abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 maart 2014 @ 19:52:42 #251
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137320211
Hey guys, what's the happs?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_137325169
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef Nebo het volgende:
Inhaalslag aan het doen. Gisteren Lego Movie (awesome) en nu American Hustle (tot nu tot erg tof!)
Wij zijn nu Arrow aan t kijken :)
pi_137327352
quote:
17s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wij zijn nu Arrow aan t kijken :)
Seizoen 2 is erg tof! Het eerste seizoen was al leuk, maar daar gaan ze nu echt dik overheen! Is samen met shield ook de enige serie die ik nu 'live' volg
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137336647
7 oscars voor Gravity :o
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_137337095
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gisteren ook begonnen samen met het vrouwtje , ze had na de eerste aflevering echt zo iets van....meh...
Nu hebben we 3 afleveringen gekeken , en wil ze meer zien :D

Toffe serie iig.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137337154
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:08 schreef Tain het volgende:
7 oscars voor Gravity :o
ik vind die 2 voor frozen wel enigsinds verbazend, dat hij de animated movie oscar pakt snap ik (bijna vaste prik bij Oscars dat een Disney die wegkaapt), die van Best song had ik niet verwacht: ja het nummer is wel echt goed imho, maar dan nog had ik verwacht dat hij naar Happy was gegaan... (die ook gewoon echt goed is :P)
pi_137337548
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef koei het volgende:

[..]

Seizoen 2 is erg tof! Het eerste seizoen was al leuk, maar daar gaan ze nu echt dik overheen! Is samen met shield ook de enige serie die ik nu 'live' volg
Okay!! Wij zitten nu bij seizoen 1 op de helft, sommige dingen zijn heel tof en sommige dingen beetje :') gehalte maar ben benieuwd hoe het verder gaat :Y
pi_137337569
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:58 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind die 2 voor frozen wel enigsinds verbazend, dat hij de animated movie oscar pakt snap ik (bijna vaste prik bij Oscars dat een Disney die wegkaapt), die van Best song had ik niet verwacht: ja het nummer is wel echt goed imho, maar dan nog had ik verwacht dat hij naar Happy was gegaan... (die ook gewoon echt goed is :P)
Ik vind het nummer van Frozen echt 23423298492384 keer beter dan Happy. De film zelf was wel vermakelijk maar niet echt een wow film, maar dat liedje _O_
pi_137337600
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Gisteren ook begonnen samen met het vrouwtje , ze had na de eerste aflevering echt zo iets van....meh...
Nu hebben we 3 afleveringen gekeken , en wil ze meer zien :D

Toffe serie iig.
pi_137337676
quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

[effe iets anders]

Wtf trouwens , die Oscars.
Wat een bullshit is dat toch ook altijd zeg , tering...

The Wolf of Wall Street 0 Oscars , één van de beste films van de laatste jaren.
Gravity , was wel aardig maar zou hem nooit nog een keer kijken... 7 Oscars.. :')

Vorig jaar hadden we die geweldige film ''Life of Pi'' , tering , wat een pauperfilm was dat.
Pakte ook weet ik hoeveel Oscars.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137337718
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:35 schreef Altron het volgende:

[..]

:D

[effe iets anders]

Wtf trouwens , die Oscars.
Wat een bullshit is dat toch ook altijd zeg , tering...

The Wolf of Wall Street 0 Oscars , één van de beste films van de laatste jaren.
Gravity , was wel aardig maar zou hem nooit nog een keer kijken... 7 Oscars.. :')

Vorig jaar hadden we die geweldige film ''Life of Pi'' , tering , wat een pauperfilm was dat.
life of pi een pauperfilm vinden :') die was echt goed _O_

ik heb de oscars niet gezien trouwens, ook nog niet echt de uitslagen, zo ff kijken. Wolf of WallStreet was een toffe film, ik zal van de week gravity eens ff kijken want ben wel benieuwd nu. Ik vond WoWallstreet wel een gave film, maar zeker niet een van de beste films van laatste jaren.
pi_137337768
Hier is t lijstje voor de mensen die t boeiend vinden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 12 years a slave heb k ook nog niet gezien maar wel al binnen, ook maar es kijken
  maandag 3 maart 2014 @ 09:50:54 #264
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_137337981
Ik vind Let It Go bestwel een irritant nummer, maar dat heeft meer te maken met die musicalachtige manier van zingen, trekken m'n oren niet zo goed
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:56:31 #265
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_137338091
quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

life of pi een pauperfilm vinden :') die was echt goed _O_

ik heb de oscars niet gezien trouwens, ook nog niet echt de uitslagen, zo ff kijken. Wolf of WallStreet was een toffe film, ik zal van de week gravity eens ff kijken want ben wel benieuwd nu. Ik vond WoWallstreet wel een gave film, maar zeker niet een van de beste films van laatste jaren.
WoWS is inderdaad heel goed, maar niet beste ooit.
Toch had ik helemaal geen Oscars voor Wolf of Wall Street en American Hustle had ik niet verwacht.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_137338166
quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind het nummer van Frozen echt 23423298492384 keer beter dan Happy. De film zelf was wel vermakelijk maar niet echt een wow film, maar dat liedje _O_
ik vind ze dus, zoals gezegd, beide erg goed maar happy vind ik b.v. beter bij een reclame (transavia anyone) passen :+

en zowel Amy adams als Leonardo DiCaprio die 5x achter het net vissen voor een oscar _O-
pi_137338171
quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

life of pi een pauperfilm vinden :') die was echt goed _O_

ik heb de oscars niet gezien trouwens, ook nog niet echt de uitslagen, zo ff kijken. Wolf of WallStreet was een toffe film, ik zal van de week gravity eens ff kijken want ben wel benieuwd nu. Ik vond WoWallstreet wel een gave film, maar zeker niet een van de beste films van laatste jaren.
Dan hebben wij een hele andere smaak , en gelukkig zo te zien ;) :*

Life of Pi , pauper is mischien wat overdreven.
Maar ik had hier veel meer van verwacht , vond er iig niet veel aan ...

The Wolf of Wallstreet vind ik imo één van de betere films van de laatste tijd ja :)
Niet in m'n lijstje beste films ooit , maar dat heb ik ook niet gezegd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 03-03-2014 10:20:39 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137338262
Life of Pi heb ik niet gezien, gewoon omdat de trailer mij totaal niet aanzette tot kijken..
pi_137338857
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:04 schreef mschol het volgende:
Life of Pi heb ik niet gezien, gewoon omdat de trailer mij totaal niet aanzette tot kijken..
Sja , hier zijn de meningen hevig over verdeeld :P

Vond er zelf niet veel aan , ken overigens niemand in mijn omgeving die het een goeie film vond.
Maar goed , ga hem eens kijken zou ik zeggen , wie weet.. er zijn genoeg mensen die hem wel tof vinden ;)

quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]
ik zal van de week gravity eens ff kijken want ben wel benieuwd nu.
Ben niet zo'n fan van 3D , maar dit was één van de weinige films waar het echt iets bij toevoegde in de bios.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137339773
Iemand al Nothing To Hide gezien? Een speelbare demo vind je hier. (HTML 5).

De game is volledig totaal vrij. Zit geen enkel copyright op. Je mag er alles mee doen wat je wilt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_137340724
Ik heb vannacht de oscars live gekeken. Ik had American Hustle, captain Philips en Nebraska er wel een gegund, en vind ook dat Gravity er veel te veel heeft gekregen, al hebben ze maar 1 belangrijke Oscar (regie) gekregen, de rest is allemaal technisch. En dat wolf of Wallstreet niets gewonnen heeft is niet zo raar, die was volgens mij ook maar 2 keer genomineerd, en voor beste acteur was Matthew de torenhoge favoriet, en de terechte winnaar. Leo heeft gewoon de pech van te goede concurrentie.

En zo jammer dat een film als 12 years a slave puur vanwege het nu politiek correcte thema al zo populair is, en ze een Oscar aan zo'n eendagsvlieg (beste actrice) geven. Ik had de Oscar voor beste film graag naar een willekeurige andere film (maar niet Gravity) zien gaan.

Overigens was het dankwoord van die mensen van het liedje van frozen wel erg mooi! Die hadden er een soort klein rijmpje of liedje van gemaakt!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137341991
poit _O-

  maandag 3 maart 2014 @ 12:33:17 #273
111656 Poit
12-08-12
pi_137342403
Heb 12 years a slave niet gezien maar wel een wat aparte ervaring mee. Was ds vorige week naar lego movie geweest. Super blije bakkes en Everything is awesome werd nog vollop gezongen. Maar, de mensen die zaten te wachten keken wat vreemd. Volgende film was dus 12 years a slave :')
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 3 maart 2014 @ 12:33:54 #274
111656 Poit
12-08-12
pi_137342423
quote:
17s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
poit _O-

[ afbeelding ]
Nothing but the truth!! :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_137344579


Gelukkig was het een zachte winter Poitmans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')