abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 maart 2014 @ 07:14:37 #126
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137645890
Nu 75% van de achievements binnen. Eens maar eens tijd maken voor de rest w/
pi_137646069
Drie keer gespeeld, iedereen gaat dood.. ;(
Waarschijnlijk ga ik te snel.
  donderdag 13 maart 2014 @ 02:58:08 #128
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_137682941
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:44 schreef DJKoster het volgende:
Drie keer gespeeld, iedereen gaat dood.. ;(
Waarschijnlijk ga ik te snel.
Waarschijnlijk wel.
Alhoewel, mijn eerste savefile is nu 600 personen groot.
Wilde ik een tweede beginnen met zelfde omstandigheden gaan ze meteen dood...
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:10:07 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137687565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:44 schreef DJKoster het volgende:
Drie keer gespeeld, iedereen gaat dood.. ;(
Waarschijnlijk ga ik te snel.
Herkenbaar :').

Gewoon 4 huisjes bouwen in het begin, voedsel en brandhoutvoorziening opbouwen, stenen en ijzer in de buurt verzamelen en zodra je ziet dat je voedsel en brandhout invoer groter is dan je verbruik kan je weer rustig bijbouwen. Vergeet niet om wel snel een smit te bouwen. Dan zou het wel goed moeten komen in den beginne.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:51:07 #130
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137692220
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Herkenbaar :').

Gewoon 4 huisjes bouwen in het begin, voedsel en brandhoutvoorziening opbouwen, stenen en ijzer in de buurt verzamelen en zodra je ziet dat je voedsel en brandhout invoer groter is dan je verbruik kan je weer rustig bijbouwen. Vergeet niet om wel snel een smit te bouwen.
Ik heb nu al een tijdje 4 smids, en heb een groeiende bevolking van nu 600 (nog steeds met de FOK!seed trouwens :+ ). Gaat prima zo.
  Lieve Belg vrijdag 14 maart 2014 @ 11:17:16 #131
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137725765
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:28 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:51 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137725961
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:17 schreef Jump het volgende:
http://imgur.com/gallery/bg6F9/

4000+ population :D
Ik raak het overzicht al kwijt bij 300 inwoners :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_138057362
Als je bijv. seeds hebt, zoals Wheat en Peach, heeft het dan nog zin om andere seeds te kopen?
Denk het naast niet, maar voor de zekerheid toch even navragen :7
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:23:25 #135
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_138058012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef STING het volgende:
Als je bijv. seeds hebt, zoals Wheat en Peach, heeft het dan nog zin om andere seeds te kopen?
Denk het naast niet, maar voor de zekerheid toch even navragen :7
Meer verschillende soorten groente en fruit is beter voor de gezondheid. En verder heb ik gehoord dat het slecht voor de grond is als je het te lang bewerkt met dezelfde soort. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_138065906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Meer verschillende soorten groente en fruit is beter voor de gezondheid. En verder heb ik gehoord dat het slecht voor de grond is als je het te lang bewerkt met dezelfde soort. :P
Ah, nice :) Dan heb je dus ook nog steeds een reden om bijv. Fishermen, Hunters & Gatherers in te blijven zetten. Want qua food units heb ik op het moment genoeg aan m'n crop fields.
  zondag 23 maart 2014 @ 09:28:55 #137
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138066091
Daarnaast, als er een plaag uitbreekt en je hebt niet allemaal dezelfde soorten verspreid die ziekte ook minder.
  Lieve Belg woensdag 30 april 2014 @ 23:31:15 #138
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_139437016
Ik heb het zelf al even niet meer gespeeld nu, dringend nog eens doen. Nu zeker omdat er binnenkort een patch verschijnt. Via Steam kan je de beta al testen. Dit zijn de wijzigingen:

* Citizens are now more effective at fighting fires and putting them out.
* When fires break out, citizens fighting the fire now run at high speed.
* Citizens working in an area where a fire breaks out will now be interrupted to help fight the fire.
* Fixed a bug that caused non-laborers to not fight fires.
* Citizens fighting fires will only be interrupted by sickness, freezing, or starving.
* Citizens will now only search for water in an area around the fire. Far inland areas need wells for fires to be fought.
* Increased the number of citizens that can fight a single fire to 50.
* Increased the area of effect for citizens fighting a fire.
* If enough water is brought to a building on fire, the chance of the fire spreading is lowered.
* Fixed a bug that caused buildings on fire not to be high priority.
* Fixed a major slowdown in large towns when fires break out.
* If citizens are already walking to get food at a distance location and become starved, they’ll now interrupt the walk and get food at the closest market or storage barn.
* If citizens are working far from home and become hungry, they’ll eat food from their home as if they brought food with them. This will not interrupt the current task. If no food is available at home they will interrupt the walk and get food at the closest market or storage barn.
* Because citizens can eat from home when far away, they can better deal with freezing, and visit a warm place when needed.
* Fixed a bug that caused citizens not to warm up when eating at home in some cases.
* Citizens now won’t be assigned far away tasks without a specific profession (pickups, gathering, clearing, etc) unless the tasks have been around for a long time, or haven’t been assigned to someone local. This keeps citizens far away from walking across the map in most cases.
* Citizens now limit the distance they’ll walk in the winter when it is very cold.
* Tombstones now decay in 4-6 years instead of 13-17.
* Existing tombstones have had their decay time reduced by half.
* The trading post volume was been increased to 60000. This allows larger auto purchases to occur without overflowing storage. Existing trading posts need to be removed and replaced for this change to take effect.

Here’s the rest of the changes already posted:

* Mouse buttons now obey system setting for flipped left/right buttons.
* Input options now allow binding of mouse actions.
* Input settings can now be bound to any of eight mouse buttons.
* Fixed a bug that cause meat and other resources to show up in the corner of the map.
* Fixed being able to pop a building back into existence after being damaged by using the cancel removal tool or reclaim button.
* Fixed grave count on cemeteries when it is marked for removal then reclaimed.
* Fixed crash at trading post when trading, dismissing trader, and then selecting a custom order.
* Fixed a bug that allowed auto purchase to over fill the trading post.
* Fixed a bug that caused cycling through laborers to show children and students.
* Foresters no longer cut down orchards.
* Fixed water showing inside merchant boat.
* Builders will no longer walk the long way around to the other side of a bridge or tunnel when constructing it if it’s more than twice the distance to the closer side.
* Fixed building pause icon staying up when a building completes construction after pausing construction.
* Fixed a bug that caused starving or freezing people to get stuck in a loop doing the same job over and over if no food or warmth was available to resolve the starving or freezing issue.
* Fixed a bug that caused pending roads to not be cancelable if they were under a tree, rock, ore, etc.
* Fixed a bug that caused roads to be unremovable.
* Fixed a bug that caused areas to be unusable after roads were removed in certain cases.
* Dirt roads can no longer be quick removed by zoning over them with stone roads and then removing them. They now revert back to dirt roads and work has to be performed to remove them.
* Placing stone roads over pending dirt roads no longer cause unusable areas.
* Disasters are now disabled in tutorials.
* Fixed several spelling and grammatical errors.
* Fixed crash in audio streamer due to missing thread synchronization.
* Fixed a crash that occurred if a video card doesn’t support sampling from a depth texture.
* Fixed a bug that caused very wide screen displays to calculate an incorrect FOV.
* Windowed mode now allows resizing of the window.
* Window position is now remembered and restored on game shutdown/startup.
* Graphics initialization now has better error handling and exception recovery.
* Added a game launcher that allows changing video settings if the game doesn’t display properly on startup.
* The game launcher only shows if an error occurred, on first time startup, ctrl is held on startup, or /launcher is on the command line.
* Added selection of refresh rate to graphics settings
* Added selection of graphics adapter to graphics settings.
* Save games now check for truncation and crc validation to make sure save games haven’t been corrupted.
* The scene shown on the background of the main menu now has better error checking in case the file has become corrupt. If the file is corrupt it will show the original scene that the game shows on first time startup.
* Files are now created in a temp directory and are moved after writes complete. This stops partial files from being created if a thread crashes while a background thread is performing file I/O.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_139442373
http://www.shiningrocksoftware.com/

Ah, nice, ik dacht dat de developer Banished al had opgegeven.
Z'n communicatie skills laten wat te wensen over, na een tijdje complete radiostilte.
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:22:34 #140
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_139442769
Ik heb gisteren Banished op m'n Mac geïnstalleerd met de launcher van Paul the Tall. Werkt supergoed!
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:30:54 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139443763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 07:36 schreef STING het volgende:
http://www.shiningrocksoftware.com/

Ah, nice, ik dacht dat de developer Banished al had opgegeven.
Z'n communicatie skills laten wat te wensen over, na een tijdje complete radiostilte.
Valt toch wel mee? Lees je zijn blog wel? Of verwacht je elke dag een update?
Ik vind het knap van hem, dat hij echt alles alleen doet met zo'n community dat zoveel eisen stelt. Bugs, blogging, forums, crashes en tegelijkertijd werken aan een modding utility. Ik doe het hem niet na.
I love my mispoken words.
pi_139451454
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:30 schreef Sejt het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Lees je zijn blog wel? Of verwacht je elke dag een update?
Ik vind het knap van hem, dat hij echt alles alleen doet met zo'n community dat zoveel eisen stelt. Bugs, blogging, forums, crashes en tegelijkertijd werken aan een modding utility. Ik doe het hem niet na.
Hij is na de release een hele tijd (iets meer dan een maand) stil geweest.
Op het forum waren hier ook veel klachten over.
Ben dus ook blij om te zien dat hij ons weer op de hoogte houdt via zijn blog :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:49:31 #143
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139452405
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:19 schreef STING het volgende:

[..]

Hij is na de release een hele tijd (iets meer dan een maand) stil geweest.
Op het forum waren hier ook veel klachten over.
Ben dus ook blij om te zien dat hij ons weer op de hoogte houdt via zijn blog :)
Maart was hij inderdaad vrij onzichtbaar.
Door het gemis van updates ben ik de interesse ook een beetje kwijt geraakt. Maar zodra de modding community op gang komt, wordt het wel interessant, schat ik!
I love my mispoken words.
pi_139452744
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:49 schreef Sejt het volgende:

[..]

Maart was hij inderdaad vrij onzichtbaar.
Door het gemis van updates ben ik de interesse ook een beetje kwijt geraakt. Maar zodra de modding community op gang komt, wordt het wel interessant, schat ik!
Same here, ik heb het ook al een tijdje niet meer aangeraakt. Ik hoop dat het qua functionaliteiten dan ook verder uitgebreid gaat worden, met bijv. nieuwe mogelijkheden en tech tiers.
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:02:46 #145
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140957043
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen op het moment?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:21:56 #146
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_140957683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen op het moment?
Nu de patch ook voor de GOG-versie beschikbaar is, ben ik van plan het weer volop te gaan spelen :Y
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:03:58 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140959233
Ja hoe zit het met de mod-community? Kan ik al een kasteel bouwen met seksslaven of is dat weer te veel gevraagd? :(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:08:29 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_140959353
Dus nog even wachten met Banished tot de vouwtjes eruit zijn gestreken?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_140960846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:08 schreef Verbal het volgende:
Dus nog even wachten met Banished tot de vouwtjes eruit zijn gestreken?

V.
Zou ik wel aanraden ja.
Niet alleen tot de vouwtje eruit zijn gestreken, maar ook tot er (hopelijk) wat meer content in zit, hetzij in de core game, hetzij via mods. Dit omdat ik iig persoonlijk vind dat er wat weinig diepgang in zit, ik was er snel op uitgekeken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:00:09 #150
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_140960976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:55 schreef STING het volgende:

[..]

Zou ik wel aanraden ja.
Niet alleen tot de vouwtje eruit zijn gestreken, maar ook tot er (hopelijk) wat meer content in zit, hetzij in de core game, hetzij via mods. Dit omdat ik iig persoonlijk vind dat er wat weinig diepgang in zit, ik was er snel op uitgekeken.
De diepgang ontstaat wanneer je een écht groot dorp wil bouwen vind ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')