abonnement Unibet Coolblue
pi_136743236
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew, daar hoor ik mijn eigen wens ook in terug :@
Beetje jammer hè, achteraf gezien.. Mijn ex kwam er pas tijdens de zwangerschap achter. Anders was Billy er niet eens geweest, dit gun ik hem niet, niet op deze manier.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:43:09 #252
74056 crew  ToT
pi_136743286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fries voor papa ;)
Ah! :P

Ja hier zit er eentje, maar ik woon nogal ver weg van Friesland! _O-
;) Geintje!

Nee, sowieso is een gezin stichten altijd mijn grootste wens geweest, maar momenteel denk ik dat het mijn ondergang zou worden: continu in huis opgescheept zitten met mensen die continu aandacht nodig hebben enzo. :@ Ik geef mensen graag aandacht, ben liefdevol en behulpzaam, maar ik heb ook echt periodes nodig dat ik alleen moet zijn. Ik ben hartstikke blij dat ik zo'n beetje parttime papa kan zijn voor die Afrikaanse buurjongen. ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:43:48 #253
74056 crew  ToT
pi_136743303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar altijd te koppig voor was....dat en ik had gewoon niet door hoe raar ik eigenlijk was. Ik zag mezelf als het ware niet ofzo.
Ik zag mezelf ook niet als raar: de WERELD was gek, ik niet! _O-
Maar ja; op een gegeven moment wil je wel sociale contacten hebben enzo. :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:43:53 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_136743306
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah! :P

Ja hier zit er eentje, maar ik woon nogal ver weg van Friesland! _O-
;) Geintje!

Nee, sowieso is een gezin stichten altijd mijn grootste wens geweest, maar momenteel denk ik dat het mijn ondergang zou worden: continu in huis opgescheept zitten met mensen die continu aandacht nodig hebben enzo. :@ Ik geef mensen graag aandacht, ben liefdevol en behulpzaam, maar ik heb ook echt periodes nodig dat ik alleen moet zijn. Ik ben hartstikke blij dat ik zo'n beetje parttime papa kan zijn voor die Afrikaanse buurjongen. ^O^
Maar beter dat je zo eerlijk bent, dan dat je met kinderen zit en toch geen papa blijkt te kunnen zijn :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:44:58 #255
74056 crew  ToT
pi_136743338
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar beter dat je zo eerlijk bent, dan dat je met kinderen zit en toch geen papa blijkt te kunnen zijn :)
Ja parttime papa kan ik heel goed zijn, maar als ik op een gegeven moment WEER tot mijn enkels toe afbrand, heeft niemand wat aan.

Aan de andere kant kan een liefdevol en begripvol gezin je ook weer heel veel positieve energie opleveren natuurlijk.
pi_136743371
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja parttime papa kan ik heel goed zijn, maar als ik op een gegeven moment WEER tot mijn enkels toe afbrand, heeft niemand wat aan.

Aan de andere kant kan een liefdevol en begripvol gezin je ook weer heel veel positieve energie opleveren natuurlijk.
Je mag Billy's parttime papa wel worden hoor O+ Gewoon wanneer het jou uitkomt, doet m'n ex ook ^O^ :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:46:39 #257
74056 crew  ToT
pi_136743383
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Je mag Billy's parttime papa wel worden hoor O+ Gewoon wanneer het jou uitkomt, doet m'n ex ook ^O^ :')
_O- :D
pi_136743462
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- :D
Stuur je foto en cv maar per DM, we komen er wel uit :)
pi_136743507
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah! :P

Ja hier zit er eentje, maar ik woon nogal ver weg van Friesland! _O-
;) Geintje!

Nee, sowieso is een gezin stichten altijd mijn grootste wens geweest, maar momenteel denk ik dat het mijn ondergang zou worden: continu in huis opgescheept zitten met mensen die continu aandacht nodig hebben enzo. :@ Ik geef mensen graag aandacht, ben liefdevol en behulpzaam, maar ik heb ook echt periodes nodig dat ik alleen moet zijn. Ik ben hartstikke blij dat ik zo'n beetje parttime papa kan zijn voor die Afrikaanse buurjongen. ^O^
En vetgedrukte is dus precies mijn reden waarom ik nooit wil gaan samenwonen ^O^
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:50:22 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_136743515
Hehehe

het was gisteren valentijnsdag mensen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:50:57 #261
74056 crew  ToT
pi_136743535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Stuur je foto en cv maar per DM, we komen er wel uit :)
_O-
Hehehe tja ach sowieso lijkt het me niet echt haalbaar omdat ik geen ene rooie rotcent te makken heb en het reizen naar Friesland me ietsjes te veel kost! :'(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:51:22 #262
74056 crew  ToT
pi_136743548
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En vetgedrukte is dus precies mijn reden waarom ik nooit wil gaan samenwonen ^O^
Ik heb het 3x weten af te ketsen! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:51:46 #263
74056 crew  ToT
pi_136743562
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef Troel het volgende:
Hehehe

het was gisteren valentijnsdag mensen :P
Ah ja! :')
1 vriendschaps-Valentijns SMSje gekregen! :P
pi_136743593
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah ja! :')
1 vriendschaps-Valentijns SMSje gekregen! :P
Ik heb van een Fok!ker een DM met een heel lief kaartje gekregen O+ Té lief O+
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:55:07 #265
74056 crew  ToT
pi_136743650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb van een Fok!ker een DM met een heel lief kaartje gekregen O+ Té lief O+
Hehehe leuk joh! :D
pi_136743769
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef ToT het volgende:

[..]

_O-
Hehehe tja ach sowieso lijkt het me niet echt haalbaar omdat ik geen ene rooie rotcent te makken heb en het reizen naar Friesland me ietsjes te veel kost! :'(
Oh da's jammer :'( Ik kan je ook niet sponsoren helaas.
Dan maar een Skype relatie :D Heb je ook geen verplichtingen :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 17:59:20 #267
74056 crew  ToT
pi_136743786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh da's jammer :'( Ik kan je ook niet sponsoren helaas.
Dan maar een Skype relatie :D Heb je ook geen verplichtingen :')
_O- :D
pi_136743859
Mèèèn, ben kapot.. Net 4 uren lopen verven, ik ben OP.
Dus ik ga even eten koken en dan bankhangen. Lekker rustig Game of Thrones ( O+ ) lezen.

Fijne avond lieve auti's! :*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 15 februari 2014 @ 18:05:34 #269
74056 crew  ToT
pi_136743933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Mèèèn, ben kapot.. Net 4 uren lopen verven, ik ben OP.
Dus ik ga even eten koken en dan bankhangen. Lekker rustig Game of Thrones ( O+ ) lezen.

Fijne avond lieve auti's! :*
:D ! Ik heb net vandaag die boeken te leen gekregen!
^O^ Veel plezier!

:W Toedels!
pi_136751250
Wat een dag... ik had mijn moeder belooft om cakejes en brownies te bakken voor haar voor morgen.
Begonnen met de cakejes, die wilden niet gaar worden en uiteindelijk leek het dan wel wat, maar toen we ze proefden waren ze eigenlijk gewoon niet lekker (ik vond ze in elk geval niet goed genoeg...).
Brownies hadden volgens de kookwekker lang genoeg in de oven gestaan, ik pak ze eruit en ze vliegen zo uit mn handen, langs het fornuis over de vloer (en bleken nog niet gaar, dus dat spletterde lekker in het rond).
Aaaaargh.

Inmiddels was er ook nog wat misgegaan met mn wasgoed, waardoor ik echt nog even naar het centrum moest. Dus snel boterham gegeten, naar het centrum, daar ook gelijk nieuwe brownie- en cupcake mix gehaald. En thuis eerst maar even in mn bed gekropen, mn ogen vielen gewoon dicht.

Daarna was ik er geloof ik wel weer een beetje. Brownies poging 2 ging goed en ook mn cupcakes zijn gewoon gelukt, ik heb ze zelf nog wat gepimpt net.
Cadeautje voor mn moeder afgemaakt, ze vroeg een bijdrage voor iets wat ze graag wil hebben, maar alleen geld geven vind ik zo saai, dus ik heb er wat omheen geknutseld :).n

En nu ga ik bijna mn mandje in, want ik ben gaar.

Ik moet echt weer even op zoek naar een betere balans, want dat ontzettend moe zijn en ook dat ik me 's avonds niet lekker voel, is echt vermoeidheid van teveel hooi op mn vork of in elk geval geen goede verdeling tussen rust en actie.
Mooi onderwerp om dinsdag met begeleidster nog eens naar te kijken...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_136763585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En vetgedrukte is dus precies mijn reden waarom ik nooit wil gaan samenwonen ^O^
Dat kan ik heel goed begrijpen. Ik vind het ook heerlijk om alleen te wonen. Sowieso ben ik een 'forever alone' type.
ROBODEMONS..................|:(
pi_136764308
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:17 schreef Nijna het volgende:

Oh herkenbaar zeg, die dagen dat gewoon álles mis gaat op momenten dat dat juist heel slecht uitkomt..

Ben je weer wat bekomen van de stress? :)
  zondag 16 februari 2014 @ 15:26:58 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_136772852
* Troel trots is.

Het was ontzettend vroeg vanmorgen, maar hij heeft het toch maar mooi gehaald!



[ Bericht 42% gewijzigd door Troel op 16-02-2014 15:37:07 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 februari 2014 @ 15:38:38 #274
74056 crew  ToT
pi_136773547
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Troel het volgende:
* Troel trots is.

Het was ontzettend vroeg vanmorgen, maar hij heeft het toch maar mooi gehaald!

[ afbeelding ]
*O* Feli!
pi_136774871
Gefeliciteerd Troel! *O* *O* *O*
  zondag 16 februari 2014 @ 17:26:07 #276
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136779780
Gefeliciteerd Troel!
... and I hope it's not bothering you.
  zondag 16 februari 2014 @ 17:27:43 #277
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136779854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Waar wonen jullie? Ik in Friesland :)
Gelderland, West-Veluwe.
... and I hope it's not bothering you.
  zondag 16 februari 2014 @ 17:35:17 #278
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136780145
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan je daarna nog mooi naar de kerk _O-
Dat heb ik nu dus elke zondag. Ik werk van 7 tot 10, daarna heb ik een half uur om me om te kleden, en op tijd in de kerk te zijn. Is wel te doen hoor. Als ik strak om 10 uur klaar ben en er geen degelijke vrachtwagens op het terrein naast ons staan..
... and I hope it's not bothering you.
  zondag 16 februari 2014 @ 17:45:01 #279
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136780503
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deden jullie dat trouwens ook? Repetitieve bewegingen maken? Ik zat altijd te wippen op een stoel of met mn hoofd/bovenlijf zeg maar heen en weer te bewegen heb ik later van mn ouders gehoord :')
Als kind lag ik in bed altijd met mij hoofd heen en weer te schudden. Ik sliep een hele poos op zolder, en daar was het zo dat als ik mijn kussenhoes niet vast hield, dat deze dan aan het hoofdeind van mijn bed af viel. Dus, elke avond weer, de open kant van mijn kussentjes vast en 'nee-en' maar. EN als mijn ouders dan kwamen kijken als ik lag te slapen was het 'Wil je morgen met kleren aan naar school?' 'Nee, ik wil slapen!' Ik weet er niks van dat ik dat ooit gezegd heb haha!
... and I hope it's not bothering you.
pi_136780861
ik heb een maand geleden ruzie gemaakt met een vriendin.
had haar een paar dagen niet gehoord en ik vroeg waar zat je verstopt
en ze voelde zich op haar tenen getrapt dat ik haar een steek wou geven naar vroeger dat ze een tijd niks van haar liet horen enzo terwijl ik gewoon bezorgd was dat was alles. uiteindelijk was ik boos geworden maar dat was ook op het moment dat ik net paar dagen gestopt was met roken en was toen nog meer prikkelbaar dan anders. heb toen gezegd dat ik nietmeer met haar wou praten en heb er niks meer van gehoord maar ik en mijn domme kop besloten iets te sturen voor valentijn boeket met rozen in de hoop toch iets te horen en ik kreeg wel een mail van wat daar de bedoeling van was maar ze zei dat het beter was geen contact te hebben aangezien ze niet tegen ruzie's kan. vind eigenlijk niet dat ik ruzie maak maar ok voelde me al rot omdat ik niks van haar hoorde en dan opeens zoiets maar eigenlijk was ik beetje opgelucht eigenlijk weet ik gewoon dat ik niet gemaakt ben om vrienden te hebben maar omdat zij de enige was die ik een beetje als vriend beschouwde voel ik wel alsof ik al het vertrouwen in de mensheid heb verloren.

nu heb ik zoiets van ik wil helemaal geen vrienden meer aangezien ze toch niet te vertrouwen zijn
ze laten je vroeg of laat toch in de steek en als dat gebeurd kan ik ze nietmeer vertrouwen eens daar een breuk inkomt is dat eigenlijk voor altijd zo maar met die vriendin probeerde ik toch iedere keer opnieuw aangezien ik het gevoel had dat zij vanbinnen hetzelfde was zoals ik

ze zijn vandaag chinees gaan halen hier en ik had geen zin. wie zegt nu nee tegen chinees eten :'(
ik post niet graag eigenlijk omdat ik het gevoel heb dat ik raar ga overkomen enzo
ben ook altijd schrik voor de kritiek dat ik ga krijgen iedere keer als iemand mij quote denk ik shit er gaat weer iemand wat kritiek geven en slecht praten over me omdat ik belg ben ofzo. of dat ik gek ben omdat ik opgenomen ben.
en ik voel me helemaal niet opgelucht van verhalen te typen eigenlijk heb altijd schrik van de dokter ofzo gaat me googlen en die gaat zien wat ik voor dingen schrijf enzo anyway dat was het dan ben hier slecht in.
pi_136782208
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef redboyke het volgende:
ik heb een maand geleden ruzie gemaakt met een vriendin.
had haar een paar dagen niet gehoord en ik vroeg waar zat je verstopt
en ze voelde zich op haar tenen getrapt dat ik haar een steek wou geven naar vroeger dat ze een tijd niks van haar liet horen enzo terwijl ik gewoon bezorgd was dat was alles. uiteindelijk was ik boos geworden maar dat was ook op het moment dat ik net paar dagen gestopt was met roken en was toen nog meer prikkelbaar dan anders. heb toen gezegd dat ik nietmeer met haar wou praten en heb er niks meer van gehoord maar ik en mijn domme kop besloten iets te sturen voor valentijn boeket met rozen in de hoop toch iets te horen en ik kreeg wel een mail van wat daar de bedoeling van was maar ze zei dat het beter was geen contact te hebben aangezien ze niet tegen ruzie's kan. vind eigenlijk niet dat ik ruzie maak maar ok voelde me al rot omdat ik niks van haar hoorde en dan opeens zoiets maar eigenlijk was ik beetje opgelucht eigenlijk weet ik gewoon dat ik niet gemaakt ben om vrienden te hebben maar omdat zij de enige was die ik een beetje als vriend beschouwde voel ik wel alsof ik al het vertrouwen in de mensheid heb verloren.

nu heb ik zoiets van ik wil helemaal geen vrienden meer aangezien ze toch niet te vertrouwen zijn
ze laten je vroeg of laat toch in de steek en als dat gebeurd kan ik ze nietmeer vertrouwen eens daar een breuk inkomt is dat eigenlijk voor altijd zo maar met die vriendin probeerde ik toch iedere keer opnieuw aangezien ik het gevoel had dat zij vanbinnen hetzelfde was zoals ik

ze zijn vandaag chinees gaan halen hier en ik had geen zin. wie zegt nu nee tegen chinees eten :'(
ik post niet graag eigenlijk omdat ik het gevoel heb dat ik raar ga overkomen enzo
ben ook altijd schrik voor de kritiek dat ik ga krijgen iedere keer als iemand mij quote denk ik shit er gaat weer iemand wat kritiek geven en slecht praten over me omdat ik belg ben ofzo. of dat ik gek ben omdat ik opgenomen ben.
en ik voel me helemaal niet opgelucht van verhalen te typen eigenlijk heb altijd schrik van de dokter ofzo gaat me googlen en die gaat zien wat ik voor dingen schrijf enzo anyway dat was het dan ben hier slecht in.
Allereerst; *; Knufff!

Jammer van die vriendin van je.. Ik vind het lief dat je haar rozen hebt gestuurd :) Jammer dat zij er niet hetzelfde over denkt als jij, qua vriendschap. Hopelijk komt het allemaal weer goed tussen jullie.

En je komt écht niet raar over in een topic over autisten, we zijn allemaal zo gek als een deur :D
Gewoon lekker blijven posten en meepraten, misschien lucht het op en krijg je wat steun. Niemand zal je hier veroordelen!
  zondag 16 februari 2014 @ 18:39:49 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_136782431
Wat Poes zegt. Juist hier zul je zien dat mensen eigenlijk gewoon snappen wat je zegt, omdat ze hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136782874
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Allereerst; *; Knufff!

Jammer van die vriendin van je.. Ik vind het lief dat je haar rozen hebt gestuurd :) Jammer dat zij er niet hetzelfde over denkt als jij, qua vriendschap. Hopelijk komt het allemaal weer goed tussen jullie.

En je komt écht niet raar over in een topic over autisten, we zijn allemaal zo gek als een deur :D
Gewoon lekker blijven posten en meepraten, misschien lucht het op en krijg je wat steun. Niemand zal je hier veroordelen!
nee gaat niet goed komen we hebben al eens 2 keer een jaar nietmeer tegen elkaar gepraat en het voelde toch nooit meer hetzelfde sindsdien. ik kan dat niet vergeten op de een of andere manier dat ze me in de steek heeft gelaten.
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef Troel het volgende:
Wat Poes zegt. Juist hier zul je zien dat mensen eigenlijk gewoon snappen wat je zegt, omdat ze hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben :)
mja als ik jullie bezig hoor vind ik wel dat jullie meer dingen kunnen of durven als ik en ben ik wel jaloers op.voel me soms toch meer autist dan jullie eigenlijk.
jullie wonen allemaal al alleen enzo en ik wil zo graag alleen wonen maar weet niet of ik dat wel kan heb nog nooit alleen gewoond en zo online naar appartementen zoeken alles is te duur en geraak er enorm gestressed door omdat in mijn hoofd eigenlijk alles moet kloppen ivm rekeningen enzo voor ik de stap zet. dinsdag moet ik op zo'n soort intake gesprek maar ik zie het niet zitten omdat ik dat ten eerste pas gisteren heb gehoord en niet genoeg tijd heb om me mentaal voor te bereiden dat ik buiten moet komen. 2 dat ik daar om 9.30 moet zijn ik kan zo vroeg niet opstaan. en 3 dat ik moet gaan met een verpleging dat ik niet moet.
pi_136784272
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

nee gaat niet goed komen we hebben al eens 2 keer een jaar nietmeer tegen elkaar gepraat en het voelde toch nooit meer hetzelfde sindsdien. ik kan dat niet vergeten op de een of andere manier dat ze me in de steek heeft gelaten.

[..]

mja als ik jullie bezig hoor vind ik wel dat jullie meer dingen kunnen of durven als ik en ben ik wel jaloers op.voel me soms toch meer autist dan jullie eigenlijk.
jullie wonen allemaal al alleen enzo en ik wil zo graag alleen wonen maar weet niet of ik dat wel kan heb nog nooit alleen gewoond en zo online naar appartementen zoeken alles is te duur en geraak er enorm gestressed door omdat in mijn hoofd eigenlijk alles moet kloppen ivm rekeningen enzo voor ik de stap zet. dinsdag moet ik op zo'n soort intake gesprek maar ik zie het niet zitten omdat ik dat ten eerste pas gisteren heb gehoord en niet genoeg tijd heb om me mentaal voor te bereiden dat ik buiten moet komen. 2 dat ik daar om 9.30 moet zijn ik kan zo vroeg niet opstaan. en 3 dat ik moet gaan met een verpleging dat ik niet moet.
Is het nog mogelijk om de afspraak te verzetten? Zodat je zelf wat meer tijd hebt om aan het idee te wennen én met de hoop dat je een andere verpleegster mee krijgt?

Alle autisten zijn anders hè, het is zó'n breed begrip. Maar in dit topic zijn we allemaal hetzelfde en gelijk aan elkaar. Ik maak er in ieder geval geen onderscheid in :)

En er komt een tijd dat ook jij de stap durft te zetten om op jezelf (dan al niet begeleid) te gaan wonen. Met de juiste hulp en begeleiding kom je er wel.

Hoe zat dat ook alweer? Je moet bijna van de afdeling af toch? Welke keuzes had je voor ná die tijd? Op jezelf of een andere (zwaardere) afdeling toch? Is er bij jullie niet iets geregeld rondom begeleid wonen? Dat je een eigen appartementje krijgt maar ook hulp en ondersteuning.
pi_136784602
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Dat heb ik nu dus elke zondag. Ik werk van 7 tot 10, daarna heb ik een half uur om me om te kleden, en op tijd in de kerk te zijn. Is wel te doen hoor. Als ik strak om 10 uur klaar ben en er geen degelijke vrachtwagens op het terrein naast ons staan..
Het was een grapje :P over na het zwemmen naar de kerk gaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136785067
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Is het nog mogelijk om de afspraak te verzetten? Zodat je zelf wat meer tijd hebt om aan het idee te wennen én met de hoop dat je een andere verpleegster mee krijgt?

Alle autisten zijn anders hè, het is zó'n breed begrip. Maar in dit topic zijn we allemaal hetzelfde en gelijk aan elkaar. Ik maak er in ieder geval geen onderscheid in :)

En er komt een tijd dat ook jij de stap durft te zetten om op jezelf (dan al niet begeleid) te gaan wonen. Met de juiste hulp en begeleiding kom je er wel.

Hoe zat dat ook alweer? Je moet bijna van de afdeling af toch? Welke keuzes had je voor ná die tijd? Op jezelf of een andere (zwaardere) afdeling toch? Is er bij jullie niet iets geregeld rondom begeleid wonen? Dat je een eigen appartementje krijgt maar ook hulp en ondersteuning.
ik ga da wss vergeten te zeggen maar vind het allemaal wat rap gaan ik heb dinsdag pas die papieren ingevuld en dan deze dinsdag al direct een intake gesprek. gewoon voor een gesprek voor te kijken of ik genoeg nederlands spreek ;')

maar het was eigenlijk zo dat ik eigenlijk tot april had en anders ga ik van een opname afdeling naar een rehabilitatie afdeling en die afdeling is eigenlijk groter dan de afdeling waar ik nu zit waar ik om te beginnen al tegenop zie en 2 een andere afdeling wil ook zeggen terug andere verpleging en eigenlijk je verhaal voor de 1000ste keer opnieuw vertellen dat zij dan de 5de keer zijn dat ik van afdeling verhuis. het duurt lang voor mij voor ik de mensen leer kennen en dingen durf vragen en dan ga ik me weer terugtrekken als ik op een andere afdeling zit meer als nu eigenlijk aangezien het een grotere afdeling is met mensen die eigenlijk al langer zijn opgenomen en eigenlijk vind ik het dan een stap achteruit ipv vooruit. beschut wonen zag ik niet zitten en naar die afdeling gaan ook niet en terug bij m'n moeder al helemaal niet maar als ik een sociale woning krijg ga ik ook gezindshulp krijgen en psychiatrische thuiszorg. maar aangezien je nooit in 1,2,3 iets toegewezen krijgt voel ik zowieso al dat ik naar die ene afdeling moet heb al op verschillende immo sites gekeken maar die prijzen dat daarop staan is niet normaal.
pi_136785582
Poesopstokje, vandaag gelukkig niet zoveel stress, wel druk. Mijn moeder vierde dus haar verjaardag. Het was druk :o. Maar de kinderen konden boven kleuren of spelen en dat heeft vooral de oudste gedaan tot de ergste drukte weer weg was en ik ben er af en toe even bij gaan zitten ;).

Troel en Troel-kind gefeliciteerd! Mooi in the pocket! :D

Redboyke, lastige keuzes. Dat moeten wennen aan een andere afdeling en de verpleging is naar mijn idee niet raar. Eerst weer wat je draai vinden voor je weer verder kan ofzo.
Naar een rehabilitatie afdeling is op zich toch een stapje de goede kant op? En wat is er tegen beschut wonen? Zou dat niet een mooie opstap zijn naar een eigen plekje in de toekomst? (ik probeer wat mee te denken, als je er niks mee kan dan moet je er ook niks mee doen hoor!)
Sterkte! :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 februari 2014 @ 20:15:20 #288
74056 crew  ToT
pi_136785921
Vriendschappen verliezen met ruzies is altijd rot. -O- Ik snap heel goed dat je op een gegeven moment het vertrouwen in de mensheid verliest; ikzelf heb "de hele maatschappij" ook heel lang uitgekotst. Gelukkig kom je er in de loop der tijd wel achter dat niet iedereen een klootzak is en dat ook niet alle vrienden je zomaar ineens laten vallen.
Aan de ene kant moet je je wel genoeg open stellen voor vriendschap, aan de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat het idd op een gegeven moment weer over kan gaan, maar dat je gaandeweg ook weer andere vriendschappen opdoet. Vrienden komen en gaan, slechts enkelen blijven hangen, if at all.

Wat betreft de angsten bij het gequote worden, dat heb ik ook heel sterk: dit is immers FOK!. Het is een openbaar forum waar iedereen zijn/haar zegje kan doen en je hebt altijd wel lui die nogal fel uit de hoek kunnen komen. Ik ben dik 10 jaar member hier, maar het eerste jaar heb ik bijna niets gepost: toen ik hier net nieuw was kreeg ik zonder echte reden zo'n enorme snauw van één of andere lijpe mocro-boy of zo, en ik ben toen snel weer onder mijn steen gekropen. Pas lange tijd later durfde ik hier weer wat te posten.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:25:45 #289
402517 Dactylus
I just watch...
pi_136786324
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het was een grapje :P over na het zwemmen naar de kerk gaan.
Boeieh. :p
... and I hope it's not bothering you.
pi_136788063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Nijna het volgende:
Poesopstokje, vandaag gelukkig niet zoveel stress, wel druk. Mijn moeder vierde dus haar verjaardag. Het was druk :o. Maar de kinderen konden boven kleuren of spelen en dat heeft vooral de oudste gedaan tot de ergste drukte weer weg was en ik ben er af en toe even bij gaan zitten ;).

Troel en Troel-kind gefeliciteerd! Mooi in the pocket! :D

Redboyke, lastige keuzes. Dat moeten wennen aan een andere afdeling en de verpleging is naar mijn idee niet raar. Eerst weer wat je draai vinden voor je weer verder kan ofzo.
Naar een rehabilitatie afdeling is op zich toch een stapje de goede kant op? En wat is er tegen beschut wonen? Zou dat niet een mooie opstap zijn naar een eigen plekje in de toekomst? (ik probeer wat mee te denken, als je er niks mee kan dan moet je er ook niks mee doen hoor!)
Sterkte! :*
lekkere taart gegeten?da's toch het enige goeie aan verplichte familie gelegenheden enzo :P

mja andere mensen zeggen dat het wennen is maar voor mij voelt het precies of ik terug van 0 moet beginnen. rehabilitatie is waar ze mensen steken waar ze geen blijf mee weten aangezien ze je nietmeer naar een andere afdeling kunnen sturen voor wat subsidies te trekken.want da's eigenlijk de reden dat ik naar een andere afdeling moet omdat je maar een X aantal ligdagen mag hebben op een afdeling en anders krijgt het ziekenhuis geen subsidies. heeft de verpleging zelf gezegd.beschut wonen wil ik niet want dan zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje als ik nu zit een groep mensen waar ik me niet op mijn gemak bij voel en een kamer waar je maar max 2 a 3 jaar kunt blijven.als ik ergens wil wonen dan is dat permanent en ik wil niet iedere keer moeten denken van en nu moet ik weer verhuizen. voor mijn opname had ik zo'n crisis woning toegewezen gekregen maar omdat ik niet wist hoe ik moest verhuizen en mijn begleidster op vakantie was en ik niks durfde vragen aan de vervanger hebben ze het terug afgenomen omdat ze paar keer waren komen checken dat ik er niet woonde.ik voel me nu niet echt beter als 4jaar geleden ofzo ik ben het hier gewoon kotsbeu ik wil deftig internet en nietmeer op dat duur mobiel internet moeten surfen ik durf niet alleen te wonen maar ik ga het toch wel doen omdat ik dat al lang wou sinds ik klein was en mijn moeder toen ook al niet kon uitstaan maar heb dat ook gezegd tegen de verpleging als ik zonder hulp zou moeten gaan alleen wonen dan zou ik het gewoon niet kunnen denk ik. ik weet niet hoe dat gaat zijn dat alleen wonen op zich kan ik best wel mijn plan trekken in het alleen zijn maar buiten komen niet echt. en als ik dan iemand krijg om te helpen ga ik het ook moeilijk vinden om dingen te vragen. vandaag ook kwam zo'n meisje vragen of ik chinees wou maar omdat ik dacht van ze gaan toch mijn eten opeten omdat dat al meermaals is gebeurd omdat ik niet in groep durf meeten en ik dat meisje ook niet zo goed ken omdat die nieuw is heb ik gewoon gezegd dat ik niks wou zodat ze vlug terug weg zou gaan. maar eigenlijk wou ik wel chinees :(
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
Vriendschappen verliezen met ruzies is altijd rot. -O- Ik snap heel goed dat je op een gegeven moment het vertrouwen in de mensheid verliest; ikzelf heb "de hele maatschappij" ook heel lang uitgekotst. Gelukkig kom je er in de loop der tijd wel achter dat niet iedereen een klootzak is en dat ook niet alle vrienden je zomaar ineens laten vallen.
Aan de ene kant moet je je wel genoeg open stellen voor vriendschap, aan de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat het idd op een gegeven moment weer over kan gaan, maar dat je gaandeweg ook weer andere vriendschappen opdoet. Vrienden komen en gaan, slechts enkelen blijven hangen, if at all.

Wat betreft de angsten bij het gequote worden, dat heb ik ook heel sterk: dit is immers FOK!. Het is een openbaar forum waar iedereen zijn/haar zegje kan doen en je hebt altijd wel lui die nogal fel uit de hoek kunnen komen. Ik ben dik 10 jaar member hier, maar het eerste jaar heb ik bijna niets gepost: toen ik hier net nieuw was kreeg ik zonder echte reden zo'n enorme snauw van één of andere lijpe mocro-boy of zo, en ik ben toen snel weer onder mijn steen gekropen. Pas lange tijd later durfde ik hier weer wat te posten.
heb nooit echt vrienden gehad eigenlijk. hoe ik vrienden zie is echt zoals Friends of How i met your mother
maar eigenlijk stel dat ik zo'n vrienden zou hebben die me altijd steunden dan zou ik de slechte vriend zijn die nooit meegaat omdat die niet buiten durft of nooit belt omdat die niet graag belt. op een of andere manier zie ik vrienden als een fantasie die ik toch nooit ga hebben omdat ik het gevoel heb dat niemand me begrijpt en mijn moeder snapt me niet en mijn zus ook niet. we hebben niks gemeen. mijn zus denkt alleen maar aan uitgaan en mijn moeder kan me niet schelen en ik denk alleen maar aan series en games (hoewel ik al een tijdje nietmeer gegamed heb omdat ik aan het wachten ben tot ik alleen woon voor nieuwe computer te kopen) maar in mijn hoofd als ik iemand als vriend zie dan zie ik die eigenlijk voor altijd als vriend als dat meisje volgend jaar besluit om toch terug met me te praten dan kan ik niet koppig zijn en zeggen trut je hebt me laten stikken dus trek je plan maar. zo ben ik gewoon niet.ik kan geen nieuwe vriendschappen aangaan omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden en teveel heb meegemaakt zodat ik alles en iedereen wantrouw staat ook in mijn medisch dossier dat ik de vorige keer heb gelezen dat ik moeite heb met nieuwe mensen. maar blijkbaar word zo'n dossier pas geschreven als je met ontslag gaat dus alles van deze afdeling zit er eigenlijk niet in. was eigenlijk teleurgesteld dacht dat ze echt gingen schrijven redboyke is een monster enzo :P

mja als ik zie hoe het in KLB aan toe gaat denk ik van ik post hier niks want hollanders zijn ook beetje anti belgen en dan lees je dat direct dat iemand typed dat het belgisch klinkt ofzo. ik durf niet posten maar als ik post is omdat ik me zeker van ben dat ik gelijk heb anders post ik niks. ik sta ook niet graag in de belangsteling en ik ga ook nooit niks posten om toch maar een post te kunnen maken.
pi_136789829
Fok! = Fok!. Grof taalgebruik, vooroordelen, vergaande ''grapjes''. Het is lekker anoniem allemaal, dus alles kan en mag zo maar gewoon. Dus ja, KLB kun je beter vermijden als ik jou was ;)

Voor de rest vind ik het lastig om in te schatten welke kant je op zou kunnen gaan.. Hier in NL hebben ze begeleid wonen in de vorm van bijvoorbeeld een flatje, waar iedereen z'n eigen huisje heeft, en er 1 huisje beschikbaar is voor de leiding/verpleging. Die dus 24/7 aanwezig zijn en je kunnen helpen en ondersteunen. Is dat er niet in België? Dat zou een mooie nieuwe stap voor je kunnen zijn :)

Wat betreft vrienden; Friends en HIMYM bestaan eigenlijk niet. IK persoonlijk ken geen vriendengroepen zoals zij dat hebben. Dus die lat leg je wel érg hoog voor jezelf ;)
Heb je geen datingsites waar je vrienden kunt maken? Dan niet gericht op dating, maar op vriendschappen natuurlijk. Eerst rustig elkaar leren kennen, en daarna misschien eens op visite gaan?
Of een buddysysteem? In NL hebben we zogenaamde ''buddies'', dat zijn mensen die vrijwillig contact hebben met mensen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken. Ouderen, jongeren die geïsoleerd zijn (zoals jij) of gehandicapte mensen.

Google is je beste vriend! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 februari 2014 @ 21:25:41 #292
74056 crew  ToT
pi_136790144
Ja buddies, daar heeft mijn begeleidster het ook over gehad, da's misschien ook iets voor mij.
pi_136790737
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef ToT het volgende:
Ja buddies, daar heeft mijn begeleidster het ook over gehad, da's misschien ook iets voor mij.
Lijkt me heel tof ^O^ De buddies zelf zijn vaak hele lieve en sociale mensen, met een groot hart O+
pi_136792671
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Fok! = Fok!. Grof taalgebruik, vooroordelen, vergaande ''grapjes''. Het is lekker anoniem allemaal, dus alles kan en mag zo maar gewoon. Dus ja, KLB kun je beter vermijden als ik jou was ;)

Voor de rest vind ik het lastig om in te schatten welke kant je op zou kunnen gaan.. Hier in NL hebben ze begeleid wonen in de vorm van bijvoorbeeld een flatje, waar iedereen z'n eigen huisje heeft, en er 1 huisje beschikbaar is voor de leiding/verpleging. Die dus 24/7 aanwezig zijn en je kunnen helpen en ondersteunen. Is dat er niet in België? Dat zou een mooie nieuwe stap voor je kunnen zijn :)

Wat betreft vrienden; Friends en HIMYM bestaan eigenlijk niet. IK persoonlijk ken geen vriendengroepen zoals zij dat hebben. Dus die lat leg je wel érg hoog voor jezelf ;)
Heb je geen datingsites waar je vrienden kunt maken? Dan niet gericht op dating, maar op vriendschappen natuurlijk. Eerst rustig elkaar leren kennen, en daarna misschien eens op visite gaan?
Of een buddysysteem? In NL hebben we zogenaamde ''buddies'', dat zijn mensen die vrijwillig contact hebben met mensen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken. Ouderen, jongeren die geïsoleerd zijn (zoals jij) of gehandicapte mensen.

Google is je beste vriend! :D
heb ik al gemerkt dat ik veel te serieus ben voor KLB
enige manier dat ik daar terecht kom omdat ik er weer intuimel door de frontpage :'(

volgens mij heet die begleid wonen dat jij bedoeld hier beschut wonen. is zelfde wat jij beschrijft iedereen heeft zijn eigen studio. en verpleging is er eigenlijk overdag maar niet s'nachts maar je kan ze wel bereiken indien noodgeval.

in europa is dat niet zo hard maar in amerika is dat wel groter dat je jaren naar dezelfde school gaat ook omdat het de enige betaalbare scholen zijn die in de buurt zijn enzo :P
ik vind niet dat ik de lat hoog leg mss leg de rest het wel te laag. nederlanders en belgen hebben echt zo'n uit het oog uit het hard mentaliteit.
dat dating gedoe is niks voor mij zelfs niet vriendschappelijk want dat zou betekenen dat ik zelf iemand zou moeten aanspreken en mensen die mij aanspreken ik direct zou wantrouwen en denken: wie heeft jou betaald om tegen mij te praten hé.

denk dat je dat hier ook wel hebt zo vrijwilligers die mensen gaan bezoeken die nooit bezoek krijgen.
maar ik wil niks uit medelijden!! die vrijwilligers doen het niet voor jou een goed gevoel tegen nee da's om hun zelf een goed gevoel te geven om te zeggen van kijk ik die vrijwilligers werk die mensen hebben MIJ nodig en ik wil niemand nodig hebben ik geen charity.

en nu ga ik niks meer zeggen want topic is bijna vol en ik durf geen nieuwe te maken
pi_136793061
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb ik al gemerkt dat ik veel te serieus ben voor KLB
enige manier dat ik daar terecht kom omdat ik er weer intuimel door de frontpage :'(

volgens mij heet die begleid wonen dat jij bedoeld hier beschut wonen. is zelfde wat jij beschrijft iedereen heeft zijn eigen studio. en verpleging is er eigenlijk overdag maar niet s'nachts maar je kan ze wel bereiken indien noodgeval.

in europa is dat niet zo hard maar in amerika is dat wel groter dat je jaren naar dezelfde school gaat ook omdat het de enige betaalbare scholen zijn die in de buurt zijn enzo :P
ik vind niet dat ik de lat hoog leg mss leg de rest het wel te laag. nederlanders en belgen hebben echt zo'n uit het oog uit het hard mentaliteit.
dat dating gedoe is niks voor mij zelfs niet vriendschappelijk want dat zou betekenen dat ik zelf iemand zou moeten aanspreken en mensen die mij aanspreken ik direct zou wantrouwen en denken: wie heeft jou betaald om tegen mij te praten hé.

denk dat je dat hier ook wel hebt zo vrijwilligers die mensen gaan bezoeken die nooit bezoek krijgen.
maar ik wil niks uit medelijden!! die vrijwilligers doen het niet voor jou een goed gevoel tegen nee da's om hun zelf een goed gevoel te geven om te zeggen van kijk ik die vrijwilligers werk die mensen hebben MIJ nodig en ik wil niemand nodig hebben ik geen charity.

en nu ga ik niks meer zeggen want topic is bijna vol en ik durf geen nieuwe te maken
Als je hem per ongeluk sluit openen wij wel een nieuwe ;)

Ik heb gewoon met je te doen.. Je bent zo onzeker over je zelf en over je kunnen, terwijl je hier in het topic heel aardig en open bent. Het is dat je in België woont, anders had ik best eens een bakje koffie met je willen drinken. Niet uit medelijden, maar omdat ik je aardig vind :)

Je hebt het heel vaak over de dingen die je verkeerd doet en wat je allemaal wel niet kunt enzo. Vertel nu eens wat er wél leuk aan jou is, en welke dingen je wél goed doet en kan. Ik wil geen negatieve dingen meer horen van je ;) :*
pi_136794317
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Als je hem per ongeluk sluit openen wij wel een nieuwe ;)

Ik heb gewoon met je te doen.. Je bent zo onzeker over je zelf en over je kunnen, terwijl je hier in het topic heel aardig en open bent. Het is dat je in België woont, anders had ik best eens een bakje koffie met je willen drinken. Niet uit medelijden, maar omdat ik je aardig vind :)

Je hebt het heel vaak over de dingen die je verkeerd doet en wat je allemaal wel niet kunt enzo. Vertel nu eens wat er wél leuk aan jou is, en welke dingen je wél goed doet en kan. Ik wil geen negatieve dingen meer horen van je ;) :*
ik weet eigenlijk niks. soms denk ik ook waarom zou ik met mij praten als ik iemand anders was en de enige reden is eigenlijk series en omdat ik goed luister volgens anderen.

zelfs al was je mijn buurvrouw dan nog zou ik niet durven iets gaan drinken.
ik weet niet of ik aardig ben vind mezelf een brompot als ik iemand op straat voorbij loop zou ik ook niet goeiemiddag zeggen uit mezelf maar zou ik het wel terug zeggen als iemand het tegen me zei. maar online lijkt iedereen wel open denk ik. IRL ben ik gewoon verlegen ik praat niet tenzij ik aangesproken word.
daarom praat ik ook niet graag omdat ik soms wat te grof overkom.maar iedereen vind zichzelf toch slecht?ik ben streng voor mezelf omdat ik me vergelijk met anderen. maar als iemand anders negatief zou ik er ook alles tegen zeggen om het positief te maken.
pi_136795852
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik weet eigenlijk niks. soms denk ik ook waarom zou ik met mij praten als ik iemand anders was en de enige reden is eigenlijk series en omdat ik goed luister volgens anderen.

zelfs al was je mijn buurvrouw dan nog zou ik niet durven iets gaan drinken.
ik weet niet of ik aardig ben vind mezelf een brompot als ik iemand op straat voorbij loop zou ik ook niet goeiemiddag zeggen uit mezelf maar zou ik het wel terug zeggen als iemand het tegen me zei. maar online lijkt iedereen wel open denk ik. IRL ben ik gewoon verlegen ik praat niet tenzij ik aangesproken word.
daarom praat ik ook niet graag omdat ik soms wat te grof overkom.maar iedereen vind zichzelf toch slecht?ik ben streng voor mezelf omdat ik me vergelijk met anderen. maar als iemand anders negatief zou ik er ook alles tegen zeggen om het positief te maken.
Jij vergelijkt jezelf met picture perfect Amerikaanse sitcom personages, die niet echt zijn ;)
Zoals ik je nu meemaak lijk je me echt wel een aardige vent, die ook wel wat te vertellen heeft.

Heb je online wel ''vrienden''? Mensen met wie je af en toe lekker kunt ouwehoeren en chatten?
pi_136797252
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij vergelijkt jezelf met picture perfect Amerikaanse sitcom personages, die niet echt zijn ;)
Zoals ik je nu meemaak lijk je me echt wel een aardige vent, die ook wel wat te vertellen heeft.

Heb je online wel ''vrienden''? Mensen met wie je af en toe lekker kunt ouwehoeren en chatten?
heb wel paar mensen waar ik af en toe mee praat online maar ik wil die mensen ook niet teveel storen.maar vind wel veel afleiding dat ik teveel fantasy heb en ook wat series kijk dus t'is niet echt dat ik me eenzaam voel ofzo
pi_136802086
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb wel paar mensen waar ik af en toe mee praat online maar ik wil die mensen ook niet teveel storen.maar vind wel veel afleiding dat ik teveel fantasy heb en ook wat series kijk dus t'is niet echt dat ik me eenzaam voel ofzo
Doe je het weer hè, negatief over jezelf zijn. ''Ik wil mensen niet teveel storen.'' ;)

Wat zijn op dit moment jouw doelen voor de toekomst? Wat betreft woning, vrienden, hobby's, dagelijkse bezigheden, noem maar op. Hoe zie jij je toekomst het liefst voor je?
pi_136811101
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Doe je het weer hè, negatief over jezelf zijn. ''Ik wil mensen niet teveel storen.'' ;)

Wat zijn op dit moment jouw doelen voor de toekomst? Wat betreft woning, vrienden, hobby's, dagelijkse bezigheden, noem maar op. Hoe zie jij je toekomst het liefst voor je?
laat maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')