abonnementen ibood.com bol.com
pi_150258977
Kingpin ziet eruit zoals ik 'm ken uit de tekenfilms ^O^ . Beter dan Michael Clarke Duncan dus

93hz9-daredevil-kingpin-2-600.jpg
ncz6o-daredevil-kingpin-600.jpg
dt0l7-daredevil-s01-fotoset-3-600.jpg
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
pi_150503143
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_150503187
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef planethugo het volgende:
Kingpin ziet eruit zoals ik 'm ken uit de tekenfilms ^O^ . Beter dan Michael Clarke Duncan dus

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die uit de tekenfilms was wel wat groter en breder :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:45:04 #54
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_150503546
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

die uit de tekenfilms was wel wat groter en breder :P
en daarmee onrealistischer.
Ik kan me een aflevering herinneren uit de '94/95/96 cartoon dat die Kingpin verklaarde uit 95% spieren te bestaan, dan zie je dus niet uit als zo'n houten bierton met wit colbert :')
Wat dat betreft hebben ze imho een goede keuze gemaakt voor het MCU....

Maar goed, het gaat om strip verfilmingen, waarom heb ik het over realisme :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:58:55 #55
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_150506471
quote:
net pas kunnen kijken, maar :o frikkin' bad-ass _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.
pi_150510705
quote:
Ziet er echt cool uit! Sowieso verdient DD beter dan die Ben Affleck-film

Kan niet wachten op de release
pi_150511124
Ziet er super vet uit! _O_
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:55:21 #58
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_150851674
Nieuwe motion-poster :)

En wat staat daar in de achtergrond :D leuke teaser :P

34dsqdx.jpg
  woensdag 1 april 2015 @ 21:05:22 #59
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_151276203
Meer nieuws omtrend de Luke Cage-run :)

quote:
Marvel Announce Showrunner And 2016 Premiere For LUKE CAGE

Marvel has today announced who will serve as showrunner on Luke Cage, the highly anticipated series which it has now been confirmed will premiere in 2016 (as expected). He's someone with a lot of very interesting film and TV credits, so hit the jump to find out who it is we're talking about...

Netflix & Marvel Television announced today that Cheo Hodari Coker will serve as executive producer and showrunner of the anticipated series, Marvel’s Luke Cage. Coker is writing the first two episodes of the series that will premiere in 2016, everywhere that Netflix is available.

Most recently, Coker served as a co-executive producer on the second season of Ray Donovan, and prior to that was a supervising producer on the critically-acclaimed, fourth season of the drama SouthLAnd. Coker was a part of the SouthLAnd team that earned the show a 2012 Peabody Award. Coker also garnered a 2013 NAACP Image Award for Outstanding Writing for a Dramatic Series for his work on that show. Coker’s feature film credits include Fox Searchlight’s rap biopic Notorious. He authored the book Unbelievable: The Life, Death, and Afterlife of The Notorious B.I.G as well. Coker started his writing career in journalism and was a staff writer at the Los Angeles Times and contributed to VIBE, Rolling Stone, Essence, among other publications. He is a graduate of Stanford University.

It was previously announced that Mike Colter (The Good Wife, American Horror Story: Coven) will play the charismatic lead character, Luke Cage, in the series.

Marvel’s Luke Cage is produced by Marvel Television in association with ABC Studios for Netflix.

This is an interesting choice, and based on his accolades, Coker is the perfect choice to bring a character like Luke Cage (and the world he inhabits) to life in a convincing manner. Of course, he'll be showing up in A.K.A. Jessica Jones later this year before his solo series launches.
bron: http://www.comicbookmovie(...)views/news/?a=117969
  zondag 5 april 2015 @ 08:29:11 #60
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_151379740

Ewmagewd :9~ minded als een week tot de Netflix release *O*
pi_151386124
Ik heb er zin an!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:37:14 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in BelgiŽ
pi_151564764
Trap deze omhoog :7 net eerste aflevering gezien, dit is toch wel iets heel andere dan alle andere Marvel films en series _O_ ik vind het een heerlijk duister sfeertje hebben _O_

De vrouw heeft meegekeken, en ze bleef toch maar aandachtig kijken terwijl het van te voren was "ben je weer daar met iets van die Marvel dingus" :D zegt voor mij genoeg :P
pi_151576008
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Trap deze omhoog :7 net eerste aflevering gezien, dit is toch wel iets heel andere dan alle andere Marvel films en series _O_ ik vind het een heerlijk duister sfeertje hebben _O_

De vrouw heeft meegekeken, en ze bleef toch maar aandachtig kijken terwijl het van te voren was "ben je weer daar met iets van die Marvel dingus" :D zegt voor mij genoeg :P
mijn vriendin vindt het ook geweldig ja, jammergenoeg want nu kan ik niet in 1 ruk doorkijken aangezien ze niet zo een nachtbraker als ik ben :P

idd iets heel anders dan we van marvel tot nu toe gewend zijn. Heel erg goed (ben 2,5 eps ver)
Zoek je volgende serie op Netflix, maar dan logisch, op genre en op imdb cijfer:
Welkeserie.nl
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:59:38 #64
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151579925
Ik heb er nu twee gezien en ik vind het echt super! Sowieso ook de hele sfeer. Het kleurgebruik hebben ze ook super mooi gemaakt waardoor ik echt het gevoel krijg dat ik ook echt een comic zit te lezen.

25i3evd.jpg
1ifwiu.jpg

_O_
吴 曼 迪
pi_151579971
Heeft ook een eigen topic inmiddels: TV / [Marvel] Daredevil, de Netflix Original Series
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151579977
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb er nu twee gezien en ik vind het echt super! Sowieso ook de hele sfeer. Het kleurgebruik hebben ze ook super mooi gemaakt waardoor ik echt het gevoel krijg dat ik ook echt een comic zit te lezen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_
wat een scene _O_
Welkeserie.nl
pi_151651127
Eerste foto van purple man :)

DT-setApril2.jpg
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:32:13 #68
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151800479
En wanneer komt A.K.A. Jessica Jones uit? :9

Daredevil was namelijk te gek _O_
吴 曼 迪
pi_151800550
Netflix zegt "2015/2016". Oorspronkelijk ging iedereen er vanuit dat de serie nog dit jaar zou verschijnen, maar aangezien Netflix het zelf zo ambigu aangeeft moeten we er maar vanuit gaan dat ze het zelf ook nog niet weten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151800690
Is Jones de volgende ja.. Hopelijk komt Iron Fist ook snel dat lijkt me wel tof.
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:18:04 #71
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151801190
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jones de volgende ja.. Hopelijk komt Iron Fist ook snel dat lijkt me wel tof.
Volgens wikipedia (met bronvermelding :P ) is dit de volgorde:

quote:
A.K.A. Jessica Jones is the second of the ordered Netflix series, after Marvel's Daredevil, and will be followed by Marvel's Luke Cage, and Marvel's Iron Fist, before leading into the miniseries, Marvel's The Defenders.
Luke Cage is ook al te zien in Jessica Jones maar verder is er volgens mij nog niets bekend over de volgende series.
吴 曼 迪
pi_151801211
Gaan ze ook met die series voor de volle 16 episodes of zullen het meer mini series zijn van 5 afleveringen ofzo.
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:27:44 #73
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151801329
Volgens mij was officieel de bedoeling dat er 60 afleveringen in totaal zouden komen en dan bedoelen ze volgens mij dus de 4 individuele series en dan The Defenders.
Maar Daredevil had er dus 13, 4*13= 52 en dan zouden er nog maar 8 over voor de gezamenlijke serie.
吴 曼 迪
pi_151801469
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze ook met die series voor de volle 16 episodes of zullen het meer mini series zijn van 5 afleveringen ofzo.
Waarom vind jij 16 een 'vol' aantal? De gebruikelijke lengtes van series zijn tegenwoordig 10, 12, 13 of 22, met soms een serie die voor 16 gaat. :P

Netflix-series hebben inmiddels de gewoonte opgebouwd voor 13 afleveringen te gaan, dus ik denk dat op The Defenders na, dat is aangekondigd als miniserie, alles gewoon de 13 aanhoudt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 30 april 2015 @ 13:42:30 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_152150899
Ryan Philippe zou gesprekken voeren met Marvel over een Netflix-serie.

Ik moet 'm totaal niet, dus ik mag hopen dat het niet over Iron Fist gaat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')