abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie zaterdag 1 maart 2014 @ 21:59:56 #1
169210 liesje1979
pi_137287351
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!
pi_137287409
^O^ Bedankt voor de nieuwe OP Liesje in deeltje 7
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie zaterdag 1 maart 2014 @ 22:02:19 #3
169210 liesje1979
pi_137287421
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef waxmask het volgende:

[..]

Klopt, wat dat betreft zijn jij, Ibenny en Gert de baas en beslissen wat wel en niet kan. En dat gaat ook helemaal niet slecht de afgelopen maanden! ^O^ Maar FB was neem ik aan bedoeld om toch een andere mening te ventileren, of jullie er nou wat mee gaan doen of niet, is geheel aan jullie!
Oh ik vind niet dat jullie de discussie niet mogen voeren hoor, alleen dat het volgens mij niet zoveel zin heeft.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:02:35 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137287433
Eén klager en zoveel werk ineens.. ;)
pi_137287444
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh ik vind niet dat jullie de discussie niet mogen voeren hoor, alleen dat het volgens mij niet zoveel zin heeft.
Beaam ik dus ook.
pi_137287889
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:

[..]


[..]

Wij als community gingen te vaak OT, sommige hebben daar commentaar op, Mods steunen deze mensen, maar geen tegengas in Feedback, zodoende is er met de huidige regels geen leuke COS meer en daar zijn we dus allemaal verantwoordelijk voor.
Waarom nou dit.
pi_137287927
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom nou dit.
Omdat ik de COS nu saai vind, en iemand niet snapte dat ik ons allemaal daar voor verantwoordelijk hou.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:19:17 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137287964
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef waxmask het volgende:

Omdat ik de COS nu saai vind, en iemand niet snapte dat ik ons allemaal daar voor verantwoordelijk hou.
Dan ga je bij saaie streams even in de SC. Is dat nu echt zo moeilijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137287992
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan ga je bij saaie streams even in de SC. Is dat nu echt zo moeilijk?
Het is commentaar op de streams.
pi_137288010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef Tayu het volgende:

[..]

^O^

De COS is nu inderdaad net zo smakeloos geworden als de streams zelf. Maak het vooral niet te leuk hier, want er zijn mensen die zich daar mateloos aan storen.
Kom dan naar de fb en discussieer....
Vingertje wijzen in de cos gaat niet helpen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:21:15 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137288038
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef waxmask het volgende:

Het is commentaar op de streams.
Nee. Ben jij nu echt zo dom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137288045
Oke.. ja het is sinds een paar dagen wat rustigere.. ik vind offtopic gaan echt niet storend, maar ja wie ben ik
pi_137288057
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Ben jij nu echt zo dom?
Blijkbaar he, jij kan het weten want jij bent zo slim.
pi_137288068
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef waxmask het volgende:

[..]

Omdat ik de COS nu saai vind, en iemand niet snapte dat ik ons allemaal daar voor verantwoordelijk hou.
Ik lees vooral: 'Hullie verpesten het voor ons!'

:{
pi_137288070
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom dan naar de fb en discussieer....
Vingertje wijzen in de cos gaat niet helpen.
En jouw geklaag gaat wel helpen? Het enige wat je ermee bereikt is dat een flink aantal mensen gaan afhaken in de COS, dat is voor jou misschien wel lekker overzichtelijk en minder off topic... maar of het daar nu leuker van wordt?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:22:28 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137288078
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:21 schreef waxmask het volgende:

Blijkbaar he, jij kan het weten want jij bent zo slim.
Okay. Dan weet ik dat ik langzaam moet typen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137288085
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik lees vooral: 'Hullie verpesten het voor ons!'

:{
ZOals iemand al zei, draag eerst eens wat bij dan aan de COS.
pi_137288096
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay. Dan weet ik dat ik langzaam moet typen.
Hahaha _O-
pi_137288121
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:22 schreef waxmask het volgende:

[..]

ZOals iemand al zei, draag eerst eens wat bij dan aan de COS.
Omdat ik niet zo gek veel post mag ik dus geen mening hebben. Dan mogen de mods, volgens deze redenering, ook geen mening hebben.

En een forum is er ook om te lezen, niet alleen om te posten.
pi_137288157
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:22 schreef Tayu het volgende:

[..]

En jouw geklaag gaat wel helpen? Het enige wat je ermee bereikt is dat een flink aantal mensen gaan afhaken in de COS, dat is voor jou misschien wel lekker overzichtelijk en minder off topic... maar of het daar nu leuker van wordt?
Dat werkt toch 2 kanten op? Een aantal mensen is al afgehaakt door het gebagger in de Cos.

En is het nou echt onmogelijk om een middenweg te vinden?
pi_137288227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Welke FB moet ik hebben om tegengas te geven? COS is leuk, doordat het soms offtopic gaat. COS: 1050, SC: 20. Het verschil lijkt me duidelijk...
Deze fb. ^O^
pi_137288264
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat werkt toch 2 kanten op? Een aantal mensen is al afgehaakt door het gebagger in de Cos.

En is het nou echt onmogelijk om een middenweg te vinden?
Volgens mij is er al lang een middenweg? Er wordt niet heel vaak erg off topic gegaan in de COS. Als dat wel gebeurd, is daar vaak een duidelijke reden voor. Vanavond was die reden omdat ineens de streams van het huiskamerdiner af gingen. In de COS was dat juist de stream die werd gevolgd. Zodra die stream er weer wel was, was ook meteen het Off topic gebeuren weg.
pi_137288279
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat werkt toch 2 kanten op? Een aantal mensen is al afgehaakt door het gebagger in de Cos.

En is het nou echt onmogelijk om een middenweg te vinden?
Ik ben wel voor een splitsing dan. Maak een forumreeks COS+(OT) en een COS. Eens kijken waar de meesten dan zullen vertoeven.
pi_137288354
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef Tayu het volgende:

[..]

Volgens mij is er al lang een middenweg? Er wordt niet heel vaak erg off topic gegaan in de COS. Als dat wel gebeurd, is daar vaak een duidelijke reden voor. Vanavond was die reden omdat ineens de streams van het huiskamerdiner af gingen. In de COS was dat juist de stream die werd gevolgd. Zodra die stream er weer wel was, was ook meteen het Off topic gebeuren weg.
alles s gewoon de schuld van die streams! Die hadden ontopic moeten blijven :+
pi_137288383
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

alles s gewoon de schuld van die streams! Die hadden ontopic moeten blijven :+
Ja! :D
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:33:14 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137288490
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik ben wel voor een splitsing dan. Maak een forumreeks COS+(OT) en een COS. Eens kijken waar de meesten dan zullen vertoeven.
ik heb die splitsing ook al geopperd, maar niet zo van kijk eens waar de meesten zullen zijn. Want dat maakt geen donder uit. Het gaat erom dat mensen plezier hebben, als de meerderheid dat in cos ot heeft, prima. Als een minderheid dat in cos heeft, ook prima.
pi_137288601
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb die splitsing ook al geopperd, maar niet zo van kijk eens waar de meesten zullen zijn. Want dat maakt geen donder uit. Het gaat erom dat mensen plezier hebben, als de meerderheid dat in cos ot heeft, prima. Als een minderheid dat in cos heeft, ook prima.
Ik kan die uitslag wel raden hoor, veruit de meeste content toevoegers gaan ook wel eens sideways met plaatjes, teksten en filmpjes.
pi_137288602
Die splitsing...
Krijg je dan een cos/ot
Een cos
En een sc?
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2014 @ 22:37:59 #29
137949 Disana
pi_137288706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:

Dat is niet de bedoeling, daar moeten we nodig een fb over gaan voeren.
Kinderachtig.
pi_137288722
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
Die splitsing...
Krijg je dan een cos/ot
Een cos
En een sc?
In principe zou de SC daarvoor kunnen worden omgedoopt inderdaad. Die is in deze RLS toch al geflopt. Maar is lastig als iedereen de reguliere COS (waar voorheen wel OT getollereerd werd) zo'n hoog nummer heeft. De COS puristen zouden dan zelf moeten verhuizen omdat de huidige COS al de COS/OT topic is voor 2 maanden.
pi_137288734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Kinderachtig.
Inderdaad. I go with the flow.
pi_137288751
Niet zo zeuren, er zijn maar een paar mensen die zich ergeren aan de COS. Die kunnen prima op het VIVA forum terecht. Het is juist leuk om op elkaar te reageren en te dollen, interactie. Als je puur het 'verhaal' wilt volgen lees je de SV
pi_137288804
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Joezi het volgende:
Niet zo zeuren, er zijn maar een paar mensen die zich ergeren aan de COS. Die kunnen prima op het VIVA forum terecht. Het is juist leuk om op elkaar te reageren en te dollen, interactie. Als je puur het 'verhaal' wilt volgen lees je de SV
dus dat ^O^ D'r is niks aan het handje Wax .. we gaan gewoon door zoals we normaal doen :s)
  One tough cookie zaterdag 1 maart 2014 @ 22:40:53 #34
169210 liesje1979
pi_137288832
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.

Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.

Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:41:13 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137288852
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef waxmask het volgende:

[..]

In principe zou de SC daarvoor kunnen worden omgedoopt inderdaad. Die is in deze RLS toch al geflopt. Maar is lastig als iedereen de reguliere COS (waar voorheen wel OT getollereerd werd) zo'n hoog nummer heeft. De COS puristen zouden dan zelf moeten verhuizen omdat de huidige COS al de COS/OT topic is voor 2 maanden.
juist
Alleen dhet sc topic staat er los van want bij cos ot moet het nog steeds wel over utopia gaan en bij de sc niet.
pi_137288885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

dus dat ^O^ D'r is niks aan het handje Wax .. we gaan gewoon door zoals we normaal doen :s)
Rebels... }) Ik denk dat het ook vechten tegen de bierkaai is. Maar mensen gaan nu zelfs mods lastig vallen met dit probleem. Dus opper ik een oplossing. Als iemand een beter idee heeft, welkom!
pi_137288944
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.

Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.

Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
Duidelijk! ^O^
  zondag 2 maart 2014 @ 06:45:30 #38
2018 PC eend
relativist
pi_137296738
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
Die splitsing...
Krijg je dan een cos/ot
Een cos
En een sc?
Lijkt me beter om dan gelijk ook een aparte FB voor elk topic te doen :Y)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 2 maart 2014 @ 07:50:42 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_137296975
Ik stel voor om alles bij elkaar te gooien, er één grote gezellige boel van te maken en met kleuren te gaan werken! Revolutionair!
We maken dan één groot topic waarin de COS, de COS/OT en de SC zitten, oh hell, we gooien de FB er ook bij, want gezellig! Dan spreken we af dat COS-tekst in groen wordt getikt en COS-OT-tekst in rood, terwijl SC-gerelateerde teksten in bruin gaan en FB-teksten in oranje! We zouden zelfs later kunnen beslissen om de speciale bewonerstopics te gaan integreren en die berichten i.p.v. in een andere kleur, in verschillende andere lettertypes te doen!
En nu hoor ik de admins en mods al blazen, "handen af van kleurtjes want dat is ons terrein", maar ook dat wordt ondervangen door hun teksten voortaan in hoofdletters en in het lettertype Verdana te plaatsen waarbij de teksten van de mods bold zijn en de teksten van de admins bold en underlined!
Welkom in mijn Topic-Utopia O+

En nu wil ik de Yvonne Award voor Innovatie en Originaliteit. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door Jian op 02-03-2014 08:03:12 ]
pi_137297301
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.

Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.

Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
^O^
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_137297389
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 07:50 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor om alles bij elkaar te gooien, er één grote gezellige boel van te maken en met kleuren te gaan werken! Revolutionair!
We maken dan één groot topic waarin de COS, de COS/OT en de SC zitten, oh hell, we gooien de FB er ook bij, want gezellig! Dan spreken we af dat COS-tekst in groen wordt getikt en COS-OT-tekst in rood, terwijl SC-gerelateerde teksten in bruin gaan en FB-teksten in oranje! We zouden zelfs later kunnen beslissen om de speciale bewonerstopics te gaan integreren en die berichten i.p.v. in een andere kleur, in verschillende andere lettertypes te doen!
En nu hoor ik de admins en mods al blazen, "handen af van kleurtjes want dat is ons terrein", maar ook dat wordt ondervangen door hun teksten voortaan in hoofdletters en in het lettertype Verdana te plaatsen waarbij de teksten van de mods bold zijn en de teksten van de admins bold en underlined!
Welkom in mijn Topic-Utopia O+

En nu wil ik de Yvonne Award voor Innovatie en Originaliteit. }:|
kunnen we nog discussiëren over de kleuren? :+
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 12:53:03 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137302583
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor de allerlaatste keer. We modden de COS niet te streng en er is ook helemaal niet zoveel veranderd en er wordt al helemaal niet de kant van de oude users gekozen. Zoals ons beleid nu is delven zij namelijk het onderspit. Nog steeds.

Ontopic: er wordt gepraat over wat er op dat moment op de streams gebeurt.
Ontopic gespreken die Utopia gerelateerd zijn en voorvloeien uit de streams. Wanneer deze gesprekken echter te lang doorgaan zullen we wat sneller ingrijpen. Dit is dus niet zwart wit.
Offtopic gesprekken die niet over de streams of over het programma gaan. Bij een paar offtopic post zal je ons ook niet gelijk horen we vinden de goede sfeer nog steeds heel belangrijk. Wanneer het geslowchat uit de hand begint te lopen dan zeggen we daar wat van.
Verder gaan we ook iets meer letten op dingen zoals een artikel over Andrea, dat dat in het mediatopic komt. Zulke dingetjes.

Ik persoonlijk begrijp de paniek ook niet zo.
Zo, bijgelezen. En hierboven staat de kern van de zaak wat mij betreft. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_137322358
Uhh ik deed open nieuw deel. Dit klopt niet De cos klopt niet meer kan iemand dat aanpassen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137322717
Dank u
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 20:46:45 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137322813
YW
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:27:45 #46
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137355469
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo, bijgelezen. En hierboven staat de kern van de zaak wat mij betreft. ^O^
Nou, niet helemaal.
Ik zou voor alle duidelijkheid dan maar het woord UTOPIA uit de header UTOPIA SC # halen als het in de SC toch overal over mag gaan...op dit moment is het bijvoorbeeld VOETBALLENGEJENGEL SC, zeer verwarrend voor nietsvermoedende gasten die lekker off topic over UTOPIA denken te posten omdat dat in COS verboden is en met vervelende voetbalpraatjes geconfronteerd worden :{
  Moderator maandag 3 maart 2014 @ 19:53:10 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137356774
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal.
Ik zou voor alle duidelijkheid dan maar het woord UTOPIA uit de header UTOPIA SC # halen als het in de SC toch overal over mag gaan...op dit moment is het bijvoorbeeld VOETBALLENGEJENGEL SC, zeer verwarrend voor nietsvermoedende gasten die lekker off topic over UTOPIA denken te posten omdat dat in COS verboden is en met vervelende voetbalpraatjes geconfronteerd worden :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:58:03 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137357004
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Gert het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:58:12 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_137359664
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal.
Ik zou voor alle duidelijkheid dan maar het woord UTOPIA uit de header UTOPIA SC # halen als het in de SC toch overal over mag gaan...op dit moment is het bijvoorbeeld VOETBALLENGEJENGEL SC, zeer verwarrend voor nietsvermoedende gasten die lekker off topic over UTOPIA denken te posten omdat dat in COS verboden is en met vervelende voetbalpraatjes geconfronteerd worden :{
De Utopia League ^O^
  One tough cookie maandag 3 maart 2014 @ 21:10:21 #50
169210 liesje1979
pi_137371303
Even een bedankje aan de schrijvers van de streamverslagen en cos!
Ik lurk lekker mee in alle stilte, had streams willen kijken maar mn foon is te oud :) Door jullie blijf ik op de hoogte, tv uitzendingen kijk ik niet meer,jullie zijn veel leuker!
pi_137371372
Okee, in verkeerde topic geplaatst geloof ik, naja, de boedoeling was goed......
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:02:28 #53
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137383468
Hoi ik heb een vraag, heb net een nieuwe topic gemaakt, maar was vergeten de naam te veranderen voordat ik op ok klikte...
Kan ik hem veranderen?
Waarom..?? Daarom..!!
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 16:20:14 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137384084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Lousje_88 het volgende:
Hoi ik heb een vraag, heb net een nieuwe topic gemaakt, maar was vergeten de naam te veranderen voordat ik op ok klikte...
Kan ik hem veranderen?
Wat moet het worden?
-edit- laat maar, heb al wat geïmproviseerd. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:57:04 #55
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137385221
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat moet het worden?
-edit- laat maar, heb al wat geïmproviseerd. ;)
Was ff afwezig, lees het nu pas.. Thnx!! ;)
Waarom..?? Daarom..!!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:44:47 #56
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_137489949
Cynix de TT van topic Andrea: Alle 13 gek en 1 helemaal knots.

Toch 15 bewoners!
Wat is bewoner 15 ? gek , knots of knetter?
UTO / [INWONERS] Andrea #3 Alle 13 gek en 1 helemaal knots
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:49:24 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137490106
Ken je elpeeklassiekers!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137513160
Ik wil een poll maken op de Ipad. Kan dat en zo ja hoe moet ik dat doen?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 14:40:09 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137513234
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
Ken je elpeeklassiekers!

[ afbeelding ]
O+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  One tough cookie zaterdag 8 maart 2014 @ 15:32:55 #60
169210 liesje1979
pi_137514367
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:28 schreef waxmask het volgende:

[..]

Niet alleen voor jou hoor, maar het is weer het zoveelste wat hier in de COS gebeurd. En we moeten dan vaker aangeven dat we het niet eens zijn met dat beleid, alleen dan kan er discussie en verandering plaats vinden. Nu winnen de zeikerds steeds!
Ik neem deze even mee naar hier. Zeikerds? Je kan 100x aangeven dat je het niet eens bent met het beleid maar dat betekend uiteraard niet dat we, als jullie het er niet mee eens zijn jullie dan maar een vrijbrief gaan geven om alles maar te mogen zeggen omdat jullie vinden dat het moet kunnen.
  One tough cookie zaterdag 8 maart 2014 @ 15:36:22 #61
169210 liesje1979
pi_137514431
En deze ook even:
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Mensen die hier "over vallen" zijn geen zeikerds die kijken slechts met andere ogen naar een dergelijke post, dat mag gelukkig.
Omdat ik het zelf niet beter had kunnen verwoorden.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 15:36:22 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137514432
De zeikerds (daar mag ik me ook onder scharen, denk ik. Want ik roep wel eens wat over het hoge off topic geblaat in de COS) winnen altijd! Boehoehoe, en de niet-zeikerds (...) delven keer op keer het onderspit.
Er wordt dus niet meer off topic geluld in de COS?
En wat heb ik allemaal nog meer gewonnen? Moet ik ruimte maken in mijn prijzenkast?

*O*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie zaterdag 8 maart 2014 @ 15:38:04 #63
169210 liesje1979
pi_137514467
En laat het duidelijk zijn dat dit niets te maken had met offtopic in de COS maar dat het gewoon te ver ging.

Sorry Cc, geen prijzen voor jou. :*
pi_137514518
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
En laat het duidelijk zijn dat dit niets te maken had met offtopic in de COS maar dat het gewoon te ver ging.

Sorry Cc, geen prijzen voor jou. :*
Ik heb wel een klein prijsje gewonnen. De mispoes. ;)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 15:42:18 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137514535
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
En laat het duidelijk zijn dat dit niets te maken had met offtopic in de COS maar dat het gewoon te ver ging.

Sorry Cc, geen prijzen voor jou. :*
Godver. Dan ga ik wel weer verder hangmatten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie zaterdag 8 maart 2014 @ 15:56:08 #66
169210 liesje1979
pi_137514815
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Godver. Dan ga ik wel weer verder hangmatten.
Goed voorbeeld doet goed volgen.

:P
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 16:04:38 #67
137949 Disana
pi_137515031
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:56 schreef liesje1979 het volgende:

Goed voorbeeld doet goed volgen.
[ link | afbeelding ]
:P
Zijn we dan nergens veilig?
  Admin zaterdag 8 maart 2014 @ 16:06:23 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_137515067
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Zijn we dan nergens veilig?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 16:08:06 #69
137949 Disana
pi_137515110
quote:
Gezien het feit dat er iedere keer weer camera's bijkomen, denk ik dat we niet meer kunnen vluchten. :X
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:20:26 #71
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137517138
Wil een Handige Blauwe even die twee COSSEN samenvoegen?

Thx ^O^
  One tough cookie zaterdag 8 maart 2014 @ 17:24:37 #72
169210 liesje1979
pi_137517289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Wil een Handige Blauwe even die twee COSSEN samenvoegen?

Thx ^O^
Ik heb hem gesloten, wij mods kunnen niet mergen dus had ik dat dan een FA moeten vragen. De Cossen gaan echter zo snel dat tegen de tijd dat hij dan gemergd is hij al lang en breed vol is. ;)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:25:32 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137517319
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb hem gesloten, wij mods kunnen niet mergen dus had ik dat dan een FA moeten vragen. De Cossen gaan echter zo snel dat tegen de tijd dat hij dan gemergd is hij al lang en breed vol is. ;)
Nou én? zien we Vonny ook weer es een keer optreden :*
  Admin zaterdag 8 maart 2014 @ 17:26:55 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_137517359
Boe!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:29:19 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_137517437
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef yvonne het volgende:
Boe!
Jôh ik schrok bijna... ;)
pi_137523125
Ik zeur niet vaak maar ik ben dit soort dingen in de cos echt beu, Meestal onder een spoiler maar
dit heeft geen zin in het topic. UTO / [COS #1157] Vanessa gaat netjeser praten

Het is ook uit lokken om reacties ik ben één van die zeikers blijkbaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zondag 9 maart 2014 @ 00:49:30 #77
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_137534020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
Ik zeur niet vaak maar ik ben dit soort dingen in de cos echt beu, Meestal onder een spoiler maar
dit heeft geen zin in het topic. UTO / [COS #1157] Vanessa gaat netjeser praten

Het is ook uit lokken om reacties ik ben één van die zeikers blijkbaar
Nogal ja..
pi_137534052
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Nogal ja..
:W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 10 maart 2014 @ 02:37:49 #79
169210 liesje1979
pi_137571306
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:36 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij bent nog niet van de nieuwe regel op de hoogte? :P
Welke nieuwe regel?
  maandag 10 maart 2014 @ 02:38:29 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_137571309
quote:
11s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Welke nieuwe regel?
lol :+
COS en SC zijn samengegaan :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  One tough cookie maandag 10 maart 2014 @ 02:49:41 #81
169210 liesje1979
pi_137571358
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

lol :+
COS en SC zijn samengegaan :P
Ja, nee.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Je kunt ook duidelijker zijn. Als ik een 'hihihi' post komt dat uit een bek van een bewoner, meestal Billy.
Ik heb het idee dat ik mijn posts beter in ONZ kan posten, omdat het hier over heel andere dingen gaat, is dat wat je wil? Prima hoor, maar voor de duidelijkheid verneem ik het graag.
Nee. Dat soort dingen zie ik wel in de context. Dat is dan toch ook een reactie op de streams? Ik lol ook wel eens om iemand. Zowel op de bewoners als om grappige reacties op het forum.

We proberen iets meer te sturen op offtopic in de COS.
pi_137571389
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, nee.

[..]

Nee. Dat soort dingen zie ik wel in de context. Dat is dan toch ook een reactie op de streams? Ik lol ook wel eens om iemand. Zowel op de bewoners als om grappige reacties op het forum.

We proberen iets meer te sturen op offtopic in de COS.
Bij mijn weten liggen de streams al 3 uur dood. 'Gezellig' is bij jullie keyword. Wat kan mij het schelen, wie homo is, wie medicatie slikt, wie gewoon wil lullen om het lullen in een COS. Ik wil daar kunnen terug lezen wat er gebeurd is in Utopia, vraag ik nu veel of moet ik het leed van iedereen die reageert eerst tot mijn mij nemen? Voor dat laatste bedank ik, geen interesse, laat het gewoon gaan over wat je ziet, on stream.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  One tough cookie maandag 10 maart 2014 @ 03:00:43 #83
169210 liesje1979
pi_137571400
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Bij mijn weten liggen de streams al 3 uur dood. 'Gezellig' is bij jullie keyword. Wat kan mij het schelen, wie homo is, wie medicatie slikt, wie gewoon wil lullen om het lullen in een COS. Ik wil daar kunnen terug lezen wat er gebeurd is in Utopia, vraag ik nu veel of moet ik het leed van iedereen die reageert eerst tot mijn mij nemen? Voor dat laatste bedank ik, geen interesse, laat het gewoon gaan over wat je ziet, on stream.
Het zal vast aan mij liggen maar dat is dus mijn punt ook. En daar mod ik op. En op getroll.
Maar het is 3 uur, ik vind het wel best zo.
pi_137571470
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het zal vast aan mij liggen maar dat is dus mijn punt ook. En daar mod ik op. En op getroll.
Maar het is 3 uur, ik vind het wel best zo.
Het tijdstip, daar gaat het om, het zit je wel gebakken :') Als mods slapen is het een vrijbrief om te .. ik heb er geen naam voor.. ik wil aandacht en dus COS?

Dit slaat werkelijk nergens op, het is niet enkel deze nacht, het is blijkbaar normaal, geen streams, dus we melden maar dat we geen leven hebben en we melden het hier want 'het is ook ons Utopia'

Scheid deze reeks dan ook van het televisieprogramma en bij behorende streams.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_137644999
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Bij mijn weten liggen de streams al 3 uur dood. 'Gezellig' is bij jullie keyword. Wat kan mij het schelen, wie homo is, wie medicatie slikt, wie gewoon wil lullen om het lullen in een COS. Ik wil daar kunnen terug lezen wat er gebeurd is in Utopia, vraag ik nu veel of moet ik het leed van iedereen die reageert eerst tot mijn mij nemen? Voor dat laatste bedank ik, geen interesse, laat het gewoon gaan over wat je ziet, on stream.
Naar mijn weten is daar het streamverslagen topic voor...

Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je werkelijk dagelijks de [cos]en terug gaat zitten lezen? ze zijn realtime al amper bij te houden....

Als er weinig te zien is op de streams gaan mensen toch vanzelf een beetje zitten beppen... das toch niet meer dan logisch? Okay... eens, het moet niet al te zeer uit de klauwen lopen maar...
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_137645045
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Inodder het volgende:

[..]

Naar mijn weten is daar het streamverslagen topic voor...

Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je werkelijk dagelijks de [cos]en terug gaat zitten lezen? ze zijn realtime al amper bij te houden....

Als er weinig te zien is op de streams gaan mensen toch vanzelf een beetje zitten beppen... das toch niet meer dan logisch? Okay... eens, het moet niet al te zeer uit de klauwen lopen maar...
Ja, er zijn mensen die de cossen teruglezen. Dat waren er ooit een heleboel zelfs.
pi_137645085
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, er zijn mensen die de cossen teruglezen. Dat waren er ooit een heleboel zelfs.
Get a life... is het eerste wat er dan in me op komt... :X

Maar goed ik zal verder niet oordelen. :@
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_137645092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:

[..]

Get a life... is het eerste wat er dan in me op komt... :X

Maar goed ik zal verder niet oordelen. :@
Dat lijkt me een uitstekend besluit.
pi_137645103
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat lijkt me een uitstekend besluit.
Thnx... soms ben ik wel verstandig...

Maar het begint een beetje op SC te lijken zo... Wellicht zijn er nog mensen die de FB terug willen lezen.... O-)
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:19:52 #90
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_137716901
Kan de italic tag even uit de COS-TT gehaald worden?

Tnx! :*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_137717276
Maar natuurlijk mag dat. Sterker nog... het is al gebeurd
pi_137726284
Zou het niet handig zijn als Huub een eigen topic krijgt?

Ik heb zelf niet zo'n probleem met slowchat in de COS, ik scroll er gewoon overheen, maar ik neem aan dat een flink aantal mensen niet blij waren met de COS-sen van gisteravond laat. Misschien wordt er een oogje dichtgeknepen omdat het een maker van het programma betreft maar er gaat natuurlijk wel een precedentwerking vanuit.
pi_137774009
UTO / andrea blijft hangen

deze kan weg, was een foutje!
pi_137882604
Mag hier een plakker?

UTO / Streamverslagen # 8
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137963078
UTO / De uitzending van woensdag 19 maart
Ik weet niet waar dit topic aan vastgereekst is maar er is iets misgegaan.
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 13:23:02 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137964055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Stranger het volgende:
UTO / De uitzending van woensdag 19 maart
Ik weet niet waar dit topic aan vastgereekst is maar er is iets misgegaan.
Fixed.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 18:17:32 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_138012439
Kan een modje de TT van COS 1442 veranderen in lobbyt? Thanks.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_138018569
Zou het niet een leuk topic zijn om alle om alle screenshots van bezoekers te verzamelen :s)
I will do what i must !!
pi_138018711
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zou het niet een leuk topic zijn om alle om alle screenshots van bezoekers te verzamelen :s)
Zijn er niet al topics van bewoners :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:10:26 #100
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_138018748
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Zijn er niet al topics van bewoners :?
Ik heb het over bezoekers
I will do what i must !!
pi_138018779
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik heb het over bezoekers
Die is er ook alUTO / Stel hier je vragen aan de Utopiabezoekers
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138052887
Geen gifjes in de cos -O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138052995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Burner82 het volgende:
Geen gifjes in de cos -O-
Ik steun deze motie. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:20:39 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138053088
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Burner82 het volgende:

Been there, done that, staat er, fijn dat je meeleest in Feedback...
Houd je vraag dan ook hier in Feedback. Zo vervuil je de COS niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138053116
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik steun deze motie. ^O^
Op z'm cda's: Als je deze motie steunt, ben je tegen het verbod van gifs en stem je dus voor... Als je deze motie afkeurt ben je voor het verbod van gifjes...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138053136
Ik vond de gifjes in de cos helemaal niet erg en ik vind het jammer dat dat niet meer mag.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_138053149
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Houd je vraag dan ook hier in Feedback. Zo vervuil je de COS niet.
Zeur... Ga even on-topic jammeren en de rest dan ook ter verantwoording roepen? Of ben ik de enige op wie je je pijlen gericht hebt?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:22:26 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138053167
Uhm ... Hier zitten we in feedback.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138053169
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Op z'm cda's: Als je deze motie steunt, ben je tegen het verbod van gifs en stem je dus voor... Als je deze motie afkeurt ben je voor het verbod van gifjes...
Tjezus man, ik ben blond je maakt het stemmen veel te lastig voor me. :(
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:24:25 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138053230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:

En heb dan ballen genoeg om het ook in de cos te zeggen!
Je snapt echt weinig van het principe, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138053256
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het principe, hè?
niets blijkbaar
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138053259
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het principe, hè?
Ik denk dat ik het goed snap, maar het niet met jou eens ben.. Is dat een optie voor je?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138053302
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Inodder het volgende:

[..]

niets blijkbaar
Leuk, een niet cosser die zijn mening geeft over de cos *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:26:15 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138053309
Houd je feedback dan gewoon in Feedback waar het hoort, in plaats van de COS te blijven vervuilen.
That's all.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138053324
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het goed snap, maar het niet met jou eens ben.. Is dat een optie voor je?
dat ze het niet met je eens was was in de cos al voldoende duidelijk... de rest van de discussie kan hier. Denk dan toch dat jij het niet snapt als je het daar niet mee eens bent.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138053346
Ikzou de gifjes wel weer terug willen zien in de cos. Persoonlijk vond ik ze gezellig.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_138053365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Leuk, een niet cosser die zijn mening geeft over de cos *O*
:W *O*
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:28:00 #118
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_138053387
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef notturna het volgende:
Ikzou de gifjes wel weer terug willen zien in de cos. Persoonlijk vond ik ze gezellig.
Same here.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_138053390
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef Inodder het volgende:

[..]

dat ze het niet met je eens was was in de cos al voldoende duidelijk... de rest van de discussie kan hier. Denk dan toch dat jij het niet snapt als je het daar niet mee eens bent.
Was dat duidelijk, dat ze de gifjes niet leuk vond? Heb ik even gemist...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138053457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Was dat duidelijk, dat ze de gifjes niet leuk vond? Heb ik even gemist...
Het ging niet zozeer over de gifs, maar over waar de discussie gevoerd werd... maar dat wil je blijkbaar niet begrijpen :W
* Inodder gaat irl sociaal doen... Verjaardag...
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138053531
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Inodder het volgende:

[..]

Het ging niet zozeer over de gifs, maar over waar de discussie gevoerd werd... maar dat wil je blijkbaar niet begrijpen :W
* Inodder gaat irl sociaal doen... Verjaardag...
Nou, ik ben voor transparantie.. En er zijn meerdere in de cos die NIET tegen de gifs zijn. Die mogen best weten wie/wat/waarom geen gifs ineens meer...

Veel plezier *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138053593
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nou, ik ben voor transparantie.. En er zijn meerdere in de cos die NIET tegen de gifs zijn. Die mogen best weten wie/wat/waarom geen gifs ineens meer...

Veel plezier *O*
Dat kunnen ze hier ook prima lezen... de feedback is voor iedereen openbaar en toegankelijk ^O^
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138053613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef Inodder het volgende:

[..]

Dat kunnen ze hier ook prima lezen... de feedback is voor iedereen openbaar en toegankelijk ^O^
Gelukkig :D
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138053628
* Inodder is nu echt weg... ben al veel te laat :W
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  One tough cookie zaterdag 22 maart 2014 @ 21:35:31 #125
169210 liesje1979
pi_138056025
FOK! is nou eenmaal niet altijd dat de regels gemaakt worden door democratie, Het gaat ook niet om meeste stemmen gelden dus hier komen melden dat je wel graag offtopic gifjes wil, kan en mag maar verandert niet aan de beslissing die wij als mods genomen hebben. Het liep uit de klauwen. Wij vonden het te ver gaan en hebben een lijn getrokken. En dat hebben we zelf gedaan en niet omdat "een paar zeikerds" dit willen en daarin heb je mij maar op mijn woord te geloven.
En ik weiger hier mijn zaterdagavond deze discussie te gaan voeren. Zoals Frank Visser zou zeggen, dit is mijn uitspraak hier zult u het mee moeten doen. :*
pi_138056691
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
FOK! is nou eenmaal niet altijd dat de regels gemaakt worden door democratie, Het gaat ook niet om meeste stemmen gelden dus hier komen melden dat je wel graag offtopic gifjes wil, kan en mag maar verandert niet aan de beslissing die wij als mods genomen hebben. Het liep uit de klauwen. Wij vonden het te ver gaan en hebben een lijn getrokken. En dat hebben we zelf gedaan en niet omdat "een paar zeikerds" dit willen en daarin heb je mij maar op mijn woord te geloven.
En ik weiger hier mijn zaterdagavond deze discussie te gaan voeren. Zoals Frank Visser zou zeggen, dit is mijn uitspraak hier zult u het mee moeten doen. :*
Ik heb de term "een paar zeikerds" niet gebruikt, maar goed je zal wel gelijk hebben.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  One tough cookie zaterdag 22 maart 2014 @ 21:55:05 #127
169210 liesje1979
pi_138056753
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik heb de term "een paar zeikerds" niet gebruikt, maar goed je zal wel gelijk hebben.
Ik zeg ook niet dat jij die term gebruikte.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:36:18 #128
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138058565
Gaat om gifjes in het algemeen (dus ook die gecapt zijn van de streams) of sec om gifjes die offtopic zijn?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138058600
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ok, als je het wilt weten, jij bent 1 van de personen waar ik een vinger naar uitsteek. Jij bent hier over het algemeen om alleen maar te zeuren over het feit dat het niet over de streams gaat, zonder ook maar 1 post te maken over de streams...
Deze toch maar even hier ook.
Dat vingertje stoort me. Je wekt nu de indruk dat ik achterlangs bij mods heb lopen klagen. Beetje jammer.
pi_138058606
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat om gifjes in het algemeen (dus ook die gecapt zijn van de streams) of sec om gifjes die offtopic zijn?
Alleen de off topic gifs.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 22:37:38 #131
137949 Disana
pi_138058607
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef waxmask het volgende:

Zijn altijd mensen uit dezelfde kliek. Altijd maar zeiken, niks aan de COS toevoegen maar wel bij ieder oftopic iets een melding maken en een MOD roepen. Ondertussen al een legioen aan leuke posters weggejaagd, maar de zeikers voegen nog steeds bar weinig toe behalve trots zijn op hun wapen feiten en andere een BAN aanpraten. Schijtziek is de sfeer in de COS al weken, en wie daar voor verantwoordelijk is weet het zelf!
Ik vind de sfeer in de COS juist flink opgeknapt nu hij niet meer voor de helft wordt gevuld met doelloze herhalingen van dezelfde plaatjes. Het gaat nu ergens over: de streams.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:39:11 #132
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138058637
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Alleen de off topic gifs.
ok
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138058658
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Zijn altijd mensen uit dezelfde kliek. Altijd maar zeiken, niks aan de COS toevoegen maar wel bij ieder oftopic iets een melding maken en een MOD roepen. Ondertussen al een legioen aan leuke posters weggejaagd, maar de zeikers voegen nog steeds bar weinig toe behalve trots zijn op hun wapen feiten en andere een BAN aanpraten. Schijtziek is de sfeer in de COS al weken, en wie daar voor verantwoordelijk is weet het zelf!
Schat, welke leuke posters zijn er verdwenen en wie heeft er een ban? Volgens mij heb jij een heel vertekend beeld van de werkwijze van de mods.
Die bannen niet omdat mensen klagen over off topic oid.
En de mods zijn ook niet in dienst van 'de zeikerds'. Mods hebben een eigen mening, echt waar.
pi_138059001
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Waarom reageer jij op een post die niet voor jou is?
Ik ben redelijk bekend met fok, ik heb wel een leven... En in MIJN Utopia, mag je ook een gif plaatsen in de COS, want het is rechtstreeks commentaar op de streams.
Bespreek het nou hier, het blijft zo maar dooretteren in de Cos.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:50:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138059009
Er wordt nu al anderhalve COS verneukt door die stomme gif-discussie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 22:51:59 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138059050
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Alleen de off topic gifs.
Copythat
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138059053
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Schat, welke leuke posters zijn er verdwenen en wie heeft er een ban? Volgens mij heb jij een heel vertekend beeld van de werkwijze van de mods.
Die bannen niet omdat mensen klagen over off topic oid.
En de mods zijn ook niet in dienst van 'de zeikerds'. Mods hebben een eigen mening, echt waar.
Probeer mij nou niet uit te leggen hoe mods werken of mij af te schilderen als een mod hater. Ik had je hoger ingeschat. Beetje proberen mij in een kwaad daglicht te stellen bij de mods, please... Get a life.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 22:52:26 #138
137949 Disana
pi_138059067
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef Copycat het volgende:
Er wordt nu al anderhalve COS verneukt door die stomme gif-discussie.
Ik heb er al een TR aan gespendeerd. En nee, ik heb geen bloemetjesjurk. Wel een mooie rafelrok.
pi_138059102
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Copythat
Off-topic gifs zijn zelfs on topic, als je de streams volgt...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138059180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Probeer mij nou niet uit te leggen hoe mods werken of mij af te schilderen als een mod hater. Ik had je hoger ingeschat. Beetje proberen mij in een kwaad daglicht te stellen bij de mods, please... Get a life.
Wtf :?

Dit was een antwoord aan Wax.

En je leest weer van alles wat er niet is.
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 23:00:14 #141
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138059330
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Off-topic gifs zijn zelfs on topic, als je de streams volgt...
Ik snap de gein er van, ik snap dat het vrijwel altijd betrekking heeft op iets wat op dat moment op de streams te zien is. Of misschien moet ik "we" zeggen. Maar het liep simpelweg de spuigaten uit. Kijk gisteren eens terug, tijdens centraal. Meerdere pagina's in een COS waar je om de paar posts van die gifs tegenkomt. En toen hádden we als mods al besloten dat we er wat aan gingen doen maar er nog niks van gezegd. Dus het is even mooi geweest nu. Leg je er gewoon bij neer joh. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:35:57 #142
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138060555
Wat een gezeur weer, wel gif geen gif zelf de TR knop werd al gebruikt, wordt er zo moe van, wel zeikerds geen zeikerds, we * moeten * nog tot eind December met elkaar, hou het eens gezellig onderling, scroll over degene heen, vind het zo jammer, de COS is gezellig en vind je de gifjes teveel, de caps teveel, of dat een COS over steeds dezelfde onderwerpen gaat,blijf je lekker ergeren of blijf er dan weg. Ik vind het gezeik om alles heen zoals in de feedback vele malen erger dan 60 gifjes in een COS. We zitten hier toch voor ons eigen plezier, beleef je er geen plezier meer aan dan aju en fijn leven verder.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138061081
Ik ben van plan deze zomer een bloemetjesjurk te dragen en heb vast geen recht van spreken; In een COS ijlen om een GAY-friend, Het Joezi zeiken om de aandacht van een mod..

Is dit het Utupia van een MOD?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138061300
Jammer, die toepasselijke gifjes vind ik altijd heel vermakelijk.
Ik lig in een deuk als bijv. de Billyhond weer voorbij komt.
Op dezelfde manier zoals in VI "JUIGEN", "VIEZE KLOOTZAK" en kabouter Plop af en toe weer voorbij komen.

EDIT: En ik lees bijna altijd alle COSSEN terug.

[ Bericht 11% gewijzigd door Majoraan op 23-03-2014 00:07:21 ]
pi_138062718
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:59 schreef Majoraan het volgende:
Jammer, die toepasselijke gifjes vind ik altijd heel vermakelijk.
Ik lig in een deuk als bijv. de Billyhond weer voorbij komt.
Op dezelfde manier zoals in VI "JUIGEN", "VIEZE KLOOTZAK" en kabouter Plop af en toe weer voorbij komen.

EDIT: En ik lees bijna altijd alle COSSEN terug.
Toepasselijk? Ik probeer alles toch te lezen, de niet toepasselijke gifjes. gereutel en 'zie mij eens leuk oftopic zijn' en dan vergeet ik een Punkman wiens leven werkelijk ophoudt bij de COS s'nachts.

Hoe moeilijk is het, godverdomme, om niks te posten of elders of PM als er niks te zien is?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064122
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Toepasselijk? Ik probeer alles toch te lezen, de niet toepasselijke gifjes. gereutel en 'zie mij eens leuk oftopic zijn' en dan vergeet ik een Punkman wiens leven werkelijk ophoudt bij de COS s'nachts.

Hoe moeilijk is het, godverdomme, om niks te posten of elders of PM als er niks te zien is?
Ik heb me hier enkel en alleen voor de Utopia COS geregistreerd. Je blijft goed op de hoogte en de humorvolle reacties en gifjes worden door veel mensen wel gewaardeerd. Elke dag zijn er wel 1 of meer reacties met complimenten dat Utopia dankzij de COS zo ontzettend leuk is. En terecht!!!

Iedereen heeft een andere soort humor en voorkeur voor bepaalde posters. En natuurlijk erger ik me ook wel eens aan een lange off-topic discussie, negatieve oneliners etc.

Wat ik niet tof vind is dat bijv. jij in een andere topic BDS aanvalt op begeleid wonen en hier Punkman persoonlijk aanvalt, dat zijn/haar leven etc… Ik persoonlijk vind Punkman een aardige en grappige poster die vaak uitlegt wat er te zien en gezegd is op de streams. Om nu zelf even persoonlijk te worden, jij bent een poster die ik ook graag lees, maar de laatste 2 dagen ben je ineens super sacherijnig en niet meer zo aardig.

Maar goed, ik heb geen recht van spreken. Ik heb me ook ’s nachts meermalen schuldig gemaakt aan OT en mag officieel niet eens in de COS komen. Ik heb geen streams dus doe ik eigenlijk COCOS, commentaar op commentaar op de streams. .Misschien is dat een idee voor een nieuwe reeks :P Ik zal proberen van Fok! Weg te blijven mede omdat de COS minder gezellig is en ik niemand wil irriteren, maar ik geef het geen grote slagingskans.

Tot slot ben ik heel benieuwd of de mods hier helemaal zelfstandig de grappige gifjes in de ban hebben gedaan, of als het tóch komt door een paar klachten van onverdraagzame fokkers komt die het voor iedereen….anders maken. Dat zou ik heel kwalijk vinden. Dat is ook weer persoonlijk, maar ik gaf als moeder altijd diegene die klikte straf, netals dat ik bij voetbal vind: wie vraagt om een kaart kan er 1 krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Majoraan op 23-03-2014 01:53:09 ]
pi_138064214
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:45 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Ik heb me hier enkel en alleen voor de Utopia COS geregistreerd. Je blijft goed op de hoogte en de humorvolle reacties en gifjes worden door veel mensen wel gewaardeerd. Elke dag zijn er wel 1 of meer reacties met complimenten dat Utopia dankzij de COS zo ontzettend leuk is. En terecht!!!

Iedereen heeft een andere soort humor en voorkeur voor bepaalde posters. En natuurlijk erger ik me ook wel eens aan een lange off-topic discussie, negatieve oneliners etc.

Wat ik niet tof vind is dat bijv. jij in een andere topic BDS aanvalt op begeleid wonen en hier Punkman persoonlijk aanvalt, dat zijn/haar leven etc… Ik persoonlijk vind Punkman een aardige en grappige poster die vaak uitlegt wat er te zien en gezegd is op de streams. Om nu zelf even persoonlijk te worden, jij bent een poster die ik ook graag lees, maar de laatste 2 dagen ben je ineens super sacherijnig en niet meer zo aardig.

Maar goed, ik heb geen recht van spreken. Ik heb me ook ’s nachts meermalen schuldig gemaakt aan OT en mag officieel niet eens in de COS komen. Ik heb geen streams dus doe ik eigenlijk COCOS, commentaar op commentaar op de streams. .Misschien is dat een idee voor een nieuwe reeks  Ik zal proberen van Fok! Weg te blijven omdat de COS minder gezellig is, maar ik geef het geen grote slagingskans.

Tot slot ben ik heel benieuwd of de mods hier helemaal zelfstandig de grappige gifjes in de ban hebben gedaan, of als het tóch komt door een paar klachten van onverdraagzame fokkers komt die het voor iedereen….anders maken. Dat zou ik heel kwalijk vinden. Dat is ook weer persoonlijk, maar ik gaf als moeder altijd diegene die klikte straf, netals dat ik bij voetbal vind: wie vraagt om een kaart kan er 1 krijgen.
Onverdraagzame fokkers Wat lul jij? Moet je nieuw/ oud of geen mening hebben of het oftopic-gelul zat zijn? Moet je echt meer dan 2 hersencellen bevatten dat FOK! meer topics dan Utopia bevat? Je bent net zo lollig als de grappen van Ruud, en daar hoef ik geen bloemetjesjurk van mijn oma voor te lenen.
Wat is er moeilijk, ik herhaal moeilijk om te posten wat ziet wat er op de streams gebeurt?
Geen lol? Ga het elders zoeken?
COS is er wat er on stream gebeurt. Geen meelij met hen die geen leven hebben, ik wil kunnen lezen wat er dáár gebeurd is, niet of jij gezellig door je buurman gevingerd bent, is het zo moeilijk?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064264
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Onverdraagzame fokkers Wat lul jij? Moet je nieuw/ oud of geen mening hebben of het oftopic-gelul zat zijn? Moet je echt meer dan 2 hersencellen bevatten dat FOK! meer topics dan Utopia bevat? Je bent net zo lollig als de grappen van Ruud, en daar hoef ik geen bloemetjesjurk van mijn oma voor te lenen.
Wat is er moeilijk, ik herhaal moeilijk om te posten wat ziet wat er op de streams gebeurt?
Geen lol? Ga het elders zoeken?
COS is er wat er on stream gebeurt. Geen meelij met hen die geen leven hebben, ik wil kunnen lezen wat er dáár gebeurd is, niet of jij gezellig door je buurman gevingerd bent, is het zo moeilijk?
Jij snapt een grap nog niet als je er met je kut bovenop zit :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138064266
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Onverdraagzame fokkers Wat lul jij? Moet je nieuw/ oud of geen mening hebben of het oftopic-gelul zat zijn? Moet je echt meer dan 2 hersencellen bevatten dat FOK! meer topics dan Utopia bevat? Je bent net zo lollig als de grappen van Ruud, en daar hoef ik geen bloemetjesjurk van mijn oma voor te lenen.
Wat is er moeilijk, ik herhaal moeilijk om te posten wat ziet wat er op de streams gebeurt?
Geen lol? Ga het elders zoeken?
COS is er wat er on stream gebeurt. Geen meelij met hen die geen leven hebben, ik wil kunnen lezen wat er dáár gebeurd is, niet of jij gezellig door je buurman gevingerd bent, is het zo moeilijk?
_O- _O- _O-
pi_138064277
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij snapt een grap nog niet als je er met je kut bovenop zit :D
Ik blow niet en ben niet zo makkelijk, je mag er op :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064294
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:57 schreef Majoraan het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Dit is je Feedbackbijdrage , Vanessa? Helmond zal trots op je zijn.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064298
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik blow niet en ben niet zo makkelijk, je mag er op :')
Waar haal je dat blowen toch elke keer vandaan? :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138064313
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar haal je dat blowen toch elke keer vandaan? :')
Uit je eigen posts? :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064333
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Uit je eigen posts? :')
Ja en ? Moet dat elke keer aangehaald worden. Niks mis met een rokertje zo nu en dan :*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138064380
Overigens
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en ? Moet dat elke keer aangehaald worden. Niks mis met een rokertje zo nu en dan :*
Ik haal het 2 x aan, na het minstens tien keer gelezen te hebben, voor jou is het altijd. Niks mis met zo nu en dan maar wel met altijd, discussie met iemand die 9 van de 10 keer scheldt, geen idee waarom (is dat een bijwerking van een junk , waar ik geen zin in heb?), hou dan je waffel en zeik daar waar je altijd zeikt. :*
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064423
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens

[..]

Ik haal het 2 x aan, na het minstens tien keer gelezen te hebben, voor jou is het altijd. Niks mis met zo nu en dan maar wel met altijd, discussie met iemand die 9 van de 10 keer scheldt, geen idee waarom (is dat een bijwerking van een junk , waar ik geen zin in heb?), hou dan je waffel en zeik daar waar je altijd zeikt. :*
:7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138064446
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij snapt een grap nog niet als je er met je kut bovenop zit :D
_O- :D :P
pi_138064575
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
FOK! is nou eenmaal niet altijd dat de regels gemaakt worden door democratie, Het gaat ook niet om meeste stemmen gelden dus hier komen melden dat je wel graag offtopic gifjes wil, kan en mag maar verandert niet aan de beslissing die wij als mods genomen hebben. Het liep uit de klauwen. Wij vonden het te ver gaan en hebben een lijn getrokken. En dat hebben we zelf gedaan en niet omdat "een paar zeikerds" dit willen en daarin heb je mij maar op mijn woord te geloven.
En ik weiger hier mijn zaterdagavond deze discussie te gaan voeren. Zoals Frank Visser zou zeggen, dit is mijn uitspraak hier zult u het mee moeten doen. :*
Ik had "zeikerds" iets anders verwoord denk ik :X
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138064620
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:34 schreef Inodder het volgende:

[..]

Ik had "zeikerds" iets anders verwoord denk ik :X
onverdraagzame fokkers? :P 8-)
pi_138064687
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij snapt een grap nog niet als je er met je kut bovenop zit :D
_O- :X

fuck daar gaat mijn neutraliteit :@
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138064785
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:42 schreef Majoraan het volgende:

[..]

onverdraagzame fokkers? :P 8-)
JA! of... of mischien wel mensen met een goed punt?

Mensen zijn zodanig verschillend, hebben verschillende behoeftes en verwachtingen... De een ziet te cos als een gezellig cafe waar ze lekker met elkaar ouwehoeren terwijl je naar de streams kijkt en alles wat er bij je op komt on toppic is en dus gepast. Ook de ondertussen onderwerp van discussie zijnde gifs... de ander ziet het als de plek om op de hoogte te blijven van recente gebeurtenissen en ziet het graag strikt als een zeer uitgebreid SV....

De mods zijn hierin degenen die bepalen wat wel en niet gewenst is. Dit hebben wij te respecteren.

Al ben ik zelf meer een cafeganger :+
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138064798
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:15 schreef Coos het volgende:

[..]

_O- :D :P
hoi Coos :W
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138064825
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:03 schreef Inodder het volgende:

[..]

JA! of... of mischien wel mensen met een goed punt?

Mensen zijn zodanig verschillend, hebben verschillende behoeftes en verwachtingen... De een ziet te cos als een gezellig cafe waar ze lekker met elkaar ouwehoeren terwijl je naar de streams kijkt en alles wat er bij je op komt on toppic is en dus gepast. Ook de ondertussen onderwerp van discussie zijnde gifs... de ander ziet het als de plek om op de hoogte te blijven van recente gebeurtenissen en ziet het graag strikt als een zeer uitgebreid SV....
Helemaal eens ^O^

quote:
De mods zijn hierin degenen die bepalen wat wel en niet gewenst is.
hmmm

quote:
Dit hebben wij te respecteren.
Yep, het is vast geen gemakkelijke hobby, peuterleider :P
pi_138064827
Wellicht is het een optie om (alle) Gifs e.d. te gedogen mits ze onder een spoiler geplaatst worden?
Zodoende kan men er redelijk makkelijk overheen scrollen als men er geen behoefte aan heeft en is het een kleine moeite om ze te bekijken voor wie het een welkome toevoeging is?

Live and let live? *;
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zondag 23 maart 2014 @ 11:08:29 #165
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138067422
Ik vind niet dat er in de SV een failliete vader van Charlotte thuis hoort, hij doet niet mee aan Utopia en er valt niks om over te lachen als iemand failliet verklaard word.
Dus als het verwijderd kan worden graag.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 11:26:29 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138067736
Inodder: we doen even helemaal geen gifjes meer die niet van de streams af komen. Pagina's vol spoilers zijn ook niet leuk namelijk. Maar we komen er bij de 'hoofdrolspelers' nog op terug wanneer de hype een beetje weggeëbt is.
En nu stop ik echt met dit onderwerp. :D

Toverheks: ben het met je eens. De failisements-post is verplaatst naar het Charlotte-topic en verwijderd uit de streamverslagen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138071446
Wil iemand ff 1 van de 2 SC's dicht pleuren? BVD
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zondag 23 maart 2014 @ 19:13:02 #168
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138083354
Verkeerde topic. :')
wooblabalurg
pi_138083408
Punkman Bedankt voor het filmpje over de stemming
  zondag 23 maart 2014 @ 22:42:24 #170
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138096752
Kunnen de COS topics het kenmerk Slowchat krijgen wat betreft het kunnen filteren in Myat?

Het viel mij op dat snellopende topics in VBL ook op deze wijze gefilterd kunnen worden.
Wie dit leest is gek
  maandag 24 maart 2014 @ 08:27:55 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138104675
Ik snap dat een hoop mensen kennelijk achter hun laptop en/of desktop(s) COSsen en/of streamen, maar degenen die even mobiel de COS mee willen pakken omdat ze op dat moment niet kunnen streamen en wel willen weten wat er gebeurt hebben behoorlijk wat last van onder andere de gifjes.
Dus het verbod op de off-topic gifjes wordt wat mij gehandhaafd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 maart 2014 @ 19:30:08 #172
420172 siaman
Ojadasawa
pi_138126979
Kan het Robin topic van SanMarco een inwoners-tag krijgen
pi_138138036
Ik heb net een nieuw deel "Vragen / opmerkingen over streamverslagen" geopend.
Kan een van de mods deze sticky maken?
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 00:08:36 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138142873
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb net een nieuw deel "Vragen / opmerkingen over streamverslagen" geopend.
Kan een van de mods deze sticky maken?
^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2014 @ 12:26:21 #175
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_138151755
Mag ik pls even een technisch vraagje stellen, de plaatjes van gyazo laden niet meer op op mn pc, moet ik dan iets updaten of wat?

Firefox kan de server op i.gyazo.com niet vinden.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 12:29:42 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138151845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef Miek37 het volgende:
Mag ik pls even een technisch vraagje stellen, de plaatjes van gyazo laden niet meer op op mn pc, moet ik dan iets updaten of wat?

Firefox kan de server op i.gyazo.com niet vinden.
Ik heb dat probleem ook weleens en ik gebruik ook Firefox. Maar dat lost zich vanzelf weer op na een tijdje. Ik zou in ieder geval niet weten wat je er aan kan doen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2014 @ 12:30:26 #177
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_138151858
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem ook weleens en ik gebruik ook Firefox. Maar dat lost zich vanzelf weer op na een tijdje. Ik zou in ieder geval niet weten wat je er aan kan doen.
Oke thnks, ik lees net in de Cos dat ik niet de enige ben dus wacht het maar ff af.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:22:45 #178
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138174796
Ik heb een klacht over de klagers in de COS, blijkbaar zijn er nog ongelooflijk veel nieuwe posters in de COS die exact weten wat er wel of niet Ontopic dan wel Offtopic is gepost...hoe? geen idee want ze dragen geen sodemieter Ontopic bij verder , maar die gasten zijn met hun gezeik zelf dus dusdanig Offtopic bezig dat men zich Het Nut gaat afvragen van hun Offtopic geklaag...

Doe er es wat mee..

Geen idee wat, maar ik laat me graag verrassen... :P
pi_138180257
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:27 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat een hoop mensen kennelijk achter hun laptop en/of desktop(s) COSsen en/of streamen, maar degenen die even mobiel de COS mee willen pakken omdat ze op dat moment niet kunnen streamen en wel willen weten wat er gebeurt hebben behoorlijk wat last van onder andere de gifjes.
Dus het verbod op de off-topic gifjes wordt wat mij gehandhaafd.
Wellicht nog een tipje... In praktisch alle mobiele browsers kun je het laden van afbeeldingen enzo uitschakelen ;)
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138180771
Bij deze een verklaring waarom ik de UTO COS verlaten heb:

Ik ben diverse keren afgeblaft in de COS, zonder reden. Het begon op een vorm van stalken te lijken.
Het betrof steeds dezelfde users, die zelfs met negeren niet te vermijden waren.

Daarna werd ik lastiggevallen in de DM, nav het plaatsen van een foto, waar men om verzocht had.

Ik probeerde altijd on topic te blijven, maar maakte mij ook schuldig aan off topic, niet als enige overigens.

Men verzocht mij in bedekte termen, op te hoepelen.

Dat is de reden, dat ik het misplaatst vind nog te participeren in de COS.

Ook een vorm van stalkings berichten van users, die mijn nickname voortdurend naar voren halen en belachelijk maken is hoogst ergerlijk en kinderachtig.

Ik heb veel plezier om de SV te lezen en sommige andere topics, dus helemaal uit beeld ben ik (nog) niet.

Ik kreeg lieve berichtjes, dank daarvoor.

Ik voel geen enkele drang meer, om me te voegen binnen de COS. Fruitvliegje/Vuurvliegje blijft Fokker, maar niet meer actief Cosser.

Bedankt voor alle lieve reacties en lieve groetjes van Vuurvliegje5258

[ Bericht 6% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 26-03-2014 10:00:19 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:37:12 #181
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138199592
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kunnen de COS topics het kenmerk Slowchat krijgen wat betreft het kunnen filteren in Myat?

Het viel mij op dat snellopende topics in VBL ook op deze wijze gefilterd kunnen worden.
Deze vraag staat nog open :{
Wie dit leest is gek
  One tough cookie woensdag 26 maart 2014 @ 18:46:39 #182
169210 liesje1979
pi_138199901
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Deze vraag staat nog open :{
We hebben er naar gekeken maar kregen het niet voor elkaar.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:03:29 #183
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138200423
quote:
11s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

We hebben er naar gekeken maar kregen het niet voor elkaar.
Misschien even bij een collega (in VBL bijv.) vragen?
Wie dit leest is gek
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:19:43 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138201042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:23 schreef Inodder het volgende:

[..]

Wellicht nog een tipje... In praktisch alle mobiele browsers kun je het laden van afbeeldingen enzo uitschakelen ;)
Ja, maar dat wil ik helemaal niet, want in de meeste topics (ja, ik FOK! forumbreed) en op de meeste websites waar ik kom zijn de plaatjes wel on-topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 20:07:49 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138203304
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Misschien even bij een collega (in VBL bijv.) vragen?
Het is geen kwestie van niet weten hoe het zou moeten, maar het vinkje blijft simpelweg niet staan als wij het aanklikken en opslaan. Een rechtenkwestie waarschijnlijk. Ik check het bij de FA's en kom er op terug.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2014 @ 21:19:55 #186
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_138206950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 00:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Bij deze een verklaring waarom ik de UTO COS verlaten heb:

Ik ben diverse keren afgeblaft in de COS, zonder reden. Het begon op een vorm van stalken te lijken.
Het betrof steeds dezelfde users, die zelfs met negeren niet te vermijden waren.

Daarna werd ik lastiggevallen in de DM, nav het plaatsen van een foto, waar men om verzocht had.

Ik probeerde altijd on topic te blijven, maar maakte mij ook schuldig aan off topic, niet als enige overigens.

Men verzocht mij in bedekte termen, op te hoepelen.

Dat is de reden, dat ik het misplaatst vind nog te participeren in de COS.

Ook een vorm van stalkings berichten van users, die mijn nickname voortdurend naar voren halen en belachelijk maken is hoogst ergerlijk en kinderachtig.

Ik heb veel plezier om de SV te lezen en sommige andere topics, dus helemaal uit beeld ben ik (nog) niet.

Ik kreeg lieve berichtjes, dank daarvoor.

Ik voel geen enkele drang meer, om me te voegen binnen de COS. Fruitvliegje/Vuurvliegje blijft Fokker, maar niet meer actief Cosser.

Bedankt voor alle lieve reacties en lieve groetjes van Vuurvliegje5258
Dank voor je uitleg! Ik had een heel bericht zitten tikken naar je maar kreeg de melding dat je inbox niet beschikbaar is toen ik m wilde verzenden, in a nutshell; ik snap wat je bedoelt, zie het ook nu weer bij anderen gebeuren, vind het jammer dat je niet meer post en wens je alle goeds!
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 21:43:30 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138207938
Update m.b.t. het zetten van een "slowchat-vinkje" op de COS-topicreeks: het is inderdaad een rechtenkwestie. Zelfs de FA's hebben die rechten niet. Ik heb nu Yvonne gedmd, zij kan dat vast wel al über-A.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138212997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat wil ik helemaal niet, want in de meeste topics (ja, ik FOK! forumbreed) en op de meeste websites waar ik kom zijn de plaatjes wel on-topic.
Wat je uit kan schakelen kan je (in de meeste gevallen) ook weer aan zetten. |:(
Maar dat zal ook wel teveel moeite zijn.. volgens mij is je punt wel duidelijk... Ik wil niet over een gifje scrollen, ik wil niet de beschikbare technische mogelijkheden gebruiken. Ik wil geen gifjes. Ik wil ik wil ik ik ik ik ..... :P
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 09:15:47 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138218047
Voorlopig laatste update m.b.t. het zetten van een "slowchat-vinkje" op de COS-topicreeks: het is een bug, de instelling is niet (meer) aan te passen. Het staat ergens op een to do-lijstje maar een hoge prio heeft het vermoedelijk niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:03:22 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138219043
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:27 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat een hoop mensen kennelijk achter hun laptop en/of desktop(s) COSsen en/of streamen, maar degenen die even mobiel de COS mee willen pakken omdat ze op dat moment niet kunnen streamen en wel willen weten wat er gebeurt hebben behoorlijk wat last van onder andere de gifjes.
Dus het verbod op de off-topic gifjes wordt wat mij gehandhaafd.
Los van de discussie wel/geen ot-gifjes vraag ik mij af of het de bedoeling is dat bij elke nieuwe trend alle geschreven en ongeschreven regels op de helling moeten. Vroeger FOK!'ten we alleen met een pc en een vaste internetverbinding, nu moeten we allemaal ineens rekening gaan houden met 'mobilanten', die vaak met brakke apparatuur en slechte internetconnecties dezelfde rechten opeisen en dezelfde geneugten wensen als de old-school internetters, die nog altijd in de meerderheid zijn.
Ik weet dat ik nu misschien wat kort door de bocht ga, maar ik vind het momenteel allemaal een beetje doorslaan. Zo hebben we al gepijpzeik gehad over wel of geen YT-filmpjes in de COS en er werd zelfs al geopperd of het niet wat minder zou kunnen met gewone caps.

Zoveel mogelijk rekening houden met iedereen is uiteraard oké, maar er zijn IMHO op een bepaald moment wel grenzen. Je kunt ook doorslaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 27 maart 2014 @ 10:41:53 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138219939
Naar mijn weten gaat het niet om gifjes, YouTube-jes etc. an sich, maar om de uitgekauwde off topic-varianten die de COSsen een poosje overspoelden.

Gepost met mijn iPhone.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 11:33:45 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138221256
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:41 schreef Copycat het volgende:
Naar mijn weten gaat het niet om gifjes, YouTube-jes etc. an sich, maar om de uitgekauwde off topic-varianten die de COSsen een poosje overspoelden.

Gepost met mijn iPhone.
Correct. Actuele gifs van wat op de streams te zien was, zijn nog steeds toegestaan. PB: er is dus geen ‘knieval’ gemaakt voor de mobiele gebruiker, dat was helemaal de reden niet voor de maatregel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:44:41 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138221527
Mooi!

Gepost vanaf mijn iPad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:21:04 #194
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138294091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van niet weten hoe het zou moeten, maar het vinkje blijft simpelweg niet staan als wij het aanklikken en opslaan. Een rechtenkwestie waarschijnlijk. Ik check het bij de FA's en kom er op terug.
Is het mogelijk een tussentijdse update betreffende de vorderingen in deze kwestie te geven?
Wie dit leest is gek
pi_138294860
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Is het mogelijk een tussentijdse update betreffende de vorderingen in deze kwestie te geven?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:15 schreef Gert het volgende:
Voorlopig laatste update m.b.t. het zetten van een "slowchat-vinkje" op de COS-topicreeks: het is een bug, de instelling is niet (meer) aan te passen. Het staat ergens op een to do-lijstje maar een hoge prio heeft het vermoedelijk niet.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 13:09:05 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138295099
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Is het mogelijk een tussentijdse update betreffende de vorderingen in deze kwestie te geven?
Het is een bug en het is al eens aangemeld FOK!features, Bugs & Development. wanner het ooit wordt opgepakt... BUG is toch een beetje liefdewerk oud papier. Dit betreft een FOK!-breed issue, en hiermee houdt het voor mij verder op. O jee! Wat nu? Wel: als je het zelf erg belangrijk vindt, zou je er naar kunnen informeren in BUG. Optie 2: een workaround zou kunnen zijn dat je de COS niet langer als serie volgt. Spoedig zal je MyAt dan verschoond ziijn van de COS. Nadeel is wel dat je één keer vaker moet klikken om een open COS te vinden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 13:17:22 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138295340
Gevonden. Misschien even nieuw leven in blazen, Nieuwschierig. BUG / Active topics en filter slowchat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:34:39 #198
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138296921
Excuses dat ik de eerdere reactie niet gelezen had.

Wat betreft de opmerkingen:
Zoals ik als eerder zei zijn er VBL topics die niet letterlijk SC zijn maar toch gefilterd worden.
Bijvoorbeeld de reeks "Voetbal International" Dit is ook een soort COS door maar dan alleen als het programma op tv is.
Deze reeks bestaat al langer dan de filteroptie en is dus ook pas later in filtermodus gegaan. Het bevreemdt mij dan dat dat bij UTO COS niet kan.
Omdat ik zelf regelmatig in COS post (maar ook in andere fora is het aanklikken van "kuttopic" vrij zinloos. De reeds gesloten COS topics blijven dan sowieso nog in Myat staan.

Het topic in BUG gaat over het onthouden van een instelling en is derhalve niet van toepassing.
Wie dit leest is gek
  One tough cookie zaterdag 29 maart 2014 @ 14:41:14 #199
169210 liesje1979
pi_138297066
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Excuses dat ik de eerdere reactie niet gelezen had.

Wat betreft de opmerkingen:
Zoals ik als eerder zei zijn er VBL topics die niet letterlijk SC zijn maar toch gefilterd worden.
Bijvoorbeeld de reeks "Voetbal International" Dit is ook een soort COS door maar dan alleen als het programma op tv is.
Deze reeks bestaat al langer dan de filteroptie en is dus ook pas later in filtermodus gegaan. Het bevreemdt mij dan dat dat bij UTO COS niet kan.
Omdat ik zelf regelmatig in COS post (maar ook in andere fora is het aanklikken van "kuttopic" vrij zinloos. De reeds gesloten COS topics blijven dan sowieso nog in Myat staan.

Het topic in BUG gaat over het onthouden van een instelling en is derhalve niet van toepassing.
Ja het is raar maar waar. In VBL kan het wel maar bij ons niet. Zelfs Yvonne kan het niet. Dus het is echt een bug.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:44:49 #200
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138297142
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja het is raar maar waar. In VBL kan het wel maar bij ons niet. Zelfs Yvonne kan het niet. Dus het is echt een bug.
Dan is het goed. Bedankt voor de moeite
Wie dit leest is gek
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 14:49:24 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138297241
Het probleem is bekend, alleen het linkje wat ik postte naar BUG gaat inderdaad over iets anders, weliswaar met raakvlakken.

Wij zijn er dus van op de hoogte dat reeksen in VBL als SC staan aangemerkt, en dat je elke reeks die je maar wilt als slowchat kunt aanmerken. Herstel, kon aanmerken. Dit kan nu namelijk niet meer. Je kunt het hokje nog steeds aanvinken en op "wijzig" drukken, echter de instelling wordt niet onthouden.



Het maakt daarbij niet uit of dit door een mod, FA of A gedaan wordt.
Anyway, ik heb dit in het eerder gelinkte topic aangekaart. We kijken wel of/wanneer het opgepakt wordt. Je kunt het nu zelf volgen. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138392723
iemand enig idee wat ik moet doen als beltegoed op was, geld overmaken dus niet kon, ik nu een activeercode in moet voeren die ik niet heb om opnieuw te activeren?
of waar ik die info kan krijgen?
pi_138393873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef Ransjih het volgende:
iemand enig idee wat ik moet doen als beltegoed op was, geld overmaken dus niet kon, ik nu een activeercode in moet voeren die ik niet heb om opnieuw te activeren?
of waar ik die info kan krijgen?
Op de Utopia-site onder tab: "Over" staat een submap : "Vragen"
Wellicht vind je daar een oplossing?

(Ik vermoed opnieuw sms sturen en dat je dan je code krijgt)
"Life's a Bitch"
pi_138394295
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Op de Utopia-site onder tab: "Over" staat een submap : "Vragen"
Wellicht vind je daar een oplossing?

(Ik vermoed opnieuw sms sturen en dat je dan je code krijgt)
dank je wel, het is gelukt, stop sms sen en opnieuw aan *O*
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:23:18 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138399782
Dubbeltopic: UTO / Gio
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138400644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:23 schreef Leandra het volgende:
Dubbeltopic: UTO / Gio
Thanks ^O^
  woensdag 2 april 2014 @ 19:51:00 #207
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138446492
Vraagje, Mylene is ineens keihard aan het handhaven, aan het editen, posts aan het verwijderen, mijn post editen naar feedback....... In de COS!!

Ik vraag poeslief naar uitleg!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:51:20 #208
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138446512
Kan Mylene niet terug naar Lifestyle?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138446569
Wij willen liesje terug w/
pi_138446590
ik snap er ook niks van.........was je zo stout burner?
  woensdag 2 april 2014 @ 19:53:10 #211
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138446607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef danilel het volgende:
ik snap er ook niks van.........was je zo stout burner?
Niet eens een gifje :(
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138446616
De COS wordt verder geslacht, er zijn al mensen hierdoor afgehaakt.. Straks blijven alleen die 4 van de starre garde over _O-
  woensdag 2 april 2014 @ 19:55:29 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138446721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Burner82 het volgende:
Vraagje, Mylene is ineens keihard aan het handhaven, aan het editen, posts aan het verwijderen, mijn post editen naar feedback....... In de COS!!

Ik vraag poeslief naar uitleg!
Is die Mylene een Blauwe Importreller? Vroeger hadden nog wel es een ijshockeyer , maar die deed gewoon mee.. :P
  woensdag 2 april 2014 @ 19:59:21 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138446920
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
De COS wordt verder geslacht, er zijn al mensen hierdoor afgehaakt.. Straks blijven alleen die 4 van de starre garde over _O-
Ah, tijd dat ik weer kan terugkomen dus!
  woensdag 2 april 2014 @ 19:59:42 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138446940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
Wij willen liesje terug w/
Is ze weer op reis?
pi_138446970
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ah, tijd dat ik weer kan terugkomen dus!
Even niet de FB vervuilen dit is geen COS :{w
  woensdag 2 april 2014 @ 20:00:46 #217
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138447005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
De COS wordt verder geslacht, er zijn al mensen hierdoor afgehaakt.. Straks blijven alleen die 4 van de starre garde over _O-
Die hebben de SC al >:)
  woensdag 2 april 2014 @ 20:01:52 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138447048
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:

[..]

Even niet de FB vervuilen dit is geen SC :{w
fixed B-)
  woensdag 2 april 2014 @ 20:02:07 #219
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Die hebben de SC al >:)
Nee, dat heeft toch vaak te maken met de streams hoor.. Dus COS..
OT: Actie-reactie...
Ow, wordt dit nu veranderd naar een linkje naar de COS?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138447132
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

fixed B-)
Ik ben vaker nu de SC als de starre stakkers ;)
  woensdag 2 april 2014 @ 20:04:29 #221
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447185
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik ben vaker nu de CS als de starre stakkers ;)
Niet doen, FB is veel gezelliger, hier mogen ook gifjes :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:05:46 #222
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447265
Jammer dat Blauw weg is hier....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:06:29 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_138447296
Als je wacht tot het weekend, dan ben ik blauw :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 april 2014 @ 20:07:18 #224
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138447334
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef mazaru het volgende:
Als je wacht tot het weekend, dan ben ik blauw :+
Kan ik al slijmen? :P
  woensdag 2 april 2014 @ 20:08:26 #225
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_138447402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Kan ik al slijmen? :P
Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink baco ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 april 2014 @ 20:08:52 #226
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447420
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef mazaru het volgende:
Als je wacht tot het weekend, dan ben ik blauw :+
Kom je je wel voorstellen? Met gifje?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:10:24 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138447515
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef mazaru het volgende:
Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink baco ;)
Ik denk dat er geen kwartjes vallen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 april 2014 @ 20:11:05 #228
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138447547
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink baco ;)
Mooi zo...dan maak ik daar wel zo'n leuk bewegend plaatje van, die zijn gewaardeerd overal ^O^
pi_138447548
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen kwartjes vallen.
hahahha nee denk het ook niet _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 20:11:39 #230
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_138447574
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen kwartjes vallen.
Ik geloof het ook niet :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 april 2014 @ 20:12:21 #231
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_138447608
Hoi! Ik ben mazaru!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 april 2014 @ 20:12:32 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138447613
Gezellig druk hier al.. ;)
pi_138447629
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef mazaru het volgende:
Hoi! Ik ben mazaru!

[ afbeelding ]
age/sex/location?
  woensdag 2 april 2014 @ 20:13:28 #234
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138447662
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen kwartjes vallen.
Geen kansje laten lopen hé? ^O^
  woensdag 2 april 2014 @ 20:14:02 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138447691
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef mazaru het volgende:

Ik geloof het ook niet :D
Het blijft schattig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 april 2014 @ 20:14:48 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_138447722
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het blijft schattig.
Hartstikke schattig :Y O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 2 april 2014 @ 20:16:48 #237
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447809
COS is zelf-regulerend. Ik ga nu geen gifje of mijn verhaal over Mylene erin gooien in de COS... Komt wel als de streams NIET meer interessant zijn...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:19:42 #238
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138447941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Burner82 het volgende:
COS is zelf-regulerend. Ik ga nu geen gifje of mijn verhaal over Mylene erin gooien in de COS... Komt wel als de streams NIET meer interessant zijn...
En alleen omdat die zeikerts met een mobieltje iets te lang moeten wachten met hun pagedownloadje.. tsjongejonge.. :N
  woensdag 2 april 2014 @ 20:20:40 #239
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138447993
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En alleen omdat die zeikerts met een mobieltje iets te lang moeten wachten met hun pagedownloadje.. tsjongejonge.. :N
Och ja, Gert en Liesje hebben tenminste wel iets te vertellen...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:59:52 #240
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138449922
Lieve Mylene, dit is COS, in Utopia. Als je serieus wilt gaan modden, posts aanpassen, posts verwijderen, mensen doorverwijzen naar UTO / Feedback, zorg dan wel dat je hier mod bent. Nu verpest je zelfs alle goede dingen van de mensen die hier al heel lang komen. We zijn al gestopt met de gifjes (heb je niks mee te maken gehad) en af en toe komt er eens 1 langs. Er is hier een bepaalde mate van vrijheid. Als je hier komt Gast-Modden, verdiep je eerst even een beetje in de COS. BVD!!! (PS, dit gaat hier, in de FB en dm richting mods. Aangezien je dit toch richting FB wilt schoppen, en het vervolgens daar verwijderen.)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138450313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Lieve Mylene, dit is COS, in Utopia. Als je serieus wilt gaan modden, posts aanpassen, posts verwijderen, mensen doorverwijzen naar UTO / Feedback, zorg dan wel dat je hier mod bent. Nu verpest je zelfs alle goede dingen van de mensen die hier al heel lang komen. We zijn al gestopt met de gifjes (heb je niks mee te maken gehad) en af en toe komt er eens 1 langs. Er is hier een bepaalde mate van vrijheid. Als je hier komt Gast-Modden, verdiep je eerst even een beetje in de COS. BVD!!! (PS, dit gaat hier, in de FB en dm richting mods. Aangezien je dit toch richting FB wilt schoppen, en het vervolgens daar verwijderen.)
Burn baby burn
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 april 2014 @ 21:09:17 #242
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138450357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Burn baby burn
Wie? :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:28:43 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138451350
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wie? :P
de burner?
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:29:04 #244
169210 liesje1979
pi_138451370
Linkjes naar desbetreffende post?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:29:27 #245
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138451394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Lieve Mylene, dit is COS, in Utopia. Als je serieus wilt gaan modden, posts aanpassen, posts verwijderen, mensen doorverwijzen naar UTO / Feedback, zorg dan wel dat je hier mod bent. Nu verpest je zelfs alle goede dingen van de mensen die hier al heel lang komen. We zijn al gestopt met de gifjes (heb je niks mee te maken gehad) en af en toe komt er eens 1 langs. Er is hier een bepaalde mate van vrijheid. Als je hier komt Gast-Modden, verdiep je eerst even een beetje in de COS. BVD!!! (PS, dit gaat hier, in de FB en dm richting mods. Aangezien je dit toch richting FB wilt schoppen, en het vervolgens daar verwijderen.)
Nou ja, 1690 topics in 3 drie maanden is ook eigenlijk te schofterig voor woorden, niet te volgen zoveel posts er neergekwakt worden, met onhoudbaar veel caps, en sinds enige tijd ook nog die verschrikkelijke caps2.0 dingen erbij, en móest iets gebeuren aan deze onwenselijke tsunami aan inbreng in de COS, gelukkig was er een oplossing dichtbij, ze huren gewoon een Grote Vervlakker van elders en die noemen we voor het gemak

Mylene
  woensdag 2 april 2014 @ 21:29:52 #246
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138451419
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Linkjes naar desbetreffende post?
Ik zal de bewijslast proberen te vinden. Neemt iemand mijn taak in de COS even over?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:29:53 #247
169210 liesje1979
pi_138451420
Overigens staan wij op zich niet afwijzend tegen gastmodden.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:30:45 #248
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138451454
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens staan wij op zich niet afwijzend tegen gastmodden.
Ik zou het in dit geval overwegen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:33:20 #249
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138451553
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Linkjes naar desbetreffende post?
UTO / [COS #1688] Centraal met drank half 9 voor mij dan... Ik moest een paar topics terug...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:34:00 #250
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138451604
Verwijderde posts door Mylene kan ik niet terughalen he.....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:38:39 #251
169210 liesje1979
pi_138451851
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:

[..]

UTO / [COS #1688] Centraal met drank half 9 voor mij dan... Ik moest een paar topics terug...
Ik zie dat je reactie verwijderd is en doorverwezen naar de FB.
Mylene zat volgens mij goed met het verwijderen van dat stomme gifje. Daar hebben we afspraken over gemaakt.
En ja, jullie zijn de laatste tijd echt een stuk braver en ik vind de sfeer ook nog steeds wel goed eigenlijk. Complimenten daarvoor.
Maar wat is nu precies het hele grote probleem joh?
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:39:52 #252
169210 liesje1979
pi_138451903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
Verwijderde posts door Mylene kan ik niet terughalen he.....
Nee ik ook niet. Dus dat kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat ze, als je er steeds over doorging nadat ze je naar FB had verwezen er in de COS over door bleef gaan ze dit verwijderd heeft.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:41:39 #253
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138451978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Dus dat kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat ze, als je er steeds over doorging nadat ze je naar FB had verwezen er in de COS over door bleef gaan ze dit verwijderd heeft.
Dan zie je het fout, zij verwijderde posts.. Daarna begon ik pas. Wat moet een gastmod daar lopen verwijderen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:42:55 #254
169210 liesje1979
pi_138452036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dan zie je het fout, zij verwijderde posts.. Daarna begon ik pas. Wat moet een gastmod daar lopen verwijderen?
Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:43:44 #255
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452073
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zie dat je reactie verwijderd is en doorverwezen naar de FB.
Mylene zat volgens mij goed met het verwijderen van dat stomme gifje. Daar hebben we afspraken over gemaakt.
En ja, jullie zijn de laatste tijd echt een stuk braver en ik vind de sfeer ook nog steeds wel goed eigenlijk. Complimenten daarvoor.
Maar wat is nu precies het hele grote probleem joh?
Het hele grote probleem is dat er een gastmod komt, even alles af te breken als iemand ooit iets doet... Doe het dan zelf, of iemand van de Utopia crew.. Niet een GAST-mod die al een paar keer haar eigen forum heeft gepromoot...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:44:52 #256
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452141
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?
ze verwijderde 1 ontopic gifje. Billy.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138452211
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]

ze verwijderde 1 ontopic gifje. Billy.
Laat me raden :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 april 2014 @ 21:46:40 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138452226
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?
Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:47:39 #259
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452281
Zullen we gewoon ergens een leuke COS maken? Zonder professionele zeikerds? De zeikerds die vooral zeiken dat het Niet ontopic is en hoofdzakelijk dus offtopic zijn? Waar Gifjes wel mogen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:48:29 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138452326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Zullen we gewoon ergens een leuke COS maken? Zonder professionele zeikerds? De zeikerds die vooral zeiken dat het Niet ontopic is en hoofdzakelijk dus offtopic zijn? Waar Gifjes wel mogen?
COS 2.0
  woensdag 2 april 2014 @ 21:49:51 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138452397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?
utopia gerelateerd
  woensdag 2 april 2014 @ 21:50:26 #262
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452433
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

utopia gerelateerd
Dat mag niet o|O
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:51:01 #263
169210 liesje1979
pi_138452459
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Het hele grote probleem is dat er een gastmod komt, even alles af te breken als iemand ooit iets doet... Doe het dan zelf, of iemand van de Utopia crew.. Niet een GAST-mod die al een paar keer haar eigen forum heeft gepromoot...
Heel soms, zijn wij er ook wel eens even niet natuurlijk. Dat geeft ook niet zoveel want zoals je al zei gaat het echt eigenlijk prima in de COS. Naast de normale regels letten we op dit moment even extra streng op gifjes. Als Mylene er 1 tegen komt mag ze het van mij weghalen.
Gastmodden is niet verboden op FOK, en zeker niet van mods die zo actief mee posten in RLS.
En dat spammen, ik heb dat ook een keer gezien, iemand vroeg of er nog andere leuke forums waren op FOK. Zou ik ook het mijne spammen. Want wij zijn ook gewoon het leukste natuurlijk. ;)
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:52:19 #264
169210 liesje1979
pi_138452533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?
Zolang over de streams, of daaruit voortvloeiend tot op zekere hoogte. Of over Utopia tot op zekere hoogte.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:53:08 #265
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138452582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zolang over de streams, of daaruit voortvloeiend tot op zekere hoogte. Of over Utopia tot op zekere hoogte.
Tot een "Gastmod" de hoogte komt aanpassen?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:53:40 #266
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heel soms, zijn wij er ook wel eens even niet natuurlijk. Dat geeft ook niet zoveel want zoals je al zei gaat het echt eigenlijk prima in de COS. Naast de normale regels letten we op dit moment even extra streng op gifjes. Als Mylene er 1 tegen komt mag ze het van mij weghalen.
Gastmodden is niet verboden op FOK, en zeker niet van mods die zo actief mee posten in RLS.
En dat spammen, ik heb dat ook een keer gezien, iemand vroeg of er nog andere leuke forums waren op FOK. Zou ik ook het mijne spammen. Want wij zijn ook gewoon het leukste natuurlijk. ;)
Momenteel zijn jullie (naja, Mylene) de grootste zeikerd van heel fok. Niks mag, alles moet, het even leuk EN ON-TOPIC mag niet, Zelfs reageert ze nergens op. Damn, maak mij dan blauw of zo? Ik ben/was het eens met teveel gifs en heb zelfs tegen jou gezegd dat het teveel off-topic werd.. Maar zo hakken en slashen als Mylene doet... Maak alles even kapot of zo? SL's overleven we al... nu ook nog dit erbij? :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:54:06 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138452635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Zullen we gewoon ergens een leuke COS maken? Zonder professionele zeikerds? De zeikerds die vooral zeiken dat het Niet ontopic is en hoofdzakelijk dus offtopic zijn? Waar Gifjes wel mogen?
Doe je de deur achter je dicht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 21:54:17 #268
169210 liesje1979
pi_138452649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Tot een "Gastmod" de hoogte komt aanpassen?
Ze verwijderde een offtopic gifje, daar waren afspraken over gemaakt dus ze modde binnen de marges.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:54:38 #269
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452662
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doe je de deur achter je dicht?
Nee hoor, je mag komen :P Kom je? :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:55:20 #270
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452704
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze verwijderde een offtopic gifje, daar waren afspraken over gemaakt dus ze modde binnen de marges.
Dat gifje zegt meer dan 10 blz aan cos...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:55:43 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138452720
Nee, dank je. Not my crowd.
Toedels!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:56:27 #272
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452755
Zou iemand tegen mij praten die het quote knopje niet snapt?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:57:35 #273
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_138452810
Alleen de Grote Doen Niet Aan Quoten
  woensdag 2 april 2014 @ 21:57:41 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138452812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Burner82 het volgende:
Zou iemand tegen mij praten die het quote knopje niet snapt?
Nee. Maar blijkbaar snap jij context zonder directe quote minder. Ik zal er rekening mee houden.
Bij dezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:58:33 #275
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452846
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Maar blijkbaar snap jij context zonder directe quote minder. Ik zal er rekening mee houden.
Bij dezen.
Wow, ik ben nu, euh, tenminste iets? _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:59:10 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138452874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Burner82 het volgende:

Wow, ik ben nu, euh, tenminste iets? _O-
Iets.

Toedels!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 april 2014 @ 22:00:09 #277
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138452940
[G]Kom Modjes, mag ik nu een eigen topic, aahh, please... Kom op, anders doe ik het stiekem, aaahh, kom op, mag toch wel :P [/G]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 22:00:38 #278
169210 liesje1979
pi_138452965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat gifje zegt meer dan 10 blz aan cos...
En dat zouden we graag anders zien.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:00:58 #279
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138452987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[G]Kom Modjes, mag ik nu een eigen topic, aahh, please... Kom op, anders doe ik het stiekem, aaahh, kom op, mag toch wel :P [/G]
Ga je een Kos maken? :D

kletsen over de streams :P
pi_138452993
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Momenteel zijn jullie (naja, Mylene) de grootste zeikerd van heel fok. Niks mag, alles moet, het even leuk EN ON-TOPIC mag niet, Zelfs reageert ze nergens op. Damn, maak mij dan blauw of zo? Ik ben/was het eens met teveel gifs en heb zelfs tegen jou gezegd dat het teveel off-topic werd.. Maar zo hakken en slashen als Mylene doet... Maak alles even kapot of zo? SL's overleven we al... nu ook nog dit erbij? :+
Jij hebt er niks van begrepen met je 'niks mag'... tientallen users die met plezier posten, een klein aantal wil kinderachtige plaatjes posten. Nou, pech, dat mag niet. Ga janken.
Eén verwijderde post door een gastmod en dan zo tekeer gaan? Hakken en slashen? Please... _O-
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:03:41 #281
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453142
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En dat zouden we graag anders zien.
Op het moment dat jij op een tekst-post meer emotie of herkenning krijgt dan een foto of gifje (zonder foto oid vooraf, zelfs chien icm met Billy snappen veel mensen) krijg je de nobelprijs :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:04:19 #282
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453179
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Jij hebt er niks van begrepen met je 'niks mag'... tientallen users die met plezier posten, een klein aantal wil kinderachtige plaatjes posten. Nou, pech, dat mag niet. Ga janken.
Eén verwijderde post door een gastmod en dan zo tekeer gaan? Hakken en slashen? Please... _O-
Ga lekker huilen dat blauw achter je staat!! [/rienk]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:04:50 #283
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ga je een Kos maken? :D

kletsen over de streams :P
Op zich wel een goed plan :P
Maar mag dat dan in UTP :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 22:07:10 #284
169210 liesje1979
pi_138453342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Op het moment dat jij op een tekst-post meer emotie of herkenning krijgt dan een foto of gifje (zonder foto oid vooraf, zelfs chien icm met Billy snappen veel mensen) krijg je de nobelprijs :P
Emotie of herkenning? De COS is toch geen ego show? Het gaat over Utopia, niet over hoeveel mensen kunnen lachen om de Billy gif.
Zie het als een uitdaging en probeer het eens met woorden.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 22:07:45 #285
169210 liesje1979
pi_138453373
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Op zich wel een goed plan :P
Maar mag dat dan in UTP :+
Nope.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:09:32 #286
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453455
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Emotie of herkenning? De COS is toch geen ego show? Het gaat over Utopia, niet over hoeveel mensen kunnen lachen om de Billy gif.
Zie het als een uitdaging en probeer het eens met woorden.
Emotie en herkenning liggen dicht bij elkaar... En waar zo strikt? voor die paar mensen die zo verslaafd zijn dat ze alleen via hun telefoon mogen kijken? En vervolgens alleen off-topic zitten janken dat het niet ontopic is...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:10:03 #287
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453486
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nope.
Dacht ik al. Jammer. Het is leuk onder restricties..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 22:11:33 #288
169210 liesje1979
pi_138453552
Ik ga echt niet weer opnieuw die gifjes discussie doen hoor. Onze mening hierin is duidelijk genoeg, en helaas voor jou doorslaggevend.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:12:52 #289
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138453609
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga echt niet weer opnieuw die gifjes discussie doen hoor. Onze mening hierin is duidelijk genoeg, en helaas voor jou doorslaggevend.
Gifjes discussie hoeft ook niet... Extreme hardcore mode gast modden hoeft ook niet.
Tussenoplossing mag ook niet blijkbaar.. tsja...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:21:28 #290
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138454020
En ik vind het echt zo jammer... In de COS kwamen de leukste gifjes, gesprekken en discussies naar voren.. Ik ga er van uit dat Mylene nu ook alles dat offtopic is gaat verwijderen, incl liesje en zo? Anders wordt het wel erg selectief... Ik kan ook namen noemen die je standaard moet gaan verwijderen...
COS = Commentaar op Streams!! Niks anders meer vanaf nu!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138454099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
En ik vind het echt zo jammer... In de COS kwamen de leukste gifjes, gesprekken en discussies naar voren.. Ik ga er van uit dat Mylene nu ook alles dat offtopic is gaat verwijderen, incl liesje en zo? Anders wordt het wel erg selectief... Ik kan ook namen noemen die je standaard moet gaan verwijderen...
COS = Commentaar op Streams!! Niks anders meer vanaf nu!
Dus moet deze post ook in de COS?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:23:36 #292
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138454126
quote:
13s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dus moet deze post ook in de COS?
Ja, dit is niet de cos he :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138454256
Lekker bezig hoor, de COS verzieken met die andere kleuters. ^O^
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:29:24 #294
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138454437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Lekker bezig hoor, de COS verzieken met die andere kleuters. ^O^
Ga huilen of zo?? [/rienk]
Wat is jou probleem? Mag je niet kijken van je man op de tv, wil je alleen lezen wat er gebeurd (SV is daar heel goed voor, thnx to Heksje) Ik snap je aversie van humor echt niet.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138454647
Die 'humor' zal ik nooit begrijpen. Ben er wel klaar mee nu.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:34:13 #296
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138454704
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Die 'humor' zal ik nooit begrijpen. Ben er wel klaar mee nu.
Ok, :W
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:34:28 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138454714
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nope.
dat vind ik dan wel jammer, als dat nou werkt is iedereen happy toch. Topic meer of minder maakt ook niet uit. In sho heb je om dezelfde reden twee gtst topics.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:51:26 #298
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138455449
SC=geen Off-Topic
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:52:00 #299
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138455482
On-topic maakt de offtopic
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:52:02 #300
241662 Jian
Well, well, well
pi_138455485
Ze hebben van mij ook wel eens een hele belangrijke post verwijderd ;(
  One tough cookie woensdag 2 april 2014 @ 23:05:36 #301
169210 liesje1979
pi_138456110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.
Hoe meer wil je het uitgelegd hebben? Je bent gewoon aan het trollen en dat weet je. Je bent niet achterlijk ofzo. Geen gifjes, iemand post een gifje en dat wordt verwijderd en nu ben je over de zeik en ga je zitten trollen.
En dan nog verwachten dat ik rekening ga houden met jij wil?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')