abonnement Unibet Coolblue
pi_136892957


Onze Topic Emoticons:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :') *)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136892965
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136892979
Mord, vuile door-slotjes-heen-poster _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136892989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mord, vuile door-slotjes-heen-poster _O-
*)
Mokkel met stuntstok
pi_136892990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mord, vuile door-slotjes-heen-poster _O-
Altijd die kutmods weer }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136893038
IJs, doe jij nog iets bijzonders qua voedig voor/na/tijdens krachttraining?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893043
Helemaal die Mord_Siths zijn bitches. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136893054
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal die Mord_Siths zijn bitches. :{w
Scum of the earth :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
IJs, doe jij nog iets bijzonders qua voedig voor/na/tijdens krachttraining?
Sowieso probeer ik wat hoger uit te komen qua calorieën en ik ben nu op m'n eiwitten aan het letten, dus de bak kwark 's avonds. :')

Heb laatst toevallig eens weipoeder besteld om te proberen, aangezien ik met "normaal" eten (dus als ik braaf eet en niet ga snaaien) eigenlijk wat te laag zit op sportdagen. Dus eens proberen wat dat uithaalt. Want wat gespierder vind ik wel tof. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136893296
Goed bezig IJs! Ik moet eigenlijk ook echt eens gaan sporten, maar ik weet niet wat ik leuk vind. :')

Miss, balen dat je nog steeds niks hebt. -O-

Ik ben nog steeds heel blij met Bobo, ook al zit hij nu zo ver weg. En moet nu gaan afstuderen, wat ik doodeng vind en daarom maar steeds uitstel. :')
pi_136893596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sowieso probeer ik wat hoger uit te komen qua calorieën en ik ben nu op m'n eiwitten aan het letten, dus de bak kwark 's avonds. :')

Heb laatst toevallig eens weipoeder besteld om te proberen, aangezien ik met "normaal" eten (dus als ik braaf eet en niet ga snaaien) eigenlijk wat te laag zit op sportdagen. Dus eens proberen wat dat uithaalt. Want wat gespierder vind ik wel tof. O+
Ik krijg kwark dus niet weg :') Ik eet nu yoghurt na het eten soms, maar dat is meer omdat ik anders helemaal geen zuivel binnenkrijg, want ook geen boter op brood of kaas.

Ben benieuwd hoe die wei je bevalt! Wat doet dat qua kcal eigenlijk?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goed bezig IJs! Ik moet eigenlijk ook echt eens gaan sporten, maar ik weet niet wat ik leuk vind. :')

Miss, balen dat je nog steeds niks hebt. -O-

Ik ben nog steeds heel blij met Bobo, ook al zit hij nu zo ver weg. En moet nu gaan afstuderen, wat ik doodeng vind en daarom maar steeds uitstel. :')
Mis je hem nog zo erg of wordt t wel al minder? Lijkt me zo prut ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik krijg kwark dus niet weg :') Ik eet nu yoghurt na het eten soms, maar dat is meer omdat ik anders helemaal geen zuivel binnenkrijg, want ook geen boter op brood of kaas.

Ben benieuwd hoe die wei je bevalt! Wat doet dat qua kcal eigenlijk?
Nah, ik hou wel van kwark op zich. Maar ik wil m'n darmen een béétje rustig houden, dus té veel zuivel vind ik ook riskant. :') En het zit op 113 kcals per schep van 28 gr, dus valt op zich nog mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goed bezig IJs! Ik moet eigenlijk ook echt eens gaan sporten, maar ik weet niet wat ik leuk vind. :')

Miss, balen dat je nog steeds niks hebt. -O-

Ik ben nog steeds heel blij met Bobo, ook al zit hij nu zo ver weg. En moet nu gaan afstuderen, wat ik doodeng vind en daarom maar steeds uitstel. :')
Afstuderen eng, check. :') En dat lijkt me echt zķ kut, je vent zo ver weg. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136893719
Oh en succes met afstuderen!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, ik hou wel van kwark op zich. Maar ik wil m'n darmen een béétje rustig houden, dus té veel zuivel vind ik ook riskant. :') En het zit op 113 kcals per schep van 28 gr, dus valt op zich nog mee.

[..]

Afstuderen eng, check. :') En dat lijkt me echt zķ kut, je vent zo ver weg. ;(
Ahja, daar zit jij ook nog mee natuurlijk. Nu wel een beetje in kaart wat je moet mijden of 'ontdek' je nog steeds nieuwe dingen die je darmen niet leuk vinden? :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136893999
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ahja, daar zit jij ook nog mee natuurlijk. Nu wel een beetje in kaart wat je moet mijden of 'ontdek' je nog steeds nieuwe dingen die je darmen niet leuk vinden? :')
Ik heb het nu aardig in de gaten gelukkig. :Y Scheelt het wel dat het allemaal in hetzelfde "hoekje" zit qua voedsel en nu ik die vegadingen niet meer eet is het écht enorm veel rustiger. Maakt de boel in het weekend wel wat eenzijdig, want ik kan drie varianten vegameuk wél eten, maar dat moet voor nu maar even. Als we meer dan twee avonden samen eten, zijn er al veel meer dingen mogelijk. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136894176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mis je hem nog zo erg of wordt t wel al minder? Lijkt me zo prut ;(
De eerste week was heel lastig. Nu heb ik het idee dat mijn veiligheidsmuurtje weer heel efficient aan de slag gaat waardoor ik het gevoel van hem missen gewoon niet zo toe laat. Al weet ik ook niet hoe gezond dat is. :') Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee dat hij weg is, maarjaaaa.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Afstuderen eng, check. :') En dat lijkt me echt zķ kut, je vent zo ver weg. ;(
Ja man, huuuu. Ik voel me nog zo ontzettend student ook.
pi_136894189
Wat voor sport doen jullie dan? En wat kost dat en is dat leuk enzo? :')
pi_136894365
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat voor sport doen jullie dan? En wat kost dat en is dat leuk enzo? :')
Ik doe weer een poging tot hardlopen. Kost je een paar goede hardloopschoenen en eventuele andere outfit-dingen.

Ik ben inmiddels weer bij les 7 *O*

Nu zien of ik het deze keer wel vol ga houden :')
pi_136894400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat voor sport doen jullie dan? En wat kost dat en is dat leuk enzo? :')
Hardlopen en krachttraining in de sportschool. Ik vind beide leuk, omdat je, vooral in het begin, heel goed progressie merkt en omdat dat dan even het enige is waar ik mee bezig ben. Je hoofd leegmaken tijdens het hobbelen door de polder en alleen bezig zijn met wat je op dat moment doet, heerlijk. O+ Zelfde geldt voor de gewichtjes, alleen maar bezig zijn met hoeveel repetities je nog moet en kut da's zwaar en huu en YES, ben er.

En op zich is dat niet zo extreem duur, sportschool kost me drie tientjes in de maand en hardlopen zijn vooral de opstartkosten die 't 'm doen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136894441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

De eerste week was heel lastig. Nu heb ik het idee dat mijn veiligheidsmuurtje weer heel efficient aan de slag gaat waardoor ik het gevoel van hem missen gewoon niet zo toe laat. Al weet ik ook niet hoe gezond dat is. :') Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee dat hij weg is, maarjaaaa.

[..]

Ja man, huuuu. Ik voel me nog zo ontzettend student ook.
Ah, het muurtje. Ben ik geloof ik ook best goed in, maar mij is ook verteld dat het niet bepaald gezond is. Maar als het werkt, is het voor nu prima denk ik dan altijd :@
Wanneer zie je hem weer?

En afstuderen lijkt eng in het begin, vond ik toen ook. Alleen als je eenmaal bezig bent, valt het reuze mee :Y
pi_136894520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hardlopen en krachttraining in de sportschool. Ik vind beide leuk, omdat je, vooral in het begin, heel goed progressie merkt en omdat dat dan even het enige is waar ik mee bezig ben. Je hoofd leegmaken tijdens het hobbelen door de polder en alleen bezig zijn met wat je op dat moment doet, heerlijk. O+ Zelfde geldt voor de gewichtjes, alleen maar bezig zijn met hoeveel repetities je nog moet en kut da's zwaar en huu en YES, ben er.

En op zich is dat niet zo extreem duur, sportschool kost me drie tientjes in de maand en hardlopen zijn vooral de opstartkosten die 't 'm doen. :')
Sportschool voor 3 tientjes is inderdaad niet zo duur! De enige sportschool die een beetje bij mij in de buurt zit en geen BasicFit oid is, kost meteen ruim 50 euro per maand -O-

Er komt op korte termijn een sportschool die 24 uur open moet zijn bij mij in de buurt, maar ben bang dat die ook vrij prijzig gaat zijn :')
pi_136894559
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Sportschool voor 3 tientjes is inderdaad niet zo duur! De enige sportschool die een beetje bij mij nu de buurt zit en geen BasicFit oid is, kost meteen ruim 50 euro per maand -O-

Er komt op korte termijn een sportschool die 24 uur open moet zijn bij mij in de buurt, maar ben bang dat die ook vrij prijzig gaat zijn :')
In een niet al te grote stad zitten heeft z'n voordelen. :+ Dit is ook gewoon met goeie begeleiding indien nodig, dus da's wel lekker. :Y

En Evy, you can do it!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136894624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In een niet al te grote stad zitten heeft z'n voordelen. :+ Dit is ook gewoon met goeie begeleiding indien nodig, dus da's wel lekker. :Y

En Evy, you can do it!
Het probleem is dat ik het niet per se heel leuk vind om te doen maar dat ik van mezelf iets moet doen om in beweging te blijven en er niet teveel geld aan uit wil geven :@

Daarom vond ik het TU sportcentrum ideaal, was heel goedkoop en die groepsles die ik daar deed vond ik echt heel tof. Maar dat gaat nu niet meer -O-
pi_136894626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hardlopen en krachttraining in de sportschool. Ik vind beide leuk, omdat je, vooral in het begin, heel goed progressie merkt en omdat dat dan even het enige is waar ik mee bezig ben. Je hoofd leegmaken tijdens het hobbelen door de polder en alleen bezig zijn met wat je op dat moment doet, heerlijk. O+ Zelfde geldt voor de gewichtjes, alleen maar bezig zijn met hoeveel repetities je nog moet en kut da's zwaar en huu en YES, ben er.

En op zich is dat niet zo extreem duur, sportschool kost me drie tientjes in de maand en hardlopen zijn vooral de opstartkosten die 't 'm doen. :')
Oh ja. Ja hardlopen lijkt me helemaaaal niks, maar misschien moet ik het een keer proberen als ik eenmaal fatsoenlijke schoenen kan betalen.
Krijg je dan ook begeleiding in wat voor krachttraining enzo? Want ik zou geen idee hebben als ik daar binnen kwam, en ben bang dat die begeleiding wel duur is.
pi_136894737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ah, het muurtje. Ben ik geloof ik ook best goed in, maar mij is ook verteld dat het niet bepaald gezond is. Maar als het werkt, is het voor nu prima denk ik dan altijd :@
Wanneer zie je hem weer?

En afstuderen lijkt eng in het begin, vond ik toen ook. Alleen als je eenmaal bezig bent, valt het reuze mee :Y
Ik heb bedacht dat ik wanneer mijn opleiding af is wel eens in therapie ga. O-) Maar vrees dat als ik nu dat muurtje afbreek ik straks weer een jaar vertraging oploop ofzo. Voor nu is het idd prima, maar ik houd dit al best wat jaartjes vol en Bobo heeft ook al wel aangegeven dat hij niet blijft accepteren dat ik alles zo weg stop. En daar heeft hij ook gelijk in, maar als overlevingsstrategie doet hij het prima, dus vrees heel erg voor het moment dat ik uit die strategie stap.
De laatste week van maart vlieg ik naar Chicagooooo. O+ O+ Zin in!

Ja dat hoop ik dan maar. Maar dan moet ik dus wel beginnen. :')
pi_136894924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ja. Ja hardlopen lijkt me helemaaaal niks, maar misschien moet ik het een keer proberen als ik eenmaal fatsoenlijke schoenen kan betalen.
Krijg je dan ook begeleiding in wat voor krachttraining enzo? Want ik zou geen idee hebben als ik daar binnen kwam, en ben bang dat die begeleiding wel duur is.
Begeleiding loopt op mijn sportschool "los" rond en kan je zo aanschieten, kost niets extra's. Heb er nu ook een die steeds vraagt hoe het gaat en of er al dingen aangepast moeten en weet ik wat, echt heel leuk die interesse. :P

En als iets je vanaf het begin al helemaal niks lijkt: kijk verder naar iets anders. De kans is vrij klein dat je het dan wél ineens leuk gaat vinden. :+ (En sowieso, die eerste evylesjes kunnen prima op "normale" sportschoenen. Scheelt je veel geld als je er toch geen bal aan vindt) En anders: gewoon een beetje rondkijken naar wat er op een acceptabele afstand aangeboden wordt en proeflesjes volgen!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb bedacht dat ik wanneer mijn opleiding af is wel eens in therapie ga. O-) Maar vrees dat als ik nu dat muurtje afbreek ik straks weer een jaar vertraging oploop ofzo. Voor nu is het idd prima, maar ik houd dit al best wat jaartjes vol en Bobo heeft ook al wel aangegeven dat hij niet blijft accepteren dat ik alles zo weg stop. En daar heeft hij ook gelijk in, maar als overlevingsstrategie doet hij het prima, dus vrees heel erg voor het moment dat ik uit die strategie stap.
De laatste week van maart vlieg ik naar Chicagooooo. O+ O+ Zin in!

Ja dat hoop ik dan maar. Maar dan moet ik dus wel beginnen. :')
Stiekem is het al bijna maart. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136895041
En ik moet nog steeds douchen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136895134
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Begeleiding loopt op mijn sportschool "los" rond en kan je zo aanschieten, kost niets extra's. Heb er nu ook een die steeds vraagt hoe het gaat en of er al dingen aangepast moeten en weet ik wat, echt heel leuk die interesse. :P

En als iets je vanaf het begin al helemaal niks lijkt: kijk verder naar iets anders. De kans is vrij klein dat je het dan wél ineens leuk gaat vinden. :+ (En sowieso, die eerste evylesjes kunnen prima op "normale" sportschoenen. Scheelt je veel geld als je er toch geen bal aan vindt) En anders: gewoon een beetje rondkijken naar wat er op een acceptabele afstand aangeboden wordt en proeflesjes volgen!

[..]

Stiekem is het al bijna maart. O+
Oh dat is wel fijn ja!
Ja maar ik heb uberhaupt geen sportschoenen. :@ :') Moet er gewoon eens uitgebreid naar kijken inderdaad, maar zo heb ik nog veel meer dingen op het 'daar moet ik echt eens actie in ondernemen' lijstje staan. Uitstelgedrag is ook een talent. O+

Ja maar dat is dus ook eng, want voor die tijd moet ik nog zo veel doen. :')
pi_136895801
Ik doe bootcamp en krachttraining. Ook rond de 3 tientjes per maand en 5 min lopen vanaf mijn huis O+

Ook begeleiding die los loopt en schema's voor je maakt enzo :Y

En nieuwe sportschoenen heb ik laatst in de Nike outletstore in Rosada gekocht voor 30 euro ofzo :7
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136895876
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik doe bootcamp en krachttraining. Ook rond de 3 tientjes per maand en 5 min lopen vanaf mijn huis O+

Ook begeleiding die los loopt en schema's voor je maakt enzo :Y

En nieuwe sportschoenen heb ik laatst in de Nike outletstore in Rosada gekocht voor 30 euro ofzo :7
Bootcamp lijkt me dan wel weer leuk! Welke sportscholen doen jullie dat? Of zijn dat echt van die lokale zaken?
pi_136895980
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bootcamp lijkt me dan wel weer leuk! Welke sportscholen doen jullie dat? Of zijn dat echt van die lokale zaken?
Varieert een beetje wat ze aanbieden, er zijn ook vrij uitgebreide en die doen alles buiten. Maar da's wel vrij prijzig. :+ (Wel gratiesj proefles, dat dan wel weer) Deze bijvoorbeeld: http://thebootcampclub.nl/nl/home
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136896083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Varieert een beetje wat ze aanbieden, er zijn ook vrij uitgebreide en die doen alles buiten. Maar da's wel vrij prijzig. :+ (Wel gratiesj proefles, dat dan wel weer) Deze bijvoorbeeld: http://thebootcampclub.nl/nl/home
Ik zie het ja, haha. Maar de bootcamp en krachttraining bedoelde ik. Want bij welke deed jij krachttraining dan?
pi_136896145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik zie het ja, haha. Maar de bootcamp en krachttraining bedoelde ik. Want bij welke deed jij krachttraining dan?
Ik doe geen bootcamp, maar krachttraining is gewoon in een van de lokale sportscholen hier. :P Deze: http://www.victorieplaza.nl Geen spannende keten dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136896286
Al ga ik tzt misschien wel overstappen naar een andere, want veel dichterbij. Maar dat hangt van vrij veel dingen af. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136897079
Ik zit bij ooms in tilburg :Y redelijk groot maar zit alleen in tilburg.

Heb jij niet iets in de buurt Bami?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136897135
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit bij ooms in tilburg :Y redelijk groot maar zit alleen in tilburg.

Heb jij niet iets in de buurt Bami?
Ja joh, Utrecht, het stikt van de sportscholen. Waardoor ik niet meer weet waar ik moet beginnen. :')
pi_136897209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja joh, Utrecht, het stikt van de sportscholen. Waardoor ik niet meer weet waar ik moet beginnen. :')
Gewoon de naam van de sportschool googelen en fitnessfora daarover checken. En evt even langs voor een proeflesje zoals IJs al zei. Begin gewoon met degene die het dichtst bij jou in de buurt zitten.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136897325
Mhehe, ik vier zaterdag mijn verjaardag en als echte Toos Werkeloos haal ik echt al mijn boodschappen uit de aanbieding. Ben al 2 weken aan het verzamelen bij verschillende supermarkten en elke week is wel iets anders dat ik kan gebruiken in de aanbieding :')
pi_136897388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mhehe, ik vier zaterdag mijn verjaardag en als echte Toos Werkeloos haal ik echt al mijn boodschappen uit de aanbieding. Ben al 2 weken aan het verzamelen bij verschillende supermarkten en elke week is wel iets anders dat ik kan gebruiken in de aanbieding :')
Gerda O+
pi_136897400
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Gewoon de naam van de sportschool googelen en fitnessfora daarover checken. En evt even langs voor een proeflesje zoals IJs al zei. Begin gewoon met degene die het dichtst bij jou in de buurt zitten.
En sowieso even rondkijken hoe alles eruitziet, misschien kijken wat ze evt. voor lessen aanbieden en sfeer proeven. Je moet je er vooral op je gemak voelen. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mhehe, ik vier zaterdag mijn verjaardag en als echte Toos Werkeloos haal ik echt al mijn boodschappen uit de aanbieding. Ben al 2 weken aan het verzamelen bij verschillende supermarkten en elke week is wel iets anders dat ik kan gebruiken in de aanbieding :')
Zaterdag verjaardag vieren, check. O+ En als het kan, waarom niet? *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136899889
Is het al vrijdag? :')
pi_136900030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het al vrijdag? :')
Zo'n erge week ja?

Ik ga maar eens 20 minuten fietsen. Soms wil ik toch best een auto. :')
pi_136900102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zo'n erge week ja?

Ik ga maar eens 20 minuten fietsen. Soms wil ik toch best een auto. :')
Nee dan ga ik friet eten en een nieuwe telefoon halen. Zo erg ben ik dat ik daar al 2 dagen naar uitkijk :')
pi_136900186
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee dan ga ik friet eten en een nieuwe telefoon halen. Zo erg ben ik dat ik daar al 2 dagen naar uitkijk :')
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136914958
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee dan ga ik friet eten en een nieuwe telefoon halen. Zo erg ben ik dat ik daar al 2 dagen naar uitkijk :')
_O- O+

Woahh, ananassap met malibu, dat is lang geleden. :9~ O+
pi_136915444
zomg in mn eigen bed slapen zo O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136919420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef Diconnected het volgende:
zomg in mn eigen bed slapen zo O+
O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136922121
zovelen was ermahgerd :') IK WIL EEN DROGER
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136922597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef Diconnected het volgende:
zovelen was ermahgerd :') IK WIL EEN DROGER
Heb je die niet? :o Ik gebruik die van mij echt veel, enkel niet voor bovenkleding en bh's enzo
Mokkel met stuntstok
pi_136922893
Toen onze droger kapot ging hebben we nooit een nieuwe gehaald, geen minuut gemist :+
pi_136924158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen onze droger kapot ging hebben we nooit een nieuwe gehaald, geen minuut gemist :+
HOEzo heb jij nog een kerst UI
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136924411
Ik denk dat ik de losse centrifuge meer ga missen dan de droger. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136926049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:15 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Heb je die niet? :o Ik gebruik die van mij echt veel, enkel niet voor bovenkleding en bh's enzo
Nee ;( ik mis de fluffy handdoeken enzo. En plus alles is sneller klaar, nu moet ik vaak een dag wachten voordat de was droog is. En als ik dan veel was heb vind ik dat aids, want ik wil gewoon dat alles dan weer netjes en schoon in de kast ligt :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136926059
Maar we gaan vanavond wel een magnetron ophalen bij vrienden voor 15 ekkies *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136926926
Verjaardagsinkopen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136926999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Maar we gaan vanavond wel een magnetron ophalen bij vrienden voor 15 ekkies *O*
*O* combi?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136927209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen onze droger kapot ging hebben we nooit een nieuwe gehaald, geen minuut gemist :+
Voor handdoeken vind ik het wel heel fijn, anders hangt meteen mijn droogrek vol en kan ik geen andere was meer doen. En ik ben allergisch voor wasverzachter dus dan voelen die handdoeken ook meteen als schuurpapier bleh :X

Maar behalve handdoeken en ondergoed gooi ik eigenlijk niks in de droger :')
Ja, trouwens, de vesten die ik ff snel van kattenhaar wil ontdoen voordat ze in de wasmachine kunnen. Lekker makkelijk :P
pi_136927223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Verjaardagsinkopen. :')
Ik heb ze net allemaal binnen *O*
pi_136929278
Wasverzachterallergie, check. :')

Al valt het schuurpapierachtige me mee. (Joop heeft geen droger, m'n ouders wel)

En ik weet meteen weer waarom ik er vorig jaar niet echt zin in had. :') Al die zooi, bleh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136929908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Wasverzachterallergie, check. :')

Al valt het schuurpapierachtige me mee. (Joop heeft geen droger, m'n ouders wel)

En ik weet meteen weer waarom ik er vorig jaar niet echt zin in had. :') Al die zooi, bleh.
Wij moeten altijd het hele huis verbouwen, anders passen de sta tafels niet in de woonkamer. Alleen durft B nog steeds niet goed te tillen dus moet ik mijn broertje vragen om eerder te komen zodat hij met de meubels kan zeulen. En dan hopen dat er aan het einde iemand bereid is (en niet te zat is) om de boel weer even mee te helpen terug te schuiven :')
pi_136930706
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wij moeten altijd het hele huis verbouwen, anders passen de sta tafels niet in de woonkamer. Alleen durft B nog steeds niet goed te tillen dus moet ik mijn broertje vragen om eerder te komen zodat hij met de meubels kan zeulen. En dan hopen dat er aan het einde iemand bereid is (en niet te zat is) om de boel weer even mee te helpen terug te schuiven :')
Verbouwen, check. :') Gelukkig genoeg mensen in staat om te schuiven hier. :9 (Drie niet post-op mannen is wel hendig. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136936919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

*O* combi?
Nee een gewone :Y we hebben al een goed werkende oven gelukkig.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136936938
Hier met de housewarming moesten we de eettafel in de slaapkamer zetten zodat er genoeg plek was in de woonkamer :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136940864
Ik kan ook niet tegen wasverzachter, vooral in onderbroeken. Laat ik het daar maar bij houden :') :X
pi_136964170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Nee ;( ik mis de fluffy handdoeken enzo. En plus alles is sneller klaar, nu moet ik vaak een dag wachten voordat de was droog is. En als ik dan veel was heb vind ik dat aids, want ik wil gewoon dat alles dan weer netjes en schoon in de kast ligt :')
dit dit en dit

drogers O+
pi_136965483
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dit dit en dit

drogers O+
Jijweetz :D O+

En mn beddengoed geef ik aan mn moeder, want die heeft dus wel een droger :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136970244
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:42 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Jijweetz :D O+

En mn beddengoed geef ik aan mn moeder, want die heeft dus wel een droger :')
Dat is wel schijtirritant om op te moeten hangen. Kost veel ruimte jonge. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136971271
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is wel schijtirritant om op te moeten hangen. Kost veel ruimte jonge. :')
daarom droger
pi_136975778
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

daarom droger
Maar droger specifiek daarvoor gaat me ook net te ver. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136976970
Omg heel de dag al aan het snotteren uit maar 1 neusgat, en steeds het gevoel alsof je moet niezen maar het komt niet, ondertussen trekt het helemaal naar m'n oor :')
Mokkel met stuntstok
pi_136977412
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef Mord_Sith het volgende:
Omg heel de dag al aan het snotteren uit maar 1 neusgat, en steeds het gevoel alsof je moet niezen maar het komt niet, ondertussen trekt het helemaal naar m'n oor :')
Dat is echt fantastisch. :')

Straks vast deeg maken en een kwarktaart bouwen. Stomme verjaardag is stom. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136977674
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is echt fantastisch. :')

Straks vast deeg maken en een kwarktaart bouwen. Stomme verjaardag is stom. :')
Ik ben van de makkelijke hapjes, dus gewoon chips en wat stokbrood en salades op tafel en later nog wat spul om op te warmen :@
pi_136978249
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben van de makkelijke hapjes, dus gewoon chips en wat stokbrood en salades op tafel en later nog wat spul om op te warmen :@
Er hoort gewoon taart bij. :P

En we zijn zeikerds, want zelf bakken is gewoon lekkerder. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136978309
En verder ook simpel spul hoor, maar ik hou gewoon van taart. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136978321
taart :9~
Mokkel met stuntstok
pi_136978333
:@
Mokkel met stuntstok
pi_136978436
Ik ben niet voor niets fattie. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136978513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En verder ook simpel spul hoor, maar ik hou gewoon van taart. :')
Als ik mijn verjaardag voor familie vier, is er wel taart :Y
Maar meeste van mijn vrienden beginnen graag meteen met bier en dan is taart niet zo'n succes vaak :P
pi_136978532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet voor niets fattie. :@
<---
Mokkel met stuntstok
pi_136979119
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als ik mijn verjaardag voor familie vier, is er wel taart :Y
Maar meeste van mijn vrienden beginnen graag meteen met bier en dan is taart niet zo'n succes vaak :P
Nah, dit is familie. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136979146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet voor niets fattie. :@
Ohai :D

Vanochtend nog taart op bij stage :9

En met verjaardagen bak ik ook zelf alles. Bij verjaardagen van Sjon zn familie kwam alles van Multivlaai :r en zijn moeder vond het raar dat wij (m'n moeder en ik) alles zelf gingen bakken voor verjaardagen. :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136979176
Maargoed, we hebben nog steeds geen contact met z'n moeder en zolderkamerautist broer :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:37:21 #84
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136979189
Dus hier zijn alle vrouwen van fok.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136979908
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
Dus hier zijn alle vrouwen van fok.
Jij bent een undercover vrouw?
Mokkel met stuntstok
pi_136979967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ohai :D

Vanochtend nog taart op bij stage :9

En met verjaardagen bak ik ook zelf alles. Bij verjaardagen van Sjon zn familie kwam alles van Multivlaai :r en zijn moeder vond het raar dat wij (m'n moeder en ik) alles zelf gingen bakken voor verjaardagen. :')
Het hangt er bij ons een beetje van af hoeveel zin we hebben, maar vrij veel verjaardagen in de winter, dus ik heb m'n portie matige vlaai wel weer gehad. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:58:31 #87
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136979969
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Jij bent een undercover vrouw?
Ik ben een echte vrouw hoor :)
Waar staat SHJN voor?
Show hier je nagels? of zeg ik nu iets doms _O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136980058
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het hangt er bij ons een beetje van af hoeveel zin we hebben, maar vrij veel verjaardagen in de winter, dus ik heb m'n portie matige vlaai wel weer gehad. :')
Gelukkig zit hier alles verspreid :D En sinds ik een baas ben met cheesecake bakken moet ik nu dus steeds cheesecake maken. Heel vervelend.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136980076
En ik heb inmiddels 1,5u mn docs aan en nog geen pijn in de pootjes *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136980191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Gelukkig zit hier alles verspreid :D En sinds ik een baas ben met cheesecake bakken moet ik nu dus steeds cheesecake maken. Heel vervelend.
Da's hier met appeltaarten. :')

Maar nu zijn de appels er tenminste, dus och. Cheesecake kost me teveel moeite. :') (Ook vooral omdat ik het thuis vier en vanavond wel gewoon naar Joop ga. Iets krapper met tijd, hihaho. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136980233
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's hier met appeltaarten. :')

Maar nu zijn de appels er tenminste, dus och. Cheesecake kost me teveel moeite. :') (Ook vooral omdat ik het thuis vier en vanavond wel gewoon naar Joop ga. Iets krapper met tijd, hihaho. :'))
ermnerm appeltaart :9.

m'n moeder maakt altijd echt heerlijke cake en boterkoek :9~
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136980309
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik ben een echte vrouw hoor :)
Waar staat SHJN voor?
Show hier je nagels? of zeg ik nu iets doms _O-
Nee, dat heb je heel goed gezien :D
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:10:14 #93
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136980332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nee, dat heb je heel goed gezien :D
Oh tof :D want er staat niks in de OP ofzo.
Posten jullie hier elke keer je nagels of hoe gaat het?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136980401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:

[..]

Oh tof :D want er staat niks in de OP ofzo.
Posten jullie hier elke keer je nagels of hoe gaat het?
Dit topic is de slowchat van LIF / Show hier je nagels #247 Met nieuwe aanwas in The Dark Side! O+ om dat andere topic vrij van rotzooi te houden.
Ondertussen is er een vaste groep posters ontstaan hier, maar nieuwe zijn altijd welkom :)
Mokkel met stuntstok
pi_136980826
Deeg in mijn wenkbrauw. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136980870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Deeg in mijn wenkbrauw. :')
HOE bak jij taart? :D
Mokkel met stuntstok
pi_136980941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

HOE bak jij taart? :D
dat ja _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136980957
Taartpraat. Stahp ;( hongerrr
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:30:56 #99
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136980959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:12 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dit topic is de slowchat van LIF / Show hier je nagels #247 Met nieuwe aanwas in The Dark Side! O+ om dat andere topic vrij van rotzooi te houden.
Ondertussen is er een vaste groep posters ontstaan hier, maar nieuwe zijn altijd welkom :)
Oooh leuk :) even een fotootje plaatsen. Is niet zo speciaal nu maarja :P Als eerste post :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136980976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

HOE bak jij taart? :D
En dit _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:32:03 #101
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981017
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Taartpraat. Stahp ;( hongerrr
omnomnom
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:32:05 #102
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

HOE bak jij taart? :D
De mixer ging wat sneller dan ik dacht. :')

Vliegend deeg. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:32:32 #103
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981041
aargh zon. die schijnt dus op een glazen deur van de andere flat, en die schijnt nu recht in mn ogen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:32:39 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:30 schreef supersof het volgende:

[..]

Oooh leuk :) even een fotootje plaatsen. Is niet zo speciaal nu maarja :P Als eerste post :D
Foto's zijn prima eerste posts. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:32:49 #105
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981058
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De mixer ging wat sneller dan ik dacht. :')

Vliegend deeg. O+
JONGEUH DEEG MOET JE NIET MET DE MIXER DOEN
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981073
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De mixer ging wat sneller dan ik dacht. :')

Vliegend deeg. O+
Mehehe MI O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136981149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef Diconnected het volgende:
aargh zon. die schijnt dus op een glazen deur van de andere flat, en die schijnt nu recht in mn ogen :')
Doe de gordijnen dicht :Y

Of je zonnebril op, voor extra swek.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136981164
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De mixer ging wat sneller dan ik dacht. :')

Vliegend deeg. O+
Hihi ik heb een mental image O+
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:34:30 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981184
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef Diconnected het volgende:

[..]

JONGEUH DEEG MOET JE NIET MET DE MIXER DOEN
Eerste stukje alleen, anders gaan mijn polsen aidsen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:35:10 #110
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981216
En dan voel ik de boter niet zo. Nondeju, wat een goor gevoel vind ik dat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136981217
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef Diconnected het volgende:

[..]

JONGEUH DEEG MOET JE NIET MET DE MIXER DOEN
Angry murican alert
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:35:30 #112
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981228
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Doe de gordijnen dicht :Y

Of je zonnebril op, voor extra swek.
de zon is al aan het zakken heujjjj
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:35:50 #113
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981245
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eerste stukje alleen, anders gaan mijn polsen aidsen. :')
gaaaaaaaaaaaaaaaay
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981248
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan voel ik de boter niet zo. Nondeju, wat een goor gevoel vind ik dat. :')
Onder je nagels ;( ook met gehakt :r
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:36:43 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Diconnected het volgende:

[..]

gaaaaaaaaaaaaaaaay
Ik kan wel een heel mooi gay-armpje doen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136981289
Oh en

CHEERS TO THE FREAKING WEEKEND
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:02 #117
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981304
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Foto's zijn prima eerste posts. :9
:) :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:06 #118
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981307
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Angry murican alert
_O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981312
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Onder je nagels ;( ook met gehakt :r
Ik heb daar handschoentjes voor :D :@
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:30 #120
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981321
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en

CHEERS TO THE FREAKING WEEKEND
dit
_O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:31 #121
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981323
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Onder je nagels ;( ook met gehakt :r
daar heb je nagelborsteltjes voor :v
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:41 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981332
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Onder je nagels ;( ook met gehakt :r
Hrrrr.

Nu vind ik boter sowieso al vies, dus ik vermijd het zoveel mogelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:50 #123
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981338
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik kan wel een heel mooi gay-armpje doen. :9
pics.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:37:57 #124
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981343
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hrrrr.

Nu vind ik boter sowieso al vies, dus ik vermijd het zoveel mogelijk. :')
Ben je vandaag jarig?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:38:08 #125
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981350
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hrrrr.

Nu vind ik boter sowieso al vies, dus ik vermijd het zoveel mogelijk. :')
boter O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:38:33 #126
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

daar heb je nagelborsteltjes voor :v
Voelt nog steeds goor.

Handschoentjes vind ik wel een goeie. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:39:06 #127
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981396
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:

[..]

Ben je vandaag jarig?
Neinz, afgelopen dinsdag, maar visite komt morgen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:39:20 #128
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981409
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neinz, afgelopen dinsdag, maar visite komt morgen. :)
Oooh, gefeliciteerd nog :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:39:48 #129
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

pics.
Teveel gedoe op m'n tablet.

* IJsdraakje lui
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:40:01 #130
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981446
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:39 schreef supersof het volgende:

[..]

Oooh, gefeliciteerd nog :D
Dank :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136981488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

daar heb je nagelborsteltjes voor :v
Ja maar dan zit t er al onder :r

Handschoentjes, clever!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:40:47 #132
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981501
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voelt nog steeds goor.

Handschoentjes vind ik wel een goeie. :D
ja als ik eten rondbreng op afdelingen doe ik ook altijd handschoentjes aan, want 1. eten is teringheet. 2. het eten is viiiiies dus als je dan wat morst is het niet erg want op handschoen. ik doe automatisch likken/happen als ik wat mors op vingers :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981528
Die tweede _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:45:40 #134
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981697
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:40 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ja als ik eten rondbreng op afdelingen doe ik ook altijd handschoentjes aan, want 1. eten is teringheet. 2. het eten is viiiiies dus als je dan wat morst is het niet erg want op handschoen. ik doe automatisch likken/happen als ik wat mors op vingers :')
Mwehehe :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:46:11 #135
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981710
Of dat ik dan pap sta te maken voor de tandenloze zoogdieren en dat er dan een klodder pap op m'n hand komt, en ik dat dus aflik. En ik vind pap echt heel vies maar het is gewoon een automatisme :') en ik doe het iedere keer weer :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981730
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef Diconnected het volgende:
tandenloze zoogdieren
ABWAHHAHAHA
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:49:11 #137
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981812
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Of dat ik dan pap sta te maken voor de tandenloze zoogdieren en dat er dan een klodder pap op m'n hand komt, en ik dat dus aflik. En ik vind pap echt heel vies maar het is gewoon een automatisme :') en ik doe het iedere keer weer :')
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:49:48 #138
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136981832
Pizzadag vandaag. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:51:33 #139
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Pizzadag vandaag. :9
ik morgen weer _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:51:37 #140
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136981896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ABWAHHAHAHA
En je ze dan moet voeren en dat dan de helft van de pap op je hand komt of ze spugen het net zo hard weer uit over hunzelf :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136981913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:51 schreef Diconnected het volgende:

[..]

En je ze dan moet voeren en dat dan de helft van de pap op je hand komt of ze spugen het net zo hard weer uit over hunzelf :')
Wees blij dat ze het over zichzelf uitspugen.
Hoevaak ik niet onder het vreten heb gezeten... :')
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:54:51 #142
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136982025
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:52 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wees blij dat ze het over zichzelf uitspugen.
Hoevaak ik niet onder het vreten heb gezeten... :')
Meestal zijn mn armen of schoenen het slachtoffer :D.

Al moesten we laatst met 5 vrouwen een vrouw van de vloer rapen want die zat dus onder de meds en helemaal slap. en toen moesten we de luier vervangen, en die zat onder de kak en collega pakte dus die luier middenin de kak vast :')

ben blij dat ik geen verzorgende/helpende ben :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136982068
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Meestal zijn mn armen of schoenen het slachtoffer :D.

Al moesten we laatst met 5 vrouwen een vrouw van de vloer rapen want die zat dus onder de meds en helemaal slap. en toen moesten we de luier vervangen, en die zat onder de kak en collega pakte dus die luier middenin de kak vast :')

ben blij dat ik geen verzorgende/helpende ben :')
ooooiiiiiiiiiiiiiiii :X :r
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:55:50 #144
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136982073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Meestal zijn mn armen of schoenen het slachtoffer :D.

Al moesten we laatst met 5 vrouwen een vrouw van de vloer rapen want die zat dus onder de meds en helemaal slap. en toen moesten we de luier vervangen, en die zat onder de kak en collega pakte dus die luier middenin de kak vast :')

ben blij dat ik geen verzorgende/helpende ben :')
Hrrrrrrr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:57:58 #145
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136982148
of mensen die hun hele badkamer onder de shit smeren en vervolgens naakt de gang oplopen. O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136982169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Diconnected het volgende:
of mensen die hun hele badkamer onder de shit smeren en vervolgens naakt de gang oplopen. O+
Decorumverlies, gotta love it
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:02:20 #147
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136982301
Gelukkig hoef ik niet mensen te wassen en te helpen met naar de wc gaan enzo. toen in cali m'n oma dus zo gevallen was en haar moest helpen moest ik haar ook wassen en douchen enzulks, en dat vond ik al weird en dan hoef je dus niet eens vieze dingen oid te doen... heb echt respect voor de mensen die dit wel kunnen doen.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:03:35 #148
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136982346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Decorumverlies, gotta love it
Zo sneu ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:07:42 #149
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_136982478
ik ga maar eens mijn kip snijden :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_136989035
76 berichten, what are this.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:34:13 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136989094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
76 berichten, what are this.
Omdat het kan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136989205
Nog maar 45 minuten tot alle foto;s van mijn telefoon af zijn :')
pi_136997437
Lol die verhalen van Dico _O- ik ben blij dat er mensen zijn die het doen, want ik moet er niet aan denken :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137006563
ew, die berichten :')
pi_137012874
Een wrap met kruidenroomkaas en gerookte zalm.
Gewoon omdat ik daar zo'n zin in had :9~
Mokkel met stuntstok
pi_137013069
Weer geen verwarming. :')

Straks thuis maar even douchen, want ook geen warm water. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137013084
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer geen verwarming. :')

Straks thuis maar even douchen, want ook geen warm water. :')
Is er wat kapot? -O- Komt er wel iemand om het te fixen? gelukkig is het niet heel koud buiten nu, maar geen warm water is kudtdtdtddtdt
Mokkel met stuntstok
pi_137013246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Is er wat kapot? -O- Komt er wel iemand om het te fixen? gelukkig is het niet heel koud buiten nu, maar geen warm water is kudtdtdtddtdt
Er lijkt een sensor dood te wezen, dus Joop gaat maandag iemand bellen. Gaan hier over een half uurtje weg en zondag overleven we ook wel weer. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137015714
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Een wrap met kruidenroomkaas en gerookte zalm.
Gewoon omdat ik daar zo'n zin in had :9~
ermnermnerm :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137018034
Nagels lakken: the lazy way. Had een zandlakje op met alleen een beetje tipwear, dus nog een laagje overheen gedaan en het ziet eruit als nieuw en is al meteen droog dus ideaal. Maar wel lui :')
pi_137019220
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Een wrap met kruidenroomkaas en gerookte zalm.
Gewoon omdat ik daar zo'n zin in had :9~
Omnom! Wij eten vanavond wraps met gerookte kip en avocado :9 nu al zin in!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 23 februari 2014 @ 14:13:45 #162
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137047265
Ik lak te weinig, mijn nagels hebben spontaan aids en de helft zit ernaast. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 23 februari 2014 @ 21:08:02 #163
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137068148
Ik meur naar knoflook :') maar m'n knoflooksaus was wel erg lekkor :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137068956
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik meur naar knoflook :') maar m'n knoflooksaus was wel erg lekkor :9
omnomnom
Mokkel met stuntstok
  zondag 23 februari 2014 @ 21:28:25 #165
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137069543
En ik denk dat ik morgen even de dokter ga bellen als die pijn aan m'n voet zo blijft -O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137089298
Hoe is het nu Dico?

Wat is het heeeerlijk buiten vandaag :o
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:12:50 #167
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137089955
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe is het nu Dico?

Wat is het heeeerlijk buiten vandaag :o
Ja weinig pijn meer gelukkig, denk dat ik gewoon een spier ofzo heb verrekt :')

En het ziet er idd goed uit buiten, zo maar even hobbelen naar de supermarkt :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137090994
Ohemgee wat is het lekker buiten O+
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 februari 2014 @ 14:47:56 #169
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137091107
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. :')

En het is juist zulk lekker weer om naar buiten te gaan. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137091130
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. :')

En het is juist zulk lekker weer om naar buiten te gaan. ;(
Ffuuu -O-
Toch maar ff blokkie om, misschien doet de frisse lucht je goed?
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 februari 2014 @ 14:50:26 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137091188
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ffuuu -O-
Toch maar ff blokkie om, misschien doet de frisse lucht je goed?
Kom net van buiten, het wordt alleen maar erger. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137091204
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kom net van buiten, het wordt alleen maar erger. :')
;(
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 februari 2014 @ 14:54:47 #173
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137091322
Al zit ik ook op mijn teveelste strip, dus dat zal er ook wel aan meehelpen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137099251
Weight watchers recept maken voor 2 personen, dat je er dan de dag erna nog met 2 van kan eten :')
En toen had ik weer een shitload aan punten over voor vandaag, godnonde :')
pi_137099509
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zit ik ook op mijn teveelste strip, dus dat zal er ook wel aan meehelpen. :+
Helpt de pil mee met ziek worden dan? :o
  maandag 24 februari 2014 @ 19:04:52 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137099518
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weight watchers recept maken voor 2 personen, dat je er dan de dag erna nog met 2 van kan eten :')
En toen had ik weer een shitload aan punten over voor vandaag, godnonde :')
Nog steeds een eetfaler. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137099841
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nog steeds een eetfaler. O+
Neinz, fout gepland want het recept stond echt op 2 porties. En ik zit vol :') .
Ik eet echt niet weinig :'(.
Om wat meer weekpunten op te maken eet ik mn boerenkool maar met wat spekjes erdoor :+
  maandag 24 februari 2014 @ 19:14:28 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137099958
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Neinz, fout gepland want het recept stond echt op 2 porties. En ik zit vol :') .
Ik eet echt niet weinig :'(.
Om wat meer weekpunten op te maken eet ik mn boerenkool maar met wat spekjes erdoor :+
Het klinkt ook wel alsof je bizar veel mag eten. :D

Of je snaait te weinig naar ww-begrippen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137100085
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het klinkt ook wel alsof je bizar veel mag eten. :D

Of je snaait te weinig naar ww-begrippen. :+
Ja, het is best bizar.
Morgen heb ik met ontbijt (yoghurt, muesli, banaan) lunch (boterham nutella, 2 beschuit (10zaden dus vult beter dna normale) met kaas en pindakaas (boter voor alle 3 meegesteld) en avondeten nog 5 punten over :'). Ik vreet savonds wel noten. ^O^
  maandag 24 februari 2014 @ 19:21:09 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137100297
In ieder geval alles behalve een crashdieet. :P

Wel een goeie voor regelmaat in je eten lijkt me. Anders krijg je het gewoon niet op. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137100366
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
In ieder geval alles behalve een crashdieet. :P

Wel een goeie voor regelmaat in je eten lijkt me. Anders krijg je het gewoon niet op. :')
Ja als je alles light en mager gaat eten dan krijg je het gewoon niet op lijkt mij. Of het is gebaseerd op mensen die elke minuut van de dag lopen te kanen :') . Het valt me heel erg mee in ieder geval :D
  maandag 24 februari 2014 @ 19:24:54 #182
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137100462
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja als je alles light en mager gaat eten dan krijg je het gewoon niet op lijkt mij. Of het is gebaseerd op mensen die elke minuut van de dag lopen te kanen :') . Het valt me heel erg mee in ieder geval :D
Ik vermoed dat laatste. :') Maar yay voor meevallen *O*

On that note, ik moet echt weer even braver gaan doen met eten en sporten, maar dat om en om ziek worden helpt niet echt. :') (al werkt dat wel weer bij het vreten :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137100521
Morgen komt mijn sportarmband binnen dus afhankelijk vna de tijd waarop hij bezorgd wordt en het weer ga ik morgen of vrijdag mezelf naar buiten schoppen :v
  maandag 24 februari 2014 @ 19:30:03 #184
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137100695
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen komt mijn sportarmband binnen dus afhankelijk vna de tijd waarop hij bezorgd wordt en het weer ga ik morgen of vrijdag mezelf naar buiten schoppen :v
^O^

Ik zou vandaag, maar meh. Morgen om die reden ook afgezegd, dus deze week sowieso vrijdag sporten en als het woensdag of donderdag een beetje lekker weer is ook maar naar buiten. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137124154
Ik schijn te weinig te eten :') maar eens wat aan doen dan.

Overigens begin ik het effect van sporten wel echt aan mn lijf te zien! Dus yay *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:19:08 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137125140
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik schijn te weinig te eten :') maar eens wat aan doen dan.

Overigens begin ik het effect van sporten wel echt aan mn lijf te zien! Dus yay *O*
*O*

En ziek. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137125178
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

En ziek. :')
:* beterschap
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137235372


Ik mag migraine bijschrijven op mijn stempelkaart! :')
pi_137387563
Mokkel met stuntstok
pi_137388191
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:15 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, hij is wel mooi!

Ik had vandaag een pakjesman die vroeg of hij het pakje met de lift naar boven mocht sturen. Ja ok, als dat al teveel moeite voor je is wil ik hem zelf wel uit de lift pakken hoor. :')
pi_137389575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, hij is wel mooi!

Ik had vandaag een pakjesman die vroeg of hij het pakje met de lift naar boven mocht sturen. Ja ok, als dat al teveel moeite voor je is wil ik hem zelf wel uit de lift pakken hoor. :')
Die van mij weigerde vaak gewoon naar boven te komen toen ik nog op twee hoog woonde, luie apen zijn het :')
Mokkel met stuntstok
pi_137391891
Die van mij komt met een karretje kattengrit brengen en klagen dat hij met de lift naar boven moet en dat zijn karretje kapot gaat van de drempel :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:17:08 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137391946
De mijne zet het uit zichzelf in de gang als het zwaar is. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137392106
Ruilen?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:31:07 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137392540
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ruilen?
Ik profiteer ervan zolang het kan. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137395446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die van mij komt met een karretje kattengrit brengen en klagen dat hij met de lift naar boven moet en dat zijn karretje kapot gaat van de drempel :')
_O- Dat is wel echt heel erg!
pi_137400013
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die van mij komt met een karretje kattengrit brengen en klagen dat hij met de lift naar boven moet en dat zijn karretje kapot gaat van de drempel :')
Wat een droeftoeter :')
Mokkel met stuntstok
pi_137407697
Huuu. Waarom krijg ik op fok een reclame voor senioren geluk, om in contact te komen met 50 plussers? ;(
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:44:23 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137409332
Het stikt van de datingreclames. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410515
Ik krijg reclames van kleurpotloden :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:35:09 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg reclames van kleurpotloden :')
Niet onlogisch, want op gezocht. Ik krijg alleen maar Aziaten en fitnessende single vrouwen. :')

IK WIL GEEN WIJF ERBIJ.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410609
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet onlogisch, want op gezocht. Ik krijg alleen maar Aziaten en fitnessende single vrouwen. :')

IK WIL GEEN WIJF ERBIJ.
Die krijg ik als ik m'n geschiedenis en cookies heb gewist O+
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:36:44 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410623
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die krijg ik als ik m'n geschiedenis en cookies heb gewist O+
En de heftruckreclames? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:38:12 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410655
En ik wil naar buiten, maar ik zit op pakketjeswacht. Vermelden ze pas na de normale pakketjes dat de rest met dhl moet komen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
pakketjeswacht.
Ja dat ;( En ik moet zo toch echt weg :')
Mokkel met stuntstok
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:39:10 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410677
Nog erger, de ene helft komt met dhl, de andere met selektvracht. Fml.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410680
Het leed dat pakketjeswacht heet
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137410687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog erger, de ene helft komt met dhl, de andere met selektvracht. Fml.
Wat voor shitload aan pakketjes krijg jij wel niet binnen? :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:42:31 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wat voor shitload aan pakketjes krijg jij wel niet binnen? :D
Het is kattenvoer. Ik héb niet eens een kat. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410764
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is kattenvoer. Ik héb niet eens een kat. :'(
:D _O-
Mokkel met stuntstok
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:42:54 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410765
Oh, en konijnenvoer.

Konijn heb ik ook niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410774
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is kattenvoer. Ik héb niet eens een kat. :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en konijnenvoer.

Konijn heb ik ook niet.
_O- _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:43:49 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410790
Die selektvrachtbezorger is lui, ik hoop dat die het kattenvoer niet heeft. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:44:41 #214
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410810
Wel dus. Fml.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410833
Ik wil dit maken maar heb al een weeklijst + boodschappen gehaald :'(

http://huistuinenkeukenve(...)oflooktaart-van.html
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:45:42 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410837
Nou, dan ga ik nog rustig een broodje eten en m'n moeder meteen richting boodschappen schoppen.

EN O WEE ALS HET ZONNETJE STRAKS WEG IS
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137410847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, dan ga ik nog rustig een broodje eten en m'n moeder meteen richting boodschappen schoppen.

EN O WEE ALS HET ZONNETJE STRAKS WEG IS
Hier (amsterdam) issie al weg dus ik zou haast maken als ik jou was :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:49:16 #218
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137410926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hier (amsterdam) issie al weg dus ik zou haast maken als ik jou was :')
:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137411161
quote:
13s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het leed dat pakketjeswacht heet
Gister kreeg ik er drie tegelijk. :D En nog eentje extra van de onderburen!
pi_137411182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil dit maken maar heb al een weeklijst + boodschappen gehaald :'(

http://huistuinenkeukenve(...)oflooktaart-van.html
Woahh, mag ik dan komen eten wanneer je die maakt? Dat klinkt echt heel lekker! :9~
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:34:15 #221
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137412161
Hardlopen na een ruime week niet gegaan te zijn maar waarin ik wel carnaval heb gevierd en HEEL slecht heb gegeten, dat was geen goed idee :')

Ik was echt gesloopt toen ik terugkwam, het ging voor mijn gevoel voor geen meter maar volgens runkeeper had ik een nieuw persoonlijk snelheidsrecord _O- :?
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:42:31 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137412369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hardlopen na een ruime week niet gegaan te zijn maar waarin ik wel carnaval heb gevierd en HEEL slecht heb gegeten, dat was geen goed idee :')

Ik was echt gesloopt toen ik terugkwam, het ging voor mijn gevoel voor geen meter maar volgens runkeeper had ik een nieuw persoonlijk snelheidsrecord _O- :?
Waarschijnlijk was het daarom zo zwaar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:12:10 #223
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137413167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het daarom zo zwaar. :P
Ja dat bedacht ik me daarna ook :')
pi_137413691
Schijt hoeren tyfus Ikea tijdens schoolvakanties *schuimbekt*
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:41:28 #225
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137413942
Ik ben gaar van nakijkwerk huuu :')

Nog 1 uurtje en dan klaaaar jeujjj
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:48:49 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137414150
Plantjes planten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137436736
Dat ik na vier jaar studeren nog steeds niet heb geleerd om niet tot het laatste moment te wachten. :')

Oh well, nachtwerk is mijn talent!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:25:22 #228
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137481509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat ik na vier jaar studeren nog steeds niet heb geleerd om niet tot het laatste moment te wachten. :')

Oh well, nachtwerk is mijn talent!
Alles nog op tijd afgekomen?

Ik probeer wat nagellak uit te zoeken want bij Bubsel is er korting, maar ik in plaats van dat ik meteen een heel winkelwagentje vol klik, heb ik bij de meesten zoiets van meh heb ik al, lijkt op iets dat ik heb, etc. Best erg eigenlijk :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:28:26 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137481620
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Alles nog op tijd afgekomen?

Ik probeer wat nagellak uit te zoeken want bij Bubsel is er korting, maar ik in plaats van dat ik meteen een heel winkelwagentje vol klik, heb ik bij de meesten zoiets van meh heb ik al, lijkt op iets dat ik heb, etc. Best erg eigenlijk :')
We zijn verwend. :')

En herpy berfday O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:30:23 #230
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137481687
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

We zijn verwend. :')

En herpy berfday O+
Thnx! :D

Ja, best wel verwend :')
pi_137483770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Alles nog op tijd afgekomen?

Ik probeer wat nagellak uit te zoeken want bij Bubsel is er korting, maar ik in plaats van dat ik meteen een heel winkelwagentje vol klik, heb ik bij de meesten zoiets van meh heb ik al, lijkt op iets dat ik heb, etc. Best erg eigenlijk :')
:Y Gisteravond rond 12 uur 's nachts klaar, terwijl hij 'pas' vanmiddag om 12 uur ingeleverd moest worden.

Heel herkenbaar! Ik denk als ik straks in Amerika sta en ze vasthoud, dat ik ze dan wel koop, maar via internet bestellen vind ik een beetje teveel moeite ofzo. Die verzendkosten wil ik dan alleen betalen als ik het een supertof lakje vind.

En jaaaaa, gefeliciteerd! *O* *O* Nog plannen voor vandaag? Je had het al gevierd toch?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:06:58 #232
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137484698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:Y Gisteravond rond 12 uur 's nachts klaar, terwijl hij 'pas' vanmiddag om 12 uur ingeleverd moest worden.

Heel herkenbaar! Ik denk als ik straks in Amerika sta en ze vasthoud, dat ik ze dan wel koop, maar via internet bestellen vind ik een beetje teveel moeite ofzo. Die verzendkosten wil ik dan alleen betalen als ik het een supertof lakje vind.

En jaaaaa, gefeliciteerd! *O* *O* Nog plannen voor vandaag? Je had het al gevierd toch?
Dank je! :D Ik had het 2 weken terug al gevierd, dus voelt een beetje gek om vandaag dan jarig te zijn en helemaal geen plannen te hebben :') Morgen viert mijn broer zijn verjaardag met een groot feest, dat is dan wel weer leuk.

Lakjes irl zien is toch anders dan online bestellen he. Plus dat je in Amerika waarschijnlijk ook wel het een en ander tegen zal komen wat hier niet zo makkelijk/goedkoop verkrijgbaar is, dan zou ik het ook wel weten :P Wanneer ga je?
pi_137484902
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dank je! :D Ik had het 2 weken terug al gevierd, dus voelt een beetje gek om vandaag dan jarig te zijn en helemaal geen plannen te hebben :') Morgen viert mijn broer zijn verjaardag met een groot feest, dat is dan wel weer leuk.

Lakjes irl zien is toch anders dan online bestellen he. Plus dat je in Amerika waarschijnlijk ook wel het een en ander tegen zal komen wat hier niet zo makkelijk/goedkoop verkrijgbaar is, dan zou ik het ook wel weten :P Wanneer ga je?
Helemaal niks vandaag? Kan me voorstellen dat het gek voelt ja!

Ja precies. Dan houd ik ze vast enzo, dat werkt gewoon anders. Ik vlieg de 21ste. Nog maar 2 weken! :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:33:06 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137485545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Helemaal niks vandaag? Kan me voorstellen dat het gek voelt ja!

Ja precies. Dan houd ik ze vast enzo, dat werkt gewoon anders. Ik vlieg de 21ste. Nog maar 2 weken! :D
B en ik zijn wel gaan lunchen samen, dat was wel gezellig. En ik kreeg bloemen van schoonmama dus moesten we nog ff snel een vaas halen want B heeft die van ons allemaal gesloopt :')

Verder zit ik maar wat vacatures te kijken. Het is echt niet leuk om je zo oud te voelen en voor je gevoel nog niks bereikt te hebben dus vandaag is gewoon niet zo'n leuke dag :@

En 2 weken, dat is al snel! :D Is dat dan ook op de helft van zijn stageperiode al?
pi_137485721
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

B en ik zijn wel gaan lunchen samen, dat was wel gezellig. En ik kreeg bloemen van schoonmama dus moesten we nog ff snel een vaas halen want B heeft die van ons allemaal gesloopt :')

Verder zit ik maar wat vacatures te kijken. Het is echt niet leuk om je zo oud te voelen en voor je gevoel nog niks bereikt te hebben dus vandaag is gewoon niet zo'n leuke dag :@

En 2 weken, dat is al snel! :D Is dat dan ook op de helft van zijn stageperiode al?
Aaaw. :* Komt wel goed! En je hebt al een heleboel meer bereikt dan veel mensen ooit kunnen zeggen.

Bijna op de helft. Wanneer ik daar wegga is hij nog 2,5 maand weg.
pi_137487210
weekend :z
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:48:19 #237
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137487954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef Mord_Sith het volgende:
weekend :z
Hoe bevalt je baan?
pi_137487983
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hoe bevalt je baan?
Deels goed :)
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:51:43 #239
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137488070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Aaaw. :* Komt wel goed! En je hebt al een heleboel meer bereikt dan veel mensen ooit kunnen zeggen.

Bijna op de helft. Wanneer ik daar wegga is hij nog 2,5 maand weg.
Ik zal blij zijn als ik eindelijk een baan heb. Mocht dan mijn promotie ook nog afgerond zijn, dan ben ik helemaal blij :) Op dit moment voelt het vooral als 'niet af' allemaal en dus alsof ik niet echt wat bereikt heb. Maar snap ook wel dat dat voor anderen wellicht stom klinkt of zo :P

Stage schiet al op! Spreek je hem wel regelmatig en zo? Heeft hij het naar z'n zin daar?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:52:15 #240
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137488100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Deels goed :)
Waarom maar deels? Of wil je dat liever niet zeggen? :@
pi_137488145
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Waarom maar deels? Of wil je dat liever niet zeggen? :@
Nee niet hier hehe
Maar bevalt wel goed hoor :Y
Mokkel met stuntstok
pi_137490654
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik zal blij zijn als ik eindelijk een baan heb. Mocht dan mijn promotie ook nog afgerond zijn, dan ben ik helemaal blij :) Op dit moment voelt het vooral als 'niet af' allemaal en dus alsof ik niet echt wat bereikt heb. Maar snap ook wel dat dat voor anderen wellicht stom klinkt of zo :P

Stage schiet al op! Spreek je hem wel regelmatig en zo? Heeft hij het naar z'n zin daar?
Oh nee het klinkt niet stom hoor, ik snap heel goed wat je bedoelt! Maar 'zelfs' nu heb je meer bereikt dan menig kassamedewerker ooit zal gaan bereiken. Je moet jezelf ook credits geven voor wat je al wel gelukt is he. :)

We skypen minstens een keer per week, meestal wel twee keer. Hij vermaakt zich prima! Alleen veel tentamens en huiswerk op het moment, dus hij komt soms niet helemaal toe aan alle leuke dingen die hij daar ook wil doen.

Woeiii, ik kom net thuis van de tattooshop. Volgende week donderdag een afspraak, spannennnnd!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:54:07 #243
164755 Mss
kutHOEr
pi_137492117
Dienstmededeling: Gezien er totaal geen activiteit meer op de feestboek is en de fb vol staat met foto's heb ik de fb verwijderd. Einde dienstmededeling
Aids.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:48:54 #244
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137493997
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef Mss het volgende:
Dienstmededeling: Gezien er totaal geen activiteit meer op de feestboek is en de fb vol staat met foto's heb ik de fb verwijderd. Einde dienstmededeling
Ok en bedankt..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:00:17 #245
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137494477
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh nee het klinkt niet stom hoor, ik snap heel goed wat je bedoelt! Maar 'zelfs' nu heb je meer bereikt dan menig kassamedewerker ooit zal gaan bereiken. Je moet jezelf ook credits geven voor wat je al wel gelukt is he. :)

We skypen minstens een keer per week, meestal wel twee keer. Hij vermaakt zich prima! Alleen veel tentamens en huiswerk op het moment, dus hij komt soms niet helemaal toe aan alle leuke dingen die hij daar ook wil doen.

Woeiii, ik kom net thuis van de tattooshop. Volgende week donderdag een afspraak, spannennnnd!
Een tattoo ja? Wat voor een?

Fijn dat het hem goed bevalt! Wel jammer dat hij niet veel leuks kan doen, maar dat kan hij mooi inhalen als jij er bent.

En die credits voor wat wel gelukt is, daar heb ik altijd wat moeite mee. Ik vergelijk me vaak met de mensen die al gedaan hebben wat ik wil en dan komt dat van mij er altijd minder uit :')
pi_137494497
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef Mss het volgende:
Dienstmededeling: Gezien er totaal geen activiteit meer op de feestboek is en de fb vol staat met foto's heb ik de fb verwijderd. Einde dienstmededeling
:o Neeee, wat jammer! Daar had ik best een waarschuwing voor willen hebben om te kijken of ik nog wat foto's op wilde slaan.

Sowieso vind ik het een beetje gek dat je dat zonder enig overleg hebt gedaan...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:02:33 #247
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137494565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:o Neeee, wat jammer! Daar had ik best een waarschuwing voor willen hebben om te kijken of ik nog wat foto's op wilde slaan.

Sowieso vind ik het een beetje gek dat je dat zonder enig overleg hebt gedaan...
Ja dit dus...
Dat had best even overlegd kunnen worden?
pi_137494594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Neeee, wat jammer! Daar had ik best een waarschuwing voor willen hebben om te kijken of ik nog wat foto's op wilde slaan.
ja niet om het 1 of ander maar volgens mij was dat de bedoeling :D
Ik sla nooit foto's uit geheime groepen op?
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:13:16 #249
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137494888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ja niet om het 1 of ander maar volgens mij was dat de bedoeling :D
Ik sla nooit foto's uit geheime groepen op?
Een foto van een meet of zo waar je zelf opstaat, gewoon leuk om nog eens terug te kijken, dat is toch niet zo vreemd als je die opslaat? Ik heb niet alle willekeurige foto's die daar ooit geplaatst zijn op een schijf staan nee :')

Maar waarom is de groep precies opgeheven? Is dat een een-vrouws-actie of wilden meer mensen dit? Beetje lullig dat dit dan niet met de rest overlegd wordt of zo -O-
pi_137494906
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een foto van een meet of zo waar je zelf opstaat, gewoon leuk om nog eens terug te kijken, dat is toch niet zo vreemd als je die opslaat? Ik heb niet alle willekeurige foto's die daar ooit geplaatst zijn op een schijf staan nee :')

Maar waarom is de groep precies opgeheven? Is dat een een-vrouws-actie of wilden meer mensen dit? Beetje lullig dat dit dan niet met de rest overlegd wordt of zo -O-
Nouja, hij is al maanden doder dan dood, ik snap het wel.
Mokkel met stuntstok
pi_137494933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ja niet om het 1 of ander maar volgens mij was dat de bedoeling :D
Ik sla nooit foto's uit geheime groepen op?
Wat Miss zei. Het idee was volgens mij dat het niet zomaar op openbare pagina's of facebookpagina's zou komen, maar foto's met goede herinneringen opslaan zag ik niet zo'n probleem in.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:15:38 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137494967
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nouja, hij is al maanden doder dan dood, ik snap het wel.
Ja, omdat het waarschijnlijk door de mensen die het wel begrijpen al op de achtergrond besproken is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137494982
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nouja, hij is al maanden doder dan dood, ik snap het wel.
Ik vind het idee van verwijderen niet gek, maar het opeens doen zonder enige vorm van overleg of een waarschuwing ofzo, dat vind ik wel jammer.
pi_137494998
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, omdat het waarschijnlijk door de mensen die het wel begrijpen al op de achtergrond besproken is.
Ik heb niks besproken.

Maar dan ben ik de enige die het wel begrijpt.
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:18:03 #255
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137495039
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, omdat het waarschijnlijk door de mensen die het wel begrijpen al op de achtergrond besproken is.
Ja dat idee heb ik ook. Jammer.
pi_137495097
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja dat idee heb ik ook. Jammer.
Oh nee, dat idee heb ik niet perse. Zou kunnen, maar daar zie ik zo geen aanwijzing voor. Zoals ik zei, het verwijderen van de groep is niet zozeer waar ik een probleem mee heb, de manier waarop het gaat wel. Maarja...
pi_137495122
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een tattoo ja? Wat voor een?

Fijn dat het hem goed bevalt! Wel jammer dat hij niet veel leuks kan doen, maar dat kan hij mooi inhalen als jij er bent.

En die credits voor wat wel gelukt is, daar heb ik altijd wat moeite mee. Ik vergelijk me vaak met de mensen die al gedaan hebben wat ik wil en dan komt dat van mij er altijd minder uit :')
Een schelpje. O+ Jaaa, we gaan samen Chicago in! Alleen kijkt hij nu al op tegen het shoppen volgens mij. :')

Ja duh, op die manier is dat de enige mogelijke uitkomst ja. Vergelijk je ook eens met andere mensen dan, dan zie je zelf ook wel dat het meevalt. :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:21:33 #258
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137495156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh nee, dat idee heb ik niet perse. Zou kunnen, maar daar zie ik zo geen aanwijzing voor. Zoals ik zei, het verwijderen van de groep is niet zozeer waar ik een probleem mee heb, de manier waarop het gaat wel. Maarja...
Ik snap het ook best als mensen de groep willen verwijderen omdat we toch niet echt een groep meer zijn, maar de manier waarop vind ik ook zonde.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:25:30 #259
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137495293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Een schelpje. O+ Jaaa, we gaan samen Chicago in! Alleen kijkt hij nu al op tegen het shoppen volgens mij. :')

Ja duh, op die manier is dat de enige mogelijke uitkomst ja. Vergelijk je ook eens met andere mensen dan, dan zie je zelf ook wel dat het meevalt. :)
Mannen en shoppen, never a good combination :P
Heeft het schelpje nog een speciale betekenis? Of gewoon mooi?
pi_137496066
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mannen en shoppen, never a good combination :P
Heeft het schelpje nog een speciale betekenis? Of gewoon mooi?
Jawel, maar dat is vrij persoonlijk dus ik DM wel even. :)
pi_137497386
En aaaah, die afspraak is dan zo definitief dat ik toch weer een klein beetje onzeker word. Terwijl ik zeker weet dat ik super graag wil!
pi_137500669
Als het van tevoren was besproken dan was er onnodig gezever geweest. Als je die foto's had willen hebben dan had je ze meteen opgeslagen. Zeiken om het zeiken :').
Als Mss niets gezegd had dan had je het over een half jaar een keer gemerkt :').
pi_137500999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het van tevoren was besproken dan was er onnodig gezever geweest. Als je die foto's had willen hebben dan had je ze meteen opgeslagen. Zeiken om het zeiken :').
Als Mss niets gezegd had dan had je het over een half jaar een keer gemerkt :').
Fijn dat je hier meteen vanuit gaat ook...
Ik had het inderdaad niet gemerkt, misschien pas over een jaar, ik had gewoon graag gehoord; hey,morgen delete ik die groep dus kijk even of er nog iets tussen staat wat jij niet kwijt wil raken.

Maargoed, ik heb mijn punt al gemaakt volgens mij.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:32:15 #264
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137509583
Naah ik had het ook liever eerst gehoord om alles nog eens te bekijken. Ik sla zo'n foto's meestal niet op om schuifruimte te sparen als het toch online staat.

Maar ik ben toch een zeikerd :+
吴 曼 迪
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:32:54 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137517532
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 maart 2014 @ 11:58:00 #267
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137576862
Ik voel me zo'n pauper nu, ik heb rot fruit aan een Jumbo medewerker gegeven in ruil voor een tas vers spul :@

Alleen had ik 3 van de 4 dingen in die tas ook al in mijn kar liggen, dus die heb ik toch mooi ff teruggelegd :P
pi_137577124
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik voel me zo'n pauper nu, ik heb rot fruit aan een Jumbo medewerker gegeven in ruil voor een tas vers spul :@

Alleen had ik 3 van de 4 dingen in die tas ook al in mijn kar liggen, dus die heb ik toch mooi ff teruggelegd :P
_O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:27:23 #269
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_137579713
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik voel me zo'n pauper nu, ik heb rot fruit aan een Jumbo medewerker gegeven in ruil voor een tas vers spul :@

Alleen had ik 3 van de 4 dingen in die tas ook al in mijn kar liggen, dus die heb ik toch mooi ff teruggelegd :P
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 maart 2014 @ 16:48:46 #270
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137585586
En toen had ik ineens alle zandlakjes van de Catrice Luxury Lacquers *oops*
Maar ze zijn wel pretty :9

En ze hadden weer een actie, 2 Catrice voor 5 euro, terwijl deze lakjes dus eigenlijk 3.59 ps zijn, dus dat was mooi meegenomen :D
  maandag 10 maart 2014 @ 17:30:38 #271
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137586746
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen had ik ineens alle zandlakjes van de Catrice Luxury Lacquers *oops*
Maar ze zijn wel pretty :9

En ze hadden weer een actie, 2 Catrice voor 5 euro, terwijl deze lakjes dus eigenlijk 3.59 ps zijn, dus dat was mooi meegenomen :D
Ja ik heb vanmiddag 2 nieuwe Essence lakjes gefaald :D Zag niks boeiends bij Catrice en die zandlakjes vind ik niet heel boeiend :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137720340
Aaaah, ik heb een tattoo!! *O* :D
pi_137757858
Foto!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137764286
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Foto!
Zie je whatsapp. :)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:59:15 #275
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_137765034
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zie je whatsapp. :)
}:|
3!
pi_137765405
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

}:|
_O- Sorry. :@ Heb niet zo'n zin om hem nu openbaar op FOK te gooien. Misschien komt dat nog. Maar ik zal jou ook even whatsappen. :*
pi_137766412
Dus ik heul wachten op die foto.. ;(
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:31:35 #278
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137767432
Ermahgerd ik heb 2 haarballen in huis die stil in een hoekje zitten te derpen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_137775569
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Dus ik heul wachten op die foto.. ;(
:* Done.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik heb 2 haarballen in huis die stil in een hoekje zitten te derpen :')
Aaaw, hebben ze nog moeite met wennen ja?
pi_137775630
I haz none ;( some O+
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:12:53 #281
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_137779744
Ene poes kwam net helemaal uit zichzelf knuffelen en kopjes geven, en die zit nu vervolgens het hele gordijn helemaal te besnuffelen _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:15:25 #282
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_138057660
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_138060573
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 maart 2014 @ 16:50:07 #284
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138119548
Het is hier inderdaad wel heel erg stil :o

Niet dat ik momenteel zo veel te vertellen heb :')
Thuis zitten bevalt me helemaal niet, concentratie om het proefschrift af te maken is niet heel erg aanwezig omdat ik me gewoon continu meh voel en de banenjacht verloopt ook niet bepaald voorspoedig omdat de meeste bedrijven blijkbaar niet op starters zitten te wachten op dit moment. :{

Tot zover dit 'lief dagboek' stukje :')
pi_138585617
:o

ren die naar het schoonheidsglans feestje gaat. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 08-04-2014 23:13:45 ]
pi_138663931
quote:
12s.gif Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
:o

ren die naar het schoonheidsglans feestje gaat. :N
Hoi Ren, goh, ik lees dat je naar het beautyglossfeest gaat.... Why!!!11.1.11!11

Bambi :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 08-04-2014 23:13:53 ]
pi_138670164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Hoi Ren, goh, ik lees dat je naar het beautyglossfeest gaat.... Why!!!11.1.11!11

Bambi :')
Ik maakte een grapje he. :*

Als jij dat leuk vindt moet je gewoon gaan natuurlijk. Ga je er nog met iemand heen?
pi_138681989
HALLON BALLON !

No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 9 april 2014 @ 10:10:05 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_138682028
Hee priem! Jij hier?
disclaimer
  woensdag 9 april 2014 @ 10:11:15 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138682064
Ik denk al wat hoor ik? Maar dat was de stilte die gebroken werd :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_138682086
Ermahgerd wat een drukte :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 9 april 2014 @ 10:13:02 #292
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138682107
Zulks een activiteit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138682140
Topic gaat nog dicht vandaag wajaaa :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 9 april 2014 @ 10:15:28 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_138682153
Ik mis de vaste lapohunters ;(
disclaimer
  woensdag 9 april 2014 @ 10:15:56 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138682164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis de vaste lapohunters ;(
Ik mis er wel meer hier :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:16:54 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_138682182
Och, er zijn nog steeds dooiere SC's op Fok, hier doen mensen af en toe nog een dappere poging O+
disclaimer
  woensdag 9 april 2014 @ 10:17:30 #297
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138682193
Zombies. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 april 2014 @ 10:25:45 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_138682391
Bijna!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:28:00 #299
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138682440
:o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138682442
ermahgerd
Mokkel met stuntstok
pi_138682445
BAM
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')