abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:08:11 #176
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137374557
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zet ik 'm toch maar weer neer ... Wat heeft dit met mijn post te maken?
die 1e was een foutje dat ik heb opgelost, maar dit is een reactie op je bericht..
(ik snap niet helemaal wat er is, en het kan aan mij liggen, maar dat is toch ook jou bericht waar ik op reageerde?)
Waarom..?? Daarom..!!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:09:14 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137374595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef Lousje_88 het volgende:

die 1e was een foutje dat ik heb opgelost, maar dit is een reactie op je bericht..
(ik snap niet helemaal wat er is, en het kan aan mij liggen, maar dat is toch ook jou bericht waar ik op reageerde?)
Ja, je reageert op mijn bericht. Maar ik zie het verband niet tussen mijn bericht en jouw reactie erop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:09:30 #178
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137374601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef ddww het volgende:
Andrea is de ultieme expert in het bewerken en uitbuiten van gevoelens en emoties. Hier en daar een feitje verdraaien, dusdanig overtuigend dat ze het zelf gelooft (waarmee het dus geen liegen is *in haar beleving* ).

Ze weet zelf elke keer in een soort van slachtoffer-rol te verschijnen, waarbij ze ook nog een keer de ander een soort van schuldgevoel weet aan te praten. Door vervolgens haar (gespeelde) emotie in het spel te gooien, krijgt ze voor elkaar dat 'de ander' voor haar gaat vliegen...
Anton heeft nu, door Utopia, gezien dat ze zo in elkaar steekt (iets wat hij altijd al wel vermoedde, maar voor zichzelf niet wilde/durfde bevestigen vanwege extreem drama-risico).

Andrea is voor iedereen nu door de mand gevallen, behalve voor haarzelf (en voor Charlotte: voordat die eencellige varkenshersen iets doorheeft, is het waarschijnlijk al tot compost verwerkt).
^O^ Ik zeg niets meer aan doen, helemaal Andrea..!! _O-
Waarom..?? Daarom..!!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:11:20 #179
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137374670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:58 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Andrea presentatrice van Bonje met de buren. _O- _O_ *O*
Hahahaha ff allemaal in een kringetje elkaars handen vasthouden, 'Saaaaamen zijn..!!' 8)7
Waarom..?? Daarom..!!
pi_137374807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

En nu ineens licht gezien.. gaat er bij mij niet in vooral niet om het feit wat zijn beroep was .;)
Hij was fotograaf toch?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:20:31 #181
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137374932
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, je reageert op mijn bericht. Maar ik zie het verband niet tussen mijn bericht en jouw reactie erop.
Niet?
Je zegt dat Andrea eerder geestenziek is dan een actrice en dat alles heel erg wordt uitvergroot..
Dat je Adrea terecht geestenziek noemt, dat is ook duidelijk aan haar te zien in 'Oh Oh' en ik wil dat niemand onthouden ;)
En ik doelde ook op de casting van het programma voor de kijkcijfers...
Het is een expiriment, vergeet dat niet..!! ;)
Waarom..?? Daarom..!!
pi_137374941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef ddww het volgende:
Andrea is de ultieme expert in het bewerken en uitbuiten van gevoelens en emoties. Hier en daar een feitje verdraaien, dusdanig overtuigend dat ze het zelf gelooft (waarmee het dus geen liegen is *in haar beleving* ).

Ze weet zelf elke keer in een soort van slachtoffer-rol te verschijnen, waarbij ze ook nog een keer de ander een soort van schuldgevoel weet aan te praten. Door vervolgens haar (gespeelde) emotie in het spel te gooien, krijgt ze voor elkaar dat 'de ander' voor haar gaat vliegen...
Anton heeft nu, door Utopia, gezien dat ze zo in elkaar steekt (iets wat hij altijd al wel vermoedde, maar voor zichzelf niet wilde/durfde bevestigen vanwege extreem drama-risico).

Andrea is voor iedereen nu door de mand gevallen, behalve voor haarzelf (en voor Charlotte: voordat die eencellige varkenshersen iets doorheeft, is het waarschijnlijk al tot compost verwerkt).
Precies!
Dit mens is zo gehaaid, kijk alleen maar hoe ze bijna een sekteleider was toen ze net terug kwam van ziekenbezoek. Het was gewoon eng hoe de mensen aan haar leugenachtige lippen hingen en steeds vertelden dat zij zo'n goed mens was en zooo puuur en vol liefde
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:23:03 #183
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137374990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Precies!
Dit mens is zo gehaaid, kijk alleen maar hoe ze bijna een sekteleider was toen ze net terug kwam van ziekenbezoek. Het was gewoon eng hoe de mensen aan haar leugenachtige lippen hingen en steeds vertelden dat zij zo'n goed mens was en zooo puuur. Eng gewoon.
Ja idd!! :|W
Dat mens is een gevaar voor de samenleving..!!
8)7
Waarom..?? Daarom..!!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:45:08 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137375553
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Lousje_88 het volgende:

Niet?
Je zegt dat Andrea eerder geestenziek is dan een actrice en dat alles heel erg wordt uitvergroot..
Dat je Adrea terecht geestenziek noemt, dat is ook duidelijk aan haar te zien in 'Oh Oh' en ik wil dat niemand onthouden ;)
En ik doelde ook op de casting van het programma voor de kijkcijfers...
Het is een expiriment, vergeet dat niet..!! ;)
Ik noem haar verward, niet geestesziek. En had het in die post over de uitvergroting van alles hier op het forum. Daar ging het mij om, niet om de casting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137375589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Precies!
Dit mens is zo gehaaid, kijk alleen maar hoe ze bijna een sekteleider was toen ze net terug kwam van ziekenbezoek. Het was gewoon eng hoe de mensen aan haar leugenachtige lippen hingen en steeds vertelden dat zij zo'n goed mens was en zooo puuur en vol liefde
Andrea doet zich nog wel een beetje gelovig voor momenteel, maar zo extreem, als toen ze er in ging, niet meer.

Toen was het nieuw voor de bewoners en met haar "herdenkingsshow" kreeg ze de mensen mee, behalve Peter, die trapte er niet in en uiteindelijk kostte hem dat zijn kop. Peter lag vanaf dat moment niet meer goed in de groep en kon zich de haren uit zijn hoofd trekken, dat hij die eo opmerking had gemaakt. Zo gemeen van Peter, dat hij Andrea haar verdriet niet begreep.

Zo een invloed had ze toen nog. En ze probeerde dat ook met Isabelle. Ze pakt mensen op een kwetsbaar moment en brandt ze totaal af, met haar zielige praatjes. Ter meerdere eer en glorie van Andrea natuurlijk. Ze moet dreigingen wegwerken.

Komende tijd mogen Isa en Vanessa wel oppassen, want Andrea is niet voor een kleintje vervaard. Zij vormen voor Andrea een groot gevaar. Beiden zijn eerlijk en oprecht en hebben Andrea door. Andrea weet wel, dat beiden te veel zien en geen blad voor de mond nemen.

Haar geloofsshow imponeert de bewoners niet meer zo. Ze gooit het nu over een andere boeg. Andrea de sterke vrouw, die haar verdriet een plek geeft, niemand lastigvalt, maar als moeder voor de groep fungeert. Daarmee proberend, de sterke positie van Vanessa te ondermijnen. Want ze ziet ook wel, dat Vanessa een ontegenzeglijke positie heeft verworven.
We zullen Andrea komende tijd steeds vaker zien infiltreren in het huishouden.
Dat gaat natuurlijk sluipend en gaat leiden tot een clash met Vanessa, die dan de groep tegen zich zal krijgen.

Ik ben benieuwd wanneer ze dan weer haar geloofswaanzin zal proberen op te dringen.

Wie zou een gelovig iemand, die zo stralend en positief in het leven staat, niet geloven?
pi_137375915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Andrea doet zich nog wel een beetje gelovig voor momenteel, maar zo extreem, als toen ze er in ging, niet meer.

Toen was het nieuw voor de bewoners en met haar "herdenkingsshow" kreeg ze de mensen mee, behalve Peter, die trapte er niet in en uiteindelijk kostte hem dat zijn kop. Peter lag vanaf dat moment niet meer goed in de groep en kon zich de haren uit zijn hoofd trekken, dat hij die eo opmerking had gemaakt. Zo gemeen van Peter, dat hij Andrea haar verdriet niet begreep.

Zo een invloed had ze toen nog. En ze probeerde dat ook met Isabelle. Ze pakt mensen op een kwetsbaar moment en brandt ze totaal af, met haar zielige praatjes. Ter meerdere eer en glorie van Andrea natuurlijk. Ze moet dreigingen wegwerken.

Komende tijd mogen Isa en Vanessa wel oppassen, want Andrea is niet voor een kleintje vervaard. Zij vormen voor Andrea een groot gevaar. Beiden zijn eerlijk en oprecht en hebben Andrea door. Andrea weet wel, dat beiden te veel zien en geen blad voor de mond nemen.

Haar geloofsshow imponeert de bewoners niet meer zo. Ze gooit het nu over een andere boeg. Andrea de sterke vrouw, die haar verdriet een plek geeft, niemand lastigvalt, maar als moeder voor de groep fungeert. Daarmee proberend, de sterke positie van Vanessa te ondermijnen. Want ze ziet ook wel, dat Vanessa een ontegenzeglijke positie heeft verworven.
We zullen Andrea komende tijd steeds vaker zien infiltreren in het huishouden.
Dat gaat natuurlijk sluipend en gaat leiden tot een clash met Vanessa, die dan de groep tegen zich zal krijgen.

Ik ben benieuwd wanneer ze dan weer haar geloofswaanzin zal proberen op te dringen.

Wie zou een gelovig iemand, die zo stralend en positief in het leven staat, niet geloven?
Helemaal eens. Als dat artikel over Anton daar niet binnen was gekomen, werd Isabel nu waarschijnlijk als een parasiet behandeld.

Dat van Vanessa had ik nog niet eens over nagedacht. Eigenlijk begon het gisteren al toen Andrea haar sigaretten kwijt was en ik meende dat Andrea en Lot dachten dat Vanessa daar achter zat.
We weten dat Andrea wraakzuchtig is en als ze een beetje low profile blijft en het komt tot een clash met Vanessa.... Dan is Vanessa waarschijnlijk de harde ongevoelige vrouw die niet kan vergeven.
pi_137376465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Andrea doet zich nog wel een beetje gelovig voor momenteel, maar zo extreem, als toen ze er in ging, niet meer.

Toen was het nieuw voor de bewoners en met haar "herdenkingsshow" kreeg ze de mensen mee, behalve Peter, die trapte er niet in en uiteindelijk kostte hem dat zijn kop. Peter lag vanaf dat moment niet meer goed in de groep en kon zich de haren uit zijn hoofd trekken, dat hij die eo opmerking had gemaakt. Zo gemeen van Peter, dat hij Andrea haar verdriet niet begreep.

Zo een invloed had ze toen nog. En ze probeerde dat ook met Isabelle. Ze pakt mensen op een kwetsbaar moment en brandt ze totaal af, met haar zielige praatjes. Ter meerdere eer en glorie van Andrea natuurlijk. Ze moet dreigingen wegwerken.

Komende tijd mogen Isa en Vanessa wel oppassen, want Andrea is niet voor een kleintje vervaard. Zij vormen voor Andrea een groot gevaar. Beiden zijn eerlijk en oprecht en hebben Andrea door. Andrea weet wel, dat beiden te veel zien en geen blad voor de mond nemen.

Haar geloofsshow imponeert de bewoners niet meer zo. Ze gooit het nu over een andere boeg. Andrea de sterke vrouw, die haar verdriet een plek geeft, niemand lastigvalt, maar als moeder voor de groep fungeert. Daarmee proberend, de sterke positie van Vanessa te ondermijnen. Want ze ziet ook wel, dat Vanessa een ontegenzeglijke positie heeft verworven.
We zullen Andrea komende tijd steeds vaker zien infiltreren in het huishouden.
Dat gaat natuurlijk sluipend en gaat leiden tot een clash met Vanessa, die dan de groep tegen zich zal krijgen.

Ik ben benieuwd wanneer ze dan weer haar geloofswaanzin zal proberen op te dringen.

Wie zou een gelovig iemand, die zo stralend en positief in het leven staat, niet geloven?
Dat denk ik niet, zeker de mannen niet. Laura ook niet, Isa niet, Nico ook niet. Dat zullen dan alleen Lot en heel misschien Aike zijn. Andrea gaat zich niet met het huishouden bemoeien denk ik, die is te druk met d'r "art" :')
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:30:10 #188
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137376939
Andrea is niet zielig, rookt stiekem sigaretjes in de kas zodat ze niet met anderen hoeft te delen.
En dat nephuilen en die slachtofferrol slaan ook niet meer aan
pi_137376943
Ik val net binnen, terwijl Andrea hard loopt te blerren. Rienk schijnt een clash met haar te hebben.
Het gaat over het zaaigoed.
Ze noemt Rienk een kapsoneslijder. En Rienk heeft volgens Andrea een grote bek.
Nicolien is ook de sjaak.
Ik heb een tuin in Bergen roept Andrea.
Nico en Rienk zouden hebben gezed, dat Andrea het heeft verpest.
Andrea zegt: ik was zo lekker bezig.
Nico gooit overal papiertjes in, volgens Andrea moeten het bedjes worden

Jimmy probeert haar te kalmeren. Ze wil niet praten

Jimmy zegt dat er gepraat moet worden en dat ze ook een stukje grond mag hebben.

Andrea: ik ben toch in mijn eentje lekker bezig. En dan komen ze met een grote bek. Dan breek ik.
Ik wil geen mensen meer, mensen brengen me alleen verdriet. Iedereen is maar kwaad, laat me toch met rust. Ze pakken alles van me af. Ik wil in de natuur, ze pakken alles af.

De oplossing is dat jij een stukje grond krijgt voor jezelf zegt Jimmy
We moeten dit uitpraten en loslaten en dan een stukje grond neemt voor jezelf.

Lot komt er nu ook bij. Ja ze pakken alles van je af. Jij was hier eerder bezig. Ze pakken alles van je af. zij komt binnen en alles is van haar.

Andrea: ik wil mijn stukje grond. Ik ben lekker bezig. Ik doe altijd Lavendel zaaien om deze tijd. Laat me gewoon gaan, ik val niemand lastig. Zij weten alles beter. Ik weet niet alles beter, maar ik doe gewoon en alles bloeit en groeit, mooie bloemen. En dan gooi ik mijn sigaret op de grond.
Ik zeg tegen Nico, jij weet alles beter. Ja zegt Nico.

Ja zegt Lot ze zegt ook dat ze kan koken, maar het is niet te vreten.
Andrea: ja ik wil ook eens koken, maa dat mag ik niet, weet je nog? dat ik gekookt had, dat was lekker.

En dan komt Isabella erbij zegt Andrea en die zegt: ik hou van je, ja mijn reet (Andrea spuugt op de grond)

Tegen Ruud: ze moeten zaaibedjes maken, ik ben niet zo beleerd. Ruud: je pakt gewoon je eigen stukje grond

Andrea tegen Lot: die grote bek van Rienk. Ja zegt Lot ik heb het gehoord. Komt goed.

Tegen Paul weer het hele verhaal, op een kinderlijke manier duikt ze in zijn armen.

Paul: wat een kut, waardeloos, ja natuurlijk lieverd...

[ Bericht 6% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 04-03-2014 12:39:59 ]
pi_137377351
Jimmy verteld dat Rienk en Nico duidelijk wilden maken dat er al gezaaid was. Want Andrea wilde ergens gaan zaaien, waar ze al gezaaid hadden
.
Nu hebben ze een plankje neergelegd waar Andrea kan zaaien.
Andrea heeft er geen zin meer in, haar lol is eraf.
Jimmy zegt ook dat de zaden die Andrea wilde pakken van Nico waren. Andrea bestrijdt dat.

Andrea: ze moeten uitkijken met hun grote bekken.

Lot valt Andrea steeds bij

Ze snikt en doet...



Stukje wanhoop lijkt het



[ Bericht 4% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 04-03-2014 12:49:55 ]
pi_137377657
Andrea zegt: ik ben niet zo bijdehand met woorden.

Ik sta zomaar mijn bed af..

Mijn passie is afgepakt.

Ik heb het geleerd van de tuinders, ik weet hoe het moet.
Nico is pas een paar weken hier.

Nico gaat nu bedden maken. Maar er is nog een enorme akker. Jij wou gaan zaaien waar ze al bezig waren.

Andrea: Nico kookt ook en het is niet te vreten, ik mag noooooit koken

Na het incident gaat iedereen aan tafel, Andrea laat haar bordje staan en loopt weg van tafel



[ Bericht 8% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 04-03-2014 13:14:34 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:59:49 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137377782
Inmiddels is de haat hier zo groot, en dat van mensen die haar niet eens kennen, en zeker geen slachtoffer van haar zijn (of is een van jullie Sophie of Anton), dat je je moet gaan afvragen of je ze zelf wel op een rijtje hebt als je zo'n haat jegens haar kunt ontwikkelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137377845
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels is de haat hier zo groot, en dat van mensen die haar niet eens kennen, en zeker geen slachtoffer van haar zijn (of is een van jullie Sophie of Anton), dat je je moet gaan afvragen of je ze zelf wel op een rijtje hebt als je zo'n haat jegens haar kunt ontwikkelen.
Ik ben niet iemand van de familie, ik heb een letterlijk verslag gemaakt, van het incident
pi_137378022
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels is de haat hier zo groot, en dat van mensen die haar niet eens kennen, en zeker geen slachtoffer van haar zijn (of is een van jullie Sophie of Anton), dat je je moet gaan afvragen of je ze zelf wel op een rijtje hebt als je zo'n haat jegens haar kunt ontwikkelen.
haat is een groot woord.
pi_137378076
Haten ken ik niet, maar ik heb wel een hekel aan manipuleren en uitbuiten en of dat nou Andrea is die dat bij de bewoners doet of Talpa die dat bij Andrea doet (wat ik meer geneigd ben te denken), maakt mij niet uit.

Andrea zo te zien, voelt niet goed. Soms lach ik, vaker onthutst.
pi_137378476
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels is de haat hier zo groot, en dat van mensen die haar niet eens kennen, en zeker geen slachtoffer van haar zijn (of is een van jullie Sophie of Anton), dat je je moet gaan afvragen of je ze zelf wel op een rijtje hebt als je zo'n haat jegens haar kunt ontwikkelen.
Is dat logica?
Je mag geen hekel aan een dader hebben als je niet zelf slachtoffer of familie bent.
Dan moet je het gewoon laten gaan, eigenlijk opflikkeren?

En als 95% van de mensen A zegt en 1% zegt Q, dan moet die 95% zich afvragen of ze wel geestelijk in orde zijn?

Je kunt toch ook normaal commentaar geven op dit onderwerp, zonder persoonlijk te worden, of ben je een collega van Andrea
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:28:47 #197
374672 ddww
s-lik :P
pi_137378572
Mijn zweef-voorspelling voor de komende stem/nominatieronde:
Andrea blijft tot die tijd hoe ze nu is... zorgt continu voor onrust etc, in de groep. Iedereen (op eencellige Charlotte na) ziet het, een enkeling gaat af en toe de confrontatie aan.
Iedereen (op eencellige Charlotte na) zou haar het liefst 3 stemmen geven...

Echter... Andrea zal ook laten ontvallen dat ze inderdaad warrig is, maar dat ze bang is dat - als ze buiten Utopia komt- dit 10x erger zal zijn, en voor haar het leven dan geen zin meer zal hebben...

En die verantwoordelijkheid durven de bewoners niet te nemen,,, veel te bang dat ze als laatste zetje van een eventuele wanhoopsactie van Andrea worden gezien...

Gigantische emotionele chantage, maar wel de manier hoe Andrea tot nu toe haar leven leidt...


En het feit dat ik zo over haar denk, puur op basis van diverse niet-persoonlijk-contact-indrukken, is misschien triest voor mijn denkwijze maar nog triester voor de persoon Andrea!
verhip, een signature!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:27:39 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137380565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:25 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Is dat logica?
Je mag geen hekel aan een dader hebben als je niet zelf slachtoffer of familie bent.
Dan moet je het gewoon laten gaan, eigenlijk opflikkeren?

En als 95% van de mensen A zegt en 1% zegt Q, dan moet die 95% zich afvragen of ze wel geestelijk in orde zijn?

Je kunt toch ook normaal commentaar geven op dit onderwerp, zonder persoonlijk te worden, of ben je een collega van Andrea
Het was typisch een "wie de schoen past trekke hem aan" bericht, zonder dat ik jegens wie dan ook persoonlijk werd.
Jij wordt dat echter wel, door te vragen of ik een collega van Andrea ben.

Maar het is duidelijk wie de schoen past.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2014 @ 15:00:52 #199
137949 Disana
pi_137381616
Bedankt voor de verslagen ^O^
pi_137381836
Wat gaat er mis:
Andrea wordt niet tegengesproken.
Dat lukt ze niet, want Andrea houdt er niet van om op een fout te worden gewezen,
-voorbeeld: toen met Isa in de stal, Isa: dat is geen gras, dat is hooi! [of andersom] antwoordde ze : 'ja' en ze ging rustig door, en Isa ontplofte en riep GVD. Andrea is dan niet geinteresseerd in het verschil tussen hooi en gras, dat is een tekortkoming van haar. En Isa, helaas verzuimt dan om haar vragen te stellen over het verschil tussen hooi en gras, maar kiest voor GVD roepen.
-voorbeeld 2: Andrea en Nicoline zaaien in dezelde grond, en Nicoline verzuimt om Andrea het verschil tussen plantje A en plantje B te laten zien, omdat 'we' hier helaas met een gek te maken hebben,
en Andrea jankt dat alles haar wordt afgepakt.
Maar het kán wél, als je doorzet.
voorbeeld: Isa zegt : geen medicijnen meer uitdelen. Ook dan kiest ze er voor om daar niet inhoudelijk op in te gaan, en zegt : O, begin je weer, laat me met rust. Wanneer ze merkt dat ze daar niet meer mee weg komt omdat er wel meer mensen hierover willen praten, schiet ze in de ontkenning.
En wanneer ontkennen geen zin meer heeft, komt er zowaar een excuusje.

En dat Lot partij kiest voor Andrea heeft te maken met de Humana-kledingberg.
Andrea durfde wel veel te pikken, ze had met de kringloopberg ook al zonder narigheid een dekentje kunnen pikken, en pikt bij Humana een heleboel. Nou durft Lot ook wel wat te pikken, en zo gauw het mis gaat, en Andrea van diefstal beschuldigd wordt, gaat Lot haar troosten met teksten als 'jij hebt niks verkeerd gedaan' ipv 'we hebben het shoppen zo gemist, en we gingen pikken omdat we dachten dat het wel kon.
Lot troost Andrea omdat ze zich schuldig voelt, en dat werkt lang door bij Lot.

[ Bericht 19% gewijzigd door eigendeegcookie op 04-03-2014 15:16:36 ]
uiteindelijk lukt altijd alles
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')