abonnement Unibet Coolblue
pi_136945853
Vervolg op:
WGR / Online geld verdienen #2


Handige links
Amazon Mechanical Turk (MTurk) is een site van Amazon.com, waar je geld kan verdienen door taken uit te voeren. Nederlanders krijgen alleen 'uitbetaald' in Amazon-giftcards.
Enquêteplanet - Verdien geld door enquêtes in te vullen. Het duurt lang om op deze manier geld te verdienen, aangezien er maar een beperkt aantal enquêtes is.
InfoNu - "Een online bibliotheek die 24 uur per dag beschikbaar is". Als Infoteur kan je een bijdrage leveren aan de site door artikelen te schrijven. Met AdSense is het mogelijk om geld te verdienen via je artikelen op InfoNu.
Plazilla - Ongeveer hetzelfde concept als InfoNu. Plazilla is alleen wat losser, de artikelen hoeven niet puur informatief te zijn. Artikelen op Plazilla zijn over het algemeen lastiger te vinden met Google, dus geld verdienen gaat meestal iets langzamer.
pi_136945898
Hmm, ik weet niet wat er mis is gegaan maar hij heeft de topic automatisch #4 genoemd, terwijl het #3 moet zijn? Kwam er te laat achter ;(
pi_137008426
quote:
We will send you an email when we have completed the review of your account. Check your inbox for a message from Mechanical Turk. If you need to update your email address, please log into www.amazon.com and select "Your Account" to update your email address.

Meanwhile you can browse available work on Mechanical Turk.
Hoeveel kan je daar mee verdienen per uur ?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137008755
quote:
ik moet nog wachten op bevestiging
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137015324
quote:
Ik word geweigerd!?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137015348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ik word geweigerd!?
Ik weet niet, ik ben geen turk?
  User die het meest klaagt 2022 zondag 23 februari 2014 @ 16:55:09 #8
414785 sirdanilot
pi_137054019
clickworker.com ontbreekt van de lijst.

Over het algemeen staan er niet zo veel dingen op, maar soms staan er echt goudmijntjes. Je moet dan bijvoorbeeld kleine zinnetjes vertalen, aan 10 cent per zinnetje. In een uur kwam ik toen makkelijk op 6, 7 euro. En ze betalen écht uit; heb er toch meer dan 50 euro aan verdiend. Het is natuurlijk geen echte baan maar als je anders toch alleen achter je pc zit te kutten is het prima te doen voor een extra zakcentje.

En nee dit is geen advertentie, heb verder niks te maken met de site. Momenteel staan er geen interessante opdrachten op (wel iets met zoekopdrachten beoordelen maar dat verdient niet genoeg om rendabel te zijn).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137058609
Wel 6,7 euro per uur? Kortom minder dan het minimumloon? Dan moet je wel heel weinig kunnen wel je daar je tijd aan gaan lopen verspillen.
pi_137058904
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel 6,7 euro per uur? Kortom minder dan het minimumloon? Dan moet je wel heel weinig kunnen wel je daar je tijd aan gaan lopen verspillen.
Als je 18 bent is dat 2-3 euro boven het minimum loon
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137060166
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:

[..]

Als je 18 bent is dat 2-3 euro boven het minimum loon
Als je 18 bent en je verdiend 6 euro per uur doe je ook iets verkeerds, maar ik deed dan ook liever fysiek zwaarder werk dan zulk autistisch werk :P. Ieder zijn ding.
pi_137060392
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als je 18 bent en je verdiend 6 euro per uur doe je ook iets verkeerds, maar ik deed dan ook liever fysiek zwaarder werk dan zulk autistisch werk :P. Ieder zijn ding.
Dat was dan misschien een andere tijd, want ik krijg ook regelmatig fysiek zwaar werk aangeboden voor nog geen 5¤ per uur
En waarom is dit autistisch werk? Je kan het gewoon doen wanneer je wilt en het topic gaat om online geld verdienen, waarvan het logisch is dat je niet veel meer verdient dan een echte baan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137060473
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef eend112 het volgende:

[..]

Dat was dan misschien een andere tijd, want ik krijg ook regelmatig fysiek zwaar werk aangeboden voor nog geen 5¤ per uur
Gewoon bij de boer op het erf, handje contantje :P
pi_137060497
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Gewoon bij de boer op het erf, handje contantje :P
Tijden veranderen G
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137060548
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:

[..]

Tijden veranderen G
De uiers moeten anders nog steeds geschoren worden :P, zoveel is daar niet veranderd neem ik aan.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 23 februari 2014 @ 23:11:11 #16
414785 sirdanilot
pi_137075390
Online geld verdienen vergelijken met daadwerkelijk werk :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137090311
Hoeveel geld kan je verdienen per maand? En doe je dat elke dag?
Wie heeft er daadwerkelijk ervaring met geld verdienen met schrijven
  maandag 24 februari 2014 @ 14:37:06 #18
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_137090748
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef MarkTweak het volgende:
Hoeveel geld kan je verdienen per maand? En doe je dat elke dag?
Wie heeft er daadwerkelijk ervaring met geld verdienen met schrijven
Nu 30 euro verdiend, hard gaat het niet echt. Ik hoop dat het in de toekomst sneller gaat.

Qua verdiensten per uur is het veel te weinig. Ik denk (hoop) dat je het als eerst zaaien, later oogsten moet zien. Eigenlijk is het meer hobby dan werk, ik vind het leuk om dingen te schrijven en dan te zorgen dat die zoveel mogelijk gelezen worden.
pi_137104221
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef sirdanilot het volgende:
clickworker.com ontbreekt van de lijst.

Over het algemeen staan er niet zo veel dingen op, maar soms staan er echt goudmijntjes. Je moet dan bijvoorbeeld kleine zinnetjes vertalen, aan 10 cent per zinnetje. In een uur kwam ik toen makkelijk op 6, 7 euro. En ze betalen écht uit; heb er toch meer dan 50 euro aan verdiend. Het is natuurlijk geen echte baan maar als je anders toch alleen achter je pc zit te kutten is het prima te doen voor een extra zakcentje.

En nee dit is geen advertentie, heb verder niks te maken met de site. Momenteel staan er geen interessante opdrachten op (wel iets met zoekopdrachten beoordelen maar dat verdient niet genoeg om rendabel te zijn).
Wow,6 euro per uur. Jij moet nu haast wel miljonair zijn. _O-
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 februari 2014 @ 20:56:16 #20
414785 sirdanilot
pi_137105206
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wow,6 euro per uur. Jij moet nu haast wel miljonair zijn. _O-
Op sommige leeftijden is dat toch boven het minimumloon hoor. Er zin zat echte baantjes waar je minder verdient, zeker als je nog geen 20 bent.

Nu ben ik al 21 dus Clickworker heeft voor mij niet echt veel zin meer, want zelfs minimumloon verdient beter.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137107274
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Noordsestern het volgende:
Ik denk (hoop) dat je het als eerst zaaien, later oogsten moet zien.
Zeker waar :)
Ik schrijf al zeker 2 jaar bijna niets meer en geld blijft wel binnenstromen (na eerdere jaren van investeren)
  maandag 24 februari 2014 @ 22:14:04 #22
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_137109341
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:34 schreef MeloD het volgende:

[..]

Zeker waar :)
Ik schrijf al zeker 2 jaar bijna niets meer en geld blijft wel binnenstromen (na eerdere jaren van investeren)
We gaan het vanzelf zien. Vooralsnog blijf ik een beetje sceptisch.

Dit is vooral interessant als je overdag een baan hebt en s'avonds de TV te saai vindt.. (en dus maar wat gaat typmiepen)

Maar ik heb al 5 artikelen getagd met 'ook de moeite waard'. Op 42 artikelen is dat niet slecht. :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 februari 2014 @ 22:46:28 #23
414785 sirdanilot
pi_137111009
Heb me ingeschreven voor adsense. Ik zal zodra ik inspiratie heb alvast beginnen met het schrijven van een artikel op infonu, maar het heeft zeker pas zin om te publiceren zodra adsense rond is?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137111134
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef sirdanilot het volgende:
Heb me ingeschreven voor adsense. Ik zal zodra ik inspiratie heb alvast beginnen met het schrijven van een artikel op infonu, maar het heeft zeker pas zin om te publiceren zodra adsense rond is?
Andersom.
pi_137111239
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef sirdanilot het volgende:
Heb me ingeschreven voor adsense. Ik zal zodra ik inspiratie heb alvast beginnen met het schrijven van een artikel op infonu, maar het heeft zeker pas zin om te publiceren zodra adsense rond is?
Je moet eerst een paar artikelen hebben, anders keurt Adsense het sowieso af. Maar lees je eens in op infoNu, daar staat alles gewoon op :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 25 februari 2014 @ 00:08:40 #26
414785 sirdanilot
pi_137114431
Oh, nu heb ik mijn aanvraag al ingediend bij AdSense :')

Moet ik hem nu stopzetten, en hoe?

Nou ja ik kijk er morgen wel weer naar met een fris hoofd :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137114459
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:08 schreef sirdanilot het volgende:
Oh, nu heb ik mijn aanvraag al ingediend bij AdSense :')

Moet ik hem nu stopzetten, en hoe?

Nou ja ik kijk er morgen wel weer naar met een fris hoofd :')
Morgen krijg je een afkeuringsmail, maar je kunt het over een paar weken nog eens proberen.
pi_137194103
Ik ben zelf lid geworden van een geldverdiensysteem waarmee je geld verdiend met je paypalaccount. Je stort dan eenmalig 1,75 dollarcent en mensen na jou doen dat ook weer. zo verdien je automatisch. Het is legaal omdat je 1G inhoud er voor terug krijgt. ebooks en voornamelijk pdfs en technieken over hoe verkeer en leads te genereren. Een vriend van me doet dit sinds een jaar en heeft er al duizenden euro's mee verdiend.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 27 februari 2014 @ 12:05:52 #29
414785 sirdanilot
pi_137194172
^ Klinkt als een scam :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137194232
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef goji het volgende:
Ik ben zelf lid geworden van een geldverdiensysteem waarmee je geld verdiend met je paypalaccount. Je stort dan eenmalig 1,75 dollarcent en mensen na jou doen dat ook weer. zo verdien je automatisch. Het is legaal omdat je 1G inhoud er voor terug krijgt. ebooks en voornamelijk pdfs en technieken over hoe verkeer en leads te genereren. Een vriend van me doet dit sinds een jaar en heeft er al duizenden euro's mee verdiend.
Tuurlijk :')
pi_137194255
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef goji het volgende:
Ik ben zelf lid geworden van een geldverdiensysteem waarmee je geld verdiend met je paypalaccount. Je stort dan eenmalig 1,75 dollarcent en mensen na jou doen dat ook weer. zo verdien je automatisch. Het is legaal omdat je 1G inhoud er voor terug krijgt. ebooks en voornamelijk pdfs en technieken over hoe verkeer en leads te genereren. Een vriend van me doet dit sinds een jaar en heeft er al duizenden euro's mee verdiend.
Heb je een link?
Ik wil graag meedoen.
pi_137194264
Je stort 1,75 cent en dan krijg je duizenden euro's?

Sure.
Spoilers!
pi_137196283
:')
Facts don't care about your feelings
pi_137196502
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je stort 1,75 cent en dan krijg je duizenden euro's?

Sure.
Ja, mits je honderdduizenden sukkels zo ver krijgt om ook 1,75 cent te storen en die tienduizenden sukkels ook ieder weer honderdduizenden sukkels weten te ronselen.

Ponsi noemen we zoiets ook wel. :+
pi_137196586
Piramidezpel
pi_137196609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:26 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Piramidezpel
Dat dus. Of je er waardeloze content voor terugkrijgt of niet is dan niet relevant meer.
pi_137197705
Ik ben altijd wel lichtelijk gefascineerd door scams.

Laatst kwam ik een post tegen van iemand die per dag 300 euro kon verdienen. Niet door 80 urige werkweken als consultant te draaien, maar gewoon thuis, vanachter de pc. Geen sex, geen webcam, en hélemáál niet illegaal.

De eisen voor deze topbaan? Anonieme forum users die het ook wel wat leek moesten haar maar ff een mailtje sturen. Maar ze wilde niet zeggen wat het wel was.

Dan ben ik benieuwd wat voor scam het was en hoe het dan werkt. Iets met witwassen hoor ik wel eens.
pi_137197996
Stuur dan een mailtje...
Facts don't care about your feelings
pi_137198048
Daar ben ik dan weer te laf voor. :+
Maar er zijn er die het doen, voor de lol scammers aan het lijntje houden...
pi_137198107
Niet per se aan het lijntje houden natuurlijk, je wilt echt wel 300 per maand dag verdienen neem ik aan. Als ze dan zeggen wij storten 5000 op je rekening en je pint het en geeft het aan ons, je mag 300 houden dan weet je genoeg hé ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door YoshiBignose op 27-02-2014 14:20:42 ]
Facts don't care about your feelings
pi_137198248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Niet per se aan het lijntje houden natuurlijk, je wilt echt wel 300 per maand verdienen neem ik aan. Als ze dan zeggen wij storten 5000 op je rekening en je pint het en geeft het aan ons, je mag 300 houden dan weet je genoeg hé ;)
:Y
pi_137198304
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:13 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

:Y
Je zou om eventueel gedoe te voorkomen hiervoor een wegwerpadresje kunnen maken.
Oh.
pi_137198494
Nog beter is gewoon geen tijd verspillen aan dit soort onzin :')
Facts don't care about your feelings
pi_137278070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef goji het volgende:
Ik ben zelf lid geworden van een geldverdiensysteem waarmee je geld verdiend met je paypalaccount. Je stort dan eenmalig 1,75 dollarcent en mensen na jou doen dat ook weer. zo verdien je automatisch. Het is legaal omdat je 1G inhoud er voor terug krijgt. ebooks en voornamelijk pdfs en technieken over hoe verkeer en leads te genereren. Een vriend van me doet dit sinds een jaar en heeft er al duizenden euro's mee verdiend.
Hoe kun je in hemelsnaam 3/4cent overmaken?
pi_137374376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef goji het volgende:
Ik ben zelf lid geworden van een geldverdiensysteem waarmee je geld verdiend met je paypalaccount. Je stort dan eenmalig 1,75 dollarcent en mensen na jou doen dat ook weer. zo verdien je automatisch. Het is legaal omdat je 1G inhoud er voor terug krijgt. ebooks en voornamelijk pdfs en technieken over hoe verkeer en leads te genereren. Een vriend van me doet dit sinds een jaar en heeft er al duizenden euro's mee verdiend.
Dit is feitelijk een piramidespel en dat is in Nederland verboden. Het is ongetwijfeld NIET legaal.

Misschien dat je vriend er 'duizenden euro's' mee heeft 'verdiend', maar het is nog maar de vraag of hij die ook daadwerkelijk op zijn bankrekening krijgt uitbetaald. En zelfs al mocht dat toevallig wel zo zijn, dan is hij een van de zeer weinigen die aan het spel verdienen. Verreweg de meeste mensen zijn uiteindelijk alleen maar geld kwijt aan het spel, maar komen daar te laat achter, omdat in eerste instantie alles (ten onrechte) zo positief en onschuldig lijkt.
pi_137452341
Ik heb adsense bij mijn blog op blogger aangevraagd, al weken geleden.
En heb aardig wat bezoekers per dag, maar ik ontvang geen cent (nouja, eigenlijk wel steeds 1 of 2 cent, maar zonder klik).
Vraag me af of ik nog iets had moeten doen om het allemaal goed in te stellen, volgens mij niet?
Iemand hier ervaring met Blogger?
pi_137452910
Als je de link van je blog stuurt wil ik er wel even naar kijken :)
pi_137453170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:05 schreef xuryah het volgende:
Ik heb adsense bij mijn blog op blogger aangevraagd, al weken geleden.
En heb aardig wat bezoekers per dag, maar ik ontvang geen cent (nouja, eigenlijk wel steeds 1 of 2 cent, maar zonder klik).
Vraag me af of ik nog iets had moeten doen om het allemaal goed in te stellen, volgens mij niet?
Iemand hier ervaring met Blogger?
Op hoeveel views zit je nu dagelijks? Google adsense is geen goudmijn, helaas. Ik zit er zelf over na te denken om mijn ad gewoon weg te halen, want voor zo'n bedrag heb ik liever geen reclame op mijn blog.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:46:10 #49
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137453524
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op hoeveel views zit je nu dagelijks? Google adsense is geen goudmijn, helaas. Ik zit er zelf over na te denken om mijn ad gewoon weg te halen, want voor zo'n bedrag heb ik liever geen reclame op mijn blog.
Ligt maar net aan je website/content denk ik. Na aftrek van het e.e.a (serverkosten, belastingen etc) hou ik er zo'n 800 euro in de maand aan over. Statistische websites die slechts eens in de zoveel maanden een update nodig hebben, slapend 'rijk' worden dus. :+

Voor mij een bijzonder lucratief gebeuren, betreft overigens zo'n 12 websites waarvan er eentje het meeste binnen brengt. Andere vormen van online geld verdienen lijken me totaal niet rendabel eerlijk gezegd en of die advertenties iets opbrengen ligt hoofdzakelijk aan de content, in mijn geval betreffen de betere websites een voetbalfansite en een kledingwinkel, van daaruit wordt echt veel geklikt op de banners die getoond worden.
pi_137456662
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op hoeveel views zit je nu dagelijks? Google adsense is geen goudmijn, helaas. Ik zit er zelf over na te denken om mijn ad gewoon weg te halen, want voor zo'n bedrag heb ik liever geen reclame op mijn blog.
Dagelijks rond de 100. Geen idee of dat weinig of veel is. Als ik er toch niks mee verdien haal ik t ook wel weg. Maar noet sowieso nog bekend worden met mn blog natuurlijk, ben nu nog maar 3 weken bezig ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')