abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:18:51 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137462320
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef An24 het volgende:
Ik stem altijd, vind het een plicht. Maar ik voel me altijd schuldig als ik op 'mijn' partij stem, omdat geen enkele partij echt bij me past ;(
Nja het is altijd een beetje de minste van alle kwaden kiezen :+

Denk dat je sowieso een beetje van Lotje getikt bent als je de politiek in wilt, wehe :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137463543
Partij is vaak om de standpunten, persoon is altijd om iets onzinnigs en waarschijnlijk totale onzin.
Ooit Ton Elias aangevinkt omdat ik vond dat 'ie er uitzag alsof hij ook wel 5 koude frikandellen zou bestellen na een avond van de feestweek. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_137464419


Dat is gewoon het gezicht van iemand die best wel een frikandel lust of twee.
Jos Brinkie, catamaran..., zo iemand die je graag voor je in de rij hebt bij de snackbar op vrijdagmiddag omdat je weet dat hij niet 5 minuten het menu moet bestuderen voordat 'ie besteld.
Rond 10u is voor hem al duidelijk dat het een patatje oorlog+ui gaat worden met een turkeystick omdat vrouwlief gaat shoppen in Antwerpen en hij een zaterdag kan meemaken zonder gezeik te krijgen over de siepelscheten ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:03:50 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137465069
_O-

Siepelscheten :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137465718
Viz! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137466290
Haha, Vaiz :D

Zal ik voor de grap mijn non verbale analyse doen van deze man?

De beste man heeft in zijn gezicht weinig rimpels voor zijn leeftijd. Ook heeft hij hangende schouders. Zijn onderste oogleden zijn volledig ontspannen en ook zijn bovenste oogleden zijn geloken. Dit zijn allemaal signalen van een zogenaamde freeze persoonlijkheid: loyaal, kan goed luisteren en heeft engelen geduld. Valkuilen: laat weinig energie en daadkracht zien als hij tot actie over moet. Gaat snel in de slachtofferrol.

Linkerwang groef is dieper, zijn wangspier aangespannen. Dat is het signaal voor minachting. Zijn kaakspieren zijn iets gespannen. Dat betekent woede of ongemak. Gezien het frikandellen verhaal van vaiz schat ik in dat hij het niet prettig vindt om op de foto te gaan, omdat hij niet happy is met zijn omvang. Niet iemand die snel het achterste van zijn toch laat zien, wat ik zelf toch wel op prijs stel.

Kortom: ik sla deze man over
:+
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:25:24 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_137466452
An :D

Ik zou je bijna een eigen foto willen laten analyseren, uit nieuwsgierigheid :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_137466546
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
An :D

Ik zou je bijna een eigen foto willen laten analyseren, uit nieuwsgierigheid :') :D
:D

Deze was wel uber makkelijk hoor, ik zie het niet altijd op foto's :+
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:33:25 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137466915
Mijn analyse over deze man:
Een mislukte Han Pekel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_137467426
Moest Han Pekel googlen :@

Soms is wikipedia best verwarrend...
"Geboren 6 oktober 1947"
"Jaren actief 1963–heden"

Was 'ie de eerste 16 jaar verlamd?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:50:11 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137467768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef V1z0R het volgende:
Moest Han Pekel googlen :@

Soms is wikipedia best verwarrend...
"Geboren 6 oktober 1947"
"Jaren actief 1963–heden"

Was 'ie de eerste 16 jaar verlamd?
Ken je "Wordt Vervolgd" niet? :o
Mensch ik word echt te oud voor jullie jonkies.

Verlamden zijn gewoon te lui om te lopen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_137468044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ken je "Wordt Vervolgd" niet? :o
Mensch ik word echt te oud voor jullie jonkies.

Verlamden zijn gewoon te lui om te lopen
Heb ik braaf gekeken :Y zo oud ben je nu ook weer niet :6
pi_137468666
Tsss :{w
Ik ben al bijna oud, jullie zijn gewoon echt oud... Bewust het afbreken van de muur meegemaakt hebben oud :P
Over 20jr herinneren jullie je ook nog gewoon guldens en zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:26:23 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137469407
Toen was ik 12 ofzo :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 6 maart 2014 @ 23:29:43 #90
70532 loveli
N
pi_137469519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef V1z0R het volgende:
Tsss :{w
Ik ben al bijna oud, jullie zijn gewoon echt oud... Bewust het afbreken van de muur meegemaakt hebben oud :P
Over 20jr herinneren jullie je ook nog gewoon guldens en zo.
De kroning van Beatrix was mijn eerste grote belangrijke belevenis.
crap in = crap out
pi_137469939
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef loveli het volgende:

[..]

De kroning van Beatrix was mijn eerste grote belangrijke belevenis.
Augustus 1980!

Toen werd ik geboren :+
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:54:48 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_137470359
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Augustus 1980!

Toen werd ik geboren :+
Als zonnegroet? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 7 maart 2014 @ 00:14:15 #93
70532 loveli
N
pi_137471000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef V1z0R het volgende:
Partij is vaak om de standpunten, persoon is altijd om iets onzinnigs en waarschijnlijk totale onzin.
Ik zou graag op Pieter Omtzigt willen stemmen vanwege de zeer zinnige dingen die hij zegt over belangrijke onderwerpen. Helaas is dat een beetje lastig als het om de gemeenteraadsverkiezingen gaat :P

Dan maar stemmen op de eerste man op de lijst van de partij waarvan de standpunten het meest overeenkomen met de mijne.
crap in = crap out
pi_137471508
Ik stem dit keer niet, omdat ik nu niet in NL ben en afgelopen keer te druk bezig was met vanalles om eraan te denken een machtiging in te vullen. Belangrijk nachtje slapen zometeen, heb de kans om 'over te stappen' op een iets ander vakgebied met meer baankansen in de toekomst en weet niet of ik dat wel durf/wil zonder enige ervaring.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_137474127
Wat voor vakgebied Chico? Ik ben na mijn promotie ook aan de slag gegaan in een redelijk ander gebied, maar met een goede basis en ervaring met je inlezen/inwerken is dat geen probleem. Hooguit een aantal nieuwe woorden leren.

Planning:
O: havermout, rozijntjes, melk
B: 14 km fietsen
T: sinaasappel, bth grilworst
L: 2 bth kaas, 1 bth grilworst
T: appel
B: 14 km fietsen
D: nog geen idee. Ik wil iets heel lekkers en niet te ingewikkeld, wel gezond, niet duur (het liefst zou ik sushi afhalen, maar dat vind ik dus te duur. En zelf maken duurt me te lang).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:02:22 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137474491
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik stem dit keer niet, omdat ik nu niet in NL ben en afgelopen keer te druk bezig was met vanalles om eraan te denken een machtiging in te vullen. Belangrijk nachtje slapen zometeen, heb de kans om 'over te stappen' op een iets ander vakgebied met meer baankansen in de toekomst en weet niet of ik dat wel durf/wil zonder enige ervaring.
Spannend. Gewoon doen. Heb je straks een bredere ervaring en daar heb je je hele leven voordeel van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 7 maart 2014 @ 09:05:13 #97
70532 loveli
N
pi_137474534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Spannend. Gewoon doen. Heb je straks een bredere ervaring en daar heb je je hele leven voordeel van.
Ook mijn gedachte.
crap in = crap out
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:05:25 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_137474539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:34 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor vakgebied Chico? Ik ben na mijn promotie ook aan de slag gegaan in een redelijk ander gebied, maar met een goede basis en ervaring met je inlezen/inwerken is dat geen probleem. Hooguit een aantal nieuwe woorden leren.

Planning:
O: havermout, rozijntjes, melk
B: 14 km fietsen
T: sinaasappel, bth grilworst
L: 2 bth kaas, 1 bth grilworst
T: appel
B: 14 km fietsen
D: nog geen idee. Ik wil iets heel lekkers en niet te ingewikkeld, wel gezond, niet duur (het liefst zou ik sushi afhalen, maar dat vind ik dus te duur. En zelf maken duurt me te lang).

Anders maak je sushisalade: (sushi)rijst aangemaakt alsof je sushi maakt, maar dan met iets minder suiker , noribladeren in stukjes, stukjes gerookte of rauwe zalm, ingelegde gember, avocado, wasabi en sojasaus erbij. Net zo lekker, maar veel makkelijker dan eerst moeten rollen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_137474542
Ik moet eigenlijk een vakgebied kiezen om in terecht te komen (een bedrijf voor mei vinden in die richting ) zodat m'n CV er een beetje oké uitziet met wat ik wil.

Maar ik weet niet zo goed wat ik wil want veel bedrijven lijken mij toch niet zoooo. En er is eigenlijk zo veel en ik weet zo weinig.

Chico, lijkt het je leuk? Dat is denk ik het belangrijkst
Worry is a misuse of imagination
pi_137474554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:34 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor vakgebied Chico? Ik ben na mijn promotie ook aan de slag gegaan in een redelijk ander gebied, maar met een goede basis en ervaring met je inlezen/inwerken is dat geen probleem. Hooguit een aantal nieuwe woorden leren.

Planning:
O: havermout, rozijntjes, melk
B: 14 km fietsen
T: sinaasappel, bth grilworst
L: 2 bth kaas, 1 bth grilworst
T: appel
B: 14 km fietsen
D: nog geen idee. Ik wil iets heel lekkers en niet te ingewikkeld, wel gezond, niet duur (het liefst zou ik sushi afhalen, maar dat vind ik dus te duur. En zelf maken duurt me te lang).

Wokschoteltje? Zakje wokgroenten en doosje koolvisfilet kost bijna niks en is lekker... :9

Zag gister ook dat bij de AH de rucola in de aanbieding was (2 voor prijs van 1), dus salade daarmee maken en dan met zalmrolletjes of zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')