abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 februari 2014 @ 23:07:52 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137112018


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.

Dualcore: informatie over dualcore-toestellen is nog terug te vinden in de OpeningsPost van deel 28.

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137116451
Oké, eigenlijk kom ik, met alle eisen voor specs en zo, uit op de Sony Xperia Z1 Compact. Maar ja, dat is geen China phone en relatief duur.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137117971
Zit te twijfelen om een Jiayu G5 te kopen heb nu een Xiaomi M2S. Reden waarom ik halfjaar terug een M2S heb gekocht was de gps, nu heb ik dat niet meer nodig. De Jiayu designs van telefoons heb ik altijd stukken mooier gevonden. Heb begrepen dat de camera van de G5 beter is tov de M2S, ook meer werkgeheugen. Is het scherm van de G5 4.5inch scheper/ beter dan de M2S 4.3inch? Zijn de G5 op voorraad of zit er weer een lange wachttijd op?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:00:12 #4
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_137118351
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.
zal vanmiddag even een paar foto's maken.
pi_137118353
@ poiuytr: Als je een prima M2S hebt in feite, waarom nú dan wisselen naar een clone-design Jiayu ('em daarom mooier vinden :') )? Als je er echt op vooruit wilt gaan, dan haal je óf een snapdragon-phone of je wacht tot het next gen octocore phones-aanbod een beetje leuke opties biedt lijkt me, dan ga je niet nu een G5 halen. Maar goed, je moet 't natuurlijk vooral zelf weten, zoveel interessanter vind ik een G5 niet dan een M2S en zoveel beter zal 'ie ook niet zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:45:18 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_137120718
pjotr :')
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:46:58 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137120766
Moeten de foto's in de OP niet eens aangepast worden naar nieuwere modellen?
pi_137121118
Dat had ik al een paar topics lang voor. :P
Maar 1. blegh, moeite doen 2. teveel toestellen 3. binnen een maand missen er dan weer tientallen modellen. :+
Dus eigenlijk is het er niet van gekomen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:27 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137121633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef shiznuts het volgende:
Dat had ik al een paar topics lang voor. :P
Maar 1. blegh, moeite doen 2. teveel toestellen 3. binnen een maand missen er dan weer tientallen modellen. :+
Dus eigenlijk is het er niet van gekomen.
Ik begrijp.... :P

Yeah, is ook even een kutwerkje, en binnen 2-3 maanden zijn er weer mooie nieuwe toestellen.

Anders wellicht ipv de foto's van toestellen, gewoon de logo's van de bekende/betere merken? Zopo, Oppo, Meizu, Xiaomi, etc etc.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:32:30 #10
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137122008
Da's wel de way to-go inderdaad denk ik.
Krijg je zoiets als het Android tablets topic (waar verder ook modellen gelist staan die sterk outdated zijn).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137126178
hoop dat hier even een japanse telefoon tussendoor mag, want deze is wel heel bijzonder:

http://www.phonearena.com(...)DGEST-design_id51676

dit is echt mijn visie van hoe een next-generation android telefoon eruit hoort te zien.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:00:36 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137126543
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef RDMKR het volgende:
hoop dat hier even een japanse telefoon tussendoor mag, want deze is wel heel bijzonder:

http://www.phonearena.com(...)DGEST-design_id51676

dit is echt mijn visie van hoe een next-generation android telefoon eruit hoort te zien.
Natuurlijk mag dat ^O^
quote:
camera with f/1.9 aperture on the back that does some low-light shenanigans. Naturally, the phone is also waterproof,
^O^ Tof wel, 3 minimale randjes en het design kan er verder ook mee door (niet wow tho).
Hmz, zie zojuist dat de volume knopjes ook onder aan het scherm zitten, beetje jammer :N

Water bestendig is ook wel een pre. Leuke concurrent voor de Sony Z1 compact
Veel kleiner gaat 4.5'' niet worden :)

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 25-02-2014 15:07:40 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137128827
quote:
Hmz, zie zojuist dat de volume knopjes ook onder aan het scherm zitten, beetje jammer
zo maken ze tenminste gebruik van de onderste bezel. ik hoop alleen niet dat het in de weg gaat zitten als je je on-screen buttons naar +/- 10 pixels shrinkt (of auto hide't of hoe je dat ook grammatikaal correct zegt) en van onderen swipend indrukt.

---

even sig aangepast voor dit telefoontje en voor de bedroevende samsung announcement :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137134316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:00 schreef shiznuts het volgende:
@ poiuytr: Als je een prima M2S hebt in feite, waarom nú dan wisselen naar een clone-design Jiayu ('em daarom mooier vinden :') )? Als je er echt op vooruit wilt gaan, dan haal je óf een snapdragon-phone of je wacht tot het next gen octocore phones-aanbod een beetje leuke opties biedt lijkt me, dan ga je niet nu een G5 halen. Maar goed, je moet 't natuurlijk vooral zelf weten, zoveel interessanter vind ik een G5 niet dan een M2S en zoveel beter zal 'ie ook niet zijn.
Zie nu pas dat het een clone is :') hou 'm dan nog wel even. De G4 adv. blijf ik ook nog steeds mooier vinden dan mijn huidige phone.
pi_137134685
Ik zou ook voor een snapdragon gaan :) Dan zit je altijd goed.
Ik wacht nog eventjes op Ubuntu :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_137135101
ZOPO ZP998 Octa Core Smartphone 5.5 Inch Gorilla Glass FHD Screen 2GB 16GB OTG NFC

Regular Price: $319.99
Happy Price: $274.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=wednesday
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:19:56 #17
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_137139723
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij deze.
pi_137141744
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.

SPOILER1 camera

SPOILER1 camera

SPOILER1 camera

SPOILER1 camera

SPOILER1 camera

bij deze.
zeer hard bedankt :) nu ligt de keuze nog tussen de nubia z5s / z5s mini en de xiaomi mi3
Nu vraag ik mij af dat 16gb geheugen genoeg zal zijn (mini heeft al een sd-slot) of dat ik toch beter 32gb neem.
OTG is ook nog altijd een optie maar dat is nu niet bepaald compact
Het kan dus wel heel compact :o http://www.meenova.com/

[ Bericht 11% gewijzigd door zik3100 op 25-02-2014 22:08:37 ]
pi_137146551
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij deze.
Welke telefoon is dat? :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:41:55 #20
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137147006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:30 schreef relativity het volgende:

[..]

Welke telefoon is dat? :)
Had je even moeten volgen waar dat over ging... :P Nubia Z5s.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef zik3100 het volgende:
[..] En als het niet teveel moeite is wil je dan een paar foto's nemen van de z5s waar de "bescherm" rand goed op zichtbaar is want ik vind hem op de meeste foto's er nogal raar uitzien. En de look van het apparaat vind ik best ook wel belangrijk .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137160918
Doe mij die Jiayu G2F maar :Y





Xiaomi Mi2s kloon pretty much, maar zodra Jiayu de WCDMA versie uitbrengt en hij via Taobao te vinden valt voor ~$80/499 yuan haal ik er meteen een. De TD-versie kost nu al $128 bij resellers.
mag het weten
pi_137162412
TD-SCDMA versies zijn vaker goedkoper dan WCDMA hoor.

niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137163006
quote:
mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:55:21 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137163325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef RDMKR het volgende:
TD-SCDMA versies zijn vaker goedkoper dan WCDMA hoor.

niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
Tja, tot nu toe zit dat zelfde verschil ook elke keer weer in het prijskaartje. Vergelijkbaar geprijsde snapdragon toestellen hebben vaak mindere chipsets, helaas.

En waarom vergelijkt iedereen dat ding met de mi2s :')? De G2S was er eerder als ik mij niet vergis :P
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef Joosie200 het volgende:
Doe mij die Jiayu G2F maar :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Xiaomi Mi2s kloon pretty much, maar zodra Jiayu de WCDMA versie uitbrengt en hij via Taobao te vinden valt voor ~$80/499 yuan haal ik er meteen een. De TD-versie kost nu al $128 bij resellers.
499 gaat tegenvallen, dit is de goedkoopste TD-versie en die zit ex fee al op 100 dollar. WCDMA versie gaat iets duurder worden. Waarschijnlijk ergens tussen de 25 en 50 yuan meer zover ik het forum begreep.

[ Bericht 23% gewijzigd door RobertNL op 26-02-2014 16:07:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137163867
Laatste kans! Gloednieuwe Jiayu G4T 2/32GB met witte cover erbij voor 220,- anders krijgt morgen iemand hem kado :)

pi_137164016
iemand hier ook ervaring met fatsoenlijke chinese tablets van <¤125?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_137164671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef RDMKR het volgende:
niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]
En waarom vergelijkt iedereen dat ding met de mi2s :')? De G2S was er eerder als ik mij niet vergis :P
Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergeten :P
mag het weten
pi_137166295
En hij lijkt op een iPhone... en een LG en... en... :P
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef MrKikker het volgende:
iemand hier ook ervaring met fatsoenlijke chinese tablets van <¤125?
Dit hier is voor Chinese smartphones... phablets, mwokai, maar voor tablets kun je beter eens hier kijken:
DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...
Veel mensen met een PiPO. Maar misschien is een Chuwi V88HD ofzo wel iets voor je.
Neus ook hier eens rond: http://www.slatedroid.com/forum/506-rockchip-rk3188/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137166371
quote:
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800
de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert).
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137167584
quote:
quote:
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800

de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert
qualcomm here i come ;)

En ik heb het al eens gevraagd: Is 16 gb geheugen genoeg of zou ik toch 32/64gb nemen?
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:17:00 #31
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_137167787
dat is een keuze die je zelf moet maken. Eventueel uitbreiden met microSD waar het mogelijk is.

Ik heb aan 16GB genoeg, muziek stream ik vanuit Spotify, Dropbox sync voor mijn foto's en het aantal apps die ik heb geïnstalleerd is minimaal.
pi_137167888
Spotify premium ? Want de gewone spotify lijkt niet te werken bij mij... En hoeveel mobiele data gebruik je dan ?

En is Merimobiles een goede site want als ik iets probeer te kopen kan ik het precies niet naar belgie laten sturen ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:29:43 #33
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_137168127
Qua dataverbruik zit ik rond de 2-3GB, nooit een melding gehad van Vodafone.

Geen ervaring met Merimobiles, alleen met ibuygou en antelife.
pi_137168177
quote:
Qua dataverbruik zit ik rond de 2-3GB, nooit een melding gehad van Vodafone.
In Nederland is dit precies mogelijk :o In belgië ben je voor 2-3GB wel 100 euro kwijt :(
pi_137169421
Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen en denk dat ik hier de meeste kans van slagen heb.

Ik heb een Iocean x7 (niet die 1ste edtie, maar die 2de, 2 gb ram o.i.d.?, weet ik veel hoe dat heet :P) Ik wil deze graag verkopen omdat ik een HTC one wil halen. Ik heb er een uitgebreide batterij (grotere) voor gekocht, maar kreeg er toen een aangepaste case bij die niet past ( :') ), met als gevolg dat ik nu al een half jaar met een hardcover als een soort van achterzijde van mijn mobiel loop.

Verder heeft deze mobiel hele lichte gebruikerssporen, maar nauwelijks noemenswaardig. Wat is deze telefoon op dit moment nog waard? Zal zo'n 7 maanden oud zijn schat ik.

Alvast bedankt :)
pi_137170338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen en denk dat ik hier de meeste kans van slagen heb.

Ik heb een Iocean x7 (niet die 1ste edtie, maar die 2de, 2 gb ram o.i.d.?, weet ik veel hoe dat heet :P) Ik wil deze graag verkopen omdat ik een HTC one wil halen. Ik heb er een uitgebreide batterij (grotere) voor gekocht, maar kreeg er toen een aangepaste case bij die niet past ( :') ), met als gevolg dat ik nu al een half jaar met een hardcover als een soort van achterzijde van mijn mobiel loop.

Verder heeft deze mobiel hele lichte gebruikerssporen, maar nauwelijks noemenswaardig. Wat is deze telefoon op dit moment nog waard? Zal zo'n 7 maanden oud zijn schat ik.

Alvast bedankt :)
Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je over :)

Nee gekheid. Denk dat je er nog wel tussen de 150 en de 180 voor kan krijgen.
  woensdag 26 februari 2014 @ 19:41:11 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137170902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Joosie200 het volgende:

Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergeten :P
Mwha, Jiayu gebruikt deze layout ook sinds de G2S (augustus 2012, werkend prototype).
De MI-2 is ook rond die tijd aangekondigd dacht ik ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137171162
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef neverl33t het volgende:

[..]

Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je over :)

Nee gekheid. Denk dat je er nog wel tussen de 150 en de 180 voor kan krijgen.
Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..
pi_137171871
toch mediatek in Jiayu S2:

http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/63463

afmetingen zijn wel heel goed. bestaat die snapdragon 600 S1 versie nou nog?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:26:40 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137173171
quote:
Dat was al toch een halfjaar bekend?
quote:
afmetingen zijn wel heel goed. bestaat die snapdragon 600 S1 versie nou nog?
Ja, die is nu net uit (begin dit jaar).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137173971
stond eerder verkeerd dat ie powervr had, dus ik dacht misschien exynos octa.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137180365
Iemand ervaring met de verkoper "Hong Kong Goldway" op aliexpress?
5 diamantjes en 99.3% positive
pi_137188252
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij deze.
Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137190357
Malaysia Post (Registered Mail)
+603 27279100

In Transit

Feb 16, 2014
12:00 am

Dispatch Pre-Alert 16/02/2014Malaysia Post (Registered Mail)
MPC PMIH (KLIA)

iemand een idee hoe lang het duurt voordat hij hier is? of misschien is hij al verder dan er staat maar de tracking code geen update krijgt?
pi_137190931
Doorgaans uit die contreien 14 ~ 21 dagen. Maar het kan net zo makkelijk wat langer duren ook nog.
Tracking is meestal ook niet alles verder inderdaad, moet je ook niet al teveel waarde aan hechten.
Gewoon geduldig afwachten en je eens zorgen beginnen te maken na een maand.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:18:36 #46
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_137194461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:31 schreef zik3100 het volgende:
Iemand ervaring met de verkoper "Hong Kong Goldway" op aliexpress?
5 diamantjes en 99.3% positive
Je zoekt naar 0,7% méér bevestiging en neemt dan alsnog de gok? ;)
pi_137196700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..
Ik zie de turbo versie van de telefoon voorbij komen tussen de 120 tot 150 en aangezien jou telefoon weer een stapje hoger is zal die denk ook gewoon een paar tientjes meer waard zijn. Als je het echt niet weet kun je ook gewoon laten bieden op je telefoon. Dan zie je wel wat iemand er nog voor over heeft.
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:15:22 #48
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_137198293
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 06:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.
camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137214847
Ik zag net op de site van bpost dat mijn telefoon om 18:37 is aangekomen bij het internationale uitwisselingskantoor (NLAMSA). Zou ik hem dan morgen nog hier thuis kunnen verwachten?
pi_137234486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah thanks voor het antwoord! Dat is nog te overzien. Merci again.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137298608
quote:
5s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik zag net op de site van bpost dat mijn telefoon om 18:37 is aangekomen bij het internationale uitwisselingskantoor (NLAMSA). Zou ik hem dan morgen nog hier thuis kunnen verwachten?
Hangt er vanaf of ie ongezien ingeklaard wordt. Dan kan het snel gaan soms. Als ze hem er tussen uit vissen, dan krijg je eest een brief thuis met de vraag om de waarde aan te geven. Vanaf het moment van terugsturen duurt het dan dikwijls een week tot je de postbezorger op de stoep aantreft.

Dan list Jiayu eindelijk de wcdma versie van de G2F, blijkt ie itt de TD-versie geen 720p mee te krijgen maar wvga -O- Typo of bummer?
mag het weten
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 10:34:53 #52
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137299159
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html

Volgende week in de happy hour voor 183
Is dat nog de moeite om te halen of toch voor een octacore gaan?

Batterij is niet geweldig maar er is een 3000mAh versie als vervanging beschikbaar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 2 maart 2014 @ 11:26:05 #53
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137300292
@ Joosie200: hier is 'ie nog identiek: http://ejiayu.com/Product-13.html . Laten we hopen dat ze op de engelse site gewoon verkeerd gecopypaste hebben of iets.

@ dud0r: mmm... Is de vraag nog maar of het je lukt 'em voor die prijs te krijgen... en weet niet hoe het zit met Neken support/community...

'k Zou nu lekker wachten op een leuke MTK6592 of MTK6595. Veel meer dan nu zul je niet kwijt zijn en heb je wel een significante upgrade. Liefste MTK6595 met LTE natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 maart 2014 @ 11:26:54 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137300308
Welke Chinese e-tailers shippen vanuit de EU zelf, zodat je eventuele importbelastingen enzo kunt omzeilen?
  zondag 2 maart 2014 @ 11:29:26 #55
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137300368
quote:
99s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Welke Chinese e-tailers shippen vanuit de EU zelf, zodat je eventuele importbelastingen enzo kunt omzeilen?
e-tailors? Als in maathemden/-pakken? Dit is het smartphonetopic, hè...
Ga ervanuit dat geen enkele dat doet. Of tegen een ingecalculeerde meerprijs.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 maart 2014 @ 12:03:51 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137301210
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

e-tailors? Als in maathemden/-pakken? Dit is het smartphonetopic, hè...
Ga ervanuit dat geen enkele dat doet. Of tegen een ingecalculeerde meerprijs.
Sommige merken hadden toch een Europese outlet, zoals volgens mij Oppo?
  zondag 2 maart 2014 @ 12:22:07 #57
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137301708
Ach so, wel een electronic retailer.
Mja, logistiekerwijs is het met een overzeese warehouse dan duurder.
Kunt beter de free shipping-gok wagen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 maart 2014 @ 15:10:05 #58
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137307576
quote:
5s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:34 schreef dud0r het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html

Volgende week in de happy hour voor 183
Is dat nog de moeite om te halen of toch voor een octacore gaan?

Batterij is niet geweldig maar er is een 3000mAh versie als vervanging beschikbaar.
ik wou net posten over die deal. Maandag is er ook de 1GB/16GB versie voor $160

en dinsdag een cubot gt99 voor $130

http://link.pandawill.com(...)76607007_363597_6760

(prijzen voor de tweede kans)

maar als je al aan de $200 zit kun je voor niet zo veel meer geld al de octa-core versie krijgen... en mijn ervaring is wel dat mtk6589T grafisch niet 100% lekker draait op full HD. dus de 1GB/16GB versie vind ik een zinnigere keuze voor mensen die geld willen besparen, maar als je al voor de 2GB/32GB gaat kun je net zo goed ook octa-core nemen voor, ik geloof, $50 extra.

maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 2 maart 2014 @ 15:11:26 #59
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137307644
foutje bedankt
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 15:55:23 #60
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137309609
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik wou net posten over die deal. Maandag is er ook de 1GB/16GB versie voor $160

en dinsdag een cubot gt99 voor $130

http://link.pandawill.com(...)76607007_363597_6760

(prijzen voor de tweede kans)

maar als je al aan de $200 zit kun je voor niet zo veel meer geld al de octa-core versie krijgen... en mijn ervaring is wel dat mtk6589T grafisch niet 100% lekker draait op full HD. dus de 1GB/16GB versie vind ik een zinnigere keuze voor mensen die geld willen besparen, maar als je al voor de 2GB/32GB gaat kun je net zo goed ook octa-core nemen voor, ik geloof, $50 extra.

maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.
Twijfel twijfel, zoveel twijfel.
Ach ja m'n g3 doet het in principe nog prima alleen upgraden is zo leuk.
:P
Misschien toch maar de socs afwachten waar shiz het over had.
Ach ja ik zie vrijdag wel wat ik doe.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_137315285
Vrijdag is de Xiaomi powerbank voor $21,59 ook interessant. Een met 10000mAh die ik wel zou vertrouwen qua capaciteit.
mag het weten
  zondag 2 maart 2014 @ 20:08:01 #62
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137320942
Gewoon een Yoobao halen ( http://yoobao.tmall.com ). YB647 ofzo.

- @ dud0r: meteen wachten op 64bit SoC's?



[ Bericht 37% gewijzigd door shiz op 02-03-2014 21:48:49 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 22:10:16 #63
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137327442
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een Yoobao halen ( http://yoobao.tmall.com ). YB647 ofzo.

- @ dud0r: meteen wachten op 64bit SoC's?

[ afbeelding ]
Dat gaat wel heel lang duren. O-)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 2 maart 2014 @ 23:33:35 #64
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137332164
de low-end 64 bit Arm-v8 chips komen al vrij snel, van zowel qualcomm als mediatek, maar die zijn niet zo veel beter dan het huidige cortex A7 spul.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 3 maart 2014 @ 08:52:35 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137337080
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef RDMKR het volgende:
de low-end 64 bit Arm-v8 chips komen al vrij snel, van zowel qualcomm als mediatek, maar die zijn niet zo veel beter dan het huidige cortex A7 spul.
Niet? Ik dacht toch echt dat de A53 nog wel weer een boost gaf. Meende dingen hebben gelezen van 20-30% meer performance vergeleken met de de A7 (en dus vergelijkbaar/beter dan A9), vrij significant als je het mij vraagt ;).

Edit, van ARM Zelf:


En DMIPS:
A7 - 1.9
A9 - 2.5
A53 - vanaf 2.3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 maart 2014 @ 11:13:39 #66
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137340113
25% is niet zo veel in de CPU wereld. beetje een nuanceverschil. alleen stijgingen in orde-van-grootte doen er echt toe.

als de kloksnelheid ook hoger ligt kan het nog wel goed komen, maar ik heb daar nog niet veel over gehoord.

ps. hier hebben ze het over maar 2.3 dmips/mhz, dus alsnog lager dan 2012 flagship spul: http://www.anandtech.com/show/7739/arm-cortex-a17

[ Bericht 28% gewijzigd door RDMKR op 03-03-2014 12:50:00 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 3 maart 2014 @ 13:16:19 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137343470
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:13 schreef RDMKR het volgende:
25% is niet zo veel in de CPU wereld. beetje een nuanceverschil. alleen stijgingen in orde-van-grootte doen er echt toe.
En toch is het verschil tussen quad A9 en A7 te merken ;), Verschil is dus aanwezig.
quote:
als de kloksnelheid ook hoger ligt kan het nog wel goed komen, maar ik heb daar nog niet veel over gehoord.
A53r1 kan tot 2.0Ghz meende ik, waar A7 tot ongeveer 1.5GHz gaat ;).
A53 is nog vrij nieuw, en klok gaat altijd omhoog door een shrink of nieuwe revisie van de spec.(al is dat dan voor latere chips).

A53 chips hebben daarnaast natuurlijk ook een hogere badnbreete en andere voordelen (64 bit) die invloed hebben ;). Niet een ''minor'' upgrade.

We gaan het aankomende zomer zien (QC 410) en in het najaar van MTK natuurlijk ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 maart 2014 @ 15:05:09 #68
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137346489
Bijna niemand wil mijn Cubot One overkopen vanwege die kut GPS ;(
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 3 maart 2014 @ 15:13:10 #69
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137346721
robert ze zeggen nu ook dat A7 2ghz kan maar ik zie er nog weinig van. kan bij die chip ook lang gaan duren. maar goed dit is allemaal beetje koffiedik kijken.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 3 maart 2014 @ 15:26:25 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137347126
ARM geeft een maximum van 1.6 aan ;), en 1.5 is er.

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef Mirel het volgende:
Bijna niemand wil mijn Cubot One overkopen vanwege die kut GPS ;(
Hmz, balen. Wat vraag je er voor dan :)?
Mijn Jiayu met matige GPS was ik wel zo kwijt :o.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 maart 2014 @ 15:28:18 #71
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137347176
100 tot 120 euro, hij was 140.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 3 maart 2014 @ 15:29:03 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137347197
Ah, voor die prijs moet het on marktplaats toch wel lukken?
Heb je het al geprobeerd te fixen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 maart 2014 @ 15:45:30 #73
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137347728
Een vriend van me wist niet of hij hem wilde kopen maar ging er wel mee spelen, ligt nog bij hem.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:09:32 #74
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137350711
Oppo Find 7 heeft 5.5 inch QHD (1440p), snapdragon 801 en 50 mexapixel camera:

http://www.gsmarena.com/l(...)camera-news-7956.php
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137350956
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef RDMKR het volgende:
Oppo Find 7 heeft 5.5 inch QHD (1440p), snapdragon 801 en 50 mexapixel camera:

http://www.gsmarena.com/l(...)camera-news-7956.php
driekwart tablet aan je oor ;(
  maandag 3 maart 2014 @ 17:39:53 #76
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137351808
Een Androidphone met Nokia Pureview-camera-eigenschappen zou voor velen een welkome ontwikkeling zijn. :Y Maar ja, voor een leuke prijs, dat zal dan wel niet. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 3 maart 2014 @ 21:41:34 #77
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137361997
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef mschol het volgende:

[..]

driekwart tablet aan je oor ;(
5.5 inch is net wat meer dan een kwart van een standaardgrootte tablet kwa oppervlakte. lang geen slechte maat in mijn ervaring, maar wel ongeveer mijn bovengrens (note 3 kan net nog agz de dunnen bezels).

zelfs 1-handig gebruik kan met wat oefening nog.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137374607
quote:
JiaYu say the WCDMA G2F will in fact have a lower 854 x 480 resolution but explained the reason for this change is due to the use of an OGS panel on the international phone. JiaYu are confident that the OGS panel (which is thinner and improves viewing angles) is a better all round display when compared to the 1280 x 720 resolution screen on the China only model.
I beg to differ of het een beter scherm is -O-
mag het weten
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:42:31 #79
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137375488
Misschien qua kijkhoeken inderdaad. Maar websites (desktop-versies) showen minder door de lagere pixelcount, dat de boel meer pixelated en minder scherp/vloeiend is, ga je natuurlijk ook terugzien. Weet inderdaad niet of dat een 'upgrade' is waar je nu zo blij mee moet zijn. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137375506
Wat heb je nou aan een 8-core SOC?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:47:48 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137375626
Het heeft het potentieel om veel effectiever te zijn natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137380498
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Joosie200 het volgende:
Vrijdag is de Xiaomi powerbank voor $21,59 ook interessant. Een met 10000mAh die ik wel zou vertrouwen qua capaciteit.
Linkje?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:30:54 #83
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137380674
Zal wel gaan om happy hour at PW dan, hè. Waar het altijd nog maar de vraag is of je 'em weet te krijgen voor die prijs.

http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Friday
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137381699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel gaan om happy hour at PW dan, hè. Waar het altijd nog maar de vraag is of je 'em weet te krijgen voor die prijs.
Daarom zeg ik ook $21,59, want dat is de prijs nadat de happy few van de vijf eerste er $16,99 voor betaald weten te hebben. Iedereen kan hem dus voor $21,59 kopen als je misgrijpt voor $16,99 :)
mag het weten
pi_137381886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
Het heeft het potentieel om veel effectiever te zijn natuurlijk.
Ja logisch, maar als je OS daar nog geen ondersteuning voor heeft is dat toch een beetje stoerdoenerij (althans nu nog)? Verder weet ik er natuurlijk geen bal van, of draaien dit soort smartphones geen android?

Was benieuwd :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137436127
weet iemand hier een goede data counter + widget die alle 3G data van de Jiayu G4 kan tellen?
ik heb nu de Data counter Widget maar die kan mijn mobile data op de G4 niet uitlezen (vermoedelijk omdat mijn sim in slot 2 zit, ben te lui hem naar microsim te knippen)
pi_137436163
android gebruikt in principe wel alle cores, als de apps ze gebruiken en/of er genoeg naast elkaar draaien, maar de meeste apps gebruiken er maar 1 of 2 en achtergrond taken zijn zelden echt heel zwaar.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137442505
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:45:35 #89
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137442521
BIC:

Iemand 6% korting op vrouwenkleding? :')

6CLOTHESWO

Voor 8% korting op keukendingen:

KITCHEN8FB
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:54:50 #90
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137442755
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
Nope. Nieuwe accu/ROM flashen?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
BIC:

Iemand 6% korting op vrouwenkleding? :')

6CLOTHESWO

Voor 8% korting op keukendingen:

KITCHEN8FB
-> GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopper ? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137444001
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
na een dag gebruik (aantal telefoontjes, langere tijd internetten via 3G, wifi/BT uit) staat mijn accu op ~60%

2 dagen red ik meestal net, als mijn accu zo rond de 30% niet naar beneden schiet naar 15% of minder
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:54:46 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137444225
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
Wake lock denk ik, reflash is de beste optie waarschijnlijk.
Mocht het daarna nog voorkomen dan even een app installeren die de wake locks bijhoud wellicht is het een app die de veroorzaker is ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137446916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef mschol het volgende:

[..]

na een dag gebruik (aantal telefoontjes, langere tijd internetten via 3G, wifi/BT uit) staat mijn accu op ~60%

2 dagen red ik meestal net, als mijn accu zo rond de 30% niet naar beneden schiet naar 15% of minder
Ligt aan het type batterij.
Er schijnen 2 types in omloop te zijn.
De batterij die bij de G4A zat schiet ook ergens van af 25% ineens naar beneden, de batterij bij de gewone G4 doet dat niet.
Of het heel veel invloed heeft op de totale gebruiksduur weet ik nog niet.
pi_137446982
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ligt aan het type batterij.
Er schijnen 2 types in omloop te zijn.
De batterij die bij de G4A zat schiet ook ergens van af 25% ineens naar beneden, de batterij bij de gewone G4 doet dat niet.
Of het heel veel invloed heeft op de totale gebruiksduur weet ik nog niet.
ik heb hem nu sinds november ofzo en die dip is wel irritant, maar ben er gewend aan geraakt :')
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:22:32 #95
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137447076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nope. Nieuwe accu/ROM flashen?

[..]

-> GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopper ? :P
Oops verkeerde topic! :@ :@
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:28:14 #96
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137454740
Wederom opzoek naar een nieuwe smartphone voor een vriend. Zijn S3 is voor de 2e keer kapot gevallen en wil hoe dan ook niet ¤200,- betalen voor een schermreparatie. Hij wilt dus een nieuwe, maar lekker goedkoop.

Prijs: Max ¤300,- , liefste onder ¤200.
Grootte: Max 5.0 inch, liefste onder 4.7 Inch.
Resolutie minimaal 720p, liefste 1080P.
Prestaties moeten gelijk zijn, maar beter moet te doen zijn.
Goede camera is belangrijk en voldoende JUICE!
SSD: Ja of 32GB.
Kleur: Bijna altijd zwart.

Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9

Iemand nog iets beters?

¤160,- voor een octacore en 5" scherm met 2GB RAM. Niet te vergeten 5,9mm.... ~O> Yes please!

[ Bericht 10% gewijzigd door Brammetjuh94 op 06-03-2014 21:13:14 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:01:59 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137476968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wederom opzoek naar een nieuwe smartphone voor een vriend. Zijn S3 is voor de 2e keer kapot gevallen en wil hoe dan ook niet ¤200,- betalen voor een schermreparatie. Hij wilt dus een nieuwe, maar lekker goedkoop.

Prijs: Max ¤300,- , liefste onder ¤200.
Grootte: Max 5.0 inch, liefste onder 4.7 Inch.
Resolutie minimaal 720p, liefste 1080P.
Prestaties moeten gelijk zijn, maar beter moet te doen zijn.
Goede camera is belangrijk en voldoende JUICE!
SSD: Ja of 32GB.
Kleur: Bijna altijd zwart.

Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9

Iemand nog iets beters?

¤160,- voor een octacore en 5" scherm met 2GB RAM. Niet te vergeten 5,9mm.... ~O> Yes please!
Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.

In other news, de G3 O+ heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582 :D
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 11:55:27 #98
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137478608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.

In other news, de G3 O+ heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582 :D
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?
1 gb ram maar :(
Als ze dat nou ook geupgrade hadden naar 2 gb dan was dit weer een heel mooi telefoontje geweest.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:43:39 #99
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137482084
quote:
Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9

Iemand nog iets beters?

¤160,- voor een octacore en 5" scherm met 2GB RAM. Niet te vergeten 5,9mm.... ~O> Yes please!
ziet er goed uit kwa beloftes. zou ergens boven aan mijn lijst van voordelige octa-cores staan.

720p is een voordeel bij een dergelijke batterij grootte. maar het kan idd goed dat die batterij nog wat kleiner is; daar wordt vaker op gesjoemeld.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:58:53 #100
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137490433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ziet er goed uit kwa beloftes. zou ergens boven aan mijn lijst van voordelige octa-cores staan.

720p is een voordeel bij een dergelijke batterij grootte. maar het kan idd goed dat die batterij nog wat kleiner is; daar wordt vaker op gesjoemeld.
Tja... Momenteel heeft hij een S3. Ik weet dat touchwizz ook behoorlijk wat energie slurpt. Denken jullie dat het vergelijkbaar is?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137493468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.

In other news, de G3 O+ heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582 :D
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?
Zou er nog een G3 octa core uitkomen denk? Dat zou me wel wat lijken :D
  zaterdag 8 maart 2014 @ 15:31:35 #102
405087 RDMKR
miui mitu
pi_137514332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Tja... Momenteel heeft hij een S3. Ik weet dat touchwizz ook behoorlijk wat energie slurpt. Denken jullie dat het vergelijkbaar is?
kan ik niet veel over zeggen, maar als je zeker wilt weten dat de batterij geen probleem wordt kun je ook de Neken N6 Pro nemen met 3000mAh batterij er bij:

http://www.pandawill.com/(...)d-42-otg-p85667.html

http://www.geekbuying.com(...)rt-Phone-323789.html

ik *denk* dat die batterij ook werkt met de pro versie.....
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_137536281
En ineens was daar de TCL s960 (Alcatel Idol X+). Zag eerder al de s950/Idol X maar daar waren de accu en de soc wat matig.

De s960 (Linkje) komt met een MTK6592 en 2GB ram en 500mah meer capaciteit.

Nu hoop ik alleen dat er meer custom roms e.d. beschikbaar komen. Op dit moment nog niet veel over te vinden.

Iemand trouwens ervaring met Alcatel/TCL?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:08:24 #104
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137540089
Nou nou, 'ineens'. :P
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:38 schreef shiznuts het volgende:
De TCL Idol X+ heb ik anders ook niks op tegen eigenlijk... (behalve de prijs misschien).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137554267
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:08 schreef shiznuts het volgende:
Nou nou, 'ineens'. :P

[..]

Oh joh.. :9 Nou, voor mij dan. Maar hoezo de prijs? Voor 245 is ie te krijgen op Aliexpres. Goed, misschien had het twee tientjes minder gemogen maar verder toch een goede bang for buck?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137581552
Een vraagje voor de mensen met een Jiayu G4T:

Ik heb sinds 14 februari dit toestel, en ben er zeer tevreden over.
Bij de scherminstellingen zag ik dat er een touch screen calibration optie is.

Als ik deze selecteer krijg ik de melding instellingen is gestopt.
Hebben jullie dat ook ?

Mijn Touchscreen werkt verder prima gelukkig, maar wat als ik wel ooit moet calibereren ?
Weet iemand of hier een fix voor is ?

PS

Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alles nog steeds stock.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:43:39 #107
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137582015
20 % off
JIAYU G4T Basic Smarphone MTK6589T 4.7 Inch HD Screen Android 4.2 13MP Camera Gyroscope- White
Regular Price: $209.99
Happy Price: $167.99

Ziet eruit als een heel fatsoenlijke deal?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_137582817
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef MrKikker het volgende:
20 % off
JIAYU G4T Basic Smarphone MTK6589T 4.7 Inch HD Screen Android 4.2 13MP Camera Gyroscope- White
Regular Price: $209.99
Happy Price: $167.99

Ziet eruit als een heel fatsoenlijke deal?
Goeie deal ! Dat heb ik in euro's betaald !
pi_137583169
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Een vraagje voor de mensen met een Jiayu G4T:

Ik heb sinds 14 februari dit toestel, en ben er zeer tevreden over.
Bij de scherminstellingen zag ik dat er een touch screen calibration optie is.

Als ik deze selecteer krijg ik de melding instellingen is gestopt.
Hebben jullie dat ook ?

Mijn Touchscreen werkt verder prima gelukkig, maar wat als ik wel ooit moet calibereren ?
Weet iemand of hier een fix voor is ?

PS

Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alles nog steeds stock.
Doen ze bij mij ook allebei, G4 en G4 advanced.
Het is dacht ik ook niet gebruikelijk bij een capacitief scherm.
pi_137598510
Leuke Inew V3 designkloon voor 80 euro? :)

Doogee Pixels DG350

4,7 inch 1280x720 IPS OGS scherm
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
850Mhz èn 2100Mhz 3G ontvangst :)

En dat voor zo'n prijsje bij Focalprice :9 Ja, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Joosie200 op 10-03-2014 21:56:48 ]
mag het weten
pi_137600027
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Leuke Inew V3 designkloon voor 80 euro? :)

Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
4,7 inch 1280x720 IPS OGS scherm
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
850Mhz èn 2100Mhz 3G ontvangst :)

En dat voor zo'n prijsje bij Focalprice :9 Ja, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie :P
Ziet er niet verkeerd uit voor die prijs. Ook de accu is wel oké.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 10 maart 2014 @ 22:18:01 #112
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137600171
Klinkt... dodgy.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137600246
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef shiznuts het volgende:
Klinkt... dodgy. [ afbeelding ]
_O- Dat was wel een badum-tssj waard ja ;)
mag het weten
pi_137600299
Het lijkt net zo'n sexdoll die receptie chick
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137600364
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef rene90 het volgende:
Het lijkt net zo'n sexdoll die receptie chick
[ afbeelding ]
Eerder een etalagepop met pruik :+

De witte versie is volgens Focalprice op 25 maart verkrijgbaar, dus nog twee weken wachten
quote:
Note: This phone will be available on 25th, March. Reserve yours today!
mag het weten
  maandag 10 maart 2014 @ 22:35:46 #116
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137601123
Zojuist een Elephone besteld samen met een vriend bij BIC! Slechts ¤152,- iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt via China Mail?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:39:24 #117
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137601280
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zojuist een Elephone besteld samen met een vriend bij BIC! Slechts ¤152,- iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt via China Mail?
Je kunt natuurlijk in de OP (OpeningsPost) kijken onder 'SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane' ->
quote:
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (exclusief douaneklaring)
Wees niet verrast als het langer duurt. Dat komt ook gewoon voor.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef rene90 het volgende:
Het lijkt net zo'n sexdoll die receptie chick
[ afbeelding ]
Denk je als hardwerkende Chinees dat een lager minimumloon niet mogelijk is.
Krijg je concurrentie van een realdoll die op den duur nog minder kost. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137601414
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef shiznuts het volgende:
Dat komt ook gewoon voor.
En kan oplopen in een nadelig geval tot zomaar 2 maanden _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 10 maart 2014 @ 22:42:45 #119
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137601432
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

En kan oplopen in een nadelig geval tot zomaar 2 maanden _O-
Of een goede 3 maanden zelfs (iets van eind augustus ergens in december binnengekregen). ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 10 maart 2014 @ 22:45:45 #120
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137601575
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk in de OP (OpeningsPost) kijken onder 'SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane' ->

[..]

Wees niet verrast als het langer duurt. Dat komt ook gewoon voor.

[..]

Denk je als hardwerkende Chinees dat een lager minimumloon niet mogelijk is.
Krijg je concurrentie van een realdoll die op den duur nog minder kost. :'(
Al gelezen, maar ik dacht dat het nu en dan nog kon verschillen en hoorde onlangs wel wat positieve berichten vanuit Banggood en Bic. Vandaar dat ik het vroeg.

Maar 2 maanden? D:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:50:56 #121
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137601837
Het verschilt dan dus ook. :P Daarom is daar niet echt iets concreets op te zeggen.
Zijn de laatste tijd ook wel rapportages dat iets in een week uit China is aangekomen.
Zijn ook meldingen dat het haast eeuwig duurt (meest recente: versterker was net iets meer dan een maand onderweg). Daar er niet echt een pijl op te trekken is, kun je het besten rekenen met 3 weken. Is het na een week er heb je mazzel, na twee weken is vrij standaard, drie ook, vier komt ook voor, bij vijf toch eens navragen of ze iets meer weten en waarom het zo lang duurt, bij 6 weken nog eens en dan wordt het een PayPal-claimpje voorbereiden, voor je bescherming na 45dgn verloopt. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 10 maart 2014 @ 22:51:00 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137601839
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Al gelezen, maar ik dacht dat het nu en dan nog kon verschillen en hoorde onlangs wel wat positieve berichten vanuit Banggood en Bic. Vandaar dat ik het vroeg.

Maar 2 maanden? D:
Normaliter gewoon uitgaan van 45 dagen (max tijd voor case) en dan 20 dagen tijd tot escalatie = uiterlijk 65 dagen (en anders geld terug).

Maar momenteel gaat het allemaal wel redelijk snel, afgelopen week ook een Singapore pakket dat 2 dagen na aanmelden al vertrokken is :) en dus waarschijnlijk over een week hier binnen is.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zojuist een Elephone besteld samen met een vriend bij BIC! Slechts ¤152,- iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt via China Mail?
Jij de even en hij de oneven dagen van de maand :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:00:18 #123
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137607773
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Jij de even en hij de oneven dagen van de maand ?
misschien zaten ze hand in hand? :P
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:04:39 #124
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137608556
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Normaliter gewoon uitgaan van 45 dagen (max tijd voor case) en dan 20 dagen tijd tot escalatie = uiterlijk 65 dagen (en anders geld terug).

Maar momenteel gaat het allemaal wel redelijk snel, afgelopen week ook een Singapore pakket dat 2 dagen na aanmelden al vertrokken is :) en dus waarschijnlijk over een week hier binnen is.

[..]

Jij de even en hij de oneven dagen van de maand :P?
Zijn S3 is kapot gevallen en hij wilde hem niet voor de 2e keer laten repareren. De reparatie kosten waren meer dan hem opnieuw aanschaffen :') Maar hij weet niet zo goed hoe Chinese webshops werken, laat staan waar hij naar moet kijken met telefoons. Dus vandaar, deden wij het saampjes op Skype *;
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:30:51 #125
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137609021
ligt 't trouwens aan mij of beschikken de meeste chinese smartphones (nog) niet over 4G ondersteuning? of zit ik in de verkeerde prijsklasse te kijken?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:03 #126
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137609116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:30 schreef MrKikker het volgende:
ligt 't trouwens aan mij of beschikken de meeste chinese smartphones (nog) niet over 4G ondersteuning? of zit ik in de verkeerde prijsklasse te kijken?
Klopt de meeste beschikken daar nog niet over. Het komt langzaamaan wel, ook in de middenklassers.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:50 #127
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137609133
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klopt de meeste beschikken daar nog niet over. Het komt langzaamaan wel, ook in de middenklassers.
Ook wel semi-logisch naar mijn mening, slechts een klein deel van de wereld bevolking heeft 3G en in China hebben ze niet eens WCDMA?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:37:01 #128
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137609139
hoezo is dat? is de chinese infrastructuur meer gericht op overal wifi of vinden ze de 3g snelheid acceptabel?

edit: ah op die fiets.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:16:54 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137613006
Q3... MT6752 Octo 64-bit 4G.
Eerder dan het derde kwartaal ook MT6595 4G etc. (zie http://www.mediatek.com/en/news-events/mediatek-news/ ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:20:12 #130
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137614776
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Leuke Inew V3 designkloon voor 80 euro? :)

Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
4,7 inch 1280x720 IPS OGS scherm
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
850Mhz èn 2100Mhz 3G ontvangst :)

En dat voor zo'n prijsje bij Focalprice :9 Ja, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie :P
Besteld bij Focalprice voor 70 euro. (met cc betalen, krijg je niet die koers van focalprice of paypal)
Nog 17 uur voor wie ook geïnteresseerd is.

De Inew V3 herken ik er niet in btw. De bezels zijn te dik.
Eigenlijk lijken ze de laatste tijd allemaal een beetje op elkaar of op de Huawei P6, met die metalen strip aan de zijkanten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dromer op 11-03-2014 13:27:19 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137620684
TCL Idol X S960 vs. ZTE Nubia Z5s...

Ik kan niet kiezen. Het wordt één van de twee. Maar ik kan niet kiezen. Ik zou qua prestaties voor de ZTE gaan (Snapdragon), maar hoe veel merk je hiervan in praktijk? Daarnaast vind ik hem ook wel minder mooi (shiny achterkant en dikke camerapuist) maar hij is wel weer kleiner (korter maar breder). Verder komt er, verwacht ik, meer animo voor de TCL vanuit de developing kant (gezien de animo voor de eerdere S950). Verder eigenlijk identieke specs. Beide geen NFC geloof ik?

Wat zouden jullie doen? De prijs is zoals je ziet gelijk.

Edit: even op rij.. specs

[ Bericht 3% gewijzigd door Hojdhopper op 11-03-2014 16:33:01 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:28:51 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137620997
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:37 schreef MrKikker het volgende:
hoezo is dat? is de chinese infrastructuur meer gericht op overal wifi of vinden ze de 3g snelheid acceptabel?

edit: ah op die fiets.

In Hong Kong en Shenzhen, en ik neem aan ook in veel andere grote steden, is er veel aanbod van (gratis) WiFi, dus wellicht is dat voor veel mensen het belangrijkste.
pi_137621274
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In Hong Kong en Shenzhen, en ik neem aan ook in veel andere grote steden, is er veel aanbod van (gratis) WiFi, dus wellicht is dat voor veel mensen het belangrijkste.
Niet alleen in grote steden. Zit nu in Taiwan (oké niet helemaal hetzelfde, maar toch) in een redelijk kleine stad en echt óveral wifi. Een vriend van me heeft niet eens een 3G abo.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137624280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Besteld bij Focalprice voor 70 euro. (met cc betalen, krijg je niet die koers van focalprice of paypal)
Nog 17 uur voor wie ook geïnteresseerd is.

De Inew V3 herken ik er niet in btw. De bezels zijn te dik.
Eigenlijk lijken ze de laatste tijd allemaal een beetje op elkaar of op de Huawei P6, met die metalen strip aan de zijkanten.
Ik heb hem besteld voor 72,11 euro via Paypal-koers, dus het scheelt 2 euro. Omdat ik nog wat euro's had staan ontvangen betalingen betaal ik effectief ¤66,69 :) En ja, bezels zijn dik, design is /mweh maar /care voor ¤70 haal je weinig anders met zulke specs!
mag het weten
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:23:33 #135
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137627021
Bij Visa komt er zo te zien 2% bij, dus betaal ik een kleine EUR 71,50 bij de huidige koers.
Design kan er mee door. Denk dat ie alleen aan de randen zo plat is en in het midden dikker. Dat heeft ie dan wel gemeen met de Inew. :P
Zou hem in het zwart wel mooier hebben gevonden met die pixels. (normaliter vind ik wit mooier)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:44:22 #136
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137628140
Vandaag een G4T van Pandawill voor moeders besteld, ben benieuwd!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_137640331
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Leuke Inew V3 designkloon voor 80 euro? :)

Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
4,7 inch 1280x720 IPS OGS scherm
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
850Mhz èn 2100Mhz 3G ontvangst :)

En dat voor zo'n prijsje bij Focalprice :9 Ja, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie :P
Zojuist besteld :) Voor ¤ 71 omgerekend kon ik de verleiding niet weerstaan en ik weet uit eigen ervaring dat die Cortex Arm A7 chipsets wel lekker zuinig zijn.

Dus dit is een behoorlijk interessante smartphone, en die prijs van de presale is echt scherp, volgens mij is hij in China nog duurdere wellicht, want ¤ 71 is ongeveer 600 yuan.
pi_137648544
Ik ben op zoek naar de zip-file "NO2M update T10 ZIP" voor mijn NEO N02M. Weet iemand waar ik deze kan vinden (downloaden van baidu.com lukt niet)?
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:12:02 #139
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137648623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef is3yfu76 het volgende:
Ik ben op zoek naar de zip-file "NO2M update T10 ZIP" voor mijn NEO N02M. Weet iemand waar ik deze kan vinden (downloaden van baidu.com lukt niet)?
Ook niet via deze link?

http://pan.baidu.com/share/link?shareid=127208&uk=3140255469

Google translate even gebruiken voor de vertaling vd site.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_137648715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef is3yfu76 het volgende:
Ik ben op zoek naar de zip-file "NO2M update T10 ZIP" voor mijn NEO N02M. Weet iemand waar ik deze kan vinden (downloaden van baidu.com lukt niet)?
kijk ff in mijn tut voor het flashen van roms etc, staat wel een linkje naar die update

DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?

update: momentje linkje leek ff niet te werken..
ik ben de boel ff voor je aan het updaten :)
pi_137649549
quote:
kijk ff in mijn tut voor het flashen van roms etc, staat wel een linkje naar die update

DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?

update: momentje linkje leek ff niet te werken..
ik ben de boel ff voor je aan het updaten :)
Download is gelukt. Op naar de volgende stap.

Dank (ook aan MrKikker voor zijn snelle response)
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 12:50:28 #142
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137653667
http://www.gizchina.com/2(...)able-rival-jiayu-s2/

Dat ziet er wel leuk uit.
Wat ik me dan alleen weer afvraag, waarom staat er op het plaatje powerful quadcore terwijl er in de rest van het artikel over octacore gesproken wordt?(Of zou dat de normale F19 zijn en niet de F19+)
China is af en toe zo verwarrend :P
Als ik het taobao screenshotje omreken hebben we het over 175 euro, give or take.
Best een net prijsje voor die specs.
Alleen waarom maar een 2000mAh accu :N
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:24:33 #143
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137654881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Niet alleen in grote steden. Zit nu in Taiwan (oké niet helemaal hetzelfde, maar toch) in een redelijk kleine stad en echt óveral wifi. Een vriend van me heeft niet eens een 3G abo.
Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.

Enige kutte aan China was dan natuurlijk dat op veel plekken het internet 'gecensureerd' was, maar goed, dat weet je van China.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:27 #144
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137654910
Wat is op het moment de best bang for buck uit Sjiena?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137654967
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.

Enige kutte aan China was dan natuurlijk dat op veel plekken het internet 'gecensureerd' was, maar goed, dat weet je van China.
Zolang je geen rare dingen gaat opzoeken heb ik niet zoveel last van die censuur in China. Ik kom voorlopig helaas niet meer in China, maar in de toekomst hoop ik er weer heen te gaan.

En inderdaad ''gratis'' internet is in China heel normaal, al kun je toch beter een reis wifi router mee nemen ;) Omdat het vaak bekabeld internet is.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef Woods het volgende:
Wat is op het moment de best bang for buck uit Sjiena China?
Wat mij betreft de DOOGEE PIXELS DG350, met een MTK6582 chipset, 720p scherm, 1GB ram, 2200mah batterij etc.

En mede dankzij de goede wisselkoers kost die je minder dan ¤ 75, alleen dan maar hopen dat de doaune je pakketje niet er tussen uitpikt ;)
pi_137666457
Die Doogee PIXELS DG350 zou volgens de fabrikant zelf dezelfde camera gebruiken als in de iPhone 4, namelijk de OV5650.

Al is de iPhone 4 natuurlijk al sinds oktober 2011 uit, dus die camera zal Apple zelf waarschijnlijk niet in nieuwere idevices gebruiken, al hebben ze hem wel nog in de derde generatie iPad gebruikt.
pi_137666806
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.

Enige kutte aan China was dan natuurlijk dat op veel plekken het internet 'gecensureerd' was, maar goed, dat weet je van China.
Verder inderdaad wel. I.t.t. China is hier geen censuur, dus alles gewoon 'zoals in NL'. Zeker wel fijn, maar ik heb toch wel vraagtekens bij de beveiliging van alle netwerken -geen dus-, gezien denk ik ongeveer 60% onbeveiligd is. Gewoon aanmelden en hup, alles mogelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_137698702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Doogee PIXELS DG350 zou volgens de fabrikant zelf dezelfde camera gebruiken als in de iPhone 4, namelijk de OV5650.

Al is de iPhone 4 natuurlijk al sinds oktober 2011 uit, dus die camera zal Apple zelf waarschijnlijk niet in nieuwere idevices gebruiken, al hebben ze hem wel nog in de derde generatie iPad gebruikt.
Het klopt dat het nog een pre-order is? Enig idee wanneer die uit gaat komen?
pi_137699571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef tharonny het volgende:

[..]

Het klopt dat het nog een pre-order is? Enig idee wanneer die uit gaat komen?
Het is inderdaad een voorverkoop, maar de witte versie word voor een hele scherpe prijs verkocht, en als je in dollars betaald dan profiteer je van de hoge wisselkoers.

¤ 1 is momenteel namelijk $ 1,39 waard ( Je krijgt niet precies die koers natuurlijk ) en ik heb de telefoon besteld voor $ 96,99 en dat is volgens de Visa exchange met 1.75% koersopslag ¤ 71,30. Focalprice zelf zegt dat de telefoon vanaf 25 Maart beschikbaar is en je kunt nu al reserveren.
pi_137704362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het is inderdaad een voorverkoop, maar de witte versie word voor een hele scherpe prijs verkocht, en als je in dollars betaald dan profiteer je van de hoge wisselkoers.

¤ 1 is momenteel namelijk $ 1,39 waard ( Je krijgt niet precies die koers natuurlijk ) en ik heb de telefoon besteld voor $ 96,99 en dat is volgens de Visa exchange met 1.75% koersopslag ¤ 71,30. Focalprice zelf zegt dat de telefoon vanaf 25 Maart beschikbaar is en je kunt nu al reserveren.
Ah die 25 maart had ik nog niet gevonden. Bedankt voor de info, ga er even denken :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:47:18 #151
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137722096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
¤ 1 is momenteel namelijk $ 1,39 waard ( Je krijgt niet precies die koers natuurlijk ) en ik heb de telefoon besteld voor $ 96,99 en dat is volgens de Visa exchange met 1.75% koersopslag ¤ 71,30. Focalprice zelf zegt dat de telefoon vanaf 25 Maart beschikbaar is en je kunt nu al reserveren.
Ik zal maar om Mei of zo rekenen voor ik 'm heb. En dat is niet erg, want dan heb ik het minder het gevoel dat ik m'n huidige Chinaphone (van januari) te snel omwissel. :P
Afgeschreven bij m'n Visa: ¤71,40 is het geworden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 08:58:56 #152
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137722240
Waar blijft de release van de iocean x8. Die ziet er ook erg leuk uit.
En de g7 heeft ook leuke specs maar beetje overdreven groot scherm 6.44" :')
Als je wat te compenseren hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:01:17 #153
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137722265
Vriendin van me had paar dagen terug een S4 via marktplaats gekocht, en ja hoor: cloon.
maar wel een best goeie haha, ding was nog aardig snel.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:47:21 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137724900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef MrKikker het volgende:
Vriendin van me had paar dagen terug een S4 via marktplaats gekocht, en ja hoor: cloon.
maar wel een best goeie haha, ding was nog aardig snel.
De Chinaphones zijn echt niet meer zo slecht als vroeger, maar wel nog wat minder dan de 'originelen'.
En natuurlijk veel en veel goedkoper. Dus je vriendin is wel getild.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:09:59 #155
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137725536
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef Dromer het volgende:

[..]

De Chinaphones zijn echt niet meer zo slecht als vroeger, maar wel nog wat minder dan de 'originelen'.
En natuurlijk veel en veel goedkoper. Dus je vriendin is wel getild.
Jóh :P
Doel meer op dat ik zelf niet zo gek lang geleden een S4 cloon heb gekocht die beduidend slechter was. Was gekocht door d'r pa dus die hoopt m kwijt te kunnen voor rond de ¤130 om de schade beperkt te houden.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_137735502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zal maar om Mei of zo rekenen voor ik 'm heb. En dat is niet erg, want dan heb ik het minder het gevoel dat ik m'n huidige Chinaphone (van januari) te snel omwissel. :P
Afgeschreven bij m'n Visa: ¤71,40 is het geworden.
Enige probleem met Mei is dat dan allang de 45 dagen van PayPal om zijn ;) Maja ik heb de telefoon niet met haast nodig.

Ik kon namelijk de verleiding niet weerstaan. Want voor ¤ 71,30 krijg je wel erg veel smartphone voor je geld en een tweede smartphone kan toch geen kwaad lijkt me :+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:43:31 #157
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137736051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
Enige probleem met Mei is dat dan allang de 45 dagen van PayPal om zijn Maja ik heb de telefoon niet met haast nodig.
Het met creditcard betaald, dus bij niet leveren krijg ik m'n geld terug.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137782309
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dit word mijn eerste forum post, dus sorry voor alle fouten.

Ik ben 14 jaar, op zoek naar een nieuwe telefoon toen ik dit topic tegenkwam. Ik wil graag een telefoon rond de 220 euro, zelf dacht ik aan een zopo zp998, maar ik vind 5.5 inch wel een erg groot scherm..
toen dacht ik een c2, maar de specs zijn een stuk minder, heeft iemand tips?

Alvast heel erg bedankt!
veni, vidi, vici!
  zondag 16 maart 2014 @ 16:45:48 #159
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137804154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef BAAS015 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dit word mijn eerste forum post, dus sorry voor alle fouten.

Ik ben 14 jaar, op zoek naar een nieuwe telefoon toen ik dit topic tegenkwam. Ik wil graag een telefoon rond de 220 euro, zelf dacht ik aan een zopo zp998, maar ik vind 5.5 inch wel een erg groot scherm..
toen dacht ik een c2, maar de specs zijn een stuk minder, heeft iemand tips?

Alvast heel erg bedankt!
Welkom,

Wat wil je doen met je telefoon is de eerste vraag. Je hebt nu echt gekozen voor een 1080p scherm 5" scherm. Dan lever je al snel in op andere vlakken voor onder de ¤200,- ik heb onlangs een telefoon voor mijn vriend gekocht. Hij wilde vooral veel multitasken en vond het oude samaung galaxy S3 scherm goed genoeg. Toen kwam ik op deze uit:http://www.buyincoins.com/item/42807.html en had nog een 8% discount coupon. S4 performance in een mooi jasje. Alleen geen FHD scherm.

Edit: coupon is ELEPHONE8 weet alleen niet of die nog werkt. Maar indien ja heb je hem excl. Duane voor ¤145,-

[ Bericht 4% gewijzigd door Brammetjuh94 op 16-03-2014 16:51:23 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137806435
Met mijn telefoon wil ik vooral whatsappen, bellen en browsen. Ik vind een 1080p scherm wel vet, maar het slurpt ook wel redelijk wat batterij.

Vandaag heb ik nog even verder gezocht, en mijn oog viel op een zopo c2 platinum, ook een 8 core en goed camera. Ik denk dat dit wel echt een goeie is, en misschien een inew v3? Die vind ik wel goedkoper eruit zien, maar is ook full hd.

Kortom, ik weet het nog niet helemaal, maar voorlopig een zopo c2 platinum. Verder ken ik de echt onbekende chinese merken nog niet.

Bedankt alvast!
veni, vidi, vici!
pi_137807840
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef BAAS015 het volgende:
Met mijn telefoon wil ik vooral whatsappen, bellen en browsen. Ik vind een 1080p scherm wel vet, maar het slurpt ook wel redelijk wat batterij.

Vandaag heb ik nog even verder gezocht, en mijn oog viel op een zopo c2 platinum, ook een 8 core en goed camera. Ik denk dat dit wel echt een goeie is, en misschien een inew v3? Die vind ik wel goedkoper eruit zien, maar is ook full hd.

Kortom, ik weet het nog niet helemaal, maar voorlopig een zopo c2 platinum. Verder ken ik de echt onbekende chinese merken nog niet.

Bedankt alvast!
Houdt er wel rekening mee dat er douane kosten van toepassing kunnen zijn en het dus duurder uitvalt dan verwacht ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137811406
Oja, op hoeveel zou ik dan kunnen rekenen? En ik dacht als ze je pakketje er niet uit halen, dat t dan niets koste, Klopt dat?
veni, vidi, vici!
  zondag 16 maart 2014 @ 19:55:21 #163
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137811855
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef BAAS015 het volgende:
Oja, op hoeveel zou ik dan kunnen rekenen? En ik dacht als ze je pakketje er niet uit halen, dat t dan niets koste, Klopt dat?
Klopt. 21% plus de kosten van PostNL/andere koerier. Details in de OP.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137812001
Is het Gorilla Glass 2 scherm van een jiayu G4 eigenlijk stevig genoeg om hem zonder screenprotector te kunnen dragen?
  zondag 16 maart 2014 @ 19:58:20 #165
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137812021
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef BAAS015 het volgende:
Met mijn telefoon wil ik vooral whatsappen, bellen en browsen. Ik vind een 1080p scherm wel vet, maar het slurpt ook wel redelijk wat batterij.

Vandaag heb ik nog even verder gezocht, en mijn oog viel op een zopo c2 platinum, ook een 8 core en goed camera. Ik denk dat dit wel echt een goeie is, en misschien een inew v3? Die vind ik wel goedkoper eruit zien, maar is ook full hd.

Kortom, ik weet het nog niet helemaal, maar voorlopig een zopo c2 platinum. Verder ken ik de echt onbekende chinese merken nog niet.

Bedankt alvast!
iNew heeft een 720p scherm, tenzij de specs die ik heb gelezen verkeerd zijn.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:01:55 #166
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137812233
quote:
5s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef KapiteinKoala het volgende:
Is het Gorilla Glass 2 scherm van een jiayu G4 eigenlijk stevig genoeg om hem zonder screenprotector te kunnen dragen?
The difference in brittleness (determined by Young's Modulus) between Gorilla Glass 2 and 3 is 71.5 and 69.3 GPa respectively. This is a 3% difference, and barely any difference. Just as a comparison: glass is usually around 50-90 GPa, mother of pearl is on average 70 GPa. (lower=more elastic, higher=more brittle)

Het is niet zwakker dan Gorilla Glass 3 dus. Enkel lichter en dunner. De meningen zijn er over verdeeld. Wil je de telefoon over een jaartje doorverkopen? Screen protector. Ik zelf heb een S4 en ik gebruik mijn telefoon normaal met GG3 een paar minimale krasjes en dingetjes, maar dat zie je niet amper en wanneer het scherm staat aan gewoon helemaal niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137812673
Oja, idd! De inew heeft een 720p scherm! Sorry!

21% is wel veel, snel 40 euro op 200 euro telefoon. Kan ik mijn verkoper op aliexpress.com vragen of hij er iets anders op wil zetten? Of kan dit niet?

Met welke postdienst heb je het minste snapkans? De free shipping van china post air mail of dhl? Ik wil graag dhl omdat dat sneller is, maar als ik dan 40 euro uit kan sparen zou dit natuurlijk enorm schelen.

Alvast bedankt!
veni, vidi, vici!
  zondag 16 maart 2014 @ 20:23:00 #168
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137813570
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef BAAS015 het volgende:
Met welke postdienst heb je het minste snapkans? De free shipping van china post air mail of dhl? Ik wil graag dhl omdat dat sneller is, maar als ik dan 40 euro uit kan sparen zou dit natuurlijk enorm schelen.

DHL is niet alleen vaak veel duurder, maar ook de kans is groter. Mijn tip is: Heb je ¤220,- als maximale budget? Riskeer het dan niet en ga voor een bedrag wat inclusief deze kosten ¤220,- is. Dan kan het alleen meevallen.

Je kan wel vragen om er een "gift" sticker op te plakken, maar zie de kans als 50/50%.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137814051
Ja, ik denk dat ik dit maar moet doen, maar ik vind 15-39 dagen zo lang, als ik via sweden post ga verzenden, hoe groot is de kans dat ik word gepakt met een valse naam erop? 10%? Want als erop staat dat het maar 10 dollar kost... Of gewoon die gok niet wagen? Bedankt!
veni, vidi, vici!
  zondag 16 maart 2014 @ 20:33:53 #170
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137814326
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef BAAS015 het volgende:
Ja, ik denk dat ik dit maar moet doen, maar ik vind 15-39 dagen zo lang, als ik via sweden post ga verzenden, hoe groot is de kans dat ik word gepakt met een valse naam erop? 10%? Want als erop staat dat het maar 10 dollar kost... Of gewoon die gok niet wagen? Bedankt!
De kans blijft 50/50. Bij DHL of andere express is de kans nog groter. Aangeven dat het een MP4 speler is van 20 euro wordt regelmatig gedaan, maar de vraag is maar of dit echt zin heeft. De een zegt van wel de ander niet. Ik blijf dan ook bij mijn advies. De import kosten hoor je gewoon te betalen en heb je ze niet? Dan heb je gewoon veel mazzel.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137815326
Ja, je hebt gelijk idd. Dan maar 40 dagen wacht :'( en dan kom ik met een zopo zp980+ op de 220 uit. Heel erg bedankt!
veni, vidi, vici!
pi_137817982
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef BAAS015 het volgende:
Ja, je hebt gelijk idd. Dan maar 40 dagen wacht :'( en dan kom ik met een zopo zp980+ op de 220 uit. Heel erg bedankt!
Douanerechten en omzetbelasting + iets van 14 euro voor PostNL. Dus 200 euro, 21 procent daarvan is 42 euro, dan misschien nog een paar procent omzetbelasting,. Dus reken op iets van 60-70 euro extra kosten ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 08:04:14 #173
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137956079
Veel te stil hier.

http://www.gizchina.com/2(...)rice-just-130-china/

Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word. :D
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
Maar het is wel echt een gruwelijk mooi prijsje dit.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_137956213
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.

http://www.gizchina.com/2(...)rice-just-130-china/

Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word. :D
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
Maar het is wel echt een gruwelijk mooi prijsje dit.
Ook al boven de 5".. Gaat hem echt niet worden voor mij.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:31:31 #175
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137956407
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.

http://www.gizchina.com/2(...)rice-just-130-china/

Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word. :D
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
Maar het is wel echt een gruwelijk mooi prijsje dit.
Mooie telefoon, maar te groot voor mij. Heb al een tablet. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:39:46 #176
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_137956543
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.

http://www.gizchina.com/2(...)rice-just-130-china/

Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word. :D
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
Maar het is wel echt een gruwelijk mooi prijsje dit.
De internationale versie gaat al snel meer kosten, leert de geschiedenis. Niettemin leuk ding
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:00 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137956798
Denk rond de 130-140 Euro. is het nog best een mooie prijs :).

Ik blijf de komende tijd Chinees loos. Wil minimaal een toestel met 4G :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:37:18 #178
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137961186
Oempf. 5.5" en dan ook nog eens 720P. ;( No-no.

4.7 of 5.0" voor mij. :Y En dan geen laffe 720P, maar gewoon 1080P. Forse accu! 2 of 3GB RAM. Octocore dualsim (fullsize GSM-slot), microSD-slot, aardige camera, tof design (zwart!) met smalle schermranden. NFC mag overigens ook wel. Gewoon iets in de richting van een octocore Zopo ZP980, ThL T100S, TCL S960 Idol X+, Jiayu G4. G4 zou wel tof zijn, maar voorkeur is inmiddels 5.0" 1080P > 4.7" 720P. Idol X+ is leuk, maar wat prijzig, liever niet al teveel meer uitgeven dan 300 USD. ZP980 heeft niet zo'n indrukwekkende accuduur. ThL T100S vind ik op dit moment eigenlijk best een leuke optie.

Ben ook best benieuwd naar die Doogee. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137961463
Jiayu s2 review staat ook op gizchina trouwens
http://www.gizchina.com/2014/03/18/video-jiayu-s2-review/
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137965744
Nieuw probleempje met m'n Jiayu G4 Advanced, wifi werkt niet meer. Of ja, hij werkt wel nog, maar bij ieder netwerk is hij een half uur bezig met IP-adres ophalen en vervolgens verschijnt de melding slechte verbinding vermeden. Iemand anders bekend met dit probleem?
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:25:32 #181
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137969497
Netwerk vergeten. Wifi uit. Wifi aan. Opnieuw inloggen. Tadaa?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137970269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Netwerk vergeten. Wifi uit. Wifi aan. Opnieuw inloggen. Tadaa?
Dat had ik uiteraard al geprobeerd, evenals 10 keer rebooten. Hij verbindt met geen enkel wifinetwerk, en inmiddels heb ik er al een stuk of 10 geprobeerd. Met of zonder wachtwoord, maakt allemaal niks uit.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:57:25 #183
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137970360
Interessant. Kan zijn dat de antenne niet lekker zit, hoewel ik eerder gok op iets met protocols/softwarematigs. Zul je 'em toch ff moeten backuppen en dan een ROMmetje moeten flashen, kijken of dat het oplost?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137972074
Daar was ik al bang voor, is er eigenlijk een manier om een Android telefoon te back-uppen zoals dat met iPhones en iTunes gaat? Dus apps, sms'jes, contacten en de hele santekraam in een keer?
pi_137972342
Iemand een idee wat de beste budget camera-phone is?
pi_137972959
quote:
5s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee wat de beste budget camera-phone is?
Cubot GT99 maakt de beste foto's van alle China phones die ik in mijn handen gehad heb onder de 150 euro.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:30:22 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137975561
quote:
5s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee wat de beste budget camera-phone is?
Inew V3, sinds de laatste update werkt F2.0 ^O^
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137976786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef J.B. het volgende:
Daar was ik al bang voor, is er eigenlijk een manier om een Android telefoon te back-uppen zoals dat met iPhones en iTunes gaat? Dus apps, sms'jes, contacten en de hele santekraam in een keer?
Dat kan met titanium backup. Of als je cwm geinstalleerd hebt kun je een nandroid backup maken.

Je toestel niet dan wel geroot zijn.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 02:51:36 #189
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137993631
Is die Doogee dg350 een beetje een goede vervanger voor mijn oude HTC Desire?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_138027904
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 02:51 schreef hmmmz het volgende:
Is die Doogee dg350 een beetje een goede vervanger voor mijn oude HTC Desire?
Lijkt me wel, je gaat er op vooruit qua specificaties en je bent niet veel kwijt zolang je het design te pruimen vindt. :)
mag het weten
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:00:46 #191
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_138028771
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lijkt me wel, je gaat er op vooruit qua specificaties en je bent niet veel kwijt zolang je het design te pruimen vindt. :)
Maar is zo'n Chinese el cheapo smartphone een beetje bruikbaar, niet dat ie al naar 3 maanden uit elkaar valt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 08:19:19 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138031164
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Maar is zo'n Chinese el cheapo smartphone een beetje bruikbaar, niet dat ie al naar 3 maanden uit elkaar valt.
Zit over het algemeen wel aardig in elkaar allemaal, een Samsung in de zelfde prijsklasse is niet beter naar mijn idee ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:52:56 #193
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_138039036
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zit over het algemeen wel aardig in elkaar allemaal, een Samsung in de zelfde prijsklasse is niet beter naar mijn idee ;)
Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:44:44 #194
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_138040970
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Sja dan koop je een overpriced Samsung.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:09:08 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138041886
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Met een beetje research kan je toch gewoon een goed toestel kopen ;).
Heb zelf een Inew V3 (niet in gebruik) en die heeft prima GPS, bij de Jiayu toestellen die ik heb gehad was het wel eens wisselend ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138049928
Mensen ik zit ook te denken aan een Inew V3, maar ik denk niet dat je net zoals mijn nokia 710... nu heeft offline kaarten kunt downloaden he?
pi_138049995
GPS op de Mediatek chipset is stock niet functioneel, echter zijn er makkelijke fixes te vinden op Google. Het mag geen bezwaar zijn dus. :)
pi_138053600
WiFi probleem is opgelost met een harde reset! Tevens heb ik het al langer spelende probleem van een snel leeglopende accu opgelost door, na het gebruiken van de app Wakelock, de app Doubletwist te verwijderen :) Nu ben ik weer dik tevreden met m'n G4 advanced, bedankt voor de tips (met een eervolle vermelding voor shiznuts)! :7
pi_138066262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef servaiskoopmans het volgende:
Mensen ik zit ook te denken aan een Inew V3, maar ik denk niet dat je net zoals mijn nokia 710... nu heeft offline kaarten kunt downloaden he?
Tuurlijk, kan op elke android telefoon! Kijk dan naar OSMand (downloaden vanuit de app) of Locus Free (losse vector-kaarten bijvoorbeeld via http://www.openandromaps.org/)
Kom net kijken...
  zondag 23 maart 2014 @ 12:11:13 #200
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_138068737
Wat is een goede Chinese tablet? Wil er namelijk eentje aanschaffen.
pi_138068813
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:11 schreef Paksoi het volgende:
Wat is een goede Chinese tablet? Wil er namelijk eentje aanschaffen.
Ik zag in je post history dat je het topic al kende, maar je moet hier wezen:
DIG / Android tablet discussie topic #42: Dag KitteKatKat!
  zondag 23 maart 2014 @ 12:17:24 #202
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_138068903
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:13 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik zag in je post history dat je het topic al kende, maar je moet hier wezen:
DIG / Android tablet discussie topic #42: Dag KitteKatKat!
Dankje, kon 'm al niet vinden.
pi_138070259
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:43 schreef Swiebeling het volgende:

[..]

Tuurlijk, kan op elke android telefoon! Kijk dan naar OSMand (downloaden vanuit de app) of Locus Free (losse vector-kaarten bijvoorbeeld via http://www.openandromaps.org/)
Bedankt man!
  zondag 23 maart 2014 @ 13:47:53 #204
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_138071460
Ik heb hier een S4 cloon waarbij de nederlandse tekstvoorspelling niet aan kan. Moet ik een specifiek modeltype hebben om te checken of dit wel mogelijk is, of is er een 'algemene' manier om dit aan te krijgen?
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  maandag 24 maart 2014 @ 07:26:36 #205
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_138104222
Voor wie interesse heeft in een smartphone met een bad-ass grote batterij: http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
4500mAh icm dual core en 800*480 scherm moet tot indrukwekkende standby tijden leiden. Volgens een gebruiker 21 dagen, maar dat lijkt me nogal overdreven.
Komende zondag voor minder dan 80 dollar in de Pandawill happy hour.
  maandag 24 maart 2014 @ 08:43:01 #206
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138104831
Ai, 1,5cm dik en 200gr zwaar. Idd een KingKong. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 24 maart 2014 @ 16:41:54 #207
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138119237
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 07:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie interesse heeft in een smartphone met een bad-ass grote batterij:
Onopgemerkt een moordwapen wilt mee slepen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_138145767
Ik heb totaal geen benul van telefoons uit China, de merken zijn allemaal grieks voor mij.

Heeft iemand een idee of onderstaande link bang for bucks is?

http://www.aliexpress.com(...)hone/1671402240.html

Edit: na een beetje rondzoeken is de originele prijs voor die telefoon enorm overdreven, maar voor zeventig euro is het alsnog niet veel.

[ Bericht 8% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 25-03-2014 08:58:05 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:09:41 #209
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138146602
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb totaal geen benul van telefoons uit China, de merken zijn allemaal grieks voor mij.

Heeft iemand een idee of onderstaande link bang for bucks is?

http://www.aliexpress.com(...)hone/1671402240.html

Edit: na een beetje rondzoeken is de originele prijs voor die telefoon enorm overdreven, maar voor zeventig euro is het alsnog niet veel.
Op zich leuke specs, maar ik mis een 3G-vermelding.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138149015
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef Dromer het volgende:

[..]

Op zich leuke specs, maar ik mis een 3G-vermelding.
Zou leuk zijn maar kan heel goed zonder, gebruik de telefoon maar erg zelden buiten de wifi om.
pi_138149340
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Zou leuk zijn maar kan heel goed zonder, gebruik de telefoon maar erg zelden buiten de wifi om.
Geen hele spectaculaire telefoon volgens mij, maar dat hangt er natuurlijk net vanaf wat je ermee wil kunnen. Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld graag een hd scherm hebben op een 4.7". Buiten dat zal het zal een prima telefoontje zijn voor whatsapp/browsen e.d.
pi_138150173
Goed, take twee.. de Mi2s die stuk is gaat opnieuw richting China, ditmaal wordt ie hopelijk wel in ontvangst genomen. En gefixt onder het mom 'nu we er toch zijn' door mijn beroep op de internationale garantie van 1 jaar :P Zo ja: dan krijg ik hem gerepareerd terug en ben ik een werkende Xiaomi Mi2s 32GB rijker voor ¤125. Scheelt toch mooi de helft grofweg t.o.v. nieuw halen bij Ibuygou/Antelife etc. :)
mag het weten
pi_138150726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:31 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, take twee.. de Mi2s die stuk is gaat opnieuw richting China, ditmaal wordt ie hopelijk wel in ontvangst genomen. En gefixt onder het mom 'nu we er toch zijn' door mijn beroep op de internationale garantie van 1 jaar :P Zo ja: dan krijg ik hem gerepareerd terug en ben ik een werkende Xiaomi Mi2s 32GB rijker voor ¤125. Scheelt toch mooi de helft grofweg t.o.v. nieuw halen bij Ibuygou/Antelife etc. :)
Haha ben je nou nogsteeds bezig met dat ding :P Schiet ook niet echt op dan hea.. :')
pi_138151591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Haha ben je nou nogsteeds bezig met dat ding :P Schiet ook niet echt op dan hea.. :')
Tuurlijk, met 2x verzenden is het nog steeds goedkoper dan een nieuwe halen :P Maar nee, het schiet niet op zo, maar goed: had dan ook niet bij de eerste keer het imei/serienummer doorgegeven, dus tja nogal wiedes dat ie dan niet opgehaald retour komt :+
mag het weten
pi_138175084
Iedereen wil precies meer en meer batterij capaciteit , dit is natuurlijk fijn maar er zijn heel veel telefoons te koop met 2000mah komen deze de dag niet door ofzo ?

Ik vraag dit omdat ik van plan ben een nubia z5s mini te kopen maar deze heeft "slechts" 2000mah capaciteit en nu dat er meerdere telefoons opduiken met +3000mah twijfel ik of hij het wel een dag uithoudt?

En is het verschil tussen 720p en 1080p zichtbaar op zoon klein scherm ?

[ Bericht 9% gewijzigd door zik3100 op 25-03-2014 22:39:21 ]
pi_138177053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef zik3100 het volgende:
Iedereen wil precies meer en meer batterij capaciteit , dit is natuurlijk fijn maar er zijn heel veel telefoons te koop met 2000mah komen deze de dag niet door ofzo ?

Ik vraag dit omdat ik van plan ben een nubia z5s mini te kopen maar deze heeft "slechts" 2000mah capaciteit en nu dat er meerdere telefoons opduiken met +3000mah twijfel ik of hij het wel een dag uithoudt?

En is het verschil tussen 720p en 1080p zichtbaar op zoon klein scherm ?
Verschil ga je niet echt merken nee. Zelf heb ik een Iocean x7 met een 5" full hd scherm (met 2000mah accu) en ik kom er makkelijk de dag mee door. Als ik rustig aan doe haal ik de 2 dagen ook nog wel. Hangt er een beetje vanaf of je een zware gebruiker bent. Zo ja, dan is een grotere accu als 2000 misschien wel een uitkomst ja.
pi_138185035
Ik red het ook ruim 1 dag met m'n z5s mini en dat terwijl ik er nu nog veel mee bezig ben (appjes downloaden en uitproberen vooral). Ik heb wel Greenify (met root toegang) geïnstalleerd (soort batterysaver) en dat werkt uitstekend! Zonder deze app ging de batterij veel sneller leeg. Ik ben nu ook batteryguru aan het uitproberen, deze is speciaal voor snapdragon telefoons gemaakt, maar weet niet of dat nog wat uit maakt qua batterijbesparing naast Greenify
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 11:22:26 #218
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138186365
Ik zou het niet redden met 2000mAh, ik heb een g3 met 2750 en daar red ik net de dag mee. :P
Nou moet ik zeggen dat ik allebei de sims gebruik en redelijk veel bel/gebeld wordt voor m'n werk.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:08:36 #219
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138192984
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:22 schreef dud0r het volgende:
Ik zou het niet redden met 2000mAh, ik heb een g3 met 2750 en daar red ik net de dag mee. :P
Nou moet ik zeggen dat ik allebei de sims gebruik en redelijk veel bel/gebeld wordt voor m'n werk.
Ik haal makkelijk een dag met 1300mAh. Maar dan wel 'slechts' een dual core (mtk6572w) en erg weinig bellen. Wel dual sim en altijd wifi/3g/bluetooth aan.
Het ligt dus maar aan de telefoon en de gebruiker. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138244416
Hallo, zijn er op dit moment leuke Chinese smartphones die neigen naar de LG G2? En zijn er Chinese smartphones die 4G ondersteunen?

Alvast bedankt!

Mvg,
Brecht
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:02:31 #221
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138253123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef Brecht35 het volgende:
LG G2
"Echte 4G telefoons" zijn niet gemaakt voor de chinese markt. Wel heb je chinese producenten die het maken voor wereldwijd. Kijk eens hier

De volgende mediatek processoren hebben pas echt 4G, dus tenzij de Chinese Smartphone een verwesterde Chipset heeft, zal deze geen 4G hebben. De volgende Mediatek processoren komen wel redelijk snel!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_138253269
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:22 schreef dud0r het volgende:
Ik zou het niet redden met 2000mAh, ik heb een g3 met 2750 en daar red ik net de dag mee. :P
Nou moet ik zeggen dat ik allebei de sims gebruik en redelijk veel bel/gebeld wordt voor m'n werk.
ik heb nu een 3000mAh in mijn G4, en daar haal ik ongeveer 30 uur mee, maar heb dan zaken als bluetooth en gps uitstaan; 3G staat altijd aan en wifi met enige regelmaat..
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 08:21:29 #223
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138253307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nu een 3000mAh in mijn G4, en daar haal ik ongeveer 30 uur mee, maar heb dan zaken als bluetooth en gps uitstaan; 3G staat altijd aan en wifi met enige regelmaat..
Bluetooth staat bij mij ongeveer 40 - 60 minuten per dag aan voor het streamen van muziek in de auto. 3g staat altijd aan, wifi als ik thuis ben. Gps nooit, want die doet het toch niet lekker :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_138256652
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

"Echte 4G telefoons" zijn niet gemaakt voor de chinese markt. Wel heb je chinese producenten die het maken voor wereldwijd. Kijk eens hier

De volgende mediatek processoren hebben pas echt 4G, dus tenzij de Chinese Smartphone een verwesterde Chipset heeft, zal deze geen 4G hebben. De volgende Mediatek processoren komen wel redelijk snel!
Oké, 4G hoeft niet perse. Ik ben al wat aan het rondkijken voor een leuke smartphone en eigenlijk heb ik geen topmodel perse nodig.

Ik wil maximum 200 euro betalen en dus wat ruimte laten voor eventuele douanekosten. :) M'n oog is gevallen op de Jiayu G4T. Is dit een goede keuze? Ik heb niet veel intern geheugen nodig voor apps en ik koop wel een microSD kaartje voor muziek en video's. Het lijkt me dat en Jiayu G4T dan geen slechte deal is..3G zou wel niet altijd werken blijkbaar, weet iemand hier meer over?

Iemand opmerkingen hierover? :)

Mvg,
Brecht

PS: Ik zou 'm kopen bij Banggood, ik heb daar redelijke ervaringen mee. Linkje:
http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-83015.html
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:05:43 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138260353
Mocht het niet werken dan zou het flashen van een nieuw /ander modem moeten werken. Verder wel een aardig toestel.

Niet werkende Gps is wel een van de meest voorkomende issues.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138260508
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een telefoon wordt verkocht na de officiële release. Zit namelijk te wachten op de Xiaomi Mi3S, die waarschijnlijk 9 april officieel bekend wordt gemaakt. Maar ja, de vraag is hoe lang het daarna wachten is.

Volgende week ga ik een weekendje naar Hong Kong. Is iemand daar wel eens geweest en weet een goeie zaak voor telefoons? Kijken kan nooit kwaad, hehehe. :9
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:26:42 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138260911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een telefoon wordt verkocht na de officiële release. Zit namelijk te wachten op de Xiaomi Mi3S, die waarschijnlijk 9 april officieel bekend wordt gemaakt. Maar ja, de vraag is hoe lang het daarna wachten is.

Volgende week ga ik een weekendje naar Hong Kong. Is iemand daar wel eens geweest en weet een goeie zaak voor telefoons? Kijken kan nooit kwaad, hehehe. :9
Sham Shui Po computer mall, Exit D. Je loopt er meteen tegen aan. De ingang waar je tegenaanloopt is voor videogames en PC's (boven/beneden), maar als je iets doorloopt kun je aan de zijkant een ingang nemen naar boven, waarna je veel shops tegen komt met tablets en mobieltjes.

NAAST de computer mall in SSP zit trouwens een kleine mall, ook exit D, en dan gewoon de straat links in lopen, dus je loopt langs de computermall aan je rechterhand, maar links kun je dan een kleine mall in. Op de 2de verdieping daar had je een shop die o.a. Xiaomi's verkocht (helaas toen nog niet de nieuwe M3), en een andere shop die Lenovo's had.

Naast Sham Shui Po heb je in Mong Kok 2 telefoon-malls, 1 is Pioneer-centre aan Nathan Road (tussen MK en Prince Edward), waar ze ook redelijk wat hadden, en nog een phone mall op Argyle Street, maar daar ben ik zelf niet zo vaak geweest...

Je kunt ook via http://www.price.com.hk/ zoeken op wat modellen, en soms staat er dan naast de prijs ook een store-adress bij, waar je eventueel heen zou kunnen gaan.

Een weekendje is wel erg kort voor HK, dus om je tijd dan te verspillen met het zoeken naar een phone, is misschien wel een beetje zonde.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:48:26 #228
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138263087
Voor wie liever geen Chinaphone heeft, maar wel een dual sim wil, heeft iBood een Acer telefoon met aardige specs in de aanbieding.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138264362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:
Mocht het niet werken dan zou het flashen van een nieuw /ander modem moeten werken. Verder wel een aardig toestel.

Niet werkende Gps is wel een van de meest voorkomende issues.
Ik gebruik niet vaak m'n GPS, zeker niet nu ik een grote ga kopen voor in de auto.

Dus voor 140 euro raad je me de G4T aan? Of zou je me toch iets anders aanraden? Alvast bedankt. :)

Edit: Ik heb m'n budget dan toch wat verhoogd. Ik ben deze tegengekomen:
http://www.banggood.com/N(...)tphone-p-911849.html
2 GB RAM en meteen 32 GB ROM. 3000 mah en een full HD display. Lekkere quadcore zoals de Jiayu en reviews zijn positief. Ik denk dat ik voor de Neo ga, tenzij iemand me op andere gedachten kan brengen?

[ Bericht 21% gewijzigd door Brecht35 op 28-03-2014 15:49:45 ]
pi_138265168
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:24 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk dat ik voor de Neo ga, tenzij iemand me op andere gedachten kan brengen?
http://www.buyincoins.com/item/36871.html hier kopen, met recommender (zie onder mijn post) krijg je 5% discount (even uitloggen en bij gebruik van de recommender een nieuw account registreren).

Toch wat voordeliger, en ik heb goede ervaringen met BIC.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138265295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

http://www.buyincoins.com/item/36871.html hier kopen, met recommender (zie onder mijn post) krijg je 5% discount (even uitloggen en bij gebruik van de recommender een nieuw account registreren).

Toch wat voordeliger, en ik heb goede ervaringen met BIC.
Oh, meteen al 14 euro goedkoper! :P Maar voor die 5 procent moet ik dus cheaten? Ik heb dus al een account bij BIC..

Ik heb wel een actief Gmail adres dat ik kan gebruiken voor een nieuwe account..
pi_138265662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Brecht35 het volgende:
Maar voor die 5 procent moet ik dus cheaten? Ik heb dus al een account bij BIC..

Ik heb wel een actief Gmail adres dat ik kan gebruiken voor een nieuwe account..
Is niet echt cheaten, is gewoon even slim zijn :P.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:42:39 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138266720
Neo is toch iets minder dan de g4 meende ik. Shiz help me out :D (die heeft er 1).

Jiayu g4 advanced hoeft niet veel duurder te zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138267163
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef RobertNL het volgende:
Neo is toch iets minder dan de g4 meende ik. Shiz help me out :D (die heeft er 1).

Jiayu g4 advanced hoeft niet veel duurder te zijn.
Hoezo? Zelfde socket...
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 16:58:55 #235
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138267291
Andere firmware en bouwkwaliteit
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_138268476
Aaah...

Davy van op dit forum heeft me inmiddels overtuigd om toch de Jiayu S2 te overwegen. Eens kijken hoe je dat ding hier krijgt...:P

Edit: Wacht maar even met reageren op mijn posts...Ik weet totaal niet wat ik wil door alle keuze die er is. Hier in Europa is het snel gekozen omdat je amper keuze hebt...:P
pi_138269860
Was hier laatst niet iemand met een S1/S2 met flink wat gezeik? Volgens mij een S1, crashes / wifi brak etc. Dan kan je beter voor een phone gaan waar een grotere achterban voor is en waar meer over bekend is, helemaal bij China phones.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:27:51 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138270206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef rene90 het volgende:
Was hier laatst niet iemand met een S1/S2 met flink wat gezeik? Volgens mij een S1, crashes / wifi brak etc. Dan kan je beter voor een phone gaan waar een grotere achterban voor is en waar meer over bekend is, helemaal bij China phones.
S1 is een snapdragon telefoon.
S2 is een MTK, die er wel zeer goed uitziet verder :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:21:47 #239
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138272016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is niet echt cheaten, is gewoon even slim zijn :P.
Mwoah, tis wel cheaten, maar Chinezen zijn wel de laatsten die daar over mogen klagen, denk ik. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 29 maart 2014 @ 05:37:50 #240
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_138289523
Ik wil m'n Zopo C2 graag kwijt, weet iemand een bedrijf waar je ook Chinese smartphones kunt inleveren voor geld?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:39:25 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_138289571
aah geflikker

[ Bericht 53% gewijzigd door One_conundrum op 29-03-2014 06:47:27 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:43:59 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_138289578
geflikker ja
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:47:16 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_138289588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat een telefoon wordt verkocht na de officiële release. Zit namelijk te wachten op de Xiaomi Mi3S, die waarschijnlijk 9 april officieel bekend wordt gemaakt. Maar ja, de vraag is hoe lang het daarna wachten is.

Volgende week ga ik een weekendje naar Hong Kong. Is iemand daar wel eens geweest en weet een goeie zaak voor telefoons? Kijken kan nooit kwaad, hehehe. :9
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sham Shui Po computer mall, Exit D. Je loopt er meteen tegen aan. De ingang waar je tegenaanloopt is voor videogames en PC's (boven/beneden), maar als je iets doorloopt kun je aan de zijkant een ingang nemen naar boven, waarna je veel shops tegen komt met tablets en mobieltjes.

NAAST de computer mall in SSP zit trouwens een kleine mall, ook exit D, en dan gewoon de straat links in lopen, dus je loopt langs de computermall aan je rechterhand, maar links kun je dan een kleine mall in. Op de 2de verdieping daar had je een shop die o.a. Xiaomi's verkocht (helaas toen nog niet de nieuwe M3), en een andere shop die Lenovo's had.

Naast Sham Shui Po heb je in Mong Kok 2 telefoon-malls, 1 is Pioneer-centre aan Nathan Road (tussen MK en Prince Edward), waar ze ook redelijk wat hadden, en nog een phone mall op Argyle Street, maar daar ben ik zelf niet zo vaak geweest...

Je kunt ook via http://www.price.com.hk/ zoeken op wat modellen, en soms staat er dan naast de prijs ook een store-adress bij, waar je eventueel heen zou kunnen gaan.

Een weekendje is wel erg kort voor HK, dus om je tijd dan te verspillen met het zoeken naar een phone, is misschien wel een beetje zonde.
Hier heb ik vorige week de HongMi gekocht voor mijn vrouw.

Xiaomi.hk website heeft de afgelopen 2 maandagen 5000 HongMi;s en 5000 Mi3's in de verkoop gedaan. De vraag is echter veel groter dan het aanbod, dus dat lukte niet. Ook omdat al die Chinezen ze zelf kopen, en dan in hun winkel leggen met een premium. Via de site kost de HongMi 999, nu moesten we er 1380 hkd voor betalen. Beetje jammer, maar omdat de nood hoog was, een prima telefoon voor een goeie prijs.

Als je mazzel hebt ligt er nog wel een Mi3. Heb er al een in mijn handen gehad. Wel een aardig toestel. Lekker zwaar en wel stevig. Aan andere kant lijkt ie ook wel fragiel, door het 'enorme' scherm, met goeie cover zal dat reuze meevallen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_138293579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef rene90 het volgende:
Was hier laatst niet iemand met een S1/S2 met flink wat gezeik? Volgens mij een S1, crashes / wifi brak etc. Dan kan je beter voor een phone gaan waar een grotere achterban voor is en waar meer over bekend is, helemaal bij China phones.
Ik heb nog eens gesnuffeld tussen de 2 GB RAM + 32 GB ROM gsms, de Neo N003 schiet er toch wel bovenuit. De Jiayu G4 Advanced is een goede optie, maar overal uiterverkocht helaas. Ik heb al een flashing tutorial gevonden voor de Neo N003, dus voorlopig neig ik toch naar deze gsm te gaan. Ik heb al veel reviews gelezen, enkel Davy doet me wat twijfelen doordat ie niet overtuigd is door het scherm.

Weet er iemand of BIC ook een andere verpakking gebruikt(dus NIET de originele)? Banggood doet dit namelijk en zo is m'n Pipo U6 door de douane geraakt zonder extra kosten...Banggood is 14 euro duurder, dus als BIC dat niet gebruikt, overweeg ik om misschien Banggood te gebruiken.7

Edit: Ik ga nog ff wachten op meer reviews van de Jiayu S2 en dan zie ik wel wat ik ga kopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Brecht35 op 29-03-2014 12:31:40 ]
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:18:35 #245
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138294044
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 05:37 schreef Susteren het volgende:
Ik wil m'n Zopo C2 graag kwijt, weet iemand een bedrijf waar je ook Chinese smartphones kunt inleveren voor geld?
www.marktplaats.nl
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138294815
Hoe kan de Jiayu S2 nu een goede smartphone zijn? Picture this: 5 inch full HD + 8 core en maar 2000 mah? :P Hoe kan dat in godsnaam 1 dag meegaan voor een normale gebruiker? :P
pi_138297328
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sham Shui Po computer mall, Exit D. Je loopt er meteen tegen aan. De ingang waar je tegenaanloopt is voor videogames en PC's (boven/beneden), maar als je iets doorloopt kun je aan de zijkant een ingang nemen naar boven, waarna je veel shops tegen komt met tablets en mobieltjes.

NAAST de computer mall in SSP zit trouwens een kleine mall, ook exit D, en dan gewoon de straat links in lopen, dus je loopt langs de computermall aan je rechterhand, maar links kun je dan een kleine mall in. Op de 2de verdieping daar had je een shop die o.a. Xiaomi's verkocht (helaas toen nog niet de nieuwe M3), en een andere shop die Lenovo's had.

Naast Sham Shui Po heb je in Mong Kok 2 telefoon-malls, 1 is Pioneer-centre aan Nathan Road (tussen MK en Prince Edward), waar ze ook redelijk wat hadden, en nog een phone mall op Argyle Street, maar daar ben ik zelf niet zo vaak geweest...

Je kunt ook via http://www.price.com.hk/ zoeken op wat modellen, en soms staat er dan naast de prijs ook een store-adress bij, waar je eventueel heen zou kunnen gaan.

Een weekendje is wel erg kort voor HK, dus om je tijd dan te verspillen met het zoeken naar een phone, is misschien wel een beetje zonde.
Thanks Yi-Long, much appreciated! Zal zeker ergens daar een kijkje nemen.

We gaan van donderdag t/m maandag. Redelijk kort wel inderdaad, maar het is ook niet zo dat we een hele dag door die malls willen slenteren. Even een uurtje kijken zou genoeg moeten zijn. Zoals ik zei wil ik graag wachten tot de Mi3S uitkomt dus heb niet echt plannen om iets te gaan kopen/vergelijken

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 06:47 schreef One_conundrum het volgende:

[..]


[..]

Als je mazzel hebt ligt er nog wel een Mi3. Heb er al een in mijn handen gehad. Wel een aardig toestel. Lekker zwaar en wel stevig. Aan andere kant lijkt ie ook wel fragiel, door het 'enorme' scherm, met goeie cover zal dat reuze meevallen
De Mi3 ligt hier in Taiwan op het moment ook gewoon in de winkel, maar net even wat duurder dan in Hong Kong/China (als ik de prijzen op internet bekijk). Maar wilde kijken of ik daar wat telefoons gewoon eens vast kan houden, vanwege de feel die een toestel heeft. Dat is het grote gemis wat ik ervaar bij internetshopping.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_138303315
Hallo allemaal, ik heb een tijdje gespaard en ik kan nu een zopo zp980+ kopen, maar ik zie veel over ghost touches? en is dit met de nieuwe firmware opgelost? alvast bedankt! verder vind ik de telefoon erg mooi, en heeft een goede prijs. ik las een review over de c2 op tweakers, en deze meneer zei dat mixeshop.com iets anders op de verpakking schreef, bijvoorbeeld een electric photoframe van 22$. klopt dit? alvast bedankt!
veni, vidi, vici!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 19:46:46 #249
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138305341
http://www.aliexpress.com(...)Body/1717362204.html

net ff hier een zwarte jiayu g5 besteld voor 163.11 $

denk dat hij behoorlijk underrated is. het is de meest compacte 720p telefoon die ik ken.

stond versteld van de prijs met 20% korting bij deze dealer. maar eens kijken of ze wel wat op sturen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 19:55:34 #250
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138305631
Ik heb zelf nu sinds 3 dagen de Xiaomi Mi3. Erg lekker toestel voor die 303 euro die ie kostte.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 29 maart 2014 @ 21:07:25 #251
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_138308403
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef BAAS015 het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een tijdje gespaard en ik kan nu een zopo zp980+ kopen, maar ik zie veel over ghost touches? en is dit met de nieuwe firmware opgelost? alvast bedankt! verder vind ik de telefoon erg mooi, en heeft een goede prijs. ik las een review over de c2 op tweakers, en deze meneer zei dat mixeshop.com iets anders op de verpakking schreef, bijvoorbeeld een electric photoframe van 22$. klopt dit? alvast bedankt!
Je kunt mijn C2 overkopen. ;)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_138314101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Oké, 4G hoeft niet perse. Ik ben al wat aan het rondkijken voor een leuke smartphone en eigenlijk heb ik geen topmodel perse nodig.

Ik wil maximum 200 euro betalen en dus wat ruimte laten voor eventuele douanekosten. :) M'n oog is gevallen op de Jiayu G4T. Is dit een goede keuze? Ik heb niet veel intern geheugen nodig voor apps en ik koop wel een microSD kaartje voor muziek en video's. Het lijkt me dat en Jiayu G4T dan geen slechte deal is..3G zou wel niet altijd werken blijkbaar, weet iemand hier meer over?

Iemand opmerkingen hierover? :)

Mvg,
Brecht

PS: Ik zou 'm kopen bij Banggood, ik heb daar redelijke ervaringen mee. Linkje:
http://www.banggood.com/J(...)e-Black-p-83015.html
Heb nu zelf de G4T advanced een aantal maanden en nog nooit problemen gehad met 3G of bereik. GPS heb ik wel een fix voor gedaan. Verder uiterst tevreden over deze telefoon!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_138316430
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb nog eens gesnuffeld tussen de 2 GB RAM + 32 GB ROM gsms, de Neo N003 schiet er toch wel bovenuit. De Jiayu G4 Advanced is een goede optie, maar overal uiterverkocht helaas. Ik heb al een flashing tutorial gevonden voor de Neo N003, dus voorlopig neig ik toch naar deze gsm te gaan. Ik heb al veel reviews gelezen, enkel Davy doet me wat twijfelen doordat ie niet overtuigd is door het scherm.

Weet er iemand of BIC ook een andere verpakking gebruikt(dus NIET de originele)? Banggood doet dit namelijk en zo is m'n Pipo U6 door de douane geraakt zonder extra kosten...Banggood is 14 euro duurder, dus als BIC dat niet gebruikt, overweeg ik om misschien Banggood te gebruiken.7
Het maakt geen flikker uit wat voor verpakking ze gebruiken, als ze het open maken en ze zien een telefoon is het wel duidelijk dat het geen 22 euro is. Maar mocht het je gerust stellen kan je bij BIC gewoon een berichtje meesturen met de vraag of ze hem uit de originele verpakking halen.

Je moet gewoon mazzel hebben ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 30 maart 2014 @ 00:42:40 #254
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_138317709
Scherm van de N003 is niet G+G en overall iets minder dan de G4T Adv imho. 5.0" 1080P en 4.7" 720P is niet zo'n hele wereld van verschil qua vloeiendheid/scherpte ook, maar het is wel werkruimte dat je verliest (dat je bijvoorbeeld meer van een webpagina kan laten zien met een hogere resolutie). Maar ja, daardoor is de 5.0" N003 wel weer wat forser dan de G4T Adv. Ook wel een plasticky feel to it, die N003, hoewel plastic maar wel stevig, het plastic is vrij dik, maar het is zo glanzend en glad en ook de chromen rand eromheen, kweenie, not mine. Qua snelheid vond ik het ook niet alles. Uiteindelijk had ik dié én een FAEA F2 en koos ik voor de FAEA. Die was een stuk dunner, mooier en werkte ook wat fijner. Helaas had 'ie beide SIMslots microsized en m'n GSM-SIM heeft i.t.t. m'n 3G-SIM niet zo'n uitdrukbare microSIM en ik wil zelf niet de boel verknippen, zo'n stencilding wil ik niet halen, langs de Turk gaan heb ik ook geen zin in, evenals dat ik er geen zin in heb een nieuwe te vragen bij m'n provider. :P Dus toen de G4T kwam en wel een fullsize GSM-slot had en het algehele formaat me gewoon goed compact beviel, werd dat m'n go-to phone.

De N003 is inmiddels bij m'n broer beland. Die heeft er een nieuwe ROM op gegooid en is er erg blij mee. De FAEA F2 ligt hier nog ergens rond te zwerven. Die ene wannabe cheapo zogenaamd quadcore Xiaomi/Green Orange/Lanstar is vorige maand naar m'n moeder gegaan. :D Kan ze ook whatsappen en facebooken. Ze had nog een of andere Samsung zonder Android. Zij nu blij en ik ben van die simpele neppert af. Heb alleen nog de N002 liggen verder ook nog. G2 en 2 G3's hebben ook nieuwe baasjes gevonden. Eentje overigens terug gehad om te fixen, moet ik nog ff naar kijken. Scheen een SIM niet te pakken en Wi-Fi het niet te doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138321175
Vraagje. Ik zoek een Chinese smartphone die op zijn minst gelijkwaardig is aan mij Samsung Note qua specificaties, verdere mogelijkheden en vooral......batterij. Die laatste moet gewoon top zijn. Dus geen iPhone ( = binnen een uur of 3 al op 40- 50% na 45 min non-stop bellen) kwaliteit om even een voorbeeld te nemen.

Welke?
  zondag 30 maart 2014 @ 10:56:47 #256
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_138321312
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zondag 30 maart 2014 @ 10:58:11 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138321340
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:49 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje. Ik zoek een Chinese smartphone die op zijn minst gelijkwaardig is aan mij Samsung Note qua specificaties, verdere mogelijkheden en vooral......batterij. Die laatste moet gewoon top zijn. Dus geen iPhone ( = binnen een uur of 3 al op 40- 50% na 45 min non-stop bellen) kwaliteit om even een voorbeeld te nemen.

Welke?
Eerste note?
Hoe groot moet het scherm zijn, hoeveel opslag, wat voor resolutie?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138321384
Eerste,derde maakt niet uit. Minimale specs als van de Note. Alles wat meer is is meegenomen maar de batterij en netwerk ontvangst is voor mij eigenlijk het allerbelangrijkst. Die moeten gewoon top zijn.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:05:37 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138321469
quote:
2s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:00 schreef Iwanius het volgende:
Eerste,derde maakt niet uit. Minimale specs als van de Note. Alles wat meer is is meegenomen maar de batterij en netwerk ontvangst is voor mij eigenlijk het allerbelangrijkst. Die moeten gewoon top zijn.
Vergelijkbaar qua specificaties met welke note want daar zit nogal een verschil in ;) (de eerste, tweede of derde :P?)

En waar doel je op met verdere mogelijkheden? Stylus of gewoon apps etc?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138321567
Ja,nee,tuurlijk weet dat ik dat er grote verschillen in Note 1-2 of 3 zitten maar mij om het even welke Note je als uitgangspunt neemt als vergelijking want zoals ik al eerder zei vind ik eigenlijk maar twee zaken erg belangrijk, en wel de ontvangst en vooral de batterijduur.

Maar als je zo graag een specifieke Note wilt horen, doe dan maar de Note 3 als uitgangspunt.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 11:10:14 ]
  zondag 30 maart 2014 @ 11:50:54 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138322470
Een Newman (8-core), Pomp (4-core), Pomp (8-core), of met een snapdragon quadcore (Lenovo K910)?

Allemaal een 3K batterij, full HD relatief zuinige cortex A7 (op de K910 na). Hoe ze verder presteren weet ik niet, van elk van deze even een paar reviews op proberen te snorren is dan wel aan te raden.

In deze range zoek je een beetje een toestel of zit ik er ver naast? Met een kleiner scherm kan je bijvoorbeeld kijken naar wat meer toestellen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 30 maart 2014 @ 19:47:50 #262
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138336128
tegen note 3 kun je niet op met een chinaphone... lenovo K910 komt in de buurt voor een bescheidener prijsje en heeft het voordeel waar het op gewicht en compactheid aankomt. 140 gram zwaar is ongeveer zoals de gemiddelde westerse 5 inch telefoon; in dat opzicht heel bijzonder. op zich een mooi ding, maar de software moet je wel aan sleutelen om hem verdraagbaar te maken.

quote:
Allemaal een 3K batterij, full HD relatief zuinige cortex A7 (op de K910 na).
snapdragon 800 is ook bijzonder zuinig zolang hij niet op volle toeren draait (wat hij vaak ook niet hoeft te doen aangezien hij sneller klaar is met het werk).

oh ja, One Plus One en de Oppo Find 7 zijn ook 5.5 inch snapdragon chinaphones met hier een daar heel interessante eigenschappen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_138450429
Ik weet niet of het hier helemaal thuis hoort maar probeer het toch maar;

Ik ben op zoek naar een 7'' tablet met minimaal 2GB ram en een quad core processor, eigenlijk dus gewoon een Asus Nexus 7 (2013) competitor. Merk is niet belangrijk maar Android 4.2.2 of hoger als af-fabriek OS zou meegenomen zijn.

De huidige Nexus 7 kost 233.- euro dus een prijsje daar een aantal tientjes onder zou een mooi streef bedrag zijn. Iemand die me hier bij kan helpen?
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 21:22:25 #264
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138451012
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_138451125
quote:
Aj die heb ik dus over het hoofd gezien,, danku!!
pi_138451468
iets vreemds wat mij opvalt bij mijn G4A:

ik had de hele tijd mijn simkaart in slot 2 (grote slot) en had qua internet snelheid E, H of H+ terwijl op mijn HD2 ook 3G verbindingen langskwamen..

nou heb ik mijn sim gratis laten knippen (dat deden ze gelukkig nog bij T-Mobile, nieuwe sim kost 20 euro :|)
maar zie ik nog steeds geen 3G symbooltje?

3G/WCDMA staat aan bij de instellingen...
  woensdag 2 april 2014 @ 21:54:14 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138452645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef mschol het volgende:
iets vreemds wat mij opvalt bij mijn G4A:

ik had de hele tijd mijn simkaart in slot 2 (grote slot) en had qua internet snelheid E, H of H+ terwijl op mijn HD2 ook 3G verbindingen langskwamen..

nou heb ik mijn sim gratis laten knippen (dat deden ze gelukkig nog bij T-Mobile, nieuwe sim kost 20 euro :|)
maar zie ik nog steeds geen 3G symbooltje?

3G/WCDMA staat aan bij de instellingen...
H+ is een vrom van 3G, dat weet je :D?


Betekend gewoon dat je verbinding sneller is dan bij het 3G tekentje, ik zie hier tegenwoordig ook steeds minder het 3G tekentje en steeds meer H / H+ / LTE :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138452918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

H+ is een vrom van 3G, dat weet je :D?
nope, ik dacht:
E -> H -> H+ -> 3G -> LTE/4G ;)

overigens is dan mijn download snelheid echt treurig.. vol bereik en nog haal je met speedtest max 0.39Mbps en up 0.08Mbps ofzo.. :') (en ik heb dus het idee dat dat best klote is...)

maar websites laden over het algemeen wel snel...
pi_138467751
Hi,

Ben opzoek naar een leuke (china) smartphone voornamelijk om de reuze keuze in Duosim toestellen. Ik heb nu een Sony xperia s en ben opzoek naar iets van minstens gelijke waarde in prestaties. Het hoeft niet perse beter, maar ook niet slechter.

Ik denk zelf dat ik uittkom op een MTK6582 Quad Core met 1gb RAM (Is dat terecht?). opslagruimte maakt niet zoveel uit als het maar uit te breiden is met SD kaart.
Scherm moet ook minstens 1280*720 zijn net als de xperia s.

Ik kom toesellen met deze specs al tegen vanaf de 150 USD. Is het aannemlijk dat die gelijkwaardig presteren aan een xperia s? Hebben jullie eventueel leuke suggesties?

Het zou mooi zijn als ik uitkom op max rond de 150-170 usd inclusief shipping

[ Bericht 6% gewijzigd door Racer88 op 03-04-2014 13:30:27 ]
  donderdag 3 april 2014 @ 20:07:23 #270
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138481345
ik zou niet echt verwachten dat het een verbetering wordt tegen zo'n prijs. gelijkwaardig misschien net, maar dan wel een stuk minder betrouwbaar.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_138481991
Ok duidelijk. Betekend het in dit geval duurder= beter in verband met betrouwbaarheid? Betrouwbaarheid is net zo belangrijk als dezelfde prestaties.

Het zou mooi zijn als het rond dat bedrag uitkomt dat ik aangaf, maar duurder is geen probleem als dat de betrouwbaarheid ten goede komt!
pi_138482540
Ik ben weer terug *O* ! Ik zoek weer een nieuwe China phone na de Neo n02-m avonturen die we beleefd hebben. Enige aanraders, bang for the buck? :Y)
  donderdag 3 april 2014 @ 20:55:50 #273
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_138483373
De DOOGEE DG350 was bij FocalPrice tijdelijk 96.99 USD. 4.7" 720P MTK6582 1GB RAM.
Zag trouwens dat de UMI X1 Pro en Freelander I50 min of meer precies dezelfde telefoon zijn. Rebrand much?
Ben benieuwd of je onderling gewoon ROMs kunt uitwisselen.
Anyways. Paar lui hier, incl. moi, hebben die DG350 eens besteld (onderweg as we speak).
Is altijd leuk om zelf ff mee te spelen en dan weg te doen. :P
Loop zelf met m'n Jiayu G4T Adv (MTK6589T 2GB RAM 32GB ROM) rond.
Inmiddels zijn er ook een wat octocores: MTK6592/MTK6595 uit en onderweg.
Ik wacht nog ff op een perfect modelletje in de categorie:
quote:
4.7"/5.0" 1080P, Octocore dualSIM MTK6595 met 4G-ondersteuning, 2GB RAM, 8GB internal, expendable 64GB microSD, NFC, >2500mAh verwisselbare accu, 13MP cam, dun, zwart uitgevoerd, dunne bezels, geen metalen schermrand
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 april 2014 @ 22:52:45 #274
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_138489406
Jiayu G4T binnengekregen, jézus wat is dat ding snel :o
zeer mooi scherm, 3000mah accu, goeie camera..
wat een topdeal :D
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:11:24 #275
423673 naabj3
Importeur
pi_138492523
Wat heb ik besteld?
iOcean X7S

Wanneer heb ik besteld?
20 maart 2014

Wanneer heb ik het ontvangen?
31 maart 2014

Wat heeft het gekost?
$245,99 (¤190,56)

Tot en met 30 april kun je de volgende coupon code gebruiken voor $11 korting op de iOcean x7s. : 681bd2

Waar heb ik het besteld?
http://www.banggood.com/I(...)43.html?currency=USD

Inleiding

Graag wilde ik een Octa Core smarthphone. na lang uit hebben gekeken naar de ZOPO ZP998 heb ik uiteindelijk gekozen voor de iOcean X7S. De reden hier van is omdat de iOcean x7s natuurlijk goedkoper is, en omdat hij iets kleiner is. Namelijk 5 inch. de ZOPO ZP998 daar in tegen was 5,5inch en dat vond ik toch net iets te groot. achteraf heb ik geen spijt want 5inch was uiteindelijk groot genoeg en bevalt me tot zo ver goed.

Levering & unboxing

Op maandag 31 kreeg ik mijn telefoon binnen. Er was $60 op het pakketje geschreven en ik moest ¤27,93 aan de deur aan DHL betalen voor de invoerrechten. Dit was voor mij de eerste keer ooit dat ik invoerrechten moest betalen.

Toen ik ze DHL zak openmaakte zat er een groot doosje in van piepschuim, in dat doosje zat weer het doosje van de telefoon met bubbeltjesplastic er om heen. aan de verpakking is dus niks te klagen. Prima verpakt dus.

Laten we beginnen met de unboxing

Als eerst zat er een plastic case op het doosje geplakt. de foto van het doosje zie je straks beneden.
Dit is het doosje van de iOcean X7S





Het doosje ziet er na mijn mening wat saai uit. en met al die chinese letters valt er ook niet veel te lezen.

Het doosje gaat makkelijk open, misschien wel iets te makkelijk. Als je de bovenkant er af wil halen voel je geen druk van de lucht als je snapt wat ik bedoel.

Maarja.. het doosje was dus open:



Verder in het doosje vinden we nog wat chinese boekjes, een 2000mah accu, een Micro usb kabel en een usb stekker.


Dus even alles op een rijtje wat je allemaal krijgt.

• De iOcean x7s smartphone
• 2000mah accu
• Europese USB stekker
• Micro USB kabel
• Screenprotector (heb ik helaas niet op de foto kunnen zetten, ik heb deze verprutst)
• Wat chinese boekjes (engelse handleiding)
• Plastic Case
• Het doosje



De Telefoon

De telefoon heeft een 5 inch scherm met een resolutie van 1920 x 1080. dit betekend dat het scherm FULL HD is.
Het scherm ziet er dan ook erg levendig uit alleen word het wel snel vies. Verder beschikt de telefoon over de nieuwe MediaTek 6592 Octa core processor. deze is geklokt op 1,7ghz. De GPU is een Mali-450 en met combinatie van de snelle octa core processor kan de telefoon makkelijk zware apps aan. Zware games zijn geen enkel probleem.

De telefoon heeft verder 2GB Ram en 16GB Rom en draait momenteel op android 4.2.2 ik heb ergens gelezen dat eind april iOcean android 4.4 naar deze telefoon gaat brengen dus dat zou mooi zijn!
Het heeft een 13 megapixel camera aan de achterkant en 5 megapixel aan de voorkant. voor meer informatie verwijs ik je door naar de product link die boven aan de review staat vermeld.

Hier wat foto's van de telefoon:











De accu

De accu heeft een grootte van 2000mah, de duur van deze accu is redelijk te noemen. Als je hem gewoon gebruikt voor het normale leven, whatsappen, facebooken, bellen etc.. kan je er een hele dag mee. Als je gaat gamen dan gaat de accu wel redelijk snel leeg. Ik denk dat je dan ongeveer 5 uurtjes kan gamen.

Ik heb gezien dat er ook nog een 3000mah accu is. Ik ben benieuwd wat deze gaat leveren. Deze ga ik binnenkort bestellen en zal dan hoogstwaarschijnlijk een vergelijking gaan maken tussen de 2000 en de 3000mah accu.

Antutu Benchmark

De iOcean x7s haalt een Benchmark van 24111
Zoals je kunt zien is deze score bijna gelijk aan die van de galaxy s4.





Mening

Voor dit bedrag (¤190) is deze telefoon fantastisch! als je in nederland zo'n telefoon wilt kopen met dezelfde specificaties betaal je gemiddeld zo'n 350 á 400 euro. Ik heb hem nu 4 dagen in gebruik en hij is nog niet vast gelopen. De galerij laden vind ik na mijn mening wel iets lang duren. ook vind ik het een minpunt dat youtube in het begin van de video buffert. of dit aan mijn netwerk of de telefoon ligt weet ik niet. aan de ene kant is het sinds ik deze telefoon heb maar mijn netwerk is de laatste paar dagen ook niet zo heel erg snel.

Cijfer 9/10

Pros
Goedkoop
Erg snel
Ligt lekker in de hand

Cons
Youtube werkt niet optimaal
pi_138508591
Net iets leuks gevonden. Is niets nieuws meer, maar de Jiayu F1 komt volgens mij bijna uit (de versie met 3G voor buiten china). Eerst maar zoiets kopen voor mijn ouders o.i.d. om te testen. Als dat bevalt kan ik altijd wat duurders voor mezelf halen.

Iemand een officiele release datum voor de F1?

EDIT: Zie dat ie al te koop is vanaf 69,99 usd

[ Bericht 8% gewijzigd door Racer88 op 04-04-2014 16:43:08 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:38:03 #277
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138510819
Een vriend van mij heeft zijn Elephone P9 binnen! Hij is er tot nu toe heel blij mee, maar GPS werkt niet. Nu is dit vaker, maar ik zie veel verschillende GPS fixes, kan iemand mij vertellen welke een redelijke kans van slagen heeft?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_138510835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn Elephone P9 binnen! Hij is er tot nu toe heel blij mee, maar GPS werkt niet. Nu is dit vaker, maar ik zie veel verschillende GPS fixes, kan iemand mij vertellen welke een redelijke kans van slagen heeft?
GPS werkt helemaal niet? Heeft hij ook buiten gestaan en gewoon 10 minuten gewacht?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:39:40 #279
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138510867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

GPS werkt helemaal niet? Heeft hij ook buiten gestaan en gewoon 10 minuten gewacht?
Geen idee. Hij gebruikte badoo en al deze apps konden maar niet fatsoenlijk opstarten. Zodra hij overging naar location by WiFi werkte het.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_138511504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Geen idee. Hij gebruikte badoo en al deze apps konden maar niet fatsoenlijk opstarten. Zodra hij overging naar location by WiFi werkte het.
Tja dan moet je dat maar eerst even checken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:24:06 #281
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138511975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:49 schreef Racer88 het volgende:
Hi,

Ben opzoek naar een leuke (china) smartphone voornamelijk om de reuze keuze in Duosim toestellen. Ik heb nu een Sony xperia s en ben opzoek naar iets van minstens gelijke waarde in prestaties. Het hoeft niet perse beter, maar ook niet slechter.

Ik denk zelf dat ik uittkom op een MTK6582 Quad Core met 1gb RAM (Is dat terecht?). opslagruimte maakt niet zoveel uit als het maar uit te breiden is met SD kaart.
Scherm moet ook minstens 1280*720 zijn net als de xperia s.

Ik kom toesellen met deze specs al tegen vanaf de 150 USD. Is het aannemlijk dat die gelijkwaardig presteren aan een xperia s? Hebben jullie eventueel leuke suggesties?

Het zou mooi zijn als ik uitkom op max rond de 150-170 usd inclusief shipping
Een vriend van mij heeft destijds deze gekocht.
http://www.buyincoins.com/item/42807.html

Van de week binnen gekregen, tot nu toe heel blij op de GPS na. (Dat valt alleen vaak te fixen) Het heeft een 720p scherm op 5". Is lekker dun en heeft wel betere performance dan jou Sony Xperia S. De prijs is ¤150,- excl duane, de vriend hoefde deze niet te betalen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_138514585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft destijds deze gekocht.
http://www.buyincoins.com/item/42807.html

Van de week binnen gekregen, tot nu toe heel blij op de GPS na. (Dat valt alleen vaak te fixen) Het heeft een 720p scherm op 5". Is lekker dun en heeft wel betere performance dan jou Sony Xperia S. De prijs is ¤150,- excl duane, de vriend hoefde deze niet te betalen.
Leuk toestel :) alleen jammer dat er altijd zo weinig support voor is (zoals roms en updates).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_138516177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft destijds deze gekocht.
http://www.buyincoins.com/item/42807.html

Van de week binnen gekregen, tot nu toe heel blij op de GPS na. (Dat valt alleen vaak te fixen) Het heeft een 720p scherm op 5". Is lekker dun en heeft wel betere performance dan jou Sony Xperia S. De prijs is ¤150,- excl duane, de vriend hoefde deze niet te betalen.
De specificaties liegen er niet om.

Octa core en 2gb ram onder andere. In vergelijking met veel hier genoemde "goede" telefoons is degene die jij aangeeft wel erg goedkoop.

Zal het kwaliteitverschil dan zitten in andere zaken zoals microfoon, speaker, wifi bereik etc?
pi_138529626
mag het weten
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 05:08:11 #285
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138531777
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 01:00 schreef Joosie200 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet duur. Jammer van de single sim.

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom, als er dual sim versies zijn van de snapdragon soc, die niet hier gereleased worden?

[ Bericht 8% gewijzigd door dud0r op 05-04-2014 08:06:54 ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 11:14:17 #286
245494 Peter_Aragorn
pi_138534036
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 01:00 schreef Joosie200 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Das wel cheap! Is volgens mij ook een prima telefoon toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door Peter_Aragorn op 05-04-2014 11:19:37 ]
pi_138544953
Ola, ik vraag het hier ook maar:

Na verder onderzoek:
Ik wilde graag ook een jiayu g3t kopen. Ik begreep dat hij rond de 159,99 USD kost, maar kan hem amper nog vinden op voorraad. Iemand een link naar betrouwbare site? Zilveren kleur

Of kan ik voor dat bedrag nu al betere alternatieven vinden?

Alle hulp is welkom
pi_138546374
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:12 schreef Racer88 het volgende:
Ola, ik vraag het hier ook maar:

Na verder onderzoek:
Ik wilde graag ook een jiayu g3t kopen. Ik begreep dat hij rond de 159,99 USD kost, maar kan hem amper nog vinden op voorraad. Iemand een link naar betrouwbare site? Zilveren kleur

Of kan ik voor dat bedrag nu al betere alternatieven vinden?

Alle hulp is welkom
Voor hetzelfde geld heb je een G4T met ongeveer dezelfde specificaties, maar een betere behuizing.
pi_138578076
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Das wel cheap! Is volgens mij ook een prima telefoon toch?
Jahoor! Best een leuk telefoontje. hd schermpje, lekker snel
  zondag 6 april 2014 @ 19:21:00 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138580713
Blijft wel steken op 4.1 denk ik, dat is wel jammer :) Verder top prijs. Twijfel om hem aan te raden aan een maat van mij die een goedkoop toestel zocht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138581532
Bij Pandawill voor 73 euro een W450 besteld als budget smartphone voor mijn moeder. :) PANDA4FOK code werkt niet meer trouwens. Iemand ervaring met dit toestel? Ik heb zelf een Cubot GT99 trouwens. :)



System
OS Android 4.2.2
CPU MTK6582, Cortex A7 quad core, 1.3GHz;
GPU: Mali-400
ROM 4GB
RAM 1GB

Screen
Display Size 4.5 Inch
Type TFT, capacitive touch screen
Resolution 854 x 480 pixels screen
Screen Color 260K Colors
  zondag 6 april 2014 @ 21:38:09 #292
405087 RDMKR
miui mitu
pi_138589136
scherm gaat er uit zien als een schaakbord (op mijn oude LG L7 was dat al zo op 4.3 inch met die resolutie), maar voor de rest waarschijnlijk geen slechte budget optie. draait ws wel lekker snel met zo weinig pixels te pushen. de GPU van die chip is best sterk.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 6 april 2014 @ 22:09:35 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138591129
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef Negakinu het volgende:
Bij Pandawill voor 73 euro een W450 besteld als budget smartphone voor mijn moeder. :) PANDA4FOK code werkt niet meer trouwens. Iemand ervaring met dit toestel? Ik heb zelf een Cubot GT99 trouwens. :)

[ afbeelding ]

System
OS Android 4.2.2
CPU MTK6582, Cortex A7 quad core, 1.3GHz;
GPU: Mali-400
ROM 4GB
RAM 1GB

Screen
Display Size 4.5 Inch
Type TFT, capacitive touch screen
Resolution 854 x 480 pixels screen
Screen Color 260K Colors
Waarom die en geen newman? Te groot?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 april 2014 @ 22:19:22 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_138591748
Of die DOOGEE, of een van de nieuwe Jiayu budgetphones?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 april 2014 @ 22:27:06 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138592261
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:19 schreef shiznuts het volgende:
Of die DOOGEE, of een van de nieuwe Jiayu budgetphones?
Ja, of dat dus :D. DOOGEE is ook vrij groot natuurlijk :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_138599800
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom die en geen newman? Te groot?
Mijn moeder wilde een telefoon die qua formaat op mijn oude HTC Sensation leek. Niet te groot dus. Het aantal pixels telt ze toch niet, als dat ding maar gewoon snappy draait. Het enige dat ik belangrijk vind is dat hij Google Play ondersteund en stabiele roms heeft. GPS gebruikt ze ook niet.
pi_138601803
iemand ervaring met die newman? lijkt mij wel wat voor mijn moeder. GPS en camera zijn het belangrijkst: zijn die acceptabel?
pi_138607335
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:29 schreef marco_sire het volgende:
iemand ervaring met die newman? lijkt mij wel wat voor mijn moeder. GPS en camera zijn het belangrijkst: zijn die acceptabel?
GPS is bij een Chinese smartphone allesbehalve acceptabel. :P
pi_138607868
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:04 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

GPS is bij een Chinese smartphone allesbehalve acceptabel. :P
die van mijn iNew V3 doet het anders prima.
  maandag 7 april 2014 @ 13:30:02 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_138608334
Verschilt onderling nogal. De ene is goed, de ander niet. De ene kun je softwarematig fixen, de ander heeft weer last van een faalconstructie. Als GPS echt belangrijk is, dan kies je het liefst voor een non-MediaTek-SoC misschien.
Zoek verder online ook ff naar Engels- en Russischtalige reviews.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 7 april 2014 @ 13:34:08 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138608526
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:04 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

GPS is bij een Chinese smartphone allesbehalve acceptabel. :P
Mwha, gewoon wisselend per soort telefoon. Goedkope toestellen is het niet altijd helemaal op orde maar er zijn ook een heel aantal die het prima doen.
Inew v3,en 1 van mijn jiayu's had ook goede Gps. Een heel aantal anderen hadden dan weer pet Gps, maar met wat research vooraf ben je vrij zeker.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')