abonnement Unibet Coolblue
pi_396980
Wij zijn boos. Waarom? Omdat er zoveel aandacht word besteed aan Big Brother, terwijl iedereen doorheeft dat het dit seizoen een gigantische flop is. Ben je het daar mee eens? Surf dan eens naar de anti big brother 2000 site:
WWW.BIGBROTHER.FR.ST
of
WWW.ANTIBB.NET
  Moderator maandag 16 oktober 2000 @ 10:41:40 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_397044
Wat een onzin, hoe kom je er bij? Er wordt véél minder aandacht besteed aan BB dan vorig seizoen!

Als je vindt dat BB teveel aandacht krijgt, waarom begin je dan een anti-website? Da's immers ook aandacht. Volgens mij heb je zelf aandacht nodig, en ben je zodoende op dit zouteloze idee gekomen.

En 'gigantische flop' is ook overdreven trouwens. Het is niet zo'n hype als vorig jaar, en er is dus ook wat minder om te doen.
Laat de mensen die het nog wél leuk vinden lekker hun gang gaan, en hou op met die flauwe ongein. Anti-website, wat een ontzettend leuk idee, NOT.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_397073
ik vind er zelf niks meer aan, terwijl ik er vorig seizoen zoveel mogelijk mee bezig was.

de punk is er vanaf.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_397102
quote:
Op 16 oktober 2000 10:41 schreef Gert het volgende:
Wat een onzin, hoe kom je er bij? Er wordt véél minder aandacht besteed aan BB dan vorig seizoen!

Als je vindt dat BB teveel aandacht krijgt, waarom begin je dan een anti-website? Da's immers ook aandacht. Volgens mij heb je zelf aandacht nodig, en ben je zodoende op dit zouteloze idee gekomen.

En 'gigantische flop' is ook overdreven trouwens. Het is niet zo'n hype als vorig jaar, en er is dus ook wat minder om te doen.
Laat de mensen die het nog wél leuk vinden lekker hun gang gaan, en hou op met die flauwe ongein. Anti-website, wat een ontzettend leuk idee, NOT.


Erg grappig, deze twee reakties onder elkaar. De eerste geeft - weliswaar wat ongelukkig geformuleerd - een voorbeeld van een protest tegen het feit, hoe de media onze 'smaak' op TV-gebied regeren, en hoe de tv-producenten ons steeds minder kwaliteit voorschotelen. Indirect daarmee ook een protest tegen de steeds verder afglijdende smaak van grote delen van het nederlandse kijkers-publiek, dat klakkeloos consumeert wat hen, ieder jaar weer slechter en smakelozer, wordt voorgezet. Kortom: een zoveelste oproep aan hen die nog de smaak hebben om zich af te wenden van totaal gesimuleerde spel-shows en rattenkooi-experimenten, om hun mening op een website te verenigen.

En wat gebeurt ? In plaats van deze oproep te negeren omdat men niet tot de bewuste aangesproken groep behoort,
volgt er een venijnige uitval naar de poster van deze topic, waarbij de hele topic wordt neergesabeld met : "Laat de mensen die het nog wél leuk vinden lekker hun gang gaan," , alsof de 'wél-kijkers' plotseling het recht ontzegd was, om te kijken, en 'hun speeltje afgepakt dreigt te worden'.

Wie laat wie hier eigenlijk niet zijn gang gaan ?
De op dit forum zovaak tepas en te onpas aangehaalde heilige meningsvrijheid geldt nu plots niet meer ?

Of is FOK! alleen pro-Veronica, pro-SBS, pro-HMG, pro-Telefonica en weet ik wat nog meer geworden ? En mag er dus niet getornd worden aan de status van posters hier, "want als je in BB2-forum post, dan hou je van roddelen, ben je een beetje voyeuristisch, en dat moet kunnen, wee degeen die dààr wat van zegt !"

Prima, als FOK! zo'n 'select gezelschap' wil worden, laat daar dan maar ff een referendum over komen. Hoeven topics als deze alvast niet meer geopend te worden, kunnen we een soort 'media-apartheid' uitroepen,
"want we zijn allemaal voyeur, maar dat zeggen we niet hardop, maar we roeien wel de niet-voyeurs uit".

Gelukkig maar, dat het hier slechts 1 reactie van 1 mede-fokker betreft, en (nog) niet een algemene stemming. Want als dat het geval zou zijn, kan Danny beter meteen de letters VOO in zijn logo opnemen....

PS: Manono, jouw reactie hier dus nog niet bedoeld, want gelijktijdig gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 16-10-2000 11:34]

  maandag 16 oktober 2000 @ 11:39:40 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_397109
Ik vind BB dit jaar zeker minder interessant dan vorig jaar. Ik had er meer van verwacht.

Wat ik niet snap is dat je boos bent vanwege het feit dat een programma aandacht krijg terwijl jij vind dat het een flop is.
Ik denk dan: Je kunt toch zappen? Je hoeft dingen in de media toch niet te lezen?

En tja, je kan zo'n topic hier wel openen, maar een beetje nadenken leert wel dat je hier niet veel bijval kan verwachten, want door wat voor mensen wordt hier geforummed? Juist, vooral mensen die BB2 nog wel interessant vinden (ik schrijf expres interessant, want of echt iedereen het nog leuk vind is de vraag).

Verder veel succes met je site.

***
  Moderator maandag 16 oktober 2000 @ 12:02:09 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_397159
Hahaha, geweldig zeg! Moor, wat weet je deze thread weer op een prachtige manier te verbinden aan Grote Thema's zoals Vrijheid van Meningsuiting, en Willoze VOO-marionetten.

Ik moest er erg om lachen, maar in alle oprechtheid: ik vind het echt lariekoek. Ik ontneem niemand zijn recht van spreken, dat kan ik niet en zou ik ook niet willen.
Hoezo "de helige meninsgsvrijheid geldt niet meer"? Je zou gelijk hebben als er onmiddelijk een slotje komt op anti-topics, of als ze zelfs verwijderd worden. Maar dat gebeurt niet.

Ik geef slechts mijn mening. En die is dat de bedenker van de anti-BigBrother site wat mij betreft mag ophouden met zijn meelifterij.

Met jouw redeneertrant zou ik jou evengoed hetzelfde kunnen verwijten als jij mij verwijt: ik had het topic moeten negeren en mijn mening niet mogen geven? Dat vind ik nou censuur!

Jij ziet de anti-BigBrother site als: "protest tegen het feit, hoe de media onze 'smaak' op TV-gebied regeren, en hoe de tv-producenten ons steeds minder kwaliteit voorschotelen." Toe maar , toe maar. Van mij mag je hoor, écht!
Ik vind dat echter veel te veel eer, en zie het als een makkelijke zouteloze poging om mee te liften met de BB-aandacht. Zoals zo vaak stellen die snel uit de grond gestampte 'anti-websites' weinig voor. Ook deze niet.

Tenslotte: ik vind BB dit jaar minder, ook op dit forum. En dat komt mede omdat die (doorgaans)fraaie analyses van jouw hand dit jaar nauwelijks meer te vinden zijn.
Maar goed, je zult niet op een comliment van mij zitten te wachten nu

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_397161
Moor heeft die 'ANTI' sites duidelijk nog niet bezocht.
pi_397169
Ik hoor van iedereen: ik vind BB dit jaar stom, en het is een flop, het nieuwe is eraf BLA!

ik vind idt dus echt niet! Ik heb vorig jaar BB intensief gevolgd. Ik keek 24/7 en toch vind ik het dit jaar veel leuker. Het nieuwe mag er dan vanaf zijn, en het is wennen. Maar deze mensen spreken mij toch veel meer aan! Niet van die Ruudjes en Willempies die alleen maar hetzelfde zeggen, maar eindelijk eens jonge mensen.

Ik vind het veeeeeeeeeeeeel leuker dan vorig jaar!

pi_397235
quote:
Op 16 oktober 2000 12:10 schreef goddess in heaven het volgende:
eindelijk eens jonge mensen.

Ik vind het veeeeeeeeeeeeel leuker dan vorig jaar!


Ja, jonge mensen zijn veeeeeeeeeeeeel leuker.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_397241
ja idd, veeeeeeeeeeeeel leuker
  maandag 16 oktober 2000 @ 14:58:39 #11
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_397392
quote:
Op 16 oktober 2000 12:10 schreef goddess in heaven het volgende:
Niet van die Ruudjes en Willempies die alleen maar hetzelfde zeggen, maar eindelijk eens jonge mensen.

Ik vind het veeeeeeeeeeeeel leuker dan vorig jaar!


Ben het helaas niet met je eens. Ik zelf kan mij niet zo vereenzelvigen met deze jonge mensen (ben zelf ook jong hoor! nog geen dertig). Persoonlijk vind ik het dan ook erg jammer dat van de 'ouderen' alleen Koos en Annet nog maar over zijn. Ik mis Jolanda, Leo en Ali!
Nee, ik ben niet aardig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')