abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 februari 2014 @ 17:14:57 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_137095891
Joey (20)
Startend ondernemer



Joey is 20 jaar en woont bij zijn ouders. Hij werkt tot voor kort als accountmanager bij een marketing en communicatiebureau en volgt de opleiding HBO Commerciële Economie. Onlangs is hij naast zijn studie een eigen bedrijf begonnen, hij verkoopt kinderspeeltoestellen aan gemeentes voor de openbare ruimte.

Anderhalf jaar geleden woog Joey 140 kilo en op dit moment is hij 40 kilo afgevallen. Zijn moeder wist hem aan te sporen om af te vallen. Op een zekere dag lag hij, zoals hij zelf zegt, op de bank dik te wezen, en kwam zijn moeder binnen en sprak de voor hem memorabele woorden: “ga eens wat doen.”

Dit heeft Joey letterlijk genomen, samen met zijn moeder heeft hij vervolgens alle slechte etenswaren het huis uit gegooid, en toen is hij gaan wandelen. Dit werd al snel hardlopen, en met hulp en begeleiding van zijn stiefvader is hij verder gaan sporten. Hij sport inmiddels twee keer per dag eet gezond en ziet eruit als een jonge god.

Hij vindt zichzelf handig. Hij noemt zichzelf een harde werker en slaapt niet voordat iets af is. Hij heeft een sterke mening en als hij vindt dat deze terecht is, laat hij zich niet snel van stuk brengen. Hij houdt van aanpakken, en doorzetten.

Joey heeft discipline en doorzettingsvermogen en kan hij fysiek veel bijdragen aan het opbouwen van de nieuwe samenleving op het gebied van constructief bouwen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Madame_Paon op 24-02-2014 17:20:27 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 24 februari 2014 @ 17:33:36 #2
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137096504
respect als je 40kilo kan afvallen, wilskracht en doorzettingsvermogen heeft hij dus wel
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  maandag 24 februari 2014 @ 17:46:35 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_137096915
Ik dacht eerst dat hij nooit 100 kilo kon wegen. Maar daar zit natuurlijk ook spiermassa bij.

Stoer dat hij - al stotterend - Hakim naar huis heeft gestuurd.
Ik was bang dat hij Giorgio 2 zou worden: een schijnheilig snotjong met een te groot ego dat niks toevoegt, maar hij heeft me positief verrast (voor zover ik een oordeel kan vellen door het lezen van de COS alleen).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:41:17 #4
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_137122269
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:54:10 #5
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_137122566
Overigens is Joey gewoon jarig vandaag gezien de felicitaties op zijn vaders tijdlijn.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_137151558
Een startend ondernemer die in Utopia gaat zitten? Want als startend ondernemer is het geen probleem je niet met je bedrijf bezig te kunnen houden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:09:48 #7
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137152978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:48 schreef Leandra het volgende:
Een startend ondernemer die in Utopia gaat zitten? Want als startend ondernemer is het geen probleem je niet met je bedrijf bezig te kunnen houden?
Als je jezelf een beetje goed neerzet is de helft van je naamsbekendheid een feit, iets waar een onderneming meestal meer dan een jaar mee bezig is. Nadeel is dat je geen controle of weet hebt hoe de mensen buiten over je denken.
Al me al niet slim denk ik zelf, kans van slagen is met Utopia lager dan zonder.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_137177710
Ik vind hem met de minuut breder lopen
pi_137178370
lkkr voor die hoere hakim opdondere!
Geniet van het leven:):)
pi_137214272
Hij zat bij mij op de middelbare school :p
pi_137216532
Gaytje dit
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 2 april 2014 @ 18:55:21 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138443689
Hij heeft na het wegstemmen van Hakim niks nuttigs meer gedaan.
Op de 2 leukste mensen stemmen (Nicoline en Jimmy), waardoor Jimmy naar huis is.
En met oma Vanessa rommelen. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 2 april 2014 @ 19:04:24 #13
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_138444057
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht eerst dat hij nooit 100 kilo kon wegen. Maar daar zit natuurlijk ook spiermassa bij.

Stoer dat hij - al stotterend - Hakim naar huis heeft gestuurd.
Ik was bang dat hij Giorgio 2 zou worden: een schijnheilig snotjong met een te groot ego dat niks toevoegt, maar hij heeft me positief verrast (voor zover ik een oordeel kan vellen door het lezen van de COS alleen).
daar ben je dus op teruggekomen?

tis de zoveelste nietsnutter daar en klaar om naar huis te worden gestuurd, al heeft hij de twee biggen nog voor zich
... en huiver mee
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:53:03 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138556759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Giggio het volgende:

[..]

daar ben je dus op teruggekomen?

tis de zoveelste nietsnutter daar en klaar om naar huis te worden gestuurd, al heeft hij de twee biggen nog voor zich
Hij valt heel erg tegen.


Cap door Pearlbitch

Geers gaydar bevestigt wat we al wisten: Joey zit in de kast.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 7 april 2014 @ 05:33:43 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 7 april 2014 @ 07:55:50 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_138600718
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 05:33 schreef Flow3r het volgende:
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]
Stond Ruud redelijk vooraan bij het uitdelen stond Joey een stuk verder naar achteren. Of deze is amper hard. Gezien de hoeveelheid drank denk ik ook niet dat deze op volle sterkte is.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:01:09 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139138560
door HiDiHo
pi_139154188
Bedankt Joey! om Hakim de smaakmaker eruit te schoppen. Nu kijken we naar elke avond naar Joey, de jongen zonder inhoud, visie, etc
Wat is die gast toch inhoudloos..
pi_139160757
Behoorlijk inhoudsloos, maar we hebben er geen last van. Billy is te smerig om naar te kijken, dankzij Ruud heeft ze te veel zelfvertrouwen, Ruud verbrast geld, Rienk houdt vooruitgang tegen, Nicoline lult irritant over duurzaamheid zonder dat het wat oplevert, etc.. Door Joey wordt het i.i.g. niet slechter.
pi_140433871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef Mister79 het volgende:
Bedankt Joey! om Hakim de smaakmaker eruit te schoppen. Nu kijken we naar elke avond naar Joey, de jongen zonder inhoud, visie, etc
Wat is die gast toch inhoudloos..
Goede keuze destijds om Hakim naar huis te laten gaan. Hakim had een grotere mond en een groter ego dan Joey, maar presteerde in praktijk ook niet veel behalve in de aura van Paul mee te lopen en zijn boeman-persoonlijkheid gestalte te geven aan sommige anderen. Kan me herinneren dat Isabel hiervan nog eens vies de dupe is geworden. Ook al ben ikzelf verre van fan van Isabel vond ik de actie van Hakim not done.

Joey is een rustige jongen, maar daar zit geen tot weinig kwaad in.
Zelfs na de actie van Charlotte met Laura is hij nog geneigd om zichzelf als 'lul' neer te zetten omdat hij heeft gedaan wat hij heeft gedaan en dan ben je in mijn ogen een (te) goeie gozer.

Anderzijds is hij (gelukkig) zo reëel dat hij snapt dat hij geen verantwoordelijkheid hoeft af te leggen aan de anderen (binnen/buiten Utopia) v.w.b. zijn handel en wandel betreffende Marije en/of de (legale) zaken (webshop) waarmee hij bezig is.

Een gesprekje ...

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:03:19 #21
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140493098
Deze mag hier natuurlijk niet ontbreken..

[ Bericht 55% gewijzigd door Gert op 27-05-2015 22:20:54 ]
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:04:57 #22
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140493176
De beruchte avond van Joey, Gio en Marije.

pi_140495525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef .Exe het volgende:
Deze mag hier natuurlijk niet ontbreken..

[ afbeelding ]
Ik ben dat plaatje nu al meerdere malen tegen gekomen en het verbaast me dat je er mee wegkomt en dat het mag blijven staan, terwijl in het UTOPIA TOPIC : HEEFT UTOPIA EEN LEIDER NODIG?, welke werd geïnitieerd na het bezoek van BAS HARING, een (geschiedkundige) plaat werd geplaatst waarop ADOLF HITLER is afgebeeld, WERD VERWIJDERD DOOR EEN MODERATOR.

Behalve dat jouw plaat me meer tegen de borst stuit dan de genoemde geschiedkundige plaat die, mijn inziens flauw, werd verwijderd, vraag ik me af wat de raakvlakken volgens jou zijn tussen het plaatje wat je rondstrooit en een Joey, intelligente knaap voor zijn slechts twintig jaren oud. Of met de suggestie insinueer je nogal wat, zo lijkt het.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140495617
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140496521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Ik ben dat plaatje nu al meerdere malen tegen gekomen en het verbaast me dat je er mee wegkomt en dat het mag blijven staan, terwijl in het UTOPIA TOPIC : HEEFT UTOPIA EEN LEIDER NODIG?, welke werd geïnitieerd na het bezoek van BAS HARING, een (geschiedkundige) plaat werd geplaatst waarop ADOLF HITLER is afgebeeld, WERD VERWIJDERD DOOR EEN MODERATOR.

Behalve dat jouw plaat me meer tegen de borst stuit dan de genoemde geschiedkundige plaat die, mijn inziens flauw, werd verwijderd, vraag ik me af wat de raakvlakken volgens jou zijn tussen het plaatje wat je rondstrooit en een Joey, intelligente knaap voor zijn slechts twintig jaren oud. Of met de suggestie insinueer je nogal wat, zo lijkt het.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140496846
Waarom is er in die groep niemand die deze nietsnut er op aanspreekt dat hij werkelijk niks toevoegd daar?
pi_140499063
Toch schijnt hij met een "groots plan" te komen, en dat hij is wakkergeschud door zijn vader..

http://www.utopiagekte.nl/2014/05/joey-heeft-grootse-plannen.html
pi_140499068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:48 schreef IMVHI het volgende:
Waarom is er in die groep niemand die deze nietsnut er op aanspreekt dat hij werkelijk niks toevoegd daar?
Sex sells en dus wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Dat geldt voor wel meer, helaas.
pi_140499109
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:54 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Sex sells en dus wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Dat geldt voor wel meer, helaas.
dit dus
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:20:19 #30
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140502722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Ik ben dat plaatje nu al meerdere malen tegen gekomen en het verbaast me dat je er mee wegkomt en dat het mag blijven staan, terwijl in het UTOPIA TOPIC : HEEFT UTOPIA EEN LEIDER NODIG?, welke werd geïnitieerd na het bezoek van BAS HARING, een (geschiedkundige) plaat werd geplaatst waarop ADOLF HITLER is afgebeeld, WERD VERWIJDERD DOOR EEN MODERATOR.

Behalve dat jouw plaat me meer tegen de borst stuit dan de genoemde geschiedkundige plaat die, mijn inziens flauw, werd verwijderd, vraag ik me af wat de raakvlakken volgens jou zijn tussen het plaatje wat je rondstrooit en een Joey, intelligente knaap voor zijn slechts twintig jaren oud. Of met de suggestie insinueer je nogal wat, zo lijkt het.
Het is niet mijn plaatje maar van een andere fokker.
Ik vind het helemaal niet beladen(meer) en gewoon leuk gemaakt.
Beetje in onderstaande sferen zeg maar ;)
pi_140522242
Gedurfde, coole actie van Joey ...

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140524842
wat kan mij het schelen dat joey niks uitvoert, ik begin hem steeds leuker te vinden nu hij zich meer tegen billy uit begint te spreken, gio hetzelfde verhaal. billy kreeg tot nu toe veel te weinig tegengas. de enige reden om haar erin te willen houden, is zien dat ze ook eens aangepakt wordt.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:35:26 #33
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140527144
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Acteerbeer het volgende:
wat kan mij het schelen dat joey niks uitvoert, ik begin hem steeds leuker te vinden nu hij zich meer tegen billy uit begint te spreken, gio hetzelfde verhaal. billy kreeg tot nu toe veel te weinig tegengas. de enige reden om haar erin te willen houden, is zien dat ze ook eens aangepakt wordt.
Bij mij is hij in aanzien gestegen omdat hij gewoon staat voor de dingen die zijn gebeurd.
Hij is wat minder terughoudend en heeft nu meer zoiets van; Fuck them all ^O^
(Iets waar hij overigens vorderingen in heeft gemaakt _O- )
pi_140533370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Bosvleermuis het volgende:
Gedurfde, coole actie van Joey ...

Geweldig!!! Nu komt er echte leuke tv.... Billy gaat flippen....Ben benieuwd hoe de rest gaat reageren... })
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:40:44 #35
16715 Mylene
*schatje*
pi_140540668
Joey zijn vader, 43 jaar oud, zo las ik een deel van COS en zijn zusje. Geplukt van hen Facebook. Zijn moeder heb ik niet kunnen vinden. Volgens mij heeft hij ook nog een broertje.



pi_140540750
Vind het bij nader inzien niet kunnen, de actie is te hard. Ik neem het terug wat ik hierboven schreef. Uit de streamverslagen:

"Billy haar schilderij is voor 35 euro verkocht
Billy > Ik leg me gevoel erin, het is de achter liggende gedachte, en nogmaals over haar achter liggende gedachte, mijn vader is overleden en ik probeer hem echt trots te maken, ook mijn moeder wil ik trotst maken, mijn vader leeft niet meer huilt ze."

:{

Ik mag Billy niet, maar dit gaat te ver. Zo raak je een creatief persoon te hard. Sjowie begrijpt dat kennelijk niet, heeft zelf nog niets gecreëerd maar kan zich ook niet inleven in mensen.
pi_140540875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef Steffi het volgende:
Vind het bij nader inzien niet kunnen, de actie is te hard. Ik neem het terug wat ik hierboven schreef. Uit de streamverslagen:

"Billy haar schilderij is voor 35 euro verkocht
Billy > Ik leg me gevoel erin, het is de achter liggende gedachte, en nogmaals over haar achter liggende gedachte, mijn vader is overleden en ik probeer hem echt trots te maken, ook mijn moeder wil ik trotst maken, mijn vader leeft niet meer huilt ze."

:{

Ik mag Billy niet, maar dit gaat te ver. Zo raak je een creatief persoon te hard. Sjowie begrijpt dat kennelijk niet, heeft zelf nog niets gecreëerd maar kan zich ook niet inleven in mensen.
Wat een onzin Billy is geen creatief persoon en zal dat ook nooit worden, ze pakt drie doeken spuit in nog geen vijf minuten een nieuw drieluik slaat nergens op heeft ook niks met gevoel te maken, ze wil supersnel geld verdienen en terug naar die ransaap dat is het.
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:56:40 #38
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140541064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef Steffi het volgende:
Vind het bij nader inzien niet kunnen, de actie is te hard. Ik neem het terug wat ik hierboven schreef. Uit de streamverslagen:

"Billy haar schilderij is voor 35 euro verkocht
Billy > Ik leg me gevoel erin, het is de achter liggende gedachte, en nogmaals over haar achter liggende gedachte, mijn vader is overleden en ik probeer hem echt trots te maken, ook mijn moeder wil ik trotst maken, mijn vader leeft niet meer huilt ze."

:{

Ik mag Billy niet, maar dit gaat te ver. Zo raak je een creatief persoon te hard. Sjowie begrijpt dat kennelijk niet, heeft zelf nog niets gecreëerd maar kan zich ook niet inleven in mensen.
Onzin , Billy heeft gezegd dat ze nog nooit eerder kunst had gemaakt voordat ze utopia inging, creatief is ze allerminst.Joey heeft een prachtig schilderij gemaakt van Laura.

Als er 'iemand daar creatieve aanleg heeft is het Joey wel :Y

Billy noemt zichzelf levenskunstenares; haar uitleg daarbij is dat ze alleen dingen doet die ze leuk vindt :')

Vandaar dat ze nog geen stap gedaan heeft in haar nieuwe atelier, ze nooit meehelpt met opruimen of vegen en nu alleen nog maar als een hondje achter Ruud aanrent: egoiste ten top >:)
pi_140543395
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Onzin , Billy heeft gezegd dat ze nog nooit eerder kunst had gemaakt voordat ze utopia inging, creatief is ze allerminst.Joey heeft een prachtig schilderij gemaakt van Laura.

Als er 'iemand daar creatieve aanleg heeft is het Joey wel :Y

Billy noemt zichzelf levenskunstenares; haar uitleg daarbij is dat ze alleen dingen doet die ze leuk vindt :')

Vandaar dat ze nog geen stap gedaan heeft in haar nieuwe atelier, ze nooit meehelpt met opruimen of vegen en nu alleen nog maar als een hondje achter Ruud aanrent: egoiste ten top >:)
Oké dan heb ik me vergist. Ik volg het alleen af en toe via Fok (misschien nu wat meer weer), dat Joey een mooi schilderij heeft gemaakt van Laura wist ik niet, dat zet het zeker in ander perspectief!!! Toch blijft het wrang dat het juist een schilderij betreft die ze aan haar overleden vader had gewijd. Mooie zus heeft Joey trouwens, zijn vader zou ik 5, 10 jaar ouder schatten dan 43.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:03:03 #40
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140544543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:19 schreef Steffi het volgende:

[..]

Oké dan heb ik me vergist. Ik volg het alleen af en toe via Fok (misschien nu wat meer weer), dat Joey een mooi schilderij heeft gemaakt van Laura wist ik niet, dat zet het zeker in ander perspectief!!! Toch blijft het wrang dat het juist een schilderij betreft die ze aan haar overleden vader had gewijd. Mooie zus heeft Joey trouwens, zijn vader zou ik 5, 10 jaar ouder schatten dan 43.
Dit schilderij heeft Joey van Charlotte gemaakt:



En meteen verkocht ;)



Ik kan niet zo gauw een plaatje vinden van het schilderij dat ie van Laura gemaakt heeft, het hangt nog in de loods , tegen de damesslaapkamer aan. Hij heeft haar tattoo's tot in detail uit zitten werken.

Joey heeft echt wel talent, in tegenstelling tot Billy die een paar vegen zet met een spuitbus en in 5 minuten klaar is :')

En dan Billy met haar verhaaltje over haar overleden vader :') Dat gebruikt ze nu heel handig, zoals ze al vaker heeft gedaan als ze haar zin niet krijgt.

Billy die zogenaamd niks om geld geeft zou blij moeten zijn dan haar werk dan júist bij mensen terecht kan komen. Eerder kocht niemand het namelijk, het heeft er maanden gehangen met een veel te hoge prijs, 200 euro voor die rommel oO<

Dit is meer Billy Bakker's werk : >:)



[ Bericht 5% gewijzigd door Flow3r op 30-05-2014 18:30:16 ]
pi_140545133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dit schilderij heeft Joey van Charlotte gemaakt:

[ afbeelding ]

En meteen verkocht ;)

[ afbeelding ]

Ik kan niet zo gauw een plaatje vinden van het schilderij dat ie van Laura gemaakt heeft, het hangt nog in de loods , tegen de damesslaapkamer aan. Hij heeft haar tattoo's tot in detail uit zitten werken.

Joey heeft echt wel talent, in tegenstelling tot Billy die een paar vegen zet met een spuitbus en in 5 minuten klaar is :')

En dan Billy met haar verhaaltje over haar overleden vader :') Dat gebruikt ze nu heel handig, zoals ze al vaker heeft gedaan als ze haar zin niet krijgt.

Billy die zogenaamd niks om geld geeft zou blij moeten zijn dan haar werk dan júist bij mensen terecht kan komen. Eerder kocht niemand het namelijk, het heeft er maanden gehangen met een veel te hoge prijs, 200 euro voor die rommel oO<
Haha duidelijk!! Ik ga anders die website van ze eens opzoeken, ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ben het met je eens dat Billy een ontiegelijke manipulator is. Als zij eruit is wordt de sfeer daar stukken beter, gaan mensen zich vrijer voelen denk ik. Misschien bevrijd het Ruud ook wel, die moet het eeuwig haar moeten troosten ook zat zijn.

Dank voor de foto's van de schilderijen ^O^
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:32:17 #42
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140545180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:30 schreef Steffi het volgende:
Ik ga anders die website van ze eens opzoeken
http://www.utopiawebwinkel.com/artwork/

De werken van Dennis en Andrea zijn nog wel te doen, zelfs die "Set me free"van Emil, de rest is rommel :')
pi_140545417
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

http://www.utopiawebwinkel.com/artwork/

De werken van Dennis en Andrea zijn nog wel te doen, zelfs die "Set me free"van Emil, de rest is rommel :')
^O^ Net ook ff gekeken, vond er twee van Billy en die stellen idd niet veel voor. Ik dacht echt dat ze kunstenares was. De gepimpte stoel van Robin is ook tof vind ik. Zou ik alleen niet thuis neerzetten, omdat de stijl mij niet ligt, meer iets voor een werksetting ofzo, maar wel leuk gedaan.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:02:13 #44
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140545956
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:42 schreef Steffi het volgende:

[..]

^O^ Net ook ff gekeken, vond er twee van Billy en die stellen idd niet veel voor. Ik dacht echt dat ze kunstenares was. De gepimpte stoel van Robin is ook tof vind ik. Zou ik alleen niet thuis neerzetten, omdat de stijl mij niet ligt, meer iets voor een werksetting ofzo, maar wel leuk gedaan.
Kunstenares? :')
Ze vertelde dat ze ooit een hokeymeisje uit het Gooi was, ook heeft ze in de horeca gewerkt en een paar kleine acteerrollen gedaan, voordat ze in utopia kwam had ze nog nooit geschilderd.
Billy ging de alternatieve kant op toen ze met Bram was, een échte kunstenaar , zo kwam ze utopia in, kortom; alle winden meewaaier :W
pi_140546062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:30 schreef Steffi het volgende:

[..]

Haha duidelijk!! Ik ga anders die website van ze eens opzoeken, ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ben het met je eens dat Billy een ontiegelijke manipulator is. Als zij eruit is wordt de sfeer daar stukken beter, gaan mensen zich vrijer voelen denk ik. Misschien bevrijd het Ruud ook wel, die moet het eeuwig haar moeten troosten ook zat zijn.

Dank voor de foto's van de schilderijen ^O^
:Y :Y :Y
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140546140
Joey heeft, naar mijn weten minstens, twee maal aangegeven dat hij aardig goed is met speksteen en graag een groot werk zou maken voor in een industrieel gebouw / kantoorpand. Maar jah .... stukkie speksteen zal wel wat kosten dus zie ik hem die aanvraag niet doen.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:15:41 #47
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140546342
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef Steffi het volgende:
Sjowie begrijpt dat kennelijk niet, heeft zelf nog niets gecreëerd maar kan zich ook niet inleven in mensen.
Je ziet het echt verkeerd hoor.

Toch nog een filmpje gevonden met het Laura schilderij ;)


* Video(link) verwijderd op last van Talpa



  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:33:16 #48
16715 Mylene
*schatje*
pi_140546947
Hoe heet de moeder van Joey?
pi_140547885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:33 schreef Mylene het volgende:
Hoe heet de moeder van Joey?
:@ L.B.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140773433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:15 schreef Flow3r het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[..]

Je ziet het echt verkeerd hoor.

Toch nog een filmpje gevonden met het Laura schilderij ;)

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aha, heb me vergist zeg :@ Ziet er goed uit inderdaad. Dank je voor het opzoeken van de foto van zijn werk, leuk om te zien. ^O^
pi_142725320


Tijdens de spooky groeps-reading van Colinda. :D
  woensdag 26 november 2014 @ 01:20:54 #52
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147011331
pi_150511596


[ Bericht 100% gewijzigd door michel055 op 12-03-2015 13:43:09 ]
pi_152819470
Jammer dat ie weggaat aanstaande maandag!
pi_152887342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef Unites het volgende:
Jammer dat ie weggaat aanstaande maandag!
Hopelijk gaat Kutje B dan ook. Joey vind ik irritant geworden. Enerzijds heeft hij het over ondernemen en hard werken, een de andere kan doet hij niet onder voor Nicoline met zijn linkse geleuter af en toe.
  maandag 25 mei 2015 @ 10:12:33 #56
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_152939117
*O* *O* *O*

We kunnen gaan aftellen:
Herr Flick gaat er uit!
Voor iemand van zijn leeftijd was het een oud wijf met kapsones.
Hoop dat ie nog es het een en ander gaat teruglezen. Daar zit namelijk nog een hoop "groei" voor hem.
Opgeblazen egotripper!
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
pi_152946067
Joey's Utopia verblijf en relatie met B in een notendop:

TEAM BAKSTEEN
pi_153029286
Hij begint een tattoo shop:

http://booy-ink.nl/?page_id=2

Na 15 maanden Utopia onveilig te hebben gemaakt is Joey met veel trots weer door de poort naar buiten gelopen. Door de vraag van Laura Gräper aan Joey of hij met haar mee wilde tatoeëren, heeft hij zijn grootste passie tot nu toe gevonden.

Joey is momenteel druk bezig met de voorbereidingen thuis om een tattoo studio te beginnen. vanaf 15 juni zal hij voor anderhalve maand in Bali verblijven . Eventuele vragen of afspraak aanvragen zullen worden behandeld tijdens zijn afwezigheid.

“bedankt voor het vertrouwen in mij tijdens mijn verblijf in Utopia, Ik kijk er met mega veel trots op terug”
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 09:24:33 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_153031552
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:27:16 #60
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_153097000
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_153121686
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:06 schreef TillyB het volgende:
Joey's Utopia verblijf en relatie met B in een notendop:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_153121890
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:12 schreef Biridijothogo het volgende:
*O* *O* *O*

We kunnen gaan aftellen:
Herr Flick gaat er uit!
Voor iemand van zijn leeftijd was het een oud wijf met kapsones.
Hoop dat ie nog es het een en ander gaat teruglezen. Daar zit namelijk nog een hoop "groei" voor hem.
Opgeblazen egotripper!
De realiteitszin is hem volledig ontgaan tijdens zijn periode in gevangenschap...
Denk dat hij verwachtte dat het voorpaginanieuws zou zijn dat hij Utopia zou verlaten maar hij zal van een koude kermis thuiskomen.
Ze gaan uit het programma en ze gaan weer helemaal de grijze muizenmassa in.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 02:34:25 #63
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_176603155
Van mij mag hij de volgende nieuwe inwoner zijn ....... ;)

.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:42:26 #65
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_182251009
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag hij de volgende nieuwe inwoner zijn ....... ;)

[ afbeelding ]
Zeker weten.......
pi_182251042
quote:
Ziet er goed uit: industrieel. ^O^ Ik hou ervan.
pi_182254169
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ziet er goed uit: industrieel. ^O^ Ik hou ervan.
Prachtig. Ik wist niet dat hij dat allemaal kon.
pi_182254676
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_182256005
quote:


850 euro inclusief onderstel, niet duur.

Knappe vent Joey, lijkt ouder dan zijn leeftijd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')