abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:59:15 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_136677108
Valentijnsdag: geurtjes duurder, sieraden goedkoper

Een bloemetje blijft de populairste gift op Valentijnsdag

AMSTERDAM - Romantici zijn dit jaar met Valentijnsdag meer geld kwijt aan cadeautjes voor hun geliefde. Bloemen, geurtjes en resaurants werden duurder. Meevaller is een prijsdaling bij sieraden en chocolade.

Dit blijkt uit inflatiecijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Geurtjes zijn 6 procent duurder dan vorig jaar, bloemen 4,7 procent (in dit percentage zijn ook planten verwerkt). Ook kaartjes worden duurder, vooral door hogere tarieven voor postzegels.

Gaat u met uw partner uit eten of naar het theater, dan tast u ook dieper in de buidel. Restaurants zijn bijvoorbeeld 1,7 procent duurder (de inflatie over alle producten bedraagt ten opzichte van vorig jaar 1,4 procent).

Goedkoper: chocolade en sieraden

Chocolade werd het afgelopen jaar juist goedkoper. Prijzen daalden met bijna 1 procent. Ook sieraden werden 0,9 procent goedkoper volgens de meting van het CBS.

http://www.telegraaf.nl/o(...)den_goedkoper__.html

Beste lezer,

Morgen is het alweer Valentijnsdag. Hoewel deze speciale jaarlijkse dag naar verluidt steeds minder populair wordt, zijn er vooralsnog velen die genoeg waarde hechten aan een leuke verrassing voor zijn of haar partner.

Heeft u óók als FOK!ker evengoed een partner maar toch té weinig koopkracht, en houdt u tegelijk 'angstvallig' de hand op uw portefeuille tot de zogeheten crisis overgewaaid is en betere tijden volgen? Dan raad ik u aan om het deze keer gewoon bij een bloemetje te houden, want bloemen houden van mensen, dus zeg het gewoon met bloemen. o|O

Bij ons soort mensen staat Valentijnsdag al jaarlijks in het teken van een gezellige dag, waarbij een geurtje, sieraad of 'n heerlijk etentje c_/ :Y) :9 in de ambiance van een goed restaurant de dag geheel compleet maakt.

Hoewel veel geschenken voor menigeen toch wat duurder zullen uitpakken, begrijpt u uiteraard dat gezelligheid en waardering voor elkaar centraal staan tijdens deze speciale dag voor hen die Valentijnsdag nog steeds met veel genoegen vieren, waaronder misschien óók u.

Goed, ik wens u prettige avond!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_136680194
Valentijnsdag :')
Koop van dat geld een paar ballen voor jezelf.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_136680708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef Abed het volgende:
Koop van dat geld een paar ballen voor jezelf.
Zo kom je natuurlijk nooit van dat geruk af.
pi_136680950
Die TS.
I´m back.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:46:48 #5
345631 Scjvb
pi_136686038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef Abed het volgende:
Beste heer Abed,

Ik las zojuist uw reactie. Maar gelet op uw post doet u volgens mij zelf niet aan Valentijnsdag. *;

Dan heb ik een tip voor u: uw eventuele partner zou morgen zeer aangenaam verrast kunnen zijn als u tenminste een bloemetje meebrengt, of gewoon een heerlijk wijntje.

-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_136686568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Scjvb het volgende:
eventuele partner zou morgen zeer aangenaam verrast kunnen zijn als u tenminste een bloemetje meebrengt, of gewoon een heerlijk
Ze ziet me aankomen met die troep, die slaat lachend de deur in mijn gezicht dicht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  vrijdag 14 februari 2014 @ 03:25:08 #7
345631 Scjvb
pi_136691911
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Die TS.
Beste heer Ryan3,

Afgelopen uren in de Jopenkerk kwam het onderwerp 'Valentijnsdag' nog kort ter sprake, dus las ik het topic zojuist nog eens door.

Laat ik het zo zeggen: indien u als FOK!ker in de gelukkige situatie verkeert zelf ook een partner te hebben *; dan geldt voor u hetzelfde advies als voor de heer Abed. ;)

Ik ken u verder niet, maar deze tip is óók u namens mij van harte gegund!
pi_136692527
Vrouwen die zeggen niets om Valentijn te geven... vinden het vaak toch wel erg leuk als de partner er wel aan doet. En het hoeft toch helemaal geen geld te kosten? Een berichtje op de Whatsapp of via Facebook.. een knuffel met een in het oor gefluisterd "Happy Valentijn" of een massage.. Neem eens tijd voor elkaar, breng de avond samen op de bank door of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')