Veel plezierquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef Rossdale het volgende:
Nog anderhalve week en dan ga ik apres-skiën Dus ik ga nog even door
ik zit hier onder een dekentje kou te lijden...quote:
En terecht!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik zit hier onder een dekentje kou te lijden...
volgens mij dacht mijn huisbaas ook, hé de zon schijnt laat ik alle cv's van mijn studentenwoningen even uitschakelen
Hoe kun je het nu in vredesnaam koud hebben. Ik zit me hier de tyfus te zweten omdat de zon vol op m'n kamer staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik zit hier onder een dekentje kou te lijden...
volgens mij dacht mijn huisbaas ook, hé de zon schijnt laat ik alle cv's van mijn studentenwoningen even uitschakelen
Mijn kamer zit 24/7 in de schaduw, dus er komt helemaal geen warmte binnen van de zon..quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu in vredesnaam koud hebben. Ik zit me hier de tyfus te zweten omdat de zon vol op m'n kamer staat.
Dat zou toch mooi zijn. Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Gezicht het volgende:
Denk dat ze het gaan aanpassen speciaal voor jouw.
quote:EVA zegt: Ik begrijp dat u contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan u ook proberen te helpen. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
EVA zegt: Hieronder kunt u uw vraag formuleren.
U zegt: Dag Eva. Ik heb een vraag
EVA zegt: Wat wilt u vragen?
U zegt: Het stoort mij enorm dat de automatische computerstem in uw stoptreinen de klemtoon verkeerd legt bij station 'Breda Prinsenbeek'
EVA zegt: U wilt informatie over de voorzieningen (zoals NS-service- en verkooppunten, fietsenstallingen, kluisjes, toiletten, winkels en restaurants) van stations?
U zegt: Nee
EVA zegt: Ok, dat is niet wat u bedoelt. Wat wilt u vragen?
U zegt: Het stoort mij enorm dat de automatische computerstem in uw stoptreinen de klemtoon verkeerd legt bij station 'Breda Prinsenbeek'
EVA zegt: Wat is uw vraag precies?
U zegt: Zie bovenstaand
EVA zegt: Sorry, maar ik weet nog niet precies waar het over gaat. Laten we proberen om er samen uit te komen. Ik heb er even moeite mee. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt: Dat lijkt me beter
EVA zegt: Hier weet ik helaas niets over. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
U zegt: Ja
EVA zegt: Prima. NS Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22.00 uur vanavond) en bereikbaar via 0900 - 20 21 163 (¤ 0,10 per minuut). U kunt ook een reactie achterlaten op het NS Serviceforum. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
Nu weet je in ieder geval hoe je computer stem heet Evaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef Nucky het volgende:
Weinig succes bij EVA van de NS klantenservice
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |