abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 februari 2014 @ 19:14:18 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_137023110
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Hier een kranten artikel wat er gebeurd achter de schermen van Utopia....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige liggen op hun bed, Vanessa is * druk* het is wachten op haar gasten die een vorkje komen prikken in haar restaurant.................
De pannen staan op het vuur, de deksel van een pan met soep trilt helemaal het staat goed te *koken* Vanessa spookt van alles uit, sinaasappel raspen een limoen ergens bij.......weet niet wat de gasten te eten krijgen iets van kipfile en prei.........

:Y) thx voor artikel
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_137024261
De pannen staan hoog op het vuur, het is gezellig aan tafel, beetje keuvelen beetje heen en weer praten.
Vanessa zit aan het hoofd van de tafel.............


Cap RVer

1 Van de gasten vraagt of ze een sigaretje mogen roken buiten, Ja natuurlijk antwoord Vanessa, ze moet even haar jas zoeken antwoord de dame terug.
Ze staat op, ook de mannelijke gast gaat even mee roken buiten, de rest zit te keuvelen aan tafel terwijl Vanessa allemaal kastdeurtjes open trekt en druk bezig is.
De rokers zitten ook weer netjes aan tafel...........Jullie kunnen ook een eitje krijgen zegt Vanessa, van onze eigen kippen.
Niemand van de andere bewoners helpt in de keuken of help Vanessa een handje,
De gasten eten nu iets groens uit een schaaltje, eitje erbij.
Het gaat nu over de streams, een vrouw ziet alles ook de intriges vertelt ze.

Joey heeft beloofd morgen voor vuurwerk te zorgen, in gesprek met Rienk.
Rienk vind het oneerlijk dat Billy Ruud heeft verleid.
Nicoline gaat haar hartjes van Rienk aan haar moeder en zusje sturen.
Als Anton in het ziekenhuis had gelegen had ze niet gedanst vertelt Andrea aan Emil, oh dus het was alleen de schrik antwoord Emil terug.

Gio komt ook even gedag zeggen.........Big party geweest gisteren, ja daar laten we ons niet over uit antwoord Gio terug.
Wilt u de kipfilet, rare, medium of well done vraagt Vanessa aan haar gasten.
Ergens anders in de loods op tafel zitten Rienk Isabella en Nicoline ook te keuvelen, iedereen is moe en lam geslagen van het feestje van gisteravond , sommige liggen in bed
Isabella heeft een idee, je kan je inschrijven als je met haar aan tafel een vorkje wilt prikken, 1 op 1 vind 1 Rienk nog leuker, dat je je kan inschrijven en dan met een bewoner samen kan gaan dineren.
Tonneke, de gast die het meest durft en praat staat nu bij Rienk Isabella en Nicoline, ze had zich het geheel veel groter voor gesteld.
Vanessa schept de borden vol, het is meer aardappel dan bord, ze verwend haar gasten en is zeker bang dat ze wat tekort komen, ze gaat weer rode wijn halen voor een gast.........eet smakelijk wensen de gasten elkaar ondertussen gaat Vanessa even afwaasen zegt ze en loopt weer naar de keuken.
Smaakt heerlijk hoor, Vanes lekker hoor je vanaf de tafel zeggen.
Boer Klaver die deze gasten op stream zien krijgt ook een veer, is een leuke vent zegt 1 van de dames.
Ruud en Gio in de keuken, die krijgen van Vanessa ook een kop soep, hier zegt Vanessa terwijl ze een zak brood uit het keukenkastje vist, neem die maar mee en de jongens worden de keuken uit gestuurd door Vanessa.
Paul uit bed........He gilt een gaste, leuk, als ze Paul in de keuken ziet verschijnen en Paul stelt zich voor, vertelt dat hij moe was, dat het gisteren wel heel erg hard ging ( feestje ) en dat dan de jaren wel gaan tellen, dan voel ik me echt een ouwe lul antwoord Paul........
Vanessa is aan het toetje begonnen crepe nogwat.
Er wordt door iemand gas geroken, Vanessa ** het gaat supergoed, is keileuk maar dadelijk moet iedereen de keuken uit **
De gasten mogen een boodschap schrijven op het gipswandje achter de tafel in de keuken.
Ze kopen een kaasje, willen fooi geven maar Vanessa weet niet of ze dat mag aannemen.
25 euro P.P. kosten het etentje, Vanessa laat ze nog even de kas zien.
Vanessa neemt afscheid, ze moeten de groetjes doen smak hier en een smak daar en laat ze netjes uit bij het hek.
21.40 de gasten zijn weg.


In de slaapkamer zitten Amanda Laura en Joey o.a. te praten, Joey vind het gebiets om peuken maar niks, ** Dat gemier om die peuken hier altijd **
Die mensen zitten er om 11 uur nog zegt Joey, ja gezellig is het matte antwoord van Laura.
Joey wilt zijn kist inpakken, Ben je gek zegt Hakim niet doen........
Emil heeft weer een nieuw geintje, met een plank hout op iemand zijn billen slaan, en PATS op Gio zijn billen , de tranen springen in Gio zijn ogen deed verrekte zeer, Gio laat aan iedereen zijn rooie billen zien...........Gio mag het terug doen bij Emil, en PATS daar breekt de houten plank door midden.
Emil laat een mannelijke gast het werkhok van Paul zien.

[ Bericht 33% gewijzigd door Toverheks op 22-02-2014 21:42:11 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137036572
Paul zijn agressie naar Isabela toe gisteren nacht wordt ook aan tafel besproken.....Het gaat ook over de Tonijn- Gate tussen Paul en Emil.
Charotte vraagt aan Emil ** Had je Paul ook buiten Utopia zo op zijn bek geslagen?, Emil zal nooit de eerste klap uitdelen antwoord hij terug.
Wat had je dan gedaan als Paul achter je aan was gelopen, niks hoogstens had ik hem geprovoceerd zodat hij mij een klap zou geven..
Je kan niet zomaar woorden in iemand mond leggen, vind Charlotte, dat Andrea bij terug komst Hakim de schuld gaf dat Hakim de schuldige was van Anton zijn hartaanval.
Andrea had gezegd, Hakim noemde mij ontoerekenings vatbaar en toen Anton dat hoorde kreeg hij een hartaanval, ze heeft het tegen alle bewoners vertelt na haar terug keer in Utopia.

Charlotte geloofd niet dat De Gouden Kooi ook op streams te zien was, Emil helpt haar uit haar droom, natuurlijk vanaf de eerste BB waren er al streams.
Emil zegt, we hebben hier niet de standaard reality karakters: de plastic Bimbo, de Gay etc.etc.
Charlotte heeft hoge dunk van zich zelf, ze denkt dat hun allemaal real life typjes zijn, alleen dan met net wat meer niveau.

Emil vindt het feit dat hij genomineerd staat een raar gevoel, omdat het door zijn hoofd schiet dat hij over een paar dagen misschien wel thuis is. Hij vindt het vooral vervelend voor zijn vriendin. Die denkt ook dat ze misschien weer samen zijn binnenkort.* Ik red me wel hier. Maar zij zit daar....*
Volgens Charlotte is zijn vriendin een bikkel die daar wel mee overweg kan.

Charlotte en Ruud hebben alle vertrouwen in "achter".
"We zijn in goede handen. Als er iets is met familie dan gaan ze je* echt niet fucken.* Het zijn professionals."
Charlotte weet nu zeker dat ze in goede handen zijn, dokter etc. In het begin van Utopia heeft ze daar aan getwijfeld
Emil vertelt dat hij 8 weken in Afrika heeft gezeten, sporten etc, heel zwaar het was in Etiopie.Rienk & Nicoline samen in een rustig gesprek, Nicoline ligt in de hangmat, Rienk geeft er af en toe een schopje tegen aan dat ze relaxt heen en weer wiegt.

stukje COS/Gert..
Nico: "Voor mij is de wereld al ongelooflijk genoeg zonder dat er een God aan te pas komt."
Rienk: "Misschien is het wel fijn om te geloven in iets dat altijd goed is."
Nico: "Ik geloof al in iets dat goed is."
Rienk: "Wat dan?"
Nico: "De goedheid van de mens."

Bijna iedereen ligt al in bed, Nicoline en Rienk staan hun tanden te poetsen..........Nicoline is klaar..............slaap lekker zegt ze op een lieve toon tegen Rienk.............
en zo valt de nacht in Huize Utopia.....................

ik zeg...............Vanessa achterop mijn bezemsteel en laat haar Utopia vanuit de lucht zien. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 23-02-2014 01:22:13 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137039833
Zondagmorgen in Huize Utopia.............
Vanessa staat al in de keuken met Nicoline, hoor Paul niezen maar zie hem niet, dus die is ook al wakker. Vanessa gaat naar buiten met haar bakje koffie en een sigaret.
Paul achter de laptop, Andrea tegen over hem met een bak yogurt.
Aike ook wakker, rommelt wat in de slaapkamer en loopt naar de * Huiskamer* van de loods.
Het is echt een rustige zondagochtend de rest ligt nog te slapen.
Hakim zit nu ook bij Vanessa buiten, * het gaat over de troep, laksheid noemt Hakim het, Vanessa.......heb een zoon van 15, hier hebben ze geen verstand het hoort bij je opvoeding*
Hakim en Vanessa praten hoe er een troep in en om de loods is, niemand ruimt het op, Heb je wel eens de slaapkamer gezien zegt Hakim, Viezigheid antwoord Vanessa terug.
Ze denken, ach de vaatwasser is vol, we hoeven het niet leeg te halen, ja het is werk he zegt Vanessa.
Vanessa wil gewoon haar keuken spic en span hebben.
Nicoline Rienk en Ruud hebben dus gewoon gisteren avond niet opgeruimd voor ze naar bed gingen.
Vandaag macaroni, lekker makkelijk zegt Vanessa.
Nu over gisteren avond het etentje van Vanessa......* Je maakt de mensen blij, ze vinden het leuk, en het eten was top * zegt Hakim.
En zo begint er weer een nieuwe dag, een dag waar er gestemd gaat worden wie er moet vertrekken.....12.00 uur Wie mag er blijven of moet zijn kist weer inpakken..........Joey of Amanda
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137041934
Joey laat buiten weten dat hij voor het stemmen nog wel wil laten weten dat hij Hakim eruit gaat stemmen. Dan is Hakim wel boos, maar dan kan de rest van de bewoners zijn keuze in hun afweging mee nemen.
Over een minuut of tien zal het stemmen beginnen als alles nog volgens plan verloopt.

Joey neemt op dit moment Hakim apart om hem te vertellen dat hij op hem gaat stemmen als hij mag blijven. Hakim: "dat meen je niet?"
Nicoline trekt het geheel in evenwicht, Emil is lekker bezig met zijn bootcamp.
Op jou heb ik niets aan te merken, je bent een toffe vent, maar je hebt thuis een kind zitten.
Hakim vindt dit bullshit.

Joey vindt het moeilijk om straks Hakim's (en Paul's) stem te krijgen en dan vervolgens Hakim er uit te stemmen.

Hakim zou het echt heel kut vinden als het zo loopt. Hakim: dat betekent dus dat ik morgen naar huis ga.
Hakim is eigenlijk nog niet klaar hier. Het is nu eigenlijk pas net begonnen.
Hakim hoopt dat Joey zijn besluit nog zal veranderen. Hakim gaat niet strijden...

Andrea wil jou (hakim) graag houden, en die gaat ook op mij stemmen, maar ik stem dus op jou.
Mensen hebben nu al een keus gemaakt volgens Hakim, voor Joey. Zonder te weten wat Joey van plan is.
Joey gaat het straks nog een keer vertellen. Hakim denkt dat hij een toffe tijd met Joey zou hebben in Utopia. Joey moet morgen zelf denken wie hij weg wilt, en niet hem weg stemmen omdat hij vrouw en kind heeft.

12.20 uur
Ondanks dat Hakim beloofd heeft geen campagne te voeren staat hij nu bij Charlotte en Laura over Joey's stem te praten. "Het is nu aan jullie."

Hakim loopt naar binnen roept Paul naar de slaapkamer en vertelt dat Joey hem eruit wil stemmen. Giorgio wordt erbij geroepen, krijgt het verhaal ook te horen. "Dat meeeeen je niet" is zijn reactie. Paul gofferdegoffer.

Hakim hij zei het is aan de groep om jou wel of niet eruit te sturen.
Giorgio snapt het niet. Hakim zegt dat Joey zei dat de meerderheid van de groep wil dat Hakim naar huis gaat. Emil en Nicoline zijn geliefder dan Hakim. Wat een bullshit zegt Giorgio.
Hakim: "Hij zei ik zou het wel kut vinden voor Paul want het is je maatje, maar ik stem je er morgen uit." Ik heb het je gezegd, ik heb het je gezegd, ik voel dingen aan.
Paul noemt Joey een rat.


Cap Dreamboy

12.30 uur
Charlotte stelt voor om met stemmen te beginnen. Ze moeten stemmen op wie zij willen dat er blijft.
Twee stemmen voor Amanda (Vanessa en Jimmy) , de rest wil graag Joey erin houden.

Vanessa vertelt waarom ze voor Amanda gaat ipv Joey. Charlotte houdt vervolgens een pleidooi voor Joey.
Iedereen doet inmiddels zijn zegje over Joey en Amanda. Hakim is stiller dan ik had verwacht, heeft zelf ook op Joey gestemd.

Charlotte wil de nieuwen er eigenlijk meteen al bij halen.
Rienk wil nog zeggen dat de groep nu een omslag heeft gemaakt. Aike heeft het ook over "anders" dan ze hebben gedaan. Iedereen moet voor zichzelf gaan nadenken over hoe het anders moet.
Rienk : de consequenties die eraan vast hangen, voor gevoel kiezen ipv ratio, ratel ratel, financieel gezien op orde blijven, lopen risico dat we niet voor de ratio gekozen hebben.

Het gesprek gaat nu voornamelijk over het bestuur. Paul vindt dat het oude bestuur wel moet blijven waken totdat er een nieuw bestuur is. Iemand oppert pas na de biomarkt een nieuw bestuur in te stellen. Billy zegt ook nog iets over ratio en gevoel en trots op de groep. Ze zullen nooit tonnen op de bank hebben staan, maar als ze maar plezier hebben in Utopia.

Als Billy opmerkt dat iedereen zijn eigen boekhouding maar moet doen reageert Paul fel dat dat niet kan. Rienk zegt dat hiermee bewezen is dat de omslag geen structuur brengt.

12.42 uur Charlotte roept naar buiten : "Kom maar" tegen de twee nieuwen.

Charlotte krijgt de eer om de nieuwen te vertellen hoe er gestemd is. Charlotte wil niet uit leggen hoe of wat er gestemd is, dan moet Billy het maar doen. Vanessa neemt het woord en vertelt dat zij en Jimmy liever Amanda hadden willen houden, maar dat de rest van de groep op Joey stemt.

Rienk: "Ik denk dat wij als groep meer voor het gevoel hebben gekozen dan voor de ratio."

Andrea staat op en geeft Amanda een knuffel. Daarna gaat iedereen Amanda knuffelen.

De Judas kus

Cap door RVer

Er wordt buiten gerookt. Hakim, Paul en Andrea. Hakim zegt: Hij gaat mij naar huis sturen. Andrea: Hee? Dat wist ze niet. Aike komt er bij. Hakim vertelt nogmaals het verhaal van Joey.
Het verhaal van Joey is echter inmiddels een beetje veranderd. Ik hoor Hakim nu heel vaak zeggen dat de groep (nu nog) Joey moet overtuigen. Dat bedoelde Joey bij mijn weten niet, zo heeft hij het niet gezegd.

Terwijl het gekonkel bij Hakim verder door gaat zie ik dat Amanda's kist in de kruiwagen is getild. De andere bewoners staan klaar om Amanda uit te zwaaien. Ze roepen Hakim en Paul en concluderen dat die aan de andere kant staan te roken. Samen lopen ze naar het hek. Iemand zegt iets over respect hebben (even gemist wie, zoek ik na).

Als een grote optocht lopen ze naar het hek. Vanessa en Amanda in tranen.

Andrea en Aike voegen zich nog op tijd bij de groep.

Op de andere streams zie ik dat Paul en Hakim in de loods in elkaars armen hangen, Paul is helemaal in tranen... Belangrijker natuurlijk dan het afscheid van Amanda. Ze staan niet eens erbij op de laatste foto die gemaakt wordt.

Hakim komt aanlopen als Amanda al door het eerste hek heen is.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sanshine op 23-02-2014 13:03:09 ]
pi_137044918
Centraal.....................
Vanessa...eerst stemmen, Charlotte iedereen heeft er over nagedacht, handen in de lucht als je voor Joey kiest of voor Amanda.
Vanessa kiest voor Amanda...........Vanessa zoekt iemand om op terug te vallen en dat is Amanda.
Charlotte denkt dat Joey een mee helper is, dingen kan aanpakken, emo typje is ze zegt ze., Charlotte denkt dat Joey sterker is dan Amanda...........Charlotte * Ik denk dat we met hem alles gaten kunnen opvullen * en iedereen lacht.
Ruud.............Vanessa wil dat alles in evenwicht blijft..Laura denkt dat Joey sterker is emotioneel dan Amanda, Rienk vind van niet......eerste dagen was Joey onstabiel zegt Rienk.
Gaan we ze halen vraagt Charlotte, want hun zitten ook in spanning.........
Rienk...........de groep kiest voor gevoel en niet voor Ratio .Billy * Ik ben het echt met je eens Rienk*
Aike, we willen het met zijn alle anders gaan doen ( in Utopia ) iedereen moet er goed over nadenken hoe ze dat gaan in vullen.
Rienk....wat nu is heb ik net gezegd, maar er zitten consequenties aan omdat we nu op gevoel kiezen.
Gio....Amanda heeft wel dingen voor ogen die al gebeurt zijn, Gio stemt voor Joey.
We moeten wel de manier bewaren, nog even zo door gaan tot we anders gaan beslissen.
Billy ook over emotie en ratio...........Billy vind het mooi dat de groep zo een drive heeft en mee werkt, het gaat niet alleen om de knaken, maar we hoeven geen tonnen op de bank hebben, heel veel plezier ,maken moet ook gebeuren.
Billy heeft gelijk volgens Paul, dat je knaken wilt verdienen blijft.
Rienk.....gevoel gaat geen structuur brengen, over het lange termijn gaat het ten koste van het gevoel...............Daar komen we wel uit zegt Charlotte, Charlotte weer dat ze Joey en Amanda moeten gaan roepen.
Utopia lekker genieten zegt Ruud...............Vanessa.* Dan gaat Ruud mij betalen om zijn rotzooi op te ruimen *
Amanda en Joey komen erbij staan.
Charlotte mag het vertellen..........Joey blijft, bijna alle stemmen voor Joey alleen Jimmy en Vanessa hadden op Amanda gestemd.
Rust in de groep, Joey is een 2e Gio vind Vanessa.
Rienk ............meer als groepsgevoel gestemd dan ratio.
Andrea staat op van tafel en omhelst Amanda..........Welkom Joey zegt Hakim.
Iedereen omarmd nu Amanda en Joey..............
Charlotte tikt Joey aan en ze straald ** Je bent er, goed he * en omarmt Joey......Hakim loopt naar zijn slaapkamer.
Hakim heeft ook Joey omarmd en hem welkom geheten.

Paul Hakim en Andrea nu naar buiten peukie roken........dat is dus duidelijk zegt Andrea, * Hij gaat mij naar huis sturen * zegt Hakim tegen Andrea..............** wat zeg je * zegt Andrea.
Als ik dat geweten had, Andrea vertelt dat er over zulke dingen dus niet gepraat is.
Het is aan de groep nu wie er naar huis gaat zegt Hakim.
Joey heeft voor de stemming al aan Hakim vertelt dat hij Hakim naar huis zou sturen.
Er wordt fanatiek campagne gevoerd door bepaalde mensen zegt hakim.
Andrea wil zich er niet mee bemoeien, Andrea laat alles gewoon aan Joey over zegt Andrea.
Aike....................Joey heeft zijn besluit nog niet uit gesproken, Hakim, ik kan alleen maar zeggen wat hij tegen mij heeft gezegd.
Bepaalde mensen sterk beïnvloed en dat gaat ten kosten van mij antwoord zegt Hakim.
Ik wist het wel zegt Hakim in de keuken tegen Paul.
Paul valt Hakim in zijn armen en huilt, het slaat nergens op snikt Paul.

Wacht ff zegt Hakim, ze gaat al weg en rent met beker naar buiten.............Laat maar gaan, laat maar gaan zegt Paul.
Ik heb haar gewoon gemist zegt Hakim nu tegen de andere bewoners bij het hek.
Ik wist niet dat het zo snel ging antwoord Hakim.
Amanda is het hek uit, Paul staat in zijn eentje en uppie te sniffen, de tranen zitten hoog.

Vanessa en Jimmy voor Amanda.................de rest van de bewoners kozen voor Joey.
Charlotte denkt dat het goed komt, ach nee zegt Hakim, nee zegt Charlotte Joey deed ( een gebaar )....................Hakim tegen Billy.......je hebt het nog niet gehoord Billy.....wat dan? Dat hij ervoor al gezegt had mij eruit te stemmen ( Hakim ).........dat komt omdat er sommige campagne aan het voeren zijn.
Laura tegen Hakim, waarom denk je dat hij dat zei, denk eens na......dan over de sigaretten, Billy vind het gezeik iedereen moet genoeg sigaretten hebben.
Hakim had vrijdag 2 pakjes en nu nog maar 3 peuken.
Billy tegen Hakim, het komt wel goed, Hoe kan het goed komen als hij al zegt mij naar huis te sturen.
Hakim.............. ik heb al een kutdag en ga nog een kut dag/middag tegemoet.
Hakim heeft hoofdpijn, en vraagt of er ibrofen is, Ja, antwoord Aike, doe rustig zeggen Billy en Aike.
Aike.........blijf rustig en ga dan met opgeheven hoofd, we moeten groeien, stoppen met konkelen..
Charlotte is boos, maar gaat dat zo vertellen, Billy zegt, ja we zijn ergens achter gekomen.

Hakim tegen Nicoline, Nicoline vind Hakim supersterk, Ja zegt Hakim, ik blijf bij mijn besluit, ik had tegen Joey gezegd ik stem jou er niet uit, ik blijf bij mijn gevoel, ik ben geen rat.
Ik heb bij hem een goed gevoel en had ik bij Amanda niet.
Met open vizier vind Nicoline fijn, wat je moet doen hier in Utopia, als je voor jezelf hier wilt blijven.
Isabella en Aike heeft Hakim al gezegd, ik wil met jullie stemmen wat doen, ik wil van het hele bestuur en management af, en wil hier werken.
Rienk probeert altijd het goede gevoel na te streven en eerlijk te blijven voor hem zelf, Rienk wil het spelelement er niet bij betrekken, Emotie en ratio zo denk ik zegt Rienk.
Paul vind dat er meer eerlijk tegen elkaar gedaan moet worden, Rienk had het over Emil.
Hakim hoopt dat hij gewoon mag blijven.
Als Hakim eruit gaat dan maakt Paul het karretje af voor Hakim zijn zoontje, dan komt Hakim hem wel ophalen.


Vanessa...........luister eens luister eens ik wil nog wat zeggen, de maaltijd is ten einde.
Vanessa neemt het woord en vind het lullig om nee te zeggen als iemand een sigaret kom bietsen, en andere zijn het met Vanessa eens, sommige vinden zich bezwaard om nee te zeggen al hebben ze zelf nog maar weinig sigaretten.
Nicoline wil ook een puntje in de groep gooien.......Waarover vraagt Aike, nou over afval, Afvallen vraagt Aike, nee het afval.
Kunnen we beter in het Centraal gaan doen gilt Charlotte er over heen.
Isabella haar naam wordt omgeroepen, ze moet naar de zender kamer komen, AHHH zegt Rienk, Isabella krijgt straf, ze krijgt spanky ze moet naar de zender kamer toe en hij lacht erbij.

Snuf & Snuitje buiten in gesprek, Hakim zweert weer op zijn zoon, wil niet weg, het gevoel dat jij met je meisje had ( Paul en zijn meisie ) dat had ik ook.
Hakim..................Wij waren een heel leuk team samen....Paul * ja maar wel heel anders denkend * en weer dat er campagne gevoerd is ........... Ze zullen spijt hebben/krijgen volgens Paul, oprotten mompelt hij er achter aan.
Hakim voelde dit al aankomen zegt hij 2 keer.
Hij had zich er al een beetje op ingesteld.
Hakim heeft Paul steeds gewaarschuwd dat paul er rekening houd dat het ook zo bij paul kan gebeuren.
Hakim dacht dat Joey een maatje van hem zou worden, Hypogriet als ik voor Amanda in eens zou kiezen.
Gio is er ook ziek van als Hakim vertrekt.
Deze jongen zit morgen avond op de bank zegt hij tegen Paul......Paul...* Ook lekker *
Nou ja, ook lekker antwoord Hakim, maar het is nog niet mijn tijd.
Hakim had na gesprek met de psyg besloten te blijven.
Paul....wat blijft er van mij over ( als Hakim vertrekt ) ..niet veel is het antwoord van Hakim, maar het blijft voor mij het zelfde als jij zou vertrekken.. ( qua gevoel )
Hakim......vanavond vroeg naar bed, morgenvroeg me spulletjes pakken..........
en zo babbelen de heren verder.


.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 23-02-2014 15:37:53 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137057469
Vanessa vind een negatiefe sfeer hangen in de loods.........
Hakim heeft het mooie bankje buiten, die Paul mooi getimmerd had in elkaar getrapt met behulp van Laura.

Laura ook in gesprek met Joey.....even uit de COS gepikt.
Laura "trekken er veel aan je?"
Joey "Nee eigelijk alleen Paul & Hakim"
Laura "Volg je eerste gevoel, dat heb ik geleerd hier" "Je zou een stunt uithalen, als je het doet"


Paul en Hakim.........Paul vind Billy een meeloper.....Andrea nu buiten bij Hakim en paul.Andrea is wel gek op Hakim zegt ze, ze zou het jammer vinden als Hakim eruit moet.
Andrea......Ik ga niks zeggen, ach zegt Hakim, Aike Isabella ach......
Heb je sigaretten besteld vraagt Andrea, Hakim hahaha ik heb geen zakgeld meer.
Andrea en Hakim zijn het er alle twee over eens dat de manier waarop Hakim nu behandeld wordt niet juist is.
Ach zegt Hakim, het is toch zo, aardig doen maar achter je rug om...Andrea zegt is toch zo Happie.
Andrea..........Maar het is nog geen morgen he, Hakim denkt dat hij moet vertrekken..Andrea..............ja je moet op je gevoel af gaan he, Charlotte komt erbij.....Happie het is gewoon op focken, je gaat niet, dat is de grap, je staat nu op een puntje zegt Charlotte.
Het is de bedoeling dat jij een keus moest maken, je wordt uit getest zegt Charlotte.......
Morgen sta ik met mijn kistje bij de poort zegt Hakim..........
Paul wordt even voor Bloedhond uit gemaakt door Hakim, en er wordt om gelachen.
Charlotte.......Je moet je niet zo gek laten maken en geeft Hakim een kus.
Het bankje staat in de fik....Kan mij het verrotte het is toch nog mijn Utopia schreeuwt Hakim......Hellevuur.

Snuf & Snuitje

Mooie Cap van Gher

Zo he, echt een dik vuur zegt Paul........dan over de Biomarkt.......we roosteren ze levend zegt Hakim.
Ook mijn Utopia Jonguh roept Hakim, we fikken van alles op, daar in die bak zit ook nog alles he zegt Hakim.
Billy komt erbij, ze vind het niet koud............. ( nee wat wil je het terrein staat bijna in de fik )
Billy................Happie je moet je geen zorgen maken, dit is TV zo was het ook bij mijn aan de hand..........
Hakim staat met zijn armen om Gio en Billy heen.............
He maar pik, he zegt Paul, als dit uit gebrand is kan je de hele boom erop gooien.
Billy...........................hou alles open en als je mag blijven maak dan echt een nieuw begin..........Ja echt antwoord Hakim.
Hakim en paul staan nu met hun armen om elkaars schouder geslagen, veel bewoners staan buiten.
Charlotte..Happie, Happie ik heb de koerier gebeld, Hakim antwoord, Ja maar ik heb toch geen zakgeld, ja maar ik wel zegt Charlotte (sigaretten denk ik )

Billy wil stoeltjes binnen pakken en dan rond het vuur gaan zitten........Ja Lot dat is toch leuk, dat is toch gezellig.....en weer vraagt Billy het, nu aan Ruud...........Niemand gaat er echt op in.....
Hakim haalt allemaal stukjes hout uit de kliko en mietert het in het vuur.........
JONGENS OP UTOPIA roept Hakim.........
Andrea vraagt aan Ruud of hij een krukje voor haar wilt halen ** Natuurlijk schat ** en Ruud gaat naar binnen.
Isabella met een pan buiten en een stuk hout, ze slaat de maat op de melkmaatbeker en Andrea zingt een zelf verzonnen lied met hatseflats en He ha ho en danst samen met Hakim.
Andrea weer tegen Ruud, ze smeekt hem of hij asjeblieft een stoel voor haar pakt.
Gio tegen Ruud.........he Ruud niet meer iets op het vuur gooien......Ruud...* Gozer ik haal een stoel voor haar * en hij zet de kruk bij Andrea neer.
Nu Ruud graaien in de kliko en hout op het vuur gooien, Isabella vind dat zonde, Ruud, Ruud waarom nu alles op het vuur gooien, straks is inene alles uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 23-02-2014 20:16:02 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137060301
Visite................Meneer, Buik en Bomberjack voor het hek, trekt aan de bel, niemand reageert en doet het hek zelf open maar die klemt een beetje, beetje trekken en duwen en Meneer is binnen.
Loopt het terrein op richting Kampvuur...He Halo zegt Paul hoe is het man, nou wel goed zegt Meneer de Koerier terug........AJAX heeft gewonnen van AZ 4-0 *O* en lacht van oor tot oor.
Hij komt de sigaretten brengen, het benzine geld krijgt Billy nog een bonnetje voor, Koerier rekent vanaf het benzine station.
68.25 kost het en Charlotte en Billy delen de benzine bon tussen alle sigaretten rokers zegt Billy tegen Aike.
Billy deelt de pakjes uit, Wilco neemt weer afscheid, Koerier Wilco mag ook bij de bewoners bij het vuur zitten maar bedankt daar voor......zijn vrouw staat te wachten volgens Paul buiten het hek.

en weer Visite..................
twee dames en drie heren....ze trekken aan de bel, en daar komt Vanessa aangelopen, Hai hoi en stelt zich netjes voor, Hai ik ben Vanessa, Hai ik ben Vanessa, en Hai ik ben nog steeds Vanessa als ze de derde gast een hand geeft.
Ze lopen naar het vuur, de bewoners die daar staan stellen zich netjes voor, Andrea overdreven gelijk haar lijflied laten galmen, Give me oil in my lamp en roept gezellige mensen gezellige mensen, jullie mogen ook hier bij het vuur komen zitten hoor...Vanessa roept Wijntje erbij.
De twee vrouwen worden gelijk in beslag genomen door Andrea, Aike zit er verveeld naast en kijkt steeds de andere kant op.
Vanessa staat al in haar pannen en potten te roeren in de keuken.
De gasten eten het zelfde als de gasten van gisteren.
Andrea is TE aanwezig...........maar houd ook de gasten bezig, Of ze nu willen of niet _O-

Vanessa nodigt haar gasten uit aan tafel, ze vertelt dat de gasten van gisteren elkaar niet konden.............. stelletje wel de andere niet maar was gezellig zo met zijn 6en aan tafel zegt ze
Vanessa legt ook uit aan een dame dat het de bedoeling is dat elke gast een boodschap met viltstift op het gipswandje bij de keuken neer stift.
Alleen de zwarte stift is op dus vanavond moeten de gasten met pen er iets opschrijven vertelt ze.
Nou de wijn wordt aan gerukt...........Moet wel opletten dat ik alleen de Biologische wijn pak zegt ze, en ze schenkt in, vertelt ook nog dat ze geen aardappels lust, ze kookt ze wel thuis maar eet ze niet, heb ook kinderen he.
Thuisafhaald.nl daar zijn drie van deze mensen van...de andere zeker vrienden of wat is me niet echt duidelijk.
En daar is Vanessa met weer een eitje van de eigen kippen......dag vers volgens Vanessa........nu over de dooie kip, 24 kippen zijn er nog in totaal, en Vanessa vertelt weer het verhaal dat ze gevlucht is toen de kip dood was en Jimmy hem plukte........ze is niet vegetarisch maar ze vond het zielig, en ze heeft er niet van gegeten * omdat het een kip van ons is geweest * vertelt Vanessa aan haar gasten.

De gasten zitten nu aan hun toetje,,,,,ik zeg door happen en weg wezen.......het is geen zendtijd voor reclame voor je eigen bedrijfje :( maar gezellig aan tafel bij Vanessa.
Nou uit gegeten, Vanessa roept............ben moe ben afgewerkt en ze is blij dat ze zit, ze zit gezellig buiten bij te komen.

Isabella laat de gasten de stal zien en vertelt over de koeien, kippen en de haan.
21.45 de gasten zijn richting huis.
Omdat ik de beroerdste niet ben hier de link.

http://www.thuisafgehaald.nl/



Cap Dreamboy

[ Bericht 18% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 00:22:42 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137073071
Andrea zit op tafel, belt een nummer maar er wordt niet opgenomen, Hakim nu erbij, het gaat over het bieden op Andrea haar schilderijen.
Hakim vind dat het bieden juist averechts werkt, gewoon een prijs op het schilderij bij wijze van 150 euro en dan verkocht.
De mail is 3 dagen terug zegt Hakim, Nou ik heb hem net binnen gekregen zegt Andrea.......maar lieve schat mail van 3 dagen geleden.
Hakim stelt nu voor zoveel euro en dan gewoon verkocht, geen biedingen dus op de schilderijen.
En weer probeert Andrea te bellen, en JA hoor daar is Guusje ( een man) maar het klopt hij wil het schilderij kopen.
Andrea vraagt of ze hem goed verstaat.....Ja hoor, spreek maar zegt Guusje.
stream wordt weg gedraaid.
Het gaat over het schilderij Eye off Utopia...........Lieve schat zegt Hakim, 160 euro betaald Mirelle voor dat schilderij en komt hem ophalen.
Stream weer terug......Andrea heeft WEER een schilderij twee keer verkocht, ach weet je zegt ze tegen Ruud, ik maak gewoon een nieuwe, heb ik beloofd, het is een goeie klant.

Paul en Hakim buiten.
Als Hakim morgen blijft dan gaan ze alle twee helemaal kaal, haar eraf ook de baard, Hakim en paul moeten er zelf keihard om lachen.
We zien het wel, zegt Hakim...........Niets is wat het lijkt, als Joey me morgen er uit stemd.
Hakim * ik denk dat mijn meissie nu ook wel in spanning zit * we zien het wel......goh en ik wilde nog een nieuwe auto kopen.........beloof me 1 ding vraagt Hakim, en maakt een gebaar...........zullen we het bankje nog even op het vuur gooien grappen ze tegen elkaar, en gaan tanden poetsen.
Hakim nu bij zijn bed, hij maakt zich klaar voor de nacht ik hoor zijn zender kraken.

Billy in de slaapkamer...........Happie slaap lekker en niets is wat het lijkt, ze dacht ook dat ze in Utopia geen seks zal hebben zegt ze en lacht.........
Billy nu buiten, dat mensen denken dat ze met Ruud heeft gedoucht samen, maar dat is niet zo zegt ze, want Ruud ging 10 minuten eerder en toen ik.
Vanmiddag hebben Ruud en Gio gekeken in de douche of ze de camera die daar hangt zo konden draaien dat er niks te zien valt.

Hakim en Paul nu in bed................
Nou pik zegt Hakim, laatste nachtje, nou we zullen zien zegt Hakim, straks ligt Joey naast je.

Billy nu weer.......zo geil als een klontje boter volgens mij, ze hebben vanmiddag getest of de camera hun kon zien of niet vertelt ze nu aan Vanessa..Vanessa je kan toch gewoon met Ruud gaan douchen? Ja zegt Billy als je met mij gaat douchen en doelt op wat douchen ik wil best wat anders maar mijn moeder kijkt ook.........Vanessa......dan wordt het gewoon in bed.

Gio nu bij het bed Paul en Hakim, Hakim vertelt aan Gio wat ze van plan zijn als Hakim morgen mag blijven, dat ze alle2 helemaal kaal gaan en dan het gewoon laten groeien.
Paul vroeg eerder of Hakim wel een paar foto`s wilde achter laten voor Paul.
morgen 12 uur weten we of Hakim naar huis moet gaan, tegen Vanessa zegt hij, Mop ik sta pas om half 12 op.
Ruud ligtvoor de grap tegen Vanessa op de rijen met alleen een handdoek om zijn middel, ...........stel je eens voor zegt Vanessa, als je mij nu zou neuken, krijg ik dan ruzie of niet grapt ze.

Cap RVer
Iedereen die Hakim een dolk in zijn rug heeft gestoken krijgt het terug van hem zegt hij tegen Paul.
Hakim nu tegen Ruud................He Ruud jongen, wat loop je nou rond te paraderen, wij zijn mannen hoor, of zit je op Billy te wachten, Ruud heeft geen zender om dus niet te verstaan, Hakim antwoord wel...ach wat boeit jou het nou je hebt het toch al gedaan.
Ruud ligt op bed op zijn buik, Billy erbij en het toneelstukje begint, Hakim raden ze aan om naar de kamer te gaan waar niemand was. De bedden van Charlotte en Billy staan tegen elkaar aan Ruud ligt onder de dekens in het bed van Charlotte......Kom erbij Lot kom erbij kirt Billy, we doen niks we liggen gewoon te chille, de douche scene is ook al mislukt zegt Billy met overslaande stem, nee zegt Charlotte heb pijn in mijn rug, nu over hoe hun baby eruit zal zien, een baby met een ADHDHDADH zegt Charlotte.........
Iedereen moet zijn zender checken.
Billy tegen Ruud.....* ik moet de hele dag aan je piemel denken *
* heeft je vader ook zo een grote* Ruud antwoord Nee het is net een knuppel, waarom wordt je geen pornoster antwoord Billy, Ruud zegt, dan heb je geen eigenwaarde meer.
Ruud wil Billy helemaal uit elkaar * trekken* Oh ja dat wil ik ook kirt Billy terug.
Nou tot zover de Porno avonturen van Kierewiet& Koekkoek

Charlotte Joey en Laura zitten buiten, Paul en Hakim liggen al in bed tegen over Ruud en Billy de rest zit elders in de loods.

Ik zeg.................Koek Koek op mijn bezemsteel :W

[ Bericht 23% gewijzigd door Toverheks op 23-02-2014 23:14:39 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137078227
Paul weer uit zijn bed, trainingpak aan schoenen aan en gaat meer eens een peukie buiten roken.
Venasse in gesprek met Joey, bij je gevoel staan, bij je gaan twijfelen.
Joey haalt een puntje aan zakgeld en Andrea,,,,,,,Andrea verdient meer geld voor Uoptia schilderijen Masage, maar krijgt zoveel als degene die niks verdienen.'
Vanessa vraagt aan Joey wat Hakim dan kan betekenen voor de groep iedereen moet in het groeps belang denken.
Vanessa.......ik heb nog nooit tegen iemand gezegd doe zit of doe dat.
Vanessa verteld Joey wat zij allemaal goed doet: Zelf keuze voor stemmen bepalen, niets afstemmen met Laura, niet roddelen
Joey heeft het over een leer proces, ook stelt Joey voor dat hij 1 keer in de maand een bewoner wilt aan wijzen en zeggen hoe hij over hem/haar denkt.
Vanessa vraagt of Joey wiet roken normaal vindt.... zolang ze het van hun eigen zakgeld doen en niet sneaky doen vind ik het geen probleem Vanessa is het daarmee eens
Vanessa.........ieder doet zijn eigen dingetje onder rekening te houden met een ander.
Joey vond het feestje van Gio een lachertje, en hoop dat de volgende feest Gio ondersteuning krijgt, anders komt er niks van terecht denkt hij.
Vanessa vind dat Joey het goed doet en niet zo onzeker moet zijn i,v,m, morgen
Vanassa zegt Nicoline is eerlijk en kan je gewoon mee praten, Emil is eerlijk en heb ik nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Dat moet je in gedachten houden...


Ik zeg nu echt weg...................Give mi oil in my nachtlamp.voor op mijn bezemsteel :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 01:13:32 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137080227
7,00u isabella is weer op tijd op gestaan en bevind zich in de stal om de koeien te melken
wederom verloopt dit rustig en prima , ze zingt onder het melken rustig een deuntje voor de koeien
om 7.45 stapt ze weer terug in bed om de slaap weer op te pakken
de rest van de bewoners liggen ook nog te slapen
pi_137082803
Maandagmorgen in Huize Utopia............
Iedereen is wakker, Isabella had de koeien al gedaan ( Lees Quinty ) en Nicoline heeft haar zonnedans ook al vanmorgen gedaan in alle stilte.
Vandaag is het een spannende dag, wordt Hakim naar huis gestuurd of mag hij blijven.
Paul achter de laptop, Aike zit te ontbijten, ze maakt een opmerking dat iemand op zijn spelling fouten moet gaan letten , ze kijkt naar het wandje bij de keuken, Nicoline zegt, dat heeft 1 van de gasten op geschreven, een vals lachje ontlokt Aike en ze zegt tegen Jimmy * gezellig *

Charlotte en Hakim willen buiten een sigaretje roken, * verdomme dit meen je niet * zegt Charlotte, de aansteker doet het niet meer en ze gaat naar binnen een nieuwe halen............
Charlotte komt met Ruud naar buiten, * Fikt nog he * zegt Hakim tegen Ruud, doelende op het vuur van gisteren dat nog na ligt te smeulen.
Charlotte vind alles maar raar, raar hoor zegt ze tegen Hakim, eerst dacht ik je gaat niet, en dan ga je weer wel en dan denk ik weer je gaat niet.
Als hij me liep te fucken ( Joey ) dan maak ik hem af lacht Hakim..........
Hakim vraagt zich af hoe het nou met zijn meisje thuis is, die zit nu ook in spanning zegt Hakim.
Is ze al eh is ze al mompelt Charlotte, Ja ik denk dat ze wel ingelicht is antwoord Hakim.

Joey komt er bij staan..Morning grote fucker grapt Hakim...........oh Joey Joey Joey zucht Hakim, Charlotte..........laat het los, laat het los........
Charlotte maakt een grapje, en wat gaan jullie morgen doen, rennen antwoord Hakim, Charlotte ren je mee.............Ja natuurlijk ik ren overal door heen.
Joey heeft vannacht tot 4 uur wakker gelegen, maar Billy komt erbij staan.......of ze gewenst is, natuurlijk jij bent altijd gewenst antwoord Hakim, oh wacht ff grapt hij er achter aan.
Billy vind het heerlijk weer, het gaat niet goed met de aarde zegt ze.
Ze maken Billy nu wijs dat er een erge storm was vannacht, de koeienstal ontzet........Nee echt zegt Billy en ze beginnen te lachen, echt he zegt Billy, mij kan je alles wijs maken ik zit wat dat betreft in het verkeerde spel.
Joey weer naar binnen, Laura komt eraan...He Lautje, HeLlautje Lautje in the House roept Hakim.
Laura geloofd als enigste dat Hakim niet naar huis gaat zegt Hakim..
Hakim vind het alleen erg dat je zo in onzerkerheid zit tot de stemming........Billy vertelt dat zij het zelfde had, maar als Hakim mag blijven en het gebeurt weer heeft hij die de onzekerheid niet meer heeft dan.
Laura.................je blijft gewoon vandaag, als het echt zo is antwoord Hakim, knuffel ik je en laat je vandaag niet meer los.
Hakim en Paul buiten.....Hakim, hij weet het nu hoop dat hij het zo zegt ( Joey )
Als ik weg moet pik hou je sterkt he zegt Hakim tegen Paul, nou ga het proberen, Hakim weer pikkepijp anders kom ik je gewoon halen.
Snuf & Snuitje staan misschien voor de laatste keer een peukie te roken buiten, het verlossende woord is nu aan Joey.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 11:07:23 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137085303
Het is wachten op de stem van Joey............
Emil en Hakim nu buiten bij het hek, de groep heeft Emil het gevoel gegeven dat hij zich geen zorgen hoeft te maken dat hij eruit zou vliegen...........
Hakim man man man het wachten..........
Dan praten ze alle2 over hoe het stemmen is gegaan, we zien het wel Emil zegt Hakim.
Hakim........ voelt zich nu top, kan zo tot december blijven, maar ik hoop dat ik mag blijven.
Maar vergeet niet he Emil, zegt Hakim, we hebben ook iets moois buiten zitten ( Emil vriendin, Hakim gezin )
Hakim hoopt Nicoline die naar huis moet.Ruud erbij........
Ruud denkt dat Nicoline naar huis moet, Ruud * ik weet zeker Emil niet *
Hakim weet wat hij thuis heeft zitten, maar vind de manier waarop hij dan naar huis wordt gestuurd zwaar kut zegt hij.
Isabella heeft de dag voor de stemming Hakim nog geknuffeld en stemt dan omdat ik een blowtje met paul had gerookt me daarom eruit, en dan die twee dolken van Aike in me rug....zegt Hakim.
Van Aike had ik ook niet aan zien komen antwoord Ruud.
Hakim adviseerd Emil als hij blijft op te letten met wat hij allemaal nog gaat doen, * Als je blijft, blijf je op dun ijs hier lopen * zegt Hakim.
Emil is zich daar terdege van bewust.
Want dan zeggen ze, zie je wel, zie je wel zegt Hakim en wijst met zijn vinger naar Emil.
Emil...........** .ja dan zal ik eigenlijk nooit kunnen genieten van mijn verblijf hier, daar ben ik me van bewust. *
Emil, het hangt nou van 1 jongen af, of de regie moet het anders zien..........( Hakim maakt tv bedoelt Emil )
Rienk is aan het veranderen volgens Emil, hij is vrolijk, en is aan het huppelen, al is het nog steeds Rienk.
Als Joey swits, en ik moet eruit zegt Emil, zal ik tegen jullie zeggen, Bom die wijven.
Joey heeft het volgens Ruud Hakim en Emil al door gegeven aan *achter * er is ook al een accuwissel geweest zegt Hakim.
Hakim.............iets van Aike terug pakken, ik werk het lijstje gewoon af , ze kan nog altijd de dans ontspringen is het antwoord van Emil.
En dan worden ze geroepen, ze moeten zich verzamelen, Hakim neemt gauw nog een trekje van Vanessa haar sigaret. Hakim hoopt wel dat Paul het trekt als hij weg moet.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137085848
Alles verzameld zich aan tafel, sommige namen worden geroepen ze moeten opschieten........Vanessa ** Het wordt spannend voor de mensen **
Iedereen schuift hun stoel, iedereen gaat zitten de spanning is best te snijden.
Iedereen zit, Joey staat aan het hoofd bij de tafel.
Oke jongens roept Charlotte...........
Laat ik het dan maar afkicken, beïnvloeden vind hij niet prettig, eerlijkheid en openheid staat bij Joey voorop.
Nicoline heeft in korte tijd een project opgestart Humana Nicoline blijft.
Joey vind Emil een toffe gast, niet opzij geduwd en Joey heeft 7 weken thuis gekeken, Emil motiveert voor het sporten en draagt zijn steentje bij. en dan blijft er 1 over, hoe moeilijk het ook is te zeggen, dingen gaan doen en dingen hebben gedaan is in Joey zijn woordenboek anders, Heel moeilijk te accepteren dat Hakim nog geen geld heeft verdient.
Het draait bij mij de keuze dat jij naar huis gaat.
Gisteren heb ik het je eerder vertelt, Joey vind het kut en vind Hakim een topgozer, maar moet de keus maken..........Joey heeft ook spijt voor Paul, het is je maatje en als je me uit wilt schelden mag je mij uit schelden, als vervanging van Hakim.
Hakim.....er wacht iets moois op mij ik had het wel verwacht, geen klap en vind het jammer, de eerste tijd was ik met mezelf bezig geweest...............Hakim gaat terug naar zijn Utopia ( Thuis ) en bedankt iedereen.
Paul stort een beetje in, snikken en snikt het komt goed.
Nicoline omarmd Joey en zal hem wel bedanken dat ze mag blijven.
Vanessa troost Paul, ik ben er voor je he.
De spullen worden verdeelt van Hakim, pak maar wat je nodig hebt zegt hij, Andrea huilt krokodillen tranen.
Emil huilt, Hij wilde niet weg maar wel naar huis, opluchting speelt nu parten en de tranen komen.
Het karretje van het zoontje van Hakim maakt Paul af en wordt dan wel bezorgd zegt Hakim ( thuis )
Hakim is klaar met zijn kist in de pakken, Andrea heeft niet van zijn zijde geweken _O-
Jimmy helpt Hakim met zijn kist naar de huiskamer te slepen..........
Let een beetje op hem he, let een beetje op hem zegt Hakim over Paul.
Paul heeft het mutsje van Hakim gehad.....
Nu tegen Gio met elkaars armen over hun schouders lopen ze naar het hek.......Doe je ding jongen en let een beetje op Paul zegt Hakim.
Iemand moet even de telefoon halen, voor de groepsfoto.
Hakim nu bij Charlotte, hij beloofd lekker te gaan eten bij de ouders van Charlotte.
Andrea weer om zijn nek, geluk en ga mooie dingen doen, je ziet straks je kind weer.
Billy in zijn armen, ik ga een prachtig schilderij maken voor je.
paulus maak die auto af he ik kom hem halen.....* je kan een bod doen op internet * grapt Paul......vuile bloedhond begin je nou al grapt Hakim terug.
Rienk heeft ondertussen de telefoon gehaald.......de groepsfoto wordt gemaakt.


Cap RVer


Let goed op mekaar, let op die rooie bloedhond, hou van jullie en doe je ding roept hakim.
Ruud zet de telefoon op een stapel stenen en rent naar de groep.
Jimmy en Paul tillen Hakim zijn kist in de kruiwagen,nog even op de foto als Billy en Charlotte hem op iedere wang een zoen geven.
Ook Andrea apart met Hakim op de foto.
Echt ik ga jullie volgen ik hou van jullie allemaal zegt Hakim.
Hakim neemt van iedereen afscheid, Paul en Hakim vallen elkaar in de armen, hou van je zeggen ze tegen elkaar, dan Rienk in de armen van Hakim, * Let op je meisje he * adviseert Hakim Rienk ( nicoline ) en iedereen begint te lachen.
Hakim schrijft even zijn mail adres op en gaat richting het hek, en daar gaat hij, Dead man Walking roept hij.......Vanessa zingt Er is leven na de dood er is leven na de dood van Freek de jonge..............en roept ..roep als je vrouw er staat he ( buiten het hek)


Dag Snuitje vond je leuk om te volgen, nu is Snuf alleen maar Vanessa trekt hem er door heen beloofde ze net. :W

Peter Harold en Lindy staan buiten Hakim op te wachten
* Video(link) verwijderd op last van Talpa


Cap Voxs

[ Bericht 20% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 17:13:00 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137088364

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy (en Lot) zit op bed bij Nicolien en bij Rienk.

Billy vraagt om hulp bij de twee. Rienk geeft min of meer aan haar niet te begrijpen en haar dus niet te kunnen helpen. Nicolien zegt moederlijk: "Maar ik wel, kom maar even zitten. Ik begrijp niet 100% wat er nu aan de hand is, maar leg hij mij maar even uit"O+

Billy snottert: Ze laat zich beïnvloeden en heeft hulp nodig de juiste keuzes te maken. Ze is 31 en snapt het nog steeds niet.
Billy: Als ze het lef had gehad, dan had ze op Paul of op Hakim gestemd.
Nicolien: Isabella heeft het erg moeilijk gehad om die stap te maken.
Lot hoor je een beetje tegelijkertijd praten over haar onderbuiken gevbel.
Nicolien: Je moet schijt hebben aan durven.
Lot: Ik liep er voor weg op een gegeven moment. Ze durfde niet meer de slaapkamer in te lopen zonder open gereten te worden.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137088511
Billy: Ik ben 31 he? Ik zou het moeten weten.
Nicolien: Maar jij hebt elke dag 15 televisies tegelijkertijd aan staan.

Nicolien geeft aan dat Rienk haar naïef vind. Ze denkt dat iedereen lief en aardig is.
Rienk: Ik heb altijd goede intenties. Behalve als ik grapjes maak, dan kan ik erg grof en hard uit de hoek komen. En dan kunnen mensen denken: "Wat zeg jij nou? :o " En dat vind ik leuk.

Lot: Fijn dat we kunnen ventileren, maar we moeten gewoon weer door. Ze staan op uit de slaapkamer en zetten zich neer aan tafel. Warm eten.
Nicolien deelt haar stukjes kip uit aan anderen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137089559
Jim en Emil in gesprek.

Emil geeft aan dat hij voelde dat Jimmy zich er op een duidelijke manier een stempel op wilde drukken en dat het beter was om het er over te hebben.
Jimmy vraagt om een voorbeeld. hij heeft niet het idee gehad dat het zijn stempel was, want Emil was duidelijk een leidinggevende.
Emil: Op het moment dat je steeds aangeeft, zouden we het ook zo kunnen doen? Zullen we dit doen?
Jimmy: Maar dat is een mening. Ik heb hem niet doorgedrukt. We hebben gedaan zoals jij het wilde. Ik heb het los gelaten. het klopt dan toch niet? Als ik het zou doordrukken, dan zouden we mijn oefeningen doen. Ik wil het hierbij dan laten.
Emil: Maar ik ben er nog niet over uitgesproken.
Jimmy: Maar ik wel en wil het hierbij laten
Emil: Maar ik ben er nog niet klaar mee
Jimmy: Ik zal het er nog 1 keer over spreken en dan ga ik er niets meer over zeggen. Hij legt uit dat hij uit de bootkamp wil stappen en dat als Emil zijn hulp nodig heeft dat hij het wel horen zal.
Emil: Ik ben geen moment bang geweest dat jij de bootkamp zou overnemen. Dat moet je geloven. Wat ik wel heb gezegd is dat als ik weg zou zijn gegaan dat jij hem over zou hebben genomen. Als jij wil dan laat ik je met alle plezier meedoen. Ik laat je erbij. Als jij zegt dat je toch terug trekt, dan zou ik zeggen dat je met top team , omdat jij die klant heb getrokken, dat gewoon blijft doen. Dat laat ik je dan graag doen. Het is niet Emil's bootkamp.
Jimmy: Ik zou niets meer zeggen, maar ik zal wel top team doen, omdat ik ze heb aangetrokken. Maar verder zal ik niets meer doen, zonder dat je mij erom zal vragen.
Emil: Ik zal je heus wel vragen.
Jimmy:: Als je mij beter zou kennen dan zou dit nu niet zijn. Het is geroepen. Rienk had mij daarover bijvoorbeeld aangesproken.
Emil: Na de stemming was ik boos en ik vond heel veel stemmen onterecht. Aangezien Lot, Bill en Laura nu zijn omgedraaid is dat een teken voor mij dat het ook klopt dat het onterecht was. En ik was toen in mijn boosheid... en dacht ik doe het zelf wel. Ik was niet bereid om aan te nemen van een ander. Toen hij dan ook van Gio hoorde dacht ik..
Jimmy: Dat heb je horen zeggen.. je hebt het dan mis. Ik zou het gewoon zeggen. Als ik maar iets te zeggen heb over iemand anders zou ik dat direct zeggen. Ik was gewoon in gesprek, het ging over heel veel dingen een algemeen gesprek en toen kwam het daar ook op uit.
Emil: Wat mij mateloos irriteerde was dat je mijn plek zou innemen.
Jimmy: Nu gaan we het over iets anders hebben.. dat dat dat..
Emil: Maar dat is ook belangrijk.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137090635
Rienk en Nicolien zijn aan het scheppen en graven van geulen. Ze zien nieuw bezoek aan de poort staan.
Rienk: Snip en snap willen de aandacht.
Billy en Lot halen de bezoekster op.
Rienk: Zie je? Ohw Rienk houd je mond!
hij geeft aan dat hij vaak bij het rechte eind zit. Bedoel ik het kopje of bedoel ik de rest van de kopjes juist niet.
Nicolien: Weet je waar ik mijn scriptie over heb geschreven? Er zijn geen vaststaande betekenissen. Ze vraagt of Rienk uitleg erover wil.
Rienk: Nee, ik denk dat ik het al snap
Nicolien: Ik denk juist van niet.
Rienk: Nou dan al helemaal niet.
Nicolien begint over een ander onderwerp.
Rienk: En dan ook echt niets erover vertellen. Ga maar lekker scheppen, dan kan je er even over nadenken.
Nicolien: Waarover? Ik ga je niets vertellen. Jij wilde het niet weten. Dan ga ik je er niet mee lastig vallen.
Rienk: Mij val je er niet mee lastig.

Nicolien vertelt toch niets. Ze gaat door met scheppen en graven.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137090786
Visite: Jux http://www.studiojux.com/

Billy geeft aan hoe ze haar beeldmerk en logo ziet. Met een hartje in het midden.
We hadden zelf gedacht biologische en duurzame hoodies en leggings te maken. Dat vind ik persoonlijk heel leuk. Leggings kan je onder rokjes doen enzovoorts. Mutsjes ook erg leuk. Het idee is .. hotpants zijn ook erg leuk. Wij zijn van het drukke, maar ook van het sssssjieke. Waar moeten we beginnen? Ze ratelt door.
De dame: Dit is ons proces. Het begint bij design. Daar komt een sampel collectie uit. De 1 stuks. Die gaan naar de shows en bladen en dan krijgen we orders en gaan we het door bespreken voor werkorders. Daarna zorgen we dat we het gaan maken voor de winkels.
Lot deelt mee dat haar moeder ook zoiets had gedaan.
Billy weet er ook van alles van.

Ze vragen zich af of het niet alleen voor het publiek op het terrein gaat zijn, maar ook voor in de winkels.

De dame geeft aan dat ze het niet beter om kunnen draaien. Eerst een voorbeeld maken en dan kijken of het aanslaat en dan meer gaan laten maken.
Lot: We kunnen in onze eigen kleding gaan lopen. Dan maken we zelf reclame.
Billy: Ook op de bio-markt testen.
Mevrouw: We hebben wel een businessplan geschreven en meegedaan aan een programma. Dat gaat er wel aan vooraf.

Ze moeten keuzes maken voor de duurzaamheid. Door bijvoorbeeld: Nederlandse wol in Nederland te laten wassen ipv in Nepal.

Het is een droom van Billy en Lot om samen een lijn uit te brengen.
Billy: We houden allebei van mode
Lot: En omdat we vriendinnen zijn.

De dame: Ik denk dat je geen verlies gaat draaien, omdat je bestelt wat je nodig hebt. Ze laat een stofje zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door Dottey op 24-02-2014 14:44:46 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137092582
De dames van Jux zijn weer door het hek. Ze gaan er allemaal over nadenken.

Nieuwe bezoekster. Maaike met haar hondje beer. Ze komt voor Andrea's massage en dadcht ik neem Beer gewoon mee. Beer is een echte beer van een hond.

Gio flirt: wat zie jij er leuk uit. Geen zin om hier als bewoner te komen?

Lot kirt gelijk bij het kleine hondje.

Andrea moet nog uit bed gehaald worden.
Gio maakt nog een extra praatje met Maaike. Het gesprek gaat over Humana.
Waarom er mogelijk 56 kg weg was. Dat kan zijn doordat we veel kleding gelijk hebben weggedaan, zonder te melden. Dat waren beschimmelde jassen en dergelijke.

Maaike zit met Billy, Gio en Lot aan tafel te kletsen totdat Andrea gereed is.
Ze hebben het over feestjes in Utopia.
Billy vraagt waar ze vandaan komt
Maaike: Amsterdam
Billy: Wat doe je daar?
Maaike; Ik ben model.
Billy: Nou dat is je helemaal niet aan te zien :p
De dames moeten lachen met pijn in hun kaken.

Andrea neemt Maaike mee naar achteren om gemasseerd te worden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dottey op 24-02-2014 15:53:59 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137092926
Visite...................Maaike, leuke vlotte meid plus met hondje in haar tas, ze stapt vrolijk het terrein op.
Ze komt voor Andrea en een massage.............Wat zie je er mooi uit wordt er gezegd Gio, je mag wel blijven hoor, je kan hier komen wonen.
Charlotte ontdekt het mini hondje Beer...........hoi hoi mag ik even vraagt Charlotte, en tilt hondje Beer uit de tas van Maaike.
Charlotte vertelt dat Hakim naar huis is, ja ach nou kan hij weer naar zijn gezin en leuke dingen weer gaan doen volgens Charlotte.
Maaike komt uit Amsterdam, of ze wat wilt drinken, ja lekker water.
Andrea wordt haar bed uit gehaald.....Hoi Hai, het was een saai daggie voor jullie zegt Andrea.( Maaike moest achter wachten i.v.m. vertrek Hakim )


Cap Grunge

Maaike zit bij Gio aan tafel, Gio vertelt over Humana, het hele verhaal draait hij af, ook van de mail dat er 56 kilo miste.
Ze kunnen toch zien wat jullie achter gehouden hebben antwoord Maaike terug, ja veel restafval, iets eruit gehaald voor het karretje van Hakim zijn zoontje, een beschimmelde leren bankhoes Gio nioemt van alles op.
Charlotte is ook maar aan tafel gaan zitten en het gesprek is licht en luchtig.
Maaike nu dat ze denkt dat het wel heel zwaar is in Utopia, volgens Gio en Billy wel.
Maar je leert er ook van zegt Billy.
Gio................normale dingen die zo gewoon zijn is hier natuurlijk niet, Charlotte vraagt of ze heeft gekeken afgelopen zaterdag en de muziek, Charlotte** heel bizar ik begon te huilen **
Helemaal in trance waren we allemaal zegt Billy, Charlotte iedereen huilen zelf iemand die onder de douche stond moet huilen ( Hakim )
Andrea haalt Maaike op en neemt haar mee naar het massage hoekje.
Andrea vertelt o.a. dat als ze in Utopia klaar is weer terug gaat naar Bonaire.
* Daar noemen ze me de beste masseuse , ik heb veel klantjes *

[ Bericht 11% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 23:28:40 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137093742
Nog meer bezoek.

Aike geeft een kleine uitleg over de bio-markt



Isabella komt er bijzitten.
Hilde van een brouwerij stelt zich voor. (bio-bier) http://deprael.nl/ons-bier
Isabella: Thee word zo gezet
Hilde: Sterker nog, die heb ik al.

Aike vertelt nog wat over de bio-markt en waar ze heen willen. Dat ze zelf ook verbaasd zijn over alles wat over de vloer is komen toe rollen. Zoals insecten eten.

Hilde vertelt: Wij zijn een bijzondere brouwerij. Centrum van Amsterdam in de hoek van de zeedijk en de .. straat. Er werken 130 mensen met een psychische achtergrond. Daar leiden wij het bedrijf mee. Alles gaat met de hand. Het etiket, de dopjes, afvullen. Alles gaat ambachtelijk. De brouwerij zou in een normaal bedrijf met 10-12 mensen. Zij hebben een andere keuze gemaakt. Niet commercieel hun bedrijf te leiden. Ze bestaan al 10 jaar. Ze zijn begonnen met twee bedrijfsleiders en 1 vrijwilliger en nu is dat uitgegroeid naar 130 mensen. Ze zitten nu in een mooi grachtenpand met een winkeltje en zijn een hele happening voor de mensen. Een huiskamer gevoel.
Isa: ik ga jullie meteen opzoeken.
Aike: We willen standhouders met een verhaal!
Hilde: Ons verhaal is wat ons onderscheid. Mensen herinneren ons daarom.
Isa: Ik neem aan dat jullie samen werken met andere instanties. Is het water en hop ook van Nederlandse afkomst?
Hilde: Gerst uit België of Duitsland. We moeten gewoon rond kijken. We hebben 16 soorten biertjes waaronder seizoensbiertjes. 12 biertjes zijn er altijd. Ik zal dan met de bio-markt ook meenemen.
Aike: Mensen kunnen dan ook proeven?
Hilde: Dat zou kunnen. Ik neem flesjes mee. Makkelijk mee te nemen. Benieuwd wat de mensen ervan gaan vinden.
Aike: Als je kijkt naar ons assortiment in stands, gaat deze opvallen.
Hilde: naast de insecten.
Isa: Je mag er naast staan hoor.
Hilde bestelt een 2 meter stand voor zondag. Het biertje mogen ze koud zetten om te proeven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dottey op 24-02-2014 16:23:25 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137098799
Emil over het mes in zijn rug van de groep. Nu gaan we het anders doen zegt hij. Hakim is weg en er zullen mensen de kar moeten trekken. Nu is het moment. Vanavond bij elkaar zitten. Aike heeft gevraagd of Emil er voor openstaat. Het feestje is het voorbeeld van hoe het niet moet.
Hij geeft aan bij Gio dat hij hem niet zal afrekenen, maar het zal gaan bekritiseren. Gio wil hierin meegaan.

Emil wil vanaf nu weten wat er met ons geld gebeurt. Hij wil niet teren op armbanden en massages tot het eind van het jaar. En biomarkt.
Het spel komt ook nog binnen zegt Gio.

Aik, ik Hakim en Paul zegt Emil waren eindverantwoordelijk, ik wil nu transparant worden.

Gio en Ruud zijn het met hem eens. Paul wankelt aldus Emil. Nu heb je mij en Aik want Paul wankelt.

Als wij onze schouders eronder zetten moeten we dit serieus aanpakken.
Vanavond gaat Emil het hebben over het feestje, dat heeft 140 euro gekost zegt Gio.

Dan komt Vanes erbij met bitterballen.

Als we dit gaan doen, moet je ook fokking uren achter die laptop gaan zitten he? zegt Emil tegen Gio.

Ze gaan weer verder met proberen de trekker uit de berg te halen.
pi_137099799
Isabella is weer druk bezig in de stallen........voor Boer Sjon...... Isabella doet het top, in de morgen en in de avond trouw de koeien, kippen en de haan en de stal schoonmaken.

Buiten staat een groepje bij het vuur, Aike vertelt dat er ook bier verkocht gaat worden op de Biomarkt....Duurzaam bier, 130 man allemaal met psychiatrische problemen die daar aan werken, OH TOP zegt Paul. ( op een manier van nou joepie pppffftt)
Vanessa............hoe doen we het zondag, laten we een chinees bestellen ( einde Biomarkt )..Aike, Jimmy wil die dag een grote pan soep maken, ook dat de standhouders als het afgelopen is ook een kop soep kunnen krijgen.
We kunnen daar toch een boterham bij eten antwoord Aike.
Nou dan moet Jimmy het wel een dag van te voren maken, want ik moet zondag Pannenkoeken bakken.
Gio helpt haar en Joey heeft ook aan geboden om haar zondag te gaan helpen.
Emil en Paul staan bij het groepje te smoezen, ik hoor Emil zeggen dat hij Aike niet vertrouwd, Paul zegt wat ( niet te verstaan ) en daarna ach laat gaan.
Emil vind dat er geen geld moet worden gevraagd voor handtekeningen, we moeten toch trots wezen zegt Emil, dat mensen een handtekening van ons willen.
Paul gaat morgen stoppen met roken, hi heeft pleisters mee genomen en hoopt dat het gaat lukken.
Ook zijn er sigaren over het hek gegooid voor Paul, wat er mee gebeurt is , is mij niet duidelijk.

Morgen is Joey jarig.

Post Cos Sabine.
Emil gaat apart zitten met Gio en Ruud, waar niemand hem hoort.
We moeten even wat doornemen
Ik heb een mes in de rug gehad. Heb er rustig op gereageerd, vind ik.
Hakim is weg, zullen mensen de kar moeten trekken en ik denk dat Nu het moment is.
Vanavond is het moment, vanavond zeggen we wat in kas is.
Aike wil van de cijfers af. Wil jij dat doen?
Geen idee, Emil zegt dat hij wat moet gaan zeggen over het feestje van afgelopen vrijdag en waarschuwt Gio alvast.
Gio zegt: Voor mij was het alles of niets, niemand anders deed het.
Emil: Concert was een moneylooser.
Aike wil wel wat doen, maar stapje terug.
Ik wil wel zegt Emil, Gio ook, maar dat moet ie eerst dat flopfeestje onderbouwen.
Ik wil wel weten wat er met ons geld gebeurt. Het kan niet dat we tot het einde van het jaar teren op kraaltjes en kunst en de biomarkt.
Nu hebben de 4 verantwoordelijke, Aike, Hakim, Paul en ik, nu wil ik dat alles transparant wordt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 19:30:48 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137104602
Centraal!!!
Aike aan het woord 1.835 staat op de bank, Biomarkt, 7 standhouders van 4 meter kraam per stuk 150 euro huur, 4 standhouders 1 kraam van 100 euro per stuk.
Emil, feestje van vrijdag was geen succes 140 euro verlies.
Was kort dag, feestje was leuk maar was een money loser volgens Emil.
Er moet gerichter gewerkt gaan worden aan een feest.
Aike........, Gio en ik zijn er niet serieus mee om gegaan we hadden de groep er meer bij moeten betrekken ........... we moeten niet arrogant over denken, serieus Utopia is een bedrijf antwoord Emil.
Ze moeten naar de toekomst kijken, niet alleen schilderijtjes en armbandjes. gelukkig hebben we een markt, een deel van de markt gaat naar Paul voor een Boiler en slaapkamer.
Nog steeds geen antwoord wat er op lange termijn moet gebeuren, 2 dagen bedenktijd en dan beslissen.
Hakim laat een plaats achter en aan de groep besluit wie zijn plaats in neemt.
Bestuur....met zijn alle nadenken hoe we ons gaan organiseren, niemand de baas over een ander laten spelen ( Aike ) niet voor elke scheet bij elkaar komen, hoe gaan we het doen, iedereen het gevoel geven dat het transperant wordt.
Mensen die tegen Aike zeggen als je het regelt is goed en hoor wel als het fout gaat, maar Aike wil gewoon werken en wat mensen aan hun project willen gaan doen.
Kas/kluis moet helder wezen en open en eerlijk waar al het geld heen gaat zegt Emil .........
Je projecten op papier uitwerken en dan kan iedereen lezen wat je wilt en waar je mee bezig bent.
Er komt een mapje op de lap top, dat je na kan kijken.
Gio......mapje waar ieder in kan kijken en weet waar je mee bezig bent.
Biomarkt en concert komt eraan.
Gio heeft voor het feest wel zijn best gedaan maar is weinig van terecht gekomen.
100% Nl dat er kaartjes voor moeten komen, Aike....we moeten met een aantal kijken armbandjes en kunst en een projectkalender, dan ff je eigen dingentjes aan de kant leggen en dan mee helpen.
Schoolbordverf gaat er besteld worden kan je alles noteren op gipswandje en kan iedereen het lezen.
Deel van de vaste lasten..... Koeien, een deel is al betaald deze maand, komt nog een gas en licht rekening wordt eind van de maand betaald.........alle vaste lasten ook de boodschappen komt op 2.500 per maand.
Isabella over de biomarkt. ze wil graag horen van iedereen wat ze willen gaan doen op de biomarkt, hoort ze van degene niets dan gaat ze die persoon gewoon indelen.
Bewoners ook achter de kramen laten staan, vinden de bezoekers ook leuk zegt Isabella.
Vanessa en Joey gaan pannenkoeken bakken thee en koffie die 2 krijgen hun plekje in de keuken, Jimmy gaat buiten of als het weer tegen zit binnen koken...( biomarkt )
Vanessa weer...........ze vraagt een kleine inverstering voor Jimmy, een gasfles en slang 70 euro kost het.......is goed gekeurd.
Jimmy gaat Surinaamse soep en kippenpootjes klaar maken.
Er wordt geen geld gevraagt voor de koffie en de thee......
Vanessa stelt voor..... De Pannenkoeken worden uitgebreid met spek en kaas 7.50 hoor ik het bedrag.
Joey.......als je er winst mee kan maken gewoon doen.
Nicoline maar de spek en kaas is niet biologes .....Rienk de pannenkoeken zijn nu rendabel omdat ze zelf melk en eieren hebben.
Gio .....nu Boer Klaver heeft ook kaas, eerst uitwerken vind Charlotte, Vanessa maakt het niet uit al is het extra werk..........
Het blijft dus gewoon bij een kale pannenkoek is voor Gestemd.
Charlotte had visite ( lees verslag boven ) Billy over duurzaam katoen, verf en of ze een jutenlijn konden opzetten, is niet te bewerken gaat dus niet door........Rienk en Billy gaan het wel apart doen voor Rienk ( kleding voor Rienk juttenzak) dan over hartje liefde in Utopia....he Ruud grapt Billy er tussen door.
De liefde die er ontstaat tussen de bewoners hartje zo gemaakt wel met Logo van Utopia zegt Charlotte................alles bedrukt op T-shirts.
Ook hadden Billy en Charlotte bedacht om alle bewoners een mooie handtekening te laten maken, besteden ze uit en drukken het op T-shirts....dan Oma`s die mutsen gaan breien met het logo erin gebreid.
Alles duurzaam...............op de site een poll laten maken of mensen iets zouden willen kopen als het zo ver is .
Miss Montreal komt 20 maart......elke keer roepen zegt Gio ( reclame maken )
Aike.....hoe gaan we de boel professioneel organiseren, Aike is er helemaal klaar mee om de hele dag achter de lap top zitten.
De meneer die er was.......boekhoudings pakket en hij gaat hun er mee helpen........( belasting/account/bedrijf )
Vanessa .....mail gehad van de bekenste straat voetballer die wil een work sjop geven 40 inclusief pannenkoek 20 kinderen............op een woensdag 6 april ( Vanessa heeft zich vergist in de datum 6 april valt op een zondag , maar we zullen de precieze datum nog wel horen )...........ook 5 mei, Humberto Tan is voorzitter van het straatvoetbal die komt O+ , kunnen ze 20 teams laten komen. 5 personen per team, is in een kooi, is voor bij de poort, alles wordt geleverd door de vereniging.
Vanessa het enigste wat wij moeten doen is de team`s bij elkaar te krijgen.
Andrea dat het goed moet georganiseerd worden Miss Montreal.......ook de mensen op de live stream kunnen reclame maken.
Straatvoetballer is Edgar van Geels.
Heel verstandig feest fora of ander forum of ze daar reclame mogen maken voor Miss Montreal........Mag niet zegt Rienk.
Straatvoetbal, kan van alles ook verkocht worden, armbandjes pannenkoeken etc.
Bedrijf teneu wordt nu over gesproken, allemaal je maat door geven aan Charlotte, zwart shirt en dan kunnen ze het zelf bedrukken.
Voor elk event moeten we helder nadenken, alles op de plank hebben liggen ( voor de verkoop ) een netwerk opbouwen...Rollende Keukens wordt nu genoemd, Isabella en Aike zijn daar mee bezig om het op het terrein te krijgen ( elk jaar in Westerpark, Amsterdam een groot Event )
Denk goed na wat jou Utopia is zegt Emil, Isabella wil heel graag dat zaterdagmorgen alles schoon en aangeveegd is.
Vanessa heeft een mail gekregen dat het niet duidelijk is wat iets kost, Eten, BootCamp, of het op de site kan gezet worden, onduidelijk voor sommige mensen van buitenaf...
Rienk kan niet altijd bij de lap top, maar wil je het, pak me dan en zet me voor die lap top dan zet ik het op de site.
Woensdagavond moet je weten welk plan je hebt, het beste de boel kan gaan organiseren, Nicoline schrijf alles netjes op papier dan weet je wat je wilt bespreken in Centraal.
Gio.........misschien is het handig om de mensen die naar de BioMarkt komen een indicatie geven wat ze kunnen verwachten, morgen komt het op de site te staan.
Vanessa....Jongens jongens wat een super Centraal............
Rienk, als je wat verandert wilt hebben op de laptop zeg het me dan.....
Joey wil lootjes verkopen, 2 A 3 euro per lootje, dat bezoekers dat kopen, blijven ze ook langer hangen volgens Joey......Wat voor prijsjes zijn er dan wordt er gevraagd, schilderij t-shirt armbandjes, Joey wil een bak voor de prijsjes en gaat lootjes verkopen.
We kunnen ook producten van de Standhouders vragen voor de prijsjes.
Joey.....Rienk ik wil graag 100 houten lootjes......Rienk gaat ze maken met de decoupeer zaag 1 tot 400 cijfers voor de vaste bak, 1 tot 400 cijfersvoor de lootjes voor de bezoekers .verkopen per shift.
Ze praten nog even na..Aike vind het een top idee van Joey.
Centraal is ten einde.

Gio heeft een tekening gekregen van zijn neefje, neefje heeft alle bewoners getekend.......

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 24-02-2014 21:12:43 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')