abonnement Unibet Coolblue
pi_138221060
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Saisai het volgende:
Knap gemaakt die keuken, maar ik vind het vreselijk. :')
Zo te lezen de nieuwe bewoners ook _O- .
  zondag 30 maart 2014 @ 14:44:31 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138326729
Wazige foto's...





En nog een mooie tuin er bij.



http://www.funda.nl/koop/(...)friedstraat-1/fotos/
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 30 maart 2014 @ 14:59:17 #278
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_138327210
ik snap ergens de commentaren over de inrichting die je vaak in dit topic ziet niet zo goed. Heb zelf bij het zoeken geen seconde gekeken naar vage kleuren op de muur, rare indelingen,aparte meubelen of half afgewerkte tuinen/kamers etc. Mij ging het vooraal om de kale indeling, dus vierkante meters per kamer, algehele indeling en zaken als is de de staat van de muren/dak elektra etc goed. de basis dus. als je eenmaal een huis hebt gekocht begin je oha toch gelijk met sauzen/behangen/verven van vannalles en nog wat en de meubelen die er op de foto`s op staan zijn weg als je je eigen spullen ernaartoe verhuisd. Als er al vanalles en nog wat " mooi" is afgewerkt , dan is dat alleen maar een belemmering wat mij betreft. Voorbeeld een " prachtige" keuken van 2 jaar oud bijvoorbeeld. die ga je toch wat minder makkelijk te lijf om vervolgens naar eigen smaak te herverbouwen als wanneer er een 15 jaar oud wrak staat. kale tuin net als hierboven me staat idem dito. Is geen kale kutttuin, zie ik als een kans om helemaal naar eigen smaak in te richten.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  zondag 30 maart 2014 @ 15:34:19 #279
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_138328142
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef speedcore het volgende:
ik snap ergens de commentaren over de inrichting die je vaak in dit topic ziet niet zo goed. Heb zelf bij het zoeken geen seconde gekeken naar vage kleuren op de muur, rare indelingen,aparte meubelen of half afgewerkte tuinen/kamers etc. Mij ging het vooraal om de kale indeling, dus vierkante meters per kamer, algehele indeling en zaken als is de de staat van de muren/dak elektra etc goed. de basis dus. als je eenmaal een huis hebt gekocht begin je oha toch gelijk met sauzen/behangen/verven van vannalles en nog wat en de meubelen die er op de foto`s op staan zijn weg als je je eigen spullen ernaartoe verhuisd. Als er al vanalles en nog wat " mooi" is afgewerkt , dan is dat alleen maar een belemmering wat mij betreft. Voorbeeld een " prachtige" keuken van 2 jaar oud bijvoorbeeld. die ga je toch wat minder makkelijk te lijf om vervolgens naar eigen smaak te herverbouwen als wanneer er een 15 jaar oud wrak staat. kale tuin net als hierboven me staat idem dito. Is geen kale kutttuin, zie ik als een kans om helemaal naar eigen smaak in te richten.
Hoi! :)

Jij kunt er doorheen kijken maar een hoop mensen blijken dit niet te kunnen.
Daarnaast is het duidelijk dat veel huizen te koop staan maar dat de verkopers echt nul moeite lijken te willen doen om het ook een beetje representatief aan de man te brengen maar dat ook veel makelaars het flink verzaken met slechte foto's.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:43:28 #280
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_138328406
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:34 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoi! :)

Jij kunt er doorheen kijken maar een hoop mensen blijken dit niet te kunnen.
Daarnaast is het duidelijk dat veel huizen te koop staan maar dat de verkopers echt nul moeite lijken te willen doen om het ook een beetje representatief aan de man te brengen maar dat ook veel makelaars het flink verzaken met slechte foto's.
ik weet niet of het een kwestie van verzaken is, mijn ervaring is dat het altijd een kwestie van verhullen is. Geen foto`s van bepaalde ruimtes betekend dat er serieuze gebreken in die ruimtes zijn (rot/schimmel/instortingsgevaar/ellende) ,slechte foto`s betekend dat de gebreken niet goed te zien zijn op de foto. Verkoopmakelaars zijn meester in het beter laten uitzien en voorstellen van woningen dus ls de verkoopmakelaar een slechte foto op funda zet doet hij dat niet zonder reden. idem dito voor de beschrijving. Termen als " gedateerd" , " karakteristiek" enzo. Lees: " ouwe teringzooi, veel succes met geld in dit krot pompen tot je scheel ziet om er wat van te maken"
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_138328716
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:43 schreef speedcore het volgende:

[..]

Termen als " gedateerd" , " karakteristiek" enzo. Lees: " ouwe teringzooi, veel succes met geld in dit krot pompen tot je scheel ziet om er wat van te maken"
Overdrijven is ook een kunst.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:21:37 #282
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_138331566
Geen spatje kleur te bekennen... dit hele huis, zowel binnen als buiten, is zwart-wit.












Maar wacht, zie ik daar nou een rood knopje op de koffiemachine!? :D
  zondag 30 maart 2014 @ 18:30:09 #283
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_138333489
Hoho...brrruine houten vloer he! :D
pi_138336337
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef speedcore het volgende:
ik snap ergens de commentaren over de inrichting die je vaak in dit topic ziet niet zo goed. Heb zelf bij het zoeken geen seconde gekeken naar vage kleuren op de muur, rare indelingen,aparte meubelen of half afgewerkte tuinen/kamers etc.
Je moet dit topic ook niet zien alsof er gekeken wordt of de huizen geschikt zouden zijn om te kopen. Als dat zo zou zijn, hadden we inderdaad 95% van de foto's achterwege kunnen laten. Het gaat hier om ongegeneerd binnen gluren en je verbazen over de manier waarop sommige mensen wonen.
pi_138355064
De wasbak in de keuken... had het nog nooit gezien. Ik zou (mij kennende) continu blauw plekken hebben.
pi_138355270
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
De wasbak in de keuken... had het nog nooit gezien. Ik zou (mij kennende) continu blauw plekken hebben.
[ afbeelding ]
Wat is sowieso de meerwaarde daarvan :X ?
  maandag 31 maart 2014 @ 10:30:13 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138355617
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
De wasbak in de keuken... had het nog nooit gezien. Ik zou (mij kennende) continu blauw plekken hebben.
[ afbeelding ]
Is er ook een linkje?
The love you take is equal to the love you make.
pi_138356741
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat is sowieso de meerwaarde daarvan :X ?
Geen idee? :@ Lijkt mij meer onhandig
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is er ook een linkje?
Ohja stom! vergeten :@

Meer foto's vind je hier.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:38:53 #289
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_138357204
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat is sowieso de meerwaarde daarvan :X ?
Kan je van twee kanten je handen wassen (twee tegelijk dus) :) .
pi_138357682
duo-afwas?
  maandag 31 maart 2014 @ 12:02:14 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138357819
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef speedcore het volgende:
ik snap ergens de commentaren over de inrichting die je vaak in dit topic ziet niet zo goed. Heb zelf bij het zoeken geen seconde gekeken naar vage kleuren op de muur, rare indelingen,aparte meubelen of half afgewerkte tuinen/kamers etc. Mij ging het vooraal om de kale indeling, dus vierkante meters per kamer, algehele indeling en zaken als is de de staat van de muren/dak elektra etc goed. de basis dus. als je eenmaal een huis hebt gekocht begin je oha toch gelijk met sauzen/behangen/verven van vannalles en nog wat en de meubelen die er op de foto`s op staan zijn weg als je je eigen spullen ernaartoe verhuisd. Als er al vanalles en nog wat " mooi" is afgewerkt , dan is dat alleen maar een belemmering wat mij betreft. Voorbeeld een " prachtige" keuken van 2 jaar oud bijvoorbeeld. die ga je toch wat minder makkelijk te lijf om vervolgens naar eigen smaak te herverbouwen als wanneer er een 15 jaar oud wrak staat. kale tuin net als hierboven me staat idem dito. Is geen kale kutttuin, zie ik als een kans om helemaal naar eigen smaak in te richten.
Sommige zaken hebben wel degelijk effect op hoe een huis oogt, en dus of mensen interesse krijgen.
In het huis van mijn man was door zijn ex een muur van de woonkamer aubergine-kleurig geschilderd, die heb ik al ivoor laten schilderen voor we het huis te koop zetten, zodra die muur een andere kleur had leek de woonkamer veel breder. Dat aubergine vrat zich min of meer de ruimte in, terwijl dat ivoor de muur juist verder weg deed lijken.

We hebben het in eerste instantie ook te koop gezet met de keuken erin zoals die was: blauwe deurtjes.... iedere kijker had er commentaar op, dat blauw was in het echt dus nog storender dan op de foto's (ze wisten immers dat er een blauwe keuken inzat).
Toen het huis bijna een half jaar te koop stond heb ik alle deurtjes, ladefronten en zijpanelen vervangen voor witte, en het huis was binnen 3 maanden verkocht.

Sommige zaken hebben nou eenmaal direct invloed op hoe je een huis ziet, en niet iedereen gaat eerst een paar weken/maanden in het huis klussen, mensen willen juist dat ze direct hun meubels er in kunnen zetten, maar je maakt de beste kans in de huidige markt als ze hun eigen meubels er niet eens in willen zetten, maar het huis zo zouden willen overnemen, compleet met jouw meubels.
Mensen willen niet alleen een huis kopen, maar ook het idee van een lifestyle.

Edit: ook qua waarde heeft het effect, zelfs voor een geoefend taxateur.... wij kochten het huis van mijn ouders, dat niet te koop stond en dus ook niet getaxeerd werd zoals een te koop staand huis getaxeerd wordt, ik weet zeker dat de taxatie hoger was uitgevallen als het huis (letterlijk)picture perfect was geweest, in plaats van diverse kamers al als semi bergruimte en sorteerruimte (weg, kringloop, meeverhuizen).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 31 maart 2014 @ 12:41:02 #292
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_138358746
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef speedcore het volgende:
ik snap ergens de commentaren over de inrichting die je vaak in dit topic ziet niet zo goed. Heb zelf bij het zoeken geen seconde gekeken naar vage kleuren op de muur, rare indelingen,aparte meubelen of half afgewerkte tuinen/kamers etc. Mij ging het vooraal om de kale indeling, dus vierkante meters per kamer, algehele indeling en zaken als is de de staat van de muren/dak elektra etc goed. de basis dus. als je eenmaal een huis hebt gekocht begin je oha toch gelijk met sauzen/behangen/verven van vannalles en nog wat en de meubelen die er op de foto`s op staan zijn weg als je je eigen spullen ernaartoe verhuisd. Als er al vanalles en nog wat " mooi" is afgewerkt , dan is dat alleen maar een belemmering wat mij betreft. Voorbeeld een " prachtige" keuken van 2 jaar oud bijvoorbeeld. die ga je toch wat minder makkelijk te lijf om vervolgens naar eigen smaak te herverbouwen als wanneer er een 15 jaar oud wrak staat. kale tuin net als hierboven me staat idem dito. Is geen kale kutttuin, zie ik als een kans om helemaal naar eigen smaak in te richten.
Dus omdat je er als koper doorheen kijkt, mag je er als niet-koper niet om lachen :?.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_138365553


Wat is hier toch het nut van? Gezamelijk schijten? En dat nog in een bedrijfspand…. :N

http://www.fundainbusines(...)soen-3/fotos/#foto-7
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_138369712


wat een feestje, dit paleis! Benieuwd hoe groot de wagen is waar men naartoe verhuist.

http://www.funda.nl/koop/(...)aan-13/fotos/#foto-5
pi_138369766
Ah, die hebben we vaker gezien. Staat al jaren te koop.
pi_138370600
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is hier toch het nut van? Gezamelijk schijten? En dat nog in een bedrijfspand…. :N

http://www.fundainbusines(...)soen-3/fotos/#foto-7
Die foto's ook. Best dat het herfst is, kun je niets aan doen. Maar veeg dan in elk geval de bladeren even bij de deur weg. :')
pi_138400081
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is hier toch het nut van? Gezamelijk schijten? En dat nog in een bedrijfspand…. :N

http://www.fundainbusines(...)soen-3/fotos/#foto-7
Misschien een gezin met veel kinderen en geen zin in een eindeloze stroom natte broeken omdat de wc bezet was?
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:41:47 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138400247
Ziet eruit als een kinderdagopvang.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138405774
-

[ Bericht 100% gewijzigd door blup op 01-04-2014 19:23:38 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')