abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 15:31:11 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_137415277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen!
^O^ Zelden zo een uitgebreid verhaal van je gezien Johannes, chapeau.

Wat betreft de sponsoring: ja het is commerciële tv dus van wat reclame al dan niet opvallend moet je niet opkijken natuurlijk. Mij boeit het niet als er een itempje naar de Toto, Lotto of weet ik veel wat wordt vernoemd, als het maar een interessant item is. Kantinehelden was idd tenenkrommend :{

Het item over de amateurclub vond ik (waarschijnlijk als een van de weinigen) ook altijd leuk, maar dat is helaas wegbezuinigd of zo.

Wat er verder leuk is aan het programma is het feit dat zelfs mensen die niet zo gek zijn op voetbal er OOK naar kijken, blijkbaar is het geouwehoer van de heren aan tafel zelfs voor niet-voetballiefhebbers interessant.

Geldt niet voor iedereen trouwens, vrijdag keek met mij iemand mee die niet van voetbal houdt en die vond VI geen reet aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137415328
Laatst sprak ik iemand die Funny Videos van Hansie Hansie en VI vond behoren tot de domste programma's van Nederland. Maar die kon ik ook al niet overtuigen Arrested Development te kijken, dus toen liet ik het maar gaan.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 15:38:00 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_137415448
Ach ik kijk SBS op zondagavond, dus ik zeg sowieso maar niks ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 15:39:54 #229
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137415494
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
Ach ik kijk SBS op zondagavond, dus ik zeg sowieso maar niks ;)
Blauw aan!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137415508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Blauw aan!
Blauw blauw*
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 15:40:26 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_137415509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Blauw aan!
Yep. En met wat wijn erbij letterlijk en figuurlijk, hik!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 15:40:56 #232
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137415523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:40 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Blauw blauw*
Blauw aan kan ook
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137415708
http://forums.marokko.nl/(...)el-nederlanders.html

^O^

Toch mooi, die waardering uit andere culturen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_137415951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arrested Development
_O_
pi_137415965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef OverRated het volgende:

[..]

_O_
Wow, jij bent wel heel snel overtuigd :D
pi_137415996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wow, jij bent wel heel snel overtuigd :D
Ik ben meteen begonnen met kijken.
pi_137416030
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ik ben meteen begonnen met kijken.
Zeer begrijpelijk.
pi_137416976
Soms stoor je je gewoon ff aan dat hypocriete gedrag. Als Johan er zelf last van had (met zijn blad) dat spelers niet willen praten met de pers vind ie dat verschrikkelijk en maakt daar een drama van: "Zo'n speler minacht niet alleen de pers maar ook alle volgers, want via de journalist communiceert ie ook met de fans"
Maar als Pellè een catacombe sloopt vind ie dat een heel stuk minder erg. Terwijl dat tot meer schade leidt, dan wanneer je die drie cliché-opmerkingen na een wedstrijd niet te horen krijgt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:00:43 #239
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137418265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het idee dat Kenju impliceert dat de heren hypocriet zijn. Natuurlijk zijn ze wel eens hypocriet, de mens die nooit hypocriet is moet nog geboren worden, dus altijd maar afgeven als mensen hypocriet zijn is de meest zinloze tijdverspilling ter wereld.

Ik weet niet wat er mis is van de sponsoring binnen VI, sommige items zijn tenenkrommend zoals de Kantineheld, maar ik vind het wel leuk om een elftal van de week te zien, of dat Johan een voorspelling doet over het komende speelweekend, en ik zie geen enkele reden waarom je daar niet de naam Gillette of Toto aan mag verbinden op de commerciële televisie.

Een aantal jaar geleden was het programma op sterven na dood, moesten ze smekend het bedrijvencircuit langs gaan om uiteindelijk in het verbouwde Boulevard decor plaats te mogen nemen. Dankzij de professionaliteit van Derksen en Genee staan ze waar ze nu staan, en ik misgun ze de financiële vruchten die ze nu voor die arbeid plukken helemaal niet. Ze zeggen toch ook gewoon dat ze het voor het geld doen? Niks hypocriets aan. Wel zou Genee mogen ophouden te praten over dat radijsjes boekje van hem.

De heren zijn vaak gewoon heerlijk ongenuanceerd in hun meningen, ze zijn gewoon zwart wit en recht voor de raap, en je kan het of wél of niet waarderen. Toevallig waardeer ik het wel, omdat ik de voetballerij als entertainment zie en daarom van die zogenaamd "voetbalinhoudelijke discussies" in 9 van de 10 gevallen lachwekkend vind (en discussies waar Jan van Halst aan meewerkt vind ik in alle gevallen belachelijk). Als je genuanceerde pleidooien verwacht met voors en tegens moet je gewoon niet bij Derksen zijn. Zo af en toe worden er feiten verteld, maar meestal worden er gewoon meningen verkondigd die in de optiek van de één waar zijn en in de optiek van de ander totale onzin. Da_Sandman mag wel insinueren dat er feitelijke onwaarheden worden verkondigd (wat Johan zelf ook zou betreuren), maar dat ben ik niet met hem eens, hij bedoelt waarschijnlijk dat Johan een mening heeft die hij niet deelt. Bijvoorbeeld als Johan Vloet neerzet als een enge man, dan is dat geen feitelijke waarheid, maar ook geen feitelijke onwaarheid, Johan geeft aan waarom hij dat vindt en Hugo Borst neemt het tegenovergestelde point of view in. Gebaseerd op observatie zou ik kunnen zeggen dat ik Da_Sandman een ongelofelijke paardenvijg vind, die zichzelf veel te serieus neemt, terwijl in zijn kennissenkring mensen hem ongetwijfeld een toffe peer vinden. Zelfs "feiten" staan open voor interpretatie, of zoals Ron Jans ooit zei tegen Louis van Gaal: "dat zijn jouw feiten, en niet mijn feiten."

Om terug te keren naar Kenju, ik krijg het idee dat hij zijn eigen visie ook als waarheid beschouwt, en mogelijk niet geïnteresseerd is om concessies te doen aan degenen die het niet met hem eens zijn. Daarin vind ik hem behoorlijk lijken op Derksen die hij blijkbaar zo veracht. Statements dat items over de hond van Johan of de "kutmuziek" (alweer zo'n zwart witte mening) dom zijn worden in elk geval niet door mij gedeeld, ik kijk daar graag naar. Nu mag hij als hij wil alles wat ik zeg bekritiseren met zijn eigen argumentatie, maar dan is hij net zo eigengereid als Derksen.
90% nonsens verhaal
Wie dit leest is gek
pi_137419076
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:00 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

90% nonsens verhaal
Bedankt voor je toevoeging Hans.
pi_137419497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het idee dat Kenju impliceert dat de heren hypocriet zijn. Natuurlijk zijn ze wel eens hypocriet, de mens die nooit hypocriet is moet nog geboren worden, dus altijd maar afgeven als mensen hypocriet zijn is de meest zinloze tijdverspilling ter wereld.

Ik weet niet wat er mis is van de sponsoring binnen VI, sommige items zijn tenenkrommend zoals de Kantineheld, maar ik vind het wel leuk om een elftal van de week te zien, of dat Johan een voorspelling doet over het komende speelweekend, en ik zie geen enkele reden waarom je daar niet de naam Gillette of Toto aan mag verbinden op de commerciële televisie.

Een aantal jaar geleden was het programma op sterven na dood, moesten ze smekend het bedrijvencircuit langs gaan om uiteindelijk in het verbouwde Boulevard decor plaats te mogen nemen. Dankzij de professionaliteit van Derksen en Genee staan ze waar ze nu staan, en ik misgun ze de financiële vruchten die ze nu voor die arbeid plukken helemaal niet. Ze zeggen toch ook gewoon dat ze het voor het geld doen? Niks hypocriets aan. Wel zou Genee mogen ophouden te praten over dat radijsjes boekje van hem.

De heren zijn vaak gewoon heerlijk ongenuanceerd in hun meningen, ze zijn gewoon zwart wit en recht voor de raap, en je kan het of wél of niet waarderen. Toevallig waardeer ik het wel, omdat ik de voetballerij als entertainment zie en daarom van die zogenaamd "voetbalinhoudelijke discussies" in 9 van de 10 gevallen lachwekkend vind (en discussies waar Jan van Halst aan meewerkt vind ik in alle gevallen belachelijk). Als je genuanceerde pleidooien verwacht met voors en tegens moet je gewoon niet bij Derksen zijn. Zo af en toe worden er feiten verteld, maar meestal worden er gewoon meningen verkondigd die in de optiek van de één waar zijn en in de optiek van de ander totale onzin. Da_Sandman mag wel insinueren dat er feitelijke onwaarheden worden verkondigd (wat Johan zelf ook zou betreuren), maar dat ben ik niet met hem eens, hij bedoelt waarschijnlijk dat Johan een mening heeft die hij niet deelt. Bijvoorbeeld als Johan Vloet neerzet als een enge man, dan is dat geen feitelijke waarheid, maar ook geen feitelijke onwaarheid, Johan geeft aan waarom hij dat vindt en Hugo Borst neemt het tegenovergestelde point of view in. Gebaseerd op observatie zou ik kunnen zeggen dat ik Da_Sandman een ongelofelijke paardenvijg vind, die zichzelf veel te serieus neemt, terwijl in zijn kennissenkring mensen hem ongetwijfeld een toffe peer vinden. Zelfs "feiten" staan open voor interpretatie, of zoals Ron Jans ooit zei tegen Louis van Gaal: "dat zijn jouw feiten, en niet mijn feiten."

Om terug te keren naar Kenju, ik krijg het idee dat hij zijn eigen visie ook als waarheid beschouwt, en mogelijk niet geïnteresseerd is om concessies te doen aan degenen die het niet met hem eens zijn. Daarin vind ik hem behoorlijk lijken op Derksen die hij blijkbaar zo veracht. Statements dat items over de hond van Johan of de "kutmuziek" (alweer zo'n zwart witte mening) dom zijn worden in elk geval niet door mij gedeeld, ik kijk daar graag naar. Nu mag hij als hij wil alles wat ik zeg bekritiseren met zijn eigen argumentatie, maar dan is hij net zo eigengereid als Derksen.
Ben je klaar met je macho gebral?
standaarddrinker
pi_137419542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ben je klaar met je macho gebral?
Jij wil het liever hebben over die provinciale weg waar je niet harder dan 80 mocht en waar je verkering uit ging?
pi_137419649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het idee dat Kenju impliceert dat de heren hypocriet zijn. Natuurlijk zijn ze wel eens hypocriet, de mens die nooit hypocriet is moet nog geboren worden, dus altijd maar afgeven als mensen hypocriet zijn is de meest zinloze tijdverspilling ter wereld.

Ik weet niet wat er mis is van de sponsoring binnen VI, sommige items zijn tenenkrommend zoals de Kantineheld, maar ik vind het wel leuk om een elftal van de week te zien, of dat Johan een voorspelling doet over het komende speelweekend, en ik zie geen enkele reden waarom je daar niet de naam Gillette of Toto aan mag verbinden op de commerciële televisie.

Een aantal jaar geleden was het programma op sterven na dood, moesten ze smekend het bedrijvencircuit langs gaan om uiteindelijk in het verbouwde Boulevard decor plaats te mogen nemen. Dankzij de professionaliteit van Derksen en Genee staan ze waar ze nu staan, en ik misgun ze de financiële vruchten die ze nu voor die arbeid plukken helemaal niet. Ze zeggen toch ook gewoon dat ze het voor het geld doen? Niks hypocriets aan. Wel zou Genee mogen ophouden te praten over dat radijsjes boekje van hem.

De heren zijn vaak gewoon heerlijk ongenuanceerd in hun meningen, ze zijn gewoon zwart wit en recht voor de raap, en je kan het of wél of niet waarderen. Toevallig waardeer ik het wel, omdat ik de voetballerij als entertainment zie en daarom van die zogenaamd "voetbalinhoudelijke discussies" in 9 van de 10 gevallen lachwekkend vind (en discussies waar Jan van Halst aan meewerkt vind ik in alle gevallen belachelijk). Als je genuanceerde pleidooien verwacht met voors en tegens moet je gewoon niet bij Derksen zijn. Zo af en toe worden er feiten verteld, maar meestal worden er gewoon meningen verkondigd die in de optiek van de één waar zijn en in de optiek van de ander totale onzin. Da_Sandman mag wel insinueren dat er feitelijke onwaarheden worden verkondigd (wat Johan zelf ook zou betreuren), maar dat ben ik niet met hem eens, hij bedoelt waarschijnlijk dat Johan een mening heeft die hij niet deelt. Bijvoorbeeld als Johan Vloet neerzet als een enge man, dan is dat geen feitelijke waarheid, maar ook geen feitelijke onwaarheid, Johan geeft aan waarom hij dat vindt en Hugo Borst neemt het tegenovergestelde point of view in. Gebaseerd op observatie zou ik kunnen zeggen dat ik Da_Sandman een ongelofelijke paardenvijg vind, die zichzelf veel te serieus neemt, terwijl in zijn kennissenkring mensen hem ongetwijfeld een toffe peer vinden. Zelfs "feiten" staan open voor interpretatie, of zoals Ron Jans ooit zei tegen Louis van Gaal: "dat zijn jouw feiten, en niet mijn feiten."

Om terug te keren naar Kenju, ik krijg het idee dat hij zijn eigen visie ook als waarheid beschouwt, en mogelijk niet geïnteresseerd is om concessies te doen aan degenen die het niet met hem eens zijn. Daarin vind ik hem behoorlijk lijken op Derksen die hij blijkbaar zo veracht. Statements dat items over de hond van Johan of de "kutmuziek" (alweer zo'n zwart witte mening) dom zijn worden in elk geval niet door mij gedeeld, ik kijk daar graag naar. Nu mag hij als hij wil alles wat ik zeg bekritiseren met zijn eigen argumentatie, maar dan is hij net zo eigengereid als Derksen.
tl;dr

Ik heb het gelezen en houd het met moeite droog.
pi_137419677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

tl;dr

Ik heb het gelezen en houd het met moeite droog.
Samenvatting: VI is leuk
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:41:14 #245
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137419749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Samenvatting: VI is leuk
_O_
AFCA!
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:28:19 #246
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_137421201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Pfff, Kosovo-Haïti valt een beetje tegen, nog steeds 0-0. Ben benieuwd wat Bossie erover te zeggen heeft vrijdag.
Ah joh, rot toch op jonguh! Die gassies van Haiti, die linker middenvelder, hoe heet die gozer?. Die ken een partij balle hoor! Ochochoch!
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:31:44 #247
159761 Arn0
Abbey Road
pi_137423218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..[
Goede post, ben het er mee eens. Verder snap ik niet dat degenen die hier elke week klagen over VI gewoonweg.. Niet kijken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:12:04 #248
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137431367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:31 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Goede post, ben het er mee eens. Verder snap ik niet dat degenen die hier elke week klagen over VI gewoonweg.. Niet kijken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
V-I HOO-LI-GANS!

Wij kunnen ook wel elke week het script van elke soap gaan afkraken doen wij ook niet.
AFCA!
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:19:40 #249
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_137431768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

V-I HOO-LI-GANS!

Wij kunnen ook wel elke week het script van elke soap gaan afkraken doen wij ook niet.
Maar we kraken wel Studio Voetbal iedere week weer af.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_137436124
Misschien hebben Studio Voetbal hooligans ook gevoelens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')