abonnement Unibet Coolblue
pi_137757662
ZATERDAG 15-03-2014

6.45u Isa is de koeien aan het doen

Ruud Gio en Joey lopen buiten en komen Isabella tegen, ze zegt dat de bezem is gebroken en een nieuwe gaat pakken
Binnen in de loods kan ze er geen vinden
de 3 boys gaan naar de kippen kijken, en Ruud zegt , ik zeg vaarwel tegen die bootkamp zegt Ruud,meen je dat nou zegt Joey?? nee ik zei wel zegt Ruud
Ze kijken bij de kippen maar ze zijn niet broeds, ze zeggen dat een kip 1 poot kwijt ze denken dat de kip honger had en hij zijn eigen poot heeft opgegeten, dat is heel zielig zegt Ruud.
inmiddels zijn Billy en Lotte ook al op maar Billy zegt ik geloof jou niet hoor met die kip Echt waar zegt Ruud dat schijnt normaal te zijn die kippen mogen 3 dagen niet eten en drinken en hebben dan zo`n honger dat ze hun eigen poten kunnen op eten en dat is nu gebeurd
ik weet het niet hoor zeggen lot en Billy ,jawel zei Ruud dat zei boer klaver ook

7.15u Vanessa en Laura zijn ook op en zitten op het bankje buiten een sigaret te roken,maar gaan weer naar binnen, en Vanessa zegt kom we gaan terug naar bed

7,45 uDan gaat de rest ook weer naar binnen en terug naar bed,terwijl isabella nog bij de koeien is en ze vanmorgen een bootkamp hebben





[ Bericht 5% gewijzigd door Quinty. op 15-03-2014 09:38:21 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 08:47:59 #202
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137758295
Zaterdagochtend in Huize Utopia.
Isabella de bikkel is alweer op voor de koeien, er waren nog een paar bewoners wakker, nu ligt iedereen weer in zijn eigen bed toch nog wat slaap mee te pakken
Alles ligt weer te slapen, was een latertje vannacht om kwart over 2 was het eindelijk stil...op Ruud en Billy na die nog even lagen te krikken, ze waren behoorlijk luidruchtig, Emil werd er wakker van..........Hey Fuckers riep hij en draaide zich toen maar weer eens om.
twee streams dat er nog een stel liggen te slapen, twee streams van takken aan de bomen, ze staan al in knop.........
Om half 11 zal de BootCamp beginnen.............morgen nog een BootCamp maar dan weer met ViVian Reijs en haar lezeressen .......

Rica een User uit de COS heeft haar schilderij binnen die ze van Isabella heeft gekocht.


Cap Rica

Half 10, beweging in de tent, Vanessa in de keuken en zag Joey aanstalten maken om ook maar op te staan.
Vanessa loopt met de laptop naar buiten, lekker met bakkie op de buitenbank in het ochtend zonnetje.
Er staan 3 nieuwe kandidaten op de Utopia site.....Robin 26 jaar Management assistente, Wytze 39 jaar online media producent en Nina 20 jaar kunstenares .
Je kan vanaf nu stemmen.

visite>>>>>>>>. de DJ set wordt weer opgehaald, Vanessa loopt naar het hek.Goedemorgen,goedemorgen antwoord de Chauffeur...Had U een afspraak vraagt Vanessa, nee ik kom de dj set weer ophalen, hek open man stapt weer in busje en rijd het terrein op.
Stapt uit en Vanessa, loop maar naar binnen hoor, ja door die deur.......en chauffeur is binnen.
Emil zit te ontbijten aan tafel...goedemorgen zegt de chauffeur en Emil staat op van tafel.
Jimmy er nu ook bij en het inpakken kan weer beginnen.


Goedemorgen wordt er geroepen, iedereen is zijn bed uit behalve Nicoline en Rinek, die liggen nog knus in bed samen.
Aike vraagt wie er koffie wil, Laura wil jij een eitje roept ze.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 15-03-2014 11:01:12 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:05:35 #203
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137770225
Jimmy heeft een gesprek gehad met Andrea, hij vind het moeilijk om haar nu nog te geloven i.v.m. de fantasieën en verhalen.
Jimmy> Je hebt toe gegeven al die dingen > Andrea stukje grond, stukje land. stukje volkstuin, ach kom nou.
Andrea vraagt aan Jimmy wat ze dan gelogen heeft, Andrea beweerd dat Anton haar woorden in haar mond heeft gelegd.
Jimmy> als je zulke dingen verzint ben je niet echt voor mij, het raakt me,.
Andrea> maar ik ben echter dan echt.
Andrea> Hij bleef maar door praten, wat ik allemaal verkeerd heb gedaan, de volgende dag ben ik naar de regie gestapt, en gezegd weet niet wat ik verkeerd heb gedaan in mijn leven.
Ik moet luisteren naar Anton, 10 jaar lang intimiderend is hij geweest
Jimmy> je moet keuzes maken, het stoort mij om dat ik nu niet weet wie jij bent.
Andrea> Ik weet ook niet wie je bent.Jimmy tegen Andrea...deze situatie komt gewoon door jou zelf.
Andrea> Waarom ze in Utopia zit.., intimiderend gepraat en gedrag dat ik moet luisteren Ik kwam niet aan het woord bij Anton. Hij ging maar door.
Dat intimiderende van hem. en dat al 10 jaar lang.........
Andrea> Je komt er wel achter hoe ik ben, dit komt allemaal door dit gelul.
Andrea> moet ik nu met modder gooien, nee dat doe ik echt niet.
Jimmy nu tegen Andrea dat ze niet al zijn woorden moet om keren
Andrea> Je bemoeit je nu met mij, je zegt dat ik niet puur ben, ik ben wel echt.
Jimmy> Wat is wel waar.
Jimmy> ik wil het kort houden, het stoort mij.
Andrea> verheft haar stem, geef mij 1 voorbeeld dan, je kan niet eens een voorbeeld noemen.
Andrea> Hou op, ik ga naar huis.....jij bent niet echt en rot op krijgt Jimmy voor zijn voeten gegooid.
Andrea tegen de andere, krijg net te horen dat ik nep en fake ben.
Andrea klaagt, ik heb gezegd geef eens een voorbeeld en dat kan hij niet, en steekt een peuk op...wat ben ik nep zeg, hij kan niets opnoemen ze Andrea * lachend*
Andrea> Echt er is elke dag wat, elke dag.
Ze gaat alleen een sigaretje roken.

Andrea heeft Jimmy uit gescholden.
Andrea > Faker je bent niet echt riep ze.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137776757
toverheks we missen je verslagen! waar zit je?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:58:43 #205
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_137779107
Bil begint: wat lust je echt niet, nou doperwten, mn zus had die voor me gemaakt, toen we ruzie hadden gemaakt en ik neem toch een hap en kotste het uit, erwtensoep lust ze wel, de structuur van erwt lust ze niet dat knapt in dr mond

Lot: wanneer had je voor het laatst ruzie en waarom: ik denk Isabel, O echte ruzie natuurlijk, dat was met Djo dat bezemverhaal hij ging te ver en dat vond ik niet leuk maar we zijn weer vrienden

Aike: O jee, wat is je mooiste herinnering, ik heb er heel veel, (iemand: de mooiste de mooiste, bil: die heb ik bedacht, Nico toen je ging trouwen)ja maar ik ben gescheiden ( dat meen je niet) uhm, (lot is vind het nu al niet meer leuk erwt zitten vragen in die wil je echt niet) een hele mooie herinnering is onlangs toen mijn broer ging trouwen dat vind ik heel vet, het huwelijk is niet voor mij bestemd, hij stond onder een prieel toen kwam zijn bride to be er aan ik keek in zijn ogen en ik zag opeens echte ECHTE liefde dat was heel vet

Jimmy: wat is het belangrijkste in je leven waar zou je niet zonder kunnen: nu op dot moment mn kinderen ja ik zou ik niet zonder ze kunnen, daar WIL ik niet eens aan denken, ik ga voor mijn kinderen

Djo: weet je nog wat je zei als eerste toen je Utopia betrad: FUCK wat een gozer wat een gekte hier die zwerver op blote poten, hier echt binnen dat was ( lot ertussendoor blabla) echt binnen binnen het was in ieder geval klagen

Andrea: als je een auto was welke zal je dan zijn: een ding met grote wielen waar je mee kan crossen een open Suzuki, waar ik lekker mee door de bossen kan nee gewoon lekker een open jeepje

Vanes: waar wordt je verlegen van: (Ruud je ziet er prachtig uit je bent een prinses) als mensen mij inderdaad een compliment geven want ik zou verder nie, ik hou het daar op ja

Ruud: (Emil lacht) als je 1 iemand mag kiezen met wie zou je dan over willen blijven, das lastig ik zou met Emil en Djo ( 1 iemand ) nou dan Emil, ik zeg zomaar, ze staan gelijk bij mij

Emil: wat is je mooiste film: (Ruud van Disney) van Disney zeg ik belle en het beest voor mezelf de film aller films de fightclub, fokking good geacteerd niet alleen maar vechten

Isa : wanneer zou je iemand slaan : ik sloeg vroeger heel snel als ik een drankje op heb nuchter sowieso niet als ik drankje op heb en ze zeggen iets heel onaardigs over iemand waar ik van hou, maar dan heb ik het wel nets als lot al 3 keer gezegd

Rienk : ben je wel eens gepest, heb je wel eens gepest : Ja en Ja in de brugklas ben ik gepest en ik heb uiteindelijk terug gepest iedereen kwam een keer aan de beurt

Nico : wie vind je het knapst hier : (Lau, nu moet je : Lot o stom dat ik niet andere geslacht erbij heb gezegd, als je een jongen noemt vind ik je echt koel) Laura , ja ik denk Laura ( Ruud je valt op MANNEN) je het gaat nu over algemeen

Joey : wil je begraven of gecremeerd worden : mocht het hier gebeuren doe dan maar gecremeerd

Lau : wat vind je de mooiste eigenschap een persoon : eerlijkheid ja, dat staat bij mij op nummer 1

Bil : wanneer en met wat ben je gelukkig : ik ben heel snel gelukkig, wanneer en met wat, met grote piemels ben ik vrij gelukkig, wanneer als iedereen om mij heen blij is

Lot : wat heb je ooit tegen je ouders uit moeten leggen dat je liever niet deed : eigenlijk niks, ik kan ze alles vertellen, nee , dat ik iets heb gedaan ofzo, ik zat te denken dat ik heel lang geleden toen was ik dronken en toen hadden we gezoend en ik had mijn broer aan de foon en zei ik denk dat ik lesbies ben en de andere dag mijn vader nou das goed meid maar toen heb ik gezegd nee ik heb een man in mijn leven nodig

Aike : wat is het belangrijkste in je leven, waar kun je niet zonder ( Excel, Jimmy) vrienden en vriendinnetjes ik kan niet zonder mensen die van me houden leest nog een keer de vraag, ja familie en vrienden

Jimmy : wat is het gekste wat je ooit hebt gegeten : wat is gek ? ( vanes wat een gewoon mens niet zou eten) levende sprinkhanen, meelwormen ja een worm gewoon opeten

Djo : wie vind je het lekkerste hier : ja dat euh is leuk die si helaas al weer weg , dat meisje wat gemasseerd werd ik moet zeggen dat eisje wat er vandaag was ... maar Laura spant de kroon hier

Andrea : wart zou je graag aan je zelf willen veranderen : eigenlijk niets, ik ben wie ik ben ik kan wel wat aanpassen mezelf niet zo serieus nemen dat doe ik de laatste tijd eerst nadenken dan praten, iets veranderen, nee gewoon gelukkig zijn met mezelf , dat ik de blijdschap voel van binnen en thats it

Vanes : wat zou je willen veranderen aan je leven thuis : de reden dat ik hier in ben gekommen, thuis was het niet veel meer als 2 geraniums en 2 kinderen , ik vind het heul moeilijk , dat ik een meer socialer mijn leven was heel erg kinderen 1 beste vriendin ik werk niet dus geen collegas of kerstpakket of uitje dat dus wil ik

Ruud : wie zou je doen sabia of silvie ; silvie die mag wel ff op mn knop zitten, nee top toch

Emil : wie vind je het mooiste hier : (hele grote discussie) nieuwe vraag wat vind je de mooiste eigenschap aan een persoon ? als tie mij ook leuk vind , vertrouwen gaat hand in hand met eerlijk

isa : met wie heb je het meeste moeite hier , moet dit echt het zijn er meerdere maar het meeste moeite op dit moment is met andrea
rienk : wat zou je doen als je morgen dood zou gaan : ik zou sex hebben met jou(nico) als jij dat goed zou vinden
nico : wat is je meest nare toiletervaring : zo vies dat ze moest overgeven ( werd ff afgeleid)
joey : waar heb je een hekel aan : ik heb een hekel aan als dingen niet gevraagd maar wel gepakt worden dan word ik echt leip vind ik niet tof daar moet ik echt aan wennen
Lau : wat vind je eng iets of situatie : wat ik eng vind onweer ik ben heel erg bang van onweer ik was ooit op een voetbalveld en daar ging een lantaarnpaal om en sindsdien scheit ik in mn broek en de dood vind ik eng
Bil : wat vond je het leukste moment in utopia tot nu toe, nou dat is makkelijk toen we de eerste keer muziek hoorde na lange tijd
lot : wat zou je doen als je morgen dood zou gaan : ik zou jullie allemaal nemen , nee, ja weet ik eigenlijk niet, als ik hier niet zou zijn, drugs drank rock en roll orgie, nee maar ik zou sex en drank en gezellig
aike : wat vind je belangrijk in het leven : wat ik belangrijk vind is tevreden zijn
jim : ben je wel eens vreemd gegaan en heb je het eerlijk verteld ja gedaan eerlijk verteld nee
maar dat is heeeeeeeeel lang geleden
djo : met wie zou je nog een keer willen zoenen nou ik ben aan het denken ik weet het niet vivian reys

Andrea : wat vind je het mooiste aan jezelf nou alles

vanes : waar heb je je mooiste foto gemaakt , nee da ken ik wel opnoemen in mexico toen hadden mensen zich met die tooien enzo en dat was me mooiste
o ik ben ik ooit getrouwd geweest, stomste zet van mn even

Ruud : wanneer is het jouw utopia : als er veel gelachen word en weinig druk gemaakt dat is top , weinig druk maken en niet om kleine dingen, gewoon lachen

Emil : waar heb je een hekel aan : uhm vegetariërs, uhm ja goh , als iemand iets zegt over mijn vriendin dan wordt ik wel een beetje kriegelig,

isa : met wie zou je graag nog een keer willen zoenen : (iedereen JOEY) ik denk mn ex ja was een leuke ex chris christofh uit België

rienk : wanneer zou je iemand slaan er zijn een aantal redenen geweest ten eerste persoonlijk over mijn liegen dan waarschuw ik eerst en ga je dan door dan sla ik

nico : als ik nu 2 kinderen zou krijgen hoe zou je ze noemen : o dat vind ik heel moeilijk ik zou het echt niet weten, geen idee ( de groep : aard en peer uto en pia, earthship en rienk jr) het gaat afhangen van het moment dat ik zwanger ben

joey : wat is je mooiste film : de hobbit die vond ik echt dik daar ben ik 3x heen geweest, avatar is de 2e keus

Lau : spruitjes of witlof ? geen van beide als ik moet kiezen dan witlof

bil : hoe oud hoop je te worden : dat vind ik best een moeilijke ik heb namelijk ik vind het heel lastig om mensen te verliezen ik heb liever dat ik ietsie minder oud word dat ik dan minder mensen verlies 75 nee ik hoef niet 100 te worden ik hoop niet zo heel heel oud te worden

Lot : wie zou je 1 dag willen zijn : beyonce das heel makkelijk

Aike : heb je wel eens liefdesverdriet gehad en wanneer : dat was met mn 1e echte vriend uhm hoe oud was ik toen .... en uhm t was iets van 2 weken of zo ik heb daar tijdens mn studie een paar jaar een relatie mee gehad toen was hij jarig en ging ik naar zijn huis en toen kwam ik daar aan hij bleek bij iemand anders te zijn en toen had ik liefdesverdriet van armand

Jimmy : wat vind je eng iets of situatie ; ik wil nooit meer liefdesverdriet hebben dat is het enige in mn liefde dat pijn en eng en ja alles in 1 dat je je geen raad meer weet met je zelf

djo : heb je wel eens sexueel contact gehad met hetzelfde geslacht : nee , als ik poep aan mn schoen heb word ik al misselijk

vanes : als je nu voor 1000 mocht bestellen in utopia wat zou dat zijn : een stofzuiger , de tafel vol met eten, slof sigaretten. krat bier, flesje wodka, ik zou voor iedereen, iets uit mogen kiezen

dre : wat is je mooiste herinnering : de geboorte van mn kind

Ruud : wat is de beste sex die je ooit gehad hebt : nee das niet hier, ik denk sex met mn ex omdat je daarvan houd en is het goed en we gingen altijd los

Emil : met wie zou je graag nog een keer willen zoenen : het liefst met mn vriendin

isa : met wie zou je een dag willen ruilen en waarom : ik zou heel graag een dagje willen ruilen met simone kleijnsma omdat zei musical speelt al jaren en veel ervaring heeft op dat gebied

rienk : wat is het belangrijkste in je leven waar zou je niet zonder kunnen : de waarheid

nico : heb je wel eens paard gereden : nee ik houd niet zo van paarden
ze moet een 2e pakken : wat is je favoriete land en waarom : kaap verdie naast nederland in kaap verdie heb je een hele mooie blauwe zee golven fijne muziek lieve mensen eten lekker ik ben heel erg van kaap verdie

joey : wat is je favoriete cocktail : ik drink echt geen cocktail maar dan ga ik maar voor whiskey

lau : als je een kledingstuk mag ontwerpen wat zou dat dan zijn : een pet of muts dat is simpel die draag ik altijd

bil : hoeveel beste vrienden heb je : uhm nou niet zo heel veel, ik ben niet zo goed in vriendschappen ik ben niet constant ik vergeet verjaardagen of heb geen zin dus mijn vriendinnen zijn niet altijd blij met me maar ik heb er 2 en mijn zus is mijn allerbeste vriendin das 3

lot : wat zou je willen veranderen aan je leven thuis : iets meer structuur, dat als ik iets denk te vinden dat ik me daar aan houd uhm en dat ik iets meer ja rustiger, stabieler, dan denk ik zal ik opstaan of doe ik niks gewoon dat het normaler word

aike : wat vind je het mooiste lichaamsdeel : ik twijfel tussen ogen en mond het word ogen
(op de achtergrond jankt dre bij Lot dat ze niet aardig gevonden word)

jimmy : wat vind je echt onaantrekkelijk : waves haarvlechten kleurlenzen alles wat nep is
(ik hoor dre : nu heeft isa alles en ik kan doodvallen boehoe)

djo : de vervelendste situatie in utopia : ik denk de 1e keer dat paul echt gek werd dat ik dacht GOZER waar ben je mee bezig eigenlijk geen ik geniet elke dag o wacht ik weet het ! dat de dokter mn schouder uit de kom tikte

dre : wat is je stoutste droom : nou ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik dat niet heb ik leef in de geest ik heb al mn stoute dromen al gedaan denk ik ik heb er geen meer

Ruud : wanneer of met wat ben je gelukkig : wanneer ik me echt heel gelukkig voel ik betrek het op hier als ik bij de koeien ben, de koeien dan ben ik echt gelukkig

Emil : hoe ziet jouw lievelingsdag er uit : 17 mei is een kanshebber, mijn lievelingsdag op hawai of disneyland california en dan wakker worden naast mn vriendin en te lang blijven liggen dan veel vlees eten een workout pakken en van hawai of disney genieten en savonds allerlei dingen die jeugdige kijkers niet mogen weten

isa : wat zijn DE 2 dingen uit jouw paradijs : ik ga lekker safe witte stranden en een blauwe zee

rienk : waar heb je spijt van : het klinkt misschien heel stom en dit gaan mensen niet aardig vinden van mij ik heb er spijt van dat ik toen ik was in zuid frankrijk en ik was klaar met mijn reis en ik heb er spijt van dat ik terug ben gegaan naar nederland ik had door moeten reizen ( hij huilt) je bent zelf veranderd maar de wereld om je heen is nog gelijk alles is ergens goed voor, maar daar heb ik persoonlijk spijt van

nico : wat zou je het belangrijkste vinden om je kinderen mee te geven : geloof dat ieder mens wil liefhebben waardering wil voelen dat ze openstaan voor andere mensen altijd met een open blok de wereld tegemoed zullen treden altijd het goede proberen te doen

joey : wat zou je nooit doen : nooit opgeven ik denk dat opgeven iets is wat ik geleerd heb

lau : wie maakt hier bij jou de meeste kans : man of vrouw ? dan uhm Lot als het een man moet zijn nee het is goed zo

bil : wat is je grootste angst : dat mn liefde dood gaat, als ik verliefd ben en dat zou ik heel erg dat heb ik altijd als ik verliefd ben

lot : wat is je mooiste droom : dat ik uhm als ik later groot ben dan wil ik kinderen en uhm gewoon een leuk gezin en voor de rest niks, ik wil echt in mn leven gewoon moeder worden dat is mn grootse droom

aike : wat mis je hier het meest : ja nou, nee ECHTE genegenheid
(lot denkt dat sex en genegenheid hetzelfde si)

Jimmy : als je 1 iemand mag kiezen met wie je zou overblijven : dan met rienk omdat ij ja hij is gewoon eerlijk en dat vind ik geel erg belangrijk

djo : als je een tijdmachine had waar zou je dan heen gaan : naar misschien wel of de romeinse tijd met die vette zieke gevenchten of nog verder terug naar de dinosaurers ofzow

dre : wat zou je nooit doen : veel zou ik nooit doen geen idee , ik doe eigenlij kalles wel ik zou nooit me geliefde nee dat vind ik puur verraad nog steeds

vanes : op wat kom je echt terug wat je eerst niet had gedacht : voor dat ik hier in kwam dacht ik dat ik veel meer moeite zou hebben met de mensen om meh een en nu kom ik erachter dat ik wel met 15 mensen doort een deurt kan die mening moet ik bijschaven

Ruud : met wie zou je graag nog een keer willen zoenen : pino van sesamstraat

Emil : wat vond je het leukste moment in utopia tot nu toe : ik denk de markt gewoon , od toen Ruud in het vuur flikkerde de 1e markt was echt een dag die ik super leuk viond

isa : wat is je favoriete land en waarom : uhm dat is frankrijk zuid frankrijk omdat ik daar een jaar heb gewoond ik heb in nice gewoond los van dat ik daar een leuke jo9gen heb ontmoet daar heb je en rots die is mooi ik vind franse mensen en kaas wijn leuk

rienk : wat vind je het moiiste lichaamsdeel : billen en mooie heupen het mooiste vind ik waar de borstkas overgaat in de norst de zijkant (sideboob)

nico : als je doof of blind moet worden wat zou je kiezen : ik hou heel erg van muziek, maar als je niet meer kunt zien dan ben je zo beperkt (lot aratelt als een dolle erdoorheen) ik zou dan doof willen worden

joey : wat wil je Zeker nog den voor je dood gaat : ik wi lsolo drie maanden lang op 1 of ander vaag eiland zitten,, dat zouik zo tof vinden

lau : wat is je grootste afknapper : nou dat zijn er 2 als iemand stinkt uit zn mond en als iemand niet kan zoenen

bil : ben je wel eens vreemd gegaan en heb je dat eerlijk verteld : ja en ja ik heb het gewoon vereld en hij heeft hem toe op zn bek getimmerd ik was 18 jaar toen

lot : wat is je livelingseten : sotosoep ban mn moeder

aike : wat is je favoriete boek : ik vind isabel ajende mooi boeken heel veel boeken van haar vind ik mooi 1000 jaar eenzaamheid van markesh is denk ik mijn mooiste is een kombi van fantasie-fictie en werkelijkheid

jimmy : wat wil je worden in je volgende leven : een paard omdat het een mooi dier is

djo : zou je utopia ingegaan zijn als je wist hoe het nu gaat : simpel JA

vanes : wat is de beste sex die je ooit gehad hebt : en nou ik heb ooit gruwelijk sex gehad in een wiland met mn ex eigenlijk was sex altijd goed

Ruud : waar dacht je aan toen we een tantra sessie deden : ik heb niet mee gedaan
2e vraag : heb je wel eens een blauwtje gelopen en hoe ging dat : ik moet zeggen ik heb er weinig gelopen hoor, de laaste keer was met mn geboorte toen de navelstreng om mn nek zat, dat weet ik allemaal niet meer jooh, ik weet het echt serieus niet,

Emil : ben je een binnevetter of iemand die het glijk van zich af moet gooien : ik ben niet echt een binnevetter als ik iets voel dan zie je dat wel aan me dacht ik zo

isa : waar ben je bang voor in het gesprek met aptty L ik ben bang dat ik niet nag hoef te zijn ik vind het superleuk dat ze komt en dat ze met dingen gaat komen waar we versteld van gaan staan , dat we zelfvoorzienend moeten gaan zijn en de eurotekens uit onze ogen moeten halen, ze komt met het woord van de kijker , op zn pattys

rienk : wat wil je worden in je volgende leven : ik wil niet meer reincarneren dit is mijn laatste leven dan blijf je war je bent

nicvo : stel je hebt een tijdmachine wat zou je anders doen : teneerste dat kan niet ( ze word de mond gesnoerd) ik ga terug in mijn eigen leven en ik ga iets anders doen ik geloof ik weet het, ik zou harder hebben gestudeerd zodat ik nu klaar was

joey : heb je wel eens een trio gedaan L nog niet

Lau : heb je wel eens gestolen : ja dat heb ik ik heb ooit een keer een truitje gestolen dat vond ik echt verschrikkleijk ik voelde me echt klote daarover

bil : bejaardentehuis of bij je kinderen wonen : ik ge niet naar een bejaardentehauis dan wil ik euthanasie ik denk dat ik in het bnuitenalnd mn laatste dagen ga slijten

lot : met wie zou je nog graag een keer willen zoenen : uhm gewoon iemand een soort ex maar ik heb het heel erg verpest en ferry symogie ( of hoe die jonegn heten mag)

aike : heb je wel eens een trio gedaan : uhm ja meerdere malen altijsd met 2 mannen maar ik moet je ook eerlijk zeggen (lot tetterder er weer doorheen)

jimmy : wat zou je graag aan jezelf willen veranderen : ik heb geen idee ik ben tevreden over mezelf

djo : wat dacht je toen je hoorde dat je hier in mocht : toen zat ik bij een maatje thuis en toen kreeg ik een telefoonyje en toen dacht ik van yes ye sye sy cool vet

vanes : wat vind je echt vies : ik pak een andere want dan ben ik over 3 uur nog aan het praten
2e vraag : welke bn'er zou je een keer op z'n bek willen slaan : tot nu toe niemand maar misschien na maandag ... hahaha nee das een stomme
3e vraag : hoeveel kids wil je : ik wil er 2 en die heb ik al ik ga gewoon door
4e vraag : wat is je stoutste drom : sex maar geen trio sex hoort bij liefde dus geen trio, verder heb ik alles al meegemaakt

Ruud : waar word je opgewonden van : ja wat niet djo beantwoord de vraag hij wordt opgewonden van naar bed gaan en wakker worden

isa : zou je een lijk begrvane voor iemand en er nooit meer over praten : hoe verzin je die vraag in hemelsnaam
lot : die heb ik bedacht !

en er is ruzie over peuken

[ Bericht 27% gewijzigd door Capaja op 15-03-2014 23:13:02 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_137779343
Spelletje spelen

Charlotte: Met wie had je voor t laatst ruzie  ruzie met Gio en de klap met de bezem, nu alles goed en betere vrienden geworden

Aike: Wat is je mooiste herinnering?  Aike weet t niet, vaag verhaal dat ze gescheiden is?. Later dat broer trouwde en ze in zijn ogen de echte liefde zag.

Jimmy: Wat is het belangrijkste in je leven waar je niet zonder zou kunnen  Op dit moment de kinderen.

Emil: Wat waren de eerste woorden/gedachten toen je voor het eerst binnenkwam (utopia)  Wat is dit voor Mongool (toen hij Rienk zag). Toen Gio binnen was dacht hij als eerste dat ie moest poepen.

Andrea: Als je een auto was, welk merk?--> open suzuki swift, waar ik lekker mee door de bossen kan. Nee gewoon een lekker open jeepie.. heb ik goede herinneringen aan

Vanessa: Waar word je verlegen van?  ik denk dat als mensen mij een compliment geven, ik zou het anders niet weten

Ruud: Met wie wil je overblijven?  lastig, ik denk met emil en gio. Uiteindelijk kiest Ruud voor Emil. Rienk geeft als opmerking; wat een kutvraag!

Emil: Wat is je mooiste film: Disney oppert Ruud. Emil zegt Belle en het beest, maar ja goh de film der film is echt Fightclub.

Isa: Wanneer zou je iemand slaan: kan ik kort in zijn, ik sloeg vroeger heel snel. Als ik een drankje op heb en iemand zegt iets over iemand die ik lief heb dan jeuken mijn handen.

Rienk: Ben of heb je wel eens gepest?  Rienk zegt ja en ja. Vroeger in brugklas wel gepest, maar ook weer terug gepest totdat iemand knakt.

Nicolien: Wie vindt je het knapst hier?  lange stilte, mmm moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk kiest Nico voor Laura. Ze vindt vrouwen knapper dan mannen.

Joey: Wil je begraven of gecremeerd worden?  doe dan maar gecremeerd zegt Joey. Welke zieke geest heeft dit verzonnen roept Joey. Groep oppert nog om de as te strooien over de akker.

Laura: Wat vindt je de mooiste eigenschap van een persoon  eerlijkheid staat bij mij op no.1

Billy: Wanneer of met wat ben je gelukkig?  Als t maar groot is…hahaha. Ik ben vrij gelukkig met grote piemels. En als iedereen om me heen heel blij is!

Charlotte: Wat heb je ooit tegen je ouders moeten uitleggen wat je liever niet deed  Vroeger heeeel lang geleden, heb ik met een meisje gezoend. Toen belde ik dronken mn broer op en vertelde ik hem dat ik dacht dat ik lesbisch was.

Aike: Wat is het belangrijkste in je leven waar je niet zonder zou kunnen  vriendjes en vriendinnen en familie.

Jimmy: Wat is het gekste wat je ooit hebt gegeten? --> meelwormen, insecten, sprinkhanen

Gio: Wie vindt je het lekkerst --> het meisje dat gemasseerd werd.

Andrea: Wat zou je graag veranderen aan jezelf --> WHAHAHAHHA groep lacht Andrea antwoordt: niet veel, ik kan wel wat dingetjes veranderen en mezelf niet serieus nemen. Eerst nadenken. gewoon gelukkig zijn met mezelf, blijdschap voelen van binnen, iedereen positief thats it gewoon

Vanessa: Wat zou je willen veranderen aan je leven thuis --> thuis was ik niet veel meer, 2 geraniums en kinderen. Misschien meer socialer leven door geen werk en alleen contact met familie en buren.

Ruud: wie zou je doen sabia of sylvie --> Sylvie die mag aan me knop zitten

Emil: (pakt 2 maal dezelfde soort vraag, eerst wie vindt je mooi en daarna wie vindt je aantrekkelijk.) Mooiste eigenschap aan een persoon --> als die persoon mij ook leuk of mooi vindt. en dat de persoon te vertrouwen is.

Isa: Met wie heb je de meeste moeite in Utopia --> Het zijn er meerdere, maar de meeste moeite heb ik met Andrea

Rienk: Wat zou je doen als je morgen dood zou gaan? --> Ik zou seks hebben met "jou" als jij dat goed zou vinden (over Nicolien). Charlotte moet bijna huilen zo lief....

Nicolien: Wat is je meest nare toilet ervaring? --> was een keer ziek, ik moest kiezen tussen diarree en overgeven. Ruud vraagt of ze toen gekozen heeft voor ratio of gevoel.

Joey: Waar heb je een hekel aan? --> Als dingen niet gevraagd worden maar wel gepakt. Dat vind ik echt niet tof

Laura: Wat vind je echt eng (bang voor)? --> Onweer ben ik bang voor. (verhaal over voetbalveld en trauma van vroeger) En de dood ben ik bang voor

Billy: Leukste moment tot nu toe --> toen ik weer muziek hoorde, ruud zegt hierop 'ik zal je vaker neuken'.

Charlotte: Wat als je morgen dood zou gaan? --> Drugs, drank, gangbang, sexfeest

Aike: Wie is t meest aantrekkelijk? --> Joey en Ruud. Aike pakt nog een vraag: Wat vindt je belangrijkste in het leven --> tevredenheid zegt Aike.

Jimmy: Ben je weleens ??vreemd?? gegaan en heb je dit eerlijk verteld --> Ja en niet verteld.

Gio: Met wie zou je wel eens willen zoenen? --> ik denk er over na... duurt eeuwen voor Gio met antwoordt komt. Uiteindelijk kiest Gio voor ?

Andrea: Het mooiste aan mezelf is: --> Alles!

Vanes: Waar is je mooiste foto gemaakt? --> Mexico met die tooien en dergelijke.

Ruud: Wanneer is jou Utopia --> Wanneer er veel gelachen wordt en er niet te veel drukte gemaakt wordt.

Emil: Waar heb je een hekel aan? --> Vegetariërs, en als iemand iets zegt over mijn vriendin.

Charlotte: Met wie zou je willen zoenen? --> Joey later zegt ze " mijn ex" Ene Chris uit belgie.

Rienk: Wanneer zou ik iemand slaan: --> Wanneer ze over mij liegen, en ik vaak waarschuw.

NIcolien: Hoe noem je je kinderen? --> ik zou het niet weten. Een mooie naam vindt ze wel : SENSJIN en ILOEN ? De groep denkt dat Nico wel een type is om kids te adopteren.

Joey: Wat is je mooiste film? --> De Hobbit ben ik 3x geweest en ik vond m 3x tof 2e keus is avatar.

Laura: Spruitjes of witlof --> Geen van beide maar ik kies witlof.

Billy: Hoe oud hoop je te worden: --> eh eh eh moeilijk moeilijk, liever minder oud worden zodat ik eerder ga dan mij dierbaren. Liever geen 100 worden. Liever 80 jaar en dan zonder hulp en shit.

Charlotte: Wie zou je 1 dag willen zijn: --> makkelijk dat is Beyoncé !

Aike: Eerste liefdesverdriet --> Met Armand mn eerste vriend ik was 22 hij ging vreemd.

Jimmy: Wat vind je eng --> ik vind niets eng, nooit meer liefdesverdriet hebben.

Gio: Heb je wel eens sexueel contact gehad met zelfde geslacht? --> NEE, als ik poep aan mn schoen heb wordt ik al misselijk!

Vanes: Wanneer zou je iemand slaan? --> dat duurt bij mij niet lang, Nog een vraag: Wat zou je bestellen voor 1000,- ? --> stofzuiger, tafel voor eten, slof sigaretten, krat bier, vodka voor Jimmy. Voor iedereen iets.

Andrea: Mooiste herinnering --> Geboorte van mn kind

Ruud: Wat is de beste sex die je ooit gehad hebt? --> Niet hier, ik denk sex met mijn ex omdat ik van haar hield. Was altijd lekker.

Emil: Met wie zou je nog wel eens willen zoenen: --> Het liefst met mijn vriendin. Groep wil een andere naam horen. Emil weet t niet

Isa: Met wie zou je een dag willen ruilen en waarom? --> Graag met Simone Kleinsma omdat ze veel ervaring heeft in musical.

Rienk: Waar kun je niet zonder --> De waarheid!!! zonder dat kan ik niets. Ruud vindt zijn lichaam t belangrijkste!

Nicolien: Heb je wel eens paard gereden --> Ja, maar houd niet van paarden. Nog een vraag voor Nicolien: Wat is je favo land en waarom? --> Kaapverdië is mijn lievelingsland, mooie blauwe zee, mooie muziek, lieve mensen, lekker eten.

Joey: Wat is je favo cocktail --> niet gek op, liever Whiskey

Laura: Wat zou je ontwerpen als kledingstuk? --> dat is een pet of een muts

Billy: Hoeveel beste vrienden en vriendinnen heb je? --> Niet zo heel veel doordat ik niet echt constant ben. Mijn vrienden zijn niet altijd blij met me. Ik heb er maar 2. Bianca en marianne. En ook mn zus dus heb ik 3 vrienden!

Charlotte: Wat wil je veranderen in leven thuis? --> Structuur, meer vastigheid en rustiger. Ik doe wat ik wil, ik sta op wanneer ik wil.

[PAUZE, ANDREA JANKT WEER, GROEP PAKT WIJN BIER]

Aike: Mooiste lichaamsdeel? --> Ogen zijn erg belangrijk en bovenarmen zijn ook mooi.

Jimmy: Wat vindt je echt onaantrekkelijk? --> Waves (extensions welke ingevlecht worden) en alles wat nep is. Groep doet de wave.

Gio: De vervelendste situatie --> ik denk de eerste keer dat Paul echt gek werd. (KUT grote KUT enzo) En dat de dokter mn schouder uit de kom tikte.

Andrea: Wat is je stoutste droom: --> heb ik niet echt ik leef in de geest. Heb alle stoute dromen al gedaan.

Ruud: Wanneer of met wat ben je gelukkig --> Als ik bij de koeien ben.

Emil: Hoe ziet mijn lievelings dag eruit? --> op Hawaï of Disney land en dan wakker worden naast vriendin, veel vlees eten bij ontbijt. En daarna genieten van Hawaï of Disney. S'avonds dingen doen welke de jeugdige kijkers niet mogen weten.

Isa: Wat zijn 2 dingen die jou paradijs/utopia compleet maken --> witte stranden en een blauwe zee.

Rienk: Waar heb je spijt van? --> Dit klinkt heel stom en mensen vinden mij niet aardig hierom, ik heb spijt toen ik in Zuid Frankrijk was en ik terug ging naar NL. Rienk emotioneel. Ik was veranderd en NL is hetzelfde gebleven. Ik had door moeten zetten. Maar alles is ergens goed voor.

Nicolien: Wat zou je het belangrijkste vinden om je kind(eren) mee te geven? --> liefde, waardering, dat ze open staan voor anderen, met open blik de wereld toe zullen treden, en dat ze proberen het goede te doen.

Joey: Wat zou je nooit doen --> Ik zou nooit opgeven. Emil zou zich nooit laten steriliseren.

Laura: Wie maakt hier de meeste kans op sex met mij? --> Charlotte

Billy: Wat is je grootste angst --? Dat mijn liefde dood gaat. Heb ik alleen als ik een vriendje heb, met familie heb ik dat nooit.

Lot: Wat is je mooiste droom? --> Dat ik ooit kinderen krijg, leuk gezin. Gewoon moeder worden. Vanes: Nou dan zit je over 20 jaar hier weer op de bank.

Aike: Wat mis je hier het meeste? --> Echte genegenheid!!!

Jimmy: Als je 1 iemand mag kiezen met wie je mag overblijven: --> Dat is Rienk, omdat hij eerlijk is en dat vindt ik erg belangrijk!

Gio: Als je een tijdmachine had waar ging je dan heen? --> Naar misschien wel de Romeinse tijd met die zieke gevechten of naar het dino tijdperk.

Andrea: Wat zou je nooit doen? --> Veel zou ik nooit doen, ik doe alles wel. Ik zou nooit mn geliefde.. nee dat vindt ik puur verraad, nog steeds. ??

Vanessa: Waar kom je nu op terug/ In welke mening ben je veranderd? --> Voordat ik in Utopia kwam dacht ik dat ik moeite met een groep/verschillende personen zou hebben.

Ruud: Met wie zou je graag willen zoen? --> Angelina Jolie en met Pino van Sesamstraat

Emil: Wat vond je het leukste Utopia moment tot nu toe?: --> Ik denk de markt en toen Ruud in met zn reet in het vuur flikkerde!

Isa: Wat is je favo land en waarom? --> Ja dat is ehh Frankrijk en dan Zuid Frankrijk omdat ik in Nice heb gewoond. Ik heb daar een leuke jongen ontmoet, vlakbij cap d antibe. Ik vindt franse mensen leuk, franse wijn en kaas enzo.

Rienk: Wat vindt je het mooiste lichaamsdeel? --> Mooie billen (Ruud roept: DE KLIT !) Rienk zegt iets dat de overgang van de borsten-> naar de borstkas ook echt mooi is (Sideboob?)

Nicolien: Doof of blind? --> Moeilijk, kan niet kiezen. Uiteindelijk kiest Nico voor doofheid.

Joey: Wat wil je doen voor je dood gaat --> 3 maand solo op een eiland zitten. Volgens Ruud kun je dit niet langer dan een maand volhouden aangezien je helemaal gek zult worden

Laura: Grootste afknapper; --> Als iemand stinkt uit mond, en als iemand niet kan zoenen.

Billy: Ben je wel eens vreemd gegaan en heb je dit eerlijk verteld --> Ja en Ja, ik ben ermee naar bed geweest. Relatie was toen uit. Ik was toen 18 jaar. In mijn lange relatie van 6 jaar ben ik niet vreemd geweest.

Charlotte: Wat is je lievelings- eten? --> Sauto soep van mn moeder

Aike: Mijn favo boek --> 1000 jaar eenzaamheid, combi van fantasie fictie en werkelijkheid.

Jimmy: Wat wil je worden in je volgende leven --> Paard omdat het een mooi dier is. Die helpt altijd en staat altijd klaar.

Gio:Zou je Utopia ingaan met de kennis van nu? --> Natuurlijk!

Vanessa: Beste sex die je ooit hebt gehad? --> ooit "gruwelijke" sex op motorkap in een weiland. Op bed of op de motorkap het was altijd goed!

Ruud: Wel eens wat gedaan met zelfde geslacht? --> NEE, vraagt Billy voor de zekerheid of ze vrouw is. Ruud pakt 2e vraag; Heb je wel es een blauwtje gelopen en hoe ging dat? --> weinig blauwtjes gelopen, wel toen de navelstreng om mijn nek zat tijdens mijn geboorte. Ruud weet t echt niet.

Emil: ben je een binnenvetter? ---> Nee niet echt, ik uit mij zelf goed.

Isa: Waar ben je bang voor in het gesprek met Patty? --> nergens bang voor en denkt dat Patty komt met " dingen" waarvan wij versteld van staan. Rienk begint weer te sputteren dat t m geen Fuck boeit. "I don't give a fucking..."

Rienk: Wat wil je worden in je volgende leven? --> Ik wil niet nog een keer leven

Nicolien: Wat zou je anders doen als je een tijdmachine had? --> Harder hebben gestudeerd zodat ik nu/eerder klaar was.

Joey: Heb je wel eens sex gehad met andere geslacht? --> Nee

Laura: Heb je wel een gestolen? --> Ja dat heb ik, ooit een truitje gestolen. Daarna nooit meer, echt kansloos en ik heb het nooit meer gedragen.

Billy: Bejaardentehuis of bij je kinderen wonen --> niet bejaardentehuis en ook niet bij kinderen. Ik wil dood gaan in buitenland.

Charlotte: Met wie zou je nog eens willen zoenen? --> Kan ik niet zeggen, gewoon iemand, een soort ex bij wie ik het heb verpest. Ik zeg niet hoe hij heet.

Aike: Heb je wel eens een trio gehad --> ja dat heb ik wel eens gehad, meerdere malen. Altijd met 2 mannen. Isabelle en Charlotte ook. Charlotte met man en vrouw.

Jimmy: Wat zou je aan jezelf willen veranderen? --> Geen idee zegt Jim... Vanes stelt een langere lul voor.

Gio: Wat dacht je toen je hoorde toen je hoorde dat je in Utopia mocht? --> YES!! helemaal blij!

Vanes: Wat vindt je ECHT vies? --> Te veel, dan ben ik over 3 uur nog aan het praten. Nog een vraag voor Vanes: Wat is je stoutste droom? --> geen trio gaat echt niet gebeuren! Ik heb alles al mee gemaakt.


Groep dwaalt wat af, spel lijkt afgelopen.
Ik hou t voor gezien!

[ Bericht 5% gewijzigd door fries1984 op 15-03-2014 22:49:52 ]
pi_137783455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Capaja het volgende:
Bil begint : wat lust je echt niet , nou doperten, mn zus had die voor me gemaakt, toen we ruzie .......

emil :

Wat zijn we heerlijk dubbel bezig... !

Te laat gezien ;-)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:49:50 #208
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137783500
Ik val binnen, in de huiskamer op de banken wordt een spelletje gespeeld.........Andrea zie ik er niet bij zitten, de rest van de bewoners wel.
Er gaat een gele doos rond, Joey aan de beurt en pakt er een vraag uit......
Of Joey wel eens gesext heeft met iemand van het zelfde geslacht, Nee is het antwoord van Joey.
Laura nu een vraag, of ze wel eens wat gestolen heeft, Ja een truitje daarna nooit meer iets gepikt
Billy aan de beurt, of ze bij haar kinderen later wilt gaan wonen of in een bejaarden tehuis, bij /in alle2 niet gewoon in het buitenland de laatste adem uit blazen
Aike, of ze wel eens seks heeft gehad met meerder personen tegelijk, Ja is het antwoord van Aike, met twee mannen tegelijk.
Vanessa haar vraag, welke BNer wilt ze wel eens graag op zijn/haar bek willen slaan,. Tot nu toe niemand, maar het kan na maandag wel veranderen antwoord Vanessa, en nu hoeveel kinderen ze wil, Nou ik wilde er twee en heb er twee.....Wat is je stoutste droom is nu de vraag aan Vanessa......Nou ik heb alles al mee gemaakt zegt Vanessa.
En zo gaat de doos met vragen steeds rond.........En nog steeds zie ik Andrea niet bij de bewoners zitten.

Andrea zit buiten in haar eentje en uppie met haar hoofd in haar handen.
10 minuten later, Andrea zit nog steeds in haar eentje, niemand die schijnbar haar mist en even naar buiten loopt om te kijken wat er aan de hand is.
Ze loopt nu over het terrein met haar handen in haar zakken, en gaat de kas in.
Andrea is weer terug gelopen naar de loods, staat met Laura bij de keuken.
Andrea wil graag een sigaret, en vraagt aan Laura of ze er eentje wil vragen aan Vanessa.
Andrea> Ja vraag jij het even, want ik wil geen nee meer horen.
Charlotte staat bij Andrea die achter de laptop zit, Heb jij een sigaretje voor me vraagt Andrea aan haar, Nee dat heb ik niet antwoord Charlotte, ga maar lekker slapen.
En Charlotte loopt weer weg bij Andrea, die zielig zit te staren naar het beeld scherm.

Ruud heeft een teek op zijn leuter....* Ik heb serieus een teek op mijn lul * Is het gevaarlijk vraagt Ruud........
Emi> Dus hij heeft gisteren Billy met een teek gestaafd.......de teek is eruit, Rienk heeft hem op een wit papiertje. en bekijkt of de * kop * ook eruit is.Jimmy liep met een soort pincet en gooide hem op het papiertje.
Billy> als je in het bos piest, kan het iedereen over komen....Echt niet antwoord Rienk.
De teken kunnen fucking jeuken vertelt Rienk, Billy heeft er eens eentje op haar hoofd gehad.


Cap Flow3r

Isabella met de verbanddoos bij Billy, Isabella legt Billy uit dat ze met een wattenstaafje gedoopt in alcohol de leuter van Ruud moet deppen op het wondje wat de teek heeft achter gelaten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 08:08:12 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 16 maart 2014 @ 08:34:47 #209
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137791151
Zondaochtend in Huize Utopia..........
Nicoline en Rienk hebben vanochtend de koeien gedaan, Isabella mocht lekker blijven liggen.
Nicoline en Rienk, ze zijn bezig in de kas. beetje diepe gesprekken.........
Rienk achter de laptop, de rest nog in diepe rust....wordt vervolgd.

Andrea heeft gehuild, Rienk heeft tegen Andrea gezegd dat HIJ ( onze lieve Heer ) bij haar is.
Rienk troost haar, ze doet zo haar best en ze slaapt slecht klaagt ze
Andrea is blij voor Rienk, dat hij een * maatje * als Nicoline heeft gevonden.

Een vrouw aan de telefoon, ze heet Gerda 175 euro vind ze erg duur voor een stoel, het bankje 3 zits 175 euro ....de 2 zits 150 euro.... en het tafeltje 100 euro heeft ze betaald en wil er graag nog een stoel bij om het compleet te maken., deze stoel wat ze nu besteld bij Jimmy moet 175 euro kosten zegt Jimmy.....
Jimmy......... *er gaat veel hout in zitten en veel schroeven*.....ze wil geen rug leuning tot op de grond, ze wil 100 euro er voor betalen, Jimmy is het er niet mee eens, wil er meer voor hebben.
Aike ....135 euro wordt er besloten.
Gerda wil het nu overmaken, dan hebben ze ieder geval geld in de kas zegt ze er achter aan.ze bedankt en hangt op.

Laura en Rienk op de akker bezig.........Laura vraagt wat Rienk graag doet...* Op het moment ben ik het liefst bij Nicoline * antwoord hij.



Cap Voxs

Andrea heeft wat afvalhout gebedeld en gaat zelf maar een hutje in elkaar timmeren.......* ze snift en zucht, Ja jongens daar komt de hut * roept ze terwijl ze de balken in haar armen heeft.

[ Bericht 24% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 12:13:04 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137794779
Laura wil graag de randen van de geulen met schelpjes versieren.

Het gesprek gaat over kindjes.
Laura ziet zichzelf niet met een vrouw samen een kind krijgen. Ze ziet zich dan eerder met een man. Ze zou graag een zoontje willen krijgen.
Nicolien geeft aan dat je ook een kind kunt maken met een vrouw samen. Maar dat is klonen.
Laura vind dat er haar genen in moeten zitten anders zou ze er denkt ze het niet los kunnen laten.
Ze ziet adoptie niet zitten.
Rienk ziet dat ook niet zitten. Hij zou ook niet aan IVF of zaaddonor willen. Dan maar geen kinderen.

Isabella raakt van slag. Zij denkt er anders over. Kinderen kan je ook adopteren en veel van houden.
Rienk zegt iets wat Isabella nog meer raakt. Ze vraagt of hij het onderwerp los wil laten.
Ze denkt na over de abortussen die ze heeft ondergaan en het is dus een erg gevoelige kwestie.
Rienk gaat er over door en Isabella loopt huilend weg.

Rienk blijft doorgaan dat hij weet waar het over gaat. Nicolien zegt dat ze er gewoon niets meer over moeten zeggen, want Isa is zo gevoelig hier voor. Ze gaat even kijken bij Isa hoe het met haar gaat.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 16 maart 2014 @ 12:23:18 #211
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137794928
Isabella helemaal over haar toeren, ze rent de loods in en met een smak kwakt ze zich zelf op haar bed.
Iets met Rienk, Rienk ging discussie aan met Isabella, iets wat ze juist beloofd had aan haar ouders dat niet op tv zou komen.
Helemaal aan het hyperen is ze........Ik kom niet uit mijn woorden etc.
Ik was hier zo bang voor kermt ze....Billy * schat, als je nu even kalmeert *
Charlotte....* Rienk moet gewoon dimmen, die denkt dat hij alles beter weet.
Aike> kunnen we niet gewoon tegen Rienk zeggen dat hij respect voor jou beweeg redenen moet hebben.
> Charlotte> weglopen hoeft niet
Het ging over de abortussen die Isabella gedaan heeft, Rienk heeft daar een uit gesproken mening over.
Isabella> Ik wist niet dat het zo moeilijk zou zijn, en ze snikt weer.....ik heb het mijn ouders beloofd, het doet zo pijn, zo pijn als ik eraan denk.
Ik moet iedereen zijn mening respecteren, maar sommige denk ik dat ze niet weten waar ik het over heb, en weer over dat haar ouders dit niet wilde .....
Nicoline> Ik heb tegen Rienk gezegd er niet over moet praten, laat het gaan.....
Isabella vertelt dat ze het tegen Billy en Charlotte had vertelt.......fucking hell, iedereen weet het.
Mijn ouders kermt ze weer, ik had het hun zo beloofd.
Stream weg, nu Vanessa aan de telefoon


Was korte SL, het is weer goed tussen Rienk en Isabella.....Nicoline en Isabella staan weer te scheppen op de akker.
Ruud knuffelen bij de koeien, en Andrea sjouwt hele balken naar de plaats waar ze haar plaggehut gaat bouwen.
Gio en Joey komen ook aan sjouwen met planken, We maken het zo, en We kunnen toch die takken weg halen.......Andrea wijst aan welke takken ze bedoelt.
Gio> Ik ga even verder Dre.........ik zou eerst kijken waar je het precies wilt en dan schoon harken.
Emil is de reddende engel, Hij neemt Gio mee om over het pittenspel te praten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 13:22:00 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137798586
Er is bezoek aan de poort. Nikkie is jarig en komt met de uitgekozen kids (voornamelijk meisjes) haar verjaardag vieren.
Het klinkt een hele poos.. hallo hallo hallo hallo. Iedereen geeft iedereen een hand.
Het gezelschap zit aan tafel en Nikkie op de versierde stoel.
Gio laat ze lang zal ze leven zingen. Emil stelt voor eerst de cadeautjes uit te pakken en gaat op zoek naar siroop.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 16 maart 2014 @ 14:14:29 #213
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137798608
Visite.....................Het verjaardags feestje van Nikki kan beginnen,er wordt flink aan de bel getrokken, allemaal jonge kinderen tussen de 9 en 13 jaar.
Ze zijn aan het giechelen, een meisje fluistert kijk Andrea, die naar het hek loopt en hun welkom heet.
Emil komt er ook bij staan, heet ze allemaal welkom en vraagt wie Nikki is, meisje steekt haar vinger op en Emil..Nou heb twee balonnen bij me en geeft ze aan Nikki........Andrea omhelst Nikki ook maar even.
De kinderen naar binnen in de loods, nog veel gegiechel Alle bewoners noemen hun naam en stellen zich voor aan de 2 oudere meiden en Leo.meneer heet leo die erbij is.
Nikki mag aan het hoofd van de tafel zitten, sommige kinderen zitten ook aan tafel en de rest staat er om heen..........
Nikki is 11 jaar geworden, Emil kondigt aan dat Gio een liedje voorbereidt heeft en ze beginnen met Lang zal ze leven.........er wordt op de maat op tafel mee geslagen en gezongen.
Nikki krijgt kadotjes die de kinderen mee genomen hadden voor haar.
Emil> krijgen ze allemaal nog wat te drinken ook.........
Nikki pakt haar kado`tjes uit en zit op de stoel die Billy beschilderd heeft.
De kinderen krijgen een plastic bekertje met limonade, Nikki pakt onder tussen haar kado`tjes uit.
Vanessa> Wel gezellig hoor zo een paar kinderen op bezoek.
Ruud en Emil praten nu over voetbal met sommige kinderen, Emil vind AJAX wel een goeie club *O* Vanessa is ook voor AJAX, Vanessa haar zoon is na Jari Litmanen vernoemt vertelt ze.......

Ze zijn nu buiten, lekker sporten Billy doet ook fanatiek mee, rondjes rennen en dan weer in looppas.goed adem halen, neus in en mond uit roept Gio.


Gif Flow3r

Een potje voetballen met zijn alle, Vanessa doet fanatiek mee met de kids.
Buiten zijn de kinderen nog druk aan het sporten, Vanessa gaat pannenkoeken bakken.

Het Pittenspel gaan ze doen, Gio legt de spelregels uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 15:52:34 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137801591
Vanessa heeft de oven aan gedaan om de gebakken pannenkoeken warm te houden.
"Wat is het hier warm!"zegt Laura die in een pan met aardappeltjes bezig is. Zij gaat lunch maken voor haarzelf.
"Dat komt omdat de oven aan staat voor de pannenkoeken!"; zegt Vanas.
Isa neemt een lepel mayo. Ik ben mayo verslaafd.

Lot ligt met haar oor op de laptop naar liedjes van Sanne te luisteren.
Ze hoopt dat als ze er een leert dat ze dan met Miss Montreal op de buhne mag staan in live in de loods.

Aike komt euforisch binnen. "Ik ga lekker verder met alle planken schuren! Met boren zegt Jimmy af en toe als het even moeilijk is.. laat mij maar doen! Maar met schuren! MAN! Dat ding is gemaakt voor mijn handen! Het voelt zo lekker! Het zit als gegoten in mijn handen."

De stream gaat naar de klussende Jimmy en Aike. Aike schuurt met de bandmachine de planken.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137802739
Na de pannenkoeken van Vanas, gooien de kinderen het pittenspel en krijgt jarige jet een cadeautje van Andrea. Een schilderij van haar met alle namen erop van de Utopianen. Het cadeautje is iets wat lauw ontvangen.

Het hele gevolg gaat naar buiten voor het onderdeel poepgooien.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 16 maart 2014 @ 16:08:56 #216
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137802765
De kinderen gaan Poepgooien, de kinderen hebben een houten soort schep, hap poep erop en op Ruud mikken..............pret voor 10 Ruud moet wel zijn mond dicht houden roept Billy...
Alle kinderen morgen ieder drie keer gooien.........Nicoline * en na afloop moet iedereen Ruud een kus geven * roept ze voor de grap.
Iedereen gilt en lacht door elkaar, Ook Vanessa mocht een keertje gooien.
Ruud ging na afloop bijna over zijn nek, en staat nu te douchen.
De meeste bewoners hebben aandacht aan de kids besteed, Emil telt de kinderen nu.....Ze krijgen nu een rondleiding.Emil..Ik zag er al een paar stiekem in de slaapkamer kijken......
Ze moeten allemaal voeten vegen voor dat ze weer de loods instappen.
** Rienk, je moet wel je voeten vegen he ** Vanessa neemt het woord........Mijn domein noemt ze de keuken, restaurantje in het weekend en over haar pannenkoeken.
Emil vertelt hoe ze binnen kwamen, kaal vloertje geen eens een keuken etc.
Vanessa over het internet.....ze mogen alleen maar zakelijk mailen vertelt ze.
De slaapkamers worden bekeken, Kijk hier slapen wij allemaal en ze vertelt wie waar slaapt.
Emil> Hier is mijn bed, foto`s van mijn vriendinnetje en over zijn kist, dat hij niet van te voren wist dat ze een kist mee naar binnen mochten nemen met spullen.
Alle kinderen staan om Emil heen..........
Rienk legt nu uit wat hij allemaal getimmerd heeft in de slaapkamer, het toilet wordt ook even getoond, Emil vertelt dat je behoefte in het bos moest doen in het begin van Utopia.
en zo gaat de rondleiding verder............
Kwart over vijf, de kinderen nemen afscheid..............
Andrea heft nog maar even haar lijf lied aan....Put the oil in de lamp en schreeuwt groetjes aan Steenbergen..en weg zijn de kinderen.
280 euro is er betaald, 255 euro het feestje en een kaasje is er verkocht.

Ze gaan eten, Vanessa krijgt straks gasten in haar restaurant.

[ Bericht 15% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 17:18:50 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 16 maart 2014 @ 18:09:26 #217
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137807303
Dinsdag moeten de bewoners stemmen , woensdag komt de nieuwe....Andrea gaf aan dat ze bang is om eruit gestemd te worden, ze is bang voor de * buitenwereld *.
Billy en Ruud liggen weer in bed.
Emil vind Rienk minder leuk nu Rienk zich zo met Nicoline bezig houd..
Vanessa staat voor bereidingen te treffen voor haar gasten die komen eten, Nicoline, Isabella en Aike staan buiten oefeningen te doen, bukken door de knieen en je armen spreiden tegelijk, Nicoline telt.....
Ruud en Billy zijn weer hun pornosjowtje aan het opvoeren, Ruud grijnst ondertussen terwijl hij Billy van achteren neemt, Andrea zit op haar bed een paar bedden verderop, ( ik zeg er maar niks meer over _O-)
Andrea maar weer weg gegaan richting huiskamer.
Rienk zit naast Billy en Ruud die bezig zijn op zijn bed te mediteren...... :')
Vanessa en Laura buiten een potje voetballen, Charlotte bezig aan haar armbandjes en Nicoline en Rienk op de bank in gesprek.
Half 10 Andrea naar de psyg.Patty Brard wordt morgenochtend om 11 uur verwacht

[ Bericht 31% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 19:03:16 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137809362
Rienk en Nico zitten knus op de bank te kletsen. Gio roept vanaf de keukentafel waar hij werkt op zijn laptop "Hoe zit het met je hartjes?"
Rienk: Er staat al dat er een halt is geroepen op de bestellijst.

Gio update de site:

Er is een stop toegeroepen op de houten hartjes, sinds Rienk andere dingen doet met zijn hart.

Ik stream even naar buiten.
Andrea, Vanessa, Laura en Aike zitten buiten op een bankje te kletsen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 16 maart 2014 @ 20:15:53 #219
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137813034
Charlotte en Billy gaan een stem op Rienk geven vertellen ze aan elkaar, ze zitten in de slaapkamer..
Ondertussen klinkt de zaag door de loods, Jimmy staat weer te klussen..
Over Rienk, Ruud staat er ook bij, Dat Rienk gisteren een half liter bier achter over heeft geslagen.
Het wachten is op Centraal........
Gio heeft de administratie bij gewerkt.
Charlotte en Billy hebben het nu ook over Isabella, Charlotte wil ook wel drie stemmen op Isabella geven..
Charlotte> Ja maar dan hebben we weer het zelfde qua stemmen, maar Billy zegt Ja daar kan ik dan niks aan doen.
Isabella gaat flink over de tong, ze is geen dokter en ook geen beroeps met dieren.
Ja ja zegt Billy, nog 10 en halve maand, ze denken beiden dat ze er tot het einde in Utopia blijven.
Billy denkt dat Andrea naar huis toe gaat.Charlotte> dat denk ik ook, dan zit ze weer alleen in Amsterdam..Nee jo antwoord Billy, die wordt heus wel goed begeleid ( door * achter * ).
Centraal Bitches roept Emil, maar voorlopig gebeurt er nog niks in de loods, Buiten is Andrea die loopt te zuchten en te steunen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 16 maart 2014 @ 20:47:03 #220
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137815335
Centraal.
Gio> lieve mede bewoners.....en Gio noemt de bedragen op die in de kas zitten, op de bank staan etc.
Alle kostenposten moeten er nog af, gas en licht, Miss Montreal, telefoon rekening..2.100 en 37 ct wat in totaal over blijft.
Dan over de H&M kleding die besteld waren, moet aan de deur betaald worden. (Charlotte )
Billy had erover gebeld, als je het niet terug gaat sturen hoef je ok niet te annuleren, wordt week uitgesteld hadden Charlotte en Billy al geregeld.
702 euro afdragen aan de belasting, wordt waarschijnlijk nog iets verhoogd zegt Gio.
200 euro komt er volgens Gio nog bij, dan zitten ze eind van de maand 1.100 euro..
Of de kosten van de standhouders eral bij zitten, er moet nog betaald worden door sommige standhouders.
Gio 597 euro aan zakgeld..........als iedereen zijn zakgeld gaat uitgeven, als je dat ook van die 1.100 euro aftrekt....
Charlotte, iedereen heeft alles weer op gepakt, spirit kaas armbandjes, Billy wil graag in een positieviteit denken........
Gio noemt allemaal bedragen op, Billy heeft ook weer aanvragen binnen .
Isabella dat Gio steeds van uit gaat dat er weer geld binnen gaat komen, Billy weer, ze wil positiviteit, ze vind het een beetje negatief wat Gio allemaal op somt.
Billy wil wel zakgeld, om zich zelf te belonen, anders wordt ze helemaal gek.
Emil> Gio schets nu alleen de situatie hoe we er nu voor staan.
Charlotte en Billy zeuren door dat Gio negatief over komt.
Emil> Wat Gio vertelt moet je wel in je achterhoofd houden.
Gio over het kinderfeestje, volgende week weer een kinderfeestje.
Laura, iets over een kidsclup, ze heeft al drie kinderen, ze wil er in totaal 15 kinderen, morgen gaat ze even bellen.
Over 5 dagen Miss Montreal.....er zijn 35 kaarten verkocht en betaald, Aike> nog 20 aanvragen in de mail staan, van mensen die ook willen komen.
Laura....er zitten veel mensen zonder paspoort, mensen willen andere mensen meenemen die geen paspoort hebben, Emil> paspoort is 2.50 extra.
Er zijn nu nog 15 kaarten, Miss Montreal gaat ook nieuwe nummers zingen van haar nieuwe album.
Prijsvraag waar de koe schijt gaat niet door, mensen kunnen wel Live inbellen in de radio live uitzending, kunnen ze kaartje winnen.
Nu waar het podium komt, haardvuurtje etc.
Ze willen echte fakkels die Rienk wel kan maken wordt er gezegt.
Emil> nu over zakgeld, iedereen heeft nog krediet, ontdooien en je krijgt al je geld wat je nog hebt.
Charlotte kunnen we er niet 10 euro van maken.
Vanessa> haar idee, zakgeld terug geven en dat je er wel met respect mee om gaat.
Ruud> als ik nog 1 keer zakgeld krijg kan ik schoenen kopen, Vanessa, wil 1 pakje sigaretten kopen en de rest van haar zakgeld laten staan.
Emil> we hebben allemaal nog onze bonus.Charlotte en Billy door elkaar....ze vinden het ongelijk, Charlotte wist niet van te voren hoe het zat, omdat ze een broek heeft besteld.
Emil>We wisten het niet zegt Charlotte...Rienk snapt het volgens Charlotte niet.
Stemmen over zakgeld terug of verlagen of geen zakgeld deze maand.
Aike> alleen deze week wel zakgeld, kijken wat we eind van de maand hebben verdient, hebben we wel verdient het zakgeld door, niets verdient volgende week zakgeld bevriezen, Charlotte en Emil in discussie over het zakgeld.
Alleen deze week dus zakgeld ieder 15 euro.
Joey > dat het van de zotte is omdat ze volgende maand ook met de vaste lasten zitten, moet aan gedacht worden.
Billy> het begint me nu echt op te breken, ik heb dat zakgeld echt nodig, ik stop met roken, werk keihard voor de knaken.
Gio> ik wil liever een buffer opbouwen.
Billy> dan ga jij lekker schilderen.
Billy> ik moet dan meerdere dingen laten, het gaat me om me eigen ding, hoe ik functioneer.....
Vanessa> Gio krijgt een veeg uit de pan, of ze in een kleuterklas zit.......Gio> ik hoef niet rijk te worden en Gio wordt een beetje boos.
Vanessa komt op voor iedereen en de 15 euro zakgeld, het is ook mijn Utopia.
Rienk, als je wat wilt zeggen steek je hand dan op....
Billy> Ik vind omdat het hier leuk is, wat leren en er niet rijk van te worden.
Emil> weer stemmen er over, nu Rienk> of buffer of dat we het zakgeld vrijmaken.
Dan weer over de kleding van Charlotte die besteld werd, dat is goed wordt niet van dit zakgeld ingehouden is al betaald.
2 keer 135 euro aan 2 keer zakgeld zegt Emil.
Laura, gewoon hand opsteken gaat te lang door........
stemmen. deze week zakgeld..........meerderheid stemt voor......volgende week wordt er gewoon opnieuw gestemd voor die week zakgeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 23:55:23 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 16 maart 2014 @ 20:57:21 #221
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137816128
Nu Applaus voor Jimmy die zich de pleuris heeft gewerkt. Rienk die zo tegen het zakgeld was heeft het meest uit gegeven..........
Nicoline heeft voor komende maand een puntje..gisteren was ze met Rienk aan het praten, ze hadden het over voedsel verspilling, waar ze ook in de buitenwereld tegen strijd, 1 op de 7 mensen op de wereld hebben honger. Nicoline en Rienk gaan kijken wat ze kunnen eten met het voedsel dat Vanessa weg gooit, boompjes brocoli, aardappelschillen oud brood etc.
Vanessa hoeft voor Rienk en Nicoline dus niet te koken.
Billy> Nicoline is nu bezig hun met de buitenwereld te vergelijken en vind dat niet leuk, Nicoline had gezegt toen ze binnen kwam daar niet aan te doen aan vergelijken.
Vanessa wil ook mee doen met Rienk en Nicoline, ze gaat wel koken voor de bewoners.
Rienk nu over ondervoeding in de wereld...........
Nicoline en Rienk een week, dan twee andere een week, Ruud vind dat gaaf en doet mee.
Isabella vind het ook super en doet mee.
Isabella en Jimmy gaan ook samen het een week doen
Voedsel verspilling, maand volhouden met zijn alle, tonen we aan de buitenwereld.
Ruud neemt de andere week over van Rienk en Nicoline samen met Billy.
Zakgeld gaat morgen weer in, volgende week weer over stemmen zegt Gio.
Iedereen kan weer bestellen bij Vanessa, Gio wil ook de boel niet onderuit halen, leert veel en vind alles leuk.
Geniet van jullie verdere verloop van jullie avond, Billy gaat pannenkoeken bakken straks.
Isabella heeft een brief gekregen van vriendin die een gehandicapt kindje heeft, Isabella wil een middag organiseren voor gehandicapte kinderen of kinderen met een beperking.
Iedereen vind het goed idee............gaan ze doen.
Centraal is ten einde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 21:06:27 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 16 maart 2014 @ 23:46:52 #222
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137827466
Emil had vanavond een heel gesprek met o.a. Nicoline over het eten ...Emil gaf aan als er wat eten over bleef ze dat dan aan Rienk en Nicoline te geven i.v.m. de andere bewoners aan tafel die misschien ook wel wat extra hadden willen eten, dat ze een week van het * afval * hun maaltijden gaan samen stellen .Emil zag dat niet zitten want zo kon iedereen hun helpen aan voedsel. Nicoline en Rienk hadden Emil uit gelegd met wat voor doel ze het gaan doen, voedsel tekort in de wereld en ze willen laten zien dat je ook van afval, o.a. aardappelschillen, de stronkjes van een bloemkool of brocoli o.a. een voedzame maaltijd kan maken.

Capaja / COS
lot : ik denk wat wil die nou, met haar doet ie het waar iedereen bij is, en met mij doet ie het stiekem, hij heeft het geprobeerd bij mij , maar ik zei nee
bil : en dan denk ik dat dat met leeftijd te maken heeft hij heeft dochters he
lot : ja sorry maar ik heb er al een paar van 40 gehad dat is geen probleem
bil : zijn dochters dan
lot : 13 en 15
bil : ja dan is het nog niet heel erg
lot : en het maakt me ook niet uit, maar ik denk , ik hoef hem niet, ik zit niet op hem te wachten
maar het was we waren gewoon vrienden toen op het feestje is het uit de hand gelopen
bil : maar wat is erg dat het uit de hand loopt
lot : maar ik vind wel als hij probeert in mijn broekje te zitten, en vervolgens leuk met Aike gaat zitten doen voor mijn neus snap ik het even niet, dan moet je mij even aangeven dat sorry
bil : dan had ie moeten zeggen sorry ik had in een ander broekje moeten zitten

Charlotte zit nu armbandjes te fröbelen. Het gesprek gaat over Ruud, Billy voelt zich 16 zegt ze met haar hand voor haar mond.
Armbandjes vind Billy zo leuk, zal ik er zelf eentje maken zegt ze.
Charlotte roept tegen Ruud dat ze ook bij Billy en Ruud slaapt.
Ze hebben het over Jimmy.* Hij is op zijn pik getrapt * volgens Charlotte, Hij zit lekker in zijn vel zegt Jimmy maar is dus niet zo , omdat ik hem afgewezen had.
Billy even naar Ruud, niet te verstaan waar ze het over hadden, Billy wil even haar armbandje af maken en daarna beloofd ze Ruud bij hem te komen leggen.
Ruud moet morgenochtend om 7 uur de koeien doen.
De dames roddelen nog even verder, slecht te verstaan.

Aike staat onder de douche, Jimmy telt de secondes af, Aike gilt er steeds tussen door 1 minuut douchen en hij zegt30 sec, 20 sec tien seconden en Aike gooit de deur open, Ben je klaar vraagt Jimmy, Ja echt en Aike staat met een handdoek om haar heen gewikkeld te springen bij de douche deur.
Volgens Jimmy had ze verloren en Jimmy stuurt haar weer de douche in......ze kan gewoon op haar gemak verder douchen.
Voor de rest is het vrij rustig...............

ik zeg..........We zitten morgenochtend klaar om 11 uur want dan komt Patty Brard voor een interview met de bewoners. :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 16-03-2014 23:56:40 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 17 maart 2014 @ 09:25:50 #223
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137831725
Maandagmorgen in Huize Utopia..................
Het wachten is op La Brard die om 11 uur, als alles natuurlijk gelijk met het draaiboek loopt de loods in stapt.
Aike achter de Laptop, Andrea met de telefoon die heeft om half 10 een afspraak met de psyg ..
Het is een rustig ochtendje, Rienk en Nicoline nog in bed en fluisteren..
Nu Vanessa aan de telefoon met Marleen van de Plus, of ze eerder de boodschappen kan brengen.


10 uur Visite...........Er wordt een paar keer aan de bel getrokken, Chauffeur en Busje kunnen het terrein niet op want het Hek zit op slot.
Laura komt aan gehold, Post NL komt vier pakketjes ophalen.
Chauffeur komt voor Billy, die wordt geroepen Chauffeur staat netjes te wachten in de loods.
Billy vraagt of ze uitstel kan hebben i.v.m. er is geen verpakkings materiaal, Ja de vorige keer had ik een oude doos, maar de andere dozen zijn in de fik gestoken vertelt ze.
Chauffeur vraagt of ze een plastic zak heeft, T-Shirt moet verzonden worden.....
Chauffeur wil voor deze keer alles mee nemen en dan voor haar wel inpakken, ze moet wel even noteren op briefje wat waar heen moet, ik zie haar beschilderde golfplaat staan, moet ook op de post.
Billy * He wat rommelig zo * ze geneert haar een beetje voor de postbode dat er niks is om alles in te pakken, de volgende keer moet dat wel geregeld zijn maak ik uit de woorden van de Chauffeur op.
Deze postbode is vriendelijk, zorgt wel dat het op de bestemming komt.
Twee schilderijen en twee T * Shirts moeten er verstuurd worden.
Billy tegen de Chaufffeur.* Je bent geweldig *
Billy plakt stickers op de plastic zakjes van de verstuurde T- Shrits en Chauffeur scant ze in.
Billy moet even krabbeltje zetten dat hij het mee neemt.......TOP zegt ze.

Ze tekent met Billy Bakker en krijgt reçuutje dat de Chauffeur alles mee neemt.
Billy vraagt of er dozen bestaan om haar schilderijen in te kunnen versturen..
Je moet even kijken op internet adviseert de chauffeur........
Ze lopen naar buiten alles in de bus en weg is de Chauffeur..

De boodschappen van de Plus zijn binnen.

De krant telegraaf is ook binnen, daarin staat het interview van Anton.
UTO / [INWONERS] Andrea #3 Alle 13 gek en 1 helemaal knots
Poezewoes heeft hier het hele interview Anton neergezet.........

Iedereen in afwachting van Patty, Ruud is zeer benieuwt hoe er in de buitenwereld over ze gedacht wordt.

Aike gaat naast Nicoline slapen, * dat heeft ze gevraagd * zegt Nicoline.
Het interview van Anton in de telegraaf van vandaag zit niet bij de krant die ze vandaag hebben ontvangen.

Emil en Andrea buiten in gesprek, Emil zegt Andrea even de waarheid, over de leugens die ze vertelt, o.a. de medicatie die ze aan Ruud heeft gegeven.
Het gaat ook over het stemmen, Andrea denkt dat ze wel stemmen krijgt.
Je zal wel stemmen krijgen zegt Emil, Ja dan zou het zo zijn, maar dan is het niet mijn Utopia.
* Ik heb mensen onder mijn vleugels genomen *........
Ook over Anton, dat hij zomaar binnen kwam vallen.* Ik heb hem niet uitgenodigd * zegt Andrea. :?
( Ze heeft zelf Anton geschreven of hij naar Utopia wilde komen )
Je moet doen wat je voelt zegt Andrea tegen Emil over het stemmen.
Emil> Dat doe ik zeker, heb ik vorige keer ook gedaan.
Ze staan nu even zwijgend in elkaars armen.
Emil> Hoop dat het bezoek nu gauw komt, wacht al een half uur.
Sommige zijn buiten aan het voetballen onder tussen.

Charlotte en Billy hebben achter in het bos stiekem gerookt, Billy> Als Ruud er achter komt maakt hij het uit.
Charlotte gaat haar tanden poetsen, Billy spuit desnoods Parfum in haar mond roept ze, als Ruud het maar niet ruikt.
Billy>Mijn ritueel, Dit is mijn laatste sigaret,je krijgt er o.a. kanker van en een slechte huid, en die pleister helpt ook al niet.

Nou La Brard KOM ER MAAR IN !!!!!

[ Bericht 34% gewijzigd door Toverheks op 17-03-2014 12:00:44 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 17 maart 2014 @ 12:20:41 #224
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137836886
La Brard is is, ze staat voor het hek met haar Smart autotje.
Patty is heel nerveus hoor zegt ze tegen Nicoline en Rienk.
En ze stapt weer in haar auto, en daar is Andrea..He Lieve Andrea roept Patty en ze omarmen elkaar, Patty vind dat Andrea er goed uit ziet.....
Laat je niet gek maken meid zegt ze tegen Andrea.....je hebt een lieve blik in je ogen.
Patty tegen Vanessa.....ze is hun grootste volger, en ze stelt zich aan iedereen voor.
Gio krijgt de groetjes van een zekere Samantha, die had patty gisteren op FB opgezocht en ze moest de groetjes aan Gio doen.
Dan is Patty bij Ruud en er wordt gezoend.......Ruud valt op blond he zegt Patty, nee hoor kirt Billy daarom is dit zo gek.
Emil vind dat Patty mooie witte tanden heeft, Ja ach alles is te koop antwoord ze lachend.
Patty krijgt een kopje thee en eerst een rondleiding......wordt geen thee ze wil water, oh nu weer aardbeien thee, alleen Vanessa had dat verstopt.
Emil wil nu in eens koffie......Laura> Sinds wanneer drink jij koffie.Emil> alleen als het mij uit komt.
Patty vind het toch maar gek in Utopia wezen, Tafels zijn gaaf roept Patty...........
Patty staat nu bij Nicoline haar bed en vraagt * wat is dit nou * de boodschappen die ze zelf besteld had liggen op haar bed.
Dan vraagt Patty waar Billy en Ruud liggen te vieselevose......Patty vind het rommelig, Ja ik ben zijn moeder niet antwoord Billy ( alles opvouwen etc.)
Patty > Het is niet de bedoeling dat ik tot vanavond blijf.....maar ze vinden het heel gezellig als ze wel blijft.
Patty wil eerst even evalueren hoe ze over de bewoners in de buitenwereld denken, en dan wil ze kijken hoe ze de bewoners kan helpen zegt ze.
Charlotte nu dat ze gestopt is met roken _O- half uur terug had ze een peuk op gestoken.
Patty vraagt nu hoe het met Paul is.
Mand en plastic zak uit de auto van Patty moet er gehaald worden..........
Jimmy bij Patty, er wordt niet gezoend als Welkom, Jimmy geeft Patty netjes een hand.......
Jimmy vraagt wat Patty voor hun kan betekenen, Patty wil dat uitleggen Centraal vertelt ze.
In eens schalt er muziek uit het autotje van Patty, Jan Smit, en Patty vertelt dat ze van Jan Smit zijn muziek houd.


Cap Vosx
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 17 maart 2014 @ 12:39:19 #225
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137837559
Patty gaat Centraal.
Ze is redelijk fanatiek van prog. en live streams, ze heeft ook een paspoort.......
Over haar man die architect, Patty en hij wilde best mee willen doen in Utopia..ze hebben samen echt overwogen zich in te schrijven.
Drie maanden verder, ze hadden tegen elkaar gezegd, blij te wezen dat ze toch de stap niet genomen hadden om in Utopia plaats te nemen.
Dan over Rienk, ze was onwijs Fan van Rienk, nederzetting slechte kopie van de buitenwereld, veel geroddeld veel nativiteit, is het echt nodig, steun elkaar.
Er moet 1 groot Utopia zijn, dat je met zijn alle ervoor gaat.
Wat ik nu zie wordt ik heel ongelukkig van, en niet alleen ik maar heel Nederland, ik mis een ultiem doel.
Dat Jimmy alleen maar staat te werken...........er moet een plan getrokken worden, alle neuzen zelfde kant opstaan, weer veel nativiteit .
Nu dat Rienk zo over haar gesproken heeft failliet geweest, niet alles mijn schuld, was mijn 2 , 7 miljoen schuld, 10 jaar erover gedaan om eruit te komen, weer een akkefietje gehad met andere partner, 8.500 alimentatie eisde hij.
Toen is ze naar Ibiza vertrokken, ze heeft best veel mee gemaakt en waar ze nu gekomen is....Ze gaat eind van het jaar trouwen en nodigt alle bewoners uit op de bruiloft.
Patty is erg trots op wat ze nu heeft op gebouwd, huis aan de Amstel en is erg gelukkig.
Ze adviseert jongens laat dit niet glippen ( Utopia ) laat zien dat jullie wat kunnen op bouwen.
Ze komt de bewoners niet de wet voor schrijven, ze is gewoon fan en vind het leuk dat ze uit genodigd is.
Charlotte> Blij dat Patty alles zo uit legt.
Rienk> Ik wist dat je een paar keer op je bek bent gegaan.
Patty> Ja ik heb veel impact op mij, mijn kind en mijn familie gehad ( over de miljoenen schuld)
Patty> Ze heeft dingen gezien van Andrea maar jeetje, lul niet over die Cabana zet hem gewoon neer.............
Andrea> Ja wat jij hebt mee gemaakt heb ik ook mee gemaakt.
Er wordt nu gevraagd of ze een weekje wilt blijven, als haar schema het toe laat wil ze best een weekje komen logeren.
Ze wil ook een 1 op 1 gesprekje met de bewoners.
Vanessa heeft haar leven van thuis naar hier verplaatst vind Patty, ga wat leuks doen wat je echt wilt gaan doen.
Patty> Daarom wil ik een 1 op 1 gesprek.....................Vanessa moet huilen.
Andrea moet gestimuleerd worden...........Billy moet stoppen met roken en krijgt een sneer......Patty> Je weet dat ik net uit de regie kom he _O-
Patty> Ik ben echt fan, ik vind dat ik jullie alle hulp moet bieden, Ik werk bij sjownieuws, als jullie iets gepromoot moeten hebben Patty wil alles doen om hun te helpen.
Dat er meer geld binnen komt, het draait niet allemaal om geld maar toch zegt Patty.
Dan Emil hoe ze er een beetje voor staan.
Dan over de ruzie`s ( Emil ) kleine ruzie en frustratie hoort er gewoon bij.af en toe moet er even uitgeraasd worden, we maken het allemaal weer goed.
Vanessa> Wat Patty bedoelt is dat er achter de rug wordt geroddeld.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')