abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137141611
Heheheh, mijn TT gaat nog een ronde mee :)
En terecht!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137141657


Er staat 2013 op de tweede regel, maar het is dus echt de stand van dit kalenderjaar 2014.
Hoopvol!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137150927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:57 schreef -J-D- het volgende:
Heheheh, mijn TT gaat nog een ronde mee :)
En terecht!
Zolang we hoop moeten putten uit signalen, voortekenen en andere hoopvolle dingen, leek het mij verstandig om een dermate hoopvolle TT te behouden ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137150932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Er staat 2013 op de tweede regel, maar het is dus echt de stand van dit kalenderjaar 2014.
Hoopvol!
Helemaal zo gek nog niet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137153480
Cambuur doet het ook knap

Wat toch een concurrrent blijft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:40:33 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137153662
Jammer, sinds afgelopen weekend is de titel niet meer binnen bereik :'(
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137155794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:40 schreef Mark het volgende:
Jammer, sinds afgelopen weekend is de titel niet meer binnen bereik :'(
:{
Dan maar kwalifikatie Champions League, dat kan nog net.
Wie dit leest is gek
pi_137155938
Gaan er trouwens nog mensen naar het Gelredome a.s. zondag om de thuisclub aan te moedigen tegen Roda JC?
Wie dit leest is gek
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:14:42 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137157696
Nee, want daar zou ik niks van menen en het is zonde van het geld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137162518
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar het Gelredome a.s. zondag om de thuisclub aan te moedigen tegen Roda JC?
_O-
pi_137164842
Twee keer tegen PEC Zwolle in de maand maart..... Hopelijk kunnen we twee keer winnen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137197824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Twee keer tegen PEC Zwolle in de maand maart..... Hopelijk kunnen we twee keer winnen.
Als je mocht kiezen, welke win je liever?
pi_137197872
Beker!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137202246
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef -J-D- het volgende:
Beker!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 februari 2014 @ 17:19:07 #16
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137205405
Winst in beker betekent zo goed als zeker Europees voetbal.
Verlies in competitie is onprettig, maar kan je later nog compenseren. Met al het gedoe in Kerkrade en een nog zwaarder schema dan NEC, verwacht ik niet dat Roda ons gaat inhalen. Nacompetitie ontlopen zou prettig zijn, maar met nacompetitie blijven we ook wel in de Eredivisie.
pi_137216074
Ik ga dan ook voor de beker idd.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137232311
Wat zijn we allemaal eensgezind :)
Uiteraard kies ik ook voor de beker.

Wie gaat er allemaal naar kerkrade?
pi_137251230
In tegenstelling tot alle voorgaande jaren ben ik dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd geweest. Mij even te duur op dit moment. Weet dat er een briljante actie is, maar dit seizoen zit ik op de bank. Hopelijk ben ik er volgend seizoen weer bij (Jupiler League of niet).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137252517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:14 schreef Kruitdampje het volgende:
Wat zijn we allemaal eensgezind :)
Uiteraard kies ik ook voor de beker.

Wie gaat er allemaal naar kerkrade?
Ik heb een 40-jarige bruiloft van iemand, ik hoop er nog onderuit te kunnen komen haha.
pi_137278028
Damn, heb wel de zenuwen voor de wedstrijd van straks. Een zeer belangrijke, anders komt alle druk op de wedstrijd tegen Roda JC
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 maart 2014 @ 18:43:43 #22
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137279127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Damn, heb wel de zenuwen voor de wedstrijd van straks. Een zeer belangrijke, anders komt alle druk op de wedstrijd tegen Roda JC
Ik ook; vervelendste is dat NEC ook heel onverwacht soms tegendoelpunten tegen krijgt, dus pas als NEC met 2-0 voorstaat zullen die zenuwen een beetje weggaan...
Toch verwacht ik een winst!
pi_137284598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:43 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik ook; vervelendste is dat NEC ook heel onverwacht soms tegendoelpunten tegen krijgt, dus pas als NEC met 2-0 voorstaat zullen die zenuwen een beetje weggaan...
Toch verwacht ik een winst!
3-3 en onverwachte tegendoelpunten....
Wel een strijdbaar NEC gezien.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 maart 2014 @ 21:17:30 #24
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137285480
Mooi, Bonevacia er niet bij volgende week en we lopen een punt uit op Roda!
  zondag 2 maart 2014 @ 00:22:32 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137292707
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Gijscoman het volgende:
Mooi, Bonevacia er niet bij volgende week en we lopen een punt uit op Roda!
Zoals hij speelde had ik hem er wel bij willen hebben :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 2 maart 2014 @ 03:52:43 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_137296290
Amusementswaarde zat weer goed, maar wat had ik een hoop overgehad voor een onterechte en zakelijke overwinning.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_137303702
Twente heeft interesse in Koolwijk, aldus wat sites. Aflopend contract, maar heeft aangegeven wel te willen verlengen. Eerst zien....
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 maart 2014 @ 00:51:08 #28
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137403375
Rens geschorst
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 13:00:49 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_137411239
Tong hoopt dat jullie er in blijven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:08:13 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137411423
In de goede betekenis dan toch? Ik ken nog een betekenis die fataal is :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 maart 2014 @ 10:47:27 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137441058
Bij Roda is Nemeth geblesseerd, Fledderus en Demouge nog onbekend of die mee kunnen doen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137452216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef Mark het volgende:
Bij Roda is Nemeth geblesseerd, Fledderus en Demouge nog onbekend of die mee kunnen doen.
Anco Jansen: Knieblessure
Bart Biemans: Voetblessure
Frank Demouge: Teenblessure
Henk Dijkhuizen: Hamstringblessure
Krisztián Németh: Teenblessure
Mark-Jan Fledderus: Blessure

Aardig lijstje... Alleen de winst telt!
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:02:20 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137461264
Door te winnen kun je een mooie slag slaan :Y Over het andere scenario wil ik nog maar niet denken :X

En ADO en RKC spelen ook tegen elkaar dus daar worden ook punten gepakt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137478918
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Alsnog kaartjes voor zwolle uit *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_137487330
NEC gaat ook in het stadion iets organiseren tijdens de halve finale.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137491428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC gaat ook in het stadion iets organiseren tijdens de halve finale.
quote:
Beleef de halve finale in het Goffertstadion!

Alle 500 kaarten waren binnen een mum van tijd uitverkocht. Voor de supporters die helaas geen plek hebben kunnen bemachtigen is er uiteraard wel plek in het eigen Goffertstadion.

Het Goffertstadion wordt op woensdag 26 maart omgetoverd tot dé plek waar je de halve finale van de KNVB Beker kunt beleven. Vanaf 20:00 uur is iedereen welkom om gezamenlijk met elkaar de halve finale vanuit Nijmegen te kijken. Door het beperkte aantal kaarten in Zwolle is er op deze manier toch een mogelijkheid om samen de wedstrijd tussen PEC Zwolle en N.E.C. te kijken.

Iedereen is van harte welkom! Of je nou een supporter, sponsor, oud-speler of vrijwilliger bent, iedereen die N.E.C. een warm hart toedraagt krijgt een plek in het Goffertstadion.

Programma
Stadionspeaker Gerry van der Velden verzorgt de presentatie van deze avond en neemt iedereen mee op de weg naar De Kuip. Bij winst zal er uiteraard een feest zijn tot de aankomst van de spelersbus in Nijmegen. De definitieve invulling van deze avond volgt later.

Meld je aan!
Wil jij hier bij zijn? Koop dan hier een voucher voor ¤ 5,-. Op vertoon van deze voucher ontvang je bij binnenkomst 2 consumptiebonnen en hapjes gedurende deze avond.

Let op!
Afhankelijk van het aantal verkochte kaarten wordt bepaald in welke ruimte van het stadion het event wordt georganiseerd.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137522279
Echt triest hoe ze voetballen.
Genoeg voetballers die door het ijs zakken, beginnend bij de man die zich keeper noemt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 maart 2014 @ 20:54:03 #38
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137524721
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Echt triest hoe ze voetballen.
Genoeg voetballers die door het ijs zakken, beginnend bij de man die zich keeper noemt.
Ik heb gehoord dat Kalle een drama was (heb helaas/gelukkig de wedstrijd niet kunnen zien), maar ondanks dat vind ik 't onzin dat mensen roepen om Gentenaar. Kalle heeft het dan wel vandaag bagger gedaan, maar normaal gesproken is hij goed (ondanks de dingen die Derksen beweert). Gentenaar daarentegen is gewoon over datum en moet je daar niet meer neer willen zetten.

Degradatie komt dichtbij nu... Nog niet onvermijdbaar; nacompetitie is echter het hoogst haalbare. Roda voorblijven gaat lastig worden; misschien RKC?
pi_137525704
Klaar, einde verhaal. Vuile klootzakken zijn het!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:11:48 #40
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137530786
Een nieuwe trainer, een nieuwe directie, een half nieuw elftal heeft Boekhoorn gekocht... maar straks zijn er 8000 stoelen leeg als Achilles naar de Goffert komt.
Wie dit leest is gek
pi_137531626
Drama wedstrijd, echt schandalig. Andere woorden heb ik er niet voor.
  Redactie Sport zondag 9 maart 2014 @ 00:16:09 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137533096
Deze ploeg is te goed voor degradatie.. maar er kunnen gekke dingen gebeuren blijkbaar. :{ Er wordt gewoon te weinig gewonnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137533254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Anco Jansen: Knieblessure
Bart Biemans: Voetblessure
Frank Demouge: Teenblessure
Henk Dijkhuizen: Hamstringblessure
Krisztián Németh: Teenblessure
Mark-Jan Fledderus: Blessure

Aardig lijstje... Alleen de winst telt!
Dit verlies telt ook prima.
pi_137533761
quote:
Woedende NEC-fans bestormen spelersbus, ME aanwezig

NIJMEGEN - Zo'n 200 woedende fans hebben zaterdagavond de spelersbus van NEC opgewacht. De supporters van de hekkensluiter van de eredivisie zijn niet te spreken over de prestatie van de Nijmeegse ploeg tijdens de desastreus verlopen degradatiekraker in Kerkrade, 3-1 verlies bij Roda JC.

Er heerst dan ook een heet sfeertje rondom De Goffert. De fans zijn gefrustreerd en willen verhaal halen. Ze hebben geprobeerd om het stadion te bestormen. Inmiddels zijn alle rolluiken dicht en is de ME en politie gearriveerd.

Directeur algemene zaken Bart van Ingen was al bij De Goffert toen de spelersbus arriveerde. De voetballers zijn even later naar binnen gevlucht. Bij aankomst is de spelersbus aangevallen. Daarbij hebben doelman Dennis Gentenaar en Ryan Koolwijk allebei een klap gekregen. Andere fans zijn er toen tussen gesprongen.

Van Ingen en aanvoerder Rens van Eijden, die tegen Roda JC wegens een schorsing niet bij de selectie zat, hebben daarna een poging gewaagd om met de supporters te praten. Fans raakten in gesprek met directeur technische zaken Edo Ophof en de spelers Ryan Koolwijk, Michael Higdon en Kevin Conboy. Er zijn verwijten onderling. De supporters zijn tot tranen toe geroerd.
pi_137534028
quote:
Daarbij hebben doelman Dennis Gentenaar en Ryan Koolwijk allebei een klap gekregen
:')
  Redactie Sport zondag 9 maart 2014 @ 00:50:31 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137534047
Treurig weer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137536018
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Triest dit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137537110
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Treurig weer.
Weet je wat treurig is? Dat is dat ik ieder weekend vanuit Amsterdam naar Nijmegen reis en van daaruit naar weer een kut wedstrijd, uit of thuis. Ik had me voorgenomen om NEC overal te steunen nadat ik de eerste 3 wedstrijden had gezien omdat ik wist dat dit een moeilijk seizoen was. Zo heb ik ondermeer de vreselijke wedstrijden tegen go Ahead, Feyenoord, Cambuur en noem ze maar op. Nog triester ks dat ik week in week uit weer wordt teleurgesteld door een stel spelers die gemakkelijk de Verenigde Naties kunnen vormen qua nationaliteiten. Daarbovenop zit er blijkbaar nul passie, nul strijd en bovenal nul kwaliteit in dit elftal. Dat speels klappen hebben gekregen, mocht dat waar zijn,is dat schandalig. Maar de rest begrijp ik prima. Denk je niet dat ik en de andere 800 supporters in het uitvak tot tranen geroerd waren gisteren? Onze club glijdt af naar de hel van de Jupiler door kutbeleid maar vreselijke klote spelers. Maar goed, dat kun jij als psv-supportertje toch niet begrijpen..
pi_137537858
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137538083
Wat een gezellig feestje.
pi_137538222
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:24 schreef larry91 het volgende:

[..]

Weet je wat treurig is? Dat is dat ik ieder weekend vanuit Amsterdam naar Nijmegen reis en van daaruit naar weer een kut wedstrijd, uit of thuis. Ik had me voorgenomen om NEC overal te steunen nadat ik de eerste 3 wedstrijden had gezien omdat ik wist dat dit een moeilijk seizoen was. Zo heb ik ondermeer de vreselijke wedstrijden tegen go Ahead, Feyenoord, Cambuur en noem ze maar op. Nog triester ks dat ik week in week uit weer wordt teleurgesteld door een stel spelers die gemakkelijk de Verenigde Naties kunnen vormen qua nationaliteiten. Daarbovenop zit er blijkbaar nul passie, nul strijd en bovenal nul kwaliteit in dit elftal. Dat speels klappen hebben gekregen, mocht dat waar zijn,is dat schandalig. Maar de rest begrijp ik prima. Denk je niet dat ik en de andere 800 supporters in het uitvak tot tranen geroerd waren gisteren? Onze club glijdt af naar de hel van de Jupiler door kutbeleid maar vreselijke klote spelers. Maar goed, dat kun jij als psv-supportertje toch niet begrijpen..
Volkomen mee eens...spelers hebben trouwens GEEN klappen gekregen aldus de Gier en Spaan.

supporters pikken dit gedrag van de spelers niet meer en terecht!
pi_137538386
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:24 schreef larry91 het volgende:

[..]

Weet je wat treurig is? Dat is dat ik ieder weekend vanuit Amsterdam naar Nijmegen reis en van daaruit naar weer een kut wedstrijd, uit of thuis. Ik had me voorgenomen om NEC overal te steunen nadat ik de eerste 3 wedstrijden had gezien omdat ik wist dat dit een moeilijk seizoen was. Zo heb ik ondermeer de vreselijke wedstrijden tegen go Ahead, Feyenoord, Cambuur en noem ze maar op. Nog triester ks dat ik week in week uit weer wordt teleurgesteld door een stel spelers die gemakkelijk de Verenigde Naties kunnen vormen qua nationaliteiten. Daarbovenop zit er blijkbaar nul passie, nul strijd en bovenal nul kwaliteit in dit elftal. Dat speels klappen hebben gekregen, mocht dat waar zijn,is dat schandalig. Maar de rest begrijp ik prima. Denk je niet dat ik en de andere 800 supporters in het uitvak tot tranen geroerd waren gisteren? Onze club glijdt af naar de hel van de Jupiler door kutbeleid maar vreselijke klote spelers. Maar goed, dat kun jij als psv-supportertje toch niet begrijpen..
Het is maar een spelletje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137538617
Je kan ook gewoon voor Ajax Amsterdam worden, dan hoef je niet meer zover te reizen.
pi_137539064
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:42 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Volkomen mee eens...spelers hebben trouwens GEEN klappen gekregen aldus de Gier en Spaan.

supporters pikken dit gedrag van de spelers niet meer en terecht!
Ik begrijp jullie beiden, maar er zijn wel verschillende manieren om je te uiten. Hoe de spelersbus gisteren werd ontvangen is niet goed te praten. Agressie richting eigen club is nooit goed te praten. Er is wel een eigen steward geslagen, wat te triest voor woorden is.

De spelers bij NEC voelden zich in het nauw gedreven en niet veilig onder de eigen aanhang. En wij maar klagen dat ze geen binding hebben met onze club en dat ze niet willen vechten voor ons NEC. Ik begrijp het wel dat je niet wilt spelen voor een club waar je wordt uitgekotst door eigen publiek (althans n klein deel).

Wanneer je de bus met 200 man had opgewacht een striemend fluitconcert had gegeven om vervolgens een normaal gesprek aan te gaan met bestuur en spelers, had je meer bereikt.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 9 maart 2014 @ 11:30:59 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137539187
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:24 schreef larry91 het volgende:

[..]

Weet je wat treurig is? Dat is dat ik ieder weekend vanuit Amsterdam naar Nijmegen reis en van daaruit naar weer een kut wedstrijd, uit of thuis. Ik had me voorgenomen om NEC overal te steunen nadat ik de eerste 3 wedstrijden had gezien omdat ik wist dat dit een moeilijk seizoen was. Zo heb ik ondermeer de vreselijke wedstrijden tegen go Ahead, Feyenoord, Cambuur en noem ze maar op. Nog triester ks dat ik week in week uit weer wordt teleurgesteld door een stel spelers die gemakkelijk de Verenigde Naties kunnen vormen qua nationaliteiten. Daarbovenop zit er blijkbaar nul passie, nul strijd en bovenal nul kwaliteit in dit elftal. Dat speels klappen hebben gekregen, mocht dat waar zijn,is dat schandalig. Maar de rest begrijp ik prima. Denk je niet dat ik en de andere 800 supporters in het uitvak tot tranen geroerd waren gisteren? Onze club glijdt af naar de hel van de Jupiler door kutbeleid maar vreselijke klote spelers. Maar goed, dat kun jij als psv-supportertje toch niet begrijpen..
Ik doelde ook op de klappen. Ik heb altijd een enorm medeleven met de club die degraderen kan zolang het een van mijn favoriete clubs qua voetbal is geweest. (en dat is in NEC's geval zeker waar)
Ik heb ook gemerkt dat de club toch weer in een vrije val is geraakt na een goed decennium, maar dan hoef je geen spelers te slaan, waarvan de keeper die jullie jarenlang successen heeft gebracht als een van de meest constante keepers van Nederland, en die zat nu op de bank dus kon er ook geen klote aan doen. Dat opwachten zie je iedere club wel doen als er geen resultaten geboekt worden. Als PSV'er heb ik natuurlijk ook onwijs genoten van een aantal halve buitenlanders die thuis tegen Roda verliezen en met hangen en wurgen een punt redden tegen 10 man van Heerenveen, in een periode die toevallig ten einde kwam en waar nu zéér veel geluk achteraan is gekomen. Op een gegeven moment ga je dan als trouwe supporter wel verhaal halen. Zoals toen evengoed gebeurde. Ik zou het zelf nooit doen overigens, maar ben evengoed geen regular bij uitwedstrijden.

Overigens is het spel van NEC echt heel matig als je de namen ziet. Maar met een beetje geluk moet dit wel goed komen. Ik vraag me wel af of dit soort acties ook wel helpen, maar ik begrijp het heel goed. Als je na jaren eredivisie nipt laatste staat en zo kansloos verliest in misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.. dan zou ik ook woedend zijn. Alhoewel de resultaten de laatste weken uit mijn hoofd niet zo slecht waren.. in ieder geval niet verloren na de winter tot aan PSV.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137539869
" En valt de strijd niet altijd mee
verliest dan toch nooit de moed
Hou hoog de naam van NEC
in voor en tegenspoed "
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137539909
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Agressie richting eigen club is nooit goed te praten. Er is wel een eigen steward geslagen, wat te triest voor woorden is.

Richting andere clubs is het wel goed te praten? Liefde voor een club kan ik begrijpen ... maar de "supporters" die geslagen hebben en/of andere manieren van agressie uiten mogen allemaal een stadionverbod krijgen. Triest gedrag van een stel volwassen kerels... het is verdomme een sport/spel.
pi_137540516
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:00 schreef Retarded het volgende:

[..]

Richting andere clubs is het wel goed te praten? Liefde voor een club kan ik begrijpen ... maar de "supporters" die geslagen hebben en/of andere manieren van agressie uiten mogen allemaal een stadionverbod krijgen. Triest gedrag van een stel volwassen kerels... het is verdomme een sport/spel.
Heb je gelijk in.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137540923
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik begrijp jullie beiden, maar er zijn wel verschillende manieren om je te uiten. Hoe de spelersbus gisteren werd ontvangen is niet goed te praten. Agressie richting eigen club is nooit goed te praten. Er is wel een eigen steward geslagen, wat te triest voor woorden is.

De spelers bij NEC voelden zich in het nauw gedreven en niet veilig onder de eigen aanhang. En wij maar klagen dat ze geen binding hebben met onze club en dat ze niet willen vechten voor ons NEC. Ik begrijp het wel dat je niet wilt spelen voor een club waar je wordt uitgekotst door eigen publiek (althans n klein deel).

Wanneer je de bus met 200 man had opgewacht een striemend fluitconcert had gegeven om vervolgens een normaal gesprek aan te gaan met bestuur en spelers, had je meer bereikt.
Laat ik voorop stellen dat het slaan van spelers en/of stewards NOOIT is goed te praten. Maar de spelers laten niet (allemaal) zien dat ze weten waar het om gaat. Supporters zijn het zat dat ze inmiddels al bijna 1,5 jaar (!), waardeloos en vaak passieloos voetbal te zien krijgen.

Het uitfluiten van Demouge en het gooien van voorwerpen naar hem, en het (fysiek) belagen van spelers en stewards wordt vaak gedaan door jongens die net 2 jaar bij NEC komen kijken en zich helemaal het mannetje voelen. Jongens die langer meedraaien zullen dat nooit en te nimmer doen.

Een speler als Palsson laat zien dat hij wel weet waar het om gaat. Hij uit het alleen op een verschrikkelijke domme en onnodige manier.

quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:00 schreef Retarded het volgende:

[..]

Richting andere clubs is het wel goed te praten? Liefde voor een club kan ik begrijpen ... maar de "supporters" die geslagen hebben en/of andere manieren van agressie uiten mogen allemaal een stadionverbod krijgen. Triest gedrag van een stel volwassen kerels... het is verdomme een sport/spel.
Voor jou is het misschien een spel, voor veel anderen, waaronder ik is NEC veel meer dan dat. Wat er gisteren gebeurd is komt doordat supporters zo betrokken zijn bij hun club en het hen zo aan het hart gaat dat ze het op deze manier uiten. Dit is frustratie die zich maandenlang heeft opgekropt.
pi_137541020
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik doelde ook op de klappen. Ik heb altijd een enorm medeleven met de club die degraderen kan zolang het een van mijn favoriete clubs qua voetbal is geweest. (en dat is in NEC's geval zeker waar)
Ik heb ook gemerkt dat de club toch weer in een vrije val is geraakt na een goed decennium, maar dan hoef je geen spelers te slaan, waarvan de keeper die jullie jarenlang successen heeft gebracht als een van de meest constante keepers van Nederland, en die zat nu op de bank dus kon er ook geen klote aan doen. Dat opwachten zie je iedere club wel doen als er geen resultaten geboekt worden. Als PSV'er heb ik natuurlijk ook onwijs genoten van een aantal halve buitenlanders die thuis tegen Roda verliezen en met hangen en wurgen een punt redden tegen 10 man van Heerenveen, in een periode die toevallig ten einde kwam en waar nu zéér veel geluk achteraan is gekomen. Op een gegeven moment ga je dan als trouwe supporter wel verhaal halen. Zoals toen evengoed gebeurde. Ik zou het zelf nooit doen overigens, maar ben evengoed geen regular bij uitwedstrijden.

Overigens is het spel van NEC echt heel matig als je de namen ziet. Maar met een beetje geluk moet dit wel goed komen. Ik vraag me wel af of dit soort acties ook wel helpen, maar ik begrijp het heel goed. Als je na jaren eredivisie nipt laatste staat en zo kansloos verliest in misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.. dan zou ik ook woedend zijn. Alhoewel de resultaten de laatste weken uit mijn hoofd niet zo slecht waren.. in ieder geval niet verloren na de winter tot aan PSV.
Goede reactie :). Ik kan me in grote lijnen erin vinden. Als PSV supporter heb je natuurlijk een ander verwachtingspatroon dus je kunt net zo goed flink teleurgesteld worden. Maar dat gevoel van bijna degraderen brr, ik moet er niet aan denken. Slaan van spelers (als is dat wat ik gehoord heb ook niet gebeurd) is natuurlijk not done. Als dat wel is gebeurd dan verdienen die mensen een levenslang stadionverbod.
En weer terug naar de echte situatie: Ik zie niet hoe dit nog goed moet komen..
pi_137542173
Ik was er gisteren niet zelf bij maar ik vind het wel mee vallen wat ik zie, dit is toch gewoon een nette discussie.
pi_137542230
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:24 schreef larry91 het volgende:
Ik was er gisteren niet zelf bij maar ik vind het wel mee vallen wat ik zie, dit is toch gewoon een nette discussie.
Het gaat ook om het moment dat de spelers uit de bus kwamen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137542298
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:39 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Het uitfluiten van Demouge en het gooien van voorwerpen naar hem, en het (fysiek) belagen van spelers en stewards wordt vaak gedaan door jongens die net 2 jaar bij NEC komen kijken en zich helemaal het mannetje voelen. Jongens die langer meedraaien zullen dat nooit en te nimmer doen.

Tijd dat de 'oudere generatie' eens voor de club opkomen door die zogenaamde supporters aan te spreken. Twee jaar bij de club als 'supporter' en zoveel kapot maken.... Dit soort berichten in de media maakt de club meer kapot dan een verloren wedstrijd in Kerkrade.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137542562
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:26 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het gaat ook om het moment dat de spelers uit de bus kwamen.
Dat filmpje heb ik nu ook gevonden. Dat afstormen op Koolwijk en met blikjes gooien is walgelijk. Net als dat incident met Demouge gisteren... Maar wat er in dat tweede filmpje wordt gezegd door die supporter die er al 32 jaar komt, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
pi_137543119
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:39 schreef Kruitdampje het volgende:


Voor jou is het misschien een spel, voor veel anderen, waaronder ik is NEC veel meer dan dat. Wat er gisteren gebeurd is komt doordat supporters zo betrokken zijn bij hun club en het hen zo aan het hart gaat dat ze het op deze manier uiten. Dit is frustratie die zich maandenlang heeft opgekropt.
Geen excuus. Dat je je frustratie wilt uiten, prima. Dat moet kunnen in een vrije samenleving. Als de supporters gister gewoon vredig hun ongenoegen hadden geuit, dan had je mij niet gehoord. Als je zo ver gaat dat je agressie moet gebruiken (zijn meestal ook niet de meest intelligente jongens) dan mag je wat mij betreft best thuis op de bank blijven zitten als de jongens spelen. Triest gedrag is het.
pi_137543450
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:02 schreef Retarded het volgende:

[..]

Geen excuus. Dat je je frustratie wilt uiten, prima. Dat moet kunnen in een vrije samenleving. Als de supporters gister gewoon vredig hun ongenoegen hadden geuit, dan had je mij niet gehoord. Als je zo ver gaat dat je agressie moet gebruiken (zijn meestal ook niet de meest intelligente jongens) dan mag je wat mij betreft best thuis op de bank blijven zitten als de jongens spelen. Triest gedrag is het.
Dan zijn we het met elkaar eens....want ook vind dat je van spelers af moet blijven!
pi_137546403
Iemand iets vernomen over een persconferentie van NEC? Gaan geruchten over op Twitter
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137547737
Mario Been terug naar NEC, zijn dan gelijk de geruchten. Tja, dat heb je als je onderaan staat.
Geloof er geen fluit van.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 maart 2014 @ 16:44:34 #69
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137547948
Er is bespreking geweest en er zou een persbericht komen. Niks gehoord over een persconferentie.
Denk dat dit het persbericht is:
http://www.nec-nijmegen.n(...)e-nederlagen-geleden
pi_137548176
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef -J-D- het volgende:
Mario Been terug naar NEC, zijn dan gelijk de geruchten. Tja, dat heb je als je onderaan staat.
Geloof er geen fluit van.
Maar ik zou t wel toejuichen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137548227
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:53 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Maar ik zou t wel toejuichen
Met deze pauperselectie? Dan zou Mario's carrière nog verder in het slop raken. Ik vind Anton een prima trainer.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 maart 2014 @ 16:57:50 #72
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137548304
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Met deze pauperselectie? Dan zou Mario's carrière nog verder in het slop raken. Ik vind Anton een prima trainer.
Zo slecht is de selectie niet. Individuele kwaliteiten hebben ze. Alleen spelen er 11 spelers en niet 1 team. Dan krijg je dat de linies niet aansluiten, verdediging niet een blok is, etc. Dan wordt het voor Kalle ook onmogelijk om de ballen tegen te houden. Dat kan je Anton best kwalijk nemen, maar verder vind ik dat ie t prima doet.
pi_137548501
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Met deze pauperselectie? Dan zou Mario's carrière nog verder in het slop raken. Ik vind Anton een prima trainer.
Los van het feit hoe we er nu voor staan, ben ik enorm fan van Mario Been. Zijn uitstraling gaf de club kleur.

edit: en laten we wel wezen.... zo slecht is de selectie niet. We hebben 25 punten, waarmee je normaal gesproken hoger staat. Het is gewoon een uniek seizoen, dat iedereen punten pakt. We spelen een matig seizoen, maar slecht wil ik het niet noemen.

Vorig seizoen degradeerde Willem II met slechts 23 punten. Het jaar daarvoor had Excelsior slechts 19 punten. En het jaar daarvoor had Willem II zelfs maar 15 punten.

Gezien het feit dat we nog zeven wedstrijden moeten, zie ik NEC boven de 30 punten komen. Als we dan rechtstreeks degraderen, dan is dat eerder uniek dan 'slecht'.

[ Bericht 32% gewijzigd door BasNijmegen op 09-03-2014 17:12:47 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137548805
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:57 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Zo slecht is de selectie niet. Individuele kwaliteiten hebben ze. Alleen spelen er 11 spelers en niet 1 team. Dan krijg je dat de linies niet aansluiten, verdediging niet een blok is, etc. Dan wordt het voor Kalle ook onmogelijk om de ballen tegen te houden. Dat kan je Anton best kwalijk nemen, maar verder vind ik dat ie t prima doet.
Individueel staan er een paar aardige spelers maar de selectie is niet samenhangend. Er is gewoon luk raak maar wat gekocht. Dat kun je alleen Edo, Aalbers (zomer) en van Ingen aanrekenen. Dus bij elkaar is het gewoon een rukselectie.
pi_137548835
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - sc Cambuur
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC

Dit is ons programma... ik zie NEC nog 6 tot 9 punten pakken. Tegen FC Utrecht en Heracles gaan we winnen. En ook tegen Cambuur kun je potten breken. Alle andere wedstrijden zie ik ons geen punten pakken.

Hiermee kom je op 32 a 34 punten. Meestal was dit zelfs voldoende om de degradatiezone te ontlopen.

Natuurlijk is dit koffiedik kijken en speculeren. Maar ik zie het nog niet zo somber in.
Een wijs man zei ooit: Alles komt goed
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137548885
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef larry91 het volgende:

[..]

Individueel staan er een paar aardige spelers maar de selectie is niet samenhangend. Er is gewoon luk raak maar wat gekocht. Dat kun je alleen Edo, Aalbers (zomer) en van Ingen aanrekenen. Dus bij elkaar is het gewoon een rukselectie.
Ik denk dat zowel Aalbers als Ophof het op een gegeven moment niet meer voor het zeggen hadden. van Ingen valt toch buiten het technisch beleid? dus je kan het het hem iig niet aanrekenen.

Ik denk ook nog steeds dat de selectie (op papier) te goed is voor nacompetitie. De realiteit laat zien dat een gebrek aan mentaliteit en wilskracht dodelijk is bij de strijd tegen degradatie. Helemaal als andere ploegen regelmatig stunten, zoals vandaag GEA weer.
pi_137548914
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - sc Cambuur
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC

Dit is ons programma... ik zie NEC nog 6 tot 9 punten pakken. Tegen FC Utrecht en Heracles gaan we winnen. En ook tegen Cambuur kun je potten breken. Alle andere wedstrijden zie ik ons geen punten pakken.

Hiermee kom je op 32 a 34 punten. Meestal was dit zelfs voldoende om de degradatiezone te ontlopen.

Natuurlijk is dit koffiedik kijken en speculeren. Maar ik zie het nog niet zo somber in.
Een wijs man zei ooit: Alles komt goed
Ook ik ben een fan van Mario Been....maar die man zit nu alweer vroegtijdig thuis...
pi_137548933
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef larry91 het volgende:

[..]

Individueel staan er een paar aardige spelers maar de selectie is niet samenhangend. Er is gewoon luk raak maar wat gekocht. Dat kun je alleen Edo, Aalbers (zomer) en van Ingen aanrekenen. Dus bij elkaar is het gewoon een rukselectie.
Wanneer een team individuen heeft en niet samen kan werken is in mijn ogen niet aan te rekenen tot de technische staf, maar het resultaat van een trainer. Als trainer moet je van 11 individuen een team kunnen maken en daar is Anton tot op heden niet in geslaagd. We mogen de technische staf en de investeerders op de blote knieën danken dat ze spelers als Higdon, Jantscher, jahanbakhsh en Nilson hebben gehaald. Zijn stuk voor stuk versterkingen voor een club als NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137549166
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ook ik ben een fan van Mario Been....maar die man zit nu alweer vroegtijdig thuis...
Te hoge eisen van de clubs. Als je ziet dat Genk nog als langst club uit Belgie in Europa zat en lang mee kon in de top van België, dan is dat knap. Ook heeft hij de beker van België gewonnen. Toch gooien ze hem eruit. Feyenoord kwam onder Been in de finale van de KNVB Beker en werd sinds jaren weer 4e in de Eredivisie.... toch werd hij eruit gegooid, aangezien de eisen van Feyenoord te hoog waren.

Mario Been is perfect voor een club als NEC. Hij kan als de beste een team smeden en heeft een goede band met spelers en mensen binnen de club. Daarnaast is hij ook vrienden met de investeerder(s). En wat vooral belangrijk is. Bij NEC is hij verkocht voor (veel) geld....

[ Bericht 0% gewijzigd door BasNijmegen op 09-03-2014 17:32:48 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137555082
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wanneer een team individuen heeft en niet samen kan werken is in mijn ogen niet aan te rekenen tot de technische staf, maar het resultaat van een trainer. Als trainer moet je van 11 individuen een team kunnen maken en daar is Anton tot op heden niet in geslaagd. We mogen de technische staf en de investeerders op de blote knieën danken dat ze spelers als Higdon, Jantscher, jahanbakhsh en Nilson hebben gehaald. Zijn stuk voor stuk versterkingen voor een club als NEC.
Mwah, ben ik niet met je eens. Spelers moeten elkaar aanvullen. De selectie die er nu staat lijkt lukraak samengesteld. Sowieso heb ik Jantscher pas 1 goede wedstrijd zien voetballen en Nielsen heb ik ook nog niet onverzettelijk zien verdedigen.
pi_137555194
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik denk dat zowel Aalbers als Ophof het op een gegeven moment niet meer voor het zeggen hadden. van Ingen valt toch buiten het technisch beleid? dus je kan het het hem iig niet aanrekenen.

Ik denk ook nog steeds dat de selectie (op papier) te goed is voor nacompetitie. De realiteit laat zien dat een gebrek aan mentaliteit en wilskracht dodelijk is bij de strijd tegen degradatie. Helemaal als andere ploegen regelmatig stunten, zoals vandaag GEA weer.
Nou ja, van Ingen is algemeen directeur dus die is hoofdelijk aansprakelijk. Maar goed, hij is inderdaad niet de technische hoofdverantwoordelijke. Daarbij vind ik dat mentaliteit en wilskracht ook kwaliteiten zijn. Zie een van der Doelen of Bas Sibum.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:12:42 #82
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_137555574
Niet leuk terugkomen uit de sneeuw met deze resultaten.
Wat had ik er de pest in, gisteren.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:35:34 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137556724
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 09:24 schreef larry91 het volgende:
Maar goed, dat kun jij als psv-supportertje toch niet begrijpen..
Ik vind dat Mexicanobakker hier een beetje tekort gedaan wordt. Hij post hier vaker op een fatsoenlijke manier, en is niet zo'n ramptoerist die hier ineens opduiken na een drama als gisteren.

Just my 2 cents.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137559975
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik vind dat Mexicanobakker hier een beetje tekort gedaan wordt. Hij post hier vaker op een fatsoenlijke manier, en is niet zo'n ramptoerist die hier ineens opduiken na een drama als gisteren.

Just my 2 cents.
Klopt, was een beetje gedreven door emotie waarvoor excuus. Niks mis met PSV supporter zijn en niks mis met Mexicanobakker.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 maart 2014 @ 23:25:26 #85
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137567769
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - sc Cambuur
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC

Dit is ons programma... ik zie NEC nog 6 tot 9 punten pakken. Tegen FC Utrecht en Heracles gaan we winnen. En ook tegen Cambuur kun je potten breken. Alle andere wedstrijden zie ik ons geen punten pakken.

Hiermee kom je op 32 a 34 punten. Meestal was dit zelfs voldoende om de degradatiezone te ontlopen.

Natuurlijk is dit koffiedik kijken en speculeren. Maar ik zie het nog niet zo somber in.
Een wijs man zei ooit: Alles komt goed
En Roda:
Heracles - Roda
PSV - Roda
Roda - RKC
Roda - AZ
Twente - Roda
Roda - Groningen
Go Ahead - Roda

Twente, PSV en AZ worden 0 punten. RKC zullen ze verslaan, Heracles en Go Ahead winst of gelijkspel, Groningen gelijkspel of verlies.
Verder denk ik overigens dat NEC ook niet volkomen kansloos is tegen AZ en Heerenveen. Om een of andere reden zijn beide ploegen meestal niet heel sterk tegen het spel van NEC. Daarentegen doet AZ het dit jaar wel zo goed, dat ik dat niet zie gebeuren. Tegen Heerenveen is echter wel een puntje te stelen!

Dit weekend heeft het vertrouwen bij de supporters en selectie geen goed gedaan (en het gedrag van sommige 'supporters' heeft het vertrouwen van de spelers nog meer aangetast), maar hoop doet leven!
pi_137579818
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:25 schreef Gijscoman het volgende:

Dit weekend heeft het vertrouwen bij de supporters en selectie geen goed gedaan (en het gedrag van sommige 'supporters' heeft het vertrouwen van de spelers nog meer aangetast), maar hoop doet leven!
Ik ben bang dat sommige spelers door het gedrag van sommige 'supporters', juist minder binding met NEC hebben gekregen. Meer van... nog 7 wedstrijden uitzitten en dan weg van deze maffe bende.

Hopelijk zijn ze prof genoeg om er zondag weer vol voor te gaan.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 maart 2014 @ 18:05:49 #87
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137587691
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:30 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik ben bang dat sommige spelers door het gedrag van sommige 'supporters', juist minder binding met NEC hebben gekregen. Meer van... nog 7 wedstrijden uitzitten en dan weg van deze maffe bende.

Hopelijk zijn ze prof genoeg om er zondag weer vol voor te gaan.
Daar ben ik idd ook bang voor. Koolwijk gaat nu sowieso niet meer bijtekenen. Dat opwachten (hetgeen ik sowieso al een onzinnig iets vind) maakt de club kapot. Spelers willen weg, andere spelers blijven weg en hetzelfde geldt voor sponsoren.

Zondag zullen ze echt wel weer hun best doen, want indien ze blijven, spelen ze liever in de Eredivisie en indien ze weg willen, moeten ze nog wat reclame maken voor zichzelf.
pi_137617352
Komende zondag zou ik graag de wedstrijd NEC - FC Utrecht bezoeken, nu zijn ze nogal streng geworden door het incident van vorige week. Kaartjes zonder clubcard krijgen is dus onmogelijk, dus wie heeft er toevallig een clubcard (nummer) die ik mag lenen voor komende zondag? :)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:08:18 #89
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137618213
Neem gewoon een clubcard. En als dat niet kan is daar een reden voor
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137618726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef Mark het volgende:
Neem gewoon een clubcard. En als dat niet kan is daar een reden voor
Kan toch niet voor zondag?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 15:30:39 #91
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137618981
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef GiertjeNL2013 het volgende:

[..]

Kan toch niet voor zondag?
Als je m morgen aanvraagt, krijg je m misschien nog op tijd. En anders moet je ff aan de balie vragen of je alvast tickets kan kopen voor Utrecht. Er is extra beveiliging, maar dat betekent niet dat ze niet een beetje meebewegen. En niet geschoten is altijd mis! Zo'n kaart is toch gratis.
pi_137619889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Als je m morgen aanvraagt, krijg je m misschien nog op tijd. En anders moet je ff aan de balie vragen of je alvast tickets kan kopen voor Utrecht. Er is extra beveiliging, maar dat betekent niet dat ze niet een beetje meebewegen. En niet geschoten is altijd mis! Zo'n kaart is toch gratis.
Ja probleem zit hem erin, dat ik al in het bezit ben van een Ajax clubcard, aangezien deze club het dichtst bij mijn huis is ;)!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:16:27 #93
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137629963
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:08 schreef Mark het volgende:
En als dat niet kan is daar een reden voor
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:21:55 #95
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137656625
Entertainment/amusement bij NEC is zo structureel onder de maat dat ik hier niet meer van opkijk. Volgens mij zijn Bjorn vd Doelen en De Staat de enige fatsoenlijke optredens van de laatste jaren. Oh en Ronnie R. natuurlijk

"Wij zijn De Staat en we komen uit Nijmegen" _O_
Balkenshirt _O_ _O_
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137656986
quote:
Dan weet je dat het tijd is om te degraderen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:44:56 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137657292
Ach, alles beter dan Lee Towers
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137749671
quote:
Kalle Johnsson wordt mogelijk gepasseerd

NIJMEGEN - Kalle Johnsson is niet langer onomstreden als eerste doelman van NEC. De Zweed wordt zondag tegen FC Utrecht mogelijk gepasseerd.

Dennis Gentenaar zou dan voor het eerst dit seizoen in het doel van de Nijmegenaren staan. Trainer Anton Janssen wilde geen uitspraak doen over wie er zondag het doel verdedigt, maar hij sprak zeker geen onvoorwaardelijk steun uit in Johnsson. "Ik kan daar nog geen verdere mededeling over doen", was het enige dat hij meldde.

Johnsson is de meest gepasseerde doelman van de eredivisie. Hij blunderde tegen Roda JC tweemaal en was een bron van onrust. Ook de twee wedstrijden daarvoor ging de doelman niet vrijuit bij enkele tegendoelpunten.
Bron: OG
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 maart 2014 @ 22:43:52 #99
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137750080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Bron: OG
Ik mag hopen dat dat niet gebeurt... Is gewoon een prima keeper. Heeft een klotewedstrijd gespeeld en pech dat de vier verdedigers voor hem niet zo samenwerken dat er één verdediging staat. Heeft ons er echter heel vaak lang ingehouden en soms zelfs punten weten te pakken. Verder nog niet gepasseerd in het bekertoernooi. Tot slot breek je dat jong ook nog eens. Gentenaar stopt er toch mee aan het einde van dit seizoen en is vrees ik op dit moment geen fractie van Johnsson; Johnsson moet je het vertrouwen geven, zodat hij verder ontwikkelt en volgend jaar van grote waarde is (in de Eredivsie!). Je moet geen tweede Bovenberg creëren.
pi_137750148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:43 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dat niet gebeurt... Je moet geen tweede Bovenberg creëren.
Perfect verwoord ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137750240
Inderdaad!Die jongen was vreselijk bagger vorige week en heeft al meer blunders gemaakt maar heeft ook punten gepakt voor ons. Ik geloof ook niet dat Gentenaar op zijn 38e beter is. Laat Kalle maar staan!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 maart 2014 @ 22:50:39 #102
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137750343
En verder wil ik ook niet dat er wordt toegegeven aan het populistische gelul van de snor.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 maart 2014 @ 23:45:06 #103
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137752661
http://www.omroepgelderla(...)oen.htm#.UyN7evl5PoE
Overigens, als je Janssen hier hoort, dan lijkt me het gewoon dat Johnsson begint. Al denk ik wel dat deze onduidelijkheid expres wordt gecreëerd. Besloten training en een beetje vaag doen wanneer mensen vragen of Gentenaar gaat keepen. Johnsson zal echter al bevestiging hebben dat hij keept, zodat hij geen last ondervindt van de onduidelijkheid. Voor Utrecht zal 't echter nog onduidelijk zijn.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 maart 2014 @ 10:28:39 #104
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_137792573
http://www.persianleague.(...)united-interest.html
Man Utd scouts zijn er dus mogelijk niet alleen voor Vermijl.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 maart 2014 @ 10:52:05 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_137793002
Jullie gaan met 1-0 van ons winnen vandaag ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_137795668
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:52 schreef Paul het volgende:
Jullie gaan met 1-0 van ons winnen vandaag ;(
Dat zou mooi zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_137795753


De opstelling. Gentenaar in het doel...... -O-
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 16 maart 2014 @ 13:38:28 #108
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137797203
Tja, ik kan me er toch iets bij voorstellen. In de competitie nog geen keer de nul gehouden, de ketsers van vorige week. Al is het maar om Kalle even een weekje rust in de kop te geven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137803259
Pfff nog bijna 3-2.Klote Ruiter.
Maar goed, er is nog niets verloren. Hadden vandaag echt wel met verdiend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137803910
Puntje is eigenlijk te weinig. Maar laten we het positief zijn, we staan in ieder geval geen laatste meer.
pi_137811175
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef larry91 het volgende:
Puntje is eigenlijk te weinig. Maar laten we het positief zijn, we staan in ieder geval geen laatste meer.
Maar met 5 punten verschil op de 'veilige zone' kun je de nacompetitie al bijna niet meer ontlopen.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 16 maart 2014 @ 20:02:11 #112
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137812242
Gravenberg viel sterk in. Bracht lijn aan de linkerflank en natuurlijk helemaal toen hij de bal ook nog aan ali kwijt kon.
Hemlein blijft kneus, Rieks onmisbaar. Higdon goed actief maar 10 kilo te zwaar denk ik.
Gendtenaar kreeg nooit een bal waar een reflex ala Jonhson voor nodig was, maargoed ook geen extreme blunders
Wie dit leest is gek
pi_137825107
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Maar met 5 punten verschil op de 'veilige zone' kun je de nacompetitie al bijna niet meer ontlopen.
Veilige zone was na de nederlaag van vorige week al niet meer realistisch (eigenlijk is het dat het hele seizoen al niet). Ik ben tevreden met de nacompetitie. Wel alleen als we ons handhaven natuurlijk ;).
pi_137830486
Higdon scoorde zijn 11e. Dat is toch wel 'n beetje positief.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 17 maart 2014 @ 09:12:31 #115
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137831500
Higdon voldoet bij mij wel aan de verwachtingen, qua doelpunten voor staan we 8e. Alleen krijgen we ontstellend veel goals tegen, wat ontzettend on-NEC is, als je naar de laatste jaren kijkt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:57:12 #116
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_137974012
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef Mark het volgende:
Higdon voldoet bij mij wel aan de verwachtingen, qua doelpunten voor staan we 8e. Alleen krijgen we ontstellend veel goals tegen, wat ontzettend on-NEC is, als je naar de laatste jaren kijkt.
En qua doelpunten tegen 18e met "slechts" 11 tegendoelpunten meer dan Roda. 69 OMG. op naar de 75 _O-
Postbezorger.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:32:55 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138053581
Onmachtig NEC weer in de eerste helft.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:46:49 #118
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138056422
Punt gestolen, Rens er weer niet bij de volgende thuiswedstrijd.
Lekker dat de knikker een keer de goede kant opvalt, maar het geeft geen vertrouwen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138058801
Fijn puntje inderdaad. Nu op naar woensdag en op naar de 5e bekerfinale!
pi_138068548
Hartstikke leuk zo'n punt. Maar we schieten er geen een kloot mee op.
Hier waren drie punten te behalen. Heerenveen bakte er helemaal niks van. Helaas ging NEC hier lekker in mee en waren we bij vlagen nog slechter.

Wat een ^*&^#*zooi!
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 18:46:33 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138082364
Als ik het programma zie wordt het toch verdomd lastig. Cambuur in deze vorm klop je niet en die laatste 3 wedstrijden.. :{ Ik zie ook Roda liever niet verdwijnen (liefst RKC, ADO of Heracles) maar die liever dan NEC.

Wedstrijd tegen Heracles worden toch wel enorm belangrijk. Die moet je eigenlijk winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138082573
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

Wedstrijd tegen Heracles worden toch wel enorm belangrijk. Die moet je eigenlijk winnen.
Dat hebben we vaak gedacht dit seizoen. FC Utrecht thuis en Roda JC uit, hadden we eigenlijk ook moeten winnen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 18:59:56 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138082810
quote:
18s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat hebben we vaak gedacht dit seizoen. FC Utrecht thuis en Roda JC uit, hadden we eigenlijk ook moeten winnen.
Dat is zeer zeker waar ja. Dat moet ook onwijs frustrerend zijn. En het erge is dat wedstrijden vooral gelijk eindigen. Of NEC nu goed of slecht speelt. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138092273
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is zeer zeker waar ja. Dat moet ook onwijs frustrerend zijn. En het erge is dat wedstrijden vooral gelijk eindigen. Of NEC nu goed of slecht speelt. :')
Maar goed, tegen RKC en ADO lukte het dan weer wel. Desalniettemin, eerst de focus op de halve finale! Nog mensen hier die naar Zwolle gaan?
pi_138092374
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Hartstikke leuk zo'n punt. Maar we schieten er geen een kloot mee op.
Hier waren drie punten te behalen. Heerenveen bakte er helemaal niks van. Helaas ging NEC hier lekker in mee en waren we bij vlagen nog slechter.

Wat een ^*&^#*zooi!
Nou ja, NEC is gewoon heel matig. Puntje is ook gezien het feit daar Heerenveen niet goed was een puntje. Wij zijn simpelweg niet goed genoeg om in Heerenveen van de plaatselijke SC te winnen.
pi_138147891
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:41 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nou ja, NEC is gewoon heel matig. Puntje is ook gezien het feit daar Heerenveen niet goed was een puntje. Wij zijn simpelweg niet goed genoeg om in Heerenveen van de plaatselijke SC te winnen.
We zijn simpelweg niet goed genoeg voor direct lijfsbehoud in de eredivisie.
pi_138163671
En toch ben ik nog steeds van mening dat we voldoende individuele kwaliteiten hebben. Het is echter niet gelukt om er een team van te maken. Iets wat Mario Been in 2008 wel voor elkaar heeft gekregen. Ik blijft dit de taak van de coach vinden.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:10:00 #128
410096 deBibliotheek
deBibliotheek
pi_138177622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:38 schreef BasNijmegen het volgende:
En toch ben ik nog steeds van mening dat we voldoende individuele kwaliteiten hebben. Het is echter niet gelukt om er een team van te maken. Iets wat Mario Been in 2008 wel voor elkaar heeft gekregen. Ik blijft dit de taak van de coach vinden.
Na een tijdje afwezigheid ga ik het maar meteen niet eens zijn met jouw mening. ;) NEC speelt bij vlagen goed voetbal, wat zeker te danken is aan Anton. Ik zou Anton ook zeker niet de schuld geven van het feit dat het geen geheel is, dat komt gewoon door alle verschillende nationaliteiten. Ik vind persoonlijk dat ons centrale achterhoede gewoon zwak is. Gentenaar/Johnson vind ik beide goed genoeg voor NEC, maar Nielsen heeft mij zeker nog niet kunnen behagen. Van Eijden is een goede speler, maar laat ook vaak steken vallen. Gewoon nu via de nacompetitie in de eredivisie blijven, en dan hopen dat er een Nederlandstalige CV wordt aangetrokken.

Ik ben er in ieder geval morgen bij (kostte me een nieuwe F5-toets :P ) en we gaan gewoon naar de Kuip!
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_138182494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:10 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Na een tijdje afwezigheid ga ik het maar meteen niet eens zijn met jouw mening. ;) NEC speelt bij vlagen goed voetbal, wat zeker te danken is aan Anton. Ik zou Anton ook zeker niet de schuld geven van het feit dat het geen geheel is, dat komt gewoon door alle verschillende nationaliteiten. Ik vind persoonlijk dat ons centrale achterhoede gewoon zwak is. Gentenaar/Johnson vind ik beide goed genoeg voor NEC, maar Nielsen heeft mij zeker nog niet kunnen behagen. Van Eijden is een goede speler, maar laat ook vaak steken vallen. Gewoon nu via de nacompetitie in de eredivisie blijven, en dan hopen dat er een Nederlandstalige CV wordt aangetrokken.

Ik ben er in ieder geval morgen bij (kostte me een nieuwe F5-toets :P ) en we gaan gewoon naar de Kuip!
Het verschil in nationaliteiten mag nooit het probleem zijn. Kijk naar de grote competities in Europa, alle topclubs hebben een mix aan nationaliteiten.
Dat we bij vlagen goed voetbal laten zien, geeft aan dat het er wel inzit.
Van Eijden is je beste verdediger, maar heeft dit seizoen veel rotzooi moeten opruimen, doordat andere verdedigers in de fout gingen.

Ach ja, zenuwen voor vanavond.....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138185168
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:37 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het verschil in nationaliteiten mag nooit het probleem zijn. Kijk naar de grote competities in Europa, alle topclubs hebben een mix aan nationaliteiten.
Dat we bij vlagen goed voetbal laten zien, geeft aan dat het er wel inzit.
Van Eijden is je beste verdediger, maar heeft dit seizoen veel rotzooi moeten opruimen, doordat andere verdedigers in de fout gingen.

Ach ja, zenuwen voor vanavond.....
Volledig mee eens.

Ik ben ook van mening dat de individuele kwaliteiten van de spelers goed genoeg is om in de eredivisie te blijven. Het zijn alleen individuen die alleen met zichzelf bezig zijn.

Leren voor het tentamen gaat echt voor geen meter.... :{

Straks met de bus naar zwolle, ik heb er zin an! *O*
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:53:11 #131
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138192482
Op zich vind ik de CV's zo slecht nog niet, maar we misten vrij lang goede backs (Leiwa is een verademing) en een verdedigende middenvelder (typetje Davids) om de druk op de verdediging op te vangen.

Ik heb dit seizoen maar al te vaak een Waalbreedte tussen de verdediging en het middenveld gezien, voor zover we al middenvelders hadden. Ook zijn opkomende backs leuk, maar passen ze niet bij onze kwaliteiten; het middenveld moet goed meeverdedigen om de twee CV's niet met een man-minder situatie op te zadelen na een snelle uitbraak.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138193372
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:32 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Volledig mee eens.

Ik ben ook van mening dat de individuele kwaliteiten van de spelers goed genoeg is om in de eredivisie te blijven. Het zijn alleen individuen die alleen met zichzelf bezig zijn.

Leren voor het tentamen gaat echt voor geen meter.... :{

Straks met de bus naar zwolle, ik heb er zin an! *O*
Mijn tentamen zit er gelukkig op! Nu op weg naar Nijmegen en dan straks de auto in. Hoe het gaat gebeuren vanavond vind ik niet belangrijk, als het maar gaat gebeuren! Come on eniesee *O*
pi_138194518
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef larry91 het volgende:

[..]

Mijn tentamen zit er gelukkig op! Nu op weg naar Nijmegen en dan straks de auto in. Hoe het gaat gebeuren vanavond vind ik niet belangrijk, als het maar gaat gebeuren! Come on eniesee *O*
Wees nou maar niet té optimistisch. Het gaat een zware, héle zware dobber worden voor NEC om dit te doorstaan en in de finale te komen. Mark my words!
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:04:31 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138194626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Buffell het volgende:

[..]

Wees nou maar niet té optimistisch. Het gaat een zware, héle zware dobber worden voor NEC om dit te doorstaan en in de finale te komen. Mark my words!
No shit sherlock. :')

Desalniettemin succes vanavond. Hopelijk komen jullie in de finale.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138194655
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

No shit sherlock. :')

Desalniettemin succes vanavond. Hopelijk komen jullie in de finale.
Nou als ik die collega's van mij zo hoor links en rechts denken ze dat ze PEC daar even met 0-3 weg gaan poetsen. Vergeten dus blijkbaar dat NEC los zand is met bar weinig kwaliteit.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:06:30 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138194691
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:05 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nou als ik die collega's van mij zo hoor links en rechts denken ze dat ze PEC daar even met 0-3 weg gaan poetsen. Vergeten dus blijkbaar dat NEC los zand is met bar weinig kwaliteit.
Ja het werken op de sociale werkplaats brengt zo nu en dan wat rare conversaties met zich mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138194740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Buffell het volgende:

[..]

Wees nou maar niet té optimistisch. Het gaat een zware, héle zware dobber worden voor NEC om dit te doorstaan en in de finale te komen. Mark my words!
Nogal logisch wanneer de nummer 17 tegen de nummer 8 speel hè? :')
pi_138194741
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja het werken op de sociale werkplaats brengt zo nu en dan wat rare conversaties met zich mee.
Desondanks. Stel je eens voor dat NEC wint en Ajax ook. Dan heb je dalijk een gedegradeerd NEC dat Europees speelt. :').
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:08:33 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138194769
Het zou niet voor het eerst zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:09:02 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138194782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Desondanks. Stel je eens voor dat NEC wint en Ajax ook. Dan heb je dalijk een gedegradeerd NEC dat Europees speelt. :').
Is NEC al eens eerder gebeurd. Maar ik zie ze nog steeds niet degraderen eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138194829
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja het werken op de sociale werkplaats brengt zo nu en dan wat rare conversaties met zich mee.
_O-. En bedankt voor je succeswens!
pi_138210660
Zucht. Dit kan er ook nog wel bij.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_138210742
:'(
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  Redactie Sport woensdag 26 maart 2014 @ 22:42:21 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138210858
Manier waarop is wel zuur. NEC was echt niet slechter. :{

Nouja, focus kan nu wel volledig op lijfsbehoud.. want dat wordt nog serieus lastig. Veel zal afhangen van Roda - RKC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138210878
wat is die Nielsen opbouwend zwak...een pas vooruit is teveel gevraagd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:51:07 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138211332
Zuur dat het op zo'n manier moet gebeuren. De gelukkigste heeft gewonnen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:58:41 #147
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138211670
Nu is er een dubbel keepersprobleem, o wacht ff, dat was er al.

Niet om schijtlollig te doen maar nu hebben beide faalangst vlak voor een van de laatste kansen op een drie-punter .
Wie dit leest is gek
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:02:45 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138211849
Gentenaar zal daar echt niet anders van worden op zijn leeftijd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:04:51 #149
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138211943
Ja sure
Wie dit leest is gek
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:05:17 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138211962
Gun je niemand zo'n blunder, helemaal zo'n clubicoon niet. Had oprecht medelijden met hem. Zonde, die finale had er best wel ingezeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138212054
Kutzooi, wederom 2 kut doelpunten weggeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 maart 2014 @ 23:18:28 #152
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138212431
Het eerste doelpunt was pech, het tweede een grote fout.
Verder vond ik NEC best aardig spelen. Verdediging liet voor het eerst dit seizoen geen gigantische gaten vallen. Hoewel Nielsen een paar foutjes maakte, vond ik hem over het algemeen prima spelen. Van Eijden viel niet erg op en dat is goed als centrale verdediger.
Op 't middenveld moet je natuurlijk nooit beginnen met Koolwijk op 10. Verder is 't bijzonder vervelend dat zowel Gravenberch als Foor geblesseerd raken (vooral omdat Foor het best aardig deed).
Aanval was ook aardig. Jahanbakhsh maakte een aantal geniale acties, Hemlein overdreef soms wel met neervallen (al werd hij elke keer wel geraakt), Higdon was gewoon ongelukkig (een bal net langs de kruising en een bal die van zn voet afschoot).

Geen geweldige wedstrijd, maar het biedt wel perspectief voor de komende twee wedstrijden. Hopelijk komen ze over de domper heen!
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:53:56 #153
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138213668
Typerend voor het seizoen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138214644
Zo dit doet echt heel veel pijn! Zag er best aardig uit allemaal (alleen Ali en Hemlein waren echt zaad) en toen deed Gentenaar dit.. Held voor het leven maar wat een vreselijke fout. Ik droomde echt van de finale en dan 9 minuten voor tijd gebeurt dit verdomme...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 09:39:11 #155
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138254588
Gaat tegen Heracles leuk worden...
Van Eijden en Palsson geschorst, Gravenberg, Haitz en Foor geblesseerd.
Foor overigens voor de rest van 't seizoen uitgeschakeld, hetgeen jammer is, aangezien hij tegen PEC juist zijn vorm weer terug leek te hebben.
Enige positieve is dat je zoveel verdediging mist, dat Janssen wel gek moet zijn om verdedigend te gaan spelen. Aanval is de beste verdediging in dit geval (en als je kijkt naar de verdedigende kwaliteiten van Jahanbakhsh vrees ik dat in de aanval ook de beste verdediger speelt).
pi_138256192
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef Gijscoman het volgende:
Gaat tegen Heracles leuk worden...
Van Eijden en Palsson geschorst, Gravenberg, Haitz en Foor geblesseerd.
Foor overigens voor de rest van 't seizoen uitgeschakeld, hetgeen jammer is, aangezien hij tegen PEC juist zijn vorm weer terug leek te hebben.
Enige positieve is dat je zoveel verdediging mist, dat Janssen wel gek moet zijn om verdedigend te gaan spelen. Aanval is de beste verdediging in dit geval (en als je kijkt naar de verdedigende kwaliteiten van Jahanbakhsh vrees ik dat in de aanval ook de beste verdediger speelt).
Palsson mag toch wel spelen? hij is toch tijdelijk verbannen vanwege die blessure op haitz tijdens de training?

Al wordt het enorm zwaar zaterdag....ben het kleine beetje hoop wat ik had inmiddels wel verloren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 10:46:12 #157
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138256351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Palsson mag toch wel spelen? hij is toch tijdelijk verbannen vanwege die blessure op haitz tijdens de training?

Al wordt het enorm zwaar zaterdag....ben het kleine beetje hoop wat ik had inmiddels wel verloren.
Door zijn rode kaart had hij twee wedstrijden schorsing. Volgens mij telt de beker daarbij niet mee.
pi_138256857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:46 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Door zijn rode kaart had hij twee wedstrijden schorsing. Volgens mij telt de beker daarbij niet mee.
Klopt maar we hebben daarna nog tegen utrecht en heerenveen gespeeld.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 12:47:26 #159
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138259764
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Klopt maar we hebben daarna nog tegen utrecht en heerenveen gespeeld.
Oh, gelukkig! Ik was Utrecht helemaal vergeten.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 13:04:20 #160
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138260309
Volgens omroep Gelderland:
Gentenaar; Vermijl, Nielsen, Conboy, Leiwakabessy; Stefanik, Rieks, Koolwijk; Jahanbakhsh, Higdon, Jantscher.

Dus Conboy en Nielsen als centrum. Weet niet of Conboy nou zo'n handige CV is.
Werd overigens ook kritiek geleverd op het NEC-forum dat je nu geen Nederlandstalige centrumverdediger hebt, maar eigenlijk is 't best goed zo. Je hebt nu twee Denen in het centrum, dus die kunnen in hun eigen taal communiceren. Nu zou 't wel handig zijn om Johnsson daarachter te hebben staan, aangezien hij uit zuid-Zweden komt, waar bijna Deens wordt gepraat. Hoewel de communicatie volgens Vermijl geen probleem was, zorgt dit er wel voor dat het verbetert achterin.
Johnsson zal echter, zo vrees ik niet gebracht worden...
Jantscher is op zich logisch, want zo speelt Ali op zijn beste positie (en kan hij samenspelen met Vermijl).

En goed nieuws: ze hebben een verdachte!
http://www.omroepgelderla(...)ert.htm#.UzVj1fl5PoE
pi_138260546
Mooi. Die steward met blijvende gehoorschade is een vriend van me. Heeft dag en nacht klachten.
Hoop dat ze echt de dader hebben
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 13:21:03 #162
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138260752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef -J-D- het volgende:
Mooi. Die steward met blijvende gehoorschade is een vriend van me. Heeft dag en nacht klachten.
Hoop dat ze echt de dader hebben
Wens hem sterkte!
Het grootste dieptepunt uit een seizoen vol met dieptepunten.
pi_138261104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:21 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Wens hem sterkte!
Het grootste dieptepunt uit een seizoen vol met dieptepunten.
Ik vond het aanvallen van de spelers ook een erg groot dieptepunt...wat erger is laat ik in het midden.
Hopelijk nemen de klachten af voor die steward en kan hij snel weer aan de slag!

Raar trouwens dat rieks niet speelt. die is tenminste in vorm.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 13:42:34 #164
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138261272
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik vond het aanvallen van de spelers ook een erg groot dieptepunt...wat erger is laat ik in het midden.
Hopelijk nemen de klachten af voor die steward en kan hij snel weer aan de slag!

Raar trouwens dat rieks niet speelt. die is tenminste in vorm.
Daar heb je gelijk in.

En Rieks speelt volgens Omroep Gelderland wel.
pi_138265988
https://www.facebook.com/(...)6/?type=1&permPage=1

Leuk bestuur hebben jullie, ongelofelijk hoe ze met eigen supporters omgaan.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:42:46 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138266727
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef -J-D- het volgende:
Mooi. Die steward met blijvende gehoorschade is een vriend van me. Heeft dag en nacht klachten.
Hoop dat ze echt de dader hebben
Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom dacht hij dat het een slim plan was om naar een stuk vuurwerk toe te lopen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138270879
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef -J-D- het volgende:
Mooi. Die steward met blijvende gehoorschade is een vriend van me. Heeft dag en nacht klachten.
Hoop dat ze echt de dader hebben
Ik hoop het ook! Bah!
Wens je vriend sterkte.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138273001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef -J-D- het volgende:
Mooi. Die steward met blijvende gehoorschade is een vriend van me. Heeft dag en nacht klachten.
Hoop dat ze echt de dader hebben
Ik hoop het ook! Die klootzak moet zijn straf krijgen en dat ie maar nooit meer in de buurt van de goffert of welk voetbalstadion dan ook mag komen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 20:34:00 #169
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138275275
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Humberto-T het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6/?type=1&permPage=1

Leuk bestuur hebben jullie, ongelofelijk hoe ze met eigen supporters omgaan.
Dit is de reactie van NEC: http://www.nec-nijmegen.n(...)ten-pec-zwolle-n-e-c

Begrijp ergens wel dat je plaatsen die bedoeld zijn voor je sponsoren ook aan je sponsoren moet geven.
Is lullig voor deze fans, maar sponsoren zijn tegenwoordig steeds belangrijker. Je kan wel tegen het 'moderne voetbal' zijn, maar dat is in zekere zin net zoiets als tegen honger zijn. Mooi dat je er tegen bent, maar het wordt alleen maar erger en elke actie ertegen is als dweilen met de kraan open.
Verder wisten deze supporters 't ook. Het was een trucje van ze om aan kaarten te komen op een niet geheel correcte wijze en het is mislukt. Wees dan zo volwassen om je verlies te accepteren...
pi_138290816
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom dacht hij dat het een slim plan was om naar een stuk vuurwerk toe te lopen?
Daar mogen we niets over zeggen gedurende het onderzoek.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_138294801
Wat denken jullie van vanavond? Ik denk dat het 2 kanten op kan gaan of jullie spelen met alles wat je waard bent en zullen ons overrompelen of het vertrouwen is zo laag dat het gewoon een simpele 0-3/4 overwinning voor ons wordt.
pi_138297253
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie van vanavond? Ik denk dat het 2 kanten op kan gaan of jullie spelen met alles wat je waard bent en zullen ons overrompelen of het vertrouwen is zo laag dat het gewoon een simpele 0-3/4 overwinning voor ons wordt.
De bal is rond
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:32:47 #173
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138299351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Dit is de reactie van NEC: http://www.nec-nijmegen.n(...)ten-pec-zwolle-n-e-c

Begrijp ergens wel dat je plaatsen die bedoeld zijn voor je sponsoren ook aan je sponsoren moet geven.
Is lullig voor deze fans, maar sponsoren zijn tegenwoordig steeds belangrijker. Je kan wel tegen het 'moderne voetbal' zijn, maar dat is in zekere zin net zoiets als tegen honger zijn. Mooi dat je er tegen bent, maar het wordt alleen maar erger en elke actie ertegen is als dweilen met de kraan open.
Verder wisten deze supporters 't ook. Het was een trucje van ze om aan kaarten te komen op een niet geheel correcte wijze en het is mislukt. Wees dan zo volwassen om je verlies te accepteren...
Deze zinnen zijn zo opgesteld dat je tussen de regels door leest dat er halve leugens verteld worden en/of niet de gehele waarheid.

Later kwam N.E.C. ten gehore dat PEC Zwolle extra kaarten voor de businesstribune gegeven had aan groepen afkomstig uit de regio Nijmegen. Later heeft PEC Zwolle besloten deze groepsaanvragen terug te draaien.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 maart 2014 @ 17:36:32 #174
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138301298
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Deze zinnen zijn zo opgesteld dat je tussen de regels door leest dat er halve leugens verteld worden en/of niet de gehele waarheid.

Later kwam N.E.C. ten gehore dat PEC Zwolle extra kaarten voor de businesstribune gegeven had aan groepen afkomstig uit de regio Nijmegen. Later heeft PEC Zwolle besloten deze groepsaanvragen terug te draaien.
Ik geloof ook niet dat NEC de gehele waarheid vertelde. Daarentegen neem ik de stukken van ESU ook met een korreltje zout. NEC probeert het eigen straatje schoon te vegen; ESU overdrijft daarentegen weer in de woede. Er wordt door ESU al eigenlijk direct uitgegaan van kwade wil en dat het supportertje pesten is.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:42:33 #175
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138301498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat NEC de gehele waarheid vertelde. Daarentegen neem ik de stukken van ESU ook met een korreltje zout. NEC probeert het eigen straatje schoon te vegen; ESU overdrijft daarentegen weer in de woede. Er wordt door ESU al eigenlijk direct uitgegaan van kwade wil en dat het supportertje pesten is.
Dat zal ook zeker wel.
Nadeel is dan wel dat het aanzien van UMC st Radboud in den lande huizenhoog is en dan van NEC op het moment nauwelijks lager kan.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 29 maart 2014 @ 19:29:04 #176
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138304754
Belangrijkste wedstrijd van het jaar nummer zoveel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138305790
Goede TT :')
pi_138306719
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goede TT :')
:') idd.

Higdon scoorde overigens zijn 14e... :)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138309824
Dit is wel zuur zeg.
pi_138309961
Hoppa. Lekker hoor :')
manmanmanmanman
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 29 maart 2014 @ 22:19:19 #181
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138311853
Godverdomme.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138312822
Vandaag is het doek gevallen, zo realistisch moet je wel zijn. Ik kan de spelers niks verwijten, hebben hard gewerkt maar komen gewoon tekort. Volgend jaar met een NEDERLANDSE selectie overnieuw beginnen in de Jupiler. En dan sterker en gezonder dan ooit terugkomen!! Forza NEC.
pi_138313397
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef larry91 het volgende:
Vandaag is het doek gevallen, zo realistisch moet je wel zijn. Ik kan de spelers niks verwijten, hebben hard gewerkt maar komen gewoon tekort. Volgend jaar met een NEDERLANDSE selectie overnieuw beginnen in de Jupiler. En dan sterker en gezonder dan ooit terugkomen!! Forza NEC.
Ik kan de spelers ook niet echt wat kwalijk nemen eigenlijk.
Maar man man man, wat is dit een @#$% week. Ben er iedere keer zo ziek van dat het weer gebeurd.
pi_138314050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik kan de spelers ook niet echt wat kwalijk nemen eigenlijk.
Maar man man man, wat is dit een @#$% week. Ben er iedere keer zo ziek van dat het weer gebeurd.
Helemaal niks zelfs. Er zijn er maar een paar eredivisiewaardig ( conboy, rieks, koolwijk en higdon met 14 doelpunten). De rest kan gewoon niet of nauwelijks mee. Inzet genoeg maar heel weinig kwaliteit. Deze klap is er weer eentje te veel. Dit komt niemand bij ons te boven. De staf niet, de spelers niet en zeker de supporters niet.
Ik zal wel gewoon mijn scc verlengen, ik laat mijn club niet vallen in de Juup. Wat jullie?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:14:35 #185
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_138314559
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 29-03-2014 23:47:09 (opbokken.) ]
  Redactie Sport zaterdag 29 maart 2014 @ 23:46:48 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138315869
Tsja.

Tsja.

Tsja. :{

Uithuilen en opnieuw beginnen. Ik kan me niet voorstellen dat NEC niet rechtstreeks degradeert... en zo onnodig, echt onnodig..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 29 maart 2014 @ 23:47:53 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138315919
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:02 schreef larry91 het volgende:

[..]

Helemaal niks zelfs. Er zijn er maar een paar eredivisiewaardig ( conboy, rieks, koolwijk en higdon met 14 doelpunten). De rest kan gewoon niet of nauwelijks mee. Inzet genoeg maar heel weinig kwaliteit. Deze klap is er weer eentje te veel. Dit komt niemand bij ons te boven. De staf niet, de spelers niet en zeker de supporters niet.
Ik zal wel gewoon mijn scc verlengen, ik laat mijn club niet vallen in de Juup. Wat jullie?
Jahanbaksh, van Eijden, Haitz, Vermijl, vind ik ook nog wel aardig. Maar het middenveld is zwak. Koolwijk vind ik echt heel matig overigens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138316198
meest zure wedstrijd van het seizoen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:55:44 #189
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138316235
Conboy deed het goed centraal achterin. V Eijden-Conboy samen zou wel eens goed kunnen werken.
Jammer dat de combinatie Gravenberg-Ali op links niet beschikbaar was.

Verder vond ik het niet realistisch om nog zoveel risico's te nemen in blessuretijd.
Wie dit leest is gek
pi_138316385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jahanbaksh, van Eijden, Haitz, Vermijl, vind ik ook nog wel aardig. Maar het middenveld is zwak. Koolwijk vind ik echt heel matig overigens.
Vermijl en Haitz vallen toch regelmatig door de mand. Van Eijden inderdaad vergeten. Koolwijk heeft het al laten zien. Maar goed, deze klap komt niet minder hard aan.
  zondag 30 maart 2014 @ 00:05:09 #191
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138316607
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verder vond ik het niet realistisch om nog zoveel risico's te nemen in blessuretijd.
2 punten voor op Roda of 3 maakt geen verschil door onze ontstellende hoeveelheid tegendoelpunten. Je moet voor de laatste wedstrijd een gat van 4 punten hebben om veilig te zijn. Snap wel dat je thuis tegen 10 man toch probeert een driepunter te pakken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 00:14:07 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138316914
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef larry91 het volgende:

[..]

Vermijl en Haitz vallen toch regelmatig door de mand. Van Eijden inderdaad vergeten. Koolwijk heeft het al laten zien. Maar goed, deze klap komt niet minder hard aan.
Haitz is inderdaad mwah, maar toch niet zo heel slecht hoor. Ik vind genoeg slechtere verdedigers in de eredivisie spelen.

En dat Koolwijk voorgaande jaren wel aardig was zegt niet veel. Foor deed het een hele tijd terug ook wel goed.. wat daarmee gebeurd is weet ik niet, maar... ach man.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 maart 2014 @ 00:17:04 #193
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138317001
Wat is er mis met Jantscher?
  Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 00:22:39 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138317179
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er mis met Jantscher?
Die overwoog ik te noemen maar vind ik toch een grijze muis. Net als Hemlein.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 30 maart 2014 @ 00:29:45 #195
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138317386
En Lasse Nielsen is precies Breuer.
Wie dit leest is gek
  Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 00:30:47 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138317415
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
En Lasse Nielsen is precies Breuer.
Die is echt slecht inderdaad _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138317648
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Haitz is inderdaad mwah, maar toch niet zo heel slecht hoor. Ik vind genoeg slechtere verdedigers in de eredivisie spelen.

En dat Koolwijk voorgaande jaren wel aardig was zegt niet veel. Foor deed het een hele tijd terug ook wel goed.. wat daarmee gebeurd is weet ik niet, maar... ach man.
Laten we het erop houden dat het gewoon goed klote is, zeker als team ;)
Allergrootste dieptepunt van de avond was voor mij een idioot in 080 die het nodig vond een stoeltje in de gracht te gooien. Die belandde net naast mij en een groep andere. Stel je voor dat die op iemands kop was gevallen. Dan haf je een flink gat in je hoofd, zo niet erger. En als ik er dan wat van zeg krijg ik nog een grote bek ook. Eencellige..
  Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 00:49:31 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138317835
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:39 schreef larry91 het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat het gewoon goed klote is, zeker als team ;)
Allergrootste dieptepunt van de avond was voor mij een idioot in 080 die het nodig vond een stoeltje in de gracht te gooien. Die belandde net naast mij en een groep andere. Stel je voor dat die op iemands kop was gevallen. Dan haf je een flink gat in je hoofd, zo niet erger. En als ik er dan wat van zeg krijg ik nog een grote bek ook. Eencellige..
Dat is gewoon idioot :') In Eindhoven konden ze er ook weer wat van vanavond, hoe frustrerend er thuis op gelegd worden met 2-3 ook is.. zoiets kan natuurlijk niet.

Doet me er ook aan denken dat er door het hele stadion een 'oh nee, niet weer geen punten voor NEC'-sfeer ging toen werd omgeroepen dat NEC verloren had.. en dat terwijl er genoeg te ergeren was over PSV zelf. Dat is de status die je toch eigenlijk als gerespecteerde eredivisieclub wil vermijden, dat medelijden. :{ Voornamelijk omdat NEC toch alweer 20 jaar meedraait op het hoogste niveau.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138318114
Tot over een paar jaar of niet...
pi_138320311
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:03 schreef hafcfan het volgende:
Tot over een paar jaar of niet...
Eén jaartje en dan zijn we weer terug! ;)
pi_138320382
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is gewoon idioot :') In Eindhoven konden ze er ook weer wat van vanavond, hoe frustrerend er thuis op gelegd worden met 2-3 ook is.. zoiets kan natuurlijk niet.

Doet me er ook aan denken dat er door het hele stadion een 'oh nee, niet weer geen punten voor NEC'-sfeer ging toen werd omgeroepen dat NEC verloren had.. en dat terwijl er genoeg te ergeren was over PSV zelf. Dat is de status die je toch eigenlijk als gerespecteerde eredivisieclub wil vermijden, dat medelijden. :{ Voornamelijk omdat NEC toch alweer 20 jaar meedraait op het hoogste niveau.
Ik denk dat zeker in Eindhoven toch nog wel gemiddeld meer mensen met affiniteit met NEC zitten. Ik merk ook in Amsterdam (waar ik woon) dat iedereen vindt dat wij in de eredivisie thuis horen. Maar het lichtje is gisterenavond toch echt uitgegaan. Of Jasper moet ons wat schenken op 3 mei :')
pi_138320524
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:01 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik denk dat zeker in Eindhoven toch nog wel gemiddeld meer mensen met affiniteit met NEC zitten. Ik merk ook in Amsterdam (waar ik woon) dat iedereen vindt dat wij in de eredivisie thuis horen. Maar het lichtje is gisterenavond toch echt uitgegaan. Of Jasper moet ons wat schenken op 3 mei :')
Eerst nog Cambuur thuis. En Roda staat nog (steeds) onder jullie.
  User die overal opduikt 2022 zondag 30 maart 2014 @ 11:01:03 #203
186611 Haags
pi_138321389
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eén jaartje en dan zijn we weer terug! ;)
Hoe ben je daar zo zeker van?
Qua inkomsten doe je een flinke stap terug! De selectie die jullie nu hebben zal ook wel uiteenvallen en opnieuw beginnen pakt meestal ook niet meteen goed uit.
Zonder wrijving geen glans
pi_138322182
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoe ben je daar zo zeker van?
Qua inkomsten doe je een flinke stap terug! De selectie die jullie nu hebben zal ook wel uiteenvallen en opnieuw beginnen pakt meestal ook niet meteen goed uit.
Begroting gaat terug naar 8-7.5 miljoen, nog steeds verreweg de hoogste in de jupiler. Daarbij mag de selectie die we nu hebben van mij uit elkaar vallen ;).
En als laatste, ik heb veel vertrouwen.
pi_138325144
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eén jaartje en dan zijn we weer terug! ;)
Ik hoop het, maar hou in je achterhoofd hoe het met Sparta gaat.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 maart 2014 @ 15:30:21 #206
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138328070
Even kijken naar de selectie in geval van degradatie:
Doel:
Johnsson en Smits zullen waarschijnlijk blijven als keepers. Dat is m.i. goed nieuws. Gentenaar als keeperstrainer of assistent keeperstrainer. Kunnen beide spelers leren van zijn ervaring.

Verdediging:
Conboy, Van Eijden en Vermijl zullen sowieso vertrekken, niet afhankelijk van degradatie. Gravenberch had volgens mij de mogelijkheid gekocht te worden, maar zal dat vast niet willen in geval van degradatie.
Wat overblijft zijn: Haitz, Nielsen (samen het beoogde centrum voor volgend seizoen, ondanks Nielsen's matige spel van de laatste twee wedstrijden), Disveld en Leiwakabessy.

Middenveld:
Koolwijk zal sowieso wel vertrekken. Palsson wil volgens mij ook weg. Rieks speelt een goed seizoen en zal in geval van degradatie wel vertrekken.
Foor, Stefanik, Diarra, Mulder en Stutter zullen wel blijven. Met Foor en Stefanik heb je twee creatieve middenvelders; Mulder is een breker en Stutter is een stormram. Diarra lijkt mij van alles wel wat te hebben.

Aanval:
Higdon zie ik niet blijven. Topscorer Schotse competitie en ook veel doelpunten voor een slechtlopend team. Maar aan de andere kant kon hij naar betere teams en meer verdienen, maar koos hij voor NEC. Misschien dat hij weer zo'n rare beslissing neemt en blijft. :)
Jahanbakhsh zal vertrekken indien hij zich een beetje laat zien op het WK. Hij weet echter nog geen stempel te drukken op wedstrijden, dus zal misschien daarom nog niet weggaan.
Jantscher zal wel vertrekken bij degradatie. Castillion lijkt niet erg te voldoen, dus die zie ik ook niet blijven.
Hemlein blijft wel.

Uit de jeugd zullen wel best wat aardige spelers doorstromen. De A1 van nu ziet er sterk uit met Bai Kamara, Arnarson, Bajrovic, Celik, Bergsson, Elders en Popalzay.

Verder nog wat spelers halen, die bij andere teams worden weggestuurd, en het lot van Sparta zal ons bespaard blijven.

Maar RKC staat nu voor, dus hopelijk is het bovenstaande gelul van mij voorbarig!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 maart 2014 @ 16:30:08 #207
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138330112
Nog vergeten voor volgend seizoen: Loen en De Looijer.

Maar RKC heeft gewonnen van Roda! Hoop doet leven! (Al zie ik persoonlijk liever RKC weggaan dan Roda)
  zondag 30 maart 2014 @ 21:14:33 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138340237
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst nog Cambuur thuis. En Roda staat nog (steeds) onder jullie.
Dat dus. Het is al vaker gehoopt maar je kunt komend weekeinde nog steeds goede zaken doen door van Cambuur te winnen. Roda heeft ook niet echt een programma waarbij de puntjes als rijpe appelen in hun schoot zullen vallen (AZ, Twente, Groningen en de Eagles). Ik weiger nu al de handdoek te gooien.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 maart 2014 @ 09:53:48 #209
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138354801
Jantscher blijft een jaar extra in Nijmegen in het geval van lijfsbehoud. Hopelijk blijven we erin en kan hij volgend jaar wat meer laten zien. Je ziet dat hij wel wat kan, maar of hij is dit jaar hopeloos uit vorm of het is net als bij Stefanik steeds net niet. In een beter lopend elftal zou hij (en ook Stefanik) dan een stuk beter spelen.

Verder blijft Smits langer en wordt er gekeken of Loen en Stutter langer kunnen blijven. Goed nieuws dus!
Tot slot wordt Tutuarima, zoals het verhuur naar Oss eigenlijk al deed vermoeden, afgeschreven voor NEC.
http://www.omroepgelderla(...)nec.htm#.UzkeGPl_voE
pi_138356077
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eén jaartje en dan zijn we weer terug! ;)
Roda heeft niet gewonnen...dat is gunstig. Hopelijk blijven we er via de nacompetitie wel in. Uiteraard verleng ik mijn scc weer. Ben alleen wel benieuwd wat ik ga betalen volgend jaar. Of we er nu in blijven of niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:07:05 #211
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138371951
Het valt me wel op dat sinds de blessuretijd door een sponsor wordt aangeboden dit vaak een negatief resultaat heeft voor N.E.C.
Wie dit leest is gek
pi_138391619
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat sinds de blessuretijd door een sponsor wordt aangeboden dit vaak een negatief resultaat heeft voor N.E.C.
Het valt mij op dat iedere wedstrijd minimaal 2 tegendoelpunten tegen krijgen, dit vaak een negatief resultaat heeft voor NEC.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:37:45 #213
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138403622
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:24 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Het valt mij op dat iedere wedstrijd minimaal 2 tegendoelpunten tegen krijgen, dit vaak een negatief resultaat heeft voor NEC.
"De tegendoelpunten worden u deze middag aangeboden door Verzuim Expertise Bureau"

Daar ligt ook nog een niet ontdekt gat in de markt van de commercie. w/
Wie dit leest is gek
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:54:42 #214
410096 deBibliotheek
deBibliotheek
pi_138421610
Onrust in Cambuur kan misschien goed uitpakken voor NEC. :Y
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  woensdag 2 april 2014 @ 00:08:07 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138422137
Die halen we van zijn lang zal ze leven niet meer in. Zelfs het ontlopen van de playoffs moet je maar niet aan denken. Er telt maar 1 ding: Roda voorblijven.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 2 april 2014 @ 00:21:34 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138422629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:08 schreef Mark het volgende:
Die halen we van zijn lang zal ze leven niet meer in. Zelfs het ontlopen van de playoffs moet je maar niet aan denken. Er telt maar 1 ding: Roda voorblijven.
Eens. Waarbij ik er een heel hard hoofd in heb dat we de nacompetitie zullen overleven als we tot op het bot gemotiveerde tegenstanders treffen voor wie dit de kroon is van een jaar hard werken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 08:35:52 #217
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138425929
quote:
15s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Eens. Waarbij ik er een heel hard hoofd in heb dat we de nacompetitie zullen overleven als we tot op het bot gemotiveerde tegenstanders treffen voor wie dit de kroon is van een jaar hard werken.
Ik denk dat de opmerking over de onrust bij Cambuur vooral sloeg op de volgende competitiewedstrijd tegen Cambuur. Daar winnen staat zo goed als gelijk aan lijfsbehoud.
Verder denk ik dat we de nacompetitie wel overleven. Voor NEC voelt nacompetitie op dit moment ook als een overwinning. Verder zie ik 't niet gebeuren dat we over twee wedstrijden zwakker zijn dan een Eerste Divisieploeg. Wat niveau betreft is het gat groot tussen beide competities en de reden dat NEC zo laag staat is niet alleen de zwakte van NEC, maar ook het feit dat het gemiddelde niveau in de Eredivsie gestegen is.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 13:57:50 #218
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138434241
http://www.nec-nijmegen.n(...)e-c-op-trainingskamp
Hoop dat dit effect zal hebben. Misschien wordt t eindelijk een team. En het kan ook de druk doen verminderen, waardoor ze misschien vrijer zullen spelen. Overigens hoop ik dat ze ook gaan paintballen! ;)
  woensdag 2 april 2014 @ 14:48:13 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138435699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:35 schreef Gijscoman het volgende:

[..]
maar ook het feit dat het gemiddelde niveau in de Eredivsie gestegen is.
Ik hoop dat dit een grap is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:31:14 #220
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138439261
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een grap is.
Ik doelde dan vooral op de onderste regionen van de Eredivsie. Misschien was 't beter te stellen dat er sprake is van nivellering van niveau.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:17:51 #221
410096 deBibliotheek
deBibliotheek
pi_138440838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik doelde dan vooral op de onderste regionen van de Eredivsie. Misschien was 't beter te stellen dat er sprake is van nivellering van niveau.
Het niveau van de Eredivisie is zodanig slecht geworden, dat de nummer 6 uit de Jupiler League (GAE) niet eens rechtstreeks degradeerd. Met alle respect, maar het voetbal wat dit jaar tevoorschijn komt in de Eredivisie is ronduit slecht. Ik durf zelfs te zeggen dat de tweede Bundesliga ons al voorbijgestreefd is... Prachtige competitie is dat, maar dat even terzijde.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:05:50 #222
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138495623
Zo, heftig! Palsson overwoog zelfmoord:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-aan-zelfmoord.dhtml

Die jongen heeft het niet makkelijk gehad...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:57:45 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138502310
Zo, morgen toch maar weer eens proberen, samen met mijn zoontje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:28:43 #224
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138528564
Benieuwd naar de line up vanavond
Wie dit leest is gek
pi_138528587
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Benieuwd naar de line up vanavond
Castillion schijnt in de spits te staan.
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:29:44 #226
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138528612
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Castillion schijnt in de spits te staan.
Daar word ik blij van :)
Wie dit leest is gek
pi_138528976
Vanavond is echt de aller-aller-allerlaatste kans. Het is nu of nooit.. zowel bij spelers als supporters moet het er vanaf spatten!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 april 2014 @ 09:46:41 #228
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138532831
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:38 schreef larry91 het volgende:
Vanavond is echt de aller-aller-allerlaatste kans. Het is nu of nooit.. zowel bij spelers als supporters moet het er vanaf spatten!
Het is de allerlaatste kans om het behoud in eigen handen te houden. Anders ben je afhankelijk van Roda, dat tegen Groningen (de laatste tijd weer beter in vorm) en Go Ahead moet. Daar halen ze ook niet zo snel de punten. Wel zou een overwinning nu heel belangrijk zijn!

Heb aan de ene kant het gevoel dat we gaan winnen, maar daaronder is ook de angst voor verlies...
pi_138533007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:46 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Het is de allerlaatste kans om het behoud in eigen handen te houden. Anders ben je afhankelijk van Roda, dat tegen Groningen (de laatste tijd weer beter in vorm) en Go Ahead moet. Daar halen ze ook niet zo snel de punten. Wel zou een overwinning nu heel belangrijk zijn!

Heb aan de ene kant het gevoel dat we gaan winnen, maar daaronder is ook de angst voor verlies...
Natuurlijk moet Roda eerst nog 3 punten pakken ergens maar zij zijn de laatste jaren een soort houdini-act niet vreemd. Ik durf best te zeggen dat een gelijkspel of nederlaag vanavond gelijk staat aan degraderen (al dacht ik dat vorige week ook haha)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 april 2014 @ 13:04:56 #230
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138536214
Overigens, als alles blijft zoals 't nu staat (ook in de Eerste Divisie), dan moeten we in de halve finale van de play-offs tegen of Sparta (8e plaatsingspositie) of Den Bosch (5e). Als we dat winnen, spelen we tegen of Willem II (1e) of De Graafschap (4e).
Maar er kan nog van alles veranderen!
pi_138554317
Tja, dit was het laatste punt van dit seizoen. Bij een overwinning van Roda zijn we gedegradeerd.. Jongens hebben extreem hard gevochten, voor werkelijk waar iedere meter, maar we moeten wel concluderen dat we niet goed genoeg zijn voor de eredivisie. Wiedemeijer trouwens ook niet, hoe kun je een wedstrijd zo uit je handen laten glippen.
  Redactie Sport zaterdag 5 april 2014 @ 23:15:09 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138555504
Misschien schenkt Ajax jullie nog drie punten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138556051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:04 schreef Gijscoman het volgende:
Overigens, als alles blijft zoals 't nu staat (ook in de Eerste Divisie), dan moeten we in de halve finale van de play-offs tegen of Sparta (8e plaatsingspositie) of Den Bosch (5e). Als we dat winnen, spelen we tegen of Willem II (1e) of De Graafschap (4e).
Maar er kan nog van alles veranderen!
Willem II niet
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:49:21 #234
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138556655
En ook deze keer werd de tegengoal aangeboden door VEB

Hoe dan ook, het was allemaal niet best. Een afspiegeling van het hele seizoen.
NEC speelt omschakelvoetbal maar de diepe pass op de lopende man komt 7 van de 10 keer niet aan, vaak niet eens in de buurt.
Wie dit leest is gek
pi_138556886
Is Anton Janssen eigenlijk zoveel beter dan Alex Pastoor?
  Forum Admin zaterdag 5 april 2014 @ 23:57:34 #236
35723 crew  GGMM
pi_138556911
Pijnlijke TT.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 april 2014 @ 00:10:06 #237
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138557378
De slechtste man op het veld was de scheids. Hij was niet tegen NEC of Cambuur; hij was tegen voetbal. Eigenlijk vond ik alle rode kaarten misplaatst: dat gebeuren met Koolwijk was wel erg overdreven; die overtreding van Ritzmaier was echt geen geel waard; die schouderduw van Van Eijden (gewoon twee spelers die strijden om de bal en de ene valt daarbij) en het terechte commentaar (dat het tegendoelpunt mede veroorzaakt werd door Wiedemeijer) waren m.i. beide geen geel waard.

We hebben erg veel kansen laten liggen, maar Cambuur had ook wat kansen gehad. Daarom is een gelijkspel op zich terecht. Nu maar hopen dat Roda niet meer wint (en ook niet 3 keer gelijk speelt) of een keer wint en verder heel veel harder wordt ingemaakt dan NEC.

Overigens kunnen we niet zeggen dat er niet gestreden werd. Vooral Conboy vond ik sterk wat inzet betreft. Verder deed Nielsen het deze keer ook goed. Ali viel enigszins tegen (al had hij ook een aantal sterke ballen).
pi_138558226
potverdimme
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138558836
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien schenkt Ajax jullie nog drie punten.
In de ArenA...

quote:
* In totaal speelde Ajax 36 thuisduels met NEC. De Amsterdammers verloren nooit. Vier keer eindigde het duel in een gelijkspel.
https://www.ajax.nl/Ajax-(...)weetjes-Ajax-NEC.htm
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_138559349
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 00:10 schreef Gijscoman het volgende:
dat gebeuren met Koolwijk was wel erg overdreven;
Niet mee eens. Ja, hij raakte hem maar heel licht, maar als je een stootbeweging maakt en de scheids ziet het krijg je rood. Dat weet de scheidsrechter, dat weet Koolwijk, en dat weet Van Moorsel. Die dan de kwaadste niet is om als een stervende zwaan neer te storten, maar dat maakt het niet minder dom van Koolwijk.
pi_138559700
quote:
kwam even ter sprake nu ajax zo goed als zeker kampioen is en de laatste wedstrijd tegen NEC is. Schöne en Cillessen bleken toch wel moeite te hebben met de lage stand van NEC.
  zondag 6 april 2014 @ 01:51:18 #242
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138559820
Er is al eens vaker een gelijkspelletje aan het einde van het seizoen geweest dat NEC erin hield :)

Al geloof ik niet dat dit Ajax punten thuis weg gaat geven. Dan zie ik eerder mogelijkheden tegen AZ dat dan net de uitwedstrijd bij Benfica (met wellicht een verlenging) in de benen heeft.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 6 april 2014 @ 11:51:14 #243
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138563832
Ajax kan het zich als 1 niet niet permitteren om aan competitievervalsing te doen.
Ook zijn er plannen om Kenneth Vermeer naar het WK te helpen. Door de uitspraken van Cillissen is het denk ik zeker dat Vermeer gaat spelen, hij speelt sowieso de bekerfinale.
De enige uitweg is waarschijnlijk een lamlendige wedstrijdmentaliteit omdat de schaal al in de vitrine staat.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 april 2014 @ 12:04:14 #244
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138564178
Go Ahead en Twente zouden thuis bijna niet verliezen. Groningen zal ook wel niet verliezen van Roda. Het is te hopen dat AZ vandaag weer hersteld is van Benfica.

Wij hebben het geluk dat we Twente thuis treffen en AZ, nadat ze tegen en in Benfica hebben gespeeld. Met genoeg strijd kan je bij een van deze wedstrijden misschien nog een puntje stelen. Acht de kans niet groot, maar het is ook niet onmogelijk. Een punt uit Amsterdam halen is wel onmogelijk.
En Roda mag 2 keer gelijkspelen!

Laten we het laatste beetje hoop koesteren; hoe lastig dat ook is!
pi_138565299
[liedjes modus]

OOW wat is het toch fijn,
om voor N.E.C te zijn.
Volgend jaar gaan we weer,
naar FC Oss op en neer.

[/liedjes modus]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138566757
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
Pijnlijke TT.
Denk dat ze in dit jaar nog heel vaak gaan winnen hoor.
  zondag 6 april 2014 @ 13:35:19 #247
422160 _pieterpost
Postbezorger.
pi_138566920
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Denk dat ze in dit jaar nog heel vaak gaan winnen hoor.
In de Jupiler League idd _O- :W
Postbezorger.
pi_138596421
Al die hatelijkheid jongens, dat is toch nergens goed voor. Houd je lekker bezig met je eigen club.
pi_138612965
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 00:10 schreef Gijscoman het volgende:
De slechtste man op het veld was de scheids. Hij was niet tegen NEC of Cambuur; hij was tegen voetbal. Eigenlijk vond ik alle rode kaarten misplaatst: dat gebeuren met Koolwijk was wel erg overdreven; die overtreding van Ritzmaier was echt geen geel waard; die schouderduw van Van Eijden (gewoon twee spelers die strijden om de bal en de ene valt daarbij) en het terechte commentaar (dat het tegendoelpunt mede veroorzaakt werd door Wiedemeijer) waren m.i. beide geen geel waard.
Dat Koolwijk eraf moest is echt de persoon zelf te verwijten. Ik gok dat elke schijds die kaart had gegeven. De tweede geel voor Ritzmaier vond ik ook nergens op slaan. en de eerste geel van Van Eijden zelfs kinderachtig. Tweede van Eijden was denk ik wel een goede beslissing omdat Lukoki al voorbij zijn man was. (die had de kans trouwens vast verneukt, maar dat is een ander verhaal)

de 1 - 1 was qua voetbal de enige juiste vrees ik. beide clups kwamen bij vlagen goed voor het doel van de tegenstander, maar maakten gewoon niet af.

Wel zuur dat Fox zoveel tijd moest spenderen aan de trouwe fans die huilend van de tribune gingen.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  maandag 7 april 2014 @ 16:35:58 #250
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138615322
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Gijscoman het volgende:
Go Ahead en Twente zouden thuis bijna niet verliezen. Groningen zal ook wel niet verliezen van Roda. Het is te hopen dat AZ vandaag weer hersteld is van Benfica.

Wij hebben het geluk dat we Twente thuis treffen en AZ, nadat ze tegen en in Benfica hebben gespeeld. Met genoeg strijd kan je bij een van deze wedstrijden misschien nog een puntje stelen. Acht de kans niet groot, maar het is ook niet onmogelijk. Een punt uit Amsterdam halen is wel onmogelijk.
En Roda mag 2 keer gelijkspelen!

Laten we het laatste beetje hoop koesteren; hoe lastig dat ook is!
Roda lukte het ook om 2-2 te spelen tegen AZ.
Dan moeten wij dat dus ook doen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138623010
Denk dat we volgend jaar wel een nieuwe topplek kunnen uitzoeken als je wilt. Als we JL spelen zullen de stoelen voor het uitkiezen zijn.

Benieuwd ook naar 080 in de JL
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 7 april 2014 @ 20:24:20 #252
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138625297
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Roda lukte het ook om 2-2 te spelen tegen AZ.
Dan moeten wij dat dus ook doen.
En Benfica uit is nog zwaarder, vanwege de reis + eventueel nog een verlenging.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 april 2014 @ 21:21:56 #253
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138628657
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Denk dat we volgend jaar wel een nieuwe topplek kunnen uitzoeken als je wilt. Als we JL spelen zullen de stoelen voor het uitkiezen zijn.

Benieuwd ook naar 080 in de JL
Als het huidige 080 dan wegvalt en er daadwerkelijk mensen daar gaan staan die in voor- en tegenspoed NEC op een positieve manier ondersteunen, dan zou ik degradatie de moeite waard vinden. De paar keer dat 080 wat toevoegt weegt voor mij niet op tegen de vele incidenten, waarbij stoelen worden gegooid, spelers worden uitgefloten en kwetsende spreekkoren worden gezongen. Sowieso heb ik soms het gevoel dat een groot deel van ons publiek vergeten is dat je vliegen met stroop vangt en niet met azijn. De spelers presteren inderdaad ondermaats, maar dat gaat echt niet veranderen als je verhaal gaat halen, ze gaat uitfluiten, etc.
Er zijn echter ook zoveel mensen die het wel goed willen, die misschien wel even schelden wanneer er een fout wordt gemaakt, maar desondanks blijven aanmoedigen.
Ik vrees dat 080 de grootste fout is geweest van NEC in het supportersbeleid van de laatste jaren.

Overigens een belangrijke noot bij mijn kritiek op 080: er zijn er ook genoeg in het vak die wel de juiste instelling hebben. Mijn kritiek generaliseert nu waar dat eigenlijk verkeerd is. Ik ga ervan uit dat zij zich ook storen aan het gegooi met stoelen e.d.
pi_138628776
Mocht vak K terugkeren, dan ga ik er direct weer zitten.
Mjah, zal wel niet gebeuren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 april 2014 @ 22:10:11 #255
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138631546
Ik verwacht overigens dat dit de opstelling is tegen AZ:
Gentenaar
Vermijl-Nielsen-Conboy-Leiwa
Gravenberch-Pálsson
Rieks
Ali-Higdon-Jantscher

Haitz is waarschijnlijk nog niet hersteld, dus Conboy als CV. Dat werkte best aardig de vorige keer. Rest van de verdediging spreekt voor zich. Nielsen was overigens sterk tegen Cambuur.
Gravenberch en Pálsson voor wat power op het middenveld, want met strijd en kracht is AZ na zo'n wedstrijd tegen Benfica te pakken.
Ali op rechts, want hoewel hij niet altijd gelukkig speelt weet hij altijd wel wat gevaar te brengen. Jantscher op links, niet omdat ik zo'n liefhebber van hem ben, maar hij is naast Conboy en Koolwijk de vrije trappen nemer. Koolwijk is geschorst en om nou een CV de vrije trappen te laten nemen is risicovol. Verder pikt hij soms nog een doelpuntje mee en is het net zo'n gok als bij Hemlein, Foor en Castillion.
pi_138648843
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Mocht vak K terugkeren, dan ga ik er direct weer zitten.
Mjah, zal wel niet gebeuren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee....maar wat zal de volgende TT worden?

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Als het huidige 080 dan wegvalt en er daadwerkelijk mensen daar gaan staan die in voor- en tegenspoed NEC op een positieve manier ondersteunen, dan zou ik degradatie de moeite waard vinden. De paar keer dat 080 wat toevoegt weegt voor mij niet op tegen de vele incidenten, waarbij stoelen worden gegooid, spelers worden uitgefloten en kwetsende spreekkoren worden gezongen. Sowieso heb ik soms het gevoel dat een groot deel van ons publiek vergeten is dat je vliegen met stroop vangt en niet met azijn. De spelers presteren inderdaad ondermaats, maar dat gaat echt niet veranderen als je verhaal gaat halen, ze gaat uitfluiten, etc.
Er zijn echter ook zoveel mensen die het wel goed willen, die misschien wel even schelden wanneer er een fout wordt gemaakt, maar desondanks blijven aanmoedigen.
Ik vrees dat 080 de grootste fout is geweest van NEC in het supportersbeleid van de laatste jaren.

Overigens een belangrijke noot bij mijn kritiek op 080: er zijn er ook genoeg in het vak die wel de juiste instelling hebben. Mijn kritiek generaliseert nu waar dat eigenlijk verkeerd is. Ik ga ervan uit dat zij zich ook storen aan het gegooi met stoelen e.d.
Ik vind 080 juist wel een toevoeging, ik denk dat 'wij' als publiek meer achter de spelers moeten staan. De sfeer tijdens de laatste 20 min. van de laatste wedstrijd is zoals het eigenlijk de hele wedstrijd moet zijn. Een soort beker sfeertje.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:17:10 #257
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138649596
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Als het huidige 080 dan wegvalt en er daadwerkelijk mensen daar gaan staan die in voor- en tegenspoed NEC op een positieve manier ondersteunen, dan zou ik degradatie de moeite waard vinden. De paar keer dat 080 wat toevoegt weegt voor mij niet op tegen de vele incidenten, waarbij stoelen worden gegooid, spelers worden uitgefloten en kwetsende spreekkoren worden gezongen. Sowieso heb ik soms het gevoel dat een groot deel van ons publiek vergeten is dat je vliegen met stroop vangt en niet met azijn. De spelers presteren inderdaad ondermaats, maar dat gaat echt niet veranderen als je verhaal gaat halen, ze gaat uitfluiten, etc.
Er zijn echter ook zoveel mensen die het wel goed willen, die misschien wel even schelden wanneer er een fout wordt gemaakt, maar desondanks blijven aanmoedigen.
Ik vrees dat 080 de grootste fout is geweest van NEC in het supportersbeleid van de laatste jaren.

Overigens een belangrijke noot bij mijn kritiek op 080: er zijn er ook genoeg in het vak die wel de juiste instelling hebben. Mijn kritiek generaliseert nu waar dat eigenlijk verkeerd is. Ik ga ervan uit dat zij zich ook storen aan het gegooi met stoelen e.d.
Uiteraard stoor ik mij daar aan.
Het was voor mij het enige vak op de Gofferttribune waar ik met een mannetje of 10 op de bovenste rijen naar het voetbal kon kijken, de jochies onderaan het vak zijn soms irritant, maar ik denk dat ik er in het vak zelf minder last van heb dan de mensen in de vakken ernaast op de lagere rijen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 april 2014 @ 15:36:19 #258
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138652618
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Goed idee....maar wat zal de volgende TT worden?

[..]

Ik vind 080 juist wel een toevoeging, ik denk dat 'wij' als publiek meer achter de spelers moeten staan. De sfeer tijdens de laatste 20 min. van de laatste wedstrijd is zoals het eigenlijk de hele wedstrijd moet zijn. Een soort beker sfeertje.
Misschien 'Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt' als TT.
En ik ben het ermee eens dat de rest van het publiek ook meer moet meedoen. Het is toch vreemd dat wij als publiek eisen dat de spelers 90 minuten alles geven, terwijl we zelf nauwelijks in staat zijn langer dan 20 minuten ons best te doen.
De sfeer die 080 poogt op te wekken, komt niet vaak veel verder dan de vakken die eraan grenzen. Misschien ligt het ook aan de ligging van het vak?

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteraard stoor ik mij daar aan.
Het was voor mij het enige vak op de Gofferttribune waar ik met een mannetje of 10 op de bovenste rijen naar het voetbal kon kijken, de jochies onderaan het vak zijn soms irritant, maar ik denk dat ik er in het vak zelf minder last van heb dan de mensen in de vakken ernaast op de lagere rijen.
Is 't eigenlijk geen idee om harder op te treden tegen mensen die zich misdragen? Sneller stadionverboden geven. Want uiteindelijk zijn het degene die zich misdragen die de sfeer verpesten. Verder wordt de naam van ons publiek, die dit seizoen sterk verslechterd is door het gedoe in Deventer, de sluiting van Goffertzicht, het steward-incident, de aanval op spelers, het verhaal halen voor het stadion en nu weer de vele kapotte stoelen in het stadion, door hard optreden weer ietsje beter, waardoor de regels voor ons uitpubliek soepeler zullen worden en er ook in de Goffert meer toegestaan zal worden.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:06:06 #259
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138653814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Misschien 'Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt' als TT.
En ik ben het ermee eens dat de rest van het publiek ook meer moet meedoen. Het is toch vreemd dat wij als publiek eisen dat de spelers 90 minuten alles geven, terwijl we zelf nauwelijks in staat zijn langer dan 20 minuten ons best te doen.
De sfeer die 080 poogt op te wekken, komt niet vaak veel verder dan de vakken die eraan grenzen. Misschien ligt het ook aan de ligging van het vak?
Het ligt ook een beetje aan de grootte van het vak en in vrijwel geen enkel supportersvak is het feest als degradatie dreigt, ook fameuze supportersvakken zoals 410 of de Bunnikside zijn akelig stil als het spel een aantal potjes achter elkaar tegenvalt. NEC-publiek nuilt graag, maar ik denk dat de prestatie van het NEC-publiek dit jaar, voor zover het binnen de reguliere speeltijd betreft, niet slechter is dan dat van het elftal. Die incidenten buiten het stadion of wangedrag van enkele individuen reken ik dan voor het gemak niet mee.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:09:45 #260
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138653967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Gijscoman het volgende:
Misschien 'Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt' als TT.
De laatste strohalm

of

De dood of de gladiolen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138654215
Ik denk niet dat jullie directe degradatie hoeven te vrezen. Zie Roda echt niks winnen
pi_138658957
quote:
En ik ben het ermee eens dat de rest van het publiek ook meer moet meedoen. Het is toch vreemd dat wij als publiek eisen dat de spelers 90 minuten alles geven, terwijl we zelf nauwelijks in staat zijn langer dan 20 minuten ons best te doen.
Ben ik het deels mee eens.
Echter betalen wij allemaal een kaartje en ontvangen de spelers op het veld een (belachelijk hoog) salaris. Als zij zich niet kunnen motiveren wanneer het publiek minder sfeer brengt, zijn ze in mijn ogen het (belachelijk hoge) salaris niet waard. Ik zie het eerder andersom. Zij moeten ons vermaken, wat voor sfeer zal zorgen. Speelt NEC goed en maakt het doelpunten, dan is er echt wel sfeer op de tribune. Die 20 minuten sfeer per wedstrijd is dus dit seizoen wel te verklaren, aangezien de spelers ook niet meer reden geven tot sfeer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138660547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:15 schreef bamibij het volgende:
Ik denk niet dat jullie directe degradatie hoeven te vrezen. Zie Roda echt niks winnen
Onderschat ze niet, hoor. Groningen thuis is sowieso niet onhaalbaar, Eagles spelen op de laatste speeldag nergens meer om. Twente-uit is waarschijnlijk wel een onhaalbare opgave, maar vergeet niet dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. Ik vind dat er bij Roda meer een vechtersmentaliteit heerst dan bij NEC en Roda heeft een véél makkelijker programma.
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:29:04 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138664722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
Eagles spelen op de laatste speeldag nergens meer om
Maar wel thuis, denk dat die hun fans toch ook niet teleur willen stellen in de laatste wedstrijd. Bovendien kun je met een winstpot zomaar een paar plaatsen stijgen in de eindrangschikking, kan zomaar het verchil zijn tussen 9e of 14e worden. En dat klinkt toch anders ook al was het seizoen hetzelfde.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138664818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Maar wel thuis, denk dat die hun fans toch ook niet teleur willen stellen in de laatste wedstrijd. Bovendien kun je met een winstpot zomaar een paar plaatsen stijgen in de eindrangschikking, kan zomaar het verchil zijn tussen 9e of 14e worden. En dat klinkt toch anders ook al was het seizoen hetzelfde.
Oh natuurlijk, ik wil ook absoluut niet beweren dat ze Roda gaan laten winnen of zo :P Maar er zit wel een mentaliteitsverschil tussen een ploeg die al met één been in het vliegtuig op vakantie zit en een ploeg die vecht voor de allerlaatste kans op lijfsbehoud. :P
pi_138683313
De wedstrijden van roda zijn voor mij interessanter dan de wedstrijden van NEC. Hopelijk is az erg vermoeid van de wedstrijd tegen benfica. Dat en met een powerblok op het middenveld (Palson en Gravenberg) dicht ik ons nog wel wat kansen toe. Heel stiekem zelfs op 3 punten. Hoop doet leven!
pi_138691467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:00 schreef Kruitdampje het volgende:
De wedstrijden van roda zijn voor mij interessanter dan de wedstrijden van NEC.
Voor iedereen denk ik :P Als NEC alles verliest kunnen ze veilig zijn, Roda sowieso niet.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 april 2014 @ 20:51:43 #268
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138703370
We hebben die TT verdomme nog steeds niet weg gekregen!

Maar dat Conboy zou vertrekken was eigenlijk al lang duidelijk, maar nu heeft hij het ook zelf bevestigd. Leiwa zal volgend jaar nog spelen, maar met zijn leeftijd is het verstandig om op z'n minst iets achter de hand te houden.
Ook Vermijl zal verdwijnen, dus dan zit je zonder rechtsback (tenzij je Gravenberch daar wil plaatsen, maar hij lijkt me beter als verdedigende middenvelder).
Bij Jong NEC tegen Jong Dordrecht speelde op de backs Elders en Arnarson. Arnarson stond begin dit seizoen nog in de eerste selectie, dus zal misschien nu wel in het eerste kunnen. Verder speelt hij voor IJsland onder de 19. Elders heeft nog voor jeugdelftallen van het Nederland gespeeld en het was ook laatst de bedoeling dat hij bij het eerste op de bank zou zitten (totdat hij niet speelgerechtigd voor het eerste elftal bleek). Elders speelt volgens mij linksback, dus kan achter Leiwa komen te staan. Arnarson is rechtsback, maar waarschijnlijk is het beter om ook hem nog als back-up te gebruiken. Dus er moet een rechtsback komen.

Centraal in de verdediging gaat Van Eijden weg. Haitz en Nielsen zullen het nieuwe centrale duo vormen. Disveld en Bai Kamara lijken mij dan goede backups, al is Bai Kamara misschien nog te jong. Dus mogelijk ook nog een nieuwe back-up CV (Breuer terughalen?).
  woensdag 9 april 2014 @ 22:23:47 #269
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138708965
Is er iets bekend naar welke clubs Conboy en v Eijden gaan?
Wie dit leest is gek
  woensdag 9 april 2014 @ 23:32:04 #270
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138712795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef Gijscoman het volgende:
Ook Vermijl zal verdwijnen, dus dan zit je zonder rechtsback (tenzij je Gravenberch daar wil plaatsen, maar hij lijkt me beter als verdedigende middenvelder).
Arnarson is rechtsback, maar waarschijnlijk is het beter om ook hem nog als back-up te gebruiken. Dus er moet een rechtsback komen.
Daan Bovenberg is vast niet duur!

quote:
Centraal in de verdediging gaat Van Eijden weg. Haitz en Nielsen zullen het nieuwe centrale duo vormen. Disveld en Bai Kamara lijken mij dan goede backups, al is Bai Kamara misschien nog te jong. Dus mogelijk ook nog een nieuwe back-up CV (Breuer terughalen?).
Wisgerhof en Zomer mogen weg bij hun clubs....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 9 april 2014 @ 23:45:04 #271
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138713421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Mark het volgende:

[..]

Daan Bovenberg is vast niet duur!

[..]

Wisgerhof en Zomer mogen weg bij hun clubs....
Haal dan iets met wat meer potentie uit de 1e divisie.
  woensdag 9 april 2014 @ 23:51:45 #272
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138713710
Zal volgende keer het ironie smileytje toevoegen voor de nietbegrijpende lezer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 9 april 2014 @ 23:55:41 #273
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138713858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:51 schreef Mark het volgende:
Zal volgende keer het ironie smileytje toevoegen voor de nietbegrijpende lezer
oops :')

Ik lette niet op :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 april 2014 @ 10:53:09 #274
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138719690
quote:
99s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er iets bekend naar welke clubs Conboy en v Eijden gaan?
Nog niet, maar verwacht dat Conboy rechterrijtje Premier League of top van de Championship gaat proberen; Van Eijden zal wel hetzelfde in respectievelijk de Bundesliga I en de Bundesliga II doen.
pi_138745845
Mochten we nacompetitie halen....zullen de scc houders dan moeten betalen?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 april 2014 @ 22:43:09 #276
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138746987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Kruitdampje het volgende:
Mochten we nacompetitie halen....zullen de scc houders dan moeten betalen?
Geen idee; aan de ene kant hebben ze het na dit seizoen wel verdiend; aan de andere kant NEC maakt ook kosten voor zo'n wedstrijd. Voor bekerwedstrijden moeten scc-houders toch ook betalen? Daarentegen hebben we zoveel steun als mogelijk nodig, dus dan is 't handiger om het gratis voor hen te maken. Die paar euro (want het zullen echt niet de standaardprijzen zijn) zullen financieel voor velen geen probleem zijn, maar uit principe zouden er best wat dan niet gaan.
pi_138748226
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Kruitdampje het volgende:
Mochten we nacompetitie halen....zullen de scc houders dan moeten betalen?
Lijkt me wel. Voor niets gaat de zon op.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138749568
Nou ja, betalen of niet, ik ga toch wel. Wat kunnen mij die paar euro's nou interesseren als NEC op degraderen staat? In de belangrijkste wedstrijden van de laatste 20 jaar hoort iedere NEC supporter (scc houder) er gewoon bij te zijn.
pi_138817425
Weer een finale vandaag :')
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138818783
Jup. Hoop dat de jongens vandaag een keer thuis geven.
pi_138829638
Kom je goed weg met een punt uit Alkmaar, gefeliciteerd.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  Trouwste user 2022 zondag 13 april 2014 @ 16:19:52 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_138829707
Mooi gestolen punt jongens. :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_138829811
Dit puntje kan wel eens zeer belangrijk worden.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 13 april 2014 @ 16:23:37 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138829852
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit puntje kan wel eens zeer belangrijk worden.
Wie weet, NEC kan a.s. speelronde vrij zijn van directe degradatie als ze een puntje wegslepen en Roda met lege handen staat.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 13 april 2014 @ 16:26:09 #285
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_138829960
quote:
15s.gif Op zondag 13 april 2014 16:23 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wie weet, NEC kan a.s. speelronde vrij zijn van directe degradatie als ze een puntje wegslepen en Roda met lege handen staat.
Ik help het jullie hopen :Y
  zondag 13 april 2014 @ 16:27:23 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138830010
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Ik help het jullie hopen :Y
Denk dat ik anders de laatste speelronde niet overleef.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 april 2014 @ 16:42:47 #287
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_138830853
Eindelijk eens een keer het geluk aan onze zijde!
Overigens was Castillion echt dramatisch... Verkloot heel wat kansen, raakt snel de bal kwijt en zorgt er met zijn aanwezigheid ook nog eens voor dat Higdon minder ballen krijgt.
En Conboy was erg sterk en bekroont dat ook nog eens met een doelpunt!
  zondag 13 april 2014 @ 16:43:45 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138830882
Vond Mulder weer een drama.
Die gast stapt in als een F-je.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_138834344
Ieder puntje is er nu één! Nu hopen dat we kunnen stunten tegen Twente en Groningen 'gewoon' wint van Roda. Maar eerst even 2 weekjes rust.
pi_138849510
quote:
15s.gif Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef GSbrder het volgende:
Vond Mulder weer een drama.
Die gast stapt in als een F-je.
Heel het team was vandaag drama. We hebben alle geluk van de wereld gehad.
Eindelijk!
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 13 april 2014 @ 23:03:25 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138851524
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef larry91 het volgende:
Ieder puntje is er nu één! Nu hopen dat we kunnen stunten tegen Twente en Groningen 'gewoon' wint van Roda. Maar eerst even 2 weekjes rust.
Daarom is dat verknoeide punt tegen Heracles door achterin alles open te gooien ook zo tragisch.
Dan had je 4 punten voorsprong én een beter doelsaldo gehad.
Wie dit leest is gek
  maandag 14 april 2014 @ 00:04:37 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138854235
Zul je zien dat het op het laatst nog op doelsaldo beslist gaat worden ook...

Dan is die seizoensstart met 2-14 achteraf nog zuurder....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138861627
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 23:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Daarom is dat verknoeide punt tegen Heracles door achterin alles open te gooien ook zo tragisch.
Dan had je 4 punten voorsprong én een beter doelsaldo gehad.
Zo zijn er nog tig andere wedstrijden te noemen.
Er zijn dit seizoen teveel wedstrijden waar we slap begonnen, en op gelijkspel terugkwamen. Ben van mening dat merendeel van deze wedstrijden gewonnen hadden kunnen worden met meer inzet.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 14 april 2014 @ 12:15:42 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138862271
Roda zal ook best wedstrijden aan kunnen wijzen waar ze punten hebben laten liggen, dus dat is lood om oud ijzer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138863122
Grootste fout was het ontslag van Pastoor. Dat was puur een zoethouder voor de supporters. Als team ben je er niets mee opgeschoten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138869379
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Grootste fout was het ontslag van Pastoor. Dat was puur een zoethouder voor de supporters. Als team ben je er niets mee opgeschoten.
Nee hoor. Je kunt veel over Anton zeggen maar hij heeft het lang niet zo bont gemaakt als Pastoor. Ik noem een Daan Bovenberg.
pi_138870000
Het verhaal Pastoor was veel breder dan het contact met de spelers en de resultaten. Hij moest eruit van Boekhoorn, net als Aalbers.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 14 april 2014 @ 16:42:41 #298
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138871100
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zo zijn er nog tig andere wedstrijden te noemen.
Er zijn dit seizoen teveel wedstrijden waar we slap begonnen, en op gelijkspel terugkwamen. Ben van mening dat merendeel van deze wedstrijden gewonnen hadden kunnen worden met meer inzet.
Tegen Heracles lag het niet aan de inzet maar aan de falende taktiek door alles of niets te gaan spelen. Degradatievoetbal is punten sprokkelen.
Wanneer is de evaluatie van Anton Jansen?
Wie dit leest is gek
pi_138872836
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef -J-D- het volgende:
Het verhaal Pastoor was veel breder dan het contact met de spelers en de resultaten. Hij moest eruit van Boekhoorn, net als Aalbers.
Is natuurlijk waar.

In mijn ogen is Anton (ook) niet bekwaam genoeg voor de Eredivisie.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_138875211
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef -J-D- het volgende:
Het verhaal Pastoor was veel breder dan het contact met de spelers en de resultaten. Hij moest eruit van Boekhoorn, net als Aalbers.
Klopt. Maar dit had ook wel met de hondsberoerde resultaten te maken. Als ie het geweldig had gedaan dan weet ik zeker dat hij had kunnen blijven.
pi_138883291
Eindelijk vol en tijd voor een nieuwe TT!
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')