abonnement Unibet Coolblue
pi_137080856
Wat is de snelste weg tot een gespierd lichaam?

Dag allemaal, ik wil heel graag fit voor de zomer worden, zodat ik er beter uitzie bij de vakantie en omdat ik het natuurlijk zelf mooi vind om een afgetraind en gespierd lichaam te hebben
Ik wil geen vieze Bodybuilder worden, maar mooie lange spieren kweken
Het enige probleem is dat ik totaal niet weet hoe ik het moet aanpakken!
Ik zit er aan te denken een Bowflex Xtreme, een Ab Generator te bestellen maar er zijn zoveel apparaten en ik weet niet welke ik moet pakken :-(
En hoe vaak ik ze moet herhalen.
Ik wil niet naar een Sportschool met van die patsertjes, ook heb ik geen geld om een personal trainer aan te nemen. Plus ik heb max 1 keer per week tijd om naar de sportschool te gaan. Dus thuis heeft echt mijn voorkeur.


Kortom wat moet ik bestellen, Bowflex met de Ab Generaor sowieso, maar wat veder?
En wat moet ik aan sportvoeding hebben om wat vet te elimineren?
Ik dacht aan van die vet shots


Heeft iemand toevallig tips? Of zijn er misschien mensen die ook hetzelfde doel als ik willen bereiken in de omgeving Amsterdam? Alvast bedankt!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 08:58:17 ]
pi_137080877
Ga eerst maar eens die dikke pens eraf zweten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_137080900
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:53 schreef DuTank het volgende:
Ga eerst maar eens die dikke pens eraf zweten
Dat is ook helemaal de bedoeling, maar het moet wel snel vandaar die shots net besteld.
  maandag 24 februari 2014 @ 09:00:23 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137081009
Zeta er al eens over nagedacht een cabaret voorstelling te geven?
pi_137081071
Vet shots wtf.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_137081142
De zon begint weer te schijnen, de vetzakken gaan massaal sporten om voor de zomer "strak" te kunnen zijn :') _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137081214
_O-

geilen plaatje
pi_137081288
Als je geen tijd hebt om naar de sportschool te gaan, dan wordt het thuis ook niks. Dat is te minste mijn ervaring. Een paar halters en een bankje en voor de rest je eigen lichaam gebruiken. Wat ik ook wel handig vind is is de schijven die je op een grote stang kan doen (dus niet op de dumbbells) waar ook handvatten op zitten.



  maandag 24 februari 2014 @ 09:25:07 #10
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137081401
Met 1 keer per week kun je amper onderhouden, laat staan gainen :')

Gezien je onkunde: ga naar de sportschool, 2 tot 3 keer per week en laat je instrueren.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137081417
Ik mis de pindakaas
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137081745
hey hallo goed dat je gaat beginnen met sporten. ik en mijn maat zijn ook al een tijdje bezig dus kunnen je wel wat goede tip geven hahah. we trainen op maandag : borst, tricpes en buik. dinsdag schouders,biceps en buik en vrijdag : borst triceps buik en miss nog wat biceps. benen hebben we ons hele leven al op zaterdag getraind door het vele voetballen dus dat loopt een beetje voor op de rest hahaha. vergeet niet wat whey te kopen want zonder whey kan je net zo goed niet trainen. als je nog vragen hebt laat je het maar horen he oke
pi_137081786
Dit is een pareltje in wording!
pi_137081808
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit is een pareltje in wording!
Nee gewoon bullshit. Semi-kijk mij eens mensen belachelijk maken met al mijn bodybuilding verstand. :')
pi_137081846
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal de bedoeling, maar het moet wel snel vandaar die shots net besteld.
Als je heel snel wil afvallen, dan moet je gewoon nauwelijks tot niets meer eten en veel bewegen.

Die vitaminetekort haal je wel weer in, je moet alleen wel genoegen nemen met af en toe flauwvallen.
pi_137082204
Je moet wel 3 keer per week gaan trainen en de oefeningen net zo vaak blijven doen totdat je echt niet meer kan. Anders bouw je weinig tot niks op. Zelfs niet al hou je het 4 jaar vol.
pi_137083064
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je heel snel wil afvallen, dan moet je gewoon nauwelijks tot niets meer eten en veel bewegen.

Die vitaminetekort haal je wel weer in, je moet alleen wel genoegen nemen met af en toe flauwvallen.
Hmmm, wat jij zegt is dus gewoon bikkelen?
pi_137083103
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hmmm, wat jij zegt is dus gewoon bikkelen?
Inderdaad, vernietigings/werkkamp style.

Gewoon een weekje of 2 niets eten, en veel bewegen (wel genoeg water drinken) en je valt zo af.
pi_137083255
Sinds ik vetshots en de abinator gebruik, maak ik de gains van mijn leven.
pi_137083343
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:42 schreef Travel. het volgende:
.... vergeet niet wat whey te kopen want zonder whey kan je net zo goed niet trainen....
Je kunt ook gewoon (verstandig) gaan eten...
Dulce de leche!
  maandag 24 februari 2014 @ 11:00:48 #21
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137083482
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Inderdaad, vernietigings/werkkamp style.

Gewoon een weekje of 2 niets eten, en veel bewegen (wel genoeg water drinken) en je valt zo af.
^O^

Ik heb het wel 450 dagen volgehouden....echt fantastisch ^O^

Beste advies hier op FOK! in tijden.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137083534
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef awiebo het volgende:

[..]

^O^

Ik heb het wel 450 dagen volgehouden....echt fantastisch ^O^

Beste advies hier op FOK! in tijden.
Tja, ik geef gewoon letterlijk antwoord op de vraag.

Op die manier val je snel af . Wil je alleen verantwoordelijk afvallen en niet teveel van je huidige spierkracht verliezen, dan moet je het geheel anders aanpakken natuurlijk.
pi_137084192
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, ik geef gewoon letterlijk antwoord op de vraag.

Op die manier val je snel af . Wil je alleen verantwoordelijk afvallen en niet teveel van je huidige spierkracht verliezen, dan moet je het geheel anders aanpakken natuurlijk.
Maar ik wil juist wel wat meer spier en ook wat minder hang vet
pi_137084211
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Maar ik wil juist wel wat meer spier en ook wat minder hang vet
Meer spier krijg je sowieso niet als je gaat afvallen. Je zal eerst moeten afvallen, en dan pas kun je spierkracht en omtrek opbouwen.

Je kunt alleen wel door verantwoordelijk te gaan afvallen ervoor zorgen dat je zo weinig mogelijk spierkracht verliest.
pi_137084738
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Meer spier krijg je sowieso niet als je gaat afvallen. Je zal eerst moeten afvallen, en dan pas kun je spierkracht en omtrek opbouwen.

Je kunt alleen wel door verantwoordelijk te gaan afvallen ervoor zorgen dat je zo weinig mogelijk spierkracht verliest.
Moet hij wel eerst spierkracht hebben. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')