abonnement Unibet Coolblue
pi_137274149
Voor het eerst hier een topicreeks gecontinueerd, hopelijk goed zo.

As I was saying:

NFL Bad Lip Reading, ik blijf het leuk vinden!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137274366
Haha hilarisch :D
Ook echt goed gedaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137288952
R-r-r-repost!

De cap ligt nu op 133M, wat veel teams weer breathing room geeft (voor een paar weken :'))
pi_137474552
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:43 schreef rgras het volgende:
R-r-r-repost!

De cap ligt nu op 133M, wat veel teams weer breathing room geeft (voor een paar weken :'))
Met zulke stijgingen valt een cap hit van 28 miljoen voor Romo in 2015 wel mee :D.

En moet dit niet 2014-2015 #1 zijn?
Get it and Bet it
pi_137606999
quote:
ESPN's Adam Schefter reports the Bucs will release Darrelle Revis by 4 PM ET Wednesday if they can't find a trade partner.
Één jaartje Revis voor een first en fourth round pick. Wat een beleid.
pi_137607513
Nieuwe GM en coach hè. Krijg je dat soort onzin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_137610019
Seahawks twitterde op maandag 10-03-2014 om 21:06:27 Seahawks sign @mosesbread72 to multi-year extension. http://t.co/DHv0yvfnBK reageer retweet
Had ik niet verwacht, dacht dat hij wel voor het geld zou gaan in Chicago. Nu Tate nog en dan hopelijk wat fatsoenlijke O-liners draften.
Get it and Bet it
pi_137633411
En we zijn los:

quote:
DeMarcus Ware is no longer a Dallas Cowboy.
http://espn.go.com/dallas/nfl/story/_/id/10590589/dallas-cowboys-release-demarcus-ware

- Branden Albert naar de Dolphins.
- Revis ook weer op de markt, als FA of gecut.
- Karlos Dansby en Donte Whitner naar Cleveland.
- Dexter McCluster naar de Titans.
- Lamarr Houston naar de Bears.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137649364
Wat een dag gisteren, er is echt veel geld uitgegeven gisteren waarbij ik bij sommige teams af vraag waar ze het vandaan halen.
pi_137649437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef BobW het volgende:
Wat een dag gisteren, er is echt veel geld uitgegeven gisteren waarbij ik bij sommige teams af vraag waar ze het vandaan halen.
Hoe kunnen de Bronco's nog zo veel cap space hebben? Ze blijven maar kopen en voor wat voor bedragen ook... Na volgend jaar wordt het helemaal leuk als er rookie contracts aflopen en ze belangrijke spelers big bucks moeten gaan betalen, maar misschien is Manning dan weg.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137649557
Dexter McCluster erbij :-)
Prima veelzijdige speler, verwacht dat Whisenhunt hem als een soort Woodhead wil gaan gebruiken.
pi_137652498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hoe kunnen de Bronco's nog zo veel cap space hebben? Ze blijven maar kopen en voor wat voor bedragen ook... Na volgend jaar wordt het helemaal leuk als er rookie contracts aflopen en ze belangrijke spelers big bucks moeten gaan betalen, maar misschien is Manning dan weg.
Manning zal niet veel jaren meer in zich hebben, moeten dus nu all in gaan.
Talib is goedkoper / net zo duur als Champ per jaar

Verhoging van de cap helpt

Wordt gelukkig allemaal in de defense gestopt.
pi_137665176
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
pi_137665920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
De fiscus?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137666199
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
Talib en Ware zijn nog geen garantie op succes, Ware heeft zijn piek al bereikt denk ik omdat hij fysiek niet meer 100 procent is als in zijn topdagen. Talib moet je altijd maar afwachten of hij 1. fit blijft en 2. zich gedraagt.

Daarnaast weten we allemaal hoe de zomer met de top signings van de Eagles uitpakten, die leken ook onverslaanbaar, ik houd nog een slag om de arm.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137666435
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
Dat dacht iedereen dit jaar ook, tot aan de SuperBowl.
Being champion of free agency is worthless.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137666443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
Met deze gok moeten ze aankomend jaar wel winnen.

Wordt interessant om te zien hoe ze het gaan doen tegen de gehele AFC West.
pi_137666721
Jonathan Martin naar de 49ers, dat lijkt me daar ook geen kinderachtige kleedkamer, kan hij het daar wel doorstaan?

Revis wil graag naar de Pats, dat was ook mijn eerste gedachte nadat Talib vertrok. Onder Belichick en Brady kan hij wel eens presteren denk ik.

Persoonlijke favoriet Jared Allen gaat mogelijk met pensioen als hij niet zijn gewenste contract krijgt. Ik denk dat hij net zo lief hele dagen gaat jagen ergens in de bossen van Montana.

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:09 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137667959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat dacht iedereen dit jaar ook, tot aan de SuperBowl.
Being champion of free agency is worthless.
Niet iedereen ;).

Denver gokt gewoon op een SB winst dit of volgend (als Manning zolang heel blijft) jaar. Schedule naar de #1 seed is wel een stuk lastiger met 4 afspraken tegen de NFC West. Defense ziet er nu wel wat beter uit, vooral de upgrade op safety, qua corners zie ik het nog niet. DRC (in een contract year) doet niet veel onder voor Talib*. En als de Pats Revis binnenhalen dan wint BB uiteindelijk gewoon van Elway.

*Talib is in mijn ogen de vervanger van DRC
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:58:25 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137668150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef maerk het volgende:
Jonathan Martin naar de 49ers, dat lijkt me daar ook geen kinderachtige kleedkamer, kan hij het daar wel doorstaan?
Martin komt van Stanford en heeft nog onder Harbaugh gespeeld. Martin had niet beter terecht kunnen komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137669148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef PirE het volgende:

[..]

Martin komt van Stanford en heeft nog onder Harbaugh gespeeld. Martin had niet beter terecht kunnen komen.
Als we iets geleerd hebben is dat de coach er weinig invloed op heeft.
We zullen het zien.

Nog een paar:
- Beason naar de Giants.
- McCown naar de Bucs.
- Steve Smith out in Carolina.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137669593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef PirE het volgende:

[..]

Niet iedereen ;).

Denver gokt gewoon op een SB winst dit of volgend (als Manning zolang heel blijft) jaar. Schedule naar de #1 seed is wel een stuk lastiger met 4 afspraken tegen de NFC West. Defense ziet er nu wel wat beter uit, vooral de upgrade op safety, qua corners zie ik het nog niet. DRC (in een contract year) doet niet veel onder voor Talib*. En als de Pats Revis binnenhalen dan wint BB uiteindelijk gewoon van Elway.

*Talib is in mijn ogen de vervanger van DRC
Verwacht niet dat ze DRC nog vast kunnen leggen.

Kan zelf niet wachten op de games tussen Denver en NFC West.
Hoop wel dat de Cards aankomend seizoen de playoffs halen (liefst nog de SB, maar of dat heel realistisch is)
pi_137670908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:
Wie gaat ze stoppen in de AFC?
In maart al voorspellingen doen... ben je nieuw? ;)
pi_137671188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef rgras het volgende:

[..]

In maart al voorspellingen doen... ben je nieuw? ;)
Nee. ;)

Geen trade voor Revis dus hij wordt gereleased.
Verder:
- Brandon Weeden gereleased
- Golden Tate naar Lions
pi_137671907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef maerk het volgende:

[..]

Als we iets geleerd hebben is dat de coach er weinig invloed op heeft.
We zullen het zien.

Nog een paar:
- Beason naar de Giants.
- McCown naar de Bucs.
- Steve Smith out in Carolina.
Beason zat al bij de Giants
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:05:00 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137671938
Tate is a Lion. ^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_137673732
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef PirE het volgende:

[..]

Martin komt van Stanford en heeft nog onder Harbaugh gespeeld. Martin had niet beter terecht kunnen komen.
Had ook naar de Colts kunnen gaan. Heeft volgens mij ook goede band met Luck.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:41:07 #30
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137674169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef maerk het volgende:

[..]

Als we iets geleerd hebben is dat de coach er weinig invloed op heeft.
We zullen het zien.

Nog een paar:
- Beason naar de Giants.
- McCown naar de Bucs.
- Steve Smith out in Carolina.
Je kan Philbin niet vergelijken met Harbaugh. Philbin straalt echt niks uit. een kamerplant doet meer met een kamer.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:01:02 #31
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137675314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef popolon het volgende:
Tate is a Lion. ^O^
Zullen de Packers leuk vinden ;).

Had het wel verwacht dat hij zou vertrekken. Hij heeft zijn ring en dan nu het grote geld pakken, voor het 1e moet je niet in Detroit zijn voor het 2e is het mooie bestemming :D. Denk overigens wel dat hij Detroit beter maakt als hij net zo speelt als in 2013, in de jaren daarvoor was hij niet zo aanwezig.

Clemons released door de Hawks, is ook weer 7 miljoen aan extra cap-space, schijnen bezig te zijn met Jared Allen of Jason Hatcher.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137675877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef PirE het volgende:

[..]

Zullen de Packers leuk vinden ;).
De safety van die play, MD Jennings, is naar de Bears dus ze blijven elkaar tegen komen. :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:52:31 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137678093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef PirE het volgende:

[..]

Zullen de Packers leuk vinden ;).

Had het wel verwacht dat hij zou vertrekken. Hij heeft zijn ring en dan nu het grote geld pakken, voor het 1e moet je niet in Detroit zijn voor het 2e is het mooie bestemming :D. Denk overigens wel dat hij Detroit beter maakt als hij net zo speelt als in 2013, in de jaren daarvoor was hij niet zo aanwezig.

Clemons released door de Hawks, is ook weer 7 miljoen aan extra cap-space, schijnen bezig te zijn met Jared Allen of Jason Hatcher.
Vind het geld niet eens zo slecht voor Detroit, 't is een solide WR met goede handen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:38:51 #34
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137680180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef popolon het volgende:

[..]

Vind het geld niet eens zo slecht voor Detroit, 't is een solide WR met goede handen.
Wel teveel voor Seattle ;). Tevens hoop ik dat hij de Packers nog vaak mag trollen :D.

En Megatron moet natuurlijk #81 inleveren, dat lijkt me duidelijk ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137685099
Eric Decker naar de Jets, dat zag ik niet aankomen. Zal wel wennen zijn voor hem van Manning naar Geno. Misschien komt die hondenslachter nog naar de Jets, daar hoor je nu weer weinig over.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137686976
Mike Mitchel naar de Steelers ben ik ook wel tevreden over. Meer kans op een nieuwe CB in de draft.
pi_137694462
Zelfs zonder Al Davis blijft het een zooitje in de front office van de Raiders. Ze hebben van alle teams de meeste capspace. Toch laten ze hun 2 beste spelers (Veldheer en Houston) via FA vertrekken. En ze trekken de blessuregevoelige Saffold aan als vervanger voor Veldheer voor veel meer geld, dan waar Veldheer voor heeft getekend bij Arizona.
Waarschijnlijk zijn ze er ook achter gekomen dat dit een slechte deal is, dus hebben ze de deal afgeblazen, met als reden een slechte schouder waardoor hij niet door medische keuring kwam.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:09:46 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137700100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:08 schreef Sloppy het volgende:
Zelfs zonder Al Davis blijft het een zooitje in de front office van de Raiders. Ze hebben van alle teams de meeste capspace. Toch laten ze hun 2 beste spelers (Veldheer en Houston) via FA vertrekken. En ze trekken de blessuregevoelige Saffold aan als vervanger voor Veldheer voor veel meer geld, dan waar Veldheer voor heeft getekend bij Arizona.
Waarschijnlijk zijn ze er ook achter gekomen dat dit een slechte deal is, dus hebben ze de deal afgeblazen, met als reden een slechte schouder waardoor hij niet door medische keuring kwam.
En wat als Veldheer en Houston gewoon geen zin hadden om bij te tekenen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137702482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:09 schreef PirE het volgende:

[..]

En wat als Veldheer en Houston gewoon geen zin hadden om bij te tekenen?
Voor genoeg geld hadden ze dat wel gedaan.

Finley waarschijnlijk naar de Seahawks als hij gecleared wordt. Ik hoopte dat hij terug zou gaan naar de Packers, maar die hebben Quarless geresigned.
pi_137703562
Sproles naar de Eagles, perfect fit in Kelly's offense lijkt me
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:48:10 #41
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137704776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef BobW het volgende:

[..]

Voor genoeg geld hadden ze dat wel gedaan.

Finley waarschijnlijk naar de Seahawks als hij gecleared wordt. Ik hoopte dat hij terug zou gaan naar de Packers, maar die hebben Quarless geresigned.
Dan kom je op termijn weer ik de knoop met je cap als je teveel gaat betalen. Vraag me ook af hoe het dan met de motivatie zit als geld de enige reden is. En het feit dat ze Saffold lieten falen op de medical zegt me dat er toch nog slimme mensen zijn bij de Raiders.

Ik kan volgend ook gaan rooten voor de Jaguars, Clemons naar de Jags :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137709020
Veldheer heeft eerder te kennen gegeven graag bij de Raiders te willen blijven. Alleen de Raiders boden naar zijn inziens te weinig. Volgens bronnen 5 jaar, 30 miljoen met 10 miljoen guaranteed.

Ter vergelijking:
Deal met Saffold was 5 jaar, 42,5 miljoen met 21 miljoen guaranteed.
Veldheer ging naar Arizona voor 5 jaar, 35 miljoen met 17 miljoen guaranteed.
pi_137713729
Wilfork probeert de Pats onder druk te zetten om hem big money te geven..
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:01:21 #44
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137718592
adbrandt twitterde op donderdag 13-03-2014 om 16:41:34 NE has an option on Darrelle Revis for 2015 at $20 million, per @TomPelissero. Thus if not exercised, no compensatory pick for NE. reageer retweet
Zo hou je wel controle over je carrière :D. Het is 20 miljoen dokken, releasen of een nieuw contract uitwerken en waarschijnlijk wint Revis in alledrie de gevallen (als hij blijft presteren).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137725644
Panthers gaan trouwens in een diep gat vallen in 2014 als het zo door gaat:
-Smith weg
-Ginn weg
-Munnerlyn weg
-Mitchell weg
-Gross retired
-Hangartner retired
-LaFell willen ze graag resignen, maar of dat gaat lukken...
Ik weet dat ze niet veel capspace hebben, maar het vertrek van dit kaliber spelers vang je niet op met de draft en free agents na de draft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:48:28 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137742382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef Guard het volgende:
Panthers gaan trouwens in een diep gat vallen in 2014 als het zo door gaat:
-Smith weg
-Ginn weg
-Munnerlyn weg
-Mitchell weg
-Gross retired
-Hangartner retired
-LaFell willen ze graag resignen, maar of dat gaat lukken...
Ik weet dat ze niet veel capspace hebben, maar het vertrek van dit kaliber spelers vang je niet op met de draft en free agents na de draft
http://overthecap.com/teamcap.php?Team=Panthers&Year=2014
Weinig capspace en een hoop spelers onder contract die ze niet kunnen dumpen omdat ze dat alleen maar capspace kost of weinig brengt.

Overigens snap ik de mogelijke komst van Finley niet. Miller gebruiken ze alleen als blocker en die kerel kan ook gewoon een bal vangen en Willson is ook gewoon goed genoeg imo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137748874
Steve Smith naar de Ravens. Wie gaat er WR spelen voor de Panthers?

Packers moeten weer op zoek naar een nieuwe center, dat wordt vier jaar op rij een andere center.
pi_137749362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:16 schreef BobW het volgende:
Steve Smith naar de Ravens. Wie gaat er WR spelen voor de Panthers?

Ze hebben Nicks een offer gedaan, maar ja als die voor het geld wil gaan zal ie wel een offer van de Colts accepteren, die hebben wat meer caproom. En anders zijn er ook nog de Niners en de Chargers die interesse hebben.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:53:07 #49
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137763316
Broncos halen Ward en Talib voor heel veel geld. Patriots doen het met Revis en Browner (kan corner en safety spelen) voor stukken minder.



Volgens mij heeft NE de betere deal, zeker als Talib in October aan de kant zit met een blessure.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137764193
Browner zullen ze de eerste vier wedstrijden wel missen.
pi_137764967
Michael Oher naar Titans voor (te)veel geld...weet nog niet of ik er blij mee moet zijn...
pi_137765740
Julius Peppers voor 3 jaar naar Packers, hopelijk kan hij nog wat ;)
pi_137768731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef BobW het volgende:
Julius Peppers voor 3 jaar naar Packers, hopelijk kan hij nog wat ;)
Ik ben ook benieuwd. Hij wilde naar een team die 3-4 speelt en niet meer 4-3.
pi_137778054
Edelman blijft een Pat. :)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:39:10 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137778239
Zach Miller restructured *O*. Was 1 van de duurdere spelers en nu is het maar 8 miljoen over 2 jaar ^O^, koopje 8-)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137778586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef BobW het volgende:
Julius Peppers voor 3 jaar naar Packers, hopelijk kan hij nog wat ;)
Nice, Peppers a Pack
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:47:14 #57
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137778640
Roman Harper naar de Panthers, zonder geld kom je bij dat soort gasten terecht.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:04:20 #58
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_137781782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:57 schreef DjMark het volgende:
Michael Oher naar Titans voor (te)veel geld...weet nog niet of ik er blij mee moet zijn...
Dat is de tijd van het jaar. Allemaal teveel uitgeven.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 16 maart 2014 @ 10:03:41 #59
405682 maerk
Highbury
pi_137792202
Emmanuel Sanders ook al naar de Broncos. Er is wel kritiek op de manier van werken van zijn agent. Ze zijn schijnbaar langs Tampa, Kansas en Jacksonville geweest waarbij ze een mondelinge overeenkomst met Kansas waren overeengekomen. Na die overeenkomst zijn ze met Tampa gaan onderhandelen zonder hen te vertellen dat ze al een overeenkomst hadden met Kansas. Daarna bliezen ze op het laatste moment een meeting met de 49ers af, uiteindelijk dus een deal met de Broncos.

Typisch gevalletje van een geld beluste agent/player combo.
Wel een serieuze versterking voor Manning: Welker - Sanders - Thomas - Thomas..
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zondag 16 maart 2014 @ 10:04:35 #60
405682 maerk
Highbury
pi_137792216
foutje
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137792694
LaFell gaat blijkbaar tekenen bij de Patriots

Leuk: http://www.nfl.com/news/s(...)gent-signings-so-far
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137796249
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:03 schreef maerk het volgende:
Emmanuel Sanders ook al naar de Broncos. Er is wel kritiek op de manier van werken van zijn agent. Ze zijn schijnbaar langs Tampa, Kansas en Jacksonville geweest waarbij ze een mondelinge overeenkomst met Kansas waren overeengekomen. Na die overeenkomst zijn ze met Tampa gaan onderhandelen zonder hen te vertellen dat ze al een overeenkomst hadden met Kansas. Daarna bliezen ze op het laatste moment een meeting met de 49ers af, uiteindelijk dus een deal met de Broncos.

Typisch gevalletje van een geld beluste agent/player combo.
Wel een serieuze versterking voor Manning: Welker - Sanders - Thomas - Thomas..
Vraag me af wat die deal met de Chiefs was, want er is vrij weinig caproom. Las dat Sanders waarschijnlijk naar een deal a la Decker op zoek was. Zou het vrij absurd vinden als de Broncos dat zouden doen.

Chiefs sowieso best veel verloren in free agency.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_137867948
Rodgers-Cromartie naar de Giants.

James Jones naar de Raiders. Welke WR blijft er nu nog over Guard?
pi_137869683
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:36 schreef Guard het volgende:
LaFell gaat blijkbaar tekenen bij de Patriots

Leuk: http://www.nfl.com/news/s(...)gent-signings-so-far
Uhmm....wie zijn volgend jaar de WR's in Carolina?
  maandag 17 maart 2014 @ 23:51:16 #65
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_137869829
Nog niemand.. Ik las dat hun overgebleven receivers samen 2 catches in de NFL hebben :)
pi_137872918
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Uhmm....wie zijn volgend jaar de WR's in Carolina?
Nobodies waarschijnlijk...
Wordt weer armoede troef
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:22:13 #67
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137901218
Pats :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_137905692
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Pats :').
?
pi_137905932
Browns zijn lekker bezig :D
Ik zie ze nog wel een trade maken voor de Rams 2nd pick of Atlanta 6th pick, voor Sammy Watkins!

Komt Draft Day trouwens nog naar de bios in Nederland?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:11:45 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137907597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:37 schreef rgras het volgende:

[..]

?
Met hun free agent signings.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_137912558
Niets mis mee.
pi_137975235
*O* *G* *O*
Panthers signed a free agent..

:') Cotchery, hardly a #1 WR.

Newton out for 4 months...

#1 overall pick in 2015, here we come :+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137977281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef artm het volgende:
Browns zijn lekker bezig :D
Ik zie ze nog wel een trade maken voor de Rams 2nd pick of Atlanta 6th pick, voor Sammy Watkins!

Komt Draft Day trouwens nog naar de bios in Nederland?
Lijkt me niet. Niet echt interessant voor het Nederlandse publiek. Als ik de trailer zie lijkt het me meer een film om te downloaden dan om in de bios te kijken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_138025588
Sanchez released! _O- _O-
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:52:45 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_138028555
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef rgras het volgende:
Sanchez released! _O- _O-
En Vick naar de Jets :'). Pats kunnen rustig slapen deze zomer. Jets met Vick of Geno Shit, Bills met Manuel :') :') :') :') en de Dolphins met hun charismatische headcoach Dustbin (ofzo).

En The Sanchize, die gaat gewoon naar de Brows of Jaguars en dan pakt hij gelijk de starting job en een play-off plek, zo rolt The Sanchize _O_.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_138039545
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:52 schreef PirE het volgende:

[..]

En Vick naar de Jets :'). Pats kunnen rustig slapen deze zomer. Jets met Vick of Geno Shit, Bills met Manuel :') :') :') :') en de Dolphins met hun charismatische headcoach Dustbin (ofzo).

En The Sanchize, die gaat gewoon naar de Brows of Jaguars en dan pakt hij gelijk de starting job en een play-off plek, zo rolt The Sanchize _O_.
Sanchez naar Browns, echt niet, please for god sake! Ik zie hem eigenlijk wel in Houston terecht komen als backup QB.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:52:07 #77
405682 maerk
Highbury
pi_138071595
DeSean Jackson waarschijnlijk out in Philly, hij wil zijn contract niet reconstructen (10.5 mil salary cap hit). Ergens begrijpelijk maar wel bijzonder jammer, had dit jaar graag de combo Jackson/Maclin weer aan het werk gezien, denk dat Foles hem ook wel gaat missen. Ik ben benieuwd waar hij terecht komt, kans is aanwezig dat hij in Carolina beland bij zijn maatje Newton, die kunnen bovendien wel een WR van formaat gebruiken.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_138072128
Ik denk het niet, ze hebben bijna geen capspace.
pi_138165838
Dit klinkt in ieder geval geruststellend, Jackson heeft blijkbaar bovendien tegen zijn teammates vertelt dat hij blijft.

DeseanJackson10 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 06:25:54 Good to Talk to BIg Chip today !! Say or hear what ya want !! The Picture speaks for itself !! Winner… http://t.co/LHYQLmPoHo reageer retweet
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_138166629
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138168261
Ralph Wilson overleden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:52:31 #82
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_138239844
http://bleacherreport.com(...)e-updates-highlights

ESPNZiel proday. Gooien zonder pressure is nooit echt zijn probleem geweest. Het is juist wat hij doet onder druk, maar dat zie je niet terug in die scripted plays. Tevens 0-2 tegen LSU, de loser ;) :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:30:32 #83
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_138268479
MJD naar Raiders..
pi_138268991
DJAX released.
pi_138270750
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:48 schreef rgras het volgende:
DJAX released.
Zeer zonde, ben erg benieuwd naar de exacte reden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:00:14 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_138273725
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:46 schreef maerk het volgende:

[..]

Zeer zonde, ben erg benieuwd naar de exacte reden.
Iets met gangs ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_138433994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:48 schreef rgras het volgende:
DJAX released.
En naar de Redskins.
pi_138705615
Preseason is bekend: http://www.nfl.com/news/s(...)l-preseason-schedule

Meteen de eerste week Niners @ Ravens *O*
pi_138707630
Preseason :{w :{w
pi_138715414
Jags doen een poging voor Alex Mack. Ben benieuwd met wat voor contract ze proberen de Browns af te schrikken.
Hoe dan ook, Mack wordt een rijk mens.
pi_138793054
Browns matchen het contract voor Mack.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_138793175
Verdomme.. laat het seizoen maar weer beginnen..

Hoe komen jullie deze maanden door?
pi_138795702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef rgras het volgende:
Verdomme.. laat het seizoen maar weer beginnen..

Hoe komen jullie deze maanden door?
Baseball :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 17 april 2014 @ 17:14:29 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_138983638
sidneyrice twitterde op donderdag 17-04-2014 om 01:44:50 📢 Aaayyyyooo 12s.. SEA you in a few.. IM COMIN' HOME! #Seahawks #12thman #Round2 http://t.co/am8tOXAwmu reageer retweet
Hopelijk blijft hij komend jaar heel.

AdamSchefter twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:15:49 Former Titans RB Chris Johnson reached agreement with Jets on a two-year deal, per league sources. reageer retweet
Johnson en Vick :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139160397
Dit is ook een indrukwekkende long-read:

http://espn.go.com/espn/f(...)llman-enduring-guilt
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_139174159
Vannacht om 02:00 uur weten we wanneer wie tegen wie gaat spelen.
pi_139202900
Voor de opener mogen de Packers op bezoek bij de Seahawks.
pi_139207705
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef BobW het volgende:
Voor de opener mogen de Packers op bezoek bij de Seahawks.
We hebben een prima openings weekend!
  donderdag 24 april 2014 @ 13:09:22 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139211893
Bye week in week 4 :') :') :'), hoe kan je het verzinnen.

Ook leuk dat MNF gelijk na de bye zit, heb je de week erop gelijk een short week :'). Op Thanksgiving @whiners is wel leuk, maar zet er dan een makkelijke wedstrijd voor geen division game tegen de Cards.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 26 april 2014 @ 08:23:29 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_139271878
NFL cheerleaders are putting down their pom-poms and demanding a better deal.
http://www.slate.com/arti(...)the_latest_in_a.html

NFL Cheerleader Handbook Includes Vaginal Hygiene Instructions
http://www.slate.com/blog(...)vaginal_hygiene.html
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 27 april 2014 @ 11:35:30 #103
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_139298117
Je zou verwachten dat Washington de minste draftpicks heeft op draftday. Maar verrassend genoeg zijn het de Colts. Slechts 5 picks. Rams en Jets zijn loaded met 12 picks. Ik kan niet wachten tot het begint. Enorm nieuwsgierig of Houston echt Clowney pakt (denk het wel) en waar de qbs belanden (Manziel - Jags, Bortles - Vikes en Bridgewater - Browns).
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:11:00 #105
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_139378128
Apart dat sommige teams 3 thuis- of uitwedstrijden achter elkaar hebben, en dat in een schema van slechts 16 games.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:45:06 #106
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139385858
RapSheet twitterde op maandag 28-04-2014 om 23:11:08 The #Seahawks four-year extension for safety Earl Thomas pays him $40 million base value with $27.725 million guaranteed, source says. reageer retweet
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139489430
Volgende week al de draft.
Nog helemaal niet in verdiept :@
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139491227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef Guard het volgende:
Volgende week al de draft.
Nog helemaal niet in verdiept :@
Volgende week al? De draft is dit jaar later dan ooit, het wordt tijd.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:48:05 #109
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139498745
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef Guard het volgende:
Volgende week al de draft.
Nog helemaal niet in verdiept :@
http://grantland.com/feat(...)y-manziel-scenarios/

JohnOehser twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:26:18 Jaguars GM David Caldwell says team not counting on WR Justin Blackmon in 2014. Would be "relatively surprised." reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panthers zullen wel omhoog traden om een bepaalde WR te pakken waar ze verliefd op zijn. Zolang ze Benjamin maar niet pakken, die kan net zo goed vangen als Stephen Hill van de Jets :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139499753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef PirE het volgende:

[..]

http://grantland.com/feat(...)y-manziel-scenarios/

JohnOehser twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 18:26:18 Jaguars GM David Caldwell says team not counting on WR Justin Blackmon in 2014. Would be "relatively surprised." reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panthers zullen wel omhoog traden om een bepaalde WR te pakken waar ze verliefd op zijn. Zolang ze Benjamin maar niet pakken, die kan net zo goed vangen als Stephen Hill van de Jets :').
Geen USC receiver aub, die hebben nog nooit gewerkt in Carolina.
Ik ben geen voorstander van omhoog traden, kost teveel en in 2015 hebben ze sowieso wel een hoge draftpick :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139504938
Hoop dat Gilbert of Dennard nog beschikbaar zijn als de Steelers aan de beurt zijn. Taylor is toch echt aan vervanging toe.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:12:57 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139507134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Geen USC receiver aub, die hebben nog nooit gewerkt in Carolina.
Ik ben geen voorstander van omhoog traden, kost teveel en in 2015 hebben ze sowieso wel een hoge draftpick :')
Oh ja :D. Ben wel benieuwd of er teams zijn die inzien dat een lage 1st-rounder ipv een hoge 2nd-rounder best handig kan zijn, je krijgt dan een extra goedkoop jaar op een rookie-contract.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:54:28 #113
206322 Seam
Pillz-E
pi_139509050
Moet me echt even inlezen in de draft, is me helemaal voorbij gegaan. Heb het alleen rondom de Senior Bowl een beetje meegekregen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_139652010
Inmiddels een dag voor de draft en nog steeds niets ingelezen of wat dan ook :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139652979
De aanloop naar deze draft is toch echt minder dan de andere jaren. Zie niet echt spannende picks. Misschien waar Manziel gaat. Chargers hebben ook pas een hele late pick.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_139655759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:43 schreef ssebass het volgende:
De aanloop naar deze draft is toch echt minder dan de andere jaren. Zie niet echt spannende picks. Misschien waar Manziel gaat. Chargers hebben ook pas een hele late pick.
De 'experts' zeggen dat het een erg open draft is dit jaar en dat is ook wel te zien aan de mock drafts. Over de #1 pick wordt zelfs nog getwijfeld en het is interessant waar de top QBs heen zullen gaan. Het is lastig te voorspellen en dat maakt het wel leuk om te volgen vanaf morgen.
pi_139656511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:42 schreef BobW het volgende:

[..]

De 'experts' zeggen dat het een erg open draft is dit jaar en dat is ook wel te zien aan de mock drafts. Over de #1 pick wordt zelfs nog getwijfeld en het is interessant waar de top QBs heen zullen gaan. Het is lastig te voorspellen en dat maakt het wel leuk om te volgen vanaf morgen.
Ja dat is waar, je hoort bij bijv manziel dat hij als nummer 1 kan gaan maar ook anderen die zeggen dat hij buiten de eerste ronde gaat vallen. Het is meer dat er voor mij weinig aansprekende namen tussen zitten. Al blijft het natuurlijk altijd leuk om te zien.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_139668304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja dat is waar, je hoort bij bijv manziel dat hij als nummer 1 kan gaan maar ook anderen die zeggen dat hij buiten de eerste ronde gaat vallen. Het is meer dat er voor mij weinig aansprekende namen tussen zitten. Al blijft het natuurlijk altijd leuk om te zien.
Buiten de eerste round zal die echt niet vallen. Verwacht toch wel dat hij een top 5 pick zal zijn.
pi_139668793


[ Bericht 100% gewijzigd door Revolverocelot op 07-05-2014 19:15:02 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:40:06 #120
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_139670529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef Revolverocelot het volgende:

[..]

Buiten de eerste round zal die echt niet vallen. Verwacht toch wel dat hij een top 5 pick zal zijn.
Ik denk dat er geen QB in de top 5 gepickt zal worden. Houston zal Clowney/Mack zijn, en ik denk niet dat Jacksonville en Oakland voor een QB gaan met hun eerste pick. Top 2nd round zullen er nog wel wat goede QB's beschikbaar zijn, of anders traden ze up naar eind eerste ronde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:43:22 #121
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139670716
JayGlazer twitterde op woensdag 07-05-2014 om 19:17:22 Seahawks are finishing up a new deal w Richard Sherman today that makes him the league's highest paid CB, not QB. reageer retweet
Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Guard het volgende:
Inmiddels een dag voor de draft en nog steeds niets ingelezen of wat dan ook :P
As Thursday’s NFL draft nears and teams’ draft boards take shape, three prospects appear to have the Carolina Panthers’ close attention at No. 28.

Florida State receiver Kelvin Benjamin, Southern California receiver Marqise Lee and Louisville free safety Calvin Pryor have the most first-round buzz for Carolina, according to sources.

Read more here: http://www.charlotteobser(...)s.html#storylink=cpy

Butterfingers of USC _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139671106
:{
Dan liever een safety
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:09:04 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139672106
quote:
Staying in Seattle!
POSTED BY: Richard Sherman in Blog

I am blessed to announce that the Seattle Seahawks and I have reached an agreement on a contract extension. The goal has always been to stay in Seattle and continue to play for the Seahawks. With this chapter closed, I can continue to focus on what is important – defending our Super Bowl Championship and being the best cornerback in the NFL.

This is a great moment for my family, foundations and the people who supported me to this point. Hard work and execution got me to this moment, the Seattle Seahawks have backed up that respect with this contract. The terms of my deal are 4 years for a total of $57.4M with $40M guaranteed. There is no other city or team that I would want to play football for.

Greatness is realized from countless hours of work, studying, practice, sacrifice and courage. This is just the beginning and I will continue to set the bar higher and higher on and off the field.

Much appreciation to the Seattle Seahawks franchise, the coaches, teammates, friends, the fans, my family and the 12s. The support does not go unnoticed and I carry that into each snap. From Compton to Stanford, 5th round draft pick to winning the Super Bowl – dare to be great.

You get out what you put in!
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139672115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef PirE het volgende:
JayGlazer twitterde op woensdag 07-05-2014 om 19:17:22 Seahawks are finishing up a new deal w Richard Sherman today that makes him the league's highest paid CB, not QB. reageer retweet
Ben benieuwd hoeveel die gaat kosten.
quote:
Sherman said the extension is for four years for a total of $57.4 million with $40 million guaranteed.
Dat krijg je met succes, dan moet je als team veel gaan betalen. Ik ben benieuwd wat Russell Wilson zal gaan verdienen bij een nieuw contract.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:23:37 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139672791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef BobW het volgende:

[..]

[..]

Dat krijg je met succes, dan moet je als team veel gaan betalen. Ik ben benieuwd wat Russell Wilson zal gaan verdienen bij een nieuw contract.
De cap blijft de komende jaren stijgen, dus dan kan je het wel opvangen. Daarnaast creëer je ook een situatie waarbij andere goede spelers op die positie een soortgelijke vergoeding willen. Revis zal ook een soortgelijk bedrag willen na dit seizoen, Peterson van de Cards is ook toe aan een nieuw contract (ondanks zijn 5th year option die ook al dik $10M is) en Haden is ook een UFA in 2015.
Als Sherman zo blijft presteren dan is hij het waard, maar de extension van ET was veel belangrijker.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139675465
Gamepass niet meer gratis? Krijg een betaalpagina.
pi_139675739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:07 schreef emokid het volgende:
Gamepass niet meer gratis? Krijg een betaalpagina.
Hier doet hij het nog gewoon
  donderdag 8 mei 2014 @ 02:21:42 #128
206322 Seam
Pillz-E
pi_139686897
Sherman is ook wel gruwelijk goed. Maar blijft veel voor zo'n positie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_139689488
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 02:21 schreef Seam het volgende:
Sherman is ook wel gruwelijk goed. Maar blijft veel voor zo'n positie.
Aan de andere kant het is in de huidige pass heavy nfl eigenlijk niet eens zo vreemd. Het is de belangrijkste persoon op defense die tussen qb en wr staat.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_139698705
Zeer benieuwd hoe vannacht de draft gaat verlopen. Dat Clowney nummer 1 wordt, daar twijfel ik niet meer aan, maar de rest van de draft kan denk ik nog alle kanten op.
pi_139700562
Met de Gamepass kan je NFL Network tot 48 uur terugkijken dus ik ga morgenochtend de eerste ronde kijken want vannacht wordt het wel een beetje laat.
pi_139703646
Kan iemand mij uitleggen wat zo bijzonder is/was aan Eric Decker and Jessie James behalve dat zij in hun eigen (fake) reality programma optreden. Ik heb het dan over onderstaande types.



Is hij een soort opvolger van Peyton/Eli Manning o.i.d of gewoon een QB die er goed uitziet en vervolgens belangrijk wordt gemaakt voor tv & co?
pi_139705000
quote:
15s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:55 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat zo bijzonder is/was aan Eric Decker and Jessie James behalve dat zij in hun eigen (fake) reality programma optreden. Ik heb het dan over onderstaande types.

[ afbeelding ]

Is hij een soort opvolger van Peyton/Eli Manning o.i.d of gewoon een QB die er goed uitziet en vervolgens belangrijk wordt gemaakt voor tv & co?
Geen idee, maar als je serieus bent:

Eric Decker is geen QB.

Edit: iets verkeerd gelezen
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:17:26 #134
206322 Seam
Pillz-E
pi_139711146
Zo eens even lekker de Predraft show kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:32:17 #135
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_139724763
1) Clowney
2) Robinson
3) Manziel
4) Mack - Falcons van Browns
5) Evans
6) Mathews - Brown van Falcons
7) Lewan
8) Barr
9) Donald
10) Gilbert

Ik denk dat het zo zal gaan.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:36:16 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_139724998
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Seam het volgende:
Zo eens even lekker de Predraft show kijken.
Linkje naar stream eventueel?
pi_139725792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Linkje naar stream eventueel?
NFL Gamepass kan je NFL Network kijken.
pi_139725829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Linkje naar stream eventueel?
http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jsp
Als het goed is doet deze het. Anders even Gamepass googlen en dan de NFL Network stream
pi_139729304
Ik ga ook maar eens kijken. Texas on the clock.

Jaguars pick Blake Bortles als eerste QB in de draft.

[ Bericht 40% gewijzigd door emokid op 09-05-2014 02:32:31 ]
pi_139729600
Please pick Mack.

edit - Nog beter.

[ Bericht 46% gewijzigd door Cavaliers op 09-05-2014 02:39:34 ]
pi_139729639
Bills geven wel erg veel op voor Watkins.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:47:06 #142
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_139729674
Hm geen idee wat er gebeurt, dacht dat bridgewater en manziel er eerder uitgingen.
pi_139729912
Johnny Football naar Cleveland.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:16:26 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139731350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 04:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Johnny Football naar Cleveland.
zoals verwacht, alleen had ik hem op pick 4 en niet op 22
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139731377


ESPNZiel :') :') :') :') :') :') :') :') :') :').

Tevens goede troll van de Vikings met #32 (Bridgewater) om voor Houston te komen ^O^.
Get it and Bet it
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:06:24 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139732330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:17 schreef SteveBudin het volgende:
[ afbeelding ]

ESPNZiel :') :') :') :') :') :') :') :') :') :').

Tevens goede troll van de Vikings met #32 (Bridgewater) om voor Houston te komen ^O^.
If anything zullen de Browns leuk zijn om naar te kijken. I like Manziel :)

Zijn nog genoeg QBs die beschikbaar zijn voor de Texans, denk niet dat ze heel erg in zitten over Bridgewater, die ik persoonlijk redelijk overrated vind (net als Manziel en Bortles trouwens)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:41:28 #147
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_139733039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:16 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

zoals verwacht, alleen had ik hem op pick 4 en niet op 22
Brady Quinn en Brandon Weeden waren eveneens pick 22 voor de Browns ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:54:27 #148
206322 Seam
Pillz-E
pi_139733367
Wel triest die focus op Manziel, continu die shots van hem :N
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_139733382
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

If anything zullen de Browns leuk zijn om naar te kijken. I like Manziel :)

Zijn nog genoeg QBs die beschikbaar zijn voor de Texans, denk niet dat ze heel erg in zitten over Bridgewater, die ik persoonlijk redelijk overrated vind (net als Manziel en Bortles trouwens)
Ik vind Manziel niks, het ziet er leuk uit als je naar de hoogtepunten kijkt maar hij kijkt vaak niet verder dan zijn 1e read. Als die route dichtzit dan gaat hij maar rondrennen. LSU defense was altijd vrij goed in het stoppen van Manziel.
Get it and Bet it
pi_139733494
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:54 schreef Seam het volgende:
Wel triest die focus op Manziel, continu die shots van hem :N
Dit was de ESPN coverage van de draft:



Meer Manziel coverage dan de top 5 picks bij elkaar.
pi_139733598
Vraag me ook af hoe ze Manziel heel gaan houden als hij hits blijft pakken. RG3 bleef ook niet lang heel en Wilson heeft afgelopen seizoen ook doorgespeeld met een schouderblessure (non-throwing shoulder).
Get it and Bet it
pi_139733624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:00 schreef emokid het volgende:

[..]

Dit was de ESPN coverage van de draft:

[ afbeelding ]

Meer Manziel coverage dan de top 5 picks bij elkaar.
Daarom noem ik hem ook ESPNziel ;)
Get it and Bet it
pi_139733649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef SteveBudin het volgende:
Vraag me ook af hoe ze Manziel heel gaan houden als hij hits blijft pakken. RG3 bleef ook niet lang heel en Wilson heeft afgelopen seizoen ook doorgespeeld met een schouderblessure (non-throwing shoulder).
Die link werd dan ook continu gelegd.

Mij hoor je niet klagen dat hij pas #22 is. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:07:11 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139733654
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef SteveBudin het volgende:
Vraag me ook af hoe ze Manziel heel gaan houden als hij hits blijft pakken. RG3 bleef ook niet lang heel en Wilson heeft afgelopen seizoen ook doorgespeeld met een schouderblessure (non-throwing shoulder).
Manziel gaat eerst gewoon een jaar zitten of er moet iets raars gebeuren met Hoyer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139733850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Manziel gaat eerst gewoon een jaar zitten of er moet iets raars gebeuren met Hoyer
Een paar slechte wedstrijden met Hoyer zorgt wel voor druk om hem snel te starten. Maarja misschien knalt Hoyer er wel een 10-6 seizoen (zoals Anderson in 2007)
Get it and Bet it
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:14:53 #156
206322 Seam
Pillz-E
pi_139733899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:00 schreef emokid het volgende:

[..]

Dit was de ESPN coverage van de draft:

[ afbeelding ]

Meer Manziel coverage dan de top 5 picks bij elkaar.
Echt schandalig eigenlijk :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:43:59 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139734801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Een paar slechte wedstrijden met Hoyer zorgt wel voor druk om hem snel te starten. Maarja misschien knalt Hoyer er wel een 10-6 seizoen (zoals Anderson in 2007)
Bortles zelfde verhaal, daar zal Henne wel starten en kijken hoe ver ze komen. Die hebben nog heel wat hulp nodig ook trouwens

Bridgewater zie ik wel snel starten, denk niet dat dat goed voor hem is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139740278
First round maar even gedownload en unspoiled gekeken.
Zat stiekem wel te balen toen Clinton-Dix naar de Packers ging, had ik graag bij de Panthers, ondanks de glaring need op WR. Een CB had ik ook prima mee kunnen leven.
Nu maar eens kijken wat Butterfingers kan...
Waarschijnlijk in later rounds nog een WR, en een O-liner (2nd of 3rd round lijkt me).
Volgend jaar een lekker hoge pick iig :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139740786
Denk dat wat betreft QB's ze gewoon gaan strijden om de startende positie. Bij gelijkwaardigheid misschien de meest ervaren man. Het is nou ook weer niet zo dat ze starten achter Brady of Manning en daar veel van kunnen leren.

Wilson is wel echt anders gebouwd dan Manziel. Stuk minder breekbaar naar mijn idee.

Chargers hebben Jason Verrett. Ben blij dat ze voor een cb zijn gegaan. Zijn lengte maak ik mij niet zo druk om maar als je de lijst van injuries ziet dan wel...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_139741151
Hebben de Vikings de meeste 1e ronde picks gehad de afgelopen 3 jaar? Met 7 stuks?
pi_139743512
Nooit gedacht dat de Steelers voor een ILB zouden gaan. Blijkbaar vond LeBeau het spel van Dennard niet passen in het spel en met Fuller en Gilbert al van het bord, was Shazier wel een logische keuze. Gelukkig is het een vrije diepe draft op het gebied van cornerbacks, dus hopelijk vanavond iemand als Gaines.

Voorlopige winnaars van de draft toch wel de Vikes. Kijken of de Texans alsnog voor een QB gaan vannacht nu Bridgewater voor hun neus is weggekaapt.
pi_139743796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Littlecreep het volgende:
Voorlopige winnaars van de draft toch wel de Vikes. Kijken of de Texans alsnog voor een QB gaan vannacht nu Bridgewater voor hun neus is weggekaapt.
Vikings hebben het zeker goed gedaan. Ze hebben een QB voor een 2nd en 4th en ook nog eens Barr met een 5th round pick erbij.

De Browns zien er ook goed uit. Manziel, top CB en volgend jaar een extra 1st round pick (en 4th) door de trade met de Bills.
pi_139744881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:20 schreef BobW het volgende:

[..]
De Browns zien er ook goed uit. Manziel, top CB en volgend jaar een extra 1st round pick (en 4th) door de trade met de Bills.
Ik ben nog niet zo weg van Manziel. Een goeie QB sowieso maar ik denk dat de grote vraag is of hij zich gaat redden in de AFC North, toch één van de meest fysieke divisies in de NFL.
pi_139745948
Ach net na de draft ziet ieder team er beter uit.
Texans vorig jaar bv...
En de Browns? Dat is zeker het team waarbij ik denk: Eerst zien dan geloven.
Ik gun ze best wat, maar ieder jaar opnieuw stellen ze teleur.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:08:56 #165
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_139748989
Browns hebben prima gedraft. Twee picks en een pick voor volgend jaar bemachtigd. Nu in de tweede ronde mogen ze ook snel weer draften. Ik denk een wide receiver of een running back.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:35:04 #166
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139750094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:25 schreef Guard het volgende:
Ach net na de draft ziet ieder team er beter uit.
Texans vorig jaar bv...
En de Browns? Dat is zeker het team waarbij ik denk: Eerst zien dan geloven.
Ik gun ze best wat, maar ieder jaar opnieuw stellen ze teleur.


Ben wel benieuwd wat Seattle met die 2 2nd-rounders gaat doen. Op zich zijn er nog een paar goede O-liners beschikbaar en die hebben ze echt nodig.
Marquise Lee op 40 zie ik niet gebeuren. Met Harvin en Baldwin (contract schijnt bijna rond te zijn) hebben ze niet echt een need voor een kleine receiver. Als ze receiver gaan dan zal het wel een grotere (langere) worden.

[ Bericht 19% gewijzigd door PirE op 09-05-2014 19:44:21 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:48:48 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139750767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Guard het volgende:
First round maar even gedownload en unspoiled gekeken.
Zat stiekem wel te balen toen Clinton-Dix naar de Packers ging, had ik graag bij de Panthers, ondanks de glaring need op WR. Een CB had ik ook prima mee kunnen leven.
Nu maar eens kijken wat Butterfingers kan...
Waarschijnlijk in later rounds nog een WR, en een O-liner (2nd of 3rd round lijkt me).
Volgend jaar een lekker hoge pick iig :')
Ik ga volgend jaar ook maar eens een mock draft maken :7.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef PirE het volgende:

Panthers zullen wel omhoog traden om een bepaalde WR te pakken waar ze verliefd op zijn. Zolang ze Benjamin maar niet pakken, die kan net zo goed vangen als Stephen Hill van de Jets :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139751388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ga volgend jaar ook maar eens een mock draft maken :7.

[..]

Tja, na de Green Bay pick was dat onafwendbaar, en heel erg moeilijk was het ook niet om vooraf te voorspellen dat ze voor een WR zouden gaan, aangezien ze er geen meer hadden (Avant en Cotchery is geen WR corps).
Ik verwacht weinig van deze draft voor de Panthers. Waarschijnlijk geen picks op de front 7 op D (tenzij er iemand in hun schoot landt die ze niet kunnen laten gaan). Running backs gaan ze voorlopig geen geld in steken, O-line, WR en DB's that's it.
Voorlopig kijk ik nog niet echt uit naar season 2014 -O-

But then again I could be wrong, I has happened before ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:33:14 #169
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139755833
http://www.nfl.com/news/s(...)paign=Twitter_nfl_cb

Misschien een uitleg waarom z'n stock zo is gedaald sinds de combine...
pi_139760677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zo weg van Manziel. Een goeie QB sowieso maar ik denk dat de grote vraag is of hij zich gaat redden in de AFC North, toch één van de meest fysieke divisies in de NFL.
Ravens en Steelers zijn beide op hun retour en Cincy is de enige echte concurrent..
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:38:21 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139762612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)paign=Twitter_nfl_cb

Misschien een uitleg waarom z'n stock zo is gedaald sinds de combine...
Denk dat het meer te maken had met zn rampzalige pro day en toch de gametape die beter bestudeerd is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139765192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Guard het volgende:
First round maar even gedownload en unspoiled gekeken.
Zat stiekem wel te balen toen Clinton-Dix naar de Packers ging, had ik graag bij de Panthers, ondanks de glaring need op WR. Een CB had ik ook prima mee kunnen leven.
Nu maar eens kijken wat Butterfingers kan...
Waarschijnlijk in later rounds nog een WR, en een O-liner (2nd of 3rd round lijkt me).
Volgend jaar een lekker hoge pick iig :')
Ik was vrij verrast dat de Cardinals liever Bucannon hebben dan Ha Ha. Ik denk dat als de Cardinals niet getrade hadden met de Saints en wel Ha Ha hadden gedraft dat de Packers er alles aan hadden gedaan om uit de eerste ronde te traden. Of misschien hadden ze voor Dennard gegaan. Meer opties waren er niet. Cooks is niet het type WR die ze nodig hebben en het was te vroeg om een van de andere TE's te draften.

Je merkte ook meteen nadat de Packers Ha Ha hadden gedraft dat de Eagles meteen wilden traden. Ze wilden hem heel graag hebben.

De Browns zijn volop in het nieuws dit weekend:
quote:
Sources tell ESPN that Josh Gordon could face a season-long suspension following a second failed drug test, this time for marijuana.
Zoveel talent en dan nog zo dom zijn. :')
pi_139767038
Hij is wel dom maar de NFL is ook achterlijk conservatief op dit gebied. Huiselijk geweld, DUI, verkrachtingszaken zien ze graag door de vingers.. maar een jointje opsteken en je kunt een heel seizoen uitzitten.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:46:00 #174
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139767666
Ik wou opblijven voor de 1e pick van Seattle, maar ze zijn alweer verder naar achteren gegaan :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139769564
Lol, Ealy was dus de value die de Panthers niet konden laten gaan ondanks het feit dat ze geen DE need hadden.
OL in ronde 3. Volgens verwachting dus.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139772785
Hmm lijkt er toch echt op de gratis pret met game pass nu over is. Ik log in met mijn account waar ik al 2 jaar gratis mee kijken en moet nu 200 euro lappen om alles te willen blijven zien. Jammer.... Dacht ga vandaag ff draft day 3 op de achtergrond streamen op werk maar helaas.

Lees tot nu toe maar 1 iemand ie ook dat probleem heeft. Verder niemand hier?
pi_139773033
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef sincerinhoo het volgende:
Hmm lijkt er toch echt op de gratis pret met game pass nu over is. Ik log in met mijn account waar ik al 2 jaar gratis mee kijken en moet nu 200 euro lappen om alles te willen blijven zien. Jammer.... Dacht ga vandaag ff draft day 3 op de achtergrond streamen op werk maar helaas.

Lees tot nu toe maar 1 iemand ie ook dat probleem heeft. Verder niemand hier?
Het is nog steeds gratis, maar ik moet mijn router omzeilen om het te laten werken. Dus direct een internet kabeltje van muur naar laptop hebben.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:35:22 #178
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139773108
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef sincerinhoo het volgende:

Lees tot nu toe maar 1 iemand ie ook dat probleem heeft. Verder niemand hier?
Nog steeds gratis hier.

O-Line en WR in de 2e ronde. Richardson is niet echt lang (1,83) maar het is ook geen dwerg, wel snel. Die gast van Mizzou hadden ze ook in de 3e ronde kunnen pakken maarja geen 3rd round pick :').

[ Bericht 22% gewijzigd door PirE op 10-05-2014 12:41:55 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139773253
Weird, ik ga het thuis nog wel eens proberen dan. Op netwerk van mijn werk en via Wifi op telefoon kom ik er niet meer in :(

Zie onder mijn account nu ook staan 'no active subscriptions'
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:43:31 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139773338
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:40 schreef sincerinhoo het volgende:
Weird, ik ga het thuis nog wel eens proberen dan. Op netwerk van mijn werk en via Wifi op telefoon kom ik er niet meer in :(
Ik had het tijdens het vorig seizoen een keer, via de livechat hebben ze toen mijn ip vrijgegeven. Maar dat schijnt ook niet altijd te werken, je moet net de juiste vriendelijk medewerker treffen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139773382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik had het tijdens het vorig seizoen een keer, via de livechat hebben ze toen mijn ip vrijgegeven. Maar dat schijnt ook niet altijd te werken, je moet net de juiste vriendelijk medewerker treffen.
Dat wilden ze bij mij niet doen toen ik het ze vroeg.
pi_139773470
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:44 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat wilden ze bij mij niet doen toen ik het ze vroeg.
Gaan we dat nog eens proberen, al liggen ze natuurlijk nog op 1 oor daar allemaal. Zou het wel heel jammer vinden, maar goed misschien zelfs nog wel de moeite waard om te betalen. Al ga ik zeker wachten tot het seizoen begint. Vorig seizoen was het ook opeens nog gratis dus waarom nu niet?
pi_139773613
Hier werkt het nog.
pi_139773643
Ik had het vorig seizoen ook een keer, maar even later deed alles het weer opeens. Dus zolang hij het bij de rest nog wel doet is het in Nederland nog gratis.

Via http://www.nfl.com/draft/2014/live kan je ook de draft live kijken, daarvoor heb je dus geen Gamepass nodig en kan je vandaag gebruiken.

De Packers hebben in de 2e ronde WR Adams gedraft en in de 3e DT Thornton en TE Rodgers die allebei pas verwacht werden in de 5e ronde of later. Maar ik heb vertrouwen in Ted Thompson dus we zullen zien wat het wordt. De top TEs waren ook al weg.
pi_139774136
Gamepass werkt hier nog.

Opvallende pick btw van de Patriots, een QB in de 2nd round!
pi_139774216
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:12 schreef artm het volgende:
Gamepass werkt hier nog.

Opvallende pick btw van de Patriots, een QB in de 2nd round!
Volgens insiders hadden ze Blake Bortles op het oog voor in de eerste ronde, maar die was toen al een tijdje weg. Ze moeten daar ook aan de toekomst denken natuurlijk. ;)
pi_139783935
Works like a charm thuis, vage shizzle...

Go Panthers, Keep pounding
pi_139785273
Safety voor de Panthers, ook volgens het spoorboekje...
Tar-Heels *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139785529
Tot dusver niet tevreden met de Pats..
pi_139787383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef Guard het volgende:
Safety voor de Panthers, ook volgens het spoorboekje...
Tar-Heels *O*
Tot nu toe erg tevreden ja, al had ik liever een wat hoog ingeschatte CB gezien of een echte OT (ipv een Guard) gezien in de eerdere rondes
pi_139788068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef sincerinhoo het volgende:

[..]

Tot nu toe erg tevreden ja, al had ik liever een wat hoog ingeschatte CB gezien of een echte OT (ipv een Guard) gezien in de eerdere rondes
Tevreden is een groot woord. WR was een "moetje" in de first, maar ik ben niet overtuigd dat Benjamin de oplossing is, zeker niet in 2014.
Nealy is wel een talent, maar was niet echt nodig.
Boston moet een beetje low profile houden dan kan het wat worden.
Nog een corner erbij waar ik helemaal niets van weet, maar blijkbaar mag ie wel wat meer tijd in de weight room doorbrengen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:12:45 #192
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139790293
QB time :D
Murray naar Chiefs
McCarron naar de Bengals.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139790423
Dalton mag er vast rekening mee gaan houden dat ie binnen een jaar FA is :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139792491
Nog geen specialists gedraft... Soort van fantasy draft dus, geen kickers voor de laatste ronde :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139796353
Bears picken de eerste specialist, een punter.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139799935
Toch nog een RB pick voor de Panthers, maar ja low 6th round is niet bepaald flink investeren :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139802494
Wat moeten de Jets met Boyd :?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139812283
Michael Sam is 8 picks voor het einde gedraft door de Rams. Gelukkig maar, anders hadden we dat lang moeten horen vrees ik.
pi_139812828
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef BobW het volgende:
anders hadden we dat lang moeten horen vrees ik.
Terecht natuurlijk. Als hij undrafted ging had ik nooit meer NFL gekeken.
pi_139818531
Och Sam is gewoon niet meer dan een situational pass rusher, maar ik vrees dat de media dat niet gezien zouden hebben als de reden dat ie niet gedraft zou zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139819841
Boldewijn naar de Falcons, Tjong-A-Tjoe naar de Chargers.

Beide als UDFA. Ik wens ze heel veel succes *O* w/
pi_139840468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef Guard het volgende:
Dalton mag er vast rekening mee gaan houden dat ie binnen een jaar FA is :P
Why? Because of McCarron? _O- _O-
if you ain't cheating you ain't trying
pi_139841603
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:26 schreef Mokkebank het volgende:
Boldewijn naar de Falcons, Tjong-A-Tjoe naar de Chargers.

Beide als UDFA. Ik wens ze heel veel succes *O* w/
Nice! Zou wel leuk zijn als er eentje een roster zou halen.
pi_139842508
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:48 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Why? Because of McCarron? _O- _O-
Nee maar de Bengals gaan ook geen geld meer in nieuw contract stoppen lijkt me.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139858933
Even wat cherrypicking van de nieuwsberuchten na de draft:

quote:
The Chicago Bears plan to use QB Jordan Lynch at running back during their upcoming rookie minicamp, according to his father, Jim Lynch.
quote:
Cincinnati Bengals RB BenJarvus Green-Ellis' roster spot could be in jeopardy after the team selected RB Jeremy Hill during the draft. The team would save $2.5 million in salary cap space if they release Green-Ellis.
quote:
Tennessee Titans RB Shonn Greene (knee) had surgery on his right knee and is expected to miss the remainder of offseason training activities.
quote:
The Minnesota Vikings are open to starting QB Teddy Bridgewater as a rookie.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:43:26 #206
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_139870849
NFL draft: Reactions heat up after Michael Sam kisses boyfriend on TV
quote:
Miami Dolphins safety Don Jones also expressed his disapproval, tweeting "horrible" and "OMG" after the kiss was aired. He has since deleted those comments.

But the Dolphins responded quickly, ordering Jones to pay an undisclosed fine and barring him from team activities until he finishes "training for his recent comments made on social media."
"We met with Don today about respect, discrimination and judgment," the Dolphins said in a statement Sunday. "These comments are not consistent with the values and standards of our program."
Jones issued a mea culpa for his remarks.
quote:
"I'm sorry but that Michael Sam is no bueno for doing that on national tv," former Super Bowl champion Derrick Ward tweeted.
"Man U got little kids lookin at the draft. I can't believe ESPN even allowed that to happen," Ward added.
Je weet dat werkelijk álles omtrent deze zaak onder een vergrootglas ligt; want voorbeeld case voor de NFL.
En dan nog zo dom zijn om op Twitter te gaan toeteren. Vooral dat "little kids" argument... boooh :')
pi_139873236
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NFL draft: Reactions heat up after Michael Sam kisses boyfriend on TV

[..]

[..]

Je weet dat werkelijk álles omtrent deze zaak onder een vergrootglas ligt; want voorbeeld case voor de NFL.
En dan nog zo dom zijn om op Twitter te gaan toeteren. Vooral dat "little kids" argument... boooh :')
MAAR JEZUS ZEGT....!!!!!

:')
pi_139875330
Ik vond het ook geen gezicht en wat mij betreft had ESPN het ook niet uit hoeven te zenden. Prima als je elkaar een kus geeft, maar om elkaar zo af te bekken werkt gewoon provocerend.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_139876736
Als je wilt dat er niet gefocused wordt op je geaardheid is het natuurlijk "een beetje dom" om er zo mee te koop te lopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139882342
Ik steek hier vaak de loftrompet over de drang naar meer emancipatie in de sport(-wereld), vind Sam ook een uitstekende gozer, maar zo'n kleffe zoen had niet gehoeven. Zoals Guard hierboven eigenlijk zegt.. Sam weet ook dat dit altijd controversieel zal blijven, en al is het een spontane reactie, is het al deze outrage waard? Blijf gewoon zoveel mogelijk van de radar, en geef de Rams geen spijt van de pick.
pi_139885552
http://www.nfl.com/news/s(...)-michael-sam-jerseys

Kan je al een weddenschap plaatsen hoeveel mensen met een Michael Sam-jersey op straat in elkaar geslagen gaan worden? :+
pi_139905413
Een 'kijk' in het leven van een Browns fan
pi_139932074
quote:
A source told ESPN.com on Tuesday that the renegotiation of the drug policy, which has been going on since 2011 and includes testing for HGH, also will significantly increase the threshold for a positive marijuana test and reduce the punishments for violations involving that drug.

The source said the NFL's policy on marijuana is outdated, pointing out that WADA has a higher threshold for a positive test than the NFL currently does, and in need of updating.

The NFLPA has expressed to the league an interest in studying the medical research that has led to the legalization of marijuana in many states for medicinal use, but it believes changes were needed in the meantime regardless.
pi_139932272
Ongelooflijk. In een league waarin waarschijnlijk minstens 50 procent van de spelers scheel ziet van de dope, wordt HGH minder strafbaar gemaakt. Moeilijk om dat te verdedigen lijkt me.
pi_139938137
quote:
Former Buffalo Bills first-round pick LB Aaron Maybin, who was playing in the Canadian Football League most recently, has announced his retirement from professional football.
Was ook een geweldige draft bust
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:45:34 #216
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139938520
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef Guard het volgende:
Als je wilt dat er niet gefocused wordt op je geaardheid is het natuurlijk "een beetje dom" om er zo mee te koop te lopen.
Hij geeft zijn partner een stevige kus. Als dat een andere speler was geweest die gewoon zijn vrouw een kus had gegeven, dan was er niets aan de hand geweest. Als het een andere speler was geweest, die 1 van zijn goedkope scharrels zo'n kus had gegeven, dan was er niets aan de hand geweest. Maar omdat het 2 gozers zijn, dan is dat 'ermee te koop lopen'...!?

Die man is homo, en heeft dus een mannelijke partner, en als die blij zijn en iets te vieren hebben, dan delen ze dat met elkaar en geven ze elkaar een hug en een kus, Niets mis mee. Sommige mensen doen net alsof hij zijn toyboy meteen over de tafel heen lag en hem er van achter in stak ofzo... (!) :')
pi_139940292
Zat #19 van Rotterdam Trojans ook niet op dit forum? Benieuwd naar je mening over Eindhoven Raptors. Mooie game, paar weken geleden :)
pi_139943983
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij geeft zijn partner een stevige kus. Als dat een andere speler was geweest die gewoon zijn vrouw een kus had gegeven, dan was er niets aan de hand geweest. Als het een andere speler was geweest, die 1 van zijn goedkope scharrels zo'n kus had gegeven, dan was er niets aan de hand geweest. Maar omdat het 2 gozers zijn, dan is dat 'ermee te koop lopen'...!?

Die man is homo, en heeft dus een mannelijke partner, en als die blij zijn en iets te vieren hebben, dan delen ze dat met elkaar en geven ze elkaar een hug en een kus, Niets mis mee. Sommige mensen doen net alsof hij zijn toyboy meteen over de tafel heen lag en hem er van achter in stak ofzo... (!) :')
Gaarne mijn opmerking een beetje bezien in het licht van de Amerikaanse maatschappij, het is niet mijn persoonlijke mening.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:50:44 #219
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139944714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zat #19 van Rotterdam Trojans ook niet op dit forum? Benieuwd naar je mening over Eindhoven Raptors. Mooie game, paar weken geleden :)
Ja leuke wedstrijd, lang niet zo spannend als men deed in het verslag maar goed je moet het verkopen aan de omgeving, doen wij ook bij ons.

Het liep aardig bij ons op offense en Special Teams, defense wat minder maar dat is niet gek gezien we onze starting safety, Nose Tackle, 2 LB mistte.

Altijd leuke games tegen elkaar, lekker scherp sfeertje daar hou ik van, sommige mensen reageren daar zo fijn op :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139946813
Haha weet meteen wie je bedoelt. Eindhoven Special Teams waren behoorlijk bagger, vond het verder best een prima pot. Jullie hebben wel een hele aardige kick er zeg. Dat is een luxe in NL!

Goed, weer ontopic ;)

Ben blij met Cardinals' draft. Niet met Patriots, as always
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:15:27 #221
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139947549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha weet meteen wie je bedoelt. Eindhoven Special Teams waren behoorlijk bagger, vond het verder best een prima pot. Jullie hebben wel een hele aardige kick er zeg. Dat is een luxe in NL!

Goed, weer ontopic ;)

Ben blij met Cardinals' draft. Niet met Patriots, as always
Ja kicker doet ook niets anders, volgende stap is hem leren punten :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:42:46 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139956581
Haden krijgt ook een flink contract (wat te verwachten was na de extension van Sherman)

AdamSchefter twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:35:28 Browns CB Joe Haden agreed to 5-year extension with CLEV, as @ProFootballTalk reported. It's a $68M deal, including $45M guaranteed. reageer retweet
AlbertBreer twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:56:05 The figure of $68 million is just the new $$ on the Haden deal, which makes that avg $13.6M. Fold in the old deal, and it's $74.678M over 6. reageer retweet
Ben benieuwd wat Arizona gaat doen met Peterson.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139960273
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef PirE het volgende:
Haden krijgt ook een flink contract (wat te verwachten was na de extension van Sherman)

AdamSchefter twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:35:28 Browns CB Joe Haden agreed to 5-year extension with CLEV, as @ProFootballTalk reported. It's a $68M deal, including $45M guaranteed. reageer retweet
AlbertBreer twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:56:05 The figure of $68 million is just the new $$ on the Haden deal, which makes that avg $13.6M. Fold in the old deal, and it's $74.678M over 6. reageer retweet
Ben benieuwd wat Arizona gaat doen met Peterson.
Cleveland for tha bowl baby! All the way! *O* *O*
pi_139975358
quote:
Michael Sam gets a reality show on Oprah’s network

Rams defensive end Michael Sam is getting a reality show.

The Oprah Winfrey Network announced today that it is working with Sam on a reality TV project that will show his life as the first openly gay player in the NFL.

“We are honored that Michael is trusting us with his private journey in this moment that has not only made history but will shape it forever,” Oprah Winfrey said in a statement. “I am proud of the focus on authentic storytelling in our new documentary series format.”

There’s been no word on how much access the Rams will give the reality TV cameras, but it wouldn’t be surprising if the team has some qualms about it. NFL teams generally prefer for their rookies to put all their energy into football, not outside projects. That’s why A.J. McCarron quickly distanced himself from it when his fiancee, Katherine Webb, was reportedly in talks for a reality show. And that may be why Sam, in a statement, made clear that his focus is on making the team.

“Like every player out there working to make a team right now, my focus is on playing football to the very best of my ability,” said Sam. “I am determined. And if seeing my story helps somebody else accept who they are and to go for their dreams too, that’s great. I am thankful to Oprah for her support and excited to work together.”

Working with Oprah will be nice, but working for Jeff Fisher is what Sam really needs to do in the next three months, if he still wants to be a Ram in four months.
“I only care about football” :') :')
if you ain't cheating you ain't trying
pi_139975437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:25 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

“I only care about football” :') :')
"We thought Michael Sam was opening the door for openly gay players– instead he just slammed it shut.

No NFL team will ever want to deal with a mess like this ever again." _O- _O-
if you ain't cheating you ain't trying
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:56:27 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_139978845
Wat een idioot... :') |:(
pi_139990609
quote:
Aaron Hernandez indicted in 2012 Boston double homicide

BOSTON -- Prosecutors say former New England Patriot Aaron Hernandez, who already faces a murder charge in a man's shooting death last year, has been indicted on new murder charges in an unrelated 2012 double slaying in Boston.

The victims in that killing, Daniel de Abreu and Safiro Furtado, were shot to death as they sat in a car in Boston's South End on July 16, 2012. Police have said they were shot by someone who drove up alongside in an SUV and opened fire.

Suffolk District Attorney Daniel Conley said at a news conference Thursday the victims were "ambushed and executed as they drove home."

Lawyers for Hernandez did not immediately respond to messages seeking comment. Hernandez awaits trial in the separate 2013 shooting death near his home of 27-year-old Odin Lloyd in North Attleborough.
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:22:29 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_139990932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

"We thought Michael Sam was opening the door for openly gay players– instead he just slammed it shut.

No NFL team will ever want to deal with a mess like this ever again." _O- _O-
Ik ben het nu al zat. Het is verdomme een 7th-round pick. Het maakt me voor de rest niks uit wat hij doet, zolang hij zijn honden goed verzorgt en geen mensen vermoord/verkracht.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_139999597
Miles Austin als free agent richting Cleveland!
pi_140000833
WOW: Browns zijn goed bezig, nu ook Earl Bennett erbij!
pi_140051814
Colts missen Mathis in de eerste 4 games.
pi_140155701
Colt Lyerla tekent als UDFA bij Green Bay. Als hij uit de problemen kan blijven dan wint hij makkelijk de starting TE positie. Die zou dit jaar in de eerste 2 rounds gedraft zijn geweest als hij niet zo ontzettend dom was geweest.
pi_140175040
quote:
The Dallas Cowboys have failed to qualify for the postseason each of the past four years. Could help be on the way?

Playoff expansion is set to be discussed at the Spring League Meeting this week, and, if Jerry Jones gets his way, the playoff field will be expanded.

In an interview with NFL Media's Kimberly Jones that aired Monday on "NFL Total Access," Jerry quipped a rule change "would help my Cowboys."
Pijnlijk dat je zoiets zegt.
pi_140300214
Ravens twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 21:10:26 Janay Rice says she deeply regrets the role that she played the night of the incident. reageer retweet
LOL. Ik geloof gewoon mijn ogen niet.

Een andere tweet van de Ravens channel, inmiddels verwijderd:
quote:
Ray Rice: "I won't call myself a failure. Failure is not getting knocked down. It's not getting up."
:') :') :')

quote:
"Sometimes in life, you will get knocked down."
Soms word je gewoon bewusteloos geslagen en een lift in en uit geslepen..

quote:
"I want to apologize...to everyone was affected by this situation that me and my wife were in."
Oh ja joh.. volgens mij is hier maar een persoon die klappen gevoeld heeft.

Intussen loopt Jim Irsay nog rond terwijl hij net zo goed iemand had kunnen doodrijden en ook nog eens drugs bij zich had. En dan willen ze Gordon een jaar schorsen voor.. wiet.

Amerika in een notendop.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:29:18 #235
206322 Seam
Pillz-E
pi_140302287
MURICA FUCK YEAH
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140306156
|:(
pi_140306168
:D _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_140449621
AdamSchefter twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 22:50:23 Cowboys fear LB Sean Lee tore his left ACL. Lee will undergo an MRI today to see if Cowboys fears are reality. reageer retweet
Goede speler, maar je moet wel heel kunnen blijven...
pi_140457526
Bij non contact drills omvergelopen door je 1st round pick..
pi_140459655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:55 schreef BobW het volgende:
AdamSchefter twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 22:50:23 Cowboys fear LB Sean Lee tore his left ACL. Lee will undergo an MRI today to see if Cowboys fears are reality. reageer retweet
Goede speler, maar je moet wel heel kunnen blijven...
Kapot. Ligt er heel het seizoen uit.
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:29:21 #241
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_140501332
Ik dacht alle aandacht voor Manziel inmiddels wel over was nu hij gedraft is. Maar volgens mij begint het nu pas echt. Hij was in Vegas afgelopen weekend en iedereen heeft daar een mening over. En dat zal de komende maanden ook wel zo blijven. Laat het seizoen maar snel weer beginnen :Y)
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_140567162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik dacht alle aandacht voor Manziel inmiddels wel over was nu hij gedraft is. Maar volgens mij begint het nu pas echt. Hij was in Vegas afgelopen weekend en iedereen heeft daar een mening over. En dat zal de komende maanden ook wel zo blijven. Laat het seizoen maar snel weer beginnen :Y)
Ik vind het toch wel een beetje irritant. Als die ook maar traint met de eerste WR of iets dergelijks moet daar gelijk een bericht over worden gepost.
pi_140570483
KeithBritton86 twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 00:09:27 So Gordon gets another speeding ticket & passenger cited for marijuana possession according to @WKYCSports - unreal reageer retweet
Domoor..
  zondag 1 juni 2014 @ 20:23:24 #245
405682 maerk
Highbury
pi_140606876
Mij was het even ontgaan maar dit is het nieuwe uniform van de Bucs:

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 2 juni 2014 @ 03:04:15 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_140620674
Haha dat NFL artikel over games of thrones :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140706445
Pffff, begint het al weer bijna.
pi_140723976
AdamSchefter twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:55:47 Colin Kaepernick and 49ers reached agreement on 6-year extension worth over $100 million tying him to team through 2020, per sources. reageer retweet
Overpaid?
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:01:31 #249
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_140724254
6y-126m-60m guaranteed.

:')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_140725643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef BobW het volgende:
AdamSchefter twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:55:47 Colin Kaepernick and 49ers reached agreement on 6-year extension worth over $100 million tying him to team through 2020, per sources. reageer retweet
Overpaid?
Zwaar overpaid.
pi_140725995
6 jaar |:(
pi_140862161
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 03:04 schreef Seam het volgende:
Haha dat NFL artikel over games of thrones :')
Doe eens een link. Ben ik wel benieuwd naar.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:03:05 #253
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_140863748
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Doe eens een link. Ben ik wel benieuwd naar.
Bij gebrek aan actie staan er op nfl.com allemaal van zulke artikelen. Dat voetbalartikel is ook om te janken.

http://www.nfl.com/photoe(...)-nfls-world-cup-team
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_140997838
Atlanta Falcons in Hard Knocks dit jaar.
pi_140999904
Niet echt een spannende keuze, desondanks blijft het een geniale show.
pi_141252729
Redskins trademark gecancelled, stapje dichterbij bij verdwijnen van die 'offensieve name'
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_141277218
Richard Sherman and Phil Bates get into fight at minicamp

"I think that's just shows how hungry these players are still after winning the Super Bowl." In welke omstandigheden dan ook lijkt het me niet normaal dat je met je medespeler op de vuist gaat bij de training.. maar goed, NFL! *O* :')
pi_141280624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 05:21 schreef emokid het volgende:
Richard Sherman and Phil Bates get into fight at minicamp

"I think that's just shows how hungry these players are still after winning the Super Bowl." In welke omstandigheden dan ook lijkt het me niet normaal dat je met je medespeler op de vuist gaat bij de training.. maar goed, NFL! *O* :')
Pff gebeurt bij iedere contactsport wel eens hoor. Zeker bij een agressieve sport als deze vind ik dat niet zo bijzonder.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 19:41:10 #259
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_141341178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 05:21 schreef emokid het volgende:
Richard Sherman and Phil Bates get into fight at minicamp

"I think that's just shows how hungry these players are still after winning the Super Bowl." In welke omstandigheden dan ook lijkt het me niet normaal dat je met je medespeler op de vuist gaat bij de training.. maar goed, NFL! *O* :')
Die one-handed INT van Maxwell was wel nice _O_.

En dat vechten gebeurd wel vaker, bij Redskins was er ook een klein opstootje tijdens de training en bij Hard Knocks zie je ook elk jaar wel een keer.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:39:59 #260
405682 maerk
Highbury
pi_141344477
Bling bling...

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_141385520
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:10:52 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_141481345
NFL gamepass niet meer gratis?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_141483551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef kidkash19 het volgende:
NFL gamepass niet meer gratis?
Hmm, daar lijkt het wel op ja. -O-
pi_141506915
Dat niet alleen.. de prijzen zijn met 45% gezakt, dus je zou haast denken dat wij ook blackouts gaan krijgen!?!
pi_141507630
Is de ¤195 per jaar die ik zie met de korting inbegrepen? De andere drie grote sporten in de VS bieden hun service aan voor pak 'm beet ¤100-120 per jaar, voor 100+ wedstrijden in het jaar van je favoriete team. Waarom is NFL met zo'n kort seizoen en weinig speeldagen dan twee keer zo duur?
pi_141507902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef emokid het volgende:
Is de ¤195 per jaar die ik zie met de korting inbegrepen? De andere drie grote sporten in de VS bieden hun service aan voor pak 'm beet ¤100-120 per jaar, voor 100+ wedstrijden in het jaar van je favoriete team. Waarom is NFL met zo'n kort seizoen en weinig speeldagen dan twee keer zo duur?
Ik zie ¤144,99 staan en dat is inclusief playoffs. Zonder de playoffs is het ¤94,99 dus dat is nog niet zo duur. En NFL is natuurlijk een stuk leuker dan die andere drie grote sporten.
pi_141508073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef BobW het volgende:

[..]

Ik zie ¤144,99 staan en dat is inclusief playoffs. Zonder de playoffs is het ¤94,99 dus dat is nog niet zo duur. En NFL is natuurlijk een stuk leuker dan die andere drie grote sporten.
Hm vaag, ik heb zie drie prijzen staan, ¤195, ¤145 en ¤125. Ik zie dat RedZone ook inbegrepen is bij het middelste pakket, dat is zo goed als het enige wat ik gekeken heb de afgelopen jaren. Voor ¤95 valt het te overwegen. Zoals rgras zegt krijgen we misschien wel blackouts dit jaar door FOX Sports.
pi_141508357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef emokid het volgende:

[..]

Hm vaag, ik heb zie drie prijzen staan, ¤195, ¤145 en ¤125. Ik zie dat RedZone ook inbegrepen is bij het middelste pakket, dat is zo goed als het enige wat ik gekeken heb de afgelopen jaren. Voor ¤95 valt het te overwegen. Zoals rgras zegt krijgen we misschien wel blackouts dit jaar door FOX Sports.
Zijt gij een Polleke?
pi_141508375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef emokid het volgende:

[..]

Hm vaag, ik heb zie drie prijzen staan, ¤195, ¤145 en ¤125. Ik zie dat RedZone ook inbegrepen is bij het middelste pakket, dat is zo goed als het enige wat ik gekeken heb de afgelopen jaren. Voor ¤95 valt het te overwegen. Zoals rgras zegt krijgen we misschien wel blackouts dit jaar door FOX Sports.
Dit staat er bij mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blackouts zou wel vervelend zijn inderdaad. Zou dit ergens te vinden kunnen zijn of dit waar is? Of merken we dat zeker pas als het seizoen begint?
pi_141508402
Ik heb net contact gehad met de helpdesk en zij geven aan dat er geen blackouts in Nederland zijn.

Is er verder nog interesse in het Referral Program?
pi_141508581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef rgras het volgende:

[..]

Zijt gij een Polleke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor! Ik denk dat het universiteitsnetwerk via een proxy aangeboden wordt in mijn kamer, en ik dus blijkbaar niet uit Nederland schijn te komen. Heb dit echter opgelost eerder dus voorzie geen probleem, denk ik.
pi_141568337
NBA League Pass is juist veel prijziger geworden de afgelopen jaren, denk dat de verschillen dus nogal meevallen. Sterker nog: Volgens mij heb ik voor NBA pass 180 euro ofzo betaalt. Verder denk ik dat ik gewoon illegaal ga streamen en de dag erna de interessante games nog eens download.
pi_141603570
Ik ging al uit van 210 of 220 euro (iets in die richting is hier een keer genoemd). Ten opzichte van dat valt die 150 nog wel mee.

Die gamepass komt er bij mij dan ook zeker wel.
pi_141646483
quote:
Best Madden 15 Quarterbacks

Cam Newton
Russell Wilson
Aaron Rodgers
Andrew Luck
Peyton Manning
Tom Brady
Robert Griffin III
Johnny Manziel
Manziel hype.. :')
pi_141647770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef rgras het volgende:

[..]

Manziel hype.. :')
Van wat ik heb gezien (voor de PS4) gaat het weer een halve roster/graphics update worden.. Dus die komt hier wel weer in de playstation. :') Jammer dat 2K ermee gekapt is.
pi_141650179
Hmm jammer dat het niet meer gratis is, maar 200e voor alles vind ik prima. Kijk idd alleen red zone en Chargers wedstrijden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_141650205
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:51 schreef ssebass het volgende:
Hmm jammer dat het niet meer gratis is, maar 200e voor alles vind ik prima. Kijk idd alleen red zone en Chargers wedstrijden.
¤145,- :)
pi_141800615
jammer dat het niet meer gratis is inderdaad, ga het waarschijnlijk wel pakken maar het is best veel voor een half jaartje
pi_142022996
Dat Fox Sport International is ook iets van ¤ 12 per maand. Dan kun je niet kiezen welke wedstrijd je wilt kijken. Ik wil toch wel iedere week de Jets zien en Fox heeft de pest aan Gang Green, dus is de keuze niet zo moeilijk. Al hoop ik wel dat je met Paypal kan betalen!
It is not a bug, it is a feature!
pi_142116742
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef johanicd het volgende:
Dat Fox Sport International is ook iets van ¤ 12 per maand. Dan kun je niet kiezen welke wedstrijd je wilt kijken. Ik wil toch wel iedere week de Jets zien en Fox heeft de pest aan Gang Green, dus is de keuze niet zo moeilijk. Al hoop ik wel dat je met Paypal kan betalen!
https://www.3vcard.nl/online_de_3v_card_kopen.html is anders nog een optie
Kost je dan wel iets meer.
pi_142387709
Die pass, kan je die niet samen doen? Kon met de ipad & op internet altijd tegelijk kijken. Ik vind ¤150 toch wel wat gortig voor 5 maanden.
O+ BlaBlub O+
pi_142387768
Vroeg ik me ook af. Zou een stuk schelen als je het kan delen met wat mensen..
pi_142388216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 03:50 schreef neggix het volgende:
Die pass, kan je die niet samen doen? Kon met de ipad & op internet altijd tegelijk kijken. Ik vind ¤150 toch wel wat gortig voor 5 maanden.
Nope, althans niet tegelijkertijd. je kan maar op 1 device tegelijkertijd kijken, wel eens geprobeerd om om op laptop redzone te kijken en op tablet een specifieke wedstrijd, maar dat ging dus niet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142522314
MikePereira twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 05:40:45 Interesting day at NFL officiating clinic. Biggest point of emphasis for 2014..Illegal contact and defensive holding. More offense! reageer retweet
  zondag 20 juli 2014 @ 21:57:45 #285
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_142530646
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef rgras het volgende:
MikePereira twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 05:40:45 Interesting day at NFL officiating clinic. Biggest point of emphasis for 2014..Illegal contact and defensive holding. More offense! reageer retweet
400 yds passing per game gemiddeld. Whoehoe!

:')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_142543671
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

400 yds passing per game gemiddeld. Whoehoe!

:')
Ik zet dat soort wedstrijden aaf. Ik vind het niks en zal het ook nooit leuk gaan vinden. Verdedigen is een deel van het spel, dat valt weg als iedereen maar 400 yards gooit. Maarja QBs worden tegenwoordig ook afgerekend op fantasy points :'). Fantasy Football :r :r
Get it and Bet it
pi_142548204
na een tijd lurken in dit topique, maar eens een post :@

Ik ben van plan om in september/oktober af te reizen naar Florida en wil daar ook een wedstrijd bezoeken van de Dolphins, maar die prijzen voor een ticket!! -O- Als je aan het veld (zoals vak 119/120 destijds bij de Admirals *O*) wil zitten ben je op z'n minst $280,- (¤206,-) armer ;( .
Kijk ik nou verkeerd, of is het echt zó duur daar??
  maandag 21 juli 2014 @ 15:45:44 #288
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142617280
quote:
Misschien niet de beste plek, maar er is er maar 1 die terecht boos kan zijn op de Madden 15 ratings...

NFL.com:
quote:
EA Sports released its top five quarterback ratings for Madden NFL 15 and the list is pretty much what you would expect. Peyton Manning is at the very top with a rating of 98 followed by Aaron Rodgers (98), Drew Brees (96), Russell Wilson (93) and Tom Brady (93). So yeah, it was pretty much what you would expect for a list of the top five ... wait a damn minute. Was that really Russell Wilson not only in the top five, but ahead of Tom Brady? The future Hall of Famer? The best quarterback of his generation?
pi_142623800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef Downtime het volgende:

[..]

Misschien niet de beste plek, maar er is er maar 1 die terecht boos kan zijn op de Madden 15 ratings...

NFL.com:

[..]

  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 juli 2014 @ 13:22:05 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142634241
quote:
Pat Bowlen resigns control of Denver Broncos, acknowledges he is dealing with Alzheimer's disease
http://www.denverpost.com(...)g-alzheimers-disease
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_142727260
quote:
0s.gif

Is er verder nog interesse in het Referral Program?
Wat is nu precies het voordeel van het referral programma?
pi_142727687
Dat is op dit moment nog onduidelijk, het nieuwe referral programma zou midden juli online zijn. Vaak is dit een bepaald bedrag of percentage korting.
pi_142728442
Wacht ik nog ff met een abo scoren. Mocht er meer duidelijk zijn dan hoor ik t graag. Thnx alvast.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:06:04 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_142728520
MoveTheSticks twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 00:56:54 WOW...Michael Robinson said Marshawn Lynch is holding out. reageer retweet
Vrij kansloos of hij moet een trade forceren. Kans is vrij groot dat de Seahawks hem na 2014 cutten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_142729448
Het zou mij niets verbazen als ze hem dan laten gaan.
pi_142904229
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:01 schreef MikelenniuM het volgende:
na een tijd lurken in dit topique, maar eens een post :@

Ik ben van plan om in september/oktober af te reizen naar Florida en wil daar ook een wedstrijd bezoeken van de Dolphins, maar die prijzen voor een ticket!! -O- Als je aan het veld (zoals vak 119/120 destijds bij de Admirals *O*) wil zitten ben je op z'n minst $280,- (¤206,-) armer ;( .
Kijk ik nou verkeerd, of is het echt zó duur daar??
Dan kan je het beste wachten tot een aantal dagen (zelfs uren) voor de wedstrijd en dan op stubhub.com kijken. Heb daar altijd lastminute voor mooie prijzen kaarten gescoord.
pi_142912681
Thnx voor de tip! Zal tegen die tijd eens gaan kijken wat er beschikbaar is :)
pi_142913385
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef MikelenniuM het volgende:
Thnx voor de tip! Zal tegen die tijd eens gaan kijken wat er beschikbaar is :)
Goeie tip van artm, en ik geloof dat het ook nooit echt vol zit bij de dolphins, dus op stubhub kun je echt wel wat vinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142913389
Deze is wel echt vol :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')