abonnement Unibet Coolblue
pi_137082545
quote:
H&M opent dit najaar de deuren van een nieuwe flagship store in Rotterdam. De bestaande winkel in de Koopgoot wordt uitgebreid tot 4500m², wat het tot de grootste H&M-vestiging van Europa maakt. De winkel zal als eerste H&M-vestiging in Nederland alle collecties verkopen. Het brede assortiment zal bestaan uit mode, accessoires en Home-artikelen voor zowel dames, heren, jongeren als kinderen. De Passage wordt verder aangevuld met twee nieuwe winkels van zusterbedrijven Weekday (550m²) en Monki (290m²). De officiële (her)opening van de drie vestigingen staat in oktober gepland.

“Ik ben ontzettend blij dat we een tweede flagship store openen in Nederland,” zegt Susan Krau, country manager van H&M Nederland. “Net nu we 25 jaar bestaan in Nederland, is dit een ontzettend mooie mijlpaal. Vanaf oktober zullen we de inwoners van Rotterdam en alle bezoekers van de stad de mogelijkheid bieden om in een hele bijzondere nieuwe winkel te winkelen.”

De flagship zal alle H&M-collecties verkopen, van tijdloze basics tot de laatste fashion must-haves. Dat betekent dat ook alle ‘limited edition’ collecties hier verkrijgbaar zullen zijn. Bovendien zal de winkel de grootste schoenen- en sportafdeling van Nederland krijgen voor dames, heren en kids.

Voor dames zijn de Everyday, Modern Classic, Trend, H&M+ en de Mama collecties verkrijgbaar. Voor heren worden de H&M Man, Modern Classic, L.O.G.G. en Trend collecties verkocht. Ook het nieuwe concept ’H&M Man Extended’, een collectie met scherp gesneden colberts, pantalons, overhemden en stropdassen is verkrijgbaar. H&M’s kindercollecties bestaan uit kledingstukken die mode combineren met functionaliteit en veiligheid. Van de babyafdeling voor de allerkleinsten, met kleding waarbij comfort het sleutelwoord is, tot collecties voor kids van 1,5 tot 14 jaar, waarin trends en kleuren een belangrijkere rol spelen.

Een aparte afdeling zal ingericht worden voor de Home-collectie, een uitgebreide collectie met textiel en accessoires in alle trends voor elke ruimte in huis: kussens voor de woonkamer, theedoeken voor de keuken, handdoeken voor badkamer en dekbedovertrekken voor de slaapkamer. Nieuw zijn de Home Kids en baby artikelen die exclusief in Rotterdam verkrijgbaar zullen zijn.

De collecties, die dagelijks worden aangevuld met nieuwe items, bieden de klant de inspiratie om een eigen fashion statement te maken, waarbij H&M altijd mode en kwaliteit voor de beste prijs biedt.

H&M opende in het najaar van 1989 haar eerste winkels in Nederland. Op dit moment zijn er 121 H&M-winkels, 3 Monki winkels en 1 Weekday Store verspreid over 75 plaatsen in Nederland.
bron

Ik vind de andere flagship store aan de Dam in Amsterdam een drama. Wel roltrappen naar boven, maar de trap moeten nemen naar beneden waarnaar je ook nog eens moet zoeken. Het is allemaal verdeeld hokken met ook verlaagde vloeren. Ik ben dan ook benieuwd naar die in Rotterdam.
pi_137083516
Die in Barcelona is wel leuk.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:57:37 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137091406
Alleen snap ik niet waarom de Monki nog een winkel opent in Rotterdam, ze zitten net in drie steden waarom dan in een van die nog een openen terwijl er altijd maar een "collectie" is en niet zoals bij de H&M of Weekday meerdere?
吴 曼 迪
pi_137092167
Denk dat die andere dan weg gaat, is ook met de river island zo gegaan toch?
Faka G
  maandag 24 februari 2014 @ 15:52:21 #5
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137093216
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Atta-boy het volgende:
Denk dat die andere dan weg gaat, is ook met de river island zo gegaan toch?
Geen idee ben net drie keer in Rotterdam geweest, maar ligt de River dan ook niet meer op dat plein of is dat juist het "2e" pand?
吴 曼 迪
pi_137096884
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:52 schreef megamandy het volgende:

[..]

Geen idee ben net drie keer in Rotterdam geweest, maar ligt de River dan ook niet meer op dat plein of is dat juist het "2e" pand?
Dacht dat je uit R'dam kwam :+
Eentje zat rond dat plein, toen kwam die grote tegenover de koopgoot zegmaar en nu is die van het plein dicht.
Faka G
  maandag 24 februari 2014 @ 18:43:46 #7
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137098685
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Dacht dat je uit R'dam kwam :+
Eentje zat rond dat plein, toen kwam die grote tegenover de koopgoot zegmaar en nu is die van het plein dicht.
Nee jonge, ik kwam uit het diepe zuiden :') Buurt van Maastricht en nu zit ik in Amsterdam ivm de opleiding. Maar dan heb ik die nieuwe River Island nog niet gezien (hoewel ik tegenwoordig sowieso niet meer die winkels inga :@ )
吴 曼 迪
pi_137100262
Ik kom er normaal gesproken ook nooit, maar toen die nieuw was toch ff gekeken. Was volgens mij de eerste dag toen met allemaal acties en speciale dingen in de winkel.
Faka G
  maandag 24 februari 2014 @ 19:24:09 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_137100432
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Mylene het volgende:

Ik vind de andere flagship store aan de Dam in Amsterdam een drama. Wel roltrappen naar boven, maar de trap moeten nemen naar beneden waarnaar je ook nog eens moet zoeken.
Serieus? :o
Waar zitten die verstopt dan?
Ik loop altijd naar boven omdat de lift op bijna elke verdieping stopt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137100735
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

Serieus? :o
Waar zitten die verstopt dan?
Ik loop altijd naar boven omdat de lift op bijna elke verdieping stopt.
Of ik ben in de war hoor. Ik ben er maar een keer in geweest en dat was meteen de laatste keer.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:13:25 #11
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_137119912
De winkel in Amsterdam heeft een roltrap naar de kelder en verder inderdaad alleen naar boven. Ze zitten allemaal boven elkaar. Inderdaad niet heel handig :9
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:07:38 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_137133930
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:13 schreef Ladylicious het volgende:

De winkel in Amsterdam heeft een roltrap naar de kelder en verder inderdaad alleen naar boven. Ze zitten allemaal boven elkaar. Inderdaad niet heel handig :9
Dan zet ik bij een volgend bezoek mijn bril op :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_145609200
Inmiddels officieel geopend, wie is er al geweest?

H&M viert 25e verjaardag met flagshipstore Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')