abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 oktober 2000 @ 15:24:39 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_397425
De nieuwe weekopdracht is bekend. Van de VOO-site:

Weekopdracht: de super-triathlon

De nieuwe weekopdracht is 'De Super-triathlon'. De bewoners moeten met behulp van een roeiapparaat, een hometrainer en een loopband in totaal 3200 kilometer afleggen.

Het is de bedoeling dat de bewoners zich opsplitsen in twee teams van vijf personen. Big Brother heeft Georgie en Robin al aangewezen als leiders van de twee teams. Beide teams moeten 1600 kilomter afleggen op de fitness-apparaten. Daarbij moet elke bewoner op alle onderdelen een minimum afstand afleggen: 75 kilometer fietsen, 25 kilometer lopen en 50 kilometer roeien. Alleen als dat gebeurt, slaagt de weekopdracht.

Nieuw bij deze weekopdracht is dat er ook een individuele beloning wordt toegkend aan de sportiefste bewoner. Dat is degene die individueel de meeste kilometers aflegt en daarbij 'lid' is van het winnende team. Deze persoon wint een 'bioscoop-avondje' in de dagboekkamer. Dit bestaat uit een video-avond met popcorn, fris, snoep of een ijsje. De winnaar mag één van de bewoners meenemen. De dagboekkamer blijft dicht voor de anderen.
__________________


Ik vind de opdracht wel grappig. Vooral de individuele prijs is leuk verzonnen.
Alleen Georgie, Robin en Ferdi zijn in staat de prijs in de wacht te slepen waarschijnlijk. Dus dat worden Georgie&Kim, Ferdi&Bianca of Robin&Desiree (jazekers) in de DBK. Het zal wel geen HP-tje worden wat ze daar te zien krijgen


[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-10-2000 15:30]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 15:30:02 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397432
eindelijk iets om 2dracht te zaaien. Pluspunt voor de redactie.
  maandag 16 oktober 2000 @ 15:47:44 #3
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_397461
Ook precies de goede teamleiders gekozen. Na de aanvaring van Robin en Sjors over dat toetje zal wel voor de nodige rivaliteit zorgen.

Benieuwd hoe de verliezer gaat reageren

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  maandag 16 oktober 2000 @ 15:48:54 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_397465
Het is uitgesloten dat Georgie wint, gezien zijn verschrikkelijk slechte conditie (zie eerdere streamverslagen over het voetballen), en gezien zijn pens. De beste conditie hebben Robin en Bianca. Ferdi en Ed kunnen misschien ook wel wat. Desiree heeft waarschijnlijk ook een redelijke conditie; deed ze niet aan fitness voor ze het huis in ging?
pi_397468
ja dit is idd wel een goeie opdracht!! Twee teams die elkaar dadelijk niet kunnen uitstaan. Helemaal leuk als een van de mensen Robin gaat verslaan op de hometrainer...
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_397475
Zijn de leden per team al bekend?
Of mogen Georgie en Robin zelf hun team samenstellen?
Dat alleen al kan nog leuk worden
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 15:57:05 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397480
quote:
Op 16 oktober 2000 15:55 schreef HummingBird het volgende:

mogen Georgie en Robin zelf hun team samenstellen?


Oei. Basisschool flashback. Als laatste gekozen worden. "Nou, als het moet dan neem ik Stefan wel."
pi_397485
quote:
Op 16 oktober 2000 15:57 schreef SunChaser het volgende:
Oei. Basisschool flashback. Als laatste gekozen worden. "Nou, als het moet dan neem ik Stefan wel."
precies

Wie zou er dan overblijven ??

(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  maandag 16 oktober 2000 @ 16:06:31 #9
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_397494
Ik weet niet of ze zelf mogen kiezen, maar ik denk dat ze eerder obv sympathie kiezen dan obv kracht en conditie. Bijvoorbeeld:
Robin met Desiree, Koos, Annet, Ed
Georgie met Ferdi, Kim, Bianca, Hieke
Zijn de teams al bekend? Heb ik goed geraden?
pi_397500
Effe een rekensommetje

5 personen 1600 km = 320km per persoon
1 persoon moet minimaal 75 km fietsen 25 km lopen en 50 km roeien = 150 km. Blijft 170 km vrij in te vullen over.
Per dag als je rekent van ma tot en met vrijdag 12.00 voor het gemak 2 halve en 3 hele dagen betekend ma 40km di t/m do 80km en vrijdag 40km PER PERSOON.
Dit wordt nachtwerk.

  maandag 16 oktober 2000 @ 16:11:25 #11
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_397504
Ik hoop dat Robin wint en dat ie dan Kim meeneemt als partner voor een date. Of Ed en KIM, hij is er voor in staat denk ik. Of misschien gaat Ed wel naakt met Dezeure een filmpje kijken.
* einde bericht *
pi_397505
Ik denk dat Bianca de asses van georgie, koos, annet, desiree, ferdi, kim met gemak kickt (op maar een beetje in haar eigen stijl te blijven. Hieke zie ik nog wel een OK-conditie hebben. Verder is Robin natuurlijk in goede conditie en Ed schat ik ook wel sportief in. Wordt nog leuk als Robin Georgie in maakt. Durft te wedden dat die twee haantjes na het toetjes-incident absoluut niet voor elkaar onder willen doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_397511
quote:
Op 16 oktober 2000 16:01 schreef HummingBird het volgende:
precies

Wie zou er dan overblijven ??


Opa Koos natuurlijk. Of zou deze opdracht genoeg reden voor hem zijn om vrijwillig op te stappen?
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_397517
Kim en Desiree zitten bij Georgie in het team. De rest weet ik niet.

Desiree fietst, Koos loopt en Georgie roeit

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_397537
Van de VOO-site:
Team Robin: Bianca, Ed, Hieke en Annet
Team Georgie: Ferdie, Desiree, Kim en Koos.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  maandag 16 oktober 2000 @ 16:29:10 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_397545
Hmmm
Robin en Bianca in een Team? Dat zijn volgens mij de meest sportieve
mensen.

Koos haalt het waarschijnlijk niet. Die sterft een helden-dood op de Mont Ventoux

Dees lijkt me zo'n typetje die na 1 stap al per ongeluk/toevallig door haar enkel gaat en niet meer mee kan doen.

En Ed? Die is waarschijnlijk allergisch voor lopen. Of rubber?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 16-10-2000 16:29]

***
pi_397546
Dat lijkt me behoorlijk gelijk verdeeld.
Al is Koos wel een 'zwakke schakel' natuurlijk.
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
pi_397552
Wow, lijkt mij dus dat team robin een vette voorsprong heeft. Wie zouden bianca of robin meenemen naar de dagboekkamer?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_397561
quote:
Op 16 oktober 2000 16:31 schreef Ripley het volgende:
Wow, lijkt mij dus dat team robin een vette voorsprong heeft. Wie zouden bianca of robin meenemen naar de dagboekkamer?
Mijn gokje:
Bianca neemt Hieke of Ferdi mee,
Robin neemt Desiree (mee)
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 16:38:29 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397564
Mogen ze zelf een film uitkiezen?
pi_397595
quote:
Op 16 oktober 2000 16:10 schreef Mouse het volgende:
Effe een rekensommetje

5 personen 1600 km = 320km per persoon
1 persoon moet minimaal 75 km fietsen 25 km lopen en 50 km roeien = 150 km. Blijft 170 km vrij in te vullen over.
Per dag als je rekent van ma tot en met vrijdag 12.00 voor het gemak 2 halve en 3 hele dagen betekend ma 40km di t/m do 80km en vrijdag 40km PER PERSOON.
Dit wordt nachtwerk.


Dat denk ik ook. Het lijkt me dat de 3 apparaten steeds bijvoorbeeld per uur aan 3 mensen toegewezen worden. Per dag heb je dan per apparaat zoveel uur. Als je het met die uren niet redt om je eigen kilometers af te leggen zul je lijkt me moeten wachten tot de apparaten weer vrij zijn en dan verder moeten zwoegen.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_397601
5 personen 1600 km = 320km per persoon
1 persoon moet minimaal 75 km fietsen 25 km lopen en 50 km roeien = 150 km. Blijft 170 km vrij in te vullen over.

Ok, vertaald per dag moet iedereen 19 km fietsen, 6 km lopen, 12 km roeien en 42 km vrij. De vrije kilometers ga je fietsen neem ik aan. Voor elk onderdeel heb je 24 uur / 10 bewoners = 2 uur en 24 minuten.

Weet er iemand hoe snel je roeit?

Dit wordt flink zwaar.

Die teams slaan trouwens nergens op. Winnaars staan reeds vast, zal toch ook Georgie wel inzien.

pi_397629
quote:
Op 16 oktober 2000 17:16 schreef Snuis Snuiskip het volgende:

Weet er iemand hoe snel je roeit?

Dit wordt flink zwaar.

Die teams slaan trouwens nergens op. Winnaars staan reeds vast, zal toch ook Georgie wel inzien.


Roeien: ongeveer 15 km/uur
Fietsen: ongeveer 20 m/uur
Lopen: ongeveer 5 km/uur

En de winnaars zijn inderdaad bekend.. Robin of Bianca

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 oktober 2000 @ 19:58:19 #24
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_397774
Ik vind dit helemaal geen leuk idee. Die mensen moeten niets maar dan ook niets krijgen, ook geen post. Ze moeten zo weinig mogelijk met de redactie in contact staan.

Een video-avondje... hoe heeft de redactie de teams verdeeld, op welke basis? Of de twee leiders gekozen? Ook dat hadden ze allemaal zelf uit moeten vechten.

Ik begin er van te balen. Ze zouden zich na vijftig, zestig dagen op moeten vreten omdat ze gek van elkaar worden, dan is Veronica goed bezig! Ze moeten ze niet gaan vermaken.

Dit klinkt misschien wat hard maar dat mag ook wel voor 250.000 toch?

Wat een onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 16-10-2000 20:01]

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_398096
zoals snuis kip al heeft uitgerekend moeten de bewoners elke (hele) dag 19/6/12 km fietsen/lopen/roeien. Plus 42 km vrij die dan waarschijnlijk worden gefietst. Hier rijst een probleempje want rekening houdend met de gemiddelde snelheid van 20 km per uur kan er op een dag maximaal 24*20=480 km worden gefietst. Dat is dus max. 480/10=48 km per bewoner.
48-19=29km dus moet elk persoon nog 42-29=13km op een ander apparaat volmaken.
Dan wordt het plaatje bv.:
48 km fietsen (2.5 uur)
12 km lopen (1.5 uur)
20 km roeien (1.5 uur)

is totaal 5.5 uur p/dag. Geloof niet dat Koos, Annet dat trekken.
Conclusie: 30% weekbudget naar de gallemiezen

eh Beau.....ben je daar nog?
pi_398212
Opdracht gaat inderdaad mislukken;
door SPIERPIJN en BLAREN
Arme bewoners...
pi_398229
De beloning lijkt ewrg op wat er zondag bij Robinson te zien was: ondanks de teamprestatie is er maar 1 iemand die iets extra's krijgt. Zoals verwacht zaait dat onrust bij degenen die niets extra krijgen. Dus nu maar wachten op de scheve gezichten...

(En wat een heerlijk vooruitzicht: Robin wint en kiest niet Desiree!)

pi_398335
Robin en Bianca gaan als nummers 1 en 2 (in willekeurige volgorde) gewoon lekker samen een 'sport'-film kijken in de dagboekkamer
pi_398423
Ook even wat gerekend; (correct me if I'm wrong)

1600:5=320 per bewoner = 80 per dag

roeien 15 x 2 uur = 30
fietsen 20 x 2 uur = 40
lopen 5 x 2 uur = 10

30 + 40 + 10 = 80 per dag per bewoner.

10 bewoners x 2 uur/dag apparaatbelasting = 20 uur apparaatbelasting per dag, 's nachts werken dus.

Maar belangrijkste: elke bewoner moet ongeveer 6 uur per dag zweten!!!

Conclusie: -Eerste dodelijke slachtoffer zal gaan vallen.
-Een 30% lager voedselbudget volgende week wordt over 9(!) bewoners uitgespreid.

pi_398771
Nou ik had mister zap vroeg aan staan.Wat ik zag was Dezeuree op de fiets. Dat liep voor geen meter, iedere keer voor steun naar binnen kijkend, toen kwam (na bijna 1 jankbui)Ed en most Zeur nog op de roei. Als je dat zag!! Ik moest wel lachen hoor, iedere keer stoppen en kijken of haar haar, armbanden, kettinkjes goed zaten. Een hoop gezeur maar het viel me op dat eigenlijk niemand op haar gezeur ingingen.
Zouden ze het eindelijk in de gaten hebben?
Nu hebben ze het er over om te stoppen want Dees en Kim en nog anderen redden het niet.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 12:22:44 #31
3542 Gia
User under construction
pi_398821
quote:
Op 16 oktober 2000 17:32 schreef Vicky het volgende:
Roeien: ongeveer 15 km/uur
Fietsen: ongeveer 20 m/uur
Lopen: ongeveer 5 km/uur

En de winnaars zijn inderdaad bekend.. Robin of Bianca


Een beetje redelijke snelheid roeien, dan haal ik in 6 minuten slechts 1 km.
Dat betekent 10 km/uur

Maar lopen, 5 km/uur? Dat is een wandeltempo.
Het marstempo is 6 km/uur.
De bewoners lopen hard op de loopband, dus die halen wel zo'n 8 a 9 km/uur

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 13:09:49 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_398902
De bewoners hebben zojuist besloten ( bedankt Acinom voor het bericht ) dat ze niet verder gaan met de weekopdracht.

Resultaat : - 30 % !!

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 17-10-2000 13:10]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 13:37:49 #33
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_398958
Nou, dat was snel.

Ik had eigelijk gehoopt op een beetje rivaliteit tussen de groepen, maar dat zit er nu dus ook niet meer in.
Da's toch zonde. In Duitsland geeft dat ook al weken een leuk effect.

Ik vond overigens wel al dat ze het een beetje erg optimistisch inschatte, maar ja -en hou je altijd...

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_398985
Weet iemand of ze in een andere BB ook
zo'n opdracht hebben gehad?
En hebben ze deze volgehouden?
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 14:15:23 #35
5955 Miracle
Been there, done that
pi_399015
In BB 1 was er een rondje Nederland. Dit was alleen veel korter, er er was maar 1 apparaat, een hometrainer, dus dat ging prima met afwisselen en dat haalden ze toen ook.

Deze opdracht sloeg nergens op, ik snap ook niet dat ze maandag niet eerst zijn gaan rekenen. Over de vorige opdrachten liepen ze steeds te pijpen en deze blind 30%.
Tja...

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:03:39 #36
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_400109
Nu ik ze op televisie bezig gezien heb, vind ik het nogal logisch dat ze de weekopdracht niet aan konden. Het is volkomen idioot om direct zo lang te gaan fietsen, etc. Ze hadden een schema moeten maken waarin iedereen steeds maar 20 of 30 minuten bezig is. Bij de dansmarathon deden ze ook al zulke idioot lange sessies, maar nu ze echt hun ongetrainde spieren moesten gebruiken is het natuurlijk onmogelijk de gevraagde afstanden af te leggen in sessies van een uur en langer. De spierpijn en blaren zijn gemakkelijk te verklaren. Is er in dat hele huis dan niemand die en verstandig schema op had kunnen stellen?
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:17:35 #37
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_400158
Ze vonden de teams te oneerlijk verdeeld zag ik in de uitzending, ze wilden een wissel anders zouden ze stoppen geen wissel dus
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_403363
Nou Ferry kwam er mee dat het niet haalbaar was en dan gaan er natuurlijk altijd een paar mee in die mening. En die gaan het over stoppen hebben.
En als het zover is dat niet iedereen er zich 100% er voor inzet, dan haal je het niet meer. finito
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')