abonnement Unibet Coolblue
pi_136915747
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep :?
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig :?
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: CM Punk
United States Champion: Zack Ryder
Unified Divas Champion: Beth Phoenix
Unified Tag Team Champions: Air Boom

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion : Daniel Bryan
Intercontinental Champion : Cody Rhodes

Ook is er een "nieuwe" show, Superstars. Op deze show zouden worstelaars van elke brand tegen elkaar gaan, maar werd al snel worstelers in matches van hun eigen show. Superstars heeft dus geen champions, en word op donderdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in. En vanaf heden is er ook een wekelijkse TV show. Elke maandag 1 uur op HDnet.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Florida Championship Wrestling [FCW]

Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen :@
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen :)

Spoiler regels:

Omdat veel dingen eerder worden opgenomen, en omdat niet iedereen het gelijk kan kijken gebruiken we spoiler tags. Spoilen is erg vervelend. Daarom zijn er de volgende regels:

Raw = woensdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
Impact! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Heb je het dan nog niet gezien, kom dan gewoon niet het topic in.

Veel plezier hier!

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #20
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #45 3:16 Sunday
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #46 Cena Returns
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #47 Jeff..Hardy?
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #48 Iemand moet het doen
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #49 Ready To Rumble!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #50 50 sterk de Rumble in!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #51 The Wrestlers
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #52 Wrestlemania XXV
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #54 Wrestlemania XXV - III
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #55 Draft Time!
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #56 Last Topic Standing
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #57 Goodbye Kennedy
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #58 Rest-A-Roonie Season
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #59 Champions
SPT / [Centraal] Pro-Wrestling topic #60 Don West Memorial Topic
SPT / Centraal Pro Wrestling topic #61 Vintage Hornswoggle
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #62 Bragging Rights
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #63 Survive The Changes
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #64 The Hitman Returns
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #65 Zonder mondaynightwars
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #66 Met Monday Night Wars
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #67 Met Wrestlemania Hype
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #68 WrestleMania XXVI
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #69 Thank You Shawn
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #70 BatistHAH!
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #71 Injury Time!
SPT / [Centraal] Pro Wrestling topic #72
SPT / [Centraa] Pro Wrestling Topic # 73 This is the end
SPT / [Centraa] Pro Wrestling Topic # 74 Brother vs Brother
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #75 Nexus?
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #76 We zijn er nog..
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #77 Waar magik7777 het niet snapt
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #78 ...AND MILLIONS
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #79
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #80 Are you Tough Enough?
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #81 Summer Slam!!!!
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #82 Good luck in your future endeavors.
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #83 Read To Rumbbllleee!
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #84 Yes Yes Yes!
SPT / [Centraal] Pro Wrestling Topic #86 RAW 1000!

De OP kan je hier vinden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_136915799
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:01:00 #3
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_136916890
quote:
Verbaast mij niets dat hij dood is, belachelijk ook dat hij nooit heeft gedacht om wat af te vallen.
Dom van hem om zich zelf zo te laten gaan, dan verdien je imo ook niet anders.
  donderdag 20 februari 2014 @ 07:33:33 #5
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136919032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Verbaast mij niets dat hij dood is, belachelijk ook dat hij nooit heeft gedacht om wat af te vallen.
Dom van hem om zich zelf zo te laten gaan, dan verdien je imo ook niet anders.
Beetje makkelijke gedachte van jouw zijde. Het is heel makkelijk om iemand te veroordelen om zijn of haar gewicht.
En om dan te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Jij en ik weten niet wat er in een ander zijn hoofd omgaat, of wat de precieze oorzaken zijn van iemands overgewicht.
pi_136920036
Op sommige sites las ik dat hij de laatste tijd veel gewicht kwijt was.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_136928967
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 07:33 schreef tja77 het volgende:

[..]

Beetje makkelijke gedachte van jouw zijde. Het is heel makkelijk om iemand te veroordelen om zijn of haar gewicht.
En om dan te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Jij en ik weten niet wat er in een ander zijn hoofd omgaat, of wat de precieze oorzaken zijn van iemands overgewicht.
Een beetje overgewicht kunnen veel mensen niets aan doen, deze man was gewoon smerig dik en dat is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Ik vond het al heel knap dat hij gewoon kon worstelen ondanks zijn omvang maar gezond was het allerminst.
Vooral met de huidige technieken hoef je niet zo dik te zijn, ik blijf het zeggen eigen schuld.
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:42:56 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136929368
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een beetje overgewicht kunnen veel mensen niets aan doen, deze man was gewoon smerig dik en dat is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Ik vond het al heel knap dat hij gewoon kon worstelen ondanks zijn omvang maar gezond was het allerminst.
Vooral met de huidige technieken hoef je niet zo dik te zijn, ik blijf het zeggen eigen schuld.
dude had wel een mean spin kick voor zijn grootte en was redelijk beweeglijk ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:44:39 #9
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136929441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

dude had wel een mean spin kick voor zijn grootte en was redelijk beweeglijk ook
Die Samoan Drop van hem was ook niet misselijk
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_136929592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

dude had wel een mean spin kick voor zijn grootte en was redelijk beweeglijk ook
Ja dat wel, hij was best atletisch voor zijn omvang. Ik ben benieuwd of zijn overgewicht niet een reden geweest is om hem te laten gaan.
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:03:24 #11
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136930170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ja dat wel, hij was best atletisch voor zijn omvang. Ik ben benieuwd of zijn overgewicht niet een reden geweest is om hem te laten gaan.
Dat was het toen volgens mij wel + geen rol voor hem hebben

In 2012 was ie aardig afgevallen trouwens



[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 20-02-2014 15:09:49 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136930609
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat was het toen volgens mij wel + geen rol voor hem hebben

In 2012 was ie aardig afgevallen trouwens

[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat hij er op die pic er goed uitziet.
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:43:53 #13
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136931672
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een beetje overgewicht kunnen veel mensen niets aan doen, deze man was gewoon smerig dik en dat is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Ik vond het al heel knap dat hij gewoon kon worstelen ondanks zijn omvang maar gezond was het allerminst.
Vooral met de huidige technieken hoef je niet zo dik te zijn, ik blijf het zeggen eigen schuld.
Vooral met de huidige technieken hoef je niet zo dik te zijn?
Waar slaat dat nou weer op? Verklaar je nader, want volgens mij ga jij nu het overgewichtprobleem van half Amerika oplossen. Een einde aan alle hart- en vaatziektes.
pi_136931802
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vooral met de huidige technieken hoef je niet zo dik te zijn?
Waar slaat dat nou weer op? Verklaar je nader, want volgens mij ga jij nu het overgewichtprobleem van half Amerika oplossen. Een einde aan alle hart- en vaatziektes.
Het overgewicht probleem in de VS ligt maar aan een ding en dat is eigen verantwoordelijkheid.
Je hoeft geen liters frisdrank op dagelijkse basis weg te zuipen en het is ook niet nodig om elke dag vette troep naar binnen te werken.
In andere landen waar men niet al die troep naar binnen werkt zijn mensen lang niet zo dik. Kijk alleen maar naar Nederland waar de meeste mensen ook steeds dikker worden. Slecht voedsel en frisdrank gecombineerd met een gebrek aan lichaamsbeweging zijn daar de hoofdoorzaken van. Wie dat durft te ontkennen is gewoon een idioot.
En met de huidige technieken heb ik het over maagbandjes bijvoorbeeld, liposuctie en goed uitgebalanceerde dieëten die mensen aanzienlijk slanker kunnen maken.
Iets waar Viscera/Mabel al mee bezig was zo te zien maar het was helaas te laat voor hem.
  donderdag 20 februari 2014 @ 16:32:17 #15
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136933470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het overgewicht probleem in de VS ligt maar aan een ding en dat is eigen verantwoordelijkheid.
Je hoeft geen liters frisdrank op dagelijkse basis weg te zuipen en het is ook niet nodig om elke dag vette troep naar binnen te werken.
In andere landen waar men niet al die troep naar binnen werkt zijn mensen lang niet zo dik. Kijk alleen maar naar Nederland waar de meeste mensen ook steeds dikker worden. Slecht voedsel en frisdrank gecombineerd met een gebrek aan lichaamsbeweging zijn daar de hoofdoorzaken van. Wie dat durft te ontkennen is gewoon een idioot.
En met de huidige technieken heb ik het over maagbandjes bijvoorbeeld, liposuctie en goed uitgebalanceerde dieëten die mensen aanzienlijk slanker kunnen maken.
Iets waar Viscera/Mabel al mee bezig was zo te zien maar het was helaas te laat voor hem.
Huidige technieken kom je alleen voor in aanmerking als je er ook daadwerkelijk iets aan doet. Maar nogmaals, dat is niet altijd mogelijk (mentaal dan wel fysiek) voor iedereen.
En uit jouw reactie te lezen, schijn je nu ook al de exacte doodsoorzaak te weten. Ja, het is een hartaanval, maar weet jij waarom zijn hart het begaf? Kwam het door overgewicht? Misschien speelde er iets anders, het zal niet de eerste wrestler zijn die door verdovende middelen of drugs, of door drank zichzelf de dood injaagt.
Geloof me jij (en ik ook niet) bent niet in een positie om te mogen stellen dat iemand terrecht dood is, dat hij het verdiende, of dat het zijn eigen schuld is. Je kent niet alle ins en outs, ik ook niet, maar ik veroordeel iemand niet. Jij wel, en dat zegt meer over jou dan over mij.
pi_136939950
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Huidige technieken kom je alleen voor in aanmerking als je er ook daadwerkelijk iets aan doet. Maar nogmaals, dat is niet altijd mogelijk (mentaal dan wel fysiek) voor iedereen.
En uit jouw reactie te lezen, schijn je nu ook al de exacte doodsoorzaak te weten. Ja, het is een hartaanval, maar weet jij waarom zijn hart het begaf? Kwam het door overgewicht? Misschien speelde er iets anders, het zal niet de eerste wrestler zijn die door verdovende middelen of drugs, of door drank zichzelf de dood injaagt.
Geloof me jij (en ik ook niet) bent niet in een positie om te mogen stellen dat iemand terrecht dood is, dat hij het verdiende, of dat het zijn eigen schuld is. Je kent niet alle ins en outs, ik ook niet, maar ik veroordeel iemand niet. Jij wel, en dat zegt meer over jou dan over mij.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 07:33 schreef tja77 het volgende:

[..]

Beetje makkelijke gedachte van jouw zijde. Het is heel makkelijk om iemand te veroordelen om zijn of haar gewicht.
En om dan te zeggen dat iemand het verdient om dood te gaan? Jij en ik weten niet wat er in een ander zijn hoofd omgaat, of wat de precieze oorzaken zijn van iemands overgewicht.
Ach, ze hebben onderzoek gedaan bij sumo worstelaars in japan, waaruit gebleken is dat dit soort mensen gewoon 10 jaar korter leven dan de gemmiddelde japanse man, nou is de trainingsdicipline bij pro-wrestling natuurlijk anders dan bij Sumo, maar het gewicht,gecombineert met de discipline dij hij beoefende zal er heus aan bijgedragen hebben.

Daarnaast heb je ook personen als Bam Bam Bigelow , Big Boss Man, Eddie Fatu , John Tenta en Yokozuna, die de 50 ook niet gehaald hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 20-02-2014 19:35:36 ]
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:43:41 #17
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_136943689
Bam Bam Bigelow overleed aan een overdosis.
Big Boss Man overleed aan een hartaanval, precieze oorzaak was niet duidelijk, maar zo ontzettend dik was hij niet.
Eddie Fatu overleed aan een overdosis
John Tenta overleed aan kanker
Yokozuna is volgens mij 1 van de weinige wrestlers die overleed aan hartfalen door overgewicht. Maar die was ook extreem vet in zijn laatste jaren.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 08:28:31 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136962410
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_136997074


Hulk Hogan returns to WWE!

http://www.wwe.com/inside/hulk-hogan-returns-to-wwe



[ Bericht 35% gewijzigd door Vault-Boy op 21-02-2014 23:14:22 ]
pi_137006037
quote:
jammer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137009977
Dat maakt nu dat al mijn voorspellingen (op 1 na) van vier maanden geleden uit zijn gekomen. Flair weer terug onder contract (legends deal), Jake 'The Snake' een rol met WM (HoF is dag ervoor ;) ), Warrior in de HoF, Batista die terugkomt, Sting die ook richting de WWE komt en dan natuurlijk Hogan als host van WM30.

Enige minpuntje; geen SCSA vs Punk op WM30.
pi_137010127
Het zijn allemaal plugs om dat WWE Network van de grond te laten komen.
pi_137017533
F4Wonline.com reports that WWE creative is considering using Hogan in a General Manager role since Sting hasn't been signed yet. Sting was originally planned for the role.
pi_137024145
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
F4Wonline.com reports that WWE creative is considering using Hogan in a General Manager role since Sting hasn't been signed yet. Sting was originally planned for the role.
Hogan vs Flair
pi_137027201
Hogan/Sting/Flair, wanneer gaan die gasten eindelijk eens uit beeld zeg. :')
pi_137035892
Zolang ze niet worstelen op Sting vs Taker na, is het allemaal goed. Let maar op maandag als 'real american' klinkt. Die zaal ontploft. Idem tijdens WM.
  zondag 23 februari 2014 @ 07:57:58 #27
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_137038376
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:36 schreef Itisbangin het volgende:
Zolang ze niet worstelen op Sting vs Taker na, is het allemaal goed. Let maar op maandag als 'real american' klinkt. Die zaal ontploft. Idem tijdens WM.
Sting vs Taker lijkt me ook een gedrocht om naar te kijken in 2014.
  zondag 23 februari 2014 @ 16:59:26 #28
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137054235
Tot zover zijn mijn verwachtingen voor WM30 erg laag. Als Hogan / Sting / Flair echt actief gaan deelnemen zet ik hem uit. Ik hoop inderdaad dat dit gaat om een Network plug, maar ik vrees het ergste. Misschien toch maar eens gaan 'opgroeien' en me tot serieuze sporten beperken.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_137054366
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Sick-my-duck het volgende:
Tot zover zijn mijn verwachtingen voor WM30 erg laag. Als Hogan / Sting / Flair echt actief gaan deelnemen zet ik hem uit. Ik hoop inderdaad dat dit gaat om een Network plug, maar ik vrees het ergste. Misschien toch maar eens gaan 'opgroeien' en me tot serieuze sporten beperken.
Die beslissing had ik al genomen toen het PG werd, ik denk dat ik er ook weer mee ga stoppen. Het is een vervelende herhaling van zetten geworden met een kinderachtig sausje er over heen.
  zondag 23 februari 2014 @ 17:53:19 #30
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_137056470
Ik zie liever de Blade Runners tegen de New Age Outlaws dan Sting vs Taker en dan nog zie ik beiden liever niet.
pi_137077969
Sting na Taker hadden ze 10 jaar geleden moeten doen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 24 februari 2014 @ 10:36:41 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137082911
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:02 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Die beslissing had ik al genomen toen het PG werd, ik denk dat ik er ook weer mee ga stoppen. Het is een vervelende herhaling van zetten geworden met een kinderachtig sausje er over heen.
De verhaallijnen zijn misschien niet bijzonder meer (goed originele verhalen bestaan niet meer) maar wat er in de ring gebeurt is echt van een verschrikkelijk hoog niveau en daar kijk ik voor

Zo'n Shield vs Wyatts vannacht is gewoon bizar goed en nog redelijk simpel maar heel goed opgebouwd ook

Zo zijn er elke maand matches die qua niveau gewoon echt heel erg hoog zijn wat komt door de mensen die worstelen

Daniel Bryan
Cena
Cesaro
Shield
Wyatts
etc

brengen het gewoon iedere week, ik geniet ervan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 24 februari 2014 @ 14:03:14 #33
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137089616
Lolled hard om de shots van de gezichten in de crowd aan het einde van de EC match _O-
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 24 februari 2014 @ 22:14:04 #34
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_137109337
Ik mag ws de dag van het WWE event in Ahoy een interview met Shaemus doen. Is er nog iets wat ik namens jullie moet vragen?
pi_137109756
quote:
12s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:03 schreef Champy het volgende:
Lolled hard om de shots van de gezichten in de crowd aan het einde van de EC match _O-
Inderdaad, fucking genius _O-

Overigens interessante RAW vanavond met Hogan, Taker en wat gebeurt er met Bryan?
It’s coming home
pi_137114531
Wyatt vs Shield was zeker top ja _O_

Je merkt trouwens ook wel dat Batista's return echt een flop is geworden. WWE dacht waarschijnlijk dat iedereen het wel leuk zou vinden om Batista weer te hebben, maar iedereen kotst hem gewoon uit. Dat merkte je echt met dat publiek.

Heb wel zin in morgen. Toch vind ik het wel vet hoor dat Hogan weer bij de WWE zit. Het heeft toch iets speciaals.
pi_137119207
Daaraan kun je heel goed zien dat ze Bryan helemaal niet serieus hebben genomen. Want het geboo is een directe reactie op het feit dat Bryan geen 'kans' krijgt voor de belt.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:45:45 #38
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137119332
Man, dikke spoiler op facebook voordat ik Raw heb gekeken, echt zonde |:(
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_137122603
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef Champy het volgende:
Man, dikke spoiler op facebook voordat ik Raw heb gekeken, echt zonde |:(
Daarom probeer ik me altijd te beheersen om niet naar Facebook of andere sites te gaan. Ik wil echt eerst de shows zien. Smackdown maakt me weer niet zoveel uit, maar een PPV of Raw wil ik eerst gezien hebben voordat ik op zulke sites kom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Itisbangin het volgende:
Daaraan kun je heel goed zien dat ze Bryan helemaal niet serieus hebben genomen. Want het geboo is een directe reactie op het feit dat Bryan geen 'kans' krijgt voor de belt.
Ja idd.

Ze moeten nu toch wel inzien hoe populair die DB is. Kijk dat publiek van gister. Toen die aankwam voor de chamber match. Echt heel de arena deed mee met die yes chant _O_
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:25:19 #40
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137123431
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daarom probeer ik me altijd te beheersen om niet naar Facebook of andere sites te gaan. Ik wil echt eerst de shows zien. Smackdown maakt me weer niet zoveel uit, maar een PPV of Raw wil ik eerst gezien hebben voordat ik op zulke sites kom.

[..]

Ja idd.

Ze moeten nu toch wel inzien hoe populair die DB is. Kijk dat publiek van gister. Toen die aankwam voor de chamber match. Echt heel de arena deed mee met die yes chant _O_
Ik kijk meestal ook niet op facebook, maar vanmorgen deed ik dat zonder er over na te denken, balen.

Veel plezier met Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_137123853
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef Champy het volgende:

[..]

Ik kijk meestal ook niet op facebook, maar vanmorgen deed ik dat zonder er over na te denken, balen.

Veel plezier met Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook niet in je spoiler kijken hoor :+

Volgens mij is het wel een lange show. Torrent bijna binnen, maar zie dat er een preshow, Raw en een backstage gedeelte is.

Vanavond eens lekker kijken idd. Ben dan wel benieuwd naar de teleurstelling, maar dan kan ik denk ik al wel raden :{
pi_137127641
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

De verhaallijnen zijn misschien niet bijzonder meer (goed originele verhalen bestaan niet meer) maar wat er in de ring gebeurt is echt van een verschrikkelijk hoog niveau en daar kijk ik voor

Zo'n Shield vs Wyatts vannacht is gewoon bizar goed en nog redelijk simpel maar heel goed opgebouwd ook

Zo zijn er elke maand matches die qua niveau gewoon echt heel erg hoog zijn wat komt door de mensen die worstelen

Daniel Bryan
Cena
Cesaro
Shield
Wyatts
etc

brengen het gewoon iedere week, ik geniet ervan
Het niveau is best hoog, maar de storylines zijn zo slecht en voorspelbaar dat het gewoon triest word.
Er is gewoon weinig spanning en sensatie en het feit dat we zaken zoals de muppets moeten slikken en dan die skits om dat speelgoed te promoten gaat mij gewoon te ver.
Het publiek waar een groot deel onder de 12 is zegt wat mij betreft genoeg en dan die huismoeders die er dan nog over klagen.

  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:38:16 #43
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137127680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het niveau is best hoog, maar de storylines zijn zo slecht en voorspelbaar dat het gewoon triest word.
Er is gewoon weinig spanning en sensatie en het feit dat we zaken zoals de muppets moeten slikken en dan die skits om dat speelgoed te promoten gaat mij gewoon te ver.
Het publiek waar een groot deel onder de 12 is zegt wat mij betreft genoeg en dan die huismoeders die er dan nog over klagen.

Dat deden ze vroeger ook, ook in de Attitude era gebeurde dat. En de verhaallijnen waren toen ook in grote lijnen hetzelfde alleen was toen de samenleving net ff wat anders dan nu.

Tegenwoordig heeft iedereen de attentie spanne van 5 minuten en kijken ze in het publiek liever op hun smartphone dan naar de ring
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137128833
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat deden ze vroeger ook, ook in de Attitude era gebeurde dat. En de verhaallijnen waren toen ook in grote lijnen hetzelfde alleen was toen de samenleving net ff wat anders dan nu.
Daar moet je ook op inspelen dan hoeven mensen niet meer op hun smartphone te kijken. Er is teveel script en te weinig eigen input. Je ziet dat toen Punk werd vrijgelaten dat er veel meer entertainment was moet je nagaan hoe het zou zijn als meerdere mensen geen of bijna geen script zouden hebben en dat het niet PG was.
Het zijn de kleine dingen die het hem doen en laat nu net die kleine details behoorlijk belangerijk zijn en het verschil maken tussen een kindershow en een show waar volwassenen ook met plezier naar kunnen kijken.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:36:58 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137129384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Daar moet je ook op inspelen dan hoeven mensen niet meer op hun smartphone te kijken.
Er is teveel script en te weinig eigen input. Je ziet dat toen Punk werd vrijgelaten dat er veel meer entertainment was moet je nagaan hoe het zou zijn als meerdere mensen geen of bijna geen script zouden hebben en dat het niet PG was.
Het zijn de kleine dingen die het hem doen en laat nu net die kleine details behoorlijk belangerijk zijn en het verschil maken tussen een kindershow en een show waar volwassenen ook met plezier naar kunnen kijken.
Want dat doen ze nu niet met de WWE app? Het niet op je smartphone kijken gaat je nooit lukken, kijk maar gewoon eens om je heen dus hebben ze ingespeeld met een app die extra content biedt tijdens commercials en een interactief gedeelte.

Niet PG maken is geen oplossing want ook een groot deel van de Attitude era was PG, dit heb ik hier al zo vaak behandeld. Het was een ander soort samenleving die op een heel ander punt stond dan nu. Er is ook veel meer entertainment beschikbaar dan toen, iets waar ze ook slim op inspelen met het WWE network

Shield vs Wyatts is geen kinderverhaal, net als Bryan vs Authority dat niet is. Welke verhaallijn is dat nu wel eigenlijk?

Het is makkelijk roepen natuurlijk, maar hoe origineel kun je nog zijn na 30 jaar?

Die gasten hebben genoeg eigen input, meer dan jij denkt geloof ik zo, geen script is ook geen optie omdat je met tijdsblokken te maken hebt.
Luister ook de Podcast van Austin eens met Cena als gast, dat heldert ook een hoop op
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137143788
Raw net gekeken en kreeg toch kippenvel hoor toen de muziek opkwam van Hulk Hogan _O_

Alleen wel een beetje jammer van het einde ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al toch wel weer een vette show.

Trouwens los van het gezicht. Die Summer Rae heeft toch wel echt een lekker lichaam hoor :@
pi_137149971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Want dat doen ze nu niet met de WWE app? Het niet op je smartphone kijken gaat je nooit lukken, kijk maar gewoon eens om je heen dus hebben ze ingespeeld met een app die extra content biedt tijdens commercials en een interactief gedeelte.

Niet PG maken is geen oplossing want ook een groot deel van de Attitude era was PG, dit heb ik hier al zo vaak behandeld. Het was een ander soort samenleving die op een heel ander punt stond dan nu. Er is ook veel meer entertainment beschikbaar dan toen, iets waar ze ook slim op inspelen met het WWE network

Shield vs Wyatts is geen kinderverhaal, net als Bryan vs Authority dat niet is. Welke verhaallijn is dat nu wel eigenlijk?

Het is makkelijk roepen natuurlijk, maar hoe origineel kun je nog zijn na 30 jaar?

Die gasten hebben genoeg eigen input, meer dan jij denkt geloof ik zo, geen script is ook geen optie omdat je met tijdsblokken te maken hebt.
Luister ook de Podcast van Austin eens met Cena als gast, dat heldert ook een hoop op
Ik heb heel wat zaken zien verdwijnen na de PG era. De chairshots, het wat sterkere taalgebruik. Een veel duidelijkere verschil tussen heels en faces. En het publiek wat veel meer betrokken en vooral volwassener is. Ik vertelde al dat het in de details zit, en nee ik geloof niet echt dat de mensen veel input hebben, is dat juist niet een van de redenen dat Punk was vertrokken?
pi_137150715
Chairshots zijn vanwege medische redenen de ban in gedaan, niet vanwege het PG gebeuren.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:37:36 #49
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137152397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 02:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik heb heel wat zaken zien verdwijnen na de PG era. De chairshots, het wat sterkere taalgebruik. Een veel duidelijkere verschil tussen heels en faces. En het publiek wat veel meer betrokken en vooral volwassener is. Ik vertelde al dat het in de details zit, en nee ik geloof niet echt dat de mensen veel input hebben, is dat juist niet een van de redenen dat Punk was vertrokken?
chairshots....serieus?

Het sterkere taalgebruik? oh je bedoelt wat alleen Austin gebruikte op regelmatige basis wat niet meer dan af en een toe een ASS in een zin was?

Of bedoelde je het sterke taalgebruik van the Rock met zn Roody Poo? Of Poontang Pie?

Attitude era was niet meer dan crash tv met hele slechte matches en voor het grote deel barslechte verhaallijnen, zet die roze bril maar eens af. Ze gooiden maar zoveel mogelijk op TV en dan keken ze wat een beetje aansloeg, daarnaast was er een groep in de samenleving die dat smut tv maar wat geweldig vond, waarom denk je dat Jerry Springer toen zo populair was?

Goed ik kan hier weer een heel betoog houden dat die Attitude era sowieso nooit terug komt en dat het toen ook echt niet zo goed was als iedereen denkt, als de Internet Community zo groot en vocaal was als toen had je deze zelfde gesprekken en kritieken ook gehad
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137177997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

chairshots....serieus?

Het sterkere taalgebruik? oh je bedoelt wat alleen Austin gebruikte op regelmatige basis wat niet meer dan af en een toe een ASS in een zin was?

Of bedoelde je het sterke taalgebruik van the Rock met zn Roody Poo? Of Poontang Pie?

Attitude era was niet meer dan crash tv met hele slechte matches en voor het grote deel barslechte verhaallijnen, zet die roze bril maar eens af. Ze gooiden maar zoveel mogelijk op TV en dan keken ze wat een beetje aansloeg, daarnaast was er een groep in de samenleving die dat smut tv maar wat geweldig vond, waarom denk je dat Jerry Springer toen zo populair was?

Goed ik kan hier weer een heel betoog houden dat die Attitude era sowieso nooit terug komt en dat het toen ook echt niet zo goed was als iedereen denkt, als de Internet Community zo groot en vocaal was als toen had je deze zelfde gesprekken en kritieken ook gehad
Zoals ik al eerder aangaf, het zit hem in de details. De woordjes bitch en ass doen net wat meer dan de verbloemde en daardoor ook onnatuurlijke uitspraken die er nu gedaan worden.
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:00:31 #51
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137190717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, het zit hem in de details. De woordjes bitch en ass doen net wat meer dan de verbloemde en daardoor ook onnatuurlijke uitspraken die er nu gedaan worden.
Beide woorden worden in andere series ook gecensureerd, waarom zou je ze dan in een live omgeving wel gaan gebruiken? Alleen op de betaalde kabel worden dit soort woorden niet gecensureerd en dan hebben de shows ook meteen een hogere rating dan PG.

Het gaat om geld geld en geld, ze focussen zich op kids ---> kids willen merchandise ---> kids hebben ouders die dit kopen enz enz
De tieners hebben dit toch echt minder en daar is dus minder geld aan te verdienen.

Verhaallijnen moeten simpel en snel gaan want dat is de samenleving tegenwoordig, 5 minuten aandachts spanne. Verhaallijnen die langer duren of ingewikkelder zijn die gaan bij mensen over hun hoofd of ze haken af (aldus Jericho in 1 van zn podcasts).

Een paar woordjes of iets meer geweld gaat daar niks aan doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 28 februari 2014 @ 21:55:27 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137254066
NXT arrival was misschien wel de beste show van de WWE dit jaar

Cesaro - Zayn was echt zo f'n goed

[ Bericht 26% gewijzigd door kidkash19 op 28-02-2014 22:03:03 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 1 maart 2014 @ 23:42:03 #53
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137291368
Ze mogen wel eens een goede vertaler aannemen bij RTL7, JBL wordt vertaald met JBO, al meerdere keren gezien :')
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  zondag 2 maart 2014 @ 08:14:19 #54
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_137297104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef kidkash19 het volgende:
NXT arrival was misschien wel de beste show van de WWE dit jaar

Cesaro - Zayn was echt zo f'n goed
hopelijk na de mania op de main roster of denk je dat hij nog in NXT verder moet rijpen ?
  zondag 2 maart 2014 @ 08:52:51 #55
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_137297440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 23:42 schreef Champy het volgende:
Ze mogen wel eens een goede vertaler aannemen bij RTL7, JBL wordt vertaald met JBO, al meerdere keren gezien :')
Komt ws doordat het deels automatisch gaat. OOk bij gezegdes gaat het vaak mis, wordt dan rechtstreeks vertaald zodat de hele essentie weg is.

Ik ben dus sinds een aantal weken weer aan het kijken terwijl ik er een paar jaar uit geweest ben. De promo's zijn imho (op sommige na dan) echt wel wat minder van kwaliteit maar over het geheel genomen is het product best aardig. Na een opmerking hier ben ik ook de SCSA podcast aan het luisteren in de trein, het is wel heel gaaf om die achtergrond verhalen te horen.
  zondag 2 maart 2014 @ 14:37:05 #56
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137306121
Ik kan me niet voorstellen dat WMXXX nog leuk gaat worden. Wat begint die card er waardeloos uit te zien zeg.
Ow, en Taker ziet er echt TE vervallen uit nu. Dat kan echt niet meer.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 2 maart 2014 @ 15:03:44 #57
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137307256
Ben wel heel beniewd of / wat het Chicago publiek gaat doen. Ik hoop op wat mooie chants, signs en wat ruggen op ringside.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_137316899
WM card ziet er verschrikkelijk uit ja.

Batista op Smackdown _O_ Heel Batista _O_

Hij begon een beetje langzaam, en is nog een beetje roestig, maar hopelijk komt de oude heel batista weer terug met leuke promos _O_ Die dijenkletser was leuk :D

Vraag me wel af wat ze met de main event gaan doen op WM, heel vs heel is beetje raar.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:22:05 #59
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137392189
Die chants bij RAW....lol
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:45:21 #60
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137412441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef tja77 het volgende:
Die chants bij RAW....lol
Ik heb me stuk gelachen. Het is nu wel duidelijk dat WWE lichtelijk met de handen in het haar zit. Als je in korte tijd drie teams uit elkaar haalt, en Bryan schaamteloos Punk laat vervangen en zelfs de scripts nauwelijks aanpast is het heel duidelijk dat ze het niet allemaal onder controle hebben. De heat die HHH, Stephanie en 'Boo'tista kregen was niet normaal. Je verstond ze amper.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:18:31 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137414922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:45 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ik heb me stuk gelachen. Het is nu wel duidelijk dat WWE lichtelijk met de handen in het haar zit. Als je in korte tijd drie teams uit elkaar haalt, en Bryan schaamteloos Punk laat vervangen en zelfs de scripts nauwelijks aanpast is het heel duidelijk dat ze het niet allemaal onder controle hebben. De heat die HHH, Stephanie en 'Boo'tista kregen was niet normaal. Je verstond ze amper.
En dan zijn ze het kwijt? Volgens mij is dat juist het teken van een goede heel....

Nu is chicago al een aparte crowd natuurlijk , volgende Raw is het gewoon weer als normaal. Zie ook niet in wat het uitelkaar halen van tag teams ermee te maken heeft

Batista is sinds SD gewoon officieel heel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:27:53 #62
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137415188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

En dan zijn ze het kwijt? Volgens mij is dat juist het teken van een goede heel....

Nu is chicago al een aparte crowd natuurlijk , volgende Raw is het gewoon weer als normaal. Zie ook niet in wat het uitelkaar halen van tag teams ermee te maken heeft

Batista is sinds SD gewoon officieel heel
Batista's heel turn is afgedwongen door het publiek, daar viel niets anders uit te halen en was absoluut niet de bedoeling. Zeker niet als je bekijkt dat Orton DE heel van de dit moment moet zijn. Dat is 1 teken van het niet in de hand hebben van het product.

Fueds creëren door simpleweg Tag Teams uit elkaar te te trekken is ook een teken van het niet in de hand hebben van de gang van zaken, zie 2002, na de brand split zaten ze ook de eerste 6 maanden met de handen in het haar en deden ze hetzelfde met Dudley's, Hardy's etc. Was toen ook geen succes.

Ik durf me klauw in het vuur te steken dat volgende week de CM Punk chants door zullen gaan en HHH en Stephanie wederom onverstaanbaar zijn, misschien in iets mindere mate want Chicago, maar dan nog.

Wel een beetje opletten en objectief blijven. Je hebt wel hele dikke McMahon gekleurde jampotjes op.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:58:17 #63
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137416054
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Batista's heel turn is afgedwongen door het publiek, daar viel niets anders uit te halen en was absoluut niet de bedoeling. Zeker niet als je bekijkt dat Orton DE heel van de dit moment moet zijn. Dat is 1 teken van het niet in de hand hebben van het product.

Fueds creëren door simpleweg Tag Teams uit elkaar te te trekken is ook een teken van het niet in de hand hebben van de gang van zaken, zie 2002, na de brand split zaten ze ook de eerste 6 maanden met de handen in het haar en deden ze hetzelfde met Dudley's, Hardy's etc. Was toen ook geen succes.

Ik durf me klauw in het vuur te steken dat volgende week de CM Punk chants door zullen gaan en HHH en Stephanie wederom onverstaanbaar zijn, misschien in iets mindere mate want Chicago, maar dan nog.

Wel een beetje opletten en objectief blijven. Je hebt wel hele dikke McMahon gekleurde jampotjes op.
dus ze geven het publiek wel wat ze willen, ze hadden ook stug door kunnen gaan natuurlijk maar dat doen ze niet. Juiste beslissing nummer 1 dus. Die hele business is 1 grote improvisatie, nu doen ze een x wat het publiek wil (om welke reden dan ook) en dan lijkt het weer niet goed.

Dat is precies waarom ik zo moe wordt van dit soort opmerkingen, het is toch nooit goed. Orton is de champ, niet perse de #1 heel. Zo heel goed is Orton namelijk toch niet, hij was niet eens de #1 heel voordat Batista er was.

Tag teams splitten om niks doen ze al jaren, dat is niet iets van de afgelopen korte termijn. Dat is echt geen teken van met handen in het haar zitten.
Titus en Darren deden toch niks van betekenis en er zat geen groei meer in ook, Real Americans vertonen barstjes omdat dit waarschijnlijk het begin is van de Push van Cesaro, die de laatste tijd geweldige matches heeft gehad en er gewoon klaar voor is.
En doe nou niet alsof je het Titus/Darren team zal missen :D daarbij heeft dat team vergelijken met dudleys/Hardys echt geen raakvlak, die andere 2 teams hadden hun langste tijd gehad en zeker in het geval van de Hardys waren beide leden klaar voor een single carriere

Daarbij is tag team wrestling altijd al een ondergeschoven kindje geweest meer bedoeld om gasten iets te geven en ze daarna een push te geven (1 van de 2 in ieder geval)

en dan gaan de CM Punk chants door en dan? Daar hebben zij schijt aan maar Punk ook want die is als een kleine baby naar huis gerend, de show gaat gewoon door, het boeit ze geen reet dat ze om Punk roepen want Punk heeft daar zelf ook zijn beslissing in genomen

Ze kunnen niet iedereen blij maken, zeker de o zo geinformeerde IWC niet...

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 05-03-2014 16:08:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:14:58 #64
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137416597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

dus ze geven het publiek wel wat ze willen, ze hadden ook stug door kunnen gaan natuurlijk maar dat doen ze niet. Juiste beslissing nummer 1 dus. Die hele business is 1 grote improvisatie, nu doen ze een x wat het publiek wil (om welke reden dan ook) en dan lijkt het weer niet goed.

Dat is precies waarom ik zo moe wordt van dit soort opmerkingen, het is toch nooit goed. Orton is de champ, niet perse de #1 heel. Zo heel goed is Orton namelijk toch niet, hij was niet eens de #1 heel voordat Batista er was.

Tag teams splitten om niks doen ze al jaren, dat is niet iets van de afgelopen korte termijn. Dat is echt geen teken van met handen in het haar zitten.
Titus en Darren deden toch niks van betekenis en er zat geen groei meer in ook, Real Americans vertonen barstjes omdat dit waarschijnlijk het begin is van de Push van Cesaro, die de laatste tijd geweldige matches heeft gehad en er gewoon klaar voor is.

Daarbij is tag team wrestling altijd al een ondergeschoven kindje geweest meer bedoeld om gasten iets te geven en ze daarna een push te geven (1 van de 2 in ieder geval)

en dan gaan de CM Punk chants door en dan? Daar hebben zij schijt aan maar Punk ook want die is als een kleine baby naar huis gerend, de show gaat gewoon door, het boeit ze geen reet dat ze om Punk roepen want Punk heeft daar zelf ook zijn beslissing in genomen

Ze kunnen niet iedereen blij maken, zeker de o zo geinformeerde IWC niet...
Wat een verschrikkelijke onzin dit.

Als ze het publiek zouden geven wat ze wilden zag de main event voor WM er heel anders uit, en had Batista never nooit die Rumble gewonnen. Dit is niet het publiek geven wat ze willen, dit is elke aflevering proberen het publiek een andere richting op te sturen (Intro van Heyman als bliksemafleider).

Verder was Orton tot 2 weken geleden de nummer 1 heel, dat kan je niet ontkennen. Speeches met het hele roster op de stage, main event cheating en de belangrijkste persoon die de nummer 1 babyface (Bryan) van de titel af hield.

3 Teams splitten in waarschijnlijk twee maanden tijd is veel, en zoals ik zei, was dit op eerdere momenten een duidelijk teken van een creatieve dip. Ontken maar wat je wil, de geschiedenis zegt anders. Ja de push van Cesaro gaat komen (logisch) maar die hadden ze ook na WMXXX kunnen plannen, de Tag Team Division doet het eindelijk weer lekker.

Je opmerking over ondergeschoven kindje is onzin. Ja, sommige gasten breken daarna solo door, ja daar wordt vaak van te voren rekening mee gehouden, maar elke promotie weet hoe belangrijk tagteams zijn voor de variatie op de card. Daardoor heeft het zeker wel prioriteit, hoe beter de division, hoe beter het gehele product.

Ze hebben geen schijt aan de CMPunk chants, want WWE executives staan niet voor niets bekend als control freaks. Dit hebben ze niet geheel in de hand en daar balen ze goed van.
Dit heeft niets met geinformeerd zijn te maken. Dit is gebaseerd op wat er in het verleden regelmatig is gebeurt.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:25:45 #65
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137416975
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke onzin dit.

Als ze het publiek zouden geven wat ze wilden zag de main event voor WM er heel anders uit, en had Batista never nooit die Rumble gewonnen. Dit is niet het publiek geven wat ze willen, dit is elke aflevering proberen het publiek een andere richting op te sturen (Intro van Heyman als bliksemafleider).

Verder was Orton tot 2 weken geleden de nummer 1 heel, dat kan je niet ontkennen. Speeches met het hele roster op de stage, main event cheating en de belangrijkste persoon die de nummer 1 babyface (Bryan) van de titel af hield.

3 Teams splitten in waarschijnlijk twee maanden tijd is veel, en zoals ik zei, was dit op eerdere momenten een duidelijk teken van een creatieve dip. Ontken maar wat je wil, de geschiedenis zegt anders. Ja de push van Cesaro gaat komen (logisch) maar die hadden ze ook na WMXXX kunnen plannen, de Tag Team Division doet het eindelijk weer lekker.

Je opmerking over ondergeschoven kindje is onzin. Ja, sommige gasten breken daarna solo door, ja daar wordt vaak van te voren rekening mee gehouden, maar elke promotie weet hoe belangrijk tagteams zijn voor de variatie op de card. Daardoor heeft het zeker wel prioriteit, hoe beter de division, hoe beter het gehele product.

Ze hebben geen schijt aan de CMPunk chants, want WWE executives staan niet voor niets bekend als control freaks. Dit hebben ze niet geheel in de hand en daar balen ze goed van.
Dit heeft niets met geinformeerd zijn te maken. Dit is gebaseerd op wat er in het verleden regelmatig is gebeurt.
Je doet echt alsof je zwaar backstage zit, hoe weet jij nou wat de WWE execs weten en voelen?

Waarom denk je dat ze de show beginnen met Heyman en Punk zn muziek? Dat is gewoon een grote middelvinger naar het publiek dat je lekker mag schreeuwen wat je wilt, je hebt het hier over een bedrijf wat We Hate Cena shirts verkoopt (verkocht), money talks. Daarbij moet je niet gek opkijken als ze het eens zijn met Punk en dat het nu gewoon een storyline is geworden, het was de eerste x sinds zijn vertrek dat ze zijn naam noemden tel daarbij het feit op dat ze die Meltzer gewoon keihard voor de gek hebben gehouden + wat andere tweets van bv Cena die een relatie met Punk konden hebben en dan zie je dat ze wel degelijk wisten wat ze deden.

Je overschat het tag team worstelen echt heel erg, pas in de afgelopen 1 a 2 jaar is het tag team worstelen een heel klein beetje naar de voorgrond gebracht maar het heeft echt 0,0 invloed op het algehele product. De Cesaro push komt waarschijnlijk ook pas na WM, ze zijn niet eens gesplit op dit moment.....
De Tag team div doet het weer lekker? Joh? Welke tag teams doen het zo lekker dan? Rybaxel zijn een grote grap, Los Matadores zijn er alleen maar voor El Torito en de kids, Wyatts en Shield zijn heel goed maar niet echt tag team op dit moment maar meer een stable. Rhodes Brotherhood zijn ook uit de picture dus wie zijn er over dan? O ja....3MB :{

HHH was en is de #1 heel, dat was hij ook toen Orton daar op de stage stond want het was op zijn orders dat iedereen daar moest staan. HHH was de reden waardoor Orton elke x won en waarom Orton uberhaupt de titel heeft, HHH is de #1 heel in de WWE.



[ Bericht 2% gewijzigd door kidkash19 op 05-03-2014 16:50:24 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137424422
In al dit geweld is Orton wel een beetje de kind van de rekening geworden. Ik ben ieder geval blij dat Batista heel is geworden maar hij had de Rumble nooit mogen winnen, dat had geen enkel doel. Cena tegen Wyatt is een geforceerde match die ook geen enkel doel heeft. Wyatts vs Shield was veel beter en vooral leuker geweest voor op Mania.
Wat er nu gaat gebeuren op Mania is heel simpel, Bray Wyatt vs Cena word een vreselijke match qua publiek.
De heel Wyatt word toegejuicht en babyface Cena word weer eens de tent uitgejoeld.
Orton vs Batista word volgens mij qua publiek een dode partij waar Batista de titel pakt.
Bryan tegen triple H kan wel iets worden maar hij had eigenlijk tegen Orton moeten staan ipv HHH.
Er komt wel een goede fued aan tussen de leden van de Shield en hopelijk gaat het om de US title en geven ze Ambrose veel vrijheid en spreektijd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:25:41 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137425438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef PKRChamp het volgende:
In al dit geweld is Orton wel een beetje de kind van de rekening geworden. Ik ben ieder geval blij dat Batista heel is geworden maar hij had de Rumble nooit mogen winnen, dat had geen enkel doel. Cena tegen Wyatt is een geforceerde match die ook geen enkel doel heeft. Wyatts vs Shield was veel beter en vooral leuker geweest voor op Mania.
Wat er nu gaat gebeuren op Mania is heel simpel, Bray Wyatt vs Cena word een vreselijke match qua publiek.
De heel Wyatt word toegejuicht en babyface Cena word weer eens de tent uitgejoeld.
Orton vs Batista word volgens mij qua publiek een dode partij waar Batista de titel pakt.
Bryan tegen triple H kan wel iets worden maar hij had eigenlijk tegen Orton moeten staan ipv HHH.
Er komt wel een goede fued aan tussen de leden van de Shield en hopelijk gaat het om de US title en geven ze Ambrose veel vrijheid en spreektijd.
Deels ben ik het wel met je eens, Cena vs Wyatt word al sinds Summerslam voorspeld en ik denk zelf dat dit een hele goede gaat worden (als Cena maar een beetje gezond is). Het lijkt inderdaad wel geforceerd maar vond de uitspraak van Cena wel heel erg sterk (bijna heel) met zn " change has gotta go through ME"

Batista tsja....over forceren gesproken, ik heb nog steeds een klein beetje hoop dat Bryan double duty gaat doen en ook in de Championship match word gezet door bv HHH zo ver te krijgen dat hij de WWE verlaat als hij verliest van Trips maar in de main event mag als hij wint.

Shield is 1 van de dingen die de WWE nu echt heel erg sterk verteld, ik had niet verwacht dat ook Rollins ineens zou weglopen, ben benieuwd naar dit verhaal.

Reigns is echt de volgende megaster
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137426226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Deels ben ik het wel met je eens, Cena vs Wyatt word al sinds Summerslam voorspeld en ik denk zelf dat dit een hele goede gaat worden (als Cena maar een beetje gezond is). Het lijkt inderdaad wel geforceerd maar vond de uitspraak van Cena wel heel erg sterk (bijna heel) met zn " change has gotta go through ME"
Cena kwam inderdaad wel goed over, maar ik heb het al eerder gezegd Cena in deze vorm pikt het publiek gewoon niet. De match zelf kan wel goed zijn maar qua publiek gaat het gewoon tegenvallen.
quote:
Batista tsja....over forceren gesproken, ik heb nog steeds een klein beetje hoop dat Bryan double duty gaat doen en ook in de Championship match word gezet door bv HHH zo ver te krijgen dat hij de WWE verlaat als hij verliest van Trips maar in de main event mag als hij wint.
Dat zou ideaal zijn maar ik denk niet dat dat gebeurt.
quote:
Shield is 1 van de dingen die de WWE nu echt heel erg sterk verteld, ik had niet verwacht dat ook Rollins ineens zou weglopen, ben benieuwd naar dit verhaal.

Reigns is echt de volgende megaster
Daar ben ik het mee eens, ik voorspel ook een grote toekomst voor die andere 2. Rollins doet mij een beetje denken aan een verbeterde Jeff Hardy en Ambrose zou echt uit kunnen groeien tot een top heel.
Het lijkt mij het beste dat ze erg voorzichtig blijven omspringen met dit trio want de WWE heeft gewoon goud in handen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:44:30 #69
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137426343
Rollins is de nieuwe Edge, tuurlijk is Reigns een beest en een toekomstige WH/WWE champ.
Maar Rollins is ook een blijvertje.
De WM30 card is tot op heden een lichte teleurstelling. Denk trouwens dat dit Undertakers latest trick zal zijn, en wellicht einde streak.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:46:16 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_137426438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef tja77 het volgende:
Rollins is de nieuwe Edge, tuurlijk is Reigns een beest en een toekomstige WH/WWE champ.
Maar Rollins is ook een blijvertje.
De WM30 card is tot op heden een lichte teleurstelling. Denk trouwens dat dit Undertakers latest trick zal zijn, en wellicht einde streak.
De streak zal nooit eindigen maar ik hoop écht dat dit zijn laatste WM is.

Die gast ziet er echt niet meer uit..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_137426631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef tja77 het volgende:
Rollins is de nieuwe Edge, tuurlijk is Reigns een beest en een toekomstige WH/WWE champ.
Maar Rollins is ook een blijvertje.
De WM30 card is tot op heden een lichte teleurstelling. Denk trouwens dat dit Undertakers latest trick zal zijn, en wellicht einde streak.
Ik denk dat ze Rollins beter als face kunnen gebruiken terwijl Edge een perfecte heel was. De moves van Rollins vind ik echt geweldig.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:57:39 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137427020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Rollins beter als face kunnen gebruiken terwijl Edge een perfecte heel was. De moves van Rollins vind ik echt geweldig.
Rollins heeft dezelfde heel look als Edge, ook dat opportunistische sluwe en slinkse. Reigns zou zowel face als heel kunnen zijn.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:40:11 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137429352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Cena kwam inderdaad wel goed over, maar ik heb het al eerder gezegd Cena in deze vorm pikt het publiek gewoon niet. De match zelf kan wel goed zijn maar qua publiek gaat het gewoon tegenvallen.

Daarom was ik zo blij met zijn uitspraak, misschien heeft de WWE en Cena ook gewoon door wat er gaat gebeuren en spelen ze er nu al op in

Het publiek klapt toch al mee op hun theme en gaat uit zn dak bij het DERP van de titantron
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137434316
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Rollins heeft dezelfde heel look als Edge, ook dat opportunistische sluwe en slinkse. Reigns zou zowel face als heel kunnen zijn.
Dat is waar, alleen heeft de WWE wel een gebrek aan een face. Alleen Bryan en Cesaro zijn niet genoeg.
pi_137434413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Daarom was ik zo blij met zijn uitspraak, misschien heeft de WWE en Cena ook gewoon door wat er gaat gebeuren en spelen ze er nu al op in

Het publiek klapt toch al mee op hun theme en gaat uit zn dak bij het DERP van de titantron
Laten we het hopen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:45:56 #76
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_137451665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Je doet echt alsof je zwaar backstage zit, hoe weet jij nou wat de WWE execs weten en voelen?

Waarom denk je dat ze de show beginnen met Heyman en Punk zn muziek? Dat is gewoon een grote middelvinger naar het publiek dat je lekker mag schreeuwen wat je wilt, je hebt het hier over een bedrijf wat We Hate Cena shirts verkoopt (verkocht), money talks. Daarbij moet je niet gek opkijken als ze het eens zijn met Punk en dat het nu gewoon een storyline is geworden, het was de eerste x sinds zijn vertrek dat ze zijn naam noemden tel daarbij het feit op dat ze die Meltzer gewoon keihard voor de gek hebben gehouden + wat andere tweets van bv Cena die een relatie met Punk konden hebben en dan zie je dat ze wel degelijk wisten wat ze deden.

Je overschat het tag team worstelen echt heel erg, pas in de afgelopen 1 a 2 jaar is het tag team worstelen een heel klein beetje naar de voorgrond gebracht maar het heeft echt 0,0 invloed op het algehele product. De Cesaro push komt waarschijnlijk ook pas na WM, ze zijn niet eens gesplit op dit moment.....
De Tag team div doet het weer lekker? Joh? Welke tag teams doen het zo lekker dan? Rybaxel zijn een grote grap, Los Matadores zijn er alleen maar voor El Torito en de kids, Wyatts en Shield zijn heel goed maar niet echt tag team op dit moment maar meer een stable. Rhodes Brotherhood zijn ook uit de picture dus wie zijn er over dan? O ja....3MB :{

HHH was en is de #1 heel, dat was hij ook toen Orton daar op de stage stond want het was op zijn orders dat iedereen daar moest staan. HHH was de reden waardoor Orton elke x won en waarom Orton uberhaupt de titel heeft, HHH is de #1 heel in de WWE.

[ afbeelding ]
Le-zen: Ik vergelijk de huidige situatie met dergelijke situaties in het verleden, waaruit ik mijn conclusies trek.

Jouw mening over tagteam worstelen deel ik absoluut niet. Het is een heel andere tak van de sport, die zeker voor de variatie in het gehele product zorgt. Je zag het 4-5 jaar geleden, het enige waar TNA destijds hun product kon onderscheiden van dat van de WWE was een meer worstel georienteerd programma, waar de X-Division en de Tag Team Division (die destijds zo goed als dood was in WWE) een heel groot deel van het algehele product op zich namen. (MCMG, LAX, Styles / Daniels, Team3D etc.). Zelfs de wijven hadden daar nog wat in de melk te brokkenlen.

Nu heb je, enigzins, gelijk dat de WWE nu niet (meer) over een heel goed tag roster beschikt. Logisch ook als je de helft uit elkaar trekt. Ik vindt Usos, Real Americans, New Age Outlaws, PTP, Rhodes, best een aardige line up voor een tag roster. Er rekening mee houdend dat ook de Rhodes nog uit elkaar gaan en ws. op WMXXX 10 minuten mogen is er nu, zoals ik al aan gaf, in eens geen flikker over van de tag division als gevolg van korte termijn oplossingen (teams uit elkaar trekken).

HHH de nr. 1 heel? Ok, met die opvatting kan ik leven, al doet hij 5 matches per jaar. Ikheb het vooral over active roster, i.a. Mensen die wekelijks in aktie zijn. Beetje een goedkoop argument van je maar ok. Orton moet alsnog een groot deel van het heel gebeuren trekken, terwijl Batista 80x meer heat vangt. Dat was gewoon niet de bedoeling, jij als langdurig worstelfan zal dat moeten beamen.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_137472719
WTF Antonio Cesaro was gewoon bij Gamekings. Niet dat ik dat zo vaak kijk, maar toch wel heel erg vet hoor.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:21:08 #78
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137477560
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:40 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Antonio Cesaro was gewoon bij Gamekings. Niet dat ik dat zo vaak kijk, maar toch wel heel erg vet hoor.
Heel de WWE-NL facebook stond er vol mee gisteren en eergisteren ja
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_137493676
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Champy het volgende:

[..]

Heel de WWE-NL facebook stond er vol mee gisteren en eergisteren ja
Oh echt joh. Echt nice. Heb je toevallig die Facebook link? Kan hem raar genoeg niet vinden.

Vandaag zat die ook even in Einde Van De Week Vrijdag met zijn top 5. Ik vraag me dan toch echt wat de reden was dat die daar was. Een nieuwe WWE game promoten lijkt me nog iets te vroeg :?
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:56:58 #80
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137507567
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh echt joh. Echt nice. Heb je toevallig die Facebook link? Kan hem raar genoeg niet vinden.

Vandaag zat die ook even in Einde Van De Week Vrijdag met zijn top 5. Ik vraag me dan toch echt wat de reden was dat die daar was. Een nieuwe WWE game promoten lijkt me nog iets te vroeg :?
https://www.facebook.com/NederlandWWE?fref=ts

Promotie voor de show in Ahoy denk ik gewoon allemaal
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:18:51 #81
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_137523265
Net No Mercy 2002 gekeken.
Met Brock Lesnar vs. Undertaker HIAC match (bloody mess)
En onder meer helden als Benoit, Edge en Guerrero.
Ben benieuwd of Brock en Taker nog zoiets kunnen neerzetten komende WM
  zondag 9 maart 2014 @ 10:09:07 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_137537699
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_137538502
Ik wil dat shirt! En ook eentje voor die dikke Daniel
  maandag 10 maart 2014 @ 14:30:35 #84
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137581644
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 10 maart 2014 @ 15:31:15 #85
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_137583256
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_137590355
quote:
Echt _O- ik ging stuk! wat bezielt die mensen :')
Narf!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:15:14 #87
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137608748
Boem...there it is. Daniel Bryan is going to Wrestlemania

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door kidkash19 op 11-03-2014 10:27:06 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137613114
En zo maakt de machine een oprecht iets, een kayfabe iets. Knap gedaan. Zo krijgen 'we' wat we willen tijdens WM30.

Waarom heeft hij eigenlijk een shirtje met Mick Foley op aan?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:02:58 #89
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137616034
Vond deze de mooiste van Raw

Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:39:11 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137646651
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:01:52 #91
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_137715975
iemand toevallig TNA Lockdown gezien? Ze hebben daar een cursus "hoe verneuk ik een match" gevolgd. De mafketel die het einde van Samoa Joe vs Magnus heeft bedacht is dronken, stoned of gewoon getikt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:53:44 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137723311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
iemand toevallig TNA Lockdown gezien? Ze hebben daar een cursus "hoe verneuk ik een match" gevolgd. De mafketel die het einde van Samoa Joe vs Magnus heeft bedacht is dronken, stoned of gewoon getikt.



Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137724013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:20 schreef Itisbangin het volgende:
En zo maakt de machine een oprecht iets, een kayfabe iets. Knap gedaan. Zo krijgen 'we' wat we willen tijdens WM30.

Waarom heeft hij eigenlijk een shirtje met Mick Foley op aan?
Dat heeft hij niet aan. Het is een db shirt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:31:35 #94
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_137729491
quote:
TNA is idd zo goed als dood. zo zonde, lopen best goede wrestlers rond, maar de bookers zijn bagger en de verhaallijnen zijn flut en worden vaak amper afgemaakt. Styles (weg), Daniels, Samoa Joe, Roode, Storm, Aries, The Wolves om maar wat te noemen kunnen volgens mij best aardige matches neerzetten, maar worden opzij gezet voor flops als Bromans (godsamme wat slecht) of figuren die 1 of 2x langskomen: Lashley, Tito Ortiz, Rampage Jackson. Ook de Knockoutsdivisie is best aardig. Gail Kim, Madison en nog wat anderen zijn beter dan het merendeel van de WWE Divas.
Ze hebben er imho teveel wrestlers rondlopen om maar 1 show van anderhalf uur per week te vullen. Om de boel te redden moet de troep eruit, een deel van het geleuter van Dixie eruit, of meer zendtijd zodat er meer wrestlers gebruikt kunnen worden.
Op Lockdown ineens een match tegen een aantal japanners, Manik wordt ineens weer tevoorschijn getoverd....totaal geen opbouw en nauwelijks afbouw. zonde.
oh, en al die uitgerangeerde WWE-sterren: Sting, Hogan (al weg), Angle: gebruik ze goed of gebruik ze niet.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_137730361
quote:
WOW die foto's.

Het is een PPV en dan nog steeds zo weinig mensen als publiek.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:13:58 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137730966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

TNA is idd zo goed als dood. zo zonde, lopen best goede wrestlers rond, maar de bookers zijn bagger en de verhaallijnen zijn flut en worden vaak amper afgemaakt. Styles (weg), Daniels, Samoa Joe, Roode, Storm, Aries, The Wolves om maar wat te noemen kunnen volgens mij best aardige matches neerzetten, maar worden opzij gezet voor flops als Bromans (godsamme wat slecht) of figuren die 1 of 2x langskomen: Lashley, Tito Ortiz, Rampage Jackson. Ook de Knockoutsdivisie is best aardig. Gail Kim, Madison en nog wat anderen zijn beter dan het merendeel van de WWE Divas.
Ze hebben er imho teveel wrestlers rondlopen om maar 1 show van anderhalf uur per week te vullen. Om de boel te redden moet de troep eruit, een deel van het geleuter van Dixie eruit, of meer zendtijd zodat er meer wrestlers gebruikt kunnen worden.
Op Lockdown ineens een match tegen een aantal japanners, Manik wordt ineens weer tevoorschijn getoverd....totaal geen opbouw en nauwelijks afbouw. zonde.
oh, en al die uitgerangeerde WWE-sterren: Sting, Hogan (al weg), Angle: gebruik ze goed of gebruik ze niet.
Het is allemaal 3e rangs keus, de 1e en 2e rangs zit allemaal in de WWE. Er is een reden waarom de Wolves niet zijn aangenomen door de WWE.

De enige, en dit zeg ik al jaren, de enige die ik in de WWE redelijk wat zou zien doen is Roode.

Kijk nou eens naar Hogan, in TNA was het een lachertje om hoe ze hem gebruikten, in de WWE is het een held als hij de arena in komt.

Gail Kim, Madison zijn echt niet beter dan de volgende Divas. AJ, Natty, Naomi, Paige, Emma, Sasha Banks, zelfs de Bellas zijn 200% verbeterd ten opzichte van een tijd terug.

Dat zij wat minder tijd krijgen om het te laten zien is iets anders
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_137735969
Willow :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137911211
Damn vind die promo's van WWE de laatste tijd echt wel vet hoor.

Die van Daniel Bryan vs Triple HHH met die muziek _O_ _O_ _O_ Ook die van Bray Wyatt vs John Cena met dat nummer van Eminem. Ik ben er allang geen fan meer van, maar zou hem liever zien optreden dan weer die Kid Rock op WM :')

Ohja, plastic girlfriend :+ _O-

Als je RAW heb gekeken dan snap je wel wat ik bedoel :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Vault-Boy op 19-03-2014 00:58:13 ]
  woensdag 19 maart 2014 @ 08:47:10 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_137913565

Deze is inderdaad erg ziek

Die hele feud is echt gaaf gedaan, Bray is niet zoals een ander dat hij Cena fysiek aanvalt maar hij valt hem aan op waar Cena voor staat, wat Cena belangrijker vind dan alles. Hustle, Loyalty & Respect en Cena heeft daar veel moeite mee.

Ben echt benieuwd naar WM30 nu na deze Raw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:01:29 #100
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137918748
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:52 schreef Vault-Boy het volgende:

Ohja, plastic girlfriend :+ _O-

Moest ook hard lachen om de "flip flips" opmerking van Lawler _O-
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_137918908
Naomi _O_
Ik ben fan
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 24 maart 2014 @ 03:20:33 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138103733
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 maart 2014 @ 16:59:04 #103
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_138119927


Cena vs. The Rock III
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138153923
Renee Young :@
pi_138154209


Batista in skinny jeans :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138160503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]

Batista in skinny jeans :')
Echt te fout man die broeken van hem.

Draag gewoon normale broeken als je zo gespierd bent. Het ziet er echt niet uit :N
pi_138170479
Paul Heyman tegen Renee Young _O- :+

Prachtig die gast.
pi_138177304
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Paul Heyman tegen Renee Young _O- :+

Prachtig die gast.
zou je haar doen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138177783
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:03 schreef superniger het volgende:

[..]

zou je haar doen?
Ja zeker.

Zij is echt een mooie vrouw :@ . Vind haar zelfs mooier dan de meeste diva's die daar rondlopen
  zaterdag 29 maart 2014 @ 21:22:46 #110
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138309127
Mocht je Smackdown nog niet hebben gezien, bespaar je de moeite. Jezus wat saai...
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_138310063
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:22 schreef Sick-my-duck het volgende:
Mocht je Smackdown nog niet hebben gezien, bespaar je de moeite. Jezus wat saai...
Heb alleen de stukken van Shield en Wyatts gekeken. De rest heb ik doorgespoeld. Echte een matige build up naar WM.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 29 maart 2014 @ 22:22:31 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_138312047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]

Batista in skinny jeans :')
Die skinny jeans is 1 ding, zijn belachelijk slecht mic skills zijn echt om te janken. Echt, de hele Batista return is 1 grote aanfluiting. Iedere promo verlult hij zich wel een keer. Je zou er bijna medelijden meekrijgen.
Als er hier mensen zijn die beweren dat je zonder mic skills geen WWE of WH champ kunt worden, Batista bewijst het tegendeel. Want lullen kan hij ECHT niet. Ook typisch weer dat zijn mic de hele tijd uitviel. En Orton kon zijn lach niet inhouden.
  zondag 30 maart 2014 @ 01:18:44 #113
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_138318355
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die skinny jeans is 1 ding, zijn belachelijk slecht mic skills zijn echt om te janken. Echt, de hele Batista return is 1 grote aanfluiting. Iedere promo verlult hij zich wel een keer. Je zou er bijna medelijden meekrijgen.
Als er hier mensen zijn die beweren dat je zonder mic skills geen WWE of WH champ kunt worden, Batista bewijst het tegendeel. Want lullen kan hij ECHT niet. Ook typisch weer dat zijn mic de hele tijd uitviel. En Orton kon zijn lach niet inhouden.
Brock Lesnar is ook een goed voorbeeld, het enige verschil is dat hij dat zelf ook weet én WWE dat door heeft
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138320045
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:18 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Brock Lesnar is ook een goed voorbeeld, het enige verschil is dat hij dat zelf ook weet én WWE dat door heeft
Ja, en als brock wat zegt hoor je een muis piepen.
pi_138320094
Denken jullie dat er animo zal zijn om voor volgend jaar een wrestlemania evenement in nederland te zetten?

dat er bijvoorbeeld op de desbetreffende zondag de laatste raw en smackdown voor wrestlemania wordt uitgezonden, nederlandse worstelfederaties aanwezig zijn, samen met 1 of 2 ''oude bekende helden'' die zij zo af en toe weten te strikken. Dat er overdag geworsteld wordt met de nederlandse worstelfederaties, daarna naar de loop van de avond/nacht eerst de raw wordt uitgezonden, daaropvolgend de smackdown en uiteindelijk met zijn allen wrestlemania live kijken.

Denk hierbij aan een 150 a 200 man, locatie in de randstad, iedereen staan en evt. een aparte hoek voor zitplekken om zittend wrestlemania te kijken.

Daarnaast natuurlijk allemaal kraampjes, eten, drinken, rambam.
  zondag 30 maart 2014 @ 14:49:15 #116
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138326871
quote:
3s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:27 schreef blessed19 het volgende:
Denken jullie dat er animo zal zijn om voor volgend jaar een wrestlemania evenement in nederland te zetten?

dat er bijvoorbeeld op de desbetreffende zondag de laatste raw en smackdown voor wrestlemania wordt uitgezonden, nederlandse worstelfederaties aanwezig zijn, samen met 1 of 2 ''oude bekende helden'' die zij zo af en toe weten te strikken. Dat er overdag geworsteld wordt met de nederlandse worstelfederaties, daarna naar de loop van de avond/nacht eerst de raw wordt uitgezonden, daaropvolgend de smackdown en uiteindelijk met zijn allen wrestlemania live kijken.

Denk hierbij aan een 150 a 200 man, locatie in de randstad, iedereen staan en evt. een aparte hoek voor zitplekken om zittend wrestlemania te kijken.

Daarnaast natuurlijk allemaal kraampjes, eten, drinken, rambam.
Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_138332191
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.
Ik ben me meer aan het orienteren om ziets zelf op te zetten.
pi_138334705
Lijkt mij dat de kans vrij klein is om zoiets op te zetten. Er is niet echt zo'n hardcore fanbase hier hè.
Maar heel veel succes ermee!
  zondag 30 maart 2014 @ 19:09:08 #119
351676 Groby
Dank Memer
pi_138334761
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.
Ze doen binnenkort ook een DPW show in Utopia met Emil Sitoci
It’s coming home
pi_138335551
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef Itisbangin het volgende:
Lijkt mij dat de kans vrij klein is om zoiets op te zetten. Er is niet echt zo'n hardcore fanbase hier hè.
Maar heel veel succes ermee!
Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.
pi_138340762
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:09 schreef Groby het volgende:

[..]

Ze doen binnenkort ook een DPW show in Utopia met Emil Sitoci
Utopia :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138345078
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.
Precies mijn punt ;).
  maandag 31 maart 2014 @ 18:18:15 #123
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138370415
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.
Lijkt me niet. En als promoties als PWH e.d. hun eigen tradities hebben en in stand houden denk ik dat je niet ver komt. Des al niet te min, succes!
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_138413101
Damn einde van Raw was toch wel weer vet hoor.

En er werd zelf even voor Batista gejuicht.

Krijg toch wel zin in WM *O* _O_ *O*
pi_138415837
Batista tijdens die persconferentie _O- _O- _O- _O- _O-

Zo is die tenminste nice. Wat een speech _O_
  zondag 6 april 2014 @ 14:20:44 #126
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_138568666
Heb wel zin in WM. Kijk vooral uit naar Cena vs Wyatt.

Indrukwekkende speech van Jake the Snake bij de Hall of Fame :o
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 april 2014 @ 14:54:46 #127
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138570329
Vanavond PWHolland showtje pakken in Amsterdam. Sabu en Londrick komen langs. FF in de stemming komen.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 6 april 2014 @ 16:18:13 #128
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_138574298
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef Sick-my-duck het volgende:
Vanavond PWHolland showtje pakken in Amsterdam. Sabu en Londrick komen langs. FF in de stemming komen.
Sabu _O_
Londrick _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 april 2014 @ 16:18:56 #129
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138574328
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef superniger het volgende:

[..]

Sabu _O_
Londrick _O_
Ja, wordt wel leuk zo...
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 6 april 2014 @ 16:20:12 #130
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_138574385
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ja, wordt wel leuk zo...
Hebben ze ook een site? Kan alleen maar een twitteraccount van hun vinden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 april 2014 @ 16:21:23 #131
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138574455
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Hebben ze ook een site? Kan alleen maar een twitteraccount van hun vinden.
http://prowrestlingholland.nl/
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 6 april 2014 @ 16:23:05 #132
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138574521
Er is ook binnenkort een Hardcore Show in Poeldijk (Westland regio Den Haag) met Terry Funk als host. Ga ik ook wel ff kijken:
http://www.dutchprowrestl(...)nge-event-informatie
I cannot understand how being honest can be considered improper
  zondag 6 april 2014 @ 17:25:59 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138576879
Beste mannen,

Ik zit de komende tijd met financiële problemen. Nu wil ik jullie zeggen dat echt bodybuilden mij niet de voorrang heeft. Ik wil vet afvallen maar niet voor de 40 euro per maand die ik nu moet betalen. Om toch mijn spierkracht te behouden zit ik er over na te denken om de meest basische krachttraining te doen icm cardio om de vetjes eraf te laten knallen.

Tot zover de informatie die misschien niet nodig is :') maar om de meeste spieren alsnog te kunnen trainen thuis, wil ik ook mijn rugspieren trainen. Nou zie ik weleens van die bars die je tussen je deurpost kan hangen. Maar in hoeverre dragen deze mijn gewicht? Zijn ze uitschuifbaar? Passen deze zomaar bij elke deurpost? Ik ben overigens 81 kilo met 1,72 meter!

Hebben jullie tips waar ik deze kan opvragen?
pi_138576984
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:25 schreef RickoKun het volgende:
Beste mannen,

Ik zit de komende tijd met financiële problemen. Nu wil ik jullie zeggen dat echt bodybuilden mij niet de voorrang heeft. Ik wil vet afvallen maar niet voor de 40 euro per maand die ik nu moet betalen. Om toch mijn spierkracht te behouden zit ik er over na te denken om de meest basische krachttraining te doen icm cardio om de vetjes eraf te laten knallen.

Tot zover de informatie die misschien niet nodig is :') maar om de meeste spieren alsnog te kunnen trainen thuis, wil ik ook mijn rugspieren trainen. Nou zie ik weleens van die bars die je tussen je deurpost kan hangen. Maar in hoeverre dragen deze mijn gewicht? Zijn ze uitschuifbaar? Passen deze zomaar bij elke deurpost? Ik ben overigens 81 kilo met 1,72 meter!

Hebben jullie tips waar ik deze kan opvragen?
Ga naar het bodybuilding topic! In lif zijn er genoeg van topics als deze.
  zondag 6 april 2014 @ 17:32:49 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138577110
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ga naar het bodybuilding topic! In lif zijn er genoeg van topics als deze.
Ik zit op mijn mobiel en had niet door dat ik het wrestling topic had aangetikt op mijn telefoon :')
Thanks voor de doorverwijzing!
pi_138598928
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 17:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik zit op mijn mobiel en had niet door dat ik het wrestling topic had aangetikt op mijn telefoon :')
Thanks voor de doorverwijzing!
Gewoon net zo hard trainen totdat je een body als Cena hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 7 april 2014 @ 02:34:09 #137
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138599952
Fucking awesome WM tot nu toe!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 7 april 2014 @ 04:09:15 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138600178
wtf wwe :')
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 7 april 2014 @ 09:10:38 #139
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138601517
WrestleMania was echt geweldig, blij dat ik ervoor op gebleven ben

Eindelijk puur worstelen, weinig rare skits met celbrities en oude worstelaars maar gewoon een paar uur matches.
Hele goede matches ook nog trouwens, leek op een soort wisseling van de wacht van oude naar nieuwe sterren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 7 april 2014 @ 11:01:53 #140
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138603795
HOLY SHIT!!!

Pas het eerste kwartier gezien van Mania, maar damn _O_
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 7 april 2014 @ 11:03:23 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138603832
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef Champy het volgende:
HOLY SHIT!!!

Pas het eerste kwartier gezien van Mania, maar damn _O_
Have fun de komende 3 en half uur, youre in for a ride
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138610161
Zieke WM _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 7 april 2014 @ 14:50:07 #143
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138611249
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:20 schreef superniger het volgende:
Zieke WM _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Landde Orton z'n RKO nou op een monitor?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 7 april 2014 @ 14:53:23 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138611386
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Champy het volgende:

[..]

Landde Orton z'n RKO nou op een monitor?
Jup, heel nasty ook inderdaad. Zn rug lag wat open zelfs, knap dat hij daar een serieuze blessure heeft ontweken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138612607
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Champy het volgende:

[..]

Landde Orton z'n RKO nou op een monitor?
Zij rug zag er wel fucked up uit
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138613682

:D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 7 april 2014 @ 16:09:23 #147
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138614195
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 15:56 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Whehe ja die kwam lekker in beeld inderdaad _O-
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 7 april 2014 @ 16:11:02 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138614269
fucking awesome moment, wat schitterend gepland en uitgevoerd van iedereen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138632583
Wat een Wrestlemania. In 1 woord geweldig!
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:34:57 #150
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138637382
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 15:56 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Toen de Undertaker verloor :')
pi_138638501
Waren toch wel een paar dingen die ik niet had verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk weer 1 ding wat ik allang had verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin was wel mooi met Hulk Hogan,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat met Orton zag er inderdaad niet heel lekker uit nee. Damn wat moet dat gruwelijk veel pijn doen dan. Wat dat betreft vind ik het altijd wel knap dat die gasten zich kunnen inhouden.

Kan niet wachten op Raw. Als het weer zo'n mooie Raw wordt als vorig jaar, dan moet het wel goed komen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:50:37 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138639956
Raw was een voortzetting van WM, we gaan echt een nieuw era in volgens mij. Veel nieuwe gasten die gaan komen ook

Bedankt CM Punk, voor het jankend weggaan. Hierdoor is de WWE wat het nu is omdat ze alles hebben moeten aanpassen

[ Bericht 35% gewijzigd door kidkash19 op 08-04-2014 08:56:21 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138642295
Bo Dallas vignettes op RAW _O_
Bolieve _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:44:52 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138642494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:37 schreef superniger het volgende:
Bo Dallas vignettes op RAW _O_
Bolieve _O_
Adam Rose vignettes op Raw

HEY!

Paige O+
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138647015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Adam Rose vignettes op Raw

HEY!

Paige O+
sowieso NXT _O_
Deze RAW was echt vet.
En idd. Blij dat Punk opgerot is. Ik was ooit een groot fan van hem. Maar zijn plek is nu al ingenomen door Cesaro _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:54:06 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138648686
Bray zn entrance op WM _O_ _O_

Man ik hoop echt dat ze dit momentum vast gaan houden, de hele WWE is opgeschud nu
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138648978
Alweer geen Sting? Veel mensen dachten dat die wel op RAW zou verschijnen

Zou die überhaupt nog wel komen? Volgens mij kunnen we dat ook wel vergeten.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 14:49:39 #158
332671 crew  indiaantje89
pi_138650820
Toch eens gaan kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:01:55 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138651264
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Alweer geen Sting? Veel mensen dachten dat die wel op RAW zou verschijnen

Zou die überhaupt nog wel komen? Volgens mij kunnen we dat ook wel vergeten.
Hangt ervan af in welke rol. Hopelijk nooit meer als worstelaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_138652735
Mijn god, die promo van Heyman op RAW over de gebeurtenissen op WM was echt awesome!
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:55:36 #161
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138653334
Wrestlemania was goud! Veel onverwachte wendingen, weinig gezeik met celebs, alleen live muziek voor entrances (Die van Bray was vet!)...
Het lijkt inderdaad op een nstart van een nieuwe generaties.

En iets anders; dat PWH is best tof. Afgelopen zondag heb ik een paar leuke matches gezien. Voor die vijftien euro zou je het voor de grap eens aan moeten doen als je toch in regio Amsterdam bent. Combinatie Nederlands talent, oude grote namen en de huidige Europeese top.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_138653501
Een boel nieuwe namen in dit topic :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:07:30 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138658292
Lesnar was trouwens de beste keus om dit te doen, heel goed van de WWE om het eindelijk af te maken, het was hoog tijd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:11:27 #164
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_138658415
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
Lesnar was trouwens de beste keus om dit te doen, heel goed van de WWE om het eindelijk af te maken, het was hoog tijd
Hoe geschokt ik ook was gisteravond, heb je helemaal gelijk. Ik had het de hele match al over hoe slecht Undertaker er uit zag. Daar zat echt helemaal niets meer in.
Lesnar lijkt bijna niet te stoppen en is misschien wel de grootste die geen titelmatch heeft gehad, dus inderdaad, logische keus.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:13:04 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138658468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Hoe geschokt ik ook was gisteravond, heb je helemaal gelijk. Ik had het de hele match al over hoe slecht Undertaker er uit zag. Daar zat echt helemaal niets meer in.
Lesnar lijkt bijna niet te stoppen en is misschien wel de grootste die geen titelmatch heeft gehad, dus inderdaad, logische keus.
Dat en een jonge opkomende ster zou met dit alleen maar altijd een schaduw hebben over zn carriere, en wie weet flopt hij dan wel.
Lesnar is redelijk onverwoestbaar daarin
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138658480
Zack Ryder :')

Echt man hoe vaak moet die gast wel niet jobben. Begin het gewoon zielig te vinden voor hem.
pi_138661085
Undertaker schijnt zo'n zware hersenschudding te hebben opgelopen dat hij gedurende de match geen idee had van wat hij deed. Dat verklaart een hoop, het zou jammer zijn als dit zijn laatste match was.
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:02:07 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138663264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat en een jonge opkomende ster zou met dit alleen maar altijd een schaduw hebben over zn carriere, en wie weet flopt hij dan wel.
Lesnar is redelijk onverwoestbaar daarin
Ze hadden alleen beter uit kunnen schrijven, of Taker de streak gewoon laten verliezen tegen trips of michaels, er was amper build up en het einde van de streak overschaduwd de winst van Bryan(alhoewel dat natuurlijk ook ingecalculeerd zou kunnen zijn)
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:23:42 #169
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138664425
Vette WM en een goude Raw after Mania!

Gek genoeg is de vignette van Bo Dallas langs me heen geglipt.

Oja, en Paul Heyman. _O_
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:18:56 #170
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138667836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
Raw was een voortzetting van WM, we gaan echt een nieuw era in volgens mij. Veel nieuwe gasten die gaan komen ook

Dat zei je rond 2010-11 ook al eens ,waar anderhalf jaar later de belts gewoon rond de buik van de standaard 5 hingen...
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:26:03 #171
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138668327
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat zei je rond 2010-11 ook al eens ,waar anderhalf jaar later de belts gewoon rond de buik van de standaard 5 hingen...
Ja maar kom op zeg. :')

The Miz als champ :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:27:30 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138668429
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef Steinerized het volgende:

[..]

Ja maar kom op zeg. :')

The Miz als champ :')
Als het de zelfde schrijvers zijn, zou het mij niks verbazen als ze het weer verneuken(ik hoop alleen zonder anonymous GM dit keer). :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:51:03 #173
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138669687
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als het de zelfde schrijvers zijn, zou het mij niks verbazen als ze het weer verneuken(ik hoop alleen zonder anonymous GM dit keer). :')
Ik denk dat HHH een grote invloed uitoefend op de huidige storylines. Zo is de hele Bryan-Authority saga tot nu toe geweldig verlopen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:54:36 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138669890
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef Steinerized het volgende:

[..]

Ik denk dat HHH een grote invloed uitoefend op de huidige storylines. Zo is de hele Bryan-Authority saga tot nu toe geweldig verlopen.
Ik vind niks mis met heel trips, maar de vorige keer dat dit gebeurde (en trips ook GM was) waren er zoveel matches die in no dq eindigde dat ze die anonymous GM er maar tussen geschreven hadden,ik hoop dat ze nu met wat beters komen :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:58:34 #175
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138670098
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik vind niks mis met heel trips, maar de vorige keer dat dit gebeurde (en trips ook GM was) waren er zoveel matches die in no dq eindigde dat ze die anonymous GM er maar tussen geschreven hadden,ik hoop dat ze nu met wat beters komen :)
Ik heb het dan ook over de invloed die HHH backstage uitoefend.

Maar dat hele rondom die anonymous GM faalde echt heel harf. Heel de WWE rond die tijd was gewoon rampzalig.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:14:22 #176
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138671021
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Steinerized het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over de invloed die HHH backstage uitoefend.

Maar dat hele rondom die anonymous GM faalde echt heel harf. Heel de WWE rond die tijd was gewoon rampzalig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138672015
Het zit die Batista ook echt niet mee hoor.

Ik dacht dat ze dat expres hadden gedaan, maar blijkbaar was er met zijn pyro ook iets misgegaan op WrestleMania.

Man man man :|W
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:56:07 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138673744
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJ daagde Paige zelf uit om stoer te doen, ze nam haar niet serieus en 1 misstap was haar fataal. Dat is het verhaal achter die storyline

Je vergeet de Cesaro - Swagger match maar even, de Shield - Authority staredown en brawl, de Wyatt match waar ze er weer erg sterk bij uit komen maar even

Erg slechte Raw ja :X
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:59:45 #179
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138673939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

AJ daagde Paige zelf uit om stoer te doen, ze nam haar niet serieus en 1 misstap was haar fataal. Dat is het verhaal achter die storyline

Je vergeet de Cesaro - Swagger match maar even, de Shield - Authority staredown en brawl, de Wyatt match waar ze er weer erg sterk bij uit komen maar even

Erg slechte Raw ja :X
Voor cesaro-swagger was ik te afgeleid vw de aanwezigheid van hulk, warrior en RVD in deze RAW ,die ik bewust niet wilde noemen. :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:12:57 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138674612
RvD was lang zo slecht niet, heb hem slechter meegemaakt.
Warrior was een mooi nostalgisch iets, tsja het is niet meer wat het is geweest.
Hulk zei letterlijk gefeliciteerd en meer niet

Neuh had geen problemen met deze Raw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:16:20 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138674804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef kidkash19 het volgende:
RvD was lang zo slecht niet, heb hem slechter meegemaakt.
Warrior was een mooi nostalgisch iets, tsja het is niet meer wat het is geweest.
Hulk zei letterlijk gefeliciteerd en meer niet

Neuh had geen problemen met deze Raw
Erg slechte RAW of geen problemen met deze RAW? of erg slecht qua Post WM RAW? :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:18:35 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138674928
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Erg slechte RAW of geen problemen met deze RAW? of erg slecht qua Post WM RAW? :')
Ik vond het een goede Raw, leuk publiek zoals altijd, leuke voortzetting van bestaande verhaallijnen, veel matches (meerendeel ook goed)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:20:50 #183
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138675059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vond het een goede Raw, leuk publiek zoals altijd, leuke voortzetting van bestaande verhaallijnen, veel matches (meerendeel ook goed)
De staredown was ik niet vergeten.dat was eigenlijk het enige dat ik echt tof vond :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:21:56 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138675118
en Heyman natuurlijk.
  woensdag 9 april 2014 @ 00:04:36 #185
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138676840
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138678608
Wrestlemania was geweldig, op 1 ding na.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raw na WM was ok, had net ietsjes meer verwacht maar had erg leuke momenten en het publiek was fantastisch. :)

Las ook dat HHH/Steph steeds meer power krijgen en voornamelijk verantwoordelijk waren voor WM, hopelijk gaat dat zo door deze keer en gaat alles niet weer bergafwaarts na WM zoals normaal. Heb er wel goeie hoop op.
pi_138678672
Slechte Raw, wat? Dit was een van de beste raws die ik ooit heb gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 april 2014 @ 06:45:38 #188
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138679445
http://www.wwe.com/inside/ultimate-warrior-passes-away-26223975

en maandag was ie nog op RAW :'(


"Every man's heart one day beats it's final beat, his lungs breathe their final breath. And if what that man did in his life makes the blood pulse through the body of others and makes them believe deeper in something that's larger than life, then his essence, his spirit will be immortalised by the story tellers, by the loyalty, by the memory of those who honour him and make the running the man did live forever."

Het was gewoon een afschiedsspeech :o

[ Bericht 65% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-04-2014 06:52:16 ]
pi_138679585
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 06:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.wwe.com/inside/ultimate-warrior-passes-away-26223975

"Every man's heart one day beats it's final beat, his lungs breathe their final breath. And if what that man did in his life makes the blood pulse through the body of others and makes them believe deeper in something that's larger than life, then his essence, his spirit will be immortalised by the story tellers, by the loyalty, by the memory of those who honour him and make the running the man did live forever."

Het was gewoon een afschiedsspeech :o
Ik las het ook net en toen moest ik ook aan die woorden van hem denken. Creepy shit...

RIP Warrior
  woensdag 9 april 2014 @ 08:46:59 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138680432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 02:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wrestlemania was geweldig, op 1 ding na.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raw na WM was ok, had net ietsjes meer verwacht maar had erg leuke momenten en het publiek was fantastisch. :)

Las ook dat HHH/Steph steeds meer power krijgen en voornamelijk verantwoordelijk waren voor WM, hopelijk gaat dat zo door deze keer en gaat alles niet weer bergafwaarts na WM zoals normaal. Heb er wel goeie hoop op.
Met het verschil dat het meerendeel van die feuds gewoon over is en die van Cena / Wyatt voorlopig nog doorgaat naar Extreme Rules. Daarbij gaf Wyatt al in de build up aan dat het niet ging om winnen maar om Cena zn echte kleuren te laten zien, wat bijna lukte in de match

Verder was Bryan blijkbaar ineens zijn schouderblessure vergeten zondag, als Cena dat gedaan had had men helemaal los gegaan. Sowieso als Cena zo had gewonnen trouwens , leuke dubbele standaard.
Neemt niks weg van WM want die was gewoon heel goed maar het toont de wispelturigheid van de fans
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138681405
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 06:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.wwe.com/inside/ultimate-warrior-passes-away-26223975

en maandag was ie nog op RAW :'(


"Every man's heart one day beats it's final beat, his lungs breathe their final breath. And if what that man did in his life makes the blood pulse through the body of others and makes them believe deeper in something that's larger than life, then his essence, his spirit will be immortalised by the story tellers, by the loyalty, by the memory of those who honour him and make the running the man did live forever."

Het was gewoon een afschiedsspeech :o
wtf :')
Lijkt net of die het zo heeft gepland. :o
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 april 2014 @ 10:03:18 #192
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138681860
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef superniger het volgende:

[..]

wtf :')
Lijkt net of die het zo heeft gepland. :o
Ja best "eng" he. 54 jaar
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  woensdag 9 april 2014 @ 10:36:57 #193
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138682684
Onverwacht maar achteraf niet vreemd gezien zn oude en misschien wel huidige gebruik van steroids.

Hij heeft natuurlijk zn naam gezuiverd, goed gemaakt met meerdere oud rivalen dit weekend, zn laatste truucje gedaan in de ring. Misschien vond zn lichaam en geest het dus nu wel goed zo, je hoort dat wel vaker
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 april 2014 @ 10:51:26 #194
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_138683040
Gisteravond Wrestlemania gezien en ik vond het een prima show. :)

Toch ben ik van mening dat Undertaker een jaar te lang is doorgegaan. De match was voor zijn standaard erg matig en de uitkomst vind ik persoonlijk jammer. Ik had de streak intact gelaten als WM legende. Ok, het is nu wel een mooi wtf-moment dat lang zal blijven hangen, maar verder zie ik de logica niet. Ik ga er vanuit dat de keuze voor Brock en het verbreken van de streak an sich een keuze van Undertaker zelf was en niet opgelegd van hogerop.

Hoogtepunten:
* De ultieme bekroning voor Bryan. Wat een jaar, wat een held.
* Eindelijk lijkt er een push voor Cesaro aan te komen.
* Bray Wyatt's spider moment en de reactie van Cena.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:54:25 #195
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_138683121
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 06:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.wwe.com/inside/ultimate-warrior-passes-away-26223975

en maandag was ie nog op RAW :'(


"Every man's heart one day beats it's final beat, his lungs breathe their final breath. And if what that man did in his life makes the blood pulse through the body of others and makes them believe deeper in something that's larger than life, then his essence, his spirit will be immortalised by the story tellers, by the loyalty, by the memory of those who honour him and make the running the man did live forever."

Het was gewoon een afschiedsspeech :o
da fuck :{
pi_138685350
Ad fuck idd... meer heb ik niet te zeggen..
pi_138687159
WTF :o HUH :? WTF :{

Zo zag ik hem nog op The Hall of Fame, Wreslemania 30 en Monday Night Raw. En nu ineens dit. WTF man :o

Voelt echt heel raar nu om dit te lezen.

Edit:

"Warrior collapsed outside an Arizona hotel at 5:50 PM on April 8th ... while walking to his car with his wife.

Warrior was transported to a nearby hospital ... where he was pronounced dead."
  woensdag 9 april 2014 @ 13:21:36 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138687368
Ik geloof niet in het hiernamaals, maar mocht het bestaan dan hoop ik dat Savage daar staat te wachten op een rematch :) Macho King vs Warrior was 1 van de wedstrijden die mij als klein kind de worstelbug gaf.

Bizar om te zien dat bijna alle mensen uit die match er niet meer zijn ;(
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138687548
Even totaal wat anders: de card tot nu toe voor het WWE Live event in Rotterdam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.wrestlingfans.(...)5cl090&topic=25464.0

Stoked! Daar zitten een aantal hele goede namen tussen!
  woensdag 9 april 2014 @ 13:28:01 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138687598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef ToetNL het volgende:
Even totaal wat anders: de card tot nu toe voor het WWE Live event in Rotterdam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.wrestlingfans.(...)5cl090&topic=25464.0

Stoked! Daar zitten een aantal hele goede namen tussen!
ziet er goed uit :D

1e rij present :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 april 2014 @ 16:15:23 #201
308981 Narcotical
Best in the World
pi_138693243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef ToetNL het volgende:
Even totaal wat anders: de card tot nu toe voor het WWE Live event in Rotterdam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.wrestlingfans.(...)5cl090&topic=25464.0

Stoked! Daar zitten een aantal hele goede namen tussen!
Ik las het ook net vanmiddag ja, zin in :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 9 april 2014 @ 17:27:31 #202
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_138695599
Sounds awesome!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138716350
Ik ben er ook bij, als pers zijnde, dus geen idee waar ik zit :P
  donderdag 10 april 2014 @ 10:16:02 #204
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138718772
Lol, gast wed voor al z'n spaargeld dat de Undertaker van Lesnar zou winnen:

http://imgur.com/a/AgEJa
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_138718876
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:14 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben er ook bij, als pers zijnde, dus geen idee waar ik zit :P
Dan hoop ik niet dat je bij de schrijvende pers hoort. Als ... zijnde.

Ontopic. Beste WM en R.A.W. van de afgelopen 10 jaar. Heel goed dat de WWE na de Royal Rumble een 180 heeft gedaan. Anders hadden ze waarschijnlijk de hele venue afgebroken zondag.

Bizar verhaal ook van Warrior. Ik dacht maandag: rumblings of a mad man. Blijkbaar was het zijn eigen afscheid. Bi-zar.

Trouwens, die podcast van Piper is nog niet eens zo gek. Beter naar te luisteren dan die van JR.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:24:33 #206
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138718967
Serieus? Beter te beluisteren dan die van Joe Rogan?
  donderdag 10 april 2014 @ 10:30:23 #207
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138719115
Die van Jericho en austin zijn de beste in de business, geen grap
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138724249
Ik moet zeggen dat ik die van Joe Rogan ook wel kan waarderen, mits er een goede gast is.
Austin is eigenlijk altijd wel interessant omdat Austin altijd Austin zal zijn.
Jericho vind ik minder, maar komt misschien ook doordat ik toevallig paar keer luisterde waar er veel aan muziek gerefereerd werd, waar ik totaal niks mee heb.

Die van Piper begint echt alsof-ie stom dronken is. Maar door toevoeging van 'sidekicks' is het wel interessant. Sowieso heb ik daar Hacksaw voor de eerste keer volzinnen horen spreken.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:46:02 #209
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138747124
Waaaaaaat?

Hacksaw kan zinnen uitbrengen? :')
pi_138761209
man man man. Impact gaat echt nergens meer over :')

NXT _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:17:49 #211
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138761595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:04 schreef superniger het volgende:
man man man. Impact gaat echt nergens meer over :')

NXT _O_
complete storyline ripoff las ik?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_138761787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

complete storyline ripoff las ik?
idd, was een complete ripoff.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:48:14 #213
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138762675
http://www.wwe.com/videos(...)ro-triple-h-26228089

dit is wel cool, shocked Undertaker guy :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 11 april 2014 @ 23:02:02 #215
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:49:22 #216
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_138790409


The Great Khali in de photobooth tijdens Wrestlemania week :P
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:32:26 #217
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_138795451
quote:
Kan net zo goed een 'eenmalig optreden' zijn vanwege de dood van Warrior..., hij was tenslotte zijn tag team partner voordat warrior gek ging doen.
  zondag 13 april 2014 @ 21:09:03 #218
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_138843492
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Kan net zo goed een 'eenmalig optreden' zijn vanwege de dood van Warrior..., hij was tenslotte zijn tag team partner voordat warrior gek ging doen.
Hulk Hogan was ook een Tag Team Partner van the Ultimate Warrior voordat 'ie gek ging doen? ;)
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:05:27 #219
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_138898090
Wat hou ik toch van dit soort videos hahah
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138904368
3MB in de main event _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138906426
Evolution _O_
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:05:57 #222
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_139004656
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:29:45 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139005260
Eric f'n Young als TNA champ.... Die belt is echt niks meer waard
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139010215
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
WTF :o
pi_139011029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:29 schreef kidkash19 het volgende:
Eric f'n Young als TNA champ.... Die belt is echt niks meer waard
Heel TNA stelt niks meer voor.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:38:57 #226
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139011898
Ach ja ik weet nog een jaar of 2 a 3 terug dat men mij hier voor gek verklaarde en dat TNA echt wel zou groeien....

good times
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:42:36 #227
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_139011987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:38 schreef kidkash19 het volgende:
Ach ja ik weet nog een jaar of 2 a 3 terug dat men mij hier voor gek verklaarde en dat TNA echt wel zou groeien....

good times
Toen had het ook potentie om dat te gaan doen. Dat je nu gelijk hebt, is alleen maar omdat ze zelf kansloze beslissingen hebben genomen in de afgelopen jaren.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:02:55 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139014408
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:42 schreef Maringo het volgende:

[..]

Toen had het ook potentie om dat te gaan doen. Dat je nu gelijk hebt, is alleen maar omdat ze zelf kansloze beslissingen hebben genomen in de afgelopen jaren.
En dat zag je niet aan komen? ik baseerde mijn mening toen op de al genomen beslissingen en gemiste kansen in de jaren ervoor.
Waar de WWE (hoe moeizaam ook) nu zn kansen pakt met bepaalde mensen die erg populair zijn deed en doet TNA dat niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:16:11 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_139033270
Dit weekend Kendrick en London (PWH) bij mijn favoriete festival (Paaspop).
Als MCMG nog een aantal mooie matches neergezet, ben benieuwd wat ze nu kunnen.
  Eindredactie Games zaterdag 19 april 2014 @ 17:44:55 #230
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_139046749
Maar wat is de toekomst van The Undertaker ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:57:39 #231
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139047049
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:44 schreef donald_dick het volgende:
Maar wat is de toekomst van The Undertaker ?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139070943
Echt dat TNA :')

Ze stelen de laatste tijd wel erg veel.

Nu ook met die EY (TNA)/Daniel Bryan (WWE) en dat publiek ook roepen van you deserve it.
Dixie die dan ook nog eens komt met dat zij the beard heeft verzonnen, en je hoort het publiek ook vaak no, no, no of yes, yes, yes roepen.

En dan heb ik nog niet over Dixie zelf. Wat is het toch erg om naar haar te luisteren of te kijken :r :')

Het gaat echt nergens meer over man daar.
pi_139091279


Dit was echt chanant :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139166660
Wat een afschuwelijke theme song van Cesaro :') :r

Voor de rest ook totaal geen boeiende Raw :N
pi_139168752
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een afschuwelijke theme song van Cesaro :') :r

Voor de rest ook totaal geen boeiende Raw :N
Die nieuwe song is idd echt chanant.
Was een matige RAW. Alleen Shield en Wyatt waren tof.

En geen Eva Marie ;(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139168977
Je zag trouwens wel dat DB het moeilijk had (wat logisch is met zijn pa) Toen die kwam zag je gewoon tranen in zijn ogen :{

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:04 schreef superniger het volgende:

[..]

Die nieuwe song is idd echt chanant.
Was een matige RAW. Alleen Shield en Wyatt waren tof.

En geen Eva Marie ;(
Ik vind haar dus echt totaal niks. Maarja iedereen zijn smaak natuurlijk :)

De laatste tijd vind ik die Lana steeds nicer worden. Zou zeggen Google maar eens naar haar.
Voor de rest vind ik alleen AJ Lee en Renee Young interessant O+ :9~
  woensdag 23 april 2014 @ 00:14:51 #237
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_139169045
quote:
17s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Je zag trouwens wel dat DB het moeilijk had (wat logisch is met zijn pa) Toen die kwam zag je gewoon tranen in zijn ogen :{

[..]

Ik vind haar dus echt totaal niks. Maarja iedereen zijn smaak natuurlijk :)

De laatste tijd vind ik die Lana steeds nicer worden. Zou zeggen Google maar eens naar haar.
Voor de rest vind ik alleen AJ Lee en Renee Young interessant O+ :9~
Paige!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_139169223
quote:
17s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Je zag trouwens wel dat DB het moeilijk had (wat logisch is met zijn pa) Toen die kwam zag je gewoon tranen in zijn ogen :{

[..]

Ik vind haar dus echt totaal niks. Maarja iedereen zijn smaak natuurlijk :)

De laatste tijd vind ik die Lana steeds nicer worden. Zou zeggen Google maar eens naar haar.
Voor de rest vind ik alleen AJ Lee en Renee Young interessant O+ :9~
eva Marie, Lana en Renee zijn echt lekker :9~
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139169327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:14 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Paige!
Ohja Paige idd ook.

Op de een of andere manier vind ik haar ook echt nice. Ik vind al die barbiepoppen sowieso al niks, maar zij heeft ook wel iets speciaals.
  woensdag 23 april 2014 @ 04:03:10 #240
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_139170891
quote:
17s.gif Op zondag 20 april 2014 13:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt dat TNA :')

Ze stelen de laatste tijd wel erg veel.

Nu ook met die EY (TNA)/Daniel Bryan (WWE) en dat publiek ook roepen van you deserve it.
Dixie die dan ook nog eens komt met dat zij the beard heeft verzonnen, en je hoort het publiek ook vaak no, no, no of yes, yes, yes roepen.

En dan heb ik nog niet over Dixie zelf. Wat is het toch erg om naar haar te luisteren of te kijken :r :')

Het gaat echt nergens meer over man daar.
TNA is nu 100 keer erger dan pakweg WCW 2000
RED ONS HENNIEGOD
pi_139174622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:14 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Paige!
Paige is een 10/10. En Kaitlyn maar die is er niet meer ;(
pi_139340707
Zo gisteren pas Wrestlemania gezien. Leuke show maar toch niet meer wat het geweest is. Toch moet ik er wel bij zeggen dat er weer wat talenten bij zijn gekomen die ik wel kan waarderen. I

- Cesaro ^O^
- Roman Reigns :7
- The Wyatt Family (Bray Wyatt in het bijzonder, zet zich prima neer als een psycho freak. Iets wat ik de laatste jaren toch een beetje miste.
pi_139348087
Total divas > Sacrifice
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139349544
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:34 schreef superniger het volgende:
Total divas > Sacrifice
Total Divas is voor mij eigenlijk een guilty pleasure.

Normaal kijk ik zulke programma's niet, maar dit vind ik nog best leuk om naar te kijken :')
pi_139373221


:|W
Dit was echt chanant.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 30 april 2014 @ 15:05:47 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139413329
De WWE word steeds gekker, gerucht gaat nu dat KENTA in de zomer komt en dat ze bezig zijn met Prince Devitt....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139413429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef kidkash19 het volgende:
De WWE word steeds gekker, gerucht gaat nu dat KENTA in de zomer komt en dat ze bezig zijn met Prince Devitt....
Waar is je onderbouwing?
  woensdag 30 april 2014 @ 16:04:58 #248
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139415435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:08 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waar is je onderbouwing?
DeVitt zelf die het heeft gezegd dat hij het aanbod aan het overdenken is in interviews, KENTA die in de performance center is geweest in januari en nu langzaam uitgeschreven word in NOAH
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139415475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef kidkash19 het volgende:
De WWE word steeds gekker, gerucht gaat nu dat KENTA in de zomer komt en dat ze bezig zijn met Prince Devitt....
Alleen wil Devitt niet eerst naar NXT maar meteen naar RAW :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 30 april 2014 @ 16:15:21 #250
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139415827
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef superniger het volgende:

[..]

Alleen wil Devitt niet eerst naar NXT maar meteen naar RAW :')
DeVitt zou daar nog wel redelijk klaar voor zijn ook, al ben ik van mening dat iedereen ff door NXT heen moet om te wennen aan de WWE stijl
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 30 april 2014 @ 16:35:26 #251
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_139416528
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

DeVitt zou daar nog wel redelijk klaar voor zijn ook, al ben ik van mening dat iedereen ff door NXT heen moet om te wennen aan de WWE stijl
*kuch* Sin Cara *kuch* :') :')
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  woensdag 30 april 2014 @ 16:38:20 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139416666
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:35 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

*kuch* Sin Cara *kuch* :') :')
Juist, als er een aantoonbare reden is waarom het goed is voor iedereen heb je daar je man.

Niemand is er slechter van geworden, vaak juist beter. De WWE is een hele andere stijl dan de kleinere promoties
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 30 april 2014 @ 16:41:57 #253
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139416834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Juist, als er een aantoonbare reden is waarom het goed is voor iedereen heb je daar je man.

Niemand is er slechter van geworden, vaak juist beter. De WWE is een hele andere stijl dan de kleinere promoties
Wanneer is het de laatste keer geweest dat een lucha libre danwel japanse worstelaar het goed deed in de WWE dan? :')

De WWE heft Sin Cara batuurlijk ook veel te geforceerd willen promoten, omdat men toen al zag dat Mysterio het niet zo lang aan meer zou kunnen, true ze hadden het anders kunnen doen, maar ze hebben de merknaam tenminste in handen,tot Woede van Mistico(die zegt dat hij de rechten op de naam bezit), en als Hunico het niet beter doet onder dat masker, kunnen ze altijd nog kijken naar iemand anders die het masker kan dragen.

[ Bericht 10% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 30-04-2014 17:12:06 ]
pi_139420286
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wanneer is het de laatste keer geweest dat een lucha libre danwel japanse worstelaar het goed deed in de WWE dan? :')

De WWE heft Sin Cara batuurlijk ook veel te geforceerd willen promoten, omdat men toen al zag dat Mysterio het niet zo lang aan meer zou kunnen, true ze hadden het anders kunnen doen, maar ze hebben de merknaam tenminste in handen,tot Woede van Mistico(die zegt dat hij de rechten op de naam bezit), en als Hunico het niet beter doet onder dat masker, kunnen ze altijd nog kijken naar iemand anders die het masker kan dragen.
Camacho als Sin Cara #3 _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 30 april 2014 @ 18:54:40 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139421383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef superniger het volgende:

[..]

Camacho als Sin Cara #3 _O_
Of JTG als Negro Cara #2 :')

http://www.lolwrestling.com/how-long-has-jtg-been-employed/
  woensdag 30 april 2014 @ 19:34:57 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139423223
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wanneer is het de laatste keer geweest dat een lucha libre danwel japanse worstelaar het goed deed in de WWE dan? :')

De WWE heft Sin Cara batuurlijk ook veel te geforceerd willen promoten, omdat men toen al zag dat Mysterio het niet zo lang aan meer zou kunnen, true ze hadden het anders kunnen doen, maar ze hebben de merknaam tenminste in handen,tot Woede van Mistico(die zegt dat hij de rechten op de naam bezit), en als Hunico het niet beter doet onder dat masker, kunnen ze altijd nog kijken naar iemand anders die het masker kan dragen.
Daar gaat het verder niet om, feit is dat ze verder kijken dan de male models en bodybuilders, iets wat ze jaren geleden niet deden

Sin Cara heeft het grootste gedeelte aan zichzelf te danken, niet Engels leren is een grote oorzaak van zijn falen, het stoppen met een match om een vingertje uit de kom ook zoiets. Hij kon het niet eens vinden met Mysterio backstage, iets wat Mysterio bevestigde bij Jericho zn podcast.

De WWE pushte hem en pushte hem en pushte hem na elke blessure maar hij liet het gewoon afweten met zn prestatie en zn inzet buiten de ring.

Nu hebben ze een karakter waar ze dus een willekeurige ster onder kunnen gooien, iets wat ze al 2x gedaan hebben met Mistico in Mexico (fun fact: Hunico was ook een Mistico in Mexico: )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139506479
Wwe Nederland bevestigt RVD en Paige voor Rotterdam :-) Ben erg benieuwd naar de show!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:40:23 #258
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139518321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:57 schreef ToetNL het volgende:
Wwe Nederland bevestigt RVD en Paige voor Rotterdam :-) Ben erg benieuwd naar de show!
RVD gaat zeker een jonko smoken in Rotterdam :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139518487
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:40 schreef superniger het volgende:

[..]

RVD gaat zeker een jonko smoken in Rotterdam :')
Mister 420! :')
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:40:26 #260
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139522036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:40 schreef superniger het volgende:

[..]

RVD gaat zeker een jonko smoken in Rotterdam :')
Rob van Dam klinkt een beetje als Rotterdam,zeker in zn theme. :')
  maandag 5 mei 2014 @ 11:41:33 #261
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139579428
Godver

WheeLC was nog leuk ook :D
Rollins _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door superniger op 05-05-2014 14:33:07 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 5 mei 2014 @ 15:36:18 #262
351676 Groby
Dank Memer
pi_139585575
goede ppv _O_ shield vs evolution _O_ die heftruck _O_
It’s coming home
  maandag 5 mei 2014 @ 16:00:20 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139586224
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef superniger het volgende:
Godver

WheeLC was nog leuk ook :D
Rollins _O_
WeeLC was een van de beste pre-show matches tot nu toe, zoveel vermaak zie je normaal gesproken niet in een pre-show.
pi_139588261
Net op de twitter van WWE Nederland voor de live show in Rotterdam:

Main event: Daniel Bryan vs Kane in een Last Man Standing

The Shield vs Randy Orton & RybAxel

Extreme Rules was wel een aardige PPV. De WeeLC match was awesome, Shield was awesome. Ik vond alleen de main event een beetje voorspelbaar en dommig door 'foutjes' in de organisatie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel een ok match. Oh ja:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139588809
Moest wel even lachen toen je iemand echt kei en keihard hoorde gillen. Je zag Orton en HHH ook echt kijken van WTF _O-
  maandag 5 mei 2014 @ 18:23:48 #266
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139590551
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:34:52 #267
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_139629237
Op de main event na was Extreme Rules een prima ppv. Jammer dat het over duidelijk was dat het backstage gedeelte veel eerder gefilmd was en er zaten ook een paar kleine botches in. Match van de avond was duidelijk Evolution vs. Shield.
Ik denk dat Batista het wel aardig zat begint te worden nu.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:54:18 #268
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139630348
Op een of andere manier hebben ze tijdens RAW de meeste dingen die ik tijdens Extreme Rules tof vond om zeep geholpen.
pi_139631157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef Sick-my-duck het volgende:
Op de main event na was Extreme Rules een prima ppv. Jammer dat het over duidelijk was dat het backstage gedeelte veel eerder gefilmd was en er zaten ook een paar kleine botches in. Match van de avond was duidelijk Evolution vs. Shield.
Ik denk dat Batista het wel aardig zat begint te worden nu.
Hij is er totaal niet blij mee hoe het nu allemaal daar gaat. Zal me niets verbazen als die toch na een tijdje weer weg is, omdat die het niet naar zijn zin heeft.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:03:58 #270
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_139645806
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Op een of andere manier hebben ze tijdens RAW de meeste dingen die ik tijdens Extreme Rules tof vond om zeep geholpen.
Dat Daniel Bryan - Kane ding gaat nergens over, maar buiten dat vond ik het een ok RAW. Wat bedoel je met 'om zeep geholpen?'
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_139646580
Wow kreeg toch wel even een brok in mijn keel ;(

  woensdag 7 mei 2014 @ 10:02:28 #272
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_139653368
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow kreeg toch wel even een brok in mijn keel ;(

Inderdaad wow. _O_
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:53:05 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139657513
Schitterend, echt geweldig wat de WWE voor deze jongen heeft gedaan.

Sowieso is de WWE een geweldig bedrijf, wat zij allemaal doen voor Make a wish, Be a Star etc etc is echt ongelofelijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139660282
Op Dumpert staat dat filmpje toevallig ook en wat een reacties weer daar zeg :')

Zeggen ze dat het allemaal maar fake is. Ja Wrestling is fake en die gasten zijn goede acteurs. Zielig voor dat jongetje maar die gasten menen er niks van en doen allemaal maar alsof.

:{

Kijk en daarom zal Wrestling nooit groot worden hier. De meeste Nederlanders zullen altijd zo blijven denken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:54:22 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139661166
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Op Dumpert staat dat filmpje toevallig ook en wat een reacties weer daar zeg :')

Zeggen ze dat het allemaal maar fake is. Ja Wrestling is fake en die gasten zijn goede acteurs. Zielig voor dat jongetje maar die gasten menen er niks van en doen allemaal maar alsof.

:{

Kijk en daarom zal Wrestling nooit groot worden hier. De meeste Nederlanders zullen altijd zo blijven denken.
simpele zielen zijn er jammer genoeg te veel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:34:00 #276
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_139703487
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Op Dumpert staat dat filmpje toevallig ook en wat een reacties weer daar zeg :')

Zeggen ze dat het allemaal maar fake is. Ja Wrestling is fake en die gasten zijn goede acteurs. Zielig voor dat jongetje maar die gasten menen er niks van en doen allemaal maar alsof.

:{

Kijk en daarom zal Wrestling nooit groot worden hier. De meeste Nederlanders zullen altijd zo blijven denken.
Maar van dat schuingedrukte is toch niets onwaar? Ik twijfel echt of al die worstelaars die zo zeggen begaan te zijn wanneer ze niet door de WWE (waar ze onder contract staan en bepaalde zaken moeten doen naast hun wedstrijden spelen) worden gestuurd ook uit zichzelf en uit eigen zak betalend zoveel compassie voor de minder bedeelden zouden tonen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:52:19 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139703580
quote:
15s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:48 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar van dat schuingedrukte is toch niets onwaar? Ik twijfel echt of al die worstelaars die zo zeggen begaan te zijn wanneer ze niet door de WWE (waar ze onder contract staan en bepaalde zaken moeten doen naast hun wedstrijden spelen) worden gestuurd ook uit zichzelf en uit eigen zak betalend zoveel compassie voor de minder bedeelden zouden tonen.
Dat heeft elke celebrity natuurlijk, Daniel Bryan heeft hem echt persoonlijk opgezocht na een videoboodschap op Youtube van het ventje, daarmee is het balletje gaan rollen.

Maar de WWE doet bizar veel van dit soort dingen, niet alleen Cena (al is die wel het grootste in Make a Wish) maar alle sterren werken er aan mee. Ze doen heel veel dingen die je amper voorbij ziet komen in het nieuws, meer dan welke sport ook denk ik zo

Denk maar eens aan

Be a Star
Tribute to the Troops (+ het fonds wat voor militairen is waar ze hevig in zitten)
Make A Wish (honderden per jaar)
Diverse stichtingen om het leren te stimuleren
Hun eigen Circle of Champions
Breast Cancer Awareness
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139707604
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat heeft elke celebrity natuurlijk, Daniel Bryan heeft hem echt persoonlijk opgezocht na een videoboodschap op Youtube van het ventje, daarmee is het balletje gaan rollen.

Maar de WWE doet bizar veel van dit soort dingen, niet alleen Cena (al is die wel het grootste in Make a Wish) maar alle sterren werken er aan mee. Ze doen heel veel dingen die je amper voorbij ziet komen in het nieuws, meer dan welke sport ook denk ik zo

Denk maar eens aan

Be a Star
Tribute to the Troops (+ het fonds wat voor militairen is waar ze hevig in zitten)
Make A Wish (honderden per jaar)
Diverse stichtingen om het leren te stimuleren
Hun eigen Circle of Champions
Breast Cancer Awareness

tsja, mainstream media berichten pas over pro wrestling als een wrestler zijn hele familie uitmoord :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:15:44 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139731339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef superniger het volgende:

[..]

tsja, mainstream media berichten pas over pro wrestling als een wrestler zijn hele familie uitmoord :')
Jup of als er 1 de dag na zn laatste publieke optreden dood valt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139768186
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139770276
quote:
#oberhausen, is voor mij dichterbij.
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 14:00:01 #283
332671 crew  indiaantje89
pi_139824696
Net ook Extreme Rules terug gekeken. The Shield _O_ helemaal fan van deze heren. De nieuwe rol van Cesaro vind ik jammer, vind hem niet echt een Heel Cena vs. Wyatt viel me tegen.
  zondag 11 mei 2014 @ 18:50:33 #284
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139835181
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
De nieuwe rol van Cesaro vind ik jammer, vind hem niet echt een Heel Cena vs. Wyatt viel me tegen.
Don't be a lemon. Be a rosebud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139869440
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef superniger het volgende:

[..]

Don't be a lemon. Be a rosebud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat zo'n irritante gast man.
PSN NL: FerryNL86
PSN US: FerryUS86
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:17:42 #286
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_139891937

kan me herinneren dat Punk wat slanker van stuk was :?
pi_139893114
CM Plump!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:39:56 #288
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139897637
fuck... Bryan heeft een nekblessure, die zal er volgende week wel niet bij zijn.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:47:11 #289
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_139901922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
fuck... Bryan heeft een nekblessure, die zal er volgende week wel niet bij zijn.
Misschien wel bij zijn, is geen zware ingreep las ik, maar de kans dat ie worstelt is klein
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:05:43 #290
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139915114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:58 schreef Itisbangin het volgende:
CM Plump!
Zeker het dieet van Matt Hardy gevolgd.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:15:01 #291
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139915653
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zeker het dieet van Matt Hardy gevolgd.
En terecht na jaren hard werken, op je uiterlijk letten, reizen en performen. Laat hem lekker, zie hem toch niet snel terug komen (als ie ooit terug komt)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:58:56 #292
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139920379
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:28:29 #293
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_139950108
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:47 schreef Champy het volgende:

[..]

Misschien wel bij zijn, is geen zware ingreep las ik, maar de kans dat ie worstelt is klein
Die worsteld niet in Rotterdam. Hij kan wel langskomen als de operatie meevalt, anders is hij sowieso de WWHC kwijt en komt hij niet.

De leegloop bij TNA houdt ondertussen vol, Chris Sabin en Hernandez zijn er nu ook van door. De TV deal loopt ook af en ze hebben moeite met het vinden van een nieuwe zender. Dat kan heel lelijk aflopen.

Is Hernandez misschien iemand voor WWE?
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:45:29 #294
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139950619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:28 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Die worsteld niet in Rotterdam. Hij kan wel langskomen als de operatie meevalt, anders is hij sowieso de WWHC kwijt en komt hij niet.

De leegloop bij TNA houdt ondertussen vol, Chris Sabin en Hernandez zijn er nu ook van door. De TV deal loopt ook af en ze hebben moeite met het vinden van een nieuwe zender. Dat kan heel lelijk aflopen.

Is Hernandez misschien iemand voor WWE?
Te oud en te roekeloos, neuh op zeker van niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:00:02 #295
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_139951098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Te oud en te roekeloos, neuh op zeker van niet
Goed punt. Ik keek naar ervaring, uitstraling en capaciteit. Hij is inderdaad te roekeloos, dat was ik vergeten. Wat is er trouwens met AJ Lee gebeurt? Ze staat nog wel op het roster. Heeft dat te maken met de hele Punk situatie?
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_139951507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:00 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Goed punt. Ik keek naar ervaring, uitstraling en capaciteit. Hij is inderdaad te roekeloos, dat was ik vergeten. Wat is er trouwens met AJ Lee gebeurt? Ze staat nog wel op het roster. Heeft dat te maken met de hele Punk situatie?
Nee, AJ wilde graag een tijdje vrij hebben. Waarschijnlijk komt ze rond Money in the Bank terug.
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:45:47 #297
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_139987708
Daniel Bryan is helemaal uit de lineup voor Ahoy:

quote:
Kane, The Shield, Randy Orton, Rybaxel, The Rhodes Brothers, Jack Swagger met Zeb Colter, Rob Van Dam, Bad News Barrett, Santino Marella, The Miz, Big E, Paige, Emma, Fandango, Layla, Natalya en Rusev met Lana
ik zou hem dus uberhaupt niet verwachten
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:31:04 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_140009620
Zo... Prince Devitt is ook signed...sick
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:10:10 #299
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_140013041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:31 schreef kidkash19 het volgende:
Zo... Prince Devitt is ook signed...sick
Bron? Kan niks vinden?
edit: http://www.ewrestlingnews(...)evitt-signs-with-wwe

En even ter vermaak:

:{

[ Bericht 6% gewijzigd door Champy op 16-05-2014 11:16:35 ]
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 19 mei 2014 @ 14:10:28 #300
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140128783
quote:
Dat is wel jammer. Helaas is dat altijd zo geweest bij Smackdown.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 19 mei 2014 @ 14:10:52 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140128799
vol?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')