abonnement Unibet Coolblue
pi_137370929


Twitch, een site waar mensen streams op kunnen zetten, heeft als experiment een kanaal gemaakt genaamd TwitchPlaysPokemon. Idee hier is dat iedereen in de chat commando's kan zeggen (A, B, start, select, up, down, left, right) en een bot die woorden omzet in input, en op die manier wordt geprobeerd Pokémon Crystal uit te spelen.

Link naar de stream

Liveblog

Huidige doelen en trainer info


Edit: Er komt zelfs een versie voor FOK! speelt pokémon maar details komen nog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Script voor de chat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 07:56:11 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_137371136
Start9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_137371377
Je hebt niet gereekst, EN je hebt het verkeerde cijfer.
Zo moet het dus wel:
ONZ / Twitch.tv is slecht in Pokémon #6 Christal! Go for Ho-oh!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_137374326
Crosspost:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is ook een Crystal hack, alle pokemon zijn verkrijgbaar.
Ze zijn net ook een aantal wilde Cyndaquils tegen gekomen (maar niet gevangen).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:00:49 #5
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_137374349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:19 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt niet gereekst, EN je hebt het verkeerde cijfer.
Zo moet het dus wel:
ONZ / Twitch.tv is slecht in Pokémon #6 Christal! Go for Ho-oh!
Hij kan niet reeksen, alleen cijfers was verkeerd inderdaad :P

Cijfer is goed + is nu gereekst.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_137374413
Jammer dat het een romhack is. Ze zijn al 2 keer een wild cyndaquil tegen gekomen -O-
pi_137375055
Zo erg vind ik dat nou ook niet. Dikke kans dat het alleen de niet-aanwezig-zijnde Pokémon aanpast, plus misschien evolutions voor trade-Pokémon. (Kadabra etc).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_137375442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Omentuva het volgende:
Zo erg vind ik dat nou ook niet. Dikke kans dat het alleen de niet-aanwezig-zijnde Pokémon aanpast, plus misschien evolutions voor trade-Pokémon. (Kadabra etc).
Correct. Heb het wel ergens gelezen.

Edit: http://www.reddit.com/r/t(...)k_details_confirmed/
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_137376612
nvm
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:08:36 #10
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_137383661
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_137385457
Zelf ook weer met Crystal begonnen. Met alle 3 de starters, zonder cheats/romhacks. Gewoon oldskool PC abuse :P
pi_137386392
Crystal vond ik de beste ook van allemaal, zoveel content en een twee erg toffe generaties. Daarna is het alleen maar berg afwaarts gegaan. Heb alleen X en Y nog niet gespeel, maar Black en White vond ik dramatisch.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137386566
Net ook even crystal gedownload, alleen wel een versie waar ik de pokémon niet hoef te ruilen om te laten evolueren. Anders kan ik Gengar niet krijgen.:)
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_137388745
crystal beetje oude look dus soulsilver opgestart :)
pi_137389738
Oh hier is ook al een reeks over _O_.
జ్ఞ‌ా
pi_137390544
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:04 schreef eQuaL het volgende:
Zelf ook weer met Crystal begonnen. Met alle 3 de starters, zonder cheats/romhacks. Gewoon oldskool PC abuse :P
Hoe deed je dat dan? Ik ken alleen de PC abuse waarmee je pokemon en items kon klonen.
pi_137390734
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:42 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoe deed je dat dan? Ik ken alleen de PC abuse waarmee je pokemon en items kon klonen.
Saven voor pokemon uitkiezen. 1tje uitkiezen, doorgaan tot je een pokeball hebt. Pokemon vangen, starter in pc stoppen. Box veranderen, en dan bij 'dont turn off power' hem uitzetten. Je start daarna weer bij pokemon uitkiezen, maar als je bij de pc komt zit je vorige starter erin O+

http://www.gamefaqs.com/g(...)on/answers?qid=85744
pi_137400217
45 minuten Democracy om over de Elite Floor te komen, neemt Anarchy het over om het gevecht met de gymleader compleet te verneuken door Scratch en Rage te gebruiken op Gengar.

Here we go again.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_137402809
_O-
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_137511305
Is er nog iemand die kijkt? Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na Red
  zondag 9 maart 2014 @ 00:16:41 #21
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_137533108
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:06 schreef HPLC het volgende:
Is er nog iemand die kijkt? Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na Red
Dit idd, gaat ook veel te snel allemaal nu. Geen uitdaging meer
pi_137558656
't Is niet zo heel boeiend meer nee. Toch nog wel mooi dat ze ongeveer een dag in de Ice Path zaten en ze nu een Masterball hebben gebruikt op Goldeen :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:45:32 #23
332849 Roburtt
Haatpiraat
pi_137625268
Blijft leuk om af en toe te kijken.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_137630362
Ze zijn al ruim een dag de E4 aan het uitdagen. Feraligatr lvl 71 nu, maar Koga's Poison is a bitch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_137633985
Het erge is dat Koga fucking makkelijk is met ook maar elk half-decent team. Bruno is makkelijker, maar dat is de enige makkelijkere E4 member uit alle gens als je 't mij vraagt. :')
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')