen moeten shorten.

Hoe dat bij deze tablet werkt durf ik niet te zeggen (je moet dan een stukje metaal tussen 2 pinnetjes van de nand chip houden zodat hij geforceerd de oude recovery pakt).
Ik heb mijn Pipo M9 Max gebricked :(. Ik probeerde KK erop te zetten, zonder me eerst goed in te lezen. Vorige keer ging het flashen goed, dus ik dacht het zal nu ook wel weer goed gaan. Niet dus.

Nu heb ik me ook ingelezen en moet ik pin 8 en 9 shorten. Alleen dat werkt niet bij mij :S.

Zie hier een fimpje waar ik het probeer. Iemand nog tips?
https://docs.google.com/file/d/0B4j_aQ1vMhKiS3lCYm84U243clE/edit
  maandag 16 juni 2014 @ 11:31:08 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141145538
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Ik heb mijn Pipo M9 Max gebricked :(. Ik probeerde KK erop te zetten, zonder me eerst goed in te lezen. Vorige keer ging het flashen goed, dus ik dacht het zal nu ook wel weer goed gaan. Niet dus.

Nu heb ik me ook ingelezen en moet ik pin 8 en 9 shorten. Alleen dat werkt niet bij mij :S.

Zie hier een fimpje waar ik het probeer. Iemand nog tips?
https://docs.google.com/file/d/0B4j_aQ1vMhKiS3lCYm84U243clE/edit
Je kan proberen de powerkabel er pas aan te doen als je de pins aan het shorten bent (en zorg dat hij 100% uit staat voordat je start). Verder geen tips, helaas.

Anders toch contact met de verkoper opzoeken , kan je wel vertellen dat RMA bij PIPO niet erg snel is. Ze (Lightake/Pipo) deden bij overigens niet moeilijk over het stickertje dat miste.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:56:12 #288
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141210365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef rene90 het volgende:
Wat was nou dat goedkope tabletje wat wel prima werkt voor simpele dingen? Colorfly ofzo?
Ik vind de Colorfly E708 Q1 nog steeds de interessantste qua prijs/kwaliteit. Voor iets van 55 euro heb je een quad core met HD IPS scherm. De genoemde Q88 kun je in dual core uitvoering wel voor zo'n 35 euro krijgen, maar die doet echt erg onder qua scherm. (kijkhoek is aan de 'lange' kant dramatisch slecht bv.) Nadeeltje van de Colorfly is enigszins de batterijduur. Omdat de tablet zo plat is, is die niet zo groot.
Zo te zien te upgraden naar een officiële Kitkat. (zelf niet gedaan)

(heb zowel die Colorfly als een Q88 die in vele smaken kan komen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_141210920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik vind de Colorfly E708 Q1 nog steeds de interessantste qua prijs/kwaliteit. Voor iets van 55 euro heb je een quad core met HD IPS scherm. De genoemde Q88 kun je in dual core uitvoering wel voor zo'n 35 euro krijgen, maar die doet echt erg onder qua scherm. (kijkhoek is aan de 'lange' kant dramatisch slecht bv.) Nadeeltje van de Colorfly is enigszins de batterijduur. Omdat de tablet zo plat is, is die niet zo groot.
Zo te zien te upgraden naar een officiële Kitkat. (zelf niet gedaan)

(heb zowel die Colorfly als een Q88 die in vele smaken kan komen)
Thanks voor je reactie, ik zit al wat rond te kijken inderdaad en zie nu ook de chuwi v17hd voor 53 euro (iets lagere resolutie maar betere accu / processor denk). Misschien is er binnenkort wel wat leuks in de happy hour van pandawill.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:11:13 #290
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141211205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef rene90 het volgende:
chuwi v17hd
Het gaat er natuurlijk om wat je prioriteiten zijn. Voor mij het scherm en de feel van de tablet (plat vind ik fijner), maar voor jou wellicht de prestaties. Die Chuwi is idd ook niet slecht. Ik zou niet zo'n goedkope Q88 nemen iig.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_141211285
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om wat je prioriteiten zijn. Voor mij het scherm en de feel van de tablet (plat vind ik fijner), maar voor jou wellicht de prestaties.
Batterij ook wel redelijk dus vandaar dat die colorfly niet echt 1e keus is, ik lees 2 uur batterij duur ongeveer, weet niet wat jouw ervaring is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:19:51 #292
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141211768
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Batterij ook wel redelijk dus vandaar dat die colorfly niet echt 1e keus is, ik lees 2 uur batterij duur ongeveer, weet niet wat jouw ervaring is?
Toch wel veel langer, maar dat komt misschien door licht gebruik. Mijn vrouw gebruikt hem voor internetten en wat 'normale' apps en heeft nu na een half uur actief (met scherm aan) 8% verbruikt.
Standby verbruikt hij niet zoveel; haalt ie een paar dagen. (mijn Onda v975m loopt zelfs in standby in een dag leeg)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_141217058
ben aan het twjfelen tussen PIPO M6 Pro en de PIPO M9 Pro

wat het ook wordt.. hopelijk is het geen half gare ding zoals m'n vorige chinese tablet
pi_141225701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef Syphixx het volgende:
ben aan het twjfelen tussen PIPO M6 Pro en de PIPO M9 Pro

wat het ook wordt.. hopelijk is het geen half gare ding zoals m'n vorige chinese tablet
Welke?
pi_141228987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke?
Ainol Novo 7 Aurora II :')
pi_141229018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Syphixx het volgende:

[..]

Ainol Novo 7 Aurora II :')
Pipo of Cube tablets :9
pi_141229132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Pipo of Cube tablets :9
ik ga voor m9.. de 6 is te vierkantig :P
pi_141229162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik ga voor m9.. de 6 is te vierkantig :P
* Blue_Panther_Ninja heeft een nieuwe Pipo 7" tablet nodig :'(
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:31:42 #299
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_141286069
lama

[ Bericht 97% gewijzigd door GoodGawd op 19-06-2014 15:22:16 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_141319946
Pipo Smart S3pro is een goede vervanging voor mijn Pipo U1-Pro,kan ik weer wat vooruit. :Y
  vrijdag 20 juni 2014 @ 11:09:51 #301
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141321375
Wat een lomp ding. :@
Wat is er zo goed aan dat deze prijs rechtvaardigt?
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')